Ik vind jullie ook wel een goed setje om de organisatie voor Fifa 11 op jullie te nemen als RW het helemaal niet meer zou willen.
We spelen over het algemeen ultradefensief waardoor het allemaal nog niet iets beter lijkt te blijven staan. Door de 3 centrale middenvelders heb je een redelijk goed blok voor de defensie staan en met de 3 centrale spitsen heb je voorin ook verschillende aanspeelpunten en heb je meer variatie. Doordat alle spelers relatief gezien dicht(er) bij elkaar staan is het overspelen vaak ook net iets eenvoudiger. De buitenkanten worden vooral benut wanneer er echt ruimte is. Het is wel aan te raden dat in ieder geval 2 van 3 spitsen zo nu en dan ook defensief werk opknappen.king Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:07:
Hij is zo ingericht dat de spitsen vrij dicht bij elkaar staan. Met een beetje snel tikken en goede loopacties kan je er vrij makkelijk door heen geraken.
Verder is het middenveld vrij compact waardoor het lijkt dat de tegenstanders er minder snel door heen lopen.
De verdedigers blijven goed achterin in positie staan.
Als ik kijk naar de goals die we maken (of tegenkrijgen) is het centrum ook belangrijker dan de buitenkanten. De meeste goals komen toch voort uit combinaties vanuit het centrum en daar sluit deze tactiek naar mijn idee dan ook prima bij aan.
And I'm the only one and I walk alone.
Niks ervan.Bosluis schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:
[...]
Ik vind jullie ook wel een goed setje om de organisatie voor Fifa 11 op jullie te nemen als RW het helemaal niet meer zou willen.
Ik sta liever aan de kant met een vlaggetje te zwaaien en te wijzen.
Overigens moet ik allemaal nog maar zien of ik volgend jaar nog zoveel tijd heb.
Word ik weer vader en zo'n smurf vreet ook een hoop tijd.
En dat gaat allemaal af van de playstation uurtjes.
Ik hoop ook dat RW weer terug komt, met FIFA 11 op komst. Laten we aan onze club gaan bouwen voor FIFA 11. De potentie hebben we, en als we doorzetten hebben we zo weer een aantal goede spelers die de oude kunnen vervangen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is pas volgend jaar, tot maart ben je keihard nodig, daarna is het een ander verhaal natuurlijk.theKruid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:31:
[...]
Niks ervan.
Overigens moet ik allemaal nog maar zien of ik volgend jaar nog zoveel tijd heb.
Word ik weer vader en zo'n smurf vreet ook een hoop tijd.
En dat gaat allemaal af van de playstation uurtjes.
Maar 16 jaar en dan alweer vader, doe je goed.
hand in hand
Deed je dat in het spel ook maartheKruid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:31:
[...]
Volgens mij is hij 34.king Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:40:
[...]
Dat is pas volgend jaar, tot maart ben je keihard nodig, daarna is het een ander verhaal natuurlijk.
Maar 16 jaar en dan alweer vader, doe je goed.
Ik had me voorgenomen niet te reageren puur om niemand te beïnvloeden maar kijk gewoon naar de zaken zoals ze staan.
Mijn idee achter de samenwerking was dat het voor ons iig allemaal wat transparanter zou zijn wat zou leiden tot een stukje meer rust dan wanneer er iemand naar HGT ging/gaat zonder dat de rest ervan weet.
Het meedoen van een Arjan of een posse09 [vul de namen maar in] bij ons is toch totaal geen probleem, of dat nou als any is, als spits of ram, we speelden altijd met de gezelligheid hoog in het vaandel en daar maakten hun ook deel van uit naast de prestaties.
Dat het voor hun eventueel als extra voordeel heeft dat ze vaker kunnen spelen maakt verder toch niet uit dan?
Ik denk dat daar veel te veel achter wordt gezocht en er zit nog een voordeel aan vast, zij hoeven geen 20 spelers in hun selectie wat mogelijk ten koste zou kunnen gaan van ons wat hgt ook niet wil.
Ik snap waar het allemaal wegkomt dat we er met "achterdocht" naar kijken maar dat moet je gewoon los laten.
Desnoods draai je gewoon een tijdje proef, bevalt het nog als 1 of meerderen van HGT bij ons meespelen op avonden dat het bij hun rustig is of om wat voor reden dan ook.
Als iemand van got naat hgt mag/kan dan doet die persoon dat toch wel en wat dat betreft is het netjes dat er b.v. 2 personen wordt genoemd want dat geeft de intentie aan dat hgt niet wil dat wij te klein worden en eventueel ophouden te bestaan.
Dat signaal hadden ze al afgegeven door een aantal af te wijzen op hoofdzakelijk die gronde.
Iets minder zakelijk zou het zo klinken:
-Spelers van HGT die dat graag willen kunnen hun VP klonen naar een ander account en daarmee lid worden van gtu om zo hun wedstrijdje/gezelligheid mee te pikken.
-Als er eventueel iemand is binnen gtu die in aanmerking komt voor hgt en die persoon wil ook graag dan is dat mogelijk met in het achterhoofd natuurlijk het voortbestaan van gtu wat ik hgt inmiddels wel toevertrouw.
Ik zie er iig geen nadeel in zolang e.e.a. in balans blijft.
Conclusie:
Denk er gewoon even rustig over na en dan gaan we vanaf vrijdagmiddag weer verder met de discussie.
Mijn idee achter de samenwerking was dat het voor ons iig allemaal wat transparanter zou zijn wat zou leiden tot een stukje meer rust dan wanneer er iemand naar HGT ging/gaat zonder dat de rest ervan weet.
Het meedoen van een Arjan of een posse09 [vul de namen maar in] bij ons is toch totaal geen probleem, of dat nou als any is, als spits of ram, we speelden altijd met de gezelligheid hoog in het vaandel en daar maakten hun ook deel van uit naast de prestaties.
Dat het voor hun eventueel als extra voordeel heeft dat ze vaker kunnen spelen maakt verder toch niet uit dan?
Ik denk dat daar veel te veel achter wordt gezocht en er zit nog een voordeel aan vast, zij hoeven geen 20 spelers in hun selectie wat mogelijk ten koste zou kunnen gaan van ons wat hgt ook niet wil.
Ik snap waar het allemaal wegkomt dat we er met "achterdocht" naar kijken maar dat moet je gewoon los laten.
Desnoods draai je gewoon een tijdje proef, bevalt het nog als 1 of meerderen van HGT bij ons meespelen op avonden dat het bij hun rustig is of om wat voor reden dan ook.
Als iemand van got naat hgt mag/kan dan doet die persoon dat toch wel en wat dat betreft is het netjes dat er b.v. 2 personen wordt genoemd want dat geeft de intentie aan dat hgt niet wil dat wij te klein worden en eventueel ophouden te bestaan.
Dat signaal hadden ze al afgegeven door een aantal af te wijzen op hoofdzakelijk die gronde.
-Spelers van HGT die dat graag willen kunnen hun VP klonen naar een ander account en daarmee lid worden van gtu om zo hun wedstrijdje/gezelligheid mee te pikken.
-Als er eventueel iemand is binnen gtu die in aanmerking komt voor hgt en die persoon wil ook graag dan is dat mogelijk met in het achterhoofd natuurlijk het voortbestaan van gtu wat ik hgt inmiddels wel toevertrouw.
Conclusie:
Denk er gewoon even rustig over na en dan gaan we vanaf vrijdagmiddag weer verder met de discussie.
Only fools are enslaved by time and space.
Als de rest er ook zoals jou over denkt, prima. Dan wachten we het wat mij betreft gewoon af.LoneRanger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:55:
Conclusie:
Ik wil wel zeggen dat ik me gestoord heb aan een aantal reacties na ons voorstel. We hebben altijd alles netjes uitgelegd en toegelicht, zonder vervelende intenties, maar door de eerste reacties met een negatieve toon wordt het idee eigenlijk direct al afgeschoten. Door die reacties hoefde het voor mij persoonlijk ook al niet meer en als je het dan toch over sfeer hebt is het wel goed om dan toch ook naar jezelf te kijken. Dan ben ik toch wel blij met de reacties van een King of RW. Of ze het idee nu wel of niet wat vinden, ze verwoorden het tenminste op een nette manier.
Om er maar eens een mooie quote van king Ray tegenaan te gooien:
king Ray schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:30:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden RW, hulde voor de man die lulde.
PSN: Bravia87
Ik vind het prima.LoneRanger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:55:
Ik had me voorgenomen niet te reageren puur om niemand te beïnvloeden maar kijk gewoon naar de zaken zoals ze staan.
Conclusie:
Van mij mogen ze komen.
Heb met niemand problemen.
Ik vind ook dat jij als oprichter van GOT de grootste stem heb.
Als jij het ziet zitten, dan moet je het gewoon doen.
Het siert je dat je wil overleggen enzo, maar we zitten niet in de politiek.
En degene die er grote problemen mee hebben, kunnen ook gewoon een nieuwe club zoeken.
Het is allemaal zo simpel als wat.
Over dat kloonen van VPs snap ik alleen geen zak van.
Maar dat zal dan vast wel kunnen.
Vanavond ben ik er weer.
Ik wil bij Ed.
Wat kan het leven toch simpel zijnLoneRanger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:55:
Conclusie:
Daarom ben je een held.Bosluis schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:43:
[...]
Wat kan het leven toch simpel zijnIk stond er ook veel te negatief tegenover in eerste instantie maar na er een aantal weken over nagedacht te hebben lijkt het me een prima oplossing. (zo ie zo reageer ik zo nu en dan nog wel eens te snel zonder eerst ff na te denken
)
Vind ik schitterend.
Probeer vooral ook dat vast te houden.

Ik ga ook mee met RW zijn standpunt. Gewoon net als vroeger sportieve en leuke wedstrijden spelen met zijn allen, naar het best haalbare resultaat met de groep.
Ik vind alleen het logo van China nog steeds niet mooi.
Ik vind alleen het logo van China nog steeds niet mooi.
En daarom zie ik in RW gewoon de leider. Hoe je nu weer de situatie omschrijft en verwoord, klasse.
Ik heb het voorstel nooit afgewezen, afgekeurd of wat dan ook. Ik had er wel mijn vraagtekens bij, en stelde me dan ook de vraag hoe moet ik dit voor me zien.
Als we inderdaad gewoon simpel gaan denken, niet te veel er achter gaan zoeken dan moeten we toch gewoon gaan proberen?
Waarom wachten tot vrijdagmiddag? Wat mij betreft komen we al met concrete voorstellen.
Ik heb het voorstel nooit afgewezen, afgekeurd of wat dan ook. Ik had er wel mijn vraagtekens bij, en stelde me dan ook de vraag hoe moet ik dit voor me zien.
Als we inderdaad gewoon simpel gaan denken, niet te veel er achter gaan zoeken dan moeten we toch gewoon gaan proberen?
Waarom wachten tot vrijdagmiddag? Wat mij betreft komen we al met concrete voorstellen.
hand in hand
Echt jongens, als je over 5 jaar dit topic doorleest, dan lach je je lul uit je broek.
Waar waren we mee bezig?
hahaha
idd Ray, gewoon spijkers met koppen slaan.
Vanavond volle bak.
Ik ga de emmers weer vullen met water en sla weer aan het waterdragen.
Waar waren we mee bezig?
hahaha
idd Ray, gewoon spijkers met koppen slaan.
Vanavond volle bak.
Ik ga de emmers weer vullen met water en sla weer aan het waterdragen.
Mijn VP zit inmiddels op 60% en wacht nog steeds op een invite
Zou mooi zijn als ik voor Fifa11 uit komt wat ervaring kan opdoen in een team. ID: fr1tsie
Wist je dat nog niet? De eis is bijgesteld naar 80% sorryReckoner schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:19:
Mijn VP zit inmiddels op 60% en wacht nog steeds op een inviteZou mooi zijn als ik voor Fifa11 uit komt wat ervaring kan opdoen in een team. ID: fr1tsie
even oefenen nog.
hand in hand
Ik probeerde je zojuist een ivite te sturen maar de site doet nog steeds raar. Geen idee of het gelukt is.Reckoner schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:19:
Mijn VP zit inmiddels op 60% en wacht nog steeds op een inviteZou mooi zijn als ik voor Fifa11 uit komt wat ervaring kan opdoen in een team. ID: fr1tsie
De komende weken zal ik niet online zijn. Mijn PS3 heeft voor de 2e keer last van YLOD. Gek word ik er van. In juni al een keer laten repareren maar het is weer terug, Kan ik hem weer langs brengen maar ben hem dan twee weken kwijt.
Misschien toch maar een nieuwe kopen. Heb nu nog de phat 40gb versie.
Hoeveel VP's mogen er in een club?
We moeten natuurlijk wel ruimte overlaten voor HGT kloon spelers.
We moeten natuurlijk wel ruimte overlaten voor HGT kloon spelers.
Ik ga je missen BosBosluis schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:12:
[...]
Ik probeerde je zojuist een ivite te sturen maar de site doet nog steeds raar. Geen idee of het gelukt is.
De komende weken zal ik niet online zijn. Mijn PS3 heeft voor de 2e keer last van YLOD. Gek word ik er van. In juni al een keer laten repareren maar het is weer terug, Kan ik hem weer langs brengen maar ben hem dan twee weken kwijt.
Misschien toch maar een nieuwe kopen. Heb nu nog de phat 40gb versie.
Maar vervelend man weer een Yellow Light of Dead
hand in hand
Alle DNA-deeltjes van Posse zijn gekopieerd en heb een transferverzoek verstuurd. Dus het is aan jullie...
Henkjansmits? Ook Arjan-GTU zie ik staan.Posse9 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:45:
Alle DNA-deeltjes van Posse zijn gekopieerd en heb een transferverzoek verstuurd. Dus het is aan jullie...
Huh, waar heb je het over posse? Even in jip en janneke taalPosse9 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:45:

hand in hand
Ik vind dan ook dat je het uiterlijk van je VP moet aanpassen.
Plofkop, zonnescherm op je harses.
Toch even 3 wedstrijden gespeeld net.
2 gewonnen 1 verloren. Alleen staat één winstpartij er nog niet tussen, de eerste.
Weet iemand hoe dat komt?
2 gewonnen 1 verloren. Alleen staat één winstpartij er nog niet tussen, de eerste.
Weet iemand hoe dat komt?
Omdat mss niet iedereen dit topic elke dag leest of gelijk wil reageren?king Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:11:
Heb m'n uiterlijk ook aangepast, heb een foto van HJ met een dikke lach gebruikt voor m'n gameface dus ziet er niet uit. Lang krullerig haar. Alleen het zonnescherm ontbreekt helaas 
En king: je kunt met handig gebruik van een usb stick en wat knippen en plakken je vp klonen, dus heb gewoon 2 top vp's nu
En king: je kunt met handig gebruik van een usb stick en wat knippen en plakken je vp klonen, dus heb gewoon 2 top vp's nu
Ik heb de invite gekregen, bedankt! Ik deed net mee met de drie wedstrijden waar slico het net over had. Mochten jullie nog tips hebben, dan hoor ik het wel. Dit waren mijn eerste potjes in teamverband.
@Reckoner
Ging goed voor de eerste keer! Je eerste potje was lastig, maar daarna wisten we elkaar goed te vinden.
Als je gewoon goed blijf doorpassen dan vallen de goals vanzelf.
Ging goed voor de eerste keer! Je eerste potje was lastig, maar daarna wisten we elkaar goed te vinden.
Als je gewoon goed blijf doorpassen dan vallen de goals vanzelf.
Bos ik denk dat je best nog wel wat geld kunt vangen voor je PS3 (die kan toch ps2 games nog afspelen?) Al is ie natuurlijk wel kapot nu, maar PS3 slim kost nog maar 260.
Nee ik heb de 40gb versie, die speelt geen PS2 games af. Dat doet alleen de 60gb versie.Pacino schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:06:
Bos ik denk dat je best nog wel wat geld kunt vangen voor je PS3 (die kan toch ps2 games nog afspelen?) Al is ie natuurlijk wel kapot nu, maar PS3 slim kost nog maar 260.
Ik kan hem nu kosteloos laten reparen omdat ik 3 maanden garantie kreeg na de eerste reparatie. Ik kan hem na de tweede reparatie ook verkopen natuurlijk alleen kan ik dat niet maken vind ik. Stel dat hij er snel weer mee kapt, vind ik toch lullig.
Dat is wel jammer dan, had de waarde nog wat hoger kunnen maken. Maar hem verkopen terwijl die zo weer kapot kan gaan is idd niet zo klantvriendelijk.
Ehm, dus zonder dat we weten of ITs, Ro-bu en Frits het ermee eens zijn is er een besluit genomen?
Persoonlijk had ik toch minimaal Frits' reactie afgewacht gezien zijn mening die hij gister postte.
Nu is het net alsof het niet boeit hoe Frits erover denkt of heb ik zijn reactie gemist?
Persoonlijk had ik toch minimaal Frits' reactie afgewacht gezien zijn mening die hij gister postte.
Nu is het net alsof het niet boeit hoe Frits erover denkt of heb ik zijn reactie gemist?
Ro_Bu ben ik....
Ik heb aangegeven dat we zien wel waar het schip strand, of anders gezegd mij maakt het niet uit.
------
Moeten de mensen die recent geen potje meer gespeeld hebben en minder als 10 wedstrijden hebben gespeeld er niet gewoon uitgeknikkerd worden?
Dalijk kan er niemand meer bij.
Ik heb aangegeven dat we zien wel waar het schip strand, of anders gezegd mij maakt het niet uit.
------
Moeten de mensen die recent geen potje meer gespeeld hebben en minder als 10 wedstrijden hebben gespeeld er niet gewoon uitgeknikkerd worden?
Dalijk kan er niemand meer bij.
[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 23-08-2010 16:41 ]
Burp
ITss is een goedzak, die vind alles best.LoneRanger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:39:
Ehm, dus zonder dat we weten of ITs, Ro-bu en Frits het ermee eens zijn is er een besluit genomen?
Als we de stemmen gaan tellen, dan denk ik niet dat Frits een meerderheidkabinet kan vormen.
Mits Frits tegen is natuurlijk.
Als iemand toch bezwaar heeft en dat reden is voor de rest om het niet door te laten gaan zal ik daar in ieder geval niet moeilijk over doen. Het zou dan natuurlijk wel prettig zijn dat het een goede reden isLoneRanger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:39:
Verwijderd
Als iedereen toch zijn zegje mag doen....
Ik moet zeggen dat ik er heb naar uitgekeken om terug eens met de HGT mannen samen te spelen. Vind het heel anders spelen sinds zij weg zijn. Was aan het hopen dat er bij Fifa 11 terug een samensmelting zou zijn, maar dit is ook een leuke oplossing.
Ik moet zeggen dat ik er heb naar uitgekeken om terug eens met de HGT mannen samen te spelen. Vind het heel anders spelen sinds zij weg zijn. Was aan het hopen dat er bij Fifa 11 terug een samensmelting zou zijn, maar dit is ook een leuke oplossing.
Sorry dat ik vanmiddag moest gaan, maar ik dacht dat Metyh er nog gewoon was? Ik zie nu dat er een 3-0 verlies staat...
De opzet is in ieder geval erg leuk.
Henkjan Smits en Patricia Paay als "jury leden" wachten is dus nog op Robert ten Brink.
Ik heb in ieder geval 3 wedstrijden met HJ mee mogen doen en 3 keer verloren dus zoveel verschil maak het ook weer niet
Henkjan Smits en Patricia Paay als "jury leden" wachten is dus nog op Robert ten Brink.
Ik heb in ieder geval 3 wedstrijden met HJ mee mogen doen en 3 keer verloren dus zoveel verschil maak het ook weer niet
hand in hand
Ham is robert ten brink, alleen heeft ie dat niet als psn maar alleen als vp-naam.
@Pacino.
Bij mij viel mijn internetverbinding weg, maar er stond in de kleedkamer dat ik nog in room 1 zat.
Dus hoe dat zat weet ik ook niet...
Bij mij viel mijn internetverbinding weg, maar er stond in de kleedkamer dat ik nog in room 1 zat.
Dus hoe dat zat weet ik ook niet...
Is aangepast, nieuwe PSNid: RoberttenBrinkPosse9 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:07:
Ham is robert ten brink, alleen heeft ie dat niet als psn maar alleen als vp-naam.
En wie is die PatriciaPaay dan?
Gister na een matig begin toch nog leuk afgesloten.
Ik moet zeggen dat ik om ben met die 433 opstelling. Hij staat nu als gedeelde tactiek bij mij dus als je hem wil proberen kan je hem daar downloaden. Laatste 2 potjes liepen als een trein en scoorde we er eindelijk weer eens op los.
Ik moet zeggen dat ik om ben met die 433 opstelling. Hij staat nu als gedeelde tactiek bij mij dus als je hem wil proberen kan je hem daar downloaden. Laatste 2 potjes liepen als een trein en scoorde we er eindelijk weer eens op los.
hand in hand
4-3-3 speelde inderdaad lekker.king Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:45:
uiteraard.
Patatje paay is mn favo.
Alles erop behalve curry.
4-3-3 was kut, met jou als any.king Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:45:
6-0 bij rust en de tegenstanders sneden er doorheen als boter.
Ik behaal betere resultaten met 4-2-2-2.
Wel lastig als we meerdere huisstijlen krijgen.
Krijg je opzeker geen vaste patronen.
Wat vinden anderen?
Gaan we alles omgooien naar 4-3-3, of blijven we bij 4-2-2-2, of gaan we wat aan klooien tussen beide systemen?
Ik denk dat het aan de any ligt.
Ik heb mijn voorkeur voor 433, zeker gezien de laatste potjes van gisteren speelde we erg goed en kregen we veel kansen. Ik heb daarvoor ook 1 keer 433 gespeeld met jou, dat liep idd voor geen meter maar dat was tegen een 7000 ptn team, daar is dan niet veel mee te beginnen.
Ik weet dat jou voorkeur 4222 is, maar ook daar waren er wedstrijden dat ze er zo door heen liepen.
Vasthouden aan 1 systeem is niet nodig. ieder zijn voorkeur.
Ik heb mijn voorkeur voor 433, zeker gezien de laatste potjes van gisteren speelde we erg goed en kregen we veel kansen. Ik heb daarvoor ook 1 keer 433 gespeeld met jou, dat liep idd voor geen meter maar dat was tegen een 7000 ptn team, daar is dan niet veel mee te beginnen.
Ik weet dat jou voorkeur 4222 is, maar ook daar waren er wedstrijden dat ze er zo door heen liepen.
Vasthouden aan 1 systeem is niet nodig. ieder zijn voorkeur.
hand in hand
gisteravond liep lekker, zeker met Ray als any op 4-3-3. aapzak was ook goed bezig !
Niet nodig lijkt me maar ik had toch graag gezien dat Frits ook even zijn goedkeuring had gegeven, hopelijk komt dat nog.PromoX schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:11:
[...]
Als iemand toch bezwaar heeft en dat reden is voor de rest om het niet door te laten gaan zal ik daar in ieder geval niet moeilijk over doen. Het zou dan natuurlijk wel prettig zijn dat het een goede reden is.
Leuke gamefaces maar wel jammer dat HenkJan kaal is, zijn haar met bril is toch een beetje zijn trademark.
Weten jullie hoe het zit in fifa 11, neem je je VP mee of moet je weer opnieuw beginnen?
Het lijkt mij dat je weer opnieuw moet beginnen toch?, is ook wel zo leuk.
hand in hand
Je moet inderdaad weer helemaal opnieuw beginnen. Dit werd verteld in dat filmpje met een EA medewerker.king Ray schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:17:
Weten jullie hoe het zit in fifa 11, neem je je VP mee of moet je weer opnieuw beginnen?
Zie: YouTube: FIFA 11 David Rutter Q&A - www.fifabenelux.com
ongeveer op 4:50
[ Voor 17% gewijzigd door Reckoner op 24-08-2010 13:27 ]
Ik zal dat zeker wel 's gaan proberen, maar ik denk dat het zeker in het begin nogal lastig kan zijn. Tegelijkertijd zou je er als team uiteindelijk wel voordeel uit kunnen halen als je er handigheid in hebt. Een en ander zal dan ook wel afhankelijk zijn van hoe de besturing precies gaat werken.
Henkjan is inmiddels even langs de kapper geweest hoor en z'n haar groeide ineens als koolLoneRanger schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Niet nodig lijkt me maar ik had toch graag gezien dat Frits ook even zijn goedkeuring had gegeven, hopelijk komt dat nog.![]()
Leuke gamefaces maar wel jammer dat HenkJan kaal is, zijn haar met bril is toch een beetje zijn trademark.
Die zonnebril is ie nog steeds kwijt (zal wel komen doordat die pipo van de nieuwe Uri Geller 'm kapot heeft gemaakt
Welke vinden jullie het beste lijken trouwens? Patries, Dan, Robert of Henkjan?
[ Voor 6% gewijzigd door Posse9 op 24-08-2010 13:49 ]
Het is de afgelopen dagen een gekkenhuis hier.. m'n hoofd staat even bij belangrijkere zaken. Anyway, ik heb kort jouw plan bekeken en ik ben nog steeds sceptisch om de leden van HGT weer toe te laten in onze club. Ze zijn niet voor niets een eigen club begonnen destijds. Ik ben nog steeds bang dat er weer onrust ontstaat. Maar om een lang verhaal kort te maken, het is niet eerlijk om een plan af te keuren wat gesteund wordt door meerdere mensen en dan geen poging heeft gehad om zich te bewijzen. Ik wil met een schone lei beginnen, mits de anderen dat ook willen.LoneRanger schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Niet nodig lijkt me maar ik had toch graag gezien dat Frits ook even zijn goedkeuring had gegeven, hopelijk komt dat nog.![]()
Paay:

Ten Brink:

Karate:

HenkJan:

Na mij idee lijkt de laatste het meest maar die 3e ken ik dan weer niet.

Ten Brink:

Karate:

HenkJan:

Na mij idee lijkt de laatste het meest maar die 3e ken ik dan weer niet.
Het lijkt allemaal nergens op.Posse9 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Henkjan is inmiddels even langs de kapper geweest hoor en z'n haar groeide ineens als kool
Die zonnebril is ie nog steeds kwijt (zal wel komen doordat die pipo van de nieuwe Uri Geller 'm kapot heeft gemaakt)
Welke vinden jullie het beste lijken trouwens? Patries, Dan, Robert of Henkjan?
Je had Gordon moeten nemen. (niet letterlijk!!!)
Witte kop en rolze accessories....
Die heb ik inderdaad ook nog overwogen.theKruid schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:58:
[...]
Het lijkt allemaal nergens op.
Je had Gordon moeten nemen. (niet letterlijk!!!)
Witte kop en rolze accessories....
Maar Patries ziet er in-game weer anders uit. Je kunt in die online game face generator namelijk om de een of andere reden niet zo veel verschillende soorten haar kiezen en al helemaal geen lang haar. In het spel kan dat juist weer wel, dus daar heeft Paay wel lang(er) haar. Al blijft dan nog steeds wel duidelijk dat er bij Fifa geen rekening wordt gehouden met vrouwelijke VP's.
Sceptisch zijn is geen probleem maar er is maar een manier om te kijken of het werkt en dat is proberen.Frits Flits schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:56:
[...]
Het is de afgelopen dagen een gekkenhuis hier.. m'n hoofd staat even bij belangrijkere zaken. Anyway, ik heb kort jouw plan bekeken en ik ben nog steeds sceptisch om de leden van HGT weer toe te laten in onze club. Ze zijn niet voor niets een eigen club begonnen destijds. Ik ben nog steeds bang dat er weer onrust ontstaat. Maar om een lang verhaal kort te maken, het is niet eerlijk om een plan af te keuren wat gesteund wordt door meerdere mensen en dan geen poging heeft gehad om zich te bewijzen. Ik wil met een schone lei beginnen, mits de anderen dat ook willen.
Juist door elkaar weer te betrekken houd je het gewoon transparanter.
Afhankelijk natuurlijk of iedereen ook daadwerkelijk verder gaat met clubs als Fifa11 uitkomt mag je er vanuit gaan dat HGT in dezelfde vorm verder gaat en wellicht dat er nog iemand van ons verder gaat met een dubbel paspoort maar verder veranderd er niet zoveel.
Nou kan ik natuurlijk niet praten voor HGT maar dat is wat ik er uit proef.
En nogmaals, HGT is niet van plan om alle goede spelers weg te halen getuige een aantal afwijzingen die ze hebben gedaan.
Ik ben iig blij met je laatste zin.
Maar goed ook.Bob87 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:13:
[...]
Die heb ik inderdaad ook nog overwogen.
Maar Patries ziet er in-game weer anders uit. Je kunt in die online game face generator namelijk om de een of andere reden niet zo veel verschillende soorten haar kiezen en al helemaal geen lang haar. In het spel kan dat juist weer wel, dus daar heeft Paay wel lang(er) haar. Al blijft dan nog steeds wel duidelijk dat er bij Fifa geen rekening wordt gehouden met vrouwelijke VP's.
Anders stond ik je steeds te dekken.
theKruid schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Maar goed ook.
Anders stond ik je steeds te dekken.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
7 uur en nog steeds geen 3 mensen die online zijn voor clubs?
je weet toch, ik join pas als niemand anders hier de tv wilt
PSN ID: Aapzak
He verdomme Promox...heb ik net dankaraty aangemaakt
Was anders wel grappig, dan_karaty gaat weg en Ray vraagt of dat Ed was.ETM schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:17:
He verdomme Promox...heb ik net dankaraty aangemaakt
Na antwoord dat het Arjan was komt dankaraty/Ed binnen.
Leg dat Ray maar eens uit.
[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 24-08-2010 22:01 ]
Ben nog steeds van slag. Net even een vernedering van 8-0 er boven opLoneRanger schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:00:
[...]
Was anders wel grappig, dan_karaty gaat weg en Ray vraagt of dat Ed was.
Na antwoord dat het Arjan was komt dankaraty/Ed binnen.
Leg dat Ray maar eens uit.

40 min was het leuk daarna werd me in eens een hoop duidelijk
hand in hand
Een 0.king Ray schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
Ben nog steeds van slag. Net even een vernedering van 8-0 er boven op![]()
40 min was het leuk daarna werd me in eens een hoop duidelijk
Goed bezig Ray.
Zeker 4-3-3
Wel de aangepaste 433 dan aub, ik bak niks van dat RV en LV
Ik speelde tegen een team dat ook 433 speelde. Dat team heet HGT (misschien wel eens van gehoord)
Ze hebben even een demonstratie laten zien hoe je een 433 systeem moet uitvoeren.
Jammer dat jij daar niet bij was kruid, je had er een hoop van kunnen leren.
Ik snap wel dat dit voor jou weer even een momentje is om mij weer de les te lezen ik vind het allemaal prima.
Ik ging die wedstrijd aan met het idee ik ga ze eens wat laten zien dan komt een 8-0 hard aan.
Ik noem het gewoon even een vernedering.
Ik snap nu nog meer waarom jullie HGT zijn begonnen. Dit was van een nivo dat heb ik bij GOT nog nooit gezien. Als je zo iedere avond je wedstrijdjes kan spelen moet dat toch erg veel plezier geven.
hand in hand
de 10-0 en de 14-0 erna waren ook leuk...jullie hebben je kranig geweerd!king Ray schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:27:
[...]
Ik speelde tegen een team dat ook 433 speelde. Dat team heet HGT (misschien wel eens van gehoord)
Ze hebben even een demonstratie laten zien hoe je een 433 systeem moet uitvoeren.
Jammer dat jij daar niet bij was kruid, je had er een hoop van kunnen leren.
Ik snap wel dat dit voor jou weer even een momentje is om mij weer de les te lezen ik vind het allemaal prima.
Ik ging die wedstrijd aan met het idee ik ga ze eens wat laten zien dan komt een 8-0 hard aan.
Ik snap nu nog meer waarom jullie HGT zijn begonnen. Dit was van een nivo dat heb ik bij GOT nog nooit gezien. Als je zo iedere avond je wedstrijdjes kan spelen moet dat toch erg veel plezier geven.
edit1
om het even duidelijk te maken, die 10 en 14-0 waren niet tegen GTU
edit2
deze post is niet bedoeld als zout in de wonden.
[ Voor 9% gewijzigd door ETM op 24-08-2010 23:46 ]
In het begin deden jullie nog aardig mee, later werd het helaas (voor jullie) een stuk minder. Mochten jullie het je trouwens afvragen, xJuliuss is niet Aslan, maar iemand van buiten GoT die zich bij ons aangemeld heeft.king Ray schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:27:
Vond het trouwens ook wel weer 's grappig om met jullie mee te spelen, maar dan merk je wel dat het niveau wat minder is, ook door het ontbreken van automatismen enzo. Vooral tegen de teams met meer dan 4 verdedigers is het dan erg lastig. Iets waar we binnen HGT ook nog wel 's moeite mee hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 25-08-2010 00:32 ]
Tuurlijk is het niveau anders maar ik zie toch best leuke combinaties/acties en er zitten wat leuke nieuwe spelers tussen. [pacino, metyhiels, fr1ts]PromoX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:29:
[...]
Vond het trouwens ook wel weer 's grappig om met jullie mee te spelen, maar dan merk je wel dat het niveau wat minder is, ook door het ontbreken van automatismen enzo. Vooral tegen de teams met meer dan 4 verdedigers is het dan erg lastig. Iets waar we binnen HGT ook nog wel 's moeite mee hebben.
Ach en als we af en toe nog met 3-0 van 4K+ teams winnen vind ik het prima.
Ik snap Ray z'n frustratie wel maar dat weet je van te voren dat het moeilijk wordt tegen HGT.
Het viel me nog mee trouwens want zo scherp waren jullie vanavond niet in de afronding.
Leuke speler trouwens die xjuliuss.
Ondertussen heb ik ook al bijna 250 wedstrijden bij GOT erop zitten 
Maar ik vind het wel leuk dat de HGT spelers er af en toe bij zijn, het is toch een kwaliteitsinjectie voor eventjes. En het blijft toch zo dat hoe beter het draait hoe leuker het is en hoe beter je zelf gaat spelen.
Maar ik vind het wel leuk dat de HGT spelers er af en toe bij zijn, het is toch een kwaliteitsinjectie voor eventjes. En het blijft toch zo dat hoe beter het draait hoe leuker het is en hoe beter je zelf gaat spelen.
Dat is absoluut waar maar als je je verveeld moet je eens teruglezen in dit topic hoe lang het geduurd heeft alvorens we meer gingen winnen dan verliezen.Pacino schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 01:03:
Ondertussen heb ik ook al bijna 250 wedstrijden bij GOT erop zitten
Vergeet ook niet dat je met 8 a 9 man die al regelmatig samen hebben gespeeld veel sneller automatismen kweekt, dat wordt een stuk moeilijker met +/- 20.
[edit]
Het nadeel aan een kleinere club is dan weer dat je minder vaak kunt spelen of je moet al afspreken.
Met 20 is die kans dan weer groter.
Ieder voordeel heb z'n nadeel enzo.
[ Voor 11% gewijzigd door LoneRanger op 25-08-2010 01:23 ]
Ja tegen die 1000+ wedstrijden van jullie zal ik ook nooit zo snel kunnen opboksen 
Het is natuurlijk lastig als er steeds nieuwe spelers bij komen die passjes niet geven die naar een goal konden leiden of teveel gaan rennen met de bal en hem zo verliezen. Maar dat maakt GOT wel een aparte club waar iedereen aan mee mag doen. (Waarbij 3000 punten nog helemaal niet zo slecht zijn, en dat is een paar weken terug zelfs 5000 geweest)
Zolang er een goede combinatie is van op elkaar ingespeelde spelers + nieuwelingen zijn de wedstrijden ook heus wel te spelen. En gelukkig verdelen we ons ook vaak uit onszelf op die manier.
Het is natuurlijk lastig als er steeds nieuwe spelers bij komen die passjes niet geven die naar een goal konden leiden of teveel gaan rennen met de bal en hem zo verliezen. Maar dat maakt GOT wel een aparte club waar iedereen aan mee mag doen. (Waarbij 3000 punten nog helemaal niet zo slecht zijn, en dat is een paar weken terug zelfs 5000 geweest)
Zolang er een goede combinatie is van op elkaar ingespeelde spelers + nieuwelingen zijn de wedstrijden ook heus wel te spelen. En gelukkig verdelen we ons ook vaak uit onszelf op die manier.
Na de 1e helft dacht ik, dit kan nog zomaar alle kanten op, na 10 (fifa)minuten in de 2e helft was dat gevoel wel weg.PromoX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:29:
[...]
In het begin deden jullie nog aardig mee, later werd het helaas (voor jullie) een stuk minder. Mochten jullie het je trouwens afvragen, xJuliuss is niet Aslan, maar iemand van buiten GoT die zich bij ons aangemeld heeft.
Toch weer even een paar potjes mee kunnen doen en mijn 1e online hattrick gescoord
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat weet je zeker van te voren. En is het frustratie, ik weet het niet, jaloezie, teleurstelling kan ook nog.LoneRanger schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:50:
[...]
Ik snap Ray z'n frustratie wel maar dat weet je van te voren dat het moeilijk wordt tegen HGT.
Het verschil is zo groot, niet normaal.
Ik heb een paar potjes met Arjan en 1 met Ed gespeeld als aanvullig bij GOT, zelfs toen
liep het niet en verloren wel alles.
Als ik dan een wedstijd daarna tegen die zelfde Arjan en Ed moet dan wordt het verschil nog meer duidelijk.
Ik denk dan ook dat het voor mij goed is om voorlopig even te stoppen bij clubs. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik een stukje plezier aan het kwijt raken ben. Ik zie alleen nog maar de dingen die fout gaan en dit alles gaat ook ten koste van mijn eigen spel.
King kom zeker wel weer terug, als any heb ik nog wel leuke wedstrijden gespeeld maar eerst de accu maar eens wat opladen.
hand in hand
het komt bij GoT ook wel goed. Er zijn een paar dingen waar we aan moeten werken. Bijvoorbeeld de invulling van de posities. Elke wedstrijd lijkt het weer een loterij waar iedereen komt te staan. Dan sta ik weer rechterspits, dan weer linkervleugel aanvaller.
Het is gewoon zo dat verschillende mensen op verschillende manieren spelen. Ik speel zelf graag een bal diep of geef graag een voorzet. Maar als de spitsen daar niet op reageren wordt het niets. Andersom natuurlijk ook, als een spits eerst naar de 2e paal loopt om daarna naar de eerste te komen moet ik de bal niet bij de 2e neerleggen.
Dat soort automatismen hebben wij niet maar kunnen komen. Ik zie voornamelijk dezelfde mensen online. En die paar nieuwe zijn redelijk goed in te brengen. Het is een kwestie van coachen. (zo moet ik nog altijd gecoached worden als ik spits want ik laat me te ver zakken en ben niet goed genoeg aanspeelbaar voorin)
@Ray: wat viel je het meest op bij die 8-0, wat maakte het verschil?
opstelling: ik denk dat we moeten spelen in een opstelling waarbij de any het niet zo verdomd moeilijk heeft om de bal weg te krijgen. Verder wil ik graag tikkend naar de goal en niet counterend. Ik heb het gevoel dat we met 433 meer tikkend bij de goal komen dan met 4222
Het is gewoon zo dat verschillende mensen op verschillende manieren spelen. Ik speel zelf graag een bal diep of geef graag een voorzet. Maar als de spitsen daar niet op reageren wordt het niets. Andersom natuurlijk ook, als een spits eerst naar de 2e paal loopt om daarna naar de eerste te komen moet ik de bal niet bij de 2e neerleggen.
Dat soort automatismen hebben wij niet maar kunnen komen. Ik zie voornamelijk dezelfde mensen online. En die paar nieuwe zijn redelijk goed in te brengen. Het is een kwestie van coachen. (zo moet ik nog altijd gecoached worden als ik spits want ik laat me te ver zakken en ben niet goed genoeg aanspeelbaar voorin)
opstelling: ik denk dat we moeten spelen in een opstelling waarbij de any het niet zo verdomd moeilijk heeft om de bal weg te krijgen. Verder wil ik graag tikkend naar de goal en niet counterend. Ik heb het gevoel dat we met 433 meer tikkend bij de goal komen dan met 4222
Spijtig maar begrijpelijk. Soms is het goed even pauze te nemen. Het is trouwens nog een kwestie van weken voordat 11 uitkomt.king Ray schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:09:
[...]
Ik denk dan ook dat het voor mij goed is om voorlopig even te stoppen bij clubs. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik een stukje plezier aan het kwijt raken ben. Ik zie alleen nog maar de dingen die fout gaan en dit alles gaat ook ten koste van mijn eigen spel.
King kom zeker wel weer terug, als any heb ik nog wel leuke wedstrijden gespeeld maar eerst de accu maar eens wat opladen.
Wat doen we dan eigenlijk? Meteen met de onkundige kneuters online of moeten de VP's eerst offline geschoold worden?
alles wat jij zelf al aangeeft. Snelheid, automatisme. Iedereen kent daar zijn rol en weet van een ander wat hij gaat doen.Aapzak schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:24:
hand in hand
En laat dat nou net iets zijn wat je alleen traint door het te doen, dit kun je niet offline trainen.king Ray schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
alles wat jij zelf al aangeeft. Snelheid, automatisme. Iedereen kent daar zijn rol en weet van een ander wat hij gaat doen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Hoeft niet altijd king. Veel hangt ook af van het vooruit (kunnen) kijken/denken.king Ray schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
alles wat jij zelf al aangeeft. Snelheid, automatisme. Iedereen kent daar zijn rol en weet van een ander wat hij gaat doen.
Vergeet niet te kijken tegen wie je speelt. De wedstrijd die ik meedeed met GTU was wel tegen de no 5 van noord amerika van dit moment. Is dus helemaal niet zo verwonderlijk dat we het daar lastig tegen hadden
Het veld moet veel langer gehouden worden.
Als ik any speel, dan staan de vleugels soms al in de spits op de bal te wachten.
Dan kan ik alleen de bal kwijt bij de 2 verdedigende middenvelders.
Dat is dus door het centrum en levensgevaarlijk.
Als iedereen nu positie houd, dan loopt het al veel soepeler.
Als ik any speel, dan staan de vleugels soms al in de spits op de bal te wachten.
100% eens, als je 4222 speelt moeten de vleugelspelers aanspeelbaar zijn tijdens de opbouw. Volgens mij hebben we een aantal xAMs die dat wel goed doen. Maar dan moeten die dus wel xAM spelen en niet in de spits.theKruid schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:54:
4-2-2-2 zeker?theKruid schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:54:
Die corner die ik er gisteren ineens indraaide was per ongeluk hoor, maakte niet gebruik van één of andere bug in FIFA (zoals met die ingooien op de lat).
King, ik snap best dat je baalt na een 8-0 maar jij speelt natuurlijk ook het meeste spits. Om maar een voorbeeld te geven: Austrian Patriots, een team met bijna 5000 punten, rolden wij met 10-1 op en zij wonnen een dag later met 4-2 van jullie. Dan is het, hoe gek het misschien ook klinkt, nog niet eens zo'n slechte uitslag voor iemand die niet een echte any (zoals arjan/bravia) is. In de 1ste helft boden jullie zelfs nog goed weerstand, hoewel wij toen zelf ook niet goed speelden.
Daarbij hadden wij ook nog een voordeel dat we 2 man meer hadden en daardoor op het middenveld sterker waren. Jij kreeg daardoor die bal nauwelijks voorin. Henkjan hoopt in ieder geval dat je snel weer gaat spelen
Ik kan me heel goed voorstellen dat King er de balen in heeft.
Hij is bijna elke avond online en was best vroeg bij GOT.
Mede dankzij hem hebben we de trophy 10 op rij gewonnen.
Mede dankzij hem hebben we 5000 punten gehaald.
Voor de opsplitsing liep het qua resultaten als een trein en werd er dikwijls gewonnen met leuk voetbal.
Na de opsplitsing donderd het hele zooitje in elkaar en blijft er geen punt meer over.
We zitten al onder de 3000 punten.
Van het weekend is er geen enkel potje gewonnen en dat is voor een liefhebber als King heel frustrerend.
Als hij dan door oudploegmakkers even aan de kant wordt geschoven in een veegpartij van 8-0, dan kan er een moment komen dat hij knakt.
Ik snap dat HenkJan met zn plofkop het leuk vindt als King online is.
Als HenkJan de verlies partijen zat is, dan kan hij vanachter zn desk stappen en naar HGT gaan, om daar nog wat van samba voetbal te spelen.
Die optie is er niet voor King.
Hij is bijna elke avond online en was best vroeg bij GOT.
Mede dankzij hem hebben we de trophy 10 op rij gewonnen.
Mede dankzij hem hebben we 5000 punten gehaald.
Voor de opsplitsing liep het qua resultaten als een trein en werd er dikwijls gewonnen met leuk voetbal.
Na de opsplitsing donderd het hele zooitje in elkaar en blijft er geen punt meer over.
We zitten al onder de 3000 punten.
Van het weekend is er geen enkel potje gewonnen en dat is voor een liefhebber als King heel frustrerend.
Als hij dan door oudploegmakkers even aan de kant wordt geschoven in een veegpartij van 8-0, dan kan er een moment komen dat hij knakt.
Als HenkJan de verlies partijen zat is, dan kan hij vanachter zn desk stappen en naar HGT gaan, om daar nog wat van samba voetbal te spelen.
Die optie is er niet voor King.
40 minuten kon ik het tegenhouden, na de 2-0 en de 3-0 was er geen houden meer aan.
Ik dacht inderdaad nog als zelfs nu de corners er al invliegen, ik werd helemaal gek.
Ik kon de bal inderdaad niet meer voorin krijgen, zag zelfs RW mee helpen om de schade te beperken.
8-0 verliezen en dan "het niet slecht" gedaan hebben, aardig gek.
Met ed verloor ik ook 6-0 en deed ik het ook niet slecht tegen de nummer 5 van die regio.
Ik zie dat op dat moment echt ff anders hoor.
Ik dacht inderdaad nog als zelfs nu de corners er al invliegen, ik werd helemaal gek.
Ik kon de bal inderdaad niet meer voorin krijgen, zag zelfs RW mee helpen om de schade te beperken.
8-0 verliezen en dan "het niet slecht" gedaan hebben, aardig gek.
Met ed verloor ik ook 6-0 en deed ik het ook niet slecht tegen de nummer 5 van die regio.
Ik zie dat op dat moment echt ff anders hoor.
hand in hand
Je overdrijft, tuurlijk zijn ze heel goed maar jij hebt vaak genoeg laten zien dat je best mee kunt op dat niveau.king Ray schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:09:
[...]
Dat weet je zeker van te voren. En is het frustratie, ik weet het niet, jaloezie, teleurstelling kan ook nog.
Het verschil is zo groot, niet normaal.
Het punt is vooral, kruid zei het al geloof ik, dat zij precies weten wat je op welke positie moet doen, hoe te lopen, hoe te passen en dat steeds weer in min of meer dezelfde samenstelling.
Zoals ik vannacht ook al aangaf zijn er bepaalde nieuwe spelers die dat nu al aardig oppakken en daarnaast zul je moeten bijsturen.
Ik had gister een aardige discussie met Jumpman b.v.
Het moet namelijk een abc'tje zijn hoe je je positioneert voorin bij een uittrap van de keeper, je kent dat wel, uittrap-doorkoppen- 1of 2 man op het doel af, tikkie opzij-doelpunt.
Realiteit, ukkie in de spits, lange man op links en de lange man op rechts komt richting de doelman.
Je trapt uit als doelman, krijgt de bal net zo hard weer terug en doelpunt.
Als je bepaalde dingen op een bepaalde manier uitvoert volgens de zwakte van het spel dan heb je een automatisme mits iedereen weet wat hij moet doen in zo'n situatie.
Als een posse09 bij ons meespeelt maar we weten niet in een bepaalde situatie of we nu juist een pass of een steekbal moeten geven zal hij nauwelijks scoren.
Gister met Reckoner/Metyhiels en ITs ging dat met vlagen b.v. erg goed en dat van dat uittrappen met de keeper ging vorige week met Donaldo en Pacino erg goed en dan zie je gelijk dat je niet kansloos hoeft te zijn tegen teams met 4000 punten.
Je/we zullen toch echt dat soort dingen moeten overbrengen naar nieuwe[re] spelers om het proces te versnellen.
Nog een leuk voorbeeldje, Pacino ging vorige week alleen op de keeper af met links van hem 2 spelers om een simpel doelpunt te maken, je raad het al, er werd dus niet een simpel tikje opzij gespeeld.
We hebben dat Pacino uitgelegd en 2 wedstrijden later doet hij het wel, je moet je er wel van bewust zijn natuurlijk dat er altijd iemand meeloopt.
Als je gaat wachten tot iemand het zelf uitvind ben je mss 50 wedstrijden verder.
Ga vanavond lekker hart van Nederland kijken dan heb je morgen alweer zin om te spelen.
Moet dat nou?theKruid schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:23:
Je was het er zelf mee eens dat HenkJan&co bij ons mee kunnen spelen als hij daar zin in heeft en dan vind ik dit geen leuke opmerking.
Als iemand zin heeft komen Henkjan en La Paay nu ook clubs doen...?
Dit vind ik inderdaad wel een treffend voorbeeld.LoneRanger schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:57:
[...]
Het moet namelijk een abc'tje zijn hoe je je positioneert voorin bij een uittrap van de keeper, je kent dat wel, uittrap-doorkoppen- 1of 2 man op het doel af, tikkie opzij-doelpunt.
Realiteit, ukkie in de spits, lange man op links en de lange man op rechts komt richting de doelman.
Je trapt uit als doelman, krijgt de bal net zo hard weer terug en doelpunt.
Wij spelen, zoals iedereen inmiddels wel weet, bijna altijd 4-3-3. Als dan bijvoorbeeld Michael online is met die lange, veel te vaak McDonalds bezoekende VP van hem, staat hij eigenlijk bijna altijd centraal in de spits en dan zetten we er snelle, behendige spitsen omheen, bijvoorbeeld Posse en Hammer. Bij doeltrappen levert dat bijna altijd gevaar op, doordat de any die op Michaels hoofd legt, hij kopt door en meteen ontstaat er gevaar.
Dat zijn inderdaad maar kleine dingetjes die (achteraf) ook nog eens heel logisch klinken, maar als je ze ook daadwerkelijk uitvoert, maakt dat het spelen al veel eenvoudiger.
Plofkop is met een knipoog. (je weet wel, echte henkjan met de zonnescherm)LoneRanger schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:02:
[...]
Moet dat nou?
Je was het er zelf mee eens dat HenkJan&co bij ons mee kunnen spelen als hij daar zin in heeft en dan vind ik dit geen leuke opmerking.
Posse kent me al langer, die zal daar niet wakker van liggen.
Vind het ook prima dat ze meespelen.
Ik probeer alleen even duidelijk te maken hoe Ray zich kan voelen tov Posse.
Hier letten we trouwens ook nog wel 's op. Als we bijvoorbeeld met 3 man spelen gaan we niet zo snel tegen een team met 5 of meer mensen. De kans is dan veel groter dat je weggetikt wordt door de extra spelers op het middenveld en dan kan het best goed zijn om er gewoon niet aan te beginnen en een team uit te zoeken met een gelijk aantal (of minder) spelers.Posse9 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:08:
Daarbij hadden wij ook nog een voordeel dat we 2 man meer hadden
De wedstrijden die ik gister meespeelde viel het mij op dat er vaak wel geprobeerd wordt om snel te passen, maar soms is het juist even beter om de bal vast te houden zodat iemand zich (beter) vrij kan lopen en vooral niet te ver uit elkaar gaan staan. In de 4 3 3 is het ook prettig dat 1 of 2 (buitenste) spitsen zo nu en dan wat actiever mee verdedigen. Dat kan de any enorm helpen als deze wat meer onder druk staat. Ik kan het mis hebben, maar dat gebeurde gister volgens mij bijna niet.
Hier ben ik het helemaal mee eens.PromoX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
De wedstrijden die ik gister meespeelde viel het mij op dat er vaak wel geprobeerd wordt om snel te passen, maar soms is het juist even beter om de bal vast te houden zodat iemand zich (beter) vrij kan lopen en vooral niet te ver uit elkaar gaan staan. In de 4 3 3 is het ook prettig dat 1 of 2 (buitenste) spitsen zo nu en dan wat actiever mee verdedigen. Dat kan de any enorm helpen als deze wat meer onder druk staat. Ik kan het mis hebben, maar dat gebeurde gister volgens mij bijna niet.
Gisteren had ik ook zo'n soort moment, we liepen met 2 aanvallers op 2 verdedigers af.
Ik liep vooruit en Ittss (volgens mij) liep achter me met de bal. Als Itss even had gewacht had ik de ruimte in kunnen lopen en dan de dieptepass kunnen krijgen. Ipv daarvan past Itss meteen en konden we nergens heen.
Niets ten nadele van Itss, want dit soort ballen gebeuren vaker zoals PromoX het al zegt, en ik doe dit natuurlijk ook.
Wel iets om op te letten dus.
Niet dat ik toen voor mijn ego ging, ik zag jullie allebei echt helemaal niet op dat moment, maar goed daardoor zoek ik nu eerder naar een man die erbij is komen lopen zodat me dat niet meer gebeurd. Alleen is het probleem dat jij en Don die bal wel verwachten te krijgen en hem dus erin tikken, terwijl iemand anders gewoon meeloopt maar alleen maar zit te kijken of ik hem erin ga schieten of niet.LoneRanger schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:57:
[...]
Nog een leuk voorbeeldje, Pacino ging vorige week alleen op de keeper af met links van hem 2 spelers om een simpel doelpunt te maken, je raad het al, er werd dus niet een simpel tikje opzij gespeeld.
En bij een uittrap van de keeper ga ik meestal gewoon voor de andere centrumspits staan, aangezien de keeper meestal verder trapt dan de verste spits wordt de ander automatisch geselecteerd om te koppen, en sta ik meteen erachter/naast om de bal op te vangen.
Het is inderdaad jammer dat je deze dingen alleen kunt leren door het te doen, en vooral het fout te doen. Ik ben dan ook nog iemand die zich 90 minuten kapot ergert aan fouten van mezelf