Ik wil niet ongefundeerd dingen gaan roepen, maar reken maar dat als een klant €20 extra overmaakt hij opeens op #1 in die lijst staat.. Webshops kunnen keihard geld harken nu en zullen dat ook zeker niet laten. Bovendien als het neefje van iemand die in die webshop werkt er een wil dan schuiven ze die ook wel even naar voren in de lijst, maar dat zal niet veel voorkomen, zoveel familie hebben de meesten niet
Wat ik wel het meest naar vind is dat het hele geweldige van de HD5xxx serie nu overschaduwt wordt door deze praktijken. Tot 4 weken geleden had ik er niet aan durven denken een ATI kaart te kopen, maar die prestaties (5870) voor maar €300? Geweldig! Helaas zijn de kaarten nu €390 of meer, en dan vind ik het opeens niet zo'n geweldige serie kaarten meer..
Bovendien kwam ik er gister achter dat ik maar 29 cm ruimte MAXIMAAL heb tussen waar het PCB begint en het ijzer van de drivebays, dus ik vrees dat deze kaart met mijn huidige case niet eens een optie is. Heeft iemand een suggestie voor een goede kaart uit de HD4xxx serie die wel gaat passen, die ik dan maar uit V&A moet gaan halen?
Het is vrij simpel. Voor de 5870 kaart betaal je ~€100 teveel nu. Dus de vergelijking wordt: nu gamen & €100 meer betalen vs. 2 maanden wachten en niet €100 teveel betalen. Die overweging kun jij verder alleen maken. Ik heb het er niet voor over iig.
[
Voor 21% gewijzigd door
twiFight op 04-12-2009 13:29
. Reden: toevoeging quote ]