Met het dikgedrukte ben ik het 100% eens!Freshnezz schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:57:
Ik moet zeggen dat ik me steeds meer begin te irriteren aan PES2010.
- Het is zo ongelofelijk hoe je soms duidelijk merkt dat de PC gewoon in cheat-god-like modus speelt. Dat ze (vooral als ze achter staan) in hyper-speed heen en weer tikken als idioten en het onwijze moeite kost om die bal af te pakken en ze zo makkelijk scoren. Dit was sowieso in de vorige PES ook al zo, maar het lijkt nog erger in deze versie.
- Passes worden soms totaal verkeerd gegeven, bv dat er naar links wordt gepaasd terwijl m'n stick toch echt naar rechts gedrukt staat (dit gebeurt vooral als ik met de analoge stick speel). Zou denken dat het aan de stick ligt ofzo, maar bijvoorbeeld andere games (FIFA ofzo) gebeurt dit helemaal niet.
- 360 graden is erg slecht uitgewerkt, die 'schaar' of whatever die je ziet als je een rondje draait slaat nergens op.
- (Steek)Passes die de ene keer keihard zijn en de andere keer ontzettend sloom. Het lijkt alsof het geen reet uit maakt of je de knop langer hebt ingedrukt of dat je maar een klein tikje geef; PES bepaalt dat kennelijk zelf
- De aanname is ook zo ontzettend traag, zo vaak meegemaakt dat ik voor een open goal stond en m'n speler gewoon niet reageert op m'n schietknop, wtf is dat!? Sowieso reageert ie soms niet eens op pasen. Dat je 'op het juiste moment op de knop moet drukken' slaat ook nergens op, want soms druk je 1-2 seconden eerder al op de paasknop en paast ie hem alsnog.
- Na een afvallende bal na bijvoorbeeld een hoekschop is het gewoon onmogelijk om meteen op goal te knallen van afstand. De aanname is zwaar kut, ook met de beste spelers. 9 van de 10 keer reageert ie gewoon amper en neemt ie hem eerst aan (duurt 2 seconden ofzo) voordat ie schiet.
- Zo vaak is het voorgekomen dat bijvoorbeeld met drie man richting goal ren, de middelste man totaal vrij staat, en dat m'n (steek)paas gewoon naar de meest linker speler gegeven wordt....-> 100% kans verpest...
- Ik word zo ziek van de vieze overtredingen die de AI op je maakt. Ik heb volgens mij al meer dan 20x harde overtredingen binnen de 16 meter gehad en maar 1 penalty mee gekregen! En voor vervolgens de meest zachte schouderbeuk wordt er wel gefloten.
En dan zijn er nog meer dingen waar ik me aan irriteer maar goed. Wat me dus het meest tegen valt is dat je gewoon veel minder controle lijkt te hebben op de acties die je uit voert.
Overigens lijkt het alsof voor elke 2009 bug die opgelost is, er 10 bij komen...
Ik sta in de ML inmiddels met Sparta Rotturdam bovenaan met Bas Dost als topscorer
Die gozer begint zicht goed te ontwikkelen man.
Lijkt erop dat ik het inmiddels eindelijk een beetje door heb, aan het begin had ik ontzettend veel moeite met passen en scoren maar met de juiste manier van spelen en spelers die zich goed ontwikkeld hebben gaat het nu eindelijk goed! In de Europa League ook al Man U verslagen dus Sparta gaat Europa veroveren. Bij elke thuisgoal die ik maak klinkt de Sparta Marsch, heerlijk
Lijkt erop dat ik het inmiddels eindelijk een beetje door heb, aan het begin had ik ontzettend veel moeite met passen en scoren maar met de juiste manier van spelen en spelers die zich goed ontwikkeld hebben gaat het nu eindelijk goed! In de Europa League ook al Man U verslagen dus Sparta gaat Europa veroveren. Bij elke thuisgoal die ik maak klinkt de Sparta Marsch, heerlijk
Idd, soms is de lag zo erg dat het onspeelbaar is, een ping van > 1 seconde. Soms leg ik dan ook maar gewoon de controller neer en zie ik wel hoe het afloopt, spelen tegen iemand die afk is valt meestal niet meekazuka schreef op maandag 07 december 2009 @ 06:47:
[...]
Ik geloof er ook niks van. Er zitten ook zoveel wedstrijden tussen met een k*t vebinding dat het gewoon toevalsvoetbal is en de gelukkigste wint.
Speelde gisteren weer een paar potjes 2vs2, echt dramatisch. De hele wedstrijd heb ik een lag van dik 1 seconde voordat er gereageerd wordt op mijn input. Dit was bij PES2009 nog minder slecht. Online ben ik er echt wel weer even klaar mee. Het heeft weinig meer met skills te maken maar meer met geluk en toeval.
De Master League blijft gelukkig wel super en ook met 2 maten op de bank is geweldig.
Wat mij verder nog opviel, ik speelde gelijk met barca tegen as roma met iemand die 60 punten meer had, en ik kreeg punten aftrek en hij punten erbij
Das toch wel goed gedaan door Konami zou ik zeggen?Dersan schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:16:
[...]
Idd, soms is de lag zo erg dat het onspeelbaar is, een ping van > 1 seconde. Soms leg ik dan ook maar gewoon de controller neer en zie ik wel hoe het afloopt, spelen tegen iemand die afk is valt meestal niet mee.
Wat mij verder nog opviel, ik speelde gelijk met barca tegen as roma met iemand die 60 punten meer had, en ik kreeg punten aftrek en hij punten erbij. Dat verklaart ook wel weer waarom de mensen in de top allemaal met standaardteams spelen.
Fuck al die losers die enkel met Barca spelen

Vind AC wel een heel lekker team. Seedorf, Pato en Ronaldinho!
Met PES09 op de ps2 speelde ik nog veel met teams als Olympic Lyon en Atletico Madrid, maar ik vind dat je met 2010 wel met 3 aanvallers MOET spelen..
Ik ben trouwens geen speler die veel rent, ik combineer tot de 16 en wil dan met een mooi (hoog) steekballetje of voorzet een speler voor de keeper zetten.
Maar ik schiet het liefst een afvallende bal vanaf 30 meter op goal
Met PES09 op de ps2 speelde ik nog veel met teams als Olympic Lyon en Atletico Madrid, maar ik vind dat je met 2010 wel met 3 aanvallers MOET spelen..
Ik ben trouwens geen speler die veel rent, ik combineer tot de 16 en wil dan met een mooi (hoog) steekballetje of voorzet een speler voor de keeper zetten.
Maar ik schiet het liefst een afvallende bal vanaf 30 meter op goal
[ Voor 35% gewijzigd door Booth op 07-12-2009 22:09 ]
De tweede GOTPS3-competitie "Kwalificatie WK 2009 Europa" is ten einde en het was behoorlijk evenwichtig! Met de 5 deelnemers is dit de uiteindelijke stand geworden:
1 - Portugal
2 - Engeland
3 - Nederland
4 - Spanje
5 - Italië
De plaatsing van Portugal en Engeland voor het WK is in ieder geval zeker. Voor Nederland spant het er nog om; hangt van de volgende drie kwalificatierondes en het aantal deelnemers af.
Bedankt allen die deelnamen en succes de volgende keer!
1 - Portugal
2 - Engeland
3 - Nederland
4 - Spanje
5 - Italië
De plaatsing van Portugal en Engeland voor het WK is in ieder geval zeker. Voor Nederland spant het er nog om; hangt van de volgende drie kwalificatierondes en het aantal deelnemers af.
Bedankt allen die deelnamen en succes de volgende keer!
Kun je de volgende keer ook wat betere scheid rechters meenemen? Die floten de laatste 2 partijen echt waardeloos.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Het is inderdaad wel goed bedacht door konami maar had nog nooit gelezen dat het zo werkte. En sja, het is wel een beetje het kip of het ei verhaal, ik zou graag met ajax online willen spelen, maar ik maak dan iig geen kans (heb het wel een paar keer geprobeerd). Tegenstanders pakken nog altijd een barca/real/brazilie/manu enz. Het probleem is dan dat ze vaak met hun topspelers door je verdediging heenlopen alsof ze er niet staan.Outlandos schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:28:
[...]
Das toch wel goed gedaan door Konami zou ik zeggen?
Fuck al die losers die enkel met Barca spelen
Hoe langer ik de be-a-legend mode speel, hoe meer het mij gaat tegenstaan.. Ik speel nu voor het tweede seizoen bij Twente, maar het lijkt alsof het team slechter en slechter gaat spelen. De simpelste ballen leveren ze in, en zelfs tegen een ploeg als RKC wordt het een bloedeloze 0-0. 1 keer in de 5-8 wedstrijden scoort de ploeg een keer als ik zelf niet scoor.
Het uitverdedigen is waardeloos (staan 4 man vrij en toch de bal over de lijn rammen) en een strakke voorzet van de flanken kan ik mij alleen nog vaag herinneren.. Ook elke bal stuitert van de voeten af en alle spelers in mijn ploeg worden door de tegenstander omver gelopen. Waar slaat dat op? In een normaal potje speelt de CPU toch ook niet zo slecht?!
En welke mafketel ooit heeft verzonnen dat je wedstrijden moet kijken waarin je niet speelt.. wow.. Geen mij lekker de mogelijkheid om zodra de wedstrijd begint en ik er uit ga, of toch niet start de wedstrijd over te slaan. Wat boeit het nou om 5 minuten te moeten kijken naar dat ping-pong voetbal dat de computer speelt.
Het uitverdedigen is waardeloos (staan 4 man vrij en toch de bal over de lijn rammen) en een strakke voorzet van de flanken kan ik mij alleen nog vaag herinneren.. Ook elke bal stuitert van de voeten af en alle spelers in mijn ploeg worden door de tegenstander omver gelopen. Waar slaat dat op? In een normaal potje speelt de CPU toch ook niet zo slecht?!
En welke mafketel ooit heeft verzonnen dat je wedstrijden moet kijken waarin je niet speelt.. wow.. Geen mij lekker de mogelijkheid om zodra de wedstrijd begint en ik er uit ga, of toch niet start de wedstrijd over te slaan. Wat boeit het nou om 5 minuten te moeten kijken naar dat ping-pong voetbal dat de computer speelt.
Flickr PSN ID= cheironnl
is er trouwens al een roster update voorbij gekomen voor de xbox 360? toen ik het 1,5 maand speelde bij een vriend klopte het nog niet.. transfers waren nog nie meegenomen.
Hi kazuka, heel herkenbaar verhaal. Begin me ook rot te ergeren aan mensen die altijd met Real of Barca spelen, Messi en Ronaldorunners. Gaan overal doorheen, langs, voorzetje en je verdediger doet niks meer > goal. Of ze rennen leuk naar binnen via de achterlijn, en dan is het ook niet meer te stoppen, miraculeus staat er altijd een aanvaller vrij op de stip. Vooral de Italianen en Grieken met een kl*teverbinding zijn hier meesters in, het lijkt wel alsof mensen met een slechte verbinding voordeel hebben met deze runners. Ik wordt vele malen ook helemaal gek en gefrustreerd van de achterlijke goals die ik tegen krijg.. door verdedigersblunders (met knietje er zelf in lopen, keeper die naar de cornervlag loopt, etc). Ik heb mezelf maar zelden betrapt op scoren op een dergelijke manier. Zelf vind ik het combineren dan ook vele malen leuker.kazuka schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:02:
Iedereen pakt ook dezelfde teams online. Of Real, of Barca, of Brazilie. Dat geeft al weer aan dat de balans weer totaal zoek is. Teams moeten veel meer aan elkaar gewaagd zijn. En niet weer met een Ronaldo of Messi online overal voorbij lopen, langs de achterlijn, voorzetje en scoren. Dat doen zoveel mensen.
Ik speel dan ook vrijwel altijd 5-4-1 op de counter, vaak met Oranje. Veel gelijkspelletjes maar als je tegenstander een slechte verbinding heeft is het makkelijker om er nog een 0-0 uit te slepen ofzo...
Ook jammer is dat er op de PC-versie zo weinig 2on2 (+guest) spelers aanwezig zijn. Moet soms echt een half uur wachten voordat ik met een vriend tegen iemand kan gamen.
Kortom, het lijkt me beter om met een aantal GoT users, in een community is een paar potjes 'echt' voetbal te gaan spelen..
Van de FP: een enquete van Konami. Mocht je verbeterpunten hebben, dit is je kans 
http://www.konamisupport....vey/questions.php?lang=uk
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Is er iets te doen aan die scheidsrechters? Ik vond het vorige deel irritant dat je gewoon geen normale sliding kan maken, leuk dat ze het veranderen maar hoeft ook niet gelijk het tegenovergestelde ervan te maken. Kan je geen scheidsrechters kiezen zoals een paar delen terug?
Heb hem ook ingevuld. Ook by de suggesties heel wat neergezet. Wat voer voor speculatie is het volgende:cheiron schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:53:
Van de FP: een enquete van Konami. Mocht je verbeterpunten hebben, dit is je kans
Dit zou dus zomaar kunnen zijn dat hier enkele in PES 2010 verschijnt. Wat echter Challenge Mode, Scenario Mode kan ik me wat moeilijker voorstellen. Challenge Mode is versla zoveel mogelijks teams achtereen? Scenario Mode is je krijgt een opdracht: win met 2 doelpunten verschil?If the following features were added to PES in the future please rate their importance
Stadium Editor
Customisable Camera
Set Piece Editor
Interactive/Customisable Celebrations
Interactive Cut Scenes
Customisable Referees
Classic Clubs & Players
Challenge Mode
Scenario Mode
Advanced training mode
Online Master League
Edit/customisable managers
New skills, tricks & feints
Second division leagues
Additional leagues such as: Premiership, Spanish, Portuguese
Natal (360) & Motion Controller (PS3) options
More than 2v2 players online
Dat kan, jammer genoeg, niet.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:55:
Is er iets te doen aan die scheidsrechters? Ik vond het vorige deel irritant dat je gewoon geen normale sliding kan maken, leuk dat ze het veranderen maar hoeft ook niet gelijk het tegenovergestelde ervan te maken. Kan je geen scheidsrechters kiezen zoals een paar delen terug?
[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 08-12-2009 21:56 ]
Vroeger had je in ISS een Scenario Mode waarbij je ergens in een wedstrijd begon om een bepaalde opdracht uit te voeren. De wedstrijden betroffen dan volgens mij nogal 's wedstrijden die ook daadwerkelijk plaatsgevonden hebben. Zou kunnen dat die optie weer terugkomt.Regeneration schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:56:
Dit zou dus zomaar kunnen zijn dat hier enkele in PES 2010 verschijnt. Wat echter Challenge Mode, Scenario Mode kan ik me wat moeilijker voorstellen. Challenge Mode is versla zoveel mogelijks teams achtereen? Scenario Mode is je krijgt een opdracht: win met 2 doelpunten verschil?
Challenge Mode kan ik me weinig bij voorstellen; vroeger had je wel de Challenge Training waarvan ik het jammer vond dat die op een gegeven moment niet meer in het spel zat.
And I'm the only one and I walk alone.
Ja die scenario modes bij ISS waren geweldig
Dan werd je bijv. in de 60e minuut in een wedstrijd gedropt, jij speelt met Schotland met 9 man vanwege 2 rode kaarten eerder in de wedstrijd en je moet een 1-0 voorsprong verdedigen tegen een ontketend en vol op de aanval spelend Argentinie
Dat was echt geweldig, vooral met zijn 2en. Brings back memories 
Van mij mag Konami zelfs het hele online gedoe schrappen totdat ze het echt fatsoenlijk onde controle hebben. Ze moeten gewoon terug naar hun roots. Puur op gameplay richten, cheatende cpu's eruit, keeperbugs fixen en al die andere niet goed uitgewerkte zaken eruit. Dan maar niet concurreren met Fifa maar het spel teruggeven aan de liefhebbers van vroeger. "t zal wel nooit gaan gebeuren, de financiele belangen zijn natuurlijk veels te groot maar het zou wel geweldig zijn
Dan werd je bijv. in de 60e minuut in een wedstrijd gedropt, jij speelt met Schotland met 9 man vanwege 2 rode kaarten eerder in de wedstrijd en je moet een 1-0 voorsprong verdedigen tegen een ontketend en vol op de aanval spelend Argentinie
Van mij mag Konami zelfs het hele online gedoe schrappen totdat ze het echt fatsoenlijk onde controle hebben. Ze moeten gewoon terug naar hun roots. Puur op gameplay richten, cheatende cpu's eruit, keeperbugs fixen en al die andere niet goed uitgewerkte zaken eruit. Dan maar niet concurreren met Fifa maar het spel teruggeven aan de liefhebbers van vroeger. "t zal wel nooit gaan gebeuren, de financiele belangen zijn natuurlijk veels te groot maar het zou wel geweldig zijn
Ik leef voor het online gebeuren dus laten we dat maar niet schrappen!
het mag wel een stuk beter, al valt de lag tussen 2 Nederlanders goed te doen!
Maar waar ik me wel aan erger is de slechte controlle c.q. aannames. Is er geen knop om de bal dichter aan de voet te houden en eventueel truukjes te doen? Want nu kan ik er eigenlijk alleen langs op snelheid en dan kom je dus al snel uit op teams met Pato, Messi en Ronaldo..
Maar waar ik me wel aan erger is de slechte controlle c.q. aannames. Is er geen knop om de bal dichter aan de voet te houden en eventueel truukjes te doen? Want nu kan ik er eigenlijk alleen langs op snelheid en dan kom je dus al snel uit op teams met Pato, Messi en Ronaldo..
Precies waar ik aan dacht toen ik het las: Je bent Brazillie in het WK van 1968. Met 9 man en een 2-1 achterstand in de 70e minuut win je toch het WK: doe maar na.PromoX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:27:
[...]
Vroeger had je in ISS een Scenario Mode waarbij je ergens in een wedstrijd begon om een bepaalde opdracht uit te voeren. De wedstrijden betroffen dan volgens mij nogal 's wedstrijden die ook daadwerkelijk plaatsgevonden hebben. Zou kunnen dat die optie weer terugkomt.
(nou ja, zoiets in ieder geval
Flickr PSN ID= cheironnl
De PSP-versie van 2009 had dit nog wel en het heette daar World Tour met opdrachten als:cheiron schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:27:
[...]
Precies waar ik aan dacht toen ik het las: Je bent Brazillie in het WK van 1968. Met 9 man en een 2-1 achterstand in de 70e minuut win je toch het WK: doe maar na.
(nou ja, zoiets in ieder geval). Vond ik een erg leuke modus! Hoop dat hij terugkomt.
- Scoor van minimaal 20 meter
- 1-0 achter en win met minimaal 2 goals verschil
- Heb tijdens de wedstrijd minimaal 60% balbezit
Verwijderd
Hoi Allen,
Ik heb alles geprobeerd om poorten open te zetten om online te kunnen spelen op ps 3 maar niets lukte.
Kan het liggen aan het feit dat ik bij verbindinginstellingen zie dat ik ''nat-type 3'' heb? En hoe kan ik deze beinvloeden dat het nat type 2 of 1 wordt?
Vindt het echt een gemis dat ik geeneens online pes 10 kan spelen tegen anderen, dus hoop dat iemand nog tips voor me heeft om dit op te lossen.
Alvast bedankt.
Ik heb alles geprobeerd om poorten open te zetten om online te kunnen spelen op ps 3 maar niets lukte.
Kan het liggen aan het feit dat ik bij verbindinginstellingen zie dat ik ''nat-type 3'' heb? En hoe kan ik deze beinvloeden dat het nat type 2 of 1 wordt?
Vindt het echt een gemis dat ik geeneens online pes 10 kan spelen tegen anderen, dus hoop dat iemand nog tips voor me heeft om dit op te lossen.
Alvast bedankt.
ik heb een US versie van PES voor PS3 gekocht in amerika en kan nu blijkbaar alleen op US servers spelen online...
weet iemand of hier een oplossing voor is dat ik wel europese servers kan selecteren??
weet iemand of hier een oplossing voor is dat ik wel europese servers kan selecteren??
Denk niet dat dit te fixen is!bobaphatt schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:45:
ik heb een US versie van PES voor PS3 gekocht in amerika en kan nu blijkbaar alleen op US servers spelen online...
Misschien is je PSN account ook ingesteld op een Amerikaans land? Dan zou een nieuwe PSN account waarbij je als land dus gewoon NL kiest moeten helpen... maar kweet het niet zeker!bobaphatt schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:45:
Is er al iets bekent over een nieuwe patch na de laatste Konami update? Ik wacht nog steeds tot ik nieuwe embleems en voor engelse competitie en Bundesliga kan installeren op mn ps3
PSN: Mondaatje
Na 5 jaar PES heb ik dit jaar toch voor FIFA gekozen. Ik mis de Master League echt heel erg, echt tof was dat. Misschien dat ik PES er gewoon bij koop in het voorjaar.
Ik vind die moeilijkheidsgraad van PES dit jaar toch wat aan de lage kant en ik praat uiteraard over Top Player. Ik ben weer opnieuw begonnen met ML. Aangezien ik na mijn promotie naar de Engelse league, Chelsea en Liverpool gewoon zonder al te veel moeite met 1-0 of 2-0 ofzo had gewonnen. En hebt aan de PES United nu i.p.v. 6 talentjes, slecht 1tje genomen van 74 overall stat. Ik heb tot twee wedstrijden geleden* stond het als volgt:
Plaats: 4
Punten: 47
Gewonnen: 11
Gelijk: 14
Verloren: 4
Goals mee: 18
Goals tegen: 11
Wat mij hierbij opvalt is dat ik erg weinig doelpunten tegenkrijg. Iedereen op de hele ranglijst heeft in ieder geval 2x meer tegendoelpunten. Dat ik weinig zelf scoor is omdat ik neppe spelers heb, dus dat is niet bijzonder.
Ik speel dan ook niet met de standaard verzonnen D2 clubs, maar met de "overige clubs" zoals Fenerbahçe, Porto, SL Benfica, Galatasaray, Rangers, Celtic enz. Dat toch best aardige ploegen zijn. Ik weet dat ik bij de vorige PES redelijk wat had geklaagd over de vele doelpunten per wedstrijd. Gemiddeld 4, waarvan gemiddeld 1 tegendoelpunt per wedstrijd. Maar net als de scheidsrechters, lijkt Konami het de totaal andere extreme maar gelijk te hebben gepakt. Ik heb nu een gemiddelde van 0,55 doelpunten mee en 0.36 tegen, met een totaal van 0,91 doelpunt per wedstrijd...
* Voor de oplettende lezer, weet dat dit bovenstaande gold tot twee wedstrijden geleden. Want in de laatste twee wedstrijden heb ik lekker een flink pak slaag gekregen van bovendien lager staande clubs. Eerst 3-0 uit verloren en daarna 0-4 thuis verloren.
Dus het kan wel. Ik ben 2 plaatsen gezakt in de ranglijst en heb mijn (tegen)doelpunten die ik wilde. 
Zonder dollen. Ik vind het niveau eigenlijk een beetje onrealistisch laag. Ook als je kijk naar het aantal schoten op doel is dat van de computer gestuurde tegenstander zeer vaak 2 of minder. Ze spelen naar mijn mening ook iets te veel de bal rond en dat doen ze ook als ze achterstaan. Het had iets geholpen toen ik de wedstrijd lengte van 5 naar 10 minuten zetten, maar zoveel meer is het dus niet geworden. Naar mijn mening mag er dus meer kansen door de tegenstander gecreeërd worden. Hiermee wil ik niet gelijk zeggen dat er ook meer doelpunten moeten vallen, maar dat zou eigenlijk ook wel mogen.
Plaats: 4
Punten: 47
Gewonnen: 11
Gelijk: 14
Verloren: 4
Goals mee: 18
Goals tegen: 11
Wat mij hierbij opvalt is dat ik erg weinig doelpunten tegenkrijg. Iedereen op de hele ranglijst heeft in ieder geval 2x meer tegendoelpunten. Dat ik weinig zelf scoor is omdat ik neppe spelers heb, dus dat is niet bijzonder.
* Voor de oplettende lezer, weet dat dit bovenstaande gold tot twee wedstrijden geleden. Want in de laatste twee wedstrijden heb ik lekker een flink pak slaag gekregen van bovendien lager staande clubs. Eerst 3-0 uit verloren en daarna 0-4 thuis verloren.

Zonder dollen. Ik vind het niveau eigenlijk een beetje onrealistisch laag. Ook als je kijk naar het aantal schoten op doel is dat van de computer gestuurde tegenstander zeer vaak 2 of minder. Ze spelen naar mijn mening ook iets te veel de bal rond en dat doen ze ook als ze achterstaan. Het had iets geholpen toen ik de wedstrijd lengte van 5 naar 10 minuten zetten, maar zoveel meer is het dus niet geworden. Naar mijn mening mag er dus meer kansen door de tegenstander gecreeërd worden. Hiermee wil ik niet gelijk zeggen dat er ook meer doelpunten moeten vallen, maar dat zou eigenlijk ook wel mogen.
Valt mij dus ook op. Erg realistisch is het niet.Regeneration schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:56:
Zonder dollen. Ik vind het niveau eigenlijk een beetje onrealistisch laag. Ook als je kijk naar het aantal schoten op doel is dat van de computer gestuurde tegenstander zeer vaak 2 of minder. Ze spelen naar mijn mening ook iets te veel de bal rond en dat doen ze ook als ze achterstaan.
Net als dat je zelf aanvalt en blijft lopen, niet rennen(!), en de verdediging van de tegenstander weigert in te grijpen. Ze kijken maar wat. Alleen 1 tegenstander holt achter je aan.
Als je dan vlakbij de goal bent, heb je de hoek voor het uitkiezen. Jammer.
Dat heb ik nog niet zo vaak, waarschijnlijk omdat mijn aanvallers nog niet zo goed zijn.Harribo schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:01:
[...]
Valt mij dus ook op. Erg realistisch is het niet.
Net als dat je zelf aanvalt en blijft lopen, niet rennen(!), en de verdediging van de tegenstander weigert in te grijpen. Ze kijken maar wat. Alleen 1 tegenstander holt achter je aan.
Als je dan vlakbij de goal bent, heb je de hoek voor het uitkiezen. Jammer.
Nog wel iets anders over de ML. Je zou het kunnen zijn als cheaten, en daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar dan voor degene die het nog niets wisten en wel willen weten.
- Als je in de 2de helft van de 4de week in juni naar de 1ste helft van de 1ste week van juli wordt je jeugd ververst met af en toe eentje die blijft, als je niet je hele jeugd hebt gekocht. Je kan, als je bestand hebt opgeslagen in de 2de helft van de 4de week in juni, andere spelers krijgen wanneer je dat bestand weer opnieuw opent. Mocht je dus heel graag een specifieke speler willen, maar geen geld hebben om deze te kopen, dan kan je wellicht het hiermee proberen.
- Als je in de 2de helft van de 4de week in juli naar de 1ste helft van de 1ste week van augustus gaat kan je weer je, je "Operation Costs" aanpassen. Als je de Coach en de Athletic Trainer verhoogt naar level 5, dan kan je in de maan augustus dus tot de 2de helft van de 4de week in augustus, "gratis" je spelers meer laten trainen.
Voor alle mensen die graag online met de PC willen spelen, lees onderstaande GOED door ! :
Mijn email/msn adres= jongen_groni@hotmail.com
Voeg me toe aan msn om online te spelen.
We spelen dan in de GoT gemeenschap, hoe je daar moet inloggen staat aan het begin van dit topic.
Anders vraag je mij maar op msn.
Ik ben online morgen (zondag 13 december) om 20:00 om te spelen. Blijf sowieso tot 21:00.
Dat is dus na het voetbal op tv en vóór studio voetbal
Iedereen die ook graag online wil spelen, roep ik dan ook op om morgen te verschijnen op mijn msn adres!
Mijn idee is dat ik de enige die niét speelt vooralsnog. Ik ben er om de emailadressen persoonlijk via mijn msn adres uit te wisselen. Dus zodra je online komt, stuur jou dan via msn emailadressen van meerdere mensen in Nederland die online willen spelen (de mensen die mij ook hebben toegevoegd op msn). Dat doe ik zonder te vragen aan jou of het mag. Wil je niet dat ik jouw emailadres doorgeef, geef het dan duidelijk aan!
Ik hou dus zelf een lijstje bij met emailadressen.
Na afloop laat ik hier in dit topic weten hoe het gegaan is.
Tot morgen!
ps. heb alweer een paar mensen erbij door te reclame te maken op andere sites.
Mijn email/msn adres= jongen_groni@hotmail.com
Voeg me toe aan msn om online te spelen.
We spelen dan in de GoT gemeenschap, hoe je daar moet inloggen staat aan het begin van dit topic.
Ik ben online morgen (zondag 13 december) om 20:00 om te spelen. Blijf sowieso tot 21:00.
Iedereen die ook graag online wil spelen, roep ik dan ook op om morgen te verschijnen op mijn msn adres!
Mijn idee is dat ik de enige die niét speelt vooralsnog. Ik ben er om de emailadressen persoonlijk via mijn msn adres uit te wisselen. Dus zodra je online komt, stuur jou dan via msn emailadressen van meerdere mensen in Nederland die online willen spelen (de mensen die mij ook hebben toegevoegd op msn). Dat doe ik zonder te vragen aan jou of het mag. Wil je niet dat ik jouw emailadres doorgeef, geef het dan duidelijk aan!
Ik hou dus zelf een lijstje bij met emailadressen.
Na afloop laat ik hier in dit topic weten hoe het gegaan is.
Tot morgen!
ps. heb alweer een paar mensen erbij door te reclame te maken op andere sites.
Aaarrgghhh... Mijn ML seizoen is vandaag echt zwaar dramatisch geeindigd!
Stond tijdens de winterstop een straatlengte voor op de rest ( 12 punten voorsprong op Ajax ) en je raadt het al... 2e seizoenshelft geef ik het helemaal uit handen en wordt ik 4e op de laatste speeldag
Had me al lang verheugd om Champions League te kunnen spelen dus dit slaat echt in als een bom man!
Waar het aan ligt? Geen idee! Op de een of andere manier lukte er helemaal niks meer en liep ik elke wedstrijd in de beginfase al een tegengoal op waardoor ik achter de feiten aanliep.
Bah, hier heb ik echt goed de pest over in zeg
Stond tijdens de winterstop een straatlengte voor op de rest ( 12 punten voorsprong op Ajax ) en je raadt het al... 2e seizoenshelft geef ik het helemaal uit handen en wordt ik 4e op de laatste speeldag
Had me al lang verheugd om Champions League te kunnen spelen dus dit slaat echt in als een bom man!
Waar het aan ligt? Geen idee! Op de een of andere manier lukte er helemaal niks meer en liep ik elke wedstrijd in de beginfase al een tegengoal op waardoor ik achter de feiten aanliep.
Het leven is hardPrutzer80 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:06:
Aaarrgghhh... Mijn ML seizoen is vandaag echt zwaar dramatisch geeindigd!
Stond tijdens de winterstop een straatlengte voor op de rest ( 12 punten voorsprong op Ajax ) en je raadt het al... 2e seizoenshelft ...
niks meer en liep ik elke wedstrijd in de beginfase al een tegengoal op waardoor ik achter de feiten aanliep.
Ik schiet nu gewoon vrije trappen erin naast de muur, wil best prima met een speler die erg hard kan schieten. Zijn er hier mensen die een vrije trap van zeg maar 25 meter over de muur in de kruising kunnen schieten? Mij echt nog noooooooooit gelukt. Ook nog nooit uit een vrije trap een tegendoelpunt gehad trouwens in de 400 potjes online.
Vrije trappen zijn easy. Vooral met spelers die 80 of hoger hebben voor FK acc. Truc is om veel te werken met de pijltjes omhoog en omlaag (hard schot/zacht schot). Ook de pass en steekbal knoppen werken hier goed bij (half hard en half zacht). Een combinatie van deze twee werkt ook goed.Dersan schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:41:
Ik schiet nu gewoon vrije trappen erin naast de muur, wil best prima met een speler die erg hard kan schieten. Zijn er hier mensen die een vrije trap van zeg maar 25 meter over de muur in de kruising kunnen schieten? Mij echt nog noooooooooit gelukt. Ook nog nooit uit een vrije trap een tegendoelpunt gehad trouwens in de 400 potjes online.
Mik trouwens altijd op een mannetje in de muur en draai de bal dan het goal in. Als de bal dan bij de muur is, gaat hij precies tussen de hoofden van 2 spelers door.
Toch lijkt er ook een geluksfactor in te zitten, want als je alles precies hetzelfde doet, krijg je de ene keer een bal op goal en de andere keer ligt ie in vak BB.
PSN: Sluuz
Het lukt mij redelijk vaak om met Strootman een vrije trap erin te leggen, dan moet de bal wel rond de 17-23 meter van de goal liggen.Dersan schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:41:
Ik gebruik dan de analoge stick en hou die redelijk ver omlaag, dan de helft van de schietbalk vol laten lopen.
Vrije trappen heb ik ook moeite mee, al is het wel af en toe gelukt (nog maar 2x of zo). Maar dat is een kwestie van veel oefenen denk ik, al schiet ik ze op de training er ook niet vaak in helaas... Naar mijn idee net een tikkie te moeilijk om uit te scoren. Maar waar ik nog veel meer moeite mee heb zijn penalty's. Als ik met mijn stick ook maar even naar links of rechts richt vliegt hij al naast het doel! Daar stoor ik mij wel aan, want als er een wedstrijd met strafschoppen beslist moet worden delf ik altijd het onderspit. Verder vermaak ik mij uitstekend met PES 2010 alleen die penalty's: Drama!
Ja, ik kon in voorgaande PES delen uren in de training op die vrije trap oefenen, maar nu kan je niet meer de herhaling bekijken van je, met veel moeite, gescoorde vrije trap. Erg vervelend zo, ik doe nu dan ook nauwelijks iets meer met die training sinds een paar delen geleden ook de 'play again' weg is. Daar kon je 'terugspoelen naar een eerder moment in de 'Free training' en dan vanaf dat punt weer verder spelen. Zo kon je bijvoorbeeld trainen op verschillende manieren een aanval opzetten of verdedigen. Kortom, hoe de training nu is vind ik het rond uit waardeloos geworden.MadMoody schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:45:
Vrije trappen heb ik ook moeite mee, al is het wel af en toe gelukt (nog maar 2x of zo). Maar dat is een kwestie van veel oefenen denk ik, al schiet ik ze op de training er ook niet vaak in helaas...

Zelf heb ik ook nog wat moeite met de penalty's, maar ik vermoed (dus weet het absoluut niet zeker of het 100% klopt) dat het als volgt zou moeten:Maar waar ik nog veel meer moeite mee heb zijn penalty's. Als ik met mijn stick ook maar even naar links of rechts richt vliegt hij al naast het doel! Daar stoor ik mij wel aan, want als er een wedstrijd met strafschoppen beslist moet worden delf ik altijd het onderspit. Verder vermaak ik mij uitstekend met PES 2010 alleen die penalty's: Drama!
- Je drukt eerst op de schietknop en bepaald daarna de richting.
- Hoe langer je de schietknop in drukt hoe hoger het schot.
- Hoe langer je de richting in drukt (en dus niet hoe ver, als je de analoge stick gebruikt) hoe verder je van het midden mikt.
- Stats en willekeurigheid (lees: geluk
) is ook wellicht een factor.
Veel oefenen blijft het toverwoord denk ik..... Bedankt voor de tips in ieder geval!
Ik heb het spel afgelopen week toch maar gekocht (PC).
Daarvoor tijdje ML gespeeld met FC Twente op Top Players, aan het begin was het nog wel pittig en uitdagend, maar in het 3e seizoen de Europa League gewonnen, daarna een enorme eindsprint gemaakt om nog CL voetbal te halen en het seizoen daarop meteen de CL gewonnen. Toen was de uitdaging wel redelijk verdwenen
Tot nu toe vind ik het online best te doen, maar heb vooral friendly's gespeeld. Wel erg slecht dat blijkbaar AMD tegen Intel niet werkt. Gebruiken jullie trouwens vaak de quick match functie? Wordt je dan vaak aan laggers/cheaters/lamers gekoppeld?
Waren er gister nog veel mensen online om 20:00? Misschien kunnen we vanavond ook afspreken, bv rond 19:30.
Daarvoor tijdje ML gespeeld met FC Twente op Top Players, aan het begin was het nog wel pittig en uitdagend, maar in het 3e seizoen de Europa League gewonnen, daarna een enorme eindsprint gemaakt om nog CL voetbal te halen en het seizoen daarop meteen de CL gewonnen. Toen was de uitdaging wel redelijk verdwenen
Tot nu toe vind ik het online best te doen, maar heb vooral friendly's gespeeld. Wel erg slecht dat blijkbaar AMD tegen Intel niet werkt. Gebruiken jullie trouwens vaak de quick match functie? Wordt je dan vaak aan laggers/cheaters/lamers gekoppeld?
Waren er gister nog veel mensen online om 20:00? Misschien kunnen we vanavond ook afspreken, bv rond 19:30.
Ik schiet ze er wel in hoor, online nu een keer of 4 gescoord met een directe vrije trap in iets van 30 potjes, zelfs al een keer vanaf 33m met een rechtspoot vanaf de rechterkant. Heb ook nog geen vrije trap tegen gehad online.Dersan schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:41:
Hier komt iets hips te staan
Iemand nog wat tips voor BaL op de Professional moeilijkheidsgraad?
Het eerste seizoen kon ik naar Lazio Roma(niet echt slecht dus) en na een aantal wedstrijden mocht ik af en toe in het eerste spelen.
Grootste ergernis is dat het team voor geen meter kan voetballen blijkbaar
Simpele passjes lukken niet,hoge ballen komen steevast bij de tegenstander terecht,spelers lopen zich keer op keer op dezelfde manier vast etc etc.
Met als gevolg dat ik dus amper ballen krijg aangespeeld(misschien 4-5 per wedstrijd met geluk) dus mijn rating is waardeloos waardoor ik weer opnieuw kan beginnen.
Valt me verder op dat bij de Regular moeilijkheidsgraad het team waar je speelt juist beter gaat voetballen(speel met een andere game in Engeland bij Wigan Athletic en sta ruim bovenaan) maar bij Professional lijkt het wel of het team juist slechter en tegen je gaat spelen,dat je het team op sleeptouw moet nemen ofzo.
Het eerste seizoen kon ik naar Lazio Roma(niet echt slecht dus) en na een aantal wedstrijden mocht ik af en toe in het eerste spelen.
Grootste ergernis is dat het team voor geen meter kan voetballen blijkbaar

Simpele passjes lukken niet,hoge ballen komen steevast bij de tegenstander terecht,spelers lopen zich keer op keer op dezelfde manier vast etc etc.
Met als gevolg dat ik dus amper ballen krijg aangespeeld(misschien 4-5 per wedstrijd met geluk) dus mijn rating is waardeloos waardoor ik weer opnieuw kan beginnen.
Valt me verder op dat bij de Regular moeilijkheidsgraad het team waar je speelt juist beter gaat voetballen(speel met een andere game in Engeland bij Wigan Athletic en sta ruim bovenaan) maar bij Professional lijkt het wel of het team juist slechter en tegen je gaat spelen,dat je het team op sleeptouw moet nemen ofzo.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verlies om de haverklap online...nu weer tegen iemand die maar rent met Aguero van Atletico.
Er lopen gewoon 5 man van mij achterna en nóg komt ie ze voorbij, realitisch hoor.
Toch wel jammer dat als je gewoon geen topspelers/team neemt, je over het algemeen vrij kansloos bent.
Er lopen gewoon 5 man van mij achterna en nóg komt ie ze voorbij, realitisch hoor.
Toch wel jammer dat als je gewoon geen topspelers/team neemt, je over het algemeen vrij kansloos bent.
Is er geen 'all player teams equal' optie?Wie kent em nog 
Nee maar seriously, je hebt gelijk. En op zich is dat wel realistisch, met een nederlandse club zal je ook in het echie tegenwoordig 9 van de 10x van een grote club verliezen. Het enige wat je zou kunnen doen is player matches waarbij je dan afspreekt bepaalde teams te bannen.
Lijkt me ook wel leuk voor een achievement trouwens, win een online match met RKC ofzo
Ik heb zelf trouwens geen tijd meer om dit spel te spelen, wat ik erg jammer vind want master league was altijd zeer verslavend, maar de tijd vliegt werkelijk als je de wedstrijden zelf wilt spelen (en mijn idee van lol is niet kijken wat de cpu tegen de cpu ervan bakt).
Misschien dat ik het spel stiekum nog een keer meepik uit een budget bak (mega monday prijzen zijn nu al zeeeer verleidelijk)
Nee maar seriously, je hebt gelijk. En op zich is dat wel realistisch, met een nederlandse club zal je ook in het echie tegenwoordig 9 van de 10x van een grote club verliezen. Het enige wat je zou kunnen doen is player matches waarbij je dan afspreekt bepaalde teams te bannen.
Lijkt me ook wel leuk voor een achievement trouwens, win een online match met RKC ofzo
Ik heb zelf trouwens geen tijd meer om dit spel te spelen, wat ik erg jammer vind want master league was altijd zeer verslavend, maar de tijd vliegt werkelijk als je de wedstrijden zelf wilt spelen (en mijn idee van lol is niet kijken wat de cpu tegen de cpu ervan bakt).
Misschien dat ik het spel stiekum nog een keer meepik uit een budget bak (mega monday prijzen zijn nu al zeeeer verleidelijk)
10 second ninja DONE
Ik moet ook niet meer online gaan spelen eigenlijk. Ik verlies teveel en kan daar niet zo goed tegen.
Wordt er zwaar gefrustreerd van.
Ik scoor gewoon niet. Nu een potje tegen iemand die op de ranking veel beter was dan mij (120 meer).
Dezelfde statistieken hadden we: 8 x geschoten, 5x op doel. 4-0 verloren...zijn keeper pakte alles uit de hoek, wat moet ik daar dan nog tegen beginnen? Nóg beter schieten zeker, tja ik ben al lang blij dat ik ze zo mooi schiet eigenlijk
Er zit gewoon 1 groooot nadeel tov PES 2009: je kan niet meer op elk moment het mannetje selecteren dat je wenst.
Je hebt vaak maar de keuze uit 2 die het dicht bij de bal staan. En dat terwijl ik juist een mannetje wil selecteren die er wat verder vanaf staat om zo'n runner of opbouw te stoppen.
Nu weet ik dat je wel de cursorcontrols kan zetten op Manual, maar dan moet je zelf ook álles zelf gaan selecteren in het spel waardoor het praktisch onspeelbaar wordt.
Heb het ook laten weten in hun enquete. De gameplay is gewoon om zeep geholpen.
Zo remmen mannetjes zo maar af als je een dieptepass speelt, lopen de verdedigers in eerste instantie de andere kant op als er een aanvaller komt aanrennen, extreem veel en te trage bal-aannames, korte through-passes die niet verder komen dan een meter hóe lang je ook de knop inhoudt, through-passes die altijd naar een mannetje gaan die het dichstbij is ook ónafhankelijk van hoelang je de knop indrukt (dat was in PES 2009 wel goed) etc etc etc...
De rest van het spel is super, dus wel erg jammer. En FIFA is helaas geen optie voor me. Dus wachten op volgend jaar maar weer en zolang met deze versie doen.
Wordt er zwaar gefrustreerd van.
Ik scoor gewoon niet. Nu een potje tegen iemand die op de ranking veel beter was dan mij (120 meer).
Dezelfde statistieken hadden we: 8 x geschoten, 5x op doel. 4-0 verloren...zijn keeper pakte alles uit de hoek, wat moet ik daar dan nog tegen beginnen? Nóg beter schieten zeker, tja ik ben al lang blij dat ik ze zo mooi schiet eigenlijk
Er zit gewoon 1 groooot nadeel tov PES 2009: je kan niet meer op elk moment het mannetje selecteren dat je wenst.
Je hebt vaak maar de keuze uit 2 die het dicht bij de bal staan. En dat terwijl ik juist een mannetje wil selecteren die er wat verder vanaf staat om zo'n runner of opbouw te stoppen.
Nu weet ik dat je wel de cursorcontrols kan zetten op Manual, maar dan moet je zelf ook álles zelf gaan selecteren in het spel waardoor het praktisch onspeelbaar wordt.
Heb het ook laten weten in hun enquete. De gameplay is gewoon om zeep geholpen.
Zo remmen mannetjes zo maar af als je een dieptepass speelt, lopen de verdedigers in eerste instantie de andere kant op als er een aanvaller komt aanrennen, extreem veel en te trage bal-aannames, korte through-passes die niet verder komen dan een meter hóe lang je ook de knop inhoudt, through-passes die altijd naar een mannetje gaan die het dichstbij is ook ónafhankelijk van hoelang je de knop indrukt (dat was in PES 2009 wel goed) etc etc etc...
De rest van het spel is super, dus wel erg jammer. En FIFA is helaas geen optie voor me. Dus wachten op volgend jaar maar weer en zolang met deze versie doen.
Ja en ook dat een Aguero of Messie er 5 man uitloopt? Een enkele keer misschien....Sagat schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:13:
Nee maar seriously, je hebt gelijk. En op zich is dat wel realistisch, met een nederlandse club zal je ook in het echie tegenwoordig 9 van de 10x van een grote club verliezen.
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 15-12-2009 13:28 ]
Klopt en hoe vaak je ook op L1 drukt, je wordt dat mannetje pas als het te laat is... ERG irritant! In 2009 werkte dit wel goed...Er zit gewoon 1 groooooot nadeel tov PES 2009: je kan niet meer op elk moment het mannetje selecteren dat je wenst.
Wat ik ook zwaar irritant vind is dat soms bij een 1-2tje (L1 + X) het mannetje in plaats van de ruimte inrent, gewoon naar je toe komt en naast je gaat rennen of zelfs in de weg gaat lopen...what the hell is dat :-|
Ja het is gewoon Comedy Capers op zijn best. Wat dan nog belachelijker is, is dat ze dan ook nog een schot van jou op doel gaan tegenhoudenFreshnezz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:25:
Wat ik ook zwaar irritant vind is dat soms bij een 1-2tje (L1 + X) het mannetje in plaats van de ruimte inrent, gewoon naar je toe komt en naast je gaat rennen of zelfs in de weg gaat lopen...what the hell is dat :-|
Hahah dat gebeurt idd ook nog wel eens....
kheb zelfs meegemaakt dat de CPU gewoon parallel over de achterlijn aan het rennen was en het spel gewoon door ging... toen brak mijn klomp echt
Misschien dat de bal nog 1pixel op de lijn lag dat ie het daarom niet als er achter zag...
Kheb het gefilmd dus kzal het wel een keer posten...
kheb zelfs meegemaakt dat de CPU gewoon parallel over de achterlijn aan het rennen was en het spel gewoon door ging... toen brak mijn klomp echt
Kheb het gefilmd dus kzal het wel een keer posten...
[ Voor 17% gewijzigd door Freshnezz op 15-12-2009 14:06 ]
Zoals min of meer beloofd:
Reactie zijn uiteraard welkom, wellicht is dat daar onder de review beste plaats daarvoor.
=> productreview: Pro Evolution Soccer 2010, PC review door RegenerationRegeneration schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:43:
De polls staan zoals belooft een ruime maandna de release in de startpost.
[...]
Poll 2: Hoe beoordeel je PES 2010 in het algemeen?
Ik vind het spel een "Goed" waard. En dan vind ik het ~ 80 - 85%, waard. Ben daar zelf nog niet helemaal over uit. Aangezien het spel zeker vooruitgang heeft gemaakt, maar ook dingen niet heeft verbeterd of weer slechter heeft gemaakt. Later zal ik (onder voorbehoud) met een uitgebreidere mening komen.
[...]
Reactie zijn uiteraard welkom, wellicht is dat daar onder de review beste plaats daarvoor.
Tja...kan je niet over zeuren he? 1 pixel = 1 pixelFreshnezz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:04:
kheb zelfs meegemaakt dat de CPU gewoon parallel over de achterlijn aan het rennen was en het spel gewoon door ging... toen brak mijn klomp echtMisschien dat de bal nog 1pixel op de lijn lag dat ie het daarom niet als er achter zag...
el een keer posten...
Heb nu ook de GoT community gejoined (PC), helaas is er niemand online 
Nog mensen die vanavond een potje willen spelen?
Mijn PC online berichtjes nog gezien hier? Join us zou ik zeggen!HyperMan schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:21:
Heb nu ook de GoT community gejoined (PC), helaas is er niemand online
Dit was ook het eerste wat mij opviel aan deze versie, normaal kon je altijd je verdediger selecteren om zo'n runner van voren tegen te houden of te tackelen, maar in 2010 selecteert hij steevast de middenvelder die er (veels te traag) achter aan hobbelt. Plus het feit dat mijn PES-intuitie zegt dat ik de verdediger ben, ik mijn middenvelder dus volkomen de andere kant op stuur.Harribo schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:19:
Ik moet zelfs zeggen dat dit mij meer stoort dan de scheidsrechter, aangezien die scheidsrechter niet direct voor doelpunten zorgt.
De master league vind ik wel flink verbeterd, jammer dat die niet als patch beschikbaar is voor 2009, dan was het wel duidelijk geweest welke versie ik wil spelen!
Eeuh nee niet gezien. Ik heb je trouwens net geadd op msn als het goed is. Ik wil vanavond wel een potje doen.Harribo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:01:
[...]
Mijn PC online berichtjes nog gezien hier? Join us zou ik zeggen!
Ik zie je, en heb je geadd als friend! Weet iemand trouwens of er een /command is om iemand ingame een berichtje te sturen?Thunk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:23:
Ik zit nu in de GoT community (PC).
Voor mensen die potjes willen spelen, mijn msn is...
[ Voor 17% gewijzigd door Thunk op 25-10-2021 20:51 ]
En als je mijn email toevoegt, krijg je via mij er nog meer bij: jongen_groni@hotmail.comThunk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:19:
Voor mensen die potjes willen spelen, mijn msn is: beyondjazz@live.nl
Ik heb je gister geadd, maar volgens mij heb je dat niet gezien. Probeerde je net te msgen toen ik je online zag in de lobby, maar geen succesHarribo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:56:
[...]
En als je mijn email toevoegt, krijg je via mij er nog meer bij: jongen_groni@hotmail.com
Voor alle mensen die graag online met de PC willen spelen, lees onderstaande GOED door ! :
Morgen heb ik weer het inmiddels bekende uurtje gereserveerd om online tegen elkaar te spelen. (PC)
Ik ben online morgen (zondag 20 december) om 20:00 om te spelen. Blijf sowieso tot 21:00.
Mijn email/msn adres= jongen_groni@hotmail.com Voeg me toe aan msn om online te spelen.
Mijn idee is dat ik de enige die hoogstwaarschijnlijk niét speelt. Ik ben er om de emailadressen persoonlijk via mijn msn adres uit te wisselen. Dus zodra je online komt, stuur jou dan via msn emailadressen van meerdere mensen in Nederland die online willen spelen (de mensen die mij ook hebben toegevoegd op msn). Dat doe ik zonder te vragen aan jou of het mag. Wil je niet dat ik jouw emailadres doorgeef, geef het dan duidelijk aan! Ik hou dus zelf een lijstje bij met emailadressen.
Tot morgen!
Morgen heb ik weer het inmiddels bekende uurtje gereserveerd om online tegen elkaar te spelen. (PC)
Ik ben online morgen (zondag 20 december) om 20:00 om te spelen. Blijf sowieso tot 21:00.
Mijn email/msn adres= jongen_groni@hotmail.com Voeg me toe aan msn om online te spelen.
Mijn idee is dat ik de enige die hoogstwaarschijnlijk niét speelt. Ik ben er om de emailadressen persoonlijk via mijn msn adres uit te wisselen. Dus zodra je online komt, stuur jou dan via msn emailadressen van meerdere mensen in Nederland die online willen spelen (de mensen die mij ook hebben toegevoegd op msn). Dat doe ik zonder te vragen aan jou of het mag. Wil je niet dat ik jouw emailadres doorgeef, geef het dan duidelijk aan! Ik hou dus zelf een lijstje bij met emailadressen.
Tot morgen!
Nieuwe patch is uit!
Eindelijk het gezeur van de stockdata opgelost.
Nu nog het aannemen en wegdraaien wat zo traag als stront gaat
Ik heb iets vaags, aan mijn tekentje online is te zien dat ik vaak zou disconnecten maar naar mijn idee klopt dit helemaal niet. Ik heb weleens een paar keer afgesloten maar de lag was toen zo erg dat ik het niet meer zag zitten. Hebben meerderen dit?
En nieuwe ballen en schoenen. Én de scheidsrechter is wat strenger gemaakt, wat ik gisteravond inderdaad merkte bij mijn tegenstander. EINDELIJK kreeg ik vrije trappen mee... helaas, nog geen penaltykaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:37:
Nieuwe patch is uit!
Vanavond er maar een schwalbe tegenaan gooien, kijken of hij daarvoor te strikken is.
Trouwens, voor de PS3-eigenaren: bij het opstarten van het spel krijg je een update en als je in het spel naar de SYSTEM SETTINGS gaat, kun je daar de rest van de update downloaden (de ballen en schoenen).
Nou, het kan aan mij liggen maar volgens mij speelt hij echt online veel soepeler nu. Had gisteravond/vannacht iig 5 wedstrijden op rij die echt ontzettend lekker speelden, was er zelf verbaasd over. Het nadeel wat ik wel al meteen merkte is dat de ronaldorunners mij nu nog makkelijker voorbij konden
.
Zal me echt een biet zijn. Gameplay, daar gaat het om.Vads schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:56:
En nieuwe ballen en schoenen.
Wegdraaien en trappen...en wat te denken van bal-aanname, het even inhouden bij lange passes en het niet kunnen selecteren van een bepaald mannetje wat je wilt op elk moment......dáár moeten ze wat tegen doen....enfin dat zal wel niet gaan gebeuren.
Wachten op PES 2011 wat dat betreft.
Scheidsrechters die niet streng genoeg zijn? Ik hoor dat wel meer, maar snap er niets van.
Als ik offline ML speel op Topplayer niveau, dan hoef ik maar een geringe tikje uit te delen en die vervelende scheids blaast weer op zijn fluit. Als ik daarentegen zowat gemolesteerd word, laat ie gewoon doorspelen.
Scheids moet niet zo partijdig zijn en zo raar fluiten.
Maar ja het is wel realistisch ergens...iedereen moppert over scheidsrechters in het echt
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 22-12-2009 14:51 ]
Dit bedoelde ik ja; je hoeft maar iets te doen en er klinkt een fluitje. Wordt jij echter onder de grasmat getrapt, dan volgt het spel gewoon verder zonder enige onderbreking...Harribo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:49:
[...]
Als ik offline ML speel op Topplayer niveau, dan hoef ik maar een geringe tikje uit te delen en die vervelende scheids blaast weer op zijn fluit. Als ik daarentegen zowat gemolesteerd word, laat ie gewoon doorspelen.

Dit zijn precies de punten waar ik me ook dood aan erger. Nimmer dat ik een bal eventjes lekker vanuit de 2e lijn op doel kan rossen. Of de bal wordt geblocked door de verdediging, of de animatie duurt zodanig lang dat er allang iemand bij is om de bal af te pikken, zwaar irriterend.Harribo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:49:
[...]
Zal me echt een biet zijn. Gameplay, daar gaat het om.
Wegdraaien en trappen...en wat te denken van bal-aanname, het even inhouden bij lange passes en het niet kunnen selecteren van een bepaald mannetje wat je wilt op elk moment......dáár moeten ze wat tegen doen....enfin dat zal wel niet gaan gebeuren.
Wachten op PES 2011 wat dat betreft.
En inderdaad, het inhouden bij lange passes, de schot-cancel die voor geen meter werkt, de animaties die over het algemeen veel te lang duren, ronaldo die veel te goed is, etc.
Het is een oke versie en ik speel het ook wel met vrienden, singleplayer zal je mij nooit zien doen met dit spel. PES6 en PES2008 voor de PS2, daar moeten ze eens goed naar kijken, en dan eventjes opnieuw beginnen. Maargoed dat loop ik ook al tijden te verkondigen.
Ik weet niet of dit altijd al was maar sdins de patch heb ik het volgende probleem:Vads schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:56:
[...]
En nieuwe ballen en schoenen. Én de scheidsrechter is wat strenger gemaakt, wat ik gisteravond inderdaad merkte bij mijn tegenstander. EINDELIJK kreeg ik vrije trappen mee... helaas, nog geen penalty![]()
Vanavond er maar een schwalbe tegenaan gooien, kijken of hij daarvoor te strikken is.
Trouwens, voor de PS3-eigenaren: bij het opstarten van het spel krijg je een update en als je in het spel naar de SYSTEM SETTINGS gaat, kun je daar de rest van de update downloaden (de ballen en schoenen).
1vs1 offline op ps3. 100% penalties fluit de scheidsrechter niet voor! Dit is echt een bug, want we hebben het zelfs een paar keer express getest. Ik kreeg 1 penaltie van de 5 100% overtredingen in het strafschopgebied...
Dit waren echt slidings op de man zonder dat de bal geraakt werd.
Hebben anderen hier ook last van?
PSN: Mondaatje
Lol maak er maar 1 van de 25 vanMonda schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:05:
[...]
Ik weet niet of dit altijd al was maar sdins de patch heb ik het volgende probleem:
1vs1 offline op ps3. 100% penalties fluit de scheidsrechter niet voor! Dit is echt een bug, want we hebben het zelfs een paar keer express getest. Ik kreeg 1 penaltie van de 5 100% overtredingen in het strafschopgebied...
Dit waren echt slidings op de man zonder dat de bal geraakt werd.
Hebben anderen hier ook last van?

Ik zette voor 1 wedstrijd 2 basisspelers op de bank omdat ik ze rust wilde gunnen. Ze hadden elke wedstrijd gespeeld. Kreeg ik na de wedstrijd te horen dat ze ontevreden zijn en te weinig kansen krijgen. WTF? Ze hebben elke wedstrijd gespeeld en zijn echte basisspelers, onmisbaar voor mijn team.
Haha, wat we net hadden bij een vriend op de PS3. 2on2, we hadden Engeland. Schiet Gerrard vanuit de rechterhoek van de 16, er staat een verdediger naast. Schot wordt geblokt en wordt ie afgefloten omdat het een tackle is, krijgt ie rood, hahahahaha
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat het niet alleen wat ballen en schoenen waren bij de update, ik heb sinds de update het gevoel dat het wat soepeler speelt en heb sinds update al meer vrije trappen mee gehad (tegen CPU) dan voor die tijd bij elkaar.
Weet alleen wel dat ik wat reclame voorgeschoteld kreeg met die ballen-update.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:16:
Ik heb het gevoel dat het niet alleen wat ballen en schoenen waren bij de update, ik heb sinds de update het gevoel dat het wat soepeler speelt en heb sinds update al meer vrije trappen mee gehad (tegen CPU) dan voor die tijd bij elkaar.
En sinds die update ervoor, kijk ik nu naar hyundai reclame tijdens replays.
Tja...ze persen het produkt wel uit.
Niet erg maar laten ze écht iets gaan verbeteren aan de gameplay. Enfin al eerder gehoord.
Verwijderd
Vraagje,
Mijn broertje en ik hebben allebei een xbox live account en nu willen we in 1 team spelen (zoiets als vs-wedstrijd, 2 vs 2.) alleen dan in een competitie? Is dit mogelijk? En zo ja, hoe?? We krijgen het niet voor mekaar.
Ook kunnen we niet met 2 accounts een 2vs2 match spelen.. Dit moet altijd met 1 account en dan 1 iemand uitnodigen als guest.. Kan dit niet gewoon met 2 accounts?
Danku!
ps. we spelen op dezelfde xbox
Mijn broertje en ik hebben allebei een xbox live account en nu willen we in 1 team spelen (zoiets als vs-wedstrijd, 2 vs 2.) alleen dan in een competitie? Is dit mogelijk? En zo ja, hoe?? We krijgen het niet voor mekaar.
Ook kunnen we niet met 2 accounts een 2vs2 match spelen.. Dit moet altijd met 1 account en dan 1 iemand uitnodigen als guest.. Kan dit niet gewoon met 2 accounts?
Danku!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 13:41 ]
In een competitie moet je gewoon bij het begin van een wedstrijd naar opties gaan, controllersettings oid en dan controller 2 naar links of naar rechts verplaatsen, dan speel je samen met 1 team.Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:01:
Vraagje,
Danku!
En een 2vs2 online match kan niet met 2 accounts nee idd, of je zou 2vs2 vriendschappelijk moeten doen, dan kun je met 2 accounts in 1 team maar ik denk niet echt dat het mogelijk is om dan bij elkaar in te komen.
Heb een heel vaag probleem, komt alleen voor als ik een privematch wil starten met een vriend van me (hij woont 10km verderop, en heeft dezelfde provider: Telfort ADSL).
Soms kan ik prima tegen 'm spelen, geen lag of wat dan ook. En ineens (zoals net) na 3 potjes, valt m'n internetverbinding weg nadat we allebij start match drukken (en na het menu gaan van teamselectie).
Heb nog wel een verbinding naar de router toe, maar internetconnectie is weggevallen.
Op de webconfig van de router staat dan een minuutje lang het volgende:
Systeemconfig:
Het spel draait op Windows 7 x64, en als router heb ik staan een D-link DIR-655 (bekabelde verbinding).
Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem zou kunnen zijn. Alle instellingen heb ik verder ook nagekeken,
uPnP uitgezet om te kijken of het iets uitmaakte, heb alle porten geforward, dit heeft ook allemaal niks gehoplen. In mijn router logs zie ik ook niks terugkomen, behalve de opstartdingen van alle services (WLAN, etc).
Waar kan ik het beste als volgt naar kijken?
Soms kan ik prima tegen 'm spelen, geen lag of wat dan ook. En ineens (zoals net) na 3 potjes, valt m'n internetverbinding weg nadat we allebij start match drukken (en na het menu gaan van teamselectie).
Heb nog wel een verbinding naar de router toe, maar internetconnectie is weggevallen.
Op de webconfig van de router staat dan een minuutje lang het volgende:
Soms gebeurt dit ook achter elkaar, zonder ook maar 1 potje gespeeld te hebben, bij de eerste keer proberen met elkaar te verbinden. Ik heb al 200+ potjes online achter de rug tegen anderen, waarbij ik nooit dit probleem heb. Heb ook tegen een aantal mensen in de GoT (PC) community gespeeld, hierbij ook geen problemen gehad; het euvel doet zich alleen voor bij het spelen tegen deze vriend.The gateway is currently measuring your network connection.
Accessing this web page might have an effect on the measurement.
This page will refresh shortly.
Systeemconfig:
Het spel draait op Windows 7 x64, en als router heb ik staan een D-link DIR-655 (bekabelde verbinding).
Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem zou kunnen zijn. Alle instellingen heb ik verder ook nagekeken,
uPnP uitgezet om te kijken of het iets uitmaakte, heb alle porten geforward, dit heeft ook allemaal niks gehoplen. In mijn router logs zie ik ook niks terugkomen, behalve de opstartdingen van alle services (WLAN, etc).
Waar kan ik het beste als volgt naar kijken?
Overal gezocht... maar hoe maak ik een schwalbe op de PC met pes 2010?
welke toetsencombinatie moet ik dan gebruiken?
welke toetsencombinatie moet ik dan gebruiken?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op de PS3 is het L1 + R1 + R2
Volgens de standaard controls:
L1 = mannetje wisselen/modifier voor passes, schoten en voorzetten
R1 = sprinten
R2 = gecontroleerd rennen/schieten
Die drie tegelijk en je valt op het gras.
Volgens de standaard controls:
L1 = mannetje wisselen/modifier voor passes, schoten en voorzetten
R1 = sprinten
R2 = gecontroleerd rennen/schieten
Die drie tegelijk en je valt op het gras.
Voor op de PC dus....!
Maar L1 is dus Q
R1 is E
Maar wat is gecontroleerd rennen/schieten op de PC???? Welke toets...
Geen idee!
Hoe omslachtig ook, die combinaties voor op de PC...
Maar L1 is dus Q
R1 is E
Maar wat is gecontroleerd rennen/schieten op de PC???? Welke toets...
Geen idee!
Hoe omslachtig ook, die combinaties voor op de PC...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik snap dat het voor de PC is, daarom dus de beschrijving van de toets erbij. Was in de veronderstelling dat jij dan wel kon uitvogelen welke toets dat precies is op de PC. Niet dus. Staat in het boekje niet gewoon uitgelegd wat elke knop doet?
[ Voor 38% gewijzigd door Sluuz op 28-12-2009 14:04 ]
Vanmiddag laatste patch geïnstalleerd, daarna even potje gedaan...vervolgens wilde ik vanavond weer spelen, werkte pes niet meer
Steeds tijdens het opstarten (als het windows kwam) melding van windows: 'pes 2010 werkt niet meer'
Heb daarna pes verwijderd, toen weer geïnstalleerd en gelijk patch 1.03 geïnstalleerd (dus niet eerst 01 en 02). Vervolgens mijn save en options bestanden teruggezet. Toen het spel opgestart en dat lukte nu gelukkig wel. Toen nog wat errors in pes dat de bestanden niet werkten met huidige versie maar na de in-game update van de schoenen enzo werkte alles weer. En nu maar hopen dat het morgen nog steeds werkt als ik pes weer opstart...
Heb daarna pes verwijderd, toen weer geïnstalleerd en gelijk patch 1.03 geïnstalleerd (dus niet eerst 01 en 02). Vervolgens mijn save en options bestanden teruggezet. Toen het spel opgestart en dat lukte nu gelukkig wel. Toen nog wat errors in pes dat de bestanden niet werkten met huidige versie maar na de in-game update van de schoenen enzo werkte alles weer. En nu maar hopen dat het morgen nog steeds werkt als ik pes weer opstart...
Vandaag 3x kunnen spelen, en nu werkt het weer niet meer 
Edit: heb de option file verwijderd, daarna kon ik pes weer starten...2 potjes goed gespeeld maar na het afsluiten weer de melding dat pes niet meer werkt...Denk een bug in de 1.03 patch die de option file corrupt maakt? Kun je dit ergens rapporteren?
Edit: heb de option file verwijderd, daarna kon ik pes weer starten...2 potjes goed gespeeld maar na het afsluiten weer de melding dat pes niet meer werkt...Denk een bug in de 1.03 patch die de option file corrupt maakt? Kun je dit ergens rapporteren?
[ Voor 68% gewijzigd door gelukkie op 03-01-2010 20:34 ]
Beste PES 2010 spelers
Na een pauze met de feestdagen gaan we komende woensdag 6 januari om 19 uur weer een uurtje online spelen. Via msn weer (alleen PC versie).
Het aantal spelers begint nu op te lopen. Ik heb nu 12 man op de lijst en ben bezig met nog meer mensen.
Als iemand mensen kent, die zijn van harte welkom!
Voorwaarden zijn dat je de originele pc versie moet hebben en in nederland moet wonen (belgie zie ik sóms door de vingers
Voeg mij toe op je msn en je ontvangt de updates en mailadressen van andere spelers via mij.
We spelen weer als vanouds in de GoT room/ruimte. Wachtwoord is "tweakers".
Als je mij toevoegt aan msn, dan ga je akkoord met het feit dat ik je emailadres doorgeef aan de andere spelers. Wil je dit absoluut niet, laat mij dat dan weten.
Ikzelf speel niet veel overigens, ik ben ter plekke het aanspreekpunt en zorg voor de verspreiding van de gegevens.
Tot woensdag 19 uur!
Harribo
Verwijderd
Count me in.
Heb je ook toegevoegd op msn trouwens. 
Btw, wat boeit het nou of iemand de originele versie heeft?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 16:06 ]
Omdat mensen gaan vragen aan mij ze hoe online moeten gaan spelen, terwijl dat met een illegale versie niet mogelijk is.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:55:
Verwijderd
Ah zo, dus als ze zelf online kunnen met een gecrackte versie is het geen probleem..Harribo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:04:
[...]
Omdat mensen gaan vragen aan mij ze hoe online moeten gaan spelen, terwijl dat met een illegale versie niet mogelijk is.

Niemand nog problemen met 1.03 op pc? Wil nu weer starten, maar het werkt weer niet...dus weer de option file verwijderen...
Zijn jullie opnieuw begonnen met spelen of zijn jullie verder gegaan met ML saves? Vind het maar raar dat mijn optionfile steeds corrupt is
Zijn jullie opnieuw begonnen met spelen of zijn jullie verder gegaan met ML saves? Vind het maar raar dat mijn optionfile steeds corrupt is
Verwijderd
Hier geen problemen, misschien dat het opnieuw installeren van het spel helpt?gelukkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:56:
Niemand nog problemen met 1.03 op pc? Wil nu weer starten, maar het werkt weer niet...dus weer de option file verwijderen...
Heb ik al gedaan..ook meteen patch 1.03 erop ipv. eerst 1.01 en 02...bij 1.02 geen problemen..:s Nu net eerst optionfile moeten verwijderen om te spelen en na het afsluiten weer de melding dan pes niet meer werkt.
Gekke is wel dat ik 1á 2 x probleemloos kan opstarten en daarna is het weer raak en moet ik de optionfile deleten.
Ik las wel ergens op internet iemand met een ps3 welke vast liep na de update naar 1.03...die moest toen ook de save map verwijderen (option file dus).
Gekke is wel dat ik 1á 2 x probleemloos kan opstarten en daarna is het weer raak en moet ik de optionfile deleten.
Ik las wel ergens op internet iemand met een ps3 welke vast liep na de update naar 1.03...die moest toen ook de save map verwijderen (option file dus).
Verwijderd
Hmmz, hier nog geen last van gehad. Misschien een topic aanmaken in Spielerij - Problemen & Vragen ?

Is goed, zie je vanzelfVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:50:
@Harribo: Ik ben rond 19:15 in de community.
Iemand nog een tip voor in de masterleague. Ik sta met mijn team nr1 van de wereld (iig in de ranking). Dit seizoen cl en competitie gewonnen. Maar nog lukt het me niet om spelers aan te trekken. Wat doe ik verkeerd. Sneijder, babel, vlaar. Zijn toch niet zulke vedetes dat ze niet willen. Heb nu 250,000,000 op de bank maar iets om het aan uit te geven.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vraag het voor de zekerheid even: je hebt je scout level op zijn hoogst gezet?Maverick schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:58:
Iemand nog een tip voor in de masterleague. Ik sta met mijn team nr1 van de wereld (iig in de ranking). Dit seizoen cl en competitie gewonnen. Maar nog lukt het me niet om spelers aan te trekken. Wat doe ik verkeerd. Sneijder, babel, vlaar. Zijn toch niet zulke vedetes dat ze niet willen. Heb nu 250,000,000 op de bank maar iets om het aan uit te geven.
Verwijderd
Hoeveel seizoenen gaan er bij jullie voorbij voordat jullie kampioen worden bij de ML dan?
Hier 2012 en nog steeds strak laatste, doe toch iets verkeerd met m'n 1 overwinning na 22 wedstrijden dit seizoen.

Wel dapper dat je het blijft proberenVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:34:
Hoeveel seizoenen gaan er bij jullie voorbij voordat jullie kampioen worden bij de ML dan?Hier 2012 en nog steeds strak laatste, doe toch iets verkeerd met m'n 1 overwinning na 22 wedstrijden dit seizoen.
Ik ben met FC Twente na 4 of 5 seizoenen kampioen geworden, maar dat was van de mickey mouse-league. Daarvoor had ik al, met wat geluk, de Cup, de Europa en de Champions League gewonnen, dus dan is de uitdaging meteen weg. Enige wat je dan nog kan doen is een nieuwe ML beginnen met een slecht team, en dan bv met alleen zelf opgeleide spelers proberen alles te winnen. Zeker als je dan de 2e divisie vult met sterke clubs (tip van andere user in dit topic) ben je wel ff zoet nog
btw, is je lag probleem al verholpen?
Had ik eerst ook last van, iemand anders hier ga mij de tip dat mijn selectie te groot was en dat ze dan niet willen komen.Maverick schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:58:
Verwijderd
Ik zit met het volgende probleem.
Inmiddels zit ik in seizoen 3 van de masterleauge en ben ik 2x gepromoveerd. Nu heb ik dus aardig wat geld gewonnen en wil ik graag mijn team versterken. Het probleem is echter dat de transfers niet echt lukken. Vrijwel alle transferonderhandelingen ketsen af waardoor mn team maar niet beter wordt. Zijn hier speciale trucs en tips voor? Bijna alles staat qua personeel al op het hoogste niveau dus het is mij echt een raadsel hoe dit kan!
Daarnaast zijn mijn eigen spelers zeer ontevreden. Dit terwijl ze dus veel spelen. Wat kan ik hier aan doen? Moet ik ze meer salaris geven? of is het iets anders? Wat dat betreft is pes 2010 voor mij soms nog een raadsel omdat hier weinig over te vinden is..
Tnx alvast!
Inmiddels zit ik in seizoen 3 van de masterleauge en ben ik 2x gepromoveerd. Nu heb ik dus aardig wat geld gewonnen en wil ik graag mijn team versterken. Het probleem is echter dat de transfers niet echt lukken. Vrijwel alle transferonderhandelingen ketsen af waardoor mn team maar niet beter wordt. Zijn hier speciale trucs en tips voor? Bijna alles staat qua personeel al op het hoogste niveau dus het is mij echt een raadsel hoe dit kan!
Daarnaast zijn mijn eigen spelers zeer ontevreden. Dit terwijl ze dus veel spelen. Wat kan ik hier aan doen? Moet ik ze meer salaris geven? of is het iets anders? Wat dat betreft is pes 2010 voor mij soms nog een raadsel omdat hier weinig over te vinden is..
Tnx alvast!
Ik zit nu in het tweede seizoen Master league waarbij ik begonnen ben met de standaard spelers, en als club Atletico Madrid, met als level Regular. Vorig jaar 3e in de competitie, maar wel de beker gewonnen. Dit jaar (met top aankoop Kerlon!) Speel ik speciaal voor de trophy van ongeslagen seizoen, en dat gaat (te) makkelijk).
Volgend seizoen ga ikover naar professional. Hopelijk komen dan ook wat betere spelers naar mijn team.
Volgend seizoen ga ikover naar professional. Hopelijk komen dan ook wat betere spelers naar mijn team.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Je hebt dus het zelfde probleem wat transferonderhandelingen betreft?
Ik vind het echt waardeloos om heel eerlijk te zijn...de kans om je te verbeteren is echt minimaal..
weet iemand hoe ik mijn spelers meer tevreden kan houden? en nog tips wat het jeugdteam betreft?
Ik vind het echt waardeloos om heel eerlijk te zijn...de kans om je te verbeteren is echt minimaal..
weet iemand hoe ik mijn spelers meer tevreden kan houden? en nog tips wat het jeugdteam betreft?