Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:57:
Ik heb op 11 november een geheel systeem besteld bij MaxICT. Uiteraard alles is binnen behalve de saphire 5870 en de SSD van intel. De 5870 heb ik destijds besteld voor 295,.
Naar meerdere telefoontjes naar MaxICT is het iedere keer onduidelijk wanneer er nieuwe kaarten komen en hoeveel backorders er zijn.
Overigens werd ik iedere keer vriendelijk te woord gestaan en werd er tot bepaalde hoogte transparant gesproken over de mogelijkheid van annuleren. Zo sprak ik vandaag een medewerker van MaxICT die zei dat de kaarten wel tegen meer prijs eerder geleverd konden worden, alhoewel er nu geen vooraad was.
Ik twijfel of ik de kaart nu elders ga bestellen en hem annuleer bij MaxICT, aangezien ze wel mondjesmaat lijken binnen te druppelen.
Ja ik zit dus met het zelfde probleem, en met de zelfde twijfel.
Als ik nou echt over 2 weken die kaart heb, ga ik geen 30eurie meer betalen ergens anders. Maar straks duurt het nog meer dan twee maanden, dan heb ik wel 30 euro over om hem binnen 1 week te krijgen.

Straks maar weer eens bellen, en een aantal vragen stellen.

EDIT:
Ik heb gebeld;
De kaarten worden waarschijnlijk binnen een paar weken goed beschikbaar, er zijn ongeveer 40 tot 50 backorders, maar ik zit goed bij het begin (besteld op 21okt). Een eerdere levering tegen meerprijs is (deels) mogelijk: gelijk bellen als ik zie dat er een 5850 van een ander merk beschikbaar is en het verschil bijleggen. Bij annulering zie ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug. Verder werd mij vertelt dat de andere shops veelal in Duitsland en Frankrijk inkopen, maar daar ging hij niet aanbeginnen wegens de garantievoorwaarden etc..

EDIT2:
Ik zie trouwens dat de XFX 5850 XXX wel heel goed leverbaar is :s

Zijn er trouwens uberhaupt al mensen die een levering van de HD5850/70 hebben gekregen van MaxICT?

[ Voor 28% gewijzigd door HATA28 op 06-01-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Volgens mij word iedereen met een voor de webshop 'te goedkope kaart' gewoon keihard in de zeik genomen hoor.

Ik wacht mooi 2 maanden met bestellen van een nieuw moederboard met 5870 vanwege BC2. Gok erop dat eind februari de meeste problemen wel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
HATA28 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:28:
[...]
Zijn er trouwens uberhaupt al mensen die een levering van de HD5850/70 hebben gekregen van MaxICT?
yep,had in het begin een sapphire 5850 besteld (volgens hun was die toen als eerste binnen,not) , maar na een week ofzo zag ik de club3d op voorraad staan, meteen gebeld en met bijlegging de club3d besteld en die werd ook snel verstuurd. Eind okt, begin nov besteld volgens mij.

Maarja , ik had een ratelende fan en dus rma gestuurd en na 6wk pas geld terug gekregen, leverancier kon achteraf geen meer leveren,kreeg dus eindelijk mijn geld terug. (5wkn rma, 1wk geld terug)
Ik wou eigenlijk gelijk mijn geld terughebben ,toen ik hem rma stuurde,maar dat kon niet, moest afwachten op rma.
Als ik niks had gezegd ,maar gewoon terug had gestuurd dan had ik mijn geld waarschijnlijk al wel teruggehad (retourrecht binnen 7dgn)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

HATA28 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Yup, direct na launch. Moest even wat druk op de ketel zetten, maar ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 22:37
Ik zit ook nog steeds op de Sapphire Radeon 5850 te wachten van Salland. heb het besteld op 24 september. had hem toen besteld omdat het de goedkoopste was en "binnen 5 werkdagen" leverbaar volgens hun. slechte service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Iemand ervaringen bij Azerty? Heb hem vanmiddag in order gezet... Of weet iemand toevallig of Azerty een lange wachtlijst heeft?

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Eerder werd mij inderdaad wel vertelt dat er een stuk of 6 5850's waren verkocht, maar dat ze daarna helemaal niks meer binnen hebben gekregen.

@Daniel-p
Het verbaasd me wel dat jij ook zo lang moet wachten, ik dacht dat MaxICT één van de weinige was die echt nog niks binnen krijgen maar Salland en Azerty zijn toch wel de betere winkels, had verwacht dat ze daar af en toe nog wel kaarten binnen kregen.

[ Voor 50% gewijzigd door HATA28 op 05-01-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik heb zojuist mn order geannuleerd. Zojuist kreeg ik van Salland een mailtje dat de levertijd is opgeschoven naar 27 maart! Aangezien de alternatieven die ze bieden allemaal en duurder en ook niet vlot leverbaar zijn, wacht ik wel tot ik genoeg geld heb en haal ik er 1 bij een andere winkel. Nooit meer Salland voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:53
Hokkie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:31:
Iemand ervaringen bij Azerty? Heb hem vanmiddag in order gezet... Of weet iemand toevallig of Azerty een lange wachtlijst heeft?
Heb op 14 november een MSI 5850 besteld daar, en nog niets binnen. Azerty verwacht half januari nieuwe 5850's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@dcm360
27 Maart? :s
Dat is echt belachelijk. Om welke kaart ging het precies? En wat voor alternatieven kreeg je? Misschien probeert salland inderdaad ook om klanten die "te weinig" hebben betaald te lozen of ze meer te laten betalen.

Hier zijn trouwens nog een paar kaarten op voorraad voor 250e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Het betrof een Asus HD5850. De alternatieven die ik kreeg waren allemaal duurder (wat op zich niet raar is eigenlijk), maar de levertijdindicatie van die kaarten zag er ook niet goed uit (10-20 dagen). En ja, ik heb slechts €209.- betaald...

Voordat ik overigens een nieuwe kan bestellen moet ik eerst wachten op of mn salaris of op de terugbetaling van Salland (vreemd genoeg zag ik daarover niets in hun algemene voorwaarden)

[ Voor 28% gewijzigd door dcm360 op 05-01-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

hier ook m'n msi 5850 OC geannuleerd, verwachte leverdatum was 27 Maart.
355408 MSI Radeon HD 5850 OC 1024 MB 1/0 194,96 194,96 27-03-2010

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Ok, ik heb ook nog maar een mail gestuurd naar Salland, om te vragen hoe het daar zit en of ze echt geen kaarten eerder dan 27 Maart kunnen leveren.

Ik ben het echt zat om te wachten op mijn 5850, tijdje geleden TSMC, Sapphire en AMD nog gemailed maar natuurlijk zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

HATA, had jij wel gekeken naar de XFX bij 4Launch? heb zojuist de bestelling er ingezet zal morgen wel horen of het ophalen of opnieuw balen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Bedoel je die XXX van € 276.50? Daar zijn er toch nog zat van op voorraad bij 4launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

HATA28 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:06:
Negatief...

Heb hem al een mail gestuurd...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 20:37
TheGreatCornholio schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:10:
Even ter info :

Bij 4Launch kun je nog 3 XFX 5970kaarten bestellen, de 4e heb ik net gekocht ;)

http://www.4launch.nl/sho...gb-ddr5-2xdvi-dp/tweakers

Nog de goedkoopste in de pricewatch ook !
Nou, ik kreeg vanmorgen een mail dat de 5970 in backorder staat
Op het moment van mijn bestelling zou er nog voorraad zijn maar doordat er teveel besteld zou zijn pis ik naast de pot om het maar plat te zeggen..... :(

Kreeg geen reaktie op mijn mailtjes of er een alternatief was.... ik heb de kaart al betaald ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik zit momenteel ook nog te wachten op mijn levering van Azerty.

Bestelling geplaatst op 20-11-09 welke een ASUS 5870 zal zijn.
Wel erg jammer dat je niet echt op de hoogte word gehouden qua vordering in levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Turbo_boy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:09:
Ik zit momenteel ook nog te wachten op mijn levering van Azerty.

Bestelling geplaatst op 20-11-09 welke een ASUS 5870 zal zijn.
Wel erg jammer dat je niet echt op de hoogte word gehouden qua vordering in levering.
Waarschijnlijk omdat er geen vordering is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

HATA28 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:38:
Bedoel je die XXX van € 276.50? Daar zijn er toch nog zat van op voorraad bij 4launch?
hij zegt 20. maar gezien de verkoopsnelheid (OC.uk verkoopt er 20 binnen een half uur) weet ik niet of een meting van 4-1 nog correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 21-09 18:37

Saven

Administrator

Klopt het dat alternate wel een voorraad 5850/5870's heeft liggen? :P Bij sommige merken staat van wel namelijk, en heb daarstraks allemaal onderdelen besteld.
alleen vergeten te vragen of ze de 5850 daadwerkelijk op voorraad hebben :') want meer shops doen net alsof ze ze hebben, maar hebben ze ze eigenlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Alternate heeft ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Heb een aantal dagen geleden besteld bij 4launch, de MSI HD5850. Nu maar hopen op een snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

HotFix schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:19:
Heb een aantal dagen geleden besteld bij 4launch, de MSI HD5850. Nu maar hopen op een snelle levering :)
Als je deze van het weekend hebt besteld verwacht ik dat je binnenkort hetzelfde mailtje krijgt als dat ik van Salland had... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Wel vreemd, toen ik gisteren naar een paar shops belde, en vroeg of ze ook maar 1 5850 binnen een week konden leveren (merk maakt niet uit) was er niemand die mij de XFX XXX versie aanbood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

4Launch heeft dus *GEEN* XFX kaarten beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
  • Laatst online: 22-09 16:04
ik denk dat iedereen maar gewoon moet afwachten, het is gewoon een grote fout van onder andere ati die de vraag/aanbod niet goed heeft ingeschat. Ik denk dat webshops er niks aan kunnen doen, alleen vind ik het wel een beetje onrespectvol om klanten die meer betalen voor te trekken (mensen laten wachten omdat ze vroeg gekocht hebben, dus minder betaald). Hoe dan ook, ik hoop dat we snel wat horen over een nieuwe lading richting nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

djonko schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:52:
ik denk dat iedereen maar gewoon moet afwachten, het is gewoon een grote fout van onder andere ati die de vraag/aanbod niet goed heeft ingeschat.
:N
TSMC kan gewoon niet harder bakken. Helaas pindakaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
ze moeten wel!! maarja het komt mede ook door ''dell' he, die hebben zoveel overgekocht. Ik vind alleen wel dat ati ons even had mogen inlichten, ze weten dondersgoed waneer er weer kaarten op de markt komen, ze willen alleen geen critiek. vind ik een beetje lame eerlijk gezegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

djonko schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:03:
ze moeten wel!! maarja het komt mede ook door ''dell' he, die hebben zoveel overgekocht. Ik vind alleen wel dat ati ons even had mogen inlichten, ze weten dondersgoed waneer er weer kaarten op de markt komen, ze willen alleen geen critiek. vind ik een beetje lame eerlijk gezegt..
kun je dat nog een keer typen zonder te lachen? Wat heeft Dell hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
nou zoals je weet wordt de 40nm chip voor ''alle'' HD5xxx gebruikt. Dell heeft zoveel van deze chips opgekocht om in hun systemen te doen dat er weinig meer overbleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Fudzilla is verre van een betrouwbare bron voor artikelen.

http://vr-zone.com/articl...y-by-year-s-end/8025.html
Most of these 5800 video cards are moving into e-tail and retail sales while the great minority are going into OEM sales.
Ik heb ergens op Beyond3D ook nog een quote staan van Dave Baumann die zegt dat het opkopen door Dell pure onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:57:
Zo sprak ik vandaag een medewerker van MaxICT die zei dat de kaarten wel tegen meer prijs eerder geleverd konden worden, alhoewel er nu geen vooraad was.
Dat is toch heel raar?! Als je meer betaald krijg je een kaart eerder... Wie houd nu wie voor de gek? En wie durft er nu nog te beweren dat je als je te weinig hebt betaald (in de ogen van levrancier of webshop) gewoon langer moet wachten, zoals eens te meer maar weer eens duidelijk blijkt... Kom maar weer op met die flames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:20:
Volgens mij word iedereen met een voor de webshop 'te goedkope kaart' gewoon keihard in de zeik genomen hoor.
Amen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcm360 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:54:
Ik heb zojuist mn order geannuleerd. Zojuist kreeg ik van Salland een mailtje dat de levertijd is opgeschoven naar 27 maart! Aangezien de alternatieven die ze bieden allemaal en duurder en ook niet vlot leverbaar zijn, wacht ik wel tot ik genoeg geld heb en haal ik er 1 bij een andere winkel. Nooit meer Salland voor mij :(
Weer een bewijs dat ze graag meer geld willen zien en de kaarten niet meer kunnen leveren voor een lagere prijs. De enkeling die er wel een heeft gehad of nog krijgt heeft dus gewoon mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth_Roel
  • Laatst online: 08-09 11:51
dcm360 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:54:
Zelfde verhaal hier. Heb een bestelling lopen voor een systeem met een Asus 5850 (besteld eind november). Kreeg 4 jan nog een update met daarin een verwachte levertijd van ... 4 jan en toen ineens gisteren de melding dat de verwachte levertijd 27 maart is...
Overweeg nu ook m'n gehele order te annuleren bij Salland. Vraag is alleen of het zinvol is, de kaarten zijn gewoon slecht leverbaar en dat zal elders niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik heb het opgegeven en ben voor een 4890 gegaan, zie over een half jaar wel of ik alsnog upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 21-09 18:37

Saven

Administrator

Bij Alternate een aantal onderdelen besteld incl een HD5850, welke morgen allemaal geleverd zullen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Saven schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:26:
Bij Alternate een aantal onderdelen besteld incl een HD5850, welke morgen allemaal geleverd zullen worden :)
shit.. ik zag er net nog 2 bij alternate, sapphire/msi... heb een half uurtje gewacht.. klik op winkelwagentje en .. floep.. niet meer op voorraad! :D

Zojuist bij Alternate de Sapphire HD5850 besteld. Ben via de zaak aan het kijken wat er bij Actebis te krijgen is.

[ Voor 13% gewijzigd door neliz op 06-01-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
neliz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:30:
[...]

shit.. ik zag er net nog 2 bij alternate, sapphire/msi... heb een half uurtje gewacht.. klik op winkelwagentje en .. floep.. niet meer op voorraad! :D

Zojuist bij Alternate de Sapphire HD5850 besteld. Ben via de zaak aan het kijken wat er bij Actebis te krijgen is.
OP VOORRAAD volgens site
http://www.cdromland.nl/?...winfo=TRUE&prodnum=173323

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
Zojuist gezien dat in de webshop van 4launch.nl het artikel van de Sapphire HD5870 Vapor-X niet meer te vinden is.

http://www.4launch.nl/shop/#p-3-specificatie-HD5870

Ben benieuwd wat dit voor een gevolgen heeft voor mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

gisteren was hij al uit de pricewatch viel me op... de levertijd hadden ze op de site ook al gezet op de maximale optie...
ik hoor het graag van je of je bestelling in gevaar is gekomen, ik heb hem daar ook sinds 5 dec besteld...
edit, ze hebben de 5770 ook op op=op staan...

[ Voor 9% gewijzigd door DRuw op 06-01-2010 12:08 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Prijs bij Actebis is op dit moment €224,40. (Ex. BTW!) Als je een HD5850 voor minder dan €270 besteld hebt kun je deze voorlopig op je buik schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:31
Heb net mijn bestelling geplaatst bij Your-PC, de Sapphire 5850 1GB is daar op voorraad (ook even bij 'opmerkingen' gevraagd of dit echt zo is).

Ik hoop het wel, zou te gek zijn als die morgenmiddag al met de post hierheen komt! :9~

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Deorgere schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:31:
Heb net mijn bestelling geplaatst bij Your-PC, de Sapphire 5850 1GB is daar op voorraad (ook even bij 'opmerkingen' gevraagd of dit echt zo is).

Ik hoop het wel, zou te gek zijn als die morgenmiddag al met de post hierheen komt! :9~
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar hoop er maar niet teveel op! Er zijn de afgelopen pagina's genoeg geschreven over de beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:58
Ik zie op de website van Your-pc nergens een voorraad indicatie staan? Of kijk ik er nou over heen? Er staat wel onder iedere prijs "Available" maar dat staat overal bij, zelfs bij de 5870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:27

R-B

Blokkert

Klopt, als jij mailt naar you-pc "info@..." en je vraagt om exacte informatie, dan krijg je vlot een reactie terug met de juiste informatie.

Die aanduiding houdt alleen in, dat het product beschikbaar is om te bestellen. (Wat ik begreep).

Sommige versies zijn snel op voorraad en andere kunnen lang duren. Gewoon even mailen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door R-B op 06-01-2010 12:42 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:31
R-B schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:40:
Klopt, als jij mailt naar you-pc "info@..." en je vraagt om exacte informatie, dan krijg je vlot een reactie terug met de juiste informatie.

Die aanduiding houdt alleen in, dat het product beschikbaar is om te bestellen. (Wat ik begreep).

Sommige versies zijn snel op voorraad en andere kunnen lang duren. Gewoon even mailen ;)
Ohw, even mailen dan maar..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
Heb maar even een contactberichtje via de site ingeschoten, ben benieuwd, met een dual slot 5770 ben ik ook al tevreden dus gelijk naar beide gevraagd :).

DDR2 1066 geheugen is daar ook maar 52 euro voor 4GB kan ik dat ook gelijk meepakken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 14:46

defcon84

Multipass?

zo.. na 3 maanden wachten op men bestelling toch maar een bestelling van 2x Sapphire HD 5870 gedaan bij alternate.be.. Wel wat duurder, maar ik kon het wachten niet meer aan ^_^

nu maar hopen op men track & trace mail :)

Edit:
ik heb ze even gebeld, mijn kaarten worden effectief verzonden, en ze hebben er nu _nog_ 2 in voorraad!
snel zijn dus!

http://www.alternate.be/h...Details.html?artno=JCXSV2

[ Voor 30% gewijzigd door defcon84 op 06-01-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Beste heer / dame,

U heeft bij ons een bestelling staan met daarin de 085843 Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5870 Vapor-X 1GB HDMI/DP.

Het is u wellicht bekend dat deze kaarten, en daarmee tevens de gehele HD58xx serie, extreem slecht leverbaar zijn.

De reden dat deze videokaarten steeds uitgesteld worden in levertijd is omdat er een enorme vraag naar is, en deze vraag niet kan worden bijgehouden door de leverancier van de fabrikant.

De chips die gebruikt worden voor deze videokaarten worden gebakken op 40 nm. Dit is een nieuw productieprocedé voor het bedrijf wat de chips levert aan de diverse fabrikanten van deze VGA-kaarten (dit bedrijf heet TSMC). Omdat TSMC het nieuwe productieprocedé niet echt lekker op gang krijgt, krijgen de fabrikanten een tekort aan chips binnen. Om deze reden is geen enkele kaart uit de HD5000 serie al goed te leveren.

Het betreft hier dus een wereldwijd probleem, waar niet alleen 4Launch of de Nederlandse markt aan gebonden is, maar gewoon iedereen.

Zojuist is bekend geworden dat de Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5870 Vapor-X 1GB HDMI/DP end of life is verklaard. Dat wil zeggen dat deze kaart niet meer geproduceerd en dus ook niet meer geleverd zal worden. Dit is natuurlijk erg vervelend, mede aangezien u hier reeds enige tijd op aan het wachten bent.

Wellicht wenst u te switchen naar een andere kaart uit de HD5000 serie? Indien gewenst zetten wij uw bestelling dan bijvoorbeeld om naar een van de overige modellen welke zijn te vinden op;

http://www.4launch.nl_HD5870

Ook deze kaarten zijn erg slecht leverbaar, maar wij zullen in dat geval natuurlijk ons uiterste best doen om u alsnog zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren.

Ons excuus voor deze tegenslag. Graag horen wij van u wat u met uw bestelling wenst te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 14:46

defcon84

Multipass?

EOL???
dat is wel heeeel snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Misschien ruimte maken voor een andere vapor-x? Met 2GB noem maar op.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik geloof het niet.... nu nog bewijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:53
neliz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:13:
Prijs bij Actebis is op dit moment €224,40. (Ex. BTW!) Als je een HD5850 voor minder dan €270 besteld hebt kun je deze voorlopig op je buik schrijven
Het probleem is ook gewoon dat die prijs nog steeds verantwoord is voor een 5850. Met een prijs van €270 is de kaart nog een betere optie als een GTX285.

Echt ongelooflijk :o

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Nou er was een kwestie mbt tot de Vapor-X koeling waarmee een patent strijd is nu. maar ik heb niks gelezen over een EOL van de Vapor-X serie maw 4Launch verstrekt niet de juiste informatie. Typisch weer een actie van goedkoop adverteren en uiteindelijk duur leveren.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:17
Ja ik heb zojuist hetzelfde mailtje binnen gekregen, helaas.
Ik heb er erg lang op gewacht.

Nu maar op zoek naar een vervanger ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
Ook het hierboven staande bericht mogen ontvangen, ik ga eens even rustig nadenken over wat ik doe. Eventueel informatie inwinnen bij andere bedrijven of het geen wat 4Launch claimed waar is, misschien blijkt dat Hakker hierboven in de goede richting zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Kagar op 06-01-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik heb nog even gebeld en hij is officieel niet EOL.
de leveranciers (van 4launch dus) hebben de orders allemaal gecancelled omdat hij tot zeker eind maart niet meer te leveren is.
als je overstapt trouwens kom je weer vrolijk onderaan de backorder list te staan....
POKKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
DRuw schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:34:
ik heb nog even gebeld en hij is officieel niet EOL.
de leveranciers (van 4launch dus) hebben de orders allemaal gecancelled omdat hij tot zeker eind maart niet meer te leveren is.
als je overstapt trouwens kom je weer vrolijk onderaan de backorder list te staan....
POKKE
Lol dus in een officiele mail liegen ze al dat ze zwart zien. Afgezien van de levertijd die ze nu opgeven begint het steeds meer te lijken op een goedkope uitvlucht om onder een te laag afgeschoten prijs uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
ja lap, zit ik al zo lang op mijn 5870 Vapor-x te wachten, krijg je dit.

Wel raar dat 4launch liegt over het EOL zijn van deze kaarten.

Had ik maar beter van in het begin een gewone 5870 besteld, dan had ik hem nu misschien al binnen.
Dan was ie ook veel goedkoper dan de woekerprijzen die ze nu vragen voor die serie.

bah, geen leuk begin voor 2010 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kagar schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Lol dus in een officiele mail liegen ze al dat ze zwart zien. Afgezien van de levertijd die ze nu opgeven begint het steeds meer te lijken op een goedkope uitvlucht om onder een te laag afgeschoten prijs uit te komen.
Ai ai ai... Ik roep het al weken, maar toen was het allemaal niet waar. We worden met open ogen genaaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Ik weet het nu ook niet meer..
Kaarten die EOL worden verklaart (blijkbaar), liegende shops, leverdatum van eind Maart, een leverancier die er meer voor vraagt dan ik (en andere) er voor hebben betaald....
Ik begin langzamerhand te geloven dat ik voor de zomer geen 5850 kan krijgen voor wat ik nu heb betaald (206e).

EDIT:
zojuist antwoord van salland gehad:

Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw e-mail met het verzoek uit te zoeken wat de verwachte levertijd is, moeten wij u helaas mededelen dat het door u gezochte product (HD5850/HD5870) momenteel een onbekende levertijd heeft.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sales Department

Volgens mij heeft AMD de productie gewoon zo goed als volledig stil gelegd tot ze een manier hebben om sneller te produceren :s

[ Voor 45% gewijzigd door HATA28 op 06-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Overigens afgelopen zaterdag 2 HD5770 Club3D aangeschaft, Sapphire 5770 waren uitverkocht, 5750's waren er nog wel. Voorraden lijken inderdaad vrij laag, gewoon wat zaken mailen/bellen.

al met al heb ik er tot nu toe weinig plezier van kunnen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
oke lol, ik heb zojuist me xfx 5870 XXX bij 4 launch geanuleert, ik had bijna 1400 betaalt bij elkaar voor me nieuwe systeem en ik zit al vanaf 11 dec te wachten. Eerlijk gezegt was ik het helemaal zat. Dus ik heb alternate opgebelt en die zeiden dat ze van asus/sapphire/club3 nog 50 kaarten each hadden liggen en de komende dagen binnekrijgen. Dus ik heb maar voor 800 euries 2 sapphire 5870's gehaalt. Als het goed is heb ik nu vrijdag me systeem binnen! =D Het heeft me bijna 2000 euries gekocht maar dan heb je ook wat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Azerty:

Goedemiddag,

Onze leverancier is gemaild, en we wachten nu op reactie.
Ik laat het u zo spoedig mogelijk weten waneer wij het product kunnen verwachten.

Wij hopen u hier voldoende mee geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Neem aan dat, als ze reactie krijgen, ze wel een mail rond sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:05:
Volgens mij heeft AMD de productie gewoon zo goed als volledig stil gelegd tot ze een manier hebben om sneller te produceren :s
Lijkt me niet.

De kaarten komen echt wel binnen, het zijn alleen druppels op gloeiende platen. Je praat over een paar honderd stuks per fabrikant per maand voor heel Europa. dat zijn een paar dozen met kaarten voor een winkel (telkens 20 of 30 stuks) en als dit al niet meteen geconsumeerd werd door de openstaande backlog (die steeds groter lijkt te worden.) zie je dat kaarten gewoon met een paar minuten weg zijn.
20 5870's houden het (bij een normale prijs) geen half uur uit in een magazijn, kun je nagaan hoeveel backlog er over heel europa is op laag geprijsde HD5850's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth_Roel
  • Laatst online: 08-09 11:51
Net met JoVoCo gebeld, deze gaf aan maandag een nieuwe lading binnen te krijgen en dat er naast de backorders nog wel wat overbleven:
http://www.jovocowebshop....bjectPath=/Shops/61783759

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
R-B schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:40:

Inmiddels zijn ze daar ook op, ze verwachtten er 5 over 14 dagen, de dual slot 5770 is daar wel ruim voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Laatst online: 21-09 22:37
HATA28 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:06:
@dcm360
27 Maart? :s
Dat is echt belachelijk. Om welke kaart ging het precies? En wat voor alternatieven kreeg je? Misschien probeert salland inderdaad ook om klanten die "te weinig" hebben betaald te lozen of ze meer te laten betalen.

Salland heeft daar geen rekening mee gehouden. heb namelijk een heel systeem besteld op 24 september en nu nog geen kaart in huis! volgende keer zeker geen salland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
Bij alternate hebben ze vrijwel alles nog, alleen je betaald wel de volle prijs. Naja gelukkig heb ik geen problemen met geld, alleen voor degene die het maar net kunnen betalen is het wel klote om zolang te moeten wachten. Ik zie wel dat sapphire de meeste kaarten (blijkbaar) steeds weer op vooraad krijgt, alleen ze gaan er ook weer net zo snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Als dit maar lang genoeg duurt kan iedereen al weer kiezen tussen Ati en Nvidia voordat de HD5800 goed geleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Persoonlijk juich ik keuze alleen maar toe wat dat betreft.. men mag van mij dus liever nog gisteren dan vandaag de serie lanceren( bij NVIDIA)
Want dat houd in dat de prijzen weer wat gaan normaliseren en er eventueel verlagingen komen.. aangezien concurrenten dan op elkaar gaan inspelen
En het geval van vraag/aanbod niet zo extreem is als het nu is.. want buiten de problemen met de chipfabrikant is er gewoon naar deze ATI kaartjes erg veel vraag omdat er geen concurrent is

[ Voor 40% gewijzigd door pino85 op 06-01-2010 17:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@pino22

Ben ik het absoluut mee eens, ik hoop echt dat Nvidia heel snel met de Fermi kaarten gaat komen (en dat ze dan voor 250e een kaart hebben waar geen 5850 tegen op kan :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Hokkie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:26:
Neem aan dat, als ze reactie krijgen, ze wel een mail rond sturen...
Ze sturen geen mass mail, maar waarschijnlijk alleen naar jou.

Heb ook al is z'n mail terug gehad.

hopelijk krijgen ze die dingen toch is snel binnen, wacht met smart op mijn video kaart (5870 ASUS).
Onlangs ook nieuwe pc besteld, ben blij dat ik er nog een ati 4350 bij had besteld anders zat ik nu
zonder pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:04:
@pino22

Ben ik het absoluut mee eens, ik hoop echt dat Nvidia heel snel met de Fermi kaarten gaat komen (en dat ze dan voor 250e een kaart hebben waar geen 5850 tegen op kan :9)
The next paperlaunch
die chip is nog complexer dan de amd chip en die is al slecht(bijna niet leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb gelijk bij een andere tent een 5870 van Club3D besteld die beweerd hem midden volgende week te kunnen leveren.
en nu maar hopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

pino22 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:01:

Want dat houd in dat de prijzen weer wat gaan normaliseren en er eventueel verlagingen komen.. aangezien concurrenten dan op elkaar gaan inspelen
Prijzen normaliseren? Ik hoop dat je bedoelt dat nvidia de prijzen nu niet normaal heeft. Een HD5850 is een stuk sneller (20%) dan een GTX285 en kost op dit moment nog steeds (€15) minder.. dus wie heeft hier nu abnormale prijzen?

Enneh.. ik hoop dat je genoeg cash hebt voor de GF100 kaarten, als je HD58x0 namelijk al duur vindt...

[ Voor 9% gewijzigd door neliz op 06-01-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@qonstant
Ja waarschijnlijk wel... of Nvidia is stiekem al hard aan het produceren en heeft er straks zat op voorraad :P
Heb je trouwens nog nieuws over levertijden oid? :)

@Druw
Waar (en voor hoeveel) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:17:
@qonstant
Ja waarschijnlijk wel... of Nvidia is stiekem al hard aan het produceren en heeft er straks zat op voorraad :P
Heb je trouwens nog nieuws over levertijden oid? :)
April-ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Darth_Roel schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:39:
Net met JoVoCo gebeld, deze gaf aan maandag een nieuwe lading binnen te krijgen en dat er naast de backorders nog wel wat overbleven:
http://www.jovocowebshop....bjectPath=/Shops/61783759
Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
levertijden bij actebis zijn stabiel zie ik nu
de msi is zelfs iets in inkoopprijs gezakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Oke, ik hoop dat je hem snel krijgt :)

@qonstant
Kloppen deze gegevens dan nog??

Actebis, ETA: Msi: 15-01-2010 ; Club3D 12-01-10

[ Voor 46% gewijzigd door HATA28 op 06-01-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Net met 4launch gebeld over de club3d hd5870 die ik bij hun heb besteld voor 294 euro.
Sta momenteel 3e in de rij (heb op 22 oktober besteld :O).

Ze verwachten weer nieuwe kaarten tussen 12 en 22 januari, nu hopen dat het er meer dan 2 zijn ;).
Nog even doorbijten op een 7900gs (met erug goede drivers in win7 wat opengl betreft :z |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:27

R-B

Blokkert

Zo, ik heb mijn 5850 binnen. Bedankt your-PC ;)

TNT mannetje was wat laat, maar ag. Is hier pokke glad geworden in paar uurtjes tijd :z

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:11:
Net met 4launch gebeld over de club3d hd5870 die ik bij hun heb besteld voor 294 euro.

Ze verwachten weer nieuwe kaarten tussen 12 en 22 januari, nu hopen dat het er meer dan 2 zijn ;).
Nog even doorbijten op een 7900gs (met erug goede drivers in win7 wat opengl betreft :z |:( ).
Netjes!! Ik hoop dat je hem snel ontvangt :)
Bij maxict willen ze niks concreets los laten over waar ik in de rij sta (wacht dus ookal sinds 22okt).

Ik heb het idee dat er bij meerdere shops weer kaarten verwacht worden op 15-01 en 21-01.
'zit hier ondertussen ook met een slome 8800gs 384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Nvm

[ Voor 174% gewijzigd door pino85 op 06-01-2010 19:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Ik heb ook nog even contact gehad met JoVoCo, snelle reacties trouwens...

Maandag verwacht hij een handje vol (Club 3D HD5850) binnen en hij heeft mij ook op de lijst gezet. Mocht hij hem inderdaad binnen hebben, haal ik hem maandag bij hem op en annuleer ik de bestelling bij Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
HATA28 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:34:
[...]

Oke, ik hoop dat je hem snel krijgt :)

@qonstant
Kloppen deze gegevens dan nog??

Actebis, ETA: Msi: 15-01-2010 ; Club3D 12-01-10
die blijven gehandhaafd

voor club3d geld deze eta nu ook voor de 5870/5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:11:

Ik heb hem nu net besteld voor 355,75.... en nu maar hopen dat hij komt...
Ik ben klaar met 4launch... als ik overga naar de normale 5870 kom ik onderaan de lijst.. dat ik pas klantvriendelijk!
En f#ck de uitleg "het kan niet anders, het is ons systeem" als het systeem geen salaris overmaakt 2 maanden lang kan ineens alles!

volgens mij is het het slimste om de webshops te blijven bellen en dit draadje in de gaten te houden en toespringen als er een opduikt! als je hem oktober besteld voor de hoofdprijs en mensen als ik krijgen hem eerder binnen is gewoonweg niet leuk meer!

[ Voor 13% gewijzigd door DRuw op 06-01-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 18:15

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb vernomen dat de leverdatum v/d 5870 Vapor-X inmiddels naar 27 maart is opgeschoven.

De reactie van een aantal shops:
Geachte,
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat ook wij u in deze niet van dienst kunnen zijn. ATI heeft de release van dit product uitegesteld waardoor het van welk merk dan ook voorlopig ook niet te verkrijgen zal zijn.
Met vriendelijke groet,

Take it Now
Beste,

Bedankt voor uw email. Helaas hebben wij nog geen zicht op de levertijd.

Met vriendelijke groet,
| Central Point Europe B.V.
Beste,

De levertijd van deze kaart is vooralsnog onbekend; de 'gewone' uitvoering is op dit moment wel op voorraad bij ons (http://www.informatique.nl/515182), hoewel ook wel lastig leverbaar.

Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV

Beste,

Deze levertijd kan redelijk correct zijn, wij houden op dit moment zelf half februari aan.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop / RMA
4Launch B.V.
Goedemorgen,

Helaas kan ik u geen duidelijk antwoord geven, aangezien onze leverancier nog geen releasedatum heeft aangegeven.

Het blijft wat ons betreft nog onbekend, wanneer deze kaart geleverd kan worden.

Met vriendelijke groet,

Azerty Verkoop
Goedemorgen,

Bij ons is de levertijd nagenoeg hetzelfde/onbekend. De laatste geruchten
gaan inderdaad dat deze pas in maart leverbaar gaan zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

Het verkoopteam.
www.Cool-Prices.nl
NAW gegevens niet posten AUB

[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 06-01-2010 19:50 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
DRuw schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:21:
[...]

Ik heb hem nu net besteld voor 255,75.... en nu maar hopen dat hij komt...
Ik ben klaar met 4launch... als ik overga naar de normale 5870 kom ik onderaan de lijst.. dat ik pas klantvriendelijk!
En f#ck de uitleg "het kan niet anders, het is ons systeem" als het systeem geen salaris overmaakt 2 maanden lang kan ineens alles!

volgens mij is het het slimste om de webshops te blijven bellen en dit draadje in de gaten te houden en toespringen als er een opduikt! als je hem oktober besteld voor de hoofdprijs en mensen als ik krijgen hem eerder binnen is gewoonweg niet leuk meer!
Sja, lees mijn 4launch shopreview maar eens :+

Wilde de Vapor ook aankopen maar prijs vind ik nog net iets te hoog, in belgie zou hij wel leverbaar zijn heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
TheGreatCornholio schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:57:
[...]

Nou, ik kreeg vanmorgen een mail dat de 5970 in backorder staat
Op het moment van mijn bestelling zou er nog voorraad zijn maar doordat er teveel besteld zou zijn pis ik naast de pot om het maar plat te zeggen..... :(

Kreeg geen reaktie op mijn mailtjes of er een alternatief was.... ik heb de kaart al betaald ook ;(
Heb ook lang zitten wachten op een 5870 Vapor-X, sinds eind november. Ik kreeg gisteren ook de melding van Salland dat het 27 maart wordt; dat is de 2e keer dat de levertijd flink verlengt werd bij mijn order ;( . Ik heb in plaats van de 5870 maar voor een XFX 5970 voor €580 gekozen waarvan er nu nog 4 op voorraad schijnen te zijn ( http://www.salland.eu/product/351147 ). Hopen dat die dingen niet na 4-6 maanden overlijden want met deze wil ik het wel een jaartje of 2 uithouden... :X

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Ik ben een redelijke fan van ATi, maar vind het onderhand echt ongehoord worden als ik de verhalen van eenieder hier zo lees. Ze gaan gewoon keihard op hun plaat met die hele HD 5xxx serie.

Ik wil ook graag een HD5870, maar durf eigenlijk niet eens aan het avontuur te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

partyondude schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:14:
Ik ben een redelijke fan van ATi, maar vind het onderhand echt ongehoord worden als ik de verhalen van eenieder hier zo lees. Ze gaan gewoon keihard op hun plaat met die hele HD 5xxx serie.

Ik wil ook graag een HD5870, maar durf eigenlijk niet eens aan het avontuur te beginnen :P
Ach het schijnt beloond te worden..... zeggen ze;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mail van databyte gekregen dat de Sapphire5850 nog niet leverbaar is of ik voor 50 euro extra een xfx 5850 wil ( die direct leverbaar is) kom ik totaal uit op 260 ( 299 originele prijs) . Maar ik weet het niet zie dat diverse site's verwachten dat er binnen twee weken weer voorraad is. weet nog niet wat ik ga doen ga ze morgen maar eens bellen.
iemand advies is de xfx beter dan de Sapphire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

alleen de sticker (ja echt)
eurotje of 20 voor "zekerheid" zou ik er wel voor over hebben

[ Voor 203% gewijzigd door DRuw op 06-01-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

DRuw schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:21:
[...]

Ik heb hem nu net besteld voor 255,75.... en nu maar hopen dat hij komt...

Ik heb dan wel de 5870 en niet de 5850 besteld :P. En voor die kaart voor 294 euro (zonder verzend) vind ik nog best mooi. Alleen die levertijden :(.
Maar als ik het dus goed lees heb jij een 5870 voor 255,75 besteld :>. Dat doe je best goed!

Dat ik 3e sta met mijn bestelling in oktober is geen leuk nieuws voor mensen die hem pas in december ofzo hebben besteld.

Hopen dat iedereen dus hier zijn kaart snel krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

En je kunt aftermarket coolers gebruiken onder de garantie al zijn de beoordelingen van XFX's garantie wisselend.
DRuw schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:24:
alleen de sticker (ja echt)
eurotje of 20 voor "zekerheid" zou ik er wel voor over hebben

[ Voor 47% gewijzigd door i7x op 06-01-2010 20:34 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Pagina: 1 ... 19 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.