[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag meespelen..

mijn naam is Pro-Active,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb zo snel even 3 opties opgezocht:

Palermo: roze.
Gallipoli: rood/geel verticaal gestreept.
Chicago Fire: iets minder opzichtig roze.

Persoonlijk zou ik dan voor Gallipoli gaan omdat het gestreept is.
In de regen wordt alles wat donkerder en fletser en dan gaat roze al weer gauw richting rood.
Een verticaal gestreept shirt zou ook een optie kunnen zijn aangezien dat volgens mij erg weinig voor komt.
Als iemand suggesties heeft, graag maar liever geen Nederlandse "topclubs". ;)
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:25:
Ik wil ook graag meespelen..

mijn naam is Pro-Active,
Je hebt een invite, in de ts staat een handige link waar je je invite kunt accepteren. [wel eerst inloggen] :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rood/geel verticaal gestreept lijkt me wel wat! Staat mooi bij mijn rode schoenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Of we passen onze spelers aan zodat we allemaal fel roze haren hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
FC Teletubbies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is goed man, dat gestreept!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:53:
Rood/geel verticaal gestreept lijkt me wel wat! Staat mooi bij mijn rode schoenen :-)
Het lijkt wel een beetje op Go Ahead Eagels:

Afbeeldingslocatie: http://arsenalyouth.files.wordpress.com/2008/03/vincentvandenberg.jpg

Alleen iets donkerder, zowel geel als rood en volgens mij iets smallere strepen.

Palermo:

Afbeeldingslocatie: http://www.southcn.com/sports/2006wc/star2/200606020618_1279889.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
de shirts van Fiorentina hebben ook een mooie paarse kleur :

Afbeeldingslocatie: http://images.dailyradar.com/media/uploads/ballhype/photos_large/2008/07/30/fiorentina-kit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk dat dat net te donker wordt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gallipoli ingame:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.content.easports.com/media2/fifa10/10230280/741A0001_3_JPEG_SCREENSHOT_qfn.jpg

Nadeel, witte uit-shirts.
Voordeel is dat het geel mooi afsteekt tegen het rood en weinig tot geen clubs [in fifa] deze combi hebben.
Hoe zit dat trouwens, kun je in een wedstrijd wel kiezen voor uit of thuis tenue of gaat ook dat automatisch?
In dat laatste geval voldoet Gallipoli niet ivm witte uit-shirts.

Over de AI hoef je niet in te zitten want die is bij elke club hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb ons alleen nog maar in die gouden shirts zien spelen.

Ik vraag me af of je de keuze uberhaupt hebt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Check de clubpagina dan zie je nu een ander logo en vanavond dus andere shirts. ;)
Het kan zo weer veranderd worden mocht het niks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:24:
[...]

Volgens mij was dat C-bas33. Dat was wel een aardige kans ja. Hij verontschuldigde zich ook in de lobby :-)
:( dat was ik ja... better luck next time

Wat is nu precies het probleem met die shirts, te weinig verschillend? Persoonlijk vond ik dat goud wel lekker shinen. Volgens mij heeft Toulouse de combi van de hierboven voorgestelde opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Weer een paar leuke wedstrijden gespeeld. Lekker dom net van de keeper om zo de 4-3 in de laatste minuut tegen te krijgen. Scoren we net voor tijd de 3-3 en dan zo'n tegengoal.

Blackeyes is het nou echt nodig om de hele wedstrijd door het spel heen te lullen? Misschien ben ik de enige die zich er aan ergert maar goed wou het toch ff kwijt.

Succes verder ik ga PSV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
mwah ik hoor het bij vlagen boven het commentaar uit komen, maar als het niet nuttig is dan kan het net zo goed achterwege blijven... dat geld overigens ook voor het te pas en te onpas laten uitkomen van de keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
C-BAS33 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:02:
mwah ik hoor het bij vlagen boven het commentaar uit komen, maar als het niet nuttig is dan kan het net zo goed achterwege blijven... dat geld overigens ook voor het te pas en te onpas laten uitkomen van de keeper
Je zegt het nog netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb sinds vandaag ook een eyetoy dus kon lekker meelullen met blackeyes.. best grappig :P Verder kun je natuurlijk bij je instellingen instellen hoe hard het commentaar enzo staat, maar kan me voorstellen dat andere zich eraan irriteren, heb ik zelf altijd bij COD. Nu ik er zelf een heb wil ik er juist gebruik van maken, kun je mooi aanwijzigingen geven. Jammer dat verder niemand een microfoon heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Was 3 keer niks gisteren.....

Ik heb het idee dat het lag aan het feit dat we maar met 3 verdedigers speelde?
Als er een verdediger wegvalt dan ben je gelijk met een man minder.
Wat is jullie gedacht hierbij?
Ik denk echt dat je met 4 verdedigers moet spelen.

Mijn speler is overall pas 73.
Sommige wedstrijden krijg je de bal en kan je wegdraaien en passen...
Bij die 2 waar we gigantisch verloren kreeg ik de bal, ik draai weg en hops overlopen...
Gewoon puur omdat mijn vp nog te zwak is.....(wel 3 accom. erbij gisteren dus langzaam komen we er wel)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik vind deze opstelling ook niet geweldig. In de voorhoede is het op deze manier ook lastiger vind ik. Met
4-3-3 heb je veel meer ruimte aan de zijkanten.

Is 4-2-4 niet wat? 4 verdedigers op lijn, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders aan de buitenkant en 2 spitsen? De buitenspelers moeten dan ook wel wat verdedigende taken uitvoeren maar op zich lijkt me dit wel lekker spelen.

De geel/rode shirts zijn geweldig, maar de uitshirts was een regelrecht drama. 2x wit tegen wit gespeeld. Ik kreeg er serieus koppijn van :-)

Gisteravond laat nog even met Terrestra en Itssme gespeeld, ging ook super slecht. Iedereen speelde een keer any alleen de laatste pot vergaten we dat. Nou dan ben je echt kansloos want als de verdedigers door de ai worden bestuurd is het een kansloze missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:03:
Ik vind deze opstelling ook niet geweldig. In de voorhoede is het op deze manier ook lastiger vind ik. Met
4-3-3 heb je veel meer ruimte aan de zijkanten.

Is 4-2-4 niet wat? 4 verdedigers op lijn, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders aan de buitenkant en 2 spitsen? De buitenspelers moeten dan ook wel wat verdedigende taken uitvoeren maar op zich lijkt me dit wel lekker spelen.
Als je met 7 of meer man speelt maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe de opstelling er precies uitziet aangezien het er dan op aan komt hoe het ingevuld wordt.
4 man achterin is een must tenzij je daar iemand hebt staan die heel erg goed kan verdedigen.

Ik maak me er zelf ook nog wel eens schuldig aan maar vaak staan we met alle middenvelders en voorhoede spelers zo'n beetje met z'n allen op een voorzet te wachten en op dat moment ontstaat er dus een gapend gat op het middenveld.
Wat dat betreft is het mss wel een idee om idd met 2 dm's te spelen en eventueel een CM ervoor voor de afvallende bal.
Valt me sowieso wel op dat de meeste tegenstanders door het midden aanvallen.
De geel/rode shirts zijn geweldig, maar de uitshirts was een regelrecht drama. 2x wit tegen wit gespeeld. Ik kreeg er serieus koppijn van :-)
Ik zal zo wel even kijken of er nog zoiets is te vinden maar dan met andere uitshirts die niet effen zijn.
Sowieso geen rood, geel of wit want dat komt wel erg vaak voor bij thuisclubs.

je schoenen kwamen idd erg mooi uit met die shirts :+

@Wii4al: Jamoru uit jouw vriendenkring wil ook graag bij Got United.
Ik ken hem verder niet en persoonlijk heb ik er geen problemen mee mocht het een goede vriend van je zijn.
Geen idee hoe de rest daar over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:06:
[...]
Ik ken hem verder niet en persoonlijk heb ik er geen problemen mee mocht het een goede vriend van je zijn.
Geen idee hoe de rest daar over denkt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:09:
Heb sinds vandaag ook een eyetoy dus kon lekker meelullen met blackeyes.. best grappig :P Verder kun je natuurlijk bij je instellingen instellen hoe hard het commentaar enzo staat, maar kan me voorstellen dat andere zich eraan irriteren, heb ik zelf altijd bij COD. Nu ik er zelf een heb wil ik er juist gebruik van maken, kun je mooi aanwijzigingen geven. Jammer dat verder niemand een microfoon heeft.
Ik vind het gewoon vervelend als er om de haverklap irritante geluidjes worden gemaakt met een hoog lalalalalalala gehalte. Als het nuttig is ok. Maar goed ik hou er over op. Moet iedereen lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is wellicht een fokker ;)

In mijn friendlist staan tweakers en fokkers.....
Ik ken hem persoonlijk niet....

Ik zeg ook hoe meer zielen hoe meer vreugd,op naar die 10 player trophy! ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
vanavond de 10 player Trophy halen mannen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn, is er al iets bekend over hoelaat de meeste voetballers kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik ben er vanaf een uurtje of 1800-1830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
en nog een aanmelding:

PSN: TheHansID, voornamelijk spits maar bereid om mijn speler om te zetten naar willekeurige positie die nog nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben er vanavond niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
THID schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:02:
en nog een aanmelding:

PSN: TheHansID, voornamelijk spits maar bereid om mijn speler om te zetten naar willekeurige positie die nog nodig is.
Uitnodiging is op de post. :)
Zul je zien dat er vanavond wel 10 man tegelijk zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:00:
[...]

Uitnodiging is op de post. :)

[...]

Zul je zien dat er vanavond wel 10 man tegelijk zijn. :P
hehe...

Gezien de hoeveeheid spelers zullen we wel vaker met 10 man zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren ging inderdaad niet lekker, en het komt vooral omdat we met teveel mensen spelen, als we bijv. 3 groepjes van 3 maken gaat het zeker weten een stuk beter.
met 3 man heb je 1 any (verdediging en middenveld) en 2 aanvallers, zo heb je niet dat iedereen door elkaar loopt en uit positie, en ook niet dat de hele verdediging en middenveld te ver naar voren gaan zodat ze ons kunnen doodcounteren, zelfs op fully defensive met 442 staan we met 2 verdedigers, dus volgende keer kunnen we beter gewoon 3 groepjes van 3.
(Headset is ook altijd handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf mij maar ook in

ID:YoungMo786

Positie maakt niet uit liefste CAM, SP, LV, RV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:41:
gisteren ging inderdaad niet lekker, en het komt vooral omdat we met teveel mensen spelen, als we bijv. 3 groepjes van 3 maken gaat het zeker weten een stuk beter.
met 3 man heb je 1 any (verdediging en middenveld) en 2 aanvallers, zo heb je niet dat iedereen door elkaar loopt en uit positie, en ook niet dat de hele verdediging en middenveld te ver naar voren gaan zodat ze ons kunnen doodcounteren, zelfs op fully defensive met 442 staan we met 2 verdedigers, dus volgende keer kunnen we beter gewoon 3 groepjes van 3.
(Headset is ook altijd handig)
Groepjes van 3 vond ik echt niet fijn spelen. Het gaat wat ik tot nu toe heb gezien het beste als de any de hele verdediging maar heeft, maar in ieder geval de centrale verdedigers. Vooral omdat verdedigen gewoon ontzettend moeilijk is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:42:
Schrijf mij maar ook in

ID:YoungMo786

Positie maakt niet uit liefste CAM, SP, LV, RV
Hmm ik kan je niet vinden via eafootbalworld.com , heb je daar wel een ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Een stuk of 6 is denk ik altijd precies goed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

a.u.b. beetje opletten of iedereen al in de match room zit :(

En beetje opletten dat je de any speler de keeper niet te snel laat uitkomen. Die 5-6 hadden we anders gewonnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is het druk nu?
Zitten we al op 10 ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phydomir
die 5-6 hadden we inderdaad kunnen winnen, 2 goals in laatste minuut.
(ze staan trouwens 7e!)

net 2 potjes met 3 man gespeeld, allebei gewonnen, ging wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
3 man gaat idd erg lekker, het blijft allemaal wat beter in positie en dus overzichtelijker.
Helaas 2-3 verloren maar met wat meer geluk hadden we kunnen winnen, veel meer kansen en wat pech achterin.
Ik zou overigens veiligheidshalve dan voor 4 man gaan ivm evt dc.

@THID: wat heb jij een super mannetje, heel klein, fysiek sterk, snel en gewoon kopduels winnen en scoren met het hoofd.

@Wii4al: we waren heel even met 9 man, wederom dus net 1 tekort.

Shirts ok zo trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:05:
3 man gaat idd erg lekker, het blijft allemaal wat beter in positie en dus overzichtelijker.
Helaas 2-3 verloren maar met wat meer geluk hadden we kunnen winnen, veel meer kansen en wat pech achterin.
Ik zou overigens veiligheidshalve dan voor 4 man gaan ivm evt dc.

@THID: wat heb jij een super mannetje, heel klein, fysiek sterk, snel en gewoon kopduels winnen en scoren met het hoofd.

@Wii4al: we waren heel even met 9 man, wederom dus net 1 tekort.

Shirts ok zo trouwens?
:D viel me goed mee inderdaad, had niet verwacht dat mijn speler relatief zo goed zou zijn, dacht eerder dat ik er wat achteraan zou hobbelen, dat mijn speler snel was wist ik wel, maar die kopgoal was fantastisch inderdaad, moet er eerlijk bij zeggen dat dat mijn 2e kopgoal ooit was met mijn eigen speler, 1x in singleplayer vandaag en niet lang daarna ook online met GOT Utd. Wel jammer dat ik in die 5-6 wedstrijd die 1op1 met de keeper mistte, dat was dom.

Alleen de gameface klopt voor geen meter maar daar valt niets aan te doen helaas, ogen worden alsof ik aziatisch ben (no offense) geïmporteert, beetje jammer en komt veel voor als ik het ea forum moet geloven. Zit nu op 34% achievements btw, na 1 seizoen manager mode.

Wat betreft shirts, ik ben voor oranje, Nederlands elftal heeft toch lichtblauwe uittenues? kom je volgens mij nagenoeg nooit tegen bij kleuren van tegenstanders en heb je nog wat leuke AI players rondlopen op het moment dat je niet met 10 man speelt, dat lijkt me leuker dan de FC Nantes spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:05:
helaas kwam die 2-2 uit iets wat nogal vaak gebeurd in Fifa10. Voorzet van hun. Onze verdediger neemt hem aan op de borst in het vijf meter gebied en nog voordat ik hem weg kan schieten knalt een aanvaller hem erin met een volley. Zwaar irritant aangezien je daar niets tegen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
THID schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:30:

Wat betreft shirts, ik ben voor oranje, Nederlands elftal heeft toch lichtblauwe uittenues? kom je volgens mij nagenoeg nooit tegen bij kleuren van tegenstanders en heb je nog wat leuke AI players rondlopen op het moment dat je niet met 10 man speelt, dat lijkt me leuker dan de FC Nantes spelers.
Vergeet niet dat in bepaalde omstandigheden dat oranje al aardig richting rood gaat en er ook aardig wat clubs/landen in oranje [en rood] spelen.
Geel, gebroken door een andere kleur, komt niet zo heel veel voor en ook het uit blauw is volgens mij nog goed herkenbaar.
De AI kun je vergeten, die is bij iedereen [lees andere clubs] precies hetzelfde.
Dat is natuurlijk gedaan om te voorkomen dat iedereen met dezelfde clubs/landen gaat spelen.
Phydomir schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:06:
[...]

helaas kwam die 2-2 uit iets wat nogal vaak gebeurd in Fifa10. Voorzet van hun. Onze verdediger neemt hem aan op de borst in het vijf meter gebied en nog voordat ik hem weg kan schieten knalt een aanvaller hem erin met een volley. Zwaar irritant aangezien je daar niets tegen kunt doen.
Zwaar irritant idd maar zo kregen we ook een doelpunt mee een paar potjes eerder.
Die inworp die eigenlijk min of meer over de lijn werd gelopen. ;)
Je ziet het trouwens wel vaker dat een bal laag voor het doel wordt gegeven waar men speculeert op een eigen doelpunt d.m.v een teruglopende verdediger die tegen de bal aanloopt.

Overigens was het verder een prima pot terwijl ik in het begin, bij die 1-0, het idee had dat we zwaar overlopen gingen worden.
Ik heb trouwens een accomplishment die "second breath" of iets in die trend heet.
De laatste 20 minuten krijg ik er standaard zomaar een kwart balkje stamina erbij. :)
Verder ook wel grappig dat ik een 9.1 rating kreeg in een verloren wedstrijd zonder te scoren en volgens mij ook geen directe assist, altijd prettig. [en dat met hoofdpijn] :/
Ik voel me iig erg prettig centraal op het middenveld als we met 3 a 4 man zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nu wel met 4 in de verdediging gespeeld? Wellicht ben ik er vanavond, of even overdag.

Maar vorige week was er niemand overdag op zaterdag.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
LoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:14:
Vergeet niet dat in bepaalde omstandigheden dat oranje al aardig richting rood gaat en er ook aardig wat clubs/landen in oranje [en rood] spelen.
Geel, gebroken door een andere kleur, komt niet zo heel veel voor en ook het uit blauw is volgens mij nog goed herkenbaar.
dat is ook weer zo inderdaad, nog niet aan gedacht.
LoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:14:
De AI kun je vergeten, die is bij iedereen [lees andere clubs] precies hetzelfde.
Dat is natuurlijk gedaan om te voorkomen dat iedereen met dezelfde clubs/landen gaat spelen.
Uiteraard, maar het gaat me vooral om de namen en gelijkenissen van spelers die je niet herkent. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.

[ Voor 0% gewijzigd door THID op 07-11-2009 11:10 . Reden: verkeerde plaatsing bbcode ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
THID schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:09:

Uiteraard, maar het gaat me vooral om de namen en gelijkenissen van spelers die je niet herkent. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Geen idee of het is wat je bedoelt maar als je Oranje neemt dan heet de AI niet Robben of Sneijder maar gewoon verzonnen namen en dito uiterlijk.
Je moet het ook niet zien alsof we met Nantes spelen, we spelen in hun tenues en hebben hun logo en that's all.
Als het lukt moet je tijdens een herhaling maar eens namen op de AI shirts proberen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Maar mochten er mensen nog willen spelen vandaag. Ik kan in princiepe wel deze middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik moet zo nog even weg en geen idee hoe lang dat gaat duren maar hopelijk ben ik er wel om een uurtje of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
yihaaa...we zijn met 4 online.

We gaan nu beginnen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 08:48
Ik kom straks ook nog wel even kijken. Was afgelopen woensdag erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hmmzz weer veel verloren.....

Mooie omhaal van itsme! in de eerste wedstrijd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Had me gisteren ook al aangemeld. Ik zie dat ik ook al in de startpost sta, toppie! Ik ben vanavond online, dus ik kan in principe meedoen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
LoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:50:
[...]

Geen idee of het is wat je bedoelt maar als je Oranje neemt dan heet de AI niet Robben of Sneijder maar gewoon verzonnen namen en dito uiterlijk.
Je moet het ook niet zien alsof we met Nantes spelen, we spelen in hun tenues en hebben hun logo en that's all.
Als het lukt moet je tijdens een herhaling maar eens namen op de AI shirts proberen te lezen.
ok, tja, ik ken de spelers van nantes niet dus ik ging ervanuit dat het wel klopte, opzich wel jammer dat we geen eigen logo kunnen gebruiken, laat staan eigen tenues ontwerpen. Slechts kleine minpunten in een fantastische speelmodus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Nu weer wat potjes aan 't spelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik de opstelling van ons classic team fijner vond.
Was volgens mij een 4-3-3, met duidelijk linies om het zo maar even te zeggen.
Nu hebben we een verdediging met daarvoor 2 verdedigend ingestelde middenvelders, flink wat ruimte en dan pas de vleugelspelers/spitsen.

Ik zou het fijn vinden als we weer onze 'oude' opstelling zouden gaan spelen, weet niet of ik de enige ben?
FC Nantes is verder ok qua shirts, maar dan dus een andere opstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kwa shirts is nantes inderdaad goed....

Idd. de eerste opstelling vond ik ook beter...
4-3-3...

Ik speelde toen vaak LM en bossluis LV...en dr lag altijd best veel ruimte.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
is barcelona geen goede keus qua shirt? rood met blauw als thuistenue en FELoranje als uittenue, lijkt me genoeg variatie, vanavond zaten we met onze blauwe uitshirts tegen een in blauw thuistenue spelend elftal en was er nauwelijks verschil te zien... is maar een idee, aan elke shirtcombinatie zal waarschijnlijk wel een nadeel kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nantes heeft duidelijke shirts, je kan als je match zoekt de shirtjes van de vijand zien, en met vierkantje kan je tussen shirts kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Wii4all schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:27:
Kwa shirts is nantes inderdaad goed....

Idd. de eerste opstelling vond ik ook beter...
4-3-3...

Ik speelde toen vaak LM en bossluis LV...en dr lag altijd best veel ruimte.
Ik speelde daar ook vaak LCM, dat was fijn voetballen... Centraal/links op 't middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
vierkantje de shirts kiezen.

Thx...dat wist ik nog niet.

Gisteravond nog even be a pro seasons gedaan en in 4 potjes 5 accomplishments unlocked.

Mijn 'middenvelder' is nu avg 81.....

langzaam kruip ik naar die 100 accom. toe.
Voor sommige moet je gewoon veel wedstrijden gespeeld hebben.
Alle arena zaken heb ik volgens mij wel gehaald tenzij er nog secret accom. zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me ook even aanmelden voor de club.

ID: Vanholm

Qua verdiensten zit ik aan iets van 110 denk ik (49%), als aanvaller een 83 rating, middenvelder 75. Liefst speel ik in de aanval, maar middenveld is ook prima (lichte voorkeur voor de flank). Verdediging (flank) kan ook als het nodig is, centrale verdediging liever niet, niet echt mijn ding. :N

Heeft er vooral mee te maken dat mij VP zo'n 1m79 is en in luchtduels word ik veel afgetroefd :$ Maar een spurtje kan er natuurlijk wel altijd van af.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:57:
Oke.....meestal heb ik pas tijd zo rond de klok van 22:00/23:00 >:)
Ook zoiets hier :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:47:

Qua verdiensten zit ik aan iets van 110 denk ik (49%), als aanvaller een 83 rating, middenvelder 75. Liefst speel ik in de aanval, maar middenveld is ook prima (lichte voorkeur voor de flank).
Waar kun je dat eigelijk zien, hoe goed je bent op een bepaalde positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:37:
[...]

Waar kun je dat eigelijk zien, hoe goed je bent op een bepaalde positie?
Een nieuwe Coachmode opstarten (waardoor je verdiensten up-to-date zijn) en dan bij team management kijken naar de rating die je haalt op bepaalde posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:47:
Ik wil me ook even aanmelden voor de club.

ID: Vanholm
Verzonden. :)
Heeft er vooral mee te maken dat mij VP zo'n 1m79 is en in luchtduels word ik veel afgetroefd :$ Maar een spurtje kan er natuurlijk wel altijd van af.
Ik ken het, maar [te] vroeg timen wil nog wel eens helpen althans dat idee heb ik.
Meestal komt m'n VP niet eens van de grond bij het springen. :P

Aangezien jij ook tegen het eind van je 3e seizoen zit, klopt mijn gevoel dat het steeds moeilijker wordt om je balkje helemaal groen te krijgen en belangrijker, te houden?
Volgens mij heeft dat nml nogal invloed op je vorm-bonus wat een bonus is op je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:48:
[...]

Verzonden. :)

[...]

Ik ken het, maar [te] vroeg timen wil nog wel eens helpen althans dat idee heb ik.
Meestal komt m'n VP niet eens van de grond bij het springen. :P

Aangezien jij ook tegen het eind van je 3e seizoen zit, klopt mijn gevoel dat het steeds moeilijker wordt om je balkje helemaal groen te krijgen en belangrijker, te houden?
Volgens mij heeft dat nml nogal invloed op je vorm-bonus wat een bonus is op je stats.
Ik haal in mijn 3e seizoen gemiddeld 8.8 dus zo moeilijk vind ik het niet. Wat me wel opviel, is dat in alle drie mijn seizoenen tijdens de eerste weken, het voor geen meter liep! Met Man City verliezen tegen (met alle respect) promovendussen als Burnley en QPR.... Maar halfweg het seizoen dan wel Man U, Chelsea enzo wegblazen met 5-0 :Y)
Die eerste weken had ik ook vaak een rating van rond de 6.0 - 7.0.

Speel je ook als aanvaller? Zelfs zonder een goal te scoren sta ik meestal 1e qua rating, gewoon door goed te passen (eventueel een assist), een paar duels te winnen, af en toe mee komen helpen verdedigen. En dan mag ik nog 5 voorzetten aangeven die niet aankomen (lees: kleine teammates à la Wright-Phillips, Robinho en Tevez die geen luchtduel kunnen winnen :+ ), rating blijft dan meestal wel goed

Het koppen vind ik voorlopig het moeilijkste wanneer je als (kleine) pro speelt, ook als aanvaller. De weinige keren dat ik op doel kon koppen waren echt miskleunen die ik 3 meter naast kopte, hoewel ik in de kleine carré stond. Ik kreeg spontaan blozende wangen, ookal waren er geen getuigen :$

Gisteren dan toch mijn eerste kopbal goal gemaakt (in de rebound) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nee, ik ben ooit begonnen als RB en sinds vorig seizoen RM.
Inmiddels de aanvoerdersband overgenomen van Del Piero en mezelf op CAM neergezet[82].
Op die positie speel ik ook als international en dan is het een eitje idd. :P
Normaal gemiddeld iets boven de 9 en dit seizoen tot nu toe een 8.1

OVR: 77
CAM: 82 [tevens positie in het profiel]
RM: 77
RB: 70
ACC: 52%

Mijn verdedigende stats zijn zwaar slecht, 59 in totaal.
Ik was in PES vrij goed in slidings maar in Fifa wil dat nog niet echt lukken wbt timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:13:
Nee, ik ben ooit begonnen als RB en sinds vorig seizoen RM.
Inmiddels de aanvoerdersband overgenomen van Del Piero en mezelf op CAM neergezet\[82].
Op die positie speel ik ook als international en dan is het een eitje idd. :P
Normaal gemiddeld iets boven de 9 en dit seizoen tot nu toe een 8.1

OVR: 77
CAM: 82 [tevens positie in het profiel]
RM: 77
RB: 70
ACC: 52%

Mijn verdedigende stats zijn zwaar slecht, 59 in totaal.
Ik was in PES vrij goed in slidings maar in Fifa wil dat nog niet echt lukken wbt timing.
Ik denk dat het iets makkelijker een goede rating te halen als aanvaller dan verdediger. Je bent natuurlijk wel redelijk afhankelijk van de toevoer uit het middenveld maar meestal komt dat wel goed :)

Ik ga ook maar eens een carrière starten als verdediger, al is het maar voor een paar matchen. Kwestie van toch wat verdedigende skills te halen. Stats daar staat nog op 41 (de beginwaarde? :+ ). Wel vreemd dat ik, als ik me op CV zet, toch nog 72 haal als rating :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
De rest van je stats tellen natuurlijk ook gedeeltelijk mee. ;)
Dan nog is het natuurlijk wel hoog als je verdedigende stats 48 zijn.
Zou kunnen dat 70 minimaal is, ik dat ook haal als minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:05:
De rest van je stats tellen natuurlijk ook gedeeltelijk mee. ;)
Dan nog is het natuurlijk wel hoog als je verdedigende stats 48 zijn.
Zou kunnen dat 70 minimaal is, ik dat ook haal als minimum.
Correctie: 41 :+

Dat de andere stats meetellen is logisch, maar dan nog.... goed kunnen op het doel schieten en dribbelen zou toch niet zo'n grote doorslag mogen hebben imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
weet iemand hoe je je speler sneller kan maken ? ik merk dat ik echt nog een heel stuk snelheid te kort kom, vooral met wegsprinten en bij het aannemen van een bal en dan omdraaien; ben gewoonweg te langzaam en een verdediger verovert dan zo de bal van je..

speel me uiteraard helemaal gek in de Be A Pro mode, krijg allerlei accomplishments maar die van de snelheid wil maar niet komen...

vanavond weer trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vanholm, waar bleef je man.

Je staat in mn friendslist, ik dacht die gozer speelt zo vaak fifa, waarom heeft ie zich nog niet aangemeld.....

Eindelijk ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:36:
Vanholm, waar bleef je man.

Je staat in mn friendslist, ik dacht die gozer speelt zo vaak fifa, waarom heeft ie zich nog niet aangemeld.....

Eindelijk ;)
Te druk bezig met Fifa, vandaar... :+

En ook gekeken of er genoeg animo was dit jaar voor de club, blijkbaar wel het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er vanavond nog gespeeld?

Zit trouwens op 57% acc. Worden de acc wel bijgeteld als je online speelt?
De laatste keer werd er bij mij geen wedstrijd bijgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik ben er vanaf een uurtje of 18 zodadelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik probeer dagelijks savonds aanwezig te zijn...soms lukt het wel en soms niet ;)

Afgelopen zaterdagmiddag ook nog wat potjes gespeeld....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:23:
Word er vanavond nog gespeeld?

Zit trouwens op 57% acc. Worden de acc wel bijgeteld als je online speelt?
De laatste keer werd er bij mij geen wedstrijd bijgeteld.
Ja volgens mij wel, want ik kreeg gewoon acc als ik met GOT united speelde, echter wordt het niet altijd verwerkt oid, want ik trapte laatst mijn eerste vrije trap er in, met mijn VP spelend voor GOT, en de acc staat nog open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat betekent dit nou precies?:
'Unlocks Crowd Favourite trait'

Dat is een accom. wat je haalt bij het behalen van een titel in manager mode or be a pro seaons mode.

Is dat een manier van juichen?
Hoe activeer je dat?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:55:
[...]

Ja volgens mij wel, want ik kreeg gewoon acc als ik met GOT united speelde, echter wordt het niet altijd verwerkt oid, want ik trapte laatst mijn eerste vrije trap er in, met mijn VP spelend voor GOT, en de acc staat nog open...
Zoiets had ik dus ook. een paar potjes online en een acc voor tig gespeelde wedstrijden gehaald, en de volgende dag was het weg :S

Maar iig tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:43:
weet iemand hoe je je speler sneller kan maken ? ik merk dat ik echt nog een heel stuk snelheid te kort kom, vooral met wegsprinten en bij het aannemen van een bal en dan omdraaien; ben gewoonweg te langzaam en een verdediger verovert dan zo de bal van je..

speel me uiteraard helemaal gek in de Be A Pro mode, krijg allerlei accomplishments maar die van de snelheid wil maar niet komen...

vanavond weer trouwens ?
je kan je speler kleiner en minder zwaar maken waardoor hij sneller wordt(edit pro), maar als hij klein en zwak is wordt hij weer te snel van de bal gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:29:
Wat betekent dit nou precies?:
'Unlocks Crowd Favourite trait'

Dat is een accom. wat je haalt bij het behalen van een titel in manager mode or be a pro seaons mode.

Is dat een manier van juichen?
Hoe activeer je dat?
Nee dan speel je de acc publiekslieveling vrij, wat volgens de uitleg van Fifa10 inhoud, dat je fans je nog meer waarderen en dat duidelijk laten horen... Ik heb hem vrijgespeeld, maar weinig van gemerkt iig.. Miss dat het publiek wat rumoeriger is, je hoeft het iig niet aan te zetten, al die upgrades worden automatisch aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren liep het niet.

Ongeloofelijk toen ik de any nam....
Die gasten waar we tegen stonden liepen me er gewoon uit.
De aanvaller kon gewoon om me heen rennen en ik kon hem niet bijhouden....

Dat vertraagd reageren juk.....druk je op de pass knop gebeurt er niks daarna...bal kwijt.....
Echt frustererend.......

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het liep voor geen meter. Ik ben het scoren verleerd lijkt het wel :-( Miste zelfs een penalty, daarna scoorde ik gelukkig nog wel en kwamen we op een 3-2 voorsprong, maar geklungel in de verdediging en het werd in de blessuretijd nog 3-3.

Ik heb gisteren ook nog een paar potjes als any gespeeld maar dat is best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Dat het voor geen meter liep is nog zacht uitgedrukt ;) Wij zijn echt slecht :+ We zullen echt wat beter als team moeten spelen willen we überhaupt uit de negatieve cijfers komen. Misschien een idee om vaste posities af te spreken? Deze kunnen uiteraard rouleren maar een basis hebben we wel nodig. Nu zie ik soms iedereen over dat veld rennen als een kip zonder kop ( Me included). Of met 4 man een aanvaller verdigen zodat er 3 tegenstanders vrij in de 16 staan. Neem aan dat wel allemaal wel eens keer willen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hoe kun je de ball backheelen naar een teammate?

Is dat iets automatisch dat net zoals een omhaal gebeurt, of is het daadwerkelijk te doen door een knoppen combinatie.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Backheel doe je door L2 ingedrukt te houden en dan een kleine tik in de richting met de pass knop. Voor een omhaal moet je volgens mij ook L2 ingedrukt houden en dan als je met je rug richting doel staat en de bal in de lucht is richten en de shiet knop indrukken. Tenminste de keren dat het mij lukte deed ik het op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel potjes er gisteren gespeel zijn, maar de potjes die ik meespeelde was idd behoorlijk geklingel in de verderiging. De 0-1 in de 1e pot was mijn fout. Wel gelijk daarna een corner binnengekopt. maar het mocht niet baten. Daarna de wedstrijd met 10 man, werd ik gedisconnect bij het opstarten. :?

Maar we moeten denk ik vooral verdedigend wat meer onze taken oppakken. Als ik op de flank sta dan loop ik me helemaal verrot om ook verdedigend mee te doen.
Het is volgens mij beter om dubbele dekking te hebben dan geen. En niet als een wakko op de inkomende man afstormen met 2 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
Het is volgens mij beter om dubbele dekking te hebben dan geen. En niet als een wakko op de inkomende man afstormen met 2 man.
Helemaal juist. Ik heb ook het idee dat iedereen constant de sprintknop ingedrukt heeft en op staande tackle drukt in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik denk dat zone verdedigen misschien zal werken, dus iedereen blijft op zijn eigen positie, geen mandekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Bosluis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:43:
[...]

Helemaal juist. Ik heb ook het idee dat iedereen constant de sprintknop ingedrukt heeft en op staande tackle drukt in de verdediging.
Die R2 knop is er lastig uit te krijgen. Hoe vaak ik mezelf wel niet voor m'n kop sla met de opmerking " laat die kl*** knop nu eens los " 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
ik denk dat zone verdedigen misschien zal werken, dus iedereen blijft op zijn eigen positie, geen mandekking
Idd dat is ook mijn idee.. Maar er moet niet worden vergeten dat de middenvelders ook mee moeten verdedigen.. Anders komt er een storm van 6 a 7 man over 4 verdedigers heen.. kan je leuk in de zone verdedigen maar dan lopen ze er alsnog overheen.

Zal van t weekend trouwens een zooi wedstrijden spelen om mijn defensive skills wat op te krikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:43:
[...]

Welke knop gebruik jij in de verdediging dan? Qua verdediging ben ik echt een ei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
HammerNL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:05:
[...]

Welke knop gebruik jij in de verdediging dan? Qua verdediging ben ik echt een ei...
Daar was niets van te merken gisteren, je speelde super in de verdediging net als ik :-)

Ik houd ook bijna constant de sprintknop in en de X geloof ik (staande tackle). Ik word ook zo simpel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt een potje spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal keer op de 'any' positie gespeeld, en dat gaat steeds beter, al zeg ik het zelf.

Toch heb ik het idee dat het beter gaat als ik een willekeurige online wedstrijd speel met allemaal vreemden dan wanneer ik een online club wedstrijd speel. Je zou denken dat de club-teams wat beter op elkaar ingespeeld zijn dan 10 kippen zonder koppen, maar ik merkte gewoon af en toe dat de verdedigers veel te traag draaiden en veel de verkeerde kant op liepen, wat ik dus in de wedstrijden buiten de clubs om veel minder had. Zou dit aan de tactiek kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
brtk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
Absoluut mee eens, het helpt al een stuk als je als middenvelder b.v. al tijdens de aanval bezig bent met evt. balverlies i.p.v. als een kip zonder kop mee in de aanval trekt.
Je ziet dat we soms wel met 6 man staan te wachten op in voorzet in de 16. :P
9 van de 10 keer zie je dan ook dat de tegenstander dan zeeën van ruimte heeft om het middenveld over te steken en de "any" daar achterin niet of nauwelijks tegen kan opboksen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
Als ik op de flank sta dan loop ik me helemaal verrot om ook verdedigend mee te doen.
Vanuit een 4-3-3 zou je dat juist niet moeten doen als je een van de voorste 3 bent, als middenvelder aan de zijkant ontkom je er bijna niet aan.
De spits lekker centraal op de middenlijn houden en de 2 vleugels strak aan de zijlijn bij een tegen aanval.
Op die manier heeft de rest altijd een afspeel mogelijkheid wanneer hij de bal verovert en weet je blind waar ze te vinden zijn.
Het middenveld is gewoon erg moeilijk, je wilt helpen in de aanval en in de verdediging en dan blijf je maar heen en weer lopen. :P
Met een ruit zou de voorste middenvelder maximaal mee terug moeten verdedigen tot de helft van de eigen helft om zowel een bezetting te houden als ook een afspeel punt te kunnen zijn wanneer we de bal we veroveren.
De achterste middenvelder kan de "Any" helpen met verdedigen en de RM en LM is een kwestie mannetje volgen maar liefst niet te veel in de 16 om het overzicht voor de "Any" te bewaren en ook zoveel mogelijk aan de zijkanten te blijven om een optimale veldbezetting te houden.

Het nadeel aan bovenstaande is dat het veel discipline vereist en best wel saai kan zijn terwijl we natuurlijk allemaal ook wel opzoek zijn naar een stukje plezier. :)
Mij maakt het niet zo heel veel uit, ik wil best wel gaten dicht lopen.
Verder zou je af kunnen spreken dat er op een bepaalde manier wordt gerouleerd.
RM wordt volgende potje RW, LM wordt LW , Spits wordt Any b.v.

Hoe dan ook, als je afspraken gaat maken wordt het voor sommigen mss te serieus en het belangrijkste is wel dat we er allemaal een stukje plezier uit kunnen halen.
Mss wel interessant voer voor een pol?

Poll: Hoe speel jij het liefst?
Bloedserieus!
Ik pas me aan!
Niks afspraken, puur fun!
Hey, ik lurk hier alleen maar!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=345794&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zit een beetje tussen bloedserieus en ik pas me aan in....

Ik speel altijd om te winnen maar ik zal de contoller niet tegen de muur aan smijten als we verliezen....

Morgenavond ben ik denk ik pas weer van de partij, tenzij mijn wederhelft vanavond gaat sporten....anders ben ik vanavond rond 21:00 online.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:17:
Ik zit een beetje tussen bloedserieus en ik pas me aan in....

Ik speel altijd om te winnen maar ik zal de contoller niet tegen de muur aan smijten als we verliezen...
Najah, hetzelfde hier, ergens wil ik het liefst heel serieus spelen, afspraken per positie e.d. maar vind het ook geen probleem als het allemaal iets minder serieus is.
Met dat laatste bedoel ik dan dat je mensen gewoon vrij laat in hoe ze hun positie invullen, eigenlijk zoals het nu dus is. :P
Ik beleef er nu ook veel plezier aan hoewel het af en toe heel sterk aan kluitjes voetbal doet denken waar ik me zelf ook nog wel eens laat toe verleiden. :+
Smijten met controllers heb ik nog nooit gedaan, nooit de behoefte toe gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
vanavond maar weer proberen mannen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik heb voor "ik pas mij aan" gekozen na lang twijfelen. Ik wil alles winnen, aard van het beestje alleen is fun ook erg belangrijk. Ik erger me alleen groen en geel aan geklungel. Tuurlijk ik doe dat ook maar sommige zaken zijn echt te klungelig. Gisteren ook weer, sta je met 3-2 voor en in de laatste minuut gaat er iemand met de bal lopen in de verdediging en ja de 3-3 om je oren. Ram die bal gewoon weg met de schietknop.

Ook lag het gehele middenveld gisteren weer regelmatig open. Als er iemand over de vleugel opkomt gebeurt het regelmatig dat er 4 a 5 mensen in de spits lopen of net daarachter. Als de verdediging de bal onderschept kun je het vergeten.

Ik heb gisteren ook als linker centrale middenvelder gespeeld en dat is gewoon lastig. Je wilt graag mee in de aanval alleen kun je beter de echt goede momenten afwachten.

Als any begon ik super lekker maar door een dom foutje krijg je er toch weer één om de oren, daarna vlogen er nog veel meer in :-(

Ook de kansen afmaken moet een stuk beter. Ik baalde gisteren een keer dat ik een bal schoot terwijl op dat moment een speler zo mooi vrij liep voor de goal maar ja dat zag ik te laat. Meer mensen hebben daar last van.

Pro Active gund ik gisteren nog een goal :-) ik liep op een open goal af en iets achter mij liep Pro Active. Ik denk kom ik gun je hem. Hij had me daarvoor ook een mooie pass gegeven. Iedereen moet gewoon in zijn hoofd houden dat een assist net zo mooi is als een goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
We hebben trouwens nog iemand die wil joinen zag ik ene 'yoeri90'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lurk hier alleen maar :7

Nee ok, aangezien het ranked betreft -> bloedserieus. Maar aanpassen is natuurlijk geen probleem en plezier maken hoort er ook bij, al is dat makkelijker bij een match die we winnen, dan wanneer je 4-0 rond je oren krijgt.

Vanavond ben ik ook van de partij trouwens :Y

Als ik er plots niet meer ben, dan heb ik waarschijnlijk mijn controller tegen de muur / door het raam gegooid. :+

@ Bosluis, groot gelijk betreft het middenveld, het is beter om momenten af te wachten en niet altijd naar voor te stormen. 4-3-3 maakt het nog eens extra moeilijk om op het middenveld te spelen imho, aangezien de tegenstander vrijwel altijd met flankmiddenvelders speelt, dan moeten LCM en RCM ook naar de flank en blijft er centraal niet veel over als buffer voor de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Gekozen voor "pas me aan" echter wil wel elke keer winnen. Wat bosluis hierboven aangeeft ben volledige mee eens. Overspelen overspelen en als we voorstaan met nog een aantal minuten tegaan graag de bal rondspelen en de wedstrijd winnende uitspelen. Niet weer als een dolle dwaas de aanval zoeken.

Graag zou ik zien dat iedereen een vaste plaats in het team krijgt. Dan raak je namelijk beter ingespeeld op elkaar maar kan me voorstellen dat dit erg moeilijk omdat niet iedereen altijd online is.

Laatste wedstrijd van gisterenavond ging gelukkig weer beter. ( gewonnen met 3-1 )
Iedereen maakt fouten, dat moet je ook accepteren maar we kunnen wel proberen om de domme acties teverminderen.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste