[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:05:
[...]

Tuurlijk niet, altijd goed om te experimenteren/tweaken. :)
Uiteindelijk gaat het er om wat voor jou als any het prettigste werkt en dan kan het best zijn dat iemand anders totaal niet met jouw tactiek uit de voeten kan.
Zelf heb ik een bloedhekel aan any spelen omdat het switch systeem voor mij totaal niet werkt, ook niet als ik daar de rechter stick voor gebruik terwijl dat ranked of tegen de AI nooit echt een probleem is.

zal wel tussen m'n oren zitten :P
switchen werkt idd klote.

gisteren ook weer...een aanval over links, ik any.
Switch je met poppetjes verwacht je dat het geselecteerde poppetje helemaal rechts voorin loopt/gekozen wordt. Maar nee de speler achter de aanval wordt gekozen die helemaal niet met de aanval meedoet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
ITssME schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:28:
[...]

Wat dit betreft; fifa 10 heb ik 2 dagen na de release bij Amazon gekocht voor 25 euro, was een actie. Met een beetje speurwerk kan je vast en zeker fifa 11 ook voor een leuke prijs op de kop tikken.
Vorig jaar stond de pond inderdaad laag. Ik zag dit jaar FIFA 11 alweer voor € 38,65 inclusief verzenden (van 1 t/m 22 juli 2010) bij Media Offer. Media Offer levert vaak op de release dag of maximaal twee dagen erna.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 26-07-2010 22:47 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
mwa, 2 potjes verloren.
1 van een 5000pnt team, die we best hadden kunnen winnen.
Die anderen tegen die gasten uit arsenal, die geen leven hebben.
Ik mag niet klagen.

1e potje met San als any was vreemd.
Was een ingooi en toen had ik opeens een zwart scherm.
Kon ik heel mn game opnieuw opstarten.
Nog nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij onze "season rank" staat nu 40ste. Wat is het beste dat hier al gehaald is met de club? Is dit een klassement per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:27:
Bij onze "season rank" staat nu 40ste. Wat is het beste dat hier al gehaald is met de club? Is dit een klassement per maand?
Yup, is per maand/seizoen en is het behaalde aantal punten zonder aftrek van verliespunten. [3945]
4753 is ons overall puntenaantal op dit moment, dat is dus winstpunten - verliespunten over alle wedstrijden/seizoenen.
of het hoogste is wat we ooit gehaald hebben is niet helemaal duidelijk maar de 4800 grens hebben we nog nooit doorbroken zover ik weet.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wordt eindelijk weer tijd voor een nieuwe cup door een eerste ranking ooit bij de top 50.

Zou mooi zijn als we over een maandje ofzo 1 op 1 lopen.
Nu hebben we iets meer verliezen dan winsten (verschil was 100, loopt nu terug)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:38:
Wordt eindelijk weer tijd voor een nieuwe cup door een eerste ranking ooit bij de top 50.

Zou mooi zijn als we over een maandje ofzo 1 op 1 lopen.
Nu hebben we iets meer verliezen dan winsten (verschil was 100, loopt nu terug)
We hebben al eens top10 gestaan aan het begin van een vorig seizoen.
De overall-ranking kun je nog wel even uit je hoofd zetten want daar heb je ongeveer 6500 [winst - verlies] punten voor nodig. ;)
Het verschil tussen het aantal winst en verliespartijen is al eens bijna 200 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar we zijn toch ook nog geen een keer bij de top 50 geeindigd in een seizoen.

Ik weet trouwens niet eens tot hoe lang dat doorloopt....(of er uberhaupt nog wel een nieuw seizoen aankomt)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
We hebben in April ofzo een ongelooflijke dip gehad.
Zaten we halvewege de 3000 punten.
We zijn dus echt mooiweer voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het seizoen loopt t/m zaterdag middernacht [GMT].

Dat van die top50 aan het eind van het seizoen zal wel kunnen, geen idee, maar je krijgt er verder niks voor dus wat dat betreft boeit het niet zo.
Vorig seizoen sloten we iig af als 83ste en negatief als het gaat om winst/verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging wel heel lekker gisteravond, vooral toen Posse erbij kwam en bij bijna elk balcontact scoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb gisteren fifa 2010 besteld en krijg als goe is binnen vandaag. maar ik heb wat vragen.
ten eerste wil ik zeggen heb nooit een fifa gespeeld of pes, eigenlijk nooit voetbal games gespeeld.
wel de demos geprobeerd van fifa, maar nooit gekocht. nu ik hem toch binnen krijg heb ik wat vragen.
ik heb wat filmpjes gezien online over truukjes, maar ik kan dat niet doen in de demo. is dit in demo uitgeschakeld of?? heb het over de demo van fifa 2010 op ps3 en xbox 360.
verder als ik aan het spelen ben en ik paas de bal dan wordt hij 99,9% onderschept, maar ik heb dit nooit, hoe werkt dit?? ook hoe ontwijk je het beste een speler als je de bal hebt. want ik ren en een verdediger komt in de buurt en ik ben gelijk bal kwijt.
heb nog veeeeel meer vragen maar ik begin hiermee.
zoals je merkt ik ben een grote noob op voetbal games gebied.

edit zie dat dit de club topic is excuses :F

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 27-07-2010 13:45 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
v8power67 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:44:
heb gisteren fifa 2010 besteld en krijg als goe is binnen vandaag. maar ik heb wat vragen.
ten eerste wil ik zeggen heb nooit een fifa gespeeld of pes, eigenlijk nooit voetbal games gespeeld.
wel de demos geprobeerd van fifa, maar nooit gekocht. nu ik hem toch binnen krijg heb ik wat vragen.
ik heb wat filmpjes gezien online over truukjes, maar ik kan dat niet doen in de demo. is dit in demo uitgeschakeld of?? heb het over de demo van fifa 2010 op ps3 en xbox 360.
verder als ik aan het spelen ben en ik paas de bal dan wordt hij 99,9% onderschept, maar ik heb dit nooit, hoe werkt dit?? ook hoe ontwijk je het beste een speler als je de bal hebt. want ik ren en een verdediger komt in de buurt en ik ben gelijk bal kwijt.
heb nog veeeeel meer vragen maar ik begin hiermee.
zoals je merkt ik ben een grote noob op voetbal games gebied.

edit zie dat dit de club topic is excuses :F
Gewoon 1x raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

En veel water dragen.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
LoneRanger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:33:
[...]

Yup, is per maand/seizoen en is het behaalde aantal punten zonder aftrek van verliespunten. \[3945]
4753 is ons overall puntenaantal op dit moment, dat is dus winstpunten - verliespunten over alle wedstrijden/seizoenen.
of het hoogste is wat we ooit gehaald hebben is niet helemaal duidelijk maar de 4800 grens hebben we nog nooit doorbroken zover ik weet.
Vannacht hadden we 4793 punten als ik me het goed herinner. Sandeman, Bravia en ik gingen voor eeuwige roem door te proberen de magische grens van 4800 te bereiken :9
Helaas hadden we daarvoor al onze krachten al verspild in 2 moeizaam gewonnen potjes en ging deze vrij kansloos verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
ETM schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:53:
[...]

En veel water dragen.
Maar vooral de assist op de assist geven

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
LoneRanger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:33:
[...]

Yup, is per maand/seizoen en is het behaalde aantal punten zonder aftrek van verliespunten. \[3945]
Volgens mij hebben we als max iets van 4900 punten gehaald. Daarna ging het weer slecht en zakten we naar de 3800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Posse9 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:00:
[...]

Vannacht hadden we 4793 punten als ik me het goed herinner. Sandeman, Bravia en ik gingen voor eeuwige roem door te proberen de magische grens van 4800 te bereiken :9
Helaas hadden we daarvoor al onze krachten al verspild in 2 moeizaam gewonnen potjes en ging deze vrij kansloos verloren :'(
Ehm sorry, 4800 punten, eeuwige roem? Dacht dat er was afgesproken dat de club de volgende dag 5000 punten zou hebben :+

Maar Its heeft gelijk het hoogst aantal punten was volgens mij iets in de trand van 4950, aangezien we nog 1 wedstrijd moesten spelen om de 5k te halen. Dit gebeurde alleen niet, en dit resulteerde vervolgens ook in die zware dip waarin we kelderde naar de 3000 punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:17:
Het seizoen loopt t/m zaterdag middernacht [GMT].

Dat van die top50 aan het eind van het seizoen zal wel kunnen, geen idee, maar je krijgt er verder niks voor dus wat dat betreft boeit het niet zo.
Vorig seizoen sloten we iig af als 83ste en negatief als het gaat om winst/verlies.
Je krijgt er wel wat voor, net zoals die 10 X op rij winnen krijg je een trophy dat je in de top 50 in een seizoen geeindigd bent.

Dus na de mensen die vereeuwigd zijn nadat ze 10x op rij hadden gewonnen,
zijn dan ook de mensen die hebben gezorgd voor de top 50 notering vereeuwigd ;) 8)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:27:
[...]

Je krijgt er wel wat voor, net zoals die 10 X op rij winnen krijg je een trophy dat je in de top 50 in een seizoen geeindigd bent.

Dus na de mensen die vereeuwigd zijn nadat ze 10x op rij hadden gewonnen,
zijn dan ook de mensen die hebben gezorgd voor de top 50 notering vereeuwigd ;) 8)
Goed, zover is het natuurlijk nog altijd niet, als dit seizoen zaterdag nacht eindigt kan er nog vanalles gebeuren. Hopelijk niet natuurlijk, maar je weet nooit.
Kruid zou zeggen: gewoon 1 x raken en alles komt goed, laten we dit proberen hé. :*)
Volgens mij zullen de 2 samenlopen, als we de top 50 halen, zullen we ook wel de 5000 punten hebben.
BTW: Er zijn 3 verschillende league cups bij mijn weten, 1 voor in de top 10 te eindigen, 1 voor in de top 25 te eindigen en 1 voor in de top 50 te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
De kans dat mijn club nog aan spelen toe komt is nog zeer gering volgens mij. Ik zou dus bij deze toch graag willen solliciteren voor de GOT club. Mijn PSN-ID is Pacino92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Fifa 11 filmpje van de E3 over het 'personality +' en hoe het ongeveer werkt:
YouTube: FIFA 11 - E3 2010

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat was weer een lekker avondje als any: 11 gespeeld, 10 gewonnen, 1 met redelijk wat pech verloren met 4-5 en een uiteindelijk doelsaldo van 44-13.
Met als hoogtepunten een 4-0 overwinning tegen een 6000 team (met een fantastisch spelende FritsFlits op verdedigend middenveld) en in blessuretijd nog met 2-1 winnen van een team met 100 overwinningen en slechts 13 nederlagen.

Toch mooi om te zien dat dankzij theKruid zijn invloeden iedereen nu erg bedreven is in het 1x raken, het dragen van water en iedereen de assist op de assist wil geven. :+

We hebben nu een overall puntentotaal van 4881, het maximum vanavond was 4894.
In de season standings staan we nu 37e met 4116 punten. Ik weet niet of dat de reden is, maar we kregen net in de kleedkamer ineens drie uitnodigingen van andere clubs kort na elkaar.

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bob87 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 02:20:

Toch mooi om te zien dat dankzij theKruid zijn invloeden iedereen nu erg bedreven is in het 1x raken, het dragen van water en iedereen de assist op de assist wil geven. :+
Ik ben dan ook het cement van het GOT bouwwerk.
Het fundament van het totaal voetbal.
Maar ook een echte box tot box player, die voorop in de strijd durft te gaan, maar waar nodig mezelf kan weg cijferen voor de sterren Posse Hammer en Ed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ik schiet vol... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
theKruid schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Ik ben dan ook het cement van het GOT bouwwerk.
Het fundament van het totaal voetbal.
Maar ook een echte box tot box player, die voorop in de strijd durft te gaan, maar waar nodig mezelf kan weg cijferen voor de sterren Posse Hammer en Ed :Y
Ik krijg er zelfs WATERIGE ogen van! :'(
Bob87 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 02:20:

Haha alsof iedereen met bidons het veld opkomt ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
box tot box player

ik las botox player....daar lijkt die van mij wel op met z'n czech of chech hoofddeksel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Posse9 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:27:
[...]

Haha alsof iedereen met bidons het veld opkomt ofzo ;)
Kruid laat zich regelmatig afzakken naar de ploegleiders-auto om bidons op te halen, die stop hij dan onder z'n shirt en dan gaat hij van box naar box, is geloof ik Brabants voor broek, om iedereen te voorzien van water. :)
Met het wegcijferen bedoelt hij dan dat hij rood pakt zodat we met 10 ipv 11 spelen, weg met cijfer 11. :+

Maar goed, de 5000 puntengrens is in zicht. :)

@Wii4al: geen idee waar jij die trophy ziet voor eindigen in de top50 maar wie weet begrijp ik je verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:22:
[...]

Kruid laat zich regelmatig afzakken naar de ploegleiders-auto om bidons op te halen, die stop hij dan onder z'n shirt en dan gaat hij van box naar box, is geloof ik Brabants voor broek, om iedereen te voorzien van water. :)
Met het wegcijferen bedoelt hij dan dat hij rood pakt zodat we met 10 ipv 11 spelen, weg met cijfer 11. :+

Maar goed, de 5000 puntengrens is in zicht. :)

@Wii4al: geen idee waar jij die trophy ziet voor eindigen in de top50 maar wie weet begrijp ik je verkeerd.
Ook niet te verwarren met het nimweegs...spiekerbox

en dat is dus geen luidspreker.

anyway; houd de blik scherp, het hoofd koel en de vingers soepel en de 5k moeten vanavond te halen zijn!
zonder mij helaas of het zal wat later op de avond zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
ETM schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:40:
[...]
of het zal wat later op de avond zijn...
Dat sowieso, iedereen gaat uiteraard naar Ajax - PAOK kijken :)
LoneRanger schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:22:
[...]
Zie op onze clubpagina die League Cups rechts van dat blokje met punten, overwinningen, etc. Als je je muis op die plaatjes van die bekers houdt, krijg je "Finish a Season in a Leagues Top 10/25/50". We hebben nu alles nog op nul, maar niet lang meer *O*

[ Voor 54% gewijzigd door Bob87 op 28-07-2010 15:15 . Reden: Toevoeging League Cups ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bob87 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:08:
[...]

Dat sowieso, iedereen gaat uiteraard naar Ajax - PAOK kijken :)
Ik was het eigenlijk niet van plan, dat soort wedstrijden zijn vaak het kijken niet waard.
Zie op onze clubpagina die League Cups rechts van dat blokje met punten, overwinningen, etc. Als je je muis op die plaatjes van die bekers houdt, krijg je "Finish a Season in a Leagues Top 10/25/50". We hebben nu alles nog op nul, maar niet lang meer *O*
Hoe heb ik dat kunnen missen? :F
Zou mooi zijn mochten we gelijk top10 kunnen doen, dan heb je ze alle 3 in 1 keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Michaelslijpkop schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:21:
De kans dat mijn club nog aan spelen toe komt is nog zeer gering volgens mij. Ik zou dus bij deze toch graag willen solliciteren voor de GOT club. Mijn PSN-ID is Pacino92.
Klein bumpje voor mijn sollicitiatie voor de club O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Michaelslijpkop schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:20:
[...]

Klein bumpje voor mijn sollicitiatie voor de club O+
Ik kom op dit moment niet in de invites via de site dus stuur er zelf even 1 naar de club dan accepteer ik die straks wel via de PS3 of wanneer ik er weer in kan en anders Hammer wel als die meeleest. ;)

Het gaat alleen om jezelf neem ik aan want we hebben geen plaats voor 4 extra spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Nee het gaat alleen om mezelf nu inderdaad :)

Edit: Zit erbij nu :9
Is het nu nog steeds zo dat degene die online komt mee mag spelen of zijn er aparte teams oid gemaakt, aangezien ik vaak dezelfde mensen hier zie praten op het forum?

[ Voor 68% gewijzigd door Pacino op 28-07-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo team GOT,

Ik zie dat ik nog vemeld wordt in de startpost. Ik weet niet of mij ID ook nog in jullie clublijst staat bij EA, maar dat ID is gecrasht en dus niet meer in gebruik. Wil niet onnodig een plek bezetten ;) Kom ook niet meer terug speel tegenwoordig alleen nog maar custom online.

Succes verder met de club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Hoe is het gisteren afgelopen?
We hadden een slechte start.
Nog enigsinds de schade kunnen beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

theKruid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:40:
Hoe is het gisteren afgelopen?
We hadden een slechte start.
Nog enigsinds de schade kunnen beperken?
Ben gaan slapen om iets na 12-en
idd
:N 4 plaatsen gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Arjan, Michael en ik hebben vannacht nog wel drie wedstrijdjes gewonnen, waarmee we toch nog een redelijk puntentotaal hebben van 4757.
En weet iemand hoe het kan dat als ik naar die site (link van ETM) ga en ik log in, er sinds een paar dagen staat dat ik niet bij een club zit? Daarvoor heeft het wel altijd normaal gewerkt (en ik klik wel gewoon op PS3 ipv Xbox dus dat is het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:54:
Arjan, Michael en ik hebben vannacht nog wel drie wedstrijdjes gewonnen, waarmee we toch nog een redelijk puntentotaal hebben van 4757.
En weet iemand hoe het kan dat als ik naar die site (link van ETM) ga en ik log in, er sinds een paar dagen staat dat ik niet bij een club zit? Daarvoor heeft het wel altijd normaal gewerkt (en ik klik wel gewoon op PS3 ipv Xbox dus dat is het niet).
Dat probleem heb ik ook.
Maar niet een paar dagen, maar een paar maanden.
Vreemde eenden bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Ben je onder de druk van je reputatie bezweken? >:)
Of heb je nog meer water proberen te dragen en konden je schoudertjes dat niet meer aan? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bob87 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:52:
[...]

Ben je onder de druk van je reputatie bezweken? >:)
Of heb je nog meer water proberen te dragen en konden je schoudertjes dat niet meer aan? 8)
Heb al 3 nachten een mug in mn slaapkamer.
Krijg dat beest niet te pakken.
De scherpte begint nu echt af te nemen en dat gaat voorlopig ook niet terug komen, gezien de kalender met 3 verjaardagen erop.
Maar ik beloof Maandag weer fit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Posse9 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:54:
Heb ik ook al en paar maanden last van. Gewoon deze link gebruiken;

http://www.eafootballworl...s/741A0001/55489/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mooie link voor in de op.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:19:
[...]

Heb al 3 nachten een mug in mn slaapkamer.
Krijg dat beest niet te pakken.
De scherpte begint nu echt af te nemen en dat gaat voorlopig ook niet terug komen, gezien de kalender met 3 verjaardagen erop.
Maar ik beloof Maandag weer fit te zijn.
kruid wat ik doe als ik last heb van muggen is een ventilator aan laten staan s'nachts in de richting waar je de mug niet wilt, dan heb je er nooit meer last van :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan.. net nog een potje gespeeld we wonnen 6-1 geeft de game aan dat we -28 krijgen toebedeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:38:
Lekker dan.. net nog een potje gespeeld we wonnen 6-1 geeft de game aan dat we -28 krijgen toebedeeld >:)
Sterker nog, de uitslag staat helemaal nergens meer, niet op de site en niet in het clubmenu :?
Maar dan nog liever geen uitslag dan strafpunten voor een dikke overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob87 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:47:
[...]

Sterker nog, de uitslag staat helemaal nergens meer, niet op de site en niet in het clubmenu :?
Maar dan nog liever geen uitslag dan strafpunten voor een dikke overwinning.
Die wedstrijd (6-1 winst) was wel heel vreemd de eerste helft trouwens, begon met een goal van mij na een fantastische vrije trap-pass van posse , vlak daarna veroorzaak ik een penalty en word het 1-1.
Gelukkig nemen we daarna makkelijk afstand maar nog wel een opmerkelijk moment waar bas eerst de paal raakt en ik uit de rebound op open doel ook de paal raak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 02:32:
[...]

Die wedstrijd (6-1 winst) was wel heel vreemd de eerste helft trouwens, begon met een goal van mij na een fantastische vrije trap-pass van posse , vlak daarna veroorzaak ik een penalty en word het 1-1.
Gelukkig nemen we daarna makkelijk afstand maar nog wel een opmerkelijk moment waar bas eerst de paal raakt en ik uit de rebound op open doel ook de paal raak 8)
Maar goed voor jou dat we die wedstrijd nog wonnen, want anders.... >:)

Nu helemaal vreemd met die EA-site: de wedstrijd daarna verloren we en leek ook niet geregistreerd te worden, maar die staat er nu ineens toch op terwijl die 6-1 overwinning helemaal verdwenen is.
Nog maar 4503 punten over nu... :'(

@hieronder: ja nog één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan nog met ed en bas een wedstrijd gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ja, mijn 500e wedstrijd. Maar dat wist ik zelf ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bob87 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 02:47:
[...]

Maar goed voor jou dat we die wedstrijd nog wonnen, want anders.... >:)

Nu helemaal vreemd met die EA-site: de wedstrijd daarna verloren we en leek ook niet geregistreerd te worden, maar die staat er nu ineens toch op terwijl die 6-1 overwinning helemaal verdwenen is.
Nog maar 4503 punten over nu... :'(

@hieronder: ja nog één.
De 6-1 staat er inmiddels wel tussen. ;)

Het is de laatste dagen weer behoorlijk slecht met de EA servers en site, zal wel weer een update geweest zijn en/of nieuwe EA-sport spellen uit zijn gekomen.
Toen WC net uit was was de site ook moeilijk benaderbaar.
Jammer van de puntjes, 400 punten verdampt in amper 2 wedstrijddagen.
We moeten nog even flink aan de bak de komende 2 dagen voor die top50 trofee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 07:02:
[...]

De 6-1 staat er inmiddels wel tussen. ;)
Blijkbaar winnen we vaker met die cijfers, dat is een andere 6-1 :P
De ontbrekende 6-1 was de voorlaatste wedstrijd en zou dus tussen die twee nederlagen in moeten staan.

Wanneer loopt het seizoen precies af trouwens, in de nacht van zaterdag op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Worden die wedstrijden dat de tegenstander weggaat nu wel of niet bijgeteld?

Gisteren ook weer loopt het lekker gaan die gasten weg...
Ja toen deden wij het andersom ook toen het 6-1 werd in de 89ste minuut...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Die tellen gewoon mee.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Liggen jullie allemaal te slapen?
Laatste dag van het seizoen, we staan 51ste en er is niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Iedereen kijkt naar Feyenoord natuurlijk. :D
Helaas maar GoT moet dan maar even wachten. Misschien ben ik er na F'noord nog (0.10 ofzo) als ik zie dat er nog een aantal online is. Of is het seizoen dan al ten einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik zou denken dat het seizoen al ten einde is, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit zo op gelet wanneer er nu precies een nieuw seizoen ingaat. De site is nu in ieder geval nog niet bijgewerkt.

En anders pakken we dat bekertje toch gewoon komende maand :).

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 01-08-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:01:
Liggen jullie allemaal te slapen?
Laatste dag van het seizoen, we staan 51ste en er is niemand?
eergisterenavond stonden we zelfs even 56ste.

Volgens mij is de community echt gigantisch groot...

Altijd begin van het nieuwe pes/fifa seizoen is er weer discussie welke de grootste / beste is maar pes is dit jaar toch geen match voor fifa of heb ik het nou mis? (zie ook maar aan de topics op got)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het nieuwe seizoen is dus begonnen want we staan weer op 0 wbt punten en wedstrijden.

Regional League: Central Europe Season Ranking: 49 Club Record: 250-58-201
Toch nog 49ste maar vooralsnog geen beker. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
LoneRanger schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:55:
Het nieuwe seizoen is dus begonnen want we staan weer op 0 wbt punten en wedstrijden.

Regional League: Central Europe Season Ranking: 49 Club Record: 250-58-201
Toch nog 49ste maar vooralsnog geen beker. :-(
Gisteravond hebben Arjan, Bas, Bravia en ik nog maar even wat puntjes gehaald en gestopt toen we 50ste stonden. Toen was het inmiddels ook alweer 2.45 :z
Maar jij had toch gezegd dat je geen verliespunten kan halen, hoe kan het dan dat we toch nog zijn gestegen zonder te spelen?
Wii4all schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:16:
[...]

Altijd begin van het nieuwe pes/fifa seizoen is er weer discussie welke de grootste / beste is maar pes is dit jaar toch geen match voor fifa of heb ik het nou mis? (zie ook maar aan de topics op got)
Ik denk dat PES alleen op de pc de slag van Fifa kan winnen, aangezien je dan nog bijna beter Fifa 98 WC kan gaan spelen dan Fifa 10. Op de ps/xbox lijkt het mij wel duidelijk wie er beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Vreemd, toen ik een uur geleden keek stond er bij mij 48. Nu kijk ik weer en staat er 47. Nog even en we zijn zomaar 1e geëindigd :+
Of zou dat komen omdat er teams mee opgehouden zijn of naar een andere regio verhuisd zijn?
Ook jammer dat je nergens gewoon de definitieve eindstand kunt vinden, of kijk ik er overheen?
Posse9 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:51:
[...]
Maar jij had toch gezegd dat je geen verliespunten kan halen, hoe kan het dan dat we toch nog zijn gestegen zonder te spelen?
Ook ik had het idee dat dat toch kon, dat was ook een van de redenen dat we gisternacht al ( :P ) om 2.45 gestopt zijn. We wilden toch geen risico lopen om te verliezen en weer te zakken.
Van de week, toen we op een avond heel veel verloren en 300 punten kwijt raakten, zakten we immers tegelijkertijd ook bijna 20 plaatsen op die Season Ranking. Dat moet dan of heel erg toevallig zijn geweest dat er veel andere teams juist op die avond veel wonnen, of betekenen dat je toch punten kunt verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Gisteren zelf eens een nieuwe tactiek gemaakt. De 3 spitsen (RS, SP, LS) staan allemaal heel dicht tegen elkaar aan en moeten eigenlijk wat zwerven. Vulden het gisteravond in met Hammer (RS), Michael (SP) en ik (LS) en dat ging echt super. Michael ging bijv. regelmatig een stuk naar links en dan ging ik het meest centraal spelen en dan kon het ook zomaar zijn dat ik ineens de meest rechter spits was. 't Is dus niet de bedoeling dat je dan ook echt de hele tijd op jouw plek blijft staan maar echt af en toe lekker door elkaar heen loopt.
Middenveld bestaat uit RCM, CVM en LVM. RCM staat het meest naar voren, daarna LVM en CVM het meest defensief. Verdedigers staan een klein beetje verder naar achter, maar niet zo extreem als sommige teams hebben.

Werkte toen wij in de spits stonden en Bravia any (en de laatste 2 potjes met donaldo en bas op het middenveld) echt super, wonnen bijna alles met ruime cijfers en haalden 1x net niet de dubbele cijfers. Ook een team met 5 verdedigers versloegen we makkelijk omdat het na 8 min al 2-0 stond. Voorwaarde dat de tactiek goed werkt is wel - denk ik - dat de aanvallers heel goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Wel moet ik erbij zeggen dat het beste team waar we tegen hebben gespeeld 4200 ptn had, maar die rolden we ook met 9-5 op volgens mij.
Als je de tactiek wilt hebben, kun je 'm bij mij downloaden in fifa. Laat dan vooral een donatie achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:19:
Gisteren zelf eens een nieuwe tactiek gemaakt. De 3 spitsen (RS, SP, LS) staan allemaal heel dicht tegen elkaar aan en moeten eigenlijk wat zwerven. Vulden het gisteravond in met Hammer (RS), Michael (SP) en ik (LS) en dat ging echt super. Michael ging bijv. regelmatig een stuk naar links en dan ging ik het meest centraal spelen en dan kon het ook zomaar zijn dat ik ineens de meest rechter spits was. 't Is dus niet de bedoeling dat je dan ook echt de hele tijd op jouw plek blijft staan maar echt af en toe lekker door elkaar heen loopt.
Middenveld bestaat uit RCM, CVM en LVM. RCM staat het meest naar voren, daarna LVM en CVM het meest defensief. Verdedigers staan een klein beetje verder naar achter, maar niet zo extreem als sommige teams hebben.

Werkte toen wij in de spits stonden en Bravia any (en de laatste 2 potjes met donaldo en bas op het middenveld) echt super, wonnen bijna alles met ruime cijfers en haalden 1x net niet de dubbele cijfers. Ook een team met 5 verdedigers versloegen we makkelijk omdat het na 8 min al 2-0 stond. Voorwaarde dat de tactiek goed werkt is wel - denk ik - dat de aanvallers heel goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Wel moet ik erbij zeggen dat het beste team waar we tegen hebben gespeeld 4200 ptn had, maar die rolden we ook met 9-5 op volgens mij.
Als je de tactiek wilt hebben, kun je 'm bij mij downloaden in fifa. Laat dan vooral een donatie achter ;)
Is er in zo'n systeem ook ruimte voor een waterdrager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Klinkt goed :) Maar wat gebeurt er als je met 3 spelers speelt en 1 spits moet worden bestuurd door de any? Wordt dat niet te belastend voor de any of is dan een opstelling die defensiever is beter? Hopelijk ben je er vanavond met deze opstelling :) Ben erg benieuwd en de defensieve LVM smaakt naar meer! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Frits Flits op 02-08-2010 17:26 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
theKruid schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Is er in zo'n systeem ook ruimte voor een waterdrager?
waterdragers zijn altijd welkom, en kruid al helemaal ;)

PS 4959 punten nu, volgens mij het hoogste aantal ooit.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Jaaaaaaaaa!! Zojuist hebben Bas, King, Pacino en ik (donaldo viel voor het spelen al weg) met 3-1 gewonnen waardoor we eindelijk over de 5000 puntengrens zijn gekomen! Om nog preciezer te zijn, hebben we op het moment van typen 5010 punten! *O*

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Frits Flits schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:45:
Jaaaaaaaaa!! Zojuist hebben Bas, King, Pacino en ik (donaldo viel voor het spelen al weg) met 3-1 gewonnen waardoor we eindelijk over de 5000 puntengrens zijn gekomen! Om nog preciezer te zijn, hebben we op het moment van typen 5010 punten! *O*
Daar moet op gedronken worden hihaho!

edit:
Season Ranking: 5

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 02-08-2010 22:35 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Vanavond weer hetzelfde waar meer mensen aan ergeren: er komt geen beslissing wie any wil zijn. Wordt er aan diverse personen gevraagd of zij het willen doen, geven ze geen antwoord. Vervolgens gaat de helft van de mensen weg... En dan even later ga je een kamer in en krijg je een opmerking dat je er niet bij hoort en kan oprotten. Ik was gelukkig niet de enige die zich daar aan ergerde en het belachelijk vond. Nee, leuk voor de teamspirit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik kan niet ontkennen dat het mij ook frustreert. Eerst Gisteravond al, maar goed dat was ff niet anders. Nu weer, RW die weg gaat omdat niemand anders reageert, en terecht. Dan gaat de helft weg nadat 10 man in 1 room blijft zitten, vervolgens gaat de helft weg en die wachten tot ze weer bij elkaar zijn. en dan dus wel any willen zijn. zijn. Ik las idd ook de opmerking dat Frits er niet bij hoorde, dus ik kan zijn frustratie wel voor stellen.
Beetje jammer hoe het gaat de laatste tijd.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Ik was er weliswaar niet bij vanavond, maar ik heb via Posse het een en ander meegekregen en, zoals al gezegd, gebeurt dit inderdaad de laatste tijd wel vaker.

Arjan en ikzelf lijken zo'n beetje de enige twee spelers die het leuk vinden als any te spelen en dat dan ook zeer regelmatig doen. Helaas lijkt dat bij veel spelers ook een bepaald verwachtingspatroon te scheppen; als één van ons er is, zal die wel weer any zijn en wil iedereen daar bij in het team. Gevolg: met zijn tienen in de gameroom...
Maar ook als wij er dan een keer wat minder zin in hebben of gewoon eens een potje op een andere plek willen spelen, levert dat vrijwel onmiddellijk problemen op. Wie gaat dan any?

Kern van het probleem is misschien nog wel wat Frits schrijft (niks ten nadele van jou Frits!):
Frits Flits schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:03:
Vanavond weer hetzelfde waar meer mensen aan ergeren: er komt geen beslissing wie any wil zijn.
Die "meer mensen" kijken allemaal elkaar aan en zijn ervan overtuigd dat zijzelf niet als any hoeven te spelen, omdat ze dat volgens zichzelf niet kunnen, beter op een andere positie kunnen, dat vorige week woensdag al hebben gedaan of vul maar iets in.... Dan worden vervolgens allerlei mensen pissig, terwijl ze er zelf aan meewerken.

De oplossing lijkt me in zo'n geval toch niet zo lastig? Bosluis (waar hangt die ook uit als je hem een keertje nodig hebt :P) wist dat wat dat betreft altijd mooi op te lossen en ook de nieuwere spelers aan te leren: gewoon lekker om en om any en de vorige any mag daarna kiezen op welke positie hij graag wil spelen.
Kom je er dan nog niet uit, dan houdt het op en gaat iedereen lekker wat anders doen. Maar dan heeft in zekere zin een ieder het zo ver laten komen en heeft het dus toch ook geen zin om op elkaar te gaan reageren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Dat wat Bravia hierboven aangeeft over het any spelen (verdere verhaal ben ik het ook wel mee eens) heb ik zelf ook al 's eerder gezegd: PromoX in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic". Ik heb er nu eenmaal geen behoefte aan om altijd any te spelen en als er dan toch een tijd getreuzeld wordt ga ik weg. Dat ik dat later op de avond nog wel any gespeeld heb staat daar los van.
Frits Flits schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:03:
En dan even later ga je een kamer in en krijg je een opmerking dat je er niet bij hoort en kan oprotten. Ik was gelukkig niet de enige die zich daar aan ergerde en het belachelijk vond. Nee, leuk voor de teamspirit.
Wat ik in die reactie ook aangeef is dat ik het leuk vind om een hele avond met dezelfde groepje te spelen als het een beetje loopt. Dat jij dan ineens bij ons in de room zit terwijl je daarvoor de hele tijd met de anderen meespeelde vond ik even wat minder en toen heb ik wat gezegd, maar niet de woorden gebruikt die jij aanhaalt. Het zou kunnen dat het zo overkwam en daar bied ik dan mijn excuses voor aan, aangezien het niet zo negatief bedoeld was. Ik denk ook dat als iemand gevraagd had of we in een andere samenstelling zouden kunnen spelen er ook niemand een probleem van gemaakt had.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 03-08-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik vind het ook niet erg om any te spelen.
Maar waar ik mij dan wel aan erger is dat als ik uiteindelijk een wedstrijd start, de gevestigde orde op elkaar gaat zitten wachten.
Daardoor speel ik heel vaak met de nieuwe jongens, die nog niet beschikken over een sterke VP.
Omdat de gevestigde orde heel de avond met hetzelfde groepje willen spelen, zit ik de rest van de avond met de mindere VPs.
Dit overkomt me nu al een paar weken en dat weten jullie dondersgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:34:
Ik vind het ook niet erg om any te spelen.
Maar waar ik mij dan wel aan erger is dat als ik uiteindelijk een wedstrijd start, de gevestigde orde op elkaar gaat zitten wachten.
Daardoor speel ik heel vaak met de nieuwe jongens, die nog niet beschikken over een sterke VP.
Omdat de gevestigde orde heel de avond met hetzelfde groepje willen spelen, zit ik de rest van de avond met de mindere VPs.
Dit overkomt me nu al een paar weken en dat weten jullie dondersgoed.
Is heel herkenbaar dit kruid, zo gebeurd het ook steeds. Ik vind het heus niet erg om de any te spelen, maar idd wachten de "sterren" dan net zo lang tot ze toch weer in dezelfde groep zitten, zondag duurde dit gelukkig maar een half uur.

In fifa 11 gewoon een got 1 voor de sterren en een got 2 voor de waterdragers, zijn we van dit gezeik af.

Ik snap ook best wel dat wanneer een team goed staat dat je daar verder mee wilt spelen, maar geeft dat dan gewoon aan, nu is het in ieder geval wel duidelijk. Als ik bij clubs komt wil ik gewoon lekker voetballen, maar om een half uur te zitten wachten en formateurs er bij halen kan ik slecht tegen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk niet dat je een eerste en tweede team wilt, want dan krijg je alleen nog maar meer gezeik...
waarom ik in 1 en waarom hij in 2...etc.

Maar goed...

Als we met minimaal 4 man zijn wil ik best any, maar dan moeten de mensen ook wel met mij willen spelen.
Ik vind 3 eigenlijk te weinig, ik heb dan het idee dat je (bijna) alle poppetjes bestuurd.

Wellicht vanavond ben ik er.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

king Ray schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:01:
[...]

Is heel herkenbaar dit kruid, zo gebeurd het ook steeds. Ik vind het heus niet erg om de any te spelen
Dit snap ik dan niet helemaal :). In een eerdere reactie zeg je dat gisteravond RW any wilde en er verder niemand niemand any wilde. Nu zeg je dat je het zelf niet erg vindt om any te spelen. Waarom was je dan zelf niet ook any gegaan? Dan was het probleem toch heel snel opgelost, naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
PromoX schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Dit snap ik dan niet helemaal :). In een eerdere reactie zeg je dat gisteravond RW any wilde en er verder niemand niemand any wilde. Nu zeg je dat je het zelf niet erg vindt om any te spelen. Waarom was je dan zelf niet ook any gegaan? Dan was het probleem toch heel snel opgelost, naar mijn idee.
Omdat ik die zondag al heel de avond any heb lopen spelen dus daar had ik nu even weer geen zin in.
En ik dacht we zijn met 12!! man er zal vast wel iemand anders zich aan bieden nu, maar nee.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Eerst maar even uitleggen waarom ik maar ben weggegaan, ik heb een poging gedaan om te forceren om snel verder te kunnen.
Dat dat niet lukt verbaasde me eigenlijk niet eens en is ook niet eens zo heel erg maar aangezien ik een drukke dag had en maar tijd voor een paar potjes had leek het me toen beter om maar te gaan.

Het punt dat er bijna niemand any wil is ook niet helemaal waar maar het heeft weinig zin om je als mindere any aan te bieden omdat het gros toch gaat zitten wachten op bravia, posse09 of arjan als any en je dus toch nauwelijks iemand mee krijgt waar ik mezelf trouwens ook nog wel eens schuldig aan maak.
We zitten nu eenmaal met een grote groep waarvan er een groot deel aardig mee kan en een stuk of wat echte toppers.
Ik snap dat de toppers graag samen willen spelen omdat dat het winnen makkelijker maakt en zij elkaar wat makkelijker aanvoelen.
Aan de andere kant ben je de rest van het volk wel/ook nodig wanneer er maar 5 mensen online zijn.
Het punt is wel dat je dat dan gewoon moet kunnen zeggen dat je een bepaalde avond wanneer de kleedkamer uitpuilt je gewoon met een bepaalde groep wilt spelen, dan komt er gelijk weer wat vaart in.
Persoonlijk zie ik dan het liefst dat de toppers zich splitsen en de doorsnee liefhebbers zich daar gewoon bij kunnen aansluiten zoals ik er ook begrip voor heb dat de toppers soms gewoon samen willen spelen.
Het hele punt is dat je dat dan gewoon moet zeggen zodat we niet op elkaar zitten te wachten terwijl iedereen eigenlijk wel weet wat er aan de hand is.
Als niemand dat dan durft uit te spreken zoals gister, ik had best een leuke verdeling in mijn hoofd :P , dan schiet het niet op.
Laten we iig afspreken dat wanneer we eenmaal 2 groepen hebben dat we in die samenstelling blijven spelen en je een eventuele ruil gewoon aangeeft en niet stiekem ineens bij dat andere team aansluit.
Komen er tussendoor mensen bij dan kunnen die zich gewoon aansluiten, eigen keus wanneer beide teams even groot zijn en anders gewoon bij het kleinste team.
Mss moeten we zelfs zover gaan dat de any's zelf hun mensen gaan kiezen als het allemaal weer lang duurt.

Een tweedeling zoals waar Ray het over heeft vind ik prima maar dan heb je kans natuurlijk dat de helft van de tijd je gewoon niet genoeg mensen hebt om te spelen.
Het hele idee achter Got-United was gewoon om met zoveel mogelijk tweakers een club te vormen om zo samen te kunnen voetballen.
Ik ben daarom nog steeds vrij makkelijk in het accepteren van nieuwe leden omdat ik vind dat iedereen hier recht op dat pleziertje heeft en ben er niet echt voorstander van om er ineens een besloten community in een community van te maken.
Alleen die 40% regel sta ik wel achter omdat we als club natuurlijk wel al een tijdje bestaan, zijn gegroeid en dus de drempel iets omhoog moesten gooien.
Maar goed, zo denk ik er over en ik snap dat anderen daar anders over kunnen denken.
Als ik dus straks met Fifa11 het opnieuw zou doen dan zou ik het precies hetzelfde doen als nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben het hier helemaal mee eens!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik vind het prima als "toppers" met elkaar willen spelen.
Geen probleem.
Als zij ook maar in hun team een aantal nieuwe leden toestaan.
Ik speel soms avonden met 3 nieuwe leden met VP's van net 60%.
Ik win dan geen wedstrijd.
Kijk je in een andere room, zie je Arjan met Posse en Hammer met 5-0 voorstaan.,
Das dan niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik had het niet beter kunnen verwoorden RW, hulde voor de man die lulde.

Als de toppers van te voren gewoon aangeven wij spelen samen dit is onze groep, dan kunnen we door, maar zeg het gelijk en laat niet iedereen in de wachtkamer zitten.

Denk wel als je evenwicht heb in de groepen dat het voor je punten beter is, nu winnen de toppers altijd en krijgen er dan een paar punten bij vervolgens verliest de tweede groep en verliezen we er weer 60.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:29:

Ik speel soms avonden met 3 nieuwe leden met VP's van net 60%.
Ik win dan geen wedstrijd.
Kruid, ik kan af en toe erg om je lachen maar wil je niet vergeten dat wij ooit ook met jou "moesten" spelen toen je net bij de club zat?
Beetje lullig om dat te horen of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:45:
[...]

Kruid, ik kan af en toe erg om je lachen maar wil je niet vergeten dat wij ooit ook met jou "moesten" spelen toen je net bij de club zat?
Beetje lullig om dat te horen of niet? ;)
Ik neem het de nieuwe jongens ook niet kwalijk.
Ik weet donders goed hoe klote het is voor onze nieuwe got helden die het vak nog moesten leren.
Zelf heb ik het ook nog steeds niet onder controle.
Maar juist die nieuwe jongens kunnen veel leren van onze vedettes.
Als je ziet dat er 4 nieuwe jongens in de kleedkamer zit, dan vind ik het wel logisch dat die verdeeld worden over 2 rooms en dat niet de grote jongens gaan wachten, totdat alle mindere goden in 1 room zitten en daarna pas zelf een game gaan starten.
Want dat gebeurd er nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

king Ray schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:30:
Denk wel als je evenwicht heb in de groepen dat het voor je punten beter is, nu winnen de toppers altijd en krijgen er dan een paar punten bij vervolgens verliest de tweede groep en verliezen we er weer 60.
Sowieso is het handiger voor de nieuwe en mindere leden om met de 'toppers' (arrogante betekenis eigenlijk) mee te laten spelen, omdat ze dan in een betere flow komen en zien hoe zij het doen. Als de mindere spelers alleen maar met elkaar spelen dan krijg je niet meer dan een amateurteam uit de zondag zesdeklasse. Het speelplezier wordt snel verpest als je alleen maar verliest. Als iemand slecht heeft gespeeld hoef je dan niet gelijk iemand af te branden, maar helpt 't meer om opbouwende kritiek te geven.

Op een drukke avond waarbij de ene partij alleen maar wint en de andere partij alleen maar verliest is het verstandiger om de groepen anders in te delen. Als we dan evenwichtige teams kunnen maken dan heeft iedereen daar volgens mij meer plezier aan. Ik snap natuurlijk wel dat er mensen zijn die met elkaar willen spelen als 't lekker loopt, maar houd ook rekening met de anderen.

Deze club is niet opgericht met de gedachte om zo professioneel mogelijk te worden en tot 't uiterste te gaan, maar voor een GOT-team dat voetbalt met plezier. Als er mensen zijn die alleen maar voor 't beste willen voetballen en punten willen pakken, kunnen beter hun eigen team oprichten. De 5000 van gisteravond was erg mooi, maar mag niet ten koste gaan van het spelplezier.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Even over die verdeling. Allereerst zijn wij gisteren niet weggegaan zodat we straks met elkaar konden spelen. Ik ging weg omdat ik al 6x any was geweest en daarna alleen RW wilde. Arjan omdat hij altijd any was en de rest nu te beroerd was om any te zijn. En hammer ging any maar vervolgens gingen de anderen 9 doodleuk achter hem aan terwijl er allang 5 in die room zaten. Wij hebben toen besloten later nog eens even te kijken of het dan wel lukte en anders helemaal weg te blijven. En het lukte dus wel.

Wat die verdeling betreft: ik zeg regelmatig, ook gister weer, misschien moet er even een formateur komen aangezien er al langer probleempjes zijn met de verdeling. Maar dan wil niemand het doen, alleen rw gisteren maar toen wilde de rest geen any. Ja dan vind ik dat je nu ook niet hier moet gaan piepen. Ik bied het zo vaak aan maar nooit reageert er iemand op. En voor wijsneuzen die gaan zeggen waarom ik het zelf niet doe, ik heb vaak geen probleem met de verdelingen. Dus als iemand dat wel heeft prima, los het maar op, maar dan blijft iedereen stil, wachtend tot arjan of bravia naar een gameroom gaat zodat iedereen erachteraan kan.
Ja en dan zie je dat kruid dan beslist any te gaan en wij weer gewoon met dezelfden verder gaan als de hele avond en dan krijg je nu deze opmerkingen weer.
In plaats van hier op het forum te gaan reageren, neem gewoon het initiatief in de kleedkamer als je ziet dat de verdelingen scheef zijn. Zeg iets van: dit is niet eerlijk, moeten nieuwe verdelingen komen, ik wil wel verdelen als jullie het goed vinden. Maar ipv daarvan wordt er achteraf weer naar 'ons' gewezen, maar kijk ook eens heel goed in de spiegel.
Over de verdeling zelf: vaak speel ik al een paar potjes met hammer of bravia ofzo, omdat ik dan aan hem vraag of we even een potje clubs zullen doen. Als er dan ineens aan het einde van het potje ineens zoveel zijn voor 2 rooms, lijkt het mij logisch dat ik graag met hen blijf spelen als dat goed ging.
En nieuweren zouden niks van jullie kunnen leren, king, kruid en frits? Samen goed voor zo'n 1800 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:30:
Als de toppers van te voren gewoon aangeven wij spelen samen dit is onze groep, dan kunnen we door, maar zeg het gelijk en laat niet iedereen in de wachtkamer zitten.
Als ik het me toch goed herinner zijn het anders toch ook/juist vaak "de toppers" die vragen hoe we de teams indelen als er zoveel online zijn...? En dan zijn het juist de anderen die stil blijven, de rest laten wachten en vervolgens achteraf op het forum hun ongenoegen gaan uiten.

Neem afgelopen zondagavond. Posse heeft meerdere keren gevraagd wie een suggestie voor de teamindelingen had, uiteindelijk vroeg hij jou zelfs persoonlijk om "formateur" te zijn. Jij weigerde dat, iedereen bleef nog langer wachten en uiteindelijk ging ik maar een gameroom in. Gevolg: meteen 12 man achter me aan.
Tja, dan kun je toch zeggen wat je wilt, maar niet dat dat wij nou iedereen lieten wachten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Nee, het gaat mij meer om de verdeling van de mindere goden.
Ik vind het niet erg om met een enkele van hen te spelen.
Gisteren was de verdeling opzich ook prima, alhoewel wij geen potje hebben gewonnen.
Normaal gesproken kan je best aardig spelen met Frits Ray Bas en Ed. (het is dat Bas nu zo stoned als een aap was)
Het komt alleen weleens voor dat als ik een wedstrijd start, je de nieuwe gasten in de room ziet verschijnen en sommige "vedettes".
Deze "vedettes" zien dan van, hee, dat ziet er wel heel matig uit, ik peer hem gelijk uit deze room. Blijf ik over als any, met de nieuwe leden.
Daarmee wil ik best wel 2 wedstrijden spelen, maar verder op de avond zal een herverdeling wel fijn zijn.
Zoiets is voor mij trouwens lastig te regelen in de kleedkamer, omdat ik alleen kan chatten met mn controler.
Eer dat ik een verdeling heb voorgesteld, zit de wedstrijd al diep in de 2e helft.
Als je mij any ziet kiezen en je wilt zelf geen any zijn, dan snap ik niet waarom ik soms een aantal minuten moet wachten voordat mijn room voldoende gevuld is.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de grotere jongens op elkaar wachten.
En ik kan mij niet voorstellen dat men niet ziet dat je in een goede room zit of in een wat mindere.
Dus het gaat niet over gisteren, maar over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
Het lijkt me leuk om ook mee te doen en vast wat voor te bereiden op FIFA 11.
Alleen staat er in de topic-start accomplishments minimaal 40% en dat heb ik nog niet.

Gait - Gaittie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bob87 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:57:
[...]

Als ik het me toch goed herinner zijn het anders toch ook/juist vaak "de toppers" die vragen hoe we de teams indelen als er zoveel online zijn...? En dan zijn het juist de anderen die stil blijven, de rest laten wachten en vervolgens achteraf op het forum hun ongenoegen gaan uiten.

Neem afgelopen zondagavond. Posse heeft meerdere keren gevraagd wie een suggestie voor de teamindelingen had, uiteindelijk vroeg hij jou zelfs persoonlijk om "formateur" te zijn. Jij weigerde dat, iedereen bleef nog langer wachten en uiteindelijk ging ik maar een gameroom in. Gevolg: meteen 12 man achter me aan.
Tja, dan kun je toch zeggen wat je wilt, maar niet dat dat wij nou iedereen lieten wachten... 8)7
Ik heb ook aangeven om dat ik niet als formateur wil fungeren. Met het kiezen van spelers krijg je dan weer "waarom kies hij niet voor mij" zoiets moet toch gewoon vanzelf gaan?

Ik denk dat iedereen de "kern" van het probleem nu wel in ziet maar laten we aub niet elkaar met scheve gezichten aan gaan kijken ofzow. Ik vind het alleen maar goed dat iedereen hier even zijn mening over heb kunnen geven maar nu gewoon weer lekker voetballen.

We gaan gewoon weer vrolijk verder en het vormen van de teams moet gewoon weer vanzelf gaan, niks geen formateur ( die gaan toch alleen maar over rechts )

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Hoi clubgenoten,

Wij hebben altijd met veel plezier bij GoT gespeeld. De afgelopen tijd liep alles helaas niet meer helemaal soepel, waar de afgelopen twee dagen slechts voorbeelden van waren.

Van een café-elftal zijn we doorgegroeid naar een team met meer dan 5000 punten. Het niveauverschil tussen het vrij grote aantal spelers is daarbij ook wat scheef gelopen, waardoor zo nu en dan wat strubbelingen ontstonden.

Dit heeft ons doen besluiten, na een gezamenlijk overleg vanmiddag, om per direct ons GoT United-contract te verscheuren en samen verder te gaan.

Bedankt voor alle leuke momenten/wedstrijden en we wensen jullie niets dan goeds en alle succes verder!

Hopelijk hebben jullie begrip voor onze keus (maar gezien jullie reacties vanmiddag hebben jullie dat wel).

Arjan1979 / PromoX
Bravia87 / Bob87
HammerNL
Posse9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:23:
Hoi clubgenoten,

Wij hebben altijd met veel plezier bij GoT gespeeld. De afgelopen tijd liep alles helaas niet meer helemaal soepel, waar de afgelopen twee dagen slechts voorbeelden van waren.

Van een café-elftal zijn we doorgegroeid naar een team met meer dan 5000 punten. Het niveauverschil tussen het vrij grote aantal spelers is daarbij ook wat scheef gelopen, waardoor zo nu en dan wat strubbelingen ontstonden.

Dit heeft ons doen besluiten, na een gezamenlijk overleg vanmiddag, om per direct ons GoT United-contract te verscheuren en samen verder te gaan.

Bedankt voor alle leuke momenten/wedstrijden en we wensen jullie niets dan goeds en alle succes verder!

Hopelijk hebben jullie begrip voor onze keus (maar gezien jullie reacties vanmiddag hebben jullie dat wel).

Arjan1979 / PromoX
Bravia87 / Bob87
HammerNL
Posse9
jammer dat het zo is gelopen maar ik snap het wel. Jullie waren een groepje binnen clubs geworden en dat gaat nu op eigen benen staan.
Wie weet komen we nog eens tegenover elkaar te staan dan zullen we jullie eens laten zien wie de echte sterren zijn ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Goed, ik maak toch even misbruik van het feit dat ik wat meer informatie heb waarvoor sorry maar je vergeet een essentieel dingetje te vermelden.
Het blijft namelijk niet bij 4 man want dan wordt het straks heel moeilijk plannen na de vakantie.
Hoewel het dan wel een eigen keuze blijft van die mensen die wel mee mogen roof je uiteindelijk de club half leeg wbt mensen die veel spelen wat uiteindelijk de doodsteek zal zijn voor ons, die kans zit is nml heel erg groot als er nog wat meer mensen met kwaliteit en een hoge aanwezigheid wegvallen.
Op zich was ik wel blij in eerste instantie met het berichtje dat er ook ruimte was voor mij maar als je dan na gaat denken over de consequenties wordt je niet niet echt vrolijk.
Ik zal er eerlijk in zijn dat ik ook mijn voorkeuren had en met sommigen mss liever niet graag speelde maar uiteindelijk was ik wel altijd blij als ze online waren zodat ik clubs kon spelen.
Ik denk dat het vrij normaal is om met de sterksten in de groep te willen zitten zoals het ook normaal is om als sterke liever niet de minderen in je team te hebben.
De manier van het hele gebeuren vind ik allerminst chique hoewel ik de keuze wel begrijp.
Ook het punt waar het nu allemaal op gegooid wordt is natuurlijk net zo hard de schuld van de overblijvers als degenen die nu weg zijn, wat dat betreft mis ik de duidelijkheid van Bosluis die gewoon keihard zei waar het op stond en niet via via met halve hints.
Ik kijk het nog even aan wat er daadwerkelijk gaat gebeuren maar zit er op dit moment iig stevig aan te denken om er mee te stoppen wat Got-United/clubs betreft.
Als het gaat zoals ik denk dat het gaat blijft er straks weinig over van de overactieve kern van de club en zal het plezier langzaam wegebben omdat er steeds minder kwaliteit maar ook kwantiteit overblijft.
Aan de andere kant stiekem wel trots dat we het nog zo lang volgehouden hebben. :)

Nogmaals sorry mocht ik iets te vroeg gelekt hebben maar ik vond het wel zo eerlijk naar de rest.

Succes iig met HGT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind het jammer.

Gisteren waren de potjes wel ongeloofelijk leuk/spannend tegen elkaar leuker als bijv. tegen een willekeurig team

Uiteindelijk denk ik dat beide teams hier geen baat bij hebben. Bij jullie zal het vaker voor komen dat er te weinig online zijn. Als er nu 2 van HTG online zijn en 2 van GOT dan kun je niet spelen.

Ik hou niemand tegen en ga er ook geen moeite voor doen.

Ik zie wel wat er gebeurt, maar het zou natuurlijk wel raar zijn als de hele boel naar HGT verhuist.

-----------------------
edit:
Als jullie dan zo graag met zn 4en willen spelen waarom reserveren jullie niet gewoon room 3 bij GOT.
Als er dan te weinig mensen zijn dan doe je mee met GOT en anders speel je in room 3.

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 04-08-2010 08:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 01:10:
[...]

Goed, ik maak toch even misbruik van het feit dat ik wat meer informatie heb waarvoor sorry maar je vergeet een essentieel dingetje te vermelden.
Het blijft namelijk niet bij 4 man want dan wordt het straks heel moeilijk plannen na de vakantie.
Hoewel het dan wel een eigen keuze blijft van die mensen die wel mee mogen roof je uiteindelijk de club half leeg wbt mensen die veel spelen wat uiteindelijk de doodsteek zal zijn voor ons, die kans zit is nml heel erg groot als er nog wat meer mensen met kwaliteit en een hoge aanwezigheid wegvallen.
Op zich was ik wel blij in eerste instantie met het berichtje dat er ook ruimte was voor mij maar als je dan na gaat denken over de consequenties wordt je niet niet echt vrolijk.
Ik zal er eerlijk in zijn dat ik ook mijn voorkeuren had en met sommigen mss liever niet graag speelde maar uiteindelijk was ik wel altijd blij als ze online waren zodat ik clubs kon spelen.
Ik denk dat het vrij normaal is om met de sterksten in de groep te willen zitten zoals het ook normaal is om als sterke liever niet de minderen in je team te hebben.
De manier van het hele gebeuren vind ik allerminst chique hoewel ik de keuze wel begrijp.
Ook het punt waar het nu allemaal op gegooid wordt is natuurlijk net zo hard de schuld van de overblijvers als degenen die nu weg zijn, wat dat betreft mis ik de duidelijkheid van Bosluis die gewoon keihard zei waar het op stond en niet via via met halve hints.
Ik kijk het nog even aan wat er daadwerkelijk gaat gebeuren maar zit er op dit moment iig stevig aan te denken om er mee te stoppen wat Got-United/clubs betreft.
Als het gaat zoals ik denk dat het gaat blijft er straks weinig over van de overactieve kern van de club en zal het plezier langzaam wegebben omdat er steeds minder kwaliteit maar ook kwantiteit overblijft.
Aan de andere kant stiekem wel trots dat we het nog zo lang volgehouden hebben. :)

Nogmaals sorry mocht ik iets te vroeg gelekt hebben maar ik vond het wel zo eerlijk naar de rest.

Succes iig met HGT. :)
Daar ben ik ook bang voor.
Na de vakantie zullen Posse en Bravia weer wat minder aanwezig zijn en dat zal zeker door 24/7 fifa gamer Hammer een aderlating zijn.
Ongetwijfeld zullen er dan mensen uit GOT worden gepolst.

Ik hoop daarom eerder dat deze 4 weer terug komen.
iig na de vakantie.
En ik zal dan nooit meer zeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Zoals ik het nu kan inschatten zullen de meeste gewoon bij got blijven. Grootste reden dat er juist veel actieve leden zijn en je altijd wel verzekerd ben van een leuke avond voetbal. Ik zelf zal GOT nooit verlaten en ik hoop dat de rest dat ook zal doen. RW ik vraag je toch vriendelijk om niet te stoppen met GOT zeker met fifa 11 voor de boeg en dus ook weer van de terugkeer van Bos.

Van de 10 leden die gister bij GOT waren spraken in ieder geval wel de intentie om te blijven.

Ik vind ook als RW een signaal afgeeft dat hij ondanks dat er ook voor hem ruimte is dat hij gewoon bij got blijft dat de rest dat ook gewoon doet.

Verder zou het van de grote vier niet chique zijn om overige leden te polsen, er zullen vast wel meer leden te vinden zijn maar got is got en got moet zo blijven.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren btw eindelijk met 10 player trophy gehaald ;) btw

Er waren gewoon 10 gotters en 4 ex gotters online.
Was behoorlijk druk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Aangezien RW hier iets geplaatst heeft, doe ik dat ook maar even om mijn visie te geven.

Vorige week is het idee van een eigen club ontstaan en in het weekend is het vervolgens defintief besloten. Daarbij is ook vrijwel meteen gezegd dat we vanaf FIFA 11 daarmee zouden beginnen en het jaar vol te maken bij GoT. Ook om te zien hoe versie 11 en Clubs er uit zou komen te zien en Hammer was ook nog 's medebeheerder. De schade zou vervolgens, ook als we een aantal mensen over zouden nemen, minimaal zijn. Immers, er verdwijnen bij zo'n nieuwe versie altijd mensen en er komen ongetwijfeld weer nieuwe mensen bij. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen heeft ons echter doen besluiten om per direct op te stappen, iets waarvan de schuld toch niet volledig bij ons neergelegd kan worden (voor zover dat al gedaan wordt).

Dat we dan nu alsnog een paar mensen, wat de actieve kern betreft gaat het om 2-3 mensen, van GoT vragen is niet leuk voor de achterblijvers, maar vanuit onze kant wel begrijpelijk. Het is zoals gezegd anders gelopen dan we gewild hadden, maar we zijn uiteindelijk ook gewoon liefhebber van het spelletje en daarvoor kunnen we toch wel een paar extra spelers gebruiken. De mensen hebben uiteindelijk zelf de keus en ik kan me ergens best voorstellen dat iemand wellicht liever bij GoT blijft omdat het de grotere club is en het misschien ook allemaal net even wat relaxter en losser is. Het zou ook niet zo zijn dat als bepaalde mensen niet zouden willen, we dan maar weer anderen zouden vragen, om toch maar voldoende mensen te krijgen.

Vanwege RW's positie binnen de club vonden we het goed om hem op de hoogte te brengen van onze plannen voor versie 11. En daarbij hebben we hem inderdaad gevraagd, als admin zelfs, niet omdat dat misschien extra reden zou zijn om over te stappen, maar enkel omdat ie dat nu ook is.

Jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar dat is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Om wie gaat het eigenlijk.
Kunnen we gelijk spijkers met koppen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik noem geen namen en de discussie wie wel en niet hoeft ook niet gevoerd te worden. De keus om wel of niet voor ons te kiezen ligt bij de persoon zelf, net als het wel of niet te vertellen dat ze gevraagd zijn (of zich uit zichzelf bij ons aanmelden en ook daar zijn we net zo goed selectief in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
namen noemen is niet nodig, die zijn zelf wel een beetje in te vullen.
Het is aan de persoon om te kiezen.

Voor de duidelijkheid en om te zien waar we aan toe zijn gewoon aangeven wat de gotters gaan doen.

Ik blijf bij got ook in fifa 11.

Wat doet de rest?

Verder vond ik het wel leuk om even tegen elkaar te spelen.
de eerste wedstrijd waren wij met 10, dat is natuurlijk erg lastig qua posities.
tweede wedstrijd hadden wij die 3-0 nooit moeten weg geven, vond dat een leuke
wedstrijd met een hele goede Bas als Any.
de derde wedstrijd was een ordinaire schop partij en kwamen alle frustraties naar boven.
Mijn excuses daarvoor, dat was niet echt chique

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:18:
namen noemen is niet nodig, die zijn zelf wel een beetje in te vullen.
Het is aan de persoon om te kiezen.

Voor de duidelijkheid en om te zien waar we aan toe zijn gewoon aangeven wat de gotters gaan doen.

Ik blijf bij got ook in fifa 11.

Wat doet de rest?
Ik teken bij voor fifa 11!
Pagina: 1 ... 24 ... 33 Laatste