Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
sku is veranderd de kaart is gewoon nog te bestellendotslasher schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:46:
ja lap, zit ik al zo lang op mijn 5870 Vapor-x te wachten, krijg je dit.
Wel raar dat 4launch liegt over het EOL zijn van deze kaarten.
Had ik maar beter van in het begin een gewone 5870 besteld, dan had ik hem nu misschien al binnen.
Dan was ie ook veel goedkoper dan de woekerprijzen die ze nu vragen voor die serie.
bah, geen leuk begin voor 2010
SAPPHIRE TECHNOLOGY 11161-03-50R | M310792 |
RADEON HD 5870 1GB DX11 PCI-E 2XDVI HDMI VAPOR-X IN
NMSD
Prijs
In bestelling0
Voorraad0
Heb ik hier twee pagina's terug ook al gepost.. valt het niet op dat elke shop nu een datum van 27 Maart heeft voor 5850's?HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:42:
Maat van mij vertelt me net dat hij ook tot 27 Maart op zijn MSI 5850 OC moest wachten bij Salland
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Ja idd, maar volgens mij is het het ergst bij salland, of iig wordt het daar het meest vertelt zegmaar.neliz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Heb ik hier twee pagina's terug ook al gepost.. valt het niet op dat elke shop nu een datum van 27 Maart heeft voor 5850's?
Ik durf ff niets te bestellen, moet eerst m'n geld van 4Launch terugkrijgen, dan pas ga ik weer een poging wagen. ....wat een ellende met die 5800/5900 seriebrute51 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:03:
[...]
Heb ook lang zitten wachten op een 5870 Vapor-X, sinds eind november. Ik kreeg gisteren ook de melding van Salland dat het 27 maart wordt; dat is de 2e keer dat de levertijd flink verlengt werd bij mijn order. Ik heb in plaats van de 5870 maar voor een XFX 5970 voor €580 gekozen waarvan er nu nog 4 op voorraad schijnen te zijn ( http://www.salland.eu/product/351147 ). Hopen dat die dingen niet na 4-6 maanden overlijden want met deze wil ik het wel een jaartje of 2 uithouden...
Verwijderd
Ik heb echt een hele goeie PC.
en zo kun je blijven wachten want de techniek vernieuwd telkens....brute51 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:57:
@TheGreatCornholio: Tja.. je kunt er nu nog snel 1 bestellen (nog 2 op voorraad) of afwachten (misschien wel heel lang). Persoonlijk denk ik dat je beter kunt wachten, tegen de tijd dat je een 5870 hebt staat de 5890, de 6 serie en/of de Fermi alweer voor de deur. Maar ja, in mijn geval betekent dat dat ik Dragon Age en al die andere spellen die ik nog heb liggen met een 3870 moet gaan draaien op een of twee 21 inch schermen, en dat lijkt me geen goed idee. Jammer dat m'n 3870x2 het maar 5 maanden heeft uitgehouden, dan had ik nu geen 5970 besteld
koop je X, komt Y uit. koop je Y, komt Z uit. koop je Z, beginnen ze weer bij A....
Dus mensen er is nog 1 5970XFX bij salland.
Het is een puist geld extra, maar mijn idee was om een 5870 vapor-x te bestellen en deze later eventueel uit te breiden met een 2-de 5870 vapor-x later in het jaar.
Nu heb ik het hele gedoe met die stomme levertijden wel gehad en die vapor geannuleerd. Krijg ik ook niet later die eventuele micro-stutters te verduren.
Grrr, nou alleen nog ff die betaling afronden, drommels....
http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=763.
Wow... Daar zou ik nu wel eens een foto-tje van willen zien? Kan je die plaatsen onder jouw profiel?djonko schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:56:
Daarom heb ik maar 2 x hd5870's gehaalt.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Ja maar ik had eigenlijk meer mijn zin gezet op de vapor-x, toch beter koeling dan de stock-cooling hoewel met mijn case moet ik daar geen last van hebben.djonko schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:56:
ahjoh, nu ben je iedereen in iedegeval een stap voor lcd-viewer, jij kan straks lekker upgraden naar een 2e 5970 in crossfire die straks stukken goedkoper is! Ik zou zeggen wees blij. Als het aan mij lag had ik 2x die kaart gehaalt, maar omdat ik een antec skeleton kast heb passen deze er niet in. Daarom heb ik maar 2 x hd5870's gehaalt. Ook niet verkeert, maar die 5970 knalt ze er wel uit als jij er straks 2 hebt.
Maar toch ik draai nu een goeie maand inmiddels met een ati 4350 kaartje, welke ook niet verkeerd werkt voor het 2d en oudere 3d werk maar had toch het liefst die vapor nu met al die stijgende prijzen en oplopende wachttijden is die 5970 de beste deal op moment.
Morgenochtend meteen bankieren en mailen dan moet het s'middags toch zeker wel op de bus gaan.

Antec Skeleton
Asus Rampage II Extreme iX58
Corsair 3x2GB DDR3 PC12800 CL7.0 Dominator
Corsair Geheugen Koeler
Corsair Voeding CMPSU-850HXEU 850W Modulair
Intel Core i7 920
Scythe Processor Koeler Shuriken Rev. B ( kon niks groters in

2x Sapphire hd5870
WD Raptor 150/ WD Caviar 320
Blue ray spelertje/dvd spelertje
Creative Geluidskaart X-FI Titanium Pro 7.1
Logitech z-5500
Philips Ambx setje
Samsung T260HD
Ik zal wel een paar leuke foto's maken ter inspiratie
Mischien moet je maar blij zijn, mocht die vapor-x daadwerlijke echt EOL verklaart zijn dan hoef je niet bang te zijn dat je straks maar met 1 tje zat omdat er niet meer waren. Al begrijp ik je stress, het is gewoon klote om het product niet te krijgen wat je eigenlijk wou. Zo heb ik vandaag ook mijn xfx hd5870 XXX met dirt kaart en goedkopere prijs moeten annuleren omdat ik de wachtijd niet vertrouwde (een medewerken sprak ze mond voorbij en zei dat hij ze verwachte in maart). al bij al denk ik dat je keus niet verkeurt isLCD_viewer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:05:
[...]
Ja maar ik had eigenlijk meer mijn zin gezet op de vapor-x, toch beter koeling dan de stock-cooling hoewel met mijn case moet ik daar geen last van hebben.
Maar toch ik draai nu een goeie maand inmiddels met een ati 4350 kaartje, welke ook niet verkeerd werkt voor het 2d en oudere 3d werk maar had toch het liefst die vapor nu met al die stijgende prijzen en oplopende wachttijden is die 5970 de beste deal op moment.
Morgenochtend meteen bankieren en mailen dan moet het s'middags toch zeker wel op de bus gaan.
waar kan je deze in belgie kopen dan? Alternate met hun uber dure prijs van 409 euro niet meegerekend.Graviton12 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:49:
[...]
Sja, lees mijn 4launch shopreview maar eens![]()
Wilde de Vapor ook aankopen maar prijs vind ik nog net iets te hoog, in belgie zou hij wel leverbaar zijn heb ik me laten vertellen.
Verwijderd
Ik ook niet, maar ik heb het wel besteeld, je mag trouwens bij hun maar eEn kaart bestellen...HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:16:
Ik snap trouwens niet hoe MaxICT nog een Club3D 5850 voor € 206,16 incl btw kan aanbieden...
Zie: http://www.pixmania.nl/nl/nl/r/hd5870
Simplicity is de bom...
Cool!bijlsmaja schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:01:
Eeeehm, misschien zit ik hier verkeerd met mijn vraag, maar is er een verschil ik kwaliteit/prestatie tussen de Powercolor 5850 en de Club3D 5850? Ik ben inderdaad ook een van die mensen die bij Salland.eu heeft besteld ongeveer een week geleden en kreeg gisteren de update dat die kaart pas 27-3-2010 binnen komt. Ik zou hem bijna voor 50euro meer gaan halen bij een winkel in de buurt...
Ze hebben ook de HD5970 liggen, voor slechts €769,-

De tandjes zeg,doe ff normaal

Zie mijn post op de vorige pagina. Die reacties zijn een reactie op de levertijd van Salland. In principe houden ze allemaal ongeveer hetzelfde aan.HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:44:
[...]
Ja idd, maar volgens mij is het het ergst bij salland, of iig wordt het daar het meest vertelt zegmaar.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Die is dus nog steeds niet binnen (16 dec besteld).
Mail ik gisteren naar cool-prices zeggen ze dat ik een alternatief uit kan zoeken, zonder dat ze een eventuele leverdatum noemen... (en de vorige nieuwe voorraad zou al eind december binnenkomen, not)

Zal ik deze order cancelen, en bij digitique een club3d bestellen?
Is er kans dat deze wel geleverd wordt en ik eindelijk mn nieuwe systeem kan gaan aanzwengelen?
(en vergelijkbaar product?)
https://www.afuture.nl/artikel.php?id=1893
Als het goed is hebben ze eergisteren ook wat Sapphire kaarten binnen gekregen, zie ze alleen nog niet op de website staan. Als je een full-cover koeler zoekt kan je kijken bij CD-Romland (XFX) of Your-PC (Powercolor).Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:33:
Tijdje terug ook al gepost hier, over mn asus hd 5770 besteld bij cool-prices...
Die is dus nog steeds niet binnen (16 dec besteld).
Mail ik gisteren naar cool-prices zeggen ze dat ik een alternatief uit kan zoeken, zonder dat ze een eventuele leverdatum noemen... (en de vorige nieuwe voorraad zou al eind december binnenkomen, not)![]()
Zal ik deze order cancelen, en bij digitique een club3d bestellen?
Is er kans dat deze wel geleverd wordt en ik eindelijk mn nieuwe systeem kan gaan aanzwengelen?
(en vergelijkbaar product?)
Verwijderd
(wist niet dat daar ook nog verschil in zat. Is dat afhankelijk van de fabrikant?)
Gister besteld, vandaag verzonden per DPD.
Ga m'n Vapor-X bij Azerty afzeggen. Wil 'm er ook wel op laten staan, als iemand dan wel de kaart 1 op 1 qua kosten overneemt.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Het beter zijn van de koelers hangt af van je persoonlijke voorkeur, de full-cover is de V1 uitvoering, de nieuwe koelers is de V2 uitvoering.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:17:
Zijn die full-cover gekoelde kaarten beter?
(wist niet dat daar ook nog verschil in zat. Is dat afhankelijk van de fabrikant?)
V1 blaast warme lucht naar buiten en het geheugen schijnt iets beter te overclocken, de V2 is stiller en koeler. Al hangt de temperatuur van de V2 iets meer af van de airflow in je kast aangezien die niet rechtstreeks naar buiten blaast.
Nu nog es zien wanneer ik mijn geld terugkrijg.
Dit is de link: http://www.alternate.nl/h...Sapphire/HD5850/-1080922/?
Doos heeft geen DiRT-2 sticker en hij staat ook niet in de omschrijving, maar je krijgt DiRT2 er dus WEL bij.
[ Voor 48% gewijzigd door Saven op 07-01-2010 12:09 ]
aaah fijn! dan is de kans groot dat bij mijn sapphire 5870 ook dirt bij zitneliz schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:00:
Sapphire 5850 net binnengekomen van Alternate. Ik had niet de DiRT2 bundel besteld, maar heb wel de voucher gekregen!
Doos heeft geen DiRT-2 sticker en hij staat ook niet in de omschrijving, maar je krijgt DiRT2 er dus WEL bij.
zag er ook niets van staan op de alternate site..

Doos opgevangen met m'n vingers.. na wat slingeren half op de grond laten vallen.. nu wachten of er niets kapot is.. zal wel niet want de dikke ESD zak laat hem erg strak in de verpakking zitten.
en ik kan beamen dat die Sapphire kaarten erg goed verpakt zitten, kaart->ESB bubbels ->kartonnen pasvorm -> binnendoos -> buitendoos
ik zou m'n kaart in die doos gerust van een meter hoogte laten donderen
Simplicity is de bom...
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Is het 5 januari, word de verwachte binnenkomst op 28 maart gezet. Heb mijn order geannuleerd, wacht wel tot er volledige beschikbaarheid is, zijn de prijzen ook weer een stuk lager.
Nee hoor, de 5870 heeft een andere verwachting dan de 5850..... (lees: later)defcon84 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:19:
[...]
aaah fijn! dan is de kans groot dat bij mijn sapphire 5870 ook dirt bij zit
zag er ook niets van staan op de alternate site..
wat bedoel je? ik had het over Dirt..DRuw schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:46:
[...]
Nee hoor, de 5870 heeft een andere verwachting dan de 5850..... (lees: later)
mijn 5870 komt vandaag normaal aan :-)
pakketje zit in Luik (BE) atm :-)
Ook onverwachts Dirt2 gekregen bij een Sapphire 5870 van cool-prices. Stond ook niet in de description (was niet de game-edition)neliz schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:00:
Sapphire 5850 net binnengekomen van Alternate. Ik had niet de DiRT2 bundel besteld, maar heb wel de voucher gekregen!
In de pricewatch staat ook alleen maar de Game Editie.
Inderdaad, maar stond zo niet gelist bij coolprices. Was andere productcode ook trouwens: 21161-00-54Rdefcon84 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:17:
Volgens mij heeft Sapphire geen 'gewone' 5870 of 5850 zonder DiRT..
In de pricewatch staat ook alleen maar de Game Editie.
ipv. 21161-00-50R. Tot nog toe niet gevonden wat het verschil is.
Ze beloven veel.. zodra ze de belofte niet nakomen gelijk bellen! (en dan niet lief blijven doenDjiezes schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:53:
Na 100 dagen wachten heb ik mijn Sapphire HD 5850 geannuleerd bij MaxICT. Had 1 Oktober besteld. Dus zo goed als iedereen schuift nu een plaatsje vooruit in de wachtlijst.
Nu nog es zien wanneer ik mijn geld terugkrijg.
Signature
bij salland is de 54R niet meer te koopSharky0 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Inderdaad, maar stond zo niet gelist bij coolprices. Was andere productcode ook trouwens: 21161-00-54R
maar hier verkopen ze de 50R en de 54R zeggen ze dat de 54R nieuw is en ook duurder
Kortom ik kan weer op zoek naar een HD5850
[ Voor 22% gewijzigd door dcm360 op 07-01-2010 14:32 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb gisteren mijn order geannuleerd, staat ook alweer op mijn rekeningdcm360 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:29:
Whoei, ik heb mn geld van Salland nu al terug, dus binnen een dag
Kortom ik kan weer op zoek naar een HD5850Zijn er eigenlijk ook HD5850 kaarten zonder de reference koeler?
Heeft iemand een idee waneer de levertijden daadwerkelijk beter worden? Werd al gezegd in december, maar december is al reeds voorbij.
Duik net even in dit topic en ik weet niet wat ik lees.
Ik heb mijn Sapphire 5870 op 7-10 besteld bij Alternate, voor teveel geld (€378,51) en kreeg deze 8-10 geleverd (jaja, 2009).
Ik begrijp nu dat ik een gelukkig mens ben!
Powercolor heeft net de HD5850 PCS+ gereleased volgens mij.. dus.. ergens rond kerst beschikbaar?dcm360 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:29:
Whoei, ik heb mn geld van Salland nu al terug, dus binnen een dag
Kortom ik kan weer op zoek naar een HD5850Zijn er eigenlijk ook HD5850 kaarten zonder de reference koeler?
Hopelijk niet kerst 2012... LOLPowercolor heeft net de HD5850 PCS+ gereleased volgens mij.. dus.. ergens rond kerst beschikbaar?
Conclusie: als je teveel betaald willen ze wel leveren binnen 2 maanden.rtnet schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:55:
Holy smoke![]()
Duik net even in dit topic en ik weet niet wat ik lees.
Ik heb mijn Sapphire 5870 op 7-10 besteld bij Alternate, voor teveel geld (€378,51) en kreeg deze 8-10 geleverd (jaja, 2009).
Ik begrijp nu dat ik een gelukkig mens ben!
Wat is teveel?leeuwtje1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:03:
Conclusie: als je teveel betaald willen ze wel leveren binnen 2 maanden.
voor een HD5850:
de distributeurs/dealer-buy prijs is nu €224, met 19% procent BTW erbij kom je op €266 en je kunt ze kopen voor €269. Betaal je dan 3 euro teveel of maakt een dealer dan gewoon heel weinig marge?
Als ze nu een HD5850 voor €239 verkopen betekend dat dat ze €27 zelf moeten bijbetalen. Omdat het ons recht is? Een verkoper zou GEK zijn om elke HD58x0 kaart met verlies te verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door neliz op 07-01-2010 15:12 ]
edit: en besteld
[ Voor 21% gewijzigd door dcm360 op 07-01-2010 15:29 ]
Eindelijk men pc klaar na 3 maanden!
Ruik er eens aan als je hem open maakt, deze ruikt fijn (in tegenstelling tot al m'n vorige sapphire kaarten (9500/9600/2900)dcm360 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:15:
edit: en besteldUiteindelijk was de Sapphire ook de enige normale HD5850 die ze nog op voorraad hadden.
Ik heb natuurlijk gebeld, maar de kaart was al vergeven (logisch). Op mijn vraag of de kaart was vergeven aan iemand die hem al in back order had staan, of iemand die het toevallig ook zag en hem heeft opgeeist, kreeg ik het antwoord dat iemand die in de lijst stond hem idd heeft gekregen
Betekend dat ze bij MaxICT dus nog wel kunnen leveren. Mij werd zelfs verteld dat de kaarten binnen een paar dagen beter beschikbaar worden
Ook de 5870 en 5970 worden steeds beter beschikbaar..
Was het btw toevallig hier iemand die nu een 5850 van MaxICT krijgt toegestuurd?
Net mijn order gewijzigd van Club 3D naar Sapphire
[ Voor 4% gewijzigd door Hokkie op 07-01-2010 18:06 ]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Nee dat vertelde hij niet, hij vertelde alleen dat ze al een paar 5870's binnen hadden gehad, en dat de HD5700 ook steeds beter te krijgen is.
@Sahib_kiran
Laten we hopen dat dat waar is en dat dit topic over twee weken op slot kan
@hokkie
Bij maxict was ie op voorraad voor 224 ofzo
Verwijderd
zit je wel tegen de 400 aan voor de Sapphire en 417 voor de XFX.
Ik ontvang morgen mijn Sapphire HD 5850 van Alternate, wel voor €269 besteld, maarja.. wat moet je dan
Oh zie ook dat Azerty de Sapphire & XFX HD 5850 op voorraad hebben en MAX ICT de Sapphire zoals andere zeiden, zullen wel allemaal weggaan aan backorders.
Tja das inderdaad goedkoper, bij de Vobis was die een stuk duurder (dan heb ik hem alsnog goedkoop en snel
Het ziet er nu door omstandigheden uit dat ik 2 kaarten binnenkort binnenkrijg.
Ik heb de 5870 van Club3D besteld en daarna hoorde ik nog van een adres waar de 5870VaporX te krijgen is.
Nu lijkt het erop dat ik de Club3d dinsdag/woensdag binnen kan krijgen en aan het einde van de maand de VaporX.
Ik kan de eerste annuleren (ik zit al 2 maanden op de VX te wachten) maar ik kan hem ook doorverkopen aan iemand die hem wil.
Ik doe hem dan weg voor hetzelfde bedrag (355,75) als ik hem heb gekocht (ik ga niet over een ander zn rug winst maken). Is hier intresse naar?
Svp een pmmetje indien intresse op verzoek zal ik nieteens de doos openen
Ik weet niet voor 100% zeker dat ik hem maandag binnenkrijg maar dat laat ik dan per pm weten aan de geinteresseerde.
Eerst komt eerst maalt
(ik weet dat dit geen v&a topic is maar dit is een intressepeiling....mag dat wel?)
Warboris schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:30:
... ongeveer 20 bestellingen voor u ...
=> Bestelling 9 november (Club3D 5850 )
Warboris schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:12:
... ongeveer 18de van in de totaal 45 bestellingen.
Update :Warboris schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:56:
Weer wat opgeschoven:
Beste,
Momenteel staat u ongeveer 10e in lijst met wachtenden voor deze videokaart.
Er zijn ongeveer 25 wachtenden voor u op het moment.

toen door hun mijn 5870VaporX werd gecancelled kon ik overstappen naar de non-vaporx maar dan zou ik toch echt ACHTERAAN op de lijst komen...
5870(16-02-10)
5850(8-02-10)
de MSI R5850-PM2D1G-OC is op dit moment op voorraad bij actebis 10 stuks
[ Voor 32% gewijzigd door qonstant op 07-01-2010 21:01 ]
Bedankt voor de info!
Bij BAScomputers zijn de levertijden ook verhoogd. Was eerst over het algemeen 21/01.
(De HD5670 wordt er ook verwacht trouwens...)
Verwijderd
Denk je werkelijk? Dat zou dan flink balen zijn! Hun inventarisatie is toch gekoppeld aan het verkoopsysteem en dus een juiste voorraadindicatie?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:06:
Oh zie ook dat Azerty de Sapphire & XFX HD 5850 op voorraad hebben en MAX ICT de Sapphire zoals andere zeiden, zullen wel allemaal weggaan aan backorders.
Bijvoorbeeld:
+ Sapphire HD5850 -20 stuks op voorraad (de backorders)
+ Levering van +35 stuks.
+ Huidige voorraad = 15 stuks (dit is dan, bij azerty, als groen afgevinkt).
Hoe makkelijk kan het zijn

Ik heb een mail gestuurd, hoop op een positief mailtje terug

heb het even nagevraagd bij sapphire:Sharky0 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Inderdaad, maar stond zo niet gelist bij coolprices. Was andere productcode ook trouwens: 21161-00-54R
Dus bij de 54R zit alleen DiRT nog in..The 54R is the new packaging where the Battlestation Pacific is not longer included, the promotion ended from Jan 1st, but there are still some 50R left where both cards are still available in the box.
De Sapphire HD5850 was daar inderdaad op voorraad. Dus kan hem maandag verwachten
Ze hebben nu nog 1 stuks... TIP
Als het goed is krijg ik hem volgende week binnen. Nu snel nog de rest van mijn pc bestellen
Heb hem!Hokkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:27:
Woehoe... Net contact gehad met Azerty.
De Sapphire HD5850 was daar inderdaad op voorraad. Dus kan hem maandag verwachten
Ze hebben nu nog 1 stuks... TIP
Wordt vandaag aan m'n (gesloten) deur aangeboden. Helaas kon ik het afleveradres niet wijzigen op hun site (Pixmania).
Gebeld met transporteur DPD, vanmiddag na half 5 bellen, adres wijzigen en zal dan maandag binnen komen op juiste adres.
Pixmania heeft ze volgens hun website nog op voorraad.
Bestelling bij Azerty is geannuleerd. Ging zeer soepel, dus dat is zeker een pluspunt weer voor Azerty.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Dat dacht ik, die 21 euro ben ik snel vergeten als deze kaart eenmaal in mijn PC zitXun schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:47:
[...] Heb hem!Thnx voor de tip! Had een Club3D 5850 in de wacht staan (eind november besteld) en heb me order veranderd naar de Sapphire voor 21 euro extra.
JoVoCo net een mail gestuurd om de bestelling aldaar maar te annuleren.
Inderdaad.. ik zat nog van "poeh, da's toch wel erg veel extra" Maar nu hij lekker zit te ronken in m'n PC voel je die pijn eigenlijk helemaal niet.Hokkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:30:
Dat dacht ik, die 21 euro ben ik snel vergeten als deze kaart eenmaal in mijn PC zit
bijlsmaja schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:24:
Voor degene die nog niks hebben. Zijn er geen dorpen in de buurt van je woonplaats met computerzaken. Dat heeft mij gisteren met wat belletjes gelijk een Sapphire HD5850 (€255) opgeleverd. Heb hem al in huis. Online bestellen is leuk en handig, maar dat doen we allemaal.
Euh.. nee, meneer, ik zoek echt de HD5850! Toch bedankt!
Powercolor HD5850 PCI-E/1GB DDR5/HDMI/ DVI:
http://www.databyte.nl/AX5850+1GBD5-MDH (4 op dit moment)
XFX HD5850 1GB 755M xXx HDMI/DP:
http://www.databyte.nl/HD-585A-ZNDC (14 op dit moment)
[ Tesla MIG MYP ]
Tx, had identiek dezelfde vraag gesteld aan Sapphire, met uiteraard hetzelfde antwoorddefcon84 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:55:
[...]
heb het even nagevraagd bij sapphire:
[...]
Dus bij de 54R zit alleen DiRT nog in..
Wel vreemd dat de 54R dan wel duurder is/was
[ Voor 7% gewijzigd door Sharky0 op 08-01-2010 15:51 ]
Dat valt toch wel mee? 255 is beter dan de 269 die andere ketens rekenen.UTerror schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:45:
Ja, maar aan welke prijs, amai.
[ Voor 97% gewijzigd door Cyw00d op 08-01-2010 15:53 ]
[ Tesla MIG MYP ]
ja idd.. de winkels profiteren ervan, zij denken: nieuw model, dan mag de prijs wel ietske hoger..Sharky0 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:50:
[...]
Tx, had identiek dezelfde vraag gesteld aan Sapphire, met uiteraard hetzelfde antwoord
Wel vreemd dat de 54R dan wel duurder is/was
Had bijna de powercolor gekocht daar tot ik zag dat de prijzen ZONDER btw zijn... ga echt geen 280e neerleggen voor een 5850Cyw00d schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:54:
Databyte heeft de 5850 liggen...
Powercolor HD5850 PCI-E/1GB DDR5/HDMI/ DVI:
http://www.databyte.nl/AX5850+1GBD5-MDH (4 op dit moment)
XFX HD5850 1GB 755M xXx HDMI/DP:
http://www.databyte.nl/HD-585A-ZNDC (14 op dit moment)
Op Vr, 8 januari, 2010 19:00, schreef Salland Automatisering:
Er is gebleken dat één of meerdere exemplaren behorende bij uw order 249539/1 niet meer leverbaar zijn:
# Omschrijving Door u besteld Niet leverbaar
351151 Sapphire Radeon HD 5870 Vapor-X 1024 MB 1 1
[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 08-01-2010 19:02 ]
*Heeft iemand nog iets gehoord van 4Launch en de MSI HD5850 (non-OC)? Hij staat nog steeds op 6-10 werkdagen, ben nu zelf de 7e dag in gegaan.
[ Voor 42% gewijzigd door HotFix op 08-01-2010 19:09 ]
ofwel V&A aangeboden: Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP)DRuw schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:23:
Mensen,
Het ziet er nu door omstandigheden uit dat ik 2 kaarten binnenkort binnenkrijg.
Ik heb de 5870 van Club3D besteld en daarna hoorde ik nog van een adres waar de 5870VaporX te krijgen is.
Nu lijkt het erop dat ik de Club3d dinsdag/woensdag binnen kan krijgen en aan het einde van de maand de VaporX.
Ik kan de eerste annuleren (ik zit al 2 maanden op de VX te wachten) maar ik kan hem ook doorverkopen aan iemand die hem wil.
Ik doe hem dan weg voor hetzelfde bedrag (355,75) als ik hem heb gekocht (ik ga niet over een ander zn rug winst maken). Is hier intresse naar?
Svp een pmmetje indien intresse op verzoek zal ik nieteens de doos openen![]()
Ik weet niet voor 100% zeker dat ik hem maandag binnenkrijg maar dat laat ik dan per pm weten aan de geinteresseerde.
Eerst komt eerst maalt
(ik weet dat dit geen v&a topic is maar dit is een intressepeiling....mag dat wel?)
Waar haal jij die VaporX?Nu lijkt het erop dat ik de Club3d dinsdag/woensdag binnen kan krijgen en aan het einde van de maand de VaporX.
Lees de rest van het topic ff...DRuw in "ATI HD5xxx Levertijden topic"
maarre ik heb inmiddels ook begrepen dat het ding over is gegaan op een andere productiecode en de winkels dat niet door hebben(??)
Goede reden om de bestellingen te cancellen en iedereen opnieuw een duurdere te laten bestellen zeg ik...
Al heb ik op dit moment een vraag staan over de betrouwbaarheid van de levertijd....
De winkels kunnen er weinig aan doen maar ik blijf het vervelend vinden dat de leveranciers/importeurs de winkels (en dus wij de consumenten) geen betrouwbare informatie geven.
Het is toch van de zotte om 2 maanden op een bestelling te wachten en dan te horen dat het product niet (meer) gemaakt wordt!!
Verwijderd
Wat zijn mijn rechten op dat gebied? Ik wacht nu al een behoorlijke tijd op een 5970 maar hij komt maar niet. Kan ik op elk moment annuleren?
Binnen 7 dagen NA ontvangst mag je, zonder reden van opgaaf, het product retourneren. Dit zegt de wet 'koop of afstand'. De kostten die gemoeid zijn met het terug sturen, zijn voor je eigen rekening. Ook mag de "zegel" van de verpakking niet verbroken zijn. m.a.w. je mag hem niet openmaken. Maar dit kan per product verschillen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:15:
Bestelling bij Azerty is geannuleerd. Ging zeer soepel, dus dat is zeker een pluspunt weer voor Azerty.
Wat zijn mijn rechten op dat gebied? Ik wacht nu al een behoorlijke tijd op een 5970 maar hij komt maar niet. Kan ik op elk moment annuleren?
Dit topic is gesloten.