[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:20
Wanneer wordt er weer gespeeld??
Ik heb gisteren een request gestuurd en zou graag eens mee doen online.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat een ******* ******* ****** ***** ************** geluk had die tegenstander van gisteren man. We stonden 2-0 tegen een 5k team voor, we konden allang 5-0 maken ofso maar dat gebeurde helaas niet en dan krijgen we opeens in de 76, 78 en 79ste minuut 3 doelpunten. We waren wel goed, zowat de helft van onze doelpunten kwamen door de kopbal van king en die ene andere lange (naam vergeten lol).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Posse9
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01-2024
LoneRanger schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:40:
[...]

Ik heb volgens mij 2 of 3 keer "geweigerd" tegen HGT, had ik op dat moment geen zin in. :P
De rest vroeg zich dan wel af waarom ik quitte dus het is niet zo dat HGT ontweken werd door GTU.
Was volgens mij ook nog van voor het kloon tijdperk, die 8-0 was ik gewoon bij.
Als ik me niet vergis zaten er een stuk of 3 ontmoetingen tegen GTU tussen de eerste 7 wedstrijden van HGT. ;)
Misschien is het maar beter ook, nu er een samenwerkingsverband is, niet meer tegen elkaar te spelen. Eigenlijk een beetje raar om het ene moment GoT aan punten te helpen en het andere moment ze juist (proberen) af te snoepen. (Nee aslan ik ben niet bang voor jullie, want ik weet dat jij dat nu denkt.)

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Striptease schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:00:
Wat een ******* ******* ****** ***** ************** geluk had die tegenstander van gisteren man. We stonden 2-0 tegen een 5k team voor, we konden allang 5-0 maken ofso maar dat gebeurde helaas niet en dan krijgen we opeens in de 76, 78 en 79ste minuut 3 doelpunten. We waren wel goed, zowat de helft van onze doelpunten kwamen door de kopbal van king en die ene andere lange (naam vergeten lol).
Volgens mij was dat kluivert.

Het waren zeker leuke wedstrijden. Veel gescoord uit corners ( van Liquid)
Wat ook bizar was, die 6-5 nederlaag. We kwamen 5-1 achter, knokken terug tot 5-5 om vervolgens
uit het niets weer 6-5 achter te komen.
Die 3-2 nederlaag was ook raar, 2-0 voor, Liquid die 3 keer de paal raakt, kans op kans en dan in 4 minuten 3 doelpunten tegen, kan toch niet waar zijn.

Gelukkig ook erg goede en leuke wedstrijden gespeeld, snelle aanvallen, mooie doelpunten en inderdaad veel met de kop :)
13-1 was leuk

We kunnen toch ook tegen elkaar zonder punten?

[ Voor 4% gewijzigd door king Ray op 11-09-2010 12:59 ]

hand in hand

• Aslanboy1905
  • Niet online
Posse9 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:44:
[...]

Misschien is het maar beter ook, nu er een samenwerkingsverband is, niet meer tegen elkaar te spelen. Eigenlijk een beetje raar om het ene moment GoT aan punten te helpen en het andere moment ze juist (proberen) af te snoepen. (Nee aslan ik ben niet bang voor jullie, want ik weet dat jij dat nu denkt.)
Wat is dat allemaal de laatste tijd dat je dingen denkt te weten over wat ik allemaal denk en geloof? (oh nvm zal vast weer een grap zijn)
En gisteren hadden we wel kans op jullie in te maken, ik vond de rest erg goed spelen.

@king Waren mijn corners dan niet mooi ?

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 11-09-2010 13:11 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
quote: king ray
Mja volgens mij ook :Y

Verwijderd

king Ray schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:45:
[...]

Het waren zeker leuke wedstrijden. Veel gescoord uit corners ( van Liquid)
Wat ook bizar was, die 6-5 nederlaag. We kwamen 5-1 achter, knokken terug tot 5-5 om vervolgens
uit het niets weer 6-5 achter te komen.
Die 3-2 nederlaag was ook raar, 2-0 voor, Liquid die 3 keer de paal raakt, kans op kans en dan in 4 minuten 3 doelpunten tegen, kan toch niet waar zijn.

Gelukkig ook erg goede en leuke wedstrijden gespeeld, snelle aanvallen, mooie doelpunten en inderdaad veel met de kop :)
13-1 was leuk

Ja die 3-2 nederlaag was een van de meest aparte en onterechte nederlagen ooit :P
Toen we nog 2-0 voorstonden in de 70e minuut kon ik nog wel lachen om al die schoten op de paal , want het leek ook alsof we nog vaak genoeg gingen scoren. Toen ineens die curieuze tegentreffers.

• king Ray
Striptease schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:05:
[...]

@king Waren mijn corners dan niet mooi ?
Tuurlijk wel, net als je goals ;)

hand in hand

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Beter switch GTU weer van tenue, want nu er met NED wordt gespeeld, heb ik het idee dat 75% van de wedstrijden in de regen worden gespeeld :+

Verwijderd

HammerNL schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:25:
Beter switch GTU weer van tenue, want nu er met NED wordt gespeeld, heb ik het idee dat 75% van de wedstrijden in de regen worden gespeeld :+
Klopt, wanneer je bijvoorbeeld met een zuid europees of zuid-amerikaans tenue of stadion speelt heb je in thuiswedstrijden bijna nooit regen.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Posse9 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:44:
[...]

Ik snap wat je bedoeld maar "wij" zien dat niet als probleem hoor, als we dan toch punten verliezen dan liever aan HGT dan aan een stel kleuters met 12 man op de achterlijn.
Ach en het leuke aan de samenwerking is toch ook dat wanneer je weer eens zin hebt om met Kruid te ballen dat dat ook gewoon kan of wanneer er [nog] niet genoeg man online zijn bij HGT een potje warm te draaien bij ons.

[edit]
Is dat serieus zo wbt die tenues, nooit bij stil gestaan eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 11-09-2010 18:33 ]

Only fools are enslaved by time and space.

• Pacino
Als je thuis speelt heb je inderdaad veel te vaak regen dan, ik stem nog altijd voor de oranje Ivoorkust shirtjes :P

• king Ray
Gister inderdaad alleen maar in de regen en in de sneeuw (met witte bal) gespeeld. Dacht eerst aan toeval maar als dat inderdaad zo is wil ik als een speer weer andere shirts.

uruguay lijkt mij wel wat.

Maar inderdaad ik zie ook geen probleem om punten te verliezen aan HGT.
Die samenwerking is prima zo, en af en toe tegen elkaar moet kunnen.

Is er al iemand die jullie is opgevallen? Ik bedoel er zijn al flink wat wedstrijden met de jury leden gespeeld :)
Neem aan dat jullie iedere avond top overleg hebben om te kijken wie eventueel HGT kan joinen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

king Ray schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:45:
[...]
13-1 was leuk

Dat waren een paar mooie potten bij elkaar. Ik heb heerlijk geslapen :)

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmmz

Blijft toch minder leuk die ploegen met 6 verdedigers, 4 middenvelders en 1 aanvaller
Bijna geen doorkomen aan.
Dan moet je echt goed blijven rondtikken en dat is niet altijd mogelijk/wordt niet altijd gedaan

Ben toch wel langzamerhand toe aan een nieuwe voetbalgame.

Die pes demo was alleen voor playstation plus, is tie volgende week voor iedereen beschikbaar?
Ben benieuwd of dat met de fifa demo ook gebeurt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wii4all schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:44:
hmmz

Blijft toch minder leuk die ploegen met 6 verdedigers, 4 middenvelders en 1 aanvaller
Bijna geen doorkomen aan.
Dan moet je echt goed blijven rondtikken en dat is niet altijd mogelijk/wordt niet altijd gedaan

Ben toch wel langzamerhand toe aan een nieuwe voetbalgame.

Die pes demo was alleen voor playstation plus, is tie volgende week voor iedereen beschikbaar?
Is zeker niet leuk zeker niet met alleen maar VP's van tegen de 100.
Straks aan het begin van fifa 11 staat iedereen weer op nul en zal het allemaal wel anders worden.

Jij ben er gewoon bij met fifa 11 :*)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:44:
Nee dat gebeurd niet met het Fifa demo, beide demo's in de store-update van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mooi....ben toch wel benieuwd allebei downloaden.

Toch altijd even kijken hoe pes speelt en fifa natuurlijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Zit de Jupiler league nu ook in fifa 11? Kijken hou dat speelt als feyenoord daar volgend zeizoen speelt :'(

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:33:
Zit de Jupiler league nu ook in fifa 11? Kijken hou dat speelt als feyenoord daar volgend zeizoen speelt :'(
Hahaha! :D _/-\o_
Maar ik neem toch aan dat Feyenoord dan hun spelers die nog een beetje kunnen ballen (Vlaar en uhm... ja wie nog meer eigenlijk? :+) dan dropt in hun filiaalclub? Aangezien die dan nog wel gewoon eredivisie en wellicht zelfs Europees speelt, kun je toch nog enigszins met Feyenoord spelen. :P

Overigens weer een paar lekkere potjes meegedaan bij GTU gisteren, alles gewonnen geloof ik. :)

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Tsja wij Feyenoorders zijn "niet te benijden" hè Ray, om er eens een mooie quote van een Feyenoorder tegenaan te gooien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
fifa 12 bedoel je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:19:
[...]

Tsja wij Feyenoorders zijn "niet te benijden" hè Ray, om er eens een mooie quote van een Feyenoorder tegenaan te gooien ;(
Het valt inderdaad niet mee om feyenoorder te zijn, die nederlagen gaan bijna wennen en dat is natuurlijk niet goed. Nu komen zondag onze "vrienden" ook nog eens op bezoek, pff.

Maaruh heeft iemand nog wel antwoord op mijn vraag? Zit de Jupiler League in fifa 11?
Ik meen iets gelezen te hebben dat voor alle landen op de PS3 twee divisies aanwezig waren :P

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Woohoo, dat zou wel cool zijn, FC Dordrecht tegen Chelsea zie het al helemaal voor me.. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
FC Dordrecht!!!

[ Voor 7% gewijzigd door slico op 13-09-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

weet iemand toevallig hoe je je eigen gemaakte club kan verlaten/verwijderen? =p

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
EnzymeNL schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:17:
weet iemand toevallig hoe je je eigen gemaakte club kan verlaten/verwijderen? =p
Gewoon op dezelfde manier als wanneer het niet je eigen gemaakte club is geloof ik? :P
Kan zowel in Fifa (naar clubmenu en dan bij Selectiestatistieken op je eigen naam klikken en "Leave club" doen) of via eafootballworld.com (inloggen, naar je clubpagina en dan staat in die groene balk met de clubnaam een "Leave club"-link).

[ Voor 6% gewijzigd door Bob87 op 13-09-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ah vielen dank het is gelukt _/-\o_ kon dit in fifa zelf nooit vinden 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisteren een paar heerlijke potjes gespeeld met GTU. Helaas werd de laatste verloren van die Barcelona gastjes. Ze hadden nog niet veel punten maar ze waren wel goed.

Voorin liep het heerlijk met RW, King en Metyhiels, later Pacino. Rechts op het middenveld speelde Bas de eerste 2 wedstrijden. Goed afspeelpunt voor de any. Veel kansen en mooie goals.

Dat 433 bevalt me wel als any :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:40:
Gisteren een paar heerlijke potjes gespeeld met GTU. Helaas werd de laatste verloren van die Barcelona gastjes. Ze hadden nog niet veel punten maar ze waren wel goed.

Voorin liep het heerlijk met RW, King en Metyhiels, later Pacino. Rechts op het middenveld speelde Bas de eerste 2 wedstrijden. Goed afspeelpunt voor de any. Veel kansen en mooie goals.

Dat 433 bevalt me wel als any :)
De eerste potjes liepen inderdaad erg lekker, mini bos was ook erg sterk als any.
De laatste 2 potjes liepen wat minder bij Willem, die kwam er een beetje doorheen te zitten.

Enne Metyhiels je ging toch niet weg om die kritiek van Bos? Is alleen maar positief bedoeld hoor.
Ik kreeg van RW ook nog de volle laag maar je gaat er daarna wel op letten ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:49:
[...]

De eerste potjes liepen inderdaad erg lekker, mini bos was ook erg sterk als any.
De laatste 2 potjes liepen wat minder bij Willem, die kwam er een beetje doorheen te zitten.

Enne Metyhiels je ging toch niet weg om die kritiek van Bos? Is alleen maar positief bedoeld hoor.
Ik kreeg van RW ook nog de volle laag maar je gaat er daarna wel op letten ;)
Mini bos :) Volgens mij is die ook 195 cm en 93 kg zwaar dus niet echt mini. Ze kwamen lastig langs hem heen gisteren in ieder geval ;)

Ik kreeg ook het idee dat Metyhiels een beetje boos was. Was echt niet nodig. Hij speelde super goed alleen net een aantal keer de laatste pass niet geven en rechts van het doel schieten. Moet gezegd kunnen worden op een nette manier toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Je moet gewoon tegen kritiek kunnen, vind soms dat er nog te weinig gezegd wordt.
Even aangeven als iets niet helemaal goed gaat, gewoon bedoeld om er op te letten.

Gister gebeurde het inderdaad met Metyhiels 2 keer dat hij mij over het hoofd zag, op zich best knap Willem is 2 meter ;)

Verder speelde hij gewoon goed, heb ook vaak wel de bal gekregen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Misschien dacht hij wel laat "de Kromme" maar barsten want die mist zelfs voor open goal. Wat een geweldige bal was dat, moest er smakelijk om lachen.

Ik irriteerde me gisteren wel weer aan een aantal tegenstanders. Die corners dat ze de balk vol laten lopen en die dan net over de keeper valt en er 8 van de 10x keer in gaat. Gek word ik daar van. Of een vrije trap van 40 meter of meer pats over het keepertje heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bos je zeurt :p. Gisteren ook leuke potjes gehad met Patrick Kluivert, La Paay, Harige RW en Mike dacht ik zo uit mn hoofd. Zijn er weer vandaag mensen in de nacht actief ? 8) .

Edit:
Sorry ik vergat Ham en ons kersverse talent Jurgen.

[ Voor 110% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-09-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:11:
Misschien dacht hij wel laat "de Kromme" maar barsten want die mist zelfs voor open goal. Wat een geweldige bal was dat, moest er smakelijk om lachen.
Na flink doorzetten en harken verover ik die bal om hem vervolgens voor open doel te missen, ik voelde hem al aankomen, en tsjaa daar moet je dan om lachen idd, rara gast hoor die Willem.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:12:
Zijn er weer vandaag mensen in de nacht actief ? 8) .
Als ze niet al om een uurtje of 1 gaan zeuren dat ze moe zijn en doen alsof ze nog een wedstrijdje gaan spelen en dan verdwijnen. :F
Edit:
Sorry ik vergat Ham en ons kersverse talent Jurgen.
Zo kersvers is Jurgen niet en naar mijn idee een van de betere any's. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:40:
[...]

Als ze niet al om een uurtje of 1 gaan zeuren dat ze moe zijn en doen alsof ze nog een wedstrijdje gaan spelen en dan verdwijnen. :F

[...]

Zo kersvers is Jurgen niet en naar mijn idee een van de betere any's. :Y
Dankzij Bob had ik die dag maar 4/5 uurtjes geslapen en daarna een lang dag op school gehad en ook nog eens gesport dus dan kan je niet verwachten dat ik tot 3 uur blijf spelen. Die dag was een uitzondering want als het aan mij en bob ligt spelen we elke dag gewoon tot 5 uur :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
king Ray schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:43:
Is er al iemand die jullie is opgevallen? Ik bedoel er zijn al flink wat wedstrijden met de jury leden gespeeld :)
Neem aan dat jullie iedere avond top overleg hebben om te kijken wie eventueel HGT kan joinen.
Zeker weten, ene PES11 ofzo. *O*
En mij viel gisteren FritsFlits nog op, omdat zijn smurf-VP ineens een idiote groeispurt had doorgemaakt. :+

Zonder gekheid, tuurlijk vallen bepaalde spelers ons zo nu en dan wel op en dan hebben we het daar wel eens over, maar dat is (tot nu toe) dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bob87 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:27:
[...]

Zeker weten, ene PES11 ofzo. *O*
En mij viel gisteren FritsFlits nog op, omdat zijn smurf-VP ineens een idiote groeispurt had doorgemaakt. :+

Zonder gekheid, tuurlijk vallen bepaalde spelers ons zo nu en dan wel op en dan hebben we het daar wel eens over, maar dat is (tot nu toe) dan ook alles.
Ja wie is de PES11 FTW man tsjonge jonge wat is die die gast goed hahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik vond hem maar een ouwe zeur :)

[ Voor 3% gewijzigd door king Ray op 14-09-2010 15:29 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Had je eerst vind staan i.p.v. vond ;) Of stond er een ander foutje in de tekst waardoor je de edit knop moest gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:39:
[...]

Had je eerst vind staan i.p.v. vond ;) Of stond er een ander foutje in de tekst waardoor je de edit knop moest gebruiken?
Jij hebt echt niks te doen op werk zeg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Bosluis schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:27:
[...]

Mini bos :) Volgens mij is die ook 195 cm en 93 kg zwaar dus niet echt mini. Ze kwamen lastig langs hem heen gisteren in ieder geval ;)

Ik kreeg ook het idee dat Metyhiels een beetje boos was. Was echt niet nodig. Hij speelde super goed alleen net een aantal keer de laatste pass niet geven en rechts van het doel schieten. Moet gezegd kunnen worden op een nette manier toch?
Oh, ik was niet boos... Ik had die vrijstaande man echt niet gezien, anders leg ik heus wel af. Het kan natuurlijk zijn dat je op het laatste moment voor je man stapte? Ik besluit meestal een seconde van te voren of ik schiet of pass en dan kan het net zijn dat ik het rondje al indrukte en dat ik daarna nog best die pass had kunnen geven.

En ik ging gewoon op tijd naar bed gisteren, ik wist voor het potje al dat ik ging stoppen. Het lag dus echt niet aan de opmerkingen van Bos. Dus ga vooral door met het geven van kritiek, zolang het maar deze positieve kritiek blijft. Zo kunnen we van elkaar blijven leren!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
joo, ik ben geland

• Posse9

• LoneRanger
  • Niet online
Tenzij hij geland is op z'n PS3 natuurlijk. :+
Iig hebben we straks weer water genoeg op het veld. :)

• Aslanboy1905
  • Niet online
Kruid! Waar was je ? We hebben je gemist!

• slico
Hoe komen jullie aan de demo van Fifa 11?
Die van PES 11 was al te downloaden voor Playstation Plus, maar Fifa 11 zie ik nog helemaal niet in de store.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
slico schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:54:
Hoe komen jullie aan de demo van Fifa 11?
Die van PES 11 was al te downloaden voor Playstation Plus, maar Fifa 11 zie ik nog helemaal niet in de store.
USA PSN store

• slico
Oké... Weet één van jullie hoe je downloads moet verwijderen uit je systeem?
Als ik naar Accountbeheer > Transactiebeheer > Lijst van downloads ga dan zie ik nog 7 demo's staan die ik niet meer wil hebben. Erop klikken en dan annuleren drukken werkt niet...

• LoneRanger
  • Niet online
slico schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:59:
Oké... Weet één van jullie hoe je downloads moet verwijderen uit je systeem?
Als ik naar Accountbeheer > Transactiebeheer > Lijst van downloads ga dan zie ik nog 7 demo's staan die ik niet meer wil hebben. Erop klikken en dan annuleren drukken werkt niet...
Driehoekje en dan delete selecteren?

• theKruid
Striptease schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:34:
Kruid! Waar was je ? We hebben je gemist!
Camp Nou.
Even Iniesta verteldt dat hij meer moet water dragen en Messi dat hij beter 1x kan raken.
Als ze nou de championsleague niet winnen...

• king Ray
Welkom terug kruid _/-\o_

hand in hand

• slico
LoneRanger schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:05:
[...]

Driehoekje en dan delete selecteren?
Dat was hem inderdaad. Ik zat bij transactiebeheer te kijken terwijl ik bij Netwerk > Downloadbeheer moest kijken.
Bedankt!

• theKruid
Ik ben terug, maar mn VP staat nog in de vakantie modus.
Jeetje wat slecht,
:O

• king Ray
theKruid schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:59:
[...]

Ik ben terug, maar mn VP staat nog in de vakantie modus.
Jeetje wat slecht,
:O
Als hij vrijdag maar weer scherp is, ik heb een vrije avond en Willem kan wel wat goede voorzetten gebruiken ;)

hand in hand

• theKruid
king Ray schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:52:
[...]

Als hij vrijdag maar weer scherp is, ik heb een vrije avond en Willem kan wel wat goede voorzetten gebruiken ;)
Gullit gaat eerst aan de hormonen.
Heb hem gisteren 3x uit de Noordzee kunnen vissen na een simpele schouderduw.
Het ziet er trouwens niet uit, net webster met een pruik op.
Gullit onwaardig.
Ik vind ook dat ik te weinig diep word gestuurd, waardoor ik mn snelheid kan gebruiken.
Heb daarom liever mn duelkracht weer terug.
Maar het experiment was nuttig.

• slico
Yep, ik denk dat het handiger is om een grote spits te hebben.
Voorzetten krijg je meestal wel en sprintduels heb je gewoon minder vaak.

• Pacino
Ja als spits moet je toch minimaal 1.78m zijn, en de 'nr 9' moet minimaal 1.88 zijn.

Mn eigen VP is 1.88m en 110kg :-)

[ Voor 18% gewijzigd door Pacino op 16-09-2010 17:54 ]

• Aslanboy1905
  • Niet online
Mijne is 188 en 60 kilotjes maar het is goed een spits te hebben die langer is dan 1.88 (patrick kluivert baby!!) :)

• king Ray
Willem is 2 meter :)

hand in hand

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

van Basten was 1.88m. Daarom is de mijne dat ook. Komt toevallig mooi uit met de VP eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Gullit was gisteren aardig bezig.
Niet veel gescoord, maar wel een berg assists.
Liep fantastisch met Jurgen als any.

Jammer van de laatste minuut tegen de 6000+ pnt team.
We konden hem winnen toch ITss?
Nog geslapen?
Ga jij je naam nu veranderen in Robben?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:51:

Nog geslapen?
jurgen was master als any.
Kruid was master met zijn assists.
Willem en Kluivert konden zich heerlijk uitleven in de spits.

en ach Its, normaal gaan ze door het net ;)
J. kiprich is een held

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Kluivert... ik moet toch wennen aan die naam.
Ik krijg er zo'n vieze smaak van in mn bek, als hij zegt dat hij over de tegenstander heen walst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
En toch heb ik het idee dat ik en Ray niet in 1 team kunnen, we hebben allebei toch liever van die snellere spelers om ons heen denk ik. Zo heb je ook weer maar kans op die voorzetten.
Ik kon gister rustig PSV kijken en af en toe ff lopen met mn VP bij die eerste 2 wedstrijden van mij dus die gingen wel makkelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Pacino schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:55:
En toch heb ik het idee dat ik en Ray niet in 1 team kunnen, we hebben allebei toch liever van die snellere spelers om ons heen denk ik. Zo heb je ook weer maar kans op die voorzetten.
Ik kon gister rustig PSV kijken en af en toe ff lopen met mn VP bij die eerste 2 wedstrijden van mij dus die gingen wel makkelijk... :P
We stonden 7-2 voor tegen een 5000 pntn team en als die niet quite, waren het dubbele cijfers geworden.
En dat met jou en Ray in de spits.
Liep toch wel aardig dacht ik?
En nu ik wat langer en zwaarder ben, kon ik wat meer duels aangaan, waardoor ik 6 assits had, die wedstrijd.
Dus ik weet niet wat jij raakte toen psv 1-1 maakte, maar het was niet alleen je lip. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
theKruid schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:15:
[...]
Dus ik weet niet wat jij raakte toen psv 1-1 maakte, maar het was niet alleen je lip.
Ssst dat mag niet naar buiten komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:15:
[...]

We stonden 7-2 voor tegen een 5000 pntn team en als die niet quite, waren het dubbele cijfers geworden.
En dat met jou en Ray in de spits.
Liep toch wel aardig dacht ik?
En nu ik wat langer en zwaarder ben, kon ik wat meer duels aangaan, waardoor ik 6 assits had, die wedstrijd.
Dus ik weet niet wat jij raakte toen psv 1-1 maakte, maar het was niet alleen je lip. :+
Die 7-2 was inderdaad het hoogtepunt van de avond tegen dat team. En het waren niet eens de slechtste spelers die meededen met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:17:
[...]

Die 7-2 was inderdaad het hoogtepunt van de avond tegen dat team. En het waren niet eens de slechtste spelers die meededen met hun.
Vanavond weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Pacino schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:55:
En toch heb ik het idee dat ik en Ray niet in 1 team kunnen,
Ik vond het juist de laatste paar wedstrijden veel beter gaan. Ok we zijn we delezfde type spelers maar we konden elkaar makkelijk vinden. Als wij samen in de spits staan laat ik me regelmatig terug zakken om de bal te halen om vervolgens jou of Gullit diep te sturen. Gisteren liep dat in ieder geval vrij aardig.
En dan heb ik het nog niet eens over de corners, die zijn bijna standaard een doelpunt nu bij ons.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Waarom zijn er altijd van die succesverhalen als ik niet heb meegedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ik er vanavond zal zijn. Het kan natuurlijk altijd dat ik even binnen loop, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Gisteren hebben we volgens mij alleen maar tegen 5000+++ teams gespeeld en het ging niet slecht in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:07:
[...]

Ik denk niet dat ik er vanavond zal zijn. Het kan natuurlijk altijd dat ik even binnen loop, je weet maar nooit.
Tot vanavond dan ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
theKruid schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:51:

Nog geslapen?
Hadden we inderdaad moeten winnen als ik die dikke kans niet om zeep had geholpen...:'(

Vp heet nu Kiprich, hij had zo nu en dan ook z'n momentjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hallo

Heb met jullie de afgelopen tijd veel leuke wedstrijden gespeeld maar de ladies van HGT hebben me opnieuw gevraagd om bij hun te komen spelen. Het was moeilijk om mij te kunnen overtuigen haha maar ik heb uiteindelijk ja gezegd. Natuurlijk wil ik wel bij GoT blijven spelen met mijn andere pro VP :P, als dat mag natuurlijk. Sorry RW het spijt me maar om het goed te maken zal ik een paar nachten met jou spelen :). Kluivert, jurgen en iedereen, ik zal jullie missen en hopelijk kunnen we nog samen spelen!

• king Ray
Striptease schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:15:
Hallo

maar de ladies van HGT hebben me opnieuw gevraagd om bij hun te komen spelen.
Ze kunnen het ook niet laten he ;) succes in ieder geval.

Alvast vooruit kijken naar fifa 11
Wie van de leden hier gaan naar GOT clubs?

hand in hand

• Pacino
Heb er wel begrip voor hoor, veel plezier bij HGT. En hopelijk tot snel bij GTU met je copy Aslan ;w

• LoneRanger
  • Niet online
Aslan,

ik kan niet geloven dat je me dit gewoon twee keer aan doet, hoe moet ik nu verder? :'(
Sorry maar ik moet hier even lang en breed over nadenken, of het nog wel zin heeft etc.

[edit]

Ik heb er even de tijd voor genomen om er over na te denken en alle kanten van de zaak te bekijken en ik ben er uit, ik respecteer je keuze, hoe moeilijk ook.

[edit2]

:P

[ Voor 33% gewijzigd door LoneRanger op 18-09-2010 06:43 ]

• Pacino
Ik ben ook wel benieuwd met wat we bij fifa 11 gaan doen met de club. Hoe hoog leggen we de lat mbt joinen van de club, hoe regelen we het met de keeper (iedereen zal dit wel willen af en toe, maar een slechte keeper kost je de wedstrijd...), en hoe serieus willen we voor zo'n cup etc gaan :-)

En RW, aangezien jij ook PES gaat spelen, start je dan toch weer de club of moeten dat ook nog geregeld worden? :P

• Aslanboy1905
  • Niet online
Niemand hoeft de keeper te besturen als je dat niet wilt. Het is een leuke feature maar het zal niet gebruikt worden in clubs. En dit jaar worden accomplishments halen moeilijker omdat er dit jaar niet 250 maar 400 accomplishments zijn en je dit jaar op verschillende niveau's moet halen. Dus sommige op semi-pro en sommige dan weer op professional als ik me niet vergis. En wat betreft gtu fifa 11 hoop ik dat het weer een succes zal worden en er elke avond een potje gespeeld kan worden. Natuurlijk zijn er misschien mensen die naar PES gaan overstappen maar er zullen dan wel weer nieuwe mensen komen.

PS: Hier kunnen jullie uitgebreid lezen wat er in FIFA 11 clubs te wachten staat en wat dingetjes over VP.

Virtual Pro Blog:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/5467.page

Pro Clubs Blog:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/5643.page
LoneRanger schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 06:40:
Aslan,

ik kan niet geloven dat je me dit gewoon twee keer aan doet, hoe moet ik nu verder? :'(
Sorry maar ik moet hier even lang en breed over nadenken, of het nog wel zin heeft etc.

[edit]

Ik heb er even de tijd voor genomen om er over na te denken en alle kanten van de zaak te bekijken en ik ben er uit, ik respecteer je keuze, hoe moeilijk ook.

[edit2]

:P
Leugenaar 8) Je zou er lang en breed over nadenken maar je edit 2 was was al 3 minuten na je orginele post gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-09-2010 15:37 ]

• Pacino
Dat zijn nog eens handige links! Ik kijk er al naar uit naar het nieuwe clubs gebeuren, alleen zo jammer dat ik moet kiezen tussen 1v1 en clubs steeds. Vooral offline vind ik 1v1 veel en veel leuker dan be a pro :P

• LoneRanger
  • Niet online
Pacino schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:40:

En RW, aangezien jij ook PES gaat spelen, start je dan toch weer de club of moeten dat ook nog geregeld worden? :P
Als ik goed geïnformeerd ben is o.a. Ray bezig met e.e.a. dus dat komt wel goed. :)
Striptease schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:35:
Leugenaar 8) Je zou er lang en breed over nadenken maar je edit 2 was was al 3 minuten na je orginele post gemaakt.
Ooops. O-)

• king Ray
LoneRanger schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:30:
[...]

Als ik goed geïnformeerd ben is o.a. Ray bezig met e.e.a. dus dat komt wel goed. :)
Klopt RW, omdat jij had aangegeven het dit jaar niet te doen.
Ik heb even Posse gevraagd wat hun plannen waren. HGT komt gewoon terug net als GOT.
De intentie is ook om weer een samenwerking aan te gaan maar dit is ook mede afhankelijk of het "clonen"
in fifa 11 gaat lukken. In het begin zal iedereen druk zijn om hun VP's te trainen maar mijn intentie is om ook snel een club voor GOT op te richten.

Nogmaals wie van de leden nu wil GOT clubs weer joinen?
Ben erg benieuwd :)

hand in hand

Verwijderd

Zodra ik Fifa 11 heb ga ik weer actief clubben en kom ik graag weer bij GOT :)

• theKruid
Nog 10, dan hebben we weer een elfta l\o/

• Pacino
Ik zal natuurlijk ook weer meedoen :)

• theKruid
Nou gaat het hard.

• king Ray
we staan dus al op 4, ik neem aan dat het van kruid ook een ja is ;)

1 DonCapone - CaponeRL
2 Pacino - Pacino92
3 king-Ray - king-Ray
4 theKruid - theKruid

[ Voor 40% gewijzigd door king Ray op 18-09-2010 19:39 ]

hand in hand

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik ga ook meedoen, maar waarschijnlijk veel parttime. M'n studie neemt veel tijd in beslag :)

specs

• LoneRanger
  • Niet online
Frits Flits schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:39:
Ik ga ook meedoen, maar waarschijnlijk veel parttime. M'n studie neemt veel tijd in beslag :)
Sinds wanneer is experimenteren met wifi stofzuigers een studie? :P
1 DonCapone - CaponeRL
2 Pacino - Pacino92
3 king-Ray - king-Ray
4 theKruid - theKruid
5 Frits Flits - Frits Flits
6 LoneRanger - RW164

• Sandeman82
  • Niet online
Ik zal er ook weer bij zijn!

• Sandeman82
  • Niet online
Ik ben nu de blog over de VP aan het lezen.

Ik denk nu dat ik ga voor het type: Playmaker; Excels in all types of passing
(is denk ik ook mijn sterke kant en op meerdere posities waar ik graag sta toepasbaar)

Ik zou vind vooral de LAM en RAM positie leuk of met onze huidige opstelling LS, RS of CAM. En any natuurlijk (en dan vooral met 3 tot 5 man)

En als het even lukt ga ik voor de volgende 5 'traits'

Second Wind Increases stamina at the end of a match
Early Crosser Adds more curl to your early * from out wide
Finesse Shot Increases your side foot effectiveness in front of goal
Outside Foot Shot Enables you to curl shots with the outside of the boot
Swerve Pass Adds bend to your passes & through * where needed
Skilled Dribbling Enables you to perform the skilled dribbling controls
Driven Pass Enables you to play more powerful & direct long passes

Ja dat zijn er 6 (edit nu 7)

[ Voor 4% gewijzigd door Sandeman82 op 19-09-2010 14:42 ]

• king Ray
1 DonCapone - CaponeRL
2 Pacino - Pacino92
3 king-Ray - king-Ray
4 theKruid - theKruid
5 Frits Flits - Frits Flits
6 LoneRanger - RW164
7 Sandeman82 - Sandeman82
8 Wii4all - Ro_Bu

[ Voor 5% gewijzigd door king Ray op 18-09-2010 21:47 ]

hand in hand

• Aslanboy1905
  • Niet online
Jullie kunnen ons toch er wel bijschrijven (weliswaar als reserve hehe). Ik denk niet dat ze het clonen kunnen fixen mjah je weet maar nooit.

• Jorco
  • Laatst online: 18:25
Ik ben (heel erg) lang afwezig geweest, maar er breken rustigere tijden aan dus vanaf Fifa11 (10 is al de deur uit) ben ik graag weer van de partij. :)

PSN ID = Jorco

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

LoneRanger schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:08:
[...]

Sinds wanneer is experimenteren met wifi stofzuigers een studie? :P

[...]
Dat moet je aan m'n regisseur vragen :P

specs