Over niveau gesproken.
Winst verlies verhouding vorig seizoen: 1 op 2,5
Winst verlies verhouding dit seizoen: 1op 1
Nog 5 wedstrijden winnen en we hebben er net zoveel als vorig seizoen terwijl we 65 minder verlies partijen hebben dan vorig seizoen.
Ik herken me totaal niet in de situatie dat het niveau omlaag is gegaan en merk dat het grote merendeel van de "nieuwelingen" zich prima aanpast.
Als ik b.v. kijk naar die 9-1 van gister Bravia/Posse/Ray/Kruid aangevuld met Capone en mijzelf als "oude rotten" ging prima.
Tuurlijk was het geen top tegenstander maar vast een beetje vergelijkbaar met hoe we zelf zijn begonnen.
@Terrestra & THID:
Als ik aan naar jullie opstellingen kijk van gister avond dan zie ik 2 nieuwelingen waarvan er 1 richting ons kwam na 1 wedstrijd.
Die rampzalige 1-9 speelden er praktisch alleen maar "oude rotten" myself included.
Om maar even aan te geven dat ik het wel erg kort door de bocht is om de [hoeveelheid] nieuwere mensen te gaan bekritiseren.

Ik weet van mijzelf wel dat ik die wedstrijd vrij slecht speelde en eigenlijk continue achter de feiten aan liep.
Ben overigens wel benieuwd wie vond dat hij zelf die wedstrijd wel goed stond te ballen.
Waarom zou dat zeuren zijn, je mag gerust kritiek uiten als dat terecht is.
Dus Aslanboy, sneller spelen die bal en niet teveel mee gaan lopen.
Fritsflits, we spelen allemaal met de TV camera omdat je dan meer overzicht hebt.
Da's wat ik tenminste tussen de regels door lees in de diverse reacties.
Only fools are enslaved by time and space.