zijn er nog lief hebbers voor een potje?? Ben eindelijk online..
ff potje fifa tussen de dozen, T vrouwtje is er toch niet
ff potje fifa tussen de dozen, T vrouwtje is er toch niet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Een lange zware dag gehad vandaag maar straks even een warme douche en dan kom ik ook nog wel even kijken.Mr.Myst schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:37:
Wordt er vanavond nog geoefend? Ben denk ik rond een uur of zeven wel weer van de partij, tot een uur of 9, half 10.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 18:54 ]
Burp
Verwijderd
Burp
Degene waarbij staat dat je ze in de arena moet halen, zijn makkelijk uit te voeren en zou iedereen ook gelijk even moeten doenSR8 schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:13:
Hier een overzicht voor de liefhebber.![]()
http://forums.electronica...-pro-accomplishments.html
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Burp
Ik ben allang gestopt met manager mode puur om me te richten op m'n VP.Wii4all schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:41:
Het is voor mij altijd weer afwachten of ik wel/niet online ben. Zal meesta; rond 21:00 zijn.
Gisteren begonnen met be a pro seasons, naast mijn manager mode.
Burp
[ Voor 20% gewijzigd door brtk op 02-11-2009 13:59 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 02-11-2009 15:16 ]
Burp
[ Voor 56% gewijzigd door brtk op 02-11-2009 16:51 ]
10 lijkt me wel een keer leuk maar 5 lijkt me optimaal als in meest overzichtelijk.Bosluis schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:42:
Ik ben vanavond ook online.
Is het verstandig om met veel mensen tegelijk te spelen? Met 5 man gaat het nog wel, maar met meer lijkt het me erg lastig om van 10 al helemaal niet te spreken. Anders 2 gamerooms gebruiken?
[ Voor 65% gewijzigd door SR8 op 02-11-2009 17:53 ]
En wat krijgen hun dan, winst? Mijn excuses voor het iets te snel starten, dacht dat iedereen er al weer was...SR8 schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:36:
Volgende keer even 10 seconden extra geduld. Ik wilde even checken of we nu een loss kregen na een disconnect van die lui en ja hoor 3-0 loss, terwijl we 3-0 voor stonden.
En toen zaten jullie al in de volgende match....
Hammer zal wel verbinding hebben verbroken :-) we waren maar met 2 over en dus disconnect. Wel balen scoorde een hattrickHammerNL schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:38:
[...]
En wat krijgen hun dan, winst? Mijn excuses voor het iets te snel starten, dacht dat iedereen er al weer was...
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Burp
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 09:10 ]
Passen moet sneller ja, ik loop me ook veel te vaak vast.Wii4all schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:00:
Wat je ook vaak ziet, en wat ik ook fout doe.
Je krijgt de bal, je draait je om, ipv direct door te passen loop je nog iets waardoor je de bal snel kwijt ben.
Er zaten gisteren best wat mooie aanvallen bij.
Hoogtepunt voor mij was de 2-2 wedstrijd waarin we in de 90ste minuut de 2-2 maakte (terecht overigens)
Burp
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
[ Voor 110% gewijzigd door SirDarkAngel op 03-11-2009 10:56 ]
Wilde altijd al iets over computers weten
vooral het snel wisselen van links naar rechts (met bijv. een hoge lange pass) kan ineens het hele veld opentrekken....Terrestra schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:49:
Wat Wii4all aangeeft ben ik het me eens. Wordt veelal over een kant gespeeld moeten het beter verdelen.
En zo min mogelijk met de bal gaan lopen , behalve richting goal als de mogelijkheid er is
Maar het gaat steeds beter, overwinningen komen van zelf.
Hoop dat we een keer met zijn 10en zijn , dan hebben weer een trophy binnen
Verwijderd
Speel je met prof cam? Ik word daar zo zenuwachtig van.. ik had er geen last van. Zag alleen dat de spits bij hun verschrikkelijk snel was.Wii4all schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:32:
Hebben jullie ook last van het volgende het stadion waar we in speelde, de 2e helft stond de 'zon' zodanig dat ik het verschil tussen onze shirtjes en die van de tegenpartij niet zag. (dat was tegen die gasten met die inter shirtjes). Eerste helft perfect, tweede helft zie je ineens geen verschil.
nee ik speel met de tele cam.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:18:
[...]
Speel je met prof cam? Ik word daar zo zenuwachtig van.. ik had er geen last van. Zag alleen dat de spits bij hun verschrikkelijk snel was.
Gister overigens wel leuk gespeeld. We moeten wel rustiger worden. Niet altijd maar naar voren willen maar soms is een pass opzei beter dan direct op de spits.
Burp
Dat maakt het ook wel een uitdaging.Phydomir schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:01:
Als verdediger spelen is trouwens best lastig. Gisteren één keer RB geweest en geëindigd met een 2.8Had toen nog wel een briljante pass over een meter of 50 waaruit direct gescored werd. Dat was wel een hoogtepuntje.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
das heel simpel : in de Arena ga je met je Pro de bal hooghouden, minimaal 4 keer en dan kan je schijnbewegingen level 1 ofzo doen; volgens mij L2 inhouden en dan R1 erbij inhouden... dan gaat ie de bal hooghouden (kan ook L1 - R2 zijn, weet niet meer uit mn hoofd)...Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:33:
Jep.....en hoe meer we spelen hoe beter we ook individueel worden.
Trouwens krijg het nog steeds niet voor elkaar om, wel om te doen, maar weet niet te unlocken. Schijnbeweging met het lichaam naar links en rechts...
[ Voor 61% gewijzigd door SR8 op 03-11-2009 17:06 ]
[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 03-11-2009 22:09 ]
heb nu een tijdje (helaas) niet mee kunnen spelen, dit zijn mooie statistieken die ik hier zie. verbaasde me wel dat ik nog altijd op 2 sta met goals, morgenavond maar eventjes verder uitbouwenLoneRanger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:41:
6-2 zag ik, erg netjes.![]()
@Bosluis, je loopt bijna 1 op 1, 16 doelpunten in 17 wedstrijden.
Daar moet wel bij gezegd worden dat ik 15 van die wedstrijden volgens mij in de voorhoede stond, vooral linksvoor, maar goed scoren gaat wel. De rest van het voetbalspel gaat stukken minderLoneRanger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:41:
6-2 zag ik, erg netjes.![]()
@Bosluis, je loopt bijna 1 op 1, 16 doelpunten in 17 wedstrijden.
[ Voor 38% gewijzigd door Wii4all op 04-11-2009 09:46 ]
Burp
[ Voor 29% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-11-2009 09:58 ]
Burp
Ik ben nu met Sheffield Wednesday bezig. Mag je gelijk vrije trappen nemen enz. Gaan je verdiensten wat sneller.Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:52:
Is er een manier om je VP snel beter te laten worden? Ben momenteel bezig met VP seizoen maar het schiet niet op. Krijg vaak wel een 8 of 9 beoordeling maar speel nog steeds niet bij ajax 1 of in het nationale elftal.
Gisteren hadden we ook weer potje met allebei witte shirts. Echt heel erg lastig. Kunnen we niet een uniek tenue maken?Wii4all schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:45:
Ik ben er wellicht vanavond weer bij, moet nog ff kijken hoe het uitkomt.
Ben er dan weer rond 21:15.
Wij zijn trouwens wel de enige met originele shirts en logo.
De rest heeft allemaal een arsenal logo of inter shirts.....
[ Voor 34% gewijzigd door Bosluis op 04-11-2009 09:58 ]
Tja, seizoenen lijkt me het snelst te gaan hoewel ik niet echt zeker weet of je stats überhaupt groeien behalve dan vanwege het behalen van accomplishments.Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:52:
Is er een manier om je VP snel beter te laten worden? Ben momenteel bezig met VP seizoen maar het schiet niet op. Krijg vaak wel een 8 of 9 beoordeling maar speel nog steeds niet bij ajax 1 of in het nationale elftal.
Is het in het keuze menu voor de aanvoerder niet zichtbaar met welke tenue de andere ploeg speelt dan?Bosluis schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:57:
[...]
Gisteren hadden we ook weer potje met allebei witte shirts. Echt heel erg lastig. Kunnen we niet een uniek tenue maken?
Dus toch gewoon even verder spelen met seizoenen. Moet zeggen dat ik nog niet heel lang gespeeld heb, maar online merk je vaak dat je andere spelers niet bijhoud e.d, dat is frusterend. Ga eens kijken of ik volgend seizoen aanvoerder kan worden.LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:08:
[...]
Tja, seizoenen lijkt me het snelst te gaan hoewel ik niet echt zeker weet of je stats überhaupt groeien behalve dan vanwege het behalen van accomplishments.
Het is iig een tip om tijdens de eerste transfer periode naar een club te gaan waar je gelijk aanvoerder bent.
Op die manier kun je jezelf op elke positie zetten en heel belangrijk, jezelf de vrijetrappen en corners laten nemen.
Ik ben nu net bezig met m'n 3e seizoen, Juve, en inmiddels 78 OVR.
Staar je niet teveel blind op die OVR want dat is gewoon een gemiddelde over al je stats.
Verdedigend ben ik b.v. maar 59.
Das netjes.LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:38:
Voor mij op z'n vroegst 8 uur.
Trouwens net een zilveren trophy gekregen genaamd skilled pro.
Ik heb het even opgezocht maar dat betekend 100 accomplishments vrijgespeeld.
Burp
[ Voor 22% gewijzigd door LoneRanger op 04-11-2009 23:12 ]
Ok mooi zo, volgens mij scoorde Itssme ze alle 4 :-)LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:04:
Die 4-0 zeg, geweldig hoe die mannen afdropen.
Wel jammer dat ze dan ook gelijk maar quiten.
Ik mag nu toch hopen dat ik bekend sta om m'n verre inworpen.
[edit]
Zo te zien hebben we de 4-0 gewoon gekregen en de doelpunten voor de makers.
[ Voor 44% gewijzigd door Bosluis op 05-11-2009 08:11 ]
Er was ook een moment dat jij op het doel afliep en ik links er mooi naast liep, ik denk zal ie afgeven maar nee je schoot en hij ging mis :-) Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Robben is inderdaad net zo alleen die kijkt ook helemaal niet.ITssME schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:07:
@LoneRanger, graag gedaan. Soms lijk ik wel een beetje op Robben
[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 10:08 ]
Ajax is al om 19:00 uur. Ik ben online tot PSV om 21:00 uur begint :-)Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:40:
Ben vanavond denk ook wel online, totdat ajax moet spelen. Hopelijk zijn we met lekker veel..
Burp
Volgens mij was dat C-bas33. Dat was wel een aardige kans ja. Hij verontschuldigde zich ook in de lobby :-)LoneRanger schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:19:
Wie schoot er trouwens voor open doel op de paal?![]()
Gebeurd mij gelukkig alleen ofline als niemand kijkt.
Klopt ja, ik zal voortaan proberen wat beter om me heen te kijkenBosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:31:
[...]
Er was ook een moment dat jij op het doel afliep en ik links er mooi naast liep, ik denk zal ie afgeven maar nee je schoot en hij ging mis :-) Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Robben is inderdaad net zo alleen die kijkt ook helemaal niet.
Dat was ook een mooie pot. Dacht eerst dat we echt met 10 -1 ten onder gingen maar opeens liep het wel heel erg lekker. Als we iets meer tijd hadden gekregen was het nog gelijk geworden.LoneRanger schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:19:
Die 5-6 was ook een mooie wedstrijd trouwens vanaf het moment dat we met 6-1 achter kwamen.
Het ging toen ineens heel erg snel wbt de doelpunten.
[ Voor 29% gewijzigd door ITssME op 05-11-2009 11:13 ]
Verwijderd
Dat ging inderdaad best goed. Als er maar een speler of 4 overblijft is het goed te doen. Laatst hadden we maar drie man en dan wordt het met de any toch een stuk drukker en moeilijker vind ik.Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:31:
Tasjesdief was ook goed bezig als any speler. Ik zal de volgende keer ook eens als any gaan spelen, kijken hoe me dat afgaat. Middenveld was in ieder geval niks voor mij.
Burp
Daar erger ik me ook kapot aan. Snap niet dat je gewoon de kleur kan kiezen voor de wedtsrijd begint.Wii4all schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:50:
Met zn 3en die laatste pot was niks.
Dan zie je wat ik ook vaak merkte, bij het ene team lukt alles en bij het andere niks.
Dan win je met 4-0 en dan verlies je met 5-1.
Was trouwens ook weer irritant met die shirts die waren gewoon exact hetzelfde.
[ Voor 18% gewijzigd door LoneRanger op 05-11-2009 13:14 ]
Burp
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq