Wellicht, ik weet het niet of het kort is. Hangt van de opkomst af. Bij vier spelers is 10 minuten te doen, maar bij een opkomst van 15 spelers kan het weer te lang zijn.Sluuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:09:
helaas krijg ik vanavond visite. Zou wel graag een keer meedoen. Is 5 minuten alleen niet wat kort? Zou je niet beter 10 minuten en dan niet uit en thuis kunnen doen?
Zoals ik al schreef, het is een leermoment. We zullen het gaan zien.
Waarom denk je dat ik die regel heb ingesteld? Ben het zo zat om online steeds weer Barça, Real of Manchester tegenover mijn team te zien...Freshnezz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:05:
[...]
haha! dus geen ManU, AC/Inter Milan, Chelsea, Ajax, Real, Barca, Arsenal, Engeland, Argentinie, Brazilie, Nederland etc... meteen alle goede clubs/landen eruit(behalve ajax dan
)

Je brengt me nu wel op een punt, waar ik nog niet aan gedacht had. Ik speel het spel in het engels, maar er zullen anderen zijn die het menu in het nederlands hebben ingesteld. Dit kan er voor zorgen dat (team/club)namen anders getoond kunnen worden.
Let wel: Inter wordt bij mij in het menu als "INTER" getoond; dat zou dus wel mogen!
Voor een mogelijk volgende keer ga ik denk ik een competitie starten met landen waar in de vlag de gele kleur voorkomt. Het gaat om de fun naar mijn mening; niet om het winnen. Voor mij ben je pas een kei in het spel als je een competitie kunt winnen met Qatar of VVV-Venlo.