Ik wil ook graag meespelen..
mijn naam is Pro-Active,
mijn naam is Pro-Active,
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hebt een invite, in de ts staat een handige link waar je je invite kunt accepteren. [wel eerst inloggen]Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:25:
Ik wil ook graag meespelen..
mijn naam is Pro-Active,
Only fools are enslaved by time and space.
Het lijkt wel een beetje op Go Ahead Eagels:Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:53:
Rood/geel verticaal gestreept lijkt me wel wat! Staat mooi bij mijn rode schoenen :-)
Burp
Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:24:
[...]
Volgens mij was dat C-bas33. Dat was wel een aardige kans ja. Hij verontschuldigde zich ook in de lobby :-)
Je zegt het nog netjes.C-BAS33 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:02:
mwah ik hoor het bij vlagen boven het commentaar uit komen, maar als het niet nuttig is dan kan het net zo goed achterwege blijven... dat geld overigens ook voor het te pas en te onpas laten uitkomen van de keeper
[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 22:11 ]
Burp
Als je met 7 of meer man speelt maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe de opstelling er precies uitziet aangezien het er dan op aan komt hoe het ingevuld wordt.Bosluis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:03:
Ik vind deze opstelling ook niet geweldig. In de voorhoede is het op deze manier ook lastiger vind ik. Met
4-3-3 heb je veel meer ruimte aan de zijkanten.
Is 4-2-4 niet wat? 4 verdedigers op lijn, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders aan de buitenkant en 2 spitsen? De buitenspelers moeten dan ook wel wat verdedigende taken uitvoeren maar op zich lijkt me dit wel lekker spelen.
Ik zal zo wel even kijken of er nog zoiets is te vinden maar dan met andere uitshirts die niet effen zijn.De geel/rode shirts zijn geweldig, maar de uitshirts was een regelrecht drama. 2x wit tegen wit gespeeld. Ik kreeg er serieus koppijn van :-)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:06:
[...]
@Wii4al: Jamoru uit jouw vriendenkring wil ook graag bij Got United.
Ik ken hem verder niet en persoonlijk heb ik er geen problemen mee mocht het een goede vriend van je zijn.
Geen idee hoe de rest daar over denkt.
Ik vind het gewoon vervelend als er om de haverklap irritante geluidjes worden gemaakt met een hoog lalalalalalala gehalte. Als het nuttig is ok. Maar goed ik hou er over op. Moet iedereen lekker zelf weten.Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:09:
Heb sinds vandaag ook een eyetoy dus kon lekker meelullen met blackeyes.. best grappigVerder kun je natuurlijk bij je instellingen instellen hoe hard het commentaar enzo staat, maar kan me voorstellen dat andere zich eraan irriteren, heb ik zelf altijd bij COD. Nu ik er zelf een heb wil ik er juist gebruik van maken, kun je mooi aanwijzigingen geven. Jammer dat verder niemand een microfoon heeft.
Burp
Uitnodiging is op de post.THID schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:02:
en nog een aanmelding:
PSN: TheHansID, voornamelijk spits maar bereid om mijn speler om te zetten naar willekeurige positie die nog nodig is.
Zul je zien dat er vanavond wel 10 man tegelijk zijn.Wii4all schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:03:
Ik ben er vanavond niet.
hehe...LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:00:
[...]
Uitnodiging is op de post.![]()
[...]
Zul je zien dat er vanavond wel 10 man tegelijk zijn.
Burp
Verwijderd
Groepjes van 3 vond ik echt niet fijn spelen. Het gaat wat ik tot nu toe heb gezien het beste als de any de hele verdediging maar heeft, maar in ieder geval de centrale verdedigers. Vooral omdat verdedigen gewoon ontzettend moeilijk is.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:41:
gisteren ging inderdaad niet lekker, en het komt vooral omdat we met teveel mensen spelen, als we bijv. 3 groepjes van 3 maken gaat het zeker weten een stuk beter.
met 3 man heb je 1 any (verdediging en middenveld) en 2 aanvallers, zo heb je niet dat iedereen door elkaar loopt en uit positie, en ook niet dat de hele verdediging en middenveld te ver naar voren gaan zodat ze ons kunnen doodcounteren, zelfs op fully defensive met 442 staan we met 2 verdedigers, dus volgende keer kunnen we beter gewoon 3 groepjes van 3.
(Headset is ook altijd handig)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hmm ik kan je niet vinden via eafootbalworld.com , heb je daar wel een ID?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:42:
Schrijf mij maar ook in
ID:YoungMo786
Positie maakt niet uit liefste CAM, SP, LV, RV
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:05:
3 man gaat idd erg lekker, het blijft allemaal wat beter in positie en dus overzichtelijker.
Helaas 2-3 verloren maar met wat meer geluk hadden we kunnen winnen, veel meer kansen en wat pech achterin.
Ik zou overigens veiligheidshalve dan voor 4 man gaan ivm evt dc.
@THID: wat heb jij een super mannetje, heel klein, fysiek sterk, snel en gewoon kopduels winnen en scoren met het hoofd.
@Wii4al: we waren heel even met 9 man, wederom dus net 1 tekort.
Shirts ok zo trouwens?
helaas kwam die 2-2 uit iets wat nogal vaak gebeurd in Fifa10. Voorzet van hun. Onze verdediger neemt hem aan op de borst in het vijf meter gebied en nog voordat ik hem weg kan schieten knalt een aanvaller hem erin met een volley. Zwaar irritant aangezien je daar niets tegen kunt doen.LoneRanger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:05:
3 man gaat idd erg lekker, het blijft allemaal wat beter in positie en dus overzichtelijker.
Helaas 2-3 verloren maar met wat meer geluk hadden we kunnen winnen, veel meer kansen en wat pech achterin.
Vergeet niet dat in bepaalde omstandigheden dat oranje al aardig richting rood gaat en er ook aardig wat clubs/landen in oranje [en rood] spelen.THID schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:30:
Wat betreft shirts, ik ben voor oranje, Nederlands elftal heeft toch lichtblauwe uittenues? kom je volgens mij nagenoeg nooit tegen bij kleuren van tegenstanders en heb je nog wat leuke AI players rondlopen op het moment dat je niet met 10 man speelt, dat lijkt me leuker dan de FC Nantes spelers.
Zwaar irritant idd maar zo kregen we ook een doelpunt mee een paar potjes eerder.Phydomir schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:06:
[...]
helaas kwam die 2-2 uit iets wat nogal vaak gebeurd in Fifa10. Voorzet van hun. Onze verdediger neemt hem aan op de borst in het vijf meter gebied en nog voordat ik hem weg kan schieten knalt een aanvaller hem erin met een volley. Zwaar irritant aangezien je daar niets tegen kunt doen.
Burp
dat is ook weer zo inderdaad, nog niet aan gedacht.LoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:14:
Vergeet niet dat in bepaalde omstandigheden dat oranje al aardig richting rood gaat en er ook aardig wat clubs/landen in oranje [en rood] spelen.
Geel, gebroken door een andere kleur, komt niet zo heel veel voor en ook het uit blauw is volgens mij nog goed herkenbaar.
Uiteraard, maar het gaat me vooral om de namen en gelijkenissen van spelers die je niet herkent. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.LoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:14:
De AI kun je vergeten, die is bij iedereen [lees andere clubs] precies hetzelfde.
Dat is natuurlijk gedaan om te voorkomen dat iedereen met dezelfde clubs/landen gaat spelen.
[ Voor 0% gewijzigd door THID op 07-11-2009 11:10 . Reden: verkeerde plaatsing bbcode ]
Geen idee of het is wat je bedoelt maar als je Oranje neemt dan heet de AI niet Robben of Sneijder maar gewoon verzonnen namen en dito uiterlijk.THID schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:09:
Uiteraard, maar het gaat me vooral om de namen en gelijkenissen van spelers die je niet herkent. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
ok, tja, ik ken de spelers van nantes niet dus ik ging ervanuit dat het wel klopte, opzich wel jammer dat we geen eigen logo kunnen gebruiken, laat staan eigen tenues ontwerpen. Slechts kleine minpunten in een fantastische speelmodusLoneRanger schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:50:
[...]
Geen idee of het is wat je bedoelt maar als je Oranje neemt dan heet de AI niet Robben of Sneijder maar gewoon verzonnen namen en dito uiterlijk.
Je moet het ook niet zien alsof we met Nantes spelen, we spelen in hun tenues en hebben hun logo en that's all.
Als het lukt moet je tijdens een herhaling maar eens namen op de AI shirts proberen te lezen.
Burp
Verwijderd
Ik speelde daar ook vaak LCM, dat was fijn voetballen... Centraal/links op 't middenveldWii4all schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:27:
Kwa shirts is nantes inderdaad goed....
Idd. de eerste opstelling vond ik ook beter...
4-3-3...
Ik speelde toen vaak LM en bossluis LV...en dr lag altijd best veel ruimte.
Burp
Verwijderd
Ook zoiets hierVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:57:
Oke.....meestal heb ik pas tijd zo rond de klok van 22:00/23:00
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 15:55 ]
Waar kun je dat eigelijk zien, hoe goed je bent op een bepaalde positie?Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:47:
Qua verdiensten zit ik aan iets van 110 denk ik (49%), als aanvaller een 83 rating, middenvelder 75. Liefst speel ik in de aanval, maar middenveld is ook prima (lichte voorkeur voor de flank).
Verwijderd
Een nieuwe Coachmode opstarten (waardoor je verdiensten up-to-date zijn) en dan bij team management kijken naar de rating die je haalt op bepaalde posities.HammerNL schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:37:
[...]
Waar kun je dat eigelijk zien, hoe goed je bent op een bepaalde positie?
Verzonden.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:47:
Ik wil me ook even aanmelden voor de club.
ID: Vanholm
Ik ken het, maar [te] vroeg timen wil nog wel eens helpen althans dat idee heb ik.Heeft er vooral mee te maken dat mij VP zo'n 1m79 is en in luchtduels word ik veel afgetroefdMaar een spurtje kan er natuurlijk wel altijd van af.
Verwijderd
Ik haal in mijn 3e seizoen gemiddeld 8.8 dus zo moeilijk vind ik het niet. Wat me wel opviel, is dat in alle drie mijn seizoenen tijdens de eerste weken, het voor geen meter liep! Met Man City verliezen tegen (met alle respect) promovendussen als Burnley en QPR.... Maar halfweg het seizoen dan wel Man U, Chelsea enzo wegblazen met 5-0LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:48:
[...]
Verzonden.![]()
[...]
Ik ken het, maar [te] vroeg timen wil nog wel eens helpen althans dat idee heb ik.
Meestal komt m'n VP niet eens van de grond bij het springen.![]()
Aangezien jij ook tegen het eind van je 3e seizoen zit, klopt mijn gevoel dat het steeds moeilijker wordt om je balkje helemaal groen te krijgen en belangrijker, te houden?
Volgens mij heeft dat nml nogal invloed op je vorm-bonus wat een bonus is op je stats.
Verwijderd
Ik denk dat het iets makkelijker een goede rating te halen als aanvaller dan verdediger. Je bent natuurlijk wel redelijk afhankelijk van de toevoer uit het middenveld maar meestal komt dat wel goedLoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:13:
Nee, ik ben ooit begonnen als RB en sinds vorig seizoen RM.
Inmiddels de aanvoerdersband overgenomen van Del Piero en mezelf op CAM neergezet\[82].
Op die positie speel ik ook als international en dan is het een eitje idd.![]()
Normaal gemiddeld iets boven de 9 en dit seizoen tot nu toe een 8.1
OVR: 77
CAM: 82 [tevens positie in het profiel]
RM: 77
RB: 70
ACC: 52%
Mijn verdedigende stats zijn zwaar slecht, 59 in totaal.
Ik was in PES vrij goed in slidings maar in Fifa wil dat nog niet echt lukken wbt timing.
Verwijderd
Correctie: 41LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:05:
De rest van je stats tellen natuurlijk ook gedeeltelijk mee.![]()
Dan nog is het natuurlijk wel hoog als je verdedigende stats 48 zijn.
Zou kunnen dat 70 minimaal is, ik dat ook haal als minimum.
Burp
Verwijderd
Te druk bezig met Fifa, vandaar...Wii4all schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:36:
Vanholm, waar bleef je man.
Je staat in mn friendslist, ik dacht die gozer speelt zo vaak fifa, waarom heeft ie zich nog niet aangemeld.....
Eindelijk
Verwijderd
Burp
Ja volgens mij wel, want ik kreeg gewoon acc als ik met GOT united speelde, echter wordt het niet altijd verwerkt oid, want ik trapte laatst mijn eerste vrije trap er in, met mijn VP spelend voor GOT, en de acc staat nog open...Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:23:
Word er vanavond nog gespeeld?
Zit trouwens op 57% acc. Worden de acc wel bijgeteld als je online speelt?
De laatste keer werd er bij mij geen wedstrijd bijgeteld.
Burp
Verwijderd
Zoiets had ik dus ook. een paar potjes online en een acc voor tig gespeelde wedstrijden gehaald, en de volgende dag was het wegHammerNL schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:55:
[...]
Ja volgens mij wel, want ik kreeg gewoon acc als ik met GOT united speelde, echter wordt het niet altijd verwerkt oid, want ik trapte laatst mijn eerste vrije trap er in, met mijn VP spelend voor GOT, en de acc staat nog open...
Verwijderd
je kan je speler kleiner en minder zwaar maken waardoor hij sneller wordt(edit pro), maar als hij klein en zwak is wordt hij weer te snel van de bal gezet.brtk schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:43:
weet iemand hoe je je speler sneller kan maken ? ik merk dat ik echt nog een heel stuk snelheid te kort kom, vooral met wegsprinten en bij het aannemen van een bal en dan omdraaien; ben gewoonweg te langzaam en een verdediger verovert dan zo de bal van je..
speel me uiteraard helemaal gek in de Be A Pro mode, krijg allerlei accomplishments maar die van de snelheid wil maar niet komen...
vanavond weer trouwens ?
Nee dan speel je de acc publiekslieveling vrij, wat volgens de uitleg van Fifa10 inhoud, dat je fans je nog meer waarderen en dat duidelijk laten horen... Ik heb hem vrijgespeeld, maar weinig van gemerkt iig.. Miss dat het publiek wat rumoeriger is, je hoeft het iig niet aan te zetten, al die upgrades worden automatisch aangezet.Wii4all schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:29:
Wat betekent dit nou precies?:
'Unlocks Crowd Favourite trait'
Dat is een accom. wat je haalt bij het behalen van een titel in manager mode or be a pro seaons mode.
Is dat een manier van juichen?
Hoe activeer je dat?
Burp
Burp
Verwijderd
Helemaal juist. Ik heb ook het idee dat iedereen constant de sprintknop ingedrukt heeft en op staande tackle drukt in de verdediging.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
Het is volgens mij beter om dubbele dekking te hebben dan geen. En niet als een wakko op de inkomende man afstormen met 2 man.
Die R2 knop is er lastig uit te krijgen. Hoe vaak ik mezelf wel niet voor m'n kop sla met de opmerking " laat die kl*** knop nu eens los "Bosluis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:43:
[...]
Helemaal juist. Ik heb ook het idee dat iedereen constant de sprintknop ingedrukt heeft en op staande tackle drukt in de verdediging.
Verwijderd
Idd dat is ook mijn idee.. Maar er moet niet worden vergeten dat de middenvelders ook mee moeten verdedigen.. Anders komt er een storm van 6 a 7 man over 4 verdedigers heen.. kan je leuk in de zone verdedigen maar dan lopen ze er alsnog overheen.brtk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
ik denk dat zone verdedigen misschien zal werken, dus iedereen blijft op zijn eigen positie, geen mandekking
Welke knop gebruik jij in de verdediging dan? Qua verdediging ben ik echt een ei...Bosluis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:43:
[...]
Helemaal juist. Ik heb ook het idee dat iedereen constant de sprintknop ingedrukt heeft en op staande tackle drukt in de verdediging.
Daar was niets van te merken gisteren, je speelde super in de verdediging net als ik :-)HammerNL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:05:
[...]
Welke knop gebruik jij in de verdediging dan? Qua verdediging ben ik echt een ei...
Verwijderd
Absoluut mee eens, het helpt al een stuk als je als middenvelder b.v. al tijdens de aanval bezig bent met evt. balverlies i.p.v. als een kip zonder kop mee in de aanval trekt.brtk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
ik denk dat zone verdedigen misschien zal werken, dus iedereen blijft op zijn eigen positie, geen mandekking
Vanuit een 4-3-3 zou je dat juist niet moeten doen als je een van de voorste 3 bent, als middenvelder aan de zijkant ontkom je er bijna niet aan.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
Als ik op de flank sta dan loop ik me helemaal verrot om ook verdedigend mee te doen.
Burp
Najah, hetzelfde hier, ergens wil ik het liefst heel serieus spelen, afspraken per positie e.d. maar vind het ook geen probleem als het allemaal iets minder serieus is.Wii4all schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:17:
Ik zit een beetje tussen bloedserieus en ik pas me aan in....
Ik speel altijd om te winnen maar ik zal de contoller niet tegen de muur aan smijten als we verliezen...
Verwijderd
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq