5 weken geleden heb ik een nieuwe pc besteld bij 4 launch met een Sapphire HD5850, maar dat schiet dus ook voor geen meter op. Kreeg gisteren onderstaand mailtje:
Beste ******,
Ik zie dat u op het moment op de 15e plaatst staat van de nog 31 bestellingen die wij hier voor open hebben staan.
Wij krijgen deze videokaarten erg slecht geleverd. Hoe het met de 5850’s zit weet ik niet precies, echter is ons laatst vermeld dat de 5870’s pas in januari gaan komen.
Dit alles door het probleem met het produceren van de chipsets.
Wij willen u geen valse hoop geven, dus wellicht is het redelijk om hem pas over enkele weken te verwachten.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Gaat dus nog wel even duren! Zojuist maar gekeken naar een alternatief, ben nu in afwachting van hun antwoord. Anders hoop ik zaterdag een andere kaart te hebben, jammer maar helaas! Ik verwacht niet dat ik hem nog voor de kerst binnen heb die 5850.
Tevens zojuist ook met Misco gebeld daar stond op de website dat hij leverbaar is van 3 tot 10 werkdagen. Dit blijkt echter totaal niet waar te zijn, hun bestelsysteem kijkt naar de voorraad van de leverancier en als deze leeg is, geeft hij standaard de groene status "3 tot 10 werkdagen". Een grote fout naar mijn mening!
Maar nu dus maar afwachten op een antwoord van 4Launch...