[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:52:
[...]

Maar ik ben het er wel mee eens dat er gekke dingen gebeuren.
Iemand een idee hoe het komt dat er in 1 wedstrijd mijn verdediger steeds naar voren rent?
Heeft dit niet te maken met de instellingen van het team? Dat die bij ons op ongeloofelijk veel druk zetten staat?

Als er niemand is die op de drukzetknop drukt lijkt mij dit het enige wat het nog kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Bosluis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:40:
[...]

Voorlopig wel ja. Heb het echt ff gehad met dat spel. Alleen laatste potje dat ik gisteren speelde ging lekker.
Zou jammer zijn bos. Dat laatse potje met jou was lekker, 3 assist van je.
Gewoon door gaan joh, of gewoon iets minder vaak.

Qua opstelling is er zoveel mogelijk. Denk dat de Any / aanvoerder een beetje op de wedstrijd moet inspelen en moet ingrijpen daar waar het nodig is, zeker met druk zetten.
Hier zitten nog wel wat mogelijkheden om ons te verbeteren.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het eerste wat opvalt is dat de LB vrij aanvallend is ingesteld, medium/medium.[pijltje naar voren]
Ik heb nu alles ingesteld als high/low behalve voor de LS en RS.
Verder pressure en agression helemaal naar 1 gezet zodat spelers niet "happen" maar positie houden.
Denk dat dat de grootste punten zijn.
Verder team-width iets minder compact gezet. [60 ipv 30]
In de opstelling de pijltjes weggehaald bij workrate, bij de 2 DM's pijltje naar achter bij verdedigen en de 2 AM's pijltje naar achter en naar voren.
Dat laatste voor het geval we met 4 spelen en die posities niet bezet zijn.

Ik heb zowel de opstelling als de tactiek geupload en jullie kunnen er allemaal bij via "player-hub".
Met L1 ga je dan naar shared tactics en met R1 kun je switchen tussen tactics en formation.
Ik kan er vanavond helaas niet zelf bij zijn om te testen maar ik hoop dat het e.e.a oplost wbt verdedigen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:00:
Het eerste wat opvalt is dat de LB vrij aanvallend is ingesteld, medium/medium.[pijltje naar voren]
Verder pressure en agression helemaal naar 1 gezet zodat spelers niet "happen" maar positie houden.
Verder team-width iets minder compact gezet. \[60 ipv 30]
In de opstelling de pijltjes weggehaald bij workrate, bij de 2 DM's pijltje naar achter bij verdedigen en de 2 AM's pijltje naar achter en naar voren.

Ik heb zowel de opstelling als de tactiek geupload en jullie kunnen er allemaal bij via "player-hub".
Met L1 ga je dan naar shared tactics en met R1 kun je switchen tussen tactics en formation.
Ik kan er vanavond helaas niet zelf bij zijn om te testen maar ik hoop dat het e.e.a oplost wbt verdedigen. :)
Ben benieuwd, ga het vanavond gelijk uit proberen.

Netjes hoor LoneRanger

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit loneranger! kan helaas pas donderdag de tactiek testen ;)
alleen de pressure en agression op 1, krijgen we dan geen zachte eitjes in het veld? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024

Is dit nu de standaard instellingen, of moet ik dit kiezen tijdens de wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Sjit man moet ik vanavond toch maar weer een paar potjes spelen om het te testen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:08:
alleen de pressure en agression op 1, krijgen we dan geen zachte eitjes in het veld? :p
Nope, hooguit een wat afwachtende houden wat voor de any beter is wanneer hij switched.
Is natuurlijk wel een beetje koffiedik kijken hoe het precies uitpakt maar vaak werkt het beter wat af te wachten dan meteen te happen.
Het idee erachter was alles zo manueel mogelijk in te stellen zodat de any[s] makkelijker kunnen aangeven waar er getweakt moet worden.
Suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom. ;)
Bosluis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:13:
[...]

Sjit man moet ik vanavond toch maar weer een paar potjes spelen om het te testen. Ben benieuwd.
Mooi zo. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
[...]

Nee wegwezen jij nu ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
theKruid schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:29:
Hoe kan het dat ik steeds een verdediger mis als ik met any speel?
Kwam te vaak voor dat ik opeens met 3 verdedigers stond, omdat 1 verdediger naar voren was gepeerd.
Kan degene die de wedstrijd start, ook een verdediger druk laten zetten?
Ik had dit nog nooit meegemaakt, maar het is behoorlijk irri.

Voor de rest maar 2x buitenspel gestaan. :)
Ik had gisteren precies hetzelfde probleem toen ik met any speelde. 3 Verdedigers en die andere is helemaal voorin ofso ? En stop aub met het druk zetten (op rondje drukken tijdens het verdedigen). Heeft niks met de aanvoerder te maken want iedereen kan dat doen. Laat de 'any' gewoon zelf bepalen wanneer die het wilt doen. Soms op het middenveld helpt het, maar dan soms krijg je een steekpass en wanneer ik achter die spel aan het rennen bent wordt er opeens op rondje gedrukt en dan gaat die speler ook achter hem aanrennen. Ik weet dat sommige goeie bedoelingen ermee hebt maar als het mis gaat erger je er wel snel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 02-02-2010 13:31 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Oooh damnit. Kan ook pas donderdagavond. Ben wel benieuwd wat de bevindingen zijn. Zeker met de ram en lam posities aangezien die wat meer stofzuigerig langs de lijn moeten spelen als de backs niet opkomen (niet dat ik niet deed ;) )

Algemene mededeling voor iedereen die niet de any is:
Rondje is no go, behalve als je op goal schiet :)

[ Voor 19% gewijzigd door ETM op 02-02-2010 13:32 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of als je een voorzet geeft met mn pes controls ;) ben toch wel erg benieuwd nu jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de backs wel medium mogen aanvallen. voor ondersteuning op het middenveld is dat zeker handig aangezien anders de 2 CM de bal alleen naar voren kunnen spelen.

Wat mij gister ook opviel is hoe gehaast de bal soms naar voren word gehengst. als DVM gister stond ik regelmatig vrij in het centrum om het spel te 'kantelen' en werd de bal eigenlijk blind naar voren gespeeld.
Ik heb dit zelf ook soms nog wel een, Maar soms een tikkie breed om de ruimte te zoeken kan vaak goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Ik denk dat de backs wel medium mogen aanvallen. voor ondersteuning op het middenveld is dat zeker handig aangezien anders de 2 CM de bal alleen naar voren kunnen spelen.
De bedoeling met deze tactiek/opstelling is dat het zoveel mogelijk is ingesteld dat de any die keuzes nu zelf maakt ipv de AI en dat de spelers achterin gewoon op hun plaats blijven, dat was immers het grootste probleem. ;)
Als de AI die keuze[s] zelf maakt kun je er weinig aan doen en ben je 1 van je backs kwijt bij balverlies.
Druk en agressie staan minimaal om te voorkomen dat verdedigers lukraak achter een aanvaller gaan aanrennen.
Na gelang de ervaringen kun je e.e.a. aanpassen natuurlijk.

Het is denk ik wel aan te raden om iemand iig als een van de 2 DM's te laten spelen om makkelijk te kunnen assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:28:
[...]

Het is denk ik wel aan te raden om iemand iig als een van de 2 DM's te laten spelen om makkelijk te kunnen assisteren.
Hier ben ik het mee eens.. Dit is echt fijn als any dat er iemand is niet niet als een achterlijke koe instapt op een aanvaller..

maja we zullen vanavond zien.. Moet eerst nog even aan m'n andere hobby en daarna ben ik nog even een uurtje online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
[...]

En als ik mee doe? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Geen probleem ik negeer je gewoon ;)

Al moet ik toegeven dat je dat laatste potje gisteren lekker speelde als any. Ik ben alleen goed als any, als de tegenstander erg slecht is :) Maar ja dat weet je van te voren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Striptease schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:30:
[...]

Ik had gisteren precies hetzelfde probleem toen ik met any speelde. 3 Verdedigers en die andere is helemaal voorin ofso ? En stop aub met het druk zetten (op rondje drukken tijdens het verdedigen). Heeft niks met de aanvoerder te maken want iedereen kan dat doen. Laat de 'any' gewoon zelf bepalen wanneer die het wilt doen.
Lijkt me dat dit toch niet komt door de opstelling en idd door iemand die op het rondje drukt. Als je zelf coachmode speelt staat je verdediging ook normaal terwijl ik pressure juist op 100 heb staan. Heb er sinds arjan erover begon er opgelet samen met bravia en wij zagen toch dat een aantal steeds op rondje drukt in situaties waarin dat niet moet, dus denk dat dat gewoon het grootste probleem is. Dat de any dit alleen mag doen vind ik een beetje onzin. Ik duw er zo af en toe op als ik zie dat het echt een juist moment is omdat een middenvelder die vlakbij de tegenstander bijv. lucht staat te dekken en de any zelf ook al aan het aanvallen is. Dan zal de any er waarschijnlijk niet om denken ook nog even een andere aan te roepen. Heb zo al regelmatig een balletje veroverd alleen valt dat natuurlijk niet op en ik denk dat als je het op die manier doet het prima is en het de any juist helpt. Daarentegen zie ik regelmatig dat sommigen meteen na balverlies (in de aanval) op rondje gaan drukken. Als dan alle middenvelders en aanvallers bezet zijn door vp's komt er dus een verdediger druk zetten en houd je er nog maar 3 achterin over, waarover hier steeds geklaagd wordt. Iedereen moet er dus zelf maar eens even opletten of hij het zelf doet of anderen erop aanspreken als je ziet dat die het doet, want denk niet dat de tactiek erg van invloed is op het aantal verdedigers die je achterin nog over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Door de any altijd aanvoerder te laten zijn, los je het "probleem" inderdaad niet op. Wat daar wel het voordeel van is, is dat de any dan ook de keeper kan besturen. Als ik any ben, kan ik me nog wel eens opwinden dat dat niet kan en er dan een goal valt omdat de aanvoerder de keeper niet uit laat komen.
Ik heb net gekeken via de spelershub en dan gedeelde tactieken, maar er staat bij zowel tactieken als opstelling dat er geen content beschikbaar is :?

[ Voor 48% gewijzigd door Bob87 op 02-02-2010 18:59 ]

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Sorry, heb het probleem even bekeken blijkt dat ik er vergeten was er permissie op te zetten.
Iedereen die mij in z'n lijst heeft staan kan er nu bij.
Posse9 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:41:
[...]

Lijkt me dat dit toch niet komt door de opstelling en idd door iemand die op het rondje drukt.
Dat je vleugel verdediger, in dit geval, voorin staat of te ver mee opkomt heeft heeft toch echt te maken met opstelling/tactiek. ;)
Verder ben ik het niet met je eens dat iemand anders dan de any ook druk mag gaan zetten met onbeheerde spelers.
Je speelt zelf ranked en ik kan me niet voorstellen dat je het prettig zou vinden mocht je zelf geen controle kunnen uitoefenen.
Tuurlijk kan het z'n voordelen hebben als het goed gebeurd maar als 4 man tegelijk dat gaan doen met goede bedoelingen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik het geen probleem vind mocht je het met iemand afspreken wel te doen.
In dat geval weet diegene het en kan er rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Dus er is nog niet gespeeld met de nieuwe taktiek.
Nou ja, we hebben de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** verkeerd gepost ***

:-)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Doe maar niet

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
LoneRanger schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:51:
Dat je vleugel verdediger, in dit geval, voorin staat of te ver mee opkomt heeft heeft toch echt te maken met opstelling/tactiek. ;)
Verder ben ik het niet met je eens dat iemand anders dan de any ook druk mag gaan zetten met onbeheerde spelers.
Je speelt zelf ranked en ik kan me niet voorstellen dat je het prettig zou vinden mocht je zelf geen controle kunnen uitoefenen.
Tuurlijk kan het z'n voordelen hebben als het goed gebeurd maar als 4 man tegelijk dat gaan doen met goede bedoelingen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik het geen probleem vind mocht je het met iemand afspreken wel te doen.
In dat geval weet diegene het en kan er rekening mee houden.
Zeg ook niks over niet controle hebben, heb het er alleen over als het echt overduidelijk kan maar de any het zelf op dat moment het niet uit kan voeren. En als je dan met z'n vieren tegelijk gaat drukken zet er toch nog maar steeds 1 speler druk? Voorbeeld: Laatst speelde jij any en zette druk op de man die de bal had. Op dat moment stond er nog 1 verdediger van ons achter en ook nog 1 spits van de tegenstander, zodra die werd ingespeeld had je dus grote kans dat hij deze verdediger voorbij kon spelen en op de keeper af kon gaan. Ik drukte op rondje waardoor die verdediger naar voren stapt om druk te gaan zetten. De tegenstander speelt die spits in maar staat buitenspel doordat die verdediger door mij naar voren was gestapt. Aangezien jij op dat moment bezig was met druk te zetten op de speler in balbezit zul je hier zelf niet op letten, maar kon ik je vrij eenvoudig helpen. Zeg trouwens ook niet dat iedereen dit moet doen ofzo, maar alleen als je overduidelijk ziet dat het kan en je de any er echt mee kan helpen op dat moment. En als je jezelf er niet mee vertrouwt doe je het niet, kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ok, duidelijk verhaal Posse. :)
Ik kan niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben gezien je voorbeeld maar het kan averechts werken wbt concentratie.
Dus alleen maar wanneer "je" zeker weet wat je doet.

Wbt die custom tactiek, stel hem in Fifa gewoon default in voor Nantes.
Je kunt de boel eventueel zelf aanpassen naar smaak.
We hebben het nu iig zo dat de LB achterin blijft staan en de DM's verdedigender spelen. [mits niet bedient door iemand]
Hammer vond het achter iig beter staan en Aslanboy heb ik er nog niet over gehoord.
Een ander opvallend iets vond ik dat we iig geen 1-2'tje voor de keeper hebben tegen gehad waar niks aan te doen is/was.

Voor diegene die interesse hebben, via spelers-hub en dan even onder mijn naam kijken bij shared tactics.
[4-4-2 custom 1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:22:
[...]

Zeg ook niks over niet controle hebben, heb het er alleen over als het echt overduidelijk kan maar de any het zelf op dat moment het niet uit kan voeren. En als je dan met z'n vieren tegelijk gaat drukken zet er toch nog maar steeds 1 speler druk? Voorbeeld: Laatst speelde jij any en zette druk op de man die de bal had. Op dat moment stond er nog 1 verdediger van ons achter en ook nog 1 spits van de tegenstander, zodra die werd ingespeeld had je dus grote kans dat hij deze verdediger voorbij kon spelen en op de keeper af kon gaan. Ik drukte op rondje waardoor die verdediger naar voren stapt om druk te gaan zetten. De tegenstander speelt die spits in maar staat buitenspel doordat die verdediger door mij naar voren was gestapt. Aangezien jij op dat moment bezig was met druk te zetten op de speler in balbezit zul je hier zelf niet op letten, maar kon ik je vrij eenvoudig helpen. Zeg trouwens ook niet dat iedereen dit moet doen ofzo, maar alleen als je overduidelijk ziet dat het kan en je de any er echt mee kan helpen op dat moment. En als je jezelf er niet mee vertrouwt doe je het niet, kan ook geen kwaad.
Ik heb mn handen al vol aan mn eigen VP.
Dat zie ik allemaal niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik het gisteren beter vond gaan dan een paar dagen ervoor.
Nu speel ik niet elke dag dus of het echt beter ging kan ik niet bepalen.

Alleen tegen chelsea liep het niet helemaal (5-2 verlies)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Wii4all schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:19:
Ik moet zeggen dat ik het gisteren beter vond gaan dan een paar dagen ervoor.
Nu speel ik niet elke dag dus of het echt beter ging kan ik niet bepalen.

Alleen tegen chelsea liep het niet helemaal (5-2 verlies)
my bad, toen was ik any. Ik dacht, laat ik me eens opofferen... maar any is nou niet bepaald mijn beste positie, vond het overigens niet eens zo slecht gaan tot het laatste "kwartiertje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Idd, die uitslag was best wel geflatteerd.
Tot 2-3 waren we minimaal gelijkwaardig.
Bij de 6-2 later op de avond waren we eigenlijk gewoon kansloos.
Die gasten combineerden supersnel maar die staan niet voor niets in de top 400 overall.
Wel jammer dat je nergens kunt zien hoeveel clubs er in totaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:24:
Idd, die uitslag was best wel geflatteerd.
Tot 2-3 waren we minimaal gelijkwaardig.
Bij de 6-2 later op de avond waren we eigenlijk gewoon kansloos.
Die gasten combineerden supersnel maar die staan niet voor niets in de top 400 overall.
Wel jammer dat je nergens kunt zien hoeveel clubs er in totaal zijn.
401 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik moet zeggen voorheen had je veel meer van die goals dat 2 mensen van de tegenpartij op ons goal afliepen, balletje opzij legde en dat er weer eentje inging....

Voor mij gevoel was dat veel minder, ook in het strafschop gebied stond het beter waardoor we meer ballen konden blokken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Betekend dus dat wanneer ik any ben, we geen doelpunt meer om onze oren krijgen.
Veelbelovend allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik ben al een paar maanden fifa aan het spelen en moet zeggen dat ik fifa 10 tegenover 2008/09 beter is maar ik heb eeen groote bug gezien en maak het nog mee

Be a Pro is helemaal top maar wanneer je de loting krijgt heb je kans dat je Bijvoorbeeld.. Ajax tegen Ajax meemaakt... 0o 0o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik heb een vraag, we speelden dr net tegen schalke, we werden de tweede helft weggetikt maar goed.

De eerste helft speelde ik best aardig had één foute pass, de rest allemaal goed, plus nog wat onderscheppingen, ik denk dat ik gem. op 7,3 stond ofzo...

begint de tweede helft en sta ik ineens iets van een 4,5 ofzo...
Hoe kan dat?
De groene balk was bij de start van de tweede helft een stuk lager, waar zou dat aan gelegen kunnen hebben?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Heb ik ook wel eens gehad...is vaag. Stond op dikke 9, einde van de wedstrijd 1 pass die niet goed aankomt en meteen terug naar een 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
HammerNL 0.2 hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
vervoorn met 2 eigen goals in twee dagen of niet, of was het binnen 1 dag.....

Gelukkig wonnen we met 4-3......

Hoe bevalt dat secret accom. van die eigen goal?

En die opmerking van 'kontgoal' vision +6, ik rolde bijna op de grond.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Score a goal with your other head, hahahahahahaha

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Wii4all schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:31:
ik heb een vraag, we speelden dr net tegen schalke, we werden de tweede helft weggetikt maar goed.

De eerste helft speelde ik best aardig had één foute pass, de rest allemaal goed, plus nog wat onderscheppingen, ik denk dat ik gem. op 7,3 stond ofzo...

begint de tweede helft en sta ik ineens iets van een 4,5 ofzo...
Hoe kan dat?
De groene balk was bij de start van de tweede helft een stuk lager, waar zou dat aan gelegen kunnen hebben?
Daar heb ik dus ook regelmatig last van. Heb soms zelfs dat ie dan na 20 minuten ineens weer helemaal vol is en dat het dan weer gebeurt 8)7
Ik heb het zelfs wel eens dat het niet eens bij een pass o.i.d. was maar gewoon om niks. Dus dan krijg je niet eens zo'n minnetje met rode tekst, gewoon in 1x je meter half leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gisteren was het 3 keer niks iedereen is volgens mij weleens een keer uit psn gegooid.

De laatste wedstrijd stonden we eindelijk voor en toen werd ik er ook uitgegooid, gelijk gestopt...

dat 'the germany' team was wel supergoed zeg....(die speelde met het shirt van zuid afrika)

Volgens mij wilden ze ivm onze afkorting GOT niet met ons voetballen....
Is volgens mij wel vaker voorgekomen...

Dan hoor je die gasten over de headset...got got got? praten en dan zijn ze ineens weg.

Die stopppen waarschijnlijk om 24:00 met spelen....op zaterdag.

[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 07-02-2010 10:48 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Die 6-2 overwinning was wel lekker net. Tijdens ons potje tegen BBB werd ik eruit gegooid, net na de 1-0 van ons. Een of andere vage foutmelding, en ik zat weer in het menu. Daar bleek dat ik zogenaamd ook nog gewoon in room 3 aan het spelen was...

Ik kom morgenavond wel weer meespelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mr.Myst schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:24:
Die 6-2 overwinning was wel lekker net.
Da's niks, 5-0 bij rust da's pas lekker. :9
Die mannen waren zo duizelig die zijn de kleedkamer niet meer uit gekomen.

Gister veel last van psn network errors maar vandaag niets aan de hand tot die/mijn laatste pot.

p.s. donaldo, als rechts vrij voor open doel staat moet de bal links van de paal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;( was ik even vergeten

heb net met bravia en bas een poging to glorie gedaan, hebben de cup win 5 consecutive matches wel gehaald maar de 10 zat er niet in, stonden mooi 4-2 voor in de 86ste minuut tot een zooitje duitsers in no time er 4-5 van maakten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:51:
Volgens mij wilden ze ivm onze afkorting GOT niet met ons voetballen....
Is volgens mij wel vaker voorgekomen...

Dan hoor je die gasten over de headset...got got got? praten en dan zijn ze ineens weg.

Die stopppen waarschijnlijk om 24:00 met spelen....op zaterdag.
Mss in het geval waar jij het over had wel, zat niet echt te luisteren naar wat ze zeiden, maar het lijkt me sterk dat het om de afkorting GOT gaat waarom je wel eens ziet dat teams afhaken.
Ik heb er gister middag GTU van gemaakt als "experiment" en gathering.tweakers.net toegevoegd maar had gister avond niet het vermoeden dat het wat uitmaakte.
Je ziet het trouwens vaker gebeuren met tegenstanders die maar met 3 zijn.

Die wedstrijd gister tegen die Nederlanders die met ManU speelden was ook wel erg grappig.
Ze hadden het er volgens mij over dat ze ons al vaker hadden ingemaakt met een nulletje of 3 tijdens het laden van de wedstrijd.
Ze kwamen er maar niet doorheen en wij scoorden vrij simpel 4 goals, althans het oogde simpel.
Hammer[en frits toen hij er nog was] was praktisch niet te passeren als any achterin.
Wel jammer dat Frits een d/c had als rdm en Hammer er zodoende alleen voor stond achterin.
Je hoorde bij elk doelpunt hun frustratie. >:)
Ik vind het toch wel het meest fijn spelen met een any, een dm en 2 spitsen hoewel er een betere veldbezetting is met ook de beide am's bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Volgens mij heb ik dan nu last van een bug ofzo, probeer al 4 dagen mee te doen maar zie niemand in de kleedkamer, ik begrijp hier dat er dus wel gespeeld wordt.

Weet iemand of je hier handmatig iets aan kunt doen of is het gewoon wachten?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gewoon zorgen dat je wat mensen uit de club in je vriendenlijst hebt staan, zie je er meer dan 3 tegelijk die fifa spelen is de kans groot dat er wedstrijden gespeeld worden of je stuurt even een berichtje of er gespeeld wordt.
Door de week is het vanaf een uurtje of 8 vaak wel raak maar soms begint het gewoon met een berichtje of iemand zin heeft om clubs te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik vond Frits trouwens erg goed spelen als Any, lekker hoor.
We hebben nu wel een paar Any specialisten vind ik.
Ik zelf vind het niet erg om te spelen maar een specialiteit is het niet van me.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik snap dat 'GOT' verhaaltje nog steeds niet, waarom zou iemand niet tegen ons willen spelen omdat we de naam GOT hebben ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:53:
Ik snap dat 'GOT' verhaaltje nog steeds niet, waarom zou iemand niet tegen ons willen spelen omdat we de naam GOT hebben ?
Een beetje Duitser weet natuurlijk dat got=god. :P
Lijkt me ook wel wat ver gezocht dat iemand dat zo interpreteert, helemaal omdat er verder niks bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mwoah, over gister was ik niet geheel ontevreden....

Met als hoogtepunt die duitsers die er na '35' virtuele minuten en 6 goals vandoor gingen....

Die LDM positie bevalt me wel moet ik zeggen....
alleen er wordt wel van je verwacht dat je zowel met de aanval als verdediging mee gaat.
De kans op minnen ivm. de positie is heel groot

asl. ik zal de buitenspelval wat minder doen, ik deed het omdat we met 4-0 voor stonden net wat tevaak.
Maar goed je kan er wel een gevaarlijke situatie mee stoppen...
Als de spelers net naar voren stappen staat er een tegenstander vrij die vervolgens geheid aangespeeld wordt in buitenspel situatie.

[ Voor 30% gewijzigd door Wii4all op 09-02-2010 09:02 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Die 7-1 die we verloren was kut zeg.
Geloof wel 4 goals die er stom invielen.
CPU die mijn VP even liet kruizen door het mannetje die de bal had.
Keeper die de bal vast pakt, maar toch niet.
Bal tegen de scheids, waardoor er gelijk een counter kwam dat een goal opleverde.
Dan is ANY opeens even niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik vind any nog steeds niet leuk. Gisteren speelde ik de any en weer was het drama.
Het was ook nog eens de wedstrijd dat Bos aanvoerder was. Ik was even vergeten dat de aanvoerder automatisch de any zou zijn, sorry nog Bos.

Iedere keer als we in de buurt komen van die 4000 punten grens verliezen we weer van een paar hele goeie.
We moeten er toch een keer doorheen schieten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Geeft niet King, volgens mij scoorde ik dat potje 3x en ook nog een assist.

Potje daarna speelde ik wel any en toen maakte jij een paar mooie doelpunten! Lekkere stiftjes ook. Terrestra maakte gisteren een wereld goal. Lobt de bal over zichzelf heen en schiet hem binnen, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:25:
Geeft niet King, volgens mij scoorde ik dat potje 3x en ook nog een assist.

Potje daarna speelde ik wel any en toen maakte jij een paar mooie doelpunten! Lekkere stiftjes ook. Terrestra maakte gisteren een wereld goal. Lobt de bal over zichzelf heen en schiet hem binnen, heerlijk.
Dat potjes dat jij de any was liep erg lekker. Kreeg een paar mooie ballen van Hammer, en ja die stiffies gingen lekker. Maar de hoofdrol was voor Ter. Je zag hem helemaal aankomen vanaf het moment dat hij de bal over zich heen speelde, mooie goal.
Gister had ik bijna nog 2 duikkopballen, ik vloog wel maar tot 2 keer toe raakte ik hem niet. 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:28:
[...]
Gister had ik bijna nog 2 duikkopballen, ik vloog wel maar tot 2 keer toe raakte ik hem niet. 8)7
Wat zijn de maten van je VP? En dan bedoel ik niet je cupmaat. Dus lengte en gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:50:
[...]

Wat zijn de maten van je VP? En dan bedoel ik niet je cupmaat. Dus lengte en gewicht.
1.80 en 72 kilo. Een mager ventje dus.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:41:
[...]

1.80 en 72 kilo. Een mager ventje dus.
Zo realistisch dat spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL

Vanavond na een week afwezig ben ik er ook weer ff bij.. begint weer te kriebelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wat een baggerzooi , viel niet normaal te spelen.
1e keer klapte ik er direct uit. daarna met pijn en moeite 2 potjes kunnen spelen maar dat ging nergens over.
Zelden zoveel lag meegemaakt

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:38:
Wat een baggerzooi gister, viel niet normaal te spelen.
1e keer klapte ik er direct uit. daarna met pijn en moeite 2 potjes kunnen spelen maar dat ging nergens over.
Vanavond niet veel anders, ben er maar mee gestopt, niks lukt dan en je begint je alleen maar te ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik dacht laat ik ook weer eens meedoen... Eerst natuurlijk net te laat binnenkomen waardoor de wedstrijden net gestart zijn, na lang wachten kan je dan eindelijk meedoen, loopt fifa weer vast bij de start! Toen had ik er geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:38:
Wat een baggerzooi , viel niet normaal te spelen.
Er is/was vanavond periodiek onderhoud aan de servers van EA, althans dat las ik gister in de live-ticker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:42:
[...]

Er is/was vanavond periodiek onderhoud aan de servers van EA, althans dat las ik gister in de live-ticker. ;)
Dat was te merken, we waren echt met veel, na een uur was iedereen weer weg. 1 grote ergenis en je kan niet normaal spelen. Hopelijk gaat het nu weer wat beter na wat onderhoud.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:57:
[...]

Dat was te merken, we waren echt met veel, na een uur was iedereen weer weg. 1 grote ergenis en je kan niet normaal spelen. Hopelijk gaat het nu weer wat beter na wat onderhoud.
Nou moet je ook niet alles op de servers gooien.
Wat liep jij te kutten als ANY.
Les 1 bij de pupillen.
Verdedig nooit uit door het centrum.

Voor de rest viel de lag bij mij wel mee.
Msar ik heb ook niet zo'n super snelle VP. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:08:
[...]

Nou moet je ook niet alles op de servers gooien.
Wat liep jij te kutten als ANY.
Les 1 bij de pupillen.
Verdedig nooit uit door het centrum.

Voor de rest viel de lag bij mij wel mee.
Msar ik heb ook niet zo'n super snelle VP. :*)
Any is al geen specialiteit van me en als hij dan ook nog eens niet reageer dan heeft het weinig zin.
Na 5 minuten weet je al dat het niks gaat worden en dan ga je daar ook naar spelen, niet goed maar dat gebeurd gewoon. Gelukkig ging het daarna met jou als ANY stukken beter en verloren we weer dik.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:13:
[...]

Any is al geen specialiteit van me en als hij dan ook nog eens niet reageer dan heeft het weinig zin.
Na 5 minuten weet je al dat het niks gaat worden en dan ga je daar ook naar spelen, niet goed maar dat gebeurd gewoon. Gelukkig ging het daarna met jou als ANY stukken beter en verloren we weer dik.
Als de spitsen niet scoren, dan is elk tegendoelpunt dodelijk.
en wie was er ook alweer spits? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Als de spitsen niet scoren, dan is elk tegendoelpunt dodelijk.
en wie was er ook alweer spits? >:)
Tsjaa zo kan je nog wel ff door gaan he. Toen ik de ANY was stond jij in de spits, hoeveel keer is er toen gescoord? Maandag was Bos any en stond ik in de spits en scoorde ik vier keer, dus waar ligt het dan aan?

Heeft weinig zin om 1 iemand als schuldige aan te wijzen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:57:
[...]

De vorige keer duurde het een paar dagen voordat alles weer naar behoren werkte.

Ben weer even druk bezig geweest met acc. halen gister avond/nacht zoals:
RW164 has completed the FIFA® 10 Accomplishment Score a diving header in a match
Ik had ergens gelezen dat dat schijnbaar het makkelijkste gaat met Real of Brazilië tegen een team in een 1-1-8 formatie zoals eerder besproken in dit topic.
Sinds ik die diving header acc. heb maak ik ook de een na de andere omhaal en ook de 2e diving header lag er bijna in.
Verder nog zo'n 50 slidings maken als verdediger, die juich dingen, nog 8 van de 50 kopdoelpunten, scoren met de hak, 2 ballen van de doellijn halen [hoewel die bij mij wel gewoon op 2/2 staat, 2 van de 5 curled FK's en de 2e en nog 3 diving headers.
Dat zou 100% op moeten leveren. :P

[edit]

Er hoort natuurlijk een filmpje bij van de diving header. :>

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 10-02-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
En Lone zou ik uw maten ook mogen weten?

Ik heb echt al heel lang met Real gespeeld tegen een team met 1-1-8 maar nog nooit een duik poging gemaakt. Heb je nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:36:
[...]
Maandag was Bos any en stond ik in de spits en scoorde ik vier keer, dus waar ligt het dan aan?
Hier kan ik je wel antwoord op geven maar laat ik dat maar niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
5"11 [1,85 geloof ik] en gewicht maakt niet zoveel uit.
Voorzetten op semi-automatisch.
Met Madrid speel ik een systeem ala Bayern met 2 LW's en mijn VP in de spits.
Het centrum[middenveld] wat verdedigend instellen want als er iemand mee opkomt dan gaat mijn VP zich aanbieden vlak bij de speler in balbezit.
Verder alles op "organized" gezet ipv free-form.
En dan is het een kwestie van geluk want de bal moet op de juiste hoogte, de VP op de juiste positie etc.
75% resulteerd in een volley of af en toe een omhaal en 24% is gewoon een kopbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Hier kan ik je wel antwoord op geven maar laat ik dat maar niet doen ;)
Ik heb ook genoeg antwoorden, maar houd ook wijselijk mn mond.

En Ray... geintje he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb ook genoeg antwoorden, maar houd ook wijselijk mn mond.

En Ray... geintje he! :+
Ik zeg niks :X

hand in hand

• LoneRanger
  • Niet online
Iemand trouwens nog tips wbt die backheel acc?
Ik kom overal die fake-rabona tegen en die lukt me wel in de arena maar [nog] niet in het heetst van de strijd.
Inmiddels 97% en ik wil toch echt die 100% halen. :P
Moet nog:
Backheel [geen idee]
2x doellijn [niet zo moeilijk]
49 slidings als defender [niet zo moeilijk]
cup winnen in MM [niet zo moeilijk]
2 curled FK's [te doen]
2e diving header [frustrerend]
3e t/m 5e diving header [frustrerend]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wat was dat gisteren voor gedoe?
Starten we een wedstrijd met 6 personen, gaan er opeens 3 weg.
Ga ik even later kijken, zijn ze een andere wedstrijd gestart met zn vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
theKruid schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:42:
Wat was dat gisteren voor gedoe?
Starten we een wedstrijd met 6 personen, gaan er opeens 3 weg.
Ga ik even later kijken, zijn ze een andere wedstrijd gestart met zn vieren.
Aslan zat in de lobby, dus ik stuur Arjan een bericht dat ik wegga, in de hoop dat we allemaal zouden volgen. Jullie hadden je positie al gekozen dus werd de game automatisch al gestart. Toen we zagen dat jullie in de wedstrijd bleven zijn we maar een nieuwe gestart, vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Toen ik keek was As nog een anders spel aan het doen, die gozer is echt snel.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Die As is wel populair.
ik zit soms een halfuur te wachten in de kleedkamer.
En als ik pech heb word er een tweede wedstrijd gestart als ik even pissen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik wacht altijd tot iedereen er is...

Altijd voor het begin van een wedstrijd vraag ik nog of we compleet zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:38:

ik zit soms een halfuur te wachten in de kleedkamer.
LoL ik heb dat ook. Alleen word ik dan gedisconnect zodra de wedstrijd begint, waardoor ik weer een half uur zit te wachten :P

Ben ik trouwens de enige die soms tijdens het spel met een inworp oid gedisconnect word.
Of terwijl de arena opstart ik gewoon 4 uur rond kan dribbelen terwijl jullie allemaal al 39 potjes gespeeld hebben.
ik word hier zo schijtziek van.. heb het soms 2 a 3 keer op een avond.. Het neemt wel het plezier van m'n spelen weg.

Owja.

Als het goed is behoor ik ook eindelijk tot de club van 100 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
~Aankondiging~

Per direct is de inschrijving geopend voor het toernooi voor het Got-United club-kampioenschap Fifa10.
Er zijn, afhankelijk van het aantal aanmeldingen, 16 tot maximaal 24 plaatsen beschikbaar en Got-United members hebben voorrang.
Er zal gestreden worden in 4 poules gevolgd door knock-out rondes die uit een uit en een thuis wedstrijd bestaan tot er uiteindelijk 2 finalisten zijn waarvan er maar 1 kan winnen.
De poule fase zal bestaan uit 4 poules van min. 4 en max. 6 ploegen waar elke ploeg elkaar ontmoet in een uit en thuis wedstrijd.
Alleen de nummers 1 en 2 van elke poule gaan verder, de rest is helaas uitgeschakeld voor deze editie.
Het wedstrijdschema voor de kwart- en halve finales zal bekend worden gemaakt zodra de poules zijn ingedeeld.
De ploeg die je kiest mag maximaal 4 sterren zijn en nog niet eerder gekozen zijn, m.a.w. wie het eerst komt...etc.

Bedenk je goed dat voor je je aanmeld je bereid bent om tussen de 12 en 16 wedstrijden te spelen en je moeite wilt gaan doen om met je tegenstander[s] een afspraak te maken om e.e.a. soepel te laten verlopen en de wedstijden op een redelijk termijn afgerond kunnen worden.
Heb je het druk met werk of school is het mss verstandiger om deze editie aan je voorbij te laten gaan.

Je kunt je aanmelden door onderstaande lijstje te quoten en je nick/psn/club daaraan toe te voegen.

Tip: voeg de mensen uit je poule toe aan je vrienden op psn, dat maakt afspreken een stuk makkelijker.

Mijn dank gaat alvast uit naar VanHolm, Bosluis en HammerNL voor het mee- denken/organiseren d:)b

De eerste 4 deelnemers zijn de organisatoren en tevens reekshoofden.

Deelnemers: [nick/psn/club]
1. Bosluis - Bosluis - Benfica
2. VanHolm - VanHolm - Sampdoria
3. LoneRanger - RW164 - Stade Rennes FC
4. HammerNL - HammerNL - ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

4. HammerNL - HammerNL - VfB Stuttgart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik sla over, mede omdat ik de hele maand maart er niet ben. Anders had ik graag meegedaan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Striptease - Aslanboy1905 - Galatasaray. Alleen 1 probleempje: omdat ik mijn country flag heb veranderd naar eerst turkije daarna duitsland krijg ik al verlies ik +65 punten en als ik win 125 (fifa bug, niet proberen als ik jouw was). Daarom speel ik ook geen fifa online op deze account maar een ander. Als het een probleem is speel ik wel met mijn 'back-up' account,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 01:50:
Striptease - Aslanboy1905 - Galatasaray. Alleen 1 probleempje: omdat ik mijn country flag heb veranderd naar eerst turkije daarna duitsland krijg ik al verlies ik +65 punten en als ik win 125 (fifa bug, niet proberen als ik jouw was). Daarom speel ik ook geen fifa online op deze account maar een ander. Als het een probleem is speel ik wel met mijn 'back-up' account,.
Ik snap je verhaal denk ik, heb je daarom zo'n hoge lvl, ik had je al tot de favorieten gerekend?
Volgens mij heeft dit verder geen effect op de competitie, tenzij je natuurlijk 125 punten krijgt voor een overwinning ipv de standaard 3.
Als het puur om die ranking points gaat lijkt het me geen probleem.

5. Striptease - Aslanboy1905 - Galatasaray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Laat maar

[ Voor 75% gewijzigd door Bosluis op 13-02-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
<knip>

O-)

[ Voor 92% gewijzigd door LoneRanger op 13-02-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

6. PromoX - Arjan1979 - Lille

Waarbij Lille nog wel onder voorbehoud is. De komende tijd ook maar 's oefenen, want ik heb al tijden geen 1 vs. 1 gespeeld.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
7. king-Ray - king-Ray - Fulham

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:36:
[...]

Ik snap je verhaal denk ik, heb je daarom zo'n hoge lvl, ik had je al tot de favorieten gerekend?
Volgens mij heeft dit verder geen effect op de competitie, tenzij je natuurlijk 125 punten krijgt voor een overwinning ipv de standaard 3.
Als het puur om die ranking points gaat lijkt het me geen probleem.

Mij kan je wel als favoriet schrijven hoor :D ik heb aardig wat 1vs1 wedstrijden gespeeld (meer dan 300) en voordat ik die 125 punten kreeg had ik 3600 punten, nu met die bug 5200 ofso maar ik speel door die bug alleen maar tegen mensen die 11000 punten hebben, beetje kut dus want ik verlies dan ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

8. ETM - EdTheMad - West Ham United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Transfer(&ratings) update is gepland voor 24 februari. Het kan best zijn dat er een paar 4 sterren teams nu 4,5 worden.
Wat wordt daar mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Dan heb je een probleem :D Andere team kiezen dan (mss ik omdat gala toch wel aardig wat transfers heeft gedaan, hoop het eigenlijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SR8 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:49:
Transfer(&ratings) update is gepland voor 24 februari. Het kan best zijn dat er een paar 4 sterren teams nu 4,5 worden.
Wat wordt daar mee gedaan?
Tja, onofficieel zeg ik dat je dan mazzel of pech hebt. :P
Om e.e.a nu te gaan uitstellen vind ik een beetje overdreven.
In principe heeft iedereen gewoon gelijke kans omdat je nu een 4 sterren team moet kiezen.
We hebben het er wel even over gehad maar volgens mij was het voor niemand echt een big issue.
Het gaat hoofdzakelijk om de eer en de fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ETM schreef op zondag 14 februari 2010 @ 02:05:
8. ETM - EdTheMad - West Ham United
9. theKruid - Palermo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Palermo, mooie shirts ook ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
yuk na 2 potjes gespeeld te hebben...ging wel lekker btw...2 keer winst...
Liep mijn ps3 vast muziek liep door alleen het scherm bleef zwart.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Sorry dat ik na de 16e min ofso wegging. Het was of mn ps3 kapot slaan of gewoon netjes fifa afsluiten en niet eens aan de ps3 aankomen voordat ik iets geks deed. Maakte toch volgens mij nie uit want na een paar minuten kreeg ik een psn disconnection en liet ik het helemaal voor gezien. Verder vonden jullie mijn omhaal wel geil he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zware poule voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik me ook maar opgeven...