Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bullus schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:09:
[...]

Als ie op groen staat, is ie wel op voorraad.
Normaal geloof ik zulk soort dingen gelijk, maar met deze kaart ben ik er niet heel erg zeker van. Zal je net zien dat er teveel mensen besteld hebben, of dat het een foutje is.

Maar goed het zou erg fijn zijn als ik deze week de kaart nog binnen krijg. Alleen dan hopen dat het waterblok ook snel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:15:
[...]

Dat lijkt mij de enige manier om een winkel duidelijk te maken dat je het niet met hun handelswijze eens bent. Cancel je order met een nette doch onverhulde brief waarom je geen zaken met ze wenst te doen.
Waarom zou je die moeite nemen als je weet dat aan de andere kant een mannetje staat die er toch geen fluit mee gaat doen? Hij leest je mail, denkt 3 seconden "ja hij heeft wel een punt maar ik kan hier niets mee" en klikt door naar het volgende mailtje, nog geen 10 seconden later is hij jouw mailtje alweer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashdotter schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:35:
Waarom zou je die moeite nemen als je weet dat aan de andere kant een mannetje staat die er toch geen fluit mee gaat doen? Hij leest je mail, denkt 3 seconden "ja hij heeft wel een punt maar ik kan hier niets mee" en klikt door naar het volgende mailtje, nog geen 10 seconden later is hij jouw mailtje alweer vergeten.
Het helpt waarschijnlijk, zoals bij de meeste zaken, niet als je in je eentje bent. Maar als zo iemand maar vaak genoeg dat soort mailtjes krijgt en zijn werk goed doet geeft hij dat door aan zijn baas, die er wel wat mee kan.

Het kost soms wat moeite en het is soms wat zinloos om principes te hebben, maar als iedereen er zo blasé over doet dat 'ie genaaid wordt blijft het gebeuren. Als alleen al de mensen die in dit topic over Salland klagen zo'n mailtje sturen valt het al op. Voordeel is dat de meeste webshops relatief klein zijn qua werknemersaantallen.

Met jouw houding verandert er zeker nooit wat, helaas. Waarom je de moeite zou doen? Omdat men wel de moeite neemt er hier over te klagen, maar wat ze er concreet aan kunnen doen achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenmiddag om 15:30 een sapphire 5850 besteld bij alternate. Meteen daarna een mailtje verstuurd of ze hem ook echt op voorraad hebben liggen en of als ik nu direct betaal of ze dan ook echt deze kaart binnen een paar dagen zouden opsturen! Dat hebben ze bevestigd dus ik ben benieuwd.

Ik heb er een mailtje achteraan gestuurd omdat ik eerder meegemaakt heb dat de kaarten volgens de site voorradig waren maar dit blek na betaling toch niet zo te zijn.

De sapphire 5850 staat trouwens nu nog steeds als voorradig op de site! Dus voor mensen die er nog 1 zoeken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Aangezien ik geen vervangende kaart meer krijgt van MAXict na 38 rma-dagen, zit ik nu een beetje te twijfelen of ik een 2e 5850 moet halen of dat ik beter een monitor (1920x1200) kan halen.

Dit geeft ook aan dat maxict verlopig geen kaarten krijgt van de leverancier.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 15:24
Ben ik blij dat ik een 5850 voor 250 euro heb gekocht aan het begin van de release. Een kaart voor 220 bestellen en 3 maanden moeten wachten is nl. ook niet alles 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zodra ik vanmiddag thuis ben en mijn bestelling bij salland is gecanceled ga ik gewoon op zoek naar een 5850 die voorradig is. Desnoods een paar tientjes duurder.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-01 14:18
Toch maar Vapor 5870 bij Alternate besteld. Welliswaar hoofdprijs, maar geen wachttijd ... ze hebben ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JanvdH schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:02:
Toch maar Vapor 5870 bij Alternate besteld. Welliswaar hoofdprijs, maar geen wachttijd ... ze hebben ze nog op voorraad.
Ik ook maar voor Alternate gegaan. Onderdeel van mijn nieuwe PC, en ik heb echt geen zin om tot januari te wachten op de videokaart :/ (anders zou het mij niet veel uitmaken, maar heb ook geen vervanging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkertje-RaH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 10:55
Tukkertje-RaH schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:38:
Veel verhalen over wachten hier - en over de psychologie van de mens...

Ook ik wacht op een HD5770, bij Salland, en voor mijn gevoel schuift de lever datum netjes mee met de gewone kalender - altijd 'over 2 weken'.

Wachten is het probleem niet, het vervelende vind ik dat 't elke keer langer wordt. Initieel (12 nov) gaf Salland aan dat ze binnen 1-5 werkdagen deze kaart (plus een heel systeem) konden leveren. Daarna werd 't eind november, toen 3 december, 4 en nu 7 december...

M'n order is gesplitst, dus de rest van het systeem doet 't thuis al prima, maar die na-levering is hier thuis inmiddels wel een 'running gag' geworden...
Update van Salland - 't wordt weer wat later, 10 december voor m'n HD5770 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tukkertje-RaH schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:09:
[...]

Update van Salland - 't wordt weer wat later, 10 december voor m'n HD5770 :O
Neem je een andere HD5770 want de HD5770 is gewoon redelijk leverbaar. :?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Blijf het vaag vinden dat Alternate ze vaker op voorraad heeft dan andere winkels..

offtopic: Klote TNT, ik zou vandaag me spullen krijgen want gister kreeg ik tracktrace code, word het morgen..
Moeilijk he wat verzenden, vrijdag was het verzonden woensdag binnen..

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkertje-RaH
-The_Mask- schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:45:
[...]

Neem je een andere HD5770 want de HD5770 is gewoon redelijk leverbaar. :?
Behalve bij Salland - daar is de levertijd van andere 5770's minstens 10 werkdagen, behalve voor een XFX, maar die is 20 peik duurder.

Uiteraard zou ik de order kunnen cancellen en bij Alternate plaatsen, volgens mij hebben die 'm gewoon op voorraad.

Niet geheel on topic - wat zijn de verschillen tussen al die merken, als ze allemaal HD5770 heten? Zit dat in uiterlijk, wat kleine technische modificaties, of vooral in de drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doesd00 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:48:
Blijf het vaag vinden dat Alternate ze vaker op voorraad heeft dan andere winkels..
Alternate is volgens mij niet afhankelijk van leveranciers.
Tukkertje-RaH schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:11:
Niet geheel on topic - wat zijn de verschillen tussen al die merken, als ze allemaal HD5770 heten? Zit dat in uiterlijk, wat kleine technische modificaties, of vooral in de drivers?
Drivers zit geen verschil in die haal je immers van ATi.AMD.com. ;)
Verschil kan zitten in de koeler, garantie, accessoires enz.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:23
-The_Mask- schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:21:
[...]

Alternate is volgens mij niet afhankelijk van leveranciers.
Jazeker wel. Deals maken ze wel met vendors, maar de goederen worden gewoon via leveranciers aangevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seccie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09-2024
Na lang dit topic in de gaten gehouden te hebben heb ik zojuist maar besloten m'n order van de HD5850 bij 4lauch te annuleren en voorlopig maar genoegen te nemen met de 5770. Hopelijk is die wel snel leverbaar.
De resolutie van m'n beeldscherm is toch maar 1280x1024, dus dan zou de 5770 toch ook prima MW2 moeten trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Lijkt me wel ja.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_vandenbroek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 14:09
Net even met Alternate gebeld. De 5850 hebben ze niet meer, de laatste is vanochtend verkocht. 7 december komen de nieuwe kaarten, welgeteld 200 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:02
Seccie schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:29:
Na lang dit topic in de gaten gehouden te hebben heb ik zojuist maar besloten m'n order van de HD5850 bij 4lauch te annuleren en voorlopig maar genoegen te nemen met de 5770. Hopelijk is die wel snel leverbaar.
De resolutie van m'n beeldscherm is toch maar 1280x1024, dus dan zou de 5770 toch ook prima MW2 moeten trekken?
Ik trek MW2 op 1680X1050 met mijn HD5770 makkelijk op de hoogste settings, dus dat gaat zeker lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Net op het moment dat ik mijn sapphire hd5850 aan het bestellen ben word de levertijdindicatie aangepast :D Nog even verder zoeken naar een kansje dus.

Ze staan weer op voorraad bij alternate. Ik ga straks als ik thuis ben toch eerst maar even bellen ervoor.

[ Voor 26% gewijzigd door dommerick op 01-12-2009 13:55 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
r_vandenbroek schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:35:
Net even met Alternate gebeld. De 5850 hebben ze niet meer, de laatste is vanochtend verkocht. 7 december komen de nieuwe kaarten, welgeteld 200 stuks...
Nou hopelijk verkopen ze die niet allemaal en gaan de prijzen eindelijk een stukje omlaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Hopen kan altijd, maar ze hebben natuurlijk nogsteeds een unieke positie tegenover de andere shops (die er helemaal geen hebben), dus totdat de algehele leverbaarheid weer een beetje op gang komt zal die prijs niet dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Weet ik, maar ik ga er van uit dat Alternate niet de enige is die kaarten binnen krijgt in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren by alternate een 5850 besteld. Vervolgens heb ik ze gisteren gemailed om bevestiging te vragen dat ze ook echt in voorraad zijn en dat er 1-tje voor mij gereserveerd staat. Dit omdat ik alleen interesse heb in de kaart als die nu geleverd kon worden. Kreeg ik een mailtje terug dat ze inderdaad op voorraad zijn. Dus meteen betaald en krijg ik zojuist een mailtje van ze dat de levertijd niet bekend is omdat ze niet meer op voorraad zijn! Wat een ******!

Dan ben je bereidt om een flink bedrag uit te geven bij een zaak en dan word je zo behandeld. Ik heb nog nooit zo'n slechte service/klantvriendelijkheid meegemaakt als bij Alternate! Het is toch van de gekke dat een bedrijf dit soort praktijken mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:52:
Ik heb gisteren by alternate een 5850 besteld. Vervolgens heb ik ze gisteren gemailed om bevestiging te vragen dat ze ook echt in voorraad zijn en dat er 1-tje voor mij gereserveerd staat. Dit omdat ik alleen interesse heb in de kaart als die nu geleverd kon worden. Kreeg ik een mailtje terug dat ze inderdaad op voorraad zijn. Dus meteen betaald en krijg ik zojuist een mailtje van ze dat de levertijd niet bekend is omdat ze niet meer op voorraad zijn! Wat een ******!

Dan ben je bereidt om een flink bedrag uit te geven bij een zaak en dan word je zo behandeld. Ik heb nog nooit zo'n slechte service/klantvriendelijkheid meegemaakt als bij Alternate! Het is toch van de gekke dat een bedrijf dit soort praktijken mag doen.
Dat zijn inderdaad geen ervaringen die je motiveren om vaker bij zo'n webshop spullen te kopen. Overigens kan je nogsteeds je order annuleren hoor, alleen zit je nogsteeds vast aan wachttijden bij ander shops, dus of je er beter van wordt is dan nogsteeds de vraag.

Heb zelf vanochtend bij ze besteld maar nog niet zo'n mail gehad, maar ik wacht af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik heb alternate daarnet gemaild. En hun response was:
Wij hebben momenteel geen enkel model videokaart met deze chipset (HD5850) uit voorraad leverbaar.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Blij dat ik er nog niet besteld had. Nu dan maar ergens anders bestellen. Kan ik in ieder geval weer een voordelige webshop uitkiezen. Aangezien ik mijn bestelling bij salland had gecanceled.

[ Voor 6% gewijzigd door dommerick op 01-12-2009 16:05 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
De XFX5850 is wel leverbaar binnen 2 werkdagen, dus is niet uit voorraad leverbaar.
http://www.alternate.nl/h...at1=009&cat2=474&cat3=000

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Bullus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:18:
De XFX5850 is wel leverbaar binnen 2 werkdagen, dus is niet uit voorraad leverbaar.
http://www.alternate.nl/h...at1=009&cat2=474&cat3=000
En morgen is het weer 10 dagen, nadat 3 mensen ofzoiets al betaald hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Mag ik ook patsen hier? Of zijn jullie alleen benieuwd naar levertijden?

Ik heb momenteel een HD5970 OC hier liggen, zal vanavond de boel eens gaan benchmarken. Ben toch wel benieuwd wat deze kaart momenteel doet! :)

En qua prijs.... Iig onder de 450 EUR :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Om welke tijd heb je de kaart besteld ?

Gisteren heb ik ook de zelfde kaart besteld. Net even gemailed, en ze zeggen dat ie vandaag verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Tekn0z schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:41:
Mag ik ook patsen hier? Of zijn jullie alleen benieuwd naar levertijden?

Ik heb momenteel een HD5970 OC hier liggen, zal vanavond de boel eens gaan benchmarken. Ben toch wel benieuwd wat deze kaart momenteel doet! :)

En qua prijs.... Iig onder de 450 EUR :)
Je mag alleen patsen als je er ook ff bij vertelt waar je de kaart vandaan hebt... dan heeft het nog enigszins nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Gurneyhck schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:34:
[...]

Je mag alleen patsen als je er ook ff bij vertelt waar je de kaart vandaan hebt... dan heeft het nog enigszins nut.
Indeed, doe mij maar eens ff een berichtje sturen waar je m vandaan hebt en dan bestel ik er vandaag nog een.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Vast niet uit Nederland, of hij werkt bij zo'n shop ;)

Als je alleen patsen wilt kun je naar het ATI HD5xxx ervaringen topic, daar kun je benchmarks posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ik had precies hetzelfde met een Asus HD5970 maar ik had het geluk dat er na het weekend Sapphires binnenkwamen. Door mijn mailtje stond ik wel bovenaan de lijst dus had de Sapphire net zo snel als dat ik de Asus zou krijgen als die nog op voorraad was. Ik heb op vrijdagmiddag rond 4 uur gemaild, kreeg rond half vijf een mail terug dat ze op voorraad lagen en rond tien voor vijf de bestelling op de site geplaatst. In die 20 minuten tijd is er waarschijnlijk iemand anders geweest die ook een order plaatste en net 'mijn' kaart voor m'n neus weg stal.

Het probleem is dat ze (kleine aanname) pas 's middags of 's avonds de weborders afhandelen en tot die tijd blijft de voorraad op de site op groen staan. Als je dan mailt of ze op voorraad zijn dan liggen ze inderdaad nog in het magazijn maar ze houden dan geen rekening met het aantal weborders. Als ze 5 kaarten hebben liggen en jij hebt als zesde een weborder geplaatst dan pies je net naast de pot.

Het zou veel beter zijn als ze bij een weborder ook de voorraad op de site direct verminderen of in ieder geval het aantal weborders bekijken als ze je mailen dat ze op voorraad zijn (voorraad - weborders = eerlijk antwoord).

Dit is in ieder geval wel de reden geweest dat ik onder rembours heb laten versturen, mocht er ergens anders ineens wel kaarten op voorraad zijn dan hoefde ik niet te wachten op Alternate om mijn centen terug te storten.

Helaas houden alle (web)shops er op het moment dezelfde streken op na. Big business die HD58xx en HD5970 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
KneoK schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:45:
[...]
Het zou veel beter zijn als ze bij een weborder ook de voorraad op de site direct verminderen of in ieder geval het aantal weborders bekijken als ze je mailen dat ze op voorraad zijn (voorraad - weborders = eerlijk antwoord).
Dat lijkt mij toch de minimum eis voor een webshop applicatie. Een voorraad die zich aanpast op basis van de bestellingen die worden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

rob1n schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:02:
[...]

Dat lijkt mij toch de minimum eis voor een webshop applicatie. Een voorraad die zich aanpast op basis van de bestellingen die worden geplaatst.
Lijkt mij inderdaad ook. Maar op het moment dat ik mijn bestelling op de site plaatste was de voorraad nog volledig groen en een dag later krijg ik een 'bevestiging' met melding dat de voorraad op was. Ik denk dus dat ze pas bij het afhandelen van de weborder de voorraad op de site aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 09:56
doesd00 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:48:

offtopic: Klote TNT, ik zou vandaag me spullen krijgen want gister kreeg ik tracktrace code, word het morgen..
Moeilijk he wat verzenden, vrijdag was het verzonden woensdag binnen..
Hierop moet ik even reageren... hoezo klote TNT? Het duurt 1 tot 2 werkdagen dat je een pakket ontvangt.
Waarom is het pakket vrijdag verstuurd, hoewel je tracktrace code pas gisteren hebt gekregen?
Heb je al de moeite genomen om te kijken waar het fout is gegaan?
Vergis je niet dat veel track&trace codes al uitgegeven worden door het bedrijf terwijl het hele pakket niet eens aangeboden is aan de TNT.
Vergis je niet dat TNT rond deze tijd verschrikkelijk veel pakketten te verwerken hebben en dat foutje ook menselijk kan zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Picaroon op 01-12-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:08:
[...]

Het helpt waarschijnlijk, zoals bij de meeste zaken, niet als je in je eentje bent. Maar als zo iemand maar vaak genoeg dat soort mailtjes krijgt en zijn werk goed doet geeft hij dat door aan zijn baas, die er wel wat mee kan.

Het kost soms wat moeite en het is soms wat zinloos om principes te hebben, maar als iedereen er zo blasé over doet dat 'ie genaaid wordt blijft het gebeuren. Als alleen al de mensen die in dit topic over Salland klagen zo'n mailtje sturen valt het al op. Voordeel is dat de meeste webshops relatief klein zijn qua werknemersaantallen.

Met jouw houding verandert er zeker nooit wat, helaas. Waarom je de moeite zou doen? Omdat men wel de moeite neemt er hier over te klagen, maar wat ze er concreet aan kunnen doen achterwege laten.
Dan kan je het beste in hetzelfde mailtje erbij vermelden dat je een topic op diverse fora erover heb geopend (of in een bestaande topic heb gepost) en de link erbij vermelden. Dan zijn de gevolgen van je inspanningen wat blijvender en sta je niet 10 minuten een mailtje te tikken die binnen een paar seconden gelezen en weggegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Das balen idd, ik leef met je mee.

Ik stond gisteren ook op het punt om een 5770 bij Alternate te bestellen die volgens hun site op voorraad was. Maar blijkbaar is die informatie niet betrouwbaar. Ik wacht toch nog maar even met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Je moet ze BELLEN als je zulk soort dingen wilt hebben. Normaal gesproken gaat er bijna nooit iets mis bij Alternate. Tenminste; ik heb er al best veel gekocht, en het ging altijd goed.

Maar als je belt, dan weet je precies hoeveel ze er nog hebben, en als je dan direkt besteld, en met i-deal betaalt, heb je hem de volgende dag in huis.

Zo doe ik het met dit soort dingen. Dingen die moeilijk verkrijgbaar zijn of waar er maar weinig van zijn. :)

Maar idd, wel balen. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 01-12-2009 20:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij mij is het bestellen bij Alternate gisteren wel gewoon goed gegaan. Gister avond rond 23:00 besteld en direct betaald met Ideal. Vandaag is de kaart op de bus gegaan.

Erg balen dat het bij iemand anders dan weer niet goed gegaan is. Nou is er bij een kaart zoals deze natuurlijk wel een grotere kans dat er iets fout gaat. Ze hebben misschien 10 van die dingen liggen, en als dan 20 mensen op verschillende manieren zo'n ding gaan bestellen, kan er natuurlijk wel iets fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ga zaterdag gelijk naar Alternate, ik moet en zal een 5850 hebben ;)

Anders ga ik daar in hongerstaking. 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Mad-Matt schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:30:
Ik ga zaterdag gelijk naar Alternate, ik moet en zal een 5850 hebben ;)

Anders ga ik daar in hongerstaking. 8)7
Veel plezier....

zou dit eerst maar lezen, oftewel eerst bestellen dan pas ophalen

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bullus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:34:
[...]

Veel plezier....

zou dit eerst maar lezen, oftewel eerst bestellen dan pas ophalen
Ik woon om de hoek, dus ik rij er zelf ff heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:50:
[...]

Om welke tijd heb je de kaart besteld ?

Gisteren heb ik ook de zelfde kaart besteld. Net even gemailed, en ze zeggen dat ie vandaag verstuurd wordt.
14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Gurneyhck schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:34:
[...]

Hij werkt bij Ingram Micro ;) (directe distri)
Tenminste de laatste keer dat ik hem sprak :P

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isidoor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 16:31
4Launch:
Wij verwachten de HD5870 pas in januari weer te kunnen leveren. Onze leveranciers hebben al geruime tijd geen nieuwe voorraad ontvangen. De problemen bij de chipfabrikant zouden opgelost moeten zijn waardoor het productieproces weer langzaam op gang moet komen. Vooralsnog is januari de verwachting dat de eerste leveringen Nederland bereiken. Wij kunnen helaas niets zeggen over de grootte van een eventuele levering.

Op moment van schrijven staan er ongeveer 30 bestellingen voor u.
Afbeeldingslocatie: http://www.benstoneonline.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/ffffuuu-large.png

[ Voor 9% gewijzigd door Isidoor op 01-12-2009 23:52 ]

"Touch the master's blade and lose an arm, meatbag!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Misschien niet voor de die-hards, maar de 5750 die ik had besteld bij Azerty is netjes 3 dagen na bestelling verzonden. Nu zal het niet de meeste gewilde kaart zijn van de 5xxx serie, maar toch.

Overigens heb ik met Alternate ook diverse ervaringen met levertijd-indicaties die niet klopten. Daar kunnen ze hun consumenten beter mee informeren, vind ik. En anders wellicht alternatieven aanbieden. Ok, dat is in het geval van de high-end kaarten nu ook niet echt een optie, lijkt me, maar in de algemene zin van het woord wel.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Ik heb al een paar weken een 5870 in bestelling staan bij Misco. Aangezien ze daar nog steeds hun levertijd aanhouden op 3-10 werkdagen heb ik ze maar eens gemailt met de vraag of ze wat duidelijker kunnen zijn met hun indicatie van de te verwachten levertijd.

Hun antwoord is dat ze half december een levering verwachten, dus het kan misschien wel eens zinvol zijn om eens met Misco te mailen of daar een kaart te preorderen is.

Weet wel dat het véél te lang duurt voordat die kaarten leverbaar zijn. (geen geduld)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik heb liever dat een winkel zegt "ik heb geen flauw idee" dan dat ze zeggen "jaww die's over twee weekjes wel binnen heurrr" om vervolgens zich er niks van aan te trekken. Maar ja met het laatste trek je nog wel wat onwetende klanten he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik zou inderdaad graag ook gewoon bij alternate iets duurder maar wel sneller mijn videokaart hebben :P

Op het moment heb ik nog steeds nergens een preorder staan. Januari duurt me echt erg lang. Dan doe ik het nog maar even met mijn oude videokaart :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Earzz schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:24:
[...]
Indeed, doe mij maar eens ff een berichtje sturen waar je m vandaan hebt en dan bestel ik er vandaag nog een.
Heb hem via mijn werk aan kunnen schaffen. Ik kan met absolute zekerheid zeggen dat er dit jaar bij bijna alle webshops in NL er geen HD5970 meer beschikbaar zal zijn. De enige shop welke ze wel kan leveren is Alternate.

Mocht je 'm dit jaar nog willen hebben dan zou je toch de portemonee moeten trekken helaas. Eind januari 2010 zullen de kaarten mondjes maat beschikbaar zijn. Begin Q2 2010 is de HD5970 beter leverbaar.

Ik mag wegens mijn werk en functie geen exacte details vrijgeven.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Tekn0z schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:04:
[...]

Heb hem via mijn werk aan kunnen schaffen. Ik kan met absolute zekerheid zeggen dat er dit jaar bij bijna alle webshops in NL er geen HD5970 meer beschikbaar zal zijn. De enige shop welke ze wel kan leveren is Alternate.

Mocht je 'm dit jaar nog willen hebben dan zou je toch de portemonee moeten trekken helaas. Eind januari 2010 zullen de kaarten mondjes maat beschikbaar zijn. Begin Q2 2010 is de HD5970 beter leverbaar.

Ik mag wegens mijn werk en functie geen exacte details vrijgeven.
Waarschijnlijk omdat alternate een eigen leverancier is (WAVE-Computers) dat ze dit nog kunnen leveren. Andere webshops zijn van bedrijven afhankelijk zoals Ingram Micro bijvoorbeeld. Ze zitten tevens ook in heel Europa dus de kans is groot dat zij voorlopig de enige zijn die kunnen leveren. (Niet dat ik bedoel dat Ingram nou zo'n kleine speler is hoor, in tegen deel. Maar zij moeten wel even net iets meer shops vullen met producten)

[ Voor 7% gewijzigd door xentron op 02-12-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik ga me dan toch weer dingen afvragen.

Ik zit met een mega langzame kaart nu, en wachten tot februari ofzo is me toch echt te lang vrees ik. Mijn doel is een 5870. Ik zou evt eerst een andere beter verkrijgbare kaart kunnen kopen, mits die goed verkoopbaar is voor een aardige prijs. Is een 5850 genoeg verkrijgbaar en zou ik die voor nog zo'n €200 kunnen verkopen later? Of eerder een 57xx kaart voor nog zo'n 80% van de nieuwwaarde... etc. Lastig in te schatten. Ik wil graag een fatsoenlijke kaart nu maar het moet me voor die paar maanden dat ik 'm gebruik geen €100 gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:30
Gisteren om 12:47 bij Alternate een Sapphire 5870 Vapor-X besteld die op dat tijdstip leverbaar (groen) was op de website. Betaald met iDeal en om 13:55 een mail dat de bestelling gereed was voor afhalen.

Daarnet opgehaald :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net alternate gebeld om te vragen of de sapphire omgewisseld kan worden met de XFX HD5850 (die nu op voorraad is). Toen kreeg ik te horen dat mijn sapphire net vandaag verstuurd is :) :)

Vaag allemaal maar zolang ik hem morgen binnenkrijg is er niks aan de hand (dan kan mijn vorige "gezeik" op alternate genegeerd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:30:
Net alternate gebeld om te vragen of de sapphire omgewisseld kan worden met de XFX HD5850 (die nu op voorraad is). Toen kreeg ik te horen dat mijn sapphire net vandaag verstuurd is :) :)

Vaag allemaal maar zolang ik hem morgen binnenkrijg is er niks aan de hand (dan kan mijn vorige "gezeik" op alternate genegeerd worden).
Net toen ik wou gaan antwoorden "Dan hoop ik maar dat die van mij ook is verzonden zonder dat ze me dat hebben geinformeerd" krijg ik ook het verlossende mailtje: uw kaart is verzonden (was antwoord op mail van mij aan hun of ik nou nog optijd was met bestellen). Sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 04:12
Hier nummero 3 die de Sapphire 5850 van Alternate net binnen heeft gekregen. Maandagmiddag besteld. :)
Ik zie nu ook dat de XFX op voorraad is daar.

Ik was nog aan het twijfelen of ik wel goed had gedaan om hem bij Alternate te bestellen in plaats van eventjes te wachten. Maar nu ik die berichten over januari lees, is het de meerprijs om gamend de decembermaand in te gaan wel waard vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Dat denk ik dus ook. Vandaar dat ik net de XFX versie daar heb besteld. Geen idee of hij slechter is dan de sapphire versie. Wel weet ik van deze dat hij er nog 4x lag nadat ik had gebeld.

Nu snel hopen op de rest van mijn systeem.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
dommerick schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:27:
Dat denk ik dus ook. Vandaar dat ik net de XFX versie daar heb besteld. Geen idee of hij slechter is dan de sapphire versie. Wel weet ik van deze dat hij er nog 4x lag nadat ik had gebeld.

Wel typisch, toen ik mijn nieuwe systeem aan het bestellen was vreesde ik er al voor dat ik dan alles al zou hebben en voor mijn videokaart zou moeten wachten tot januari. Nu is mijn videokaart al verzonden en wacht ik nog op mijn moederboard xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 15:56
Bij alternate zijn alle 5870 kaarten 10 euro duurder geworden en staan nu op 389 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

dommerick schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:27:

de website staat op groen(alternate), maar ik heb zojuist gebeld
die zijn al weer verkocht de xfx 5850 .. denk dat ik toch maar wacht na de kerst
en hopen dat die krengen voor 189 euro op de markt komen , (aanvankelijke laagste webshopprijs)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiFight schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:38:

Ik zit met een mega langzame kaart nu, en wachten tot februari ofzo is me toch echt te lang vrees ik. Mijn doel is een 5870. Ik zou evt eerst een andere beter verkrijgbare kaart kunnen kopen, mits die goed verkoopbaar is voor een aardige prijs. Is een 5850 genoeg verkrijgbaar en zou ik die voor nog zo'n €200 kunnen verkopen later? Of eerder een 57xx kaart voor nog zo'n 80% van de nieuwwaarde... etc. Lastig in te schatten. Ik wil graag een fatsoenlijke kaart nu maar het moet me voor die paar maanden dat ik 'm gebruik geen €100 gaan kosten.
Ik denk dat een 5850 juist lastiger te krijgen gaat zijn dan een 5870, maar het ontloopt elkaar niet veel. Die hele serie is op het moment bijna niet te krijgen, de 57XX's zijn veel beter te krijgen. Je moet voor jezelf maar inschatten of je dat het waard is, ik gok dat je met garantie en alles erbij nog best een leuk deel terugkrijgt. Aangezien een 5770 nieuw €130 is ga je mij niet vertellen dat het €100 euro gaat kosten als je hem weer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mensen in regio Rotterdam, race naar Alternate, daar heb ik net de mijne opgepikt.
XFX weer voldoende op voorraad.

edit:

Ik zie net dat daar ook de levertijd weer op onbekend staat

8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Mad-Matt op 02-12-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 18:55

icecoolsniper

never run from a sniper!

En anders voor de deur bivakkeren zodat je morgenochtend een exemplaar kan scoren :9

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00690230 is op voorraad bij dunnet. Maar weet niet zo goed of dat wel zo te vertrouwen is die status van het product :P. Sowieso is de prijs nogal hoog.. Maar goed, voor de mensen die niet kunnen/willen wachten.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:44:
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00690230 is op voorraad bij dunnet. Maar weet niet zo goed of dat wel zo te vertrouwen is die status van het product :P. Sowieso is de prijs nogal hoog.. Maar goed, voor de mensen die niet kunnen/willen wachten.
Voor die prijs haalde je bij de launch twee HD5850's :N

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:29
Goed nieuws voor vele mensen die hun kaart binnen hebben of verzonden is! Mooi!

Ook goed nieuws voor mij! Mijn systeem + scherm + toetsen/muis/windows 7 alles erop en eraan is binnen!
Helaas net pas 10 minuten thuis :'), dus ik houd de dozen dicht zodat het voor morgen een verassing is.

En dan kan ik morgen de Asus 5850 erop aansluiten!, zal daarna ook meteen laten weten vanaf mijn nieuwe systeem of alles goed naar behoren werkt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-The_Mask- schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:51:
Voor die prijs haalde je bij de launch twee HD5850's :N
Oftewel, over twee maandjes weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Met wat google werk kwam ik trouwens nog een webshop tegen die de XFX ATI HD 5850 (volgens de site) nog op voorraad heeft. Ik had ze gisteren eind van de dag een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Aangezien die van mij via Alternate inmiddels is verstuurd ga ik er toch niets mee doen.

Dus: XFX ATI HD 5850 voor €249,00 (bij de contactgegevens staat ook telno, misschien handig eerst ff te bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
5 weken geleden heb ik een nieuwe pc besteld bij 4 launch met een Sapphire HD5850, maar dat schiet dus ook voor geen meter op. Kreeg gisteren onderstaand mailtje:

Beste ******,

Ik zie dat u op het moment op de 15e plaatst staat van de nog 31 bestellingen die wij hier voor open hebben staan.
Wij krijgen deze videokaarten erg slecht geleverd. Hoe het met de 5850’s zit weet ik niet precies, echter is ons laatst vermeld dat de 5870’s pas in januari gaan komen.
Dit alles door het probleem met het produceren van de chipsets.

Wij willen u geen valse hoop geven, dus wellicht is het redelijk om hem pas over enkele weken te verwachten.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop
4Launch BV

Gaat dus nog wel even duren! Zojuist maar gekeken naar een alternatief, ben nu in afwachting van hun antwoord. Anders hoop ik zaterdag een andere kaart te hebben, jammer maar helaas! Ik verwacht niet dat ik hem nog voor de kerst binnen heb die 5850. |:(
Tevens zojuist ook met Misco gebeld daar stond op de website dat hij leverbaar is van 3 tot 10 werkdagen. Dit blijkt echter totaal niet waar te zijn, hun bestelsysteem kijkt naar de voorraad van de leverancier en als deze leeg is, geeft hij standaard de groene status "3 tot 10 werkdagen". Een grote fout naar mijn mening!

Maar nu dus maar afwachten op een antwoord van 4Launch... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkertje-RaH
Ik werd het wachten bij Salland op m'n HD5770 zat - elke avond stipt on 19:31 kreeg ik een mailtje dat de verwachte levertijd weer een dagje opgeschoven was. Volgens mij is vanaf de besteldatum (12 nov) tot nu de verwachte levering geen dag dichterbij gekomen...

Ik heb Alternate gebeld - die hadden nog 55 HD5770's van Sapphire op voorraad. Order bij Salland geannuleerd en bij Alternate betaald. Zou morgen aan moeten komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 13:44

defcon84

Multipass?

onze leverancier van me werk heeft ze ook nog niet :'(
ondertussen ook al 2 maand aant wachten..
BaszCore schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:08:
Tevens zojuist ook met Misco gebeld daar stond op de website dat hij leverbaar is van 3 tot 10 werkdagen. Dit blijkt echter totaal niet waar te zijn, hun bestelsysteem kijkt naar de voorraad van de leverancier en als deze leeg is, geeft hij standaard de groene status "3 tot 10 werkdagen". Een grote fout naar mijn mening!
dat slaat idd nergens op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee weken wachten op een Club3D HD5850 en de rest van mijn systeem al wel binnen te hebben gekregen, de Club3D geannuleerd en gisteren om half 6 de XFX bij Alternate besteld. Vanmorgen kreeg ik pas de orderbevestiging, dus ik zag de bui al hangen.. Alternate gebeld en gelukkig was ik een van de laatste mensen en is de 5850 onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Barry
  • Laatst online: 15-07 17:25
Net ook bij Alternate besteld, ik ben benieuwd.
De Sapphire hebben ze als het goed is op voorraad! (5850, 269euro)
Ook enkele 5870, sapphire en xfx uit m'n hoofd, maar dat werd me te gek (389-409 euro)

[ Voor 34% gewijzigd door Mr.Barry op 03-12-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edterbak
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 08:26
Zo, ook maar net (14:10 op 3-12-2009) een Sapphire 5770 bij Alternate besteld. Kijken of de voorraad indicatie echt goed is. Hoop dat het snel wordt geleverd. Ik heb ze niet vooraf gebeld ofzo, dus ik zie wel. Leuk kado van Sinterklaas als het gewoon geleverd wordt :)

[ Voor 4% gewijzigd door edterbak op 03-12-2009 14:15 . Reden: typo + datum/tijd erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 15:56
Zojuist ook telefonisch mijn 5870 bestelling doorgegeven :) Verkoper aan telefoon wist niet dat ze alweer binnen waren. Nu de videokaart annuleren bij Salland en met een beetje geluk kan ik van het weekend alles in elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
twiFight schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:38:

Als je iets wilt nu, dan kijk je in de v&a van tweakers en probeer je daar een 4850/70/90 te scoren.
Als je een nieuwe kaart koopt wil je hem niet te snel weer verkopen (tenzij er schaarste is :P ), omdat mensen niet voor een tientje prijsverschil een 2e hands kaart gaan kopen natuurlijk.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11-2022
Ik zit nog steeds te wachten op een club3d 5850 bij cool-prices..
De rest van m'n pc stond al klaar hebben ze gezegd
Net maar weer ff gemailed naar ze
probleem is dat ik alles al betaald heb
|:(

AMD Ryzen 5 3600 | MSI Tomahawk MAX | Ballistix Sport LT 16GB DDR4 3200 | Gigabyte 5700XT Gaming OC | Intel SSD 660p 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zou me niet zo druk maken om levertijden, eerder om goeie drivers :X

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Net gebeld naar alternate en mijn kaart is verzonden :D De andere webshops hebben ook mijn leveringen klaarliggen dus dat komt helemaal goed.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Synton schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:50:
Chatten! Een onderdeel hield ook mijn bestelling op en dat uiteindelijk maar geannuleerd (logitech z-5500)
Daarna werd alles gelijk verzonden. (gelukkig mét een HD5870)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
LosGieros schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:52:
Zou me niet zo druk maken om levertijden, eerder om goeie drivers :X
Dan zit je in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keef
  • Laatst online: 27-07 14:43
Goedemiddag,

Wij hebben vandaag beperkt binnengekregen onderstaande videokaart:

XFX HD5850 1GB 725M + Hawx

Omdat u al geruime tijd aan het wachten bent op een andere 5850 videokaart, willen wij u de kans geven om deze als alternatief te kiezen.

Deze videokaart zou een meerprijs hebben van € 53,01

Wanneer u hierin geïnteresseerd bent, willen we dat graag zo snel mogelijk van u weten via een reply op deze mail.

Met vriendelijke groet,
Cool-prices.nl
Ik heb bij cool-prices.nl een Sapphire HD5850 besteld voor €216,95.
Leuke optie om een andere te kunnen krijgen, alleen jammer dat ik er extra voor zou moeten betalen.
Vooral omdat ik de Sapphire voor een redelijk lage prijs heb besteld.

Dus mensen, als jullie een xfx willen hebben voor €269,95, is hij waarschijnlijk beperkt op voorraad (alhoewel de indicator aangeeft van niet.
http://www.cool-prices.nl...5850-1gb-725m-hawx-613612

p.s. lol @ die 1 cent extra :P

------------------------------------------
Synton schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:50:
Je kunt er ook een deellevering van maken, tegen betaling van 1x extra verzendkosten.
Als je nog een PCI-E videokaart hebt liggen tenminste.

[ Voor 22% gewijzigd door Keef op 03-12-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 09:22

Epsilon

Sapphire 5850 staat op groen bij Alternate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Edit; sorry, nvm. :>

[ Voor 101% gewijzigd door Format-C op 03-12-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sapphire 5870 uur geleden besteld, zojuist bevestiging dat hij is verzonden. Gekocht bij alternate :).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

Epsilon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:50:
Sapphire 5850 staat op groen bij Alternate :)
bedankt! telefonisch besteld , waren er nog ruim 30 aanwezig
terwijl ik ze gisteren sprak (waren de xfx al uitverkocht en wisten ze niet wanneer er weer binnenkwam)

nog geen 24 uur later heb ik de mijne dan eindelijk besteld!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 12:00
Ik heb waarschijnlijk de laatste 5870 bij dunnet.nl gehaald. Toen ik keek stond de voorraad indicator nog op groen.. en na de bestelling direct niet meer. Dus of ik heb idd de laatste of ik ben keihard geflesht

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Nou dat ze mondjesmaat te krijgen zijn voor hoge prijzen lijkt inmiddels duidelijk. Maar ik word een beetje moe van steeds dezelfde posts (ook al is dit topic er voor) dus ik gooi er maar een andere vraag tussendoor:

Bij welke prijs gaan jullie de 5870/5850/5970 halen??

Ik wil graag een 5870 en vind €320 toch wel het maximum denk ik, en als de kaarten inmiddels 'binnenstromen' dan wacht ik misschien een weekje of twee langer voor <€300. Wat vindt de rest van de mensen die wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 5850 net ook in ontvangst mogen nemen :)

Ik heb hem meteen in de computer gezet maar ik heb nog 1 vraagje. Hopelijk mag ik dat hier vragen....
Mijn coolmaster 700W voeding heeft 2 PCI-e voedingskabels lopen. Deze kabels zijn 8pins, waarvan 1 blokje van 6 en een blokje van 2. Ik heb de twee 6-pin blokjes op de kaart aangesloten en de twee 2-pins blokjes bungelen nu los in de kast. Is dit okee? Of moet ik deze 2-pin blokjes ook ergens op aan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:34
Dat klopt, daar hoef je verder niets mee te doen. Je kaart is nu dus goed aangesloten, veel plezier ermee! ;).

En ik zit nogsteeds te wachten op mijn HD5850 voor €208,- , maar als ik hem ergens op voorraad zie voor onder de €240,- en ik die kaart in handen kan krijgen is die van mij, ik ben het wachten een beetje zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook nog te wachten op een HD5850 voor €211,-
Azerty stuurde een mailtje dat ze 'm 10 december verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Gister een volledig systeem + Sapphire HD5770 (helaas met de nieuwe koeler, vond de 5850/5870 style koeler een stuk gestroomlijnder, maar goed, uiterlijk van interne hardware is niet zo heel belangrijk) besteld bij Alternate, anderhalf uur geleden is het geheel verzonden. Toen ik de bevestiging vanochtend om 8:59 binnenkreeg en er om 16.00 nog geen verzending was geweest begon ik bijna te denken dat de hele leveringsonzin straks ook bij de 5770's zou gaan voorkomen, maar gelukkig niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
huh lol ik kreeg vandaag een mailtje van mijn gepredorder Sapphire VAPOR-X HD 5870 dat vandaag binnen is gekomen ?? Betaling heb ik pas vandaag voldaan ...

Terwijl ik eerder een mail had ontvangen met verwacht levering datum 16-12-2009
€ 338,33 is een rechtvaardig prijs op dit moment

[ Voor 10% gewijzigd door superchanbe op 03-12-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-06 00:30
Heb mijn order bij 4launch voor een Sapphire hd5870 zojuist geannuleerd.Ik ben inmiddels voorzien van een XFX hd5870 XXX (die doet het prima) de nummer 8 bij 4launch word nu dus nummer 7.

Mijn nieuwe systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Barry
  • Laatst online: 15-07 17:25
Mr.Barry schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:00:
Net ook bij Alternate besteld, ik ben benieuwd.
De Sapphire hebben ze als het goed is op voorraad! (5850, 269euro)
Ook enkele 5870, sapphire en xfx uit m'n hoofd, maar dat werd me te gek (389-409 euro)
Net een mailtje ontvangen van Alternate dat mijn bestelling, met daarin de HD5850 van Sapphire, verzonden is.
Tevens voorzien van Track & Trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dat ik bij Alternate veel meer moet betalen anders had ik 'm daar besteld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edterbak
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 08:26
edterbak schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:14:
Zo, ook maar net (14:10 op 3-12-2009) een Sapphire 5770 bij Alternate besteld. Kijken of de voorraad indicatie echt goed is. Hoop dat het snel wordt geleverd. Ik heb ze niet vooraf gebeld ofzo, dus ik zie wel. Leuk kado van Sinterklaas als het gewoon geleverd wordt :)
Nou, dat is snel. Morgen kan ik het ophalen :D
Pagina: 1 ... 11 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.