Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Hokkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:56:
[...]

Binnen 7 dagen NA ontvangst mag je, zonder reden van opgaaf, het product retourneren. Dit zegt de wet 'koop of afstand'. De kostten die gemoeid zijn met het terug sturen, zijn voor je eigen rekening. Ook mag de "zegel" van de verpakking niet verbroken zijn. m.a.w. je mag hem niet openmaken. Maar dit kan per product verschillen.
Dat is na levering....
Voor levering kun je volgens mij de bestelling kosteloos annuleren maar dat moet je even opzoeken in de algemen voorwaarden van de shop (zal wel per mail moeten, bevestiging vragen!!!!)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die tegen de Belgische grens wonen of in België.

Heb de mijne bij tones.be besteld.
GIGABYTE GV-R585D5-1GD-B Radeon HD 5850 1024MB GDDR5 €249,90
Woensdag in de late avond besteld. Vrijdag morgend om 10u aangekregen zonder verzendkosten.

Niet de goedkoopste maar met de schaarste en escalerende prijzen/ lange wachttijden en min de aftrek van verzendkosten die ik normaal moet betalen. Is het nog een schappelijke prijs.

nog een 20tal op voorraad

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

@Druw:

Thnx voor de aanvulling...

Ter verduidelijking. Ik had een HD5850 besteld bij JoVoCo en Azerty, ik heb gewoon gewacht wie het eerst was, daar heb ik hem afgenomen. Misschien niet heel netjes, maar de kans dat een winkel bij dit produkt er mee blijft zitten is vrijwel nihil. Ik denk dat er veel mensen zijn geweest die het op deze manier hebben gedaan.

Vandaag kreeg ik een mailtje van Azerty dat ik de kaart kon afhalen, dus heb een mail gestuurd naar JoVoCo met de vraag om mijn bestelling te annuleren. Kreeg keurig een bevestiging van hem...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:15:
Bestelling bij Azerty is geannuleerd. Ging zeer soepel, dus dat is zeker een pluspunt weer voor Azerty.

Wat zijn mijn rechten op dat gebied? Ik wacht nu al een behoorlijke tijd op een 5970 maar hij komt maar niet. Kan ik op elk moment annuleren?
Dit is geregeld in artikel 46f van boek 7 Burgerlijk Wetboek:

1.Het verzuim van de verkoper treedt zonder ingebrekestelling in, wanneer de koop op afstand niet uiterlijk binnen dertig dagen, te rekenen van de dag waarop de koper zijn bestelling bij de verkoper heeft gedaan, is nagekomen, behalve voor zover de vertraging de verkoper niet kan worden toegerekend of nakoming reeds blijvend onmogelijk is.

Vertaling: als er niet geleverd wordt binnen dertig dagen dan is de verkoper aansprakelijk tenzij er sprake is van overmacht of als er niet geleverd kan worden.

2.Indien nakoming onmogelijk is doordat de gekochte zaak niet beschikbaar is, moet de koper daarvan zo spoedig mogelijk worden kennis gegeven en heeft hij recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de kennisgeving plaatsvinden.

Oftewel: als de verkoper niet kan leveren moet hij dat ASAP melden en binnen dertig dagen je geld teruggeven. Je kunt dus gewoon annuleren.

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Hokkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:03:
@Druw:

Thnx voor de aanvulling...

Ter verduidelijking. Ik had een HD5850 besteld bij JoVoCo en Azerty, ik heb gewoon gewacht wie het eerst was, daar heb ik hem afgenomen. Misschien niet heel netjes, maar de kans dat een winkel bij dit produkt er mee blijft zitten is vrijwel nihil. Ik denk dat er veel mensen zijn geweest die het op deze manier hebben gedaan.

Vandaag kreeg ik een mailtje van Azerty dat ik de kaart kon afhalen, dus heb een mail gestuurd naar JoVoCo met de vraag om mijn bestelling te annuleren. Kreeg keurig een bevestiging van hem...
Heb hetzelfde probleem maar min of meer per ongeluk.
5870VX besteld en die werd na 2 maanden EOL verklaart.
normale 5870 besteld en ineens dook er een winkel op die wel aan de 5870VX kan komen...
(zie V&A aangeboden: Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

@DRuw

In dat geval zou ik hem terugsturen! Natuurlijk kan je wachten op sympathie van een mede tweaker, maar de ervaring (hier, maar ook elders) leert dat iedereen voor een duppie op de eerste rang willen zitten (zie alleen al de reacties die je krijgt).

Laat iedereen lekker zelf het uitzoeken! Kies voor je zelf, anders zit je met een extra kaart, die je zeker weten goedkoper moet verkopen.

Zo, mijn frustratie ook weer kwijt ;)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Hokkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:37:
@DRuw

In dat geval zou ik hem terugsturen! Natuurlijk kan je wachten op sympathie van een mede tweaker, maar de ervaring (hier, maar ook elders) leert dat iedereen voor een duppie op de eerste rang willen zitten (zie alleen al de reacties die je krijgt).

Laat iedereen lekker zelf het uitzoeken! Kies voor je zelf, anders zit je met een extra kaart, die je zeker weten goedkoper moet verkopen.

Zo, mijn frustratie ook weer kwijt ;)
Je hebt ook wel gelijk ook.
Ik geef mensen de mogelijkheid tot zondag (maandag krijgt de shop hem binnen).
Ik probeer een medetweaker te helpen... jammer dat ze dat niet zien (de eerste reactie dan).

Heeft er uberhaubt al een tweaker de 5870 VaporX ontvangen trouwens??

(ps, thanks voor het advies en begrip d:)b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Of mensen (zoals ik) willen geen 5870 maar een 5850 ;)

*edit*
Maar ik begrijp dat je alleen probeert medetweakers te helpen d:)b

[ Voor 42% gewijzigd door Therapy777 op 09-01-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 12:15
HotFix schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:08:
Inderdaad ja! Nog steeds een schande dat winkels adverteren met de BTW-loze prijzen. Belachelijk.

*Heeft iemand nog iets gehoord van 4Launch en de MSI HD5850 (non-OC)? Hij staat nog steeds op 6-10 werkdagen, ben nu zelf de 7e dag in gegaan.
Heb bij 4launch Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP besteld

Ben ook benieuwd hoe lang het duurt totdat ze die leveren...

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:52
ik had azerty gemaild, nadat ik twee verschillende Sapphire HD 5870 had gezien.

Deze, die ik al sinds 28 november in bestelling heb staan ( destijds voor 307 euro )

http://www.azerty.nl/0-97...-radeon-hd-5870-graf.html

En nu deze, die blijkbaar ruim op vooraad is, maar wel voor een achterlijke prijs. ( 402 euro )

http://www.azerty.nl/0-96...-radeon-hd-5870-graf.html

Ikke dus gevraagd wat het verschil is ( behalve die 100 euro ) en wanneer ik onderhand mijn kaart mag ontvangen.

antwoord:

De twee kaarten hebben een verschillende SKU nummer. Dit betekend dat deze van verschillende series zijn.
Ik verwacht dat de kaart die op voorraad is een nieuwere serie is, die al beter op de mark is.
Helaas houden heel veel leveranciers de prijs van deze nieuwe kaarten hoog, waardoor we deze niet tegen de oude prijs kunnen uitleveren.
Het is dus mogelijk om over te stappen naar de kaart die op voorraad is, maar niet voor de oude prijs.

Ik verwacht dat de andere kaarten binnen twee weken beter leverbaar zullen zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Azerty

Maar wat is nu werkelijk het verschil ?. Want ik heb het gevoel dat ik gewoon genaaid word. De specs van beide kaarten zijn identiek. Ik heb dus gewoon het idee dat ze mensen met bestelling laten stikken om maar meer winst te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:48
Ik vind het mailtje van Azerty eigenlijk heel correct. Ze geven zelf aan dat ze niet uitleveren tegen een verlies makende prijs, inplaats van een verhaal af te steken dat je in de wachtrij staat voor het product. Verwacht jij ook geld terug te krijgen wanneer je een onderdeel besteld en de prijs ondertussen naar beneden is bijgesteld?

[ Voor 22% gewijzigd door Kadett op 09-01-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:52:
Ik heb dus gewoon het idee dat ze mensen met bestelling laten stikken om maar meer winst te maken. :(
Ligt iig niet aan Azerty want die bepaald het SKU nummer niet.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Smarron

The bend

En wat is de kans dat die kaart met het oude SKU nog geleverd gaat worden?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zojuist mijn HD5770 omgeruild bij Digitique zonder problemen, nieuwe kaart deed het gelijk :Y)

overigens hadden ze nog een aantal 5770's staan, maar volgens mij wil iedereen hier de 58xx serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:16
SantaMuerte schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:06:
[...]

Als het goed is hebben ze eergisteren ook wat Sapphire kaarten binnen gekregen, zie ze alleen nog niet op de website staan. Als je een full-cover koeler zoekt kan je kijken bij CD-Romland (XFX) of Your-PC (Powercolor).
CD-Romland heeft dus ook niet de dubbelslots coolers. Ontvang net mijn bestelling en daar zit dus de V2 versie in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ohjee moet ik daar nu ook al op gaan letten? Ik wil wel die toffe grote coolers die ik altijd in de plaatjes zie. Vanwege de rode zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Smarron

The bend

Therapy777 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:57:
Ohjee moet ik daar nu ook al op gaan letten? Ik wil wel die toffe grote coolers die ik altijd in de plaatjes zie. Vanwege de rode zijkant.
Daar hebben we de V&A voor..
En is de conclusie inderdaad dat je kunt wachten tot je een ons weegt, maar die kaart nooit voor die prijs meer zult ontvangen. Ik vind dat de shops dat direct moeten melden als ze nu al blijkbaar andere SKU's binnenkrijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Edmin op 09-01-2010 16:58 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:24

MAZZA

Barbie is er weer!

Cool-Prices verwacht ook pas in maart nieuwe Ati kaarten te kunnen leveren.

Best lastig zo als je net een nieuwe pc wilt gaan bestellen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46
MAZZA schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:17:

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb besloten niet moeilijk te gaan doen om een 5850 te pakken te krijgen maar gewoon maar een 5770, verkoop ik die dan wel weer over een paar maanden. Die paar tientjes verlies vind ik het niet hoeven wachten wel waard.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
Bij MaxICT is de Sapphire5850 waar ik al zo lang op wacht nu dus op voorraad, en heeft een levertijd van 1-3 werkdagen :s
Als dat allemaal klopt lijkt het mij toch dat ik volgende week een 5850 toegestuurd krijg.. maar het zal wel weer niet.
Ik vind het sowieso heel vreemd dat ze een voorraad hebben, terwijl er nog tientallen mensen zijn die de kaart in backorder hebben staan.

MAX Nr.: 1852717
Sapphire RADEON HD 5850 1GB DX11 PCI-E 2XDVI HDMI ATI EYEFINITY IN
Fabrikant Sapphire
Fabrikantnr. 21162-00-50R
Levertijd 1-3 werkdagen
Voorraad 3

Overigens is de prijs nu ruim 267e incl btw.

[ Voor 3% gewijzigd door HATA28 op 09-01-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njegativ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10-2024
Ook de 5870's zijn weer goed te verkrijgen?

Edit: 4Launch heeft alsnog een levertijd van 10+ dagen:/

[ Voor 15% gewijzigd door Njegativ op 09-01-2010 16:04 ]

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Olaf bakker schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:02:
Ook de 5870's zijn weer goed te verkrijgen?

Edit: 4Launch heeft alsnog een levertijd van 10+ dagen:/
10+ kan ook 100+ zijn he.... mijn vaporx was ook 6-10 dagen... inmiddels geannuleerd na 1,5 mnd wachten.
en nee, die levertijd van de 5870 is nog steeds brak. De 5850 begint een beetje te lopen heb ik het idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12-2023
ik had azerty gemaild, nadat ik twee verschillende Sapphire HD 5870 had gezien.

Deze, die ik al sinds 28 november in bestelling heb staan ( destijds voor 307 euro )

http://www.azerty.nl/0-97...-radeon-hd-5870-graf.html

En nu deze, die blijkbaar ruim op vooraad is, maar wel voor een achterlijke prijs. ( 402 euro )

http://www.azerty.nl/0-96...-radeon-hd-5870-graf.html

Ikke dus gevraagd wat het verschil is ( behalve die 100 euro ) en wanneer ik onderhand mijn kaart mag ontvangen.
Apart... die 5870 op voorraad vind je alleen met de directe link, niet via zoeken.
ah ik zie net waarom, categorie: "Producten > Apple Store > Niet gesorteerd II > Output Devices"
misschien hebben ze 1 geannuleerde bestelling?
even opnieuw inboeken onder ander nummer met nieuw prijsje >:)

3.6 cm x 27.7 cm x 10.6 cm
ah die maten zocht ik al een tijdje...
Maar wat is nu werkelijk het verschil ?. Want ik heb het gevoel dat ik gewoon genaaid word. De specs van beide kaarten zijn identiek. Ik heb dus gewoon het idee dat ze mensen met bestelling laten stikken om maar meer winst te maken. :(
Naja winst... ze ontvangen vast tientallen mailtjes & telefoontjes per dag met vragen over deze lastig te leveren spullen...
al die tijd die daaraan besteed wordt moet ook ergens doorberekent worden.

[ Voor 21% gewijzigd door zakutera op 09-01-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swallav
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-04 16:35
Ik heb vandaag gebeld met 4launch om te kijken hoe het zat met mijn HD5870. Het enige wat ze konden vermelden is dat ATI heeft toegezegd dat de kaarten ergens in januari beter leverbaar zou worden. Ze vertelden er echter bij dat ze nog niet konden vertellen wanneer ze die van mij konden afleveren. Met andere woorden. Ze zijn nog steeds brak leverbaar en niemand weet wanneer ze te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
DRuw schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:32:
[...]

10+ kan ook 100+ zijn he.... mijn vaporx was ook 6-10 dagen... inmiddels geannuleerd na 1,5 mnd wachten.
en nee, die levertijd van de 5870 is nog steeds brak. De 5850 begint een beetje te lopen heb ik het idee...
Dat idee heb ik ook, misschien komt dat ook omdat de Cypress chips voor de 5850 minder hoeven te presteren, dus de mindere 5870 chips worden op een 5850 geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

volgens mij zijn de sjips hetzelfde.
als ze hetzelfde zijn komen ze van dezelfde wafer en het gaat juist om de productie van die wafers heb ik begrepen, de rest ligt klaar..
@zakutera: die afmetingen zocht ik ook al een tijd... 27,7... hmmm dat gaat net wel/ net niet in mijn Solo... TNX!

[ Voor 25% gewijzigd door DRuw op 09-01-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
heb een 2de exemplaar nu besteld http://www.pixmania.nl/nl...n-hd-5870-1-gb-gddr5.html

ben bereid om 50 euro meer neer te leggen, want ik wacht nu al lang zat. Ze zeggen dat hij op voorraad is dus ik ga het meemaken, annuleren kan altijd nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomx
  • Laatst online: 21-09-2018
MAZZA schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:17:

Waar heb jij maart vandaan? Tegen mij zeiden ze hopelijk 14 januari. Ik geef ze tot dan toe de tijd anders dan cancel ik de kaart en assemblage, laat ik de rest opsturen en ga ik opzoek naar een 5850 ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:24

MAZZA

Barbie is er weer!

Thomx schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:54:
[...]

Waar heb jij maart vandaan? Tegen mij zeiden ze hopelijk 14 januari. Ik geef ze tot dan toe de tijd anders dan cancel ik de kaart en assemblage, laat ik de rest opsturen en ga ik opzoek naar een 5850 ergens anders
Goedemiddag MAZZA,

Helaas is van alle 3 de producten de levertijd momenteel onbekend, de videokaarten worden pas in maart voldoende verwacht volgens de geruchten en de SSD’s zijn al meerdere malen uitgesteld qua levering dat onze leveranciers alle data daarvan ingetrokken hebben. Helaas hebben wij daar dan ook geen enkele invloed op, onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

<naam medewerker>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
XFX HD5850 schijnbaar beschikbaar.
http://www.dunnet.nl/Prod...spx?en=NS00690229&src=TWK
En nog wat andere plekjes zie pw.

Edit:

Conrad heeft best veel kaartjes op direct leverbaar staan, HD5850, HD5870 en ook HD5970.
Gratis verzenden boven 25,-
Powercolor 5850 voor 239,-
Powercolor HD5870 voor 369,-
Sapphire HD5970 voor 609,-

[ Voor 56% gewijzigd door uname -r op 09-01-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Voor 20eurie minder heb je bij alternate ook een 5850 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
HATA28 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:54:
Voor 20eurie minder heb je bij alternate ook een 5850 op voorraad.
Met dit erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:53
*Double Lifetime Protection only available in North America (United States and Canada).
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
dat wilde ik ook linken. BTW, je hebt sowieso 2 jaar garantie ipv 1 jaar wat hier staat ;). Dus in Europa geld al wat er staat. Behalve dan misschien dat van de 2e eigenaar ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 12:15
zeadope schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:51:
XFX HD5850 schijnbaar beschikbaar.
http://www.dunnet.nl/Prod...spx?en=NS00690229&src=TWK
En nog wat andere plekjes zie pw.

Edit:

Conrad heeft best veel kaartjes op direct leverbaar staan, HD5850, HD5870 en ook HD5970.
Gratis verzenden boven 25,-
Powercolor 5850 voor 239,-
Powercolor HD5870 voor 369,-
Sapphire HD5970 voor 609,-
Ik had zo een club hd 5850 besteld bij 4 launch, ook uiteraard aan het wachten maar je ziet ook bij websites dus de asus hd5850 wel op voorraad, wel een 3 a 4 tientjes meer maar wel op voorraad tenminste

Mijn vraag omdat ik kwa dat soort dingen een n00b ben zijn er veel verschillen met zo een Asus Ati 5850 of een Club 3d ati 5850?

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

ninoxps schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:21:
[...]
Mijn vraag omdat ik kwa dat soort dingen een n00b ben zijn er veel verschillen met zo een Asus Ati 5850 of een Club 3d ati 5850?
Nee er zijn geen verschillen (als het de standaard uitvoeringen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
BAS verwacht de Sapphire 5870 de 29ste, de 5850 staat niks bij en is 0 voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Eigenlijk verwachten ze alle ATI HD5xxx kaarten op de 29ste, zelfs de 5670. (De 5770 Vapor-X is op voorraad). Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:59
Ik nu zo'n 5850 bij de mycom besteld die verwachten op 26 januari weer een kleine zending binnen te krijgen. Ze vertelden er ook bij (7 jan) dat er bijna 300 in backorder staan bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

niet helemaal geloofwaardig dat ze ineens alles tegelijk krijgen nu..... al zou het wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog iets gehoord van maxict?
Vorige week een mail gestuurd en nog steeds niks terug gekregen.
Andere keren kreeg ik dezelfde dag nog een mail terug.
Daar doe je snel en vertrouwd zaken mee ;)
wacht al sinds 20 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat het waard is, ik heb begin van de week een mail gestuurd naar 4Launch met de vraag van wanneer er een 5850 verkrijgbaar zou zijn. Dit is het antwoord:
Helaas is het nog steeds niet geheel duidelijk wanneer ze allemaal goed te leveren zijn, de wachtrijen verschillen, maar elke kaart heeft 15+ backorders. Ik vermoed echter dat een bestelling die nu geplaatst wordt pas vanaf half februari uitgeleverd zal worden.
Ik heb ondertussen de extra 50 euro betaalt aan alternate en heb hem vrijdag binnen gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:20:
heeft iemand nog iets gehoord van maxict?
Vorige week een mail gestuurd en nog steeds niks terug gekregen.
Andere keren kreeg ik dezelfde dag nog een mail terug.
Daar doe je snel en vertrouwd zaken mee ;)
wacht al sinds 20 oktober
Ik probeer zoveel mogelijk contact te houden met Maxict, heb mijn bestelling van de Sapphire 5850 sinds 21 Oktober staan.
Ondertussen zijn er daar 3 van op voorraad :s (beetje raar met die backorders), ik ga morgen weer bellen. Laatste keer dat ik belde(donderdag) werd mij daar verteld dat de kaarten binnen enkele dagen beter geleverd zouden gaan worden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik heb even bij Conrad gekeken... allemaal 5850 kaarten op voorraad voor 309 euro. De Powercolor versie is 239 euro... ik snap niet waarom die goedkoper is als de kaarten allemaal identiek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
Ff snel die powercolor bij conrad bestellen :D

Edit: Nevermind, hij is uitverkocht...

[ Voor 31% gewijzigd door colink0 op 10-01-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
Therapy777 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:08:
Ik heb even bij Conrad gekeken... allemaal 5850 kaarten op voorraad voor 309 euro. De Powercolor versie is 239 euro... ik snap niet waarom die goedkoper is als de kaarten allemaal identiek zijn?
Waarschijnlijk andere leverancier, of direct shipping vanaf de fabriek?

Ik wacht nog even totdat de XFX HD5870 goedkoper wordt voordat ik mijn XFX HD5770 vervang.

[ Voor 11% gewijzigd door uname -r op 10-01-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

colink0 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:13:
Ff snel die powercolor bij conrad bestellen :D

Edit: Nevermind, hij is uitverkocht...
Op de site staat direct leverbaar. Of heb je gebeld/gemaild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Therapy777 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Op de site staat direct leverbaar. Of heb je gebeld/gemaild? :)
Klik hem maar eens aan om in winkelmadje te plaatsen, dan staat er toch echt dat product uitverkocht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

colink0 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:33:
[...]

Klik hem maar eens aan om in winkelmadje te plaatsen, dan staat er toch echt dat product uitverkocht is ;)
Ah, ik ziet het. Wel suf dat er gewoon staat dat ie op voorraad is dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Therapy777 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:39:
[...]

Ah, ik ziet het. Wel suf dat er gewoon staat dat ie op voorraad is dan :/
Beetje jammer inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Umm ik heb eigenlijk nooit deze thread goed bekeken, maar ik heb laatste een 5750 van sapphire besteld en die was de volgende dag gewoon binnen. Alle problemen wat betreft levertijden zijn dus opgelost. Ik zou er niet zo'n punt van maken maar ik zie dat deze topic toch nog vaak gebumpt wordt, dus er mag zo langzamerhand wel een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
  • Laatst online: 21-02 20:37
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:07:
Umm ik heb eigenlijk nooit deze thread goed bekeken, maar ik heb laatste een 5750 van sapphire besteld en die was de volgende dag gewoon binnen. Alle problemen wat betreft levertijden zijn dus opgelost. Ik zou er niet zo'n punt van maken maar ik zie dat deze topic toch nog vaak gebumpt wordt, dus er mag zo langzamerhand wel een slotje op.
Maak je nou een grap ? 8)7 .......ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Dat jij met jou kaart er geen last van had betekend niet automatisch dat er geen levertijdproblemen zijn.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ummm jawel, want als er wel levertijdproblemen waren dan waren er backorders en dan kon ik dus niet zomaar een kaart geleverd worden. Hij was trouwens ook tegen zeer schappelijke prijs dus die aso prijzen van een tijdje terug zijn ook al verleden tijd. Probleem opgelost, dus tijd voor een slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Haha, dikke troll O-)

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:22:
Ummm jawel, want als er wel levertijdproblemen waren dan waren er backorders en dan kon ik dus niet zomaar een kaart geleverd worden. Hij was trouwens ook tegen zeer schappelijke prijs dus die aso prijzen van een tijdje terug zijn ook al verleden tijd. Probleem opgelost, dus tijd voor een slotje.
Johan, jouw kaart is van de nieuwe generatie radeons het best verkrijgbare model...nogal wiedes dat jij 'm gelijk binnenkrijgt. Probeer maar eens een 5870 of een 5970 voor een normale prijs te krijgen.

zo, en nu maar weer on-topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Of je leest gewoon ff het hele topic niet en begint ff dom te lullen, sorry dat ik het zeg |:(

Kolere zeg 7(8)7

Maarre, als jij voor de normale prijs (+/-€300,-) een HD 5870 weet liggen zonder leveringsproblemen, neem ik direct mijn woorden terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@Johanvanderbeek
Is dit nou sarcastisch of ben je gewoon dom..? -.-
(ik ga trouwens wel hard laggen als er morgen op eens een slotje op dit forum zit xD)
@partyondude
Als ie alleen de vorige 1 of 2 paginas had gelezen, wist ie al genoeg.

Wie hebben er overigens nog allemaal een 5870/50 in backorder staan bij MaxICT en hebben deze besteld voor de prijs verhoging??

[ Voor 40% gewijzigd door HATA28 op 10-01-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:11
Als ik dit topic allemaal lees dan ben ik echt wel tevreden met mijn 5770 die ik morgen ga ophalen, ik wacht wel een maandje of 2 totdat die 5850/70 goed leverbaar is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
Zelf had ik de 5750 passief gekoeld van Power Color besteld. Hij staat bij Azerty (klik) hier te koop en deze werd binnen enkele dagen geleverd. Ik ben in ieder geval blij met mijn kaartje want hij is superstil en totaal niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HATA28 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:59:

Wie hebben er overigens nog allemaal een 5870/50 in backorder staan bij MaxICT en hebben deze besteld voor de prijs verhoging??
Ik, een club 3d 5870. Ik zie net dat hij weer zoals zovaak op 4-7 werkdagen staat. Maar even kijken of ze zich daaraan kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb sinds november twee 5870s in bestelling staan bij 4Launch. Ze gaven half december aan deze mondjesmaat uit te kunnen leveren over januari. Gisteren mail gehad dat ze aanbieden de order te splitsen en te wachten op de videokaarten. Ik ben bang dat het nog lang kan duren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Wss komt die oude SKU code ook helemaal niet meer, en gaan ze op een gegeven moment gewoon aanbieden om het verschil bij te betalen vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Laatst online: 27-03 09:33
het euvel zit m ook niet in de 57xx serie, maar in de 58xx/59xx series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
JohanVanDerBeek is een troll. Check maar zijn andere berichten hier op tweakers. De ene keer doet hij heel serieus, en dan slaat hij weer over op belachelijk uitspraken/beweringen.. Met zijn quad 5670 crossfire setup en dat het 100% scaled lol.
En nu weer zo'n belachelijk irritante uitspraak in deze topic. 8)7

Ontopic:
Volgens mij hoeven we de komende 3 maanden niet op een prijsverlaging te w8en ofwel? Ik zit namelijk te azen op de 5870, wil er max 350 voor betalen om aankomende spellen te spelen zoals AC2, Mass Effect, Dragon Age etc te spelen. Mijn 4850 trekt dat nog steeds wel maar kwil gewoon weer op 60fps spelen.

Of denkt iemand hier anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op maandag 11 januari 2010 @ 05:48:
Ontopic:
Volgens mij hoeven we de komende 3 maanden niet op een prijsverlaging te w8en ofwel? Ik zit namelijk te azen op de 5870, wil er max 350 voor betalen om aankomende spellen te spelen zoals AC2, Mass Effect, Dragon Age etc te spelen. Mijn 4850 trekt dat nog steeds wel maar kwil gewoon weer op 60fps spelen.

Of denkt iemand hier anders over?
Als je niet te veel wil betalen zou ik gewoon nog even geduld hebben, zeker als je huidige kaart het gewoon nog trekt. Dat is lastig ja, maar anders baal je over vier maanden dat je zoveel betaald hebt of baal je dat je een mindere kaart heb gekocht omdat je geen geduld had.

En misschien roept JohanVanDerBeek soms wat ondoordachte dingen, een troll kan ik er niet van maken. Gewoon lekker laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Logisch idd. Ik wil gewoon te graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:11
Op Alternate staan er nu aardig wat 58xx kaarten op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik heb bij JoVoCo.nl geïnformeerd naar levering van een MSI HD5850 videokaart (ze hadden ze op voorraad staan met een levertijd van 6-10 dagen). Ik vroeg of ze konden garanderen dat ze binnen 10 dagen worden geleverd. Dit kreeg ik terug (binnen 5 minuten):

"Goedemorgen,

In dat geval kunt U hem bestellen, want ze komen zeker deze week nog binnen. De leverdatum staat bij mijn leveranciers op 12 januari. Dan moeten ze nog hierheen komen, maar ik heb ze deze week."

Ik heb hem maar besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

Ik heb op 11 nov een 5870 besteld bij MaxICT, nog niets vernomen van hun kant. Zelf wel herhaaldelijk gebelt en telkens te horen gekregen dat hij binnekort verwacht wordt.

Willen mensen die bij Max ICT een 5850/70 ontvangen hebben dit even posten?
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fire-X schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:26:
[...]

het euvel zit m ook niet in de 57xx serie, maar in de 58xx/59xx series.
mijn 5770 doet er anders al aardig lang over om geleverd te worden, dus dat klopt mijns inziens niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:11:
[...]

mijn 5770 doet er anders al aardig lang over om geleverd te worden, dus dat klopt mijns inziens niet...
Dat zal hem misschien meer aan jouw liggen aangezien de HD5750 en HD5770 prima leverbaar zijn. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:22:
Alleen de 5750 en de 5770 zijn op dit moment redelijk goed leverbaar. De HD58 en HD59 serie blijven helaas een drama te veel vraag. Ik verwacht dat van die laatste twee serie's de prijs voorlopig nog hoog zal blijven.
BramSd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:28:
Ik heb bij JoVoCo.nl geïnformeerd naar levering van een MSI HD5850 videokaart (ze hadden ze op voorraad staan met een levertijd van 6-10 dagen). Ik vroeg of ze konden garanderen dat ze binnen 10 dagen worden geleverd. Dit kreeg ik terug (binnen 5 minuten):

"Goedemorgen,

In dat geval kunt U hem bestellen, want ze komen zeker deze week nog binnen. De leverdatum staat bij mijn leveranciers op 12 januari. Dan moeten ze nog hierheen komen, maar ik heb ze deze week."

Ik heb hem maar besteld...
Leuke praatjes van winkels. De leverancier zal wel kaarten krijgen ja. Maar dit zijn er misschien een stuk of 10. Vervolgens zijn wel 30+ winkels die kaarten bij die leverancier besteld hebben. En is het dus maar de vraag of je als winkel kaarten gaat krijgen.

Ik heb ook al een tijd een Gigabyte HD5970 bij Salland in bestelling staan. Eerst was het de 2e week van jan. Nu is die datum verandert in eind maart. Ik heb zo iets van zet als winkel dan ook geen producten op de site die je niet kan leveren. Ik vraag me af of ik em überhaupt voor die prijs ga krijgen aangezien die prijzen gestegen zijn zou het best wel eens kunnen zijn dat ze niet eens uit willen leveren voor die prijs.

[ Voor 57% gewijzigd door Astennu op 11-01-2010 11:24 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Maar ze trekken allemaal ondertussen wel lekker rente van je betaalde geld, charmant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isidoor
  • Laatst online: 29-08 16:31
De Sapphire 5870 is bij Azerty direct uit de voorraad leverbaar voor 316,-

Edit: En ze zijn weer op.

[ Voor 16% gewijzigd door Isidoor op 11-01-2010 12:35 ]

"Touch the master's blade and lose an arm, meatbag!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Da's grappig... de XFX 5850 is ook "direct" leverbaar voor een euro meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isidoor
Ik neem aan dat dit klopt, ik bestelde de Sapphire 5870 en direct na mijn bestelling veranderde de status naar 10+ werkdagen. Lijkt er op dat ik de laatste mee heb kunnen pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ik mijn bestelling bij cool-prices maar eens intrekken...

Wacht er al een maand op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
@ Isidoor:

Hoe kan dat nou dat jij er een kon halen, ik neem aan dat ze nog een hoop backorders hebben van de 5870. Vriend van me w8 namelijk al sinds begin dec op zijn sapphire 5870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isidoor
lordMocro schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:54:
@ Isidoor:

Hoe kan dat nou dat jij er een kon halen, ik neem aan dat ze nog een hoop backorders hebben van de 5870. Vriend van me w8 namelijk al sinds begin dec op zijn sapphire 5870.
Geen idee, waarschijnlijk heeft die vriend hem voor de volle prijs besteld en komt deze 5870 van een andere leverancier voor een zachtere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Isidoor schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:57:
[...]

Geen idee, waarschijnlijk heeft die vriend hem voor de volle prijs besteld en komt deze 5870 van een andere leverancier voor een zachtere prijs.
317 is wel een zeer goede prijs, zeker onder de huidige omstandigheden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isidoor
Precies, ik had eerst een 5870 van Club3D bij 4Launch besteld voor 300,- maar ik wacht daar al sinds november op. Donderdag besloot ik deze te annuleren en hem maar bij Alternate te bestellen voor 390,-, maar toen zag ik deze bij Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zit nog wel aan een 5970 of 5870 te denken. Al voldoet de 5850 bijna helemaal. Soms komt hij nog wel wat te kort.

Maar ik wacht even op de 5870 lightning van MSI. Als die niet al te duur wordt wil ik die wel :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
U heeft bij ons 1 of meerdere stuks van het product 'Sapphire VAPOR-X HD 5870 - Grafische adapter -
Radeon HD 5870 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB GDDR5 - Digitale Visuele Interface (D' besteld.
Helaas is gebleken dat dit product niet meer leverbaar is, waardoor uw order niet verder verwerkt
kan worden.

:'(

Rare boel ... nieuw model, op 5 januarie maakt Sapphire nog reclame ermee en staat nog steeds op hun begin pagina van What's New / Vapor-X

Worden ze nog wel gemaakt, maar alleen niet aan Nederland geleverd?
Is er een bootje onderschept door piraten?

Damn nou moet ik opnieuw gaan zoeken...

Wat is een goede 58xx die tevens goed gekoeld & stil is?
Of is dat alleen mogelijk als je de boel openschroeft en zelf heatpipes etc monteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zakutera schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:26:
Rare boel ... nieuw model, op 5 januarie maakt Sapphire nog reclame ermee en staat nog steeds op hun begin pagina van What's New / Vapor-X
Enige is dat er een andere SKU is gekomen de Vapor-X HD5870 wordt nog steeds gewoon gemaakt.
Wat is een goede 58xx die tevens goed gekoeld & stil is?
Elke HD5850 en HD5870 is erg stil en goed gekoeld. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Weer MAX ICT gebeld en nu kwam daar tot mijn afschuw de bevestiging van waar ik en andere kopers zo bang voor waren:
Mij werd vertelt dat de kaarten die nu op voorraad staan voor meer geld zijn ingekocht, en dat ik het verschil zou moeten betalen. Ik kan ook wachten maar het ziet er somber uit (het komt erop neer dat ik dan zou moeten wachten tot de prijsverlaging naar waar ik hem voor heb gekocht...).
Ik vind dit echt belachelijk. Kan/mag dit zomaar? Ik heb mijn kaart daar sinds 21 Oktober 2009 in backorder staan, en nu krijg ik te horen dat ik hem niet voor deze prijs kan krijgen (terwijl ik al lang betaald heb).
Sowieso hebben ze dat verschil wel terug kunnen verdienen als ze een beetje rente hebben getrokken van mijn geld...

Ik ga het hier dus niet bij laten zitten! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

je kunt er niets aan doen, jij hebt bij hun een order geplaatst en zij geven daarop een order aan hun leverancier.
De duurdere kaarten komen bij een andere leverancier vandaan (zeggen ze) dus jouw order loopt nog maar dan bij een andere partij.
Op een gegeven moment zal dan de SKU veranderen en hebben hun een reden om legaal de order vanaf hun kant de cancellen en kan jij voor een hogere prijs precies dezelfde kaar opnieuw bestellen.
Zie het verhaal hierboven over de 5870 VaporX (heb ik hetzelfde gehad bij 4Launch)
het is gewoon ruk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
-The_Mask- schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:29:
[...]
Enige is dat er een andere SKU is gekomen de Vapor-X HD5870 wordt nog steeds gewoon gemaakt.
[...]

Elke HD5850 en HD5870 is erg stil en goed gekoeld. ;)
lol laat maar, ik ging alternatief zoeken... en wat vond ik....

Sapphire VAPOR-X HD 5870 - Grafische adapter - Radeon HD 5870 - PCI Express
2.0 x16 - 1 GB GDDR5 - Digitale Visuele Interface

Van:
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=245824
Naar:
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=253308

Beide zijn:
Sapphire VAPOR-X HD 5870 - Grafische adapter - Radeon HD 5870 - PCI Express
2.0 x16 - 1 GB GDDR5 - Digitale Visuele Interface

Hadden ze dat nou niet automatisch kunnen overzetten?
O well, nu krijg ik 10 euro terug omdat die andere pre-order goedkoper is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

zakutera schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:06:
[...]
Hadden ze dat nou niet automatisch kunnen overzetten?
O well, nu krijg ik 10 euro terug omdat die andere pre-order goedkoper is :D
Nee want nu kom je weer mooi achteraan de wachtlijst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
Bij ingram moeten er morgen 147 stuks sapphire hd 5970's binnen komen...fingers crossed.

Ik hou het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
TheGreatCornholio schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:15:
Bij ingram moeten er morgen 147 stuks sapphire hd 5970's binnen komen...fingers crossed.

Mja dan is het de vraag bij welke winkels die komen te liggen en waar jij op de backorder terecht komt :'(

Maar 147 kaarten is aardig wat. Eerst waren het er 10-15 per keer.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 11-01-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
DRuw schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:11:
[...]
Nee want nu kom je weer mooi achteraan de wachtlijst....
mja misschien, maar ik hoop dan maar dat de meeste nog niet gereageerd hebben
TheGreatCornholio schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:15:

of hun bestelling annuleren en een 5970 bestellen :D

En het is nog steeds een pre-order ... het blijft de vraag of ze ooit komen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door zakutera op 11-01-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@de door mij geplaatste post hierboven
Zojuist heb ik contact opgenomen met het juridisch loket. Hier werd mij vertelt dat ik op het moment van betaling de koop overeenkomst ben aangegaan (en dus de andere partij ook). Dat betekend dat Maxict mij het product gewoon zonder bijbetaling zou moeten leveren, er werd letterlijk gezegd dat als ze het zelfde product vandaag kunnen leveren voor 260e, ze hem ook moeten leveren voor het bedrag dat ik al eerder heb betaald en ze in dat geval niet nog ruim een maand mogen wachten.
Dat is dus redelijk goed nieuws voor mij, althans ik sta in mijn recht :) (nu moet ik mijn recht nog krijgen, dat wordt een ander verhaal)

(er staat overigens ook niks in de voorwaarden van maxict zoals "alle prijzen zijn onder voorbehoud en vatbaar voor wijzigingen" oid)

[ Voor 16% gewijzigd door HATA28 op 11-01-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HATA28 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:30:
Dat is dus redelijk goed nieuws voor mij, althans ik sta in mijn recht :) (nu moet ik mijn recht nog krijgen, dat wordt een ander verhaal)
Een heel ander verhaal ja. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Laatst online: 27-03 09:33
HATA28 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:30:
@de door mij geplaatste post hierboven
Zojuist heb ik contact opgenomen met het juridisch loket. Hier werd mij vertelt dat ik op het moment van betaling de koop overeenkomst ben aangegaan (en dus de andere partij ook). Dat betekend dat Maxict mij het product gewoon zonder bijbetaling zou moeten leveren, er werd letterlijk gezegd dat als ze het zelfde product vandaag kunnen leveren voor 260e, ze hem ook moeten leveren voor het bedrag dat ik al eerder heb betaald en ze in dat geval niet nog ruim een maand mogen wachten.

(er staat overigens ook niks in de voorwaarden van maxict zoals "alle prijzen zijn onder voorbehoud en vatbaar voor wijzigingen" oid)
Klacht indienen bij de ombudsman. Bauer zegt: Doen!!! en ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

tja, het SKU nummer is veranderd dus het is voor de webshop een ander product....
ik denk zelf dat je aan het kortste eind trekt maar ik hoop voor je van niet (en schep even een precedent wil je dan zijn we voortaan van het gezeur af!;))

Pagina: 1 ... 21 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.