[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
ik heb gekozen voor Bloedserieus :D

dat neem ik het ook, maar fouten maakt iedereen en het blijft uiteindelijk gewoon een heel leuk spelletje.

tot straks !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:50:
Iedereen moet gewoon in zijn hoofd houden dat een assist net zo mooi is als een goal!
Kijk en dat is dus ook precies wat mij gister opviel. Ik ben er zelf ook soms nog schuldig aan maar kijk hoe we weggespeeld worden.. allemaal passes tot in de 16, als ik dan bij ons kijk word er echt veel te veel gelopen met de bal, en voor eigen succes gegaan. Vooral de eindpass komt gewoon niet. staat er 4 maan vrij rond de 16 word er geschoten vanuit een onmogelijke hoek. Ik weet en vind het zelf ook het leukst om te scoren. Maar een tikkie breed ipv een schot waarvan iedereen al weet dat de keeper deze pakt heeft volgens mij meer nut.

Maar echt ik denk dat we veel sneller en korter moeten tikken. we verliezen veel ballen doordat we voor eigen succes gaan.

Gister trouwens ook een potje any, vond het meevallen. 1-2 verlies helaas.. Moet alleen wel wennen dat je niet 1 speler bent. daardoor stap je nogal eens verkeerd uit |:(

Maar al met al vond ik de potjes die ik gister gespeeld heb niet altijd even slecht. Gewoon nog eerder en sneller spelen.. vooral rond de 16, want tot aan de eindpass gaat het echt niet zo slecht vind ik.
En verdedigen gewoon zoals al eerder beschreven bij een mogelijk balverlies hier al op anticiperen.

Ik vond trouwens de 442 met een ruit best wel ok gaan. We hebben toen de tegenstander nog best onder druk weten te houden. En iedereen speelde vanuit z'n rol dat ging niet onaardig volgens mij.

BTW Bosluis. Die voorzet gister die ik op de paal knalde was echt nice! Sorry dat t maar op de paal was..hij was echt lekker op het slofje!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:10:
[...]
BTW Bosluis. Die voorzet gister die ik op de paal knalde was echt nice! Sorry dat t maar op de paal was..hij was echt lekker op het slofje!
Ik vind dat echt gaaf een mooie assist geven. Jammer dat de bal er net niet in ging maar de aanvalsopzet op zich is al geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Soms lijkt het erop alsof je voor eigen succes gaat terwijl dat helemaal niet zo is.

Er zit nogal eens wat input lag (online) tussen het geven van een pass en het daadwerkelijk passen van de speler.
Soms druk ik op de pass knop, net een halve sec./hele seconde later pakt de tegenstander de bal af. Je wilde dan echt passen en op het scherm lijkt het net alsof je wilde doorlopen met de bal. Het kan dus best een vertekent beeld geven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Onze tegenstanders lopen vaak niet tot aan de achterlijn om dan pas een pass te geven, maar kappen hem eerder af, draaien naar binnen en geven hem aan iemand net midden buiten de 16, die hem vervolgens weer snel doortikt naar iemand in de 16.

Bij ons zie ik dat er nog vaak wordt doorgelopen tot aan de achterlijn en er daarna een slome hoge bal wordt gegeven, die 9 van de 10 keer wordt weggestompt door de keeper oid. Probeer dan ook eens een lage harde bal (3x vierkantje oids, of laat hem eerder indraaien)

Wat andere dus ook zeggen, bij de afwerking rond het 16 meter gebied, kan het nog wel wat beter.

Dit is geen kritiek op 'iemand', maar gewoon in het algemeen, je ziet gewoon bij tegenstanders dat door het snelle tikken (meetal gewoon over de grond) de persoon die ANY staat wordt gedolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bosluis schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:50:
Gisteren ook weer, sta je met 3-2 voor en in de laatste minuut gaat er iemand met de bal lopen in de verdediging en ja de 3-3 om je oren. Ram die bal gewoon weg met de schietknop.
Ik heb gekozen voor ik pas me aan. Wil wel heel graag winnen, alleen
ik vind zodra iemand gewoon met goede bedoelingen speelt is het al prima. We zijn
tenslotte niet allemaal een C. Ronaldo of Messi. Nog even over hierboven. Dat was ik,
ik drukte echt op de wegschiet knop. Gebeurde alleen niks. Ja ok je kan me alleen
de schuld geven dat me VP niet echt goed is :9

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:38:
Soms lijkt het erop alsof je voor eigen succes gaat terwijl dat helemaal niet zo is.

Er zit nogal eens wat input lag (online) tussen het geven van een pass en het daadwerkelijk passen van de speler.
Soms druk ik op de pass knop, net een halve sec./hele seconde later pakt de tegenstander de bal af. Je wilde dan echt passen en op het scherm lijkt het net alsof je wilde doorlopen met de bal. Het kan dus best een vertekent beeld geven.
Dat klopt ook. Heb er zelf ook al een paar keer last van gehad waardoor ik dom balverlies leed.
HammerNL schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:48:
Bij ons zie ik dat er nog vaak wordt doorgelopen tot aan de achterlijn en er daarna een slome hoge bal wordt gegeven, die 9 van de 10 keer wordt weggestompt door de keeper oid. Probeer dan ook eens een lage harde bal (3x vierkantje oids, of laat hem eerder indraaien)
Wat me bij het offline ook wel opvalt als ik met L1 een vroege voorzet geef, de keeper er minder snel aanzit, zo gaf Bosluis volgens mij gister ook een voorzet op mij die ik bij de 2e paal (bijna) in kon lopen. Vooral als je als half speler vanuit de hoek van de 16 komt werkt dit volgens mij goed.

Trouwens bij corners heb ik gehoord van een vriend van me dat indraaien bij de 2e vaak goed werkt. Moeten we misschien ook maar eens proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Ik heb al een hele tijd zitten oefenen met corners en het gaat me aardig af nu... en inderdaad werkt het indraaiend voorzetten bij de 2e paal echt goed. Flink veel tegeneffect meegeven dan ben je al een heel eind.

De bal blijft dan vaak net buiten bereik van de keeper, draait lekker om de goal heen weg en op 't laatste moment valt 'ie dan mooi naar beneden bij de tweede paal. Waar dan bijv. onze Bosluis staat als het goed is :)

[ Voor 43% gewijzigd door brtk op 11-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
ik heb al een hele tijd zitten oefenen met corners en het gaat me aardig af nu... en inderdaad werkt het indraaiend voorzetten bij de 2e paal echt goed. flink veel tegeneffect meegeven dan ben je al een heel eind.
Hoor ik hier een tactiek voor de corners? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
misschien kan de volgende aanvoerder mij eens op de corners, zowel links als rechts, zetten aub ? Kijken of het oefenen effect heeft gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben wel voor een corner die jaren geleden ook werd gedaan door een team uit de eredivisie.

Met zn allen ergens ronde de 16 gaan staan dichtbijelkaar.

En als de corner genomen wordt rent iedereen een kant op.

Iemand blijft op de 16..
Iemand naar de eerste paal
Iemand naar de tweede paal...
En iemand schuinachter in de punt van de 16 voor als de bal er overheen gaat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:56:
Ik lurk hier alleen maar :7

Nee ok, aangezien het ranked betreft -> bloedserieus. Maar aanpassen is natuurlijk geen probleem en plezier maken hoort er ook bij, al is dat makkelijker bij een match die we winnen, dan wanneer je 4-0 rond je oren krijgt.

Vanavond ben ik ook van de partij trouwens :Y

Als ik er plots niet meer ben, dan heb ik waarschijnlijk mijn controller tegen de muur / door het raam gegooid. :+

@ Bosluis, groot gelijk betreft het middenveld, het is beter om momenten af te wachten en niet altijd naar voor te stormen. 4-3-3 maakt het nog eens extra moeilijk om op het middenveld te spelen imho, aangezien de tegenstander vrijwel altijd met flankmiddenvelders speelt, dan moeten LCM en RCM ook naar de flank en blijft er centraal niet veel over als buffer voor de verdediging.
Over het middenveld-gedoe. Ik vind het juist heerlijk om LCM te spelen. Overzicht behouden, mee proberen te verdedigen en af en toe aanvallen (en een goaltje meepikken). Voor mij echt de lekkerste balans.

Verder speel ik ook altijd om te winnen, maar ik pas me wel aan. Ik klungel ook nog weleens met de bal, wil nog wel te lang doorlopen. Zolang ik daar maar aan denk probeer ik de bal altijd op tijd af te geven. Alleen lastig dat je soms de bal op verkeerde momenten krijgt zodat je er niets mee kunt en de bal afgepakt wordt (maar goed, zulke 'verkeerde' passes speel ik zelf ook nog met regelmaat). Zolang we er maar plezier in hebben en uiteindelijk als team beter worden, toch?

Ik probeer vanavond weer online te zijn, heb een aantal drukke dagen gehad en ben weinig op de ps3 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
3 lekkere potjes vanavond een daarna echt 2 keer compleet weg gespeeld.
We hebben het steeds over snel passen of wegdraaien en passen maar die gasten hebben natuurlijk wel gewoon tussen de 90 en 100% vaan hun Acc. wat e.e.a. natuurlijk een stuk makkelijker maakt.

Die kopbal waar wat onduidelijkheid over was die was van mij.
Eigenlijk heel simpel, als iemand scoort met het hoofd zonder te springen dan ben ik dat. :P
Naja, hij was wel zo bedoeld maar dikke mazzel natuurlijk dat hij onderkant lat en er in ging. :7

Only fools are enslaved by time and space.

• brtk
ik mis jullie telkens de laatste dagen, had nog wel enkelen een msg gestuurd (wat vroeger op de avond) voor een potje club, alleen dat msg systeem van de PS3 is nou niet echt ideaal vind ik. Vond ik op mn Xbox360 toch handiger...

maarreee... vanavond, hoe laat ?

• Wii4all
  • Niet online
brtk schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:05:
ik mis jullie telkens de laatste dagen, had nog wel enkelen een msg gestuurd (wat vroeger op de avond) voor een potje club, alleen dat msg systeem van de PS3 is nou niet echt ideaal vind ik. Vond ik op mn Xbox360 toch handiger...

Je hoeft geen msg te sturen via ps3 hoor.

Je kunt je gewoon naar online > be a pro clubchampionship en dan play a match

Dan kom je in een chatroom terecht met 3 kleedkamers....daar kun je chatten.
Vaak moet je even wachten tot je met de wedstrijd mee kan doen.
Je kan kijken of ze al in de 2e helft zitten door op de rechter trigger te drukken.

Burp

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:02:
[...]

Je hoeft geen msg te sturen via ps3 hoor.

Je kunt je gewoon naar online > be a pro clubchampionship en dan play a match

Dan kom je in een chatroom terecht met 3 kleedkamers....daar kun je chatten.
Vaak moet je even wachten tot je met de wedstrijd mee kan doen.
Je kan kijken of ze al in de 2e helft zitten door op de rechter trigger te drukken.
Hij bedoelt het anders. Hij was gisteren om 19:00 uur in de kleedkamer alleen was daar nog niemand. Hij kijkt wie er online zijn en stuurt dan een msg of je mee wilt doen. Ik kreeg ook een msg alleen zat toen niet achter mijn PS3.

• brtk
Ja inderdaad Bosluis; ik was ook in de kleedkamer maar daar was nog niemand, iedereen was druk bezig met andere Fifa 10 wedstrijden, COD MW2 of niet online. Maakt verder ook niet uit.

Vandaar enkele mensen een msg gestuurd, maar dat werkt dus nogal ruk vind ik op de PS3.

Vanavond maar weer een nieuwe poging, ik ben er al vroeg klaar voor vandaag !

Overigens, kan ik nog een maat aanmelden voor de GoT Club ? Kan ik dat zelf doen via de PS3 of moet de aanvoerder dat doen ?

• Wii4all
  • Niet online
Dat gaat via loneranger.

Burp

• LoneRanger
  • Niet online
brtk schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:08:
Overigens, kan ik nog een maat aanmelden voor de GoT Club ? Kan ik dat zelf doen via de PS3 of moet de aanvoerder dat doen ?
Gewoon even z'n PSN-ID hier neerzetten en dan komt alles goed. ;)

Oh en je was gister wat vroeg denk ik, meestal stroomt de kleedkamer wel vol vanaf een uurtje of 8.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Zal niet altijd kunnen spelen, maar ik meld me ook maar even aan :)

PSN ID: EdTheMad

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Mr.Myst
brtk schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:05:

Gister nog wel een paar keer in de kleedkamer geweest. Toen waren een aantal van jullie lekker aan 't voetballen, dus na een paar minuten maar even wat anders gaan doen....

Heb vandaag weer m'n pro proberen te verbeteren. Gaat redelijk nu, merk dat ik gewoon weinig tijd heb om veel te spelen. M'n pro heeft nu een gemiddelde van 75, heb 38% van de verdiensten behaald. Gaat dus de goede kant op, maar kan nog veel beter.

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:55:
Zal niet altijd kunnen spelen, maar ik meld me ook maar even aan :)

PSN ID: EdTheMad
U heeft een uitnodiging. :)
Mr.Myst schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:56:
[...]

Gister nog wel een paar keer in de kleedkamer geweest. Toen waren een aantal van jullie lekker aan 't voetballen, dus na een paar minuten maar even wat anders gaan doen...
Je kunt dmv R3 de status opvragen van je teamgenoten als je in de kleedkamer zit en zo kun je de tussenstand zien en of de wedstrijd in de 1e of 2e helft zit.
Een totale wedstrijd inclusief laden duurt +/- 22 minuten, eenmaal in de 2e helft duurt het hooguit nog 10 minuutjes.

• ETM

ETM

E=TM²

Gezien en al geaccepteerd :)

Speel met mijn VP trouwens SP, maar pas me wel aan 't team aan wat betreft positie :P

• HammerNL
  • Niet online
Mr.Myst schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:56:
[...]

Gister nog wel een paar keer in de kleedkamer geweest. Toen waren een aantal van jullie lekker aan 't voetballen, dus na een paar minuten maar even wat anders gaan doen....

Heb vandaag weer m'n pro proberen te verbeteren. Gaat redelijk nu, merk dat ik gewoon weinig tijd heb om veel te spelen. M'n pro heeft nu een gemiddelde van 75, heb 38% van de verdiensten behaald. Gaat dus de goede kant op, maar kan nog veel beter.
Ja, je moet je prof ook is instellen als verdediger, en een seizoentje in de verdediging gaan lopen, de achievements vliegen dan ook om je oren en zijn ook zeer bruikbaar. Na drie seizoenen zit ik op 59% en gemiddeld is ie nu 80.

• Mr.Myst
HammerNL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:20:
[...]

Ja, je moet je prof ook is instellen als verdediger, en een seizoentje in de verdediging gaan lopen, de achievements vliegen dan ook om je oren en zijn ook zeer bruikbaar. Na drie seizoenen zit ik op 59% en gemiddeld is ie nu 80.
Ga ik ook doen, heb al een paar wedstrijden verdedigend gespeeld, volgend seizoen ga ik naar een club waar ik zeker aanvoerder ben en dan verander ik m'n status ook in verdediger. ;)
Ik zit nu nog steeds in m'n eerste seizoen...

Heb de laatste week (en komende weken) alleen jammer genoeg weinig tijd door stage, werk enz.
Denk dat ik zo wel even een potje mee kom spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Myst op 12-11-2009 20:27 ]

• Wii4all
  • Niet online
Liep wel aardig vanavond...

Lekkere kopbal terug weer van mij...
Gelukkig maakte ik zelf de winnende....

Klote dat we die trophy niet kregen, we waren toch echt met 10 man in 1 team.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
wat gek van die trophy, bij mij deed ie het wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bah, onverwachts bezoek, het zou verboden moeten worden. :P

Geen slechte resultaten gister zag ik en weer een overwinning erbij.
Ook knap trouwens om met 10 man te winnen. :)
Vanmiddag lekker op tijd vrij dus mocht iemand zich vervelen moet je maar even kijken of m'n PS3 online hangt.

Vanholm kwam met het idee om naast clubs een league op te starten.
In eerste instantie was ik wat huiverig ivm het organisatorische gedeelte als in afspraken maken om te spelen etc.
Dat is toch meer een verplichting dan het club gebeuren waar het niet uitmaakt hoeveel wedstrijden je speelt.
Daarnaast moet het natuurlijk ook niet het club gebeuren in de weg gaan staan.
Ik zat er zelf aan te denken om de competitie wedstrijden dan zoveel mogelijk tot het weekend te beperken aangezien het club gebeuren dan op een relatief laag pitje staat.
Verder in eerste instantie maar 1 wedstrijd ipv uit en thuis.

Iemand hier nog ideeën over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind het wel een goed voorstel.

Je zal dan idd. wat minder mensen bij de club hebben...maar goed soms is het ook weleens grappig om wat anders online te spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 05:06:

Vanholm kwam met het idee om naast clubs een league op te starten.
In eerste instantie was ik wat huiverig ivm het organisatorische gedeelte als in afspraken maken om te spelen etc.
Dat is toch meer een verplichting dan het club gebeuren waar het niet uitmaakt hoeveel wedstrijden je speelt.
Daarnaast moet het natuurlijk ook niet het club gebeuren in de weg gaan staan.
Ik zat er zelf aan te denken om de competitie wedstrijden dan zoveel mogelijk tot het weekend te beperken aangezien het club gebeuren dan op een relatief laag pitje staat.
Verder in eerste instantie maar 1 wedstrijd ipv uit en thuis.

Iemand hier nog ideeën over?
Ik heb hier ook al over nagedacht en ja het is een hele organisatie. Het mooist zou dan zijn als we ergens online een stand en uitslagen kunnen plaatsen. Ik ben daar niet zo handig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:29:
[...]

Ik heb hier ook al over nagedacht en ja het is een hele organisatie. Het mooist zou dan zijn als we ergens online een stand en uitslagen kunnen plaatsen. Ik ben daar niet zo handig in.
Bossluis dat hoeft helemaal niet.
Het werkt een beetje hetzelfde als clubs.
Je meld je aan voor de competitie.

Kiest een team van maximaal 4 sterren (dan kiest tenminste niet iedereen een 5 sterren team)
En vervolgens maakt ea de competitie.
Wie er online is kan een wedstrijd spelen.

Je hoeft zelfs niet eens wedstrijden te spelen...
De competitie wordt automatisch bijgehouden.

[ Voor 7% gewijzigd door Wii4all op 13-11-2009 08:38 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
sorry, was er gisteren niet. Toen ik thuiskwam lag er een mooi pakketje op me te wachten met COD MW2 erin... sja... dan eventjes dus geen Fifa...

Vanavond weer wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:37:
[...]

Kiest een team van maximaal 4 sterren (dan kiest tenminste niet iedereen een 5 sterren team)

Nou dat lijkt me dan helemaal niet moeilijk :) Zijn er meer geinteresseerden dan wil ik het best starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:37:
[...]

En tegen wie speel je dan, een ander lid van de competitie die online is, of de A.I?

Gister ging het best aardig vond ik, heb weinig tot geen potjes meegemaakt dat het een knal/puntenfestijn was voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Ik wil wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik doe ook mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in!!

Ik zal na het weekend weer online zijn met de club, Heb er wel weer zin in. 1e paar keer even op zoek naar de manier van spelen. laatste paar dagen deed ik lekker mee met een paar assist en goals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je speelt gewoon tegen iedereen die in de competitie zit. Tussentijds kunnen mensen joinen.
Het is eingelijk ook meer een soort van 'GOT ranking' ipv een competitie ala eredivisie.

Bossluis als je de competitie aanmaakt moet je er wel een wachtwoord op zetten anders pissen dalijk misschien de mensen die echt mee willen doen naast de pot.

We moeten ook wat regels opstellen aan het kiezen van teams.
bijv. alleen maar 3 sterren teams of alleen maar 4 sterren teams.

Of als iedereen met onbekende speelt is het wat om met 1/1,5/2 sterren teams te gaan spelen....

Vanholm heeft er wel ervaring mee, die heeft het voor 09 ook al opgezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 13-11-2009 10:37 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik zal straks eens kijken hoe het werkt. Als iemand anders zich geroepen voelt vind ik het ook prima.

Het is inderdaad wel leuk om niet met 5 sterren teams te spelen.

Op zich liep het gisteren wel lekker ja. Ik vind alleen dat een ieder op wat verschillende posities moet spelen. Gisteren ook stonden er een aantal wedstrijden achter elkaar dezelfde mensen in de spits en dat liep toen niet zo. Ik ben op een gegeven moment LAM gaan spelen en een keer any. Ik zou het leuk vinden als iedereen dat zou doen of we moeten echt vaste posities af gaan spreken alleen is dat erg lastig.

Dat potje met 10 man liep verbazingwekkend goed ja. Alleen het laatste potje van de avond was het weer drama. Er liepen steeds 6 man voorin. De eigen positie werd toen weer een beetje vergeten.

[ Voor 64% gewijzigd door Bosluis op 13-11-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik heb een competitie aangemaakt. Heb nog niet echt een idee hoe het werkt maar er kunnen max 32 mensen aan mee doen. Ook kon ik alleen maar kiezen uit 2 of 4 wedstrijden dus heb het maar bij 2 gehouden. Ik had maar een half uurtje de tijd om het aan te maken dus weet nog niet alles. Ik moest ook nog kiezen om de spelersselecties up te daten dus die melding zullen jullie ook krijgen. De wedstrijden duren 2x 6 minuten. Ik kan nog aanpassingen doen geloof ik.

Om bij de competitie te komen moet je het volgende doen:

Kies online speltypen
Kies vrienden competities
Kies meedoen aan een competitie

Naam van de competitie is GOT League
Afkorting is GOT
Wachtwoord is gaoftw

Zullen we afspreken dat je max met 4 sterren teams mag spelen? Ik heb gekozen voor PSV (4 sterren)

Zou iemand het even willen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Ik denk er nog even over na. Vind het in één team spelen juist wel leuk, een competitie waarin ieder een apart team heeft is niet verkeerd, maar het club-gebeuren spreekt me meer aan.

Ik zit er nu nog over te denken een headsetje aan te schaffen, kan tijdens wedstrijden wel erg makkelijk zijn.
Zag dat sommigen van jullie ook een headset gebruikten, welke hebben jullie en hoe bevalt 'ie?
(Denk dat het de officiële PS3-headset gaat worden die ik ga kopen, maar als er betere alternatieven zijn hoor ik dat natuurlijk graag.)

Potje met 10 man gister ging trouwens goed inderdaad. Ik heb ook geen trophy ontvangen :?
Ik sta nu vaak LVM, bevalt goed, lekker verdedigen en aanvallen. Alleen jammer dat er gisteren vaak veel gesoleerd werd en dat daardoor het middenveld ook vaak werd overgeslagen (zowel de verdedigende, als aanvallende middenveld-linie), of ben ik nu aan het zeiken? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Myst op 13-11-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Mr.Myst schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:32:
Ik denk er nog even over na. Vind het in één team spelen juist wel leuk, een competitie waarin ieder een apart team heeft is niet verkeerd, maar het club-gebeuren spreekt me meer aan.
Voor de afwisseling vind ik een competitie ook leuk om te doen. Gewoon even kijken hoe het loopt en of er veel wedstrijden in de competitie worden gespeeld.
Potje met 10 man gister ging trouwens goed inderdaad. Ik heb ook geen trophy ontvangen :?
Ik sta nu vaak LVM, bevalt goed, lekker verdedigen en aanvallen. Alleen jammer dat er gisteren vaak veel gesoleerd werd en dat daardoor het middenveld ook vaak werd overgeslagen (zowel de verdedigende, als aanvallende middenveld-linie), of ben ik nu aan het zeiken? :)
Er zijn nou eenmaal altijd mensen die graag de goals willen maken en dan geen oog hebben voor de mensen om zich heen. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken of er mensen vrij staan want vind het gewoon super om assists te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Bosluis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:43:
[...]

Voor de afwisseling vind ik een competitie ook leuk om te doen. Gewoon even kijken hoe het loopt en of er veel wedstrijden in de competitie worden gespeeld.

[...]

Er zijn nou eenmaal altijd mensen die graag de goals willen maken en dan geen oog hebben voor de mensen om zich heen. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken of er mensen vrij staan want vind het gewoon super om assists te geven.
Een goede assist kan meer voldoening geven dan het scoren zelf inderdaad. Altijd leuk om te zien als een pass goed aankomt. Vorige week heb ik als LCM in 2 wedstrijden 3 goals gemaakt dmv afstandsschoten, ging ook wel lekker. Een goede assist kunnen geven is echter net zo leuk. Het gaat om het uiteindelijke resultaat, en ik vind het jammer als we verliezen omdat er teveel gesoleerd wordt, wanneer we meer kansen hebben als we overspelen. En dan bedoel ik niet alleen dat het middenveld meer gebruikt moet worden, maar gisteren zag ik ook een aantal keren een spits te vaak soleren, terwijl er iemand vlakbij hem stond die het af kon maken.

Maar goed, 't is maar een spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Aangemeld met fullham.

Bos, maak ff een mooi lijstje met teams...

GOT - PSN - Team (maximaal 4 sterren)
Bossluis - Bossluis - PSV
Wii4all - Ro_Bu - Fullham
HammerNL- HammerNL - Ajax (dacht ik)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:04:
Ik heb een competitie aangemaakt.
Tssk!! :P
Wii4all schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:04:
Aangemeld met fullham.

Bos, maak ff een mooi lijstje met teams...

HammerNL- HammerNL - Ajax (dacht ik)(klopt)
LoneRanger - RW164 - Boca Juniors
Gewoon even lijstje quoten en aanvullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld voor de competitie, ben benieuwd of het wat wordt! Ik heb Lazio gekozen...
HammerNL- HammerNL - Ajax
DonCapone - CaponeRL - Lazio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet aangemeld maar ik reserveer bij deze al een team :)
GOT - PSN - Team (maximaal 4 sterren):

Vanholm - Vanholm - Benfica

[...]
Hopelijk dit weekend al de eerste wedstrijden ;)
Ik zit er nu nog over te denken een headsetje aan te schaffen, kan tijdens wedstrijden wel erg makkelijk zijn.
Zag dat sommigen van jullie ook een headset gebruikten, welke hebben jullie en hoe bevalt 'ie?
(Denk dat het de officiële PS3-headset gaat worden die ik ga kopen, maar als er betere alternatieven zijn hoor ik dat natuurlijk graag.)
Ik heb de Logitech Cordless Vantage, prima headset, de officiële zal ook wel goed zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Aangemeld: Oo_Morris_oO - Napels.

Ik zal me ook eens verdiepen in het maken van VP. Heb tot nu toe alleen nog maar 'good old' FIFA potjes gedaan (Vs. CPU of 1 Vs. 1). Hebben jullie nog plaats voor een VP?

[ Voor 254% gewijzigd door Jumpman op 14-11-2009 17:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:47:
Nog niet aangemeld maar ik reserveer bij deze al een team :)

[...]

Hopelijk dit weekend al de eerste wedstrijden ;)
Ik ben morgen [middag] wel beschikbaar om te spelen.
Moet nog wel even kijken hoe Boca in elkaar zit kwa spelers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:53:
[...]

Ik ben morgen [middag] wel beschikbaar om te spelen.
Moet nog wel even kijken hoe Boca in elkaar zit kwa spelers etc.
Ik lag nog een boompje te zagen toen :z

Met zen 4 online nu dus even kijken of iemand toehapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vanmiddag lukte het niet om met bossluis een potje op te zetten....

Vanholm weet je net als bij fifa09..
Je krijgt meteen de melding 'session ended'

Zo vreemd, ik kan wel gewoon be a pro online doen zonder problemen.

alleen als je soms online een wedstrijd 1 tegen 1 wil spelen krijg je elke keer session ended.
Zouden er nog poorten open gezet moeten worden?
Iemand tips?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:17:

Vanholm weet je net als bij fifa09..
Je krijgt meteen de melding 'session ended'

Zo vreemd, ik kan wel gewoon be a pro online doen zonder problemen.

alleen als je soms online een wedstrijd 1 tegen 1 wil spelen krijg je elke keer session ended.
Zouden er nog poorten open gezet moeten worden?
Iemand tips?
Ja dat ligt nog in mijn geheugen :(

Ik heb hier geen poorten voor opengezet en het werkt dus daaraan ligt het vast niet.

@ Loneranger, mooie missertje daarnet :P :P
Bij een 5-1 stand maakt het niet uit maar op het laatst ging die (bijna) goal goed van pas komen. Wel 2 mooie vrije trappen gezien trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:42:
[...]

@ Loneranger, mooie missertje daarnet :P :P
Welk missertje, die kopbal?
Ik had er niet helemaal op gerekend en was min of meer verrast dat die op m'n hoofd viel.
Bij een 5-1 stand maakt het niet uit maar op het laatst ging die (bijna) goal goed van pas komen. Wel 2 mooie vrije trappen gezien trouwens!
Heb ik daarmee m'n foutje goed gemaakt? :> [die 5-4 was van mij ;) ]

[edit]
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:04:
[...]

Ik lag nog een boompje te zagen toen :z
Je lag morgen middag een boompje te zagen? :+

[ Voor 17% gewijzigd door LoneRanger op 14-11-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:54:

Welk missertje, die kopbal?
Ik had er niet helemaal op gerekend en was min of meer verrast dat die op m'n hoofd viel.
Nee niet die kopbal. Het was een voorzet vanop rechts en aan de 2e paal lukte het iemand nog om die bal over te schieten op een leeg doel :D Of het was iemand anders, of je hebt het al bewust gewist uit je geheugen.

Bij deze weet ik ook al dat, als je in de toekomst met je hoofd gaat scoren, dat het meer het aandeel van de bal zal zijn dan van jezelf, gezien je hem meestel plots op je hoofd ziet vallen :+

Heb ik daarmee m'n foutje goed gemaakt? :> [die 5-4 was van mij ;) ]
Gedeeltelijk toch ja :P

Je lag morgen middag een boompje te zagen? :+
Haha foutje van de firma, ik las op een of andere manier dat het vanmiddag was. :o Zou wel kunnen dat het geval zal zijn trouwens, dit terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:02:
[...]

Nee niet die kopbal. Het was een voorzet vanop rechts en aan de 2e paal lukte het iemand nog om die bal over te schieten op een leeg doel :D Of het was iemand anders, of je hebt het al bewust gewist uit je geheugen.
Oh je doelt op die voorzet waarvan iedereen dacht dat de bal over de achterlijn zou lopen?
Die iemand was een donker mannetje, mijn poppetje heeft toch echt blond haar.
Daarnaast zou het erg knap zijn om m'n eigen voorzet er bij de 2e paal in te knallen. :+
Overigens scheelde het niet bijster veel en vond ik het een knap schot van blackeyed01.
Die laatste 5 minuten jagen was ook erg grappig, we roken bloed. >:)
Haha foutje van de firma.
Kan ik je niet kwalijk nemen, het lijkt dan net een nieuwe dag als je in een nachtritme zit en je wakker wordt na zo'n [mid]dag slaapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:37:
[...]

Oh je doelt op die voorzet waarvan iedereen dacht dat de bal over de achterlijn zou lopen?
Die iemand was een donker mannetje, mijn poppetje heeft toch echt blond haar.
Daarnaast zou het erg knap zijn om m'n eigen voorzet er bij de 2e paal in te knallen. :+
Overigens scheelde het niet bijster veel en vond ik het een knap schot van blackeyed01.
Die laatste 5 minuten jagen was ook erg grappig, we roken bloed. >:)

[...]

Kan ik je niet kwalijk nemen, het lijkt dan net een nieuwe dag als je in een nachtritme zit en je wakker wordt na zo'n [mid]dag slaapje.
Ja die voorzet :)
Het ging ook allemaal zo snel hé, ik dacht dat de voorzet van blackeyed01 kwam eigenlijk en dat jij hem op de slof nam bij de 2e paal.

En ja ik heb net een paar nachdiensten achter de rug, dus ik was wat in de war daarnet. Die wisselende uren toch 7(8)7

Iemand zin om straks een competitiepotje te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren met vanholm 2 leuke potten gespeeld.

soms werd ik helemaal weggetikt..
De eerste pot kwam ik op 1-0, daarna was het een stortvloed van kansen voor vanholm waarna het 1-1 is geworden.

De tweede pot ging voor mijn gevoel best gelijk op....ik kreeg nog wat aardige kansen vanholm won met 1-0.

Raar trouwens het ging nu in een keer goed, bij beide potjes konden we meteen gaan spelen en kreeg ik neit sessions ended..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik heb net met Hammer twee potjes gespeeld en dat werkte ook in één keer. Ik had wel veel last van lag. Heb alles draadloos aangesloten maar heb met clubwedstrijden nooit geen problemen.

1e wedstrijd won Hammer met 1-0 door een stomme uittrap van de keeper. Was ook helemaal neit de bedoeling maar ja had al gedrukt op lage pass.

2e wedstrijd mijn opstelling aangepast en won die met 2-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:52:
Gisteren met vanholm 2 leuke potten gespeeld.

soms werd ik helemaal weggetikt..
De eerste pot kwam ik op 1-0, daarna was het een stortvloed van kansen voor vanholm waarna het 1-1 is geworden.

De tweede pot ging voor mijn gevoel best gelijk op....ik kreeg nog wat aardige kansen vanholm won met 1-0.

Raar trouwens het ging nu in een keer goed, bij beide potjes konden we meteen gaan spelen en kreeg ik neit sessions ended..
Ja inderdaad leuke partijen. In die 1e wedstrijd mistte ik echt een hoop kansen, heb ik vaak last van als ik mijn eerste partij van de dag speel. Gelukkig in de 90e minuut nog de gelijkmaker gescoord :)

Zelf liet je anders ook wat kansen liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mn trophy voor 100 acc. gisteren gehaald.

Zou raar dan heb je ineens dat je 2 avonden speelt en geen acc. haalt, daarna speel je weer haal je er 3 in een wedstrijd.

Mn pro wordt nu wat beter...

Ik moet alleen een seizoen in de verdediging gaan spelen om daar nog wat beter te worden.
Wat kan ik het beste doen
Manager mode en dan in de verdediging?
Of be a pro seaons?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:55:
Mn trophy voor 100 acc. gisteren gehaald.
Feli met de mijlpaal. :)
Manager mode en dan in de verdediging?
Of be a pro seaons?
Manager mode.
Veel simpeler om hoge ratings en/of MoM te halen althans dat is mijn ervaring.

Vandaag twee potjes tegen Vanholm gespeeld en de eerste [0-2] kon ik nog redelijk mee komen maar de 2e [5-1] ging vrij slecht.
Nou speel ik nooit 1 v.s. 1 online en het grote verschil is toch wel dat je offline wat makkelijker het tempo kunt bepalen.
Desalniettemin een leuke ervaring. :)

staat mokka royal trouwens niet op de officiële EA Fifa dopinglijst, meen zoiets gelezen te hebben en zelfs bezit schijnt al strafbaar te zijn. O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:53:
[...]

Vandaag twee potjes tegen Vanholm gespeeld en de eerste [0-2] kon ik nog redelijk mee komen maar de 2e [5-1] ging vrij slecht.
Nou speel ik nooit 1 v.s. 1 online en het grote verschil is toch wel dat je offline wat makkelijker het tempo kunt bepalen.
Desalniettemin een leuke ervaring. :)

staat mokka royal trouwens niet op de officiële EA Fifa dopinglijst, meen zoiets gelezen te hebben en zelfs bezit schijnt al strafbaar te zijn. O-) :+
Ik heb in Fifa 09 vrij vaak online gespeeld, 10 nog niet gezien ik van PSN werd gegooid de eerste weken, met als gevolg dat ik wedstrijden verloor die ik 2-0 won enzo :( Frustratie à volonté.

Offline kan je het tempo meer bepalen ja, maar daar leer je niet echt goed 1v1 spelen. Misschien op wereldklasse een beetje.

Niet dat ik weet, maar ik vul wel mooi mijn 'whereabouts' in, zodat ik geen eventuele controle kan missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@lone, dat dacht ik ook.

Alleen het nadeel van manager mode vind ik dat de fatigue dan een grotè rol speelt, waardoor je niet vaak potjes achter elkaar kunt spelen.

Kun je nou ook gewoon bijv. 10 potten manchester tegen een 1,5 ster team doen voor de accomplishments?

Over die unlockable celebrations.

Ik moet voor de running celebrations alleen nog kiss and point...
Met de rechtertrigger eerst omhoog en daarna omlaag en vasthouden.
ik heb dat al een paar keer gedaan alleen die unlock krijg ik niet.
Moet je nog een finish move doen daarna? om hem te krijgen?

[ Voor 35% gewijzigd door Wii4all op 15-11-2009 20:18 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jumpman - Oo_Morris_oO - Napoli
SR8 - sloot25 - Palermo

Ook aangemeld.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 15-11-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:16:
Ik moet voor de running celebrations alleen nog kiss and point...
Met de rechtertrigger eerst omhoog en daarna omlaag en vasthouden.
ik heb dat al een paar keer gedaan alleen die unlock krijg ik niet.
Moet je nog een finish move doen daarna? om hem te krijgen?
Ik krijg die unlock ook maar niet. Moet je misschien zelf gescoord hebben om die unlock te krijgen of kan het ook als anderen gescoord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
SR8 - sloot25 - Palermo
C-BAS33 - C-BAS33 - Galatasaray

3 woorden: Bring, It, On!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:43:
[...]

Ik krijg die unlock ook maar niet. Moet je misschien zelf gescoord hebben om die unlock te krijgen of kan het ook als anderen gescoord hebben?
nee dat geloof ik niet.
Ik denk dat ik hem gewoon niet goed uitvoer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
LoneRanger zou jij een maat van me toe kunnen voegen aan de GoT Club svp ?

Zijn PSN nickname is :
m4rque1979
bedankt alvast...

[ Voor 5% gewijzigd door brtk op 16-11-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Overigens zal ook ik even een Club uitzoeken om aan de competitie deel te nemen... 4 sterren max toch he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Klopt helemaal!

Bolton kan je nog nemen.

En wat teams uit italie/spanje.
Zat keus.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
brtk schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:00:
LoneRanger zou jij een maat van me toe kunnen voegen aan de GoT Club svp ?

Zijn PSN nickname is :

[...]

bedankt alvast...
Natuurlijk, uitnodiging is onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Wii4all:

Managermode is echt aan te raden om je verdedigende Acc. te gaan halen, heb er 5 bij in een potje of 7. :)
Sta nu inmiddels op 61%
Iig nog 1 vrijetrap verwijderd van een volgende Acc en verdedigend zit ik nu op 12/24.
Ik haal echt alleen maar ratings van 8 of hoger en al een keer MoM als verdediger.
Blijven nu nog een hoop "ervaring" Acc's, de geheime[n],de omhaal en de Bep Bakhuis over. :+ [en daar weer de varianten op]

Wat ik echter maar niet voor elkaar krijg is een lage voorzet vanaf de zijkant, 2x knopje voorzet blijft een hoge voorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@loneranger

Ik haalde eergister de trophy op 2 manieren een voorhoede speler een voorzet geven.
Ik drukte 3 keer op de voorzet knop (voor mijn gevoel) en toen ging hij pas laag....
Even daarna een gewone hoge voorzet en toen had ik de acc.

Heb toch ook best veel 'secret acc'gehaald.

Nog een tip: heb je al eens 20 keer gescoord (achter elkaar in de arena?) dat levert je 1 acc en 1 trophy op.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:25:
@loneranger

Ik haalde eergister de trophy op 2 manieren een voorhoede speler een voorzet geven.
Ik drukte 3 keer op de voorzet knop (voor mijn gevoel) en toen ging hij pas laag....
Even daarna een gewone hoge voorzet en toen had ik de acc.

Heb toch ook best veel 'secret acc'gehaald.

Nog een tip: heb je al eens 20 keer gescoord (achter elkaar in de arena?) dat levert je 1 acc en 1 trophy op.
Volgens mij wel.
Zal het trouwens eens proberen met 3x dan, volgens de handleiding is het 2x als ik me niet vergis.

3 lekkere wedstrijden gespeeld vanavond, metname die wedstrijd waar de tegenstander opgaf.
Echt mooie combinaties en dito goals, Barca zou er jaloers op zijn. 8)
De 4e [voor mij] wedstrijd was een slachting aan onze kant maar desondanks zaten er toch bij vlagen weer aardig combo's in.

Af en toe best rottig als een speler vlak bij je de bal krijgt, welke kant je ook kiest je loopt dan vrijwel altijd in de weg wat resulteert in balverlies of ongewild de bal afpakken van een medespeler.
Hoe dan ook er zit echt stukken meer lijn in dan in het begin.

Het was hoe dan ook weer gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wedstrijd waarbij de tegenstander opgaf was inderdaad echt briljant!

Jammer dat we daarna zo hoogmoedig werden en volledig overklast waren in de volgende wedstrijd (maar die gasten waren dan ook ERG goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:48:
[...]

Natuurlijk, uitnodiging is onderweg. :)
Zet mij er ook maar bij :) , PSN: Arjan1979

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:27:
[...]

uitnodiging verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het liep een aantal wedstrijden heel erg lekker gisteren.

Wat ik alleen niet snap in de lobby dat Blackeyes andere shirts wil en zegt dat we heel erg slecht spelen. Waarom? Je tikt hele lappen tekst in de lobby, ik kan daar niet op reageren met dat klote invoeren op de PS3. Volgens mij gebruik jij een toetsenbord. Post hier dan even wat je anders wilt.

Ik vind de shirts uitstekend. Het komt eigenlijk nooit meer voor dat de shirts hetzelfde zijn. En als team spelen we regelmatig heel erg aardig. Gisteren met 8 man ook, gewoon posities houden en op de juiste momenten mee naar voren proberen te gaan.

Het laatste potje gisteren nog met 3 man gespeeld met de 442 opstelling. Nou dat liep voor geen meter. Met 3 man kun je volgens mij beter 433 spelen.

Ik had gisteren nog een assist met een pass achter mijn standbeen langs. Geen idee hoe ik dat deed maar het was een schitterende goal :)

ooooow ja nog één dingetje. Ik speelde als any in de wedstrijd dat we gesloopt werden en kreeg met een andere speler als mijn VP een rode kaart. Stond er in het scherm, je hebt een rode kaart gekregen en bent uit de wedstrijd getrapt. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik kon de wedstrijd nog wel zien en zag ook mijn VP nog meespelen alleen kon ik zelf niets meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosluis op 17-11-2009 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mensen, word Fifa 10 nog veel gespeeld online nu COD uit is? Fifa wordt namelijk deze week besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Er zijn zat mensen die geen shooters op de console spelen.
Druk zat bij fifa hoor.

Ik heb zelfs nog steeds mensen in mijn friendslist staan die fifa09 spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ronwiel schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:49:
Mensen, word Fifa 10 nog veel gespeeld online nu COD uit is? Fifa wordt namelijk deze week besteld :).
Ik speel ze allebei, Fifa meer dan COD :)

De club wedstrijden zijn nog steeds in trek. Ook is er een competitie opgezet alleen loopt die nog niet heel erg snel. Ik zal daar ook eens wat wedstrijden voor gaan spelen. Tot nu alleen twee wedstrijden tegen Hammer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ronwiel schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:49:
Zondag ochtend om half 7 was er volk genoeg om een potje 10 v.s. 10 te spelen, zegt wel genoeg dacht ik. :P
[ok, op dat moment is het ook ergens middag en avond.]

Als je kijkt naar Clubs, er zijn hier elke avond tussen de 4 en 10 mensen tegelijk online om een paar potjes te spelen.
Let wel, het begint vaak met 4 en op het hoogtepunt van de avond een keer 10 en tussendoor gaan er mensen weg en komen er nieuwen bij.
Lijkt mij niet echt verkeerd op 26 leden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een memorabele wedstrijd hé. Jij kwam 2-0 voor via een lob en een vrije trap, maar de 2e helft kon ik er toch nog 3 binnenstampen. 2-3 :*)
PromoX schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:27:
[...]

Il fenomeno :o

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wbt de league, ik heb zowel woensdag als donderdag [middag] genoeg ruimte om wat wedstrijden af te werken.
Afspreken kan via DM of via een berichtje op de PS3. :)
's Avonds houd ik in principe vrij voor Got United, evt. tussen 7 en 8 zou wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
tot nu toe elke keer als ik heb gekeken was er helaas niemand online :( meestal rond een uurtje of 10 savonds, maar zie ik het goed en is er een nieuw team opgestart sinds vorige week ?

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
DrFlash schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:58:
tot nu toe elke keer als ik heb gekeken was er helaas niemand online :( meestal rond een uurtje of 10 savonds, maar zie ik het goed en is er een nieuw team opgestart sinds vorige week ?
Volgens mij bestaan er slechts 2 zaken mbt. GOT en fifa 2010.

Een club met de naam GOT united
Een competitie met de naam GOT league (maximaal 4 sterren teams)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:27:
[...]

Gisteren een memorabele wedstrijd hé. Jij kwam 2-0 voor via een lob en een vrije trap, maar de 2e helft kon ik er toch nog 3 binnenstampen. 2-3 :*)
Ja was een prachtige match! Ik was al bekend met jouw prestaties @club, dus ik wist dat die 2-0 geen zekerheid zou bieden. Was mijn eerste potje met de turken, beviel zeker niet slecht. 2e helft heb jij ongeveer mijn hele spel getackeld en heb echt continu lopen denken aan een 442 opstelling. Gezien de 2e helft terecht verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Bedankt, heb me nu aangemeld :).

En ook bij de league:

SR8 - sloot25 - Palermo
PromoX - Arjan1979 - LOSC Lille

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C-BAS33 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:34:
[...]

Ja was een prachtige match! Ik was al bekend met jouw prestaties @club, dus ik wist dat die 2-0 geen zekerheid zou bieden. Was mijn eerste potje met de turken, beviel zeker niet slecht. 2e helft heb jij ongeveer mijn hele spel getackeld en heb echt continu lopen denken aan een 442 opstelling. Gezien de 2e helft terecht verloren.
Ik had het knap lastig hoor tegen die Turken, vooral Elano (geen Turk natuurlijk) zorgde voor de problemen :X . Bij de rust dacht ik echt niet dat ik nog ging terug komen.

Ik speel ook het liefst 4-4-2. Ofwel de 4-1-2-12 variant, of de 4-2-2-2. Veel hangt af met welk team je speelt en welke spelers je hebt.

Je deed me wel zin krijgen om terug 1v1 ranked te gaan, met succes 10 partijen na elkaar gewonnen. *O*

Bedankt voor het compliment betreft de club, maar zo goed heb ik helaas nog niet gespeeld daar. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het gaat steeds beter met onze club. Gisteravond hebben we drie wedstrijden gespeeld en allemaal gewonnen! Twee van die clubs hadden een hoge rating dus echt netjes.

Blackeyes jij speelt echt lekker als any, super. Alleen wat liep je nou de gehele tijd te lullen over dat rondje drukken? Rondje is bij de meeste schieten maar wat doet dat nog meer dan? Ik gebruik vierkantje om te schieten en dat is ook het enige waar ik hem voor gebruik.

Brtk76, volgens mij moet jou mannetje na een half uur al uitgeput zijn. Je loopt echt over het gehele veld keihard te rennen. Je stond een potje als rechterspits maar je liep werkelijkwaar overal. Het potje dat je CM speelde scoorde je nog een mooi afstandschot maar ook in dat potje zag ik je rondrennen.

Het laatste potje vond ik ook rommelig ook al wonnen we wel en had de tegenstander amper kansen. Als we nog iets meer op positie spelen en lekker rond blijven tikken dan gaan we nog veel meer winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Rondje drukken is 2e man bijsluiten/druk zetten als je de bal niet in je team hebt. Is heel erg handig als je met je geselecteerde speler ergens op een specifieke plek wilt staan en een teamspeler druk wilt laten zetten op de man met de bal.

edit:
Is dat gomes trouwens als avatar?

[ Voor 8% gewijzigd door ETM op 18-11-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:33:
edit:
Is dat gomes trouwens als avatar?
Ik zie de avatars niet in de topics. Ik heb ooit een avatar in mijn profiel gezet en dat moest Gomes voorstellen ja. Vond hem wel grappig getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:19:

Als we nog iets meer op positie spelen en lekker rond blijven tikken dan gaan we nog veel meer winnen.
Het kan ook nadelig werken, ik speelde maandag als CM en probeer bij een aanval zo'n 15 a 20 meter achter de aanvallers te blijven hangen voor de eventueel afvallende bal maar ook om de ruimte te "bewaken" bij balverlies om de tegenstander iig optisch het wat moeilijker te maken.
Nou kreeg ik van jou tot 2[?] keer toe de bal breed wat ik totaal niet had verwacht omdat het meestal zo snel mogelijk richting de spitsen gaat.
Helaas schrok ik er beide keren van wat leidde tot balverlies wegens te laat handelen. :P [mijn fout dus]
Het is helaas wel funest voor je rating om op die manier te spelen als CM want je krijgt [vooral aanvallend] best wel veel strafpunten voor positie als je niet mee gaat de 16 in.
Best wel jammer dat dat niet in te stellen is in de tactiek.
Ik heb er als eens mee geëxperimenteerd d.m.v. die gele, rode en blauwe pijltjes die aangeven hoe sterk iemand mee moet aanvallen of verdedigen maar dat schijnt niet te werken bij BaP/VP wedstrijden.
Dat zouden ze wat mij betreft wel mogen aanpassen in Fifa2011, hetzij dat je het zelf in kunt stellen of de standaard posities aanpassen wbt aanvallen en verdedigen.
Om maar een voorbeeld te noemen, de verdedigende rol van een CM is anders wanneer je met 1 of 2 DCM's speelt zonder ACM.
Idem aanvallend wanneer er een ACM voor de CM speelt maar geen DCM.
Het is soms best wel frustrerend dat je een lage raiting krijgt voor nuttig werk. ;)
Bosluis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:42:
[...]

Ik zie de avatars niet in de topics. Ik heb ooit een avatar in mijn profiel gezet en dat moest Gomes voorstellen ja. Vond hem wel grappig getekend.
Je kunt ze hier aanzetten voor het geval je het zocht, ongeveer op 2/3 van de pagina, toon usericons. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door LoneRanger op 18-11-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
PromoX schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:51:
[...]

Bedankt, heb me nu aangemeld :).

En ook bij de league:

SR8 - sloot25 - Palermo
PromoX - Arjan1979 - LOSC Lille
brtk76 - Borussia Dortmund
Bosluis ik zal proberen wat beter op mijn positie te blijven. Overigens scoorde ik gisteren in 2 van de wedstrijden een dikke 8.5 of zelfs meer dan een 9... dat is me nog niet vaak gelukt. Vaak ga ik ook lopen omdat ik zie dat anderen een gat laten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
brtk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:49:
[...]

Bosluis ik zal proberen wat beter op mijn positie te blijven. Overigens scoorde ik gisteren in 2 van de wedstrijden een dikke 8.5 of zelfs meer dan een 9... dat is me nog niet vaak gelukt. Vaak ga ik ook lopen omdat ik zie dat anderen een gat laten liggen..
Je haalde goede cijfers ja dus je hebt het goed gedaan :) Het viel me gisteren gewoon op dat ik je overal zag rondrennen en dacht van die gozer moet ijzeren longen hebben.
LoneRanger schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:02:
[...]
Je kunt ze hier aanzetten voor het geval je het zocht, ongeveer op 2/3 van de pagina, toon usericons. ;)
Dankjewel. Ik heb inderdaad een tijdje gezocht en kon het niet vinden.

En die onverwachte passes, ik scoor dan wel veel doelpunten maar zoals al eerder gezegd vind ik een assist net zo mooi, hou dat maar in je achterhoofd en de volgende keer ram je een pass van mij in de kruising!

[ Voor 34% gewijzigd door Bosluis op 18-11-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bosluis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:19:

Blackeyes jij speelt echt lekker als any, super. Alleen wat liep je nou de gehele tijd te lullen over dat rondje drukken? Rondje is bij de meeste schieten maar wat doet dat nog meer dan? Ik gebruik vierkantje om te schieten en dat is ook het enige waar ik hem voor gebruik.
Hij dacht, dat iemand dat bijsluiten van een 2e speler steeds gebruikte, maar dat was mij niet zo, dat is gewoon de AI. Die AI verdedigers rennen constant als een kip zonder kop naar de mannetjes toe, waardoor er grote gaten vallen. Dat was ook de reden dat we in de eerste wedstrijd (4-3) steeds goals tegen kregen, omdat die lui ongeveer op het middenveld willen verdedigen. Vandaar dat ik ook vroeg om op defensive/ultra defensive te spelen. Dan doen ze het nog steeds, op mannetjes afvliegen, maar dan sta je wel meer naar achteren toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Blackowo038 aka blackeyes01:

zou je a.u.b. je gedrag aan willen passen want mensen beginnen zich aan je gedrag te storen waaronder ik zelf.
Het draait niet om jou alleen, ook bij 3-0 achter spelen we graag nog serieus ipv aan jouw capriolen te gaan zitten ergeren.
Daarnaast is het op z'n minst niet chique om een beetje posities te gaan lopen claimen, beetje lullig naar diegene die daar speelt.
Sowieso wel een beetje vaag, de ene keer lijk je een kind van 12 en de andere keer speel je weer super serieus.
Graag aanpassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:04:
@Blackowo038 aka blackeyes01:

zou je a.u.b. je gedrag aan willen passen want mensen beginnen zich aan je gedrag te storen waaronder ik zelf.
Het draait niet om jou alleen, ook bij 3-0 achter spelen we graag nog serieus ipv aan jouw capriolen te gaan zitten ergeren.
Daarnaast is het op z'n minst niet chique om een beetje posities te gaan lopen claimen, beetje lullig naar diegene die daar speelt.
Sowieso wel een beetje vaag, de ene keer lijk je een kind van 12 en de andere keer speel je weer super serieus.
Graag aanpassen dus.
Geen enkel woord aan toe te voegen! Ook als staan we achter gewoon blijven voetballen! Volgens mij speelt zijn broertje ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Mee eens! Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren waar we met rust 6-0 achter stonden en de eindstand was 6-5......Zelfs nog een grote kans op de gelijkmaker. De laatste tijd gaat het echt een stuk beter dus laten we nu vooral deze lijn doorzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Had mezelf hier nog niet toegevoegd;