[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisteravond een wedstrijd met 7-0 gewonnen. Itssme scoorde er 2 en ik had er 5 inliggen. Ik kreeg ook super mooie passes. Ging wel heel erg makkelijk. Mijn gemiddelde is nu ook wel aardig, geloof 85 wedstrijden gespeeld en 86 gescoord :)

Mijn acc heb ik nu op 71%. Volgens mij is mijn mannetje nu 81 overall. Ik moet nog duikkopballen maken, dat is me nog geen één keer gelukt. Is daar een truucje voor of moet je gewoon geluk hebben?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is gewoon een kwestie van er net te ver vanaf staan en dan hopen dat het poppetje reageert en duikt..

Ik hoop er vanavond weer bij te zijn, vanaf een uurtje of 9 denk ik...

[ Voor 42% gewijzigd door Wii4all op 19-11-2009 08:55 ]

Burp

Verwijderd

Zo ik ben ook van de partij op het forum..

zal me gelijk even aanmelden voor de competitie vanavond..iemand bezwaar om het ww nog even naar mij door te sturen.

Was wel weer even leuk gister om te spelen het gaat steeds beter

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:39:
Zo ik ben ook van de partij op het forum..

zal me gelijk even aanmelden voor de competitie vanavond..iemand bezwaar om het ww nog even naar mij door te sturen.

Was wel weer even leuk gister om te spelen het gaat steeds beter
Bosluis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:04:
Ik heb een competitie aangemaakt. Heb nog niet echt een idee hoe het werkt maar er kunnen max 32 mensen aan mee doen. Ook kon ik alleen maar kiezen uit 2 of 4 wedstrijden dus heb het maar bij 2 gehouden. Ik had maar een half uurtje de tijd om het aan te maken dus weet nog niet alles. Ik moest ook nog kiezen om de spelersselecties up te daten dus die melding zullen jullie ook krijgen. De wedstrijden duren 2x 6 minuten. Ik kan nog aanpassingen doen geloof ik.

Om bij de competitie te komen moet je het volgende doen:

Kies online speltypen
Kies vrienden competities
Kies meedoen aan een competitie

Naam van de competitie is GOT League
Afkorting is GOT
Wachtwoord is gaoftw

Zullen we afspreken dat je max met 4 sterren teams mag spelen? Ik heb gekozen voor PSV (4 sterren)

Zou iemand het even willen testen?

[ Voor 15% gewijzigd door Bosluis op 19-11-2009 10:00 ]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wii4all schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:39:
Is gewoon een kwestie van er net te ver vanaf staan en dan hopen dat het poppetje reageert en duikt..
Ik las op het EA forum, dat zo'n middelhoge/strakke voorzet met 2x vierkantje/voorzetknop het sneller triggert. Het is me nu 2x bijna gelukt, 1x op de paal, andere x redding van de keeper. :'(

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:23:
Aangemeld: Oo_Morris_oO - Napels.

Ik zal me ook eens verdiepen in het maken van VP. Heb tot nu toe alleen nog maar 'good old' FIFA potjes gedaan (Vs. CPU of 1 Vs. 1). Hebben jullie nog plaats voor een VP?
Ehm, kan het zijn dat er in eerste instantie alleen maar "laat maar" in je post stond of heb ik je gewoon over het hoofd gezien?

Hoe dan ook, ik heb je alsnog een invite gestuurd voor Got United mocht je nog interesse hebben en sorry voor het wachten. :$

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Bij deze:
GOT - PSN - Team (maximaal 4 sterren)
Bossluis - Bossluis - PSV
Wii4all - Ro_Bu - Fullham
HammerNL- HammerNL - Ajax
LoneRanger - RW164 - Boca Juniors
DonCapone - CaponeRL - Lazio
Vanholm - Vanholm - Benfica
Jumpman - Oo_Morris_oO - Napoli
SR8 - sloot25 - Palermo
C-BAS33 - C-BAS33 - Galatasaray
PromoX - Arjan1979 - LOSC Lille
brtk76 - Borussia Dortmund
ITssME - R.C.D. Espanyol
Blackowo038 - Blackeyes01 - Feyenoord

even voor de duidelijkheid, mijn broer speelt soms ook clubs, hij zal het wel even zeggen als hij gaat spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ongeloofelijk...het zat ons ook niet mee gisteren.

Terwijl de tegenstander elke bal erin legde, gingen bij ons veel ballen op de lat en paal.

Je ziet wel duidelijk een lijn, niemand wil verdedigen. Altijd zijn de middenveld / voorhoede posities als eerste bezet.

Gisteren ook klote, ik speelde op any, maakt mijn 'echte vp' een overtreding na 2 minuten waarvoor hij rood kreeg. Kon ik ineens helemaal geen speler meer besturen.......

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het was dramatisch gisteren aan het einde van de avond. Begin van de avond ging het wel goed.

Ik kies meestal voor linkerspits, alleen als ik zie dat iedereen in de spits en op middenveld gaat en niemand als any dan kies ik voor any of ergens op het middenveld. Gisteren ook weer 2 any wedstrijden gespeeld. Als ik een wedstrijd any heb gespeeld probeer ik de volgende weer ergens voorin te regelen. Maar een positie claimen vind ik beetje jammer. Het mooist zou het zijn als iedereen een vaste positie zou spelen maar ja dat is niet te regelen en niemand wil constant in de verdediging staan lijkt me.

Het maakt mij verder niet veel uit alleen kom ik het beste tot mijn recht aan de linkerkant.

Gisteren vroeg jij geloof ik welke opstelling we moesten gaan spelen. Ik zeg de standaard 442 alleen bedoelde ik de 442 die standaard onze opstelling is. Dus geen andere opstelling kiezen. De standaard 442 is met 2 aanvallende vleugespelers en 2 verdedigende middenvelders. Daar speelden we eergisteren de sterren van de hemel mee. De standaard 433 werkt ook regelmatig goed bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we er vanavond weer...zijn er ook mensen die eerder dan 8 uur willen spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:20:
Het was dramatisch gisteren aan het einde van de avond. Begin van de avond ging het wel goed.

Ik kies meestal voor linkerspits, alleen als ik zie dat iedereen in de spits en op middenveld gaat en niemand als any dan kies ik voor any of ergens op het middenveld. Gisteren ook weer 2 any wedstrijden gespeeld. Als ik een wedstrijd any heb gespeeld probeer ik de volgende weer ergens voorin te regelen. Maar een positie claimen vind ik beetje jammer. Het mooist zou het zijn als iedereen een vaste positie zou spelen maar ja dat is niet te regelen en niemand wil constant in de verdediging staan lijkt me.

Het maakt mij verder niet veel uit alleen kom ik het beste tot mijn recht aan de linkerkant.

Gisteren vroeg jij geloof ik welke opstelling we moesten gaan spelen. Ik zeg de standaard 442 alleen bedoelde ik de 442 die standaard onze opstelling is. Dus geen andere opstelling kiezen. De standaard 442 is met 2 aanvallende vleugespelers en 2 verdedigende middenvelders. Daar speelden we eergisteren de sterren van de hemel mee. De standaard 433 werkt ook regelmatig goed bij ons.
aha ok, de volgende keer laat ik hem op default staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:46:
Zijn we er vanavond weer...zijn er ook mensen die eerder dan 8 uur willen spelen??
ik ben er vanaf een uur of 1800 - 1830..

tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 - sloot25 - Palermo
ITssME - R.C.D. Espanyol
Pro-Active - Schalke 04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
LoneRanger schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:17:
[...]

Ehm, kan het zijn dat er in eerste instantie alleen maar "laat maar" in je post stond of heb ik je gewoon over het hoofd gezien?

Hoe dan ook, ik heb je alsnog een invite gestuurd voor Got United mocht je nog interesse hebben en sorry voor het wachten. :$
Klopt, maar dat was niet omdat het lang duurde. ;) Maar ik zal van het weekend even kijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm is dat niet over de limiet van sterren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
ff iets heel anders over die competitie. heb nu al een paar x meegemaakt dat ik iemand invite en vervolgens na een kwartier nog steeds aan het wachten ben. heel leuk zo'n competitie maar een kwartier naar je tv staren is gewoon kut :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
C-BAS33 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:37:
ff iets heel anders over die competitie. heb nu al een paar x meegemaakt dat ik iemand invite en vervolgens na een kwartier nog steeds aan het wachten ben. heel leuk zo'n competitie maar een kwartier naar je tv staren is gewoon kut :X
Het is wel handig als je diegene ook in je friendslist hebt staan.
Dan kun je nog even een pm sturen.

Anders is het op goed geluk, en hopelijk dat die andere persoon zn 'tracker' aan het lezen is, want daar staat dat je een invite krijgt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
C-BAS33 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:37:
Geen idee of ik ook onder die mensen val maar ik heb nogal eens de PS3 aanstaan terwijl ik aan het eten ben, telefoneer of iets anders doe.
Meestal draait Fifa dan ook nog waardoor het lijkt of ik speel.
Ik probeer wel altijd te kijken of er berichtjes zijn als ik weer terug kom maar dat schiet er soms ook wel bij in.
Dat afspreken is gewoon het moeilijkste punt aan zo'n competitie, ik heb voor ik dit topic begon een aantal oudere topics doorgenomen en je ziet dat het juist vaak op dit soort dingen strand.
Vandaar dat ik een tijdje geleden vroeg om input van jullie kant wbt ideeen voor afspraken en wanneer te spelen etc.
In clubs hoef je niet met of tegen iedereen te spelen, daar volstaat gewoon dat er minimaal 3 mensen tegelijk online zijn, organisatorisch dus veel makkelijker.

Zo hadden we er b.v. voor kunnen kiezen om een poule systeem te doen [3 wedstrijden] en daarna sudden death. [ala wk]
Dan speel je wel niet tegen iedereen maar is het makkelijker zo'n competitie ook daadwerkelijk af te sluiten met een winnaar en daarna eventueel weer opnieuw te beginnen.
Je zou er voor kunnen kiezen om alleen in het weekend te spelen om zo niet in het vaarwater van Club's te zitten.
Dan zijn er altijd mensen die niet op zaterdag of juist niet op zondag kunnen zodat je dus poules kunt maken die alleen op zaterdag of alleen op zondag spelen zodat het makkelijker afspreken is.
Dat laatste is bij een poule systeem sowieso makkelijker omdat je dan maar met 3 anderen hoeft af te spreken ipv 14.

Verder niet lullig bedoelt, het is gewoon niet iets wat je simpel even opzet in 5 minuten althans niet zonder duidelijke afspraken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Zet gewoon iedereen in je friends list en nodig hem via een pm uit voor een match. Dat werkt het makkelijkst. Gisteren ook weer een bericht naar loneranger gestuurd maar helaas geen antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:20:
Zet gewoon iedereen in je friends list en nodig hem via een pm uit voor een match. Dat werkt het makkelijkst. Gisteren ook weer een bericht naar loneranger gestuurd maar helaas geen antwoord :)
Da's vreemd want ik kreeg wel antwoord van je terug? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:31:
[...]

Da's vreemd want ik kreeg wel antwoord van je terug? ;)
Was dat niet eergisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Oh, zou kunnen, ben ik denk ik in de war.
Wil je me niet zo spammen dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:01:
[...]

Hm is dat niet over de limiet van sterren? :+
Heb je gekeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Nou, ik ben 2 dagen geleden ook maar eens begonnen om online wat potjes te gaan spelen en je doet al snel wat ervaring op.

Ik wil me hier dus ook aanmelden, alhoewel ik er meteen bij wil vermelden dat ik op zeer onregelmatige tijden online ben ;)

PS3/Fifa-tag = Jorco
Iedereen mag me indien gewenst dus ook op het PSN-netwerk toevoegen, dan zien we makkelijker of we online zijn.

Mijn VP is spits op het moment. Dit zal binnenkort wel veranderen en in teamverband maakt me de positie niet zo gek veel uit, bij voorkeur niet centraal achterin :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Invite verstuurd. :)

HammerNL, nog gefeliciteerd met je 100ste wedstrijd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, die Live Season ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:43:
SR8 - sloot25 - Palermo
ITssME - R.C.D. Espanyol
Pro-Active - Schalke 04
Heb mij ook aangemeld met Leverkussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, er zit nu iemand met Bayern in de GoT competitie. Die is 4,5 ster, wordt dat toegestaan?

Werd door hem uitgenodigd, kwam 3-1 achter, maar gelukkig nog terug weten te brengen tot een 3-3 gelijkspel met een flinke kans op de 3-4 (die door de lag niet erin ging omdat mn poppetje niet schoot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
bossluis, volgens mij kun je teams eruit gooien.

Alles met meer dan 4 sterren eruit.
Dan melden ze zich maar opnieuw aan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand zometeen nog online voor een potje?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:36:
bossluis, volgens mij kun je teams eruit gooien.

Alles met meer dan 4 sterren eruit.
Dan melden ze zich maar opnieuw aan.
Ik heb Arsenaldimi uit de competitie verwijderd. Bayern heeft 4 en een halve ster. We hebben er nu 16. Een aantal mensen heeft nog geen enkele wedstrijd gespeeld. Probeer een aantal wedstrijden te spelen de komende week. Voeg alle mensen van de competitie toe aan je friends list, dat maakt het een stuk makkelijker.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosluis op 22-11-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:43:
Bosluis - Bosluis - PSV
SR8 - sloot25 - Palermo
ITssME - ITssME - R.C.D. Espanyol
Pro-Active - Pro-Active - Schalke 04
Buster_NL - Leverkusen
Dav-112 - PSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
+ THID - TheHansID - Sunderland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Geweldig die pot met 10 man. :)
Ik weet niet of jullie die Duitsers ook konden verstaan maar volgens hun ging het een makkie worden aangezien wij dan wel met z'n 10'en gingen aanvallen en hun dus makkelijk konden scoren.
Ze waren zelfs de doelpunten al aan het verdelen. :D [3 per persoon als ik het goed verstaan heb]
Die pot daarna met 8 man geloof ik ging best lekker als RB [7,8] maar die verliespot tegen Man-U was een verschrikking.
Ik had steeds 2 aanvallers op mijn flank waarvan 1 bloedsnel en heel moeilijk te volgen was.
De minnetjes vlogen wat dat betreft om m'n oren. :P
Dan moet je ook nog eens een corner gaan nemen, loop je tegen een counter en krijg je 3 keer een min voor positie.
Hoe dan ook, hele gave potjes vanavond. :9

Voor de comp 2 keer tegen Bosluis gespeeld, verloren met 4-0 en m'n eerste winstpartij 2-1.
Die laatste pot was trouwens vrij dramatisch van beide kanten met mij als de gelukkige winnaar en Bos kreeg hem er gewoon niet in dus heb ik er maar 1 onvrijwillig in eigen doel gelopen. :P
Ik merk wel dat Boca het fysiek erg moet afleggen, althans dat idee krijg ik.
Met PromoX kon ik eerder vanavond helaas geen verbinding krijgen.

Oja, wie maak trouwens dat doelpunt met die halve omhaal in de kruising?
Heerlijk doelpunt. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

En dat was voor mij de eerste keer en dan ook nog als verdediger met een speler die daar niet echt de kwaliteiten voor heeft. Had er dan ook niet al te hoge verwachtingen van, maar het ging nog best goed ook :).
Dat heb ik zoals ik al aangaf wel vaker en geen idee waar het aan ligt. Ik heb daarna wel gewoon tegen Vanholm gespeeld en ook online clubs werkt prima.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:42:
[...]

En dat was voor mij de eerste keer en dan ook nog als verdediger met een speler die daar niet echt de kwaliteiten voor heeft. Had er dan ook niet al te hoge verwachtingen van, maar het ging nog best goed ook :).
Je stond idd prima te ballen links [centraal?] achterin. :)
Verdedigend is best wel pittig, de helft van de tijd speel je op de radar [die niet heel erg precies is] en met een schuin oog hou je de actie op het veld in de gaten.
Dat heb ik zoals ik al aangaf wel vaker en geen idee waar het aan ligt. Ik heb daarna wel gewoon tegen Vanholm gespeeld en ook online clubs werkt prima.
Ik had het met Bosluis ook maar toen hij z'n PS3 bedraad aansloot was het probleem verholpen.
Met Vanholm had ik ook geen problemen.
Aangezien het probleem niet specifiek bij iemand ligt zou het te maken kunnen hebben met beide onbedraad?
Neem ik maar even aan dat jij net als ik onbedraad aangesloten bent en Vanholm bedraad.
Het zou niet mogen uitmaken volgens mij want ik zie niet in wat de belemmerende factor dan kan zijn maar toch frappant dat het gelijk de eerste keer al werkte toen Bosluis zijn PS3 met een utp kabeletje verbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Goedenmorgen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke FIFA club, maar ik krijg nooit reactie :'(
Tot mijn stomme verbasing is er op GoT gewoon een topic!! (Bedankt PromoX :D )

Ik zou graag willen joinen, als dat nog mogelijk is.

Nick: DeDuifff
PSN ID: DeDuif

Nog meer info nodig?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zou het dat zijn, als je beide onbedraad bent dan werkt het gewoon niet?

Het lukte mij ook niet tegen bossluis, maar wel weer tegen vanholm.

Ff kijken of ik nog een spare kabeltje heb liggen dan prik ik dat voordat ik fifa ga spelen er gewoon in.
Moet je dan nog veel instellen in de pc? Of als je wifi al hebt werken en je prikt het kabeltje erin dan werkt het gewoon. Je geeft dan alleen aan in je ps3 dat je 'bedraad netwerk hebt'?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:11:
Zou het dat zijn, als je beide onbedraad bent dan werkt het gewoon niet?

Het lukte mij ook niet tegen bossluis, maar wel weer tegen vanholm.

Ff kijken of ik nog een spare kabeltje heb liggen dan prik ik dat voordat ik fifa ga spelen er gewoon in.
Moet je dan nog veel instellen in de pc? Of als je wifi al hebt werken en je prikt het kabeltje erin dan werkt het gewoon. Je geeft dan alleen aan in je ps3 dat je 'bedraad netwerk hebt'?
Ik hoef alleen in de PS3 aan te geven dat hij bedraad is aangesloten. Tegen Blackeyes werkte het eerst ook niet, toen bedraad aangesloten en het werkte. Tegen Loneranger hetzelfde verhaal.
LoneRanger schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:13:
Voor de comp 2 keer tegen Bosluis gespeeld, verloren met 4-0 en m'n eerste winstpartij 2-1.
Die laatste pot was trouwens vrij dramatisch van beide kanten met mij als de gelukkige winnaar en Bos kreeg hem er gewoon niet in dus heb ik er maar 1 onvrijwillig in eigen doel gelopen. :P
Ik merk wel dat Boca het fysiek erg moet afleggen, althans dat idee krijg ik.

Oja, wie maak trouwens dat doelpunt met die halve omhaal in de kruising?
Heerlijk doelpunt. *O*
Die eerste wedstrijd scoorde ik gewoon alles en liep het lekker (ik hoste). De tweede wedstrijd leek alles opeens anders (jij hoste). Echt heel erg vaag. Jij had de eerste wedstrijd ook wel een aantal goede kansen.

Ik ben zo ie zo nog niet zo goed in dat 1x1 online. Ik doe dat nooit. Tegen Blackeyes was ik kansloos, hij met Feyenoord ik met PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 07:36:
[...]

Je stond idd prima te ballen links [centraal?] achterin. :)
Verdedigend is best wel pittig, de helft van de tijd speel je op de radar [die niet heel erg precies is] en met een schuin oog hou je de actie op het veld in de gaten.
Ik stond inderdaad links centraal achterin en hoewel ik de voorkeur heb voor het middenveld vind ik het toch niet zo'n heel verkeerde positie om te spelen. Ik moet wel zeggen dat het zo af en toe best verleidelijk is om toch mee te gaan in de aanval, maar over het algemeen stond het hele team best goed opgesteld :).
Ik had het met Bosluis ook maar toen hij z'n PS3 bedraad aansloot was het probleem verholpen.
Met Vanholm had ik ook geen problemen.
Aangezien het probleem niet specifiek bij iemand ligt zou het te maken kunnen hebben met beide onbedraad?
Ik heb de PS3 ook draadloos aangesloten. Ik zie ook niet in waarom het problemen zou kunnen geven. Anders toch ook maar 's met een kabeltje ertussen proberen.
Wii4all schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:11:
Waar je op moet letten is of de poorten geopend zijn voor het IP nummer dat de PS3 krijgt. Als je van draadloos naar bedraad gaat kan het zijn dat je PS3 een ander ip nummer toegewezen krijgt en de poorten dus niet geopend zijn voor dat ip. Een vast ip nummer instellen (of upnp?) zou hiervoor een oplossing moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
even een oud discussiepunt oprakelen, maar sinds we weten dat je shirts kan kiezen (tussen uit en thuis) met vierkantje in het menu (ik gok tijdens het scherm waar je Ready moet drukken, kunnen we dan niet gewoon het nederlands elftal kiezen? hebben we tenminste een logo waar we wat aan hebben en volgens mij heb je met oranje of blauw toch altijd wel een tenue wat zich onderscheidt van de tegenstander.

Dan nog even een algemene opmerking, er moet in de 16 veel beter gepasst worden, ook in kleine ruimtes moet je soms proberen een pass te geven, als er iemand vrij loopt. Er worden nu af en toe enorme ego-acties uitgevoerd in de 16 (toegegeven, ik maak me daar uiteraard ook wel eens schuldig aan) terwijl er iemand vrij loopt die hem er zeker in kan schoppen. Soms gaat dit wel goed, maar als het niet goed gaat dan is dat enigszins frustrerend als je tegen een tegenstander speelt die aan ons gewaagd is.

Ik loop zelf overigens te vaak buitenspel omdat ik teveel op de actie let op het scherm en daardoor soms de positie van mijn VP uit het oog verlies.

Excuses nog voor die slecht geschoten vrije trap gisteren, dat was echt te waardeloos. Ik vind vrije trappen sowieso hopeloos, ik krijg die krengen er nagenoeg nooit in.

[ Voor 7% gewijzigd door THID op 24-11-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
THID schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:13:
Dan nog even een algemene opmerking, er moet in de 16 veel beter gepasst worden, ook in kleine ruimtes moet je soms proberen een pass te geven, als er iemand vrij loopt. Er worden nu af en toe enorme ego-acties uitgevoerd in de 16 (toegegeven, ik maak me daar uiteraard ook wel eens schuldig aan) terwijl er iemand vrij loopt die hem er zeker in kan schoppen. Soms gaat dit wel goed, maar als het niet goed gaat dan is dat enigszins frustrerend als je tegen een tegenstander speelt die aan ons gewaagd is.

Ik loop zelf overigens te vaak buitenspel omdat ik teveel op de actie let op het scherm en daardoor soms de positie van mijn VP uit het oog verlies.
Ik speel denk ik 7 van de 10 keer de bal breed. Af en toe is het ook leuk om gewoon een keer op doel te rossen. Mijn mannetje schiet zo hard dat ik dat ook wel eens probeer. Gisteren een aantal keer inderdaad vrij voor de goal en dan de bal niet krijgen.

Welke positie speelde jij gisteren toen we met 10 man waren? Ik stond linkerspits en rechterspits was volgens mij ook iemand anders. Jij liep constant met dat kleine mannetje voorin :) en daarna als een gek weer terug. Vind het wel een grappig gezicht. Mijn mannetje is 200 cm en die van jou ongeveer de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
vanavond ben ik weer van de partij mensen, heb een paar dagen verstek moeten laten gaan.

Tot straks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben opzich ook wel voor het nederlands team.

nu denken onze tegenstanders dat we veredelde fransen zijn.
En volgens mij stroken niet zoveel shirts met het NL elftal, 9 van de 10potjes spelen we in het oranje.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Bosluis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:18:
[...]

Ik speel denk ik 7 van de 10 keer de bal breed. Af en toe is het ook leuk om gewoon een keer op doel te rossen. Mijn mannetje schiet zo hard dat ik dat ook wel eens probeer. Gisteren een aantal keer inderdaad vrij voor de goal en dan de bal niet krijgen.

Welke positie speelde jij gisteren toen we met 10 man waren? Ik stond linkerspits en rechterspits was volgens mij ook iemand anders. Jij liep constant met dat kleine mannetje voorin :) en daarna als een gek weer terug. Vind het wel een grappig gezicht. Mijn mannetje is 200 cm en die van jou ongeveer de helft :)
Laatste potje dat je er was stond ik ST en anders LS geloof ik, jij denk ik LAM of CAM. daarvoor speelde ik LM/CAM, dus dat we elkaar steeds tegenkwamen is sowieso niet zo gek, ik schuif altijd vanuit CAM naar spits als een spits uit positie is en wij in de aanval zijn, als er dan iemand anders terugkomt dan sta ik er natuurlijk nog wel en kan ik zo snel niet meer terug in positie.

P.S. ik ben er vanavond niet.

[ Voor 15% gewijzigd door THID op 24-11-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik vind de shirts van Nantes perfect. En wat maakt het nu uit of we uitgemaakt worden voor Fransen :) Maar als iedereen NL wil vind ik het ook best.

Zijn er mensen die begin van de avond competite wedstrijd willen spelen? Ik ben vanaf half 7 online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Bosluis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:40:
Ik vind de shirts van Nantes perfect. En wat maakt het nu uit of we uitgemaakt worden voor Fransen :) Maar als iedereen NL wil vind ik het ook best.

Zijn er mensen die begin van de avond competite wedstrijd willen spelen? Ik ben vanaf half 7 online denk ik.
Je weet wat het betekend hè, als iemand je uitmaakt voor French? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, niemand die problemen met me heeft *O*

Mijn PS3 is inderdaad met de kabel aangesloten.

De eerste keer toen PromoX me uitnodigde zag ik ook plots het bericht 'Deze sessie is niet langer beschikbaar'. De 2e keer dat hij me uitnodigde ging het wel. De eerste keer dat ik deze melding kreeg overigens.

Een paar dagen terug tegen ProActive een potje gespeeld en het was een overdreven score (4-1). Ik had het echt lastig tegen je :) Gisteren ook twee keer tegen PromoX gespeeld, ik was goed opgewarmd (online ranked 1v1) en hij niet denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
DeDuifff schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:03:
Nick: DeDuifff
PSN ID: DeDuif

Nog meer info nodig?

Gr.
Meer dan genoeg info, invite verstuurd. :)
even een oud discussiepunt oprakelen
Ach, er valt zoveel te zeggen voor diverse andere keuzes.
Nantes is vooralsnog erg duidelijk herkenbaar mede door het gestreepte tenue, denk daarbij aan het in je ooghoeken in de gaten houden van tegenstanders en medespelers.
Verder zijn we volgens mij nog geen team tegen gekomen met dezelfde keuze waar Oranje zeker door 2 andere teams wordt gebruikt dus zijn we wat dat betreft ook nog eens uniek. ;)
Persoonlijk vind ik het prima zo eerlijk gezegd en hoeven we wat mij betreft niet het zoveelste team te zijn met een populaire keuze. :)
Heel eerlijk gezegd snap ik het hele gedoe om de shirts niet behalve dan dat ze duidelijk herkenbaar zijn.
Ik vind het prima als iedereen hier graag in Oranje wil spelen maar dan geen gezeur mocht het eens onduidelijk zijn kwa kleuren. ;)
Bosluis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:40:
Ik vind de shirts van Nantes perfect. En wat maakt het nu uit of we uitgemaakt worden voor Fransen :)
Precies, gister speelden we nog tegen de Galaxy en dat waren echt geen Amerikanen.
Geen idee vanaf hoe laat, ik wil iig nog even proberen een dubbele ontmoeting te spelen voor de League. :)

Wel jammer dat er niet ergens een overzichtje is van de stand met gespeelde wedstrijd, punten, doelsaldo etc.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:20:
Joepie, niemand die problemen met me heeft *O*
:w :+

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 24-11-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
LoneRanger schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:33:
[...]

Meer dan genoeg info, invite verstuurd. :)
Super, ik heb de invite geaccepteerd!

Morgenavond zal ik eens kijken of ik een paar personen kan toevoegen aan mijn friends-list! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wat is het af en toe ook een klote spel. Loopt ie vast bij het wisselen. Weer een verlies pot erbij terwijl het 1-1 stond. 1e wedstrijd was ook al zo close tegen blackeyes, 2-1 verloren.
Kan de league-mod de wedstrijd ook ongeldig verklaren, zodat we hem overnieuw kunnen spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 24-11-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
SR8 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:07:
Wat is het af en toe ook een klote spel. Loopt ie vast bij het wisselen. Weer een verlies pot erbij terwijl het 1-1 stond. 1e wedstrijd was ook al zo close tegen blackeyes, 2-1 verloren.
Kan de league-mod de wedstrijd ook ongeldig verklaren, zodat we hem overnieuw kunnen spelen?
Volgens mij kan ik dat niet doen. Ik kan wel de competitie herstellen maar ik denk niet dat iedereen daar even blij mee zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik ben rond een uur of 7 online voor een competitie match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:49:
[...]

Volgens mij kan ik dat niet doen. Ik kan wel de competitie herstellen maar ik denk niet dat iedereen daar even blij mee zal zijn ;)
Blasfemie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nah was gewoon lekker dubbel dat niemand problemen met je heeft, de :w was in dit geval bevestigend bedoelt. ;)

Bosluis, feli met je 100ste doelpunt, super! d:)b
Inmiddels hebben we ook al 3 man met meer dan 100 wedstrijden achter hun naam, Hammer, Bosluis en ITssME. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
100 doelpunten :) Gisteren schoot ik er een mooie in, vol in de kruising. Mijn mannetje schiet ook erg hard op het moment. Ik heb 78% van de verdiensten voltooid.

Gisteren werden er weer super veel ballen verspeeld door te laat passen. Wat ook nog een verbeterpuntje is is het koppen. Vaak zie je een hoge voorzet komen die voorbij het doel gaat en net niet over de achterlijn gaat. Wat zie je veel mensen doen, toch op doel koppen. Probeer de bal via X voor te geven met het hoofd. Is bij mij al een paar keer effectief geweest.

HammerNL kreeg gisteren twee voorzetten vanaf de flank die hij er mooi inkopte. Waarom kap je zelf altijd terug Hammer? De bal is vaak simpel weg op die manier. Voorzetten werken best wel vaak namelijk.

Dan een irritatiepuntje van gisteren. Op een gegeven moment merkte ik dat een speler niet meer mee deed aan het spel, nog wel een spits ook. Later hoor je van sorry moest even weg. Vind ik best maar verlaat het spel dan gewoon, dan kan de any de positie overnemen. Nu waren we kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:26:
Gisteren werden er weer super veel ballen verspeeld door te laat passen. Wat ook nog een verbeterpuntje is is het koppen. Vaak zie je een hoge voorzet komen die voorbij het doel gaat en net niet over de achterlijn gaat. Wat zie je veel mensen doen, toch op doel koppen. Probeer de bal via X voor te geven met het hoofd. Is bij mij al een paar keer effectief geweest.
wbt het passen en balverlies, heeft vaak ook te maken met de sterkte van het poppetje van de tegenstander.
Ik had gister tot 3 keer toe dat ik de passknop al had ingedrukt nog voor ik aan de bal kwam en toch kwam ik niet tot passen terwijl er tijd genoeg voor leek.
M'n zwakke been is 4 sterren dus daar ligt het niet aan maar wieweet is de reactie van mijn VP nog niet super.
Nogmaals, het ligt ook aan de tegenstander.

wbt koppen heb je een punt maar ik kan me voorstellen dat de eerste reactie een kopbal op doel is.
HammerNL kreeg gisteren twee voorzetten vanaf de flank die hij er mooi inkopte. Waarom kap je zelf altijd terug Hammer? De bal is vaak simpel weg op die manier. Voorzetten werken best wel vaak namelijk.
Grappig, voor m'n gevoel stond ik lekker te ballen als LAM met zekker 5 succesvolle voorzetten vanaf de zijkant.
Iig 2 assists erbij dankzij Hammer. :)
Wat betreft kappen heb je gelijk, haalt de snelheid uit de aanval en is volgens mij alleen effectief als er een vrije man achter je loopt of net buiten de zestien.
Daarnaast hebben we een paar goede koppers dus vanaf de zijkant de ballen hoog voor de pot. :)
Dan een irritatiepuntje van gisteren.
Lijkt me een prima afspraak dat wanneer de telefoon gaat o.i.d. je gewoon quit.
Beter nog, telefoon uitzetten en zorgen dat je niet gestoord kunt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beter nog, telefoon uitzetten en zorgen dat je niet gestoord kunt worden. :P
[/quote]

Sorry zal het niet meer doen. Wist niet dat je poppetje dan gewoon bleef staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:01:
Kun je eigenlijk op een nette manier afsluiten of zit er dan niets anders op dan de hele game af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op start drukken en dan wedstrijd beëindigen of terug naar de Arena/lobby lijkt me.

Let wel dat wanneer je met z'n drieën bent de wedstrijd dan ook gelijk voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
door een internetstoring kon ik gisteren helaas (weer) niet meespelen... :(

vanavond maar weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Ik ben nog een beetje lerend met dit spel (dit is mijn eerste voetbal game sinds FIFA99 op de PC).

Ik merk dat ik tijdens een aanval al heel snel de bal kwijt ben...dit komt mede doordat ik te vaak die vervelende R2 ingedrukt houdt, waardoor praktisch je gehele balcontrole weg is.

Heeft iemand nog een aantal tips voor een succesvolle aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gewoon snel passen...
Omdat de knoppen online iets trager reageren heb je nog minder handlingstijd.

Probeer de bal al meteen door te passen tenzij je echt genoeg ruimte hebt, vaak als je al één keer de sprintknop indrukt dan ga je al te snel/ver waardoor de tegenstande de bal kan oppikken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Wii4all schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:56:
Gewoon snel passen...
Omdat de knoppen online iets trager reageren heb je nog minder handlingstijd.

Probeer de bal al meteen door te passen tenzij je echt genoeg ruimte hebt, vaak als je al één keer de sprintknop indrukt dan ga je al te snel/ver waardoor de tegenstande de bal kan oppikken.
Ik doel meer op de situatie wanneer je op de helft bent van de tegenstander en als er niemand op dat moment vrij loopt. Uiteraard een vrije man zoeken en passen, maar met welke knoppen combinatie bijvoorbeeld? L1+driehoek of alleen vierkantje?

Ook de skills van je eigen VP moeten natuurlijk hoog zijn om een beetje te bal te behouden.

Die lag is wel heel jammer, ik snap niet echt waarom dit zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDuifff schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:12:
[...]

Ik doel meer op de situatie wanneer je op de helft bent van de tegenstander en als er niemand op dat moment vrij loopt. Uiteraard een vrije man zoeken en passen, maar met welke knoppen combinatie bijvoorbeeld? L1+driehoek of alleen vierkantje?

Ook de skills van je eigen VP moeten natuurlijk hoog zijn om een beetje te bal te behouden.

Die lag is wel heel jammer, ik snap niet echt waarom dit zo is..
Hangt af van de situatie, als iemand de diepte inrent geef je een doorsteekpass (driehoekje, eventueel + L1 om hem in de lucht te geven). Staat er een beer in de spits die de bal wat kan afschermen is een gewone pass in de voeten beter (X). Met vierkant geef je een voorzet of een lange bal naar voor, hangt af van waar je staat (L1 + vierkant voor een vroege voorzet, dus voor de lijn van de 16-meter).

Gewoon veel oefenen met de Seasons mode, en zo maak je je VP ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Dat kappen van de bal, is meer mijn manier van spelen, zowel on als offline. Heeft heeft er vooral mee te maken, dat mijn speler geen brok spiermassa is en het meer van zijn behendigheid moet hebben. Als ik de hoek in duik loop ik meestal schouder aan schouder met een tegenstander en leg ik het meestal al af voordat ik bij de corner vlag ben. Ik geef toe dat er wedstrijden zijn, waarin ik de bal kap en naar binnen probeer te spelen en dit mislukt, wat natuurlijk zonde is van een aanval.

Maar zoals gezegd is mijn manier van spelen, meer strakke ballen over de grond en dit op een hoog tempo. Dit is misschien niet de juiste tactiek als je als team speelt, omdat er sowieso vertraging inzet en niet iedereen even snel door tikt. Ik zal in ieder geval wat meer de hoge bal proberen te hanteren.

Over het punt dat het de vaart uit het spel haalt ben ik niet mee eens, ik mag dan wel stoppen maar de rest van de aanval loopt door, ik geef de bal alleen later mee. De persoon die any speelt is nog met mij als aanvaller bezig terwijl ik, als het goed gaat, de bal meegeef aan een teamgenoot richting die 16. Deze persoon moet op zijn beurt de bal eigenlijk gelijk weer doortikken naar een ander persoon in de 16, om zo chaos/verwarring te creëren bij de verdedigende partij.

Iedereen die een keer any heeft gestaan weet wat het is om 'gedolt' te worden door snel te tikken in de 16...

Mja maar het blijft maar een game, waarin je soms goede en slechte tegenstanders tegenkomt, een verlies hoeft daarom niet altijd gelijk bestempeld te worden als slechte teamplay oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
HammerNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:47:
Over het punt dat het de vaart uit het spel haalt ben ik niet mee eens, ik mag dan wel stoppen maar de rest van de aanval loopt door, ik geef de bal alleen later mee. De persoon die any speelt is nog met mij als aanvaller bezig terwijl ik, als het goed gaat, de bal meegeef aan een teamgenoot richting die 16. Deze persoon moet op zijn beurt de bal eigenlijk gelijk weer doortikken naar een ander persoon in de 16, om zo chaos/verwarring te creëren bij de verdedigende partij.
Volgens mij is het zo dat wanneer je kapt de aanvallers moeten stopen en zelfs terug lopen om aan te bieden en niet buitenspel te lopen.
Uiteindelijk verwacht de rest een voorzet en anticipeert daarop.
Het kan wel als er aansluiting is van achter en dat is er meestal niet dus vandaar dat het de snelheid uit de aanval haalt en niet effectief is in ons geval.
Je hebt wel gelijk hoor, het kappen is veel onvoorspelbaarder maar dan moeten je medespelers er wel op beducht zijn.
Overigens kan een "any" ook gewoon druk op jou zetten dmv een andere speler.
In dat geval is hij zowel met jou bezig als met de ruimte tussen jou en het doel.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij niet eens zo zeer was opgevallen van dat kappen, je kopballen dan weer wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
hoe laat zijn jullie er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zo. ;)

Net 2 keer klop gehad met de van Hammer. [3-1] [1-3]
Wel 2 leuke potjes, veel aardige combinaties. :)
Het 2e potje kwam ik voor rust voor met 1-0 en dacht het even rustig uit te spelen voor de rust maar kennelijk was dat gelijk de wakeup call voor Hammer.

Wat ik me afvraag, hoe krijg ik het voor elkaar om van te voren een opstelling te maken en dus niet voor de wedstrijd nog snel maar even wat aan te moeten passen?
In de standaard opstelling staan nogal wat mannetjes in de basis die daar volgens mij niet horen.
Ik heb een opstelling gemaakt maar als ik online speel dan krijg ik weer de standaard in/op stelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:15:
[...]

Wat ik me afvraag, hoe krijg ik het voor elkaar om van te voren een opstelling te maken en dus niet voor de wedstrijd nog snel maar even wat aan te moeten passen?
In de standaard opstelling staan nogal wat mannetjes in de basis die daar volgens mij niet horen.
Ik heb een opstelling gemaakt maar als ik online speel dan krijg ik weer de standaard in/op stelling.
Normaal gezien bij Team bewerken -> Team management. Maar dit is voor online 1v1 en offline.
Ik geloof dat bij een competitie, de waarden standaard blijven. Dus ja, elke keer je opstelling zetten en je favoriete spelers in de basis zetten. In een competitie ook geen live season, en geen winter transferupdates. Hebben ze gedaan om het fair te houden denk ik, dat je niet plots een beter team / betere spelers hebt.

Mijn sterkste 11 staat er al dus geen probleem ermee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Niet het antwoord wat ik graag wilde horen, ik moet er maar mee leren leven dan.

Zo, net online m'n voorlaatste mental Acc. gehaald, ik moet alleen 22 nog maar die schijnt een beetje onduidelijk te zijn.
Ik geloof 2x blocken en een goal-line clearance in 1 wedstrijd o.i.d.
73% nu en er staan er nog wat die ik bijna heb zoals 300 wedstrijden als VP en nog 2 wedstrijden 60% tackle als verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Geweldige laatste wedstrijd. Ik dacht dat ik de wedstrijd weer verprutst had met m'n verdedigende capriolen, maar dan toch nog zo terugkomen van een 1-0 achterstand met 2 doelpunten in de laatste secondes _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
PromoX schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:02:
Geweldige laatste wedstrijd. Ik dacht dat ik de wedstrijd weer verprutst had met m'n verdedigende capriolen, maar dan toch nog zo terugkomen van een 1-0 achterstand met 2 doelpunten in de laatste secondes _/-\o_.
Loop niet te kletsen, op die positie vind ik jou een van de betere, blijft rustig bij druk van de tegenstander en zorgt voor goede opbouw vanuit achteruit.

Laatste wedstrijdjes werden idd mooie combinaties gemaakt, al schortte het soms aan afronding... Maar dan toch winnen geeft voldoening >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

HammerNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:24:
[...]

Loop niet te kletsen, op die positie vind ik jou een van de betere, blijft rustig bij druk van de tegenstander en zorgt voor goede opbouw vanuit achteruit.
Over het algemeen gaat het me inderdaad best goed af en ik vind het ook geen vervelende positie :), maar ik maakte vanavond toch wel wat foutjes en daar kan dan meteen een doelpunt uit voortkomen (en dat gebeurde ook wel een aantal keren). Op andere posities heeft zoiets toch vaak minder gevolgen. Als any spelen bevalt me trouwens ook steeds beter, het blijft alleen opletten welke spelers je allemaal bestuurd, dat had ik ook een aantal malen niet door.

Wat ik overigens wel wat irritant vond dat de keeper een aantal keren uitkwam op ballen, die ik als verdediger eenvoudig kon oppikken. Dat met het risico dat de keeper de bal tegen me aan loopt of de bal tegen me aanschiet. Het ging telkens wel goed, maar dan zie ik toch liever dat de keeper op z'n plek blijft en dat ik de bal daar indien nodig naartoe kan spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 25-11-2009 23:41 ]

• Wii4all
  • Niet online
Wat trouwens wel goed is, als iedereen toch middenveld/aanval speelt dan heeft de any de hele verdediging onder controle. Had ik ook een potje we wonnen toen ook met 2-1, vlak daarna hing mijn ps toen we terug zouden moeten komen in de dressing room.

Die laatste pot, we waren gewoon beter, alleen elke keer bij de afronding stonden wij net buitenspel of lukte de eindpass niet...en toen 1 minuut voor tijd gelijk 2 goals.

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst bedraad gespeeld, en ik had geen input lag, dit speelde echt vele malen beter.....ik ga niet meer wireless online.....

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 26-11-2009 08:56 ]

Burp

Verwijderd

Mag ik ook meedoen?? >:)

GoT: Edwin16v
PS3 nickname: EdwindeG
Positie VP: SP

Op andere positie's wil ik ook wel spelen, geen probleem.

• LoneRanger
  • Niet online
Zeker, invite is al op de bus. :)

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:46:
[...]

Zeker, invite is al op de bus. :)
En geaccepteerd!

• DeDuifff
Wii4all schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:55:
Ik heb trouwens gisteren voor het eerst bedraad gespeeld, en ik had geen input lag, dit speelde echt vele malen beter.....ik ga niet meer wireless online.....
Ik speel zelf ook altijd bedraad... maar toch heb ik altijd last van een kleine lag van ongeveer een halve seconde.

Zou natuurlijk ook kunnen liggen aan mijn ISP, maar dit is naast Tekken het enige spel waar ik last van lag heb... ;(

Verwijderd

Vanavond na enige tijd afwezig er ook weer bij..

Wel pas na 9.

Ik zal trouwens de deelnemers van de competitie even in mijn friendslist zetten. Dat jullie niet schrikken ;)

Verwijderd

Betreft de competitie, het lijkt me dat er mensen zijn die niet weten hoe dit werkt (gisteren opgemerkt).

Eerst en vooral: je kan anderen uitnodigen door naar de competitiestand te gaan. Hoe? Online speltypen -> Vrienden competities -> Mijn competities -> GoT League -> Stand

Daar zie je een lijst met namen / ploegen per positie. Naast de naam kan je zien of deze persoon online is.
Opgelet! : Als een persoon online is, wil dit niet zeggen dat hij op dat moment Fifa aan het spelen is. Dus als je iemand aanklikt en uitdaagt, kan het zijn dat de andere persoon geen uitnodiging ziet.
Ook als iemand reeds een wedstrijd speelt ziet die persoon dat niet op dat ogenblik.

Het lijkt me best om via PSN een bericht te sturen, 'Berichten' -> 'Bericht maken' en dan de PSN ID invullen van de persoon waar je tegen wenst te spelen. Of je voegt iedereen toe in je PSN maar voor mensen met weinig plaats in de lijst is dit misschien moeilijker.

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
PromoX schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:02:
Ik vond je juist super spelen! Tuurlijk gaan er weleens dingen niet zoals je wilt. Bij mij ging het ook niet lekker in die wedstrijd maar uiteindelijk een super voorzet van hammer en de 1-1 lag binnen.De 2-1 van hammer maakte het potje voor mijn gevoel dus weer goed.

Verwijderd

Vraagje. op het internet lees ik hier en daar dat je met je VP gewoon een "Aftrap" moet spelen tegen een minder team. Daarvan de opstelling veranderen naar 1-5-4 (1 verdediger dus). Maar hoe doe je dat, deze opstelling staat er standaard helemaal niet bij. Iemand van jullie dit al geprobeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:43:
Vraagje. op het internet lees ik hier en daar dat je met je VP gewoon een "Aftrap" moet spelen tegen een minder team. Daarvan de opstelling veranderen naar 1-5-4 (1 verdediger dus). Maar hoe doe je dat, deze opstelling staat er standaard helemaal niet bij. Iemand van jullie dit al geprobeerd?
Ik zit (nog) niet aan de PS3, maar als er qua opstelling geen 1-5-4 staat, kan je misschien een 3-5-2 opstelling gebruiken, en dan je flankverdedigers naar voor opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:43:
Ah, je gaat schoten blocken?! :P

Ik weet niet welke je gelezen hebt, vast die van Real op het hoogste niveau in een 1-5-4 met een veldspeler op doel, maar ik weet een betere. [althans imo]
Allereerst zou ik het doen in manager-mode en niet als alleen je VP besturen en wel om 2 redenen.
1. makkelijker balverlies als je alle spelers kunt besturen.
2. level maakt niet uit in een VP wedstrijd waar dat tijdens MM wel uitmaakt.
Verder zou ik niet voor Real gaan omdat die erg goed zijn en het blocken dus erg moeilijk wordt.
Ga voor een iets minder goed team.
1-5-4 kun je vrij simpel maken door een opstelling te kiezen en die te editten met het vierkantje, dan kun je spelers gaan schuiven richting bepaalde posities d.m.v player base position.
Zet je VP idd als enige CB, zet tijdens de wedstrijd je strategie op zo aanvallend mogelijk, selecteer je VP en blijf zoveel mogelijk rond je eigen 16 staan.
Je zult zien dat "hun" aanvallers nu op jouw helft blijven wachten op de bal.
Als ze op je afkomen druk je de Jockey knop in en blijf achter en tussen de vaak 2 aanvallers, af en toe de x-knop gebruiken om de ruimte tussen jouw en de aanvaller in balbezit te verkleinen.[jockey blijven vasthouden]
Mocht je er een beetje handigheid in hebben/krijgen dan maak je zo 3 a 4 blocks in 1 wedstrijd.

Succes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Werkt dat ook voor ballen van de doellijn halen? Dat blokken had ik al heel snel voltooid. Stelt niet zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Tipje op de Goal Line Clearance tehalen ( is bij mij gelukt in 1 wedstrijd )
Er is ook een sec aq. dan moet je in 2 wedstrijden 2 clearen

I took my VP and put him on Manchester United, starting a 20 minute Professional game against Chelsea. I edited the MU formation to include 5 Strikers, 4 Midfielders, and 1 Defender (My VP). I left the Chelsea formation default. Starting a Be A Pro match (Not season, just from the Kick-off menu) I selected my VP for my player
Go into Formation and edit your current formation. Go to your player and edit his Offense and Defense work ethic. Set offense to low and defense to high and he will stay on the line as long as the ball is shot into the box.

The next part can be slightly tricky. Have the VP stand almost exactly on the goal line somewhere around the middle (Goal line being the line the ball has to cross to be considered a goal, not the inner box). Constantly hold Y to have your keeper almost always out of the box and running around doing who cares what. Since it's Chelsea on Professional, they'll get easy breaks and generally take shots from far out. To get the actual clearence, you have to be quick. Once you see the shot taken and the ball going towards the goal, have your VP clear the ball with B. It has to be a flat out clearing, no touching the ball for control first.

Note: Your VP will most likely try to run towards the ball when the shot comes in. Let him. Just time your B just right for the clearing kick, and cross your fingers. If you were close enough to the goal line, it should work. If not, line back up and try again.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Terrestra schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:16:
The next part can be slightly tricky. Have the VP stand almost exactly on the goal line somewhere around the middle (Goal line being the line the ball has to cross to be considered a goal, not the inner box). Constantly hold Y to have your keeper almost always out of the box and running around doing who cares what. Since it's Chelsea on Professional, they'll get easy breaks and generally take shots from far out. To get the actual clearence, you have to be quick. Once you see the shot taken and the ball going towards the goal, have your VP clear the ball with B. It has to be a flat out clearing, no touching the ball for control first.

Note: Your VP will most likely try to run towards the ball when the shot comes in. Let him. Just time your B just right for the clearing kick, and cross your fingers. If you were close enough to the goal line, it should work. If not, line back up and try again.
Hmm, ik mis de knoppen B & Y op mijn DS controller. Waar kan ik deze aanschaffen? :+

Is er iemand met een Xdoos die B&Y kan vertalen naar X,O, driehoekje of vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
komt inderdaad van xbox forum af :)

B = schieten
Y = steekpaas, driehoek

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ITssME schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:47:
[...]

Ik vond je juist super spelen! Tuurlijk gaan er weleens dingen niet zoals je wilt. Bij mij ging het ook niet lekker in die wedstrijd maar uiteindelijk een super voorzet van hammer en de 1-1 lag binnen.De 2-1 van hammer maakte het potje voor mijn gevoel dus weer goed.
en de doorkop aktie van mij natuurlijk. ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik word gestoord van de enorme lag bij 1vs1 games; gisteren met 11-0 verloren van blackeyes.. tot de 2-0 ging alles goed, daarna kon ik gewoon niets meer, leek wel 5 frames/sec ipv 24 frames/sec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
brtk schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:06:
ik word gestoord van de enorme lag bij 1vs1 games; gisteren met 11-0 verloren van blackeyes.. tot de 2-0 ging alles goed, daarna kon ik gewoon niets meer, leek wel 5 frames/sec ipv 24 frames/sec :(
draadloos gespeeld?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:06:
Ik had gister nog een potje tegen Itsme gespeeld.. had ook last van ligte lag.. Vrij irritant maar 5 frames p\s kwam ik niet aan.

Was gister trouwens wel leuk om weer eens met de club te spelen. Ging ook niet erg slecht.. alleen sommige gasten zijn echt belachelijk snel en goed.. geen houden aan.
Toch nog een potje gewonnen op het laatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:29:
alleen sommige gasten zijn echt belachelijk snel en goed
Dat viel mij ook op, hard lopen, niet van de bal te krijgen en vanuit alle hoeken en gaten op doel schieten en dan over het algemeen nog raak ook :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:48:
[...]

Dat viel mij ook op, hard lopen, niet van de bal te krijgen en vanuit alle hoeken en gaten op doel schieten en dan over het algemeen nog raak ook :/.
Ja ik weet het niet maar als ik tegen die gasten speelt dan krijg ik het idee dat ik nog 1000 acc. moet halen,

Gister trouwens nog 3 tijdens de club behaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:56:
[...]

Ja ik weet het niet maar als ik tegen die gasten speelt dan krijg ik het idee dat ik nog 1000 acc. moet halen,

Gister trouwens nog 3 tijdens de club behaald...
Valt wel mee, gaat vrij snel dat je merkt dat je poppetje beter wordt.
Daarnaast wordt je nooit 100OVR tenzij je er graag voor wilt dokken wat vast menig van die super VP bezitters doen. :P
Ik vind de balans eerlijk gezegt wel aardig goed, kleine [super]snelle VP's die relatief makkelijk van de bal te zetten zijn in een duel.
Lange spelers zijn iets trager zijn leggen het voornamelijk af wbt acceleratie en hebben een grotere draaicirkel.
Je moet er juist goed over nadenken wat je wilt dat je sterke punten zijn en daar de lichaamsbouw van je VP op aanpassen en natuurlijk je spel op aanpassen.
Bosluis en Tasjesdief hebben lange VP's die je moeilijk van de bal zet maar zijn daarentegen erg balvast.
TheHansID heeft een klein mannetje die erg snel is maar omver valt in een duel.
E.e.a. is dan weer te compenseren door timing.

En terwijl ik dat typ bedenk ik me dat mijn VP maar iets langer is dan normaal en dus vrij modaal en niet echt gespecialiseerd.
Past wel bij m'n speelstijl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
LoneRanger schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:30:
[...]

Valt wel mee, gaat vrij snel dat je merkt dat je poppetje beter wordt.
Daarnaast wordt je nooit 100OVR tenzij je er graag voor wilt dokken wat vast menig van die super VP bezitters doen. :P
Ik vind de balans eerlijk gezegt wel aardig goed, kleine [super]snelle VP's die relatief makkelijk van de bal te zetten zijn in een duel.
Lange spelers zijn iets trager zijn leggen het voornamelijk af wbt acceleratie en hebben een grotere draaicirkel.
Je moet er juist goed over nadenken wat je wilt dat je sterke punten zijn en daar de lichaamsbouw van je VP op aanpassen en natuurlijk je spel op aanpassen.
Bosluis en Tasjesdief hebben lange VP's die je moeilijk van de bal zet maar zijn daarentegen erg balvast.
TheHansID heeft een klein mannetje die erg snel is maar omver valt in een duel.
E.e.a. is dan weer te compenseren door timing.

En terwijl ik dat typ bedenk ik me dat mijn VP maar iets langer is dan normaal en dus vrij modaal en niet echt gespecialiseerd.
Past wel bij m'n speelstijl. :P
ondertussen heb ik een lange VP omdat ik mijn verdedigende statistieken alsmede mijn kopstatistieken moest bijwerken, dus heb hem aangepast en sta nu verdediger in mijn eigen savegame ;) maar je hebt gelijk qua eigenschappen hoor. (ook heeft mijn speler nu het hoofd van Michael Scott uit The Office US en M. Scott op zn rug staan, maar dat terzijde :P :*))

[ Voor 4% gewijzigd door THID op 27-11-2009 20:07 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09 19:40
Ik heb een Bravia full HD maar als ik FIFA10 opstart veranderd het beeld automatisch in 720p, hoe kan dat?
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste