Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Toch niet zo'n hele slechte gok, gisteren een hot contract naar Praag gereden om m'n FP uit de nul te houden. Praag -> Warschau is best te doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Mad Marty schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:49:
[...]

Volgens mij niet, maar correct me if I'm wrong.
Je truck slijt in ieder geval harder. Ik denk dat je ook wel wat meer brandstof verbruikt, maar dat weet ik niet zeker. Op zich is dat te testen door een route te starten met 10 lbs, 0 legs te rijden, de route te cancelen en er een te starten met 50 lbs en die weer te cancelen en in het routescherm het verbruik te vergelijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 07-12-2009 15:23 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40
Maar de terugweg naar Aarhus levert ook weer meer op omdat Rennes verder weg is. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-12-2009 15:23 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:22:
Maar de terugweg naar Aarhus levert ook weer meer op omdat Rennes verder weg is. :)
Ik quote wat te veel tekst :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

mijn driverrating werd wat te hoog dus met nog 6 mijl te gaan even doorgepushed naar 11 FP en dan natuurlijk gecrasht. :'(

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
that sucks :S
Ik heb het ook heeel af en toe als ik verder ga dan 11 dan krijg ik een bekeuring :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Boven de 10 heb je al kans op een bekeuring (dus FP10 -> doorrijden naar 11) en dat heb ik ook al een paar keer gehad. Ik rij soms nog even door naar 11 vlak voor het slapengaan, maar voor de rest stop ik eigenlijk altijd op FP10.
Marzman schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:16:
[...]

Je truck slijt in ieder geval harder. Ik denk dat je ook wel wat meer brandstof verbruikt, maar dat weet ik niet zeker. Op zich is dat te testen door een route te starten met 10 lbs, 0 legs te rijden, de route te cancelen en er een te starten met 50 lbs en die weer te cancelen en in het routescherm het verbruik te vergelijken.
Ik ben na vijven in Rennes en zal dan eens kijken. Ik had alleen het idee dat dat verbruik het verbruik van de laatste leg die je gereden had was, maar dat was slechts een gevoel.

Ok, test:
Stilstaan in Rennes10.85 MPG (verbruik laatste leg?)
10lb GasolineError - invalid cargo weight :+
1000lb GasolineError - invalid cargo weight :P
20.000lb GasolineError - invalid cargo weight :?
30.000lb Gasoline12.10 MPG
46.000lb Gasoline10.10 MPG

Het lijkt er inderdaad op dat bij zwaardere lading meer brandstof verbruikt wordt inderdaad.

[ Voor 84% gewijzigd door Mad Marty op 07-12-2009 17:13 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje, waar kan je precies een contract rijden van je company? Want ik kan wel een lijst zien maar niet b.v zeggen om mee te doen met het contract.. hoe werkt dit? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Als je een lading, van het type goederen wat voor het contract gevraagd wordt, naar de plaats waar het, volgens het contract, heen moet doe je mee met het contract. Het company-bulletin wil wel eens een uitleg geven over de huidige (meest efficiënte) route. Op het moment is dat gasonline van Warsaw (of Rennes) naar Aarhus brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:23:
Ik heb even een vraagje, waar kan je precies een contract rijden van je company? Want ik kan wel een lijst zien maar niet b.v zeggen om mee te doen met het contract.. hoe werkt dit? :$
join anders http://irc.tweakers.net/wet
daar zijn wel wat mensen die je op weg willen helpen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
En let (ter controle) op het bedrag wat je ontvangt. Met contractroutes verdien je vaak meer dan 1000 dollar. En als je een contractroute rijdt staat in de begeleidende tekst (als je bij het configureren van een route op 'Calculate' drukt) altijd:
Your company specializes in this cargo type so you will receive a 5% bonus for delivery.
Controleer dat driedubbel zodat je niet op pad gaat met 'General Merchandise' ;).

En wat Domdo zegt, kijk hier: Company Bulletin (te bereiken via 'View My Company' --> tabblad 'Bulletin') en hier: Company Contracts (te bereiken via 'Company Contracts' --> tabblad 'Company').

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Mad Marty schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:54:
Boven de 10 heb je al kans op een bekeuring (dus FP10 -> doorrijden naar 11) en dat heb ik ook al een paar keer gehad. Ik rij soms nog even door naar 11 vlak voor het slapengaan, maar voor de rest stop ik eigenlijk altijd op FP10.

[...]

Ik ben na vijven in Rennes en zal dan eens kijken. Ik had alleen het idee dat dat verbruik het verbruik van de laatste leg die je gereden had was, maar dat was slechts een gevoel.

Ok, test:

Het lijkt er inderdaad op dat bij zwaardere lading meer brandstof verbruikt wordt inderdaad.
Dat is vrij duidelijk inderdaad :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 00:41
Jaap-Jan schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:44:
En let (ter controle) op het bedrag wat je ontvangt. Met contractroutes verdien je vaak meer dan 1000 dollar. En als je een contractroute rijdt staat in de begeleidende tekst (als je bij het configureren van een route op 'Calculate' drukt) altijd:

"Your company specializes in this cargo type so you will receive a 5% bonus for delivery."
Die specifieke melding staat er alleen als het bedrijf als "preferred cargo" die cargo soort ingesteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is er eigenlijk maar 1 contract op het moment? Ik ben net maar weer van Aarhus naar Warshaw gereden om een van de 55 loads gasoline op te halen maar neem aan dat we na vanmiddag dus geen contracten meer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik probeer nog een vrachtje op te pikken in Warsaw.... moet nog 61 met 11 FP, rustig aan jongens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik zal het rustig aan doen op de terugweg :)

Het was wel de bedoeling dat we twee andere contracten hadden alvast, maar dat is fout gegaan. Morgen is weer een dag.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
contract is al klaar volgens mij?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zijn er al nieuwe contracten in het vooruitzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Morgenochtend pas weer denk ik.

Tot die tijd doe ik:
Hauling 46,000 pounds of Cardboard from Rotterdam to Budapest will earn your driver $1.22 per mile, a total of $1049.55 for the entire route. If you are late you will be fined $200.00 per day that you are late.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
moet er niet iets meer risico genomen worden met de contracten?
Tot nu toe hebben we elk contract met 2 vingers in de neus gehaald.

Nu zijn er weleens dagen dat er geen contracten zijn.
Waarom niet gewoon continue 3 contracten, europa is niet zo groot....

Als je een keer een contract niet zou halen is de boete ook nog wel te overzien...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het heeft niks met risico te maken, we wilden vandaag twee nieuwe contracten hebben. Maar het blijft een rottijd en dan kan het wel eens gebeuren dat iemand zich verslaapt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 21:54
mischien kijken om 4 contraten te hebben
mochten er dan 1 of 2 contracten op hun eind lopen heb je er nog 2 open staan
beetje overlap kan geen kwaad, en zodoende krijg je mischien iets meer spanning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dan zit je weer met de veranderingen van de supplies omdat we proberen contracten op elkaar aan te laten sluiten. Tenzij je alleen kijkt naar de perm suppliers natuurlijk, maar dan is er weer minder om op te bieden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Maar gisteren had er toch ook al een nieuw contract afgesloten kunnen worden?
Dat kan toch elke dag? of is het maar 2 keer per week?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat kan elke ochtend. Maandagochtend was het nog niet nodig en wisten we niet waar de niet temp suppliers terecht gingen komen. En vandaag heeft de persoon die wilde bieden zich verslapen. Kan gebeuren.

Het is nogal overdreven om te spreken over "dagen geen contracten". Het komt sporadisch voor en het is nog nooit meer dan een halve dag geweest. De meeste mensen zijn nu nog steeds onderweg met gasoline. Verder kunnen we altijd wel goede input gebruiken over welke contracten en wanneer alleen dat is een beetje lastig omdat dit een publiek forum is en dm's nu gelimiteerd zijn op 10 deelnemers. Dus ik weet ook niet hoe dat zou moeten, misschien is een Google wave een optie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Shit, te laat. Ik moest nog 1 leg, ik was van plan om die nog op m'n werk te doen, helaas vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Coenen schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:58:
Shit, te laat. Ik moest nog 1 leg, ik was van plan om die nog op m'n werk te doen, helaas vergeten.
Ik vermoedde vanochtend al dat ik vanavond geen contract meer kon rijden, dus toen op 10 FP maar 'quick rest' gepakt en vervolgens meteen weer doorgereden naar 12 FP om nog in Rennes aan te komen. Gelukkig goed gegaan en meteen gasoline aangehaakt.

Op zich jammer dat er geen contracten zijn ATM, maar ik vermaak me dan wel met andere routes rijden. Een keer geen contract vind ik niet zo erg. Maar misschien wat minder voor de mensen die hoog in de standen willen blijven? Of telt voor het rijdersklassement alleen de driverrating en niet het verdiende geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

franssie

Save the albatross

als avond/nachtmens zijnde kan ik mij uitstekend voorstellen dat iemand zich eens verslaapt :+ en niets dan hulde voor de bieders.
En heel zo nu en dan een halve dag wat stukjes rondrijden is ook niet noodzakelijk slecht voor mijn DR en daar ga ik nu toch voor (heb een goede nieuwe truck dus die triple endorsement staat bovenaan mijn verlanglijstje en dat gaat me voor Kerst lukken- het geld is al binnen maar de DR komt nog iets te kort).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:31

Nobby

Nuts!

Misschien toch maar eens contact zoeken met de admins van Trukz om ze te vragen de contractdata van europa aan te passen.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik moet zeggen dat ik het een knap werkje vind van degenen die steeds weer de contracten regelen. Iedereen heeft zijn eigen dagelijkse bezigheden, en dan zijn er mensen die extra tijd steken in contracten regelen. Erg leuk!
Als er een keer geen contract is, jammer dan. Ik rijd wel rond, kom af en toe weer eens in nieuwe steden, en mijn DR gaat steeds een stukje omhoog. Niet echt een big deal voor mij als je af en toe vrij rond mag rijden.
Ga zo door, zou ik zeggen. Ik zit nu met 12 FP dus ik kijk morgen wel wat er 'geregeld' is voor ons :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
Inmiddels wat routes voor WET gereden.
Voorheen was ik bezig met de game zonder aangesloten te zijn bij een bedrijf, maarja dat schoot niet echt op. Die contracten heb je gewoon echt wel nodig, plus natuurlijk de gedeeltelijke kosten deling van brandstof, repairs ed.

Ik las gisten het bullitin en zoals op advies naar Praag gereden.
Sta ik te wachten in Praag vanwege het olie contract, helaas gaat niet door.

Helaas hebben we geen van allen een glazen bol om te voorspellen of het wel of niet doorgaat.

Na dan maar snel naar Malaga om fruit op te halen, lekker stukkie rijden.

Is er niet een manier om de "game time" aan te passen naar onze lokale tijd? Is wat makkelijker met berekenen van de fatigue punten. plus ook de evt aankomst data voor je lading.

En is er wellicht ergens een lijst met beschikbare vrachtwagens? Zo zou je makkelijker kunnen zien hoeveel je nog moet sparen voor die ene mooie snellere truck.

[ Voor 48% gewijzigd door Blackeagle op 09-12-2009 07:47 ]

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
Blackeagle schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:36:En is er wellicht ergens een lijst met beschikbare vrachtwagens? Zo zou je makkelijker kunnen zien hoeveel je nog moet sparen voor die ene mooie snellere truck.
Phoenix1337 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:39:Koop een truck
Je hebt $5500 om een beginnerstruck te kopen. Met een lening van 600 tot 1000 dollar is de 1989 Volvo WIA64T een goede truck.
Truck Lot
TweakPino schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:19:
Bij "Game Statistics" staat de Truck Lot, een lijst van alle trucks in het spel.
Marzman schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:33:
Je kan dat vinden onder game statistics en dan de truck lot.
http://www.trukz.com/trucks_lot.asp
The Realone schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:35:Een overzicht van alle trucks vindt je in de Truck Lot, te bereiken via Game Statistics in het menu.
Teddy schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:26:
Trucks kun je zien onder "game statistics" en dan "Truck lot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
creon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:08:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Eeuh, ja. volgende keer iets verder lezen dan de neus lang is.

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Een tip voor de mensen in Aarhus, rijd 'dead-head' naar Hamburg, en pik daar Groceries op voor Malaga :)
Hauling 46,000 pounds of Groceries from Hamburg to Malaga will earn your driver $0.77 per mile, a total of $1243.06 for the entire route.
Mad Marty schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:54:
Ok, test:

Met dead-head rijden doet mijn truck ('05 Actros) nu 15MPG :9

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 14:31
Ik ben nu al een tijdje niet meer bezig met Trukz en ik wil ermee stoppen. Kan ik m'n verdiende geld aan WET schenken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Je mag het wel aan mij overmaken als je wilt.

Driver id : Konjo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Bobie30 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:52:
Ik ben nu al een tijdje niet meer bezig met Trukz en ik wil ermee stoppen. Kan ik m'n verdiende geld aan WET schenken??
Konjo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:41:
Je mag het wel aan mij overmaken als je wilt.

Driver id : Konjo :)
volgens mij kan dat beide niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik kan trouwens in de Terms of Service niet vinden of je meer dan één account mag hebben op trukz.com. Kunnen jullie iets vinden?

Het dichtste wat in de buurt komt is dit:
6. You will not cheat and you will not use "exploits" or "dummy accounts" in any way;
Maar het is geen dummy account.

Ooh ja, dit is ook leuk:
17. You will not use any automated programs or "scripts" to advance your character or characters, acquire goods, or otherwise accrue benefits in an automated fashion.
Benieuwd hoeveel mensen in overtreding zijn. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-12-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Meerdere spelers op 1 IP riskeren een ban heb ik op hun fora gelezen.
Je mag maar 1 karakter hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@ Jaap-Jan

Denk veel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
vage schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:55:
Meerdere spelers op 1 IP riskeren een ban heb ik op hun fora gelezen.
Je mag maar 1 karakter hebben namelijk.
De grap is dat ik die regel niet kan terugvinden in hun ToS. Maargoed, ze hebben toch het recht om je (al dan niet) willekeurig te bannen, dus je trekt toch altijd aan het kortste eind. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-12-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:52:
Ik kan trouwens in de Terms of Service niet vinden of je meer dan één account mag hebben op trukz.com. Kunnen jullie iets vinden?

Het dichtste wat in de buurt komt is dit:
[...]
Maar het is geen dummy account.

Ooh ja, dit is ook leuk:
[...]
Benieuwd hoeveel mensen in overtreding zijn. :P
Wat ik zie bij het inloggen is:
Thank you for logging in Marzman.

Attention Company Leader: As the leader of a company in Trukz you are responsible for upholding the integrity of the game by both following the Trukz website terms and conditions and requiring that all of your company drivers follow the Trukz website terms and conditions at all times. Multiple accounts from the same computer network, even if managed by different individuals are not allowed to interact in the game. Account sitting is not allowed in Trukz. If you suspect any of your drivers to be controlling multiple accounts we request that you report the issue in the moderation section of the forums immediately. Please help spread the word to your company drivers about these rules.
Ik denk wel dat het iets genuanceerder ligt. Er zijn ook topics over mensen die een "broertje of zusje" hebben en die krijgen het advies niet in dezelfde company te gaan en niet op dezelfde tijdstippen in te loggen (daar wordt dus op gecontroleerd). Als ze vinden dat een account een kloontje is worden beide accounts verwijderd.

Dat greasemonkey script dat we allemaal gebruiken staat in een van hun stickies dus ik denk niet dat ze dat bedoelen. Het gaat dan meer om scripts om mensen te werven, contracten te krijgen en volautomatisch op next leg te klikken. Probeer maar eens een bericht naar iemand te sturen, dan zie je in de waarschuwing wel staan wat ze bedoelen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Beetje vreemd verhaal dat over die ip-en
ik log ook op mijn werk in en thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat is ook geen probleem.
Bobie30 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:52:
Dat kan niet. Anders had ik in het begin ook wel een paar ton aan WET gegeven zodat we meteen wat company items hadden (toen waren ze ook nog goedkoper ;) ). Het enige wat kan is je collection rate hoger laten zetten of de vergoedingen in fuel en repairs lager, maar als je niet meer speelt heeft dat geen zin.

[ Voor 91% gewijzigd door Marzman op 09-12-2009 14:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Jaap-Jan schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:46:
[...]

De grap is dat ik die regel niet kan terugvinden in hun ToS. Maargoed, ze hebben toch het recht om je (al dan niet) willekeurig te bannen, dus je trekt toch altijd aan het kortste eind. :)
Ik heb net ook een account aangemaakt (Vincitore) en las bij het aanmaken:

I agree to the above terms and conditions AND certify that I am not creating multiple accounts by the same user.

Nu nog even uitvinden hoe alles werkt etc. Heb de miniguide er al bij :D

edit: Net een Freightliner FLB gekocht en mijn eerste rit gereden van Praag naar Frankfurt, en zit nu al op lvl 7 met FP O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 09-12-2009 17:00 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Je kunt beter naar Malaga gaan rijden en ondertussen je aanmelden bij WET, zodat je een vrachtje Fruit onder contract mee kunt nemen ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:43

Coldcat

HODL

Ik ben eindelijk in Malaga, wat een rit was dat zeg met slecht weer.. schoot maar niet op. Nu met FP +13 in de haven. Morgenochtend vertrekken met een lading vers fruit :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Infinitytron schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:15:
[...]
edit: Net een Freightliner FLB gekocht
Ik ben ook eergisteren begonnen met diezelfde truck en heb nu nieuwe banden gehaald, aanrader! :9

Btw nu naar malaga, moest eerst geschikte lading vinden..beetje jammer dat ik nu in hamburg zit met 12 FP.. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Humma Kavula op 09-12-2009 23:37 ]

Wear Sunscreen!

Verwijderd

en zit nu al op lvl 7 met FP O-)
Een fase van vermoeidheid is geen level :+

Je hebt gewoon 7 uur gereden en je trucker is nu gewoon een beetje moe :P

• creon
supper dat nieuwe contract
zag gister al dat we een nieuwe contract hunter hadden
zou het mischien slim zijn om een terminal op malaga te zetten ?

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

creon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:44:
supper dat nieuwe contract
zag gister al dat we een nieuwe contract hunter hadden
zou het mischien slim zijn om een terminal op malaga te zetten ?
Denk het wel, ik ben de gene die ook de nieuwe contract manager is (ben alleen er om te bieden, de rest..)
marzman is er nog niet, zal zo overleggen :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Goed geregeld DJ-Visto :) Er staat een terminal in Malaga nu.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
nu nog beter geregeld
wat een mooie toevals treffer dat Thessaloniki nu Cotton levert :)
nu is het echt heen en weer rijden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Is er ergens nog te zien hoeveel mensen onderweg zijn op een contract? Het plaatje en de pagina op de statserver werken niet meer helaas. En de driver pagina doet ook raar helaas - kan nu mijn ranking in het bedrijf niet meer volgen ;)

Al met al geen ramp maar was altijd wel leuke info.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
dat ligt plat idd
Server van ItsValium doet geen updates meer sinds ergens deze week :(

ik weet niet of ie is te porren om die scripts + data ergens anders te hosten is
hij is al een tijdje niet meer op IRC verschenen -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:33
Ik denk dat er anders genoeg andere tweakers zijn die het over willen nemen. Zijn er nog speciale eisen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
mja.. ik wil het wel zelf hosten zelfs
maar als ie niet online is, kan ik het niet overnemen :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Stuur 'm anders een berichtje via een Trukz-message, hij rijdt namelijk nog wel rond. Maar misschien dat-ie gewoon even geen tijd had om het te fixen / op IRC te zitten ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Mad Marty schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:32:
Stuur 'm anders een berichtje via een Trukz-message, hij rijdt namelijk nog wel rond. Maar misschien dat-ie gewoon even geen tijd had om het te fixen / op IRC te zitten ;)
mja.. ik weet niet waarom ik dat niet gedaan heb
nu wel iig :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
Sorry gasten voor het 'down' zijn van de stats, ze waren niet echt down echter was er weer het cookieprobleempje met de site van Trukz die ik al in het verleden eens voorgehad heb. Ik moet de stats met mijn account inlezen en na verloop van tijd vervalt de geldigheid van de cookies, moet ik dan ff manueel herstellen op mijn server. Is opgelost nu, had het druk deze weken, maar normaal zie ik zoiets wel sneller ;)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Oke ik zit weer op een saldo wat genoeg is voor een volgende truck alleen ik vraag me af of dat wel zo zinnig is. Heb nu de truck van 70k en zou dus de truck van 100k kunnen kopen. Echter is dat verschil maar minimaal en denk ik dat ik beter door kan sparen tot de truck van 130k.

Iemand die hier een zinnig antwoord op heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
ik ben er op het moment voor aan het zorgen dat ik zodra ik m'n DR van 25 heb de triple kan kopen
daarna ga ik pas kijken voor een andere truck

voor jou even kijken hoe lang je erover doet om naar die Dr van 25 te gaan en hoeveen je in die tijd kan verdienen
dan bepalen of het slim is om je geld op te maken aan een durdere truck
of voorlopig even met deze rond blijven rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Hee grote dank - ze zijn leuk namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti heeft zichzelf een cadeau'tje gedaan :')

Afbeeldingslocatie: http://www.trukz.com/images/trucks/truck96.jpg

2010 Daf XF

Top Speed: 103 MPH
Miles Per Gallon: 11.14 MPG
Fuel Capacity: 300 Gallons

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Ik was uitgekeken op mijn 1998 Peterbilt 379, dus ook besloten om een nieuwe truck te gaan kopen. Had zo'n $ 30.000,- uit te geven, dus zou dat deze worden:

2001 Volvo VN660
Top Speed: 80 MPH
Condition: 93%
Odometer: 456,880 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 7.30

Maar na het verkopen van alle items maar liefst $ 44.000,- op de bank, dus toch maar voor deze gegaan:

2004 Mercedes-Benz Actros
Top Speed: 87 MPH
Condition: 95%
Odometer: 100,000 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 7.76

:*)

Niet gekozen voor de 2005 versie, want die vind ik minder mooi... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb mezelf ook aangemeld eens kijken of het allemaal wilt lukken :) Salvex is de naam.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Salv schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:35:
Ik heb mezelf ook aangemeld eens kijken of het allemaal wilt lukken :) Salvex is de naam.
Allereerst: Welkom! :)
Er is ook een miniguide, te vinden in de OP, en daar staat wel wat handige informatie in.

Er is ook een IRC kanaal IRC en je kan ook altijd je vragen hier nog stellen!

[ Voor 16% gewijzigd door Vincitore op 12-12-2009 12:17 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:43

Coldcat

HODL

Lekker, 2x achter elkaar een kapotte truck en daarna nog out of fuel omdat ik dacht dat je wel tot 0 kon rijden :+

Nu iig weer vol met brandstof en een gerepareerde truck op weg naar Malaga.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Coldcat schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:26:
[...] en daarna nog out of fuel omdat ik dacht dat je wel tot 0 kon rijden :+
Ja, klote hè! Gelijk ff $ 200,- aan wegsleepkosten aftikken... :( Been there, done that... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Toevallig dat ik een keer precies tot 1 gallon heb gereden :+

Nu net even niet opgelet.. zit nu op 12 FP zonder boete! Misschien dat je niet zo snel een boete krijgt tijdens de rit ipv de laatste 'etappe' of gewoon geluk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Arjan A

Cenosillicafoob

la_fusion schreef op zondag 13 december 2009 @ 02:32:
Toevallig dat ik een keer precies tot 1 gallon heb gereden :+

Nu net even niet opgelet.. zit nu op 12 FP zonder boete! Misschien dat je niet zo snel een boete krijgt tijdens de rit ipv de laatste 'etappe' of gewoon geluk natuurlijk ;)
De laatste 2 of 3 legs reken ik meestal uit.
Ik probeer dan de laatste 200 a 180 mi in 3 legs te rijden. Dat loopt nogal uit op een 12e FP of een grove overschrijding van de max. snelheid op de laatste leg. In de meeste gevallen gaat dat wel goed, hoewel ik momenteeel mijn DR nogal in de gaten hou omdat ik richting de 25 aan het komen ben.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

* Nobby is de nieuwe eigenaar van de DAF XF 2010 _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.trukz.com/images/trucks/truck96.jpg

Dit inclusief de Air en Fuel Filter, Tire Chains, Alu Wheels en Gear Ratio.

Hij gaat 110mph en doet 10.17 MPG en ik mag er 51.000 lbs mee haulen :)

Heb nog $129,61 over, maar ben al weer onderweg naar Malaga.

Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nobby schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:26:
* Nobby is de nieuwe eigenaar van de DAF XF 2010 _/-\o_

[afbeelding]

Dit inclusief de Air en Fuel Filter, Tire Chains, Alu Wheels en Gear Ratio.

Hij gaat 110mph en doet 10.17 MPG en ik mag er 51.000 lbs mee haulen :)

Heb nog $129,61 over, maar ben al weer onderweg naar Malaga.
Dat is een mooie vrachtwagen zeg :D
* Vincitore is jaloers op die vrachtwagen van Nobby!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Infinitytron schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:08:
[...]

Dat is een mooie vrachtwagen zeg :D
* Nobby is jaloers op die vrachtwagen van Nobby!
Jouw tijd komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat mag ik hopen haha :P
Ik rijd nu rond in mijn mooie FLB Freightliner, met mooie nieuwe bandjes :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik heb geloof ik het maandagochtend model van die 2010 XF gekocht, nu al 4 keer een RMF gehad :(

Wel alle opties etc, enige wat ik nog moet halen is een aantal van die endorsements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Daarom heb ik de high gearing, dan blijft je snelheid ok na een rmf.. Heb er trouwens al een tijdje geen meer gehad. Op de huidige contracten nog helemaal niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:23

Entity

9000rpm

Gaat lekker met de huidige contracts :)

Net een nieuwe truck gekocht, een 2008 Scania R124 met 500 miles op de teller (inmiddels alweer op 1000 ;). Bijna alle onderdelen die ik wilde er gelijk weer bij kunnen kopen, de rest kan op mijn volgende aankomst in Malaga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Net mijn 2007 Scania Topline R124(?) ingeruild voor een 2010 DAF XF. Kan ik weer een aardig tijdje mee vooruit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
themaxter schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:00:
Ik heb geloof ik het maandagochtend model van die 2010 XF gekocht, nu al 4 keer een RMF gehad :(
Je weet dat DAF staat voor "Duwen Anders Fietsen"? ;)

Wordt overigens ook mijn volgende truck, nog even doorsparen...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
iemand al enig iedee hoe dat nieuwe contract leuk te rijden is
of wat de bedoeling is hoe we die gaan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het waren eigenlijk twee contracten, maar daar hebben we er maar een van. Dus we moeten er nog iets bijzoeken.

Frank is als test een Google wave gestart waar je ideeen kan droppen voor contracten. Als je invites voor Googlewave wilt (e-mailadres nodig) of voor de Wet-wave zelf (googlewave usernaam nodig) kun je een dm sturen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben nu bezig met mijn 2de route, echter nog geen routes voor WET omdat ik nog de benodigde lading kon mee brengen die gevraagd werden. Over een aantal uur ben ik in Kiev en vanuit daar kan ik wel een route doen die lading dekt voor een contract route :)

Moet zeggen dat het best wel makkelijk speelt omdat ik me nog in weinig verdiept heb, niet exact weet hoe of wat. Door de OP heen te lezen is die advies truck gekocht en heb ik even 2 routes gedaan waardoor ik nu z'n 800 dollar op rekening had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Hoe lame, vergeet ik te tanken bij een sub-$2 station. Dus ik gok maar tot 1 gallon dat ik er nog 1 tegen kom...nee dus, de laatste is $3,10 ofzo. :( Voor dik $600 getankt en dan kom je precies 1 leg daarna een stop tegen voor $1,94.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Je kan instellen hoeveel je tankt, bij edit my drive. Je had bv 30% kunnen instellen, om het daarna terug te zetten naar 100%. Het had je alleen wel 2 keer 1 FP gekost. Het greasemonkey script draaien is anders een goed idee, die geeft aan wanneer je voor $1.94 kan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youngster
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 09:48
Of je komt bij Off Topic Popsicle Delivery Co rijden. 90% Fuel assistence :9
'k Heb nog nooit meer dan $ 75 voor een volle tank (290 l) betaald 8)

En ja, de rest is ook dik in orde, 5% collection, 90% repair, altijd (goede) contracten en 4,8 miljoen cash dus we houden het nog wel even vol!

Real programmers don't comment their code... it was hard to write, it should be hard to read!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 17:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

The Realone schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:29:
Hoe lame, vergeet ik te tanken bij een sub-$2 station. Dus ik gok maar tot 1 gallon dat ik er nog 1 tegen kom...nee dus, de laatste is $3,10 ofzo. :( Voor dik $600 getankt en dan kom je precies 1 leg daarna een stop tegen voor $1,94.... |:(
Je kan ook de tank voor een kwart vol gooien oid, en dan hopen dat er snel een beter brandstofprijs komt. Enig nadeel is wel dat het je nog een keer 1 fp kost.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Marzman schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:18:
Het waren eigenlijk twee contracten, maar daar hebben we er maar een van. Dus we moeten er nog iets bijzoeken.

Frank is als test een Google wave gestart waar je ideeen kan droppen voor contracten. Als je invites voor Googlewave wilt (e-mailadres nodig) of voor de Wet-wave zelf (googlewave usernaam nodig) kun je een dm sturen.
Ik quote even mezelf, Google groups lijkt beter te werken als afgeschermd stukje dan de Wave voor het doel: http://groups.google.com/group/west-european-trucking/

Het is overigens nog steeds een test, maar het lijkt heel goed te werken. Ik denk dat het ook handig is het engelstalig te houden, dan kan het op de company pagina gezet worden als offsite forum. Approven moet Frank trouwens doen daar :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Kan iemand trouwens vertellen waar hoe of wat het script aanpast of te zien is. Want ik heb het script nu draaien maar als ik hem aan of uit zet zie ik totaal geen verschil op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
GreaseMonkey? Je ziet dat aan de snelheid, die wordt dan +5 mph gedaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Is dat het enige wat aangepast word? Want als ik het greasemonkey script aan of uit zet zie ik echt geen verschil op de pagina's ook niet met de mph..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Niet het enige, maar wel het eerste dat opvalt :) Je snelheid is 5 mph hoger als de max speed limit of de max weather limit als je op route dashboard klikt. Als je via een andere manier op die pagina komt (bijvoorbeeld refresh door iets in de cb te zetten) dan werkt het inderdaad niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Vergeet niet om te refreshen. Het script wordt pas uitgevoerd op het moment dat de pagina geladen is.

Ongeveer hetzelfde als wat Marzman zegt, dus. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-12-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou ik zal eens kijken maar volgens mij kan ik vrij weinig aan het script zien.

In ieder geval ik zit nu in Kiev met FP van 12 ( door refuel / repair ) dus duurt even voordat ik weer kan gaan rijden, maar voor WET wat is het handigst dat ik vanuit Kiev vertrek om zo de contracten te kunnen gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Hier kan je zien welke contracten er open staan en hoeveel loads er nog te gaan zijn. Als er nog 10 loads over zijn en je op 35 legs afstand zit heeft het geen zin, je kan beter een nieuwer contract pakken en dan in de buurt van de start plaats(en) komen, die staan ook op die pagina (maak een bookmark).
Als je eenmaal in een contractroute zit is er meestal wel iets aansluitends wat je dan leest hier, op irc, op de CB of in de google group.

edit: zo kan je zien dat Paris, Stockholm, Volgograd Lumber hebben om naar Palermo te rijden, kies de plaats het dichtst bij (niet met general merchandise) en stap daar in het contract.

[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 15-12-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben nu in Volgograd aangekomen, met 7 FP zal deze even laten zakken en dan vertrek ik naar Palermo met lumber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Als ik daar ben ben jij alweer weg met je gevulde knip ;)
Mijn driver rating gaat nu eindelijk richting de 25 (24.1) dus over twee nachtjes slapen mag ik een triple--trailer--endorsement kopen. White-Triple-trailer-trash vanaf donderdag hoop ik (als ik het niet opnieuw ergens verkloot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb net me tank vol gegooid, moet nu nog 5 uurtjes wachten om een goede start te maken. Met 5 legs weg rijden lijkt me niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Salv schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:20:
Ik heb net me tank vol gegooid, moet nu nog 5 uurtjes wachten om een goede start te maken. Met 5 legs weg rijden lijkt me niet ideaal.
Met de starterstrucks moet je wat FP opsparen voor je aan een route begint, zeker bij langere routes. Als je eenmaal geupgrade hebt naar een snellere truck dan kom je over het algemeen veel eerder aan als wanneer je verwacht wordt en is het geen probleem meer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Marzman schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:31:
[...]

Met de starterstrucks moet je wat FP opsparen voor je aan een route begint, zeker bij langere routes. Als je eenmaal geupgrade hebt naar een snellere truck dan kom je over het algemeen veel eerder aan als wanneer je verwacht wordt en is het geen probleem meer.
idd.. ik durf best met FP10 aan een route te beginnen :P

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.