Je hebt gedeeltelijk wel gelijk maar onze kill van gisteren verliep eigenlijk behoorlijk vlekkeloos.RickN schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:07:
[...]
Wat ik me afvraag is hoe resistent zo tactiek is tegen wipe- en death-veroorzakende RNG.
Wij hebben altijd de tactiek gebruikt met iedereen in het midden en een aantal soakers om de main raid. Dit vereist nog steeds een hoop focus van iedereen en d'r zijn nog elke week een aantal angstige momenten, maar we wipen er op deze manier al ruim een maand niet meer op. Dat is van belang voor ons omdat we Anub(25) gewoon elke week met 50 tries left willen killen.
Ik zie wel hoe de deur tactiek een hoop van de complexiteit weghaalt, maar je verliest ook een hoop controle over het gevecht. Bij onze tactiek kunnen we altijd nog op de individuele skill van onze spelers rekenen om met onverwachte dingen om te gaan en ik vraag me af hoe dat met die deur tactiek zit. We kunnen ons geen tactiek veroorloven met RNG "YOU DIE NOW!!" scenarios.
Geraakt worden door een orb die je eigenlijk niet mag raken is met elke tactiek niet uit te sluiten dus dat RNG gedeelte blijf je houden.
Het RNG gedeelte word juist groter als je de hele raid 1 kleur laat pakken zoals sommige guilds doen. Als er maar 1 a 2 orbs door komen, kan je zo wat mensen kwijt zijn.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !