[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog lief hebbers voor een potje?? Ben eindelijk online..

ff potje fifa tussen de dozen, T vrouwtje is er toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 08:48
Wordt er vanavond nog geoefend? Ben denk ik rond een uur of zeven wel weer van de partij, tot een uur of 9, half 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mr.Myst schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:37:
Wordt er vanavond nog geoefend? Ben denk ik rond een uur of zeven wel weer van de partij, tot een uur of 9, half 10.
Een lange zware dag gehad vandaag maar straks even een warme douche en dan kom ik ook nog wel even kijken. :)

Ik zat gister trouwens nog even te denken aan tactiek en opstellingen.
Sowieso geen 4-3-3 omdat 3 man op de flanken een beetje veel is, dan loop je als middelste flankspeler alleen maar in de weg.
De Xbox'ers hadden het over een 4-4-2 met een ruit dus een 4-1-2-1-2.
Het grote voordeel is dan dat je een betere bezetting hebt en ruimte op de flanken.
Ik denk dat het wel raadzaam is om altijd dezelfde opstelling te spelen en we afspraken maken wbt mee verdedigen en aanvallen.
LM en RM altijd aan de lijn blijven plakken en alleen in hoge uitzondering mee verdedigen voorbij de 16 meter lijn. [denkbeeldig doorgetrokken naar de zijlijn]
De spitsen komen niet dichter bij het eigen doel dan de middenstip [beide rand cirkel], zo zijn die ook nog eens makkelijker bereikbaar mocht je plots de bal veroveren.
Als we zo voor iedere positie afspreken maken weet iedereen wat hij moet doen als hij een bepaalde positie kiest, lopen we elkaar niet in de weg en weten we van elkaar waar we elkaar kunnen vinden.
Ik loop me nu nogal eens de ziekte als RM omdat ik mijn verdediging zowel als mijn aanvallers wil helpen met als resultaat dat je in de ruimtes komt waar je in de weg loopt, het balkje van de VP snel leeg raakt en er minder aanspeel punten naar voren zijn bij herovering van de bal.

Hoe denken jullie erover en wat zijn jullie ideeën per positie?

[We kunnen zelfs zover gaan dat we afspreken welke posities te bezeten per aantal spelers dat meedoen.]

Het moet natuurlijk wel leuk blijven dus sowieso er niet te zwaar aan tillen maar als het resulteert in een beter veldspel dan wordt automatisch het plezier ook verhoogt toch? :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formatie maakt eigenlijk niet heel veel uit, ik heb graag 4-4-2 en dan gewoon goed combinatiespel met de 2 spitsen en een redelijk diepe verdediging en dan op de counter spelen met 2 snelle spitsen. ik zou geen 433 of iets dergelijks doen omdat het veel lastiger is om met een kopbal te scoren.
ik vind het zelf ook fijn dat 1 iemand de hele verdediging is zodat er minder makkelijk gaten vallen en zo gaat de verdediging ook niet te ver naar voren.

ik ben nu nu online, zeg het maar als jullie me nodig hebben voor clubs :)

PSN ID:Blackeyes01

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Idd, de formatie 4-3-3 is het niet helemaal. Heb dit geloof ik paar post geleden al geplaatst.
Ik heb alleen echter ook niet zo iets waarvan ik zeker weet dat beter is. Mij is dan geleerd
mijn mond te houden :).

Zou daarom voor willen stellen om gewoon is het eea te proberen. Misschien is het wel wat hoe het NL-elftal speelt. Met 1 spits en 3 aanvallende middenvelders erom heen. Waar van de 2 buitenste de flanken kunnen bespelen.

Maar nogmaal het maakt mij niet zo heel veel uit, het meeste zal beter zijn dan 4-3-3.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vage boel vanavond wbt een tegenstander vinden.
Heb je eindelijk een wedstrijd blijft je speler steeds centraal in beeld waardoor je het spel niet kunt volgen en maar een beetje de bal op de radar moet gaan volgen.

Straks mss nog even proberen.

@blackowo038: je moet echt even mensen de tijd geven, ik probeerde nog even snel wacht in te typen omdat ik een probleem had [zie boven] en wilde vertellen dat ik fifa even opnieuw ging opstarten en later nog een keer terwijl er maar 3 van de inmiddels 4 binnen waren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik ben ook voor de ruit op het midden, zowiezo een sterk middenveld...
Ik speel wel graag aan de linkerkant.

Ik denk als we met 3 verdedigers spelen dat het te weinig is, maar 5 is weer teveel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Loneranger
sorry daarvoor, maar ik had ook wel wat last van frustratie, clubs werkt echt voor geen ene meter voor zover...
fifa09 op de xbox360 ging het altijd perfect zonder lag en mensen die leaven, hoop dat ze hier nog wat aan doen want dit was echt 10x niks.
we hebben in 40 minuten maar 2 potjes gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik heb de hele week lag-vrij kunnen spelen alleen gister was het slecht.
Het was me met clubs nog niet opgevallen of die indicator van hoe goed de connectie is zichtbaar is maar later toen ik nog even gewoon ranked wilde spelen zag ik 2 oranje balkjes waar ik normaal altijd 3 groenen heb.
Kan natuurlijk zijn dat zaterdagavond gewoon extreem druk is, ik houd het iig op een incident. ;)

Overigens snap ik je frustratie wel hoor, geen probleem verder. ;)

Mn VP in nauwelijks 2 dagen van 1 ster naar 3 getraind wbt truckjes, 40% OVR 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb ook weer wat accomplishments gehaald...

Alleen ik wil er meer ;)

Een hoop nu zijn ook van speel 30 wedstrijden, scoor 10 keer etc etc.die komen vanzelf wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hier een overzicht voor de liefhebber. ;)

http://forums.electronica...-pro-accomplishments.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Degene waarbij staat dat je ze in de arena moet halen, zijn makkelijk uit te voeren en zou iedereen ook gelijk even moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben een aardig eind op weg met al die verdiensten. Verdedigend nog niet zo veel maar ja ik speel ook nooit in de verdediging, zal dat toch eens gaan doen. Gisteren mijn eerste omhaal gemaakt.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12810520

Vanavond mensen die zin hebben in een aantal wedstrijdjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Ik zal denk ik vanaf een uur of 9 wel online zijn. Altijd wel zin in een potje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het is voor mij altijd weer afwachten of ik wel/niet online ben. Zal meesta; rond 21:00 zijn.

Gisteren begonnen met be a pro seasons, naast mijn manager mode.
Gewoon omdat ik meer ervaring met het be a pro spelen wil krijgen.
Ben begonnen bij inter, gaat wel goed, mede omdat ik natuurlijk al een redelijke vp heb. Als je net begint, zal het een stuk lastiger zijn als je gelijk bij inter zit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:41:
Het is voor mij altijd weer afwachten of ik wel/niet online ben. Zal meesta; rond 21:00 zijn.

Gisteren begonnen met be a pro seasons, naast mijn manager mode.
Ik ben allang gestopt met manager mode puur om me te richten op m'n VP. ;)
Natuurlijk ga ik er ook zijn vanavond vanaf een uurtje of 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Net in mijn pauze even een online wedstrijdje gespeeld met mijn pro. De aanval en het middenveld zat gelijk vol dus ik denk laat ik eens als linksback gaan spelen. Op zich wel grappig maar erg moeilijk. Ik scoorde met het hoofd uit een corner, echt geweldig. Ook nog een vrije trap die op mijn hoofd kwam alleen die raakte de paal. Wel weer 2 verdiensten vrij gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik probeer me voorlopig toe te leggen op de LM positie, op deze plek heb ik de laatste wedstrijden gespeeld ook met mijn vp.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
Mensen wanneer zijn jullie weer online, van t weekend paar keer gekeken maar dan was net iedereen er niet (was voornamelijk ook 'snachts :) ). Heb de invite geaccepteerd iig.

Zou graag een potje spelen met z'n allen !

EDIT : zal rond 20:00u ook eens kijken of er iemand is vanavond !

[ Voor 20% gewijzigd door brtk op 02-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend een paar wedstrijden gespeeld met mijn VP centraal op het middenveld.
Ging best goed. 3 keer een rating van boven de 9 :).

Hoop van de week touwens een paar wedstrijden met GoT united te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Na het hele weekend me gericht te hebben op mijn VP, nu 47% van de accomplishments gehaald.
Ik ben nu 77 op middenveld, 74 voorin en 71 achterin.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 02-11-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
wie is er vanavond allemaal ??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heeft er trouwens nog iemand zin om de trophy te halen?

10 man online in één wedstrijd?
Vanavond misschien om 21:15 een gok wagen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik ben vanavond online, denk vanaf 20.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik ben vanavond ook online.

Is het verstandig om met veel mensen tegelijk te spelen? Met 5 man gaat het nog wel, maar met meer lijkt het me erg lastig om van 10 al helemaal niet te spreken. Anders 2 gamerooms gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
tot vanavond FC GoT, ik ben er vanaf een uur of 19 al... ff inspelen :)

[ Voor 56% gewijzigd door brtk op 02-11-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:42:
Ik ben vanavond ook online.

Is het verstandig om met veel mensen tegelijk te spelen? Met 5 man gaat het nog wel, maar met meer lijkt het me erg lastig om van 10 al helemaal niet te spreken. Anders 2 gamerooms gebruiken?
10 lijkt me wel een keer leuk maar 5 lijkt me optimaal als in meest overzichtelijk.
brtk schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:41:
tot vanavond FC GoT GOT United !
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Hoe kan je offline er eigelijk voor zorgen dat je VP van positie kan veranderen? Ik ben het VP seizoen begonnen als SP bij Ajax, maar omdat ik verdedigend sterker wil worden wil ik ook echt in de verdediging staan.

Wat ik heb geprobeerd is in het virtuele prof menu >> prof bewerken >> en daar positie verandert in verdediger, maar dit verandert helaas niet mijn positie in het spel...

Kan dit alleen als je een heel nieuw seizoen start met een nieuw personage, of moet je aanvoerder zijn bij je team, zodat je in teammanagement jezelf in de verdediging kan zetten? Uit proberen zal op dit moment moeilijk gaan, omdat ik pas verhuisd ben van Ajax naar Valencia en dus geen aanvoerder meer ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je moet idd aanvoerder zijn bij je club in BaP seasons
Of gewoon een aantal losse wedstrijden doen via Kick-off --> Be a Pro match.

Ik ben er vanavond helaas niet.

[ Voor 65% gewijzigd door SR8 op 02-11-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Volgende keer even 10 seconden extra geduld. Ik wilde even checken of we nu een loss kregen na een disconnect van die lui en ja hoor 3-0 loss, terwijl we 3-0 voor stonden.
En toen zaten jullie al in de volgende match....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
SR8 schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:36:
Volgende keer even 10 seconden extra geduld. Ik wilde even checken of we nu een loss kregen na een disconnect van die lui en ja hoor 3-0 loss, terwijl we 3-0 voor stonden.
En toen zaten jullie al in de volgende match....
En wat krijgen hun dan, winst? Mijn excuses voor het iets te snel starten, dacht dat iedereen er al weer was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
HammerNL schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:38:
[...]

En wat krijgen hun dan, winst? Mijn excuses voor het iets te snel starten, dacht dat iedereen er al weer was...
Hammer zal wel verbinding hebben verbroken :-) we waren maar met 2 over en dus disconnect. Wel balen scoorde een hattrick :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het is wel bar met die servers vanavond. :(
Toch 3 wedstrijden redelijk lag-vrij kunnen spelen en daarna eruit geknikkerd. [2 disconnects]

Het heeft wel wat opgeleverd want ik ben er nu achter dat je met R3 kunt zien welke wedstrijd aan de gang is, de stand en welke helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff nou ging lekker vanavond... Sorry voor de rode kaart, ik wilde de bal wegschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik was op de eerste potjes na ook niet best. Ik snap ook niet waarom we niet kunnen winnen. Er worden veel te veel domme fouten gemaakt en het passen gaat nog niet goed. Er liggen vaken enorme ruimtes op de flanken, als verdediger of middenvelder kun je dan ook de hoge steekpass hanteren door L1 en driehoekje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bosluis
Het is toch L1 + driehoekje?
spelen jullie met 1 any en 2 spitsen of any, 1 spits en 1 middenvelder?
als 1 iemand any gaat, en 2 spitsen, dan kan de any zeg maar verwachten waar de bal heen gaat omdat hij naar zichzelf schiet,dus gaat de opbouw ook beter.
Hopen dat er vanavond wat minder lag is, dan doe ik wel een paar potjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het gaat in ieder geval al een stuk beter dan de 1e avond dat ik speelde. Als we die kleinigheden kunnen wegpoetsen kunnen we wel regelmatig gaan winnen.

Ingooien direct naar de tegenstander, uittrappen direct naar de tegenstander zijn niet nodig imho. Ook valt me op dat onze verdediging vrij ver naar voren speelt, wellicht kunnen we dat in de tactiek aanpassen.

Ook lijkt het erop dat we iets te gehaast spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat je ook vaak ziet, en wat ik ook fout doe.

Je krijgt de bal, je draait je om, ipv direct door te passen loop je nog iets waardoor je de bal snel kwijt ben.
Er zaten gisteren best wat mooie aanvallen bij.

Hoogtepunt voor mij was de 2-2 wedstrijd waarin we in de 90ste minuut de 2-2 maakte (terecht overigens)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:30:
@Bosluis
Het is toch L1 + driehoekje?
Ja sorry even iets te snel getikt. Ik heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand toevallig zin om nu een potje 1v1 te doen? (of e.v.t. vanavond)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:00:
Wat je ook vaak ziet, en wat ik ook fout doe.

Je krijgt de bal, je draait je om, ipv direct door te passen loop je nog iets waardoor je de bal snel kwijt ben.
Er zaten gisteren best wat mooie aanvallen bij.

Hoogtepunt voor mij was de 2-2 wedstrijd waarin we in de 90ste minuut de 2-2 maakte (terecht overigens)
Passen moet sneller ja, ik loop me ook veel te vaak vast.

Het eerste potje dat ik gisteravond speelde was met Hammer en met Sloot. We speelden echt super lekker en stonden 3-0 voor, ik schoot alle 3 de kansen die ik kreeg er in. Opeens worden we er uit gegooid en nu blijkt dat we hebben verloren met 3-0. Hammer had aan het begin van de avond problemen met zijn verbinding dus ik denk dat hij er toen ook uit knalde waardoor we nog maar met z'n 2en overbleven. Is 3 man het minimum wat je mag hebben tijdens zo'n wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, als je met 2 man of minder overblijft, verlies je automatisch met 3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat we denk ik ook moeten proberen, heel veel gaat nu alleen naar voren en naar één kant.

We moeten leren om de bal terug te tikken, naar de andere kant de gaan en dan het spel open gooien.
Zo kan je heel veel ruimte voor je creeeren ipv. dat het op één klutje staat. De bal hoeft niet altijd direct naar voren toe.

Hebben jullie ook last van het volgende het stadion waar we in speelde, de 2e helft stond de 'zon' zodanig dat ik het verschil tussen onze shirtjes en die van de tegenpartij niet zag. (dat was tegen die gasten met die inter shirtjes). Eerste helft perfect, tweede helft zie je ineens geen verschil.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Wat Wii4all aangeeft ben ik het me eens. Wordt veelal over een kant gespeeld moeten het beter verdelen.
En zo min mogelijk met de bal gaan lopen , behalve richting goal als de mogelijkheid er is :)

Maar het gaat steeds beter, overwinningen komen van zelf.

Hoop dat we een keer met zijn 10en zijn , dan hebben weer een trophy binnen :)

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
edit :Laat maar, ik zocht het 360 topic 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door SirDarkAngel op 03-11-2009 10:56 ]

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
vanavond weer FC GOT ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Als aanvoerder kan je veranderingen aanbrengen in de opstelling, echter in dat menu zie je ook al een plaatje hoe die opstelling er uit ziet in het veld. Dus geel verdedigers, groen middevelders en blauw aanval, maar nu zie ik bij ons dat er blauw puntje (aanval) in de verdediging staat.

Nu is mijn vraag, zou dit invloed hebben op de kwaliteiten van dat personage op die positie? Dus stel je verandert in je profiel je positie naar verdediger, dat je hierdoor ook meer kwaliteits/ervaringspunten krijgt in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Terrestra schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:49:
Wat Wii4all aangeeft ben ik het me eens. Wordt veelal over een kant gespeeld moeten het beter verdelen.
En zo min mogelijk met de bal gaan lopen , behalve richting goal als de mogelijkheid er is :)

Maar het gaat steeds beter, overwinningen komen van zelf.

Hoop dat we een keer met zijn 10en zijn , dan hebben weer een trophy binnen :)
vooral het snel wisselen van links naar rechts (met bijv. een hoge lange pass) kan ineens het hele veld opentrekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als verdediger spelen is trouwens best lastig. Gisteren één keer RB geweest en geëindigd met een 2.8 :s Had toen nog wel een briljante pass over een meter of 50 waaruit direct gescored werd. Dat was wel een hoogtepuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:32:
Hebben jullie ook last van het volgende het stadion waar we in speelde, de 2e helft stond de 'zon' zodanig dat ik het verschil tussen onze shirtjes en die van de tegenpartij niet zag. (dat was tegen die gasten met die inter shirtjes). Eerste helft perfect, tweede helft zie je ineens geen verschil.
Speel je met prof cam? Ik word daar zo zenuwachtig van.. ik had er geen last van. Zag alleen dat de spits bij hun verschrikkelijk snel was.

Gister overigens wel leuk gespeeld. We moeten wel rustiger worden. Niet altijd maar naar voren willen maar soms is een pass opzei beter dan direct op de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Hopelijk vanavond ben ik er weer bij. kijken of we nog wat leuke potjes kunnen spelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:18:
[...]

Speel je met prof cam? Ik word daar zo zenuwachtig van.. ik had er geen last van. Zag alleen dat de spits bij hun verschrikkelijk snel was.

Gister overigens wel leuk gespeeld. We moeten wel rustiger worden. Niet altijd maar naar voren willen maar soms is een pass opzei beter dan direct op de spits.
nee ik speel met de tele cam.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Phydomir schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:01:
Als verdediger spelen is trouwens best lastig. Gisteren één keer RB geweest en geëindigd met een 2.8 :s Had toen nog wel een briljante pass over een meter of 50 waaruit direct gescored werd. Dat was wel een hoogtepuntje.
Dat maakt het ook wel een uitdaging.
Om defence accomplishments te halen heb ik van het weekend behoorlijk wat pro ranked matches gespeeld. Ik merk vooral als 2 personen een vast mannetje in de verdediging hebben (liefst centraal) en het serieus aanpakken, dat het best goed te doen is (zelfs 1 keer een 10 gehaald). Die AI verdedigers rennen ook vaak te snel naar de aanvallers toe, zodat met een paar keer tikken alles open ligt.
Dus ik stel voor om dit ook een keer te proberen met de GOT club als er voldoende spelers zijn, 2 vaste centrale verdedigers en de backs door any.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wa gisteren wel lache....Alleen bij die laatste wedstrijd snap ik niets van een aanvaller die eigenlijk gewoon doorloop terwijl er 3 verdedigers van ons staan. Niet dat het onze fout is, maar lijkt meer op een fout in het spel. Wij kregen ook bijna geen vrije trappen terwijl hun dat vrij snel kregen!? ligt altijd aan de scheidsrechter....Vanavond ben ik weer van de partij.
Wanneer er te weinig mensen zijn moet je niet vergeten om any te kiezen. Volgens mij in de eerste wedstrijd die ik gisteren mee speelde had iedereen een vaste positie behalve ik. Vond het niet erg hoor was wel lache :) ging volgens mijn nog best aardig ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste pot was er idd 1 die overal doorheen dook. Snapte er ook niet veel van.
Bij die gast viel wel op dat ie mega snel was.

Verdediging vind ik ook niet erg om te doen. Moet wel zeggen dat t wel lastig is, maar niet ondoenlijk. Gewoon aan de standaard regeltjes houden. niet continu als een dolle stier achter je man aan lopen maar juist meer vanuit de zone spelen. Laat je ook minder ruimtes liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
die laatste wedstrijd was echt te ziek voor woorden ja... wat waren daar sommige gasten onmetelijk snel van... daar sta je dan met je 74 -poppetje... :(

veel oefenen, vanavond weer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep..... ;) en hoe meer we spelen hoe beter we ook individueel worden.

Trouwens krijg het nog steeds niet voor elkaar om, wel om te doen, maar weet niet te unlocken. Schijnbeweging met het lichaam naar links en rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:33:
Jep..... ;) en hoe meer we spelen hoe beter we ook individueel worden.

Trouwens krijg het nog steeds niet voor elkaar om, wel om te doen, maar weet niet te unlocken. Schijnbeweging met het lichaam naar links en rechts...
das heel simpel : in de Arena ga je met je Pro de bal hooghouden, minimaal 4 keer en dan kan je schijnbewegingen level 1 ofzo doen; volgens mij L2 inhouden en dan R1 erbij inhouden... dan gaat ie de bal hooghouden (kan ook L1 - R2 zijn, weet niet meer uit mn hoofd)...

good luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je hebt ook een code gekregen(op 1 van die losse flyertjes) om je Virtual Pro tijdelijk een boost te geven. Als we die nou allemaal tegelijk gebruiken. :D

In een van die accomplishments overzichten die ik had gevonden op het ea forum en ps3trophies.co.uk, heb ik wat kleine dingetjes veranderd en geupload. Voor ieder die het bij wil houden en/of uitprinten:

Virtual Pro Accomplishments (doc)
Virtual Pro Accomplishments (pdf)

[ Voor 61% gewijzigd door SR8 op 03-11-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Zojuist weer een paar potjes gespeeld en twee daarvan weten te winnen. We speelden echt heerlijk, veel doelpunten. Sloot, je deed het super op de "any" plek. Terresra met een paar mooie goals en ook Tasjesdief pikte een goaltje mee en een schitterende voorzet op mijn hoofd.

Ik speelde net een potje op de CM positie, man wat is dat lastig. Ik speel meestal op linksvoor maar moet toch ook op andere posities beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het ging inderdaad goed. Ik was blij dat jullie op dreef waren, had een aantal kansen, maar die bal wilde er niet in. :D

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 03-11-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
6-2 zag ik, erg netjes. _/-\o_

@Bosluis, je loopt bijna 1 op 1, 16 doelpunten in 17 wedstrijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
LoneRanger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:41:

heb nu een tijdje (helaas) niet mee kunnen spelen, dit zijn mooie statistieken die ik hier zie. verbaasde me wel dat ik nog altijd op 2 sta met goals, morgenavond maar eventjes verder uitbouwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:41:

Daar moet wel bij gezegd worden dat ik 15 van die wedstrijden volgens mij in de voorhoede stond, vooral linksvoor, maar goed scoren gaat wel. De rest van het voetbalspel gaat stukken minder ;) Verdedigen en het middenveld is nog niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben er wellicht vanavond weer bij, moet nog ff kijken hoe het uitkomt.
Ben er dan weer rond 21:15.

Wij zijn trouwens wel de enige met originele shirts en logo.
De rest heeft allemaal een arsenal logo of inter shirts.....

[ Voor 38% gewijzigd door Wii4all op 04-11-2009 09:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Is er een manier om je VP snel beter te laten worden? Ben momenteel bezig met VP seizoen maar het schiet niet op. Krijg vaak wel een 8 of 9 beoordeling maar speel nog steeds niet bij ajax 1 of in het nationale elftal.

edit: vind al die accomplishments leuk hoor, maar ga toch echt niet tijdens de wedstrijden denken oja nu moet ik dit of dat doen. dan maar gewoon wat vaker spelen met m'n vp :z

[ Voor 29% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-11-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De post van SR8 goed doornemen zie:
http://members.chello.nl/...ualProAccomplishments.doc

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:52:
Is er een manier om je VP snel beter te laten worden? Ben momenteel bezig met VP seizoen maar het schiet niet op. Krijg vaak wel een 8 of 9 beoordeling maar speel nog steeds niet bij ajax 1 of in het nationale elftal.
Ik ben nu met Sheffield Wednesday bezig. Mag je gelijk vrije trappen nemen enz. Gaan je verdiensten wat sneller.
Wii4all schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:45:
Ik ben er wellicht vanavond weer bij, moet nog ff kijken hoe het uitkomt.
Ben er dan weer rond 21:15.

Wij zijn trouwens wel de enige met originele shirts en logo.
De rest heeft allemaal een arsenal logo of inter shirts.....
Gisteren hadden we ook weer potje met allebei witte shirts. Echt heel erg lastig. Kunnen we niet een uniek tenue maken?

[ Voor 34% gewijzigd door Bosluis op 04-11-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:52:
Tja, seizoenen lijkt me het snelst te gaan hoewel ik niet echt zeker weet of je stats überhaupt groeien behalve dan vanwege het behalen van accomplishments.
Het is iig een tip om tijdens de eerste transfer periode naar een club te gaan waar je gelijk aanvoerder bent.
Op die manier kun je jezelf op elke positie zetten en heel belangrijk, jezelf de vrijetrappen en corners laten nemen.
Ik ben nu net bezig met m'n 3e seizoen, Juve, en inmiddels 78 OVR.
Staar je niet teveel blind op die OVR want dat is gewoon een gemiddelde over al je stats.
Verdedigend ben ik b.v. maar 59.
Bosluis schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:57:
[...]

Gisteren hadden we ook weer potje met allebei witte shirts. Echt heel erg lastig. Kunnen we niet een uniek tenue maken?
Is het in het keuze menu voor de aanvoerder niet zichtbaar met welke tenue de andere ploeg speelt dan?
Uniek gaat iig niet lukken aangezien het spel niet te modden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:08:
[...]

Tja, seizoenen lijkt me het snelst te gaan hoewel ik niet echt zeker weet of je stats überhaupt groeien behalve dan vanwege het behalen van accomplishments.
Het is iig een tip om tijdens de eerste transfer periode naar een club te gaan waar je gelijk aanvoerder bent.
Op die manier kun je jezelf op elke positie zetten en heel belangrijk, jezelf de vrijetrappen en corners laten nemen.
Ik ben nu net bezig met m'n 3e seizoen, Juve, en inmiddels 78 OVR.
Staar je niet teveel blind op die OVR want dat is gewoon een gemiddelde over al je stats.
Verdedigend ben ik b.v. maar 59.
Dus toch gewoon even verder spelen met seizoenen. Moet zeggen dat ik nog niet heel lang gespeeld heb, maar online merk je vaak dat je andere spelers niet bijhoud e.d, dat is frusterend. Ga eens kijken of ik volgend seizoen aanvoerder kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
door een internetstoringkje was ik er gisteravond helaas niet bij, vanavond weer wel...

hoe laat zijn jullie er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Vanavond zal ik ook weer van de partij zijn... Hoop rond een uurtje of 7, half 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Voor mij op z'n vroegst 8 uur.
Trouwens net een zilveren trophy gekregen genaamd skilled pro.
Ik heb het even opgezocht maar dat betekend 100 accomplishments vrijgespeeld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik ben er vanavond ook nog wel even. Vanaf een uurtje of 8 maar ga ook even Champions League kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik ben er al rond 1830 1900u en dan tot de CL begint sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:38:
Voor mij op z'n vroegst 8 uur.
Trouwens net een zilveren trophy gekregen genaamd skilled pro.
Ik heb het even opgezocht maar dat betekend 100 accomplishments vrijgespeeld. :*)
Das netjes.

Ik zit pas rond de 75 ofzo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Dat zijn er al behoorlijk wat ! netjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik zit nu in de lobby, denk totdat AZ begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Zo, dat was wel even leuk!
3 goals gemaakt, toen ik nog LCM stond, 3 afstandsschoten, gingen er wel lekker in.
Daarna was ik te laat om een positie op 't middenveld te bemachtigen, en verdedigen gaat me nog echt niet goed af. Volgens mij ook gewoon beide keren door een paar opzichtige fouten van mij verloren...

Nou ja, oefening baart kunst hoop ik dan maar, het was in ieder geval vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die 4-0 zeg, geweldig hoe die mannen afdropen.
Wel jammer dat ze dan ook gelijk maar quiten.

Ik mag nu toch hopen dat ik bekend sta om m'n verre inworpen. O-)

[edit]
Zo te zien hebben we de 4-0 gewoon gekregen en de doelpunten voor de makers. :)

[ Voor 22% gewijzigd door LoneRanger op 04-11-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:04:
Die 4-0 zeg, geweldig hoe die mannen afdropen.
Wel jammer dat ze dan ook gelijk maar quiten.

Ik mag nu toch hopen dat ik bekend sta om m'n verre inworpen. O-)

[edit]
Zo te zien hebben we de 4-0 gewoon gekregen en de doelpunten voor de makers. :)
Ok mooi zo, volgens mij scoorde Itssme ze alle 4 :-)

Die ingooi die we scoorden was echt gaaf ja. Ik zag die bal gaan en denk loop er gewoon heen. De bal gaat over de keeper heen en ik kan hem nog net voor de lijn inkoppen. Als ik hem niet had geraakt zal ie dan geteld hebben? Officieel niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Bosluis op 05-11-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik wist niet zeker meer of jij het nou was of Tasjesdief. :P
Jullie hebben beide zo'n lange neger alleen de jouwe is blond geloof ik?
Officieel telt het idd niet als een ingooi direct het doel ingaat, ik neem aan dat dat in het spel ook gewoon zo is.
Verder vind ik het echt steeds beter gaan, we hebben veel meer en langer balbezit dan in het begin en ook de kansen worden steeds beter uitgespeeld.

@Itsme: bedankt nog voor die assist, ik dacht eerst dat je hem niet zo snel doorhad toen ik naar rechts liep. :)

dat vieren van die 4-0 vlak voor ze opgaven was lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Yes, ik heb de doelpunten dus toch gekregen :) Die 4-0 was zeker lekker. Jammer dat onze tegenstander het wat minder vond ;) Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan kiezen welk shirt je wilt hebben voor een wedstrijd want ik zie soms het verschil niet meer. Gisteren stonden er 22 gele shirts in het veld.

@LoneRanger, graag gedaan. Soms lijk ik wel een beetje op Robben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ITssME schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:07:
@LoneRanger, graag gedaan. Soms lijk ik wel een beetje op Robben ;)
Er was ook een moment dat jij op het doel afliep en ik links er mooi naast liep, ik denk zal ie afgeven maar nee je schoot en hij ging mis :-) Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Robben is inderdaad net zo alleen die kijkt ook helemaal niet.

Tasjesdief was ook goed bezig als any speler. Ik zal de volgende keer ook eens als any gaan spelen, kijken hoe me dat afgaat. Middenveld was in ieder geval niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ben vanavond denk ook wel online, totdat ajax moet spelen. Hopelijk zijn we met lekker veel.. :>

Edit: @ hieronder, had daar even geen rekening mee gehouden :P Betekent dus dat ik daarna pas online ben :)

[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:40:
Ben vanavond denk ook wel online, totdat ajax moet spelen. Hopelijk zijn we met lekker veel.. :>
Ajax is al om 19:00 uur. Ik ben online tot PSV om 21:00 uur begint :-)

Gisteren hebben we met 9 personen gespeeld, wel jammer dat de 10e net ontbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bij die 4-0 man....
Ik gaf die laatste bal voor en itsme kopte hem erin.

Daarna kreeg ik 2 accomplishments en een een trophy en toen boem knalde de wedstrijd eruit.

Als iedereen de eerste pot aanwezig had geweest dan hadden we de 10 player trophy ook gehad, jammer ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Grappig, ik kreeg ook 2 accomplishments in die 4-0 wedstrijd, geen idee waarvoor maar altijd meegenomen. :)

Wie schoot er trouwens voor open doel op de paal? :D
Gebeurd mij gelukkig alleen ofline als niemand kijkt. :P

Die 5-6 was ook een mooie wedstrijd trouwens vanaf het moment dat we met 6-1 achter kwamen.
Het ging toen ineens heel erg snel wbt de doelpunten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:19:
Wie schoot er trouwens voor open doel op de paal? :D
Gebeurd mij gelukkig alleen ofline als niemand kijkt. :P
Volgens mij was dat C-bas33. Dat was wel een aardige kans ja. Hij verontschuldigde zich ook in de lobby :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
bij mij ging het ook niet allemaal even soepel gisteren... ik kom nog een hoop sprintsnelheid te kort merk ik... iemand een idee hoe dat op te krikken is ? (zal nog eens even in de accomplishment list kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:31:
[...]

Er was ook een moment dat jij op het doel afliep en ik links er mooi naast liep, ik denk zal ie afgeven maar nee je schoot en hij ging mis :-) Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Robben is inderdaad net zo alleen die kijkt ook helemaal niet.
Klopt ja, ik zal voortaan proberen wat beter om me heen te kijken ;) Moet wel eerlijk zeggen dat het tempo soms erg hoog ligt waardoor ik te laat ben :o
LoneRanger schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:19:

Die 5-6 was ook een mooie wedstrijd trouwens vanaf het moment dat we met 6-1 achter kwamen.
Het ging toen ineens heel erg snel wbt de doelpunten. :)
Dat was ook een mooie pot. Dacht eerst dat we echt met 10 -1 ten onder gingen maar opeens liep het wel heel erg lekker. Als we iets meer tijd hadden gekregen was het nog gelijk geworden.

Ik ben iig vanavond weer aanwezig.

[ Voor 29% gewijzigd door ITssME op 05-11-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ben ik er ook weer, wel wat later.mogelijk dat we het met 10 man gaan redden. Gisteren had ik geen tijd, maar lees hier nu dat het echt wel goed gaat met onze Club 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik ben ook weer van de partij vanavond !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bosluis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:31:
Tasjesdief was ook goed bezig als any speler. Ik zal de volgende keer ook eens als any gaan spelen, kijken hoe me dat afgaat. Middenveld was in ieder geval niks voor mij.
Dat ging inderdaad best goed. Als er maar een speler of 4 overblijft is het goed te doen. Laatst hadden we maar drie man en dan wordt het met de any toch een stuk drukker en moeilijker vind ik.

Vanavond andere dingen te doen maar morgen zal ik nog wel wat potjes kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Met zn 3en die laatste pot was niks.

Dan zie je wat ik ook vaak merkte, bij het ene team lukt alles en bij het andere niks.
Dan win je met 4-0 en dan verlies je met 5-1.

Was trouwens ook weer irritant met die shirts die waren gewoon exact hetzelfde.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Wii4all schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:50:
Met zn 3en die laatste pot was niks.

Dan zie je wat ik ook vaak merkte, bij het ene team lukt alles en bij het andere niks.
Dan win je met 4-0 en dan verlies je met 5-1.

Was trouwens ook weer irritant met die shirts die waren gewoon exact hetzelfde.
Daar erger ik me ook kapot aan. Snap niet dat je gewoon de kleur kan kiezen voor de wedtsrijd begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
anders misschien een standaard kleur kiezen voor de shirts die echt niemand wil

roze met oranje ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ROZE ben ik ook voor.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Speelt Galgiari Palermo niet in het Roze?

[ Voor 18% gewijzigd door LoneRanger op 05-11-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Of Oranje vind ik ook wel wat....

Iets wat niet zo vaak gebruikt wordt en opvalt en niet zo donker is denk ik.

alhoewel de huidige shirts in de meeste gevallen wel voldoen.

Burp

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste