Ik speel tegenwoordig als LVM.
Niet verbazend mijn favo posities:
ram/lam (ram heeft voorkeur omdat ik een rechtspoot ben)
rs
cam (maar die hebben we niet in onze opstelling
)
ram/lam (ram heeft voorkeur omdat ik een rechtspoot ben)
rs
cam (maar die hebben we niet in onze opstelling
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Het probleem is natuurlijk wel dat het chat systeem in de kleedkamer vrij bagger werkt.Bosluis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:04:
Is het handig om ieders favoriete positie te weten zodat we nog beter op elkaar ingespeeld kunnen raken. Wil je een keer op een andere positie spelen regel dat dan in de kleedkamer. Of is dat niet te regelen?
Wat best wel eens gebeurd is dat ik met moeite een lapje text typ en wanneer ik klaar ben zit iedereen al in de room.
Fav. posities 1: RDM 2: LDM 3: RAM [eventueel]
Bij 9 of 10 man wil ik ook nog wel een linie naar achter.
De AI verdedigers zijn me te grillig om als LB of RB positioneel lekker te kunnen verdedigen.
Only fools are enslaved by time and space.
Fav posite
LAM
RAM
LVM
RVM
Vind het ook helemaal niet erg om een keerje in de verdediging tespelen.
Any loopt bij mij vaak niet zo goed af, verdedigen is niet mijn sterkste punt
LAM
RAM
LVM
RVM
Vind het ook helemaal niet erg om een keerje in de verdediging tespelen.
Any loopt bij mij vaak niet zo goed af, verdedigen is niet mijn sterkste punt
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Favoriete positie van mij is toch wel links centraal op het middenveld (met die pipo van Loneranger is dat ook best een aardige combinatie
), met als alternatief centraal achterin of any. Ik kom echter wel kopkracht te kort als verdediger, dat merkte ik ook heel erg in een aantal wedstrijden gisteren waarin ik constant alle kopduels verloor.
Op de vleugel speel ik liever niet. Back zou misschien nog kunnen, maar op het middenveld maak ik daar toch maar heel weinig van en zijn er ook genoeg anderen die die positie veel beter invullen.
Op de vleugel speel ik liever niet. Back zou misschien nog kunnen, maar op het middenveld maak ik daar toch maar heel weinig van en zijn er ook genoeg anderen die die positie veel beter invullen.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Mijn favo posities zijn elke aanvallende positie. Links of rechts maakt me niet zoveel uit, mijn VP heeft 5 sterren voor het zwakke been dus kan daar ook een aardige pass of schot mee geven.
Centraal verdedigend vind ik ook geen rampzalige positie alleen mijn vp is geen ster in tackelen. Daar kan het nog wel eens fout bij gaan.
Centraal verdedigend vind ik ook geen rampzalige positie alleen mijn vp is geen ster in tackelen. Daar kan het nog wel eens fout bij gaan.
RVM
LVM
LS
RS
en ik moet zeggen dat de "any" me steeds beter af gaat.
LVM
LS
RS
en ik moet zeggen dat de "any" me steeds beter af gaat.
hand in hand
Verwijderd
Hee mensen volg dit topic nu al een tijdje en heb maar een account gemaakt om eventueel mee te doen in deze fun =)
Speel sinds kort weer Fifa (10 dus) sinds Fifa 2004 ^^
Moet dus weer veel inhalen/leren, maar momenteel is mn VP 79 als LCB.
Tevens een positie die ik wel graag speel. Heb overigens geen ervaring met het besturen van maar 1 speler BaP laat ik links liggen in het spel zelf.
Heb 51% vd AC's gehaald (maja dan ook pas 5 van al die vreugde dingen en accessoires dus merendeel = voetbal gerelateerde skills
)
Anyway laat het weten als jullie een LCB nodig hebben! PSN ID = Tellurian-NL-
EDIT: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14702479
mn account staan wat filmpjes op, niveau: (semi)pro
Speel sinds kort weer Fifa (10 dus) sinds Fifa 2004 ^^
Moet dus weer veel inhalen/leren, maar momenteel is mn VP 79 als LCB.
Tevens een positie die ik wel graag speel. Heb overigens geen ervaring met het besturen van maar 1 speler BaP laat ik links liggen in het spel zelf.
Heb 51% vd AC's gehaald (maja dan ook pas 5 van al die vreugde dingen en accessoires dus merendeel = voetbal gerelateerde skills
EDIT: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14702479
mn account staan wat filmpjes op, niveau: (semi)pro
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 18:21 ]
Het is ook niet de bedoeling om nieuwelingen verkeerd te bejegenen ofzo, het was gewoon vervelend en het leek mij te liggen aan slechte passing, daarin was mij opgevallen dat nieuwelingen de bal redelijk lang vasthouden en mss nog niet wisten van het principe-akkoordLoneRanger schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:06:
@Terrestra & THID:
Als ik aan naar jullie opstellingen kijk van gister avond dan zie ik 2 nieuwelingen waarvan er 1 richting ons kwam na 1 wedstrijd.
Die rampzalige 1-9 speelden er praktisch alleen maar "oude rotten" myself included.
Om maar even aan te geven dat ik het wel erg kort door de bocht is om de [hoeveelheid] nieuwere mensen te gaan bekritiseren.
Ik weet van mijzelf wel dat ik die wedstrijd vrij slecht speelde en eigenlijk continue achter de feiten aan liep.
Ben overigens wel benieuwd wie vond dat hij zelf die wedstrijd wel goed stond te ballen.
[...]
Waarom zou dat zeuren zijn, je mag gerust kritiek uiten als dat terecht is.
Dus Aslanboy, sneller spelen die bal en niet teveel mee gaan lopen.
Fritsflits, we spelen allemaal met de TV camera omdat je dan meer overzicht hebt.
Da's wat ik tenminste tussen de regels door lees in de diverse reacties.
Hmm die gameface komt me heel erg bekend voor.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:14:
Hee mensen volg dit topic nu al een tijdje en heb maar een account gemaakt om eventueel mee te doen in deze fun =)
Geen rare dingen online doen anders krijg ik nog een slechte naam.
Desondanks toch een invite verstuurd.
Overigens kun je ook gewoon oefenen met je VP online buiten de club om.
Is best wel handig om een beetje te wennen aangezien online een stukje anders speelt dan tegen de AI.
Onder het pro-club gebeuren en dan de bovenste, ik speel daar ook nog wel eens tijdens de stille uurtjes.
Verwijderd
Haha het kostte wat leeswerk, maar ik las dat jij ook een clown als gameface hebt (ook Bassie?).
Ik upload The Joker welweer The Hulk kunnen ze ons uit elkaar houden
Ik sapeel ook altijd met mn VP als LCB in Arsenal en doe dan gewoon quick match tegen een willekeurig team.
Ik zal eerst vandaag online gaan spelen om te kijken wat het nivo is en of ik dat al aankan
Bedankt voor de invite!
Ik upload The Joker welweer The Hulk kunnen ze ons uit elkaar houden
Ik sapeel ook altijd met mn VP als LCB in Arsenal en doe dan gewoon quick match tegen een willekeurig team.
Ik zal eerst vandaag online gaan spelen om te kijken wat het nivo is en of ik dat al aankan
Bedankt voor de invite!
als je je dan ook maar gedraagt als "the joker"Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:39:
Haha het kostte wat leeswerk, maar ik las dat jij ook een clown als gameface hebt (ook Bassie?).
Ik upload The Joker welweer kunnen ze ons uit elkaar houden
Bedankt voor de invite!
Bij Ranked Match werken custom tactics niet en worden de standaard teams gebruikt, dus geen VP of andere veranderingen.
Verwijderd
Ik zou mij ook graag weer willen aanmelden voor GoT, ik heb sinds ik weg ben uit GoT bij verschillende clubs gezeten, en dat was me toch te serieus (schreeuwen, uitschelden van mensen door foutje)
Ik zou dus graag weer bij GoT willen komen, omdat de sfeer daar stukken beter is.
PSN ID: Blackeyes01
Ik zou dus graag weer bij GoT willen komen, omdat de sfeer daar stukken beter is.
PSN ID: Blackeyes01
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 16:30 ]
Hmm, vooruit dan maar.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:29:
Ik zou mij ook graag weer willen aanmelden voor GoT, ik heb sinds ik weg ben uit GoT bij verschillende clubs gezeten, en dat was me toch te serieus
Er was nog plek dus je hebt een uitnodiging.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:36:
Mocht er nog een plekje zijn, PSN: Mojave83
:-)
Desondanks wil ik je er wel op wijzen dat 9% accomplishment erg laag is.
Verwijderd
thxLoneRanger schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:40:
[...]
Er was nog plek dus je hebt een uitnodiging.
Desondanks wil ik je er wel op wijzen dat 9% accomplishment erg laag is.
Heeft iemand al met de backheel gescoord ? Ik lees op het EA forum dat er veel mensen het moeilijk vinden maar vreemd genoeg heb ik al 3x met de hak gescoord lol. En telkens wanneer ik een goal wil uploaden staat er dat de EA site niet beschikbaar is. Moet ik hiervoor iets doen ofso ? Verder wou ik vragen hoe je een omhaal moet maken..
Thx!
Thx!
[ Voor 22% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-12-2009 16:20 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Voor een omhaal moet je R1 ingedrukt houden of L1....
Dat weet itsme wel, want die maakte er vorige keer een.
Burp
Indien nog plek
PSN: ejheeres
heb helaas fifa10 nog nooit online gespeeld want iedere keer als ik een match 1 tegen 1 wil spelen kapt die ander de verbinding af, echt rete irritant. ik hoop dat het zo beter gaat en lijkt me ook een stuk leuker om 10 tegen 10 te doen.
Speel het liefst op de 10 positie anders aanvallend middenveld op de zijkanten.
Uiteraard ook spits (heb daar nu 85 op met VP
) maar daar zijn er volgens mij al heel veel van.
heb helaas fifa10 nog nooit online gespeeld want iedere keer als ik een match 1 tegen 1 wil spelen kapt die ander de verbinding af, echt rete irritant. ik hoop dat het zo beter gaat en lijkt me ook een stuk leuker om 10 tegen 10 te doen.
Uiteraard ook spits (heb daar nu 85 op met VP
Een hele rij microsoft certificeringen.
85 is met vorm en die ben je snel kwijt als je een paar wedstrijden wat minder speelt.@r!k schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:43:
Indien nog plek
Uiteraard ook spits (heb daar nu 85 op met VP) maar daar zijn er volgens mij al heel veel van.
Uitnodiging verzonden.
Verwijderd
Even een vraag: welke controller settings gebruiken jullie? Het lijkt bij mij alsof het spelen online heel anders reageert dan offline. Niet dat dat de oorzaak is dat ik altijd online afgeslacht wordt
Heb zelf alles op semi staan behalve voorzetten en steekballen die staan op CPU-hulp.
Edit: ben met een uurtje online voor een team wedstrijd eerst even voedsel naar binnen rammen
Heb zelf alles op semi staan behalve voorzetten en steekballen die staan op CPU-hulp.
Edit: ben met een uurtje online voor een team wedstrijd eerst even voedsel naar binnen rammen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 19:38 ]
Thanks, meteen toegevoegd.LoneRanger schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:31:
[...]
85 is met vorm en die ben je snel kwijt als je een paar wedstrijden wat minder speelt.![]()
Uitnodiging verzonden.
Ook zojuist eindelijk mijn eerste 1 tegen 1 online wedstrijd gespeeld. Tegenstander afgeslacht met 7-0. Viel me wel op dat naar mate het spelletje vorderde de lag iets toenam maar dat mocht de pret niet drukken.
Pfff, elke keer lag of gezeik dat ik niet meer ben verbonden met EA
Sorry, misverstand op het laatst. Ik dacht dat Bravia misschien nog wel any wilde, alleen toen drukte we allebei tegelijk op LAM en RAM. En toen verliet ik het potje bij het begin, omdat ik dacht dat jullie dat ook wel zouden doen. Foutje, bedankt.
Ik hoop dat jullie nog gewonnen hebben, jullie kwamen iig wel op 1-0.
[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 31-12-2009 00:53 ]
Sorry Sloot, ik zag pas dat je weg was toen we klaar waren. Jou mannetje nam wel een penalty namelijk! Ik baalde wel dat niemand any was omdat ik 2009 winnend af wou sluitenSR8 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:52:
Sorry, misverstand op het laatst. Ik dacht dat Bravia misschien nog wel any wilde, alleen toen drukte we allebei tegelijk op LAM en RAM. En toen verliet ik het potje bij het begin, omdat ik dacht dat jullie dat ook wel zouden doen. Foutje, bedankt.
Wel vaag, we wonnen met 4-0 maar er gingen wel 25 punten van onze ranking af
[ Voor 4% gewijzigd door Bosluis op 31-12-2009 10:31 ]
Gisteren iemand nog meegespeeld tegen die japanners?
Was wel grappig.... die ene heette tsasaka en die andere nagasaki ofzo....
Was idd. veel lag gisteren eigenlijk tot nu toe nog niet mee gemaakt..
Was wel grappig.... die ene heette tsasaka en die andere nagasaki ofzo....
Was idd. veel lag gisteren eigenlijk tot nu toe nog niet mee gemaakt..
Burp
Sinds gister ook in het bezit van Fifa10 voor de PS3. Voor 20 pond vorige week op amazon gescored. Speelde het al een maandje op de PSP, maar de PS3-versie leek me ook wel leuk. Probeerde ook wat potjes online te doen gister, maar dat lukte voor geen meter. Uit de reacties hier boven begrijp ik dat het online gaan normaal geen problemen geeft? Ik hoop het niet in ieder geval, want de PSP-versie gaat moeiteloos online. Heb eerst maar is een VP aangemaakt en ga maar is proberen er wat moois van te maken. Als ik dan een beetje goed ben zal ik nog is een verzoekje indienen hier voor GOT United.
PSN: xpock Live: xspock
Voor iedereen een gelukkig en gezond 2010 toegewenst.
hand in hand
Zo, goed geboerd gister avond zeg, 8 overwinningen en 2 verlies partijen.
Toen ik er mee ophield [noodgedwongen
] hadden we inmiddels een ranking gehaald [40] wat inmiddels 60e is geworden, netjes!
Voor degene[n] die het niet duidelijk was, het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Gelijk nog een leuke mijlpaal want mojajev83 is de 40e speler die voor Got-United in actie is gekomen.
De volgende mijlpaal die er binnenkort aan zit te komen is onze 500e officiële wedstrijd en da's best een dikke mijlpaal.
Wel benieuwd of Bosluis de 250 doelpunten gaat halen voor of in de jubileum wedstrijd.
Hammer natuurlijk nog gefeli met je 250e wedstrijd en Capone welkom tot de club van 100.
Toen ik er mee ophield [noodgedwongen
Voor degene[n] die het niet duidelijk was, het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Gelijk nog een leuke mijlpaal want mojajev83 is de 40e speler die voor Got-United in actie is gekomen.
De volgende mijlpaal die er binnenkort aan zit te komen is onze 500e officiële wedstrijd en da's best een dikke mijlpaal.
Wel benieuwd of Bosluis de 250 doelpunten gaat halen voor of in de jubileum wedstrijd.

Hammer natuurlijk nog gefeli met je 250e wedstrijd en Capone welkom tot de club van 100.

Ik heb opnieuw gekeken en we hadden een reeks van 9, als pos gisterennacht niet weg ging hadden we zeker de 10 gehaald
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Om half twee 's nachts vind ik het ook wel eens mooi geweestStriptease schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:40:
Ik heb opnieuw gekeken en we hadden een reeks van 9, als pos gisterennacht niet weg ging hadden we zeker de 10 gehaald

Ging verder wel goed gisteren, vooral die wedstrijd die we met 5-2 (?) wonnen was een mooie wedstrijd, met o.a. het (goede) debuut van Mojave. Speelden goed samen met z'n drieën/vieren (ik, Bravia, Aslanboy en later Mojave).
lol....ik zette drnet mijn ps3 aan staat er van posse een bericht van 0:12 of ik nog clubs kwam doen ;'
Binnenkort ben ik er ook weer.....
Binnenkort ben ik er ook weer.....
Burp
Gister 2 potjes meegedaan, 2 keer kansloos verloren. Wat ik dan jammer vind is dat het dan altijd aan van alles en iedereen ligt. Dan is het weer een K*t Nivo etc etc. Je kan best een keer verliezen zeker van gasten van meer dan 6000 punten, maar om elkaar dan maar voor alles en nog wat uit te maken. Winnen doen we met zijn alle verliezen ook. Ik ben helemaal niet vies van kritiek maar soms denk ik wel eens, even wat minder ouwehoeren iets meer voetballen.
hand in hand
Ray:
Hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb om het te doen zijn er mensen die er soms even een stukje frustratie uitgooien na een verliespartij, wat ik overigens geen probleem vind.
Soms werkt het om de boel weer op scherp te zetten, wedstrijden die door onnodige fouten worden verloren b.v., soms is het beter om niks te zeggen of gewoon zeggen dat we kansloos waren omdat de tegenstander beter was.
Overigens vind ik wel dat kritiek in de kleedkamer niet te persoonlijk moet worden in de negatieve zin, al was het maar omdat niet iedereen een keyboard heeft b.v.
Bij structurele problemen lijkt het me beter iemand even een berichtje via psn te sturen of een dm via got.
Mijn dm/psn staat sowieso open voor vragen/problemen/frustraties.
overigens ook voor lofuitingen natuurlijk
Hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb om het te doen zijn er mensen die er soms even een stukje frustratie uitgooien na een verliespartij, wat ik overigens geen probleem vind.
Soms werkt het om de boel weer op scherp te zetten, wedstrijden die door onnodige fouten worden verloren b.v., soms is het beter om niks te zeggen of gewoon zeggen dat we kansloos waren omdat de tegenstander beter was.
Overigens vind ik wel dat kritiek in de kleedkamer niet te persoonlijk moet worden in de negatieve zin, al was het maar omdat niet iedereen een keyboard heeft b.v.
Bij structurele problemen lijkt het me beter iemand even een berichtje via psn te sturen of een dm via got.
Mijn dm/psn staat sowieso open voor vragen/problemen/frustraties.
overigens ook voor lofuitingen natuurlijk
Toen had ik L2 ingedrukt maar volgens mij heeft dat gewoon met je positie te maken.Wii4all schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:42:
Voor een omhaal moet je R1 ingedrukt houden of L1....
PS: Beste wensen en een gezond 2010 voor alle teamgenoten.
Verwijderd
hallo allemaal, kan ik mij hier nog voor aanmelden?
speel tot nu toe alleen 1 op 1 online maar dit lijkt me ook wel wat
ps donaldo90 is ook mijn psn naam
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 13:26 ]
Gisteren weer een aantal wedstrijden gespeeld, met wisselend succes. In de laatste die ik speelde vond ik mezelf vrij waardeloos als any en toen vond ik het ook wel weer een mooi moment om te stoppen.. Wat me gisteren, meer dan eerdere wedstrijden, opviel was dat er regelmatig een tweede verdediger aangeroepen werd (via het vierkantje). Soms werkt het namelijk erg goed, maar zoals gisteren vielen er ook een aantal keren flinke gaten in het centrum, waardoor er te gemakkelijk kansen/doelpunten weggegeven werden en dat is toch iets minder handig. Ik weet niet of elke speler dit kan of enkel de any en/of aanvoerder, maar wil toch wel vragen om het in het vervolg met wat meer beleid te gebruiken
.
.
De league ligt volgens mij redelijk stil (ik zelf kijk er nooit naar). Wel spelen regelmatig online clubs, waar je een Virtual Pro voor nodig bent. Ik zie dat jij nog op 0% accomplishments zit. Ik denk dat het handig is om dat eerst flink te verbeteren in de Be a pro of coachmode, aangezien je op deze manier online geen schijn van kans maakt. Dit geldt eigenlijk wel voor iedereen met een VP met een laag percentage. Zorg gewoon dat je mannetje beter wordt, dat maakt het spel voor iedereen leuker en zorgt hopelijk ook voor wat minder kritiek en gezeur na afloopVerwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:26:
hallo allemaal, kan ik mij hier nog voor aanmelden?
[ Voor 39% gewijzigd door PromoX op 03-01-2010 13:44 ]
Pas na twaalf uur ging het beter
Verwijderd
ik weet niet wat je met league bedoeld maar ik bedoelde me dus aan te melden voor de virtual pro als dat kan, ben inderdaad pas net begonnen om mijn mannetje te verbeteren maar wilde me alvast aanmelden 
bedankt promo
en hoe bedoel je verbeteren in de coach mode, kan dat ook?
bedankt promo
Zeker.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je een Pro hebt kun je bij het starten van een nieuwe coachcarriere kiezen 'm mee te laten spelen bij de gekozen club. Op deze manier kun 'm dus ook beter maken.Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:03:
Maar dan bestuur je het hele team toch ? Dat zal dan wel handig zijn om de verdedigende verdiensten te voltooien.PromoX schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:06:
[...]
Als je een Pro hebt kun je bij het starten van een nieuwe coachcarriere kiezen 'm mee te laten spelen bij de gekozen club. Op deze manier kun 'm dus ook beter maken.
Je bestuurt dan het hele team inderdaad en wat sneller is weet ik niet. Het ligt er denk ik een beetje aan wat je wilt en zelf het leukste vindt. Het voordeel van de coachmode is wel dat je een eigen team op kunt bouwen. Ik ben zo zelf een carriere gestart bij Newcastle, een goed team op een lager (Coca Cola League) niveau. Aangezien ze erg veel geld hebben kun je een erg sterk team opbouwen, waarmee je veel beter bent dan de rest. Zo heb ik in één seizoen meer dan 60 goals en vele assists gemaakt. Als je zo een aantal seizoenen speelt kun je een aantal accomplishments met betrekking tot passen en scoren toch vrij vlot halen.
Ik vind dat er alleen nog mensen mogen worden toegelaten die al een redelijk volgroeide VP hebben. Dus eerst verdiensten gaan halen voordat je club wedstrijden kunt gaan spelen. Het verschil is gewoon veel te groot anders.
Ik heb hier wel een mening over maar laat het aan jullie over om te bepalen wie/wat/hoe en waarom.Bosluis schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:11:
Ik vind dat er alleen nog mensen mogen worden toegelaten die al een redelijk volgroeide VP hebben. Dus eerst verdiensten gaan halen voordat je club wedstrijden kunt gaan spelen. Het verschil is gewoon veel te groot anders.
Wel graag voor komend weekend wat beslissen zodat mensen die graag willen joinen weten waar ze aan toe zijn.
Tot die tijd neem ik niemand meer aan.
Mensen eruit gooien ben ik niet voor.
Maar een minimum aan aantal punten lijkt me vanaf nu wel een must.
Ook omdat er nu heel veel nieuwe gasten zijn, die de regels allemaal nog moeten leren.
Bijvoorbeeld dat er om de beurt met de any gespeeld moet worden.
Ik heb een avond gehad dat ik 5 keer van de 7 de any was.
Ook omdat er nu heel veel nieuwe gasten zijn, die de regels allemaal nog moeten leren.
Dat komt ook omdat jij een meester ben in de anytheKruid schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:49:
Ik ben wel voor om niet zomaar iedereen aan te nemen. Je VP moet wel wat kunnen.
precies om de reden die bosluis aangeeft, het verschil wordt te groot.
hand in hand
Tuurlijk moet niet iemand de hele avond any spelen, maar het is wel zo dat iemand met ervaring en kwaliteit op die positie voor 'rust' in het spel zorgt (opbouw). Net zoals er leden zijn die voorin goed staan te ballen zijn er ook spelers van GOT die gewoon goed staan te ballen op de any positie.theKruid schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:49:
Mensen eruit gooien ben ik niet voor.
Btw, over mensen toe laten, hier ben ik het ook mee eens. Toen we met de Got club zijn begonnen waren we allemaal zwakke schakels in het spel. Maar nu we aardig wat matches achter onze naam hebben staan, hebben we aardig wat achievements opgedaan. Als er dan opeens spelers in het team komen die dit niet hebben kan dit voor frustraties gaan zorgen. Een GOT 1 en GOT 2 zou een optie zijn, dat je doorgroeit zeg maar op je eigen niveau.
[ Voor 23% gewijzigd door HammerNL op 04-01-2010 13:31 ]
Verwijderd
Sorry Heren,
Ik ben er even een paar weken tussenuit geknepen. wel overdag online maar 's avonds veel verplichtingen,
Nu begint het gewone leven weer en heb ik dan ook weer tijd om te spelen.
Zijn er nog veel veranderingen gekomen qua regels? Altijd wel even handig om hier wat op in te spelen als je weer opnieuw begint
Ik zal morgenavond van de partij zijn om mijn geweldige pass techniek weer ten toon te stellen
Ik ben er even een paar weken tussenuit geknepen. wel overdag online maar 's avonds veel verplichtingen,
Nu begint het gewone leven weer en heb ik dan ook weer tijd om te spelen.
Zijn er nog veel veranderingen gekomen qua regels? Altijd wel even handig om hier wat op in te spelen als je weer opnieuw begint
Ik zal morgenavond van de partij zijn om mijn geweldige pass techniek weer ten toon te stellen
Een soort eerste en eredivisie. Heb je een VP van zeg 40 kom je bij de grote jongens.HammerNL schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:08:
[...]
Een GOT 1 en GOT 2 zou een optie zijn, dat je doorgroeit zeg maar op je eigen niveau.
Tsjaa, het is misschien een optie.
hand in hand
Maar wie bepaalt dan of je in Got1 of Got2 zit?
Overigens heb ik de laatste 3 dagen de grootste problemen om online te komen met fifa10. PSN lijkt prima te gaan maar het aanmelden binnen het spel lukt bijna niet en als het al lukt verbreekt ie de verbinding zelf weer. Rete irritant.
Overigens heb ik de laatste 3 dagen de grootste problemen om online te komen met fifa10. PSN lijkt prima te gaan maar het aanmelden binnen het spel lukt bijna niet en als het al lukt verbreekt ie de verbinding zelf weer. Rete irritant.
Je begint in GOT 1, en zodra je VP dusdanig is ontwikkeld stroom je door naar GOT 2.@r!k schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:59:
Het is een optie maar denk niet dat het zal werken.
Denk dat het beter is dat je nu alleen nog maar spelers toe laat die een degelijke VP hebben.
Persoonlijk heb ik geen problemen met het online komen. Zie de laatste tijd wel vaker dat er spelers "uitklappen".
Nogmaals heb ik geen problemen met online gameplay.
hand in hand
Ik!! Dat lijkt me leuk@r!k schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:59:
Nee dat gaat niet werken. We zitten nu op een behoorlijk aantal spelers waarvan er een aantal nog geen enkele wedstrijd of heel erg weinig heeft gespeeld. Misschien verstandig om dat wat op te schonen. Vraag aan de betreffende mensen of ze nog interesse hebben om te spelen, zo niet dan is er weer wat ruimte. Is nu nog niet nodig maar duurt niet lang meer.
Afgelopen week lekker veel gespeeld. Had een weekje vrij en als er dan een aantal gasten tot diep in de nacht doorgaan kan ik natuurlijk niet achterblijven
Gisteren had ik nog een gesprek in de kleedkamer over de leeftijden van onze leden. Was op zich wel geinig. Misschien leuk dat iedereen zijn leeftijd door wil geven, dan weet ik ook op wat voor een nivo ik moet praten in de kleedkamer
Ik ben zelf 31 jaren jong. Ik werd gisteren al opa genoemd in de kleedkamer.
Hahahaha 31 jaar, dan ben ik heel benieuwd hoe ze mij zullen noemen met mijn 34 jaar jongBosluis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:53:
[...]
hand in hand
opgewarmd lijk.king Ray schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:26:
[...]
Hahahaha 31 jaar, dan ben ik heel benieuwd hoe ze mij zullen noemen met mijn 34 jaar jong
... net zoals jij speelt eigenlijk...
King-ray is dan zelfs meer dan 2x zo oud als ik, ben 16 namelijk. Ben er ook voor dat er gewoon een minimum wordt gesteld op je VP. Ik kwam erbij toen m'n VP algemeen 78 was geloof ik en is inmiddels 86, kun je zien hoe snel dat kan gaan. Als je een beetje je best doet heb je vrij snel algemeen 80 gehaald. Vind het dan ook raar dat er een aantal is die hun poppetje nog steeds rond de 70 hebben zitten, want je kunt toch wel even de moeite nemen op je poppetje tot een redelijk niveau te trainen als je graag bij een club wilt. Als diegenen dan ook nog met een any gaan kun je er ook wel vanuit gaan dat je de wedstrijd (dik) verliest, aangezien die waarschijnlijk niet erg veel ervaring hebben met FIFA. Dus dan kan je het beste gewoon een minimum stellen om de wedstrijden voor de meesten leuk te houden denk ik.
Jij noemt half 2 tot diep in de nacht ?Bosluis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Ik!! Dat lijkt me leuk
Nee dat gaat niet werken. We zitten nu op een behoorlijk aantal spelers waarvan er een aantal nog geen enkele wedstrijd of heel erg weinig heeft gespeeld. Misschien verstandig om dat wat op te schonen. Vraag aan de betreffende mensen of ze nog interesse hebben om te spelen, zo niet dan is er weer wat ruimte. Is nu nog niet nodig maar duurt niet lang meer.
Afgelopen week lekker veel gespeeld. Had een weekje vrij en als er dan een aantal gasten tot diep in de nacht doorgaan kan ik natuurlijk niet achterblijvenKomende tijd zal ik er 's avonds wel zijn maar niet tot zo heel erg laat meer.
Gisteren had ik nog een gesprek in de kleedkamer over de leeftijden van onze leden. Was op zich wel geinig. Misschien leuk dat iedereen zijn leeftijd door wil geven, dan weet ik ook op wat voor een nivo ik moet praten in de kleedkamer
Anyway ik persoonlijk vindt GOT1 en GOT2 gedoe een slechte idee. Waarom, simpel het gaat niet werken.
Als je in de kleedkamer zit wil je gewoon gelijk spelen, en niet eerst controleren wie goed en wie slecht is.
Een speler moet gewoon vanzelf niet komen als zijn/haar speler nog niet goed ontwikkelt is, en als ze komen gewoon erop aanspreken. Je kan ook een minimum vastleggen, bv dat je speler alg 80 moet zijn om te joinen.
[ Voor 16% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-01-2010 16:23 ]
Doordeweeks tot half 2 vind ik diep in de nacht ja!
Ja ja ja dat klopt maar jullie reageerden van woooow die is oud! Heb je al geoefend in afronden
Ja ja ja dat klopt maar jullie reageerden van woooow die is oud! Heb je al geoefend in afronden
[ Voor 21% gewijzigd door Bosluis op 04-01-2010 16:20 ]
Ik ben goed in afronden en assists geven, met andere woorden net zo goed als jouw. Alleen Any ben ik slecht in maar we hebben jongens die dat beter kunnen.
[ Voor 30% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-01-2010 16:25 ]
Haha ik ben 30, anders maken we de GOT<30 en GOT>30 teamsking Ray schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:26:
[...]
Hahahaha 31 jaar, dan ben ik heel benieuwd hoe ze mij zullen noemen met mijn 34 jaar jong
Mijn VP zit op 81 overigens.
Grapjas het enige waar je beter in bent dan Bosluis is buitenspel lopenStriptease schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:24:
Ik ben goed in afronden en assists geven, met andere woorden net zo goed als jouw. Alleen Any ben ik slecht in maar we hebben jongens die dat beter kunnen.
Vanavond kom ik weer even stofzuigen op het middenveld.
Dat is het enige waar ik goed in ben.
2 meter en alles terug koppen wat de keeper uitschiet.
Dat is het enige waar ik goed in ben.
2 meter en alles terug koppen wat de keeper uitschiet.
Au die doet zeer denk ikPosse9 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:31:
[...]
Grapjas het enige waar je beter in bent dan Bosluis is buitenspel lopen
Ja komt ervan als jullie (pos:LAM, RAM) een late pass geven, en als je me buitenspel ziet lopen geef je toch geen passs?. Met Bos mis ik zelden het doel. Jullie hebben gewoon geen inzicht, waar gaat dit heen met de jeugd van tegenwoordig, triest!
[ Voor 30% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-01-2010 16:47 ]
Het meest dodelijke spitsenduo vind ik Hammer en Bos.
Ik ben trouwens 26.
Ik ben trouwens 26.
[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 04-01-2010 17:03 ]
En dan mag HammerNL ook niet meer mijn op maat gegeven voorzet op doel koppen, omdat jij in buitenspelpositie op de lijn staat en de bal tegenhoudt?Striptease schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:45:
en als je me buitenspel ziet lopen geef je toch geen passs?
Niet alleen over leeftijden (ik ben trouwens 22), maar ook over jouw beroep. Maar laten we in jouw belang het daarover hier maar niet gaan hebben he?Bosluis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Gisteren had ik nog een gesprek in de kleedkamer over de leeftijden van onze leden. Was op zich wel geinig.
Gisteravond helaas weinig mensen die "tot diep in de nacht" speelden, dus ben ik mijn VP maar verder gaan trainen. Zit nu rond de algemeen 85 en 82% verdiensten gehaald, schiet al op dus. Nu nog een keer geluk hebben dat al die omhalen, hielschoten, volleys, enz lukken.
PSN: Bravia87
Ja bij verdiensten stond dat ik de bal van de lijn moest halen. Jullie letten alleen op mijn fouten, over jullie moet ik niet beginnen, het is nu nog leuk maar later zal het me gaan irriteren.
Trouwens gisteren + in de ochtend 10% gehaald waarmee ik nu op 60% zit, ALG 81 geloof ik.
Nog 70 spelers met een vaardigheidsmove voorbij gaan (dat is 2x dribbel +4) en dan denk ik dat ik de 82 zal gaan halen
. FIFA heeft wel van die onmogelijke verdiensten erbij gezet, zoals 2x vliegkopbal en 2x een omhaal lol.
Trouwens gisteren + in de ochtend 10% gehaald waarmee ik nu op 60% zit, ALG 81 geloof ik.
Nog 70 spelers met een vaardigheidsmove voorbij gaan (dat is 2x dribbel +4) en dan denk ik dat ik de 82 zal gaan halen
eensBosluis schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:11:
Ouwe lul!king Ray schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:26:
[...]
ben zelf ook 34
Aaaargh crap, waarom nu altijd op een nieuwe pagina als ik iemand voor oud vlees uitmaak
[ Voor 16% gewijzigd door ETM op 04-01-2010 18:06 ]
hahahahaha ooow ja, nou je mag het er over hebben hoor, geen enkel probleem.Bob87 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:01:
Niet alleen over leeftijden (ik ben trouwens 22), maar ook over jouw beroep. Maar laten we in jouw belang het daarover hier maar niet gaan hebben he?
LoneRanger in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic"Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:47:
Ik zou graag mee deelnemen.
PSN: plexforce
EA: plexforce
Tweakers: plex-force
SR8 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:00:
Het meest dodelijke spitsenduo vind ik Hammer en Bos.
Ik ben trouwens 26.

Mag je Posse09 best aan toevoegen trouwens.
Posse09 en Bravia87 zijn trouwens ook toegetreden tot de club van 100.

Inmiddels heeft die club alweer 8 leden en staan er nog een aantal op of tegen de drempel.
Ik kom deze week ook weer wat meedoen. Heb een drukke vakantie achter de rug, en zit nu weer midden in de stage. Dus het zal vooral 's avonds worden. Ik ben trouwens 23, als het dan toch over leeftijden gaat.
VP zit nu op iets van 77/78. Heb vooral in het begin veel met de club meegespeeld, nu wat minder, doordat ik het erg druk heb. Ik zal proberen wat tijd vrij te maken.
VP zit nu op iets van 77/78. Heb vooral in het begin veel met de club meegespeeld, nu wat minder, doordat ik het erg druk heb. Ik zal proberen wat tijd vrij te maken.
Zo behoorlijk me VP getraind zaterdag en zondag, nu me VP op 38% en ben iets over de 75 op posities waar ik vaak op speel, na wat tips van Bosluis. Ik had zelfs telkens het probleem dat ik de skill wel had, maar wat snelheid te kort kwam. Ik hoop ergens deze week weer online terug te keren met een veel betere speler (ik had vrijdag een speler van 25/28%).
Het vervelende is dat ik als ik offline speel ik altijd 1 tegen 1 (classic FIFA) tegen me broertje of tegen me fitness maatje speel, en dan is altijd de regel gelijk sterren team en geen VP's. Nu dus even wat extra aandacht in de overige uurtjes voor me VP. Maar wat zitten er ook vervelende Verdiensten bij, van die dingen waar je echt bij toeval twee keer in de wedstrijd de gelegenheid voor moet krijgen, anders haal je ze 'never' nooit.
Ja, ik weer dat sommige nog maar drie of vier Verdiensten moeten.
Het vervelende is dat ik als ik offline speel ik altijd 1 tegen 1 (classic FIFA) tegen me broertje of tegen me fitness maatje speel, en dan is altijd de regel gelijk sterren team en geen VP's. Nu dus even wat extra aandacht in de overige uurtjes voor me VP. Maar wat zitten er ook vervelende Verdiensten bij, van die dingen waar je echt bij toeval twee keer in de wedstrijd de gelegenheid voor moet krijgen, anders haal je ze 'never' nooit.
Ja, ik weer dat sommige nog maar drie of vier Verdiensten moeten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vanavond 3 potjes gespeeld en niks wilde goed gaan.
En Ed, ik drukte niet op vierkantje. Ik krijg als any ook wel eens het idee dat het gebeurd. Volgens mij is dat gewoon "het spel" dat zijn invloed moet hebben op de wedstrijd. Die rare dingen gebeuren er wel eens vaker.
Afgelopen week hadden we ook zo'n pot. We staan 3-2 voor. Ze scoren 3-3. Daarna krijgen ze een vrije trap op 40 meter afstand. Keeper doet niks en gaat er gewoon in. Daarna scoren ze zo weer, keihard schot uit de draai in de kruising. 3-5. Via aftrap geef ik aan de zijkant een voorzet. Ploft er zo in. 4-5 eindstand, 3 wonderbaarlijke doelpunten in de laatste paar minuten. En er is niks aan te doen.
En Ed, ik drukte niet op vierkantje. Ik krijg als any ook wel eens het idee dat het gebeurd. Volgens mij is dat gewoon "het spel" dat zijn invloed moet hebben op de wedstrijd. Die rare dingen gebeuren er wel eens vaker.
Afgelopen week hadden we ook zo'n pot. We staan 3-2 voor. Ze scoren 3-3. Daarna krijgen ze een vrije trap op 40 meter afstand. Keeper doet niks en gaat er gewoon in. Daarna scoren ze zo weer, keihard schot uit de draai in de kruising. 3-5. Via aftrap geef ik aan de zijkant een voorzet. Ploft er zo in. 4-5 eindstand, 3 wonderbaarlijke doelpunten in de laatste paar minuten. En er is niks aan te doen.
[ Voor 43% gewijzigd door SR8 op 04-01-2010 22:52 ]
Wat een trieste avond voor de club, zelden zulke slechte wedstrijden gespeeld en ook zelden zo weinig gewonnen. Éénmaal en dat enkel vanwege een disconnect... En in de aanval met mijn verdediger is ook al geen succes, mislukte lobjes, intikker op de paal (wat dan wel weer een kunst op zich is eigenlijk). Ik kan me herinneren dat we iets van 3800 punten hadden, maar daar 's weinig meer van over.
Ja was me al duidelijk Sloot. Zal wel de spanning zijn dat het zo lijkt, of het spel. Vanavond ook weer schitterende acties gezien van de keeper.... niet.
Enige positieve voor mij vanavond (en ook voor de ploeg) ik heb geen eigen goal gemaakt op de any positie
En ik heb fijn gepunnikt met bravia87
Enige positieve voor mij vanavond (en ook voor de ploeg) ik heb geen eigen goal gemaakt op de any positie
En ik heb fijn gepunnikt met bravia87
Inderdaad veel verloren vanavond, al zat het ook vaak wel heel erg tegen. Veel nederlagen met 1 doelpunt verschil, ikzelf een aantal keren de paal geraakt wat een voorsprong of gelijke stand had kunnen opleveren, rare capriolen van onze keeper, Bosluis die ineens voor open doel begint te missen
, etcetera.
Desondanks in die paar potjes dat ik spits was toch nog wat doelpunten/assists meegepikt samen met Aslanboy1905 en zelfs nog op hilarische wijze via een verdediger een vrije trap van een behoorlijke afstand erin geschoten (maar natuurlijk schiet de tegenstander er dan vrijwel meteen ook een vrije trap van nog grotere afstand in...).
Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel het punniken (nog een nieuw woord geleerd ook) voor de wedstrijd met Ed
Desondanks in die paar potjes dat ik spits was toch nog wat doelpunten/assists meegepikt samen met Aslanboy1905 en zelfs nog op hilarische wijze via een verdediger een vrije trap van een behoorlijke afstand erin geschoten (maar natuurlijk schiet de tegenstander er dan vrijwel meteen ook een vrije trap van nog grotere afstand in...).
Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel het punniken (nog een nieuw woord geleerd ook) voor de wedstrijd met Ed
PSN: Bravia87
OMG kan ik 1 keertje niet rond 7 uur tot en met 10 spelen en gelijk een reeks van -9. Kom ik om 10 hebben we toch 1 potje gewonnen (thx to ons tegenstander but who cares
) Wat een schande dit, gisteren hadden we 3800 punten en nu 3489 ofso. Speel gewoon niet of wacht gewoon op mij
omg wat een ego ben ik lol. Straks ga ik Bos nog inhalen met zijn 230 doelpunten.
Gewoon 400 punten op 1 avond verloren. Hoe triest.
Ik snapte er werkelijk waar helemaal niets van. Het leek wel of ik met mijn mannetje opnieuw moest beginnen, zo slecht. Hoogtepunt van mij was voor open doel op kruisje drukken
Ik snapte er werkelijk waar helemaal niets van. Het leek wel of ik met mijn mannetje opnieuw moest beginnen, zo slecht. Hoogtepunt van mij was voor open doel op kruisje drukken

Ik snapte er ook niks van. Gewoon alles verloren. Helemaal niks lukte bij mij.Bosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Ach op zo'n avond gaat het gewoon niet, ik had na 2 wedstrijden al moeten stoppen.
@ bos Voor open doel missen gebeurd dan gewoon.
Gelukkig heb je niet altijd van dit soort avonden en kan het alleen maar beter gaan. Die 4000 punten grens gaan we ook snel halen.
[ Voor 4% gewijzigd door king Ray op 05-01-2010 08:53 ]
hand in hand
In je laatste wedstrijd toch 2x gescoord dankzij 2 assists van mij.Bosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Neemt niet weg dat ik ook slecht speelde.
Op het middenveld liep ik achter de feiten aan en in de spits hielp ik ook 3 open kansen om zeep.
Volgens mij zijn we vervloekt.
Als LAM speelde ik wel aardig en met any ging het ook redelijk.
Wel vind ik dat mensen veel voor de bal lopen, waardoor bal verlies altijd dodelijk is.
Het veld moet veel breder en langer gehouden worden.
Als je bij de 16 komt, moet je soms 3 eigen spelers uitspelen en dan ook nog een verdediger.
Ja waren goede assists, die eerste gleed ik er nog lekker in, de 2e was een lekker hoog steekpassje.theKruid schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:00:
[...]
In je laatste wedstrijd toch 2x gescoord dankzij 2 assists van mij.
Mijn mannetje was na de feestdagen aardig aangekomen, ik had hem eerst gemiddeld maar nu is ie gedrongen (stevig dus). Wel een stuk sterker maar niet echt wendbaar
Het gebeurt nog te vaak dat er te veel middenvelders in de spits lopen ja. Zelf doe ik dat ook als ik LAM speel maar ik probeer nu toch vooral aan de zijkant te blijven, behalve bij aanvallen vanaf de rechterkant knijp ik wel wat naar binnen.theKruid schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:00:
[...]
Wel vind ik dat mensen veel voor de bal lopen, waardoor bal verlies altijd dodelijk is.
Het veld moet veel breder en langer gehouden worden.
Als je bij de 16 komt, moet je soms 3 eigen spelers uitspelen en dan ook nog een verdediger.
Gisteren voor het eerst 2 meegedaan en ging idd niet best. Had wel een lekkere poeier in de kruising bij het 1e potje maar die wedstrijd daarna was echt drama. Ook precies wat bosluis zegt, LAM en toch regelmatig mee naar voren gaan. Toch meer op de positie letten waar ik moet staan op dat moment. Goed leerpuntje meteen, dat wel.
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde.. Lobje over de keeper, NaastBosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Alleen de 3e wedstrijd die ik gespeeld heb ging redelijk. 1 goal en assist. 2-0 voor en dan toch nog 2-2 in de laatste 2 minuten
Vond gister het postitie spel ook maar matig bij iedereen. Vind wel dat bij een aanval over rechts de LAM mee naar binnen mag knijpen..
Naja , hopen dat het vanavond wat beter gaat.
Ff over leeftijden. Ik ben overigens 26 jaren jong.
en die bal die ik je aangaf vanaf links, open kopbal op hoofdhoogte, je hoefde niet eens te springen,Bosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Kopballen is een verhaal apart. Daar kun je niks aan doen, is gewoon hopen dat hij erin gaat is geen skill voor nodig. De ene keer kopt mijn mannetje hem snoeihard in, de andere keer kopt hij hem haast de andere kant op.THID schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:58:
[...]
en die bal die ik je aangaf vanaf links, open kopbal op hoofdhoogte, je hoefde niet eens te springen,
Vanzelfsprekend.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:51:
[...]
Vond gister het postitie spel ook maar matig bij iedereen. Vind wel dat bij een aanval over rechts de LAM mee naar binnen mag knijpen..
Nee, wij zijn uit vorm (althans volgens EA)
Ze proberen (met de nadruk op proberen) realisme toe te voegen. In het echt heb je ook wel eens dat je in een vormcrisis verkeert of dat er een plotselinge omslag is in de wedstrijd. Alleen in FIFA10 presenteert zich dat nog al in extremen, compleet onrealistisch als je het mij vraagt. Het mag wel wat subtieler.
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 05-01-2010 11:56 ]
Er gebeurden gister wel dingen die normaal nooit gebeuren.
Keepers die ballen los lieten, of door de benen door liet gaan.
Kansen die niet te missen waren gingen er niet in.
Maar nogmaal we zitten nu allemaal vol wraak gevoelens, het kan alleen maar beter gaan.
Thekruid, waarom geef jij je leeftijd niet prijs? hoewel ik zou het ook stil houden...
Keepers die ballen los lieten, of door de benen door liet gaan.
Kansen die niet te missen waren gingen er niet in.
Maar nogmaal we zitten nu allemaal vol wraak gevoelens, het kan alleen maar beter gaan.
Thekruid, waarom geef jij je leeftijd niet prijs? hoewel ik zou het ook stil houden...
hand in hand
Hou toch op, lijk..king Ray schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:01:
Als je te stom bent om op "gallery" te drukken..
(met je dribbelspecialiteiten van +80, maar nog steeds moeite hebben om zelfs de penalty stip uit te spelen)
Ik weet, vandaar deBosluis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:08:
[...]
Kopballen is een verhaal apart. Daar kun je niks aan doen, is gewoon hopen dat hij erin gaat is geen skill voor nodig. De ene keer kopt mijn mannetje hem snoeihard in, de andere keer kopt hij hem haast de andere kant op.