[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses voor eergisteravond toen ik als any disconnecte, mijn internet is de laatste dagen onstabiel en wil er nog wel eens uitklappen, vooral in de avonduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Wie x match spelen?

PS: is er nog een plek vrij in het GoT elftal (bij die 44 spelers in de TS)?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Dit topic is vooral bedoeld voor online clubs en niet om afspraken te maken voor 1 on 1 games. Die spelen we ook nauwelijks omdat clubs veel leuker is :P. Als je hieraan mee wilt doen, zul je minimaal 40% accomplishments moeten hebben. Aangezien je daar nog niet op zit kom je daar nog niet voor in aanmerking.

Meerdere keren zo kort achter elkaar eenzelfde vraag stellen is overigens niet echt nodig.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
^^ Dan kom ik later nog wel een keer terug... :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
PromoX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:10:
[...]

Dit topic is vooral bedoeld voor online clubs en niet om afspraken te maken voor 1 on 1 games. Die spelen we ook nauwelijks omdat clubs veel leuker is :P. Als je hieraan mee wilt doen, zul je minimaal 40% accomplishments moeten hebben. Aangezien je daar nog niet op zit kom je daar nog niet voor in aanmerking.

Meerdere keren zo kort achter elkaar eenzelfde vraag stellen is overigens niet echt nodig.
Kunnen we het niet verhogen naar 60%?
Het niveau verschil is zo groot met onze (harde kern :P ) VP's?
Wij hebben ook niet stil gezeten en de meesten van ons zitten nu inmiddels boven de 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
theKruid schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:26:
[...]

Kunnen we het niet verhogen naar 60%?
Wat mij betreft niet.
We zijn geen professionele topclub o.i.d.
40% geeft aan dat iemand er iig mee bezig is en dat er een bepaalde basis is, je moet de drempel ook niet hoger maken dan die al is.
Het blijft wel een spel natuurlijk he. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
De rest zwijgt, dus die zullen wel toestemmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zit inmiddels bij de club. Dat is mooi maar ik heb nog niet meegedaan :)
Hoe geraak ik in een game? Zijn er bepaalde tijden waarop jullie spelen? De afgelopen dagen heb ik als virtuele prof dus steeds van die online team matches gedaan maar het connecten daarop is echt een ramp. Dus maar een paar potjes 1vs1 gedaan maar teamplay vind ik echt het leukst (headset is opgeladen, ben er klaar voor :)).

Dus ... wat moet ik doen om mee te spelen?

edit:
Ik blijf het trouwens een heel moeilijk spelletje vinden online. Ik speel sowieso wired maar dan nog. Timing blijft lastig. Opzich vind ik trouwens elke positie best leuk om te spelen maar uitblinken is voorin wel makkelijker.

[ Voor 20% gewijzigd door Aapzak op 17-07-2010 12:09 ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
's Avonds na 8ten maak je de meeste kans, zeg maar 95% kans dat er gespeeld wordt.
Nu het vakantietijd is wordt er 's middags ook vrij vaak gespeeld.
Kijk anders even in de ts en voeg wat mensen toe, weet je gauw genoeg of er gespeeld wordt. :)

LoneRanger in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic"

Daar staat de meest recente top10 en op donaldo en aslan na allemaal nog zo'n beetje elke dag actief.
Daarnaast nog Fritsflits, EdTheMad, en theKruid en dan ben je al een heel eind.

dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten maar dat komt meer door een gebrek aan koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Zo, dat was leuk. Afgezien van het pak slaag als afsluiting dan.

Als ik in de weg loop moeten jullie het maar zeggen, daar kan ik wel tegen. Zelf vond ik het wel leuk op de positie van LAM maar ik kan niet zo goed beoordelen of ik het goed gedaan heb. Laat maar ff weten dus als ik dat te slecht doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,
ik heb zojuist een request gestuurd om lid te worden bij de profclub GOT. Ik heb na veel spelen van coachmode en become a pro wel zin om wat online aan de bak te gaan. Hopelijk zie ik jullie snel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Aapzak schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:30:
Zo, dat was leuk. Afgezien van het pak slaag als afsluiting dan.

Als ik in de weg loop moeten jullie het maar zeggen, daar kan ik wel tegen. Zelf vond ik het wel leuk op de positie van LAM maar ik kan niet zo goed beoordelen of ik het goed gedaan heb. Laat maar ff weten dus als ik dat te slecht doe.
Je had niet echt een makkelijke avond om te debuteren, het ging allemaal vrij stroef gister.
Het ging volgens mij niet verkeerd. :)
Om nog even terug te komen op posities, we spelen altijd met de de LS en de RS bezet en alleen bij 7 man gebruiken we de LDM positie.
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:04:
Dag allemaal,
ik heb zojuist een request gestuurd om lid te worden bij de profclub GOT. Ik heb na veel spelen van coachmode en become a pro wel zin om wat online aan de bak te gaan. Hopelijk zie ik jullie snel online.
Geaccepteerd. :) [81% acc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:04:
Dag allemaal,
Wel 1x raken die bal hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:22:
[...]

Wel 1x raken die bal hé!
Moet jij zeggen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
;)

Je zou eens moeten zoeken op berichten met one-touch of 1x raken

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Dat waren weer leuke potjes. Ik heb het Pro Club gebeuren pas kortgeleden uitgevonden, erg leuk.

Een beknopt overzicht van mijn ventje:
- linksbenig (schiet ook goed met rechts)
- lang en blond :)
- 87% defending , 89% shooting, 70% passing, 81% physical

Gisteren vermaakte ik me in de spits maar ook op de flanken en zelfs achterin vermaak ik me. Ik lees dat theKruid mij aan diving headers kan helpen, dat is mooi want offline lukt me dat niet. Ik moet ook nog een omhaal en een hakje en wat van de doellijn redden.

Overigens, hoe komt het dat ik er soms zo vreselijk uit gesprint wordt. Sommige tegenstanders zijn echt veel sneller. Is dat puur accomplishments of speelt daar nog meer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Overigens, hoe komt het dat ik er soms zo vreselijk uit gesprint wordt. Sommige tegenstanders zijn echt veel sneller. Is dat puur accomplishments of speelt daar nog meer mee?
heeft ook met lengte en gewicht te maken. Ik heb mijn mannetje groter gemaakt (om kop doelpunten te halen) maar ga hem denkt ik toch weer kleiner maken. Ik was er namelijk ook zo een die iedereen er uit rent en dat was wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Is het eigenlijk mogelijk om van meerdere teams lid te zijn of om makkelijk over te stappen? Ik heb een team met een paar vrienden van me, maar wij spelen maar heel af en toe wat potjes ermee. Ik zou dus graag wat meer spelen met een ander team, maar als er de mogelijkheid is toch nog met het team van vrienden spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Michaelslijpkop schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:55:
Is het eigenlijk mogelijk om van meerdere teams lid te zijn of om makkelijk over te stappen? Ik heb een team met een paar vrienden van me, maar wij spelen maar heel af en toe wat potjes ermee. Ik zou dus graag wat meer spelen met een ander team, maar als er de mogelijkheid is toch nog met het team van vrienden spelen...
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij mag je maar bij 1 team tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Aapzak schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:33:
Naast wat jij zelf al concludeert en de toevoeging van Sander zijn er nog 2 dingen die mee kunnen spelen.
De eerste is blauwe vorm, dit kun je verdienen door goed te passen, positioneren, schieten, blokken etc.
Dat zijn die groene berichtjes die je dan onder in beeld krijgt en als je veel van die meldingen krijgt dan wordt dat omgezet in blauwe vorm die bovenop de stats van je VP worden toegevoegd.
Krijg je veel rode meldingen omdat je verkeerde passes geeft en slecht positioneert b.v. dan wordt de blauwe vorm weer minder.
Je kunt ook gewoon offline spelen met je VP om blauwe vorm.
Het 2e is de zogenaamde gele vorm die je in de shop kunt kopen [met echt geld dus] en die staat los van prestaties, fluctueert dus niet, maar is tijdgebonden. [geen idee hoe lang trouwens]
Dus met een combinatie van blauwe en gele vorm kun je best een grot verschil krijgen tussen 2 VP's met dezelfde lichaamsbouw en stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aapzak schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:33:
Ik lees dat theKruid mij aan diving headers kan helpen, dat is mooi want offline lukt me dat niet.
Ik ook altijd met mn grote mond.
Je zet me onder druk.
Maar ik moet wat terug doen na die perfecte voorzet van gisteren. ( die wedstrijd waarbij ik de tegenstander 1x raakte en gelijk rood kreeg.)
Eigenlijk ben ik meer de man van de assist op de assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Aapzak schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:33:
Ik lees dat theKruid mij aan diving headers kan helpen, dat is mooi want offline lukt me dat niet. Ik moet ook nog een omhaal en een hakje en wat van de doellijn redden.

Zo een diving header moet ik ook nog wel hebben, samen met een omhaal (die gisteren op de paal belandde), een hakje en wat reddingen van de lijn. Dus als je even de mogelijkheid ziet, mag je ze mij bezorgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Nou kruid, ik heb ook nog 3 diving headers nodig voor 100%. Je kan dus aan de bak vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
jongens laten we nou niet doen dat alles wat kruid aan raakt in goud veranderd.
Het feit dat hij een diving header voorzet heeft betekend eigenlijk dat het een slechte voorzet is maar door de kwaliteit van de vp's kunnen die er met een duik nog wat van maken.
straks gaat hij echt nog denken dat hij belangrijk is.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:30:
Het feit dat hij een diving header voorzet heeft betekend eigenlijk dat het een slechte voorzet is maar door de kwaliteit van de vp's kunnen die er met een duik nog wat van maken.
geweldig ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:30:
pats boem....dag reputatie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thekruid, heb jij mijn testberichten nog gezien afgelopen keer dat je online was. ;)

Werkt op zich wel aardig dat keypadje.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:
thekruid, heb jij mijn testberichten nog gezien afgelopen keer dat je online was. ;)

Werkt op zich wel aardig dat keypadje.
Niet gehad volgens mij.
Maar ik ben ook zo druk met toetsen via mn controler.
Kan zijn dat ik wat gemist heb.

Maar dat gaat dus wel aardig, dat keypadje?
Klik je gewoon op je contoler en dan gaan?
Welke is het uiteindelijk geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Vanaf aankomende week wat meer tijd om te spelen. Maak je borst dus maar nat!
Ennuh Wii...kun je er ook mee punniken?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Kruid heeft wel de meest briljante naam ooit voor zijn vp bedacht:
1x Raken :)
Nu geldt er dus ook geen enkel excuus meer tijdens de wedstrijd als Kruid meespeelt om je niet aan ons (lees: Kruids) motto te houden: one-touch-voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
theKruid schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:39:
[...]

Niet gehad volgens mij.
Maar ik ben ook zo druk met toetsen via mn controler.
Kan zijn dat ik wat gemist heb.

Maar dat gaat dus wel aardig, dat keypadje?
Klik je gewoon op je contoler en dan gaan?
Welke is het uiteindelijk geworden?
Die van sony (officiele) was via play maar iets van 20 euro.

Het gaat wel aardig, alleen wat een beetje omslachtig is, je kan niet gewoon beginnen met tikken, je moet eerst dat chat venster met die toetsen naar boven toveren (via vierkantje).

Tikken gaat wel 80 keer sneller als/dan via de controller.

fristflits had geloof ik een keyboard via usb aangesloten, dat werkt natuurlijk het snelst, alleen je moet er wel ruimte voor hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb een draadloos keyboard (had ik nog liggen) en dat werkt heerlijk. Maar ook ik moet steeds dat stomme vierkantje indrukken om iets te typen.

Verder mijn excuses voor mijn waardeloze spel zo nu en dan. Ik loop te lang met de bal en pass vaak iemand zo aan dat hij onmiddelijk de bal verliest. Soms gaat het wel beter hoor, voorlopig ga ik er nog even vanuit dat het een kwestie van wennen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
hoho, zoiets heb ik niet verzonnen.
Dat komt al vanaf het moment dat ik niet eens de bal 5x kon hooghouden.

Wii4all in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic"

Het is me met de gotlepel ingegoten.
Ik wil me alleen gedragen als de voorbeeldige gotprof.
Zoals Dirk Kuyt is voor oranje.
Je weet wel, de man van het storen, het lopen en zwoegen... de man van de assist op de assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Goed gezocht!

Dat is nog steeds het beste idd.

Gewoon snel doorpassen als je de ruimte hebt kun je best aannemen.
En als je goed ben met je vp, dan mag je best een mannetje uitspelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Zouden jullie het erg vinden als ik me aansluit bij de GoT club, maar af en toe wel eens de club verlaat om met de club van mijn vrienden te spelen?
Ik zou graag vaker dan eens in de zoveel weken met club spelen O+
Mijn VP zit wel pas op 55% momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Michaelslijpkop schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:59:
Zouden jullie het erg vinden als ik me aansluit bij de GoT club, maar af en toe wel eens de club verlaat om met de club van mijn vrienden te spelen?
Ik zou graag vaker dan eens in de zoveel weken met club spelen O+
Mijn VP zit wel pas op 55% momenteel.
de grens ligt op 40 dus de baas zal je wel een invite sturen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Maar dat doe tie maar 1 malig.
Over 1 malig gesproken.
De bal altijd 1x raken is wel een vereiste bij onze club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
theKruid schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:16:
[...]
Maar dat doe tie maar 1 malig.
Over 1 malig gesproken.
thanks voor de tip, ik mezelf maar afvragen wat ik steeds verkeerd doe.... 8)7

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Jij hebt wat dat betreft net zoveel zeggenschap als ik hoor. ;)
Persoonlijk zit ik niet te wachten op club-hoppers en hebben we in korte tijd 3 nieuwe spelers aangenomen wat wat mij betreft voorlopig wel weer even genoeg is.
De 40% regel kwam ook voort uit een discussie en was volgens mij niet mijn idee maar ik sta er wel 100% achter. :)
Hammer en Bosluis hebben dezelfde rechten, wbt clubinstellingen, aannemen of verwijderen van leden, als ik.
Dat is alles puur administratief want uiteindelijk gelden de meeste stemmen hoewel dat niet helemaal zwart/wit is. ;)
Baas noemen hoef je me dus niet want dat ben ik niet, oprichter/initiatiefnemer mag dan weer wel. :P

Ik ben geen voorstander van het aannemen van clubhoppers zoals ik al zei maar die discussie staat verder wel gewoon open, net zoals de 40% regel destijds.
Als alles volgens mijn regels ging speelden we met de PSV shirts en nam ik alleen PSV fan's aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Ik begrijp dat het niet op prijs wordt gesteld, maar voor mij is het toch belangrijk dat ik heel graag af en toe met RL vrienden kan spelen. Maar daarom vraag ik het ook hier natuurlijk.
Hoeveel kans zou ik eigenlijk hebben om aan spelen toe te komen als jullie allemaal VP's hebben met een veel hoger % complete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als je online komt dan speel je gewoon as simple as that.

Er zijn 3 rooms dus er zouden maximaal 30 man online kunnen spelen voor GOT united.
Dat is alleen nog nooit gebeurt.
Vaak zijn er wel meerdere rooms bezet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Over 1 malig gesproken.
Volgens mij is de afspraak niet 1x raken maar juist snel te spelen.
Natuurlijk bereik je dat door 1x raken maar 1x raken sluit uit dat wanneer je ruimte hebt je die ruimte kunt benutten. ;)
Een leuk voorbeeld is wel om soms even een halve seconde te wachten tot de back[tegenstander] naar je toekomt om dan pas de pass te geven op de vleugel die inmiddels langs de lijn een sprint heeft getrokken.
Op die manier heeft hij meer ruimte en creëer je een man meer situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Michaelslijpkop schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:22:
Ik begrijp dat het niet op prijs wordt gesteld, maar voor mij is het toch belangrijk dat ik heel graag af en toe met RL vrienden kan spelen. Maar daarom vraag ik het ook hier natuurlijk.
Hoeveel kans zou ik eigenlijk hebben om aan spelen toe te komen als jullie allemaal VP's hebben met een veel hoger % complete?
Om hoeveel vriendjes gaat het en kunnen die snel overspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
4 man en die kunnen wel snel overspelen als dat van hen gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:10:
Ik ben geen voorstander van het aannemen van clubhoppers zoals ik al zei maar die discussie staat verder wel gewoon open
Clubhoppers ben ik ook geen voorstander van. En ik zie het echter ook niet zo zitten om ineens zo'n groep mensen toe te voegen (mocht dat idee er zijn). Je merkt toch wel dat nieuwe mensen moet wennen aan het samenspelen en de automatismen. Als het dan niet loopt geeft het, zeker als een speler ook nog niet zo veel accomplishments heeft, alleen maar ergernis.
net zoals de 40% regel destijds.
Prima, zolang men maar bereid is zichzelf te verbeteren. Als je rond de 40/50% blijft hangen schiet het nog niet zo op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

heb zin om balletje te trappen maar de tv is bezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Met het niveau van vandaag (en gisteren) moet je daar enkel blij, heel blij, mee zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door PromoX op 21-07-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aapzak schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:09:
heb zin om balletje te trappen maar de tv is bezet :(
Herkenbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het loopt naar mijn idee ook niet zo lekker de laatste dagen....
Passes die niet aankomen domme dingen met de verdedigers/keepers (waar ik me zelf ook schuldig aan heb gemaakt). In plaats van de bal gewoon weg te rossen als je hem toch niet meer 'goed' kan afspelen toch passen.
Kopduels die na een uittrap niet gewonnen worden.

Wordt weer tijd voor een kringgesprek....

[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 22-07-2010 08:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:53:
Het loopt naar mijn idee ook niet zo lekker de laatste dagen....
Passes die niet aankomen domme dingen met de verdedigers/keepers (waar ik me zelf ook schuldig aan heb gemaakt). In plaats van de bal gewoon weg te rossen als je hem toch niet meer 'goed' kan afspelen toch passen.
Kopduels die na een uittrap niet gewonnen worden.

Wordt weer tijd voor een kringgesprek....
Jullie hebben de afgelopen dagen een waterdrager gemist?
Sorry, maar ik had de tv beloofd aan het vrouwtje.
Maar Vrijdag ben ik er denk ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:58:
Met het niveau van vandaag (en gisteren) moet je daar enkel blij, heel blij, mee zijn.
Nope, maar dat komt wel eens voor en op zich vind ik dat nog niet eens zo heel storend, het gezeur achteraf in de kleedkamer was pas storend en het ligt altijd aan iets anders dan de persoon[en] zelf.
Zeker als het al gewoon stroef loopt is voor mij de lol er snel af en ga ik wel even wat anders doen.
Kritiek is altijd goed maar wees daar dan direct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Nope, maar dat komt wel eens voor en op zich vind ik dat nog niet eens zo heel storend, het gezeur achteraf in de kleedkamer was pas storend en het ligt altijd aan iets anders dan de persoon[en] zelf.
Zeker als het al gewoon stroef loopt is voor mij de lol er snel af en ga ik wel even wat anders doen.
Helemaal gelijk.
Zo realistisch heb ik een psver nog nooit gehoord.

Dus kom maar op... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

[...]

Van mezelf weet ik vrij goed als ik slecht (of goed) speel en daar heb ik ook weinig problemen mee om dat te zeggen. Die paar wedstrijden die ik meegespeeld heb gisteren troffen we misschien ook wel redelijke tegenstanders, maar van zulke teams hebben we toch ook wel 's gewonnen. Als je dan geen fatsoenlijke aanval op kunt zetten is het gewoon niet best.

Komende dagen gaat het hopelijk weer wat beter, want we kunnen wel weer wat puntjes gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
theKruid schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:02:
[...]

Helemaal gelijk.
Zo realistisch heb ik een psver nog nooit gehoord.

Dus kom maar op... wat doe ik fout?
1 keer raken he... dan komt alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
M-Opensource schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:25:
[...]

1 keer raken he... dan komt alles goed
Sinds ik zo heet, heb ik al 2x een rode kaart ontvangen.

Ik denk dat EA even niet snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gisteren geweldig...

1 keer raken.....rood....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

theKruid schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:54:
[...]

Sinds ik zo heet, heb ik al 2x een rode kaart ontvangen.

Ik denk dat EA even niet snapt wat ik bedoel.
Kaartje genoeg?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hehe frist flits, jij pakt anders ook altijd aardig je kaartje mee ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Gisteren met Bas, Bravia en King ook al weer een aantal wedstrijdjes gewonnen, dus toch nog weer wat puntjes teruggekregen. Ook voor het eerst een vrije trap vanaf 40 meter gescoord (nadat ik er veel op had geoefend). Dus Hammer je hoeft je geen zorgen meer te maken ;) Hij deed alleen wel pijn aan Bas' ogen, maar dat had volgens mij meer te maken met zijn fysieke gesteldheid :P Toch misten wij wel iemand van de assist op de assist, een waterdrager, iemand die een verbinding is tussen verdediging en aanval, iemand die de bal snel door kan spelen. Een type Dirk Kuijt zeg maar. Helaas zijn die schaars binnen GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wat gebeurd er eigenlijk als je rood krijgt? bedoel, ik snap dat je eruit moet... tis rood... Maar kijk je dan de wedstrijd verder mee of wordt je terug naar de dressing room gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
M-Opensource schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:09:
Wat gebeurd er eigenlijk als je rood krijgt? bedoel, ik snap dat je eruit moet... tis rood... Maar kijk je dan de wedstrijd verder mee of wordt je terug naar de dressing room gegooid?
ik heb een keer gehad, dat ik in een kijkmodus kwam zonder dat ik zelf kon spelen.

HEt is volgens mij altijd zo dat je dan 'any' wordt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:17:
[...]

ik heb een keer gehad, dat ik in een kijkmodus kwam zonder dat ik zelf kon spelen.

HEt is volgens mij altijd zo dat je dan 'any' wordt.
Daardoor krijg je 2 any's en dat is flink lastig spelen.
Meestal ga ik dan maar uit de wedstrijd, om het spelplezier van de huidige any niet om zeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:47:
Gisteren met Bas, Bravia en King ook al weer een aantal wedstrijdjes gewonnen, dus toch nog weer wat puntjes teruggekregen. Ook voor het eerst een vrije trap vanaf 40 meter gescoord (nadat ik er veel op had geoefend). Dus Hammer je hoeft je geen zorgen meer te maken ;) Hij deed alleen wel pijn aan Bas' ogen, maar dat had volgens mij meer te maken met zijn fysieke gesteldheid :P Toch misten wij wel iemand van de assist op de assist, een waterdrager, iemand die een verbinding is tussen verdediging en aanval, iemand die de bal snel door kan spelen. Een type Dirk Kuijt zeg maar. Helaas zijn die schaars binnen GOT :)
Ik ken er 1 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Zaak is wel dat ie goed op de hoogte is van onze regel, dat 1x raken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Make it two :Y

Merk vaak, vooral bijna de mensen die nieuwer zijn, dat er nog te veel met de bal naar de hoeken wordt gerend en men dan vastloopt. Een voorzet dan werkt dan 99% gewoon niet. Het werkt beter als je een stuk doorloopt (als dat kan, heeft geen zin met een blok verdedigers), de verdediging naar je toe trekt en de bal dan afspeelt naar het midden. Dan ontstaat er ruimte voor de pass naar de spitsen toe en vaak ook het doel. Word je van te voren al vastgezet door de verdediging, dan kan je alleen nog maar snel passen en met geluk voor één-tweetjes gaan.

Gisteravond heel veel hoge voorzetten gezien naar de spitsen toe, maar geen één kwam er aan. Daar word je als spits niet blij van. Ook te veel gezien dat er te laat of niet wordt afgespeeld. Met drie verdedigers voor je neus komt die bal dan echt niet meer aan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
[...]

Ik zit me daar de laatste tijd ook steeds meer aan te storen net zoals de irritatie onderling tussen bepaalde spelers. Als ik me toch even op posse en frits mag richten, dat zit niet echt lekker.
Tuurlijk mag er af en toe wel wat gezegd worden, moet ook gewoon kunnen, maar ga het niet steeds op zoeken.

Ook het starten van een wedstrijd als we met veel zijn duurt soms zo lang.
Zeker als we met 7 man zijn. Niemand wil dan een any zijn, dat is ook bijna niet te doen, maar de verdeling over 2 rooms kom dan maar niet op gang, ook al omdat bepaalde mensen steeds met elkaar willen spelen.

Zo dat wilde ik even kwijt, ik ga nu even lekker een weekje met vakantie, zijn jullie lekker van mijn gezeur en gestuntel af.

laterrrr 8)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

king Ray schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:16:
[...]

Ik zit me daar de laatste tijd ook steeds meer aan te storen net zoals de irritatie onderling tussen bepaalde spelers. Als ik me toch even op posse en frits mag richten, dat zit niet echt lekker.
Tuurlijk mag er af en toe wel wat gezegd worden, moet ook gewoon kunnen, maar ga het niet steeds op zoeken.
Ging van de week er ook erg raar aan toe. Er was een wedstrijd waarin Sandeman en Posse in de spits stonden en ik LAM was. Naar m'n idee werd de bal te weinig afgespeeld en speelden we niet geweldig positiespel. Omdat soms de ene spits meer naar de zijkanten trekt en de andere dan zijn positie inneemt, probeerde ik als het nodig was dat gat op te vullen. Werkt vaak goed, die keer niet.

Na afloop was ik best teleurgesteld over het vertoonde spel van ons en maakte een opmerking dat er weer af en toe 'ego' werd gespeeld. Dat was met name omdat de bal niet goed rondging voorin. Het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn als er door een individuele actie wordt gescoord. Maar als het keer op keer niet lukt dan is het slimmer om de bal rond te spelen en af te spelen.

Vervolgens krijg ik Posse over me heen waarin hij tegen me uitvalt, uitscheld, niets waard ben en ik alleen maar in de weg liep. We hadden daarin beiden gelijk moeten kappen, maar de enige die wijs genoeg was om die opmerking te maken, was King. Vanavond zag ik Posse een opmerking maken richting Hammer. En of dat wel of niet terecht was, ik vind dat niet netjes en zei er wat van om wederom weer uitgescholden te worden. Als iemand anders dat had gedaan, had ik er ook wat van gezegd.

Heb je kritiek op iemand, wees dan opbouwend en brandt die persoon niet gelijk af waarbij het persoonlijk wordt. De sfeer wordt er alleen maar slechter van en het slaat over op de rest van 't team. Ik vind het prima als iemand kritiek op mij of iemand anders heeft, maar wees wel respectvol. De afgelopen twee keren was dat absoluut niet zo, ook vanaf mijn kant niet. Ik hoop dat we er van kunnen leren en weer met frisse moed kunnen beginnen.

ps. veel plezier op vakantie, king :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren liep het naar mijn idee een paar potjes erg lekker.

Wat king hierboven ook zegt, soms duurt het gewoon te lang voordat het volgende potje begint.
Als we klaar zijn hoeven we echt niet direct het volgende potje te spelen...
Maar naar een +/- 3 tal minuten zou dat toch mogelijk moeten zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Frits, ondanks dat ik de voorgeschiedenis niet kende zat ik gister met verbazing naar jullie conversatie te kijken.
Kennelijk zit er wat oud zeer tussen jullie en het lijkt me beter dat via dm/psn uit te praten.

Dus van mijn kant het vriendelijk verzoek om er in dit topic verder niet op door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Dat verdelen over de rooms vind ik ook minder.
Ik snap/zie dat sommige graag met elkaar spelen, maar om dat heel de avond vol te houden..
Daardoor krijgt een andere room de mindere goden en de waterdrager.

Die ruzie kon ik wel om lachen.
Frits zat er even naast.
Waren ook weinig sterretjes in de zinnen, dus veel scheldwoorden zaten er niet tussen.

Goeie any die Ro_Bu by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

king Ray schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:16:
Ook het starten van een wedstrijd als we met veel zijn duurt soms zo lang.
Zeker als we met 7 man zijn. Niemand wil dan een any zijn, dat is ook bijna niet te doen, maar de verdeling over 2 rooms kom dan maar niet op gang, ook al omdat bepaalde mensen steeds met elkaar willen spelen.
Als ik in zo'n geval any wil spelen kies ik wel een room. Echter speel ik de laatste tijd weinig any, omdat ik het ook wel 's leuk vind om wat anders te spelen. Nu ik wat meer op de AM positie speel denk ik dat ook wel redelijk in te kunnen vullen. Maar als ik dan geen any speel blijf ik toch wel oog houden voor het verdedigende werk. Bij een corner of vrije trap loop ik over het algemeen al terug om de verdediging te helpen bij een eventuele counter. Soms doet niemand dat, terwijl de kans op een counter erg groot is. Omgekeerd loop ik bij een vrije trap van de tegenstander dan weer eerder naar voren om voordeel te halen uit een eventuele counter.

Wat spelers betreft heb ik zeker m'n voorkeuren, hoewel het bij mij meer om het type spelers gaat. Als je een groepje hebt zonder redelijke spitsen schiet het gewoon niet op. Maar als er dan eenmaal een groepje is waarmee het redelijk draait vind ik het ook wel leuk om daar een hele avond mee te spelen, omdat het samenspelen eigenlijk alleen maar beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Aangezien King mij noemt en frits zijn zegje ook heeft gedaan, vind ik dat ik hier toch ook nog wel even wat op mag zeggen (daarna zal ik er niks meer over zeggen hier op het forum LoneR).

Allereerst Frits, dat van gister heb ik gisteren in de kleedkamer ook al uitgelegd maar je hebt het niet gelezen dan denk ik. Mijn opmerking: "En bedankt Hammer" was omdat hij de 2-0 scoorde binnen 5 minuten waardoor de tegenstander stopte. Iedereen die bij die wedstrijd was zal die gesnapt hebben en het ook als een grap hebben gezien. Waarom jij je er dan over gaat uitlaten snap ik dan ook totaal niet. Je was er niet eens bij. Hoe kun je er dan wat over zeggen (snap ook niet dat je niet meteen je woorden terugnam toen ik dat uitlegde)? De enige reden die ik kan verzinnen is om mij nog even een sneer na te geven n.a.v. van onze discussie/ruzie laatst en dat vind ik kinderachtig (zoals ik gisteren zei). Overigens zei jij toen direct na de wedstrijd iets in de trant van: "ge-ego weer". Jij nam het mij gisteren kwalijk dat ik direct kritiek uitte (wat het dus niet was) op Hammer. Wat doe je dan zelf hier? Is dit geen kritiek soms?

In die wedstrijd liep jij mij een aantal keren voor de voeten. Ik denk dat dit onbewust ging, aangezien jij toch wel iemand bent (denk ik) die in dienst van het team kan spelen. Daarom ben ik hier ook niet over begonnen. Toen jij echter begon over het ge-ego heb ik dit er ook bijgehaald.
Die wedstrijd verloren we niet door ge-ego. Niemand speelde daar voor zichzelf, alleen was deze combinatie van spelers niet erg succesvol. Ik speel zelden voorin met Sandeman en zelden met jou op LAM bijv. Dat het dan niet zo vloeiend loopt als anders is niet ge-ego maar simpelweg omdat we elkaar minder goed begrijpen. Het was heus niet zo dat we overduidelijk de ander aan moesten spelen maar liever zelf voor een individuele actie gingen ofzo. We zagen/konden het niet. Ik kan jou dan ook in die wedstrijd ego noemen aangezien jij ook regelmatig met de bal ging dribbelen, terwijl jij hem eigenlijk af moest spelen. Ik zie dan ook wel in dat jij mij heus niet expres overslaat.

Als ik met aslan, bravia en hammer heb gespeeld, zou ik daarna zelfs RW of Arjan of Bas of wie dan ook uit kunnen maken voor ego. Maar zijn zij dit? Nee. Zij zullen dan wat meer met de bal lopen omdat zij niet precies weten wat ik doe in een bepaalde situatie. Daarmee zijn zij absoluut geen egoïsten. En zelfs als ik met bravia (m'n broer) speel roep ik nog wel eens over de gang: "afspelen!" Je kunt niet alles zien. Ik kan van iedereen minstens 2 of 3 momenten in 1 wedstrijd noemen waarin zij de bal hadden moeten afspelen waarmee diegene een grote kans had kunnen creëren. Dat geldt ook voor mij. Soms bied ik dan ook meteen even bij die persoon mijn excuus aan als het echt een duidelijke was, dat ik dat niet expres deed. Ik heb zelden overduidelijk ge-ego gezien bij GOT en die wedstrijd was dat ook zeker niet het geval. Ongetwijfeld zullen er wel momenten zijn geweest dat de bal niet over werd gespeeld op de juiste momenten, maar dat dat niet gebeurde om bovenstaande redenen.
Overigens dik jij het verhaal wel heel erg aan met dat ik je heb uitgescholden na die wedstrijd. Kruid was erbij en zoals die net al zei ik heb geen rare taal gebruikt. Ik ga niet zeggen dat ik keurig heb gesproken ofzo, maar je moet het niet overdrijven frits.

Verder heb ik geen zin in ruzie, nooit mijn intentie geweest, heb alleen gereageerd op wat jij zei en van het één kwam het ander. Wat mij betreft spreken we de boel dan ook uit via pm's op ps3-accounts. Want ook gister vond ik het niet fijn om samen met je in de spits te spelen omdat alles dan wel onder een vergrootglas komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Posse9 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:39:
Aangezien King mij noemt en frits zijn zegje ook heeft gedaan, vind ik dat ik hier toch ook nog wel even wat op mag zeggen (daarna zal ik er niks meer over zeggen hier op het forum LoneR).
En ik hoop dat de rest dat ook niet doet wat dit specifieke geval betreft, want dit is toch wel één van de laatste topics waar ik m'n modknopjes wil gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Hoe kan het dat als ik any bent, mn backs als een wilde naar voren rennen?
Zie ik een ander any spelen, gaat het allemaal veel rustiger.
Ben ik zo waardeloos, of hebben jullie een taktiek die ik niet heb?

Of is het beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt nog Kruid.

Het feit dat we met zulke cijfers wonnen lag meer aan de tegenstander dan aan het feit dat ik de any was.
Ik zal eens wat vaker any proberen te zijn mochten de andere dit een keertje niet willen.

Ik vind het altijd klote als je de any bent en de bal vliegt er weer op een kutmanier in, waarna je bijv. met 5-0 / 5-1 en dat soort cijfers verliest.

edit: kruid, ik kies altijd die 4222 opstelling en laat de rest ongewijzigd.

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 23-07-2010 14:08 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

theKruid schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:04:
Hoe kan het dat als ik any bent, mn backs als een wilde naar voren rennen?
Zie ik een ander any spelen, gaat het allemaal veel rustiger.
Ben ik zo waardeloos, of hebben jullie een taktiek die ik niet heb?

Of is het beide?
Er is een button om een speler na een pass naar voren heen te laten lopen, maar soms gebeurt het ook wel automatisch (misschien omdat er dan ruimte is ofzo), dan staan ze gewoon ineens links- of rechtsbuiten. Volgens mij weinig aan te doen anders dan de besturing over te nemen en weer terug te lopen.

De tactiek die ik gebruik is die van Nantes, het team waar we eerder altijd mee speelden.
Wii4all schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:07:
Het feit dat we met zulke cijfers wonnen lag meer aan de tegenstander dan aan het feit dat ik de any was.
Ik zal eens wat vaker any proberen te zijn mochten de andere dit een keertje niet willen.

Ik vind het altijd klote als je de any bent en de bal vliegt er weer op een kutmanier in, waarna je bijv. met 5-0 / 5-1 en dat soort cijfers verliest.
Tjah...als any bestuur je meer spelers, die spelers zijn ook nog 's minder goed en het is ook nog 's veelal de verdediging. De kans op fouten is nu eenmaal groter, waarbij zo'n fout ook nog 's sneller een tegendoelpunt oplevert. En dan mag je ook nog 's de fouten van anderen goed maken. Ik probeer vooral rustig te spelen en eerder wat meer naar achteren lopen en het centrum af te dekken zodat men minder goede afspeelmogelijkheden heeft, dan direct naar de man met de bal te rennen. Ziet er leuk uit als je de bal daadwerkelijk overneemt, maar als dat mislukt is de kans op een doelpunt alleen nog maar groter.

[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 23-07-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Lieve vriendjes,

Ik heb er gelukkig niets van meegekregen. Eigenlijk vind ik met jullie voetballen altijd leuk, erger me aan niemand en heb elke dag weer zin om mee te doen.
Dat snelle passen vind ik echt moeilijk overigens, een paar posts terug wordt er uitgelegd dat de hoek inrennen en voorzet geven niet altijd goed werkt. Mijn excuses , ik doe dat best weleens.
Wat ik ook doe: te lang bal vasthouden of verkeerde kant op passen. Het is niet mijn intentie maar ik vind het soms echt heel lastig een goede vrije man te vinden.
Ik geloof ik snel spelen en mooi passen, het gaat niet mis in de intentie maar in de uitvoering. Sommige wedstrijden zijn echt zooooo slecht van mijn kant maar ik bedoel het goed :)

Verder: Bo_Ru inderdaad een goede any. Veel beter dan ik. Ik heb het nu 1x gedaan. 4-1 verloren. Het verdedigen is echt moeilijk. Als er een any nodig is doe ik het, geen probleem maar ik weet zeker dat er beteren zijn.

En nog verder: heb nu alweer zin om met jullie een balletje te trappen. Dit weekend ga ik helaas op vakantie maar misschien pak ik voor die tijd nog een paar potjes mee.

p.s. Ik speel nu met verre tele camera die ik dan met select op mezelf richt. Hoe spelen jullie? Maakt dat veel uit in inzicht in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Aapzak schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:18:
p.s. Ik speel nu met verre tele camera die ik dan met select op mezelf richt. Hoe spelen jullie? Maakt dat veel uit in inzicht in het spel?
Ik speel met de camera gericht op de bal die normaliter ook bij 1 vs. 1 gebruikt wordt. Volgens mij wordt deze door de meeste spelers gebruikt. Je eigen speler loopt dan soms buiten beeld, maar je ziet wel goed wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Aapzak schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:18:

Het verdedigen is echt moeilijk.
En nog verder: heb nu alweer zin om met jullie een balletje te trappen. Dit weekend ga ik helaas op vakantie maar misschien pak ik voor die tijd nog een paar potjes mee.

Wat verdediging betreft: ik ga vaak met mijn 'eigen' verdediger (die ik op dat moment dus bestuur) de gevaarlijkste man waar de bal heen gespeeld kan worden afdekken. Tegelijkertijd duw ik op de knop waarmee je de CPU voor jou druk laat zetten op de man met de bal. Hoewel dit natuurlijk per situatie verschilt want soms moet je 'm natuurlijk ook gewoon met je eigen verdediger aanvallen. Maar of je dit handig vindt is volgens mij erg persoonlijk.
Wat de camera-stand betreft heb ik alles op tele en de metertjes halverwege. Volgens mij zijn dat de standaardinstellingen. Zolang je die meters niet lager doet krijg je er denk ik alleen maar meer overzicht bij, maar ik zie de hoogte van de bal vaak niet meer goed als ik de hoogte van de camera verhoog. Dus dat is ook maar net wat je zelf het fijnst vindt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
aaaaaaaaaargh.... midden in een game... controller begeeft het, 2 knoppen kapot.... pass & shoot. Geen wonder, snapte niet waarom ik maar geen bal wegschoot, 65 open kansen gekregen.

Vanavond ff nieuwe halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Klein poltje om te kijken wat de animo onder de GOT Fifa PS3 clubbers voor Fifa 11 is:

Poll: Koop jij FIFA 11 dit jaar?
Ja, direct zonder te aarzelen
Ja, als hij na een paar maanden 30 eur is
Nee, ik hou het bij Fifa 10
Nee, ik stop helemaal
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=360381&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit: klein tikfoutje, moet kunnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wii4all schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:22:
Klein poltje om te kijken wat de animo onder de GOT Fifa PS3 clubbers voor Fifa 11 is...
Toevallig gister de pre-order geplaatst, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik kom weer in z'n dubio, maar ik wacht de demo even af en zal dan een keuze maken of ik hem koop of niet :)

Zit er dit jaar wel aan te denken om voor fifa 11 te gaan mede door het online veel beter geregeld is dan bij de concurrent :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Waarom gaan er vaak (dezelfde) mensen weg als 't even tegen zit? Dat begin erg op te vallen nu. Net weer een potje waarbij we achter staan en gelijk 3 mensen er uit bij ons. Als je weet dat 't niets wordt, geef dan een PM zodat de rest er ook uit kan. Dit kost ons punten en spelplezier.

[ Voor 3% gewijzigd door Frits Flits op 25-07-2010 16:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het had niets met het wedstrijdverloop te maken en ik denk dat als je opgelet had je dat ook wel gezien. Voor de wedstrijd begon was Posse al weg, omdat ie een vastloper had. Ik zag dat ik hem bestuurde en ben net als Hammer vrij vlot daarna weggegaan.

Any spelen en ook nog 's een spits moeten besturen schiet niet op en dan ben ik gewoon weg. Dat weten de meeste clubspelers en het valt ook wel op als één van de VP's door de any bestuurd wordt. De kans op een overwinning is dan een stuk kleiner, dus dan kun je maar beter stoppen en als dat binnen 5 minuten gebeurt heb je ook nog 's geen puntverlies. Het is toch iets waar je zelf op moet letten, aangezien die tijd vaak te kort is om een berichtje te sturen.

Dat ik soms een wedstrijd afbreek klopt, maar een kansloze wedstrijd spelen heb ik nu eenmaal niet altijd zin in. En al helemaal niet als de tegenstander met zo'n vervelende tactiek speelt en/of als ik any speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Zowel brtk als M-opensource als ik bleven doorspelen en volgens mij hadden we allemaal niet door dat jullie alle drie er uit waren gegaan. Eerlijk gezegd let ik ook meer op 't spel dan wie er uit gaat of wie er geen puntje meer heeft. De enige melding was dat Hammer offline was en hij was geen any. Als de any er mee stopt dan stop ik er ook meestal mee, want dan lukt 't toch 99% niet meer.

Tijdens de wedstrijd kan je inderdaad niets sturen, wel als je er uit bent. Laatst vielen Kruid en King uit de wedstrijd waarna King via PSN een berichtje stuurde dat ze weg waren. Zo wisten we waar we aan toe waren. Vind je dat zelf ook niet handiger voor de mensen die nog in de wedstrijd zitten?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Je ziet toch aan de naam die er boven een speler staat of iemand nog meespeelt of weg is en anders wel aan de manier van spelen? Vroeg of laat valt dat op en als je dan toch een hele wedstrijd speelt, is ook een beetje je eigen keus. Ik vond het in ieder geval wel vreemd dat jullie niet stopten. Geen berichtje sturen was misschien niet handig, maar direct roepen dat wij niet tegen ons verlies zouden kunnen vind ik dan weer niet handig. Ook omdat het in dit geval ook nog 's niet klopte en ik denk dat het percentage dat we voortijdig gestopt zijn ook nog wel meevalt als je kijkt naar de vele wedstrijden die we gespeeld hebben.

Hammer heeft z'n 1000ste doelpunt gescoord *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Als je geconcentreerd speelt dan let je niet wiens naam er boven welke speler staat. Qua speeltijd kan het per wedstrijd verschillen. Als je een tegenstander hebt die heel compact speelt en alles op slot zet dan krijgen weinig spelers de kans om zich met hun talent te profileren. Dat was (of leek) in deze wedstrijd ook het geval. En ik was niet de enige waarbij het niet was opgevallen, dus blijkbaar zijn er meer mensen die geconcentreerd doorspelen zonder te weten dat er al mensen de wedstrijd hebben verlaten. Een berichtje rechts bovenin valt dan wel op.

Daarbij valt het me op dat na 1 of 2 verliespartijen wel mensen weer stoppen, ook tijdens de wedstrijd al. Dat laatste is gewoon doodzonde van de punten. Blijkbaar had ik dat dus bij vanmiddag mis als ik je goed begrijp. Drie spelers waren heel wat om te verliezen. Maar helaas komt het wel voor. Toch een terecht punt dat ik dat vervelend vind en aankaart of vind je van niet?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Tjah, ik speel geconcentreerd en mij valt het wel op, maar misschien komt dat doordat ik veel als any of VM speel. Ik heb over het algemeen vrij goed oog voor welke speler waar loopt op het veld, ook om daarnaar te handelen. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit veel samen met een andere VM voorin te vinden zijn als ik daar ook speel en zal ik sneller richting de backpositie gaan als ik zie dat de any daarmee naar voren loopt.

Voor jou een terecht punt en dat mag je ook best aankaarten, maar zelf kan ik me er niet zo druk om maken als iemand 's voortijdig stopt of stopt na een paar nederlagen. Als het spelplezier op een gegeven moment weg is kun je wat mij betreft maar beter stoppen en kan ik er ergens ook wel begrip voor hebben. Het midden in de wedstrijd stoppen kan vervelend zijn, maar voor de uitslag verandert het ook niet zoveel. Minder gemotiveerd doorspelen doe je de rest van de groep in ieder geval ook geen plezier mee.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 25-07-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hmm, ik was een heel verhaal an het typen en na een refresh zie ik dat Promo het al getypt heeft. :P

Ik stop wanneer ik geen zin meer heb of andere verplichtingen heb en dat komt nou eenmaal vaker voor na een verliespartij dan na een winstpartij, lijkt me logisch.
Wat betreft het d/c verhaal, als any merk je het sowieso als iemand weg is en mis je de any dan merk je dat normaal gesproken ook als speler.
Kortom er is eigenlijk geen probleem want zolang de any wenst door te spelen, hij weet wie er weg zijn, is er geen probleem. ;)

[edit]

Totaal vergeten, Hammer gefeli met je 1000ste! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 25-07-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik merk het ook aan mezelf 2 keer kansloos achter elkaar verliezen met 6-1 / 7-1 dan stop ik er meestal ook na die potjes mee.

Gisterenavond liep het ineens super het spel was niet geweldig goed maar we wonnen wel elke keer. Dat brengt de spelvreugde duidelijk heel erg terug. Net één potje teveel gespeeld ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Heb even een nieuwe taktiek gemaakt voor als ik any speel.
Heb de verdediging minder druk laten zetten en ze van de prozac afgehaald.
Ze lopen nu niet als debielen naar voren.
Resultaat was vrijdag een quit van een 5000pnt team en een 12-0 overwinning.
Hopelijk heb ik het lek boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thekruid, wat ik de laatste paar wedstrijden heb gedaan.
Voorhoede zijn andere spelers, pas vanaf het middenveld is de any de controleur.

Ik zet tactiek op team pressing en ik zet het balkje op defensive, zodat de linie iets verder naar achter staat.
Werkt op zich ok.

---------------------

Dit is geen test
lol ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 26-07-2010 12:26 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
theKruid schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:00:
Dat klinkt indrukwekkend... ben benieuwd om dit in werking te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

theKruid schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:00:
Klinkt veelbelovend! :) Is dit nog steeds de 4-2-2-2 opstelling? In hoe verre moeten de (aanvallende) middenvelders nu (nog) meeverdedigen? Zijn er nog andere dingen waar we op moeten letten als speler?

[ Voor 5% gewijzigd door Frits Flits op 26-07-2010 14:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zo... de verwachtingen zijn geschept.
Ik kan alleen nog maar afgaan volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Wii4all schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:22:
Klein poltje om te kijken wat de animo onder de GOT Fifa PS3 clubbers voor Fifa 11 is:

Poll: Koop jij FIFA 11 dit jaar?
Ja, direct zonder te aarzelen
Ja, als hij na een paar maanden 30 eur is
Nee, ik hou het bij Fifa 10
Nee, ik stop helemaal
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

edit: klein tikfoutje, moet kunnen.
Wat dit betreft; fifa 10 heb ik 2 dagen na de release bij Amazon gekocht voor 25 euro, was een actie. Met een beetje speurwerk kan je vast en zeker fifa 11 ook voor een leuke prijs op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
theKruid schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:24:
Ach, zolang je maar 1x raakt moet het toch goedkomen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

M-Opensource schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:48:
[...]

Ach, zolang je maar 1x raakt moet het toch goedkomen? :D
Zou niet best zijn om de bal maar 1x te raken in de wedstrijd... ;)

Anyway Kruid, kan je nog uitsluitsel/instructies geven voor de rest van de posities?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:24:
Tuurlijk niet, altijd goed om te experimenteren/tweaken. :)
Uiteindelijk gaat het er om wat voor jou als any het prettigste werkt en dan kan het best zijn dat iemand anders totaal niet met jouw tactiek uit de voeten kan.
Zelf heb ik een bloedhekel aan any spelen omdat het switch systeem voor mij totaal niet werkt, ook niet als ik daar de rechter stick voor gebruik terwijl dat ranked of tegen de AI nooit echt een probleem is.

zal wel tussen m'n oren zitten :P

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste