Eerst maar even uitleggen waarom ik maar ben weggegaan, ik heb een poging gedaan om te forceren om snel verder te kunnen.
Dat dat niet lukt verbaasde me eigenlijk niet eens en is ook niet eens zo heel erg maar aangezien ik een drukke dag had en maar tijd voor een paar potjes had leek het me toen beter om maar te gaan.
Het punt dat er bijna niemand any wil is ook niet helemaal waar maar het heeft weinig zin om je als mindere any aan te bieden omdat het gros toch gaat zitten wachten op bravia, posse09 of arjan als any en je dus toch nauwelijks iemand mee krijgt waar ik mezelf trouwens ook nog wel eens schuldig aan maak.
We zitten nu eenmaal met een grote groep waarvan er een groot deel aardig mee kan en een stuk of wat echte toppers.
Ik snap dat de toppers graag samen willen spelen omdat dat het winnen makkelijker maakt en zij elkaar wat makkelijker aanvoelen.
Aan de andere kant ben je de rest van het volk wel/ook nodig wanneer er maar 5 mensen online zijn.
Het punt is wel dat je dat dan gewoon moet kunnen zeggen dat je een bepaalde avond wanneer de kleedkamer uitpuilt je gewoon met een bepaalde groep wilt spelen, dan komt er gelijk weer wat vaart in.
Persoonlijk zie ik dan het liefst dat de toppers zich splitsen en de doorsnee liefhebbers zich daar gewoon bij kunnen aansluiten zoals ik er ook begrip voor heb dat de toppers soms gewoon samen willen spelen.
Het hele punt is dat je dat dan gewoon moet zeggen zodat we niet op elkaar zitten te wachten terwijl iedereen eigenlijk wel weet wat er aan de hand is.
Als niemand dat dan durft uit te spreken zoals gister, ik had best een leuke verdeling in mijn hoofd

, dan schiet het niet op.
Laten we iig afspreken dat wanneer we eenmaal 2 groepen hebben dat we in die samenstelling blijven spelen en je een eventuele ruil gewoon aangeeft en niet stiekem ineens bij dat andere team aansluit.
Komen er tussendoor mensen bij dan kunnen die zich gewoon aansluiten, eigen keus wanneer beide teams even groot zijn en anders gewoon bij het kleinste team.
Mss moeten we zelfs zover gaan dat de any's zelf hun mensen gaan kiezen als het allemaal weer lang duurt.
Een tweedeling zoals waar Ray het over heeft vind ik prima maar dan heb je kans natuurlijk dat de helft van de tijd je gewoon niet genoeg mensen hebt om te spelen.
Het hele idee achter Got-United was gewoon om met zoveel mogelijk tweakers een club te vormen om zo samen te kunnen voetballen.
Ik ben daarom nog steeds vrij makkelijk in het accepteren van nieuwe leden omdat ik vind dat iedereen hier recht op dat pleziertje heeft en ben er niet echt voorstander van om er ineens een besloten community in een community van te maken.
Alleen die 40% regel sta ik wel achter omdat we als club natuurlijk wel al een tijdje bestaan, zijn gegroeid en dus de drempel iets omhoog moesten gooien.
Maar goed, zo denk ik er over en ik snap dat anderen daar anders over kunnen denken.
Als ik dus straks met Fifa11 het opnieuw zou doen dan zou ik het precies hetzelfde doen als nu.
Only fools are enslaved by time and space.