Wii4all schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:51:
Volgens mij wilden ze ivm onze afkorting GOT niet met ons voetballen....
Is volgens mij wel vaker voorgekomen...
Dan hoor je die gasten over de headset...got got got? praten en dan zijn ze ineens weg.
Die stopppen waarschijnlijk om 24:00 met spelen....op zaterdag.
Mss in het geval waar jij het over had wel, zat niet echt te luisteren naar wat ze zeiden, maar het lijkt me sterk dat het om de afkorting GOT gaat waarom je wel eens ziet dat teams afhaken.
Ik heb er gister middag GTU van gemaakt als "experiment" en gathering.tweakers.net toegevoegd maar had gister avond niet het vermoeden dat het wat uitmaakte.
Je ziet het trouwens vaker gebeuren met tegenstanders die maar met 3 zijn.
Die wedstrijd gister tegen die Nederlanders die met ManU speelden was ook wel erg grappig.
Ze hadden het er volgens mij over dat ze ons al vaker hadden ingemaakt met een nulletje of 3 tijdens het laden van de wedstrijd.
Ze kwamen er maar niet doorheen en wij scoorden vrij simpel 4 goals, althans het oogde simpel.
Hammer[en frits toen hij er nog was] was praktisch niet te passeren als any achterin.
Wel jammer dat Frits een d/c had als rdm en Hammer er zodoende alleen voor stond achterin.
Je hoorde bij elk doelpunt hun frustratie.
Ik vind het toch wel het meest fijn spelen met een any, een dm en 2 spitsen hoewel er een betere veldbezetting is met ook de beide am's bezet.
Only fools are enslaved by time and space.