[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:11:
Maareh het kan erg verfrissend werken om wat te minderen of gewoon wat avondjes over te slaan.
Dat ga ik maar 's doen. Ik ben er wel even klaar mee.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moeilijk avondje idd. :P
De nummer 10 van Noord-Amerika, de nummer 1 van de British Isles en een club die dit seizoen 30 wedstrijden heeft gespeeld waarvan 1 verloren en 6600+ punten.
Alleen de eerste partij was dan weer een makkie maar die hielden het na 3 doelpunten in een paar minuutjes voor gezien.
Metname die 7-2 tegen de nummer 1 kon ik stiekem wel van genieten, die gasten speelden briljant mooi voetbal.
Mss niet leuk om tegen te spelen maar zij voetbalden wel ipv het continue geven van steekballetjes en metname in de tweede helft gaven we toch best aardig partij bij vlagen. :)
Ach en 4-3 tegen de nummer 28 overall is ook geen slecht resultaat helemaal gezien de kansen die we hebben gehad en de late treffer van hun kant.

Naja, ik zie wel wie ik de komende dagen [nog] tegen kom in de kleedkamer. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik ben er vanavond denk ik wel.
Jullie misten gewoon de stormram de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
theKruid schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:18:
Ik ben er vanavond denk ik wel.
Jullie misten gewoon de stormram de afgelopen dagen.
Ja dat zal het zijn, kruid die gemist wordt. Maar ik zal er ook zijn hoor.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Bosluis schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:39:
[...]

Ok trainer! Ik wil even doorgeven dat ik geblesseerd ben aan mijn linkeroor dus kan vanavond en morgen niet spelen.

Dank voor de tip van VI. Wist ik niet. Morgenavond natuurlijk PSV kijken hoe ze de koppositie over gaan nemen en ook niet meer af gaan staan.
dat geloof ik niet, je heet geen ola toivonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Gisteren niet verloren.
Das niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
eindelijk de 10 keer op rij winnen trophy gehaald????

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Wii4all schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:28:
eindelijk de 10 keer op rij winnen trophy gehaald????
Je bent ietwat te optimistisch ingesteld ;)
GOT - STAFI
4 - 4
Time: 21:53
GOT - POIL2
6 - 3
Time: 21:29
GOT - FCGT
4 - 1
Time: 21:02
GOT - T B S
5 - 1
Time: 20:38

De teller staat sowieso weer op 0 want er is gelijkgespeeld. Maar zeker geen onproductieve avond gisteren dus. d:)b

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
ETM schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Je bent ietwat te optimistisch ingesteld ;)
GOT - STAFI
4 - 4
Time: 21:53
GOT - POIL2
6 - 3
Time: 21:29
GOT - FCGT
4 - 1
Time: 21:02
GOT - T B S
5 - 1
Time: 20:38

De teller staat sowieso weer op 0 want er is gelijkgespeeld. Maar zeker geen onproductieve avond gisteren dus. d:)b
We stonden 4-3 voor, in de laatste minuut viel de 4-4, ik heb echt tot tien moeten tellen :(

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bij gelijkspel blijft het aantal reeks die je op dat moment hebt gewoon toch. Tenminste bij 1vs1 online wel.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:12:
Bij gelijkspel blijft het aantal reeks die je op dat moment hebt gewoon toch. Tenminste bij 1vs1 online wel.
Ja dat dacht ik (tot vanmiddag) ook. Volgens mij telt Fifa voor de ongeslagen reeks zoals je die bij de statistieken/info in het hoofdmenu van onze club ziet wel gelijke spelen mee (edit: net even gekeken en die geeft inderdaad op dit moment 4 aan). Maar als je hier op onze clubpagina kijkt dan staat er:
Win 10 consecutive matches

Not Achieved
Number of times won: 0
Dus blijkbaar moet je voor die trophy wel echt per se 10x achter elkaar winnen en kun je bij een gelijkspel dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Dan vraag ik me nu ook af of bij die keer dat we op 9 zijn blijven steken tussendoor nog hebben gelijkgespeeld of niet, anders had het dus sowieso al niet meer geteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Bob87 op 20-01-2010 19:54 ]

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Productief avondje wederom, 7 gewonnen en 3 verloren, niet verkeerd. :)
Geweldige assists/corners van Aslanboy vanavond trouwens.

Wel vaag trouwens dat mijn "naam" vaak blijft hangen in de room waar we in gespeeld hebben, had ik zondag ook steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ja en ik moet de mensen bedanken die mijn voorzetjes erin hebben gekopt, zonder jullie hadden we niet gewonnen he :)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Wat vindt iedereen trouwens van de opstelling die we nu hebben? Wat mij namelijk opvalt is dat we heel veel balverlies hebben op het middenveld (waar ook feitelijk niemand staat en we dus niet vaak een overwicht hebben, ook niet tegen de slechte ploegen) en dat we daaruit erg veel doelpunten tegen krijgen. Ikzelf ben voorstander van een meer klassieke 4-4-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Eigenlijk maakt de opstelling niet uit. Als de spelers maar weten welke taken ze hebben.
Als we in de 4-2-2-2 opstelling spelen met een RAM/LAM en de RAM/LAM denken dat ze de hele tijd voor in kunnen lopen, dan hebben ze het mis, die hebben net zo goed verdedigende taken.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 21-01-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:06:
Productief avondje wederom, 7 gewonnen en 3 verloren, niet verkeerd. :)
Geweldige assists/corners van Aslanboy vanavond trouwens.

Wel vaag trouwens dat mijn "naam" vaak blijft hangen in de room waar we in gespeeld hebben, had ik zondag ook steeds last van.
Ging best lekker idd. En die voorzetten van as waren heerlijk. Alleen die corners kwamen van mij ;)

over de opstelling. Op zich vind ik hem prima. Middenveld is aardig in balans met 2 controleurs en 2 aanvallende middenvelders aan de zijkant.
Wat wel vaak gebeurd is dat alle middenvelders te snel mee naar voren gaan. Niet alleen lopen ze de spitsen dan in de weg maar dan is balverlies dodelijk en worden we overlopen.
Afhankelijk van de kracht van de tegenstanders moeten de middenvelders zelf inschatten wanneer ze mee naar voren kunnen of wanneer ze in de verdediging nodig zijn.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aslan was zeker goed bezig.
Wel vaag bij de laatste wedstrijd, waar we opeens met 2 any's speelde.
Liep Aslan opeens met theKruid.
Ik schrok me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Een conventionele 4-4-2 gaat het probleem[pje] van het gat centraal niet oplossen, het is praktisch dezelfde opstelling maar dan iets minder aanvallend via de zijkanten en juist centraal aanvallender.
Het "probleem" van middenvelders die de spitsen in de weg zouden lopen zie ik niet of nauwelijks.
Zelf kom ik vrij veel mee naar voren bij een aanval maar ben zelden in de 16 en meestal positioneer ik dan rond de 20 meter voor de afvallende bal.
Persoonlijk vind ik dat we het positioneel helemaal niet gek doen alleen hangt ook veel van de tegenstander af.
Je kunt kiezen wat dat betreft, minder aanvallende middenvelders zodat de tegenstander moeilijker kan counteren maar dan heb je 2 spitsen op een eilandje zonder afspeel mogelijkheden of we blijven spelen zoals we nu doen en lopen af en toe tegen een dodelijke counter aan.
Ook met de spelvreugde in het achterhoofd denk ik dat deze 4-2-2-2 ons prima ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

THID schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:06:
Wat vindt iedereen trouwens van de opstelling die we nu hebben? Wat mij namelijk opvalt is dat we heel veel balverlies hebben op het middenveld (waar ook feitelijk niemand staat en we dus niet vaak een overwicht hebben, ook niet tegen de slechte ploegen) en dat we daaruit erg veel doelpunten tegen krijgen. Ikzelf ben voorstander van een meer klassieke 4-4-2.
Ben het met je eens dat de opstelling waarin we nu spelen veel ruimte overlaat op het middenveld. de ram en lam hebben zoals SR8 al zegt wel verdedigende taken, maar die liggen vooral aan de zijlijnen. de rvm en de lvm dienen iets mee op te komen zodat zij het gat op het middenveld opvangen, maar daarachter ligt dan ineens de 4 mans defensie die er meestal (zo heb ik de meeste tegendoelpunten gezien) met een steekbal volledig uitgespeeld worden. Of een 4-4-2 dan de oplossing biedt is maar de vraag want dat is in principe een wat mildere 4-2-2-2.
SR8 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:16:
Eigenlijk maakt de opstelling niet uit. Als de spelers maar weten welke taken ze hebben.
Als we in de 4-2-2-2 opstelling spelen met een RAM/LAM en de RAM/LAM denken dat ze de hele tijd voor in kunnen lopen, dan hebben ze het mis, die hebben net zo goed verdedigende taken.
Als de opstelling niet uitmaakte waren ze ook nooit verzonnen ;) Zoals ik (en jij) al zei, de ram en lam hebben idd verdedigende taken. Zelf speel ik graag op de ram positie en mijn vp is bijna elke wedstrijd wel bekaf aan het einde omdat hij 90 minuten lang het kick en rush voetbal, wat er toch in sluipt, heeft moeten ondervinden.
Zelf vind ik een 3-5-2 opstelling veel veelzijdiger. de 2 buitenste middenvelder blijven op het middenveld en kunnen wanneer nodig terugzakken naar de verdediging (waardoor je ineens een 5 mans verdediging hebt. De 2 middenvelder die naast de centrale middenvelder gaan kunnen mee naar voren of de centrale middenvelder zelf. Zo creëren je meerdere aanvals en verdedigingslijnen. Je kunt hierin zelfs variëren door de buitenste middenvelders op te laten komen en de 2 mids ernaast de defensie te laten ondersteunen. Belangrijk is hier natuurlijk wel in dat spelers zich, zoals jij ook al zei, zich aan hun rol houden op het veld. Gaat de een, houdt de ander zijn positie/een terugspeelmogelijkheid.

Tot zover mijn utopia ;)
LoneRanger schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:41:
Een conventionele 4-4-2 gaat het probleem[pje] van het gat centraal niet oplossen, het is praktisch dezelfde opstelling maar dan iets minder aanvallend via de zijkanten en juist centraal aanvallender.
Het "probleem" van middenvelders die de spitsen in de weg zouden lopen zie ik niet of nauwelijks.
Zelf kom ik vrij veel mee naar voren bij een aanval maar ben zelden in de 16 en meestal positioneer ik dan rond de 20 meter voor de afvallende bal.
Persoonlijk vind ik dat we het positioneel helemaal niet gek doen alleen hangt ook veel van de tegenstander af.
Je kunt kiezen wat dat betreft, minder aanvallende middenvelders zodat de tegenstander moeilijker kan counteren maar dan heb je 2 spitsen op een eilandje zonder afspeel mogelijkheden of we blijven spelen zoals we nu doen en lopen af en toe tegen een dodelijke counter aan.
Ook met de spelvreugde in het achterhoofd denk ik dat deze 4-2-2-2 ons prima ligt. :)
Qua spelvreugde is 4-2-2-2 idd ideaal, alles eerlijk verdeeld.

Als rvm/lvm sta je idd prettig buiten de 16, want daar liggen ook de taken van die positie: vroeg verdedigen, opvangen en opbouwen.

[ Voor 20% gewijzigd door ETM op 21-01-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik vind de opstelling prima.
Als iedereen maar zn verdedigende taken uitvoert.
Als ik spits ben, dan loop ik soms ook weleens op mijn eigen helft te verdedigen.
Alles voor de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:47:
Ik vind de opstelling prima.
Als iedereen maar zn verdedigende taken uitvoert.
Als ik spits ben, dan loop ik soms ook weleens op mijn eigen helft te verdedigen.
Alles voor de winst.
Op zich heel behulpzaam maar eerlijk gezegd zie ik dat liever niet omdat je dan voorin afspeel mogelijkheden minder hebt wanneer de bal weer in ons bezit is.
Je sprint-balkje is dan ook niet meer volledig vol terwijl je een langere afstand moet sprinten om weer voorin te raken.
Laat de RS en de LS maar lekker in de buurt van de middenlijn staan zodat we bij balbezit [meer] afspeel mogelijkheden hebben.
De aanvallende middenvelders wel mee terug [volgens de positie pijltjes] maar wel zoveel mogelijk aan de zijkanten blijven.
Met de ene VM proberen de ruimte[s] te dekken en de andere VM zet druk.
Het is me op die manier de afgelopen tijd vrij vaak gelukt een pass te onderscheppen als VM door de ruimte[s] te dekken.

Trouwens ook nog even complimenten aan Sloot en Myst, beide spelen ook nogal vaak in dienst en onderscheppen heel geregeld ballen.
Beide vallen niet heel erg op maar spelen erg nuttig.
Ik had er igg veel baat bij als any. :)
Sloot heeft sowieso een hoog tackle percentage opgebouwd. :Y

p.s. thekruid, gefeli met je officiële lidmaatschap van de club van 100. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Trouwens ook nog even complimenten aan Sloot en Myst, beide spelen ook nogal vaak in dienst en onderscheppen heel geregeld ballen.

100 alweer?
Ik voel me nog steeds een groentje

Als we over "in dienst van het 11-tal" spreken, dan is Arjan de man. _/-\o_
Tijdje niet meer gezien trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
ik zal btw eens proberen om een tijdje DM te staan, kijken of dat helpt (krijg ik trouwens ook verdedigende accs als DM?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

theKruid schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:07:
[...]

100 alweer?
Ik voel me nog steeds een groentje

Als we over "in dienst van het 11-tal" spreken, dan is Arjan de man. _/-\o_
Tijdje niet meer gezien trouwens
PromoX in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic". Ik heb de laatste dagen het eiland onveilig gemaakt in Motorstorm 2 (lekker pittig spel!). Ik kom binnenkort wel weer 's kijken als m'n motivatie weer wat gestegen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
THID schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:12:
ik zal btw eens proberen om een tijdje DM te staan, kijken of dat helpt (krijg ik trouwens ook verdedigende accs als DM?)
Heb je al keepershandschoenen voor je VP gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
LoneRanger schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Bedankt voor het compliment! :)
Klinkt misschien gek, maar ik vind het erg leuk om VM te spelen. Weliswaar moet je uitkijken dat je niet te vaak te enthousiast mee naar voren gaat, want dan vallen er achterin enorme gaten. Je moet 'voldoening' putten uit een goede tackle, of een assist/goede pass waardoor er een goede aanvallende situatie of zelfs een goal valt.
We hebben in dat opzicht een aantal erg goede afmakers, en ook een aantal mensen die een goede actie of pass in huis hebben.

Zelf moet ik nog wel oefenen op reactie, en het tackelen kan nog een stuk beter (ook vanwege het feit dat ik eigenlijk altijd als spits speel, al ben ik dat nu regelmatig aan het veranderen).
Ook zit ik nu qua verdiensten op 67%, en dat scheelt al enorm met die 38% van twee weken geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Posse9 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Heb je al keepershandschoenen voor je VP gekocht? ;)
als het kon was mn VP keeper, dat is vet cool :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Veel verloren gisteren.
Willen jullie die laatste cup niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Echt lekker ging het niet gister en dan heb ik het metname over mezelf.
Continue achter de feiten aan lopen en als dieptepunt een 3-1 voorsprong weggeven als any door 2 domme fouten. :(
Was gister de eerste keer dat ik hardop heb gevloekt tijdens een spelletje. :X

* LoneRanger is normaal altijd de rust zelve. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:05:
Veel verloren gisteren.
Willen jullie die laatste cup niet?
Die cup gaat er echt wel komen, en snel ook.

Gister is er nog geprobeerd om het record buitenspel staan van jou te verbreken, niet gelukt hoor.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:06:
[...]

Die cup gaat er echt wel komen, en snel ook.

Gister is er nog geprobeerd om het record buitenspel staan van jou te verbreken, niet gelukt hoor.
Gelukkig.
Die cup staat prachtig op mn schoorsteen.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:56:
[...]

Gelukkig.
Die cup staat prachtig op mn schoorsteen.
:Y
Mooi man, in ieder geval toch nog 1 cup die je heb gewonnen :+

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:06:
[...]

Mooi man, in ieder geval toch nog 1 cup die je heb gewonnen :+
Wacht even.. Als ik klaar ben met spelen, dan liggen er ook nog 2 cuppies te wachten op mij in bed.
2 c-cups om precies te zijn. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pics or it didn't happen ;)

Maar goed..
Gisteren en twee dagen terug maar ff niet online gedaan manager mode wel toch weer 4 acc's erbij.
250 wedstrijden / 50 goals outside box en long throwin.....

Hoe hebben jullie die win10 jumping headers gedaan?
Gewoon potje van 20 minuten doen en dan jezelf als cd opstellen en dan de bal de hele tijd over de achterlijn schieten waardoor de cpu keeper de bal hoog naar je toeschiet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik heb gedaan is centrale middenvelder staan en met mn verdedigers een hoog balletje naar hem toespelen en dan doorkoppen, was in een wedstrijd van 7 minuten ook te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:03:
pics or it didn't happen ;)

Maar goed..
Gisteren en twee dagen terug maar ff niet online gedaan manager mode wel toch weer 4 acc's erbij.
250 wedstrijden / 50 goals outside box en long throwin.....

Hoe hebben jullie die win10 jumping headers gedaan?
Gewoon potje van 20 minuten doen en dan jezelf als cd opstellen en dan de bal de hele tijd over de achterlijn schieten waardoor de cpu keeper de bal hoog naar je toeschiet?
Ik heb al deze kop acc. gedaan door mezelf op CV te zetten en de bal steeds terug te koppen naar m'n keeper.. als je tegen een verdedigend team speelt komt er geen aanvaller in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Ik heb al deze kop acc. gedaan door mezelf op CV te zetten en de bal steeds terug te koppen naar m'n keeper.. als je tegen een verdedigend team speelt komt er geen aanvaller in de buurt ;)
maar dan kan je toch alleen de 10 headed passes halen of ook de win 10 jumping headers in a match?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je niet dat je zo header the ball 8 times to your goalkeeper hebt gehaald? want ik heb op die manier die acc gehaald maar niet tegelijkertijd de jumping headers dus ik dacht dat alleen kopduels telde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kopduels heb ik ook op deze manier gehaald.. moest ff terugdenken.

Maar als je dan tegen een aanvallend team speelt, lobpasje geven op jou man, als er dan een aanvaller van de tegenpartij komt en je wint het 'duel' (vaak is het al genoeg als de aanvaller bij jou in de buurt staat) dan kan je deze acc ook makkelijk bijschrijven.

Word er vanavond trouwens nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:06:
Die kopduels heb ik ook op deze manier gehaald.. moest ff terugdenken.

Maar als je dan tegen een aanvallend team speelt, lobpasje geven op jou man, als er dan een aanvaller van de tegenpartij komt en je wint het 'duel' (vaak is het al genoeg als de aanvaller bij jou in de buurt staat) dan kan je deze acc ook makkelijk bijschrijven.

Word er vanavond trouwens nog gespeeld?
Er wordt altijd gespeeld tegenwoordig geloof ik ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Niet te doen, 10x achter elkaar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Leuke wedstrijden gisteravond :)

Ik zal waarschijnlijk weer wat vaker aanwezig zijn, ik had last van een MW2 syndroom ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
zouden de teams die elke keer hun tegenstander "uitkiezen" niet gewoon aan het proberen zijn die trophy te halen? dan kan je redelijk makkelijk 10x achter elkaar winnen als je steeds 500 punten teams krijgt (moet je die natuurlijk wel verslaan). Vind zelf deze methode erg stom maar zo zullen andere teams het wel doen vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik denk dat ze gewoon bang zijn voor ons ;) maar inderdaad dat zal wel de manier zijn om het makkelijkst aan de 10 te komen

jammer dat het gisteren redelijk vroeg afgelopen was, kon na mn werk maar 1 wedstrijd spelen (waarin ik wel een omhaal maakte , dan slaat je hart toch een keer over maar hij was mis :P ) en de wedstrijd erna werd ik er uitgegooid door playstation network..
vandaag ben ik iig thuis :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Mijn hemel, wat is er gisteren gebeurd?
Alles zo'n beetje verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gistern heb ik één potje normaal kunnen spelen de rest weer last van lag het is echt niet leuk meer.
Je drukt op een schiet knop en er gebeurt niks of veels te laat.....

Of wat ook gebeurt je krijgt een inworp, je laat je speler zo staan je drukt op de verre inworp knop en je speler draait ineens een kant op veel te ver.......

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zo dan, we hebben weer een mijlpaal binnen en wel de

Afbeeldingslocatie: http://oudnieuws.web-log.nl/oud_nieuws/images/2009/11/13/750_2.jpgste

wedstrijd gespeeld.
Had ik eerlijk gezegd niet durven hopen toen we eraan begonnen.
Gefeliciteerd allemaal en op naar de 1000. :*)

750*12/60=150 uur zuivere speeltijd, da's 6 dagen en 6 uur aan een stuk spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Officieel duurt 1 wedstrijd 12 minuten jah maar je doet er ong 16/18 dus eigenlijk hebben we veel langer gespeeld :P PS: Ligt het aan mij of is het 'nivo' (zoals bos het zegt :D) heel laag geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ligt niet aan jou Aslan. Niet te geloven zo slecht. Ik heb even gekeken naar de wedstrijden van maandag en dinsdag, dat is schrikbarend.

Maandag 12 wedstrijden gespeeld 2-2-8 24-50
Dinsdag 14 wedstrijden gespeeld 3-1-10 24-36

Dus we hebben van de 26 wedstrijden 5 potjes gewonnen. In 26 wedstrijden 86 goals tegen.

We stonden nog niet zo lang geleden op bijna 4000 punten, moet je ons nu zien met 3346.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Het ligt ook aan het nivo van de tegenstander natuurlijk.
Als wij een tegenstander krijgen met een punten aantal van rond de 3000 kunnen wij hem wel winnen.
Omdat wij zelf een puntenaantal hebben gehad van bijna 4000 punten krijgen we dus ook vaker moelijke tegenstanders. Het is aan ons om ook die wedstrijden dan te winnen om zo een volgend stapje te kunnen maken. Als we allemaal top zijn is dat misschien mogelijk, zoals er de afgelopen 2 dagen is gespeeld denk ik dat we qua nivo niet hoger meer kunnen.

Wat me zelf wel is opgevallen de afgelopen 2 dagen dat er qua posities maar weinig wordt geroeleerd.
Zie steeds vaker dezelfde mensen op de zelfde posities.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ondanks dat mijn statistieken het tegenspreken is het dus weer eens tijd dat ik de jongens laat zien hoe je mouwen opstroopt :Y)

Tsjonge jonge, speel eens een weekje niet en huppa het niveau keldert als de beursnotering op de dam :+

Zal vanavond na ajakkes-nec eens kijken wie er allemaal is (ik neem aan bos niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Nee klopt Ed, ik ga naar Eindhoven (mits het weer beetje ok is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ook ik ben er even niet.
Heb even ruzie met upc, waardoor ik nu geen netwerk heb.
Maar dat gaat goed komen.
Straks als alles draait, dan komt er een LED tv in huis, waardoor ik geen frequentie meer gaat missen.

En Bos, heb je nog vertrouwen in vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
theKruid schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:33:
En Bos, heb je nog vertrouwen in vanavond?
Vertrouwen in de wedstrijd bedoel je? Normaal gesproken zouden we moeten winnnen van Feyenoord maar ja het is beker en voor Feyenoord de kortste weg naar Europees voetbal. Ook komen er 1200 Feyenoord supporters en van PSV verwachten ze er niet zo heel erg veel (ik heb gehoord tussen de 10.000 en 15.000). Is toch wel jammer hoor. Bij Ajax zijn ook nog maar weinig kaarten verkocht geloof ik. De beker leeft gewoon niet bij sommige clubs. Ik vind het altijd wel leuk en zeker als er dan een goede tegenstander komt.

Ik vraag me af of PSV op en top gemotiveerd zal zijn, van Feyenoord weet je dat ze er vol op zullen klappen. Dszudszak is geschorst en dus zal Amrabat wel spelen. Engelaar is terug al zal hij wel op de bank beginnen.

Al met al denk ik dat het een spannende wedstrijd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:48:
Het ligt ook aan het nivo van de tegenstander natuurlijk.
Als wij een tegenstander krijgen met een punten aantal van rond de 3000 kunnen wij hem wel winnen.
Omdat wij zelf een puntenaantal hebben gehad van bijna 4000 punten krijgen we dus ook vaker moelijke tegenstanders. Het is aan ons om ook die wedstrijden dan te winnen om zo een volgend stapje te kunnen maken. Als we allemaal top zijn is dat misschien mogelijk, zoals er de afgelopen 2 dagen is gespeeld denk ik dat we qua nivo niet hoger meer kunnen.
Dat dat zo is 1 v.s. 1 ranked dat je een gelijkwaardige tegenstander krijgt na gelang het level dat je bent/speelt kan ik begrijpen maar volgens mij werkt het bij clubs anders/minder effectief.
Je kunt je voorstellen dat er minder clubs zijn, laat staan online, en ik kan me dus voorstellen dat het match systeem hooguit de meest vergelijkbare club wbt level uitzoekt die op dat moment vrij is.
Wat me zelf wel is opgevallen de afgelopen 2 dagen dat er qua posities maar weinig wordt geroeleerd.
Zie steeds vaker dezelfde mensen op de zelfde posities.
Mwah, we spelen het gros van de wedstrijden in groepjes van 4 a 5 man, lijkt me dat je dan voldoende keus hebt.
Daarbij kun je gewoon aangeven mocht je een bepaalde positie willen spelen.
Eerst "wacht" typen en dan heb je tijd voor je verhaal/overleg. ;)

Wbt vaste posities mbt niveau zie ik de link niet echt.
ETM en Terresta als voorbeeld spelen al zolang ze meedoen het gros van hun wedstrijden als AM en weten precies wat ze daar moeten doen, dat lijkt me dus het probleem niet.

Waar ik zelf de laatste tijd nogal eens last van heb is dat sommige passes niet automatisch meer lijken te gaan maar meer manual.
Voorheen totaal geen last van, dan ging de bal altijd richting een medespeler als je enigszins in zijn richting mikte en nu komt het nogal eens voor dat de bal heel lineair de richting opgaat.
Vooral als "any" is dat zwaar klote en vaak dodelijk.
M'n passing is in minder dan 2 weken van 71% naar 68% gegaan en da's best veel aangezien die 71% over 200 wedstrijden is en de daling zich voordeed in een 25 tal wedstrijden.

Wat jou vast bekend zal voorkomen ;) , maar ook kruid, is het trukendozen en het bijbehorende balverlies, dat is imo echt super irritant om op zo'n manier de bal te verliezen.
Dat je/iemand de bal verliest door te laat te passen [timing danwel betere stats van de tegenstander] vind ik persoonlijk dan veel minder erg.
De enige effectieve truck is om de sprintknop los te laten en weg te draaien.
Zonder sprintknop ben je echt stukken balvaster.
Fouten maken we echt allemaal maar als je eenmaal met die trucjes bezig gaat dan heb je automatisch minder oog voor je medespelers/vrije man.

Niet dat bovenstaande de reden is voor de slechte resultaten maar elk balverlies is een potentiële tegengoal.
We moeten echt weer terug naar het snel[ler] passen en dan steek ik mijn hand ook in eigen boezem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:02:

Wat jou vast bekend zal voorkomen ;) , maar ook kruid, is het trukendozen en het bijbehorende balverlies,
Je bedoelt die geweldige aftrap van Zaterdag?
Dat was echt kut.
Heb voor straf daarna de rest van de avond ANY gespeeld.
Wat overigens wel een hele goede serie betekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Dat trucen is een heel stuk minder geworden nu. Ik deed het vaak automatisch, zonder bij na te denken. Net als mijn slidings, proberen een pass te onderscheppen terwijl je ziet dat het kansloos is maar toch doen.
NIet slim maar toch doe je het.
Daar en tegen zijn mijn schoten sterk verbeteterd, ik zie soms balen erin vliegen waar ik zelf van schik.
Erg leuk om te zien hoe je VP zich door ontwikkeld.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Het was gister niet echt veel soeps inderdaad. Zo slecht is het (zover ik weet) nog niet geweest. 't Laatste potje waarin ik meespeelde wonnen we echter wel weer met 5-0, dus helemaal hopeloos is het nog niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker weer dat psn, laatste wedstrijd begon het ineens heel erg te laggen in de laatste 5 minuten en toen we terug waren in de chatroom zag ik niemand meer (ook mezelf niet) en kon ik niks meer.. en de keren daarna dat ik ging kijken liep de chatroom ook vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Feyenoord

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Feli Feyenoorders! Dik verdiende overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:04:
[...]

Dank u :)

Ben je nog geweest?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
[...]

Konden de Ajaxcieden dat ook maar zeggen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
[...]

Sportief!!
Mooie actie van Afalay op Tomasson.
Die ga ik proberen na te doen met mn VP bij een aftrap :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:40:
[...]

Sportief!!
Mooie actie van Afalay op Tomasson.
Die ga ik proberen na te doen met mn VP bij een aftrap :*)
Dan ga ik op die stiffies van Karim oefenen ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

HammerNL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:40:
[...]

Konden de Ajaxcieden dat ook maar zeggen... :X
nog zachtjes uitgedrukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik ben er geweest ja. Ben in de 88e minuut naar huis gegaan en heb het 3e doelpunt dus gemist. Feyenoord was veel scherper al had PSV net zo goed er al één of twee kunnen maken voordat de 0-1 viel. Maar ja dat gebeurde niet. In de rust dacht ik nog steeds dat het wel goed zou komen maar het doelpunt bleef uit. Feyenoord stond steeds goed.

Ik verbaasde me over de verdediging van Feyenoord. Die stond als een huis met Vlaar als absolute uitblinker. Ik vind die gozer echt goed. Hij speelde ook als enige met korte mouwen. Heerlijk vind ik dat.

Die actie van Afellay was echt gaaf ja op Tomasson. Wat zal die gebaald hebben.

Ik wens alle Feyenoorders succes aanstaande zondag. De supporters die gisteren in Eindhoven waren hadden er in ieder geval goed zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:59:
[...]

Ik ben er geweest ja. Ben in de 88e minuut naar huis gegaan en heb het 3e doelpunt dus gemist. Feyenoord was veel scherper al had PSV net zo goed er al één of twee kunnen maken voordat de 0-1 viel. Maar ja dat gebeurde niet. In de rust dacht ik nog steeds dat het wel goed zou komen maar het doelpunt bleef uit. Feyenoord stond steeds goed.

Ik verbaasde me over de verdediging van Feyenoord. Die stond als een huis met Vlaar als absolute uitblinker. Ik vind die gozer echt goed. Hij speelde ook als enige met korte mouwen. Heerlijk vind ik dat.

Die actie van Afellay was echt gaaf ja op Tomasson. Wat zal die gebaald hebben.

Ik wens alle Feyenoorders succes aanstaande zondag. De supporters die gisteren in Eindhoven waren hadden er in ieder geval goed zin.
Wat zal je het koud hebben gehad.

Maar de verdediging van feyenoord is dit jaar heel stabiel. We hebben ook het vaakst de nul gehouden.
Vlaar is daar heel belangrijk in. Maar ook Bahia en de ondersteuning van Fer zijn daarin doorslaggevend.

Ik was er na die 2-0 ook nog niet gerust op hoor, als die 2-1 was gevallen had ik het nog wel willen zien.
Naarmate de tweede helft vorderde zag je het geloof bij psv weg vloeien en dat merkt feyenoord ook weer waardoor die weer sterker werden.

Affeley had een mooie actie maar kon toch ook niet de kar trekken.
Ik denk dat dsuzak toch ook wel erg werd gemist, Amrabat is toch een stuk minder.

Nog 2 keer thuis winnen van Twente en waarschijnlijk ajax en we hebben weer eens een prijs te pakken.

En Bos troost je met de gedachten dat jullie gewoon weer kampioen worden.

Vanavond kan je je weer uitleven bij GOT en laten zien hoe het wel moet ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Nog 7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb sinds vandaag ook fifa2010 op mijn ps3 die ik sinds dinsdag heb. Ik wil eventueel ook wel eens meedoen. Maar heb nog geen virtual player aangemaakt waardoor mijn stats nog niet goed zijn. Wat ik dus eerst ga doen is offline beginnen met ballen, daar mijn stats upgraden. en dan kom ik jullie online ondersteunen als jullie mij erbij willen hebben.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

potver,

Kom ik gisteravond om 10 uur online om nog ff een balletje te trappen. Wat schets mijn verbazing. Is er helemaal niemand!!!

Nou heb ik vernomen dat er verschillende contracten aflopen en deze spelers door bezuinigingen niet kunnen bijtekenen voor het oude salaris, Maar van een algehele staking had ik graag wel iets vernomen.

Staat mijn VP daar dan moederziel alleen in de vrieskou.

Nja iig woensdag avond wel nog even een paar potjes gespeeld. 3 x als any. Ging echt super.
Frits Flits op RVM
Ed the Mad op ram
Hammer op RS

Hierdoor had ik als any het voordeel snel tikkend de bal naar voren te kunnen brengen waardoor we volledig over de tegenstander heen walste. En verdedigend stond het als een huis omdat er altijd 2 door ons bestuurde spelers liepen, waardoor we bijna geen ruimte weg gaven.

Ik heb eerder al gelezen dat iemand als any geen aanvallende speler erbij wil hebben, maar ik vond het echt heerlijk.
Ik moet wel zeggen dat het ooohh zoooo fijn is als any zijnde dat er ook een verdedigende middenvelder door iemand bestuurd word.. Hierdoor heb je gewoon meer grip op de tegenstander!

Met het middenveld de bal op de spits inspelen met L1 ingedrukt. zo een man meer situatie creeren en gewoon 4 afspeel mogelijkheden hebben voor je neus..
Ik heb echt genoten van deze wedstrijden. Zat ook continue met een glimlach op m'n gezicht omdat het zo goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik zag dat bossluis ineens GTA IV aan het spelen was toen ik mijn ps3 aanzetten.

Ik ben maar verder gegaan met manager mode notss county, zit nu in de premier league.
dorodat ik vorig jaar de fa cup heb gewonnen mag ik meedoen met de europa league.
Wel grappig.

notts county is inmiddels 3,5 ster.

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 29-01-2010 16:21 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Heb net een VP aangemaakt. Ga nu maar eens eventjes wat potjes voetballen :). Kijken of het wat word met mij

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:38:
potver,
Nou heb ik vernomen dat er verschillende contracten aflopen en deze spelers door bezuinigingen niet kunnen bijtekenen voor het oude salaris, Maar van een algehele staking had ik graag wel iets vernomen.
Hmm, zeker de VI gelezen want dat zijn roddels.
D'r zijn wat spelers met diverse blessures. ;)
Donderdag avond is sowieso niet de drukste avond om diverse redenen. :)
Oxigeon schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:47:
Heb net een VP aangemaakt. Ga nu maar eens eventjes wat potjes voetballen :). Kijken of het wat word met mij
Succes, als je in de buurt van de 70% komt dan ligt er wel een contract op je te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
AAAAAARGH, net Any, hele wedstrijd ging gewoon goed, in de blessuretijd 2e helft reageert de verdediger niet en loopt de bal zo het doel in. 2-2, ongelooflijk. Snap niet waarom dat misging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Waarom was iedereen weer gestopt om 21:15 ? Wou ik effe een balletje gaan trappen om half 10 is het weer leeg :s. Is dit nieuw ofso ? Waar zijn de tijden dat we tot 2 uur in de nacht gingen spelen ??

[ Voor 0% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-01-2010 12:54 . Reden: gaat jou toch niks aan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Voor mij was de lol er alweer vrij snel af gisteren. De eerste wedstrijd die ik speelde (als any) liep er wederom één van de (cpu) verdedigers bij balverlies regelmatig naar voren (wat normaliter gebeurt als er iemand constant op rondje/vierkantje zit te drukken). Vervolgens is er gewoon geen verdedigen meer aan. In één van de wedstrijden erna waarin Bosluis any speelde gebeurde dat ook contant, waardoor we een hele serie identieke goals tegenkregen. En als het dan allemaal niet loopt, ga ik toch liever wat andes doen, dan me ergeren aan zo'n spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Daarom is het denk ik ook belangrijk om minimaal 1 RVM of LVM te hebben die door iemand wordt bestuurd, want dan kan je de any ondersteunen. Van de week is me dat een paar keer prima bevallen en ik doe dat liever dan dat ik spits ben, goals maak en dan alsnog verlies. Voor mij is de groep het belangrijkste. Ik het jammer en tegenvallen als mensen na de eerste de beste verliespartij al gelijk weggaan zonder iets te zeggen wat ik onsportief vind.

[ Voor 3% gewijzigd door Frits Flits op 30-01-2010 13:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@PromoX:

was dat voorheen niet dan dat probleem met die verdediger die bij balverlies naar voren rent?
Ik bedoel, als iemand de neiging heeft mee te verdedigen met vierkantje/rondje dan is dat in dit geval toch vrij makkelijk te achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het bekende verhaal inderdaad, maar daar heb ik al zovaak iets over gezegd...

Dat het ook anders kan bewijzen de wedstrijden van vanmiddag wel. Nergens was het echt storend en dan heb ik er ook weinig problemen mee om any te spelen (sowieso was de samenstelling van het team met Posse en Aslan voorin en Ed op de flanken best prettig!). Maar als het wel gebeurt ben ik er toch heel snel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat denk ik zo moet zijn.

Diegene die any speelt moet ook diegene zijn die de wedstrijd start kunnen we dat zo niet regelen?
Die gene die de wedstrijd start bepaald de taktieken, maar ook of de keeper moet inlopen.

Het is het makkelijkst als de any speler deze dingen ook controleert.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Dat is misschien wel een goeie, diegene die de wedstrijd start is ook gelijk de any.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ja maar dan kan ik bijvoorbeeld alsnog de verdediging besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

ik had het er net met ed en bas over, onze standaard nantes spelers zijn ruk, en die van tegenstanders als frankrijk goed. klopt dit verschil en zoja kan loneranger nog van club wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:46:
ik had het er net met ed en bas over, onze standaard nantes spelers zijn ruk, en die van tegenstanders als frankrijk goed. klopt dit verschil en zoja kan loneranger nog van club wisselen?
Wisselen is volgens mij geen probleem, maar ik betwijfel of het gekozen team van enige invloed is op de stats van de spelers die door de any bestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:46:
vraagje:

onze standaard nantes spelers zijn ruk.
Maakt niet uit met welk team je speelt, je krijgt gewoon verzonnen spelers om je team op te vullen.
Deze zijn verre van super natuurlijk maar bij ieder team wat je kiest dezelfden.
We speelden in het begin met het Europese XI maar ook toen hadden we regelmatig die kleine bruine keeper :P die we nu ook nog wel eens hebben, idem al die relatief kleine verdedigers.
Hoe dan ook zou het niet echt eerlijk zijn mocht er verschil zijn en daarnaast zou dan iedereen waarschijnlijk met Madrid etc. spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor je uitleg, wij waren er gisteren over aan het twijfelen omdat sommige tegenstanders veel sterkere verdedigers lijken te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Jullie hebben mij gewoon gemist, de afgelopen week.
Ik ben overgestapt van provider en heb gelijk een samsung LED tv aangeschaft.
Ben er een weekje mee bezig geweest, maar nu mis ik geen hetz meer.
Vanavond gaan jullie wat beleven.
TheKruid is on fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:42:
Jullie hebben mij gewoon gemist, de afgelopen week.
Ik ben overgestapt van provider en heb gelijk een samsung LED tv aangeschaft.
Ben er een weekje mee bezig geweest, maar nu mis ik geen hetz meer.
Vanavond gaan jullie wat beleven.
TheKruid is on fire.
Als je maar niet buitenspel loopt vind ik het ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wisselvallig weer. Hele goede wedstrijden en hele slechte wedstrijden.
Die 2 wedstrijden tegen dat team dutch, die speelde met ajax. Zit me nog steeds niet lekker
dat we daar van verloren. in de laatste minuut, bah. Dan is het spel toch wel erg realistisch in eens, lucky ajax.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Hoe kan het dat ik steeds een verdediger mis als ik met any speel?
Kwam te vaak voor dat ik opeens met 3 verdedigers stond, omdat 1 verdediger naar voren was gepeerd.
Kan degene die de wedstrijd start, ook een verdediger druk laten zetten?
Ik had dit nog nooit meegemaakt, maar het is behoorlijk irri.

Voor de rest maar 2x buitenspel gestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Benieuwd of Bosluis zijn laatste wedstijd gepeeld heeft nu

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was gister echt raar.. Ene wedstrijd liep goed, de volgende liep voor geen meter.

Ik had zelf soms last van input lag. Eerste helft speel t prima, daarna lijkt alles als stroop te gaan als het om controls gaat.

Verder gister bijna alleen maar als middenvelder gespeeld. Vond het eigenlijk wel leuk.. mooi onderscheppen, meeverdedigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:09:
Benieuwd of Bosluis zijn laatste wedstijd gepeeld heeft nu
Voorlopig wel ja. Heb het echt ff gehad met dat spel. Alleen laatste potje dat ik gisteren speelde ging lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik trouwens bij lucky ajax zag, zij hadden alle 4 de verdedigers in hun opstelling op de achterlijn staan net als de keeper, voorkom je daar niet makkelijker steekpassjes mee ofzo? of was het gewoon ajax lariekoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:40:
[...]

Voorlopig wel ja. Heb het echt ff gehad met dat spel. Alleen laatste potje dat ik gisteren speelde ging lekker.
Goed was ik he! :*)

Maar ik ben het er wel mee eens dat er gekke dingen gebeuren.
Iemand een idee hoe het komt dat er in 1 wedstrijd mijn verdediger steeds naar voren rent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Even voor diegenen die wat vaker een game opstarten:

Afgelopen weekend toen ik de captain/opstarter was, viel me in de rust op dat de tegenstander de opstelling dusdanig had veranderd dat hun verdediging echt op de achterlijn stond gepositioneerd. Evenzo met de aanvallers. Die stonden bijna tegen onze achterlijn aan. Hierdoor hoefden ze dus nooit als een idioot te proberen een counter van ons eruit te halen en kwam het geregeld voor dat hun wel alleen op doel afliepen.

Iemand anders die dit soort opstellingen/tactieken ook al is tegengekomen?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:41:
wat ik trouwens bij lucky ajax zag, zij hadden alle 4 de verdedigers in hun opstelling op de achterlijn staan net als de keeper, voorkom je daar niet makkelijker steekpassjes mee ofzo? of was het gewoon ajax lariekoek
dat dus ja

[ Voor 24% gewijzigd door ETM op 02-02-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

theKruid schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:52:
[...]

Maar ik ben het er wel mee eens dat er gekke dingen gebeuren.
Iemand een idee hoe het komt dat er in 1 wedstrijd mijn verdediger steeds naar voren rent?
Dat is hetzelfde waar PromoX het hier boven over heeft, en wat al eerder ten sprake is gekomen, maar wat tot nu toe een raadsel blijft.
Of het nou iemand is, die op die 'pressure' button drukt, of dat de 'cpu' het af en toe zelf doet. Tsja, irritant is het in ieder geval wel en dat soort dingen maakt het wel dat ik een stuk minder speel, want het neemt gewoon een stuk plezier weg.

[ Voor 32% gewijzigd door SR8 op 02-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
SR8 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Dat is hetzelfde waar PromoX het hier boven over heeft, en wat al eerder ten sprake is gekomen, maar wat tot nu toe een raadsel blijft.
Of het nou iemand is, die op die 'pressure' button drukt, of dat de 'cpu' het af en toe zelf doet. Tsja, irritant is het in ieder geval wel en dat soort dingen maakt het wel dat ik een stuk minder speel, want het neemt gewoon een stuk plezier weg.
Het gekke is dat ik 2x als any heb gespeeld gisteren, en dat dit maar 1x is voor gekomen.
Daarvoor had ik er ook nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:02:

Iemand anders die dit soort opstellingen/tactieken ook al is tegengekomen?
Ik denk dat we er zelf 1 moeten maken, je kunt heel makkelijk sharen [met vrienden/clubmembers] zodat iedereen die tactiek kan laden wanneer hij captain is.
Heb zo nog wel even tijd om eens te kijken hoe die standaard opstelling/tactiek is geregeld zoals wij die gebruiken.
Sowieso werkt het al iets beter door gelijk naar ultra-defensive te switchen als any.

Laten we sowieso afspreken dat de captain tevens de any is om problemen zoveel mogelijk uit te sluiten zoals dat "pressure" gebeuren.

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste