[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds 2 dagen hard op weg om mn mannetje beter te maken, zitten wel lastige opdrachten tussen zoals meerdere kopballen in een wedstrijd, ben daar niet zo goed in dus misschien moet ik hem maar een wedstrijd op semi pro zetten om te kijken of ik dan wel kan koppen. (op semi pro telt het ook nog mee toch?)
hoor wel wat het minimum is om binnen te komen bij het team, zit nu op 31% en mn pro is geloof ik 73, maar soms als ik kijk is hij bv 70 of 71, hoe kan dat?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
SR8 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Nee, wij zijn uit vorm (althans volgens EA)

Ze proberen (met de nadruk op proberen) realisme toe te voegen. In het echt heb je ook wel eens dat je in een vormcrisis verkeert of dat er een plotselinge omslag is in de wedstrijd. Alleen in FIFA10 presenteert zich dat nog al in extremen, compleet onrealistisch als je het mij vraagt. Het mag wel wat subtieler.
Waar zie jij dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Om even iets anders aan te zwengelen dan het "uit vorm zijn".... We hebben 500 wedstrijden gespeeld :)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:30:
ben sinds 2 dagen hard op weg om mn mannetje beter te maken, zitten wel lastige opdrachten tussen zoals meerdere kopballen in een wedstrijd, ben daar niet zo goed in dus misschien moet ik hem maar een wedstrijd op semi pro zetten om te kijken of ik dan wel kan koppen. (op semi pro telt het ook nog mee toch?)
hoor wel wat het minimum is om binnen te komen bij het team, zit nu op 31% en mn pro is geloof ik 73, maar soms als ik kijk is hij bv 70 of 71, hoe kan dat?
Alle groene berichtjes [passing/shooting/tackle/sliding/jostle/position] zorgen voor vorm, een bonus over je stats.
OVR is een gemiddelde van die stats dus als je vaak goed passt krijg je daar vorm punten voor.
De rode berichtjes doen het tegenovergestelde maar je stats kunnen nooit minder worden dan je basis + behaalde bonus van accomplishments.

Op semipro telt idd ook.
ETM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:04:
Om even iets anders aan te zwengelen dan het "uit vorm zijn".... We hebben 500 wedstrijden gespeeld :)
Helemaal gemist, was vast geen overwinning. :P

*O* 500 *O*

[ Voor 13% gewijzigd door LoneRanger op 05-01-2010 13:07 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:05:
[...]

[...]

*O* 500 *O*
Nope ;)

GOT United (GOT) FC Nantes - Chelsea Die ohne Namen (DoN)

Match Results 2 - 5
Time: 23:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nog nooit gehoord van het zogenaamde "Fifa Momentum"?
Hier een topic (met poll) op het EA forum: http://forums.electronica...483-fifa-10-scripted.html
We kunnen er lang over discussiëren, maar ik denk dat het soms wel aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
SR8 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:51:
[...]

Hier een topic (met poll) op het EA forum: http://forums.electronica...483-fifa-10-scripted.html
Ik denk ook dat het aanwezig is.
Je merkt al dat wanneer je achter komt, het moeilijker wordt om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Alle groene berichtjes [passing/shooting/tackle/sliding/jostle/position] zorgen voor vorm, een bonus over je stats.
OVR is een gemiddelde van die stats dus als je vaak goed passt krijg je daar vorm punten voor.
De rode berichtjes doen het tegenovergestelde maar je stats kunnen nooit minder worden dan je basis + behaalde bonus van accomplishments.

Op semipro telt idd ook.

[...]

*O* 500 *O*
wat bedoel je met de groene en rode berichtjes? ik ben rood groen kleurenblind dus heb die twee waarschijnlijk nooit als een verschillend iets gezien :P bedankt voor je hulp iniedergeval!
haalde net accomplishment; score 50 finesse goals in your career ofzo, maar volgens mij heb ik nog geen 50 finesse goals gemaakt, tellen de arena goals ook mee ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Volgens mij is dat gewoon een fout. Ik had precies hetzelfde. Die 50 finesse shots kreeg ik zelfs nog voor de "Curl in 20 finesse shots in your career". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Wat zijn finesse shots uberhaupt? Omhalen enzo of gewoon geplaatste schoten?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:08:
[...]

wat bedoel je met de groene en rode berichtjes? ik ben rood groen kleurenblind dus heb die twee waarschijnlijk nooit als een verschillend iets gezien :P bedankt voor je hulp iniedergeval!
haalde net accomplishment; score 50 finesse goals in your career ofzo, maar volgens mij heb ik nog geen 50 finesse goals gemaakt, tellen de arena goals ook mee ofzo?
Als je een goede pass geeft krijg je een groen berichtje (en een +) idem bij goed(e) schot, tackel, sliding etc. Logischerwijs als de passes en de slidings niet goed gaan krijg je rode berichtjes (en dus een - ).

Dus ondanks je kleurenblindheid zou je iets moeten kunnen waarnemen van de berichtjes.

Damn, bedenk me net dat het veld natuurlijk ook groen is...hmmz iig onderin beeld komen er waarderingen voorbij als je iets goeds of slechts doet.
@r!k schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:31:
Wat zijn finesse shots uberhaupt? Omhalen enzo of gewoon geplaatste schoten?
Volgens mij met L2 geplaatste schoten.

[ Voor 18% gewijzigd door ETM op 05-01-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
SR8 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:51:
[...]

Heb even op die site gekeken en verschillende punten die daar werden genoemd waren idd aanwezig gister. Het verliezen van 1 tegen 1 duels bijvoorbeeld en ik merkte bijvoorbeeld dat ik als spits nauwelijks nog kopduels won, terwijl ik die normaal gesproken vaak win (na doeltrappen). Zag ook iets staan over voor open doel missen, moest meteen aan Bosluis denken, hoewel ik denk dat dat meer met Bos' vorm gister te maken had ;) Het kan toch ook haast niet zo zijn dat iedereen gister hopeloos uit vorm was, want volgens mij waren er gister allemaal jongens (of opa's hè Bos :P ) online die toch wel regelmatig een potje FIFA doen en (normaal gesproken) aardig een balletje kunnen trappen. Dan zou het best zo kunnen zijn dat we een aantal keren verliezen, maar zo vaak als gisteren..... Als ik in de rust ook even keek naar de spelersbeoordelingen was het hoogste bij ons een 6.5 ofzo, terwijl je dat normaal gesproken vrij makkelijk haalt (als spits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Posse9 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:02:
[...]
Zag ook iets staan over voor open doel missen, moest meteen aan Bosluis denken, hoewel ik denk dat dat meer met Bos' vorm gister te maken had ;)
Het missen van die kans was 100% mijn eigen schuld :) Ik drukte op de pass button.

Ik probeer vanavond nog een paar potjes, mocht de vorm er weer niet zijn meld ik mij een week geblesseerd! Misschien is mijn mannetje oververmoeid, loopt z'n vrouw te zeiken dat ie nooit thuis is of ze heeft altijd hoofdpijn zodat hij al een aantal maanden droogstaat. Ik zal het hem vanavond eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:08:
[...]
Misschien is mijn mannetje oververmoeid, loopt z'n vrouw te zeiken dat ie nooit thuis is of ze heeft altijd hoofdpijn zodat hij al een aantal maanden droogstaat. Ik zal het hem vanavond eens vragen.
Misschien gaan ze wel trouwen, en willen ze elkaar niet langer dan 5 dagen niet zien. En misschien moet zijn penthouse in Milaan een goede opknapbeurt krijgen ofzo.. :P

lol, Ik ben er vanavond ook weer bij.. Hoop echt dat we de vorm weer te pakken krijgen. Heb wel weer zin in een potje 9-0 ofzo.. alles wat lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik lees net dat finesse shots geplaatste schoten zijn (dus met R1 ingedrukt).

Daar scoor ik zo'n beetje de helft van mijn doelpunten mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Goed nieuws, ik ben er vanaaf :D

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
En nu het goede nieuws? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Dat ik (en het groepje waar ik mee speelde) voor zover ik me kan herinneren maar één wedstrijd verloren heeft deze avond *O* (en die verloren partij enkel vanwege afgehaakte spitsen). Het ging voor mij in ieder geval een stuk beter dan gister :).

En kruid moet of wegblijven uit de spits of nog even de boeken in duiken om te leren wat buitenspel is :P.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 06-01-2010 00:16 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hehe lol Kruid liep idd vaak buitenspel (hij leek mij wel *uhmm*). Kvond het wel knap van je dat je elke wedstrijd als any wou spelen, hoefde niet maar niemand ging klagen. PS: Vandaag meer een middenvelder geweest dan spits, zijn jullie blij nou: Bosluis, Posse en Bravia ? En eeh 1x penaltie gemist en 1x gescoord dus heb ik het weer goed gemaakt voor de mensen die met me toen gingen spelen hehe. En ja we hebben vandaag veel tegen kleine kinderen gespeeld, vandaar die penalties. edit: oohjah hoogetepunt van de dag: Hammer scoort met een vliegkopbal door een mooie voorzet van sorry ben de naam vergeten. PS2: kut ps3 browser, ik kan geen eens de enter functie gebruiken lol

[ Voor 24% gewijzigd door Aslanboy1905 op 06-01-2010 00:11 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

De teams waren we vanavond tegen moesten spelen waren ook niet veel soeps inderdaad, dat zal ook wel het nodige gescheeld hebben.

En zoals het vanavond ging heb ik geen problemen om elke keer any spelen, hoewel ik het wel wat vervelender en ook lastiger vind als ik enkel verdedigers moet besturen. Dan is het toch prettiger om in ieder geval de LVM erbij te hebben om ook daar de nodige verdedigende acties mee uit kunnen voeren en zo af en toe mee op te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:23:

Dan is het toch prettiger om in ieder geval de LVM erbij te hebben om ook daar de nodige verdedigende acties mee uit kunnen voeren en zo af en toe mee op te komen.
Wat dat betreft is het jammer dat EA dat positie houden gedoe niet goed heeft uitgewerkt.
Zo zou het b.v. fijn zijn als je als VM niet continue gedwongen wordt om helemaal mee op te komen tot net buiten de 16 bij een aanval maar ook gewoon ongestraft voor je verdediging kunt blijven hangen.
In dit geval zou dan de RVM kunnen blijven hangen zodat jij/any bij de omschakeling wat meer tijd hebt om de juiste verdediger te vinden.
Dat het position gedoe in Pro-ranked zit en in BaP wil ik nog wel begrijpen maar in clubs mag het wel weggelaten worden of iig een stuk soepeler.
Nog beter was mss wel dat je het als club zelf zou in kunnen stellen of en hoever je VM op moet komen of dat een spits juist moet blijven hangen of ook een stukje moet mee verdedigen.
Het werkt vrij klote dat wanneer je achterin de bal veroverd, er een snelle aanval op wordt gezet en je er als een gek achteraan moet sprinten terwijl er voorin genoeg mensen zijn.
Op die manier kun je b.v. ook makkelijker wisselen van flank zowel als middenvelder als aanvaller wat weer goed uitkomt als je als linker middenvelder een corner moet nemen aan de rechterkant, hoef je tenminste niet als een gek diagonaal over het veld te sprinten om maar niet gestraft te worden wbt position.
Tactisch maakt dat het hele clubs gebeuren nog een stuk interessanter.
Aanvallende backs [type Roberto Carlos] en terugvallende middenvelders die tijdelijk die positie overnemen.
Verder zou ik het any gebeuren eruit halen en het waardering-systeem voor verdedigers herzien zodat die posities een stuk interessanter worden wat ook het met 10 spelers spelen stimuleert.
Sowieso erg raar dat wanneer een tegenspeler de bal krijgt en zeker 10 meter bij je vandaan staat dat je dan een negatieve defence krijgt.
Als je dat wilt ontwijken moet je eigenlijk zo snel mogelijk weg sprinten mocht een tegenspeler in de buurt de bal dreigen te krijgen, kan nooit de bedoeling zijn van voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:07:
Vandaag meer een middenvelder geweest dan spits, zijn jullie blij nou: Bosluis, Posse en Bravia ?
Ik word een beetje moe van dit geouwehoer. Het is toch niet zo moeijk om je positie af te wisselen. Er zijn ook anderen die graag een keer in de spits spelen. Er zijn er een aantal die zo snel mogelijk de spits positie kiezen.

Gisteren toen ik in jullie room kwam zeg je "oooow daar is Bosluis ik ga wel middenveld spelen anders wordt hij boos" Wat een dom gelul. Kan mij het nou schelen als ik op een andere positie moet spelen. Mijn beste positie is spits, dat heb ik denk ik wel bewezen, maar ja daar zijn er meer van. Ik speelde dat laatste potje op LAM en scoorde beide doelpunten waarvan de winnende in de laatste minuut. Kruid stond in de spits dat potje en heb toch wel een beetje gelachen (sorry Kruid) Je stond echt veel buitenspel. Ik passte ook niet altijd even slim maar ja :)

Het ging gisteren een stuk beter gelukkig. Veel assists op Posse gegeven en ook nog een aantal doelpuntjes gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosluis op 06-01-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
The kruid als spits was waardeloos, iets te vaak buitenspel.
En ook iets te vaak de stift.
Als LAM daar en tegen was hij heer en meester, wat een voorzetten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Striptease schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:07:
Hehe lol Kruid liep idd vaak buitenspel (hij leek mij wel *uhmm*).
...
Hammer scoort met een vliegkopbal door een mooie voorzet van sorry ben de naam vergeten.
Dat was van die gozer die de wedstrijd daarna belachelijk vaak buitenspel stond. :+
Als LAM was ik gisteren niet te stoppen.
Penalty gemaakt en daarna alle assists.

Die wedstrijd daarna werd mijn positie ingepikt door bos.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
theKruid schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:38:
[...]
Die wedstrijd daarna werd mijn positie ingepikt door bos.. :'(
Sorry Kruid, ik wist niet dat je on fire was op lam :) Als je vanavond weer gaat spelen dan gewoon nog een keer spits proberen, zul je zien dat het steeds beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:57:
[...]

Sorry Kruid, ik wist niet dat je on fire was op lam :) Als je vanavond weer gaat spelen dan gewoon nog een keer spits proberen, zul je zien dat het steeds beter gaat.
Nheu, spits is meer jou ding.
Ik heb het fysiek van een middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

ik heb gister 2&1/2 potje meegedaan en ging eigenlijk naadje. 1 keer als any gespeeld, das nog behoorlijk lastig blijkt. 2 keer deed mijn keeper ook hele vreemde dingen.

Ook nog een potje waarin we in de 1e minuut scoorden en de tegenstander er meteen mee kapte, beetje jammer was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het regent mijlpalen de laatste tijd.

Club van 100: King-Ray & PromoX [ray, sorry voor de wat late vermelding]

Posse09 heeft z'n 100ste goal gemaakt.
Hammer heeft inmiddels 300 wedstrijden gespeeld.

Een eervolle vermelding voor ITssME als grote tackle koning, hij weet maarliefst 63% van zijn tackles om te zetten in balbezit. 8)

De Edward Linskens trofee gaan naar PhydomiR[Tasjesdief] en VanHolm. :+
Edward Linskens was een speler van PSV [ooit eigenhandig Real Madrid uitgeschakeld in de CL] waarvan je je afvraagt waar is die in hemelsnaam gebleven?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LHQK0WjL1uA]

In de prijzenkast van Got-United staan inmiddels 376 trophies.

Allen gefeliciteerd natuurlijk. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik speelde gister nog een potje tegen ac milan, die gasten waren met zijn tienen.
Het leek wel of die voor het eerst een bal zagen. Wat een prutsers. We kwamen snel op 1-0 waarna ze de wedstrijd afbraken. Erg jammer.
Ook nog een wedstrijd waarbij we snel op 1-0 kwamen ook afgebroken en een wedstrijd die we 9-2 voor stonden werd ook afgebroken. Gebeurd steeds vaker dat ze die wedstrijden afbreken, erg jammer.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:16
Kan ik misschien ook een invite krijgen zodat ik ook af en toe een balletje kan mee trappen met jullie?

Nick: Ryla
PSN-id: Edaril
Positie: maakt me niet zoveel uit eigenlijk, al speel ik met mijn VP in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ryla schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:42:
Kan ik misschien ook een invite krijgen zodat ik ook af en toe een balletje kan mee trappen met jullie?

Nick: Ryla
PSN-id: Edaril
Positie: maakt me niet zoveel uit eigenlijk, al speel ik met mijn VP in de spits.
Hee, een aanvaller. Die hadden we nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:18:
De Edward Linskens trofee gaan naar PhydomiR[Tasjesdief] en VanHolm. :+
Edward Linskens was een speler van PSV [ooit eigenhandig Real Madrid uitgeschakeld in de CL] waarvan je je afvraagt waar is die in hemelsnaam gebleven?
Edward Linskens werkte de laatste jaren in de supporterswinkel van PSV. Ben hem daar nog wel eens tegengekomen. Of hij dat nu nog doet weet ik eigenlijk niet.

Als je toch met prijzen aan het strooien bent wil ik jou ook even een veer in de kont stoppen van een van de betere verdedigende middenvelders! Je speelt daar altijd en dat kun je zien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Edward Linskens werkte de laatste jaren in de supporterswinkel van PSV. Ben hem daar nog wel eens tegengekomen. Of hij dat nu nog doet weet ik eigenlijk niet.
Wat doe je dan ook in de psv fanshop, daar heeft niemand toch wat te zoeken :+

Afbeeldingslocatie: http://www.omroepbrabant.nl/graphics/image.aspx?object=news&type=large&image=Edward-Linskens_ANP.350.jpg

wat een kop

[ Voor 16% gewijzigd door king Ray op 06-01-2010 10:53 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Wat doe je dan ook in de psv fanshop, daar heeft niemand toch wat te zoeken :+
Zullen we daar maar geen discussie over gaan starten ;)

Of misschien ook wel leuk om de favoriete club van onze leden te weten. De mijne is nu wel duidelijk!

Ik ben seizoenskaarthouder van PSV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:51:
[...]

Zullen we daar maar geen discussie over gaan starten ;)

Of misschien ook wel leuk om de favoriete club van onze leden te weten. De mijne is nu wel duidelijk!

Ik ben seizoenskaarthouder van PSV!
FEYENOORD!!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ach daar kun je ook niets aan doen! Wat heb jij een zware jaren gehad ;)

Even over Linskens, dan mag hij een lelijke kop hebben (volgens jou) hij heeft wel een belangrijk doelpunt gemaakt in 1988, door dat doelpunt wel de Europa Cup I gewonnen dat jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Met wikipedia is het praktisch onmogelijk om in de vergetelheid te raken als je ooit "bekend" bent geweest.
Had natuurlijk tijden geleden al een keer opgezocht waar hij uithing als PSV fan. ;)
Hij werkt inmiddels al sinds 2008 niet meer in de supporterswinkel, geen idee wat hij sindsdien is gaan doen.
Voor mij is hij iig een cult-held. 8)
Oh, het moge duidelijk zijn da'k ook PSV fan ben. :*)
Als je toch met prijzen aan het strooien bent wil ik jou ook even een veer in de kont stoppen van een van de betere verdedigende middenvelders! Je speelt daar altijd en dat kun je zien ook.
Is een beetje uit nood geboren, spitsen/aanvallende spelers hebben we meer dan genoeg en voor de RDM hoefde ik nooit zo snel te reageren om die positie te krijgen. ;)
Speelt helemaal lekker met PromoX in de buurt, ik merk dat hij blijft hangen als ik mee ga naar voren en andersom b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:16:
[...]

Ik word een beetje moe van dit geouwehoer. Het is toch niet zo moeijk om je positie af te wisselen. Er zijn ook anderen die graag een keer in de spits spelen. Er zijn er een aantal die zo snel mogelijk de spits positie kiezen.
Hier moet ik mij wel even in verdedigen. Een paar potjes wilde ik ook wel op het middenveld.. waren die als eerste vergeven.. dan maar weer spits.
Ik vind het helemaal niet erg om op verschillende posities te spelen. Ik stond gister wel vaak spits, zal het de volgende keer weer anders doen.

Ik heb gister wel echt weer fijne wedstrijden gespeeld. Laatste potje Any, Ging ook steeds beter. Jammer genoeg 2-0 Verloren in een wedstrijd die wij zeker hadden kunnen en moeten winnen.

Wedstrijd daarvoor ging weer nergens over.. Keeper die 3 keer de bal niet zien ofzo. 2 keer gewoon blijven staan en 1 keer naar een hoge bal lopen en op de grond blijven staan waardoor de tegenstander makkelijk in kon koppen. Echt weer zo'n wedstrijd waar niemand iets aan kon doen.. lijkt alsof dat soort wedstrijden zijn verkocht O-)

Die vliegende kopgoal van hammer, die wedstrijd was denk ik wel onze beste wedstrijd. Kruis op links, ik ls en Hammer rs. Veelvuldig op links korte combinaties met kruid die goed langs de lijn bleef waardoor het steekballetje ertussendoor elke keer weer te makkelijk was.

Jammer dat we niet kunnen zien wie er het meests buitenspel staat. Volgens mij stond kruid gister in 1 wedstrijd vaker buitenspel dan de rest van de club in alle wedstrijden bij elkaar. :+

Maar al met al gister echt heerlijke wedstrijden gespeeld. Het ging eindelijk eens goed.

Mijn favo club is trouwens AZ.

Moest gister trouwens ook proesten toen ik binnenkwam en iedereen zijn kern getal of postcode ofzoiets aan t op vlammen was.. zag er gewoon grappig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister uit de winterslaap gekomen en de eerste potjes van het jaar gespeeld. Viel niet mee.
Jullie zijn al weer fanatiek bezig zie ik. Vanavond maar eens even tijd vrijmaken om mee te doen :)
VP zit nu op 59% (uit mn hoofd) en heeft op elke positie 78/79.

Oja favoriete club is Go Ahead Eagles (ben toch niet de enige supporter van een -nu nog- Jupiler League club? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Hier moet ik mij wel even in verdedigen. Een paar potjes wilde ik ook wel op het middenveld.. waren die als eerste vergeven..
Dan kan het wel handig zijn om dat van te voren even af te stemmen :). Ik heb overigens in principe maar 2 posities waar ik voor ga: of any of LVM (die is ook net iets meer verdedigender ingesteld dan de RVM volgens mij). L/R AM heb ik een paar keer gespeeld, maar die positie kan ik totaal niet goed invullen en hetzelfde geldt voor spits als mijn VP ingesteld als verdediger.

Zelf heb ik het meeste met Twente (kom ook uit die regio) en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Die vliegende kopgoal van hammer, die wedstrijd was denk ik wel onze beste wedstrijd. Kruid op links, ik ls en Hammer rs. Veelvuldig op links korte combinaties met kruid die goed langs de lijn bleef waardoor het steekballetje ertussendoor elke keer weer te makkelijk was.

Jammer dat we niet kunnen zien wie er het meests buitenspel staat. Volgens mij stond kruid gister in 1 wedstrijd vaker buitenspel dan de rest van de club in alle wedstrijden bij elkaar. :+
Mijn beste en slechtste wedstrijd na elkaar.
krijg je daar ook awards voor? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
theKruid schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:44:
[...]

Hee, een aanvaller. Die hadden we nog niet :)
:) dat had ik wel verwacht, daarom zei ik ook dat het mij niet zoveel uitmaakt. achterin staan is ook prima wat mij betreft, gaat om het plezier lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Maar als je VP dan spits is, dan mis je gewoon verdedigende kwaliteiten en gaan je tackles sneller mis. Zet 'm op middenvelder en je punten voor defence zijn hoger (en voor shooting/finishing lager).

Het gaat natuurlijk om het plezier, maar we zijn wel een serieuze club. Mooi samenspel en mooie resultaten brengt ons plezier.

En Dex[H4L], hier een concurrent van je >:) Cambuur-fan namelijk. :P

[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 06-01-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
SR8 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:18:
Maar als je VP dan spits is, dan mis je gewoon verdedigende kwaliteiten en gaan je tackles sneller mis. Zet 'm op middenvelder en je punten voor defence zijn hoger (en voor shooting/finishing lager).

Het gaat natuurlijk om het plezier, maar we zijn wel een serieuze club. Mooi samenspel en mooie resultaten brengt ons plezier.
Ik zal mijn VP dan eens op het middenveld of de verdediging neerzetten in de offline modus, dit kan toch alleen als je aanvoerder van het elftal ben lijkt me?

Als je je VP op het middenveld of de verdediging neerzet krijg je andere "goals" die je tijdens een wedstrijd moet behalen of blijft dat nog steeds; schiet een x aantal keer op het doel, scoor 3 doelpunten enz...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryla schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Ik zal mijn VP dan eens op het middenveld of de verdediging neerzetten in de offline modus, dit kan toch alleen als je aanvoerder van het elftal ben lijkt me?

Als je je VP op het middenveld of de verdediging neerzet krijg je andere "goals" die je tijdens een wedstrijd moet behalen of blijft dat nog steeds; schiet een x aantal keer op het doel, scoor 3 doelpunten enz...?
Waarom zou je VP aanvoerder moeten zijn om op het middenveld of in de verdediging te spelen? Of begrijp ik je vraag niet goed?
De achievments blijjven hetzelfde alleen zul je er meer van verdediging/passen vrijspelen als je VP verdediging of middenveld speelt.
SR8 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:18:
...

En Dex[H4L], hier een concurrent van je >:) Cambuur-fan namelijk. :P
Hehe hopelijk heeft 1 van ons 2-en het geluk Fifa 11 met z'n favoriete club te kunnen spelen :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:32:
[...]

Waarom zou je VP aanvoerder moeten zijn om op het middenveld of in de verdediging te spelen? Of begrijp ik je vraag niet goed?
De achievments blijjven hetzelfde alleen zul je er meer van verdediging/passen vrijspelen als je VP verdediging of middenveld speelt.
Als je aanvoerder bent kun je zelf de opstelling bepalen, denk dat ie dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Psv supporter hiero ( + seizoenkaarthouder )

Vind het ook helemaal niet erg om op andere plaatsen tespelen.
Heb wel gemerkt dat ik op de LAM positie mijn beste wedstijden speel.
( heerlijk om die steekballen door de verdediging heen testuren )

Op de posities Any en spits kom ik slechter uit de bus.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Als je een Be A Pro seizoen speelt, moet je idd aanvoerder zijn om je speler op een andere positie te laten spelen, maar dat bedoelde ik niet.

Ga naar Virtual Pro --> Edit Pro. Daar ben je verdediger, middenvelder of aanvaller. Ik ben zelf middenvelder en als ik dan naar Virtual Pro --> My Skills & Stats ga, heb ik bij defence 78 punten. Zet ik mijzelf aanvaller dan heb ik bij defence nog maar 63. (als verdediger 93 :P)
Die punten worden dus verdeeld over je vaardigheden afhankelijk van je positie. Ga jij met je aanvaller bij ons online spelen als verdediger, dan ben je dus gewoon zwak. Zet jij jezelf bij Virtual Pro --> Edit pro, als middenvelder dan heb je al meer verdedigende skills en is je kans op een succesvolle tackle groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Terrestra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:53:

Hee, een concurent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
@r!k schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:52:
[...]

Als je aanvoerder bent kun je zelf de opstelling bepalen, denk dat ie dat bedoelt.
ja dit bedoelde ik idd, maar nu rest de vraag krijg je dan andere achievements per wedstrijd als ik mezelf op het middenveld of verdediging neerzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ryla schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:04:
[...]

ja dit bedoelde ik idd, maar nu rest de vraag krijg je dan andere achievements per wedstrijd als ik mezelf op het middenveld of verdediging neerzet?
Ik dacht van wel, maar die achievements die je ziet voor een wedstrijd zijn ook weer niet zo spannend. Zou wel kunnen zijn dat als je ze haalt je eerder een hoog cijfer haalt, maar om je VP beter te maken zul je de Accomplishments die in dat plaatjesboek staan moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Terrestra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:53:
Psv supporter hiero ( + seizoenkaarthouder )

Op de posities Any en spits kom ik slechter uit de bus.
Welk vak zit je Terrestra?

Die pass van jou gisteren was geniaal!!!! De keeper van de tegenparty ging mee naar voren in de laatste minuut bij een corner. Iemand van ons kopt de bal weg in de voeten van terrestra. Hij geeft me daar toch een mooie steekpass op Posse die loopt zo op het doel af met naast hem broer Bravia. Ik denk zal hij hem nog afleggen of niet. Op het laatste moment liep Bravia buitenspel en dus scoorde Posse zelf. Heerlijke goal.

Je hebt mij ook al heel wat assists gegeven vanaf links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Klopt, het is anders dan in FIFA09. Met het halen van die 3 achievements in FIFA09 werd je Virtual Pro beter, maar dat is in FIFA10 anders en daar vergissen "nieuwelingen" hier zich nog al eens in volgens mij.

Ryla, deze lijst: http://forums.electronica...-pro-accomplishments.html
Dat allemaal halen, daar word je Pro beter van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
@bos

Steekbal was inderdaad lekker :)

Sta op vak T bij PSV ( en jij ? )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik zit op vak E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Ik zou ook graag een invite krijgen! Speel regelmatig Fifa, maar heb nog nooit online gespeeld, tijd om dat de veranderen!

Nick: DaDude
PSN Id: Fonsch
Positie: Liefst middenveld, maar maakt me eigenlijk niet uit!

[ Voor 28% gewijzigd door DaDude op 06-01-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow,

Wisten jullie dat we dit seizoen 74 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Welk vak zit je Terrestra?

Die pass van jou gisteren was geniaal!!!! De keeper van de tegenparty ging mee naar voren in de laatste minuut bij een corner. Iemand van ons kopt de bal weg in de voeten van terrestra. Hij geeft me daar toch een mooie steekpass op Posse die loopt zo op het doel af met naast hem broer Bravia. Ik denk zal hij hem nog afleggen of niet. Op het laatste moment liep Bravia buitenspel en dus scoorde Posse zelf. Heerlijke goal.
Wilde die bal ook afleggen (ik had zelf toch al genoeg gescoord, bravia nog niet echt), sterker nog deed het eigenlijk ook, maar Bravia's poppetje werd ineens naar voren verplaatst door fifa (tenminste dat zei hij tegen mij) doordat ik op de pass knop duwde. Gelukkig bleef hij er van af en rolde die bal zo het doel in. Kreeg er overigens wel een minpunt voor van fifa omdat de pass niet aankwam 8)7 Zo zie je maar weer Bos, ook met de passknop kun je scoren (en er dus niet naast schieten voor open doel)! :9
Was wel ineens weer een wereld van verschil qua niveau in vergelijking met de dag ervoor. Las trouwens ergens dat RW164 het best is op het middenveld, maar met Arjan er naast is ons middenveld vrij onverslaanbaar! Hoewel het soms niet erg opvalt, onderscheppen zij toch wel heel erg veel aanvallen.
Mijn favoriete club is (ondanks dat ik vlakbij Groningen woon) Feyenoord! Altijd gezellig hier met Bravia die voor die andere rood-witte club is uit 020 ;)

[ Voor 131% gewijzigd door PromoX op 07-01-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:32:

Hehe hopelijk heeft 1 van ons 2-en het geluk Fifa 11 met z'n favoriete club te kunnen spelen :*)
Tot de 86e min. stond Cambuur voor in de beslissende wedstrijd tegen Roda, anders zat Cambuur al in 10. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Posse9 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Las trouwens ergens dat RW164 het best is op het middenveld, maar met Arjan er naast is ons middenveld vrij onverslaanbaar!
Dit kan ik ook alleen maar beamen! Zeker het eerste potje vanavond waarin ik meedeed, onderschepten zij met zijn tweeën zoveel ballen dat ik als any het vrij rustig had en me in veel gevallen kon beperken tot het geven van rugdekking. De tegenstander had daardoor nauwelijks kansen en RW en Arjan terecht de hoogste cijfers. Des te zuurder dat we die wedstrijd vrij onnodig 1-1 gelijk speelden.

Daarna nog 1x verloren en 2x gewonnen (en eerder op de avond waren zo te zien ook al een aantal overwinningen behaald), waardoor we nu weer 3800 punten hebben en een reeks van 2 overwinningen, morgen op naar de 10? 8)

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
De eerste twee potjes die ik gisteren mee deed werd ik van EA afgeknalt. Het gevolg 2 x een wedstrijdbeoordeling van een 3. CaponeRL het tweede potje ook zie ik, en er waren er meer die er last van hadden. Daarna een aantal potjes wel kunnen spelen.

We zijn gisteren weer 9 plaatsen gestegen, van 74 naar 65 en staan ook weer op precies 3800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Aardig gek.....

We moeten alleen de trophy nog van 10 overwinningen op rij....

Gisteren werd ons trouwens in mijn laatste potje waar het 1-1 werd een loopzuivere penalty onthouden.

Was het niet rw die onderuit geschopt werd?
Iedereen die eromheen stond bleef staan wachtend op de scheids...
Daarna was het de tegenstander die de bal weg ramde.

Ik ben btw ook voor Feyenoord, voor de mensen die het willen weten.

edit: lone kun je die pending invite voor rekdy77 eruit knikkeren die reageert toch niet. Hij heeft op mijn aanvraag een invite gekregen vandaar. ik zie dat er veel request zijn van mensen, allemaal niet van GOT zeker?

we moeten btw in de top 50 belanden voor een league trophy zie ik net.

[ Voor 25% gewijzigd door Wii4all op 07-01-2010 09:22 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Werk aan de winkel dus!

Nog ff wat anders. Als je met de any speelt en je scoort een doelpunt met een ander mannetje dan je VP telt deze dan mee voor je VP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:31:
Werk aan de winkel dus!

Nog ff wat anders. Als je met de any speelt en je scoort een doelpunt met een ander mannetje dan je VP telt deze dan mee voor je VP?
Dat vraag ik me ook af 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:56:
Aardig gek.....

We moeten alleen de trophy nog van 10 overwinningen op rij....

Gisteren werd ons trouwens in mijn laatste potje waar het 1-1 werd een loopzuivere penalty onthouden.

Was het niet rw die onderuit geschopt werd?
Iedereen die eromheen stond bleef staan wachtend op de scheids...
Daarna was het de tegenstander die de bal weg ramde.
Klopt, grappig wel dat de commentator zei dat de verdediger kennelijk nog een stukje bal had geraakt.
Een wedstrijd later nog een aanslag gehad, m'n VP heeft inmiddels beide enkels in het ijs en het is nog maar de vraag of hij op tijd fit is voor vanavond. :P
Ik ben btw ook voor Feyenoord, voor de mensen die het willen weten.
Geeft niet, je mag gewoon mee blijven doen hoor. :+
edit: lone kun je die pending invite voor rekdy77 eruit knikkeren die reageert toch niet. Hij heeft op mijn aanvraag een invite gekregen vandaar. ik zie dat er veel request zijn van mensen, allemaal niet van GOT zeker?
Check.
Ik schoon regelmatig die invites op maar sinds we een ranking hebben wordt het alleen maar meer.
Zelfs een paar mensen gehad die me gingen "lastig vallen" via PSN over hoe goed ze wel niet waren etc.
Netjes als ik ben heb ik ze uitgelegd dat ze alleen via got kunnen aanmelden aangezien ik voor elke nieuwe member die zich hier vanwege Got-united inschrijft een behoorlijke som geld ontvang. :)

Veel Duitsers trouwens de laatste tijd die zich aanmelden.
we moeten btw in de top 50 belanden voor een league trophy zie ik net.
Eindigen als in het eind van het seizoen neem ik aan want we hebben al 28ste gestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Bosluis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:18:
Las trouwens ergens dat RW164 het best is op het middenveld, maar met Arjan er naast is ons middenveld vrij onverslaanbaar! Hoewel het soms niet erg opvalt, onderscheppen zij toch wel heel erg veel aanvallen.
Ik vind het zelf ook een fijne combinatie (voor mij ook de reden dat ik bijna enkel LVM gespeeld heb). De wisselwerking is over het algemeen erg goed; wat hierbij ongetwijfeld meespeelt is dat we allebei een herkenbare VP hebben met dat 'witte' haar, waardoor in één oogopslag te zien is wie waar loopt en daar dus ook makkelijk op kunt reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bosluis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:31:
Werk aan de winkel dus!

Nee. Niet voor de accomplishments van je VP in ieder geval.
Daar heb ik wel eens opgelet.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 07-01-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Terrestra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:26:
@bos

Steekbal was inderdaad lekker :)

Sta op vak T bij PSV ( en jij ? )
psv is toch dat dochterbedrijf van philips? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Zal ik Ajax hier dan maar vertegenwoordigen.

En ondertussen spelen we met zijn allen met fc nantes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@r!k schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:26:
Zal ik Ajax hier dan maar vertegenwoordigen.

En ondertussen spelen we met zijn allen met fc nantes :P
eerst werd nog gedacht dat de fifa crashes aan de ned. elftal shirts lagen...
Maar ondertussen zijn er bij nantes ook redelijk wat crashes geweest.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:59:
[...]

Maar ondertussen zijn er bij nantes ook redelijk wat crashes geweest.
Ja maar dat is als je al op het veld staat, met die ned eftal shirtjes kwamen we niet verder als posities kiezen :P
Achja EA games staan bij mij nou niet echt bekend als stabiele (online) games

Ajax hier btw, geen seizoenkaarthouder helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Heb deze week m'n VP eens flink getraind. Heb nu bijna 50% accomplishments gehaald. Binnenkort maar eens een potje meedoen, 't is alleen dat het de laatste tijd nogal hectisch was (en is) vanwege m'n stage + afstuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:59:
[...]

Ligt het ook.
Ik ben er niet al te diep ingedoken maar wanneer ik Ned. elftal koos kregen we e.o.a logo ipv wat het wel hoort te zijn, iig wat anders dan andere clubs die met de shirts van Oranje spelen.
Uiteindelijk waren we met z'n allen heel erg blij dat de boel het weer deed nadat ik alles had terug gezet.
Maargoed, voor mij staat er een dikke streep onder want uiteindelijk gaat het erom dat we herkenbaar zijn en duidelijk afsteken t.o.v. de tegenpartij. ;)
Het enige waar we wel aan moeten denken is dat wanneer we thuis spelen tegen Spanje we ons uit-tenue kiezen.

Als iemand trouwens nog een pakkende titel voor boven het logo weet hou ik me aanbevolen.
Ik kom niet verder dan "In Got we trust" of "Opgericht 27-10-2009" :P
Is verder alleen maar zichtbaar op de website, niet ingame.

Denken jullie er trouwens nog wel even aan hoe we verder gaan met nieuwe aanmeldingen want het is bijna weekend en er staan 3 tweakers te trappelen om te weten waar ze aan moeten voldoen om een balletje mee te mogen trappen.

Ik zal even een voorzetje geven:
-Maximaal 1 nieuwe per week met een percentage van minimaal 40%
-Nieuwe aanmeldingen alleen op zondag en dan wordt de hoogste VP aangenomen.
-Percentage van 65% en hoger direct toelaten.

Ik zal Brik[lroosen] & Fist[Fist147] binnenkort even een dm sturen of ze nog lid willen blijven, m4rque1979 ga ik zo verwijderen.
Die laatste heeft geen account/dm hier en nog geen wedstrijd gespeeld.

Terrestra [letterlijk stille kracht :P ] is de 3e speler die de kaap van de 200 wedstrijden is gepasseerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mij voorlopig maar op de reserve bank :P

Nee serieus, ik verkloot het teveel. Ik kom pas weer terug als mn VP fatsoenlijk genoeg is en ik zelf het spel onder de knie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat psn is aardig vernageld deze week.

Log ik in, zie ik alleen arjan79 online en ingelogt.
Zit je ineens in de dressing room zitten bosluis rw itsme erook, terwijl ze offline staan in psn...

Toen werden er tijdens een wedstrijd nogeens 2 uitgegooit waaronder bossluis weer ;)

het loopt niet helemaal lekker dat online gebeuren deze week.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vanavond wonnen we een wedstrijd tegen een team met meer punten, maar kregen wij toch puntaftrek om de een of andere reden 8)7.
Vervolgens kwam iemand met een opmerking als "ik verlies dan zelfs liever als dat wel punten zou opleveren". Maar wij zijn toch allemaal liefhebbers van het spelletje (ja geef maar toe, stiekem schuilt in een ieder van jullie een Ajacied)?
Dus om deze PSV-mentaliteit (alles voor de punten!) uit te bannen, stel ik voor om alle leden met PSV als favoriete club (sorry, geen uitzonderingen, dus ook jij dus Bosluis) eruit te knikkeren en zoveel mogelijk nieuwe leden zien te krijgen met Ajax als favoriete club >:) .

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
En ik d8 dat ik de enige was die ook problemen had met friends nadat je een disconnection kreeg. Afgelopen 2 uurtjes ging alles tijdens het spel weer mis, niks lukte bij mij en bravia althans. En niet te vergeten dat we puntenaftrek kregen (-26) terwijl we hadden gewonnen en de tegenstander 4000 punten had, Morgen hoop ik dat het beter gaat en dan tot diep in de nacht spelen tog ? Ohjah ik kan pas na 10 uur dus ik hoop het^.

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-01-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Bob87 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:35:
Dus om deze PSV-mentaliteit (alles voor de punten!) uit te bannen, stel ik voor om alle leden met PSV als favoriete club (behalve Bosluis) eruit te knikkeren en zoveel mogelijk nieuwe leden zien te krijgen met Ajax als favoriete club >:) .
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha liever punten dan dat "godenvoetbal" van de ajacieden zonder punten en kampioenschappen. Maar daar heb ik al discussies genoeg over gevoerd dat gaan we hier maar niet doen.
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:43:
Zet mij voorlopig maar op de reserve bank :P

Nee serieus, ik verkloot het teveel. Ik kom pas weer terug als mn VP fatsoenlijk genoeg is en ik zelf het spel onder de knie heb.
Dat valt best mee! Ik maakte gisteren een opmerking dat je pass kwaliteiten nog niet helemaal goed zijn van je mannetje. Dat potje kwam er echt geen enkele pass aan. Ik stond als any en speelde heel wat harde lage passes op jou, je had dan aardig wat ruimte alleen de pass daarna lukte niet helemaal. Gewoon blijven oefenen met onze club man. Komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pffff, die wedstrijd tegen die Noorse legendes gister, het ene mooie doelpunt na het andere.
Dan bedoel ik niet van die nette uitgespeelde goals maar van die schoten van minimaal 35 meter afstand die er allemaal binnenkant paal ingingen [de een nog mooier dan de ander] en dan begon het met een corner die genomen werd, het beeld even zwart werd en *poef* doelpunt.
Ik had eerst het idee dat het een trucje was, op het moment van nemen snel even R1 drukken om een andere speler te kiezen om de corner te nemen.
In de herhaling zag je ook even heel magisch een 2e poppetje verschijnen bij de corner.
Het potje daarvoor [geloof ik] was ook al zo vaag, die lui speelden über traag behalve dan hun rechter spits, die was super snel.
Op de een of andere manier was onze timing compleet off, heb ons echt nog nooit zo vaak te laat zien passen wat dus continue tot balverlies leidde.
Vage avond wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

LoneRanger schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:30:
Pffff, die wedstrijd tegen die Noorse legendes gister, het ene mooie doelpunt na het andere.
Dan bedoel ik niet van die nette uitgespeelde goals maar van die schoten van minimaal 35 meter afstand die er allemaal binnenkant paal ingingen [de een nog mooier dan de ander] en dan begon het met een corner die genomen werd, het beeld even zwart werd en *poef* doelpunt.
Ik had eerst het idee dat het een trucje was, op het moment van nemen snel even R1 drukken om een andere speler te kiezen om de corner te nemen.
In de herhaling zag je ook even heel magisch een 2e poppetje verschijnen bij de corner.
Het potje daarvoor [geloof ik] was ook al zo vaag, die lui speelden über traag behalve dan hun rechter spits, die was super snel.
Op de een of andere manier was onze timing compleet off, heb ons echt nog nooit zo vaak te laat zien passen wat dus continue tot balverlies leidde.
Vage avond wat mij betreft.
Hadden jullie niet gewoon last van een tragere verbinding dan die noren? Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat ik een knop indruk en dat ie een seconde later de pass pas geeft, maar ja die seconde maakt best wel veel uit met zo'n spel.

Maar goals vanaf 35 metern, waren die gasten op 90% vp ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@lone

tegen die noren gebeurde bij mij precies hetzelfde.
Eerst beeld zwart, toen kwam de corner en hoppa goal...
In de herhaling zag je idd een poppetje wat niet helemaal lekker door het beeld heen ging.
Ik heb het idee dat het een soort truukje is van 'van speler wisselen tijdens de corner'

Volgens mij werkte de puntentelling gisteren precies verkeerd om.
Verloren we dan kregen we er punten bij en wonnen we dan gingen er punten af.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:08:
[...]

Dat valt best mee! Ik maakte gisteren een opmerking dat je pass kwaliteiten nog niet helemaal goed zijn van je mannetje. Dat potje kwam er echt geen enkele pass aan. Ik stond als any en speelde heel wat harde lage passes op jou, je had dan aardig wat ruimte alleen de pass daarna lukte niet helemaal. Gewoon blijven oefenen met onze club man. Komt vanzelf!
Begrijp me niet verkeerd, ik geef uiteraard niet op! Het irriteerde me behoorlijk (controller vloog geregeld door de woonkamer :P) gister dat mn VP zo traag/slecht paast dus eerst maar eens even tegen de CPU wat passing accomplishments halen. Heb daarvan ook pas de helft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid

Dus om deze PSV-mentaliteit (alles voor de punten!) uit te bannen, stel ik voor om alle leden met PSV als favoriete club (sorry, geen uitzonderingen, dus ook jij dus Bosluis) eruit te knikkeren en zoveel mogelijk nieuwe leden zien te krijgen met Ajax als favoriete club >:) .
ajax een club? dat zijn ze al niet meer sinds de beurs gang.
Een beurs genoteerd bedrijf mag zich geen club meer noemen.
Er is nog maar 1 volksclub en dat is Feyenoord! >:)

En ja, eerst de punten, dan pas het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik wilde mijn VP ook nog wat gaan trainen door een nieuwe carriere te starten.
de Roo staat gelijk weer 4 weken aan de kant met een liesbreuk.
Schiet niet echt op dus.
Ik ben zowieso vrij snel geblesseerd, hebben jullie daar ook last van......

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb ik uitgeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Vanavond wonnen we een wedstrijd tegen een team met meer punten, maar kregen wij toch puntaftrek om de een of andere reden 8)7.
Vervolgens kwam iemand met een opmerking als "ik verlies dan zelfs liever als dat wel punten zou opleveren". Maar wij zijn toch allemaal liefhebbers van het spelletje (ja geef maar toe, stiekem schuilt in een ieder van jullie een Ajacied)?
Hier stond natuurlijk wel een dikke knipoog bij :D Tuurlijk wil ik ook winnen.
theKruid schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:19:
[...]

ajax een club? dat zijn ze al niet meer sinds de beurs gang.
Een beurs genoteerd bedrijf mag zich geen club meer noemen.
Er is nog maar 1 volksclub en dat is Feyenoord! >:)

En ja, eerst de punten, dan pas het spel.
Amen O-)

[ Voor 24% gewijzigd door ITssME op 08-01-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:27:

Denken jullie er trouwens nog wel even aan hoe we verder gaan met nieuwe aanmeldingen want het is bijna weekend en er staan 3 tweakers te trappelen om te weten waar ze aan moeten voldoen om een balletje mee te mogen trappen.

Ik zal Brik[lroosen] & Fist[Fist147] binnenkort even een dm sturen of ze nog lid willen blijven, m4rque1979 ga ik zo verwijderen.
Misschien als het echt storm loopt het percentage verhogen. Mensen die niet spelen maar wel aangemeld zijn idd vragen of ze nog door willen.

voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo.. t is gewoon lastig dat we zo goed zijn 8)

Misschien is het een idee om op z'n pims Vol = Vol te hanteren.

Uit pure verveling even een gouden schoen lijst gemaakt.
  1. bosluis - 245 (258) 0,9 Goals p/w
  2. HammerNL - 177 (311) 0,5 G p/w
  3. Posse9 - 109 (141) 0,8 G p/w
  4. ITssME - 78 (178) 0,4 G p/w
  5. Aslanboy1905 - 62 (89) 0,7 G p/w
Assist er ook even bij
  1. Bosluis - 131
  2. HammerNL - 110
  3. Posse9 - 74
  4. ITssME - 62
  5. Bravia87 - 53
Tja als het rustig is op je werk omdat iedereen liever thuis blijft met -10 graden moet je toch iets doen om de tijd te doden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:52:
[...]
  1. bosluis - 245 (258) 0,9 Goals p/w
  2. HammerNL - 177 (311) 0,5 G p/w
  3. Posse9 - 109 (141) 0,8 G p/w
  4. ITssME - 78 (178) 0,4 G p/w
  5. Aslanboy1905 - 62 (89) 0,7 G p/w
Assist er ook even bij
  1. Bosluis - 131
  2. HammerNL - 110
  3. Posse9 - 74
  4. ITssME - 62
  5. Bravia87 - 53
Wel grappig dat in beide lijstjes de top 4 precies gelijk is, maar dat zal wel komen omdat je als spits vaak de bal vrij voor de keeper breed legt op de andere spits. Al zeggen die lijstjes natuurlijk ook weer niet zo heel erg veel aangezien de ene vaker any (of op andere niet aanvallende positie/spits) speelt dan de ander (he aslan ;) ).

Die slogan van Loneranger vind ik trouwens best wel briljant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Misschien als het echt storm loopt het percentage verhogen. Mensen die niet spelen maar wel aangemeld zijn idd vragen of ze nog door willen.
Mijn VP is momenteel flink aan de training en ondertussen lees ik hier mee.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij kwa aantal wedstrijden is het klassement precies hetzelfde of niet? ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
De mijne is ook op trainingstage in Turkije.
Ondertussen laat ik de materiaal man zn schoenen poetsen, zodat ik bij de eerst volgende wedstrijd weer keurige rolze schoenen heb.
Misschien dat ik hem ook nog even naar een turkse kapsalon stuur, zodat ik straks weer goed kan zien of tie buitenspel loopt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zie trouwens wel dat mijn acc. van gisteren zijn bijgewerkt maar de club statistieken van gisteren nog niet.

Wat ook raar is dat we wel in ranking gezakt zijn naar 77.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
LoneRanger schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:27:
[...]

Dan ga ik nog even verder trainen ;) Zit op 35%
Voeg me nog maar niet toe, ik lees hier lekker mee voorlopig!

[ Voor 7% gewijzigd door DaDude op 08-01-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Laten we ook dan gelijk een maximum stellen aan leden aannemen.
We zitten nu al aan 2 kleedkamers.
Ik vind het ook leuk om te weten hoe mijn medespelers spelen, waardoor ik kan anticiperen.
En ik vind het persoonlijk ook leuk om te spelen met een aantal members, wat niet altijd kan, doordat ze zich in een andere kleedkamer bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie ik nu dit topic pas :X
Ben nog hard bezig met die achievements te halen voor mijn VP, ben al aardig op weg :)
(buiten het voorbij gaan van verdediger met speciale move :P).

Zie dat het al aardig druk is met de aanmeldingen, train ik nog rustig door en zie ik het tzt wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2010 16:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:50:
Laten we ook dan gelijk een maximum stellen aan leden aannemen.
We zitten nu al aan 2 kleedkamers.
Ik vind het ook leuk om te weten hoe mijn medespelers spelen, waardoor ik kan anticiperen.
En ik vind het persoonlijk ook leuk om te spelen met een aantal members, wat niet altijd kan, doordat ze zich in een andere kleedkamer bevinden.
Ik heb ook mijn voorkeuren van mensen met wie ik samen speel.. gewoon omdat je dan weet hoe iemand vaak loopt. Zo weet ik van Hammer dat als ik op RAM sta en hij RS, dat hij vaak de diepte zoekt voor mij en ik daar handig gebruik van kan maken met een steekballetje de diepte in.

Maja Ik vind het ook niet zo'n probleem van als ik met "onbekende" spelers speel, heb eigenlijk nog niet met iemand samen gespeeld waarvan ik zoiets heb dat ik daar niet meer mee willen spelen. (Behalve mensen die 1000 x in 1 wedstrijd buitenspel staan) O-)

Maximum aantal leden staat op 50. is zo bepaald door EA. Wij zitten nu op 42 als ik het goed heb.
Word ook zeuren als iedereen online is.. met 12 man in de kleedkamer zitten wachten tot een wedstrijd afgelopen is. t is dat we niet vaker met max 15 tot 20 online zijn.. maar dit soort situaties zouden toch echt het plezier voor mij en ik denk vele met mij kunnen bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:11:
[...]

Maximum aantal leden staat op 50. is zo bepaald door EA. Wij zitten nu op 42 als ik het goed heb.
Word ook zeuren als iedereen online is.. met 12 man in de kleedkamer zitten wachten tot een wedstrijd afgelopen is. t is dat we niet vaker met max 15 tot 20 online zijn.. maar dit soort situaties zouden toch echt het plezier voor mij en ik denk vele met mij kunnen bederven.
Het valt me de laatste tijd wel op dat er eerder begonnen wordt en langer door gegaan wordt wat zorgt voor een spreiding, meer wedstrijden en bijbehorende punten. :)
We hebben nu al [ongeveer] de helft van het totaal van vorig seizoen gespeeld en dat dus in een kwart seizoen.

Met 12 man wachten zie ik niet echt gebeuren, we zitten nu op een avond met max 12 man, zeg maar een kwart van het totaal aantal leden.
Er kunnen nog 8 nieuwe leden bij wat bij die formule een verhoging is van 2 man en dan zit je dus aan 3x5 of 2x7.
De meer wedstrijden we spelen de meer wedstrijden je kunt winnen en dus een hogere ranking.
De punten die je verliest tellen alleen mee in de totaal ranking en niet in je seizoen ranking.
Mocht het uiteindelijk wel uit de hand lopen dat er dagelijks 30 man tegelijk online zijn kunnen we altijd nog kijken hoe we dat gaan oplossen maar eerlijk gezegd zie ik dat niet snel gebeuren.

Ik denk dat iedereen zich er wel in kan vinden dat we vanaf nu nog maximaal 1 persoon per week aannemen dus dan kunnen we per week bekijken hoe het zit met de drukte en eventueel weer een tijdelijke stop op nieuwe leden inlassen.
De 70% regel laten vervallen en gewoon de persoon aannemen met het hoogste percentage die minimaal 40%[?] moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
LoneRanger schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:19:
[...]

Het valt me de laatste tijd wel op dat er eerder begonnen wordt en langer door gegaan wordt wat zorgt voor een spreiding, meer wedstrijden en bijbehorende punten. :)
We hebben nu al [ongeveer] de helft van het totaal van vorig seizoen gespeeld en dat dus in een kwart seizoen.

Met 12 man wachten zie ik niet echt gebeuren, we zitten nu op een avond met max 12 man, zeg maar een kwart van het totaal aantal leden.
Er kunnen nog 8 nieuwe leden bij wat bij die formule een verhoging is van 2 man en dan zit je dus aan 3x5 of 2x7.
De meer wedstrijden we spelen de meer wedstrijden je kunt winnen en dus een hogere ranking.
De punten die je verliest tellen alleen mee in de totaal ranking en niet in je seizoen ranking.
Mocht het uiteindelijk wel uit de hand lopen dat er dagelijks 30 man tegelijk online zijn kunnen we altijd nog kijken hoe we dat gaan oplossen maar eerlijk gezegd zie ik dat niet snel gebeuren.

Ik denk dat iedereen zich er wel in kan vinden dat we vanaf nu nog maximaal 1 persoon per week aannemen dus dan kunnen we per week bekijken hoe het zit met de drukte en eventueel weer een tijdelijke stop op nieuwe leden inlassen.
De 70% regel laten vervallen en gewoon de persoon aannemen met het hoogste percentage die minimaal 40%[?] moet zijn.
als het zo gaat als vanavond dan krijgen we niet MEER punten maar minder. Dramatisch, maar dat kwam voornamelijk wel door PSN die steeds mensen bleef DC'en.

Heb overigens wel eindelijk het afstandsschot gemaakt, we stonden achter met 1-4 ofzo, zelfs de tegenstander riep met verbijstering over de headsets >:) (irritant trouwens, ik wil die lui helemaal niet kunnen horen).

Daarna kreeg ik ook een DC en daarvoor had ik bijna mijn 2e omhaal :(, die ging op de lat, bal van de tegenstander ging op de lat en via de keeper binnen, tja, als je ook zoveel pech hebt dan win je niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

THID schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:57:
[...]

als het zo gaat als vanavond dan krijgen we niet MEER punten maar minder.
Was niet best inderdaad, maar uiteindelijk hebben we (mede dankzij Posse, Bravia en Ray) toch nog een aantal wedstrijden gewonnen, waarvan één wedstrijd met 11-1. Dat maakte mijn avond toch nog wel weer een beetje goed :).

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste