[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie grap dit, ik sta eerste in de engelse league en heb als doel degradatie vermijden, win ik van manchester city met 3-0 maar kom tweede te staan omdat arsenal drie wedstrijden meer heeft gespeeld, krijg ik reputatie verlies en zegt het bestuur dat ik beter mn best moet doen :p

mn virtual pro zit nu op 56%, op naar de 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:47:
goeie grap dit, ik sta eerste in de engelse league en heb als doel degradatie vermijden, win ik van manchester city met 3-0 maar kom tweede te staan omdat arsenal drie wedstrijden meer heeft gespeeld, krijg ik reputatie verlies en zegt het bestuur dat ik beter mn best moet doen :p

mn virtual pro zit nu op 56%, op naar de 100 ;)
idd dat is zo krom.

Had ik ook. Doel was 3e ronde fa cup...

Ik winnen uiteindelijk pas in de 5e ronde eruit krijg ik alsnog reputation loss.

gisteren ook weer 3 acc.s gehaald...je kan trouwens in de accomplishments plaatjes via de square button zien hoe je ervoor staat. Zag ik gisteren pas.

Zo moet ik er voor een aantal nog maar 1 of 2...
Nog 1 match in de snow....nog 2 goals daar....alle 25 inworpen nog.

Hoe kun je dat heb beste doen, gewoon op de een positie staan waar je de inworp mag/kan nemen? Dat is niet in te stellen toch?

[ Voor 25% gewijzigd door Wii4all op 10-01-2010 09:02 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf nu de tien throw in accomplishment gehaald door aan de zijkant te spelen (backs nemen vaak inworpen) en dan langzaam langs de lijn te dribbelen, als ze me tackelen heb ik een ingooi en anders kan ik voorzetten ;) je kan niet kiezen wie de inworp neemt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:35:
ik heb zelf nu de tien throw in accomplishment gehaald door aan de zijkant te spelen (backs nemen vaak inworpen) en dan langzaam langs de lijn te dribbelen, als ze me tackelen heb ik een ingooi en anders kan ik voorzetten ;) je kan niet kiezen wie de inworp neemt volgens mij
Je kunt je eigen speler snel van positie veranderen met degene die ingooit, dan neem jij die ingooi namelijk. Wat je ook kunt doen is even een oefenwedstrijdje op semi-prof tegen een redelijk goed team spelen (slechte teams zetten geen druk) en dan de bal even stil leggen aan de zijlijn met de sprintknop. Dan tikt de tegenstander de bal over de zijlijn en kun je ook de ingooi nemen (als je 'm rechts/linksback hebt gezet). Gaat vrij snel op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit nu op 98% en moet nog 4 verdiensten halen.

Fysiek 16 - Scoor 2 duikkopballen (ik heb er 1 tnx to assist van Posse)
Fysiek 26 - Voer 10 fakeshots uit (is niet moeilijk, dus ff snel doen)
Fysiek 28 - Scoor 2 omhalen (ik heb er 1)
Fysiek 33 - Scoor 5 duikkopballen (ik heb er dus 1)

Die duikkopballen is niet te doen. Ik heb al allerlei filmpjes bekeken op internet maar wil gewoon niet lukken. Mijn mannetje al kleiner gemaakt helpt ook niks. We blijven het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog een keer scoren tijdens een wedstrijd met een vrije trap, terwijl bij de "scoor 15 keer in je carriere uit een vrije trap" nu op 3 staat :S (aantal van 3 gescoorde vrije trappen klopt)
Iemand een idee hoe dat kan?

En posse bedankt voor de inworp tip!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet een bepaald soort vrije trap die je moet nemen in de wedstrijd (driven free kick, curled free kick?)
bv shooting 28 is een driven free kick

als jullie gaan kiezen wie jullie toe laten, moet ik me dan aanmelden voor jullie club of nodigen jullie mij uit?
ik zit nu op 63%

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Scoor tijdens een wedstrijd een goal vanuit een vrije trap" staat er. Schieten 17 is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat moet een curled free kick zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:31:
"Scoor tijdens een wedstrijd een goal vanuit een vrije trap" staat er. Schieten 17 is dat.
Die verdiensten zijn vaak heel slecht verwoord/vertaald. Van het EA forum:
17.Curl in a free kick in a match
Oftewel, schiet je wel met effect? Want voor die "Scoor 10/15/25 vrije trappen in je carriere"-verdiensten hoef je weer niet per se met effect te schieten.

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha ok bedankt beiden. Btj brakke vertaling idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Laatst online: 00:18
Heb al een tijdje niet meer meegedaan (drukke tijd), maar ben weer bezig om mn virtuele pro beter te maken. Over een paar weken heb ik het rustig en zal ik weer vele uren online bezig zijn ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:52:
Aha ok bedankt beiden. Btj brakke vertaling idd.
Tja, zo zijn er nog een aantal van die vreemde vertalingen. Zo heb je ook iets van "Maak 2/5 kopdoelpunten in je carriere". Dan denk je ook: huh, volgens een andere verdiensten heb ik al >10 kopgoals gemaakt, blijken ze duikkopballen te bedoelen, terwijl bij de verdienste "Maak een duikkopbal" het wel weer goed is vertaald |:(

Wat trouwens ook wel handig is voor veel verdiensten, is om samen met iemand anders te spelen. Dan ga je gewoon een oefenwedstrijd op semi-pro met het team waar je VP in speelt en bestuur je allebei de spelers of een de VP en de ander de overige spelers. Zo heb ik gisteren in een aantal potjes mijn aantal kopgoals van 25 naar 50 gekregen.

Ik moet nu nog een paar verdedigende verdiensten en dan bijna alleen nog de "toevalsverdiensten": omhalen, duikkopballen, hielschot (lukte me bij Fifa 09 om de haverklap, maar nu het even nodig is niet meer :( ) etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier nu 44%, 20% gehaald in één week is best doorvoetballen. Ik speel dan met me VP in Chelsea en speel dan de gewone modus dus niet de VP of coach (omdat ik die niets aan vindt alleen). Misschien vertraagd dit het proces, omdat je niet de hele wedstrijd met alleen je VP speelt. Kopballen lukt me maar niet, als me VP spits staat en ik geef mooi krullen voor kop ie ze allemaal over of naast. :s

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Wii4all schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:00:
[...]

idd dat is zo krom.

Had ik ook. Doel was 3e ronde fa cup...

Ik winnen uiteindelijk pas in de 5e ronde eruit krijg ik alsnog reputation loss.

gisteren ook weer 3 acc.s gehaald...je kan trouwens in de accomplishments plaatjes via de square button zien hoe je ervoor staat. Zag ik gisteren pas.

Zo moet ik er voor een aantal nog maar 1 of 2...
Nog 1 match in de snow....nog 2 goals daar....alle 25 inworpen nog.

Hoe kun je dat heb beste doen, gewoon op de een positie staan waar je de inworp mag/kan nemen? Dat is niet in te stellen toch?
gewoon zodra er een inworp gegeven wordt aan je team even je speler wisselen met de speler die automatisch de worp mag doen, vergeet ik ook vaak maar het werkt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
OMG ik word gek!! De hele middag was ik verdiensten aan het halen (zo'n 8%, en onderschat dat acht procentje niet want het was echt veel) en nu zijn ze opeens weg. En ik weet al waarom maar niet echt mijn eigen schuld denk ik: toen ik online ging spelen liep het bij iemand vast en we waren nog bij de arena dus kon je niet weg. Dus had ik mijn ps3 gereboot. Vreemd is dat automatische opslag gewoon aan staat. Dus wanneer je verdiensten haalt moet je je fifa op een normale manier uit zetten of je verdiensten gaan naar de klote. Ik ga gewoon per dag 2 verdiensten inhalen en niet teveel stressen, mn poppetje en ik zijn toch goed. Mjah dus vanaf morgen: 30 staande tackles doen, 18 assists over de grond geven, 25 uitworpen, 8 steekpasjes door de lucht, 2 lobpasjes in 1 wedstrijd, volgende wedstrijd weer een lobpass en daarna 13x lobpasjes en dan heb ik bij passen 24/24 wat ik al in de middag had. Die lobpasjes zijn moeilijk btw en daar deed ik ook ong 30 min over lol fifa owned me.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Bij het doorbladeren van mijn nog resterende verdiensten kwam ik weer iets leuks tegen:
quote: Mentaal nr 2
Haal de bal van de lijn
quote: Fysiek nr 30
Verdedig in je carriere 2 keer uit vanaf de doellijn
quote: Kenm. en vreugdedansen nr 7
Haal 3 keer de bal vanaf de lijn
Wat is hier nou het verschil?

In het Engels lijken ze allemaal te zijn "Make 1/2/3 goal line clearances in your career."
Oftewel, het lijkt allemaal om hetzelfde te gaan, maar dat is dus helaas weer niet zo: de eerste heb ik namelijk al, de tweede heb ik 0 van de 2, de derde 1 van de 3 :?

Wat is het verschil van de tweede met de eerste en derde? Bosluis, aangezien jij ze al hebt, heb jij een idee? Ik heb wel ergens gelezen in een accomplishment guide dat de schrijver daarvan vermoedde dat je bij die tweede ze in twee opeenvolgende wedstrijden moet doen, weet jij dat toevallig nog?

Ging trouwens lekker vanavond: 6x ongeslagen met heel veel hoge uitslagen en spannende wedstrijden, maar helaas uiteindelijk de laatste pot verloren. En het spitsenduo Bosluis/Aslanboy (goed gespeeld vanavond als linksbuiten!) is uit de basis gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Bob87 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:10:
Wat is het verschil van de tweede met de eerste en derde? Bosluis, aangezien jij ze al hebt, heb jij een idee? Ik heb wel ergens gelezen in een accomplishment guide dat de schrijver daarvan vermoedde dat je bij die tweede ze in twee opeenvolgende wedstrijden moet doen, weet jij dat toevallig nog?
Volgens mij is het gewoon 3x de bal van de lijn halen. Een heel aanvallend team opstellen dus 1-4-5 ofzo en dan je VP als laatste verdediger zetten. Tegen een 5 sterren team gaan spelen en de keeper constant uit laten lopen, je plaatst je VP op de doellijn en laat de tegenstander lekker schieten. Probeer de bal in één keer van de lijn te halen door op vierkantje te drukken. Ik had er één wedstrijd voor nodig.
Bob87 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:10:
Ging trouwens lekker vanavond: 6x ongeslagen met heel veel hoge uitslagen en spannende wedstrijden, maar helaas uiteindelijk de laatste pot verloren. En het spitsenduo Bosluis/Aslanboy (goed gespeeld vanavond als linksbuiten!) is uit de basis gespeeld :+
uuuuuhm hoeveel doelpunten heb ik gisteren gemaakt in de spits samen met Posse? Ja inderdaad erg veel. Ook een aantal mooie assists gegevens, ok jullie speelden samen erg lekker met super mooie combinaties maar of dat nu genoeg was ;) Ja ok Aslan maar die is nu (ook) erg goed aan het worden op de LAM positie :)

Maar Bob als spits ben je ook erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren was het k*t zeg...

Eerste wedstrijd ik had maar een uurtje...
Zit je al een paar minuten te wachten begint de pot wordt je ineens uit psn geflikkerd net als caponenl (zag hem ook meteen offline gaan)..

Nou dan maar gewoon offline manager mode...echt niet leuk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:09:
Gisteren was het k*t zeg...

Eerste wedstrijd ik had maar een uurtje...
Zit je al een paar minuten te wachten begint de pot wordt je ineens uit psn geflikkerd net als caponenl (zag hem ook meteen offline gaan)..

Nou dan maar gewoon offline manager mode...echt niet leuk.
Ja dat is echt balen, PSN is echt vaag aan het doen de laatste dagen. Ik werd er gisteren ook weer een keer uitgesodemieterd.

Die pot dat jij mee wou doen duurde het ook heel erg lang in de arena. Op een gegeven moment ging ie door en toen zag ik jou ofline gaan en Capone ook. Posse, Bravia, Arjan, Aslan en ik hebben die wedstrijd gespeeld en wonnen met 9-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Bosluis schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:10:

Die duikkopballen is niet te doen. Ik heb al allerlei filmpjes bekeken op internet maar wil gewoon niet lukken. Mijn mannetje al kleiner gemaakt helpt ook niks. We blijven het proberen.
De duikkopballen is inderdaad een hell, ben zondag bijna heel de dag bezig geweest om dit tehalen.
Wedstrijden 20min, bv 28-1 gewonnen en geen 1 duikkopbal met mijn vp. Wel eentje met een andere speler.

Zit zelf ook op 98% moet ook de acc voor de duikkopballen en tackels ( 100 stuks waarvan ik er nu pas 53 heb )

Fysiek 16 - Scoor 2 duikkopballen
Fysiek 33 - Scoor 5 duikkopballen

Als iemand een goede tip heeft om deze tehalen want de 100% is in zicht.

Ging gisteren wel lekker paar wedstrijden ( tegenstander ging een aantal keer gewoon weg omdat ze het niet konden bijbenen ) 1 wedstrijd was buster_nl any en die gaf me daar 2 mooie passen weg waar een goal uitkwam damm. Tegenstander had volgens mij dik 5000 of 6000 punten.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Ik speelde gister ook 1 wedstrijdje.
Was gelijk het eerste verlies van de avond. Doorbrak ook een reeks van 7 wedstrijden ongeslagen.
Ik was de any, speel dat liever niet gelijk mijn eerste wedstrijd maar goed.
Had een aftrap tegen de keeper, geloof je toch niet.
Verder hadden we die wedstrijd flink wat corners die er net niet in gingen, raakte we 3 keer de paal en werd ik gek van die "Zwaanswijk"
Kortom ik heb genoten......

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bosluis schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:10:

Ik heb er toevallig gister 1 gemaakt, weet ik niet 100% zeker of je deze ook in multi-player kan halen, maar zoals hij bij mij ging:

Laat de ander via zijkant richting doel gaan, blijf randje 16. Ren richting doel en laat de ander een 2x vierkantje (weet niet wat dat op xbox is, hoge pass zegmaar) doen, een mid-hoge voorzet. Lukte me meerdere keren, maar nonstop de keeper of verdediger ertussen.

Blijft alleen jammer dat je Be a Pro niet multiplayer via PSN kan spelen, had stuk makkelijker geweest om die vaardigheden te halen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2010 10:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:29:
Ik speelde gister ook 1 wedstrijdje.
Was gelijk het eerste verlies van de avond. Doorbrak ook een reeks van 7 wedstrijden ongeslagen.
Ik was de any, speel dat liever niet gelijk mijn eerste wedstrijd maar goed.
Had een aftrap tegen de keeper, geloof je toch niet.
Verder hadden we die wedstrijd flink wat corners die er net niet in gingen, raakte we 3 keer de paal en werd ik gek van die "Zwaanswijk"
Kortom ik heb genoten......
Ach dat was ook de beste tegenstander van die avond. Ik schoot de eerste helft twee snoeiharde ballen op de paal, gaan die er in dan win je misschien wel.

Die uittrap van de keeper was klote ja. Gebeurt wel vaker, volgens mij gisteravond nog een keer zelfs. Gewoon langer wachten met uittrappen als er van die etterbakken in de buurt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Ach dat was ook de beste tegenstander van die avond. Ik schoot de eerste helft twee snoeiharde ballen op de paal, gaan die er in dan win je misschien wel.
Geukkig, ik dacht dat al dat het aan mij lag :*)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Bij duikkopbal loop ook ter hoogte van de 2e paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:07:
[...]

Volgens mij is het gewoon 3x de bal van de lijn halen. Een heel aanvallend team opstellen dus 1-4-5 ofzo en dan je VP als laatste verdediger zetten. Tegen een 5 sterren team gaan spelen en de keeper constant uit laten lopen, je plaatst je VP op de doellijn en laat de tegenstander lekker schieten. Probeer de bal in één keer van de lijn te halen door op vierkantje te drukken. Ik had er één wedstrijd voor nodig.
Dan blijft het toch vreemd dat ik van de ene verdienste al 1 heb en van de andere nog 0. Maar bedankt voor de tip, ik ga het vanavond eens proberen in 1 wedstrijd te doen, dan zou het sowieso niet moeten uitmaken.
uuuuuhm hoeveel doelpunten heb ik gisteren gemaakt in de spits samen met Posse? Ja inderdaad erg veel. Ook een aantal mooie assists gegevens, ok jullie speelden samen erg lekker met super mooie combinaties maar of dat nu genoeg was ;) Ja ok Aslan maar die is nu (ook) erg goed aan het worden op de LAM positie :)

Maar Bob als spits ben je ook erg goed!
Toch weer happen he? :) Stond niet voor niets een :+ bij.
Maar ik heb met Posse samen wel het voordeel, doordat ik ontelbaar veel potjes coachmode Fifa 09 en 10 samen met hem heb gespeeld op mijn PS3, dat we van elkaar precies weten wat we gaan doen en hier op kunnen inspelen door al een actie/stap vooruit te denken/doen en weten dat de bal dan wel komt. En we kunnen elkaar natuurlijk makkelijk coachen tijdens de wedstrijd door bijvoorbeeld even "2e paal!!" over de gang te schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Happen is mijn middle name!

Volgens mij had ik er één wedstrijd voor nodig, kan ook zijn dat ik er 2x over heb gedaan maar echt niet meer.

Dat potje gisteren waar jullie zo lang aan het kloten waren met de positie kiezen koos ik een keer LVM. Had daar wel een keer zin in. Kan dat niet wat sneller de volgend keer ;)

Datzelfde potje gaan we beginnen, wij de aftrap krijg ik de bal als LVM alleen was ik een bericht aan het lezen van Posse!!!!!!! Die vond het nodig om weer een berichtje te tikken net voordat de wedstrijd begint. Ik was dus te laat terug, de bal wordt afgepakt en ja hoor doelpunt.

Die berichten tijdens de wedstrijd zijn best irritant soms :) Doe het dan ff in de rust. En volgens mij hebben jullie een toetsenbord ofzo want er staan soms lappen tekst in niet normaal. Ik heb dat dus niet en kan ook niet echt makkelijk reageren.

Dan nog even over het juichen na een doelpunt. Als Aslan scoort (best wel regelmatig) dan gebruikt hij haast nooit een juich move. Ik vind het zo irritant als het bij een tegenstander zo lang duurt laat staan bij ons zelf. Kunnen we niet gewoon snel een juichmove doen en dan door! Of ben ik de enige die dat iritant vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:38:
Kunnen we niet gewoon snel een juichmove doen en dan door! Of ben ik de enige die dat iritant vind?
Ik heb daar niet zo veel moeite mee, sterker nog, ik vind het geweldig hoe sommige op hun hoofd rond draaien. Wat ik ook lachen vind als er iemand gescoord heeft dat we er met zijn alle achteraan rennen als vliegtuig, hahahahaha.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:38:
Happen is mijn middle name!

Volgens mij had ik er één wedstrijd voor nodig, kan ook zijn dat ik er 2x over heb gedaan maar echt niet meer.

Dat potje gisteren waar jullie zo lang aan het kloten waren met de positie kiezen koos ik een keer LVM. Had daar wel een keer zin in. Kan dat niet wat sneller de volgend keer ;)

Datzelfde potje gaan we beginnen, wij de aftrap krijg ik de bal als LVM alleen was ik een bericht aan het lezen van Posse!!!!!!! Die vond het nodig om weer een berichtje te tikken net voordat de wedstrijd begint. Ik was dus te laat terug, de bal wordt afgepakt en ja hoor doelpunt.

Die berichten tijdens de wedstrijd zijn best irritant soms :) Doe het dan ff in de rust. En volgens mij hebben jullie een toetsenbord ofzo want er staan soms lappen tekst in niet normaal. Ik heb dat dus niet en kan ook niet echt makkelijk reageren.

Dan nog even over het juichen na een doelpunt. Als Aslan scoort (best wel regelmatig) dan gebruikt hij haast nooit een juich move. Ik vind het zo irritant als het bij een tegenstander zo lang duurt laat staan bij ons zelf. Kunnen we niet gewoon snel een juichmove doen en dan door! Of ben ik de enige die dat iritant vind?
zitten ook achievements aan vast en het is bovendien leuk om je even te laten gaan op die manier als je scoort. Niet iedereen scoort zoveel als jij bos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
king Ray schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:02:
[...]

Ik heb daar niet zo veel moeite mee, sterker nog, ik vind het geweldig hoe sommige op hun hoofd rond draaien. Wat ik ook lachen vind als er iemand gescoord heeft dat we er met zijn alle achteraan rennen als vliegtuig, hahahahaha.
Ik haal ook alles uit de la.
Ren heel het veld over.
Bij de aftrap zit mn mannetje alleen even helemaal stuk. Tegen het paarse aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ok ok ok ik ren de volgende keren gewoon met jullie mee! Ik zal me alleen bij de tegenstander ergeren, maar ja die zouden eigenlijk niet mogen scoren dus ook geen ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:45:
ok ok ok ik ren de volgende keren gewoon met jullie mee! Ik zal me alleen bij de tegenstander ergeren, maar ja die zouden eigenlijk niet mogen scoren dus ook geen ergernis.
idd. Als jij je begint te ergeren komt dat door eigen falen. ;)

Heb gisteren per ongeluk mn playstation opnieuw geinstalleerd. (wilde allen wat veranderen aan het kwaliteit van mn beeldscherm) |:(
Heb gelijk geen vrienden meer, :*) maar erger is dat mn verdiensten weer op 56% staat.
Ik was zo blij dat ik over de 60% was.
Ik kan vanavond dus weer aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Ik ben het met B.H. Bosluis/huizen eens over het vieren van je doelpunt. Aan die rennende moves (aslan doet geloof ik altijd vinger voor z'n mond) kan ik me ontzettend ergeren als de tegenstander dat doet als je net een tegengoal hebt gekregen. Dus doe gewoon meteen even zo'n eindmove i.p.v. een rennende move. Dat berichtje had ik trouwens keurig voor de wedstrijd gestuurd dus als je dan dat schermpje niet op tijd wegklikt is het niet mijn schuld. :)
Moet trouwens nog wel even kwijt dat Aslanboy gisteravond werkelijk waar de sterren van de hemel speelde...... als rechtsback :9
Heeft iemand trouwens nog een goede tip voor mij hoe je met je hiel kan scoren? Heb al samen met bravia geprobeerd dat de één met een speler langs de achterlijn gaat lopen en richting doel loopt om de bal vervolgens terug te leggen op je VP die de ander dan dichtbij het doel heeft geplaatst. Dit werkte bij FIFA 09 altijd maar bij fifa 10 lukt het ons niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Trouwens....alle eind moves zijn toegestaan behalve de robot...

Die is irritant.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Posse9 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:35:
...
Heeft iemand trouwens nog een goede tip voor mij hoe je met je hiel kan scoren? Heb al samen met bravia geprobeerd dat de één met een speler langs de achterlijn gaat lopen en richting doel loopt om de bal vervolgens terug te leggen op je VP die de ander dan dichtbij het doel heeft geplaatst. Dit werkte bij FIFA 09 altijd maar bij fifa 10 lukt het ons niet. :'(
Zo is het mij gister wel gelukt, alleen jammer dat ik unranked online tegen een vriend speelde |:(
Ik kreeg hem dus niet als accomplishment.Hield tijdens het schieten wel L2 ingedrukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Posse9 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:35:
Sorry ik heb geen tip alhoewel ik hem al wel heb gemaakt al was dat gewoon mazzel. Keeper stompt de bal hoog naar achter en daar staat mijn vp. Ik ram op de knop en ik scoor, krijg ik in beeld dat ik de verdienste hakbal heb gehaald. Mijn vp schoot de bal dus uit de lucht met zijn hak :)

Ik heb gisteren mijn 2e omhaal gemaakt en ook die 10 fake shots in het strafschopgebied. Blijft nu alleen de duikkopballen nog over. Wie mij de assists gaat geven kan een flinke beloning verwachten ;)

Man wat speelden wij gisteravond lekker. Heel veel ruime overwinningen. Ik weet niet hoeveel doelpunten Posse heeft gemaakt gisteravond maar het was niet normaal. In een wedstrijd 7 doelpunten, in een andere 6. Wel lekker voor mijn totaal aantal assists :)

Sorry voor de mensen toen we met 9 man gingen spelen. We moesten positie kiezen en ik zag dat we allebij blauwe shirts hadden. Ik kreeg ook berichten van Posse en Bravia van wat ben je nu voor een aanvoerder dus ik dacht ik quit wel dan zal de rest dat ook wel doen. Alleen Posse, Bravia en Terrestra verlieten de game :(
Wat bleek later uit de reacties, de tegenstander had een zwart shirt dus het was nog te doen. Mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@bossluis dat wordt trakteren...

ik hou wel van luxe rijstevlaai ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Ik heb gisteren mijn 2e omhaal gemaakt en ook die 10 fake shots in het strafschopgebied. Blijft nu alleen de duikkopballen nog over. Wie mij de assists gaat geven kan een flinke beloning verwachten ;)
Ben zelf gister even bezig geweest met een team te editten naar 1-2-7 :P dan heb je voorin erg veel ruimte voor voorzetten met je VP in de spits altijd vrij voor het doel.
Een diving-header is me nog niet gelukt maar al wel aardig wat omhalen, volley's en gewone kopballen en dat in 2 wedstrijden.
Wieweet is dat een optie?
Pas wel op met buitenspel. >:)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Bosluis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:57:
Sorry voor de mensen toen we met 9 man gingen spelen. We moesten positie kiezen en ik zag dat we allebij blauwe shirts hadden. Ik kreeg ook berichten van Posse en Bravia van wat ben je nu voor een aanvoerder dus ik dacht ik quit wel dan zal de rest dat ook wel doen. Alleen Posse, Bravia en Terrestra verlieten de game :(
Als er aantal weggaan terwijl de rest al een positie gekozen heeft gaat het spel natuurlijk wel verder. En het waren inderdaad zwarte (donkerblauwe) shirts met witte broeken en uitstekend de onderscheiden van die blauwe pakken waar die van ons mee rondliepen die wedstrijd. Voor mij als any waarmee ik in elke linie spelers moest besturen was het een erg vervelende wedstrijd die we ook kansloos verloren. Maar dat puntverlies was dus jullie schuld :P.

Kun je die shirtkleuren voor de start van de wedstrijd overigens niet wijzigen? Ik dacht dat ik dat wel 's gezien heb.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
PromoX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Als er aantal weggaan terwijl de rest al een positie gekozen heeft gaat het spel natuurlijk wel verder. En het waren inderdaad zwarte (donkerblauwe) shirts met witte broeken en uitstekend de onderscheiden van die blauwe pakken waar die van ons mee rondliepen die wedstrijd. Voor mij als any waarmee ik in elke linie spelers moest besturen was het een erg vervelende wedstrijd die we ook kansloos verloren. Maar dat puntverlies was dus jullie schuld :P.

Kun je die shirtkleuren voor de start van de wedstrijd overigens niet wijzigen? Ik dacht dat ik dat wel 's gezien heb.
ja dat kan, in het scherm waar je je ready zet kan je als je captain bent het shirt wijzigen, was in dit geval alleen geenszins nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Met het vierkantje idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ja met vierkantje kun je het shirt wijzigen. Dat moet in het eerste scherm, dus voordat je de opstelling kunt maken. Het is vaak lastig te zien in wat voor een shirt er gespeeld gaat worden.

Maar goed gisteren was gewoon dom. Zal niet meer gebeuren en het puntverlies neem ik voor mijn rekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:13:
Ja met vierkantje kun je het shirt wijzigen. Dat moet in het eerste scherm, dus voordat je de opstelling kunt maken. Het is vaak lastig te zien in wat voor een shirt er gespeeld gaat worden.

Maar goed gisteren was gewoon dom. Zal niet meer gebeuren en het puntverlies neem ik voor mijn rekening ;)
Was trouwens een gekke wedstrijd.
Mijn VP werd af en toe opzij gezet, wat helemaal niet kon.
Dan schoof ik over het veld, alsof het een ijsbaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:07:
[...]

Nog bedankt voor de tip! Ik heb het gisteravond uitgeprobeerd en binnen een paar minuten was ik inderdaad 3 verdiensten rijker :*). Overigens wel weer een rare bug tegengekomen: Mentaal 22 en Fysiek 30 zijn echt exact hetzelfde ("Haal 2 ballen van de lijn" of iets dergelijks), op een gegeven moment had ik de ene maar bij de andere stond dat ik slechts 2/2 had... 8)7 Wat op internet gezocht, blijkbaar hebben meer mensen hier last van. Toen nog maar een wedstrijdje gestart en bij de eerste bal die van de lijn haalde, kreeg ik alsnog de andere verdienste ook.

Vanavond je tip ook maar eens omgekeerd proberen, op de manier die LoneRanger hierboven ook al beschreef: tegen een tegenstander spelen die 1-4-5 speelt en dan als spits proberen omhalen, een hielschot en duikkopballen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hoe edit je eigenlijk de opstelling naar 145 hoe is dat mogelijk, je kan toch alleen voor 3 of 4 verdedigers kiezen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
jongens hoe laat zijn jullie er meestal 's-avonds ? In het begin van de GoT club kon ik telkens meespelen al vanaf een uur of 19:30, nu tref ik steeds (al een paar weken) niemand aan in de kleedkamer !?

Wil graag weer meedoen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
brtk schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:35:
jongens hoe laat zijn jullie er meestal 's-avonds ? In het begin van de GoT club kon ik telkens meespelen al vanaf een uur of 19:30, nu tref ik steeds (al een paar weken) niemand aan in de kleedkamer !?

Wil graag weer meedoen !
volgens mij is het allemaal naar wat later verschoven.

Nu zijn er zelfs op zaterdagmiddag weleens mensen bezig.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik helemaal niet meer online heb gespeeld :( wel zonde. Nu is ook nog eens m'n ps3 ingepikt door m'n broertje die MW2 heeft gekocht daarop. moet em dus eerst weer even terughalen zodat ik weer mee kan gaan doen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bob87 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Vanavond je tip ook maar eens omgekeerd proberen, op de manier die LoneRanger hierboven ook al beschreef: tegen een tegenstander spelen die 1-4-5 speelt en dan als spits proberen omhalen, een hielschot en duikkopballen te maken.
Die werkt ook goed voor mensen die nog kopballen, volley's, voorzetten/assists, hakbal moeten halen.
Weinig verdedigers in de buurt dus je hebt wat meer tijd en vrijheid.

Mijn favoriete passeer beweging.
[deze lukte trouwens wel extreem lekker] :9

Normaal gebruik ik hem als ik vanaf de lijn schuin naar binnen ga om de verdediger buitenom te passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Wii4all schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:31:
hoe edit je eigenlijk de opstelling naar 145 hoe is dat mogelijk, je kan toch alleen voor 3 of 4 verdedigers kiezen?
moet je zelf aanpassen, pak bijv. een 3-5-2 en kies vierkantje, dan kan je per speler de positie aanpassen (base position), op die manier kan je dus een andere opstelling aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
brtk schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:35:

Wil graag weer meedoen !
Ronde 1900 beginnen we altijd dus ik weet niet welke kleedkamer jij bezoekt maar het is zeker de verkeerde. In de weekenden zijn we soms tot 2 uur bezig, kan langer maar posse en opa bos moeten vroeg slapen :(.
PS: Alleen zaterdag werd er niet gespeeld: weinig mensen online en de EA servers gingen steeds down. Dus mss dat bij jouw zaterdag 'al een paar weken' is.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Ging gisteren echt super, zal vanavond wel even proberen wat assistjes terug te geven op bosluis want die heeft ie wel verdiend na gisteren _/-\o_
Was wel grappig dat bosluis vp, afgezien van het sonjabakkeren, ineens ook aan een krimpmiddeltje was begonnen want hij was ineens super klein!
@brtk
Volgens mij beginnen we altijd rond die tijd hoor en gaan vaak door tot iets na tien uur dus....

@striptease
Als jij 1 of 2 uur 's nachts vroeg vindt... (en bosluis moet dan naar z'n vrouw anders vindt zij hem ongezellig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Dat speelt ook best prettig als je zo klein bent. Je bent dan echt supersnel. Ik was vergeten mijn VPterug te zetten. Ik probeer met een kleine VP die duikkopballen te maken. De lenigheid stats zijn dan een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Handige tips, zal ze binnenkort eens uitproberen.
Was erg leuk om gisteren weer eens mee te spelen, jammer van die wedstrijd die we zo kansloos verloren inderdaad. Ik zit trouwens op 49% qua achievements, nog niet zo heel erg ver dus, maar zodra ik wat meer tijd heb (weekenden) zal ik proberen dat niveau een beetje op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie neemt de nieuwe spelers aan want ik heb nog niks gehoord terwijl ik dacht dat het zondag gedaan zou worden? heb iniedergeval maar een uitnodiging gestuurd ;)
ga vanavond weer een paar wedstrijden spelen, hopelijk lukken hakjes en duikkopballen eindelijk eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:23:
wie neemt de nieuwe spelers aan want ik heb nog niks gehoord terwijl ik dacht dat het zondag gedaan zou worden?
Ik heb 3 mensen gechecked die zich hier de afgelopen [ruime] week hebben aangemeld en de hoogste was 38%.
De minimale vereiste is 40%.
Kan me niet voorstellen dat ik iemand over het hoofd heb gezien aangezien ik gescanned heb op "psn"in dit topic.

Even je profiel gechecked en jij was het dus met die 38%, nog snel even 4 acc. halen voor zondag. ;)

[edit]

Verkeerd gekeken, je hebt 73%, heb je gelijk aangenomen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 12-01-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik wou al zeggen ben ik zo ver terug gezakt ;) ik maak dit potje af en dan kom ik kijken wie er online zijn
dankje loneranger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:37:
[...]

Ging gisteren wel lekker paar wedstrijden ( tegenstander ging een aantal keer gewoon weg omdat ze het niet konden bijbenen ) 1 wedstrijd was buster_nl any en die gaf me daar 2 mooie passen weg waar een goal uitkwam damm. Tegenstander had volgens mij dik 5000 of 6000 punten.
Die wedstrijden waren echt niet normaal.. Ging echt ongelooflijk goed. Goed tikken en snelle aanvallen.

Als jullie vaker zo spelen vind ik het helemaal niet erg om af en toe any te spelen.
De wedstrijd daarvoor stond het 6-0 toen de tegenstander stopte, Gelijk na rust de eerste aanval die er in ging.
Doei tegenstander ;)

Sorry dat ik zo laat reageer, ben een paar dagen van de wereld geweest, (griep)

Zal een deze dagen mijn fluwelen passtechniek weer ten toon stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Was weer leuk gisteren, wel jammer dat ik een keer een D/C kreeg. Had vanmiddag wat tijd, heb nu 58% van de accomplishments. Ik ga binnenkort mijn verdedigende skills trainen, want die zijn nog niet best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens,

Zou ik ook bij jullie club kunnen spelen?
Ben vaak online en speel niet slecht al zeg ik t zelf.
Heb al invite gestuurd.
Sta btw op 73% algemene voortgang.

Groeten van moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ben zelf maar even hard bezig om mijn speler sneller te krijgen, zit bijna op 200 wedstrijden als vp, als het goed is krijg ik dan extra sprintsnelheid. Is wel nodig ook want om met de woorden van bosluis te spreken, het leek wel of ik stil stond vergeleken met de anderen.

[ Voor 6% gewijzigd door @r!k op 14-01-2010 08:02 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:18:
Hey jongens,

Zou ik ook bij jullie club kunnen spelen?
Ben vaak online en speel niet slecht al zeg ik t zelf.
Heb al invite gestuurd.
Sta btw op 73% algemene voortgang.

Groeten van moi
Toegevoegd en welkom op GoT. :)

[edit]

Aslanboy & Sloot, gefeliciteerd met de 100 wedstrijden mijlpaal en het bijbehorende lidmaatschap van de club van 100. *O*

Overigens zijn we ook aardig opweg richting 750 wedstrijden. :*)

[ Voor 22% gewijzigd door LoneRanger op 14-01-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey thnx :)

Voor degene die me toe willen voegen als bud,
Mijn PS3ID = MrHotShot85.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Zo avondje tegen de virtuele bal trappen zit er weer op. Donaldo gefeliciteerd met je tijdelijk status als beste middenvelder en je eerste Man of the Match.

Laatste wedstrijd gewonnen onder meer door een penalty verkregen door een overtreding op mijn VP. Absoluut geen schwalbe natuurlijk O-)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gaan we nog aan teambuilding doen?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:37:
weekendje Tenerife bedoel je? :+

Nog iets vaags, ik heb deze week 2 keer een vrije trap moeten nemen met de tv-cam.
Dat zuigt want richten is er niet bij, laat staan dat je via R1 iemand anders de FK kan laten nemen.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren was ik online niet al te best.....
Maar goed daarna offline nog 2 potjes gedaan en de 2 goalline clearances eenvoudig gehaald..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

king Ray schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:37:
Was die wedstrijd van gister die we met 10-0 verloren daar niet voor bedoeld? :P. Wat was dat een vervelende wedstrijd, any spelen en enkel 3 verdedigers moeten besturen. Zeker tegen een wat sterker team is het dan toch erg lastig om verdedigend goed te blijven staan.

Verder vond ik mijn niveau gister ook heel erg wisselend. Wel voor het eerst in meer dan 100 wedstrijden m'n VP als spits ingesteld en serieus een aantal wedstrijden als aanvaller gespeeld. Toch ook wel 's leuk voor de verandering :).
LoneRanger schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:53:
Nog iets vaags, ik heb deze week 2 keer een vrije trap moeten nemen met de tv-cam.
Dat zuigt want richten is er niet bij, laat staan dat je via R1 iemand anders de FK kan laten nemen.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag. :)
Ik heb dat ook eens in de zoveel wedstrijdenkeren. Meestal schiet ik de bal dan maar een eind weg om in ieder geval geen balverlies te lijden met kans op een gevaarlijke counter.

Ik liep gister trouwens ook een aantal keren tegen iets raars aan. Ik was een aantal keren weggegaan uit de kleedkamer om de positie van m'n VP aan te passen. Telkens als ik terugkwam zag ik niet dat de anderen al in de wedstrijdroom zaten. Dat was dus ook de reden dat ik niet meteen de room inkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
PromoX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Ik liep gister trouwens ook een aantal keren tegen iets raars aan. Ik was een aantal keren weggegaan uit de kleedkamer om de positie van m'n VP aan te passen. Telkens als ik terugkwam zag ik niet dat de anderen al in de wedstrijdroom zaten. Dat was dus ook de reden dat ik niet meteen de room inkwam.
Had ik ook laatst een keer, maar ik zag toen bij bravia dat de rest al in de gameroom zat. Hebben jullie dan ook wel eens dat je in een wedstrijd een hoog cijfer hebt (10 of net iets lager) en dat fifa dan ineens er een veel lager cijfer van maakt tijdens de wedstrijd? Soms komt er dan niet eens te staan waarom je cijfer ineens zo laag is (en dus ook geen minnetje), of het is bijvoorbeeld omdat de spits van de tegenstander een schot heeft gemaakt, waar je vaak helemaal niets aan kunt doen (was je man niet eens). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe halen jullie die accomplishments zo snel? Heb er een stuk of 275 wedstrijden met mn VP opzitten en zit pas op 68%

Lama. Ik lees het al. Semi-pro nivo en dan de tegenstander editten

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:35:
Hoe halen jullie die accomplishments zo snel? Heb er een stuk of 275 wedstrijden met mn VP opzitten en zit pas op 68%

Hé, das valsspelen he...daar doen we niet aan :+

Maaruh, Arjan de wedstrijd dat je 3 verdedigers ter beschikking had, was idd lastige wedstrijd (ik was de 4e). Trouwens nog nooit zo'n slechte wedstrijd waardering gekregen (een 2), maar dat had denk ik ook meer ermee te maken dat ik aan het eind van de wedstrijd mee naar voren ging om toch nog iets van een kans/eretreffer te kunnen creeeren (en dan vliegen de minpunten je echt om de oren als rv zijnde). Online is klaarblijkelijk dus een oneven aantal ideaal voor de teamverdeling in de opstelling waarmee wij spelen.

Om mezelf toch een kip in de kont te douwen: de daaropvolgende wedstrijd werd ik man of the match.

Wat betreft teamspirit: Weekendje tenerife zie ik wel zitten :P.... doen de sponsoren hier nog een financiele bijdrage in? 7(8)7

Trouwens mijn vp als middenvelder ingesteld doet zijn stats veel goed...enige waar ik eigenlijk op achteruit ben gegaan is kracht...proberen daar nog wat acc's in te halen (hoewel dat er niet veel meer in te halen valt).

[ Voor 9% gewijzigd door ETM op 15-01-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Posse9 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:13:
Hebben jullie dan ook wel eens dat je in een wedstrijd een hoog cijfer hebt (10 of net iets lager) en dat fifa dan ineens er een veel lager cijfer van maakt tijdens de wedstrijd? Soms komt er dan niet eens te staan waarom je cijfer ineens zo laag is (en dus ook geen minnetje), of het is bijvoorbeeld omdat de spits van de tegenstander een schot heeft gemaakt, waar je vaak helemaal niets aan kunt doen (was je man niet eens). :?
Ik heb dat ook nog al 's. Vandaag speelde ik ongeveer de hele wedstrijd met een rating tussen de 9 en 10 en op een gegeven moment viel die terug tot een 2 :/ terwijl ik niets raars deed. Sowieso wel het nadeel van het spelen op een verdedigend ingestelde positie. Één foutje en er gaan meteen punten af.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:35:

Het meerendeel heb ik gehaald door gewoon wedstrijden te spelen op (ik geloof) wereldklasse, maar ik zit dan inmiddels wel op zo'n 440 wedstrijden. Enkel de laatste dagen speel ik op semi-pro om de wat lastigere accomplishments te halen.
ETM schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:32:
Online is klaarblijkelijk dus een oneven aantal ideaal voor de teamverdeling in de opstelling waarmee wij spelen.
Als ik any speel vind ik 5 of 6 eigenlijk wel het maximum. Dan heb je vier verdedigers+1 of 2 middenvelders (waarvan het liefst in ieder geval de LVM omdat die net iets verdedigender ingesteld is als de RVM). Op die manier blijft de verdediging over het algemeen redelijk goed staan. Vanavond speelden we een aantal wedstrijden met 8 man en toen heb ik maar 's een keer als linksback en als centrale verdediger (dat was niet zo verstandig...), zodat de any in ieder geval een middenvelder erbij had.

En wat ik ook al op de chat zei aan het eind van de laatste wedstrijd: in sommige wedstrijden wordt er regelmatig bij balverlies door een 2e (cpu) verdediger druk op de bal gezet (vierkantje met de PES controls, en anders het rondje). Ten eerste irritant als je op dat moment als any switcht naar die speler om te besturen en ten tweede valt er soms een gigantisch gat in de verdediging, waardoor de tegenstander er eenvoudig doorheen loopt. Geen idee wie het doet, maar het is toch wel aan te raden om dat met enig beleid te doen. Soms is het ook best functioneel en levert het de bal op, maar als het constant gebeurt is het niet handig. Misschien dat het soms ook wel automatisch gaat, maar dat kan ik me toch eigenlijk niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
hebben jullie de laatste tijd ook dat er accomplishments verdwijnen die je zeker gehaald had? ik heb dit nu sowieso met een tegenstander verslaan met een skill move en met 25 inworpen (die staan ineens weer op 8/25 :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
THID schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:04:
hebben jullie de laatste tijd ook dat er accomplishments verdwijnen die je zeker gehaald had? ik heb dit nu sowieso met een tegenstander verslaan met een skill move en met 25 inworpen (die staan ineens weer op 8/25 :S)
Ja ik had 82% en was weer teruggezakt naar 76%. Toen ik naar mijn spelershub ging en via daar naar mijn verdiensten ging kijken stond de 82% er nog steeds. Nu heb ik dus offline op dit moment 78% en online 82% lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
@ Arjan, valt mij idd ook wel eens op. Heb er zelf als any vaak geen last van omdat ik vaak de achterste speler selecteer en dan zelf druk zet met een poppetje die ik niet geselecteerd heb. Dit voorkomt dat de tegenstander makkelijk de bal achter je verdediging kan passen en je kunt zelf meteen de gaten dichtlopen, omdat de comp niet altijd even goed met z'n mannetje meeloopt. Is ook handig voor als een speler de bal voor het doel over wil spelen op een spits die er beter voor staat: je gaat zelf dan bij die vrijstaande spits staan en roept vervolgens een 2e verdediger aan. Als je zelf druk zou gaan zetten, heb je vaak dat die andere spits zo bij de verdediging wegloopt. En je hebt ook geen last meer van medespelers die een 2e speler aanroepen. Als ik zelf geen any ben, gebruik ik die knop alleen als ik zie dat de any hem niet gebruikt en er een medespeler staat te niksen vlakbij de bal, of in andere situaties dat ie goed te gebruiken is, maar in principe nooit als ie een man dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striptease schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:17:
[...]

Ja ik had 82% en was weer teruggezakt naar 76%. Toen ik naar mijn spelershub ging en via daar naar mijn verdiensten ging kijken stond de 82% er nog steeds. Nu heb ik dus offline op dit moment 78% en online 82% lol.
Ik had dit gister ook toen ik voor de 1e keer online kwam. bij mij liep fifa toen ook vast.. ff opnieuw opgestart, toen ik dacht ga ff trophy hunten.. ff alles weer opnieuw halen :(

Start een wedstrijd op, Staan er opeens maar 4 man van mijn team op het veld :S sluit de wedstrijd af en zie onderaan het beeld dat ik de accoplishments die ik miste, de afgelopen wedstrijd heb gehaald :S
Begin er trouwens wel klaar mee te raken dat bij mij fifa om de haverklap vast loopt online.

Was gister trouwens echt bout. eerste paar wedstrijden gingen gister echt ruk.. alles leek wel met lag te gaan.

Laatste 3 wedstrijden daarin tegen gingen wel weer erg lekker. Alleen jammer dat Bosluis mijn grandioze steekballen niet wist te maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik probeer acc 17 te halen bij passen: Geef een lobpass die leidt tot een goal in 2 opeenvolgende wedstrijden. Nu heb ik al aardig wat lobpasses gegeven, maar hij registreert ze niet voor die acc. Als ik kijk bij acc 23 (geef 15 assist met een lobpass) staat deze toch echt al op 12.... En ik weet zeker dat deze in twee opeenvolgende wedstrijden zijn gemaakt, want ik ben er vandaag mee begonnen... Iemand tips of is het weer een fifa kwaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:31:
Ik probeer acc 17 te halen bij passen: Geef een lobpass die leidt tot een goal in 2 opeenvolgende wedstrijden. Nu heb ik al aardig wat lobpasses gegeven, maar hij registreert ze niet voor die acc. Als ik kijk bij acc 23 (geef 15 assist met een lobpass) staat deze toch echt al op 12.... En ik weet zeker dat deze in twee opeenvolgende wedstrijden zijn gemaakt, want ik ben er vandaag mee begonnen... Iemand tips of is het weer een fifa kwaaltje?
ik heb er zelf geen last van, je kan zelf zien bij elke lobpass die je maakt of er 1 bijkomt
heb hem zelf gehaald door een assist uit een corner te geven en de wedstrijd erna een pass met rondje vanaf het middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
HammerNL schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:31:
De loppass telt alleen als je een hoge pass met vierkantje gebruikt. Dus niet als je een voorzet geeft en ook niet als je een hoge steekpass geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op zondag 17 januari 2010 @ 08:43:
[...]

De loppass telt alleen als je een hoge pass met vierkantje gebruikt. Dus niet als je een voorzet geeft en ook niet als je een hoge steekpass geeft.
Duurde een tijdje voordat ik dat doorhad.
Ik was altijd in de veronderstelling dat het L1+driehoekje was, leek mij het meest logisch althans.

Lange sessie trouwens gister voor mijn doen, van 20:30 tot 0:30. :P
2x gescoord vanuit een vrije trap, 1 keer direct en een pareltje van de zijkant 16 op het hoofd van Donaldo.
Daarnaast 5 keer ge-any'd met wisselend succes.
Mooiste goal was toch wel dat schot/mislukte voorzet vanaf de zijkant van een metertje of 35. 8) [Arjan?]

*O* Ro_bu, ETM en THID zijn sinds gisteravond ook toegetreden tot de inmiddels [15 leden] niet meer zo selecte club van 100. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:47:
2x gescoord vanuit een vrije trap, 1 keer direct en een pareltje van de zijkant 16 op het hoofd van Donaldo.
Ik vond dat nog best aardig gaan hoor en ik vond de afwisseling ook wel 's leuk tussen any en RVM. Ik probeer zelfs de laatste tijd ook wel 's spits te spelen en dat lukt zo nu en dan ook best aardig.
Mooiste goal was toch wel dat schot/mislukte voorzet vanaf de zijkant van een metertje of 35. 8) [Arjan?]
Dat was met mijn kwaliteiten uiteraard gewoon een uitstekend geplaatst schot :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

[...]

Duurde een tijdje voordat ik dat doorhad.
Ik was altijd in de veronderstelling dat het L1+driehoekje was, leek mij het meest logisch althans.

*O* Ro_bu, ETM en THID zijn sinds gisteravond ook toegetreden tot de inmiddels \[15 leden] niet meer zo selecte club van 100. *O*
Wohoo! club van 100 *O*

Mijn speelsessie liep van gister 15.45 tot 17.30 en daarna van 20.30 tot iets na 2.00 uur. Dat is voor mijn doen ook lang, maar wel leuk voor een keer :+

Oh, even ter info: de cpu any laten spelen is niet altijd een succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die mislukte voorzet aka geplaatst schot was idd een mooie goal ;)

Ik snapte het echt niet, ik gaf een voorzet via het hoofd van de tegenstander een 'eigen goal'

Ik loop ed of donald achterna, komt ineens in beeld dat ik scoorde.....

Was wel leuk gisteren mede omdat we wat sneller achter elkaar de potjes speelde.
Soms zit je maar te wachten totdat iedereen klaar is, of dan leaven de tegenstanders weer....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op zondag 17 januari 2010 @ 08:43:
[...]

Heel apart, ik geef geregeld zulke voorzetten (waaruit ook gescoord wordt). Dit werd wel geregistreerd voor de '2 voorzetten in 1 wedstrijd' acc, maar voor deze acc (2 opeenvolgende wedstrijden), bleef het staan op 0/2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:57:
[...]

Ik vond dat nog best aardig gaan hoor en ik vond de afwisseling ook wel 's leuk tussen any en RVM. Ik probeer zelfs de laatste tijd ook wel 's spits te spelen en dat lukt zo nu en dan ook best aardig.
Bedoel je echt afwisseling of toevallig ook wisselwerking want het scheelde voor mij nogal een slok op een borrel dat wanneer jij [in dit geval] als VM assistentie kwam verrichent achterin.
Sowieso vind ik het erg prettig spelen met 4 man, RS + LS, [r]VM en any.
Als any kun je dan voorin aan de zijkanten meedoen en tevens dus die assistentie van een VM.
Alleen het juiste mannetje selecteren wanneer we een counter opzetten vind ik nogal problematisch maar ook verdedigend wil het nogal eens dat je niet gelijk het juiste mannetje krijgt.
Nou weet ik dat je met het rechter sticky kunt switchen maar dat kost nogal wat gewenning. :P
Dat was met mijn kwaliteiten uiteraard gewoon een uitstekend geplaatst schot :+.
Uiteraard. 8)
Wii4all schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:31:

Ik snapte het echt niet, ik gaf een voorzet via het hoofd van de tegenstander een 'eigen goal'
Ik loop ed of donald achterna, komt ineens in beeld dat ik scoorde....
Maar jij scoorde toch ook, zij het via het hoofd/lichaam van de tegenstander. ;)
Tja, heel speciaal is het niet meer natuurlijk als je het vergelijkt met vroeger toe "we" nog echt een selectief gezelschap waren van 12 leden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:20:
[...]

Bedoel je echt afwisseling of toevallig ook wisselwerking
Beide uiteraard. Er moet als any (of als VM) wel iemand spelen die het goed in kan vullen met oog voor de defensieve taken. Die vind ik voor een VM eigenlijk ook belangrijker dan elke keer maar weer mee te lopen naar voren. En Aslanboy vind het volgens mij niet echt leuk om any te spelen, maar die deed het gisteren een wedstrijd ook helemaal niet slecht :).
ETM schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:53:
Oh, even ter info: de cpu any laten spelen is niet altijd een succes ;)
Toen Bos er gister afviel ging het toch ineens wel een stuk beter :P. Dat was uiteindelijk een erg leuke wedstrijd met een mooi scoreverloop. Jij scoorde trouwens gister ook nog wel 2 mooie (bijna identieke) goals met die schoten van erg grote afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

PromoX schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:28:
[...]

Beide uiteraard. Er moet als any (of als VM) wel iemand spelen die het goed in kan vullen met oog voor de defensieve taken. Die vind ik voor een VM eigenlijk ook belangrijker dan elke keer maar weer mee te lopen naar voren. En Aslanboy vind het volgens mij niet echt leuk om any te spelen, maar die deed het gisteren een wedstrijd ook helemaal niet slecht :).

[...]

1Toen Bos er gister afviel ging het toch ineens wel een stuk beter :P . Dat was uiteindelijk een erg leuke wedstrijd met een mooi scoreverloop. 2Jij scoorde trouwens gister ook nog wel 2 mooie (bijna identieke) goals met die schoten van erg grote afstand!
1. Zegt denk ik meer over het niveau van Bos..... :>
2. Ik wou er zelf niet teveel over pochten, maar ja ik vond ze zelf ook wel lekker ja :) Nog steeds zeer content met de aanpassingen van mijn VP. Afstand, finishing en shot power zijn allen boven de 90, dus een afstandschot wil nog wel eens gevaarlijk zijn als het van "mijn" voet af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik vind het niet erg om ANY te spelen hoor. Vandaag ook 2x gedaan en vond het wel leuk hoewel ik wel 1x verloren heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
[...]
*O* Ro_bu, ETM en THID zijn sinds gisteravond ook toegetreden tot de inmiddels \[15 leden] niet meer zo selecte club van 100. *O*
yay, beetje late reactie maar zag die post eerder niet :+

[ Voor 44% gewijzigd door THID op 18-01-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
PromoX schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:28:
Toen Bos er gister afviel ging het toch ineens wel een stuk beter :P. Dat was uiteindelijk een erg leuke wedstrijd met een mooi scoreverloop. Jij scoorde trouwens gister ook nog wel 2 mooie (bijna identieke) goals met die schoten van erg grote afstand!
En bedankt he ;) Ik was die wedstijd any ja en hoorde het al van diverse kanten dat toen ik gedisconnect werd het opeens ging lopen. Ach zo kan ik over een heel antal leden gaan beginnen :)

Maaruh ik weet het goed gemaakt, vanavond zal ik nog een paar potjes spelen tot dat voetbal international begint en als het dan weer zo dramatisch als gisteravond gaat dan kap ik er een poosje mee. Speel het ook veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 18 januari 2010 @ 07:54:
[...]

Maaruh ik weet het goed gemaakt, vanavond zal ik nog een paar potjes spelen tot dat voetbal international begint en als het dan weer zo dramatisch als gisteravond gaat dan kap ik er een poosje mee. Speel het ook veel te veel.
Kan niet, je hebt een contract van 500 wedstrijden die je moet uitdienen, je hebt nota bene zelf verlengd.
Vast vergeten de kleine lettertjes te lezen. >:)
Maareh het kan erg verfrissend werken om wat te minderen of gewoon wat avondjes over te slaan.
Als het goed is krijg je dan weer enorme honger. :P
Denk er wel aan dat voetbal-insite [toch?] om 20:30 begint ipv 21:20.

offtopic:
kreeg net een mental image van Bosluis die met zweet op het voorhoofd en trillende handjes de tussenstand opzoekt van Got-United op teletext.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gaat iemand dat ultimate team nog een kans geven?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:11:
[...]

Kan niet, je hebt een contract van 500 wedstrijden die je moet uitdienen, je hebt nota bene zelf verlengd.
Vast vergeten de kleine lettertjes te lezen. >:)
Maareh het kan erg verfrissend werken om wat te minderen of gewoon wat avondjes over te slaan.
Als het goed is krijg je dan weer enorme honger. :P
Denk er wel aan dat voetbal-insite [toch?] om 20:30 begint ipv 21:20.

offtopic:
kreeg net een mental image van Bosluis die met zweet op het voorhoofd en trillende handjes de tussenstand opzoekt van Got-United op teletext.
:+
Ok trainer! Ik wil even doorgeven dat ik geblesseerd ben aan mijn linkeroor dus kan vanavond en morgen niet spelen.

Dank voor de tip van VI. Wist ik niet. Morgenavond natuurlijk PSV kijken hoe ze de koppositie over gaan nemen en ook niet meer af gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik speel de laatste tijd ook minder, het loopt voor geen meter, het is net of mijn mannetje steeds te laat is. :?
Terwijl het met 1vs1 ranked online en fiwc gewoon goed gaat. Als ik dan 's avonds even een potje kan spelen dan kies ik toch daarvoor.

Wii4all, wanneer komt Ultimate Team dan?
Voor die €5 ga ik het wel even proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door SR8 op 18-01-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
10 februari komt UT. Staat een nieuw filmpje over op de eafootballworld site.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
SR8 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:31:
Ik speel de laatste tijd ook minder, het loopt voor geen meter, het is net of mijn mannetje steeds te laat is. :?
Terwijl het met 1vs1 ranked online en fiwc gewoon goed gaat. Als ik dan 's avonds even een potje kan spelen dan kies ik toch daarvoor.
Gisteren had precies hetzelfde. Kreeg de bal in het 5 mtr gebied en drukte de schietknop in maar gebeurde niets. Daarna zette een verdediger zijn been voor de bal, draaide m'n vp de andere kant op en druk weer de schiet knop in en er gebeurde weer niks. Daarna ga ik een voorzet aan hammer en die had volgens mij hetzelfde want hij liep de bal zo in de armen van de keeper. Dacht eerst dat het aan m'n controller lag maar met een andere controller heb ik precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

ITssME schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Gisteren had precies hetzelfde. Kreeg de bal in het 5 mtr gebied en drukte de schietknop in maar gebeurde niets. Daarna zette een verdediger zijn been voor de bal, draaide m'n vp de andere kant op en druk weer de schiet knop in en er gebeurde weer niks. Daarna ga ik een voorzet aan hammer en die had volgens mij hetzelfde want hij liep de bal zo in de armen van de keeper. Dacht eerst dat het aan m'n controller lag maar met een andere controller heb ik precies hetzelfde.
Uit frustratie heb ik ook al met de controller zitten gooien. Gelukkig niet kapot. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Bosluis schreef op maandag 18 januari 2010 @ 07:54:
[...]

Nou we weten wat ons vanavond te wachten staat, allemaal slecht spelen!! :P (liever niet eigenlijk want ik krijg regelmatig een assistje van je).
Slechte periodes zijn er om er beter dan ooit uit te komen ;)
Kwestie van even een paar keer het net te laten bollen en het vertrouwen is terug.
Zo slecht ging het trouwens de vorige keer niet toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Posse9 op 18-01-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ff getraind, knallen dus nu!
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste