[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

pfff, ik heb er ff genoeg van. Ik zal er over een paar dagen wel op terug komen maar ik blijf het clubs gedoe lastig vinden.

Als je 433 speelt met meer dan 4 man moet je dus een andere positie dan spits invullen. In hoe wij spelen is spelen op het middenveld niet zo leuk. Middenveld is dat gebied waar de bal altijd keihard overheen vliegt. En meer dan een 6 scoren is bijna niet mogelijk daar. In de spits haal ik regelmatig 10-en.

Overigens speelden we ook potjes die wel leuk waren maar de laatste van de avond is meestal een slechte.

Verder spelen zo'n beetje alle tegenstanders in bizarre opstellingen waar bijna niet tegen te voetballen valt.

En last but not least: het lukt me te weinig een positieve bijdrage aan wedstrijden te leveren. Ik vind het gewoon te moeilijk en de meeste avonden eindigen toch met frustrerende wedstrijden. Slechte passes, te lang de bal vasthouden, niet bij de goal komen, noem maar op.

Ik houd van voetbal maar fifa10 clubs lijkt helemaal niet op voetbal, ik denk dat ik voorlopig ff niet mee doe.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
jammer aapzak, we zien je wel weer bij fifa 11 dan ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Aapzak schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:

Als je 433 speelt met meer dan 4 man moet je dus een andere positie dan spits invullen. In hoe wij spelen is spelen op het middenveld niet zo leuk. Middenveld is dat gebied waar de bal altijd keihard overheen vliegt. En meer dan een 6 scoren is bijna niet mogelijk daar. In de spits haal ik regelmatig 10-en.
Het is maar hoe je het invult natuurlijk en hoewel vrij onzichtbaar kun je toch vrij nuttig zijn centraal op het middenveld.
Wat je metname kunt doen is het afdekken van ruimtes en zorgen dat bepaalde passes niet gegeven kunnen worden waardoor hun any/speler iets langer moet denken waardoor wij weer meer kans hebben die bal af te pakken en op z'n minst onze eigen any iets meer tijd geven.
Dan heb je nog de wisselwerking met de andere centrale middenvelder, wanneer die mee opkomt doe je zelf wat stapjes naar achteren om de any te kunnen bijstaan in een mogelijke counter bij balverlies maar je kunt ook blijven hangen op zo'n 20 a 30 meter van het doel voor de afvallende bal.
Ook bij de opbouw van achter uit kun je een rol spelen maar dan moet je jezelf wel aanspeelbaar maken en het ligt natuurlijk ook aan de any.
Speel maar eens met Paay of Dan, krijg je ballen genoeg. :)

Die rating moet je verder niet mee bezig, boeit weinig.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Aapzak schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:

En last but not least: het lukt me te weinig een positieve bijdrage aan wedstrijden te leveren. Ik vind het gewoon te moeilijk en de meeste avonden eindigen toch met frustrerende wedstrijden. Slechte passes, te lang de bal vasthouden, niet bij de goal komen, noem maar op.
Niet te zwaar aan tillen. Ik vind je zeker op het middenveld erg nuttig. Iedere wedstrijd heb jij je bijdrage.
Ik snap wel wat je bedoeld, ik heb zelf ook geroepen er even klaar mee te zijn. Een (korte) break of een paar keer hart van nederland kijken kan al genoeg zijn om het toch weer leuk te vinden.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

king Ray schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:18:
[...]
....... Een (korte) break of een paar keer hart van nederland kijken kan al genoeg zijn om het toch weer leuk te vinden.
:)

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ging wel aardig gisteravond, 3-2 verloren van een 7200 punten team, ook verloren met 5-3 (uit mijn hoofd) van een 8000+ team maar 3e potje stonden we 4-2 voor in de 89e minuut toen ze disconnecten, vind dat zo triest he.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• LoneRanger
  • Niet online
@r!k schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:20:
Ging wel aardig gisteravond, 3-2 verloren van een 7200 punten team, ook verloren met 5-3 (uit mijn hoofd) van een 8000+ team maar 3e potje stonden we 4-2 voor in de 89e minuut toen ze disconnecten, vind dat zo triest he.
Een 8000+ team is een behoorlijke zeldzaamheid, daar zijn er maar 8 van waarvan nog 2 recent actief.
Die 5-3 was tegen een 6500+ team wat overigens ook netjes is. :)

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

LoneRanger schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:14:
[...]

Een 8000+ team is een behoorlijke zeldzaamheid, daar zijn er maar 8 van waarvan nog 2 recent actief.
Die 5-3 was tegen een 6500+ team wat overigens ook netjes is. :)
hmm, dan vergis ik me, we zijn volgens mij wel laatst een 8000+ team tegengekomen.

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Je vergist je niet hoor, Lone bedoelt gewoon dat het een zeldzaamheid is om tegen een 8000+ team te mogen spelen, niet dat het niet mogelijk is :P

• LoneRanger
  • Niet online
@r!k schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:14:
[...]

hmm, dan vergis ik me, we zijn volgens mij wel laatst een 8000+ team tegengekomen.
LoneRanger in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic" ;)

Torpedo Football, de nr6 overall.

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoe dat met die Season Awards (League Cups) zit?
Gisternacht viel me ineens op dat onze season ranking van HGT weg was, blijkbaar is het seizoen alweer voorbij...? Als ik bij Previous Season kijk, staat daar inderdaad wel een ranking (27e) dus zouden we in de prijzen moeten zijn gevallen. *O*
Bij onze Season Awards / League Cups staat er echter niet zo'n mooi bekertje bij. :(

PSN: Bravia87

• Wii4all
  • Niet online
bob87 bij got waren we in het vorige seizoen ook in de top 50 geeindigd, die beker is nog steeds niet bijgeschreven.

Ik denk dat we die mark ritter maar eens moeten mailen voor die trophy ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Lagswitch spelers. Constant lag als wij aan de bal waren.

Link: http://www.eafootballworl...s/741A0001/46550/overview

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Hoe doen ze dat dan? of is dat een bug? Rete irritant in ieder geval als dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Volgens mij zijn er een paar zwaar verslaafden vannacht nog even bezig geweest zeg.
Wie gaat er nou om 3 uur 's nachts nog clubs spelen? :P

had ik het maar geweten. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door LoneRanger op 03-09-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat maak je ook zo vaak mee met 1vs1 potjes. In het begin nergens last van, kom je 1/2 nul voor, verandert de game opeens in een diavoorstelling...

Wedstrijden met een absurde ping moet gewoon automatisch afgekapt worden door de game en er een gelijk spel van maken of een verlies voor diegene met een pauper verbinding/ kleuter die met downloads zit te kloten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
@r!k schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:27:
[...]

Hoe doen ze dat dan? of is dat een bug? Rete irritant in ieder geval als dat gebeurt.
HammerNL schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:12:
[...]

Dat maak je ook zo vaak mee met 1vs1 potjes. In het begin nergens last van, kom je 1/2 nul voor, verandert de game opeens in een diavoorstelling...

Wedstrijden met een absurde ping moet gewoon automatisch afgekapt worden door de game en er een gelijk spel van maken of een verlies voor diegene met een pauper verbinding/ kleuter die met downloads zit te kloten....
Zoek maar eens bij YouTube: Broadcast Yourself. op lagswitch.

[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 03-09-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
LoneRanger schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:28:
Volgens mij zijn er een paar zwaar verslaafden vannacht nog even bezig geweest zeg.
Wie gaat er nou om 3 uur 's nachts nog clubs spelen? :P

had ik het maar geweten. O-)
Zag op eafootballworld dat het Patricia Paay en HenkjanSmits waren. Rare figuren zijn dat....
Van aslan zijn we het wel gewend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Om vervolgens s'middags weer vrolijk verder te gaan, wat een verslaafde ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Posse9 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:29:
[...]

Zag op eafootballworld dat het Patricia Paay en HenkjanSmits waren. Rare figuren zijn dat....
Van aslan zijn we het wel gewend ;)
Nou het begon wel allemaal met Bravia87 (Patricia Paay). Hij wou spelen maar we hadden dus nog 1 nodig dus hebben we zijn broertje gevraagd: Posse (HenkJanSmits). Als het aan mij en Bravia (Patricia Paay) lag zouden we langer spelen maar meneer Posse (HenkJanSmits) zei dat zijn ogen auw deden als hij laat gaat slapen.

PS: Wat was ik gisteren nacht goed trouwens 8).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Striptease schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:43:
[...]

PS: Wat was ik gisteren nacht goed trouwens 8).
Alleen gisteren nacht? ik ken je niet anders :9

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Als ik zeg dat ik altijd goed ben dan zegt posse er weer altijd wat van wanneer ik een mindere potje speel terwijl hij en zijn broer gisteren de slechtste waren (en het ergste was dat we maar met z'n drieën waren dus moest ik weer alles doen maar dat ben ik nu wel gewend).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Hallo Patricia

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het niet terug vinden in het beleid, maar volgens mij mag het wel. Als je de laatste dagen voor Fifa 11 nog even met een 100% VP wil spelen: YouTube: ps3 fifa 10 virtual pro 100% savedata download!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Natte droom gehad? :P
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:24:
Kon het niet terug vinden in het beleid, maar volgens mij mag het wel. Als je de laatste dagen voor Fifa 11 nog even met een 100% VP wil spelen: YouTube: ps3 fifa 10 virtual pro 100% savedata download!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was allang bekend dat je een VP kunt klonen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Is ze weer vrijgezel?
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:24:
Hoe denk je dat mijn gtu vp ineens net zo goed was als mijn andere vp ;)

FFFFUUUUU nieuwe pagina

[ Voor 4% gewijzigd door ETM op 04-09-2010 12:44 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow was al bekend sorry. Naja voor diegene die het nog niet wist dan maar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:27:
[...]

Natte droom gehad? :P

[...]

Was allang bekend dat je een VP kunt klonen. ;)
Ja dat was al bekend maar als je op de link klinkt zie je dat je een 100% VP pro clone kan downloaden wat handig voor mensen kan zijn die nog niet op 100% heeft zoals mij (88%). Maar ik vind mijn VP goed genoeg en youtube links vertrouw ik sowieso niet enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Striptease schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:18:
[...]

Ja dat was al bekend maar als je op de link klinkt zie je dat je een 100% VP pro clone kan downloaden wat handig voor mensen kan zijn die nog niet op 100% heeft zoals mij (88%). Maar ik vind mijn VP goed genoeg en youtube links vertrouw ik sowieso niet enzo.
Er zijn veel problemen met het downloaden van een 100% VP. Het schijnt dat je bepaalde Trophies niet meer kan halen en dat sommige zaken in FIFA 10 niet helemaal lekker meer werken. Ik weet niet of het waar is, ik heb het zelf niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vanochtend eens voor de gein gedaan. Tis enkel een sysdat bestandje vervangen via usb stick. Fifa doet het gewoon normaal. Wel neem je iemand zn config settings over dus die moet je eventueel weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb die 100% VP ook geprobeerd, nadat mijn PS3 kapot is gegaan, maar FIFA sluit bij mij dan niet meer normaal af. Toen meteen er weer af gehaald.

[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 04-09-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Vanmiddag HGT even uitgedaagd maar waren helaas bang om te spelen. Ik kreeg al gelijk diverse pm's van mike, bob en ben dat ik slecht moet spelen en een hoop bedreigingen enzo. Daarna kwamen ze met een ander smoes dat ik de uitnodiging niet accepteer terwijl ik bij 'inkomende uitnodigingen' niks zag dus dat was nog een leugen. Wat een waste of time was dat zeg man, jullie weten toch dat ik beter dan brav ben als any dus volgende keer gelijk opgeven. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-09-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Striptease schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:38:
Vanmiddag HGT even uitgedaagd maar waren helaas bang om te spelen. Ik kreeg al gelijk diverse pm's van mike, bob en ben dat ik slecht moet spelen en een hoop bedreigingen enzo. Daarna kwamen ze met een ander smoes dat ik de uitnodiging niet accepteer terwijl ik bij 'inkomende uitnodigingen' niks zag dus dat was nog een leugen. Wat een waste of time was dat zeg man, jullie weten toch dat ik beter dan brav ben als any dus volgende keer gelijk opgeven. :+
ff wat anders. Jij ging toch bij HGTspelen? Je hebt daar volgens de stats ook een aantal wedstrijden gespeeld. En nu zit je weer bij GTU. Was je toch niet goed genoeg of heb je je weer misdragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Tegen deze club dus ook nooit meer spelen: http://www.eafootballworl.../741A0001/343914/overview. Ze gebruikten de glitch die de wedstrijd stil legt om vervolgens te wachten tot je weg gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bosluis, heb je je PS3 alweer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:00:
[...]

ff wat anders. Jij ging toch bij HGTspelen? Je hebt daar volgens de stats ook een aantal wedstrijden gespeeld. En nu zit je weer bij GTU. Was je toch niet goed genoeg of heb je je weer misdragen?
Ik mis draag me nooit, dat weet je toch ? En ik was te slecht want bij hgt spelen ze op topniveau en mijn vingers kunnen dat niveau niet aan. Ik denk wel dat jij geschikt bent voor HGT.

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-09-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:50:
Bosluis, heb je je PS3 alweer terug?
Nee nog niet. Ik heb gisteren wel een nieuwe gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bosluis schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:11:
[...]

Nee nog niet. Ik heb gisteren wel een nieuwe gekocht :)
Verslaafde. ;) Of ga je de oude verkopen?

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 05-09-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Pacino schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:32:
Tegen deze club dus ook nooit meer spelen: http://www.eafootballworl.../741A0001/343914/overview. Ze gebruikten de glitch die de wedstrijd stil legt om vervolgens te wachten tot je weg gaat...
Deze club moeten we idd echt niet meer tegen spelen. Je kan zielig zijn door met 7 verdedigers te spelen maar deze gasten waren gewoon triest om te zien en spelen totaal niet voor de lol en doen dus alles eraan om te winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-09-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Pacino schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:32:
Hmm volgens mij zijn er meer die hun spel niet konden waarderen:

Something went wrong. We're working on getting this fixed as soon as we can. You may be able to try again. If this problem persists, please let us know by contacting Customer Support
Details: This Club does not exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik hoop dat dat een ban is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-09-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

persoonlijk zou ik het wel mooi vinden om joystick neer te leggen en lekker tv te gaan kijken, kijken wie het eerst opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Ja maar als je nog wilt spelen heb ik toch liever dat verlies om vervolgens nog wat potjes verder te kunnen spelen.
Heb bij 1v1 online wel eens een bug gehad waarbij het scherm van een wissel niet weg ging, toen heb ik de controller neergelegd en ben ik de stad in gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Pacino schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:54:
Ja maar als je nog wilt spelen heb ik toch liever dat verlies om vervolgens nog wat potjes verder te kunnen spelen.
Heb bij 1v1 online wel eens een bug gehad waarbij het scherm van een wissel niet weg ging, toen heb ik de controller neergelegd en ben ik de stad in gegaan :P
Heb ik ook wel een keertje gedaan maar dit doet de tegenstander niet express want gebeurde ook wel eens dat wanneer ik ging wisselen het vast zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Paar leuke potjes gespeeld gisteren.
Eerst zonder de jongens van HGT daarna met de jongens van HGT.
Het liep niet zo bij HGT dus ze wilde even bij ons hun nivo halen, snap ik wel hoor.
Laatste potje was tegen een sterk team met 7 verd. Door een blunder van Posse kwamen we 2-1 achter.
Gelukkig kwamen we goed terug en hebben we toch gewonnen 3-2. Reslutaat -33 punten, hahahah.
Dit zou kunnen omdat frits halverwege de wedstrijd weg was?

PS: lekker geslapen Patries?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Gistermiddag ging weer best ok, 1 potje gruwelijk ingemaakt 9-2 echt bizarre goals vielen er, zo'n beetje elke steekpass die zij gaven kwam aan en was een goal. De andere potjes gingen wel lekker eigenlijk. 1 potje van een 5600 punten team gewonnen die overigens niet op dat niveau leken te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal dit filmpje voor Aslan:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/34601408

Die zegt dit niet te kunnen en bewijs wou zien dat ik het wel kan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:13:

Ferm gedaan, moet je toch eens uitleggen hoe je dit voor elkaar krijgt. :)
Die eerste lukt nog, maar dat shot krijg ik er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hoe doe je dah?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo moeilijk hoor, gewoon schuin op het doel aflopen de Rabona-Fake truc doen en dan terwijl je de L1 of L2 ( balcontrole knop ) in gedrukt houdt 2 x op voorzet drukken en naar voren richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:48:
Niet zo moeilijk hoor, gewoon schuin op het doel aflopen de Rabona-Fake truc doen en dan terwijl je de L1 of L2 ( balcontrole knop ) in gedrukt houdt 2 x op voorzet drukken en naar voren richten.
Wat ik me al lang afvraag: velen van jullie doen voor een keeper te lobben zo een schepbal, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:55:
[...]

Wat ik me al lang afvraag: velen van jullie doen voor een keeper te lobben zo een schepbal, hoe doe je dat?
Daar ben ik nou ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:55:
[...]

L2 + voorzet knop. De standaard lob in fifa is heel moeilijk en deze gaat er bijna altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:58:
[...]

L2 + voorzet knop. De standaard lob in fifa is heel moeilijk en deze gaat er bijna altijd in.
Hmmm, had ik thans al eens geprobeerd dacht ik. Ik doe altijd L1 en schieten. Gaat er toch zo goed als altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de kleedkamer van GTU klaar om een potje te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:04:
Ik zit in de kleedkamer van GTU klaar om een potje te spelen :P
Spijtig genoeg zit ik op het werk en staat hier geen PS3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je baas het goed dat je een beetje op fora bezig bent bent onder werktijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:07:
Vind je baas het goed dat je een beetje op fora bezig bent bent onder werktijd?
Middagpauze. Is nu voorbij, dus nu is het gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Gisteren nacht weer met de boys van hgt gespeeld, speelden goed en hebben alleen 1 keer verloren en dat was tegen een 5k team die 6/7 verdedigers achterin had. En de laatste tijd zie je alleen maar zulke zielige gasten. Wat ze allemaal tegenwoordig doen om te winnen, niet te geloven!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Iedereen kent die wel nu denk ik (L2 + vierhoek). Alleen wordt dit in fifa 11 helaas lastiger of zelfs onmogelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Aslanboy1905 op 06-09-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:27:
[...]

Verslaafde. ;) Of ga je de oude verkopen?
Ik weet nog niet of ik de oude ga verkopen. Hij is nu twee keer kapot geweest dus beetje lullig om te verkopen. Anders gebruik ik hem gewoon op de slaapkamer zolang die het nog doet.

Dan nog even het volgende. Toen HGT begon ben ik ook gevraagd om bij hun club te gaan spelen. Ik heb daar toen een tijdje over nagedacht en toch maar besloten om bij GOT te blijven. Nu door de samenwerking ben ik toch weer gaan twijfelen. Ik heb HGT gevraagd of ik nog steeds welkom ben en dat blijkt zo te zijn. Ik ga dus ook wedstrijden bij HGT spelen en zal mijn VP ook dupliceren zodat ik ook nog bij GOT kan spelen. Misschien wel als Gordon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:51:
[...]

Ik weet nog niet of ik de oude ga verkopen. Hij is nu twee keer kapot geweest dus beetje lullig om te verkopen. Anders gebruik ik hem gewoon op de slaapkamer zolang die het nog doet.

Dan nog even het volgende. Toen HGT begon ben ik ook gevraagd om bij hun club te gaan spelen. Ik heb daar toen een tijdje over nagedacht en toch maar besloten om bij GOT te blijven. Nu door de samenwerking ben ik toch weer gaan twijfelen. Ik heb HGT gevraagd of ik nog steeds welkom ben en dat blijkt zo te zijn. Ik ga dus ook wedstrijden bij HGT spelen en zal mijn VP ook dupliceren zodat ik ook nog bij GOT kan spelen. Misschien wel als Gordon :)
Je reacties zijn meestal wel ongenuanceerd genoeg om het niveau van Goor te benaderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Goed te horen Bos en natuurlijk ook dat je parttime blijft. :)
Sowieso goed om te zien dat ook Michael [Liquidsolo] de kleedkamer van gtu weer gevonden heeft ook al is het tegenwoordig ook als parttimer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:07:
[...]

Je reacties zijn meestal wel ongenuanceerd genoeg om het niveau van Goor te benaderen :+
Dat valt best wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Wie van jullie zijn eigenlijk PES fans die ergens de afgelopen jaren zijn overgestapt op FIFA? Dat ben ik namelijk wel, PES2009 nog gespeeld en in zelfde jaar fifa in de uitverkoop gekocht.
Het was even wennen maar ik vond fifa uiteindelijk beter. Dit jaar belooft PES weer dichterbij te komen maar ik weet niet hoe zij staan in het online spelen en dat geniale VP concept.

mijn geschiedenis:
- ook kick-off en sensible soccer
- perfect eleven / ISSS (SNES) t/m PES09 op PS3
- fifa09 en fifa10 op PS3

[ Voor 15% gewijzigd door Aapzak op 07-09-2010 13:33 . Reden: geschiedenis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Om maar gelijk de hele geschiedenis te geven:
Begonnen met kick off, Wikipedia: Kick Off het beste voetbal spel ooit, vrijheid tot en met als, je naar links wilde lopen liep je naar links, als je niet naar de bal wilde toegaan deed je dat niet (niet zoals met fifa dat je naar de bal toegezogen wordt)

Daarna sensible soccer, was ook wel grappig, zaten veel teams in en je kon zelf poultjes maken met vrienden. Geweldig veel lol gehad.

Fifa vanaf 94 zo'n beetje gespeeld

Daarna heb ik pes 4/5 gespeeld op de xbox 1, games waren echt super en toen kon fifa gewoon niet tippen aan de gameplay van PES.

Toen een poosje stil, daarna wilde ik weer een voetbalspel nemen op basis van de slechte online ervaringen van de laatste pessen en de opties die in fifa zitten voor fifa gekozen en het bevalt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 07-09-2010 13:44 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Wat mij betreft heeft Konami de voetbalgames gedomineerd vanaf 1994 tot 2008. Dat is een lange periode met als hoogtepunt PES6.

Enige waar ik echt niet meer tegen kon, de manier waarop je tegengoals krijgt. Het zijn altijd AI fouten. Verdedigers die de bal over de lijn lopen, of tijdens het terugsprinten ineens inhouden waardoor de spits vrije doorgang heeft, belachelijke overtredingen van AI spelers in de 16. Ik kon redelijk verdedigen maar daar valt gewoon niets tegen te doen.
In FIFA heb ik nu ervaren hoe mooi het VP principe is en hoe online voetbal ook kan zijn. Echt heel goed gedaan in FIFA, dat zie ik ze bij Konami niet zomaar overtreffen, toch ben ik dit jaar erg benieuwd naar PES.

[ Voor 7% gewijzigd door Aapzak op 07-09-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een request verstuurd om teamgenoot te worden!

Ben sinds dit jaar overgestapt van PES naar FIFA en verwacht eigenlijk FIFA11 te gaan kopen. Deze modus vind ik zeer vermakelijk en hoop dus voor het begin van het nieuwe seizoen een aantal wedstrijden met jullie mee te kunnen doen om alvast te oefenen voor FIFA11.

Pro accom: 43%
PSN nick: dabb16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het was metname vannacht toch wel weer erg gezellig en goed om te zien natuurlijk dat deze constructie prima werkt. :)
Verder ook wel slim om een chat in de achtergrond te hebben lopen zodat je veel sneller kunt communiceren wanneer de tegenstander b.v. met 7 tegenstanders speelt en je op tijd kunt quiten of dat de tegenstander weinig punten heeft en je dus niet O-) moet scoren in de eerste 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die chat is idd makkelijk heb er tot nu toe nooit aan gedacht.
ik heb een paar andere gasten in mijn psn lijst die het voor RDR gebruiken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:22:
Het was metname vannacht toch wel weer erg gezellig en goed om te zien natuurlijk dat deze constructie prima werkt. :)
Verder ook wel slim om een chat in de achtergrond te hebben lopen zodat je veel sneller kunt communiceren wanneer de tegenstander b.v. met 7 tegenstanders speelt en je op tijd kunt quiten of dat de tegenstander weinig punten heeft en je dus niet O-) moet scoren in de eerste 5 minuten.
Ja gisteren avond ging het wel erg lekker. Paay was zoals altijd man of the evening haha hij speelde zeer goed en dan zeurt ie altijd dat ik beter ben, wat een talent pfff. En we hadden weer 4k punten maar na dat we de laatste pot verloren hebben staan we nu als het goed is op 3997. En de 'sjet' mag best een andere naam hebben want deze heeft grappenmaker posse bedacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-09-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Aapzak schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:36:
Wie van jullie zijn eigenlijk PES fans die ergens de afgelopen jaren zijn overgestapt op FIFA? Dat ben ik namelijk wel, PES2009 nog gespeeld en in zelfde jaar fifa in de uitverkoop gekocht.
Het was even wennen maar ik vond fifa uiteindelijk beter. Dit jaar belooft PES weer dichterbij te komen maar ik weet niet hoe zij staan in het online spelen en dat geniale VP concept.

mijn geschiedenis:
- ook kick-off en sensible soccer
- perfect eleven / ISSS (SNES) t/m PES09 op PS3
- fifa09 en fifa10 op PS3
Speelde FIFA van 98 t/m 2002 (potjes van FIFA 98 RTWC in de zaal waren altijd geweldig: Bravia speelde dan altijd met de muis, aangezien we met 3 waren en ik met een gamepad met welgeteld 2 knoppen :9 )
Daarna Winning Eleven variant van PES 2 (mis dat Japanse commentaar nog altijd ;) ) en PES van 4 t/m 2010. Ondertussen wel eens potjes met Brav FIFA 09 gespeeld. Sinds de kerst m'n eigen ps3 en speel ik nauwelijks nog PES. PES 4 vond ik het leukste, mede door de reïncarnatie van (jawel) Martin Posse :*)

Overigens in m'n vroege kinderjaren ook nog ITALY 90, EC '92 en Goal! (NES) gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 21:22
Over wat voor chat hebben jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gewoon de psn chat, die boven de message box zit.
Daar kun je met zn allen joinen en vervolgens kun je daar ook in de rust of zelfs tijdens de wedstrijd sjatten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Posse9 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:10:
[...]

Speelde FIFA van 98 t/m 2002 (potjes van FIFA 98 RTWC in de zaal waren altijd geweldig: Bravia speelde dan altijd met de muis, aangezien we met 3 waren en ik met een gamepad met welgeteld 2 knoppen :9 )
Daarna Winning Eleven variant van PES 2 (mis dat Japanse commentaar nog altijd ;) ) en PES van 4 t/m 2010. Ondertussen wel eens potjes met Brav FIFA 09 gespeeld. Sinds de kerst m'n eigen ps3 en speel ik nauwelijks nog PES. PES 4 vond ik het leukste, mede door de reïncarnatie van (jawel) Martin Posse :*)

Overigens in m'n vroege kinderjaren ook nog ITALY 90, EC '92 en Goal! (NES) gespeeld.
Eens! PES 4 was de beste al verloor ik toen vaak van mijn broer :o Na PES 6 overgestapt naar fifa tot en met fifa 08. Daarna niks meer gekocht omdat de ps3 helemaal IN was en de ps2 OUT en ik speelde toch altijd op de PC dus was geen big deal. Maar sinds kerst heb ik een ps3 gekocht en gelijk de demo's gespeeld (PES 2010 en FIFA 10) en daarna besloten om FIFA 10 te halen en ik heb daar gelukkig geen spijt van gehad maar ben er wel helaas soort van verslaafd aan geraakt al speel ik niet meer nadat ik van school kom terwijl ik dat vroeger wel deed :P.

En als elk potje dus ongeveer 15 minuten duurt en je hebt rond de 400 online clubs gespeeld ben je echt wel verslaafd en dan heb ik het aantal 1vs1 van mezelf wedstrijden nog niet eens meegerekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-09-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begon op de sega met een heel slecht voetbalspel, weet nog dat ik fifa world cup 98 veel speelde en fifa 2000. later This is football 2003 en kreeg toen het eerste PES deel en was verkocht
heb alle delen van pes tot vorig jaar, dit jaar is mn eerste fifa weer

oftewel zoals velen van jullie de overstap gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Arjan de team waar we net tegen gingen spelen is niet opnieuw begonnen, heb even onderzocht maar ze zijn zeer slecht. Ze speelden vast hun beste spel tegen ons want met ons meegerekend hebben ze nu 6 keer achter elkaar verloren.

http://www.eafootballworl.../741A0001/421788/overview

[ Voor 12% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-09-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Zag het ook ja. Ik vond ze goed spelen, maar misschien waren we zelf ook wel niet al te best. Wedstrijd erna was ik in ieder geval niet echt goed en die verloren we ook. Die is echter (nog) niet geregistreerd.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Die chat is inderdaad handig, had ik nog niet eerder gebruikt.
2 potjes gedaan gister, een quit van de tegenstander in de rust, toen speelde we erg goed.
Hoogtepunt was toch wel mijn pass richting cornervlag ;)
2e wedstrijd kansloos verloren, 7 verdedigers en 1 spits die vanuit iedere hoek scoorde.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Gisteren alleen maar teams met 7 verdedigers gezien, niet normaal hoe het aantal 'zielige clubs' zijn gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:36:
Ik ben er eigenlijk wel uit, zo gelijk maar even in de pre-order zetten. :)
Het wennen valt opzich nog wel mee, ik heb nu de controls zoals ik het wil en dan is het prima te doen.

De vrijetrappen van de cpu gaan er toch steeds wel vrij makkelijk in, van de 8 tegendoelpunten waren er toch zeker 4 uit een vrijetrap.
De enige vrijetrap die ik tot nu toe kreeg eindigde ergens in de 3e ring maar dat komt vast wel een keer goed.
Jockey, zoals ik dat ken uit Fifa, zit er ook in, perfect om je verdediger rugdekking te geven die druk zet op de aanvaller maar ook om een voorzet eruit te halen.
Ik ben nog niet te diep in de strategieën gedoken maar echt fijn dat je gewoon wat spelers kunt "verslepen" naar een aangepaste positie en weer door kunt gaan.
Nu er nog even weer achter komen hoe de truckjes ook al weer moeten en hoe de buitenspelval op te zetten. :)

PES is wat mij betreft weer helemaal terug. :)

bovenstaande is gebaseerd op 5 potjes demo.
RW, wat lees ik nou, ga je overlopen naar de concurrent? :o
Hopelijk heb je Fifa 11 ook al gepreorderd? >:)

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pes zal nooit kunnen tippen aan het clubs voetbal van fifa....

Tenminste dit jaar niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bob87 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:01:
[...]

RW, wat lees ik nou, ga je overlopen naar de concurrent? :o
Hopelijk heb je Fifa 11 ook al gepreorderd? >:)
Ik ben geen fanboy[tm], al heette het sega-soccer, als het een goede footy is koop ik hem. :P
Wbt Fifa11 weet ik nog niet, wat ik zo zie kan me nog niet overtuigen dus wacht ik de demo nog even af wat overigens ook voor Pes gold.
Ik ben zwaar onder de indruk van de AI in PES en de "dynamic gameplay", erg mooi hoe de AI anticipeert maar ook je eigen poppetjes die door de AI bestuurd worden maken ruimte etc.
Jij als liefhebber gaat nog grote moeite krijgen hem niet te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Ja maar wie gaat er dan bij FIFA 11 bij GoT stofzuigen op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Omg je hebt me teleurgesteld R. Ik hoop nog dat je van gedachten veranderd.
Jij > GoT dus zonder jou geen GoT dat je dat even weet en dat daar geen clubs is en online zwaar zuigt.

Ik weet dat sommige over willen stappen naar PES omdat ze het met de bugs zat zijn maar geloof me aan PES ga je je nog meer ergeren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zullen vast genoeg zijn die als PES zo goed blijkt alsnog ook wel Fifa kopen voor het clubs voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Een paar maanden geleden zat ik te twijfelen of ik PES11 of FIFA11 zou gaan kopen maar toen las ik een interview met de vraag en antwoord:
IGN AU: Please explain more about the online league in the game – will you be able to play 10 vs 10, or with two players at home on the same console VS others online, for example?

Shingo Takatsuka: The online play is basically the Master League, so it's 1 on 1. It will be possible to have multiple players playing online in a different game mode, but we'll address that later. You won't be able to play local multiplayer, no (that is, no split screen multiplayer for a couple of friends in one house).
Dat was genoeg voor mij om niet verder te gaan lezen.

Online clubs is echt wel populair geworden en dit is voor mij al de reden om FIFA 11 te kopen en geen PES. Ik denk niet dat ik de enige ben die zo denkt maar ik vind het wel dom van Konami dat ze nog steeds geen online 10vs10 introduceren terwijl FIFA dit al sinds 09 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Voor mij ook gewoon weer fifa 11 opzeker. Clubs maakt het verschil.
Verwacht de meeste verslaafden gewoon weer te zien daar ;)

hand in hand

• Bosluis
  • Niet online
Balen zeg gisteravond. Ik krijg een voorzet van Bas, mijn VP duikt heerlijk naar de bal komt de bal via mijn hoofd tegen een verdediger aan en die loopt hem in het doel :( Dat zou mijn laatste duik kopbal geweest zijn en dus de 100% VP. Wie weet gaat ie nog komen voordat Fifa 11 er is. Er staat nog steeds een taart op voor degene die mij de beslissende assist geeft!

• Aslanboy1905
  • Niet online
EA heeft een aparte site gemaakt voor fifa 11 clubs waar je aan toernooien kan deelnemen enzo, misschien handig dus:

http://www.fvpa.co.uk/

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-09-2010 09:33 ]

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:44:
Online clubs is echt wel populair geworden en dit is voor mij al de reden om FIFA 11 te kopen en geen PES. Ik denk niet dat ik de enige ben die zo denkt maar ik vind het wel dom van Konami dat ze nog steeds geen online 10vs10 introduceren terwijl FIFA dit al sinds 09 heeft.
Voor de duidelijkheid, ik ga PES niet halen voor haar befaamde online opties maar dus puur voor ofline/master-league. ;)

• king Ray
Striptease schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:33:
EA heeft een aparte site gemaakt voor fifa 11 clubs waar je aan toernooien kan deelnemen enzo, misschien handig dus:

http://www.fvpa.co.uk/
Ziet er leuk uit, GOT vs HGT;) kom maar op :9

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
king Ray schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:40:
[...]

Ziet er leuk uit, GOT vs GTU ;) kom maar op :9
Ben ik nou gek of bedoel je GoT/GTU vs. HGT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ja dat bedoel ik ook :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we zijn met HGT GTU een aantal keer tegen gekomen met een random match maar GTU quitte keer op keer als ze ons zagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:34:
[...]

Nou we zijn met HGT GTU een aantal keer tegen gekomen met een random match maar GTU quitte keer op keer als ze ons zagen 8)7
Lol wie deed dat hAHAHA :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
De keer dat ik erbij was, was het in ieder geval zo dat we al 9-0 verloren hadden daarvoor en dus gewoon geen zin hadden om weer met die getallen te veliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacino schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:54:
De keer dat ik erbij was, was het in ieder geval zo dat we al 9-0 verloren hadden daarvoor en dus gewoon geen zin hadden om weer met die getallen te veliezen.
Ja er is een paar keer gespeeld, maar toen was ik er niet bij.

Heb denk ik 3 keer meegemaakt dat we toevallig GTU tegenkwamen ( zonder daarvoor tegen elkaar gespeeld te hebben ) en GTU quitte die keren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik heb hem nooit gequit of geweigerd. Heb wel met 8-0 klop gehad en had daarna gelijk een mini break nodig.
Nu Bos ook bij jullie zit voorzie ik weer kansen voor ons ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:34:
[...]

Ik heb volgens mij 2 of 3 keer "geweigerd" tegen HGT, had ik op dat moment geen zin in. :P
De rest vroeg zich dan wel af waarom ik quitte dus het is niet zo dat HGT ontweken werd door GTU.
Was volgens mij ook nog van voor het kloon tijdperk, die 8-0 was ik gewoon bij.
Als ik me niet vergis zaten er een stuk of 3 ontmoetingen tegen GTU tussen de eerste 7 wedstrijden van HGT. ;)

Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste