Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Het lijkt mij van niet. Dan zouden ze liegen en dat zou wel heel krom zijn.superwashandje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:26:
[...]
je denkt niet dat azerty dat er gewoon inzet om er goed uit te komen? (beetje kromme zin maar ok)
Ze willen gewoon zoals ze zeggen zo snel mogelijk de orders uitleveren, echter zijn hun ook maar afhankelijk van wat ze binnen kunnen krijgen en daar kunnen hun ook vrij weinig aan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door ikbengoofy op 10-12-2009 13:40 ]
Je hebt absoluut een punt..superwashandje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:26:
[...]
je denkt niet dat azerty dat er gewoon inzet om er goed uit te komen? (beetje kromme zin maar ok)
Maar v.w.b. die leveranciers blijft toch wel staan denk ik..
Ik heb zowieso een hekel aan woekeraars. Hoe menselijk ook. Neem nou dat kontgat dat zijn HD5850 voor 549 euro probeert te verkopen op eBay...

[ Voor 29% gewijzigd door Squawking op 10-12-2009 13:45 ]
Verwijderd
Second that... ongeacht dat enkele shop-medewerkers ook op dit forum in de verdediging schieten bij het horen van berichten over leveringen in onjuiste volgorde (wat ik ze overigens niet kwalijk neem) blijken de glasharde waarheid en feiten duidelijk anders te liggen. Recht praten wat krom is gaat in deze dus helaas niet op, ongeacht posts die iets hoger op deze pagina staan... maar toch bedankt voor je poging mijn leesvermogen te verbeteren.twiFight schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:33:
[...]
Maar dat blijkt in de praktijk dus gewoon niet te kloppen. En als ik het topic zo goed doorgelezen heb meer dan eenmaal...
Oftewel, Azerty team, krijgen de leveranciers inmiddels een nieuwe snellere verwachte levertijd van deze kaarten?
[ Voor 5% gewijzigd door Squawking op 10-12-2009 13:51 ]
Maar ik verwacht nog niet dat de wafers nog maar weinig kapotte chips hebben. Hopelijk zijn ze wel beter genoeg om de voorraden wat hoger te krijgen, zodat iig de mensen die in de wachtrij staan hun videokaarten geleverd kunnen krijgen. Ik heb hier geen bronnen voor, maar dat is wat ik zo vermoed na het lezen van alle berichten over de leveringen.
Jip, moet je wel 269,- willen neertellen voor een 5850.Gert43 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:32:
Er zijn weer Ati 5850 en 5870 beschikbaar bij Alternate!

Voorlopig wacht ik nog ff af tot de pijplijn weer vol zit en de schaarste uit de markt gaat. Vind 70,- euro early adopter premie (35%) iets te veel van het goede.
Ben wel benieuwd of ATI nu daadwerkelijk de prijzen van de chips omhoog heeft gegooid. Het hypen van de kaart en het afknijpen van de volumes zou best wel eens een hele voordelige strategie kunnen zijn. De reviewers beoordeelde de kaart ten tijden van introductie als "best value for the buck", maar voor de meeste die hem nu perse willen hebben, gaat dat helemaal niet meer op. Op marktplaats wordt er ook al 240,- voor geboden.
Even ter vergelijk, deze site heeft nog steeds de prijzen die men wilde rekenen toen er nog geen schaarste aan de horizon te bekennen was.
Geeft je tenminste een beetje een reeel beeld van hoeveel je te veel betaald...
https://maxict.nl/zoeken?search=HD+5850
https://maxict.nl/zoeken?search=HD+5870
Edit: mm.. ff gemist... idd excl. btw.... ziet er nu minder spectaculair uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Squawking op 10-12-2009 15:51 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Zilver op 10-12-2009 15:23 ]
Kan iemand bevestigen dat het ook om de Club3D HD5850 gaat?
Verwijderd
Weet je echt zeker dat het de Sapphire HD5850 is van Azerty.nl ?chipower schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:53:
ik had 30 oktober mijn PC besteld met sapphire 5850videokaart
en ze hebben paar min geleden mijn status klaar voor verzenden gezet
heb trouwens bij azerty besteld
dus ik hoef niet lang meer te wachten
Zou je even het productnummer willen geven van de videokaart ?
Dan kan ik namelijk even uitzoeken of er een fout is gemaakt bij Azerty of dat jij een typefout hebt gemaakt.
Ik heb namelijk eerder besteld en ik moet nog wachten.
@Joeda , Ik heb net gebeld met Azerty.nl en ze zeggen dat het onmogelijk is dat chipower dezelfde videokaart eerder heeft gehad dan ik. De besteldatum blijft dus hetzelfde. Medewerker zei ook dat de eerste plaats in de wachtlijst is van iemand die 'm op 20 oktober heeft besteld. En het mailtje wat ik kreeg gaat over de Sapphire HD5850 en niet over die van Club3D.
Ok, thanks.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:32:
@Joeda , Ik heb net gebeld met Azerty.nl en ze zeggen dat het onmogelijk is dat chipower dezelfde videokaart eerder heeft gehad dan ik. De besteldatum blijft dus hetzelfde. Medewerker zei ook dat de eerste plaats in de wachtlijst is van iemand die 'm op 20 oktober heeft besteld. En het mailtje wat ik kreeg gaat over de Sapphire HD5850 en niet over die van Club3D.
Dan hoop ik dat ze vandaag een levering van de Club3D versie krijgen.
Edit:
Krijg net een mailtje dat het 14 januari wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Joeda op 10-12-2009 15:51 ]
Blijkbaar is er voor mij een sapphire 5850 binnen voor mij, ga hem zaterdag afhalen.Point1985 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:50:
Databyte is ook niet erg vlot met hun reacties... Ik krijg alleen dat ik ergens in het midden sta op de backorderlijst en dat ze geen uitspraken doen over wanneer het product weer te leveren is (gigabyte radeon 5850)... Iemand hier die al iets van Databyte binnen heeft gekregen? Ik heb mijn bestelling 27 november gedaan.
Heb besteld op 4 november
Verwijderd
Dit blijkt dus wel het geval. Waarschijnlijk heeft chipower dus nu de kaart die ik zou moeten ontvangen
In ieder geval werd ik dus net terug gebeld door de medewerker die ik aan de lijn had en die legde het een en ander uit. Dat is nou service. Ze verwachten volgende week weer een lading en dan zou ik eventueel voor een meerprijs alsnog de kaart kunnen krijgen.
Ik vind het minder erg omdat ik er nu uitleg over heb gekregen en ik vind dat Azerty dit goed heeft afgehandeld. De medewerker is als het goed is nu aan het bellen met leveranciers om te vragen wat ze binnenkrijgen en wanneer , en ze zal dit naar mij mailen. Als ik het mailtje heb zal ik even een update geven
Dat zou wel supertof zijn. Laat 'm gelukkig bezorgen op het adres waar ik morgen ben. Wel beetje sneu als ik 'm random toegestuurd krijg en er andere mensen nog op zitten te wachten.
Besteld op maandag bij MyCom.
Let op: het gaat dus om de 5870, niet de 5850 die zo mogelijk nog moeilijker leverbaar lijkt.
Verwijderd
Volgende week verwachten ze weer een lading!
Veel plezier met vechten voor de kaart
Gigabyte radeon 5850 besteld op 30 september.. Nog steeds niet binnenPoint1985 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:50:
Databyte is ook niet erg vlot met hun reacties... Ik krijg alleen dat ik ergens in het midden sta op de backorderlijst en dat ze geen uitspraken doen over wanneer het product weer te leveren is (gigabyte radeon 5850)... Iemand hier die al iets van Databyte binnen heeft gekregen? Ik heb mijn bestelling 27 november gedaan.

Verwijderd
Dan wacht jij wel heel erg lang.Willembuksjaq schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:02:
[...]
Gigabyte radeon 5850 besteld op 30 september.. Nog steeds niet binnen
Je zou ook kunnen overwegen bij Alternate te bestellen .
Databyte is een goede webwinkel maar ze geven, vast om goede redenen, geen duidelijke informatie via mail. Als ze adverteren dat we ze op tweakers moeten beoordelen kunnen ze ook even hier posten hoe lang het nog gaat duren. Alleen even een klein berichtje doet al heel veel voor de klanten.
* wacht nu met smart op mijn kaart, kan ik EINDELIJK mijn nieuwe systeem gaan GEBRUIKEN...
Verwijderd
Nou ik hoop voor je dat je hem z.s.m krijgt . Zeker al omdat je al sinds 30 september wacht.Point1985 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:01:
Na bovenstaand bericht maar besloten databyte de annuleren en bij alternate besteld (direct leverbaar volgens site) en onder de voorwaarde dat dit ook zo is besteld. sapphire 5850.
Databyte is een goede webwinkel maar ze geven, vast om goede redenen, geen duidelijke informatie via mail. Als ze adverteren dat we ze op tweakers moeten beoordelen kunnen ze ook even hier posten hoe lang het nog gaat duren. Alleen even een klein berichtje doet al heel veel voor de klanten.
* wacht nu met smart op mijn kaart, kan ik EINDELIJK mijn nieuwe systeem gaan GEBRUIKEN...
Alvast veel plezier ermee.
Ergens in volgende week krijg ik de mijne
Zou dat even puik zijnVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:41:
Voor alle mensen die bij Azerty.nl een Sapphire HD5850 hebben besteld,
Volgende week verwachten ze weer een lading!
[ Voor 5% gewijzigd door ikbengoofy op 10-12-2009 18:23 ]
Voor degenen die snel een HD5850 willen hebben.
Overigens is het nog steeds goedkoper om te wachten op de HD5970 qua prijs, als je zowiezo 2 HD5850's in crossfireX zou willen zetten.
Ben benieuwd of mijn bestelde HD5970 nog eind deze maand komt, of dat het echt pas januari wordt. Het is natuurlijk wel een vrij exclusieve kaart.
[ Voor 46% gewijzigd door Jorn1986 op 10-12-2009 18:52 ]
Verwijderd
De verwachte levertijd is : niet meer leverbaarJorn1986 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:50:
HIS HD5850 op voorraad, voor bijna 285 euro
Voor degenen die snel een HD5850 willen hebben.
Overigens is het nog steeds goedkoper om te wachten op de HD5970 qua prijs, als je zowiezo 2 HD5850's in crossfireX zou willen zetten.
Ben benieuwd of mijn bestelde HD5970 nog eind deze maand komt, of dat het echt pas januari wordt. Het is natuurlijk wel een vrij exclusieve kaart.
@Joeda,
Heb je een Sapphire HD5850 besteld bij Azerty ? Zo ja , die komen volgende week weer binnen.
Verwijderd
Ik wacht nog ff tot de prijzen genormaliseerd zijn...
Ja ze zijn in de tussentijd alweer uitverkocht lijkt het...Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:53:
[...]
De verwachte levertijd is : niet meer leverbaar
Verwijderd
Ze zijn alleen niet goedkoop. De 5850 is €337
pricewatch: Asus EAH5770/2DIS/1GD5/V2
hd 5770. doe ik hier goed aan om deze te kopen voor 140. deze kan ik denk ik makkelijk doorverkopen
of is het mogelijk om deze soort van crossfire met mijn toekomstige hd5870 te laten draaien??
Beetje jammer van de prijs, maargoed.. laten we het op een kerstcadeautje houden.
[ Voor 13% gewijzigd door Lekiame op 10-12-2009 21:30 ]
Ik vraag het mij af of ze er voldoende binnen krijgen om iedereen er van 1 te kunnen voorzien.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:53:
[...]
De verwachte levertijd is : niet meer leverbaar
@Joeda,
Heb je een Sapphire HD5850 besteld bij Azerty ? Zo ja , die komen volgende week weer binnen.
Zoals ik het nu zie zijn er een hoop die een kaart bij azerty hebben besteld..
Ik zou iedereen aanbevelen nergens op te hopen. Lekker uit gaan van half januari kan het alleen maar meevallen
Verwijderd
Er stonden vandaag nog 25 mensen in de wachtlijst.ikbengoofy schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:48:
[...]
Ik vraag het mij af of ze er voldoende binnen krijgen om iedereen er van 1 te kunnen voorzien.
Zoals ik het nu zie zijn er een hoop die een kaart bij azerty hebben besteld..
Ik zou iedereen aanbevelen nergens op te hopen. Lekker uit gaan van half januari kan het alleen maar meevallen
Ik sta ergens bovenaan . De eerste order in de wachtlijst is van 20 oktober. Ik zit daar vlak achter en ze hebben mij verzekerd dat mijn videokaart ook bij die lading zit.
Ze krijgen er dus niet voldoende binnen om iedereen te kunnen voorzien , maar mij in ieder geval wel
Ik ben hoogstwaarschijnlijk nummer 25 dan....Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:52:
[...]
Er stonden vandaag nog 25 mensen in de wachtlijst.
Ik sta ergens bovenaan . De eerste order in de wachtlijst is van 20 oktober. Ik zit daar vlak achter en ze hebben mij verzekerd dat mijn videokaart ook bij die lading zit.
Ze krijgen er dus niet voldoende binnen om iedereen te kunnen voorzien , maar mij in ieder geval wel
Mijn kaart was RMA, begin november verstuurd..

Ik heb hem op 5 december besteld voor 339,50. en heb een mail gestuurd wanneer hij binnenkomt. krijg ik een reactie dat het januari wordt maar nu zie ik op de site dat ze de prijs hebben verhoogt naar 594,50 en dat hij binnen 5 dagen geleverd wordt?!?!?!?!?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Nee, via Alternate. Ik heb iemand mijn huidige videokaart beloofd en ik heb geen zin om hem nog meer te laten wachten.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:53:
[...]
@Joeda,
Ik laat mijn order bij Azerty nog wel staan, misschien ga ik wel crossfire'en.
Dat vind ik niet raar dat de 5850 nog ruim op voorraad is, €337Vapid schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:38:
Bij Komplett is de Sapphire 5970 en 5870 op vooraad, en de Saphire 5850 is nog ruim op vooraad.
Ze zijn alleen niet goedkoop. De 5850 is €337

Ze zouden gvd een boete moeten krijgen, stelletje afzetters........
|2600k|Asus 290|
Ik heb vandaag contact hierover gehad. Het verhaal was dat zij ( 4 Launch ) benaderd zijn door een 3e partij die claimt deze kaarten snel te kunnen leveren. Deze leverancier vraagt dus wel een extreem hoge prijs voor deze kaart en vandaar dus de belachelijke prijs voor deze kaart bij 4launch.
Indien ik mijn bestelde kaart dus sneller in huis zou willen hebben zou ik dus het prijsverschil moeten betalen tussen de oude prijs en de nieuwe absurde prijs. Hier ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan.
Verder wist de medewerker mij te vertellen dat de bestelling waar eventueel mijn kaart bij zou zitten pas volgende week bij hun leverancier aankomt ( 15 december ). De dag erna zouden deze dus bij 4Launch aankomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kagar op 10-12-2009 22:27 ]
wanneer had jij hem besteld als ik vragen mag?
ik ga morgen 4 launch bellen.... kijken wat ze zeggen.
Ik heb hem besteld waarbij de levertijd stond op 6-10 dagen en hij staat nu op minder zonder dat er met mij contact is opgenomen dat het later wordt....
met hun inkoop heb ik bijzonder weinig te maken! ik heb hem gekocht voor 339,5 en ik ga niet wachten tot de kaart voor hun weer 339,50 "waard" is!
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
En ik krijg een beetje het idee dat er bepaalde users winkels zitten te verheerlijken, 'maar dat zal wel aan mij liggen'.
Verwijderd
Vorige week gemaild hoe lang het nog ongeveer ging duren en op welke plek ik stond.
Ze konden mij vertellen dat ik in de top 10 sta en dat ze hopen dat ze hem in december geleverd krijg, maar dit wisten ze dus niet zeker.
Kijk ik net bij ordertracking, staat er het volgende:
Hoev Product Prijs
1 ASUS ATI 5870/2DIS/1GD5, GDDR5,DP,2xDVI,HDMI,PCIe
leverdatum vrijdag 8 juli 1977

Logisch dat die kaart zo slecht leverbaar is, hij is al meer dan 32 jaar op de markt!
dus bijvoorbeeld ze kopen dat in bij Alternate aan XXX EUR en ze kunnen die kaarten niet leveren aan mensen die het zelfde had besteld bij hun aan een lagere prijs ??DRuw schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:29:
@Kagar,
wanneer had jij hem besteld als ik vragen mag?
ik ga morgen 4 launch bellen.... kijken wat ze zeggen.
Ik heb hem besteld waarbij de levertijd stond op 6-10 dagen en hij staat nu op minder zonder dat er met mij contact is opgenomen dat het later wordt....
met hun inkoop heb ik bijzonder weinig te maken! ik heb hem gekocht voor 339,5 en ik ga niet wachten tot de kaart voor hun weer 339,50 "waard" is!
Klopt.. ik wacht ook erg lang, en ze laten veel te weinig van ze horen maar aangezien ik hem voor 179 ex verzend kosten heb besteld wacht ik gewoon tot die komt. M'n 4850 doet het nog goed en ik ben dan niet van plan om er veel geld bij te leggen om hem nu te hebben..Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:19:
[...]
Dan wacht jij wel heel erg lang.
Je zou ook kunnen overwegen bij Alternate te bestellen .
Afgezien daarvan vind ik het nog steeds belachelijk dat het zo lang kan duren.. die kaart was eind september net uit.. het is nu december en hij is er nog niet. Bestaat Gigabyte nog offeee?
Verwijderd
Vapid schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:38:
De 5850 is €337
Dat is bijna het dubbeleWillembuksjaq schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 00:30:
Klopt.. ik wacht ook erg lang, en ze laten veel te weinig van ze horen maar aangezien ik hem voor 179 ex verzend kosten heb besteld wacht ik gewoon tot die komt. M'n 4850 doet het nog goed en ik ben dan niet van plan om er veel geld bij te leggen om hem nu te hebben..
Afgezien daarvan vind ik het nog steeds belachelijk dat het zo lang kan duren.. die kaart was eind september net uit.. het is nu december en hij is er nog niet. Bestaat Gigabyte nog offeee?

Verwijderd
iets met fabriek die stuk is en daarom geen chips meer bakt ..... vraag hoog product laag prijs hoog amd doet prijs omhoog enzv. lees hier de rest
http://news.softpedia.com...rs-Shipments-126184.shtml
AMD GPU Shortage Said to Affect PC Vendors' Shipments
http://news.softpedia.com...C-Vendors-Shipments-2.jpg
afbeelding hier boven zijn de chips die niet meer gemaakt worden zou zeggen slopen dat ding.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 02:01 . Reden: plaatje er bij ]
Verwijderd
De 5870 (tegen normale prijzen) is aanzienlijk duurder dan de 5850, terwijl de prestaties maar iets hoger liggen. Denk dat een 5850 daarom nog net iets gewilder is.twiFight schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 02:07:
Toch raar dat de 5870 zo snel geleverd werd dan. Ik dacht dat die net zo slecht leverbaar was als de 5850
Dat jij nu vrij makkelijker een 5870 hebt weten te scoren wil nog niet zeggen dat ze leverbaar zijn natuurlijk
Ik heb ook een Asus Radeon 5970 kaart besteld bij Salland op 27-11.Jorn1986 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:50:
...
Ik had gister een mail gestuurd of ze me konden vertellen of de kaart dit jaar nog komt.
Helaas konden ze me dit niet vertellen, overigens wel vreemd dat savonds ineens een verwachte leverdatum bekend werd van die kaart.
Hij staat op dit moment op 12-01-10

Ik zit er over te denken m'n order te splitsen, en dan m'n pc alvast op te halen en in elkaar te zetten.
Dan druk ik m'n "oude" x1900xtx kaart er wel bij in zolang die 5970 er nog niet is.
Beetje zonde om alles daar op de plank te laten liggen zolang die kaart er nog niet is.
[ Voor 19% gewijzigd door Phreak op 11-12-2009 08:50 ]
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
Dat zullen over het algemeen mensen zijn die hun kaart al binnenhebben en nu lekker willen diktongen over de rug van minder fortuinlijke users (geen beter vermaak dan leedvermaak), of medewerkers van betreffende shops...twiFight schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:34:
Welkom in de wereld van webshops.. Totaal geen loyaliteit naar de klant, alleen naar de harde euro.
En ik krijg een beetje het idee dat er bepaalde users winkels zitten te verheerlijken, 'maar dat zal wel aan mij liggen'.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ze kunnen er dan misschien niets aan doen, maar de boel zitten uitbuiten is ook niet echt proper hé.-The_Mask- schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:18:
Of gewoon realisten die weten dat de webshop niks aan de lever problemen van de HD58xx of HD59xx kan doen en voor de rest helemaal niet bij een webshop werken of al een kaart hebben....
Zo de tering dat ding is zwaar zeg ( ik gok een half /kilo zwaar ).
Wist niet dat videokaarten zo zwaar waren.
Binnekort lekker gamen
En wie zegt dat de webshop dat doet?Sharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:23:
[...]
Ze kunnen er dan misschien niets aan doen, maar de boel zitten uitbuiten is ook niet echt proper hé.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
het lijkt een beetje op een uitverkocht concert waarvan iemand een paarhonderd kaartjes heeft opgekocht om deze voor 200% weer te verkopen...en het ze nog lukt ook
Simplicity is de bom...
Webshopmedewerkers zullen eerder geneigd zijn deze mening uit te sluiten..
€ 269,- voor een Sapph 5850
€ 389,- voor een Sapph 5870
[ Voor 13% gewijzigd door BitchCrew op 11-12-2009 10:57 ]
Die waren er gister ook al, zullen ze wel weggekaapt hebben bij azerty, waren net de kaarten ik gister verwachtte..BitchCrew schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:56:
Bij Alternate Aartselaar zijn er weer een paar binnen zo te zien.
€ 269,- voor een Sapph 5850
€ 389,- voor een Sapph 5870
En je hebt nog gelijk ook. Op de weegschaal woog mijn asus 5850 900 gr!stategamer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:36:
OMG mijn kaart is binnen!!! ( Club 3D HD5850 )
Zo de tering dat ding is zwaar zeg ( ik gok een half /kilo zwaar ).
Wist niet dat videokaarten zo zwaar waren.
Binnekort lekker gamen
Wat zijn de afmetingen van de kast? (de diepte)Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 07:39:
Snel vraagje :
Past een HD5850 eigenlijk wel in een Cooler Master Elite 334 ?
Had hem op 17-11 besteld.
Hij is wel heel groot, paste nog maar net in mn Coolermaster Sileo met Asus P6T SE.
Zo das best zwaar voor een videokaart ofniet?Punkie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:31:
[...]
En je hebt nog gelijk ook. Op de weegschaal woog mijn asus 5850 900 gr!
(heb alleen kleine kaartjes gehad)
Ben op dezelfde kaart aan het wachtenmaarten_v schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:34:
Bij Informatique heb ik vanmorgen een Club 3D 5870 op kunnen halen.
Had hem op 17-11 besteld.
Hij is wel heel groot, paste nog maar net in mn Coolermaster Sileo met Asus P6T SE.

Wat ben jij zwartgallig zeg... 'tis maar een video kaart hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:15:
[...]
Dat zullen over het algemeen mensen zijn die hun kaart al binnenhebben en nu lekker willen diktongen over de rug van minder fortuinlijke users (geen beter vermaak dan leedvermaak), of medewerkers van betreffende shops...
Squawking schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:54:
[...]
Wat ben jij zwartgallig zeg... 'tis maar een video kaart hoor...
Frustratie en geld doen rare dingen met mensen
Met hem dan.dominator schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:10:
[...]
offtopic:
Frustratie en geld doen rare dingen met mensen
Koop je toch een andere kaart als je niet kan wachten...
Ik baal er ook van dat ik nog altijd niet codmw2 en Dirt2 heb kunnen spelen, Zijn 2 van mijn lieveling games waar ik lang op heb gewacht. zijn ze er kan ik nog niet spelen omdat ik geen videokaart voor mijn desktop heb.
Ach, Met je grote teen spelen in de vrije tijd kan ook best vermakelijk zijn hoor
[ Voor 36% gewijzigd door ikbengoofy op 11-12-2009 13:39 ]
Zullen we stoppen mensen aan te vallen??ikbengoofy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:31:
[...]
Met hem dan.
Koop je toch een andere kaart als je niet kan wachten...

Als die persoon dat niet leuk vindt dan is dat toch zijn goed recht om daar boos/teleurgesteld/gefrustreerd etc. over te zijn?
Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is en laat elkaar lekker in haar/zijn waarde.
(geldt niet alleen voor de ge'quote persoon)
En nu weer ontopic graag, danku.
[ Voor 4% gewijzigd door Gurneyhck op 11-12-2009 13:41 ]
Gurneyhck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:40:
[...]
Zullen we stoppen mensen aan te vallen??![]()
Als die persoon dat niet leuk vindt dan is dat toch zijn goed recht om daar boos/teleurgesteld/gefrustreerd etc. over te zijn?
Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is en laat elkaar lekker in haar/zijn waarde.
(geldt niet alleen voor de ge'quote persoon)
En nu weer ontopic graag, danku.
Uiteraard, dat is zijn goed recht. Maar om dan je gal te spuwen over andere users of shops die er misschien helemaal niks aan kunnen doen vind ik weer uit den boze... En nu weer ontopic.
Verwijderd
Dimension (W / H / D)Punkie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:32:
[...]
Wat zijn de afmetingen van de kast? (de diepte)
(W)187 x (H)421 x (L)485 mm
Verwijderd
Vaak moeten ze ook voor een hogere prijs inkopen.Colan schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:53:
hebben we ook te danken aan leveranciers die er een slaatje uit willen slaan
het lijkt een beetje op een uitverkocht concert waarvan iemand een paarhonderd kaartjes heeft opgekocht om deze voor 200% weer te verkopen...en het ze nog lukt ook
Die leveranciers maken nog wel de meeste winst op de kaarten volgens mij.
Heb er net één gereserveerd. Wacht al sinds eind oktober op een club 3D en had geen zin meer om nog een maand te wachten. 37 euro duurder is nog net te doen vind ik. Ga 'm morgen halen. Eindelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door TvV op 11-12-2009 15:31 ]
een paar dagen geleden stond dit nog op meer dan 10 werkdagen zoals al de rest..
en dat voor de redelijke prijs van 330,81 euro
http://azerty.nl/0-970-24...-radeon-hd5870-grafi.html
Bij salland is ook nog iets raars:
Sapphire Radeon HD 5870 Vapor-X 340
Sapphire Radeon HD 5870 342,99
De vapor versie is goedkoper dan de gewone EN dit terwijl de gewone ook nog eens in de aanbieding is
Bij welke shop wachtte jij op die Club3D 5850?TvV schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:31:
Bij Mycom in Arnhem is de ASUS HD 5850 op voorraad (echt, heb gebeld). Voor € 242,99.
Heb er net één gereserveerd. Wacht al sinds eind oktober op een club 3D en had geen zin meer om nog een maand te wachten. 37 euro duurder is nog net te doen vind ik. Ga 'm morgen halen. Eindelijk.
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Edit I: Het is zelfs de OC versie van Sapphire....
Edit II: Bij coolprices wel te verstaan....
[ Voor 67% gewijzigd door Tromp.et op 11-12-2009 15:49 ]

Edit- De voorraad blijft op 1 stuks staan, en hij staat inmiddels al in de top-5 van hardlopers

[ Voor 13% gewijzigd door Oboemaboem op 11-12-2009 15:54 ]
lol, net gemaild met identiek dezelfde vraag. Eens zien wie het haaltOboemaboem schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:49:
Ik zag zojuist dat bij Cool-prices de Sapphire 5870 op voorraad was (1 stuks). Ik heb deze gelijk besteld (ik had al een Club3D in bestelling staan). Als de Sapphire inderdaad op voorraad is, kan ik de Club3D cancellen. Veel vertrouwen heb ik er niet in, dus dat zal wel stoeien worden om het geld voor de dubbele bestelling terug te krijgen!
azerty.Frank schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:42:
[...]
Bij welke shop wachtte jij op die Club3D 5850?
[ Voor 6% gewijzigd door TvV op 11-12-2009 15:56 ]
Bedankt, ik hoop dat Cool-Prices ook wat Club3D's zal gaan ontvangen. Het lijkt er op dat Club3D wat heeft kunnen leveren, ook Misco.nl geeft aan op korte termijn over dat merk te beschikken. Of zeggen ze daar altijd dat een product tussen de 3 en 10 werkdagen verwacht wordt?
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Update: de 5870 is al terug wegSharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:40:
coolprices heeft nog 1 Sapphire 5870 in stock, en meerdere Sapphire 5970.
Sharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:40:
w00t!! Thx guys! Meteen ff gebeld en er WAREN er inderdaad 5 voor de vrije verkoop.Tromp.et schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:46:
En momenteel zelfs nog 5 van de HD5970...(489.95 euro)
Edit I: Het is zelfs de OC versie van Sapphire....
Edit II: Bij coolprices wel te verstaan....
Dus meteen een HD5970 besteld en met een beetje mazzel wordt ie nog verzonden vandaag
Toch nog voor de kerst binnen, dat had ik echt niet verwacht
Hij staat nu op 0 voorraad, dus de kaart is ergens naar toe in ieder gevalSharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:53:
[...]
lol, net gemaild met identiek dezelfde vraag. Eens zien wie het haalt
Edit- Uw pakket is verstuurd met de barcode xxx
Ik kan het haast niet geloven!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Oboemaboem op 11-12-2009 16:14 ]
congrats!Gurneyhck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:11:
[...]
[...]
w00t!! Thx guys! Meteen ff gebeld en er WAREN er inderdaad 5 voor de vrije verkoop.
Dus meteen een HD5970 besteld en met een beetje mazzel wordt ie nog verzonden vandaag![]()
Toch nog voor de kerst binnen, dat had ik echt niet verwacht
ook congrats. Mss moet ik volgende keer toch eerst aan mezelf denken. Maar soit tis u gegund! Ik heb wel nog wat geduld. Ook nog maar vorige week besteld dus geeft niet zo hard.Oboemaboem schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:12:
[...]
Hij staat nu op 0 voorraad, dus de kaart is ergens naar toe in ieder geval
Edit- Uw pakket is verstuurd met de barcode xxx
Ik kan het haast niet geloven!!!
Ik had geen zin meer om bij Azerty t/m 14-01 te wachten.
Aan jezelf denken is niet altijd goed, maar voor de HD58xx kaarten maak ik een uitzonderingSharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:17:
[...]
ook congrats. Mss moet ik volgende keer toch eerst aan mezelf denken. Maar soit tis u gegund! Ik heb wel nog wat geduld. Ook nog maar vorige week besteld dus geeft niet zo hard.
Overigens had ik niet bij Cool-Prices gekeken door jouw post, maar door een vorige post over een andere webwinkel...
Sharky0 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:40:
als ik je zou kunnen kussen over BBcode zou ik het doen! ik heb een fucking Sapphire 5970!!!!
hij ligt al in mijn orderbakje, nu nog even de bijbetaling overmaken, hij is namelijk in plaats van mijn Club 5870
Simplicity is de bom...
Weet iemand hoe dit kan?
[ Voor 0% gewijzigd door Oboemaboem op 11-12-2009 16:41 . Reden: tikfout ]
Ik heb mijn Club3D duurder betaalt, €323,70 op precies te zijn. Ze verwachten trouwens komende dinsdag een lading Club3D kaarten. Fingers crossed.Oboemaboem schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:40:
Wat ik trouwens heel vreemd vind (maar ik klaag niet) is dat er opeens een Sapphire HD5870 in de vrije verkoop is bij Cool-Prices, terwijl er wel wachtlijsten zijn voor deze kaart (in ieder geval de Club3D). De Sapphire is precies 8 euro duurder dan de Club3D was, dus ik zou het logischer vinden als ze de Sapphire eerst zouden aanbieden bij de wachtenden, voor een luttele bijbetaling (die voor bijna iedereen wel acceptabel is).
Weet iemand hoe dit kan?
[ Voor 6% gewijzigd door Sharky0 op 11-12-2009 16:44 ]
Hij is verzonden
Zeer blij het weekend in, hopelijk wordt ie morgen aangeboden
Verwijderd
Ik wacht nog steeds bij Azerty. Ze hebben bij ons beide dezelfde fout gemaakt i.v.m. splitsing.Joeda schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:18:
Zonet een verzendbevestiging van Alternate gehad, het wachten is eindelijk over.
Ik had geen zin meer om bij Azerty t/m 14-01 te wachten.
Volgende week krijgen ze weer een lading waar dan ook eindelijk mijn kaart zit
Lekker gamen in de vakantie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 16:44 ]
Had afgelopen maandag toen er plots een 5850 in Leiden opdook er één (Sapphier 5850, 226 euro) besteld bij de vestiging in Rotterdam. Vanochtend plots bericht... en ja hoor, hij lag er echt. Pisgeluk, ik weet het, maar misschien druppelen er meer binnen die andere tweakers kunnen pogen te bemachtigen. Er lag trouwens ook een 5870 in het magazijn klaar om afgehaald te worden door een andere gelukkige die waarschijnlijk hetzelfde had gedaan.
My case has so many fans that it hovers above the ground
Dit topic is gesloten.