Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:24
Reclame maakt mij niet uit. Het heeft ook wel wat, het echte voetbal druipt de reclame tegenwoordig ook al vanaf.
Zolang ze in het volgende deel maar wat aan de gameplay gaan doen, dat kan mijn meer bekoren.
Dingen zoals: passen die niet goed aankomen, spelers die niet lopen, cursor die niet goed te hanteren valt etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:41
Een voetbalgame kan naar mijn mening nooit perfect zijn, al zijn er nu nog zat dingen die absoluut verbeterd kunnen worden. De keepers reageren af en toe een beetje raar, dat vind ik wel een minpunt. Aan de andere kant versloeg ik gisteren met 1-0 koploper Liverpool na een schitterende pot voetbal, en dat geeft dan zo'n kick! Dat is toch waar het uiteindelijk om draait: Het plezier wat je aan zo'n game beleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Update voor PES2010
Tijden veranderen, moest je vroeg nog bij een voetbal spel als FIFA en PES zelf alle transfers doorvoeren, shirtjes veranderen en weet ik veel wat nog meer. Vandaag de dag hebben we de beschikking over internet en doet Konami dit lekker voor ons. Vandaag is weer een gratis update voor PES2010 uitgekomen voor de Xbox 360, PC en PS3 en Wii.

Door deze update zullen alle team samenstellingen weer kloppen, waarbij alle recente transfers zijn verwerkt. Tevens bevat de update voor de Xbox 360, PC en PS3 ook de officiële bal waarmee de Champions Leaque finale in Madrid in mei gespeeld zal worden. Ook bevat het de Adidas F50i TUNit schoenen van wereldvoetballer van 2009 Lionel Messi.
Screenshot

Bron: http://www.gamecloud.nl/nieuws/12611/update-voor-pes2010/

Wel erg laat vind ik zelf.. de transfermarkt sloot tenslotte 31 januari..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zosas schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:39:
[...]

Die had ik wel door, maar ik lees verhalen over 15 / 16 jarige talenten met stats van 82...
Wat heb ik er aan om jaarlijks 10 miljoen in mijn jeugd te investeren als ik alleen maar Minanda, Castello en de andere standaard mensen in mijn jeugd heb rondlopen en er niks nieuws bij komt..
Heb je ook dan dit gelezen een paar post hierboven:
Regeneration schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:09:
[...]
In de eerste helft van de eerste week van juli krijg je een verversing van je jeudspelers. Als je dus saved op de tweede helft van de 4de week in juni dan kan je een paar keer proberen. Eerst deed ik dit om zo andere spelers hopelijk te krijgen, maar behalve dat je soms een "super talentje" kan krijgen blijft de rest hetzelfde. Voor die "super talentje" kan je dan zo vaak proberen tot je een goede hebt.
Om een 15 jarige te krijgen met top stats is dus een kansproces. Als je meer geld in stopt in de jeugd hoe groter de kans dat je een dergelijke speler krijgt en hoe groter de kans op hogere stats. Ik kreeg ook pas mijn eerste "super speler" na 5 seizoenen mijn eerste super speler, maar toen ontdekte ik ook het truukje pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 19:02
Regeneration schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Heb je ook dan dit gelezen een paar post hierboven:

[...]

Om een 15 jarige te krijgen met top stats is dus een kansproces. Als je meer geld in stopt in de jeugd hoe groter de kans dat je een dergelijke speler krijgt en hoe groter de kans op hogere stats. Ik kreeg ook pas mijn eerste "super speler" na 5 seizoenen mijn eerste super speler, maar toen ontdekte ik ook het truukje pas.
Na 3 seizoenen Liverpool, had ik nog steeds alleen de standaard namen in mijn jeugdteam rondlopen...
Zal eens een nieuw potje starten en kijken of ik het rondom die periode zie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

gister weer eens online na lange tijd. Update gedaan. Heel apart maar ik kreeg het idee dat de game weer iets meer is getweakt door Konami met deze update. Andere mensen die dit ook bespeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zosas schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:59:
[...]

Na 3 seizoenen Liverpool, had ik nog steeds alleen de standaard namen in mijn jeugdteam rondlopen...
Zal eens een nieuw potje starten en kijken of ik het rondom die periode zie.
Dat is wel raar dan. In principe zou het elk jaar moeten worden ververst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ik heb de nieuwste patch nog niet geinstalleerd, eerst even kijken of dat goed gaat met de PESedit patch.. Ik heb nu al regelmatig dat hij uitvalt.. Misschien maar die hele patch er af gooien. :N Ben trouwens eindelijk kampioen geworden na jaren prutsen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Bananenspin schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:52:
Update voor PES2010

[...]

Screenshot

Bron: http://www.gamecloud.nl/nieuws/12611/update-voor-pes2010/

Wel erg laat vind ik zelf.. de transfermarkt sloot tenslotte 31 januari..
Ik update niet meer (ps3), aangezien ik een OF van internet gebruik met bijv duitse teams. Na de updates van Konami is alles weer in de war...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konami lijkt met de update naast de transfer en speler stats update, ook de problemen voor (bepaalde?) Ati videokaarten op te hebben gelost, voor mij althans.

Het lijkt echter ook wel of de update ook de gameplay licht aangepast heeft, maar het zou een tussen de oren effect kunnen zijn. Ik heb in ieder geval een beetje het geval dat het verdedigen wat makkelijker gaat. Je spelers onderscheppen iets vaker passen van tegenstanders en het afpakken van de bal van je directe tegenstander lijkt ook iets makkelijker. Dit zorgt naar mijn mening wel voor een iets realistischer spelbeeld. Of je kan ook zeggen dat ik minder vaak gefrustreerd raak van mijn matige verdedigende kwaliteiten. :P

Verder lijken ze de Overall rating iets te hebben verhoogt voor de "overige posities" die een speler kan spelen. Ik heb geen harde cijfers maar het lijkt wel of spelers CB zijn maar ook op de DMF positie kan spelen de DMF rating hoger is, en anders om is dit ook het geval. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Dit lijkt me wel iets realistischer, omdat sommige posities zoals CB en DMF eigenlijk best vergelijkbaar zijn.

Ook lijken ze rating voor de spelers die bij een dood spel moment mee naar voren komen anders te bereken. Waar eerst meer nadruk werd gelegd op alleen koppen, wordt nu voor mijn gevoel meer rekening gehouden met de Attack stat. Dit is ook slecht een gevoel van mij en heb hier ook niet echt bewijs voor. Mocht dit kloppen dan vind ik het wel iets eerlijkere manier om de rating te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK BEN BOOS!

Ze moeten echt iets gaan doen aan al die flikkertjes die online de boel verzieken met hun LAG acties!

Echt belachelijk. Zodra ze merken dat je beter bent gaan ze de boel saboteren en wordt de game onbespeelbaar. Ik krijg gewoon zin om die hele console van mn balkon af te tieven dan. En dan heb ik het over 'spelers' met hoge ratings (meestal spanjaarden) waarvan ik weet dat ik ze kan inmaken.

Ze moeten bij Konami gewoon tijdens de wedstrijd informatie terug zenden van de wedstrijd en de spelers.
Wanneer de verbinding van online spelers gaandeweg de wedstrijd veranderd moeten ze deze gewoon bestraffen. Geen constante lijn geen punten klaar.

Konami doe hier iets aan. De online ranking gaat nu helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:59
Anoniem: 282265 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:55:
IK BEN BOOS!

Ze moeten echt iets gaan doen aan al die flikkertjes die online de boel verzieken met hun LAG acties!

Echt belachelijk. Zodra ze merken dat je beter bent gaan ze de boel saboteren en wordt de game onbespeelbaar. Ik krijg gewoon zin om die hele console van mn balkon af te tieven dan. En dan heb ik het over 'spelers' met hoge ratings (meestal spanjaarden) waarvan ik weet dat ik ze kan inmaken.

Ze moeten bij Konami gewoon tijdens de wedstrijd informatie terug zenden van de wedstrijd en de spelers.
Wanneer de verbinding van online spelers gaandeweg de wedstrijd veranderd moeten ze deze gewoon bestraffen. Geen constante lijn geen punten klaar.

Konami doe hier iets aan. De online ranking gaat nu helemaal nergens over.
Ik deel je frustratie, maar ik betwijfel of het in alle gevallen wel een bewuste actie is. Ik wil ze niet vrijpleiten want het gebeurd volgens mij nog steeds heel vaak bewust.

Bij mij is het ook wel eens voorgekomen dat ik lekker een potje PES online zit te spelen, vervolgens gaat mijn vrouwtje foto's uploaden, dan zit ik ook vaak te vloeken :X

# Prutzer gaat toch maar eens kijken of hij stiekum een limiet in kan bouwen op de upload :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dan. Van mij mogen ze gewoon korte metten maken daarmee. Moeten er maar goede afspraken worden gemaakt. Het zorgt voor een stukje bewustwording ook bij de spelers.
Dan leren ze daar maar rekening mee te houden. Misschien dat er een soort van add-on kan worden ontwikkeld waarmee je de PS3 internetverbinding prioriteit kunt geven zodat (ook voor andere spellen waar lag een issue is). Lijkt me een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 12:38
Met sommige routers kan je prioriteit aan bepaalde packets geven. Vooral de "gaming" gelabelde routers van Sitecom kunnen dit.

Ik ben al bezig sinds PES 5 op de PS2 om lekker online te spelen, maar tot nu toe is elke versie helemaal naar de gal. Ik nodig wel gewoon vrienden uit met een krat bier, scheelt een hoop frustratie en je kan iemand gewoon recht in zijn gezicht uitlachen/schelden.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:23:

Ik ben al bezig sinds PES 5 op de PS2 om lekker online te spelen, maar tot nu toe is elke versie helemaal naar de gal. Ik nodig wel gewoon vrienden uit met een krat bier, scheelt een hoop frustratie en je kan iemand gewoon recht in zijn gezicht uitlachen/schelden.
True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sluuz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:23:
Inderdaad 10x leuker.
Ik speel soms, als ik hem zo ver krijg, samen met een kameraad tegen de cpu.
Doen we een toernooitje. Samen in 1 team en dan zo ver mogelijk komen. Hardstikke leuk, overleggen tijdens het spel waar de ander heen gaat lopen en zo. Topgenot!
Prutzer80 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:36:
Bij mij is het ook wel eens voorgekomen dat ik lekker een potje PES online zit te spelen, vervolgens gaat mijn vrouwtje foto's uploaden, dan zit ik ook vaak te vloeken :X
We gaan er hier wel vanuit dat je je vrouwtje wel onder controle hebt natuurlijk! Kan niet he? ;)

Wat betreft dat online gedeelte. Ik speel het niet meer echt (PC versie).
Ik weet niet wat er loos is, maar de laatste keer dat ik het deed vloog 6 potjes van de 6 pogingen eruit :S
Daarvoor deed ik het nog best wel vaak. En ik word steeds wat gallig van die rankings. Vooral als het van die gasten zijn met enorme lags. Dan heb ik het nog niet gehad over de manier waarop je die punten kan verdienen.
En dat verbindingssysteem van PES werkt ook niet feilloos: soms geeft het systeem aan voor een wedstrijd dat iemand een goede verbinding heeft en zodra je gaat spelen vliegt de verbindingskwaliteit opeens naar beneden.....teleurstellend.
Nu moet ik er ook aan toevoegen dat ik slecht tegen mijn verlies kan online. En dan voornamelijk als het Ronaldo-runners betreft. Je kan dan niet goed, ook offline trouwens, op tijd het goede mannetje selecteren om de bal af te pakken. Loopt ie er gewoon doorheen zonder dat je er veel aan kan doen doorheen.
Voor mijn pacemaker is het beter dat ik dan maar offline speel :P

EDIT: dat hij snel online eruit klapt, heeft te maken met PES Edit ben ik nu achter. Heb versie 2.4 nu.
Ondanks de switch files, werkt het dus niet goed. Heb mijn originele versie teruggezet en die werkt prima.

[ Voor 68% gewijzigd door Harribo op 08-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 20:43
Regeneration schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:13:
[...]
Ik heb dit trucje ook eens geprobeerd, en ik kreeg een paar goede jeugdspelers (15-16 jaar met 60+ statistieken) maar nog geen super speler. Echter na een paar keer reloaden kreeg ik ineens een keeper van 16 jaar met 62 rating. Echter de scout zei: 'This player has the ability to become as good as BUFFON'

Ik dacht: Meteen een contract geven, de eerstvolgende training keek ik, en ineens was die speler van 62 naar 95 omhooggeschoten en had dezelfde statistieken als Buffon. En dat na 1 training! Dus mijn keepersprobleem is nu meteen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een verdediger van 16 jaar die 85 heeft, heeft gewoon direct een basisplaats. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninc schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:08:
[...]

Ik heb dit trucje ook eens geprobeerd, en ik kreeg een paar goede jeugdspelers (15-16 jaar met 60+ statistieken) maar nog geen super speler. Echter na een paar keer reloaden kreeg ik ineens een keeper van 16 jaar met 62 rating. Echter de scout zei: 'This player has the ability to become as good as BUFFON'

Ik dacht: Meteen een contract geven, de eerstvolgende training keek ik, en ineens was die speler van 62 naar 95 omhooggeschoten en had dezelfde statistieken als Buffon. En dat na 1 training! Dus mijn keepersprobleem is nu meteen opgelost.
Je moet inderdaad naar die uitspraken van de scout kijken. Het is overigens niet zo dat hij na 1 training zoveel beter wordt, maar dat had je waarschijnlijk ook wel door. Hij is in principe al goed, wat je kan zien aan de stats. Maar de Overall Rating wordt om bepaalde reden de eerste keer niet in overeenstemming weergegeven ten opzichte van zijn stats. Ik heb namelijk eens een dergelijke speler geen contract aan te bieden en naar de volgende week-helft te gaan en dan staat wel de goede Overall Rating er en bovendien wordt hij ook iets duurder, maar is eigenlijk in verhouding tot zijn stats nog steeds een koopje. Dus je moet vooral kijken naar de stats en of de scout iets zegt en niet echt naar de Overall Rating.

Wat ik wel raar vind is dat mijn overige jeugdspelers niet beter worden dan 50-60 Overall Rating die ze ook zo'n 8 seizoenen geleden volgens mij ook hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 08-04-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 20:43
Regeneration schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:39:
[...]

Je moet inderdaad naar die uitspraken van de scout kijken. Het is overigens niet zo dat hij na 1 training zoveel beter wordt, maar dat had je waarschijnlijk ook wel door.

jawel, deze spel ging van 62 overal naar 95 statistieken. Al zijn keeperskills waren 90+ geworden, na 1 training. De andere jeugdspelers groeien normaal en worden pas na vele wedstrijden beter, maar deze keeper schoot in 1 keer omhoog.

Sorry, verkeerd gelezen. Maar je bedoeld dus dat alle statistieken al 90+ waren maar de overal rating nog fout aangaf van 62 ipv 95? I.e.g. is het wel fijn om een gratis spelertje te hebben van 95 die 16 jaar oud is.

[ Voor 17% gewijzigd door ninc op 08-04-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninc schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:09:
Maar je bedoeld dus dat alle statistieken al 90+ waren maar de overal rating nog fout aangaf van 62 ipv 95?
Klopt, dit bedoel ik inderdaad. De stats zijn al bij de eerste keer al zo hoog. Alleen wordt de overall rating nog niet meegenomen op een of andere manier.
I.e.g. is het wel fijn om een gratis spelertje te hebben van 95 die 16 jaar oud is.
Inderdaad. :) Heb zelf tot nu toe op zijn hoogst een speler van met een overall rating van 90 gehad. Spelers kopen gaat bij mij nog steeds niet echt makkelijk, ondanks dat ik ~20 plaatsen ben gestegen in de ranglijst naar plaats 36 ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 08-04-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word echt niet goed van PES online, altijd vette lag. Net had ik gewoon 4 seconde input lag... Dus als ik recht loop duurde het 4 seconde om te draaien, tegenstander nergens last van want die draait gewoon steeds precies op tijd weg.. :') Wat een bagger! Nu maar ML spelen, erg jammer,.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:27
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:15:
Ik word echt niet goed van PES online, altijd vette lag. Net had ik gewoon 4 seconde input lag... Dus als ik recht loop duurde het 4 seconde om te draaien, tegenstander nergens last van want die draait gewoon steeds precies op tijd weg.. :') Wat een bagger! Nu maar ML spelen, erg jammer,.. ;)
Spanjaarden hebben ook vaak zo'n enorme kutverbinding...

Gisteren tegen de nummer 30 oid van de overall rankings gespeeld (hij had een goed balletje). Nou, ik scoor eigenlijk altijd wel met inter maar het ging nergens over...hij speelde RM 4-3-3 en ik weet niet wat voor strategie hij had gemaakt, maar echt ELKE steekpass naar eto'o of milito werd onderschept, echt van wtf. En sja, naar de zijkant rennen, een voorzetje geven om vervolgens te bidden is niet mijn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Voor de ML spelers lijkt mij dit wel een aardig patch: http://www.pes-patch.com/...cristaldarkhon-patch.html

Je kan dan, als het goed is, in de ML spelen met 2e divisie teams van de Bundesliga, de Primera Division, de Serie A en de Premier League. Ik wil 'm vandaag eens uit gaan proberen eigenlijk. Je kan deze patch naast je gewone PES installatie gebruiken, want hij heeft een eigen .exe en optionfile. Alleen het downloaden is wat lastig, want het zijn 4 delen die je niet allemaal tegelijk kunt downloaden en je moet het ook niet erg vinden als de eredivisie niet meer in het spel zit (wel nog Ajax, Feyenoord, PSV en Twente dacht ik). Het leek mij wel aardig, dus ik ga 'm eens checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik ben op zoek naar een goede option file voor ps3 van na de laatste Konami update. Ik heb nu WENB Patch, erg relaxt, met alle transfers, shirtjes, logo's en Bundesliga, maar die wordt niet meer ge-update en de duitse teams kloppen na de Konmai patches niet meer qua opstelling (van Nistelrooy laatste man, dat soort dingen).

Iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Mmm een nieuw beeldscherm zorgt er voor dat Pes op het middenveld soms een heel korte hapering heeft..ook wordt steeds de LB instelling bij settings veranderd :S Het kan niet aan mijn hardware liggen, want dat is meer dan toereikend om pes vloeiend te spelen (heb dit ook nog gecheckt door op lagere kwaliteit te spelen). Meer mensen hier soms last van? Ik gebruik overigens een Nvidia GTX260 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Even als aanvulling op mijn vorige bericht over die patch: Hij is op zich wel leuk, al zijn er naar mijn idee te veel details die niet kloppen (opstellingen, verkeerde schoenen, etc.). Ook het scorebord tijdens de wedstrijd gaf witte blokken te zien. Binnenkort komt PESEdit als het goed is met een soortgelijke patch. Ik denk dat ik daar maar op wacht, want die lijkt mij beter dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:00:
[...]

Spanjaarden hebben ook vaak zo'n enorme kutverbinding...

Gisteren tegen de nummer 30 oid van de overall rankings gespeeld (hij had een goed balletje). Nou, ik scoor eigenlijk altijd wel met inter maar het ging nergens over...hij speelde RM 4-3-3 en ik weet niet wat voor strategie hij had gemaakt, maar echt ELKE steekpass naar eto'o of milito werd onderschept, echt van wtf. En sja, naar de zijkant rennen, een voorzetje geven om vervolgens te bidden is niet mijn ding...
Voorzetten kun je heel goed plaatsen. Is geen kwestie van geluk. Als HP goed beheerst en je kijkt goed op de radar terwijl je speelt hoe de aanvallers opkomen kan je erg veel hoge ballen erin leggen met een geplaatste early, short, long of low cross. Dit in combinatie met controle van baleffect en overschakelen op de spits die hem afrondt is leerbaar.

Als je bv. met een flankspeler een voorzet geeft en de spits komt oplopen dan is het gunstig om een early cross te geven. Stuur hierbij naar voren wanneer je hem speelt. Je zult zien dat de bal dan voor de spits komt waardoor hij in zn sprint (effectiever) de bal erin knikt. Dit is maar 1 van de vele skills. Kunst is om te anticiperen met wat er op je radar in je beeld gebeurt. Ook tactiek settings spelen hierbij een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik lees veel over geld in de jeugdopleiding pompen, maar dit kan niet tussendoor toch? Kan ik dit pas aan het einde van het seizoen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:51:
Ik lees veel over geld in de jeugdopleiding pompen, maar dit kan niet tussendoor toch? Kan ik dit pas aan het einde van het seizoen doen?
Klopt, je kan dit alleen in de tweede maand van de zomer-transferperiode aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-04 13:41
ik speel sinds kort online en moet zeggen dat het me goed bevalt.
eigenlijk nooit geen lag of iets dergelijks!

maar ik vroeg me af, hoe kun je chatten voordat je wedstrijd begint (op de pc)?
iemand een goede wedstrijd wensen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ob3lix schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:24:
maar ik vroeg me af, hoe kun je chatten voordat je wedstrijd begint (op de pc)?
Bij mij: rechterstick op de gamepad INDRUKKEN, daarna Enter, kan je wat intikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Bij mij: rechterstick op de gamepad INDRUKKEN, daarna Enter, kan je wat intikken
oke, danku!
ga ik zo eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
@harribo, het werkt:)

nu nog wat anders, het is misschien al wel eens vaker genoemd in dit topic.
maar heeft er iemand wel eens vaker mee gemaakt dat je toetsen heel langzaam reageren,
ik stond met 3-1 voor en op eens kon ik amper aan meer spelen omdat de response tijd van mijn toetsen heel slecht was.
de tegenstander had hier geen last van en kon me helemaal zoek spelen.
erg frustrerend. is dit een cheat of een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ob3lix schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:30:
maar heeft er iemand wel eens vaker mee gemaakt dat je toetsen heel langzaam reageren,
ik stond met 3-1 voor en op eens kon ik amper aan meer spelen omdat de response tijd van mijn toetsen heel slecht was.
de tegenstander had hier geen last van en kon me helemaal zoek spelen.
erg frustrerend. is dit een cheat of een bug?
bug...mensen roepen soms wel dat het een cheat is maar dat geloof ik niet, het heeft veel te maken met de servers van Konami
ken het fenomeen, zeer irritant, goede verbindingen zoeken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Harribo schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:57:
[...]

bug...mensen roepen soms wel dat het een cheat is maar dat geloof ik niet, het heeft veel te maken met de servers van Konami
het vreemde vond ik dat het pas gebeurde toen ik met 3-1 voor stond, uit het niets begon mijn controller te flippen en was het spel volledig onspeelbaar voor mij.
dus ik had het idee, dit kan geen toeval zijn (had het nog nooit eerder meegemaakt).
maar laten we er vanuit gaan dat het een bug is, wel een hele vervelende!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Harribo schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:57:
[...]

Lol, best wel vaak gooien mensen een zooi torrents aan als ze achterstaan waarna de wedstrijd wordt geannuleerd door een slechte verbinding...zonder puntverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Dersan schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:02:
[...]

Lol, best wel vaak gooien mensen een zooi torrents aan als ze achterstaan waarna de wedstrijd wordt geannuleerd door een slechte verbinding...zonder puntverlies.
dat heb ik ook wel eens meegemaakt, maar dit was anders :9
de tegenstander kon gewoon normaal spelen terwijl mijn response tijd echt ontzettend slecht was.
gewoon niet speelbaar!
het voelde anders aan dan enorme lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ob3lix schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:51:
[...]

dat heb ik ook wel eens meegemaakt, maar dit was anders :9
de tegenstander kon gewoon normaal spelen terwijl mijn response tijd echt ontzettend slecht was.
gewoon niet speelbaar!
het voelde anders aan dan enorme lag..
Dit is het hoofdprobleem waarom ik en tig anderen online Pro geen voldoende geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Anoniem: 282265 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:54:
[...]

Dit is het hoofdprobleem waarom ik en tig anderen online Pro geen voldoende geven.
het was mijn eerste slechte ervaring, voorgaande 30 wedstrijden probleemloos gespeeld.
misschien heb ik wel geluk gehad dat ik telkens sportieve tegenstanders trof met een goede verbinding :P

Ik vind het ook wel erg slecht dat je gewoon downloads aan kunt zetten zodat je de verbinding kunt manipuleren in jouw voordeel (geen puntverlies).

toch geef ik het online gedeelte een voldoende (naar twee weken relatief intensief online gamen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja.. ik heb weleens wedstrijden gewoon uitgespeel met 2 seconden delay. En dan nog winnen ook. Dat je een bal diep geeft en dan al ver voor de bal is aangekomen een voorzet geeft en erin kopt. Echt belachelijk dat je je acties incalculeert van te voren. Laatst ook zo een gast die alleen maar begint te hakken op mn spelers. Zet die in de rust neer "F*** you! Can you stop playing with Messi?!!!" Vervolgens zet ik Messi in het doel en maak ik hem alsnog af.. wat doet die? Hij zet zn downloads aan.. 80e minuut verbreekt de wedstrijd "verbinding verslechterd".

lijers.

Ik heb iets van 590 punten. Alleen blijf ik altijd in "no division". Waar ligt dit eigenlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Anoniem: 282265 schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:47:
Ik heb iets van 590 punten. Alleen blijf ik altijd in "no division". Waar ligt dit eigenlijk aan?
ik zit nog in die eerste divisie speel nog niet zo lang, weet niet wanneer ik een divisie omhoog ga?
moet je dan een X aantal wedstrijden winnen? of in de 600 punten komen?
ik doe altijd gewoon snelle wedstrijden.

en waar kun je in het menu vinden in welke divisie je zit? :D
en hoeveel punten je heb?
zie het altijd alleen aan het einde van elke wedstrijd het punten aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-02 23:32
Effe een vraagje, heeft er iemand nog een aanrader van een option file voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 282265 schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:47:

Slecht balletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
waar ik van baal...win ik een wedstrijd...6 punten erbij....verlies ik er 1, 12 punten eraf...pffff :S
zelfde teams ongeveer...3-2 verlies

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 20-04-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 22:37

miekol

erm

Vandaag PES2010 gekocht voor de PS3, maar man man wat een aanfluiting...

Laatste PES die ik echt heb gespeeld is 3/4/5 op de PS2, maar het lijkt wel of echt alle paasjes en through balls die ik geef te zacht zijn. Hoe zorg ik ervoor dat de spelers nou eens wat harder op elkaar inspelen?

Maar goed, daar kan ik denk ik opzich nog wel aan wennen, waar ik echt niks van snap is dat je online niet met unassisted cursor mag spelen! Waar slaat dat op? Ik speel altijd unassisted, zucht...weet iemand hoe dit zit bij FIFA 10/Zuid Afrika? Vind er zo weinig aan online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

miekol schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:11:

Laatste PES die ik echt heb gespeeld is 3/4/5 op de PS2, maar het lijkt wel of echt alle paasjes en through balls die ik geef te zacht zijn. Hoe zorg ik ervoor dat de spelers nou eens wat harder op elkaar inspelen?

Maar goed, daar kan ik denk ik opzich nog wel aan wennen, waar ik echt niks van snap is dat je online niet met unassisted cursor mag spelen! Waar slaat dat op? Ik speel altijd unassisted, zucht...weet iemand hoe dit zit bij FIFA 10/Zuid Afrika? Vind er zo weinig aan online...
dit jaar kan je liever gewoon fifa spelen ;) hoop dat Konami dit jaar wat beters op de markt brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miekol schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:11:

Niet luisteren naar indomi FIFA is scripted, geen vergelijkingsmateriaal met Pro :).

Deze PES heeft een verfijndere besturing. Het speelt inderdaad een stuk anders. Aangezien je pas aan deze editie bent begonnen kan ik je aanraden om een week intensief te spelen online en offline. Ik begrijp waar je vandaan komt met je PS2 edities. Deze PES is ook mijn eerste next gen editie.
Belangrijk aandachtspunt is de tijd die je de low/high/throug pass knop indrukt. Hiermee bepaal je hoe hard je de bal inspeelt, aanspeelt. Erg belangrijk punt en vereist de nodige oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 282265 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:04:
[...]

Niet luisteren naar indomi FIFA is scripted, geen vergelijkingsmateriaal met Pro :).

Deze PES heeft een verfijndere besturing. Het speelt inderdaad een stuk anders. Aangezien je pas aan deze editie bent begonnen kan ik je aanraden om een week intensief te spelen online en offline. Ik begrijp waar je vandaan komt met je PS2 edities. Deze PES is ook mijn eerste next gen editie.
Belangrijk aandachtspunt is de tijd die je de low/high/throug pass knop indrukt. Hiermee bepaal je hoe hard je de bal inspeelt, aanspeelt. Erg belangrijk punt en vereist de nodige oefening.
Het zou toch veel handiger zijn als b.v. 2x snel op X harder passen betekent. Doorgaans heb je nooit die tijd om de X lang ingedrukt te houden op het moment dat je hard over een lange afstand moet passen. Through balletjes zijn ook altijd te zacht (en nóóit scherp genoeg!!!), de helft van de tijd nog niet eens naar de man die de ruimte inloopt...computer lijkt ook altijd druk te zetten op het middenveld, de hele wedstrijd, zonder moe te worden. Nooit eens een team dat zich in laat zakken of iets dergelijks. Verdedigers die de bal recht in de voeten van de tegenstander passen, zucht, om moedeloos van te worden.

Wordt ook doodziek dat (computer)spelers geen oog voor de bal lijken te hebben, bal springt weg, computer duikt erop, zelf sta je erbij en kijk je ernaar...

Maar goed, zal me eens aanmelden bij de GoT PS3 poul online en kijken of ik dan een plezierig potje tegen iemand kan spelen, zit me zelf nu alleen maar op te vreten en met dingen te smijten achter de tv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miekol schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
[...]
Het zou toch veel handiger zijn als b.v. 2x snel op X harder passen betekent. Doorgaans heb je nooit die tijd om de X lang ingedrukt te houden op het moment dat je hard over een lange afstand moet passen. Through balletjes zijn ook altijd te zacht (en nóóit scherp genoeg!!!), de helft van de tijd nog niet eens naar de man die de ruimte inloopt...computer lijkt ook altijd druk te zetten op het middenveld, de hele wedstrijd, zonder moe te worden. Nooit eens een team dat zich in laat zakken of iets dergelijks. Verdedigers die de bal recht in de voeten van de tegenstander passen, zucht, om moedeloos van te worden.

Wordt ook doodziek dat (computer)spelers geen oog voor de bal lijken te hebben, bal springt weg, computer duikt erop, zelf sta je erbij en kijk je ernaar...

Maar goed, zal me eens aanmelden bij de GoT PS3 poul online en kijken of ik dan een plezierig potje tegen iemand kan spelen, zit me zelf nu alleen maar op te vreten en met dingen te smijten achter de tv 8)7
De kunst is dat je altijd 2 of 3 stappen vooruit denkt met wat je met de bal wilt doen. Cruciaal hierbij is dat je je radar goed volgt en niet te snel vooruit wilt voetballen. Goed de ruimte op zoeken. Het is gewoon een stuk complexer en moeilijker ivt voorgangers. Ook moet je wanneer een bal onderweg is van de ene naar de andere speler rekening houden met vrijkomen van de verdediger. Langzaam opbouwen. Steekballen langs de flank zijn goed te doen. Je moet dan meestal wel de through ball lang inhouden. Dan geeft die hem goed diep.
Het is echt een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen en uitproberen. Spelen met de richting waar je opstuurt bij een pass, aanname, schot. Ook R2 is cruciaal met vrij kunnen lopen met een man, of naar een bal toe bewegen.

Ik zou vooral quick match doen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 282265 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:59:
[...]

De kunst is dat je altijd 2 of 3 stappen vooruit denkt met wat je met de bal wilt doen. Cruciaal hierbij is dat je je radar goed volgt en niet te snel vooruit wilt voetballen. Goed de ruimte op zoeken. Het is gewoon een stuk complexer en moeilijker ivt voorgangers. Ook moet je wanneer een bal onderweg is van de ene naar de andere speler rekening houden met vrijkomen van de verdediger. Langzaam opbouwen. Steekballen langs de flank zijn goed te doen. Je moet dan meestal wel de through ball lang inhouden. Dan geeft die hem goed diep.
Het is echt een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen en uitproberen. Spelen met de richting waar je opstuurt bij een pass, aanname, schot. Ook R2 is cruciaal met vrij kunnen lopen met een man, of naar een bal toe bewegen.

Ik zou vooral quick match doen online.
Ja ik kijk continu op de radar, maar als ik one-touch probeer te spelen worden het allemaal ziekenhuis balletjes waar de ontvangende speler dan zo hard (met R1) naar toe moet lopen dat een snel vervolg ook weer uitgesloten is.

Het is inderdaad even wennen en mijn manier van spelen in PES3 etc. werkt een stuk moeilijker in PES10. Toch vind ik het raar dat ik de eerste vier potjes op pro met twee vingers in de neus won om er daarna vier achter elkaar te verliezen, op de meest lullige manieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja one-touch is dus zoiets waarbij je nu heel goed moet sturen wanneer je de bal doorspeelt. Je moet goed de richting inhouden naar de speler waar je naartoe doorspeelt. Dit icm je pass controle. Vroegere PES edities was dat echt een kwestie van op X tappen op het juiste moment en kort richting aangeven. Die low pass is vanaf nu eigenlijk net zoals schieten en hoge ballen qua besturing en kracht. Alleen zie je geen meter onderin je beeld.

Mogelijk heb je het al gedaan maar de updates van het spel hebben ook de besturing verbetert. Dus ik zou dat even checken en doen evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230409

Anoniem: 282265 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:59:
Cruciaal hierbij is dat je je radar goed volgt en niet te snel vooruit wilt voetballen. Goed de ruimte op zoeken.
Ik vind die radar erg onoverzichtelijk, ik kijk er dan ook nooit naar. Bij mij werkt het goed om af en toe ook eens een pass terug te geven, dus niet continu de aanval zoeken. Hierdoor krijg je weer overzicht waardoor je weer rustig opnieuw kunt beginnen met het opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een 42" scherm en heb geen problemen met de radar. Je kan evt. de kleuren van die stippen aanpassen bij je options.

Maar het is sowieso een hele goede trait om terug te spelen en spelers te laten opkomen. Zo kan je beter driehoekjes creeren en de tegenstander wegspelen. Om goed door te breken is natuurlijk ook L1 + X erg handig. Zo stuur je de speler die de bal passed weg om een gat in te duiken. Zo trek je ook gaten open en creeer je kansen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 282265 op 21-04-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Na een behoorlijk aantal seizoenen valt me op dat je niet vaak de mogelijkheid hebt om in één transferperiode meerdere spelers kunt verkopen.
Wanneer ik geluk heb dan verkoop ik er twee maar over het algemeen blijft het bij één speler die ik verkoop.

Verder houd ik me bezig met het kopen van de bekende namen om ze later voor flink wat $$$ te kunnen verkopen. :9

Het is echt een sport geworden, inmiddels heb ik een 1 miljard te besteden.
Jammer dat ik mijn stadion o.i.d. niet kan uitbouwen, want het geld is beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ik sta soms niet voor mijzelf in online...net een potje gespeeld...ik 10 kansen, hij 5, verloren 4-1
2x klungelige keeper....tja wat moet je dan nog?
had hele mooie schoten in de hoeken maar van der sar redde bijna alles....zucht

enige wat ze mogen verbeteren aan het spel zijn dit soort dingen....gewoon de gameplay....laat nieuwe ballen, netten etc maar echt achterwege

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 22-04-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel vaak tegen mensen die niet slecht spelen. Maar ze komen niet aan scoren toe. Als tip gaf ik ze mee om supercancel te gebruiken. Hierna gaven ze aan veel meer te scoren. Als je richting de keeper loopt kan je hem makkelijk omzeilen hiermee en schuif je de bal met gemak de hoek in. Sowieso is 'controlled shot' schieten met R2 ingedrukt een pré als je van dichtbij wilt scoren, kracht doet er meestal niet toe in dat geval.

En een hele belangrijke tip voor het verdedigen: Vroeger al en in pes 2010 al helemaal is het ontzettend belangrijk dat je druk uitoefent met je CPU verdedigers. Door gedoseerd square in te drukken en goed rugdekking te geven (of vrijlopende man te dekken) kan je veel effectiever verdedigen.Dat gezeik van 'hij werdt de laatste man niet op tijd, ik druk 4x op L1 is dan ook minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:51
Als ik probeer aan te melden bij een online tournament dan is het toernooi elke keer vol of kan niet meer inschrijven... dit is al sinds release in oktober 2009 zo... echt elk toernooi (of die nu over 2 uur begint.. of veel later, kan nooit meedoen)..

Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat ook. Ik snap er de ballen van. Nog nooit een tournament gedaan. Ook bij tegenstanders zie ik in hun profile nooit staan dat ze een tournament hebben gespeeld.

Ik speel alleen maar quick match.

Die gamerooms vind ik ook niet echt je van het.
Zie niet echt het voordeel van zo een gameroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Anoniem: 282265 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:44:
Ik heb dat ook. Ik snap er de ballen van. Nog nooit een tournament gedaan. Ook bij tegenstanders zie ik in hun profile nooit staan dat ze een tournament hebben gespeeld.

Ik speel alleen maar quick match.

wat dat betreft is FIfa echt stuk beter met Ultimate team......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen idee ik boycot Fifa al sinds na Fifa 96.

Die demo van 10 voor de grap eens gespeeld.. 3 x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Anoniem: 282265 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:00:
geen idee ik boycot Fifa al sinds na Fifa 96.

Die demo van 10 voor de grap eens gespeeld.. 3 x niks.
Ik heb het puur over de functionaliteit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:45:
Na een behoorlijk aantal seizoenen valt me op dat je niet vaak de mogelijkheid hebt om in één transferperiode meerdere spelers kunt verkopen.
Wanneer ik geluk heb dan verkoop ik er twee maar over het algemeen blijft het bij één speler die ik verkoop.

Verder houd ik me bezig met het kopen van de bekende namen om ze later voor flink wat $$$ te kunnen verkopen. :9

Het is echt een sport geworden, inmiddels heb ik een 1 miljard te besteden.
Jammer dat ik mijn stadion o.i.d. niet kan uitbouwen, want het geld is beschikbaar...
L1+X speelde ik eigenlijk altijd mee als ik een aanval wilde opbouwen in PES3 enzo ja. Vind het nu toch minder werken. Je kan nu ook R2 gelijk na de paas indrukken en dan loopt de man ook door, maar wat is daar nou precies anders aan dan een één-tweetje opzetten?

En nog even iets anders, weet iemand nou waarom je online niet op volledig unassisted mag spelen, maar alleen op semi-assisted of assisted??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij een 1-2 speel je de bal naar een speler en loop je zelf voor zover ik weet zonder bal door en kan je de bal terugvragen door op de knop te drukken. Eerlijk gezegd gebruik ik die functie al jaren niet meer. Ik ga het wel weer integreren in mn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miekol schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:21:
[...]
L1+X speelde ik eigenlijk altijd mee als ik een aanval wilde opbouwen in PES3 enzo ja. Vind het nu toch minder werken. Je kan nu ook R2 gelijk na de paas indrukken en dan loopt de man ook door, maar wat is daar nou precies anders aan dan een één-tweetje opzetten?
Als je L1 + kruisje / A gebruikt en daarna driehoekje of Y drukt, zal de bal terug naar de speler gaan die het 1-2tje opzette. Doe je met de manier van R2, dan kan je met driehoeje of Y een steekbal ook aan een andere speler aanspelen. Dit is volgens mij het enige verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Net weer 3 potjes online gedaan, kostte me bijna mijn controller. Waren die dingen vroeger niet sterker? Controller kwam wat ongelukkig tot botsing met de TV en toen lag me R2 knop eruit. Boel in en uit elkaar gehaald en nu is helft van schaniertje afgebroken, maar volgens mij werkt t allemaal weer...

Zo frusterend, hele wedstrijd domineren en dan op de counter verliezen, a lá dat hoort bij voetbal, maar op de manier waarop, diepe diepe zucht...zelf alleen maar paal e.d. raken en dan op de meest lullige maniertjes goals tegenkrijgen, verdedigers die blijven staan, keepers die er volledig naast zitten, zucht, kon het gewoon ff niet meer aan :( :( :( 8)7

PS heb me bij de GOTPS3 community aangemeld (PSN = maxiepowert)

[ Voor 4% gewijzigd door miekol op 22-04-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306358

Ik heb ook weer eens een probleem hoor... pfff

Ik speel al tijden online, bijna altijd met veel plezier, ook deze editie ging het allemaal fijn, speel ook vaak tegen wat maatjes van me. Maar nu heb ik het probleem van een klote verbinding.. en hoe het kan geen idee. Ik heb vanmiddag een systeemupdate gedaan en sindsdien is het klote. Ik had een torrentprogramma op de computer,heb ik eraf gegooid, heb de pc ook al uitgezet, niets mocht baten.

Ik heb geen idee hoe dit kan, ben ook al eens de router ingeweest,om daar wat te pielen, maar ook dat hielp niet. Het ligt volgens mij ook puur aan mijn verbinding. Want bij een bekende van mij was er weinig veranderd na de update, ook heb ik wel gewoon internet op mijn pc, ik snap er niets van hoe dit kan.

Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe is het op kan lossen?

Erg bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 282265 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:44:
Ik heb 1 keer meegedaan. Als een toernooi bijvoorbeeld om 20:00 begint,
moet je ook klokslag 20:00 proberen in te loggen.
Het is volgens mij het principe: wie het eerst komt, het eerst maalt en dan rap erbij zijn.
Nou met een quick match heb je geen zeggenschap over je tegenstander.
Wat ik belangrijk vind aan een tegenstander is de kwaliteit van zijn verbinding (dus niet continu een rode stipje) en hoe goed hij is (tegenstanders van ver in 600 speel ik niet tegen, dat wordt mij te frustrerend).
Met een Quick Match heb je die opties niet.
Daar komt bij dat ik vaak niet wil spelen tegen en met Barcelona/Real Madrid (oid). Dus Medium Teams zoals Marseille, Manchester City etc...dat vind ik leuker. Dat kan ik dus ook vragen aan iemand dan.
miekol schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:34:
Zo frusterend, hele wedstrijd domineren en dan op de counter verliezen, a lá dat hoort bij voetbal, maar op de manier waarop, diepe diepe zucht...zelf alleen maar paal e.d. raken en dan op de meest lullige maniertjes goals tegenkrijgen, verdedigers die blijven staan, keepers die er volledig naast zitten, zucht, kon het gewoon ff niet meer aan :( :( :( 8)7
Hou maar op....zucht...
Wat betreft die controller...ik heb dus geen PS maar speel de PC versie en ik heb een Logitech Dual Action Gamepad...zeer tevreden over, gaan lang mee bij mij en ik wil er nog wel eens raar mee doen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 24-04-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleh, wat is het toch bagger online! 't Lijkt wel alsof ze het er om doen, ik vette input lag van 2 seconde ofzo, en tegenstander lijkt nergens last van te hebben... :r

Wat een prutsers! :( Sta ik 7-1 voor tegen een gastje, gaat ie disconnecten. :') Zie dat ik 3-0 bij m'n wedstrijden heb staan, is die dat daar van? :Y

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 02-05-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:06:
Wat een prutsers! :( Sta ik 7-1 voor tegen een gastje, gaat ie disconnecten. :')
7-1.....uit sportieve overwegingen laat ik het nooit zo ver komen, stop vaak wel bij een 3-0/4-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Het is mij welgeteld 1x gelukt in ongeveer 2000 wedstrijden om de 10-0 te halen :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Dersan op 03-05-2010 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:05

Booth

¯¯¯¯¯¯

Net een paar potjes online gespeeld.

Tegen een Fransoos:
Na een paar minuten spelen was ik de lag zat. Tijd tussen op X drukken en daadwerkelijk passen zat 2,5 seconde. Heb het spel afgesloten zodat hij alsnog de punten kreeg, dit was gewoon niet te doen.

Hierna geen last meer gehad van lag.

Tegen een Portugees:
Ik stond 2-1 achter, speel met Engeland en hij met Portugal. Ik ren met Lennon naar kop 16 en ja hoor, hij haalt me onderuit van achteren. Smerig volk, had het kunnen weten. Uiteindelijk begon hij tijd te rekken dus 2-1 verloren.

Tegen een Zwitser:
Hij speelde met Brazilië en ik weer Engeland, 3-1 gewonnen. 3-0 gewonnen.

Tegen weer een Fransoos:
Hij Barça ik AC Milan. 4-3 verloren, maar leuke match. Ik kan alleen slecht tegen mensen die met Barça spelen, alle ballen gaan op Messi en die is niet te houden. Heb daarom ook een rode kaart gehad omdat ik em onderuit haalde na z'n zoveelste Messi-run.

Al met al wel leuke potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Zonet voor het eerst weer twee potjes PES 2010 online gespeeld. De lol was er eigenlijk al af vanwege de vele disconnecters. In de eerste wedstrijd stond het 1-1. Prima verbinding maar rond de 80e minuut ineens een transmission error. Tweede wedstrijd tegen een andere persoon stond ik met 3-2 voor. Prima verbinding maar rond de 80e minuut toevallig wéér een transmission error.

Ik kan me eigenlijk niet eens meer de laatste keer herinneren dat ik gewoon een wedstrijd won en m'n punten kreeg. Zelf heb ik nog nauwelijks punten over omdat ik natuurlijk niet ga disconnecten als ik verlies. Ben er echt helemaal klaar mee nu. Totdat Konami dit fixt start ik PES 2010 niet meer op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
kNarf_ schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:19:
Zonet voor het eerst weer twee potjes PES 2010 online gespeeld. De lol was er eigenlijk al af vanwege de vele disconnecters. In de eerste wedstrijd stond het 1-1. Prima verbinding maar rond de 80e minuut ineens een transmission error. Tweede wedstrijd tegen een andere persoon stond ik met 3-2 voor. Prima verbinding maar rond de 80e minuut toevallig wéér een transmission error.
Niet om je nog meer te frusteren maar mijn eerste idee is dat je op je eigen pc niet goed gaat?
Dat het steeds rond de 80e minuut niet goed gaat, kan toch geen toeval zijn?

Ik had zelf het probleem in het verleden dat hij bij de aftrap er steeds uitvloog.
Achteraf bleek het te maken te hebben met een 3rd party patch die ik ooit geinstalleerd had.
Weer opnieuw PES geinstalleerd vanaf het begin en het was ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Worden jullie ook zo ontzettend gefrustreerd van de BaL mode. Ik sta als CF in de spits bij Feyenoord, maar krijg geen fatsoenlijke bal. Alleen als ik in de dekking sta word ik aangespeeld en ben hem dus meteen kwijt of mijn eigen spelers lopen in de weg. Spelers van pakweg Willem 2 lopen zo door mijn verdediging heen, maar mijn wingers kunnen nog geen voorzet geven die voorbij de verdediger komt. Als ze elkaar al niet in de weg lopen of zich gewoon vast lopen op 3 verdedigers. In ik speel nog maar gewoon op prof mode... Ondertussen sta ik al redelijk laag, maar we blijven gewoon dezelfde kl#te taktiek spelen.

Doe ik nou echt iets gruwelijk verkeerd of is deze mode gewoon slecht gedesigned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 15:22
Zelf speel ik bijna alleen maar BaL als ik alleen ben. Vermaak me daar prima mee. Wel is het zo dat ik in sommige teams duidelijk lekkerder kan spelen dan in andere. Dat is afhankelijk van de gebruikte tactiek en positie.

Ik ben nu naar Chelsea vertrokken en moest als AFM spelen, blijkt Chelsea bijna alles door het midden te doen waardoor het daar heel druk wordt (geen flank spelers). In eerste instantie leek me dat helemaal niets, maar ondertussen voer ik de assist en goal rankings in de competitie aan. (speel op hoogste niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 201583 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:48:
Worden jullie ook zo ontzettend gefrustreerd van de BaL mode. [...] Doe ik nou echt iets gruwelijk verkeerd of is deze mode gewoon slecht gedesigned?
Ze hebben deze modi volgens mij, nauwelijks veranderd / verbeterd ten opzichte van het vorige deel en zich meer geconcentreerd op het (eindelijk) verbeteren van de ML dit deel. Zelf zie ik ook genoeg verbeterpunten. Mogelijk zien we daar iets van terug het komende deel.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 18-05-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 06:51
Ik heb bij BAL altijd het idee dat het team dat ik join direct 10* slechter gaat spelen...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Harribo schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:27:
[...]

Niet om je nog meer te frusteren maar mijn eerste idee is dat je op je eigen pc niet goed gaat?
Dat het steeds rond de 80e minuut niet goed gaat, kan toch geen toeval zijn?

Ik had zelf het probleem in het verleden dat hij bij de aftrap er steeds uitvloog.
Achteraf bleek het te maken te hebben met een 3rd party patch die ik ooit geinstalleerd had.
Weer opnieuw PES geinstalleerd vanaf het begin en het was ok.
Met mijn pc en PES installatie is niks mis hoor ;) Er is nou eenmaal een manier om een online wedstrijd af te sluiten zonder dat het je punten kost (die ik hier uiteraard niet zal verklappen) Helaas wordt daar op grote schaal misbruik van gemaakt. Sommige mensen spelen alleen maar om de punten en sluiten zelfs af als een wedstrijd in een gelijkspel dreigt te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kNarf_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:31:
[...]

Met mijn pc en PES installatie is niks mis hoor ;) Er is nou eenmaal een manier om een online wedstrijd af te sluiten zonder dat het je punten kost (die ik hier uiteraard niet zal verklappen) Helaas wordt daar op grote schaal misbruik van gemaakt. Sommige mensen spelen alleen maar om de punten en sluiten zelfs af als een wedstrijd in een gelijkspel dreigt te eindigen.
Daar moeten ze echt iets voor maken, gewoon 5x zo veel punten er af als er op die manier misbruik wordt gemaakt of zo. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

cheiron schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:21:
Ik heb bij BAL altijd het idee dat het team dat ik join direct 10* slechter gaat spelen...
Klopt,dit heb ik ook.
Ben momenteel bezig op Pro level en na diverse seizoenen van maar wat aanklungelen en overal achteraan rennen speel ik nu bij AS Roma,voor mijn overgan scoorden ze ongeveer 70 doelpunten per seizoen,nu zijn er dit ongeveer 30.

Maar waar ik me het meeste aan stoor is de verdediging,elk team waar ik tegen speel maakt de mooiste combinaties en mijn verdedigers lopen vaak maar wat vooruit met de bal om tegen een tegenstander aan te lopen en de bal kwijt te zijn.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
kNarf_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:31:
[...]

dit is ook mijn grootste ergernis!
iedereen (tenminste ik wel) speelt natuurlijk ook voor de punten, maar het geeft toch geen voldoening als je ze zo moet winnen.
ik erger me eigen dood aan zulke gasten!
vooral na een mooie pot spelen, op het nippertje op voorsprong komen, en dan sluiten hun zo de wedstrijd }:|
hoop dat ze het verhelpen in een update of in het volgende deel.

voor de rest vind ik het online gedeelte wel oké!
heb gelukkig af en toe nog hele mooie wedstrijden (dan maakt het mij niet uit of ik win of verlies!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Grrr...

Ik ben nu bezig met de zware opgave om de World Cup te winnen op Top Player maar ik wordt zelfs door teams als Bahrain, Bolivia en Tunesie verslagen |:(

Gruwelijk irritant, ik kan op geen enkele manier fatsoenlijk een aanval opbouwen zonder dat de bal onderschept wordt, elke steekpass wordt onderschept en via de lucht is het 99 van de 100 keer een verdediger die de bal wegkopt.

Opvallend is dat ik bij ML wel 8 van de 10 keer win, zal toch wel komen omdat ik aan die spelers ben gewend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waar ik nog steeds van baal is de gameplay op topplayer (offline).
Hierbij bedoel ik het volgende:
- Niet elk mannetje is op elk moment te selecteren, dan maar 2 keuzes van mannetjes vaak.
- Cursor verspringt automatisch! Drama! (op semi en auto, manual is niet te doen)
- (Te)Veeeel bal-aannames terwijl ik van te voren al op de knop druk en de bal gewoon vaak weg wil roeien oid, gaat ie tóch aannemen! Zucht...
- Heb ik éindelijk een spits die doorkomt, dan neemt ie de bal niet aan :S
- Through passes komen 4 van de 5 keer niet aan. Of te hard (als je zacht wilt) of te zacht (als je hard wilt passen).
- Als ik de verdedigers van de tegenpartij met mijn spitsen vast heb gezet en de bal ga afpakken, fluit de scheids bijna altijd af voor een overtreding (hoezo scripted). Andersom is dat zelden het geval.
- Mannetjes blijven zo maar spontaan stilstaan of gaan langzamer lopen als je een bal af wilt pakken of aannemen. Meest irritant zijn nog de ballen door de lucht, die zijn vaak voor de tegenstander omdat ik gewoon niet snel genoeg van mijn plaats kan komen.
- Schieten op goal blijft voor mij een raadsel...mik ik links, gaat ie soms rechts??
- De meeste trucs zijn niet te doen.
- Als je eindelijk het mannetje hebt geselecteerd die je wilt hebben, is vaak zijn eerste beweging van de bal af! Grrr

Dit zijn zo wat dingetjes. Moet ook wel vermelden dat PES veel goede dingen heeft hoor , maar om echt lekker te spelen zouden een aantal van bovenstaande ergenissen gewoon weg gewerkt moeten worden.
Heb ook het idee dat ze dat doen om het niveau in de Topplayer modus te houden, anders zou het te makkelijk worden en spelen mensen het niet snel meer.
Ik zit nog steeds te denken om een video van PES met deze ergenissen op internet te zetten (youtube) en dan ook een link naar Konami te sturen. Gewoon zonde van een verder heel mooi spel.
Heb alleen nog geen programmaatjes waarmee ik makkelijk teksten in een video kan zetten (tips welkom).

Nu hoor ik mensen roepen: ga dan FIFA spelen! Moet ik niet meer aan denken, daar is alles zo beperkt en voorspelbaar. Dus ik ben veroordeeld tot PES zeg maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-05-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Off-topic: @ Harribo: Bij Youtube kan je tegenwoordig zelf teksten plaatsen als je een filmpje hebt ge-upload. 't Is effe vogelen, maar het kan wel! ;)

Hier overigens een filmpje die ik zelf heb gemaakt van een bug in PES 2010:

http://www.youtube.com/watch?v=465YroIon5Q

[ Voor 30% gewijzigd door Moody2204 op 25-05-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Harribo schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:41:
Waar ik nog steeds van baal is de gameplay op topplayer (offline).
Hierbij bedoel ik het volgende:
- Niet elk mannetje is op elk moment te selecteren, dan maar 2 keuzes van mannetjes vaak.
- Cursor verspringt automatisch! Drama! (op semi en auto, manual is niet te doen)
- (Te)Veeeel bal-aannames terwijl ik van te voren al op de knop druk en de bal gewoon vaak weg wil roeien oid, gaat ie tóch aannemen! Zucht...
- Heb ik éindelijk een spits die doorkomt, dan neemt ie de bal niet aan :S
- Through passes komen 4 van de 5 keer niet aan. Of te hard (als je zacht wilt) of te zacht (als je hard wilt passen).
- Als ik de verdedigers van de tegenpartij met mijn spitsen vast heb gezet en de bal ga afpakken, fluit de scheids bijna altijd af voor een overtreding (hoezo scripted). Andersom is dat zelden het geval.
- Mannetjes blijven zo maar spontaan stilstaan of gaan langzamer lopen als je een bal af wilt pakken of aannemen. Meest irritant zijn nog de ballen door de lucht, die zijn vaak voor de tegenstander omdat ik gewoon niet snel genoeg van mijn plaats kan komen.
- Schieten op goal blijft voor mij een raadsel...mik ik links, gaat ie soms rechts??
- De meeste trucs zijn niet te doen.
- Als je eindelijk het mannetje hebt geselecteerd die je wilt hebben, is vaak zijn eerste beweging van de bal af! Grrr

Dit zijn zo wat dingetjes. Moet ook wel vermelden dat PES veel goede dingen heeft hoor , maar om echt lekker te spelen zouden een aantal van bovenstaande ergenissen gewoon weg gewerkt moeten worden.
Heb ook het idee dat ze dat doen om het niveau in de Topplayer modus te houden, anders zou het te makkelijk worden en spelen mensen het niet snel meer.
Ik zit nog steeds te denken om een video van PES met deze ergenissen op internet te zetten (youtube) en dan ook een link naar Konami te sturen. Gewoon zonde van een verder heel mooi spel.
Heb alleen nog geen programmaatjes waarmee ik makkelijk teksten in een video kan zetten (tips welkom).

Nu hoor ik mensen roepen: ga dan FIFA spelen! Moet ik niet meer aan denken, daar is alles zo beperkt en voorspelbaar. Dus ik ben veroordeeld tot PES zeg maar :)
ik denk dat konami zich ondertussen al wel bewust is van deze bugs.
ik hoop echter zoals elk jaar dat ze nu echt een top voetbal game neer gaan zetten.
en dan ook op alle platformen: pc, xbox, ps3

ik weet niet of dit haalbaar is maar alleen dan kunnen ze zichzelf weer op de kaart zetten.
het is dat ik een pc gebruiker ben anders was ik misschien ook wel overgestapt op fifa.

als ik alle ergernissen zou moeten opsommen dan zal mijn lijst net zo lang zijn als die van jouw,
met het online gedeelte erbij waarschijnlijk twee keer zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ok, tijd om even te gaan vloeken in de kerk :)

Afgelopen weekend FIFA World Cup 2010 aangeschaft en ik moet zeggen dat het me zeer positief heeft verrast. In vergelijking met PES zijn de controls de afgelopen jaren heel wat meer naar elkaar toe gegroeid.
Verder voelt het allemaal net even wat realistischer aan vanwege de diverse modes die er in World Cup 2010 zitten en alle stadions en landen die erin zitten.

Voorgaande jaren heb ik als fanatiek PES-er altijd FIFA links laten liggen maar ik moet echt bekennen dat het me zeer aanspreekt. Kan ook komen doordat FIFA voor mij wat meer onbekend terrein is en ik de gameplay meer onder controle wil krijgen..

Het gaat nog een aardig dilemma worden in oktober: PES of FIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Heb je bij Fifa niet dat alles erg voorgeprogrammeerd is? Ik heb bijvoorbeeld veel vaker het idee dat ik bij Fifa een doelpunt op dezelfde manier scoor omdat het zo geprogrammeerd is. Bij PES heb ik dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
FIFA speelt gewoon meteen beter en degelijker weg vind ik ook.
Alleen...op den duur is het allemaal voorspelbaar en te beperkt (ook qua ruimte)
en dan kom ik weer uit op PES ondanks de vele gameplay-irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:29:
FIFA speelt gewoon meteen beter en degelijker weg vind ik ook.
Alleen...op den duur is het allemaal voorspelbaar en te beperkt (ook qua ruimte)
en dan kom ik weer uit op PES ondanks de vele gameplay-irritaties.
Helemaal mee eens! Heb fifa ook ff tijdje getest. Was aan het begin bang dat ik toch over moest, maar na een tijdje werd het idd voorspelbaar en had ik er totaal geen plezier meer in. Dan maar af en toe met de controller smijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tja, ik speel mijn games op de pc, en dan is de keuze snel gemaakt. Daar vermaak ik me uitstekend met PES. Op zich ben ik wel nieuwsgierig naar de consoleversie van Fifa, omdat je daar toch goeie verhalen over hoort. Maar ik ben niet in de gelegenheid om het op een console te proberen. Ik hoop overigens dat BaL in de nieuwe PES flink aangepakt wordt. Die speeloptie heeft naar mijn idee veel potentie, alleen wordt er te weinig mee gedaan. Het is nu gewoon een kopie van de vorige PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MadMoody schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:27:
T Ik hoop overigens dat BaL in de nieuwe PES flink aangepakt wordt. Die speeloptie heeft naar mijn idee veel potentie, alleen wordt er te weinig mee gedaan.
Ik hoop dat ze nu eens echt wat gaan doen aan die gameplay-irritaties.
Nieuwe speel-mogelijkheden (zoals andere BaL), leuke graphics, gestreepte sokjes.....dat interesseert mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dat ben ik wel met je eens hoor. Ik vind ook vooral het selecteren van het mannetje en het schieten (richten) op doel voor verbetering vatbaar. De scheidsrechters mogen iets beter. En in de ML heb ik vaak de grootste moeite met de wat 'kleinere' tegenstanders, terwijl ik dan tegen een 'beter' team ineens heel goed speel. Dat lijkt ook een beetje scripted. Met BaL bedoelde ik: In de vorige PES vond ik dat heel leuk, maar ze hebben er nu niets aan verbeterd, en dat vind ik jammer. Verder ben ik wel tevreden over PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
MadMoody schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:27:
Tja, ik speel mijn games op de pc, en dan is de keuze snel gemaakt. Daar vermaak ik me uitstekend met PES. Op zich ben ik wel nieuwsgierig naar de consoleversie van Fifa, omdat je daar toch goeie verhalen over hoort. Maar ik ben niet in de gelegenheid om het op een console te proberen. Ik hoop overigens dat BaL in de nieuwe PES flink aangepakt wordt. Die speeloptie heeft naar mijn idee veel potentie, alleen wordt er te weinig mee gedaan. Het is nu gewoon een kopie van de vorige PES.
inderdaad, fifa op de pc is een lachertje.
als PES beter wil worden dan fifa zullen ze op alle platformen een perfecte game neer moeten zetten.

ik zelf zou ook graag eens fifa op de xbox of playstation willen spelen om te ervaren hoeveel beter het is dan PES (als ik iedereen mag geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
sjeetje, wat is het online gedeelte van PES toch triest geworden.
kan gewoon geen wedstrijd normaal meer winnen of in de 85 minuut heb je weer zo één lul die verbinding verbreekt door lag oid |:( |:( :S

heb het momenteel helemaal gehad, is het nou zo moeilijk om zulke gasten hard te straffen?
van die pussy's die niet tegen hun verlies kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik zet even met een vraag heb al veel proberen te googlen maar het word er maar niet makkelijker om uit te vinden.

Een vriend van mij speelt veel online, in de voorgaande versies was er veel frustratie van lag en onspeelbare wedstrijden, waardoor hij soms wel de verbinding moest verbreken omdat het niet vol te houden was. Nu heeft hij dat een aantal keer gedaan en heeft hij een grijs icoon zonder status en een platte bal als effect daarvan.

Nu speelt hij de laatste tijd weer veel online en is het mede door de patch misschien een stuk beter geworden want hij speelt ze wedstrijden uit en wint ze ook nog eens. Nu rest de vraag want hij speelt al een week of 2 fair een pot of 8 per dag wanneer krijgt hij weer een ronde bal terug en ook weer een kleur icoon?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Salv schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:09:
Ik zet even met een vraag heb al veel proberen te googlen maar het word er maar niet makkelijker om uit te vinden.

Een vriend van mij speelt veel online, in de voorgaande versies was er veel frustratie van lag en onspeelbare wedstrijden, waardoor hij soms wel de verbinding moest verbreken omdat het niet vol te houden was. Nu heeft hij dat een aantal keer gedaan en heeft hij een grijs icoon zonder status en een platte bal als effect daarvan.

Nu speelt hij de laatste tijd weer veel online en is het mede door de patch misschien een stuk beter geworden want hij speelt ze wedstrijden uit en wint ze ook nog eens. Nu rest de vraag want hij speelt al een week of 2 fair een pot of 8 per dag wanneer krijgt hij weer een ronde bal terug en ook weer een kleur icoon?
Moeilijk..

ik heb dat ook, hij is dan niet helemaal plat..

Maar je moet 50 potjes spelen ofzo en dan is ie weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Heel veel spelen, maar als je vaak internet eruit gooide dan duurt het ook echt heel lang voordat hij weer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Hij speelt ook heel veel wedstrijden en speelt ze normaal uit, vandaag na de nieuwe update heeft hij 508 punten en belanden in 3C divisie, alleen is zijn bal echter nog wel plat :P

Maar soms is de lag echt niet te harden en als je dan al met 2 of 3-0 achter staat is ook niet leuk spelen, dan wilt hij het spel nog wel eens afsluiten :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Dersan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:18:
Heel veel spelen, maar als je vaak internet eruit gooide dan duurt het ook echt heel lang voordat hij weer goed is.
maar als andere de wedstrijd manipuleren door de verbinding zo traag te maken dat die automatisch word verbroken, telt dat dan ook mee? want mijn bal is half plat maar ik heb nog nooit een wedstrijd beëindigd.

net weer zo'n kereltje die niet tegen zijn verlies kon, naar 65 minuten werd de verbinding slechter en een paar tellen later stond er "wegens slechte verbinding is de wedstrijd afgebroken" of iets in die geest. erg frustrerend!! *arme controller* ;)

bovenstaande vind ik het grootste nadeel van PES online, verder is het best wel verslavend :9 .
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste