Het kan ook nadelig werken, ik speelde maandag als CM en probeer bij een aanval zo'n 15 a 20 meter achter de aanvallers te blijven hangen voor de eventueel afvallende bal maar ook om de ruimte te "bewaken" bij balverlies om de tegenstander iig optisch het wat moeilijker te maken.
Nou kreeg ik van jou tot 2[?] keer toe de bal breed wat ik totaal niet had verwacht omdat het meestal zo snel mogelijk richting de spitsen gaat.
Helaas schrok ik er beide keren van wat leidde tot balverlies wegens te laat handelen.

[mijn fout dus]
Het is helaas wel funest voor je rating om op die manier te spelen als CM want je krijgt [vooral aanvallend] best wel veel strafpunten voor positie als je niet mee gaat de 16 in.
Best wel jammer dat dat niet in te stellen is in de tactiek.
Ik heb er als eens mee geëxperimenteerd d.m.v. die gele, rode en blauwe pijltjes die aangeven hoe sterk iemand mee moet aanvallen of verdedigen maar dat schijnt niet te werken bij BaP/VP wedstrijden.
Dat zouden ze wat mij betreft wel mogen aanpassen in Fifa2011, hetzij dat je het zelf in kunt stellen of de standaard posities aanpassen wbt aanvallen en verdedigen.
Om maar een voorbeeld te noemen, de verdedigende rol van een CM is anders wanneer je met 1 of 2 DCM's speelt zonder ACM.
Idem aanvallend wanneer er een ACM voor de CM speelt maar geen DCM.
Het is soms best wel frustrerend dat je een lage raiting krijgt voor nuttig werk.

Je kunt ze
hier aanzetten voor het geval je het zocht, ongeveer op 2/3 van de pagina, toon usericons.
[
Voor 11% gewijzigd door
LoneRanger op 18-11-2009 09:06
]
Only fools are enslaved by time and space.