[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Uittrappen van de keeper moet je diagonaal nemen.
Rechts vanaf het strafschop gebied schiet je naar de linkerspits en visaversa.
Dan vliegen de ballen niet ver over de spitsen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je hoeft uittrappen trouwens niet altijd met de balk vol te schieten.

Als je iets voor het rooie de knop loslaat dan heb je grote kans dat de bal ter hoogte van de spits komt. Als die lang is kan hij hem bijna altijd wel doorkoppen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob87 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:17:
[...]

Dit vind ik inderdaad wel een treffend voorbeeld. :)
Wij spelen, zoals iedereen inmiddels wel weet, bijna altijd 4-3-3. Als dan bijvoorbeeld Michael online is met die lange, veel te vaak McDonalds bezoekende VP van hem, staat hij eigenlijk bijna altijd centraal in de spits en dan zetten we er snelle, behendige spitsen omheen, bijvoorbeeld Posse en Hammer. Bij doeltrappen levert dat bijna altijd gevaar op, doordat de any die op Michaels hoofd legt, hij kopt door en meteen ontstaat er gevaar.

Dat zijn inderdaad maar kleine dingetjes die (achteraf) ook nog eens heel logisch klinken, maar als je ze ook daadwerkelijk uitvoert, maakt dat het spelen al veel eenvoudiger.
Haha Bob 8) . Ja klopt wel we creëren veel vanuit een doeltrap,
was er gisteravond niet, ik kom vanavond laat ( minimaal 11 uur ) wel weer HGT, ga eerst bij een vriend van me de tot de media gebombardeerde 'nu al wedstrijd van het jaar van ajax' kijken.

GO AJACIEDEN! BLOED ZWEET EN TRANEN JeWaitselluf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:18:
Je hoeft uittrappen trouwens niet altijd met de balk vol te schieten.

Als je iets voor het rooie de knop loslaat dan heb je grote kans dat de bal ter hoogte van de spits komt. Als die lang is kan hij hem bijna altijd wel doorkoppen.
Gewoon voor het makkelijke bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Misschien wat om vanaaf om 7 uur online te komen voor de ajacieden en andere voetballiefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Vanmiddag ff 2 potjes met Henk en Paay gespeeld, ik snap opeens wat je bedoelt King :P
Jammer genoeg waren de wedstrijden tegen teams met minder dan 500 punten, maar de eerste werd 10-0 en de andere met 7 verdedigers 5-2. Die loopacties en passes zijn van een heel ander niveau dan ik gewend ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Sorry jongens, mijn internet viel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Pacino schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:21:
Vanmiddag ff 2 potjes met Henk en Paay gespeeld, ik snap opeens wat je bedoelt King :P
Jammer genoeg waren de wedstrijden tegen teams met minder dan 500 punten, maar de eerste werd 10-0 en de andere met 7 verdedigers 5-2. Die loopacties en passes zijn van een heel ander niveau dan ik gewend ben :P
neem deze ervaring mee en verbeter je eigen passing en lopen en help de rest daar ook beter in te worden, geef lekker tips tussen de wedstrijden door, zo maken we GTU beter.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik denk trouwens dat ik van meer waarde kan zijn als ik vaker op dezelfde positie speel. Ik speel graag vanaf de linkerkant, hetzij LAM, danwel linkerspits. Maar vanaf rechts lukt dat ook wel aardig, voorzetten zijn dan slechter maar de schoten beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 21:22
Was een lekker potje net (de 4-1)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Zo, die pot van net was lekker :o

specs

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je bent veel te vroeg weggegaan. ;)

De pot erna 5-0 zonder juryleden.
5-8 tegen een ploeg die net begonnen is maar nog geen pot verloren heeft. [11-2-0]
Die uitslag is nog geflatteerd ook en sterke doelpunten van onze kant en spannend toen het 5-6 werd.
Helaas geen superpot van mij als any.
Tenslotte nog een leuke 3-0 afsluiter, geen super team maar wel erg zakelijk gespeeld en weinig weggegeven.
Wel jammer dat die overwinning een -40 opleverde tegen een team dat maar 300 puntjes minder heeft/had.

Only fools are enslaved by time and space.

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

lekkere potjes

Je merkt dat als je een paar keer in dezelfde opstelling speelt het na een paar potjes echt beter gaat. Bij die laatste 3-0 stond ik voor de 4e achter elkaar in de spits en pas het laatste potje liep dat echt lekker. Dat is toch even wennen aan elkaar.
De laatste potjes ging bijv. het doorkoppen van de doeltrappen een stuk beter. En ook de wisselwerking met de zijspitsen liep steeds beter. Het waren lekkere potjes.

• Pacino

• LoneRanger
  • Niet online
Moet je er even bij vertellen dat het voortkwam uit een kleine discussie of je de doelman mag hinderen bij een uittrap wat in het spel dus kan. ;)
Weet de geïnteresseerde gelijk waarom we maar 4 wedstrijden in 2 uur hebben gespeeld. :P

• Pacino
LoneRanger schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 04:20:
Moet je er even bij vertellen dat het voortkwam uit een kleine discussie of je de doelman mag hinderen bij een uittrap wat in het spel dus kan. ;)
Weet de geïnteresseerde gelijk waarom we maar 4 wedstrijden in 2 uur hebben gespeeld. :P
Ik zag meer heil in dit 1-2tje met jou :) Scheelt me wat uitleg om 4 uur 's nachts :P

edit: Dat herinnert me meteen eraan dat ik maar eens moet gaan slapen, minder dan 5 uur slaap is ook weer niet zo gezond :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Pacino op 26-08-2010 04:27 ]

• theKruid
4 uur nog een potje?

Had me gebeld..

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ging echt lekker gisteravond, paar potjes als LS gespeeld met (sorry weet niet meer met wie) 2 andere vast op Sp en Rs en de wisselwerking werd steeds beter. Allemaal ook aantal keer lekker gescoord. Jammer dat de 1e 2 tegenstanders ermee kapten, 1 in de 1e helft al, 2e in de 88e minuut die vond ik echt te triest.

die 5-8 was ook een bizarre wedstrijd, 6-3 achter komen en dan nog tot 5-6 komen. Jammer dat het daarna gedaan was maar je zag opeens groei gisteren. Vanavond wordt meedoen wat lastig maar hopelijk morgenavond weer.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• slico
@ @r!k
De RS was ik, de SP was het laatste potje voor de Any, daarvoor speelde volgens mij Aapzak er.

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Wat mij gisteravond opviel toen ik (lees: Henkjan) meespeelde, was hoe jullie invulling geven aan het 4-3-3 systeem. Heb dat toen ook al gezegd in FIFA zelf, maar dacht: zet het hier ook nog maar even neer.
Bij die 4-3-3 (die wij bij hgt spelen en volgens mij gebruiken jullie die ook) is het niet de bedoeling dat de RS en LS tegen de zijlijn aan gaan spelen. 't Is juist bedoeld om met snelle en korte combinaties van de 3 spitsen door de verdediging heen te snijden. Bij HGT zie je vaak driehoeken ontstaan. 1 heeft de bal, de ander biedt zich aan in de breedte en de ander gaat diep (mocht het niet duidelijk zijn maakt Ed hier met alle plezier nog een schetsje van in paint ;) ).

Natuurlijk kan de RS wel naar de zijlijn uitwijken om bijv. aanspeelbaar te zijn als de bal bij de rechtsback is, maar niet te veel.
Wat ik gisteren zag: de rs staat aan de zijlijn met de bal. De spits staat ong. halverwege de breedte van het veld en de LS staat aan de andere zijlijn. Gevolg: de rs kan de bal nauwelijks kwijt, waardoor je risicovolle passes moet geven. Tegen goede teams kom je dan behoorlijk in de moeilijkheden. Dan krijgt de any ineens wel heel veel tegenaanvallen te verwerken en valt er vroeg of laat door balverlies een bal aan de verkeerde kant binnen.
Als de rs uitwijkt naar de zijlijn moet de ls minstens halverwege de breedte van het veld staan. En de SP moet echt onmiddellijk aanspeelbaar zijn. Hoewel de ls en sp in zo'n situatie ook van rol kunnen wisselen. Vergeet daarbij ook niet dat één van die twee de diepte moet zoeken en de ander zich aanbiedt voor de bal.

Tot slot: probeer als je de bal wil hebben, ook al een plan te hebben bedacht wat je ermee wilt gaan doen. Kijk hoe de tegenstander je aanvalt en hoe je eventueel meteen weg moet draaien. Als je in je rug gedekt wordt, moet je natuurlijk niet die kant op gaan draaien. Of als je 'm meteen door wilt gaan spelen, bedenk dan voordat je de bal hebt of de bal hoog/laag diep/in de voeten moet. En als je een bal naar links wilt spelen, draai dan niet open naar rechts om vervolgens dan toch maar weer naar links te draaien omdat daar de vrije man staat. Dat moet je al hebben gezien voordat je de bal krijgt, zodat je in 1x de goede oplossing hebt. Dan zul je zien dat het allemaal een stuk sneller gaat en je veel minder balverlies hebt.

Hoop dat jullie dit een beetje snappen en dat jullie er wat aan hebben in de wedstrijd.

Verwijderd

ik word zo hard keeper hé als ik dat filmpje zie.

Sorry dat ik de laatste tijd er niet meer zoveel ben ... komt ervan als je gf dansles / optredens geeft en je moet invallen als vervoer en zelfs stand in .........

Vanavond normaal op post !

• slico
@Posse9
Je verhaal klopt, ik wil alleen nog wel wat aanmerken.
Zelf speel ik veel RS. Bij de opbouw sta ik meestal ver naar buiten, richting de zijlijn.
De any kan dan makkelijk de bal kwijt en kan mij makkelijk diep zenden via de achterlijn.
Als dit lukt, ligt er veel ruimte voor me en kan ik er zelf nog voor kiezen om de bal voor te geven of om te passen naar de rand van het strafschopgebied.
Als het via de opbouw niet lukt om de bal langs de zijlijn te krijgen, dan loop ik terug naast de sp om zo de combinatie aan te gaan.
Helaas lukt dit niet altijd, maar gisteren van 11 uur tot 12 uur liep dit erg lekker.

[ Voor 7% gewijzigd door slico op 26-08-2010 15:09 ]

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Daar kan ik aan toevoegen dat ik gisteren SP speelde en er inderdaad voor zorgde dichtbij aanspeelbaar te zijn als een zij-SP naar de buitenkant ging.

Het is lastig want Slico heeft een valide punt. Als half speler is het vervelend als je de bal niet verder naar voren kunt spelen langs de lijn. Een aanspeelpunt voor langs de lijn is heerlijk. Dat botst beetje met de 3 echte spitsen taktiek. Volgens mij hadden wij gisteren het combineren daarvan redelijk door.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik herken het verhaal van posse heel erg maar moet er ook bij zeggen dat er 2 potjes waren waar we heel erg veel ruimte aan de zijkant kregen en daar ook gretig indoken.

Wel vind ik het een heel goed punt wat hij aansnijdt en het potje wat we met 5-8 verloren zag je dit ook al een beetje ontstaan, ik stond zelf al minder aan de zijkant, nog steeds wel meer dan posse ongetwijfeld bedoeld maar ja het is ook gewoon wennen wat het lekkerst speelt he. Wellicht eens een keer een aantal spelvormen uitwerken hier? Ik heb begrepen dat we iemand met super paint skills hebben om het uit te tekenen :P

• Pacino
Het kan best dat het bij sommige wedstrijden aardig loopt over de flanken, maar binnendoor is toch echt veel effectiever. Als je met de 3 spitsen bijvoorbeeld een diagonale streep van achter naar voor maakt en snel doorpasst staat de laatste spits vaak voor maar 1 of 2 verdedigers, die tikt hem dus zo binnen. Daarbij heeft de middelste schakel (vaak de middelste spits) de keuze om de laatste man ook via een steekpass nog weg te sturen. En er is altijd wel een aanspeelmogelijkheid voor de speler die de bal heeft.

• slico
Ik denk dat we allemaal wat gelijk hebben.
Als er veel ruimte is op de flanken door de opstelling van de tegenstander dan kan het goed lopen via de zijkanten.
Zodra de opstelling van de tegenstander geen ruimte geeft voor vleugelaanvallen, dan moeten we het door het midden proberen.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

@r!k schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:32:
.... Ik heb begrepen dat we iemand met super paint skills hebben om het uit te tekenen :P
Nee die hebben we niet, hoezo? O-)

[ Voor 74% gewijzigd door ETM op 26-08-2010 15:53 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Pacino
Metyh we wachten op je.... :P

• slico
@Pacino
Af en toe heb je vervelende broertjes die de tv inpikken, terwijl ik vergeet mijn PS uit te zetten |:(

[ Voor 27% gewijzigd door slico op 26-08-2010 16:03 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

@r!k schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:32:
Ik herken het verhaal van posse heel erg maar moet er ook bij zeggen dat er 2 potjes waren waar we heel erg veel ruimte aan de zijkant kregen en daar ook gretig indoken.
Ik denk dat dat ook prima kan, maar daar moet de rest van het team zoals Posse aangeeft dan ook op anticiperen:
Als de rs uitwijkt naar de zijlijn moet de ls minstens halverwege de breedte van het veld staan. En de SP moet echt onmiddellijk aanspeelbaar zijn. Hoewel de ls en sp in zo'n situatie ook van rol kunnen wisselen. Vergeet daarbij ook niet dat één van die twee de diepte moet zoeken en de ander zich aanbiedt voor de bal.
Probeer dus de ruimtes tussen de spelers niet te groot te maken. Als de rechterspits aan de zijkant de bal heeft is het niet handig om als linkerspits helemaal aan de andere kant van het veld te blijven hangen. Die moet dan gewoon meer naar het centrum en de centrumspits kan dan weer meer richting de rechterspits gaan. Doordat je vaak dan meerdere spelers hebt die aanspeelbaar zijn is het ook moeilijker te verdedigen.

And I'm the only one and I walk alone.

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
straks weer vol er tegenaan mannen, of eerst Feyenoord kijken ? :)

• Pacino
Waren weer erg lekkere wedstrijden vanmiddag, vooral de 4-1 tegen dat 5.4k team. In 1 minuut maakten we even 4-0 van de 1-0 voorsprong :)

En Bart ik wilde je nog wat zeggen maar je was te snel weg:
Probeer veel minder diep te gaan als Spits (middelste spits), zo hebben we een goed aanspeelpunt in het midden van het veld die dan weer de LS en RS kan bedienen.

Een paint schetsje van het 433 systeem zou wel handig zijn eigenlijk :9

[ Voor 9% gewijzigd door Pacino op 26-08-2010 18:07 ]

• slico
De rating gaat ook snel omhoog met de hgters erbij.
Van 2800 naar 3400 in een paar dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
slico schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:49:
De rating gaat ook snel omhoog met de hgters erbij.
Van 2800 naar 3400 in een paar dagen!
voor we het weten staan we weer op 5000.

Gister toch weer een paar potjes gespeeld. Ik moest even wat agressie kwijt na het drama van feyenoord.
Kruid was lekker bezig als any, jammer dat je de standaard 433 opstelling moet gebruiken.
Kan iemand anders die aangepaste 433 opsteling bij zijn gedeelde tactieken neerzetten? Kruid kan hem niet downloaden bij mij??

1 wedstrijd speelde we met een verzwaard middenveld. Pacino en Frits waren de stofzuigers op het middenveld. Dit is toch wel een voordeel vind ik.

1 wedstrijd met Pacino en Its was ook wel leuk. Door een mooie goal van Pacino komen we 1-0 voor.
Vervolgens komen ze 10 minuten voor tijd op1-1. Direct vanaf de aftrap zetten we een aanval op maakt its zich kwaad gaat dwars door 3 verdigers heen en scoort de winnende 2-1.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Opzich is de standaard 4-3-3 niet ernstig.
Alleen heet de LS dan LV en de RS RV.
Meestal zijn de voorste 3 toch bezet door VPs.

Daarnaast ga ik volgende week met vakantie en als ik terug kom, komt Fifa 11 zowat uit.
Ik speel dus nog wat afzwaai wedstrijdjes in fifa10 en zal Maandag wel mn ereronde lopen.
Ik denk dat een publiekswissel er alleen niet inzit voor mn VP.
Hij is onherkenbaar geworden, nadat ik theKruid gekruist hebt met Gullit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
king Ray schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Kan iemand anders die aangepaste 433 opsteling bij zijn gedeelde tactieken neerzetten? Kruid kan hem niet downloaden bij mij??
Ik heb die opstelling ook geshared en volgens mij heeft pacino de opstelling ook.
king Ray schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:31:
1 wedstrijd met Pacino en Its was ook wel leuk. Door een mooie goal van Pacino komen we 1-0 voor.
Vervolgens komen ze 10 minuten voor tijd op1-1. Direct vanaf de aftrap zetten we een aanval op maakt its zich kwaad gaat dwars door 3 verdigers heen en scoort de winnende 2-1.
Was een gelukje, wilde een pass naar jou doen maar VP reageerde niet, dan maar knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ITssME schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Ik heb die opstelling ook geshared en volgens mij heeft pacino de opstelling ook.
Ik ga naar gedeelde taktiek van King.
Zie bij opstelling 4-3-3 staan.
Deze selecteer ik met kruisje en dan vlieg ik naar de oefenarena, zonder VP en heel de boel staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:59:
[...]

Deze selecteer ik met kruisje en dan vlieg ik naar de oefenarena, zonder VP en heel de boel staat vast.
aardig gek, ik weet dat aap en RoBu hem ook bij mij hebben weg gehaald.

gebeuren wel meer rare dingen. Zo blijft het vreem dat ik standaard een DC krijgt zodra Robu de any is 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
[...]

Vaag, probeer die van mij of pacino eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
[...]

Heb je daarna als je een wedstrijd gaat spelen ook allemaal strepen op het veld waardoor het lijkt op een rugbyveld? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey posse word er nog gevoetbald vanmiddag ed en ik w88 op steun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Heb je daarna als je een wedstrijd gaat spelen ook allemaal strepen op het veld waardoor het lijkt op een rugbyveld? :9
Nee, deze maand ligt het veld er keurig bij.
Dit keer kan ik de terreinknecht even niet de schuld geven.
Maar tis altijd wat idd 8)7

Nooit meer gehad overigens, dat alle buitenspelvallijnen op het veld blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:17:
hey posse word er nog gevoetbald vanmiddag ed en ik w88 op steun
Volgens mij is dit je eerste post hier of niet? ;)
Kom straks nog wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bas gefeliciteerd je hebt het topic gevonden!

Kostte het veel moeite?

Dit is een test ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:42:
Bas gefeliciteerd je hebt het topic gevonden!

Kostte het veel moeite?

Dit is een test ;)
Nee, want Ed is hier ook ;)

Test geslaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Er zijn 5 mensen online van GoT, maar geeneen zie ik in de kleedkamer...
Kom op jongens, even een vroege game spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik heb niet overal een ps3 staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Ik ben er nu maar we zijn maar met z'n 2en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wii4all schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:00:
ik heb niet overal een ps3 staan.
hahahaha, moet jij ook gewoon werken :P

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Nee, want Ed is hier ook ;)

Test geslaagd
Is het waar dat je een half jaar gezocht hebt naar dit topic? :P

Beter laat dan nooit, welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Als er nog een derde persoon zin heeft in paar potjes met clubs, we zitten te wachten. Fr1tsie heeft er volgens mij genoeg van na een 10sec potje :P Hij speelde een wedstrijd in zn eentje door :P

edit:
De potjes vanmiddag waren nog best wel aardig, begonnen met een 5-1 winst. Daarna een potje dat helaas een stuk slechter liep, maar het laatste vond ik een erg goed potje. De loopacties van Fr1tsie en Metyh waren lekker, zo kreeg ik als any gemakkelijk de bal kwijt en konden ze ook nog wat verder combineren. Helaas werd het na een 2-0 voorsprong nog 2-2, en dat terwijl dat naar mijn gevoel de enige 2 momenten waren dat ik de wedstrijd niet onder controle had als any...Maar goed, de winst verdienen tegen een 3700p is ook mooi.

[ Voor 72% gewijzigd door Pacino op 27-08-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
@Pacino
Ik vond zelf de loopacties wel goed, maar het passen zelf tegenvallen, zeker van mij.
Dan wacht ik weer te lang of dan loop ik me weer vast... Dat kan zeker nog beter.
Helaas hadden we zeker vanmiddag een hoop pech, we misten een paar 100% kansen.
Dus er zit zeker nog vooruitgang in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Grappig, we hebben met 1-0 voor gestaan tegen een 8100punten team. *O*
Uiteindelijk 5-1 verloren maar er zat zeker meer in, kansen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
En niet te vergeten, we hebben gewonnen tegen van dit team http://www.eafootballworl.../741A0001/280737/overview met 3-1.
Al heb ik vandaag toch wat potjes te lang doorgespeeld, lag half te slapen tijdens de wedstrijd net....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gister 3 keer een DC gehad tijdens een wedstrijd met Pacino als any.
Er gebeurd dan het zelfde als wanneer Ro_Bu any is, ik zit midden in de wedstrijd
en in eens "stopt" het spel. Geluid gaat wel gewoon door.
Ik heb dit nooit eerder gehad. Het lijkt wel of dit is gekomen nadat ik die 433 bij gedeelde tactieken heb gezet. Pacino en Ro hebben hem bij mij weg gehaald maar zodra ze met die opstelling spelen vlieg ik eruit.
Ook het feit dat kruid er uit klapt op het moment dat jij probeert die opstelling te downloaden is raar.
Misschien is het gewoon toeval en heeft het er niks mee te maken maar vreemd vind ik het wel.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Misschien dat ze je tactiek voor 0,01% kunnen aanpassen (speler 1 stapje van plek veranderen bijvoorbeeld).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Ray: lijkt me sterk dat het wat met elkaar te maken heeft.
Heb je er ook last van als een van de juryleden any speelt?
Inmiddels heeft een groot deel van ons die 443 dus dan zouden er meer problemen moeten zijn, ook in hgt, aangenomen dat zij ook gewoon Posse's 433 gebruiken.
Check anders je schijfje of daar niet een kras of een vlek opzit.
Eventueel zou je nog die 433 kunnen verwijderen en het een paar daagjes aan kunnen kijken maar nogmaals, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:56:
@Ray: lijkt me sterk dat het wat met elkaar te maken heeft.
Heb je er ook last van als een van de juryleden any speelt?
Inmiddels heeft een groot deel van ons die 443 dus dan zouden er meer problemen moeten zijn, ook in hgt, aangenomen dat zij ook gewoon Posse's 433 gebruiken.
Check anders je schijfje of daar niet een kras of een vlek opzit.
Eventueel zou je nog die 433 kunnen verwijderen en het een paar daagjes aan kunnen kijken maar nogmaals, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat het daar aan ligt.
Het klink ook erg onwaarschijnlijk. Het is alleen maar een constatering. Ik heb ook gespeeld toen Arjan any was en toen ging het wel goed. Als ik zelf any ben en ik speel met die opstelling gaat het ook gewoon goed.
Het zal wel toeval zijn, hoewel bij Ro_bu is het gewoon 100% zeker dat ik er uit vliegt, kruid vliegt er trouwens ook uit bij Ro. Gister viel me gewoon op dat precies het zelfde gebeurde bij Pacino. Vaag allemaal.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik heb hem inmiddels weggehaald bij Pacino.
Gelijk de eerste minuut lag de bal al in het netje.
Gevolg een quit van de tegenstanders.
2e wedstrijd had ik een DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Het wordt ook nog eens een stuk lastiger als je de hele tijd alleen maar de verdediging zit te besturen en opeens moet je gaan schakelen tussen de aanval en verdediging. Het zal vast wel een fout zijn in je save files, probeer eens je opstelling te verwijderen en hem dan weer van mij te downloaden. Ik hoop wel niet dat ik dan ga dc'en als jij anyt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
2x een DC en een berg lag, waardoor je echt totaal niet kan spelen.
Wat is dit nou weer voor gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Nu ik dit zo van kruid weer leest ga ik steeds meer twijfelen over die opstelling

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Kruid DC'd als ik de any ben en er komt een corner voor de tegenstander, en king dc'd gewoon vanzelf. Ook handig zoiets :P
Zojuist wel ff een 6700p team ingemaakt met 5-1 samen met enkele HGT-ers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

# 28 August 2010 19:41 - xMesut_Ozilx has been removed from the Club.
# 28 August 2010 19:40 - JACK_A_RIPPER has been removed from the Club.
# 28 August 2010 19:40 - bertchelsea has been removed from the Club.

Die admin heeft die 3 anderen die met 'm verloren er meteen uitgegooid :P.

[ Voor 35% gewijzigd door PromoX op 28-08-2010 20:34 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

hahaha, jammer dat ik daar niet bij was, geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gisteren konden we niet een meer een wedstrijd beginnen, tot 3 keer een DC voor de wedstrijd was begonnen,
Pas toen ik any was konden we beginnen. Daarna geen last meer van gehad.
Leuke afsluiter met Jurgen als any. Toch wel knap, 6-2 winnen met drie half slapende bezopen gasten.
Nu was het dus wel echt een "cafe" elftal, burb.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:01:
Gisteren konden we niet een meer een wedstrijd beginnen, tot 3 keer een DC voor de wedstrijd was begonnen,
Pas toen ik any was konden we beginnen. Daarna geen last meer van gehad.
Leuke afsluiter met Jurgen als any. Toch wel knap, 6-2 winnen met drie half slapende bezopen gasten.
Nu was het dus wel echt een "cafe" elftal, burb.
Beter dan schreeuwende kiddies. :+

Maareh, Jurgen en ik zijn vanaf een uurtje of 2 wel in de kleedkamer voor diegene die met dit weer toch niet naar buiten gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Hmmm, vanmiddag nog even kijken voordat 't volle rooster weer begint :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Sorry dat ik in de wedstrijd weg ging net, maar na alle potjes flinke lag en vervolgens een wedstrijd dat nog ergere lag had, had ik er wel genoeg van. Gewoonweg onspeelbaar zo voor mij, enige reden dat ik me kan voorstellen waardoor het komt is omdat de ps3 zelf slecht ontvangt. De pc ernaast heeft namelijk perfecte ontvangst en nooit lag bij gamen.

Ik moet me dat powerline (of hoe heet het) eens uitzoeken en hoeveel me dat gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Voor mij was het 2 potjes later raak, het leek wel een dia-show. :P
Zal wel druk zijn op EA/PSN, vanavond maar weer eens kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
EA is down nu

en nu weer up...

[ Voor 43% gewijzigd door Reckoner op 29-08-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
In welk tenue gaan we volgend seizoen spelen?
Mijn voorkeur neigt naar Italie.
Blauw staat mooi bij mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:12:
In welk tenue gaan we volgend seizoen spelen?
Mijn voorkeur neigt naar Italie.
Blauw staat mooi bij mijn ogen.
jij was toch voorstander van Palermo?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:44:
[...]

jij was toch voorstander van Palermo?
Speel ik niet meer mee.
Slechte ervaringen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

een team met standaard de juiste opstelling en goede kleuren lijkt me het handigst.

Ik heb trouwens wat plaatjes geschoten van de opstellingen van de tegenstanders, wat een rare opstellingen spelen die gasten, ik zal zo eens proberen die plaatjes hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Aapzak schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 18:00:
een team met standaard de juiste opstelling en goede kleuren lijkt me het handigst.

Ik heb trouwens wat plaatjes geschoten van de opstellingen van de tegenstanders, wat een rare opstellingen spelen die gasten, ik zal zo eens proberen die plaatjes hier te posten.
4 of 5 verdedigers op de achterlijn, 2 of 3 er vlak voor en de "rest" aanvallers.

Als je er niet of nauwelijks door komt gewoon veel poeiers van afstand en dan maar proberen uit corners te scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
5 Verdedigers en daarna 2 precies voor de verdedigers en daarna niks niks niks niks niks niks BOEM 3 spitsen :P En dan zou je denken dat het middenveld leeg is maar op de een of andere manier stikt het van de spelers.

Kort samengevat: ZIELIG

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Waarom niet gewoon nederlands elftal als basis nemen? Opstelling pas je toch elke keer aan.

[ Voor 3% gewijzigd door @r!k op 30-08-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Ik vind de shirts van het Nederlands elftal ook wel mooi inderdaad.
Ik en RW wachten trouwens in de club lobby :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

De shirts van het Nederlands elftal vind ik één van de mooiste (en leukste) van het spel. Prima idee dus als we die nemen ;) Ik ben er ergens na 21 uur vanavond.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

lol, ik wilde ff een plaatje uploaden hier maar dat kan helemaal niet :)

ik heb 3 opstellingen op mijn flickr account gezet. Alle drie met een vrij mager middenveld en achterin alles heeel ver naar achteren gezet.

http://www.flickr.com/pho...0/sets/72157623873910971/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Er was iets met die tshirts ik weet niet meer maar er was iig een reden als ik me niet vergis.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Zelf heb ik een voorkeur voor het feyenood shirt ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
HGT nog bedankt gister voor het bijspringen, ging wel leuk die 2/3 potjes.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Striptease schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:58:
Er was iets met die tshirts ik weet niet meer maar er was iig een reden als ik me niet vergis.
Uit mijn hoofd zat er een bug in fifa10 waardoor er steeds disconnects waren zodra je met nederland speelt, maar als FIFA 11 er is kan het natuurlijk zomaar zijn dat deze is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik zie wel meer Hollandse shirts.
Hebben we een paar keer tegen gespeeld, dus het probleem zal wel verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:58:
Het zogenaamde "placeholder" incident bedoel je. ;)
ipv Shirt kregen we een vierkantje met "placeholder" erop.
Hoe het precies zat weet ik niet want op dat moment werd er door andere teams ook gewoon met oranje gespeeld.
Ik weet wel dat wij toen een heel ander knvb-logo hadden dan de Oranje leeuw, wellicht dat er in de keuze iets fout was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik heb op de EA forums gelezen dat je bij FIFA 11 clubs tegen de CPU kan spelen om te oefenen :)

http://forums.electronica...ited-about-pro-clubs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Striptease schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:16:
Ik heb op de EA forums gelezen dat je bij FIFA 11 clubs tegen de CPU kan spelen om te oefenen :)

http://forums.electronica...ited-about-pro-clubs.html
Is in het begin wellicht ook nog wel eens handig, zodat je gezellig samen je VP een beetje kan 'upskillen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
en je kan gewoon wat taktieken oefenen.

Lijkt me wel nuttig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Voor degene die zin hebben, er zitten weer 2 man in de lobby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zit RW weer op de bank ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Lekker dan... tweede keer als any en dan opeens krijg ik onwijze lag en hangt ie zelfs op een gegeven moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Shit happens bro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Er hadden wel meer mensen connectie-problemen. Het lijkt er bij mij in ieder geval op dat het aan de ISP ligt. Heb gewoon een hele hoge ping overal. Als de anderen met problemen ook Ziggo hebben, dan is de oorzaak snel gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ik had er ook last van, maar ik heb Solcon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

En niemand van jullie die er aan heeft gedacht dat gisteren sony een niet al te kleine maintenance had gepland?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wij zien niet zo slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:26:
En niemand van jullie die er aan heeft gedacht dat gisteren sony een niet al te kleine maintenance had gepland?
Ik had het wel gelezen maar eerlijk gezegd verder ook niet meer bij stilgestaan.

Overigens zag ik dat HGT over de 5K grens heen is. :)
Voor de top500 overall [PS3] heb je op dit moment 5647 punten nodig.

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste