Ja ik zit dus met het zelfde probleem, en met de zelfde twijfel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:57:
Ik heb op 11 november een geheel systeem besteld bij MaxICT. Uiteraard alles is binnen behalve de saphire 5870 en de SSD van intel. De 5870 heb ik destijds besteld voor 295,.
Naar meerdere telefoontjes naar MaxICT is het iedere keer onduidelijk wanneer er nieuwe kaarten komen en hoeveel backorders er zijn.
Overigens werd ik iedere keer vriendelijk te woord gestaan en werd er tot bepaalde hoogte transparant gesproken over de mogelijkheid van annuleren. Zo sprak ik vandaag een medewerker van MaxICT die zei dat de kaarten wel tegen meer prijs eerder geleverd konden worden, alhoewel er nu geen vooraad was.
Ik twijfel of ik de kaart nu elders ga bestellen en hem annuleer bij MaxICT, aangezien ze wel mondjesmaat lijken binnen te druppelen.
Als ik nou echt over 2 weken die kaart heb, ga ik geen 30eurie meer betalen ergens anders. Maar straks duurt het nog meer dan twee maanden, dan heb ik wel 30 euro over om hem binnen 1 week te krijgen.
Straks maar weer eens bellen, en een aantal vragen stellen.
EDIT:
Ik heb gebeld;
De kaarten worden waarschijnlijk binnen een paar weken goed beschikbaar, er zijn ongeveer 40 tot 50 backorders, maar ik zit goed bij het begin (besteld op 21okt). Een eerdere levering tegen meerprijs is (deels) mogelijk: gelijk bellen als ik zie dat er een 5850 van een ander merk beschikbaar is en het verschil bijleggen. Bij annulering zie ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug. Verder werd mij vertelt dat de andere shops veelal in Duitsland en Frankrijk inkopen, maar daar ging hij niet aanbeginnen wegens de garantievoorwaarden etc..
EDIT2:
Ik zie trouwens dat de XFX 5850 XXX wel heel goed leverbaar is
Zijn er trouwens uberhaupt al mensen die een levering van de HD5850/70 hebben gekregen van MaxICT?
[ Voor 28% gewijzigd door HATA28 op 06-01-2010 00:03 ]