Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:54
Wat is eigenlijk hun manier om die wedstrijd zo af te laten kappen? Is dit door mega up/downloads aan te zetten ofso, of mocht dat hier niet besproken worden?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-04 13:41
Salv schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:33:
Wat is eigenlijk hun manier om die wedstrijd zo af te laten kappen? Is dit door mega up/downloads aan te zetten ofso, of mocht dat hier niet besproken worden?
lijkt mij het meest voor de hand liggende.
ze zouden een limit per speler in moeten stellen waaraan de verbinding moet voldoen.
wanneer tijdens de wedstrijd de verbinding onder dat limit valt heeft die persoon de wedstrijd verloren en word deze beëindigd.

zo voorkom je ernstige lag tijdens de wedstrijden en een eerlijke afloop daarvan.

maar ja, ze zullen bij konami vast wel een oplossing hebben.
we will see :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik ben in de master league bezig en heb een super goede jeugdspeler die al 4 jaar in dienst is, 20 jaar, gem. stats: 98.
Omdat het contract afliep werd er een nieuw voorstel gedaan. Eerst was z'n salaris 600.000,- ongeveer.
Maar nu wilde hij dus ineens 13.500.000,- !!!
Omdat ik het geld heb, en hem niet zomaar kwijt wil zijn, heb ik maar toegestemd met het absurd hoge salaris. Ik heb heb wel meteen daarna op de transfer list gezet, maar er heeft geen ploeg een bod gedaan. Niet aan het eind van het seizoen, en ook niet aan het begin van het nieuwe seizoen.
Mijn totale uitgaven voor de salarissen is nu 39.000.000,-
Die 13.500.000,- is dus behoorlijk uit verhouding. De rest van de spelers krijgen tussen de 300.000,- en 2.000.000,- salaris.
Hoe goed hij ook is, ik wil hem zo snel mogelijk kwijt. Maar ik ben bang dat niemand hem kan betalen....

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha 13.5mil dat is lekker verdienen dan..

Dan moet je of een brakke verbinding hebben of een mega upload, want ik down en up continu tijdens het spelen van een wedstrijd, maar word nooit de verbinding verbroken..

Hopelijk werken ze dat beter af in 2011 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robhoeben schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:24:
Ik ben in de master league bezig en heb een super goede jeugdspeler die al 4 jaar in dienst is, 20 jaar, gem. stats: 98. Omdat het contract afliep werd er een nieuw voorstel gedaan. Eerst was z'n salaris 600.000,- ongeveer. Maar nu wilde hij dus ineens 13.500.000,- !!! [...] Hoe goed hij ook is, ik wil hem zo snel mogelijk kwijt.
Dat is zeker een hoog bedrag, maar met een waarde van 98 vind ik dat niet eens zo gek. Hij is en nog een jonge speler met groeimogelijkheden (hoewel beperkt met een Overall rating van 98) én hij kan nog wel 10 jaar door spelen. Ik zou hem persoonlijk gewoon houden, als je daar gewoon het geld voor hebt, uiteraard.

Zelf heb ik ook een paar van dergelijke spelers. Aangezien ik nauwelijks goede spelers kan kopen, zal ik dergelijke spelers altijd houden. Om even een indruk te geven van mijn ML team:

code:
1
2
3
4
5
positie - Overall - leeftijd - salaris - huidige waarde (Salaris & waarde is in miljoenen)
GK      -   89    -    21   -   2.4   -     5.9 
SB      -   89    -    17   -   1.6   -     4.3
AMF     -   95    -    19   -   6.5   -     9.3
CF      -   93    -    20   -   5.1   -    13.9

Verder zit het salaris van de overige basisspelers ook zo rond de 2 tot 5 miljoen. Reserves zo'n 1,0 tot 3 miljoen. Tribune klanten / "normale" jonkies 200.000 tot zo'n 500.000.

Totaal team salaris = zo'n 64 miljoen momenteel. Dat is veel, maar ik heb geld zat omdat ik nauwelijks aankopen kan doen. En de aankopen die ik doe zijn jonge spelers, die relatief goedkoop zijn. Bovendien als je de ML start met bijvoorbeeld Manchester United is het totaal team salaris 82,5 miljoen of Barcelona met 84,6 miljoen. Topteam moeten goede spelers hebben en die vragen eenmaal veel geld... :P

[ Voor 28% gewijzigd door Regeneration op 10-06-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha heb je nog wel uitdagingen dan met ML ?

Na alles gewonnen te hebben met een zwak begin team helemaal op te bouwen en alleen maar eigen spelers en jeugdspelers en dan ook de CL winnen, dan is voor mij de uitdaging er toch wel een beetje uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Ik blijf het vreemd vinden dat ik in ML al 3 seizoenen de nummer 1 club ben maar nog steeds amper spelers aan kan trekken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salv schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:29:
Haha heb je nog wel uitdagingen dan met ML ?

Na alles gewonnen te hebben met een zwak begin team helemaal op te bouwen en alleen maar eigen spelers en jeugdspelers en dan ook de CL winnen, dan is voor mij de uitdaging er toch wel een beetje uit :P
Ik moet de triple (CL, landskampioen en beker winnen in een seizoen) nog halen en nog nummer 1 op de ranglijst komen te staan. :+

Dat laatste is me inderdaad nog niet gelukt terwijl ik nu met mijn negende seizoen bezig ben en ik al een paar keer de CL heb gewonnen stuk of 5 keer landskampioen ben geworden en ook zo'n 5 keer de beker heb gewonnen...

Ben overigens wel begonnen met PES United en verder heb ik nog even de tijd voor de volgende PES komt. :+

cheiron schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:44:
Ik blijf het vreemd vinden dat ik in ML al 3 seizoenen de nummer 1 club ben maar nog steeds amper spelers aan kan trekken..
Daar heb ik dus ook last van, hoewel ik niet de nummer 1 club ben... maar nr 16 en ik kan niet een speler kopen van een club die nummer ~120 staat. De speler heeft weliswaar een overall rating van 85, maar een geschatte waarde van slechts een half miljoen. Ook eerdere pogingen om te komen is niet gelukt. Kan je 30 miljoen te besteden hebben voor een aankoop, maar als je niet eens een bod kan doen... tja...

[ Voor 33% gewijzigd door Regeneration op 09-06-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

In de ML valt het mij op dat op een gegeven moment spelers per jaar hetzelfde salaris willen als dat ze waard zijn.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja dat is ook heel vervelend, maar ik heb onderhand wil 100mil te besteden en dan ook nog de nummer 1 team zijn, maar ook dan kun je toch moeilijk spelers kopen, of ze willen spelers spot goedkoop van je overnemen. Ach online speel ik het zo nu en dan nog wel eens, dan is het nog wel leuk als het goed gaat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:01
Leuke addon voor het WK
http://www.pes-patch.com/...p-patch-2.html#more-26178
Hiervoor heb je eerst PESEdit 3.4 nodig.
http://www.pes-patch.com/...patch-3-4.html#more-25803

Met echt vuvuzela geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

oh jongens,

10 potjes online gespeeld, 10 keer disconnecten ze met de welbekende melding.
en dat terwijl hij gewoon groen is op het moment van beginnen.
iedere keer als ze op start drukken is het janken geblazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Bij gebrek aan een PES2011 topic post ik hem hier:

_O_ _O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 156876 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:36:
[video]

_O_ _O_ _O_
Zelf vind ik dat ik het beste kan oordelen als de game uit is, zelfs de Demo speelt vaak net iets anders. Ben wel weer benieuwd wat het gaat brengen dit jaar. Maar het duurt zeker nog wel een 4 maanden. Een topic komt er ook zeker wel maar dat zal ook later zijn. Tot die tijd kan het inderdaad best hier worden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ziet er ontzettend sloom uit

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Godzijdank wel, misschien komt realisme nu eindelijk weer eens op de eerste plaats te staan! En die muziek aan het einde van het filmpje ken ik volgens mij (ook) van een reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Anoniem: 156876 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:36:
[video]

_O_ _O_ _O_
Als ze BaL maar aangepast hebben,anders laat ik hem lekker voorbij gaan :Y)
want het is natuurlijk logisch en realistisch als je bij Chelsea voetbalt je compleet weggetikt wordt door Stoke City en Hull City :')

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:20
Salv schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:33:
Kan op verschillende manieren. Je kan jezelf laten laggen, maar het kan ook met bepaalde router instellingen.

Konami moet dit echt eens aanpakken, sinds pes 2006 heb je al dit soort mogelijkheden.

Ook moet men het vroegtijdig beeindigen van wedstrijden afstraffen. Waardeloos als ik 6-0 voorsta en iemand hem afkapt.

Zelfde geldt voor het maken van eigen doelpunten, wat resulteert in een 3-0 overwinning. Ik wil mijn doelpunten behouden!!!!!

Weet iemand of pes 2011 echt een nieuwe engine is (dus echt next gen???).

[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 16-06-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reviews: E3: Pro Evolution Soccer 2011

Ben hem zelf nog aan het lezen, maar de zin:
Nog voor we het eerste potje hadden uitgespeeld, wisten we het al zeker: Pro Evolution Soccer is helemaal terug.
klinkt in ieder geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dat hoor ik ieder jaar :P
(edit)
Heb het ff gelezen,er wordt helaas niets over BaL of het (duidelijk aan vervanging toezijnde) commentaar gezegd.

[ Voor 70% gewijzigd door Kez op 16-06-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:33:
[...]

Weet iemand of pes 2011 echt een nieuwe engine is (dus echt next gen???).
Jep! _O_ Kan ook niet anders he, anders zetten ze zichzelf al weer buitenspel en vragen ze bijna letterlijk om een wissel, om maar in de voetbaltermen te blijven. :+

Wat ik nu gezien heb wordt het eindelijk de PES waar ik, even velen met mij, jaren op gewacht heb, elk jaar was het hem toch weer "net niet". Het realisme kan een heel stuk hoger, en de snelheid dus over het algemeen omlaag. Hierdoor heb je meer controle over je spelers en uiteindelijk krijg je snelle aanvallen alsnog, maar dit dan waarschijnlijk, net als in het echt, als de ballen goed gespeeld worden, anders zal het tempo er zo uit zijn. Dat hoop ik dan allemaal. :9

Ik kan niet wachten. Heb hem tot nu toe op de PC (laptop) gespeeld, maar voor deze ga ik een PS3 kopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:04:
[...]

Jep! _O_ Kan ook niet anders he, anders zetten ze zichzelf al weer buitenspel en vragen ze bijna letterlijk om een wissel, om maar in de voetbaltermen te blijven. :+

Wat ik nu gezien heb wordt het eindelijk de PES waar ik, even velen met mij, jaren op gewacht heb, elk jaar was het hem toch weer "net niet". Het realisme kan een heel stuk hoger, en de snelheid dus over het algemeen omlaag. Hierdoor heb je meer controle over je spelers en uiteindelijk krijg je snelle aanvallen alsnog, maar dit dan waarschijnlijk, net als in het echt, als de ballen goed gespeeld worden, anders zal het tempo er zo uit zijn. Dat hoop ik dan allemaal. :9

Ik kan niet wachten. Heb hem tot nu toe op de PC (laptop) gespeeld, maar voor deze ga ik een PS3 kopen. :Y
Nou, ik ben benieuwd met die snelheid, dribbelen mogen ze dan wel eens afschaffen!

Hoe ik nu speel heeft weinig te maken met voetbal, vanaf de aftrap dribbel & scoor ik 8 uit 10 keer.

Overall passing is rond de 60 gemiddeld i.v.m. het dribbelen.

Dribbelen > pasen in deze pes en vorige!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:54:
[...]

Nou, ik ben benieuwd met die snelheid, dribbelen mogen ze dan wel eens afschaffen!

Hoe ik nu speel heeft weinig te maken met voetbal, vanaf de aftrap dribbel & scoor ik 8 uit 10 keer.

Overall passing is rond de 60 gemiddeld i.v.m. het dribbelen.

Dribbelen > pasen in deze pes en vorige!!!!!
Speel je dan wel op het hoogste niveau? :+ Maar je hebt wel gelijk, vooral met Messi speelt het veel te makkelijk, maar ik weet haast wel zeker dat ze dat gefixt hebben. De bal moet het werk doen, die is sneller dan welke speler dan ook. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:11

sebasd

loopt op espresso

Deruxian schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:06:
[...]En die muziek aan het einde van het filmpje ken ik volgens mij (ook) van een reclame?
offtopic:
Ode an die freude uit Beethoven's 9e symfonie, voorzien van (zo te horen) Duitse tekst. Muziek is in een aangepast arrangement ook wel bekend als het Europese 'volkslied' en ongetwijfeld uit meerdere reclames, maar ik zou zo geen voorbeeld kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:06
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:21:
[...]

Speel je dan wel op het hoogste niveau? :+ Maar je hebt wel gelijk, vooral met Messi speelt het veel te makkelijk, maar ik weet haast wel zeker dat ze dat gefixt hebben. De bal moet het werk doen, die is sneller dan welke speler dan ook. :Y
Online gaat je dat zeker ook niet lukken (bij mij igg), ook al proberen ze dat zoooo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:21:
[...]

ik speel alleen online, heb nog nooit in me leven master league gespeeld.

Had op xbox 360 tegen de 800 punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Bah ik zal wel een stabiele verbinding hebben, maar wanneer ik tegen mensen speel waarbij je een dikke 2 seconden input lag hebt en wat dus gewoon niet speelbaar is, dan maar eens getest met een upload aan te zetten om zo de match maar subtiel te beeindigen, krijg ik wel een rode indicator maar geen verbroken verbinding.. Dus dan speel je hem maar uit door de controller maar weg te leggen voordat ik me dood erger en zelf een platte bal krijg:p

Ben toch maar eens op onderzoek gegaan maar er word nergens besproken wat de manier is om zonder punten verlies dit soor lag potjes te kunnen afsluiten.. Gelukkig daarna wel 3 normale potjes gehad waar ik deze 10 punten verlies weer goed kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Een vraagje, is er ook ergens een online handleiding? Ben mijn boekje namelijk kwijt geraakt. Dus gewoon van de controls enzo, verder staat die van mij ingesteld op een xbox controller, hoe verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
ZoutePeper schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:06:
Een vraagje, is er ook ergens een online handleiding? Ben mijn boekje namelijk kwijt geraakt. Dus gewoon van de controls enzo, verder staat die van mij ingesteld op een xbox controller, hoe verander ik dat?
http://www.gamefaq.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
En waar dan op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vraagje aan de mensen die ook wel veel online spelen.

Vaak kun je van te voren een aantal tactieken instellen, behalve de basis die er al zijn. Dan zie je als het eigen tactieken zijn vaak de nummers 1 2 3 4 bij de tegenstander voorbij komen, wat bij mij altijd vraagtekens laat op doen :P

Nu is mijn vraag eigenlijk, als jullie online spelen gebruiken jullie dan ook eigen tactieken en zo ja wat voor tactieken gebruik je het meest, of zijn efficiënt? Ik speel mijn wedstrijden allemaal zonder tactiek namelijk gewoon spelers wisselen en gaan met de banaan, en zit nou op de grens van 580 punten en merk dat het steeds lastiger word om te winnen, dus dacht dat ik met een stukje tactiek hier wat aan kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
Is het mogelijk om op een of andere manier het huidige WK na te bootsen? Dus dat je alle teams mee laat doen die in het echt ook mee doen? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar... Kan wel heletijd op random drukken, maar krijg natuurlijk nooit de goede teams zo...

Stom na uuuuuuuuurrren proberen en maar spelen met kut pools, ben ik er achter. Werkt alleen niet erg makkelijk. Gewoon kruisje op een land wat je eruit wilt halen...

[ Voor 24% gewijzigd door Monda op 07-07-2010 20:24 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6 potjes online gespeeld, 4x gingen ze disconnecten.
En altijd als je voorstaat met 3-0 en ze weten dat het kansloos is.

gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:41:

gvd
Dus jij haalt er plezier uit als je tegen mensen speelt die kansloos zijn? Laat toch lekker gaan en start de volgende pot op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:41:

gvd
Haha, moet je ze gewoon een keer laten scoren, laat ze denken dat ze nog kans maken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja jongens, hartstikke leuk, maar het irriteert me wel heel erg.
Heb o echt het gevoel dak toch voor niks speel als ze de hele tijd zo erg gaan laggen dat de verbinding verbroken word, en je vervolgens niks geen punten krijgt.

:(

En btw, de meeste hadden meer punten als dat ik heb, dus ik speel niet tegen kanslozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Als je vaak met die bug disconnect wordt je balletje na een tijdje ook kleiner dus ze verdwijnen vanzelf uit de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Inderdaad, ieder jaar stikt het van dit soort geleuter. Ik ben wel wat teleurgesteld in PES 2010 oa. door het verlies aan controle etc (zie oa mijn eerdere post hier elders http://gathering.tweakers...message/33433977#33433977 ). Desondanks vind ik het nog steeds het beste voetbalspel.
Eerst zien, dan geloven met PES 2011. Tot dan negeer ik alle grootste uitspraken.

Edit: Ik heb de video gezien van PES 2011, eerste wat mij opvalt is dat de snelheid van de bewegingen van de spelers te langzaam zijn. Krijg de indruk dat een speler wéér niet echt onder controle te krijgen is omdat de bewegingen té traag en té voorgeprogrammeerd zijn. Bij een filmpje van een goal zag ik zelfs een verdediger weer een verkeerde kant oplopen. Kortom: hou mijn hart vast.

Edit 2, ik quote:
Free passing is een ingrijpende verandering, al was het maar omdat je de zin "De computer passte naar iemand anders dan ik wilde!" uit je vocabulaire kunt schrappen. Jij passt, niet de computer. Alleen de hardheid van je pass en de richting die je er aan geeft, bepalen waar de bal heen gaat. Dit houdt echter ook in dat je altijd geconcentreerd moet blijven. Je bent vaak geneigd een pass te geven en dan ongeveer in de richting van de speler die je aan wilt spelen te mikken. Dat kan niet meer; je zult altijd met veel precisie moeten inspelen. We kunnen ons voorstellen dat sommige gamers dit wat irritant vinden, maar op een echt voetbalveld zul je je pass ook altijd moet mikken.
Als dit gaat lijken op de Free Passing die in PES 2010 onder de rechterjoystick zit, dan kan ik het passen we vergeten. Die is namelijk niet te besturen.

Edit 3, ik quote
Een andere verandering is dat de speelsnelheid flink is afgenomen. PES 2011 gooit de arcade-inslag van PES 2010 uit het raam en gaat, wat de snelheid betreft, eigenlijk FIFA een beetje achterna. Dit heeft volgens ons alleen maar voordelen.
Kon wel gekopieerd zijn toen PES 2010 uitkwam tov PES 2009. Toen sprak men ook van de afgenomen speelsnelheid. Ik zie alleen maar nut hierin als een mannetje op elk moment ook dáádwerkelijk reageert op je gamepad. In PES 2010 is dit nu een drama omdat de speelsnelheid ook afgenomen is.
Wordt de speelsnelheid nog trager en de reactietijd van de gamepad niet sneller, dan wordt het nog beroerder spelen in dat opzicht.
Je moet dan al een té ruime tijd van te voren bedenken wat je gaat doen en de desbetreffende knop indrukken.
Op het moment dat de speler de actie dan gaat uitvoeren, kan de situatie op het veld alweer anders zijn, zodat je eigenlijk je druk op de gamepad wilt annuleren, wat vaak ook weer te traag reageert etc..

Ik ben misschien een azijnzeiker, maar ik vind het zo zonde dat Konami tot nu toe die dingen nooit echt aanpakt. Controle is het belangrijkste in een voetbalspel. Dat was ondanks de mindere graphics in de oudere PES versies stukken beter (PES 5/6).

[ Voor 91% gewijzigd door Harribo op 12-07-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag PES 2010 binnen gekregen voor de PS3. Ik weet niet waarom, maar op een of andere manier speelt het iets beter dan op de PC, meer mensen die dit opgevallen is? Online werkt tot nu toe trouwens perfect, dat is op de PC echt een ramp. :Y

Iemand potje? Add me! PSN: gwbh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Potje PES 2010 Pc Toplayer nivo :
Kansen : voor mij 9 , tegenstander 1
Goals: 0 voor mij, 1 voor tegenstander :S
Onstaan van goal: voorzet van tegenstander, cursor verspringt(!) van mijn verdediger naar een middenvelder, tegenstander loopt de bal erin, omdat ik hierdoor niet kan verdedigen :S

Wat een bagger spel. Als konami dit soort dingen niet aan gaat pakken, zie ik het somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Harribo: Inderdaad heel vervelend. Ik heb de laatste dagen iets met eigen doelpunten, afgelopen 3/4 dagen zeker wel 4 of 5 tegen gehad. :+ Op een of andere manier zit het soms echt níet mee.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-05 13:41
Nieuwe PES2011 gameplay video. 1e indruk? Ziet er erg goed uit!: YouTube: PES2011 - Full Gameplay preview code - [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was net te laat met het [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 1 topic, maar disucussie over PES 2011 kan nu daar. :)

Ik zie daar de stats zeshoek terug!!! :D De Pow(er) heet nu Phy(sical?) en lijkt omgedraaid te zijn met Sta(mina), maar ik ben al heel erg blij dat ze dit terug hebben gezet. Verder zou je de game speed nu kunnen aanpassen aan je wensen, een optie dit ik eigenlijk niet had verwacht.

[ Voor 63% gewijzigd door Regeneration op 03-08-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 156876 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:31:
@Harribo: Inderdaad heel vervelend. Ik heb de laatste dagen iets met eigen doelpunten, afgelopen 3/4 dagen zeker wel 4 of 5 tegen gehad. :+ Op een of andere manier zit het soms echt níet mee.. :N
Ik vermoed dat ze dit allemaal doen om het niveau Topplayer moeilijk te houden. Het spel zit er helaas vol mee.
Maar tja, dan speel ik weer eens FIFA 10 en ben ik na 2 minuten al verveeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
Wilde Mido en de Ridder toevoegen bij Ajax, maar zitten die beiden niet in het spel? Kon ze niet vinden... (ps3)

[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 10-08-2010 11:20 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:44
Ben sinds kort hooked aan PES2010... was altijd een FIFA addict... tot FIFA10 wat een baggerkwaliteit (PC). PES2010 zie ik meer als voetballend schaken!

Nu vroeg ik mij af of je ook kan wisselen van teams in de masterleague, ben met mijn tweede seizoen bezig met AJAX en zou graag een ander team willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
spacecrap schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:24:
Ben sinds kort hooked aan PES2010... was altijd een FIFA addict... tot FIFA10 wat een baggerkwaliteit (PC). PES2010 zie ik meer als voetballend schaken!

Nu vroeg ik mij af of je ook kan wisselen van teams in de masterleague, ben met mijn tweede seizoen bezig met AJAX en zou graag een ander team willen spelen...
Ik speel nu Fifa World Cup, ben het een beetje zat om terug te gaan naar PES. Het is grotendeels hard rennen met Eto'o oid en je bent onverslaanbaar. Ook gaan veel te veel voorzetten erin.

Heb ook echt online een keer 29 wedstrijden achter elkaar gewonnen :'). Ik denk dat ik ongeveer 1000000x de combo sneijder > steekpass > eto'o > afleggen > goal milito heb uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spacecrap schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:24:
Nee, dat is niet mogelijk. Als je met een andere team wil spelen zal je dus een nieuwe ML moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Nog even pessen met het nieuwe seizoen tot Pes 2011 met Pesedit 4.0 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Ik heb een probleem`met mijn pes. Alle engelse teams hebben een wit shirt met rode streepjes. Nu was dit nooit zo'n probleem vond ik, alleen ben ik in become a legend naar engeland getransferred. Buiten dat het de illusie nogal breekt is het verdomd lastig spelen als alle teams in de competitie precies hetzelfde shirt hebben.
Enig idee hoe ik dit op los? Ik denk dat het door een slechte patch een keer komt. Want ik kan in de edit sectie ook de strip niet aanpassen van deze teams. Is er een manier om alle shirts up te daten maar zo dat ik mijn savegame niet verkloot?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:34
Nu ik een fijne playlist met muziek heb voor in de menu's van PES2010, zou ik de muziek ook graag tijdens de wedstrijd horen. Is dit mogelijk?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Maverick schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:05:
Ik heb een probleem`met mijn pes. Alle engelse teams hebben een wit shirt met rode streepjes. Nu was dit nooit zo'n probleem vond ik, alleen ben ik in become a legend naar engeland getransferred. Buiten dat het de illusie nogal breekt is het verdomd lastig spelen als alle teams in de competitie precies hetzelfde shirt hebben.
Enig idee hoe ik dit op los? Ik denk dat het door een slechte patch een keer komt. Want ik kan in de edit sectie ook de strip niet aanpassen van deze teams. Is er een manier om alle shirts up te daten maar zo dat ik mijn savegame niet verkloot?
Niemand? Het is nu voor mij zo goed als onmogelijk om mijn bal-savegame verder te spelen.... ( ;( )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Heb dit spel al ook het hele jaar en het is best leuk, maar het frustratiegehalte is behoorlijk hoog:

- Passes die dan weer ontzettend traag zijn en de andere keer weer veel te hard. Hoelang je de (steek)pass knop ingedrukt houdt, is hier niet van belang. Gaat dus vanzelf.

- In de ML speel ik tegen topclubs vaak superieur (PES United) om vervolgens de volgende wedstrijd afgedroogd te worden tegen degradatieclubs (soms zelfs thuis). Je komt dan gewoon niet door de verdediging heen van pak 'em beet Sarmtonburg.

- Topspelers die gewoon niet af te stoppen zijn. Rooney, Nani en Agüero die zonder moeite je goed staande verdedigers passeren. Messi, Tevez gaan prima. Met name Ronaldo is veel te goed.

- De keepers die zachte en houdbare ballen niet klemmen waardoor de spits v/d tegenpartij als een haas bij de bal is. Ik moet wel zeggen, sommige ballen pakken ze echt fantatisch, om vervolgens keihard in de fout te gaan, ook met een rode vormpijl.

- Als er een voorzet gegeven wordt, is het bijna altijd een tegengoal voor mij. Er komen dan inkomende spitsen die opeens torenhoog boven mijn lange verdedigers uitsteken en hem snoeihard tegen het net koppen. 90% Van die kansen gaat raak, 10% gaat over/naast.

- De scheidsrechter. Wat een drama. Je wordt gewoon van achter (soms in de 16) neergehaald zonder dat er een onderbreking volgt plus een kaart. De noodrem is trouwens niet altijd rood, maar voor vrijwel elke tackle (soms ook op de bal) ga ik op de bon. Daarnaast als de blessuretijd is aangebroken (ongeacht welke helft) laat die scheids doorspelen totdat de CPU speler klaar is met aanvallen. Voor counters van mij is er dan geen tijd meer. Jammer, want het is leuk om te scoren in de 94e minuut.

- De irritante ''lucky'' goals die je tegen krijgt. Eigen goals (soms op heel lullige wijze), drukken op een knop (ongeacht welke) werkt soms gewoon niet en de CPU speler kan alleen op je keeper af.

- Penalty's die gewoon niet te nemen zijn. Ben al blij als ik er 1 krijg, maar hij gaat in 3 v/d 5 gevallen mis. Moet beter kunnen.

- De vreselijke lag die er is bij het online spelen. Ronaldo runners, Messi runners, Robinho runners. Hier is dan niks tegen te doen. Ze zijn er allemaal in verschillende soorten en nationaliteiten.

----------------------------------------------------------------------------

Dit zijn toch wel de vervelendste dingen, maar er zijn uiteraard ook leuke aspecten:

- Vrije trappen zijn lekker moeilijk. Veel oefenen blijft het toverwoord. De moeilijkheidsgraad bij penalty's is gewoon vervelend.

- De realistische gezichten van de spelers. Erg goed nagemaakt.

- Lobjes die je kunnen helpen bij het scoren.

Oftewel een leuke game met een aantal mindere dingen. Ga PES 2011 uiteraard uitgebreid testen op de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kunnen we Aguero misschien niet meer noemen in dit topic. Die had ik voor ruim 60 miljoen aangekocht; speelde super, scoorde als een gek, maar was na 1 seizoen weer weg. Niet goed gelezen dat ik hem 1 seizoen had gehuurd ipv gekocht :P

Overigens heb ik er in 150 uur welgeteld 1 vrije trap ingekregen. Met voorgaande versies lukte dat een stuk beter

[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 04-09-2010 10:37 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 373784 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:56:
Heb dit spel al ook het hele jaar en het is best leuk, maar het frustratiegehalte is behoorlijk hoog:

- Passes die dan weer ontzettend traag zijn en de andere keer weer veel te hard. Hoelang je de (steek)pass knop ingedrukt houdt, is hier niet van belang.
...
- De vreselijke lag die er is bij het online spelen. Ronaldo runners, Messi runners, Robinho runners. Hier is dan niks tegen te doen. Ze zijn er allemaal in verschillende soorten en nationaliteiten.
Je wordt gewoon tegengewerkt in de het spel en hebt dan geen controle, dat is de conclusie.
Frustratiegehalte is torenhoog bij dit spel. Ik ondervind dezelfde dingen.
Ik speel dan maar FIFA hoewel ik die minder leuk vind, maar heb geen zin om ge-ergerd steeds achter mijn pc vandaan te komen.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste