Ik zie dat jullie al vroeg klaar zijn vandaag, wilde net nog een potje komen spelen
Jij bent Hellieken volgens mij. Je moet echt beter reageren, en ook de bal afgeven als je ziet dat je je dood gaat lopen in de verdediging van de tegenstander.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:24:
ik haat EA network![]()
werd er 2x afgegooid. inet begon te kutten. Sorryheb het nu opgelost.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zie dat we nog 19 wedstrijden moeten om de 3000 wedstrijden vol te maken, dat moet donderdag wel gelukt zijn lijkt me.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
kdoe me best. Met die lag soms vandaag was het echt hellewerk. lukte me vorige week veel beter. komt in orde.Jumpman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:20:
[...]
Jij bent Hellieken volgens mij. Je moet echt beter reageren, en ook de bal afgeven als je ziet dat je je dood gaat lopen in de verdediging van de tegenstander.
Ik wil anders nog wel een potje. Zal ps3 aanzetten.
Ik doe ook nog wel mee als er een any te vinden is :-)
Tja, ik ben al 4 keer van psn afgegooid het afgelopen uur dus dat gaat em niet worden vanavond.
Ai das wat minder
Dan proberen we het morgen nog maar eens.
Ik heb gister 2 potjes gedaan als any, 1 potje liep heerlijk, er kwam geen bal door heen.
We wonnen simpel 4-0 mede door een goede itss, frits en Helliken. Daarna nog een potje als any tegen een gelijkwaardig team en kansloos verloren met 4-0. Ik vind dat echt gek, hoe kan dat verschil zo groot zijn.
Op eens staan die any poppetjes niet goed, lopen ze tegen elkaar aan, loop je keeper te prutsen. Zelf heb je het idee dat je niks anders doet maar het lijkt wel alsof je voor het eerst fifa speelt.
We wonnen simpel 4-0 mede door een goede itss, frits en Helliken. Daarna nog een potje als any tegen een gelijkwaardig team en kansloos verloren met 4-0. Ik vind dat echt gek, hoe kan dat verschil zo groot zijn.
Op eens staan die any poppetjes niet goed, lopen ze tegen elkaar aan, loop je keeper te prutsen. Zelf heb je het idee dat je niks anders doet maar het lijkt wel alsof je voor het eerst fifa speelt.
hand in hand
Tegen het clubje van de jongens van groep 7 van basisschool de heikneuter is het idd makkelijker spelen dan tegen een team die gelijkwaardig is.king Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:03:
Ik heb gister 2 potjes gedaan als any, 1 potje liep heerlijk, er kwam geen bal door heen.
Tussen deze 2 teams zat bijna geen verschil kerel, probeer nou eens 1 keer serieus te zijn man.theKruid schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:11:
[...]
Tegen het clubje van de jongens van groep 7 van basisschool de heikneuter is het idd makkelijker spelen dan tegen een team die gelijkwaardig is.
Probeer het nog 1 keer, hoe kan het verschil zo groot zijn als je any speelt?? Tuurlijk heeft het met de sterkte van je tegenstander te maken, maar je weet zelf ook dat er vaak grote verschillen zijn.
hand in hand
Het zijn geen gelijkwaardige teams, het team waar je van verloor heeft 2800 punten en het team waar je van won 4000 punten.
Het eerste team [2800], in dit geval, heeft dit seizoen 36 x gewonnen en 7 verloren t.o.v 50 om 51 in het 2e geval. [team 4000]
Dat zegt ook niet alles maar wel veel.
De betere spelers uit team 4000 lopen wbt doelpunten b.v. 1 op 2, vergelijk dat eens met de > 1 op 1 van de spitsen van team 2800 en wees blij dat die speler die 2 op 1 loopt niet mee deed.
Als je puur af gaat op de getallen om een vergelijk te maken kun je beter kijken naar seizoensresultaat dan naar het aantal punten en de spelers die meededen.
Ik snap je frustratie wel, herkenbaar, maar gelijkwaardig waren de teams imo niet.
Veldspel kan ik niet beoordelen aangezien ik er niet bij was.
Het eerste team [2800], in dit geval, heeft dit seizoen 36 x gewonnen en 7 verloren t.o.v 50 om 51 in het 2e geval. [team 4000]
De betere spelers uit team 4000 lopen wbt doelpunten b.v. 1 op 2, vergelijk dat eens met de > 1 op 1 van de spitsen van team 2800 en wees blij dat die speler die 2 op 1 loopt niet mee deed.
Als je puur af gaat op de getallen om een vergelijk te maken kun je beter kijken naar seizoensresultaat dan naar het aantal punten en de spelers die meededen.
Ik snap je frustratie wel, herkenbaar, maar gelijkwaardig waren de teams imo niet.
kijk dat is pas een antwoord, niet gelijk dat gebrul van kruid gebasseerd op niksLoneRanger schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:03:
Het zijn geen gelijkwaardige teams, het team waar je van verloor heeft 2800 punten en het team waar je van won 4000 punten.
Het eerste team \[2800], in dit geval, heeft dit seizoen 36 x gewonnen en 7 verloren t.o.v 50 om 51 in het 2e geval. [team 4000]
De betere spelers uit team 4000 lopen wbt doelpunten b.v. 1 op 2, vergelijk dat eens met de > 1 op 1 van de spitsen van team 2800 en wees blij dat die speler die 2 op 1 loopt niet mee deed.![]()

de wedstrijd die ik verloor was van een team met 3704 punten. Ik had 1 wedstrijd overgeslagen.
Maakt het verschil toch nog iets kleiner.
Voor mijn gevoel waren ze gelijk en had ik het idee van beide te kunnen winnen. Wat mij het meest verbaasde was het gestuntel van mijn any poppetjes, daar zit dan ook gelijk zo'n groot verschil in.
[ Voor 5% gewijzigd door king Ray op 18-08-2010 10:28 ]
hand in hand
idd want er is niks mis met mijn oude basisschool.king Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:18:
[...]
kijk dat is pas een antwoord, niet gelijk dat gebrul van kruid gebasseerd op niks
Dat van die stuntelige poppetjes valt meer op tegen sterke teams omdat je je dan geen fouten kunt veroorloven.
Ik denk dus dat dat voor een deel tussen de oren zit.
Kijk b.v. ook eens naar de ophef wanneer we winnen en juist punten verliezen, gelijk ophef in de kleedkamer [terecht], maar het komt ook regelmatig andersom voor maar daar hoor je amper iemand over.
Pech blijft veel langer hangen dan geluk in het geval van een spelletje.
[edit]
Die ploeg is idd gelijkwaardig, ook een 50/50 ploeg.
[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 18-08-2010 10:44 ]
Tussen al mijn grappen en grollen zit een kern van waarheid.king Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:18:
[...]
kijk dat is pas een antwoord, niet gelijk dat gebrul van kruid gebasseerd op niks
Je moet er alleen zelf een beetje bij nadenken.
Ik merk aan jou dat jij hier moeite mee hebt en liever een uitgekauwd olvarit verhaaltje prefereert.
Dan kan je beter mijn posts overslaan en alleen die van RW lezen.
Die is daar meester in!
hoppa, weer een veer voor RW.
Bij al jou antwoorden moet je dus na gaan of het serieus is of als grap bedoeld is. Wel slim kan je altijd twee kanten mee op. Ik nam je al nooit echt serieus nu blijkt weer waarom.theKruid schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:00:
[...]
Tussen al mijn grappen en grollen zit een kern van waarheid.
Je moet er alleen zelf een beetje bij nadenken.
Ik merk aan jou dat jij hier moeite mee hebt en liever een uitgekauwd olvarit verhaaltje prefereert.
Dan kan je beter mijn posts overslaan en alleen die van RW lezen.
Die is daar meester in!
hoppa, weer een veer voor RW.
Gelukkig kan je goed voetballen
hand in hand
for the time being
Kijken wat we voor vanavond kunnen verzinnen.
toch poepie?
Hmm, mijn verhaaltjes zijn olvarit-niveau en dat is als compliment bedoeld?

Het is een grap!LoneRanger schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:10:
Hmm, mijn verhaaltjes zijn olvarit-niveau en dat is als compliment bedoeld?![]()
Ray, lees je mee?
Speel elf tegen elf online in FIFA 11
Gisteren maakte EA Sports tijdens zijn persconferentie op Gamescom bekend dat er een Be A Goalkeeper-modus in FIFA 11 zit, waarin spelers de doelman kunnen besturen. Nu is duidelijk geworden dat het hierdoor ook mogelijk is om met elf menselijke spelers een heel team te besturen. In FIFA 10 is twintig het maximale aantal spelers.
Gisteren maakte EA Sports tijdens zijn persconferentie op Gamescom bekend dat er een Be A Goalkeeper-modus in FIFA 11 zit, waarin spelers de doelman kunnen besturen. Nu is duidelijk geworden dat het hierdoor ook mogelijk is om met elf menselijke spelers een heel team te besturen. In FIFA 10 is twintig het maximale aantal spelers.
hand in hand
Dan zal de be a pro camera positie misschien toch weer van stal moeten worden gehaald.
Kunnen we lekker zeiken op de keeper! Ooooow wat een feest gaat dat worden
[ Voor 57% gewijzigd door Bosluis op 18-08-2010 13:07 ]
hebben jullie 'm al ge-preordered, zo ja, bij welke (binnenlandse of buitenlandse) shop ?
Ik wil natuurlijk zsm na release spelen, welke shop zou hem op de release dag in je brievenbus laten vallen ?
Ik wil natuurlijk zsm na release spelen, welke shop zou hem op de release dag in je brievenbus laten vallen ?
http://www.mediaoffer.nl/ is met een prijs van 49 euro de goedkoopste in de pricewatch. Via http://www.addiscount.nl/ kun je ook nog 5 euro korting krijgen. Bij buitenlandse shops is ie niet echt goedkoper te krijgen volgens mij.
And I'm the only one and I walk alone.
Als je hem zsm. na de release wil spelen doe je er verstandig aan om op de dag of dagen ervoor gewoon naar een winkel te gaan.
Vorig jaar gooide de FRS de game in de verkoop nadat ze ergens een embargo hadden gebroken. Volgens mij speelde ik toen 2 dagen voor de release de game al.
Aangezien ik deze versie heel het jaar speel maakt het mij niet uit of ik er 50 of 70 euro voor betaal.
Vorig jaar gooide de FRS de game in de verkoop nadat ze ergens een embargo hadden gebroken. Volgens mij speelde ik toen 2 dagen voor de release de game al.
Aangezien ik deze versie heel het jaar speel maakt het mij niet uit of ik er 50 of 70 euro voor betaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 18-08-2010 14:19 ]
Burp
Gaat iedereen weer fifa kopen of gaan sommige overstappen naar pes?? Ik blijf fifa fanboy!!
FIFA 11 clubs met mics dit keer aub!
[ Voor 55% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-08-2010 14:45 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hey aslan, je leeft nogStriptease schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:43:
Gaat iedereen weer fifa kopen of gaan sommige overstappen naar pes?? Ik blijf fifa fanboy!!
De meeste gaan gewoon weer fifa 11 kopen natuurlijk.
Mic heb ik niet is ook niks voor mij, moet je je eens voorstellen dat bv kruid ook een mic
zou hebben dan wordt je toch gek, hier op het forum kan je het nog net aan maar tijdens een wedstrijd.
Jij ben volgend jaar gewoon weer van de partij?
hand in hand
Hebben jullie dat ook met die MIC's, het geluid daarvan komt wel zo WALGELIJK hard uit mn Onkyo TXSR507... niet normaal meer. Ik moet het main volume daardoor zo laag zetten. Volgens mij knallen anders mn speakers kapot zo ontiegelijk hard is dat gepraat, terwijl de muziek en andere geluiden gewoon wel een goed volume hebben.
Kan ik dit ergens instellen, bijvoorbeeld in het PS3 menu of FIFA menu, weet iemand dat ?
Ben overigens ook niet echt geinteresseerd in wat men te melden heeft over die MIC's, al zou het in de wedstrijd heel soms toch wel handig kunnen zijn om met elkaar te communiceren. Of in de rust ofzo ff een korte teambespreking houden. Dat is via tekst-chat ook niet mogelijk nu toch ?
Kan ik dit ergens instellen, bijvoorbeeld in het PS3 menu of FIFA menu, weet iemand dat ?
Ben overigens ook niet echt geinteresseerd in wat men te melden heeft over die MIC's, al zou het in de wedstrijd heel soms toch wel handig kunnen zijn om met elkaar te communiceren. Of in de rust ofzo ff een korte teambespreking houden. Dat is via tekst-chat ook niet mogelijk nu toch ?
[ Voor 25% gewijzigd door brtk op 18-08-2010 14:54 ]
you've got that rightking Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:51:
[...]
Mic heb ik niet is ook niks voor mij, moet je je eens voorstellen dat bv kruid ook een mic
zou hebben dan wordt je toch gek, hier op het forum kan je het nog net aan maar tijdens een wedstrijd.
Ik leg constant dubbel zodra jij een bal toegespeeld krijg.
Die paniek straalt gewoon af van jou VP. (vraag me niet hoe EA dat voor elkaar heeft gekregen).
Nee, laat ik dat maar in stilte doen.
Sorry Aslan..
Wat is er mis met kruidking Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:51:
[...]
Hey aslan, je leeft nog![]()
De meeste gaan gewoon weer fifa 11 kopen natuurlijk.
Jij ben volgend jaar gewoon weer van de partij?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
king heeft wat zand in zn ... en is daardoor wat prikkelig vandaag.
Morgen zal het vast wel weer beter gaan.
[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 18-08-2010 15:20 . Reden: laten we het netjes houden ]
Ga eens ff kijken... zou een hoop irritatie schelen bij mijWii4all schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:03:
Kun je toch in fifa instellen bij sound effects / commentary volume ofzoiets.
[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 18-08-2010 15:20 . Reden: en dat geldt ook voor deze reactie ]
Ik vind het juist lachuh, alhoewel het geluid van mijn tv dusdanig staat dat ik niet eens geluid van MIC's hoor.
Burp
PromoX, sorry man, maar hier in Brabant is dat drieletterige woord voor vrouwelijk geslachtsdeel dermate ingeburgerd dat niemand er vanop kijkt dat het bijna in iedere zin gebruikt wordt, het is een "normaal" en algemeen geaccepteerd woord geworden. Zelfs bejaarden hoor ik het regelmatig te pas en te onpas gebruiken.PromoX wijzigde dit bericht 18-08-2010 15:20 (0%)
Ik zal trachten hier op te letten. Kan echter niet garanderen dat het niet meer voorkomt
[ Voor 16% gewijzigd door brtk op 18-08-2010 15:31 ]
hahaha, Kruid is weer goed op dreef vandaagtheKruid schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:02:
[...]
Die paniek straalt gewoon af van jou VP. (vraag me niet hoe EA dat voor elkaar heeft gekregen).
Ik heb het nooit echt begrepen waarom er mensen mic's gebruiken bij FIFA, je kunt toch niet goed aangeven hoe/waar je de bal wilt omdat het spel te snel gaat.
Als ik samen met een vriend speel in 1 team komen we ook niet verder dan 'onder' 'boven' en 'hoog/laag'. Nu is dat nog lastiger als je met meer man bent.
De bal vragen kun je gemakkelijker in et spel zelf door op X te drukken (steekt ie hand omhoog) en als ze er nog een knop voor maken om 'sorry' te zeggen zou et al helemaal goed zijn
Maar goed, het ging wel lekker vanmiddag, alleen liepen de vrije trappen alles behalve goed bij mij. Dus nu maar even flink wat gaan schieten uit alle hoeken en van alle afstanden in training...
Ik denk trouwens dat er bij een 5-3-2 opstelling van de tegenstander gewoon zoveel mogelijk de vleugels moeten worden gebruikt. Vervolgens niet kappen oid maar meteen de voorzet geven en dan maar wachten tot die erin gekopt wordt. Afstandschoten van 20-30 meter kunnen ook wel helpen aangezien er weinig druk is op het middenveld.
Als ik samen met een vriend speel in 1 team komen we ook niet verder dan 'onder' 'boven' en 'hoog/laag'. Nu is dat nog lastiger als je met meer man bent.
De bal vragen kun je gemakkelijker in et spel zelf door op X te drukken (steekt ie hand omhoog) en als ze er nog een knop voor maken om 'sorry' te zeggen zou et al helemaal goed zijn
Maar goed, het ging wel lekker vanmiddag, alleen liepen de vrije trappen alles behalve goed bij mij. Dus nu maar even flink wat gaan schieten uit alle hoeken en van alle afstanden in training...
Ik denk trouwens dat er bij een 5-3-2 opstelling van de tegenstander gewoon zoveel mogelijk de vleugels moeten worden gebruikt. Vervolgens niet kappen oid maar meteen de voorzet geven en dan maar wachten tot die erin gekopt wordt. Afstandschoten van 20-30 meter kunnen ook wel helpen aangezien er weinig druk is op het middenveld.
Ik ben toegevoegd bij de club, maar hoe kan je dan een wedstrijd spelen?
Net zolang in de kleedkamer zitten totdat er één gestart word?
En zoja, hoe weet je dan dat je kan spelen?
In vakanties en het weekend wordt er regelmatig overdag gespeeld. Verder wordt er bijna elke avond wel gespeeld vanaf een uur 8. Het is handig om een groep vaste spelers in je friendslist te hebben staan. Als ze dan FIFA spelen kun je er vaak wel vanuit gaan dat er clubs gespeeld wordt en met 3 personen in de kleedkamer zou je dan al kunnen beginnen met een wedstrijd.
Ook op de site kun je zien of er mensen online zijn: http://www.eafootballworl...bs/741A0001/55489/members.
Ook op de site kun je zien of er mensen online zijn: http://www.eafootballworl...bs/741A0001/55489/members.
Wachten tot er minimaal 3 man zijn in de kleedkamer en dan gaat er 1 iemand als eerste in de gameroom, die is dan de aanvoerder (bepaalt opstelling etc) en speelt ook als 'Elke' (Any) oftewel bestuurt alle overige spelers die niet bezet zijn door een VP.slico schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:59:
Ik ben toegevoegd bij de club, maar hoe kan je dan een wedstrijd spelen?
Je kunt gewoon erbij gaan in die room en vervolgens wachten tot het scherm komt waar je de positie mag kiezen.
edit: Zoals Promo al zegt
Oke, bedankt.
Ik ga zo online, ben benieuwd of we er één kunnen spelen..
Ik ga zo online, ben benieuwd of we er één kunnen spelen..
Grappig, aangezien een paar pagina's terug het ging over lengte en gewicht wbt je VP heb ik maar eens gekeken hoe dat bij mij zat.
Mijn VP is 188cm groot en precies 98kg wat een BMI is van 28.
Voor een normaal mens dus iets te zwaar laat staan voor en sporter.
Het gaat hier natuurlijk wel om getatoeëerde spiermassa en geen vet.
Mijn VP is 188cm groot en precies 98kg wat een BMI is van 28.
Voor een normaal mens dus iets te zwaar laat staan voor en sporter.
Het gaat hier natuurlijk wel om getatoeëerde spiermassa en geen vet.
Over paniek gesproken, een tackle in de 16, en een eigen doelpunt, heeft toch geen zin zo?theKruid schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:02:
[...]
you've got that right
Geef eens het goede voorbeeld man,
hand in hand
Wel 3 leuke potjes gespeeld.
1e makkelijk gewonnen, 2e overklast en de 3e gelijkgespeeld.
Vooral in die laatste zit een hoop verbetering, er hadden er minstens 5 ingemoeten...
Mja, volgende keer beter.
Vooral in die laatste zit een hoop verbetering, er hadden er minstens 5 ingemoeten...
Als we wat gelukkiger/scherper waren in de afronding dan scheelt dat echt een hoop want kansen krijgen we zat.Bosluis schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:50:
Het nivo is weer te triest voor woorden vanavond. Echt niet leuk meer op deze manier.
Zo snel en zakelijk als de 2e helft net, zo hoort het en dan is het gewoon leuk.
Dat was echt raar.king Ray schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:38:
[...]
Over paniek gesproken, een tackle in de 16, en een eigen doelpunt, heeft toch geen zin zo?
Geef eens het goede voorbeeld man,
Die tackle had ik iets eerder ingezet, maar dat had ik niet moeten doen.
Toen ik hem inzette wist ik dat ik te laat was.
In eerste instantie gebeurde er niks, maar uiteindelijk kwam die sliding toch, nadat de bal was gespeeld.
Eigendoelpunt was helemaal maf.
Ik druk op rondje, gaat mn VP hem aannemen, naar de goal draaien...
Het leek wel of mn VP vervloekt was door de jongentjes uit groep 7 van basisschool de Heikneuter.
Die laatste was echt bizar.slico schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:04:
Wel 3 leuke potjes gespeeld.
We begonnen slecht en kwamen terecht op achterstand.
Daarna kantelde de wedstrijd en kwamen we snel terug.
Vervolgens een overvloed aan kansen. Ik geloof dat we wel 5x de paal of lat raakte.
Open kansen gingen naast, of de keeper sloeg hem nog net uit de goal.
In die wedstijd vond ik je wel goed spelen.
Gaat goed komen de volgende keer.
Als je tegen 10 VPs speelt, die allemaal boven de 90% zitten, dan verliezen de any poppetjes heel makkelijk een kopduel.Bosluis schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:50:
Het nivo is weer te triest voor woorden vanavond. Echt niet leuk meer op deze manier.
Zo gingen er 2 hoekschoppen in en een voorzet.
Daar valt niet tegenop te verdedigen.
Dat is mooi.Wii4all schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:11:
Gisteren ging het wel aardig, speelde 4/5 potjes verloren er maar eentje.
Ik ben er pas Maandag weer.
Gisteren Feyenoord gekeken en daarna op mn ds animal crossing gespeeld.
Verslavend verjaardagcadootje kan ik u melden

Ik heb gisteren paar potjes any gespeeld, die gingen mooi verloren. Wat een moeilijk klusje is dat.
PSN ID: Aapzak
Ik heb er daar 1 van mee gedaan, was gewoon een keurige 3-3.Aapzak schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:48:
Ik heb gisteren paar potjes any gespeeld, die gingen mooi verloren. Wat een moeilijk klusje is dat.
Ik zag wel dat je moest wennen maar vond dat je het best redelijk deed.
Misschien probeerde je het iets te veel voetballend op te lossen zeker achterin.
Met die jagende VP voorin kan je beter niet te veel risicos nemen daar.
Maar nogmaals het was zeker niet slecht
hand in hand
Verwijderd
hoi, was ff op vakantie. Ben nu ff terug om eindelijk is terug mijn goeie status te behale
Verwijderd
Het is echt te hopen dat bij Fifa 11 enkel de standaard opstellingen worden toegelaten bij clubs want begin er echt genoeg van te krijgen. Gisteren 3 laatste potjes die ik meedeed, allemaal 0-2 verloren tegen Duitse ploegen met die kutopstellingen. Waren dan nog eens allemaal +5000 ploegen.
Toch hadden we echt niet hoeven te verliezen want we kregen bij sommige wedstrijden best een hoop kansen.
Burp
Die wedstrijden van Donaldo als any is een 433 opstelling vond ik dan wel weer geinig.
De eerste was een 3-3 de tweede wonnen we 5-4 na een 4-1 achterstand.
3 spitsen voorin is toch wel lekker. Als daar de afstemming goed is en we staan goed is kan je veel
meer kansen creëren, ook tegen ploegen met 5 verdedigers.
De eerste was een 3-3 de tweede wonnen we 5-4 na een 4-1 achterstand.
3 spitsen voorin is toch wel lekker. Als daar de afstemming goed is en we staan goed is kan je veel
meer kansen creëren, ook tegen ploegen met 5 verdedigers.
hand in hand
Verwijderd
Heren, ik ben even een weekje afwezig, ben mentor voor de nieuwe studenten biomedisch en dat soort studies dus ik ben elke dag van 7 uur sochtends tot 4 uur snachts op pad. misschien dat ik morgen na mn werk nog even meedoe en anders tot 2 september
Offline speel ik altijd in een 3-4-3 opstelling met een ruit op het middenveld. De buiten spelers zijn echte buitenspelers en dus langs de lijn aanspeelbaar.
Die 3 verdedigers staan als 3 centrale verd. naast elkaar. Dat betekent dat de flanken redelijk open liggen.
Tegen de CPU is dat geen probleem, ik verdedig vooral de kerel waar de pass naartoe moet en laat de buitenspeler vrij ver doorkomen. Het overwicht dat je voorin haalt is heerlijk. Ik heb deze opstelling nooit online geprobeerd, ik vraag me echt af hoe kwetsbaar je dan bent met 3 verdedigers.
Een ander punt: het middenveld is in principe waar de wedstrijd beslist wordt. Hebben we weleens geprobeerd om het veld vanuit het midden op te vullen, de any speelt dan niet de middenlinie maar de voorste linie. Enorm voordeel is dat je op het middenveld veel sterker bent en dat de any 2 gescheiden gebieden heeft waardoor hij, als het spel op het middenveld is, de tijd heeft om achterin alles op orde te krijgen.
Dus tijdens de omschakeling heeft ie meer tijd.
Enorm nadeel is natuurlijk dat je dan met slechte spitsen speelt.
Wat zeggen de taktici over deze 2 punten?
Die 3 verdedigers staan als 3 centrale verd. naast elkaar. Dat betekent dat de flanken redelijk open liggen.
Tegen de CPU is dat geen probleem, ik verdedig vooral de kerel waar de pass naartoe moet en laat de buitenspeler vrij ver doorkomen. Het overwicht dat je voorin haalt is heerlijk. Ik heb deze opstelling nooit online geprobeerd, ik vraag me echt af hoe kwetsbaar je dan bent met 3 verdedigers.
Een ander punt: het middenveld is in principe waar de wedstrijd beslist wordt. Hebben we weleens geprobeerd om het veld vanuit het midden op te vullen, de any speelt dan niet de middenlinie maar de voorste linie. Enorm voordeel is dat je op het middenveld veel sterker bent en dat de any 2 gescheiden gebieden heeft waardoor hij, als het spel op het middenveld is, de tijd heeft om achterin alles op orde te krijgen.
3 verdedigers schiet niet op online natuurlijk want er zijn zat teams die met 3 spitsen spelen dan sta je 1 op 1. De CPU is natuurlijk sowieso 10x makkelijker te verdedigen. Na een seizoen heb je precies zijn patronen door en weet je vrijwel altijd wat ie gaat doen. Dat is online wel iets anders.Aapzak schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:57:
Je tweede punt: volgens mij wordt er zelden online een wedstrijd beslist op het middenveld. Sterker nog, de meeste teams met 5000 of 6000 punten spelen met 5 verdedigers en 3 aanvallers. Houd je 2 middenvelders over, waarvan 1 vaak ook nog tegen de verdediging aanstaat zo'n beetje en die andere een stuk over de middenlijn. Oftewel, die hebben nauwelijks een middenveld. En toch is het heel moeilijk de bal in de ploeg te houden tegen dat soort teams. Dus het middenveld is denk ik, de meest onbelangrijke linie in FIFA (online).
tja als je het zo zegt
Ik zou ook wel willen meedoen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Verwijderd
ligge de EA servers er weer uit?
xzip22: 40% virtuele prof hebben. dan sturen ze wel invite
xzip22: 40% virtuele prof hebben. dan sturen ze wel invite
Welk systeem spelen jullie bij HGT pos?
[ Voor 6% gewijzigd door king Ray op 21-08-2010 21:17 ]
hand in hand
Wij spelen altijd 433, ook met 3 man. Om de 1 of andere reden lijkt het bij 442 altijd open huis achterin. Bij 433 is dat veel minder. En als je elkaar snel kunt vinden is het heerlijke ballen met 3 man dicht bij elkaar voorin.king Ray schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:16:
[...]
Welk systeem spelen jullie bij HGT pos?
GoT'ers,
Afgelopen tijd hebben wij een beetje over de situatie nagedacht. Zoals jullie weten was ons eerste plan om met FIFA 11 onze club te starten, maar door miscommunicatie en andere factoren zijn we hier dus eerder mee begonnen. We hebben de afgelopen tijd goed nagedacht wat we precies willen.
HGT bevalt ons echt super dus daar gaan we sowieso mee door bij FIFA 11. Toch wilden we kijken of we ook naar GoT toe misschien nog iets kunnen doen. RW stelde het deels al eerder voor, maar door wederom miscommunicatie mislukte dit eigenlijk een beetje en Bosluis was het ermee oneens. Maar aangezien RW aangaf niet meer 'de leider' te zijn, dachten wij: waarom het niet gewoon op het forum zetten en iedereen mee laten beslissen.
Het idee: een samenwerkingsverband tussen GoT en HGT.
Hoe ziet het eruit:
Als GoT spelers heeft die het niveau zijn ontgroeid, maken die een kans om naar HGT te kunnen. Omdat wij niet tig spelers hoeven te hebben, moet je denken aan max. 5 in een jaar en dat is al aan de ruime kant (wij leggen de lat erg hoog hiervoor dus ga zelf uit van 2).
De spelers van HGT (die het willen) maken op hun beurt een nieuwe account aan en klonen hun VP. Zij zullen meespelen om spelers te beoordelen (zodat spelers niet HGT in hoeven en vervolgens er weer uit als ze niet goed genoeg zijn) en om wellicht jullie niveau iets te verhogen. Dit gebeurt alleen als wij zelf niet kunnen spelen en jullie het goed vinden dat wij dan een paar wedstrijdjes bij jullie meepikken (om bovenstaande redenen). Het plan is vooral dat wij dan gewoon meestal any spelen aangezien jullie daar niet heel goed in zijn of liever niet doen. En soms op een andere plek om beter te beoordelen hoe iemand samenspeelt,
Voordelen voor GoT:
- Voor spelers is het een transparante manier om hogerop te komen en zal misschien voor meer aanwas zorgen.
- Meer punten/betere wedstrijden, omdat wij zo nu en dan met jullie meespelen.
Voordelen voor HGT:
- Zo af en toe eens meespelen met GoT.
- Een makkelijke manier om nieuwe goede spelers te krijgen.
Laat het maar weten of jullie het willen en vanaf wanneer als jullie het willen...?
p.s.
RoBu gefeliciteerd namens HGT!
Afgelopen tijd hebben wij een beetje over de situatie nagedacht. Zoals jullie weten was ons eerste plan om met FIFA 11 onze club te starten, maar door miscommunicatie en andere factoren zijn we hier dus eerder mee begonnen. We hebben de afgelopen tijd goed nagedacht wat we precies willen.
HGT bevalt ons echt super dus daar gaan we sowieso mee door bij FIFA 11. Toch wilden we kijken of we ook naar GoT toe misschien nog iets kunnen doen. RW stelde het deels al eerder voor, maar door wederom miscommunicatie mislukte dit eigenlijk een beetje en Bosluis was het ermee oneens. Maar aangezien RW aangaf niet meer 'de leider' te zijn, dachten wij: waarom het niet gewoon op het forum zetten en iedereen mee laten beslissen.
Hoe ziet het eruit:
Als GoT spelers heeft die het niveau zijn ontgroeid, maken die een kans om naar HGT te kunnen. Omdat wij niet tig spelers hoeven te hebben, moet je denken aan max. 5 in een jaar en dat is al aan de ruime kant (wij leggen de lat erg hoog hiervoor dus ga zelf uit van 2).
De spelers van HGT (die het willen) maken op hun beurt een nieuwe account aan en klonen hun VP. Zij zullen meespelen om spelers te beoordelen (zodat spelers niet HGT in hoeven en vervolgens er weer uit als ze niet goed genoeg zijn) en om wellicht jullie niveau iets te verhogen. Dit gebeurt alleen als wij zelf niet kunnen spelen en jullie het goed vinden dat wij dan een paar wedstrijdjes bij jullie meepikken (om bovenstaande redenen). Het plan is vooral dat wij dan gewoon meestal any spelen aangezien jullie daar niet heel goed in zijn of liever niet doen. En soms op een andere plek om beter te beoordelen hoe iemand samenspeelt,
Voordelen voor GoT:
- Voor spelers is het een transparante manier om hogerop te komen en zal misschien voor meer aanwas zorgen.
Voordelen voor HGT:
Laat het maar weten of jullie het willen en vanaf wanneer als jullie het willen...?
p.s.

Aangezien ik pas na de splitsing bij GoT ben gekomen, heb ik op het bericht hierboven niet veel te zeggen.
Ik hoop wel dat we een keer eerder dan 8 uur kunnen spelen. 's Middag om 4 uur kan ik namelijk ook veel online komen.
Wat is de naam van de HGT-club? Ik kan hem op de ea-site niet vinden namelijk.
Ik hoop wel dat we een keer eerder dan 8 uur kunnen spelen. 's Middag om 4 uur kan ik namelijk ook veel online komen.
Wat is de naam van de HGT-club? Ik kan hem op de ea-site niet vinden namelijk.
Ik ga hier niet over, maar dit klinkt als: Als er bij HGT misschien spelers de club verlaten of niet willen spelen, dan halen we bij GTU even een paar goede spelers op.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
GoT'ers,
Hoe ziet het eruit:
Voordelen voor GoT:
Voordelen voor HGT:
p.s.
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Vanaf het begin heb ik een leuke tijd gehad met veel spelers die nu ook bij HGT zitten. Momenteel speel ik weer regelematig. FIFA 11 zal er vanaf dag één zijn. Ik heb ook besloten geen bergen games meer te kopen (waar ook veel tijd in gaat zitten) gezien FIFA toch mijn ding is.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 22-08-2010 17:56 ]
Hallo,
Ik heb even nagedacht en heb besloten om HGT te joinen.Ik heb wel zin in een nieuwe uitdaging en aangezien de spelers waarmee ik heel vaak speelde ook naar HGT zijn gegaan wil ik hun niet teleurstellen en heb dus 'ja' gezegd tegen posse. İk weet nu niet wie er nog bij GOT spelen enzo en hoe het er aan toe is want ik ben namelijk nog steeds op vakantie. Hoop dat jullie mijn beslissing respecteren, ik denk dat ik mijn taak bij GOT wel heb voltooid (10x achterelkaar winnen
) enzo. Dat was ut, veel speel plezier en als de vliegtuig niet neerstort tot volgend week of anders het was leuk geweest maar mijn tijd hier is voorbij, tot in de andere wereld lol.
PS; ik vind het idee van posse maar niks
Ik heb even nagedacht en heb besloten om HGT te joinen.Ik heb wel zin in een nieuwe uitdaging en aangezien de spelers waarmee ik heel vaak speelde ook naar HGT zijn gegaan wil ik hun niet teleurstellen en heb dus 'ja' gezegd tegen posse. İk weet nu niet wie er nog bij GOT spelen enzo en hoe het er aan toe is want ik ben namelijk nog steeds op vakantie. Hoop dat jullie mijn beslissing respecteren, ik denk dat ik mijn taak bij GOT wel heb voltooid (10x achterelkaar winnen
PS; ik vind het idee van posse maar niks
[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-08-2010 17:31 ]
Als Posse het heeft over maximaal 5 spelers op jaarbasis waarbij 2 wellicht nog realistischer is komt dat niet echt overeen met wat jij hier stelt. Sowieso, als we echt verlegen zouden zitten om spelers hadden we er nu alwel meer gehad, maar een aantal mensen hebben we om meerdere redenen heel bewust afgewezen.Jumpman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:28:
[...]
Ik ga hier niet over, maar dit klinkt als: Als er bij ons misschien spelers de club verlaten of niet willen spelen, dan halen we bij jullie even een paar goede spelers op.
Daarnaast, en dit heb ik al eerder gezegd tegen diverse mensen: iedereen is toch vrij om te spelen waar ie wil? (En dan heb ik het dus over het wel of niet bij een club blijven; ook zonder samenwerkingsverband zouden we gewoon mensen kunnen vragen aan de hand van de stats.) Sommige mensen haken nu af omdat ze het niet leuk meer vinden. Als wij nu zo af en toe bij GTU mee zouden spelen en tegelijkertijd een aantal mensen de mogelijkheid bieden om op een wat hoger niveau serieuzer te spelen is dat toch alleen maar een voordeel voor iedereen?
[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 22-08-2010 18:27 ]
bedankt voor de felicitatie.
iedereen is niet vrij om te spelen waar ie wil omdat niet iedereen toegelaten wordt tot hgt toch? Bij got kan iedereen met een min aantal accomplishments joinen.
ik koop fifa 11 en zie wel waar het schip strandt
iedereen is niet vrij om te spelen waar ie wil omdat niet iedereen toegelaten wordt tot hgt toch? Bij got kan iedereen met een min aantal accomplishments joinen.
Burp
Volgens mij snap je arjan niet...Wii4all schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:04:
bedankt voor de felicitatie.
Arjan bedoelt dat iedereen zelf mag weten of ie nou bij got wil spelen of niet. Aangezien er niks "contractueel" is vastgelegd. Net zoals dat iedereen in HGT vrij is om weg te gaan wanneer iemand dat zou willen.
Er zijn nu al spelers die boven het gemiddelde van GOT zitten en toch bij ons team blijven. Ze hebben de keuze om bij een club met een hoger niveau te spelen. Daar heb je geen samenwerking voor nodig.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
Dus jullie beoordelen ons en we moeten dan hopen dat we worden uitgenodigd? Er spelen genoeg mensen mee om het plezier, niet om indruk te moeten maken op een ander team.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
De spelers van HGT (die het willen) maken op hun beurt een nieuwe account aan en klonen hun VP. Zij zullen meespelen om spelers te beoordelen (zodat spelers niet HGT in hoeven en vervolgens er weer uit als ze niet goed genoeg zijn) en om wellicht jullie niveau iets te verhogen.
Het niveau van GOT is zoals het is. We willen graag willen, maar spelen vooral vanwege het plezier en het samenspel. We hoeven niet van buitenstaanders te horen dat we slecht zijn of dat buitenstaanders ons even helpen. Het niveau is gemiddeld, maar de huidige mensen zijn uitmuntend qua sfeer.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
Dit gebeurt alleen als wij zelf niet kunnen spelen en jullie het goed vinden dat wij dan een paar wedstrijdjes bij jullie meepikken (om bovenstaande redenen). Het plan is vooral dat wij dan gewoon meestal any spelen aangezien jullie daar niet heel goed in zijn of liever niet doen.
Sinds de oprichting van HGT en het vertrek van een aantal leden is er weer rust gekomen bij GOT. We waren daarna ontregelt, maar we raken weer aan elkaar gewend. De nieuwe en de oude spelers. Ik zie geen reden om weer oude leden van HGT terug te laten komen om te scouten met het risico dat er weer spanningen komen binnen het team.
Ik vind het prima dat HGT bestaat, en het is voor sommige spelers daar zeker een logische stap. Wat ik met Frits Flits eens ben is dat ik het jammer vindt dat er nu weer onrust veroorzaakt kan worden. Het lijkt wel of HGT telkens weer terug komt in dit (GoT United) topic. Begrijp me niet verkeerd het is prima als iemand een PM krijgt met een uitnodiging om bij een andere club te komen spelen.
Ik weet van mezelf dat teamspel en goed gecreërde kansen door het hele team belangrijk vindt. Wat ik vervelend vindt is mensen die denken een 'one man team' of een sterspeler denken te zijn die de rest niet nodig heeft, daarom moet GoT United bij FIFA 11 de regels daaromtrent ook scherper maken. Dat er een escape is om mensen die toch voldoen aan de voorwaarde maar zaken teveel verzieken op non actief te kunnen zetten. Dit kan bijvoorbeeld eventueel door een besloten poll in het EA forum (met een minimaal aantal stemmen van mensen die in het team spelen). Misschien kan het management van GoT United hier over nadenken.
Ik weet van mezelf dat teamspel en goed gecreërde kansen door het hele team belangrijk vindt. Wat ik vervelend vindt is mensen die denken een 'one man team' of een sterspeler denken te zijn die de rest niet nodig heeft, daarom moet GoT United bij FIFA 11 de regels daaromtrent ook scherper maken. Dat er een escape is om mensen die toch voldoen aan de voorwaarde maar zaken teveel verzieken op non actief te kunnen zetten. Dit kan bijvoorbeeld eventueel door een besloten poll in het EA forum (met een minimaal aantal stemmen van mensen die in het team spelen). Misschien kan het management van GoT United hier over nadenken.
Frits,
Hoe hebben die bovengemiddelde spelers die keus dan? Die zie ik niet helemaal namelijk. Sterker nog er is een aantal spelers die zichzelf bij onze club hebben aangemeld maar door ons zijn afgewezen (ik zal geen namen noemen) maar dat zijn, denk ik, de spelers op wie jij doelt. Die hebben die keus dus helemaal niet. Niet bij ons en ik zou niet weten bij welk team dan wel.
Je tweede opmerking snap ik niet? Wij spelen toch ook voor plezier? FIFA is een spelletje, alleen denken wij meer plezier te hebben met spelers van gelijk niveau.
Dat van indruk maken snap ik niet. Je gaat toch niet ineens anders spelen als wij een potje meespelen. Diegene weet ten eerste al niet of wij daarvoor voor scouting komen of gewoon om een 'normale' wedstrijd met jullie te spelen. Bovendien probeert iedereen toch gewoon zo goed mogelijk te spelen, zodat je kans op winnen groter is en daardoor vaak meer plezier in het spelletje hebt.
En nergens schrijf ik dat jullie slecht zijn, bovendien kun je ons nou niet echt buitenstaanders noemen, aangezien wij hier ook genoeg hebben meegemaakt en jullie allemaal kennen. Daarnaast had niemand, denk ik, problemen met ons, dus je verhaal over de sfeer snap ik niet. Net alsof wij de boel verziekten ofzo. En volgens mij neemt het plezier al helemaal niet af als wij bijv. any spelen zodat iedereen op z'n favoriete positie spelen en het niveau daarmee waarschijnlijk ook nog omhoog gaat.
Als laatste: ik zei meteen al dat het niet alleen om scouting ging maar ook om jullie te helpen. Nu doe je net alsof wij daar puur voor eigen belang mee gaan spelen.
Hoe hebben die bovengemiddelde spelers die keus dan? Die zie ik niet helemaal namelijk. Sterker nog er is een aantal spelers die zichzelf bij onze club hebben aangemeld maar door ons zijn afgewezen (ik zal geen namen noemen) maar dat zijn, denk ik, de spelers op wie jij doelt. Die hebben die keus dus helemaal niet. Niet bij ons en ik zou niet weten bij welk team dan wel.
Je tweede opmerking snap ik niet? Wij spelen toch ook voor plezier? FIFA is een spelletje, alleen denken wij meer plezier te hebben met spelers van gelijk niveau.
Dat van indruk maken snap ik niet. Je gaat toch niet ineens anders spelen als wij een potje meespelen. Diegene weet ten eerste al niet of wij daarvoor voor scouting komen of gewoon om een 'normale' wedstrijd met jullie te spelen. Bovendien probeert iedereen toch gewoon zo goed mogelijk te spelen, zodat je kans op winnen groter is en daardoor vaak meer plezier in het spelletje hebt.
En nergens schrijf ik dat jullie slecht zijn, bovendien kun je ons nou niet echt buitenstaanders noemen, aangezien wij hier ook genoeg hebben meegemaakt en jullie allemaal kennen. Daarnaast had niemand, denk ik, problemen met ons, dus je verhaal over de sfeer snap ik niet. Net alsof wij de boel verziekten ofzo. En volgens mij neemt het plezier al helemaal niet af als wij bijv. any spelen zodat iedereen op z'n favoriete positie spelen en het niveau daarmee waarschijnlijk ook nog omhoog gaat.
Als laatste: ik zei meteen al dat het niet alleen om scouting ging maar ook om jullie te helpen. Nu doe je net alsof wij daar puur voor eigen belang mee gaan spelen.
Het lijkt HGT er nu vooral om te doen om af en toe mee te spelen. Ik begrijp dat sommige HGT spelers graag meer willen spelen, dan dat HGT nu speelt. Deze wedstrijden wil men dan spelen bij GTU (en vervolgens als er genoeg HGT spelers online zijn, bij HGT spelen). Ik vind dat deze spelers dan gewoon moeten kiezen (dat is het voordeel van een club met veel spelers zoals GTU), en niet de kans moeten hebben om bij beide clubs te spelen. Voor nieuwe spelers kan HGT spelers gewoon scouten op statistieken en via PM.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 22-08-2010 19:18 ]
Genoeg knoppen om de club te verlaten als ze niet meer willen meespelen. Genoeg clubs met een hoger niveau waarbij ze kunnen aanmelden. Er is niemand die een ander iets kan of mag verbieden. Iedereen heeft z'n eigen keus.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
Hoe hebben die bovengemiddelde spelers die keus dan? Die zie ik niet helemaal namelijk.
Waarom dan scouten als ze toch worden afgewezen?Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
Sterker nog er is een aantal spelers die zichzelf bij onze club hebben aangemeld maar door ons zijn afgewezen (ik zal geen namen noemen) maar dat zijn, denk ik, de spelers op wie jij doelt.
Er zijn mensen die anders doen als er iemand over hun schouder mee kijkt. Dat zal in dit geval hetzelfde zijn.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
Dat van indruk maken snap ik niet. Je gaat toch niet ineens anders spelen als wij een potje meespelen.
Het idee is me duidelijk en dat neigt toch echt naar scouting. Als jullie een potje willen voetballen dan doen jullie dat graag met jullie niveau (wat je boven me hebt geschreven), anders waren jullie niet bij GOT weggegaan. Verder is het een poging om bij ons goede mensen te spotten of ons beter te maken. Hoe goed is dat laatste gelukt bij GOT? Volgens mij is dat te verwaarlozen.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
Diegene weet ten eerste al niet of wij daarvoor voor scouting komen of gewoon om een 'normale' wedstrijd met jullie te spelen. Bovendien probeert iedereen toch gewoon zo goed mogelijk te spelen, zodat je kans op winnen groter is en daardoor vaak meer plezier in het spelletje hebt.
Uhm...Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
En nergens schrijf ik dat jullie slecht zijn,
Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
Het plan is vooral dat wij dan gewoon meestal any spelen aangezien jullie daar niet heel goed in zijn of liever niet doen.
Buitenstaander als in buiten GOT.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
bovendien kun je ons nou niet echt buitenstaanders noemen, aangezien wij hier ook genoeg hebben meegemaakt en jullie allemaal kennen.
Je kan niet ontkennen dat in de weken voordat HGT werd opgericht en vele ergernissen waren. Het staat zelfs in dit topic. Sinds HGT is opgericht is er weer rust gekomen in GOT. Dat zegt wel wat. Niet dat de onruststokers nu bij HGT zitten, maar dat het slecht liep tussen mensen die nu voor HGT spelen en mensen die nog bij GOT zitten.Posse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:49:
Daarnaast had niemand, denk ik, problemen met ons, dus je verhaal over de sfeer snap ik niet. Net alsof wij de boel verziekten ofzo.
Tja, het hele idee komt bij mij ook negatief over.
GoT zou dan dus een opleidingsploegje worden voor HGT?
Ik denk dat we alles beter kunnen laten rusten tot Fifa 11 en dan weer overview beginnen met een nieuwe club.
GoT zou dan dus een opleidingsploegje worden voor HGT?
Ik denk dat we alles beter kunnen laten rusten tot Fifa 11 en dan weer overview beginnen met een nieuwe club.
Ik vind alles best.
Van mij mogen HGT spelers meespelen.
Ze zoeken maar uit hoe ze dat doen, want ik zie het niet voor me.
Hoe kan je lid zijn van 2 teams?
Ik ga niet zeggen dat ik nooit zal switchen,omdat ik niet weet wat de toekomst brengt.
Maar zoals ik er nu voorsta, stap ik niet over.
RW en Bos zijn helden en de laatste tijd heb ik 200 pms met Ray en Ro.
Ik vind het gezellig zo.
Van mij mogen HGT spelers meespelen.
Ze zoeken maar uit hoe ze dat doen, want ik zie het niet voor me.
Hoe kan je lid zijn van 2 teams?
Ik ga niet zeggen dat ik nooit zal switchen,omdat ik niet weet wat de toekomst brengt.
Maar zoals ik er nu voorsta, stap ik niet over.
RW en Bos zijn helden en de laatste tijd heb ik 200 pms met Ray en Ro.
Ik vind het gezellig zo.
Dat zou dus betekenen dat we GOT allemaal niet meer serieus hoeven te nemen en dat HGT de club is waar het om draait? Het doel van dat hele clubs is toch dat je voor de hoogste ranking gaat en zoveel mogelijk plezier hebt met de mensen waarmee je speelt, een 'opleidingsclub' hoort daar gewoonweg niet bij.
De spelers die hogerop willen gaan maar weg en solliciteren bij een andere club, of dat nou HGT is of wat anders.
De spelers die hogerop willen gaan maar weg en solliciteren bij een andere club, of dat nou HGT is of wat anders.
Wat maakt het nou allemaal uit?
Het is maar een spelletje.
Ik heb me er bij neergelegd.
Wat maakt wat nou allemaal uit? Waar heb je je bij neergelegd? En het 'het is maar een spelletje' argument en voetbal gaan niet samentheKruid schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:34:
Wat maakt het nou allemaal uit?
Sorry dat ik zo reageer maar als het een antwoord is op mijn post dan kan ik je eigenlijk niet beantwoorden omdat ik geen idee heb wat je bedoelt
Ik weet het allemaal niet hoor. Ik geef gewoon toe dat ik in eerste instantie best naar HGT wilde, ik heb daar ook een mailtje over gestuurd. Jullie hebben uitgelegd hoe het zat, er waren andere betere spelers, en verder geen leeg roof meer bij GOT. Naderhand zijn Ter en nu ook Aslan over gegaan, maar dit terzijde.
Ik had het al eens eerder aangegeven en ik doe het gewoon nog een keer, Waarom niet gewoon weer 1 club??
we hebben 3 rooms. Nu we van elkaar weten hoe het zit moet dat toch ook gewoon kunnen?
We weten nu wie er graag samen spelen, welke spelers welk nivo heeft. Op ieder moment zijn er dan wel speler van zowel GOT als GTU aanwezig en die kunnen dan bij elkaar met elkaar door elkaar wat dan ook.
Ik weet wel dat dit dan weer de situatie is zoals hij was, maar waarom zou het niet meer kunnen?
Niks clonen van VP's, scouting, switchen en weet ik het allemaal, gewoon weer 1 team rekening houdend met het nivo van bepaalde spelers? is toch veel makkelijker?
Zo kan er altijd iemand van GOT mee doen met HGT en zo zou er altijd iemand van HGT de groep van GOT versterken. Als geheel wordt je beter, lekker volle kleedkamers (wat zal het gaan stinken) Allemaal op het forum en gaan!
Ik had het al eens eerder aangegeven en ik doe het gewoon nog een keer, Waarom niet gewoon weer 1 club??
we hebben 3 rooms. Nu we van elkaar weten hoe het zit moet dat toch ook gewoon kunnen?
We weten nu wie er graag samen spelen, welke spelers welk nivo heeft. Op ieder moment zijn er dan wel speler van zowel GOT als GTU aanwezig en die kunnen dan bij elkaar met elkaar door elkaar wat dan ook.
Ik weet wel dat dit dan weer de situatie is zoals hij was, maar waarom zou het niet meer kunnen?
Niks clonen van VP's, scouting, switchen en weet ik het allemaal, gewoon weer 1 team rekening houdend met het nivo van bepaalde spelers? is toch veel makkelijker?
Zo kan er altijd iemand van GOT mee doen met HGT en zo zou er altijd iemand van HGT de groep van GOT versterken. Als geheel wordt je beter, lekker volle kleedkamers (wat zal het gaan stinken) Allemaal op het forum en gaan!
hand in hand
Helemaal met je eens king!
[ Voor 52% gewijzigd door slico op 23-08-2010 01:41 ]
Toch even een reactie naar aanleiding van King's reactie/vragen, ook al hadden we gezien de voorgaande reacties ons voorgenomen het maar te laten voor wat het is...
We hebben al meerdere keren aangegeven door te willen gaan met onze eigen club en daarvoor onze redenen gegeven. Dus dat van één club zit er niet meer in.
Gezien de reacties van een tijdje geleden om tot een oplossing te komen voor bijvoorbeeld Fifa 11, hebben we hier de laatste tijd over na zitten denken en de genoemde soort van "tussenoplossing" bedacht.
We hebben dat hier neergezet om jullie mening te peilen of wellicht tot een vergelijkbare/alternatieve oplossing te komen, maar dat lijkt er niet in te zitten zo...
Om toch, in een laatste poging, nog even wat eigen conclusies van een aantal mensen te ontkrachten:
Natuurlijk zou GTU geen opleidingsclub worden. Zoals Posse aangaf zouden we misschien maar iets van één of twee spelers in een jaar (!) overnemen (wat mij betreft zouden er zelfs keiharde afspraken gemaakt kunnen worden over het aantal) en voor hetzelfde geld gebeurt dat zonder samenwerking ook wel. Bij een opleidingsclub zou ik eerder aan een aantal per week/maand denken, maar dat is dus absoluut niet het geval, waarom zouden wij überhaupt zoveel leden willen? Dus dat hele verhaal over opleiden, scouten, etc, wordt nu wel heel erg opgeblazen of verkeerd geïnterpreteerd.
En dat wij met jullie meespelen met gekloonde VP's (eventueel altijd als any), daar dachten we jullie (ook) een plezier mee te kunnen doen. Frits, een aantal redenen hiervoor geef je zelf al een tijdje terug. Lees deze en deze post van jezelf namelijk maar eens terug, al lijk je vandaag in je laatste post ineens iets volledig anders te beweren?
Daarnaast, ik weet niet hoe je aan het idee komt dat wij veel meer willen spelen, maar wij spelen echt wel regelmatig hoor, kijk maar eens op onze EA-pagina... Dus dat zou wel het laatste zijn waarvoor we het zouden doen.
Maar goed, ik wilde het kort houden en het wordt al weer een veel te lang verhaal. Als jullie het desondanks niet zien zitten, houdt het natuurlijk op.
We hebben al meerdere keren aangegeven door te willen gaan met onze eigen club en daarvoor onze redenen gegeven. Dus dat van één club zit er niet meer in.
Gezien de reacties van een tijdje geleden om tot een oplossing te komen voor bijvoorbeeld Fifa 11, hebben we hier de laatste tijd over na zitten denken en de genoemde soort van "tussenoplossing" bedacht.
We hebben dat hier neergezet om jullie mening te peilen of wellicht tot een vergelijkbare/alternatieve oplossing te komen, maar dat lijkt er niet in te zitten zo...
Om toch, in een laatste poging, nog even wat eigen conclusies van een aantal mensen te ontkrachten:
Natuurlijk zou GTU geen opleidingsclub worden. Zoals Posse aangaf zouden we misschien maar iets van één of twee spelers in een jaar (!) overnemen (wat mij betreft zouden er zelfs keiharde afspraken gemaakt kunnen worden over het aantal) en voor hetzelfde geld gebeurt dat zonder samenwerking ook wel. Bij een opleidingsclub zou ik eerder aan een aantal per week/maand denken, maar dat is dus absoluut niet het geval, waarom zouden wij überhaupt zoveel leden willen? Dus dat hele verhaal over opleiden, scouten, etc, wordt nu wel heel erg opgeblazen of verkeerd geïnterpreteerd.
En dat wij met jullie meespelen met gekloonde VP's (eventueel altijd als any), daar dachten we jullie (ook) een plezier mee te kunnen doen. Frits, een aantal redenen hiervoor geef je zelf al een tijdje terug. Lees deze en deze post van jezelf namelijk maar eens terug, al lijk je vandaag in je laatste post ineens iets volledig anders te beweren?
Daarnaast, ik weet niet hoe je aan het idee komt dat wij veel meer willen spelen, maar wij spelen echt wel regelmatig hoor, kijk maar eens op onze EA-pagina... Dus dat zou wel het laatste zijn waarvoor we het zouden doen.
Maar goed, ik wilde het kort houden en het wordt al weer een veel te lang verhaal. Als jullie het desondanks niet zien zitten, houdt het natuurlijk op.
PSN: Bravia87
Het idee is op zich heel nobel maar ik snap de reacties vanuit GOT wel.
Als het toch maar om 1 of maximaal 2 spelers per jaar gaat waar hebben we het dan over?
Jullie hebben de lat erg hoog liggen en binnen de bestaande GOT leden zal daar niemand aan voldoen.
Het niet zien zitten wil ik nog direct zeggen maar zoals jullie het nu stellen is er maar erg weinig ruimte vandaar het tegenvoorstel. Nu het nogmaals duidelijk is geworden dat jullie dat niet meer willen moeten we het indedaad maar laten voor wat het is.
Als het toch maar om 1 of maximaal 2 spelers per jaar gaat waar hebben we het dan over?
Jullie hebben de lat erg hoog liggen en binnen de bestaande GOT leden zal daar niemand aan voldoen.
Het niet zien zitten wil ik nog direct zeggen maar zoals jullie het nu stellen is er maar erg weinig ruimte vandaar het tegenvoorstel. Nu het nogmaals duidelijk is geworden dat jullie dat niet meer willen moeten we het indedaad maar laten voor wat het is.
hand in hand
Ik ben ook voor 1 club.
Met te weinig mensen kun je een hoge ranking wel uit je hoofd zetten.
Voordeel van 1 club is dat er altijd mensen zijn om online mee te spelen.
Die mensen die echt zo goed schijnen te zijn krijgen een sterretje achter hun naam en die mogen bijv. als ze willen room 3 gebruiken de anderen blijven daar gewoon uit weg. Blijven ze daar niet uit weg dan worden ze gewoon uit de club gezet.
Met te weinig mensen kun je een hoge ranking wel uit je hoofd zetten.
Voordeel van 1 club is dat er altijd mensen zijn om online mee te spelen.
Die mensen die echt zo goed schijnen te zijn krijgen een sterretje achter hun naam en die mogen bijv. als ze willen room 3 gebruiken de anderen blijven daar gewoon uit weg. Blijven ze daar niet uit weg dan worden ze gewoon uit de club gezet.
Burp
1 club zit er niet in.
Iedereen die naar HGT willen, gaat maar.
De kans dat ze worden toegelaten is echter klein vanaf nu.
De enige die daar nu nog kans opmaken zijn Bos en RW.
Die willen echter niet meer overgaan.
Van Aslan had ik het wel verwacht, ik vond het nog lang duren.
Iedereen die naar HGT willen, gaat maar.
De kans dat ze worden toegelaten is echter klein vanaf nu.
De enige die daar nu nog kans opmaken zijn Bos en RW.
Die willen echter niet meer overgaan.
Van Aslan had ik het wel verwacht, ik vond het nog lang duren.
Hoop gedoe om niks dit. Ik weet het, voor mij is het makkelijk praten omdat ik toch niet naar HGT mag of wil.
Ik vind dat we bij GoT een leuke ploeg hebben waarin we soms dramatische potten spelen maar ook hele mooie. Dat niemand any wil zijn is overigens niet waar. Velen vinden het moeilijk maar doen het wel als het moet. Geen enkel probleem.
Verder zie ik geen voordeel in zo'n samenwerking, ik vind het erg goed gaan zoals het nu gaat. De sfeer is goed en we hebben dagelijks lekkere volle kleedkamers met leuke en ook goede spelers.
We moeten trouwens wel binnen GoT duidelijker maken wat er van spelers verwacht wordt. Het 1x raken concept en de opstellingen waarin we spelen zijn niet bij iedereen bekend maar verder gaat het lekker toch?
Ik vind dat we bij GoT een leuke ploeg hebben waarin we soms dramatische potten spelen maar ook hele mooie. Dat niemand any wil zijn is overigens niet waar. Velen vinden het moeilijk maar doen het wel als het moet. Geen enkel probleem.
Verder zie ik geen voordeel in zo'n samenwerking, ik vind het erg goed gaan zoals het nu gaat. De sfeer is goed en we hebben dagelijks lekkere volle kleedkamers met leuke en ook goede spelers.
We moeten trouwens wel binnen GoT duidelijker maken wat er van spelers verwacht wordt. Het 1x raken concept en de opstellingen waarin we spelen zijn niet bij iedereen bekend maar verder gaat het lekker toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Aapzak op 23-08-2010 10:44 ]
Wie is dan onze leider? We hebben wel een Type RW nodigPosse9 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:
GoT'ers,
Maar aangezien RW aangaf niet meer 'de leider' te zijn,
Voor mij blijft RW gewoon de leider, het aanspreek punt het gezicht van GOT.
Je moet er toch niet aan denken dat Bosluis onze leider wordt straks
@aap.
Het klopt dat de any positie geen probleem meer is, RoBu, Kruid, Its, Rw, Bos ik zelf spelen gewoon zonder probleem any, Jurgen en Sandeman zijn ook goede any's
Het systeem is een ander verhaal. Onze 4222 vind ik zelf niet echt meer lekker lopen.
regelmatig probeer ik de aangepaste versie van 433.
Ik denk dat de any zelf moet bepalen welk systeem hij speelt. Het principe blijft het zelfde.
Snel spelen en positie houden is het belangrijkst.
[ Voor 36% gewijzigd door king Ray op 23-08-2010 10:50 ]
hand in hand
Dat 1x raken en voorzetten wanneer het kan, dat moet nog beter kunnen.
Ik zal vanavond weer het voorbeeld komen geven.
Gaan we weer even wat sleutelen aan de punten, want ik zag dat die als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen zijn.
Ik zal vanavond weer het voorbeeld komen geven.
Gaan we weer even wat sleutelen aan de punten, want ik zag dat die als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen zijn.
Wie heeft deze 433 gedeeld?, dan kan ik 'm ff downloaden (en offline een spelen/bekijken). Ik heb ook moeite met 4222 (zegt niets, ik heb overal moeite meeking Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:44:
[...]
Het systeem is een ander verhaal. Onze 4222 vind ik zelf niet echt meer lekker lopen.
regelmatig probeer ik de aangepaste versie van 433.
Ik denk dat de any zelf moet bepalen welk systeem hij speelt. Het principe blijft het zelfde.
Snel spelen en positie houden is het belangrijkst.
Is deze 433 met 3 spitsen of met echte vleugel spelers?
Ik heb deze gedeelde tactiek bij posse weg gehaald, die heeft hem gedeeld. En anders kijk je gewoon bij mij.
Hij is zo ingericht dat de spitsen vrij dicht bij elkaar staan. Met een beetje snel tikken en goede loopacties kan je er vrij makkelijk door heen geraken.
Verder is het middenveld vrij compact waardoor het lijkt dat de tegenstanders er minder snel door heen lopen.
De verdedigers blijven goed achterin in positie staan.
Posse klopt dit een beetje? En heb je nog wat tips voor onze any, jij als expert en maker van deze opstelling
Hij is zo ingericht dat de spitsen vrij dicht bij elkaar staan. Met een beetje snel tikken en goede loopacties kan je er vrij makkelijk door heen geraken.
Verder is het middenveld vrij compact waardoor het lijkt dat de tegenstanders er minder snel door heen lopen.
De verdedigers blijven goed achterin in positie staan.
Posse klopt dit een beetje? En heb je nog wat tips voor onze any, jij als expert en maker van deze opstelling
hand in hand
Wees niet bang King, dat zal niet gebeurenking Ray schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:44:
[...]
Wie is dan onze leider? We hebben wel een Type RW nodig![]()
Voor mij blijft RW gewoon de leider, het aanspreek punt het gezicht van GOT.
Je moet er toch niet aan denken dat Bosluis onze leider wordt straks
RW is koning!Bosluis schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Wees niet bang King, dat zal niet gebeurenBen ik niet de juiste persoon voor. RW deed dat fantastisch en hij moet het voor Fifa 11 gewoon weer gaan doen!
En jij bent het prinsesje.
Ik wil niet weten waar wij staan dantheKruid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:21:
[...]
RW is koning!![]()
En jij bent het prinsesje.
hand in hand