Mensen verwijderen hoeft van mij ook niet. Ik baalde er gisteren gewoon van. Ben je lekker bezig de eerste potjes, er wordt veel gewisseld van positie, lekker gepassd enz. enz. Dat is de laatste paar potjes opeens compleet anders. Ik vraag een keer in de kleedkamer wie any gaat spelen, krijg totaal geen reactie. Nou dan doe ik wel any. Als je met 5 bent doe dan om de beurt een keer any. Ik vind any best leuk maar niet iedere keer. Ik probeer any, dan weer ls, dan weer lam.
Ik weet niet of ik mij nu aangesproken moet voelen.
Ik heb gister 1 wedstrijd gespeeld waar het niet lekker ging, ik stond toen verdediger, iets wat ik dus absoluut niet kan. Mijn eerste strafschop was terrecht, ik kwam net te laat en probeerde het nog, die tweede kon ik niks aan doen, ik was niet eens in de buurt van de bal.
Het kiezen van posities doe ik zeker niet bewust, het maak mij ook niet uit, liever geen verdediger.
Ego gedrag doe ik niet aan, ik ga voor het team belang, volgens mij was dat de laatste 2 wedstrijden wel te zien. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als er nu spelers stoppen die al zo lang bij deze club spelen.
Spelers verwijderen zou ik pas doen als ze structureel lopen te kloten.
Ik heb gister 1 wedstrijd gespeeld waar het niet lekker ging, ik stond toen verdediger, iets wat ik dus absoluut niet kan. Mijn eerste strafschop was terrecht, ik kwam net te laat en probeerde het nog, die tweede kon ik niks aan doen, ik was niet eens in de buurt van de bal.
Het kiezen van posities doe ik zeker niet bewust, het maak mij ook niet uit, liever geen verdediger.
Ego gedrag doe ik niet aan, ik ga voor het team belang, volgens mij was dat de laatste 2 wedstrijden wel te zien. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als er nu spelers stoppen die al zo lang bij deze club spelen.
Spelers verwijderen zou ik pas doen als ze structureel lopen te kloten.
hand in hand
ik krijg niet eens de kans om een positie te kiezen, moet altijd maar nemen wat er over is. altijd een enorme input lag zowel bij het menu als bij het spelen.... en ik dacht stellig dat de ANY positie altijd gereserveerd was voor mensen als Bosluis, RW164 etc...
maar ik wil best een keer any spelen hoor.... alleen dat verrekte chatten is echt 110 keer niks met die klote controllers...
maar ik wil best een keer any spelen hoor.... alleen dat verrekte chatten is echt 110 keer niks met die klote controllers...
Verwijderd
Paar potjes gespeeld in match room 2 gister en dat ging wel oke, gewonnen en een paar gelijkspel waar het ook echt gelijk opging.
Paar keer ben ik van mijn positie af gegaan (speelde vooral middenveld) maar dan zag ik ook ruimte en schatte ik in dat het handig was. Op deze manier heb ik een paar man vrij voor het goal kunnen zetten waar een aantal goals uit kwamen en 1 keer zelf kunnen scoren. Dus heel zwart / wit is positie spel in mijn ogen niet.
Alleen de laatste wedstrijd ging niet goed, is ook de enige verloren gister dacht ik. 2 penalties (waarvan de keeper er 1 tegenhield) tegen en uiteindelijk 8-2 verloren.
Overigens speel ik vooral aanvallend middenvelder of spits, verdediging is toch mijn zwakste punt ook als ik gewoon een ranked match online doe. Maarja, je hebt wel gelijk dat iedereen daar wil spelen.
Paar keer ben ik van mijn positie af gegaan (speelde vooral middenveld) maar dan zag ik ook ruimte en schatte ik in dat het handig was. Op deze manier heb ik een paar man vrij voor het goal kunnen zetten waar een aantal goals uit kwamen en 1 keer zelf kunnen scoren. Dus heel zwart / wit is positie spel in mijn ogen niet.
Alleen de laatste wedstrijd ging niet goed, is ook de enige verloren gister dacht ik. 2 penalties (waarvan de keeper er 1 tegenhield) tegen en uiteindelijk 8-2 verloren.
Overigens speel ik vooral aanvallend middenvelder of spits, verdediging is toch mijn zwakste punt ook als ik gewoon een ranked match online doe. Maarja, je hebt wel gelijk dat iedereen daar wil spelen.
Nee dat is niet nodig. Als iedereen zich in het vervolg gewoon aan de regels houdt is er niets aan de hand.king Ray schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:36:
Ik weet niet of ik mij nu aangesproken moet voelen.
Ik voel me behoorlijk aangesproken.Bosluis schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:04:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin meer in. Er zijn er een aantal die het echt niet snappen. Net het laatste potje met 5 personen. Ik kies LS Itssme kiest RS, nog twee anderen op het middenveld en dan wacht de laatste lang en kiest ook middenveld. Neem dan ANY!!!!!!! Ik ga van LS af om te kijken wat de rest dan doet. Pakt die laatste gozer mijn LS plek. Toen heb ik het spel maar verlaten. Itssme deed hetzelfde waardoor ze met z'n drietjes door gingen.
Begin van de avond liep het weer heerlijk. Later weer dramatisch met domme tackels in strafschopgebied, schieten vanaf de middenlijn, als LV in de spits lopen noem maar op.
Loneranger vraagt om even te wachten want hij gaat koffie halen. Kruid gaat naar room1 en start een wedstrijd. Lekker sociaal. Als aanvoerder kijken hoeveel mensen in de kleedkamer zitten, als er minder mensen in de room zitten dan in de kleedkamer even wachten en iemand laten kijken in de kleedkamer.
Ik kies in het vervolg mijn wedstrijden maar uit denk ik.
Ik moest dit even kwijt.
Ik ben niet zo fanatiek waarschijnlijk..
Dit was ook pas mijn tweede avond en ik moet het allemaal nog door krijgen.
Any lijkt mij voor een groentje dus ook niet verstandig.
Overigens speel ik op een niet al te grote TV, waardoor de teksten in de chat haast niet te lezen zijn.
Ik zit met mn neus tegen het scherm, om te lezen wat er allemaal staat. Waarschijnlijk heb ik wat teksten gemist.
Die 9-3 was behoorlijk kut, maar gaat dat nou niet op mij afschuiven.
Ik hield behoorlijk mijn positie en onderschepte veel ballen op het middenveld, zonder maar een kaart vrijetrap of pingel tegen te krijgen.
Die afstandschot had ik misschien niet moeten doen, maar omdat de keeper steeds op het middenveld liep, wilde ik het proberen.
Zoals je nu inmiddels weet ben ik een groentje en schoot ik de bal de tweede ring in. sorry daarvoor.
Die wedstrijd daarna schiet ik er 2 in en speelde ik op een positie die mij meer ligt.
Ik doe echt mn best en bij deze beloof ik ook gelijk om geen wedstrijd meer te starten, om misverstanden te voorkomen.
Ik zal het jammer vinden als mensen weg gaan, omdat ik en misschien later andere groentjes het "vak" nog moeten leren,
Het was gister ook vrij druk. Op een gegeven moment werd er gestart was room 1 vol en heb ik dus een wedstrijd moeten wachten. Ik dacht toen nog, waarom niet 6 om 6 ofzow.
Ik start in ieder geval ook geen wedstrijd meer, kijk wel op welke positie ik kan spelen.
Laten we op basis van 1 wedstrijd nu niet al te veel verwijten gaan maken.
Ik start in ieder geval ook geen wedstrijd meer, kijk wel op welke positie ik kan spelen.
Laten we op basis van 1 wedstrijd nu niet al te veel verwijten gaan maken.
hand in hand
Ok dit was nou niet helemaal de bedoeling. Ik reageerde misschien ook iets te snel gisteren. Sorry daarvoor.
Als je met veel (meer dan 8 personen) bent dan is het moeilijk om een positie af te spreken. Dan is het gewoon wie het snelst is die heeft die positie. Wel kun je wat afwisselen dan, dus nooit twee potjes achter elkaar op dezelfde plek spelen.
Als je met een man of 5 bent is het handig om van te voren via chat af te spreken wie any speelt.
Gisteren vroeg Brt om een keer in de spits te spelen. Via de chat gevraagd of de RS positie vrij kon blijven en dat werkte.
We gaan gewoon lekker verder met onze carriere, en af een toe een (pittige) discussie moet kunnen. Worden we alleen maar beter van
Als je met veel (meer dan 8 personen) bent dan is het moeilijk om een positie af te spreken. Dan is het gewoon wie het snelst is die heeft die positie. Wel kun je wat afwisselen dan, dus nooit twee potjes achter elkaar op dezelfde plek spelen.
Als je met een man of 5 bent is het handig om van te voren via chat af te spreken wie any speelt.
Gisteren vroeg Brt om een keer in de spits te spelen. Via de chat gevraagd of de RS positie vrij kon blijven en dat werkte.
We gaan gewoon lekker verder met onze carriere, en af een toe een (pittige) discussie moet kunnen. Worden we alleen maar beter van
Ik sta iig op scherpBosluis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:47:
Ok dit was nou niet helemaal de bedoeling. Ik reageerde misschien ook iets te snel gisteren. Sorry daarvoor.
Welk beeld hebben jullie trouwens als je verdediger speelt?
Ik heb mijn instellingen zo staan, zoals het lijkt alsof je een echte wedstrijd op tv bekijkt.
Het nadeel is alleen dat bij een aanval jou pro uit beeld verdwijnt.
Hierdoor kan het voorkomen dat ik op een gekke positie staat, zodra ik weer in beeld komt.
Dan kan het voorkomen dat ik de buitenspelval sta op te heffen.
Iedereen speelt op die cam volgens mij.
Ik heb een poosje geprobeert als be a pro cam, maar dan heb je veel minder overzicht.
Ik heb een poosje geprobeert als be a pro cam, maar dan heb je veel minder overzicht.
Burp
Hiervoor kijk ik meestal op de radar. Als jij als defender met je VP speelt en de andere 3 verdedigers zijn CPU dan kan je je aan de lijn van de CPU verdedigers houden. Beste is trouwens om in zo'n geval altijd de RB of LB te kiezen zodat de centrale verdedigers voor de any zijn. Deze vleugelverdedigers moeten ook opkomen tot iets over de middenlijn bij een aanval, dus dan kan je je VP gewoon in de gaten houden. Het is ook handig om als aanvoerder de buitenspel val in te schakelen zodat de gele lijn zichtbaar wordt.theKruid schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:03:
[...]
Ik sta iig op scherp![]()
Ik heb mijn instellingen zo staan, zoals het lijkt alsof je een echte wedstrijd op tv bekijkt.
Hierdoor kan het voorkomen dat ik op een gekke positie staat, zodra ik weer in beeld komt.
Met SELECT kun je de camerafocus leggen op jouw VP speler, of de bal zelf.theKruid schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:03:
[...]
Zo kun je dus met aanvallen even switchen om jouw speler op de juiste positie te plaatsen.
Verwijderd
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat dit irritatie punten zijn..Bosluis schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:04:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin meer in. Er zijn er een aantal die het echt niet snappen. Net het laatste potje met 5 personen. Ik kies LS Itssme kiest RS, nog twee anderen op het middenveld en dan wacht de laatste lang en kiest ook middenveld. Neem dan ANY!!!!!!! Ik ga van LS af om te kijken wat de rest dan doet. Pakt die laatste gozer mijn LS plek. Toen heb ik het spel maar verlaten. Itssme deed hetzelfde waardoor ze met z'n drietjes door gingen.
Begin van de avond liep het weer heerlijk. Later weer dramatisch met domme tackels in strafschopgebied, schieten vanaf de middenlijn, als LV in de spits lopen noem maar op.
Loneranger vraagt om even te wachten want hij gaat koffie halen. Kruid gaat naar room1 en start een wedstrijd. Lekker sociaal. Als aanvoerder kijken hoeveel mensen in de kleedkamer zitten, als er minder mensen in de room zitten dan in de kleedkamer even wachten en iemand laten kijken in de kleedkamer.
Ik kies in het vervolg mijn wedstrijden maar uit denk ik.
Ik moest dit even kwijt.
Ik ben gister eerder weggegaan waardoor ik waarschijnlijk heb gemist dat loneranger koffie ging halen enzo.
De wedstrijden die ik gister meedeed gingen echt heel goed. Veel scherpe passen de diepte in. Iedereen die het spelletje begreep zeg maar. Vind het zo jammer dat er tegenstanders zijn die opgeven halverwege de wedstrijd. (die 9-0 bijv.) Moet er wel bij zeggen dat ik gister eindelijk mijn favo pos speelde. Maar als brtk dan vraagt om RS te spelen vind ik dat ook niet erg. Gewoon afwisselen is wel zo sociaal.
Ik speel ook liever niet any maar als er niemand is die any neemt dan neem ik m wel uit team oogpunt. Als ik dan dit soort dingen moet lezen vind ik dan zo jammer.
Maja er zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt. Laten we nou zorgen dat we net zoals gister vroeg op de avond gaan spelen.. dan winnen we alles en spelen iedereen helemaal zoek!
Verwijderd
Doe ik meestal ook en dan op de radar volgen waar de bal is.. Dan staat je poppetje niet ineens waar hij niet hoort te staan..DeDuifff schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:29:
[...]
Met SELECT kun je de camerafocus leggen op jouw VP speler, of de bal zelf.
Zo kun je dus met aanvallen even switchen om jouw speler op de juiste positie te plaatsen.
Dat is potverdorrie nog eens een tipDeDuifff schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:29:
[...]
bos je hebt mijn berichtje gezien toch?
Ik heb met de poortinstellingen lopen kloten en binnenkort stuur ik je ff een pm over psn voor een pot.
Ik heb met de poortinstellingen lopen kloten en binnenkort stuur ik je ff een pm over psn voor een pot.
Burp
Ja heb ik gezien. Ik wacht met smart op de uitnodiging om een nieuwe poging te wagenWii4all schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:23:
bos je hebt mijn berichtje gezien toch?
@PromoX:
begrijp ik het nu goed dat je wat meer wilt afwisselen wbt any/VP?
In dat geval wordt het gewoon de regel dat we voor elke wedstrijd gaan afspreken wie de "any" is.
Ik heb ook nog even zitten spelen met het idee dat diegenen die als eerste in room in gaat om de boel in te stellen bereid moet zijn om "any" te spelen.
Voorlopig zie ik daar nog geen nadelen aan maar mss hebben jullie daar andere ideeën over.
Aangezien er erg veel mensen graag voorin willen spelen is het mss ook een idee om vanaf 8 man op te gaan splitsen en vanaf 12 zelfs te kiezen voor 3 rooms.
Daarbij natuurlijk wel pogen om een beetje reële verdeling te krijgen zodat niet alle "nieuwelingen" op elkaar zijn aangewezen of dat al ons scorend vermogen in 1 team zit.
Bij 4 man lijkt me de verdeling het best dat er 2 kiezen voor de spits posities, 1 R/LDM en een any.
Zo heeft de any iig assistentie bij het verdedigen wat ik persoonlijk wel fijn vind.
Je ziet niet meer wie er aan de bal is en wat er gebeurd en dus is het bijna onmogelijk om te anticiperen.
Ik vertrouw dan liever op de radar.
In dat geval wordt het gewoon de regel dat we voor elke wedstrijd gaan afspreken wie de "any" is.
Ik heb ook nog even zitten spelen met het idee dat diegenen die als eerste in room in gaat om de boel in te stellen bereid moet zijn om "any" te spelen.
Voorlopig zie ik daar nog geen nadelen aan maar mss hebben jullie daar andere ideeën over.
Aangezien er erg veel mensen graag voorin willen spelen is het mss ook een idee om vanaf 8 man op te gaan splitsen en vanaf 12 zelfs te kiezen voor 3 rooms.
Daarbij natuurlijk wel pogen om een beetje reële verdeling te krijgen zodat niet alle "nieuwelingen" op elkaar zijn aangewezen of dat al ons scorend vermogen in 1 team zit.
Bij 4 man lijkt me de verdeling het best dat er 2 kiezen voor de spits posities, 1 R/LDM en een any.
Zo heeft de any iig assistentie bij het verdedigen wat ik persoonlijk wel fijn vind.
Mss went het maar persoonlijk vind ik dat erg naar spelen.DeDuifff schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:29:
[...]
Je ziet niet meer wie er aan de bal is en wat er gebeurd en dus is het bijna onmogelijk om te anticiperen.
Ik vertrouw dan liever op de radar.
Eens.We gaan gewoon lekker verder met onze carriere, en af een toe een (pittige) discussie moet kunnen. Worden we alleen maar beter van
Only fools are enslaved by time and space.
Ik denk dat het inderdaad goed is dat wanneer je met zoveel ben om het te splitsen.
Zo kunnen meerder mensen op hun favotiete positie te spelen.
Als je van te voren het een en ander in de chat kan regelen voorkomt dat ook "frustraties"
Wie zijn er vanavond? Ik ben er rond 8 uur weer.
Zo kunnen meerder mensen op hun favotiete positie te spelen.
Als je van te voren het een en ander in de chat kan regelen voorkomt dat ook "frustraties"
Wie zijn er vanavond? Ik ben er rond 8 uur weer.
hand in hand
ik zal mezelf wat vaker "opofferen" om any te staan, denk niet dat ik er erg goed in ben maar dan hebben anderen wel de kans om een keer 1 positie te houden. Verder lijkt het me handiger om af te spreken wie LS en wie RS wordt elke wedstrijd want die positie willen de meesten uiteindelijk.
Ik moet nog goal line clearance etc dus ik zal af en toe ook wel even CB staan denk ik, tenzij ik single vp matches ga doen om die accomplishments te halen.
Ik moet nog goal line clearance etc dus ik zal af en toe ook wel even CB staan denk ik, tenzij ik single vp matches ga doen om die accomplishments te halen.
Verwijderd
Misschien is het een idee om dit gewoon als team regels te gaan gebruiken.. Zo is het overzichtelijk voor iedereen wat er een beetje verwacht word.LoneRanger schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:05:
-Positie houden.
-Zo snel mogelijk passen/spelen.
-Zijn de posities die je wilt/kunt spelen bezet en je speelt dus liever niet verdediger kun je via het rondje in dat menu gewoon de wedstrijd verlaten, geen probleem.
-Wil je een keer voorin spelen maar je grijpt steeds mis, geef dat dan aan tussen de wedstrijden door.
-Als Arjen/PromoX er niet is dan afspreken wie "any" speelt. [bij 10 man niet nodig]
-Ook bij achterstand gewoon normaal blijven spelen, we gaan altijd voor de ere treffer[s].
Wat vinden jullie?
Zo snel mogelijk passen vind ik lastig.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:20:
[...]
Misschien is het een idee om dit gewoon als team regels te gaan gebruiken.. Zo is het overzichtelijk voor iedereen wat er een beetje verwacht word.
Wat vinden jullie?
Soms lijkt het mij handig om eerst wat meters te maken of om een mannetje uit te spelen.
Het gaat dan weleens mis, maar als het lukt, levert dit wel een gevaarlijke situatie op.
Dat zijn gewoon keuzes in een wedstrijd en je moet mensen ook niet teveel binden aan regels.
Wel is het zo dat als ik met een ander op de keeper afgaat, ik hem altijd breed leg als een ander er beter voorstaat.
Zo heb ik al een aantal doelpunten gegeven aan een ander.
Persoonlijk speel ik het liefst op het middenveld.
Met mn 2 meter verlies ik bijna geen kopduel bij een uittrap van een keeper.
Ik kop alles door.
Voor de rest zijn het logische regels, waar ik zeker mee kan leven.
Verwijderd
Dat zo snel mogelijk passen is ook niet altijd even reeel..
Maar het is wel zo dat niet iemand moet proberen het middenveld over te steken op het moment dat de ram en rs zich aanbieden en met 1 steekpass bereikt zijn.. Dit ging gister tijdens die 9-0 wedstrijd dan ook uitstekend en elke aanval was bijna een goal doordat we snel passte
Het is een zo vaak gehoorde uitspraak in het voetbal, de bal het werk laten doen. Je schiet of passt de bal harder dan jij kan lopen.. Dus op die manier bestrijk je een veel grotere afstand in minder inspanning, tevens voorkom je hiermee dat je te veel uit positie gaat lopen bij een eventueel balverlies.
Maar ik denk dat dit voornamelijk een punt is wat iedereen naar eigen inzicht moet invullen. Het is ook meer dat er dus niet te veel gedribbeld moet worden als er gewoon 4 afspeel punten zijn.
Maar het is wel zo dat niet iemand moet proberen het middenveld over te steken op het moment dat de ram en rs zich aanbieden en met 1 steekpass bereikt zijn.. Dit ging gister tijdens die 9-0 wedstrijd dan ook uitstekend en elke aanval was bijna een goal doordat we snel passte
Het is een zo vaak gehoorde uitspraak in het voetbal, de bal het werk laten doen. Je schiet of passt de bal harder dan jij kan lopen.. Dus op die manier bestrijk je een veel grotere afstand in minder inspanning, tevens voorkom je hiermee dat je te veel uit positie gaat lopen bij een eventueel balverlies.
Maar ik denk dat dit voornamelijk een punt is wat iedereen naar eigen inzicht moet invullen. Het is ook meer dat er dus niet te veel gedribbeld moet worden als er gewoon 4 afspeel punten zijn.
Kwestie van keuzes in een wedstrijd.
Als je continu aan de dribbel gaat en je komt nog geen boomstam voorbij kan je dat beter maar laten.
Snel pasen naar de spitsen is natuurlijk het beste. Maar kan jij met 1 actie een man meer situatie creeren is daar niks mis mee.
Inderdaad dat moet ieder naar eigen inzicht invullen.
Ik heb nu al medelijden met onze tegenstanders vanavond zo op scherp zijn wij gezet nu, hhahahaa
Als je continu aan de dribbel gaat en je komt nog geen boomstam voorbij kan je dat beter maar laten.
Snel pasen naar de spitsen is natuurlijk het beste. Maar kan jij met 1 actie een man meer situatie creeren is daar niks mis mee.
Inderdaad dat moet ieder naar eigen inzicht invullen.
Ik heb nu al medelijden met onze tegenstanders vanavond zo op scherp zijn wij gezet nu, hhahahaa
hand in hand
Zie dat van dat snel passen maar als richtlijn, tuurlijk zijn er situaties waarin je beter anders kunt handelen.
Het is alleen wel zo dat het je minder snel kwalijk wordt genomen als een pass niet aankomt of onderschept wordt dan wanneer je de bal verliest omdat je een mannetje uit wou spelen omdat het risico op balverlies nou eenmaal groter is.
Zeker wanneer je net meedoet zou ik zoveel mogelijk op safe gaan wat dat betreft al is het maar omdat je nog geen krediet hebt opgebouwd.
Daarnaast hangt het ook af van de tegenstander, bij een hele sterke tegenstander moet je gewoon geen risico nemen en zo snel mogelijk passen.
Wat ook nog eens positief is aan snel rondspelen is dat je vaker aan de bal komt en iedereen dus veel meer betrokken wordt bij het spel.
Ik heb er echt geen problemen mee als je eens een keer wat probeert maar wees je wel bewust van het risico wat je op dat moment neemt en dat je medespelers meekijken op dat moment.
Het is alleen wel zo dat het je minder snel kwalijk wordt genomen als een pass niet aankomt of onderschept wordt dan wanneer je de bal verliest omdat je een mannetje uit wou spelen omdat het risico op balverlies nou eenmaal groter is.
Zeker wanneer je net meedoet zou ik zoveel mogelijk op safe gaan wat dat betreft al is het maar omdat je nog geen krediet hebt opgebouwd.
Daarnaast hangt het ook af van de tegenstander, bij een hele sterke tegenstander moet je gewoon geen risico nemen en zo snel mogelijk passen.
Wat ook nog eens positief is aan snel rondspelen is dat je vaker aan de bal komt en iedereen dus veel meer betrokken wordt bij het spel.
Ik heb er echt geen problemen mee als je eens een keer wat probeert maar wees je wel bewust van het risico wat je op dat moment neemt en dat je medespelers meekijken op dat moment.
Ik speel eigenlijk altijd LDM/RDM en ik heb het meest moeite met tegenstanders die de bal snel passen. Mannetjes die met de bal gaan lopen zijn vrij makkelijk op te vangen.
Mij ligt het net als verdedigen wel redelijk (volgens mij heb ik zelfs nog nooit aanvaller gespeeld), maar ik wil best vaker afwisselen, zolang er maar niet iemand any gaat spelen die er niets van kanLoneRanger schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:50:
@PromoX:
Overigens weet ik niet hoe iedereen z'n VP ingesteld heeft, maar als het meerendeel 'm als aanvaller ingesteld heeft is dat denk ik niet echt handig, aangezien je behoorlijk inlevert wat verdedigende kwaliteiten betreft.
And I'm the only one and I walk alone.
Je hebt gelijk hoor wat betreft dat bepaalde mensen gewoon op bepaalde posities moeten staan omdat ze daar gewoon erg goed zijn.PromoX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:12:
[...]
Mij ligt het net als verdedigen wel redelijk (volgens mij heb ik zelfs nog nooit aanvaller gespeeld), maar ik wil best vaker afwisselen, zolang er maar niet iemand any gaat spelen die er niets van kan. En dat geldt eigenlijk wel voor alle posities. We hebben een paar mensen die het bijvoorbeeld erg goed doen als aanvaller en ik denk dat je daar ook wel van moet proberen te profiteren. Het is maar een spelletje, maar winnen blijft toch wel erg leuk
Als voorbeeld Bosluis en Itsme b.v. die mannen zijn dodelijk in de aanval.
Ik heb zelf gister sinds lange tijd weer eens als aanvaller gespeeld maar dat is gewoon niet mijn ding hoewel het natuurlijk ook een stukje gewenning is alsmede je erg afhankelijk bent omdat je voorin hoort te blijven.
[Afhankelijk zowel van medespelers als van de sterkte van je tegenstander]
Eerlijk gezegt speel ik dan ook het liefst dienend, een beetje als stofzuiger, omdat ik m'n beperkingen wel ken.
Neemt trouwens niet weg dat anderen voorin ook wel hun tijd/kans moeten krijgen om daar te groeien.
Goed punt want mocht je VP als aanvaller zijn ingesteld dan zijn je verdedigende stats verre van optimaal mocht je onverhoopt een verdedigende plaats moeten spelen.Overigens weet ik niet hoe iedereen z'n VP ingesteld heeft, maar als het meerendeel 'm als aanvaller ingesteld heeft is dat denk ik niet echt handig, aangezien je behoorlijk inlevert wat verdedigende kwaliteiten betreft.
Zo wordt het afpakken van ballen b.v. nog moeilijker zelfs als je goed timed.
E.e.a. weegt natuurlijk dubbel zo zwaar als je Acc. percentage dan ook nog eens niet al te hoog is.
Viel me gister idd ook op dat we een wedstrijd speelden met 2 groentjes en de rest allemaal blauw.
Overigens zou dat ook kunnen komen omdat de posities van de any allemaal blauw zijn als zijn VP ingesteld is als aanvaller.
Gisteren 3 a 4x any gespeeld, maar ik moet zeggen dat dat best aardig ging.
Helaas de laatste pot verloren, maar die andere gewoon gewonnen.
In het beging is het behoorlijk wennen, dat wel, maar ik ga het zeker vaker doen.
Volgens mij hebben we gisteren een aardige avond gedraaid.
In het beging is het behoorlijk wennen, dat wel, maar ik ga het zeker vaker doen.
We hebben best veel gewonnen inderdaad.theKruid schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:43:
Gisteren 3 a 4x any gespeeld, maar ik moet zeggen dat dat best aardig ging.
Ik heb veel op het middenveld gespeeld en dat ging vrij aardig, een keer ging ik RS spelen en toen
liet ik me teveel terug zakken waardoor ik te veel uit positie liep.
Ik wilde ook best any spelen maar iemand was me steeds voor
Al met al ging het volgens mij best redelijk.
hand in hand
Gisteren weer een aantal leuke wedstrijden gespeeld. Het duurde wel lang voordat er eindelijk eens een tegenstander was die niet voortijdig al opgaf. Jemig wat was dat iritant. Kun je voordat de wedstrijd begint zien hoe hoog de rating is van je tegenstander? Is mij nog nooit opgevallen.
Laptopje ingelogd op eafootbalworld.com en je kunt je tegenstander zo even opzoeken.Bosluis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:42:
Gisteren weer een aantal leuke wedstrijden gespeeld. Het duurde wel lang voordat er eindelijk eens een tegenstander was die niet voortijdig al opgaf. Jemig wat was dat iritant. Kun je voordat de wedstrijd begint zien hoe hoog de rating is van je tegenstander? Is mij nog nooit opgevallen.
Let maar eens op, bij teams die afhaken is het vaak de bovenste die maar niet op "ready" druk en uiteindelijk wordt er gecanceld.
Kan natuurlijk ook toeval zijn maar het was me al vaker opgevallen.
Ik zie alleen dat de andere room minder succes heeft gehad.
De club toch weer meer verloren dan gewonnen.
Misschien is het toch handig om pas te splitsen, zodra er meer dan 10 personen in de kleedkamer zitten.
En dan een eerlijke verdeling maken.
Dat quitten van de tegenstander is echt kut.
Maar ik mag hopen dat dat telt als een overwinning voor ons?
Misschien is het toch handig om pas te splitsen, zodra er meer dan 10 personen in de kleedkamer zitten.
En dan een eerlijke verdeling maken.
Dat quitten van de tegenstander is echt kut.
Nope, dit is nog voor de wedstrijd begint.theKruid schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:54:
Er was een wedstrijd die gequit werd, toen wij scroorde.LoneRanger schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:01:
[...]
Nope, dit is nog voor de wedstrijd begint.
Neem aan dat dat niet zomaar kan.
Verwijderd
Het was echt zo irritant gister.. echt 5 keer achter elkaar werd er gequit. Ik dacht nog ff 2 of misschien 3 potjes te spelen voor mn meisje thuis kwam.. werd er uiteindelijk maar 1 
Dat er werd gequit dat wij scoorde vond ik ergens wel grappig.. 5 minuten onderweg, die gasten hadden nog geen bal geraakt. hop iedereen een keer passen en hij lag erin
Ik had ook al het vermoeden dat er idd tegenstanders zijn die in de gaten houden hoe hoog een club staat..
Over het splitsen.. volgens mij zaten we gister met 10 man in een room. of ik moet verkeerd geteld hebben..
Dat er werd gequit dat wij scoorde vond ik ergens wel grappig.. 5 minuten onderweg, die gasten hadden nog geen bal geraakt. hop iedereen een keer passen en hij lag erin
Ik had ook al het vermoeden dat er idd tegenstanders zijn die in de gaten houden hoe hoog een club staat..
Over het splitsen.. volgens mij zaten we gister met 10 man in een room. of ik moet verkeerd geteld hebben..
Ik heb dacht ik één wedstrijd meegespeeld met die groep. Geen idee wie er precies meedeed, maar in eerste instantie zaten we met drie man in de room en later kwam er nog één bij. Uiteindelijk waren we dus maar met z'n vieren en we verloren vrij kansloos in een vervelende wedstrijd. Voor mij was de lol er wel vanaf en ben daarna ook gestopt.theKruid schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:54:
Ik zie alleen dat de andere room minder succes heeft gehad.
Met vier man in een team vind ik eigenlijk ook net te weinig, zeker als er in een andere room een man of acht spelen. Lijkt me wel iets om even beter op te letten en zorgen voor een betere verdeling
5/6/7 man in een team is denk ik perfect...
4/5/6 hebben de aanval en het middenveld.
De any speler bestuurt de gehele verdediging..
Wellicht ben ik vanavond aanwezig......
Burp
Dit zou idd een ideale situatie zijn.Wii4all schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:05:
5/6/7 man in een team is denk ik perfect...
en als we dan 2 gelijkwaardige rooms hebben is dat helemaal perfect.
hand in hand
Ik kan maar in 1 room aanwezig zijn.king Ray schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:12:
[...]
Dit zou idd een ideale situatie zijn.
en als we dan 2 gelijkwaardige rooms hebben is dat helemaal perfect.
Die "gelijkwaardige" rooms krijg je via die klote chat toch niet voor elkaar. En wat is gelijkwaardig. Gewoon lekker ballen dan maakt het niet uit wie er bij wie zit.
Gisteren waren we een tijdje met 9. We gebruikten toen 2 rooms en in mijn room zaten toen 6 mensen en in de andere dus maar 3. Ik stuurde een berichtje en RW ging toen over naar de andere room waardoor we 5 om 4 gingen spelen. Gewoon kijken hoeveel mensen er in de kleedkamer zitten en dan goed kijken in welke room je gaat. Net als de aanvoerder zijn, tel eerst het aantal mensen in de kleedkamer, ga je een room in is dat wel handig.
Gisteren waren we een tijdje met 9. We gebruikten toen 2 rooms en in mijn room zaten toen 6 mensen en in de andere dus maar 3. Ik stuurde een berichtje en RW ging toen over naar de andere room waardoor we 5 om 4 gingen spelen. Gewoon kijken hoeveel mensen er in de kleedkamer zitten en dan goed kijken in welke room je gaat. Net als de aanvoerder zijn, tel eerst het aantal mensen in de kleedkamer, ga je een room in is dat wel handig.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosluis op 09-12-2009 14:17 ]
Hoi,
Ik ben Sander alias Sandeman (wanneer nodig 82 erachter). Dus ik ben Sandeman82, ook in fifa. En ik wil graag bij de club toetreden!
Ik ben nieuw op het forum, lees wel geregeld. Mede op basis van dit forum mijn tv (panasonic plasma) uitgekozen.
gr Sander
Ik ben Sander alias Sandeman (wanneer nodig 82 erachter). Dus ik ben Sandeman82, ook in fifa. En ik wil graag bij de club toetreden!
Ik ben nieuw op het forum, lees wel geregeld. Mede op basis van dit forum mijn tv (panasonic plasma) uitgekozen.
gr Sander
[Multi] FIFA 10ronwiel schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:11:
Weet iemand hoe je het scoutverslag kunt uitzetten dat ik na elke wedstrijd krijg gemailed?
Ah, jij bent dus Sandeman82.Sandeman82 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:21:
Hoi,
gr Sander
Zal je zo even accepteren.
Zo, spannende pot net die 5-5.
Elke keer voor komen tot 3-3 dan lopen hun uit tot 3-5 en dan komen mijn 5 minuutjes.
Eerst een corner op de scalp van Hammer en daarna een wonderschone kluts met links intikken.
Toch nog even een puntje van kritiek, waarom steeds die vrijetrappen van ver buiten de 16 en ook nog eens schuin voor het doel elke keer maar weer direct op goal?
Vanaf die posities maak je veel meer kans met een voorzet.
Min of meer recht voor het doel tot zo'n 30 meter is prima maar uit die kansloze posities heb je er niks aan.
Elke keer voor komen tot 3-3 dan lopen hun uit tot 3-5 en dan komen mijn 5 minuutjes.
Eerst een corner op de scalp van Hammer en daarna een wonderschone kluts met links intikken.
Toch nog even een puntje van kritiek, waarom steeds die vrijetrappen van ver buiten de 16 en ook nog eens schuin voor het doel elke keer maar weer direct op goal?
Min of meer recht voor het doel tot zo'n 30 meter is prima maar uit die kansloze posities heb je er niks aan.
Ik was wel lekker slecht aan het verdedigen een paar keer, op die manier toch wel een paar goals weggegevenLoneRanger schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:37:

Wat die vrije trappen betreft: wel liever zo'n lange bal, dan een korte pass (ook ik heb me daar wel 's schuldig aan gemaakt) waarmee je over het algemeen toch wat meer kans hebt om de bal kwijt te raken met kans op een tegengoal. In de eerste wedstrijd die ik vanavond speelde viel daar ook daadwerkelijk doelpunt uit.
Gisteren drama.
Na 5 minuten een makkelijke rode kaart.
Daarna een veegpartij, om vervolgens uit de EA servers te knallen.
Na 5 minuten een makkelijke rode kaart.
Daarna een veegpartij, om vervolgens uit de EA servers te knallen.
Ik loop meestal naar het middenveld bij een vrije trap.LoneRanger schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:37:
Er wordt toch altijd op goal geschoten.
@lone en promox
die pot ervoor gingen die gasten met 3-0 weg door die 'kontgoal' van edthemad
Ik had ook nog een mooie maar niet heus, ik krijg een vrijetrap, krijg je eerst het schermpje van die rode kaart te zien, ik dat ding wegdrukken met 'x' passt mijn speler die vrijetrap ineens
Was trouwens nog wel aardig gisteren zo haal je in een week geen acc. en zo in 2 wedstrijden ineens 5.
Kreeg er 3 voor een pot waarbij ik binnen de 16 een lopgoal maakte
en kreeg er nogeens 2 voor die laatste goal waarbij het 4-5 of 5-5 werd (uit die corner)
Jammer dat ik niet iets meer ruimte had bij dat laatste schot anders hadden we wellicht met 6-5 gewonnen.
@bos, jij had gisteren inderdaad je avond niet zeg niks lukte had ik het idee
Ik had ook nog een mooie maar niet heus, ik krijg een vrijetrap, krijg je eerst het schermpje van die rode kaart te zien, ik dat ding wegdrukken met 'x' passt mijn speler die vrijetrap ineens
Was trouwens nog wel aardig gisteren zo haal je in een week geen acc. en zo in 2 wedstrijden ineens 5.
Kreeg er 3 voor een pot waarbij ik binnen de 16 een lopgoal maakte
en kreeg er nogeens 2 voor die laatste goal waarbij het 4-5 of 5-5 werd (uit die corner)
Jammer dat ik niet iets meer ruimte had bij dat laatste schot anders hadden we wellicht met 6-5 gewonnen.
Burp
Ja, das jammer he. Dat daar geen accomplishments voor zijn...scoren met je kont
[ Voor 0% gewijzigd door ETM op 10-12-2009 11:21 . Reden: merde, nieuwe pagina ]
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ieder zo z'n talent hè.Wii4all schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:31:
@lone en promox
Ook al eens gehad bij een corner, ik denk ik druk die herhaling weg en daar ging de bal.Ik had ook nog een mooie maar niet heus, ik krijg een vrijetrap, krijg je eerst het schermpje van die rode kaart te zien, ik dat ding wegdrukken met 'x' passt mijn speler die vrijetrap ineens
Wat ook vervelend is is wanneer je nogmaals een tackle in wilt zetten maar je vlak voor die tackle ineens de bal in je voeten krijgt waardoor je ongewild een tikje tegen de bal geeft en hem dus kwijt bent.
Waarom kreeg je daar een acc. voor dan, Hammer kopte die toch binnen of zag ik dat verkeerd?en kreeg er nogeens 2 voor die laatste goal waarbij het 4-5 of 5-5 werd (uit die corner)
Ik snap trouwens die acc niet dat je 5 keer een 10 moet scoren in je carriere?
Schijnbaar heb ik er pas 2 terwijl ik wel zeker weet dat ik er minimaal een stuk of 30 heb gehaald.
Die 8 passes met het hoofd in 1 wedstrijd, wanneer tellen die nou wel dan?
Ik geef steeds met een back een hoge pass richting mezelf [cb] en kop hem door naar de andere back.
Dat heb ik al tig keer geprobeerd, minimaal 10 in 1 wedstrijd maar hij pakt hem niet.
Als ik in de rust dan kijk bij die acc. dan geeft hij ook doodleuk 0/8 aan.
Als je een voorzet wil geven, maar de tegenstander neemt net de bal over.LoneRanger schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:44:
Ook al eens gehad bij een corner, ik denk ik druk die herhaling weg en daar ging de bal.
Wat ook vervelend is is wanneer je nogmaals een tackle in wilt zetten maar je vlak voor die tackle ineens de bal in je voeten krijgt waardoor je ongewild een tikje tegen de bal geeft en hem dus kwijt bent.
Schop je zo de verdediger de tweede ring in.
@lone
Waarom kreeg je daar een acc. voor dan, Hammer kopte die toch binnen of zag ik dat verkeerd?
Hammer kopte hem niet eens binnen...ik dacht dat hij hem aannam en daarna binnenschoot.
deze 2 kreeg ik na het zien van de statistieken op eafootballworld:
Set up a goal with a lobbed pass in a match 9 December 2009 21:26:11 GMT-1
Get credited for an assist from a corner 9 December 2009 21:26:11 GMT-1
ik heb die 10 headed passes gehaald door elke keer op mijn keeper terug te spelen en dan terugtekoppen.
Header the ball back to the keeper 10 times 29 November 2009 13:32:41 GMT-1
Make 10 headed passes in a match 29 November 2009 13:32:41 GMT-1
Waarom kreeg je daar een acc. voor dan, Hammer kopte die toch binnen of zag ik dat verkeerd?
Hammer kopte hem niet eens binnen...ik dacht dat hij hem aannam en daarna binnenschoot.
ik heb die 10 headed passes gehaald door elke keer op mijn keeper terug te spelen en dan terugtekoppen.
Burp
Verwijderd
Had laatst wel iets grappigs, Bosluis nam een vrije trap. en er stonden 2 mannetjes de palen te dekken. Ik ging er bij staan. bosluis schiet, zie die 2 mannetjes lucht wegschieten omdat ik de bal aannam en erin roste!LoneRanger schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:37:
Elke keer voor komen tot 3-3 dan lopen hun uit tot 3-5 en dan komen mijn 5 minuutjes.![]()
Eerst een corner op de scalp van Hammer en daarna een wonderschone kluts met links intikken.![]()
al met al probeer ik te vertellen dat als we zo'n vrije trap krijgen en er gaan mensen bij de palen staan. Dat we daar goed gebruik van kunnen maken aangezien we dan toch geen buitenspel kunnen staan.
Ah dan doel je dus toch op de kluts goal [5-5] denk ik.Wii4all schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:49:
@lone
Apart, volgens mij is het toch echt 8 headed passes en 10 jumping headers die je moet winnen.ik heb die 10 headed passes gehaald door elke keer op mijn keeper terug te spelen en dan terugtekoppen.
Geen idee eerlijk gezegt welke dat dan is die jij gehaald hebt met die 10 headed passes.
Maar goed, zo eens proberen dan met de keeper wie weet dat dat werkt.
[edit]
Even snel opgezocht, physical #34: make 8 headed passes in a match.
@Mindraider:
Als ze maar hoog in de 16 komen is het al een vooruitgang.
[edit 2]
Beide gehaald, 8 headers & 10 jumping headers, bedankt voor de tip Ro-bu.
Ik deed hetzelfde als voorheen, back geeft hoge pass op mij als cb en dan dus koppen, alleen kopte ik ze nu allemaal terug op de keeper ipv terug richting de back.
[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 10-12-2009 18:23 ]
Lijkt me leuk!
PSN ID: Aslanboy1905
Add & Invite me, thx!
Add & Invite me, thx!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Invite verzonden.Striptease schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:55:
Lijkt me leuk!
Add & Invite me, thx!
Lijkt me wel verstandig om wat accomplishments te gaan halen want 3% is wel erg weinig.
Ik heb sinds eergisteren FIFA gehaald en vorig week mn PS3, komt goed!LoneRanger schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:35:
[...]
Invite verzonden.![]()
Lijkt me wel verstandig om wat accomplishments te gaan halen want 3% is wel erg weinig.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ach je hebt er wel eens van die wedstrijden tussen zitten.Wii4all schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:31:
Gisteravond ging het wel weer geweldig. In één wedstrijd 4 goals en een assist en in een andere wedstrijd 4 assists en 1 goal
Edthemad en Terrestra als RAM en LAM liep ook lekker. Terrestra geeft super lekkere passjes op de linkerkant
Gister 2 potjes gespeeld.
de eerste 3-2 verloren.
Na een kwartier kwamen we al 2-0 achter, knap terug gekomen tot 2-2.
Krijgen we in de laatste minuut nog een goal tegen. Ik probeerde hem nog
te blokken maar ging daarbij zowat door mijn rug.
Die tweede kansloos 4-1 verloren
de eerste 3-2 verloren.
Na een kwartier kwamen we al 2-0 achter, knap terug gekomen tot 2-2.
Krijgen we in de laatste minuut nog een goal tegen. Ik probeerde hem nog
te blokken maar ging daarbij zowat door mijn rug.
Die tweede kansloos 4-1 verloren

hand in hand
Dan blijft er nog een mooie plek als LVM over voor mij.Bosluis schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:44:
[...]
Ach je hebt er wel eens van die wedstrijden tussen zitten.
Gisteravond ging het wel weer geweldig. In één wedstrijd 4 goals en een assist en in een andere wedstrijd 4 assists en 1 goalHammer gaat ook steeds makkelijker en meer scoren. En Sloot als any was ook top gisteren.
Edthemad en Terrestra als RAM en LAM liep ook lekker. Terrestra geeft super lekkere passjes op de linkerkant
Ik denk dat ik mij op die plek maar gaat specialiseren.
Je op één vaste positie richten is wel prettig maar de afwisseling blijft ook leuk. Nu ik er over na denk volgens mij speelde Loneranger ook mee in die potjes als verdedigende middenveldertheKruid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:11:
[...]
Dan blijft er nog een mooie plek als LVM over voor mij.
Ik denk dat ik mij op die plek maar gaat specialiseren.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosluis op 11-12-2009 10:23 ]
ik heb de laatste potten ook vaak LAM/RAM gespeeld.
Mijn poppetje is een middenvelder, beetje kopsterk. Verdedigen zou ik alleen als any moeten doen, maar niet met mijn sepeler want die is nog niet zo goed verdedigend.
Mijn poppetje is een middenvelder, beetje kopsterk. Verdedigen zou ik alleen als any moeten doen, maar niet met mijn sepeler want die is nog niet zo goed verdedigend.
Burp
We hebben 2 posities als VM.Bosluis schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:22:
[...]
Je op één vaste positie richten is wel prettig maar de afwisseling blijft ook leuk. Nu ik er over na denk volgens mij speelde Loneranger ook mee in die potjes als verdedigende middenvelder
Ik bedoelde er mee te zeggen dat ik iedereen een compliment geef voor gisteravond, die toen mee speelden, behalve Loneranger. Beetje slordig
Een verdedigende middenvelder valt niet op als tie goed speelt moet je maar denken.Bosluis schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:09:
[...]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat ik iedereen een compliment geef voor gisteravond, die toen mee speelden, behalve Loneranger. Beetje slordig
Dan zal jij wel lekker opvallentheKruid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:18:
[...]
Een verdedigende middenvelder valt niet op als tie goed speelt moet je maar denken.
hand in hand
dacht ik eerst ook van de mijne, als je gewoon speelt dan heb je daar geen defense skills voor nodig, die krijg je automatisch wel, gewoon goed timen met X als je tackles maakt, goede lijnen lopen en op die manier de doorgang van spelers blokkeren. Stelt niet zoveel voor verder en je kan de snelheid gebruiken die je hebt gekregen via accomplishments als spits/middenvelder.Wii4all schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:30:
ik heb de laatste potten ook vaak LAM/RAM gespeeld.
Even dimmen jij he groentje met je colletje.
we hebben ook al een verdediger zie ik.THID schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:00:
[...]
dacht ik eerst ook van de mijne, als je gewoon speelt dan heb je daar geen defense skills voor nodig, die krijg je automatisch wel, gewoon goed timen met X als je tackles maakt, goede lijnen lopen en op die manier de doorgang van spelers blokkeren. Stelt niet zoveel voor verder en je kan de snelheid gebruiken die je hebt gekregen via accomplishments als spits/middenvelder.

Geen probleem hoor.Bosluis schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:09:
[...]
Tja, jullie waren zo lekker aan het ballen daar voorin en Sloot speelde idd super als any.
Ik was gister ook vrij snel weer weg [2 potjes], eigenlijk had ik helemaal geen tijd maar goed.
Je kan me toch echt niet missen met m'n blonde pruik en rode neus.theKruid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:18:
[...]
Een verdedigende middenvelder valt niet op als tie goed speelt moet je maar denken.
en gele schoenen
Tegenwoordig ziet iedereen eruit al een wandelende atraktie.LoneRanger schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:51:
Je kan me toch echt niet missen met m'n blonde pruik en rode neus.![]()
en gele schoenen
ik sta regelmatig DM dusja, dan zal je wel moeten
Verwijderd
Nou, ging het weer eens een keer lekker vanavond, loopt ie vast tijdens een wedstrijd!
@degenen die meededen: Liep de wedstrijd bij jullie wel door?
Verwijderd
Ja en we verloren 2 - 3 in de laatste minuut, echt zonde.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:43:
Nou, ging het weer eens een keer lekker vanavond, loopt ie vast tijdens een wedstrijd!
Verrek ja, vond het al vreemd dat er spelers rondliepen zonder naam boven hun hoofd...Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:21:
Hmm, knap vervelend dat ik dan ook net de ANY was...
Thx Bosluis voor het compliment...ik denk dat ik ram ook prefereer boven ls of rs (ondanks dat mijn vp de pijp best leeg heeft op die positie aan het eind van de wedstrijd).
Voor LoneRanger:
Een vriend van me die best een aardig potje kan ballen (zowel virtueel als in het echt) is wel geïnteresseerd in onze club. basforpresident is zijn ps3 naam. Binnen mijn vriendenkring is hij niet geliefd* vanwege het feit dat hij zo moeilijk te verslaan is, dus ik ben best benieuwd hoe hij het als solo speler er vanaf brengt.
Voor LoneRanger:
Een vriend van me die best een aardig potje kan ballen (zowel virtueel als in het echt) is wel geïnteresseerd in onze club. basforpresident is zijn ps3 naam. Binnen mijn vriendenkring is hij niet geliefd* vanwege het feit dat hij zo moeilijk te verslaan is, dus ik ben best benieuwd hoe hij het als solo speler er vanaf brengt.
[ Voor 0% gewijzigd door ETM op 12-12-2009 00:37 . Reden: * voor de rest een toffe peer ;) ]
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
@ ETM: geen probleem, uitnodiging verzonden.
even een beetje off-topic, hier is een complete lijst met accomplishments voor fifa10. (waarschijnlijk hebben de meeste van jullie deze al)
http://forums.electronica...-pro-accomplishments.html
http://forums.electronica...-pro-accomplishments.html
haha geweldig...
een potje drnet...
Schiet ik er gewoon 2 vrije trappen in in 1 potje...
Weer 2 acc's erbij...
Normaal knal ik er nooit vrije trappen in en nu 2 in een pot..
Ik moest het gewoon ff kwijt.
replay:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14329338
een potje drnet...
Weer 2 acc's erbij...
replay:
[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 12-12-2009 23:40 ]
Burp
nice, ik heb ook altijd moeite met vrije trappen, ooit eentje geraakt maar nu moet ik nog met curl en al die onzin, gaat volgens mij nooit gebeuren, hahaWii4all schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:47:
haha geweldig...
een potje drnet...
Weer 2 acc's erbij...
replay:
Mensen hier die eerdaags een potje tegen 'mijn' club willen doen?
Gaude et aude
In principe hebben we elke avond[ma t/m vrij] na 8ten genoeg mensen op de been dus doe maar een voorstel zou ik zeggen.thefabiman88 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:54:
Mensen hier die eerdaags een potje tegen 'mijn' club willen doen?
Had ik ook pas. gewoon uit de EA server knallen toen ik ANY was.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:21:
Hmm, knap vervelend dat ik dan ook net de ANY was...
Zal je wel een rode kaart hebben gehadtheKruid schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:32:
[...]
Had ik ook pas. gewoon uit de EA server knallen toen ik ANY was.
Das nog erger.
Kan je alleen maar toekijken en niet ingrijpen wanneer je ziet hoe je teamgenoten heel de wedstrijd om zeep helpen.
Goed man, die gasten van New Castle.
Was geen kans te creeeren voor ons.
Ik ben er wel uit dat ik geen spits ben.
Als LVM speelde ik veel beter.
Paar keer de afvallende bal kunnen oppikken, waardoor we in de aanval bleven.
Vind ik ook leuker om te doen.
Was geen kans te creeeren voor ons.
Ik ben er wel uit dat ik geen spits ben.
Als LVM speelde ik veel beter.
Paar keer de afvallende bal kunnen oppikken, waardoor we in de aanval bleven.
Vind ik ook leuker om te doen.
Ik scoorde gisteren de eerste twee potjes aan de lopende band in de spits. Samen met Hammer gaat dat echt super lekker, ook met Buster liep het geweldig. Het derde potje stond ik ook in de spits alleen liep het toen voor geen meter.
Het potje dat we met 10-3 wonnen hadden we echt een geweldig uitgespeelde goal. Volgens mij de 2-0.
Het potje dat we met 10-3 wonnen hadden we echt een geweldig uitgespeelde goal. Volgens mij de 2-0.
[ Voor 25% gewijzigd door Bosluis op 15-12-2009 10:34 ]
De eerste 3 wedstrijden ging wel lekker.
Zelf toen ik met de any speelde, ging dat best goed.
Die gasten van newcastle zijn gruwelijk, zo snel zo sterk,
daar viel niks tegen te beginnen.
Zelf toen ik met de any speelde, ging dat best goed.
Die gasten van newcastle zijn gruwelijk, zo snel zo sterk,
daar viel niks tegen te beginnen.
hand in hand
Die lui staan niet voor niets op #1 in Central Europe.
Het eerste potje tegen hun was dat ze 20 minuten bezig waren met het verdelen van de posities.
Ik dacht nog wat een stel wijven, praten, wisselen etc.
Die gasten waren niet persé sterk als in sterke VP's maar gewoon erg sterk kwa positiespel.
Niet leuk [kansloos] om tegen te spelen maar wel erg leuk om naar te kijken.
Het eerste potje tegen hun was dat ze 20 minuten bezig waren met het verdelen van de posities.
Ik dacht nog wat een stel wijven, praten, wisselen etc.
Die gasten waren niet persé sterk als in sterke VP's maar gewoon erg sterk kwa positiespel.
Niet leuk [kansloos] om tegen te spelen maar wel erg leuk om naar te kijken.
Je zag het inderdaad al met het kiezen van de posities etc etc.
Ik had toen al iets van die gasten zijn serieus.
Maar ook de VP waren bizar hoor, zo snel, ze liepen gewon bij je weg.
Wat je ook probeerder je was keer op keer te laat.
Maar leuk om te zien, maar niet 2 keer achter elkaar.
Ik had toen al iets van die gasten zijn serieus.
Maar ook de VP waren bizar hoor, zo snel, ze liepen gewon bij je weg.
Wat je ook probeerder je was keer op keer te laat.
Maar leuk om te zien, maar niet 2 keer achter elkaar.
hand in hand
Daar was inderdaad niks tegen te beginnen.
Alhoewel de eerste pot tegen die gasten ging het aan het einde van de eerste helft en het begin van de 2e helft gelijk op. Toen stond het inmiddels wel 4-1. Die drogba van hun, die kon schieten zeg....hard.....
Ik heb gisteren ook een potje in de spits gespeeld en dat ging meteen wel aardig (ik haalde een 10), we wonnen die wedstrijd met 4-2 ofzo? Bossluis was toen net weg. Die gasten stonden met 2-0 voor en waren alleen maar uit op eigen succes elke keer die corner in de goal proberen te draaien.
Alhoewel de eerste pot tegen die gasten ging het aan het einde van de eerste helft en het begin van de 2e helft gelijk op. Toen stond het inmiddels wel 4-1. Die drogba van hun, die kon schieten zeg....hard.....
Ik heb gisteren ook een potje in de spits gespeeld en dat ging meteen wel aardig (ik haalde een 10), we wonnen die wedstrijd met 4-2 ofzo? Bossluis was toen net weg. Die gasten stonden met 2-0 voor en waren alleen maar uit op eigen succes elke keer die corner in de goal proberen te draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door Wii4all op 15-12-2009 11:19 ]
Burp
volgens mij was het 4-3.
Na 10 minuten kwamen ze 2-0 voor, daarna speelde wij het goed uit en waren
hun inderdaad uit op eigen succes. Die corners leken nergens op.
hand in hand
Verwijderd
Dat was echt goed hersteld van ons! Zo zie je maar dat als het kansloos lijkt en je gewoon probeerd je spel te spelen dat de kansen vanzelf komen.king Ray schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:00:
volgens mij was het 4-3.
Heb gister een paar leuke potjes afgewerkt.. Vooral die 10-3 was erg lekker van mijn kant 4 goals en 2 assist
Moet wel zeggen dat de assist die ik kreeg echt meesterlijk waren. goed uitgespeelde goals allemaal.
Die gasten met newcastle waren idd sterk.. helemaal in het positiespel. controle over elke bal die wij naar voren speelde. Vond dat we het niet eens zo verschikkelijk slecht hebben gedaan.
Het word voor mij pas donderdag weer dat ik kan spelen helaas. Na dit soort avonden wil ik aan een stuk door.
Ik ging gewoon op de doellijn staan, mocht het ze onverhoopt toch lukken.king Ray schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:00:
volgens mij was het 4-3.
Die gasten van new castle hebben volgens mij allemaal een vaste plek.
Die wisten precies waar ze mee bezig waren.
Daar ligt nog een hele uitdaging voor ons.
Bij ons is iedereen spits.
Zelfs in de verdediging staan weleens spitsen.