Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Tsja, wat mij betreft waren dit ook zaken die er simpel uit te halen waren als je het spel een beetje had geplay-test. Ook; Kerlon staat het hele seizoen al in de basis. 1 Wedstrijd er uit omdat hij donker paarse vorm had; meteen ontevreden
Jaric (verdediger) 1 keer uit nood op het middenveld; meteen ontevreden.
Lekker nuttig.

Verder ga ik wel eens proberen mn selectie wat kleiner te maken, misschien dat het helpt voor het aantrekken van spelers. Ik hoop het in ieder geval wel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:24:
Ik zit met het volgende probleem.

Inmiddels zit ik in seizoen 3 van de masterleauge en ben ik 2x gepromoveerd. Nu heb ik dus aardig wat geld gewonnen en wil ik graag mijn team versterken. Het probleem is echter dat de transfers niet echt lukken. Vrijwel alle transferonderhandelingen ketsen af waardoor mn team maar niet beter wordt. Zijn hier speciale trucs en tips voor? Bijna alles staat qua personeel al op het hoogste niveau dus het is mij echt een raadsel hoe dit kan!
Volgens mij is hier je "status" van je club ten opzichte van de andere club erg belangrijk. Met status bedoel ik je positie sta je club in de 'wereld rang lijst', de positie in de competitie. Heb je afgelopen jaren veel prijzen gewonnen en/of Internationaal meegedaan in de CL en/of EL.
Daarnaast zijn mijn eigen spelers zeer ontevreden. Dit terwijl ze dus veel spelen. Wat kan ik hier aan doen? Moet ik ze meer salaris geven? of is het iets anders? Wat dat betreft is pes 2010 voor mij soms nog een raadsel omdat hier weinig over te vinden is..
Ik zat hier ook eest mee. Het lijkt erop dat je dergelijke spelers nooit kan passeren, wat ook in mijn ogen iets te onrealistisch is, maar dat terzijde. Wat je dan kan doen om ze rust te geven is ze tijdens de rust al wisselen. Ook kan spelen op een positie die hij niet wil ook ontevreden worden. Waar je overigens helemaal niets aan kan doen is als desbetreffende spelers geschorst zijn of geblesseerd... en dat is inderdaad erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is dus het rare. In seizoen 2 heb ik wel wat nieuwe spelers kunnen kopen, maar nu ik een seizoen verder ben en 16 plekken ben gestegen op de totale ranglijst van clubs komt geen enkele speler meer. En ik zoek ze echt niet in de te hoge klasse zeg maar. Rond de 70 a 75. Dit zou wel moeten lukken zou je denken toch?

Heeft het nut om ze meer salaris aan te bieden of is het puur het feit dat ze waarschijnlijk teveel spelen?

tnx voor de tips iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
Regeneration schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:49:
[...]

Ik vraag het voor de zekerheid even: je hebt je scout level op zijn hoogst gezet?
Jup. Het stomme is, ik doe de onderhandelingen handmatig alleen ze declinen al voordat ik een bod kan doen. Allemaal.

Ik wil overigens wat gaan editten, maar ik blijk helemaal geen option file te hebben? :? Moet ik die eerst ze;f aanmaken oid?

[ Voor 16% gewijzigd door Maverick op 07-01-2010 17:38 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Zit nu in jaartje 3 en ben nu koploper met 4 punten voorsprong op de nummer 2. Als derde geeindigd in de Champions League poolfase, loot ik Atletico Madrid in de Europa league. Daar had ik het vorige seizoen ook al verloren van in de knock-out fase van de EL. En nu alweer klop gekregen.

In de winterstop heb ik es gescout. Mathijsen en El Hamdaoui hadden 0% kans om bij mij te komen spelen. Heb het daarna nog een keer geprobeerd meteen, en uiteindelijk toch gecontracteerd.
Raar als de scout zegt dat je kans 0% is en het dan toch lukt. Heb mij dan ook versterkt in de winterstop met Mathijsen, Schaars en El Hamdaoui.

De spelers worden wel snel ontevreden, zoals eerder hier gezegd zijn de spelers na 1 wedstrijd op de verkeerde positie spelen al ontevreden, en als je ze rust moet geven dan jammeren ze dat ze geen kans krijgen.
Wel is het zo dat sommige spelers weinig loyaliteit krijgen omdat hun salaris bv 90000 is terwijl ze een waarde van 4ton hebben. Als ik het kon opwaarderen, deed ik het wel:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Gisteren eindelijk kampioen geworden in de Master League met 1 puntje voorsprong op AZ, dat was weer heerlijk spannend.

Ik vind de Master League over het algemeen wel erg leuk om te doen maar begin me toch wel te ergeren aan die gepromoveerde nep teams in de Eredivise ( bijvoorbeeld Sarmtonburg en Johachnaard VV ofzo ) maakt het allemaal heel wat minder realistischer. Is er niet een manier om daar de namen van te verandren ofzo? Ik heb al gezocht in de edit mode maar kan die maffe teams nergens vinden?

Verder blijft het irritant dat je voor Eredivisie ploegen de stadions niet aan kunt passen, ik speel nu in een gaar primitief stadion en dat begint me wel een beetje de keel uit te hangen :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:05:
ja dat is dus het rare. In seizoen 2 heb ik wel wat nieuwe spelers kunnen kopen, maar nu ik een seizoen verder ben en 16 plekken ben gestegen op de totale ranglijst van clubs komt geen enkele speler meer. En ik zoek ze echt niet in de te hoge klasse zeg maar. Rond de 70 a 75. Dit zou wel moeten lukken zou je denken toch?

Heeft het nut om ze meer salaris aan te bieden of is het puur het feit dat ze waarschijnlijk teveel spelen?

tnx voor de tips iig!
Dat probleem had ik gisteren ook, ik was kampioen geworden in de ML en had ook de KNVB beker gewonnen. Verder niet gecheckt of ik ben gestegen in ranking maar dat zal wel, lijkt me dan toch dat je wel spelers met een rating van rond de 80 makkelijk binnen kunt hengelen maar blijkbaar doe ik toch iets fout.

Dan maar meer negotiaten door het hele seizoen heen en niet alleen tijdens de transfer periodes.

[ Voor 41% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-01-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Gisteravond in de top200 gekomen online met mijn huisgenoot :). Alleen beetje jammer dat als je nu een wedstrijd verliest er ongeveer 20 punten afgaan, en met winst 3 of 4 erbij, zelfs een keertje 2 punten...moeilijk om dus veel punten te verzamelen, maar gaan langzaam aan nog steeds omhoog :).

En owja, tegenstanders van gelijke niveau als instelling kiezen heeft niet veel effect...

[ Voor 13% gewijzigd door Dersan op 07-01-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimostiq
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:25
Sinds die laatste update van PES op de Xbox360, supposedly voor schoenen etc. heb ik gewoon standaard een connectiekleur zwart :'( Voorheen was dit vrijwel altijd groen, in ieder geval nooit zwart gezien.. Nu lopen klooien met updates verwijderen weer installeren, maar niks schijnt te werken. Ik merk ook wel degelijk een kleine delay als ik een toets indruk, anders zou het me geen reet uitmaken natuurlijk welke kleur ik had. Zit dus ook niet echt een vloeiende wedstrijd meer in zo :'( Iemand oplossing?

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-52746648&pid=959291 Hier heb je ook zo iemand die 't zegt alleen zet die het op het ps3 forum, bij mij dus xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Rimostiq schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:09:
Sinds die laatste update van PES op de Xbox360, supposedly voor schoenen etc. heb ik gewoon standaard een connectiekleur zwart :'( Voorheen was dit vrijwel altijd groen, in ieder geval nooit zwart gezien.. Nu lopen klooien met updates verwijderen weer installeren, maar niks schijnt te werken. Ik merk ook wel degelijk een kleine delay als ik een toets indruk, anders zou het me geen reet uitmaken natuurlijk welke kleur ik had. Zit dus ook niet echt een vloeiende wedstrijd meer in zo :'( Iemand oplossing?

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-52746648&pid=959291 Hier heb je ook zo iemand die 't zegt alleen zet die het op het ps3 forum, bij mij dus xbox360.
Op de PC was het ook zo met de update van een paar weken terug, maar eergister zag ik dat ik verholpen was. Maar bij de PC was ook het zo dat andere mensen je connectie-kleur wel konden zien, dus er was eigenlijk niks aan de hand.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimostiq
Hmm.. Naja ik heb van 1 gozer zelfs midden in die wedstrijd een bericht gehad dat die zwaar last had van lag, dat me connectie soms goed was en soms slecht. Zelf merk ik wel een kleine delay na een toetsaanslag, net dat tikje te laat on-screen gebeurd. Daarvoor had ik het probleem 1x na die update dat was met 2player online, daar had alleen de 2e player het en ging het bij de 1e gewoon goed. Nu is het bij 1vs1 etc. ook, hinderlijk =( Misschien iemand die vanavond even wilt testen hoe hij/zij mijn connectie ziet? Om problemen te voorkomen profiel match, als het playable is ben ik ook in voor een klassement match natuurlijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
:) :) :) :) :)

Beste PES 2010 spelers :)
Komende zondag 10 januari om 20 uur weer een uurtje online spelen. Via msn weer (alleen PC versie).
Het aantal spelers begint nu weer op te lopen. Ik heb nu 15 man op de lijst waarvan ik 2 nog even moet checken. Als iemand mensen kent, die zijn van harte welkom!
Voorwaarden zijn dat je de originele pc versie moet hebben en in nederland moet wonen (belgie zie ik sóms door de vingers ;) .

Voeg mij toe op je msn (jongen_groni@hotmail.com) en je ontvangt de updates en mailadressen van andere spelers via mij.
We spelen weer als vanouds in de GoT room/ruimte. Wachtwoord is "tweakers".
Als je mij toevoegt aan msn, dan ga je akkoord met het feit dat ik je emailadres doorgeef aan de andere spelers. Wil je dit absoluut niet, laat mij dat dan weten.
Ikzelf speel niet veel overigens, ik ben ter plekke het aanspreekpunt en zorg voor de verspreiding van de gegevens.

Tot zondag 20 uur! 8)
Harribo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
Even een kleine vraag tussendoor:

Mijn PS3 is al enige tijd kapot en heb dus niet kunnen spelen.

Is ondertussen de bug opgelost, zodat je weer je formations kan opslaan en dat de spelers meteen op de juiste plek staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
eduardtee schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:56:
Even een kleine vraag tussendoor:

Mijn PS3 is al enige tijd kapot en heb dus niet kunnen spelen.

Is ondertussen de bug opgelost, zodat je weer je formations kan opslaan en dat de spelers meteen op de juiste plek staan?
Als het goed is wel maar heb het zelf nog niet uitgetest om eerlijk te zijn.

Trouwens, waarom is valdes echt zo belachelijk slecht gemaakt :'). In FIFA heeft hij ook een stuk hogere rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Ik heb me een paar dagen terug aangemeld bij de GoT gemeenschap. Nou denk ik dat ik een berichtje heb ontvangen van iemand vanuit daar, ik zie namelijk een mooi (roze) enveloppe rechtsboven in beeld maar die kan ik niet openen!
Als ik naar berichten ga dan zegt ie dat ik geen berichten heb en als ik een bericht wil opstellen zegt ie: Niet geregistreerd. Iemand enig idee waar ik me dan nog zou moeten registreren zodat ik dat berichtje kan lezen en het (nu al irriterende :D) enveloppe weg kan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Dan is het een friend list request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
HyperMan schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:53:
Dan is het een friend list request.
Held _/-\o_

Haha, thnx. Geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
Maverick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:07:
[...]
Ik wil overigens wat gaan editten, maar ik blijk helemaal geen option file te hebben? :? Moet ik die eerst zelf aanmaken oid?
Iemand een gouden tip? :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:50
Ik heb een probleem: als ik onlin wil spelen moet ik iedere keer opnieuw de patch 103 installeren...hoe kan dit?

Overigens heb ik mijn email adres ook doorgegeven dus zie jullie wel online komen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimostiq
Heb begrepen dat iedereen zijn eigen connectie nu als zwart ziet? Helaas blijft het bij mij er niet bij, nog altijd de kleine delay en lagstoten. Heb 't tegen een vriend getest waar ik al vaker eerder tegen heb gespeeld zonder enig probleem, maar ook bij hem is het. Ik heb echt geen idee meer hoe dit te verhelpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rimostiq op 10-01-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik online speel zie ik soms tegenstanders met een eigen dream-team...
Hoe krijg je dit voor elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
:) :)
Nog even dit voor alle online PES spelers:
Zorg dat je verbinding goed, dwz: geen torrent clients of andere programma's onnodig op de achtergrond
laten draaien die veel cpu snelheid en/of de snelheid van het internet beinvloeden.
Gelukkig was dit de laatste paar keren niet het geval, maar ik zeg het toch even, kan ook schelen .
Verder vind het zeer fijn spelen moet ik zeggen, zeker 1 vs 1 lag-vrij....heerlijk!
Harribo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand vroeg laatst eens wat de bedragen zijn dit je kan winnen bij de PES Master League. Daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar en heb het bijgehouden, en wil het verder ook bij gaan houden. Ik heb verder ook dit gevonden, wat weer iets meer bekend maakt. Als het goed is maakt de valuta euro en pond niet uit waar bij alleen de Yen een 2 nulletje extra (of x100) is, had ik volgens mij ergens gelezen. Ik heb verder niet een dergelijk overzicht kunnen vinden dus ik dacht ik start er zelf maar een. Het is nu nog wat weinig data maar ik dat zal hopelijk steeds meer worden en wellicht kunnen jullie ook bijdragen. :)

D1: eerste divisie
Competitie
1ste 10.000.000
2de: 5.000.000
3de: 2.000.000
4de: 1.000.000
5de: 500.000
6de: 300.000
7de: 200.000

Top scorer (individual player): 500.000 (klopt dit?)
Assist leader (individual player): 300.000 (klopt dit?)

Gate receipts (alleen thuis. afhankelijk van grootte fanbase, winst, verlies enz.?)
68.000 (winst) - 31.000 (verlies)

Europa League: 3.000.000
Group stage van CL:1.000.000
Champions League: 12.000.000

D2: tweede divisie
Competitie
1ste: 1.800.000
2de: 1.300.000
3de: 1.000.000
11de: 200.000

Gate receipts (alleen thuis, afhankelijk van grootte fanbase, winst, verlies enz.?)
25.000 (winst)

Cup (zowel D2 als D1)
1ste: 1.000.000
2de:
3-4de:
5-8de:
9-16de: 50.000
17-32ste: 20.000 (niet helemaal zeker)

Merchandise sales
2x per jaar. Eentje in de zomer en andere in de winter. Dit is, vermoed ik, afhankelijk van je prestaties, de grootte van de fanbase en "beroemde" spelers die in het team zitten. In de D2 heb ik zelf ervaren dat dit wel een paar ton kan zijn en in 1 seizoen dus een klein miljoen kan zijn.

Sponsor
Je hebt uiteraard nog een of meerder sponsoren. Deze zullen je een bedrag geven in de zomer, maar daar kunnen ook bonussen voor thuiswedstrijden bij zitten en andere bonussen als je bepaalde doel haalt, bijv. eindig minstens als 3de in de competitie.

edit:
Ik heb nog een andere bron gevonden, maar deze spreekt ook over sponsor deals en TV deals waar ik zelf nog nooit van gehoord had.Verder is de Cup prijs volgens hun 500.000 i.p.v. 1.000.000... Weet dus niet welke echt klopt nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 13-01-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
HELP???!! Ik kan niet met een vriend online op de PS3. Als ik een wedstrijdruimte aanmaak en hij daarin wil wordt hij eruit gegooid. Dit geld tevens bij gemeenschap, ook hier lukt het niet. Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Het bespreken van warez is op tweakers niet toegestaan zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik zou zo geen oplossing weten. Misschien kan je Konami mailen met het probleem? Ze zullen er niet om zitten te springen maar misschien weten ze iets waardoor jij het wel kan blijven spelen? Je bent wel hun klant zeg maar.
En...(nu ga ik even vaderen hoor)...pas beter op je dvd's? Of koop een andere dvd drive als dat het probleem is?

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Bedankt voor je reply. Zie dat het berichtje gemodereerd is, dacht dat ik binnen het legale bleef hier, excuses daarvoor.

Zal idd Konami eens proberen, maar heb de ervaring dat ze niet echt reageren.

Bedankt voor het vaderen. De dvd is echter met krassen geleverd en door mijn vakantie was ik buiten de terugstuurprocedure.

Als ik wat hoor van Konami zal ik het hier wel even posten, als dat toegestaan is tenminste :D

ps. Andere ideeen blijven welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
hoe doen jullie dat met die killstreak?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Punkbuster schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:39:
hoe doen jullie dat met die killstreak?
Killstreak In Pes?! Mis ik een verborgen optie of zit jij in het verkeerde forum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand zin om vanavond ff een paar potjes te spelen op de ps3?
ik wil 2on2 klassementswedstrijd doen, maar die staat bij mij grijs..

Moet je die unlocken ofzo?!

psn id: lekkerlekkerlekk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:30:

ik wil 2on2 klassementswedstrijd doen, maar die staat bij mij grijs..
Volgens mij wordt die 2on2 klassementswedstrijd pas wit als je een gast toevoegd. Dat heb ik in ieder geval op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight thx, weet ik dat ook weer..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Aan de ene kant is het wel leuk maar aan de andere kant minder, soms kom je echt mensen tegen met een onverslaanbare opstelling...en dan kom je hem nog 3x achter elkaar tegen in 1vs1 quick match, wat is de kans?

Hij speelde met brazilie 4-3-3 met de 3 middenvelders nog op eigen helft, verder kaka en robinho als TA en pato in de spits. Hij creerde niet heel veel kansen maar gingen er wel allemaal in jammergenoeg, en ik kon echt bijna niet door zijn verdediging heenkomen..

Zijn er hier nog meer mensen die veel online spelen? 2vs2 met mijn huisgenoot win ik wel echt 90% van de wedstrijden denk ik, omdat we heel goed op elkaar zijn ingespeeld. Soms spelen we ook met Ajax tegen Barcelona, heel moeilijk maar dan winnen voelt heel goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
melluh3 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:
HELP???!! Ik kan niet met een vriend online op de PS3. Als ik een wedstrijdruimte aanmaak en hij daarin wil wordt hij eruit gegooid. Dit geld tevens bij gemeenschap, ook hier lukt het niet. Iemand enig idee???
Weet iemand meer wat betreft bovenstaande??? Het is wel heel vervelend dat je niet tegen vrienden online kunt spelen, althans ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melluh3 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:16:
[...]

Weet iemand meer wat betreft bovenstaande??? Het is wel heel vervelend dat je niet tegen vrienden online kunt spelen, althans ik niet...
nee ik heb geen idee, en als hij jou een wedstijdruimte aanmaakt, wat dan?
Heeft hij dan hetzelfde probleem, want ik heb nog niet van dit probleem gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:12:
[...]

nee ik heb geen idee, en als hij jou een wedstijdruimte aanmaakt, wat dan?
Heeft hij dan hetzelfde probleem, want ik heb nog niet van dit probleem gehoord...
Lukt ons geen van beide, bij ons beide krijgen we de zelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
:) :) :) :) :)

Beste PES PC 2010 spelers ,
Dit weekend ben ik weg, dus ik reserveer geen uurtje online spelen.
Maar jullie mogen natuurlijk zelf wel online komen en tegen elkaar gaan spelen, zo ben ik natuurlijk ook wel weer :P

groeten
Harribo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb voor de PS3 een option file gedownload, alleen moet ik dan handmatig alle 300+ file's gaan kopieren?
Is daar geen andere manier voor?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik wil lekker een nieuwe Master League beginnen, moet ik per se een bestaand team kiezen? ik vond het altijd zo tof om met dat standaard ML team te beginnen, met Minanda en Ximinez etc (welke PES speler kent ze niet :p). Alleen nu staan deze gasten als Youth Team? Of mis ik iets?

Hm dan begin ik maar met Aston Villa.
O en btw, growth charts zijn er uit gehaald? Weet iemand nog een keeper die een beetje goed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:12:
Ik wil lekker een nieuwe Master League beginnen, moet ik per se een bestaand team kiezen? ik vond het altijd zo tof om met dat standaard ML team te beginnen, met Minanda en Ximinez etc (welke PES speler kent ze niet :p). Alleen nu staan deze gasten als Youth Team? Of mis ik iets?
Het is wel mogelijk je moet wanneer je het team kiest, op de steekpass knop (PC), Y (Xbox 360) of driehoekje (PS3) drukken. Het is al vaker genoemd, maar ik ben er helemaal mee eens dat dit een stuk onduidelijker is geworden.
O en btw, growth charts zijn er uit gehaald?
Dat lijkt er jammer genoeg wel op... Anders gezegd ze staan er wel maar gegeven geen verwachte groei van de speler niet eens voor de komende paar jaar. Vind dit ook een grote misser.

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 16-01-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10
Jay-K schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:53:
Ik heb voor de PS3 een option file gedownload, alleen moet ik dan handmatig alle 300+ file's gaan kopieren?
Is daar geen andere manier voor?
Heb ik ook gedaan ja... Het zijn er geen 300+ als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Vads schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:08:
[...]

Heb ik ook gedaan ja... Het zijn er geen 300+ als het goed is...
Welke optionfile als ik vragen mag? Ben opzoek naar een up to date van na de laatste Konami update/patch

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Monda schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:50:
[...]
Welke optionfile als ik vragen mag? Ben opzoek naar een up to date van na de laatste Konami update/patch
Dat weet ik helaas niet meer. Ik had hem hier vandaan, dat wel: http://kitanamedia.com/fo...8c832962a94e8b6d33d7549e6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zit er toch nooit iemand in de community voor de PS3?

zo jammer:(

Wil weleens spelen tegen een Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:31:
waarom zit er toch nooit iemand in de community voor de PS3?
zo jammer:(
Wil weleens spelen tegen een Tweaker!
Ik ga binnenkort het vervolg organiseren op onze laatste WK 2009 kwalificatie-competitie, dus blijf dit topic in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagjes:

* als een wedstrijd disconnect omdat de verbinding te slecht is. Gaan er dan punten af of krijg je punten afhankelijk aan wiens connectie het ligt?

* Ook wanneer ik tegen iemand speel die een rampzalige verbinding heeft en er echt zware delay is, maar de wedstrijd verder niet schokkerig is.. Dat is zo frustrerend.. vooral omdat het lijkt dat diegene nergens last van heeft en makkelijk scoort. Je kan gewoon niks behalve cancellen.. weg punten. :(

* Laatst was ik iemand zwaar aan het verslaan.. toen begon die bij 4-0 alle ballen in zn eigen doel te schieten. De wedstrijd werd vervolgens door de computer gestaakt. Wat heeft dit voor consequenties voor mijn punten?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:30:
[...]

Ik ga binnenkort het vervolg organiseren op onze laatste WK 2009 kwalificatie-competitie, dus blijf dit topic in de gaten houden :)
Kijk, dat zijn berichten..

Kijk hier iedere dag dus komt goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
Vads schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:41:
[...]

Dat weet ik helaas niet meer. Ik had hem hier vandaan, dat wel: http://kitanamedia.com/fo...8c832962a94e8b6d33d7549e6
was het deze? http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?t=2323&f=9

En heb jij gewoon werkende met de laatste patches van Konami?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:42:
* Ook wanneer ik tegen iemand speel die een rampzalige verbinding heeft en er echt zware delay is, maar de wedstrijd verder niet schokkerig is.. Dat is zo frustrerend.. vooral omdat het lijkt dat diegene nergens last van heeft en makkelijk scoort. Je kan gewoon niks behalve cancellen.. weg punten. :(
Nou dat valt mij dan ook op. Dat sommigen dan een betere controle hebben dan jou?
Zo'n wedstrijd kan je dan inderdaad vergeten. Zeer frusterend.
Maar kijk wel tegen wie je speelt he? Geen rode verbindingen.
* Laatst was ik iemand zwaar aan het verslaan.. toen begon die bij 4-0 alle ballen in zn eigen doel te schieten. De wedstrijd werd vervolgens door de computer gestaakt. Wat heeft dit voor consequenties voor mijn punten?!?!
Geen flauw idee.

Ik vind dat puntensysteem van PES echt naadje. Als ik win(zit nu op 510?), dan krijg je er schamele punten bij. En als je verliest gaan er soms dubbel zoveel punten vanaf. Ze houden met heel veel dingen rekening , ook soms onterecht, merk ik.
Ik vind gewoon dat die puntentelling niet zo variabel moet zijn. Gewoon als je wint: elke doelpunt een punt, misschien balbezit en dan de sterkte van het team meerekenen. Niet meer en niet minder. Dat je het gewoon in een tabel bij wijze van kan aflezen. Veel logischer en minder frusterend.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-01-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt zo dat als je wint van iemand die ver boven jou staat qua punten je meer punten krijgt dan iemand die iets meer punten heeft. En andersom als je 510 hebt en je opponent 401 en die wint gaat er meer af dan iemand met 499 punten.

Een tip die (meestal) goed werkt voor een tegenstander met goede verbinding:
Wanneer je quick match, 1 vs 1 selecteert en je wacht tot de naam van je tegenstander in beeld verschijnt dan druk ik vaak zsm op rondje (cancel). Wanneer iemand een snelle verbinding heeft dan lukt dit meestal niet. Dus als je hem kan cancellen is het (vaak) iemand met geen top verbinding. ;) Dit kan je fijn opnieuw doen tot een tegenstander verschijnt bij wie die gelijk start en naar het keuzescherm gaat. Werkt 9 van de 10 keer goed (mits je geen saboteur hebt, die na start sneaky stelselmatig gaat uploaden of per ongeluk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:29:
het werkt zo dat als je wint van iemand die ver boven jou staat qua punten je meer punten krijgt dan iemand die iets meer punten heeft. En andersom als je 510 hebt en je opponent 401 en die wint gaat er meer af dan iemand met 499 punten.

Een tip die (meestal) goed werkt voor een tegenstander met goede verbinding:
Wanneer je quick match, 1 vs 1 selecteert en je wacht tot de naam van je tegenstander in beeld verschijnt dan druk ik vaak zsm op rondje (cancel). Wanneer iemand een snelle verbinding heeft dan lukt dit meestal niet. Dus als je hem kan cancellen is het (vaak) iemand met geen top verbinding. ;) Dit kan je fijn opnieuw doen tot een tegenstander verschijnt bij wie die gelijk start en naar het keuzescherm gaat. Werkt 9 van de 10 keer goed (mits je geen saboteur hebt, die na start sneaky stelselmatig gaat uploaden of per ongeluk).
Ja ik doe dit dus ook altijd,

Maar verdomd, st aik gister met 4-0 voor, krijg ik de melding dat de status overdracht is verslechterd wedstrijd word geannuleerd, geen punten geen niks...

Wedstrijd erna, word ik eruit gegooid als ik met 2-0 voor sta, vanwege psn update heb ik hem verloren van iemand die met 3-0 en 10 punten minder...

Nou, mijn vriendin baalde even een paar minuten na mijn scheldkannonade op de ps3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Als er nog X360 mensen zijn, Tyrant100 is mijn tag. Ik wil wel wat meer tegen Nederlanders voetballen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 3 seizoenen in de 2de divisie te hebben gezeten eigenlijk dit seizoen gepromoveerd naar de "Engelse" Competitie. In het begin had ik het erg moeilijk en bleef ik ergens bij de laatste 3 zitten. Na mijn eerste gewonnen wedstrijd is het eigenlijk alleen maar beter gegaan. Ik versloeg toen en nu ook de topclubs zonder echt veel moeite. Je ziet dat ze wel kwalitatief beter zijn, maar laten dat niet echt zien qua veldspel heb ik het idee. Af en toe zie je ze iets briljant doen of een fraaie goal maken maar toch weten ze niet te winnen. Waar ik verrassend genoeg wel meer moeite mee heb zijn de thuiswedstrijden. Daar lijkt de tegenstander meer gemotiveerd te zijn op een of andere manier. Sta ook, naar mijn eigen mening, zeer onrealistisch momenteel op de 2de plaatst op de ranglijst. Ok, ok, liever 2de van boven dan van onder de lijst. :P En er zijn nog wel een aantal wedstrijden te gaan, dus ik zie wel.

Wat ik net ook weer eens zag is een bugje dat volgens mij ook in het vorige deel al zat. Als een speler een assist geeft loopt de scorende speler soms wel eens naar iemand toe. Je zou dan denken dat het degene is die de assist heeft gegeven, maar het is (bij mij althans) altijd wel iemand anders op een of andere manier. Ach, niet dat ik me daar zo druk om maak, maar wel een rara bug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Maandagavond 25 januari zal de derde GOTPS3 PES2010 competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:30 uur.

De competitie is als volgt: Kwalificatie WK 2009 Afrika en de regels zijn:
- potjes van 10 minuten
- je speelt één keer tegen elke tegenstander
- blessures zijn ingeschakeld
- voetballook is willekeurig

Om mee te doen, doe je het volgende:
- Ga in het spel naar ONLINE > COMMUNITY > GOTPS3 > COMMUNITY
LEAGUE en open de league WK 2010 AFRIKA. Schrijf je in met een Afrikaans land dat nog niet door iemand anders is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een land te kiezen die reeds door een andere speler is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een ander land dan een Afrikaans land te kiezen.
- Afhankelijk van het aantal deelnemers gaat een x aantal Afrikaanse landen door naar het WK. Dit aantal zal ik aan het einde van de competitieavond hier vermelden. Tevens vermeld ik hier welke landen dat
zijn.

Na deze Afrikaanse ronde, zal er nog een kwalificatie-competitie plaats vinden
in de Amerika's en Azië/ Oceanië. Bovenstaande regels zullen
dan ook gelden, met uitzondering dat het een land uit dat continent
moet zijn.
Zo hebben we aan het einde van de vier kwalificatierondes een overzicht
van landen uit alle continenten die zich geplaatst heeft voor het WK
2010. Deelnemers kunnen zich dan inschrijven voor het uiteindelijke WK
en ik zal per loting gaan bepalen welke deelnemer met welk land zal
gaan moeten spelen. Dit overzicht zal dan hier gepost worden. Loting is
bindend; houdt hier rekening mee bij deelname.

Indien je jezelf nog niet hebt toegevoegd aan de GOTPS3-community, ga
je in het spel naar ONLINE en daarin naar COMMUNITY. Je krijgt nu een
zoekvenster. Vul het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op
de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got"
zonder de aanhalingstekens.

Veel succes, maar voornamelijk plezier! Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Regeneration schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:57:
Na 3 seizoenen in de 2de divisie te hebben gezeten eigenlijk dit seizoen gepromoveerd naar de "Engelse" Competitie. In het begin had ik het erg moeilijk en bleef ik ergens bij de laatste 3 zitten. Na mijn eerste gewonnen wedstrijd is het eigenlijk alleen maar beter gegaan. Ik versloeg toen en nu ook de topclubs zonder echt veel moeite. Je ziet dat ze wel kwalitatief beter zijn, maar laten dat niet echt zien qua veldspel heb ik het idee. Af en toe zie je ze iets briljant doen of een fraaie goal maken maar toch weten ze niet te winnen. Waar ik verrassend genoeg wel meer moeite mee heb zijn de thuiswedstrijden. Daar lijkt de tegenstander meer gemotiveerd te zijn op een of andere manier. Sta ook, naar mijn eigen mening, zeer onrealistisch momenteel op de 2de plaatst op de ranglijst. Ok, ok, liever 2de van boven dan van onder de lijst. :P En er zijn nog wel een aantal wedstrijden te gaan, dus ik zie wel.

Wat ik net ook weer eens zag is een bugje dat volgens mij ook in het vorige deel al zat. Als een speler een assist geeft loopt de scorende speler soms wel eens naar iemand toe. Je zou dan denken dat het degene is die de assist heeft gegeven, maar het is (bij mij althans) altijd wel iemand anders op een of andere manier. Ach, niet dat ik me daar zo druk om maak, maar wel een rara bug. :P
Welk team ben je? Ik zit met Aston Villa en heb op Top Player best veel moeite, sta nu 6e.
En vanavond hele avond online geweest, altijd leuk! Goed om te zien dat de lag vrijwel weg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
SemperFidelis schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:50:
[...]

Welk team ben je? Ik zit met Aston Villa en heb op Top Player best veel moeite, sta nu 6e.
En vanavond hele avond online geweest, altijd leuk! Goed om te zien dat de lag vrijwel weg is :D
Mwah, soms komt pes op het briljante idee om je aan iemand in brazilie te linken...heb daar altijd zo'n hekel aan.

Speel nu heel veel met inter, echt een fantastisch team tegen de real/barca/brazil jongens, ze komen echt niet door mijn verdediging heen, en met Ronaldo en Messi rennen is vaak geen succes :D. Zo vaak 0 schoten op doel tegen, en dan heb ik ook nog een fantastische keeper. En verder zijn milito en eto'o echt dodelijk voorin, vooral milito 1 op 1 met de keeper.

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 21-01-2010 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Vads schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:19:
Maandagavond 25 januari zal de derde GOTPS3 PES2010 competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:30 uur.
Helaas, ik kan maandag niet :'( Geen vervolg helaas. Maar ik wens jullie veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:19:

- potjes van 10 minuten

LEAGUE en open de league WK 2010 AFRIKA. Schrijf je in met een Afrikaans land dat nog niet door iemand anders is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een land te kiezen die reeds door een andere speler is gekozen.
- Afhankelijk van het aantal deelnemers gaat een x aantal Afrikaanse landen door naar het WK. Dit aantal zal ik aan het einde van de competitieavond hier vermelden. Tevens vermeld ik hier welke landen dat
zijn.

moet zijn.

absolutely fucking great!

ik hoop dat ivoorkust strax nog beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeneration schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:57:
Na 3 seizoenen in de 2de divisie te hebben gezeten eigenlijk dit seizoen gepromoveerd naar de "Engelse" Competitie.
Hoe kan jij spelen in een 2e(!) divisie?? Ik zie alleen maar de Premier League?
Heb jij het over ML of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamudi
  • Laatst online: 23-08-2024
Dag Tweakers,

Ik heb een vraagje; ik wil namelijk met Galatasaray de masterleague spelen, alhoewel ik leagues zoals "Eredivisie" of de "Premier League" kies beland ik in een league met WE United Pes United etc.

Mijn vraag is: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in een bestaande league kan spelen zoals de eredivisie?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal de volgende 3 vragen even in een keer bespreken, aangezien ze veel met elkaar te maken hebben.
SemperFidelis schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:50:
[...]
Harribo schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:54:
[...]
Hoe kan jij spelen in een 2e(!) divisie?? Ik zie alleen maar de Premier League?
Heb jij het over ML of niet dan?
mamudi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:57:
Ik heb een vraagje; ik wil namelijk met Galatasaray de masterleague spelen, alhoewel ik leagues zoals "Eredivisie" of de "Premier League" kies beland ik in een league met WE United Pes United etc.

Mijn vraag is: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in een bestaande league kan spelen zoals de eredivisie?
De Master League is inderdaad wat minder overzichtelijk geworden. Zo is ook het starten met de default spelers d.m.v. de steekpass / Y (Xbox 360) / driehoekje (PS3) ook een stuk minder duidelijk.

De Master League is in dit deel beperkter geworden in de keuzevrijheid in het samenstellen van competities en teams. Dit verhaal is voor zover ik het zelf weet. Je kan met een gekozen team uit de Engelse, Nederlandse, Franse, Spaanse en Italiaans club niet ergens anders meedoen dan in de competitie waar je in zou horen. Bijvoorbeeld Arsenal start in de Engelse competitie en je kan dat niet veranderen. Je kan echter de competitie samenstelling van de Engelse, Spaanse, Italiaanse en de D2 competitie wel aanpassen met de "overige" clubs. Uitgezonderd zijn dus de Nederlandse en Franse league.

De "Overigen" teams starten in de D2. Dus bijvoorbeeld als je Galatasaray kiest kan je niet ergens anders beginnen te spelen dan in de D2. Je kan hier echter wel de D1 competitie kiezen. Dus kan je met deze omweg kan je wel uiteindelijk in bijvoorbeeld de Engelse League komen met een "other" club. Zelf ben ik dan ook begonnen met PES United (met 1 verzonnen speler) en heb ik als D1 de Engelse League gekozen.

Dan nog even een verhaaltje van mijn ML tot nu toe. Ik speel ook op Top Player vanaf het begin. Ik begon met veel oudere spelers met PES United. Ik heb erg veel in de eerste seizoen verkocht waar ik bijna al promoveerde. Ik kocht veel jonkies erbij en dacht dat het de tweede seizoen wel moest lukken, nou dat viel tegen. Het lijk deels aan de kwaliteit van de jonkies te liggen maar ook aan de Team Work, die is bij nieuw spelers en jonkies erg laag en bouwt langzaam op. Op een gegeven moment had ik alleen een team van bijna alleen jonge spelers en dat liep dus echt niet lekker. In het derde seizoen ging het al wat beter en heb ik met toch wel redelijk wat moeite aan het einde de eerste plaatst kunnen halen van de D2, maar het scheelde echt maar een paar punten en het was dus beslist in een van de laatste wedstrijden. Ik zou al blij zijn als ik promoveerde. Het begon slecht in de D1, in mijn geval de Engelse competitie, maar nu gaat het dus wel lekker, zoals je aan de post eerder hebt kunnen lezen. :) Maar goed hoewel het nu wel steeds beter gaat moet ik nog wel op mijn financiën letten. Zo heb ik tot nu toe alleen 2 spelers gekocht en de rest uit mijn jeugd gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 21-01-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke spelers zijn goede aankopen?!

Zijn er al lijsten van welke topspelers, talenten er allemaal in ML PES 2010 zitten die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Niet echt, want er zitten geen growth charts in PES2010 dus lastig te voorspellen.

Hier een lijstje:
Pato 97
Aguero 96
Benzema 95
Drenthe 93
Wijnaldum 93
Bojan 92
Walcott 92
Giovinco 92
Abate 92
Hamsik 92
Matiudi 92
Chielleni 93
Balotelli 91
Higuain 91
Robben 91
Nani 91
Wilshire 91
Fabregas 91
Defour 91
Kompany 91
Criscito 91
Willian 90
Arda Turan 91
Huddlestone 90
Amalfitano 90
Rafael Corioca 90
Banega 90
Kruska 90
Pique 90
Zarate 90
Obertan 89
Diego Capel 89
Lennon 89
Curillier 89
Emanuelson 89
Mark Noble 89
Montolivo 89
Javi Martinez 89
Ramsey 89
Catermole 89
M.Edu 89
Marcelo 89
Richards 89
Vela 88
Varela 88

Gourcuff 99
Lucas 94
Aqulani 93
Agger 93
Macherano 93
N'zogbia 92
Isla 92
Gignac 89
Diego 91 (GK)
Diego 90
Rosicky's
Babel rated 85
Ilucznica 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Zelf ben ik erg tevreden over Anita, Arnautovic en Haedo Valdez als (potentiele) toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede PES'ers! Ik heb een vraagje betreft de PS3 versie. Ik probeer al een tijdje face patches etc. op me ps3 te zetten, nu weet ik hoe ik het moet doen

- alles in PS3 map zetten op usb stick
- naar Savegame utility gaan
- alles naar hdd kopieren

Maar kan je alleen elke file een voor een kopieren? Dat duurt echt een eeuwigheid! :O Please weet iemand of er uberhaupt een andere mogelijkheid is?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:05:
Hallo mede PES'ers! Ik heb een vraagje betreft de PS3 versie. Ik probeer al een tijdje face patches etc. op me ps3 te zetten, nu weet ik hoe ik het moet doen

- alles in PS3 map zetten op usb stick
- naar Savegame utility gaan
- alles naar hdd kopieren

Maar kan je alleen elke file een voor een kopieren? Dat duurt echt een eeuwigheid! :O Please weet iemand of er uberhaupt een andere mogelijkheid is?

Cheers
Het is inderdaad zwaar irritant maar volgens mij is er echt geen andere mogelijkheid. Ook erg irritant als je voor een option file alle voetbal kits over moet zetten naar je PS3 HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat vind ik dat toch een slappe hap in het echt...

Dus ML met lagere divisies is dus even schuiven? Met de D-divisies dus (d1 en d2).
Mmm niet erg aantrekkelijk helaas.

Andere vraag heb ik ook nog:
Hoe neem je fatsoenlijk een bal aan? Dat duurt soms dramatisch lang.
Ik snap dat het te maken heeft met de stats van de speler, maar is er ook geen knop die het makkelijk maaky? (of een manier?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:14:
[...]
Dus ML met lagere divisies is dus even schuiven? Met de D-divisies dus (d1 en d2).
Mmm niet erg aantrekkelijk helaas.
Wat bedoel je hiermee precies? Je doelt op mijn reactie neem ik aan?
Andere vraag heb ik ook nog:
Hoe neem je fatsoenlijk een bal aan? Dat duurt soms dramatisch lang.
Ik snap dat het te maken heeft met de stats van de speler, maar is er ook geen knop die het makkelijk maaky? (of een manier?)
Je zou een hoge bal in het verleden met de RB / R1 / sprintknop moeten controleren, maar ik heb steeds meer het gevoel dat dit niet echt werkt... Hebt namelijk net een paar keer gehad dat een speler met redelijk goede stats de bal totaal niet aanneemt maar gewoon tegen de bal op loopt... waarna de bal meters een kant op vliegt...

Tja, het aannamen vind ik ook inderdaad soms iets te lang.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 21-01-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeneration schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:25:
[...]
Ja klopt :)
Je zou een hoge bal in het verleden met de RB / R1 / sprintknop moeten controleren, maar ik heb steeds meer het gevoel dat dit niet echt werkt... Hebt namelijk net een paar keer gehad dat een speler met redelijk goede stats de bal totaal niet aanneemt maar gewoon tegen de bal op loopt... waarna de bal meters een kant op vliegt...

Ja zoiets dacht ik ook altijd, maar enfin, dat werkt dus niet lekker.
In het boekje lees ik "gebruik de richtingtoetsen"...mmm kan ik ook nog niet veel mee

Een ander ding wat ook slecht werkt, is de cursor. Je kan vaak maar 2 mannetjes selecteren, meer niet, erg jammer. Én de cursor verspringt steeds, mij te vaak en niet eens goed. Bij voorzetten bijvoorbeeld, heeft de cpu niet goed door waar de bal soms terechtkomt, zodat hij soms de verkeerde spits selecteert.
Je kan hem dan nog op totaal handmatig zetten, maar dan moet je zo vaak zelf de cursor verplaatsen, dat het ondoenlijk is om nog fatsoenlijk te spelen.
Als iemand een tip heeft hiervoor, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Regeneration schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:25:
[...]

[...]

Bal aannemen met R2 ingedrukt, zo kun je ook in een keer doordraaien naar het doel en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Ja klopt :)

[...]

Ja zoiets dacht ik ook altijd, maar enfin, dat werkt dus niet lekker.
In het boekje lees ik "gebruik de richtingtoetsen"...mmm kan ik ook nog niet veel mee

Een ander ding wat ook slecht werkt, is de cursor. Je kan vaak maar 2 mannetjes selecteren, meer niet, erg jammer. Én de cursor verspringt steeds, mij te vaak en niet eens goed. Bij voorzetten bijvoorbeeld, heeft de cpu niet goed door waar de bal soms terechtkomt, zodat hij soms de verkeerde spits selecteert.
Je kan hem dan nog op totaal handmatig zetten, maar dan moet je zo vaak zelf de cursor verplaatsen, dat het ondoenlijk is om nog fatsoenlijk te spelen.
Als iemand een tip heeft hiervoor, graag.
zoiezo spelen op semi-assisted (manual). Je laat de computer toch niet bepalen wie je wordt. :>

Wat betreft het aannemen kan ik je in ieder geval meegeven dat je niet altijd te snel moet willen kappen, vooruit voetballen.. veel mensen zijn hier onrealistisch in. Denken dat ze met hun rug naar het doel in een keer een bal kunnen aannemen en op dezelfde snelheid kunnen omschakelen. Dit is in het echt ook niet even makkelijk.

Zoiezo is de combinatie R1 overstappen/wegdraaien en R2 supercancel/vrij kunnen lopen.. van groot belang wanneer je een bal wilt aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:01:
[...]

zoiezo spelen op semi-assisted (manual). Je laat de computer toch niet bepalen wie je wordt. :>

Wat betreft het aannemen kan ik je in ieder geval meegeven dat je niet altijd te snel moet willen kappen, vooruit voetballen.. veel mensen zijn hier onrealistisch in. Denken dat ze met hun rug naar het doel in een keer een bal kunnen aannemen en op dezelfde snelheid kunnen omschakelen. Dit is in het echt ook niet even makkelijk.

Zoiezo is de combinatie R1 overstappen/wegdraaien en R2 supercancel/vrij kunnen lopen.. van groot belang wanneer je een bal wilt aannemen.
thanx, ga ik straks ff proberen, had hier ook problemen mee namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 04:36:
[...]
Bal aannemen met R2 ingedrukt, zo kun je ook in een keer doordraaien naar het doel en schieten.
Zal het nog eens proberen maar heb zelf nog niet echt het gevoel dat het werkt.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:01:
[...]
Zelf speel ik ook op semi-assisted, maar naar mijn gevoel bepaald de computer toch echt te veel de cursor. Er staat als uitleg dat de computer alleen bij de aanval automatisch overschakelt, maar ik zie zo veel dat de computer ook in de verdediging lekker zit te overschakelen, soms zit hij in korte tijd tien keer heen en weer te schakelen tussen twee spelers, dat speelt echt niet lekker en kunnen soms vervelende gevolgen hebben... Ik het vervelend had ik veel minder proberen met de cursor. Geen idee wat Konami heeft gedaan om dit zo te laten opvallen.

Dat is waar maar geldt dat ook voor spelers met 80+ techique, dribbel en agility dat ze bal gewoon tegen de bal aanlopen en de bal een tiental meters wegstuiterd of de bal over zich heen of langs hun heen laten gaan zonder iets te doen, waarbij er geen tegenstanders waren in een straal van > 5 meter? Ok dit soort dingen gebeurt niet vaak maar in het echt heb ik volgens mij nog nooit iemand die vrijstaat tegen de bal aan zien lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 22-01-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:35:
[...]

[...]

Zelf speel ik ook op semi-assisted, maar naar mijn gevoel bepaald de computer toch echt te veel de cursor. Er staat als uitleg dat de computer alleen bij de aanval automatisch overschakelt, maar ik zie zo veel dat de computer ook in de verdediging lekker zit te overschakelen, soms zit hij in korte tijd tien keer heen en weer te schakelen tussen twee spelers, dat speelt echt niet lekker en kunnen soms vervelende gevolgen hebben... Ik het vervelend had ik veel minder proberen met de cursor. Geen idee wat Konami heeft gedaan om dit zo te laten opvallen.
[...]

ik raad je aan de assist settings aan te passen. Mogelijk staan daar bepaalde zaken op automatisch ingesteld qua aanvallen en verdedigen. Ik heb soms ook last van verkeerde mankeuze bij een L1 klik. Maar geen heersend probleem. Idd moet je soms 2 of 3 keer L1 drukken tot je 'die' man wordt.

Dat is waar maar geldt dat ook voor spelers met 80+ techique, dribbel en agility dat ze bal gewoon tegen de bal aanlopen en de bal een tiental meters wegstuiterd of de bal over zich heen of langs hun heen laten gaan zonder iets te doen, waarbij er geen tegenstanders waren in een straal van > 5 meter? Ok dit soort dingen gebeurt niet vaak maar in het echt heb ik volgens mij nog nooit iemand die vrijstaat tegen de bal aan zien lopen.

Uiteraard heeft dit invloed tot een zekere maat. Het enige wat ik kan zeggen is dat het inspelen en aannemen een stuk complexer, rijker is geworden.. dus automatisch het aannemen en acties maken ook. Dit is een kwestie van veel oefenen en experimenteren met de besturing. Vooral zaken als de krach van een pass (hoe lang druk je op X of driehoek is belangrijk). Het is vooral ook een kwestie van goed weten te schakelen van man naar man wanneer je een bal afspeelt. Dus zodra je een bal passed naar een medespeler moet je al opereren vanuit de speler die de bal ontvangt. Supercancel (r2) is hier belangrijk bij, vaak moet je namelijk een verdediger aftroeven om de bal aan te kunnen nemen.
oftewel: "Think first before you act!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:59:
ik raad je aan de assist settings aan te passen. Mogelijk staan daar bepaalde zaken op automatisch ingesteld qua aanvallen en verdedigen. Ik heb soms ook last van verkeerde mankeuze bij een L1 klik. Maar geen heersend probleem. Idd moet je soms 2 of 3 keer L1 drukken tot je 'die' man wordt.
Wat bedoel je met "assist settings" aanpassen? Als er iets aan te passen valt voor de cursor gevoeligheid zou ik dat graag willen weten. Of bedoel je dat ik naar cursor moet veranderen naar de unassisted modus. Tja dat kan maar daar met je vooral in de aanval te veel en te snel steeds wisselen van cursor want anders speelt de computer zelf het spelletje. Oftewel hetzelfde wat Harribo zegt. De semi-assisted is goed, maar deze moet wanneer er geen bal bezit is gewoon niet automatisch van speler veranderen wat erg irritant werkt. Voorbeelden van irritaties:
  • Ik loop met een speler een bepaalde kant uit tijdens verdedigen, vaak naar achteren, veranderd automatisch de cursor naar een speler die meer achterin staat. Gevolgen: tegenstander krijgt veel te veel ruimte. De achterste line kan in de problemen komen omdat de buitenspel grotendeels wat opgeheven.
  • Ik ben een speler die met een sliding de bal probeer te onderscheppen / blokken / overnemen. Maar de tegenstander geeft ondertussen een lange bal. Ik wordt automatisch de speler die dicht bij die ontvangende tegenstander staat, die de sliding uitvoert. Gevolgen: tegenstander heeft veel meer ruimte of zelfs een vrije loopt naar mijn doel...
  • Er wordt een lange bal gegeven naar mijn doelgebied. De cursor veranderd continue tussen twee spelers. Die ik beide eigenlijk niet goed kan besturen. Soms zie je zelfs dat er door de cursor veranderingen vertraging zit in mijn rennende verdedigers. Gevolg: de tegenstander is de "winner" uit deze situatie, aangezien die geen last heeft van vertragingen, die net genoeg kunnen zijn voor een schietpoging of pass.
Uiteraard heeft dit invloed tot een zekere maat. Het enige wat ik kan zeggen is dat het inspelen en aannemen een stuk complexer, rijker is geworden.. dus automatisch het aannemen en acties maken ook. Dit is een kwestie van veel oefenen en experimenteren met de besturing. Vooral zaken als de krach van een pass (hoe lang druk je op X of driehoek is belangrijk). Het is vooral ook een kwestie van goed weten te schakelen van man naar man wanneer je een bal afspeelt. Dus zodra je een bal passed naar een medespeler moet je al opereren vanuit de speler die de bal ontvangt. Supercancel (r2) is hier belangrijk bij, vaak moet je namelijk een verdediger aftroeven om de bal aan te kunnen nemen.
oftewel: "Think first before you act!"
Ik heb het vooral dan over de hoge ballen, die ik soms eerst gecontroleerd wil hebben op de borst. Het is echter mij niet helemaal duidelijk hoe je dat kan doen. Ze nemen de bal toch vaak met de voet aan, waardoor de bal langer onderweg is en vaak verder van de positie die ik voor ogen had als je de bal met de borst aanneemt. Of ze nemen de bal helemaal niet aan...

offtopic:
Je kan met Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/quote_onderbreker.gif knopje de reactie opsplitsen, waar je dan je reactie op kan geven. Dit is dan ook handiger voor degene die jouw reactie dan wil quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de assist settings bedoel ik dat je daar de boel niet op automatisch moet zetten. Ik speel geregeld op 'balanced' dus geen (super) offensive of defensive. Wat betreft het automatisch veranderen van je spelers heb ik er minder last van als ik het zo lees. Maar dat kan ook met speelstijl te maken hebben. Ik verdedig erg vaak met de computer (square gedoseerd indrukken/houden), zelf loop ik dan achter die verdediger en geef ik rugdekking, dit werkt effectief.

Wat betreft hoge ballen aannemen 2 dingen. Wanneer je een bal hoog ontvangt en er een verdediger dicht op je staat het volgende; L1 tot je de betreffende man wordt. Let op hierbij dat je zsm L1 en richting (van de ontvanger) indrukt. De bal is dan nog onderweg, wat je vervolgens doet is R2 tappen/inhouden tot je je speler vrij kunt bewegen en voor de verdediger komt. Timing en inzichtelijk sturen zijn cruciaal hierbij.

Wanneer je een bal uit de lucht wilt aannemen en je hebt de ruimte is R1 (en sturen op het moment dat de bal op je borst landt) de knop om te gebruiken. De bal stuitert dan de richting op waar je naartoe beweegt. Ook R2 is hierbij van nut je kan zo een stap 'naar achteren' zetten en de bal direct op je voet aannemen.

Training mode (free kick mode) is een aanrader om die hoge ballen te oefenen. Het is idd lastig, als je al een decennia pest dan zit het 1 en ander ingebakken. Voor de rest is het een kwestie van oefenen en veel experimenteren met beweging en knopcombinaties.

p.s.
Erg jammer is dat de nieuwe pes, je in trainingmode niet die interval replays hebt van een paar seconden die je op de PS2 hebt (had). Dan kan je erg goed oefenen door terug te spoelen naar een moment door select in te drukken en te hervatten. Hier mogen ze wel een update voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:14:
Wat betreft de assist settings bedoel ik dat je daar de boel niet op automatisch moet zetten. Ik speel geregeld op 'balanced' dus geen (super) offensive of defensive. Wat betreft het automatisch veranderen van je spelers heb ik er minder last van als ik het zo lees.
Ok, je bedoeld de Attack level. Tja, zelf heb ik een (sterk) vermoeden dat dit er niets mee te maken heeft. Het ligt gewoon hoe gevoelig de cursor is, imo.
Maar dat kan ook met speelstijl te maken hebben. Ik verdedig erg vaak met de computer (square gedoseerd indrukken/houden), zelf loop ik dan achter die verdediger en geef ik rugdekking, dit werkt effectief.
Idem hiervoor.
Wat betreft hoge ballen aannemen 2 dingen. Wanneer je een bal hoog ontvangt en er een verdediger dicht op je staat het volgende; L1 tot je de betreffende man wordt. Let op hierbij dat je zsm L1 en richting (van de ontvanger) indrukt. De bal is dan nog onderweg, wat je vervolgens doet is R2 tappen/inhouden tot je je speler vrij kunt bewegen en voor de verdediger komt. Timing en inzichtelijk sturen zijn cruciaal hierbij.

Wanneer je een bal uit de lucht wilt aannemen en je hebt de ruimte is R1 (en sturen op het moment dat de bal op je borst landt) de knop om te gebruiken. De bal stuitert dan de richting op waar je naartoe beweegt. Ook R2 is hierbij van nut je kan zo een stap 'naar achteren' zetten en de bal direct op je voet aannemen.

Training mode (free kick mode) is een aanrader om die hoge ballen te oefenen.
R2 en supercancel zou kunnen. Ik heb het al best al wat mee geoefend (ook in de Training modus), maar ik heb het gevoel dat het niet altijd werkt op een of andere manier. (Of ik ben daar niet goed genoeg voor... :X :P)
Het is idd lastig, als je al een decennia pest dan zit het 1 en ander ingebakken. Voor de rest is het een kwestie van oefenen en veel experimenteren met beweging en knopcombinaties.
True. :)
p.s.
Erg jammer is dat de nieuwe pes, je in trainingmode niet die interval replays hebt van een paar seconden die je op de PS2 hebt (had). Dan kan je erg goed oefenen door terug te spoelen naar een moment door select in te drukken en te hervatten. Hier mogen ze wel een update voor maken.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die supercancel is best lastig. Vaak moet ik 2 keer drukken of op R1 en R2 tegelijk om 'los te komen' daarna kan ik vrij rondbewegen bij ballen die worden ingespeeld hoog. Een ander aandachtspunt is het koppen. Je kan als je goed drukt (inhoudt) en stuurt keihard inkoppen. Early cross is je vriend. Wat ik ook heb gemerkt is dat je het koppen bij een corner of scrimmage echt goed moet timen. hakken op square werkt averechts. Je springt te vroeg en mist, schampt de bal of de verdediger is dr mee vandoor.

Zoiezo is één van de belangrijkste dingen die ik heb gemerkt die je gameplay verstoren namelijk het veranderen wijzigen van je formation settings.

Er zullen uitzonderingen zijn.. maar ik merk dat de teams meer harmonieus spel creeeren wanneer ik alles in zn standaard waarden laat.
Ik breng alleen wijzigingen aan in de assisted settings velden. formation settings laat ik meestal achterwege.

Ik heb ook vaak nog last van "waarom wordt hij niet dat mannetje! GVD!" wat ook van invloed kan zijn is dat je te lang met een bepaalde speler loopt en je buiten diens positie je rondbeweegt. Dus als ik met Eto'o in ene een bal wil terugpakken en ik sprint met hem ver in mijn eigen helft waar ik vervolgens wordt afgetroefd en op L1 ram om een verdediger te selecteren kan dit misgaan. Ik had dan dus eerder L1 moeten drukken en bv. met Cambiaso de man moeten aanpakken. Natuurlijk is dit allemaal afhankelijk van wie, waar loopt. Maar you get the point. Spelers die buiten hun positie lopen kunnen een stoorzender worden.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Jup, speel ook vaak basis formaties. Chelsea 4-4-2 is ook wel lekker btw, gebruik ik online vaak.
Gisteren tegen een Ier, die nam Nederland, dus nam ik Ierland :p. 2-1 gewonnen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
SemperFidelis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:34:
Jup, speel ook vaak basis formaties. Chelsea 4-4-2 is ook wel lekker btw, gebruik ik online vaak.
Gisteren tegen een Ier, die nam Nederland, dus nam ik Ierland :p. 2-1 gewonnen haha.
Als je Chelsea gebruikt zou je ook eens Inter kunnen proberen, vind ik zelf toch net wat lekkerder spelen :). Al kan je met Anelka en Drogba wel spelers voorbij komen, met milito lukt dit niet bepaald vaak haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig die PES2010 op de PS2 speelt?

Ben wel benieuwd hoe die daarop speelt. tot PES2010 vond ik PES op de PS2 het best spelen.
Heb op zolder mn PS2 staan.. als die lekker speelt wil ik die dr wel bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
PS2 versies zijn altijd heel erg anders. De PS2 versie van PES2010 is in ieder geval veeeel sneller dan de 360 versie, vond dat echt niet tof. PES2009 was ook al te snel. Beter PC versie halen als je PC de aankan, want dan kun je modden en dan heb je 600 teams ipv alleen Eredivisie, Liga en Ligue 1 :p.
Op evo-web.co.uk kun je allerlei patches downloaden.

@Dersan: thanks, zal eens proberen. Drogba en Anelka komen ook niet echt vaak hun man voorbij hoor :p.
Maar Chelsea heeft A. Cole en Bosingwa, daar kan ik altijd lekker opstomen via de zijlijn en dan voorgeven. En Drogba wint echt elk kopduel 8)

[ Voor 25% gewijzigd door SemperFidelis op 22-01-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[b][message=33329501,noline] Beter PC versie halen als je PC de aankan, want dan kun je modden en dan heb je 600 teams ipv alleen Eredivisie, Liga en Ligue 1 :p.
Op evo-web.co.uk kun je allerlei patches downloaden.
Ik heb nav van deze tekst een vraag:
Is er een mogelijkheid om 2x PES 2010 op je pc te installeren?
Want dan kan ik met 1 exemplaar online spelen zonder problemen en met de andere offline en dus die extra patches installeren zodat ik meer mogelijkheden heb.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
De meeste patches houden hier wel rekening mee ;) Die installeren zichzelf als aparte .exe waardoor je nog steeds de originele versie kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MaartenFM schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:41:
De meeste patches houden hier wel rekening mee ;) Die installeren zichzelf als aparte .exe waardoor je nog steeds de originele versie kunt spelen.
De Smoke Patch kwam ik net tegen en die vertikt dat dus.
Maar ik heb zostraks als test mijn originele PES 2010 folder gekopieerd en hernoemd. Werkt ook, dus....dat is in elk geval dan wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Wie kan mij helpen bij het volgende. Ik kan met PES 2010 niet online gamen tegen/met vrienden. Als ik een wedstrijdruimte aanmaak en hij daarin wil wordt hij eruit gegooid. Andersom is dit ook het geval. Dit geld tevens bij gemeenschap, ook hier lukt het niet.

Kan het misschien met de verbinding te maken hebben? Ik ben middels WIFI verbonden met het PS netwerk. Het valt mij overigens ook op dat ik nooit tegen Nederlanders speel, dit zou qua verbinding toch veel gunstiger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
melluh3 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:20:
Wie kan mij helpen bij het volgende. Ik kan met PES 2010 niet online gamen tegen/met vrienden. Als ik een wedstrijdruimte aanmaak en hij daarin wil wordt hij eruit gegooid. Andersom is dit ook het geval. Dit geld tevens bij gemeenschap, ook hier lukt het niet.

Kan het misschien met de verbinding te maken hebben? Ik ben middels WIFI verbonden met het PS netwerk. Het valt mij overigens ook op dat ik nooit tegen Nederlanders speel, dit zou qua verbinding toch veel gunstiger zijn?
Hoe zit het met andere spellen; kun je daar wel goed mee online? Ik neem aan dat je op een PS3 speelt? Zo ja, ik doe het ook met wifi en ondervind geen enkel probleem. Denk toch dat het te maken heeft met je router wellicht... heb je bedraad al geprobeerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Vads schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:38:
[...]

Hoe zit het met andere spellen; kun je daar wel goed mee online? Ik neem aan dat je op een PS3 speelt? Zo ja, ik doe het ook met wifi en ondervind geen enkel probleem. Denk toch dat het te maken heeft met je router wellicht... heb je bedraad al geprobeerd?!
Gisteren heeft een vriend van me zijn PS3 bedraad, ik speel nog steeds middels WIFI. Bij gemeenschap konden we nu gewoon spelen, dus dit is al een vooruitgang. 2 VS 2 e.d. gaat nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Iemand enig idee wat die rode pionnetjes bij de dossiers van spelers betekenen die je ziet bij de negotiations? Als ik voor die spelers ga negotiaten dan komen ze nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prutzer80 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:22:
Iemand enig idee wat die rode pionnetjes bij de dossiers van spelers betekenen die je ziet bij de negotiations? Als ik voor die spelers ga negotiaten dan komen ze nooit?
Dat is of ze uit hun jeugd komen. :) Dat zou je kunnen zien in de "help" als je op back (Xbox 360) / select (PS3) drukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 24-01-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dan weet je vast ook wat een sterretjes voor hun naam betekent? Ik kon dat niet vinden in de help..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Iemand die weet hoe je een op de computer kunt zorgen dat het grijze verbindingsteken een kleur krijgt, ik zou namelijk wel willen weten of mijn verbinding goed of slecht is maar dat is niet te zien omdat ik een grijs icoontje heb. Ik heb de poorten van PES2010 al geopend op de router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:16:
Dan weet je vast ook wat een sterretjes voor hun naam betekent? Ik kon dat niet vinden in de help..
Ja dat weet ik (toevallig) ook. :) Dat staat voor een speler als die een of meerdere "Playing style cards" heeft. Dat zijn de abilities die je aan en uit kan schakelen, zoals: Overlapping run en Long ranger. Weet niet meer precies waar dit na te lezen is, maar je ziet wel dat deze kaarten een sterretje hebben en der andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MaartenFM schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:22:
Iemand die weet hoe je een op de computer kunt zorgen dat het grijze verbindingsteken een kleur krijgt, ik zou namelijk wel willen weten of mijn verbinding goed of slecht is maar dat is niet te zien omdat ik een grijs icoontje heb. Ik heb de poorten van PES2010 al geopend op de router...
Kan je volgens mij niets aan doen, gewoon een nieuwe instelling die je meekreeg met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Regeneration schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:10:
[...]

Ja dat weet ik (toevallig) ook. :) Dat staat voor een speler als die een of meerdere "Playing style cards" heeft. Dat zijn de abilities die je aan en uit kan schakelen, zoals: Overlapping run en Long ranger. Weet niet meer precies waar dit na te lezen is, maar je ziet wel dat deze kaarten een sterretje hebben en der andere niet.
Ah! Daar was ik nooit achtergekomen :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Allen, vanavond zal de derde GOTPS3 PES2010 competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:30 uur.

- potjes van 10 minuten

zijn.

moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight lekker lekker :D

heb me al ingeschreven, wie doen er nog meer mee, op vads na dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What's in it for the winner?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eer?

Hoe meer mensen meedoen, hoe beter het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb me ook ingeschreven, maar weet niet of ik mee kan doen het gaat namelijk niet goed in privé sfeer.. Als we geen telefoontje krijgen dan ben ik erbij, anders zou ik vanavond helaas moeten laten gaan..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Is dit vriendschappelijk of telt dit ook mee voor in het klassement?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste