[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:57:
[...]

Ja ik moet ook beter lezen :*) mjah ik zelf doe er ook niet aan dus ik zal het niet geweest zijn.
Oh?
Striptease schreef op maandag 15 februari 2010 @ 00:20:
Sorry dat ik na de 16e min ofso wegging. Het was of mn ps3 kapot slaan of gewoon netjes fifa afsluiten en niet eens aan de ps3 aankomen voordat ik iets geks deed. Maakte toch volgens mij nie uit want na een paar minuten kreeg ik een psn disconnection en liet ik het helemaal voor gezien. Verder vonden jullie mijn omhaal wel geil he ?
:P
ETM schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:20:
Ey guys!

Ik kan het fout hebben (wat ik niet denk) maar moeten er niet nog een paar wedstrijden gespeeld worden voor onze cup? *O*
Je hebt het niet fout, er staat/stond nog een halve finale open tussen Bosluis en Bas4president waar Aslan Hammer in de andere halve finale had verslagen.
Bosluis is inmiddels met pensioen tot Fifa11. * LoneRanger zwaait naar Bosluis :)
Ik kan me voorstellen dat Bos er geen zin meer in heeft om die halve finale na al die tijd nog te spelen.

Wieweet na het WK ofzo nog een keer proberen?
Mag ook wel eerder maar dan doe ik niet mee maar wil dan wel helpen organiseren en loten ofzo mocht er behoefte zijn. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
LoneRanger schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:26:

Wieweet na het WK ofzo nog een keer proberen?
Mag ook wel eerder maar dan doe ik niet mee maar wil dan wel helpen organiseren en loten ofzo mocht er behoefte zijn. :)
Ik zou het wel weer leuk vinden maar ik denk dat er verder niet al te veel animo meer voor zal zijn.
De meeste hebben hun verslaving gevonden in andere games. Als er toch animo voor is wil ik
wel helpen met organiseren hoor ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Ik zou best mee willen doen, ware het niet dat ik nog altijd connectieproblemen heb. Ben ooit 's aan het prutsen geweest met DMZ dat het probleem zou moeten oplossen, maar toen had ik op een gegeven moment helemaal geen verbinding meer... Online 1vs1 doe ik dan ook maar helemaal niet meer. Misschien maar 's op zoek naar een ander modem.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
PromoX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:57:
Ik zou best mee willen doen, ware het niet dat ik nog altijd connectieproblemen heb. Ben ooit 's aan het prutsen geweest met DMZ dat het probleem zou moeten oplossen, maar toen had ik op een gegeven moment helemaal geen verbinding meer... Online 1vs1 doe ik dan ook maar helemaal niet meer. Misschien maar 's op zoek naar een ander modem.
KPN hé?

Heb ik inmiddels ook de deur uit gegooit.
UPC gaat een stuk beter.
Niks geen gezeik met poorten openen.
Gewoon plug en play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Allemaal mooi en aardig, Bas en Aslan zijn dus nog de enige 2 die over blijven in de cup...dan wordt dat dus de finale.

Ondanks dat Aslan volgens mij ook niet meer zo veel Fifa speelt, zal hij de disc nog niet doormidden hebben gebroken of ritueel verbrand.

Dit is verdomme net zoiets als het WK spelen en dan de finale maar niet doen omdat er over 4 jaar wel weer een nieuw WK komt...

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik speel nog elke dag met mn ander account fifia
http://www.easportsfootba...b/stats/PS3/gangstarr1905

Let maar niet op mijn recent matches, bijna alle revanches heb ik gewonnen (pakslaag gegeven zelfs) en vervolgens hebben ze het spel verlaten.. Jaaaa anders zijn hun statistieken verpest op de EA site he en dat is niet zo very very good voor hun statistieken op de site.

Alleen tegen die Amir_Dzeko stond ik 4-1 75ste minnuut voor en 90ste min was het opeens 4-6. KUT. FIFA.

Trouwens ik had al tegen HAM gespeeld en beide potjes gewonnen. Schrijf mij maar op als winnaar, hoef de rest geen moeite te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-06-2010 12:56 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zitten we ons allemaal te schamen, dat het hier zo rustig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

theKruid schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:36:
Zeg...ga jij eens je verjaardag vieren ipv hier op het forum rond te neuzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:36:
Schamen niet, maar ik kan niet ontkennen dat we al dagen in een dipje zitten.
We lijken wel fifa moe. Wat dat betreft komt het WK wel op een goed moment.
Na het WK is iedereen weer zo scherp als een mes.
Vanavond nog 1 poging.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ETM schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:56:
[...]

Zeg...ga jij eens je verjaardag vieren ipv hier op het forum rond te neuzen :+
*O* -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Dat dipje waar we inzitten is nu echt een krater geworden.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

king Ray schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:10:
Dat dipje waar we inzitten is nu echt een krater geworden.
Moet zeggen dat ik er wel iets van meegekregen had, maar mijn bezoekje van een maand geleden aan de Grand Canyon viel redelijk in het niet gisteravond bij het ervaren van de dip die we nu meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Het slaat ook nergens op.
Je speelt gelijk door, maar je VP neemt de bal aan, loopt 2 stappen en speelt dan pas de bal.

Met any verdedig je de bal uit naar de zijkanten, maar de bal gaat recht vooruit.
En ook de gebruikelijke aanname, 2 stappen en dan pas spelen.

En dan de kansen die normaal gesproken zitten, gaan nu op de paal of meters naast.
Zeg me maar waardoor het komt....

Gisteren wel mn 25e vrijetrap gemaakt.
Dus helemaal vergeefs was de avond niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik blijf erbij dat het ook met de opstelling van de tegenstander te maken heeft. Tegenwoordig zie je erg veel teams met een 5-2-3 of soms zelfs 6 man achterin. Helemaal als je met een kleine groep speelt (3 of 4 man) kom je daar met de 2 spitsen nauwelijks doorheen. Andersom heb je het, zeker bij counters, erg moeilijk tegen 3 spitsen.

Dat er op het EA forum door een aantal mensen gevraagd wordt om die custom formations af te schaffen zegt ook wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
theKruid schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:39:
Het slaat ook nergens op.
Je speelt gelijk door, maar je VP neemt de bal aan, loopt 2 stappen en speelt dan pas de bal.

Met any verdedig je de bal uit naar de zijkanten, maar de bal gaat recht vooruit.
En ook de gebruikelijke aanname, 2 stappen en dan pas spelen.

En dan de kansen die normaal gesproken zitten, gaan nu op de paal of meters naast.
Zeg me maar waardoor het komt....

Gisteren wel mn 25e vrijetrap gemaakt.
Dus helemaal vergeefs was de avond niet.
Dat passen was bij mij ook drama, net als het te ver doorlopen.
Laatste potje van mij stond ik spits, en daar moet ik gewoon echt niet staan, wat een drama.
Any bevalt redelijk, en ook m'n oude vertrouwde middenveldersrol ging het tweede potje (vooral eerste helft)
wel lekker.

Wat me wel opvalt zijn die lullige tegengoals die we krijgen. Net buiten de 16 een niet al te hard, draaiend schot in de hoek. Keeper is kansloos...
Op het moment dat dat twee keer in een wedstrijd gebeurt ben je kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
ok dan, ik volg het al een tijdje maar ga dan toch een poging wagen...

Ik krijg de indruk dat de motivatie een beetje weg is, misschien dat wat vers bloed een beetje helpt? M'n VIP is nog maar op 36% (speel FIFA pas paar weken op de PS3, heb het altijd op de 360 gespeeld).

Ben geen grote ster als het op online aankomt, maar dat komt meer omdat ik me fijner voel wanneer ik maar 1 speler bestuur ipv een heel team.

M'n stats zijn hier te vinden: http://www.easportsfootba...ub/stats/PS3/M-opensource
Mocht er een plekje zijn, ik meld me graag aan :)

Speel voornamelijk spits en middenveld, schiet graag goals maar kom ook zeer graag langs de flanken op met een voorzet :)

(edit) ps; M'n oude profile van de 360 http://www.easportsfootba...r-hub/media/360/Flight118

[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 09-06-2010 14:14 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
PromoX schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:57:
Ik blijf erbij dat het ook met de opstelling van de tegenstander te maken heeft. Tegenwoordig zie je erg veel teams met een 5-2-3 of soms zelfs 6 man achterin. Helemaal als je met een kleine groep speelt (3 of 4 man) kom je daar met de 2 spitsen nauwelijks doorheen. Andersom heb je het, zeker bij counters, erg moeilijk tegen 3 spitsen.

Dat er op het EA forum door een aantal mensen gevraagd wordt om die custom formations af te schaffen zegt ook wel iets.
Ik denk dat het hier ook aan ligt. Als je kijkt naar de hoge teams (boven 5K) waar we de afgelopen keren tegen gespeeld hebben, zie dat die allemaal met een custom 5-1-1-3 of 6-1-3 (met de verdedigers op de doellijn) spelen. Ik heb het vermoeden dat dit invloed op onze opstelling heeft waardoor er grote gaten komen tussen onze verdediging en middenveld en dus uiteindelijk ook de aanvallers. Just my thoughts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
we zijn gewoon gehacked.

Hoewel ik behoorlijk gewend ben aan het 4222 systeem wil ik best een ander systeem proberen.
Wel ben ik van mening dat welk systeem je ook speelt je positie houden het belangrijkst is.
Je ziet zeker wanneer je met veel man speelt dat iedereen toch de neiging heeft om naar voren te rennen.
Een uitbraak van de tegenstander is dan dodelijk welk systeem je dan ook speeld.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
iemand zin in een potje clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
okee laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Gisteravond ging het wel lekker. Ham en Sandeman waren weer toppie als any!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wat een break al niet kan doen.

Gister ook wel genoten van Bassists Bas hoor!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:10:
M'n stats zijn hier te vinden: http://www.easportsfootba...ub/stats/PS3/M-opensource
Mocht er een plekje zijn, ik meld me graag aan :)
Nog 1% accomplishment en dan zit je op 40% die je nodig hebt voor aanmelding. :P
Mocht je nog interesse hebben voeg ik je vanavond wel even toe.

Als het een beetje meezit ben ik met een paar weekjes ook weer stabiel/beschikbaar, wieweet net op tijd om de 1000ste overwinning mee te vieren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaarrrrrggggghhhhh!!!!!!!

Met de laatste paar wedstrijden van mij BaP carrière bezig, krijg ik een rottrap van Demichelis in de kwartfinale met het NL elftal....3 wedstrijden geblesseerd. Einde carrière..

GRMBL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
LoneRanger schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Nog 1% accomplishment en dan zit je op 40% die je nodig hebt voor aanmelding. :P
Mocht je nog interesse hebben voeg ik je vanavond wel even toe.

Als het een beetje meezit ben ik met een paar weekjes ook weer stabiel/beschikbaar, wieweet net op tijd om de 1000ste overwinning mee te vieren. 8)
Ja ja... ik zit op de 40%, plus inmiddels wat meer online ervaring... ben veel online aan het spelen de afgelopen dagen en begin af en toe wat te winnen ook :D

Bij deze meld ik me aan voor GoT United :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je hebt een uitnodiging. :)

Verder nog even 3 members verwijderd die er al maanden tussen staan maar nog geen wedstrijd hebben gespeeld.
Het aantal leden staat dan nu weer op 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Gevonden, ik heb 'm geaccepteerd. Voor mij is dit nu wel even nieuw, dus ik heb nog geen idee hoe dit gaat wanneer er een wedstrijd gespeeld wordt. Bovendien, hoe weet ik wanneer we (GOT United) een game spelen?

En dan aan het begin van de game, wijst het zich een beetje vanzelf? Posities kiezen enzo....? Vragen vragen vragen...

Overigens ben ik vanavond voordat Nederland speelt online dus als iemand een potje wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
M-Opensource schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:45:
Gevonden, ik heb 'm geaccepteerd. Voor mij is dit nu wel even nieuw, dus ik heb nog geen idee hoe dit gaat wanneer er een wedstrijd gespeeld wordt. Bovendien, hoe weet ik wanneer we (GOT United) een game spelen?
Over het algemeen is er elke avond wel aktie tussen 20:00 en 0:00, soms wat later.
Je zou evt. wat actieve mensen uit de club toe kunnen voegen, dan zie je vanzelf wel of er mensen Fifa aan het spelen zijn.
En dan aan het begin van de game, wijst het zich een beetje vanzelf? Posities kiezen enzo....? Vragen vragen vragen...
Wijst zich vanzelf.
Wbt positie kiezen, zou je kunnen vragen in de kleedkamer, het ligt er namelijk aan hoeveel spelers er online zijn.
Je kunt trouwens ook gewoon met je VP online wedstrijden spelen buiten de club om, is wel makkelijk om wat te wennen. ;)
Verwacht daar niet teveel van want dat zijn vaak van die ego's die alles zelf willen doen maar voor de feel is het wel prettig.

tip: neem nog even de ts door wbt afspraken en gedragsregels etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
LoneRanger schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Over het algemeen is er elke avond wel aktie tussen 20:00 en 0:00, soms wat later.
Je zou evt. wat actieve mensen uit de club toe kunnen voegen, dan zie je vanzelf wel of er mensen Fifa aan het spelen zijn.

[...]

Wijst zich vanzelf.
Wbt positie kiezen, zou je kunnen vragen in de kleedkamer, het ligt er namelijk aan hoeveel spelers er online zijn.
Je kunt trouwens ook gewoon met je VP online wedstrijden spelen buiten de club om, is wel makkelijk om wat te wennen. ;)
Verwacht daar niet teveel van want dat zijn vaak van die ego's die alles zelf willen doen maar voor de feel is het wel prettig.

tip: neem nog even de ts door wbt afspraken en gedragsregels etc. ;)
Met m'n VP heb ik al meerdere keren online gespeeld, heb het alleen nooit in clubverband gedaan. Dus dat is een beetje nieuw voor me. Maar feit blijft dat ik alleen mezelf bestuur, dus dat zal niet zo'n probleem worden.

Gedragsregels komt in orde, de motivatie is er en dat buitenspel zit erin geramd van vroeger op het veld ;)

(edit) Online teamplay doen met je VP is inderdaad erg gezellig... Constant vrijlopen en dan maar wachten totdat degene met de bal toch weer alleen gaat en mist of zich vastloopt...

[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 25-06-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
hebben we niks meer te melden?
Moeten we het niet hebben over het samba voetbal van gisteren met de 4 geweldige goals van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Top 10 "gespeelde wedstrijden" per 29-06 [vorige 18-04]

1(1)HammerNL1188(406)
2(7)Bas4president828(434)
3(3)King-Ray800(293)
4(4)Arjan1979736(245)
5(-)ITssME576(---)
6(2)Bosluis533(7)
7(6)RW164496(90)
8(5)Aslanboy1905487(63)
9(-)Donaldo90451(---)
1010Posse9407(39)

*laatste kolom is het aantal gespeelde wedstrijden sinds 18-04.
*Bravia en EdTheMad zijn uit de top10 gevallen.
*Totaal aantal wedstrijden: 2205.
*Aantal bekers in de kast: 1958.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Bas en Ham zijn junkies!!! :Y })

[ Voor 10% gewijzigd door ITssME op 29-06-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zegt degene die met stip binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zegt hij die "nieuw" binnenkomt op 5. :P
Kruid is me voor.

Was weer ouderwets gezellig de afgelopen dagen, alleen zit ik af en toe nog met de controls van NHL in m'n hoofd.
Die ene wedstrijd gister dat iedereen de bal steeds aflegde ipv te schieten en de goal-frenzy waren best wel hoogtepunten.
Nu moet alleen nog iemand Jurgen vertellen hoe hij de shirts kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Bij de vorige update (18-04) had ik een Fifa pauze. Geeft dus een vertekend beeld.
PS: King en Arjan zijn ook junkies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren was wel lachuh.

Heb 2 potjes gespeeld todat vi oranje begon.

Ik ben er nu ook weer wat vaker aangezien ik RDR heb uitgespeeld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:59:
Moeten we het niet hebben over het samba voetbal van gisteren met de 4 geweldige goals van mij?
Of die 9-1 8)7

Maar we zijn weer een beetje op de weg terug inderdaad.
Gister ouderwets druk, veel gewonnen en weer 4200 punten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
doe dat nou niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zo, gisteren Posse zn duikkopbal gegeven.
Heb er ook al 2 aan Ray gegeven en ik geloof ook 1 aan Hammer.
Kom bij theKruid voor de perfecte voorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:47:
Zo, gisteren Posse zn duikkopbal gegeven.
Heb er ook al 2 aan Ray gegeven en ik geloof ook 1 aan Hammer.
Kom bij theKruid voor de perfecte voorzet.
Zeg meneer in al zijn bescheidenheid :)
Maar toegegeven je voorzetten mogen er zijn, ze komen ook lekker snel, dus ideaal om tegen aan te duiken.
Ik heb er nog 1 nodig dan heb ik er 5 gehaald.

Leuk dat posse weer eens mee deed, hopelijk zien we hem weer wat vaker ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:45:
[...]

Leuk dat posse weer eens mee deed, hopelijk zien we hem weer wat vaker ;)
Je merkt wel dat hij een tijd niet heeft gespeeld.
Wat een prutser joh.
Al die hoge steekballen die niet aankomen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Haha ja moest weer even wennen kruid. Even een paar potjes straks en dan ben ik weer terug op m'n oude niveau hoop ik! Maar toch nog die verdienste gehaald, die ik in al mijn eerdere potjes niet kon halen, hoewel die meer aan de voorzet lag denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:22:
Haha ja moest weer even wennen kruid. Even een paar potjes straks en dan ben ik weer terug op m'n oude niveau hoop ik! Maar toch nog die verdienste gehaald, die ik in al mijn eerdere potjes niet kon halen, hoewel die meer aan de voorzet lag denk ik :)
Was een leuke binnekommer, 1e kans duikt meneer hem er gelijk in :9
Die hoge balletjes waren lastig, ze vielen steeds net niet goed.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Was leuk om een paar keer mee te spelen, hoop dat ik een beetje kan meedraaien met het niveau. Weet nog niet goed welke positie mij het beste ligt.

Die 11-1 van gisteravond was wat minder prettig trouwens... zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
was druk hoor gisteren.
M-, voor elke posite geldt: blijven overspelen!
1x raken, en positie houden.
Hoef je zo min mogelijk te lopen met dit warme weer.
Het debuut was redelijk. ;)
11-1 is geen zonde maar gewoon kut.
zo en zo hebben we gisteren veel verloren.
Tenminste... ik wel.
Misschien zat ik steeds in de verkeerde groep.
Ik miste vaak een goede spits in de groep.
Zelf ben ik een hark als spits, dat wil ik zo min mogelijk doen.
Wel een verschil met 2 dagen geleden.
Zaten we om 10 uur met zn 3en..gisteren met 14 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Het snel tikken ging af en toe mis ja, zal daar op letten. Alleen bij die 11-1 zaten die gasten er zo kort op dat het wel heel lastig werd gemaakt...

Ben zelf ook geen topspits, daarvoor is m'n VP nog echt te traag, dus ik blijf wel rond het middenveld hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
M-Opensource schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:32:
Het snel tikken ging af en toe mis ja, zal daar op letten. Alleen bij die 11-1 zaten die gasten er zo kort op dat het wel heel lastig werd gemaakt...

Ben zelf ook geen topspits, daarvoor is m'n VP nog echt te traag, dus ik blijf wel rond het middenveld hangen :)
Maar het ging redelijk.
Bij mijn debuut zat EA sports eraan te denken om mijn acount in te trekken, omdat ik alle ballen de noordzee in schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Maar het ging redelijk.
Bij mijn debuut zat EA sports eraan te denken om mijn acount in te trekken, omdat ik alle ballen de noordzee in schoot.
hopelijk doen ze dat alsnog ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ach M....in een groep komen die al een paar maanden een paar keer per week samen speelt is altijd lastig. Komt vanzelf wel goed.

Even over de 1-11.... dat was tegen een 6k team. En de meeste van die lui spelen met de meest bagger opstelling die deze fifa ooit heeft voortgebracht (alle verdedigers op de achterlijn en 3 spitsen tegen onze achterlijn). Komt nog eens bij dat ik geen super any ben. You do the math ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Paar leuke games gisteravond, ben eindelijk aan wat scoren toegekomen in de spits... 6 goals :D
Heb een aantal van jullie op PSN toegevoegd, misschien leuk voor head-to-head matches als het rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Zaterdag was samda dag.
Leuk ook dat iedereen zn plekkie kende.

----------arjan-------------
arjan arjan arjan arjan
-------RW theKruid-----
Frits---------------Itssme
--------Jurgen king-------

Zaten goeie goals tussen.
tegen de samba's van Ray zat er goed in.
Ook een paar keer vanuit onze eigen 16 1x raken tot in de goal van de tegenstander.
En bijna allemaal zevenklappers.
Moeten we vaker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Zaterdag was een leuke avond, er werd lekker snel gespeeld en niet te veel gelopen met de bal.
We scoorde inderdaad erg veel. Iedereen bleef goed op positie spelen en er ontstonden vele
automatismes door de vaste posities. Tegen die Sambas was de lange bal van achteruit precies goed ik kon niet anders dan hem in een keer te nemen, mijn hemel wat was die hard zeg.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat ik echt klote vind, gisteren speel je een potje.
Tegenstander verprutst een kans.
Wij spelen het mooi uit, goeie kopbal, goal...en dan binnen 2 minuten nadat het potje startte gaan die gasten weg....

Echt niet normaal.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Of die schijt hagenezen die elke keer bij het opstarten al vluchten.
Geloof wel 4x achter elkaar.
met hun kut matjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand die hier zo'n toetsenbordje op zn ps3 controller heeft zitten?
Bevalt het? Zit het de triggers in de weg?
en werkt het ook in het chatmenu van de fifa?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:54:
Ik wil zo'n ding ook gaan kopen, zit nu met een USB toetsenbord wat nogal onhandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:54:
Ik heb daar wel 's aan zitten denken, maar het lijkt me niet echt handig met die kleine toetsen. Ik zie dan meer in http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/3616.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
M-Opensource schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:56:
[...]

Ik wil zo'n ding ook gaan kopen, zit nu met een USB toetsenbord wat nogal onhandig is.
Ik doe het nog ouderwets zonder toetsenbord, tegen de tijd dat ik een zin heb staan in de chat zit iedereen al in de room te wachten 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:17:
[...]

Ik doe het nog ouderwets zonder toetsenbord, tegen de tijd dat ik een zin heb staan in de chat zit iedereen al in de room te wachten 8)7
dat heb ik nou ook elke keer.

maar ook bij messages in de rust, zit ik af en toe te kutten.

59,99 vind ik een beetje duur voor een toetsenbordje wat los door het huis slingert.

Deze zag ik in de winkel:
http://www.bol.com/nl/p/g...B3B94FEB8DC8C5C4D6.ps2623

[ Voor 43% gewijzigd door Wii4all op 05-07-2010 14:57 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die schijnt nogal breekbaar te zijn nadat je hem erop hebt gezet.

Ik ga deze denk ik bestellen:
http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:44:
[...]

Die schijnt nogal breekbaar te zijn nadat je hem erop hebt gezet.

Ik ga deze denk ik bestellen:
http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html
Wat heb jij eigenlijk te melden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:03:
[...]

Zegt hij die "nieuw" binnenkomt op 5. :P
Kruid is me voor.

Was weer ouderwets gezellig de afgelopen dagen, alleen zit ik af en toe nog met de controls van NHL in m'n hoofd.
Die ene wedstrijd gister dat iedereen de bal steeds aflegde ipv te schieten en de goal-frenzy waren best wel hoogtepunten.
Nu moet alleen nog iemand Jurgen vertellen hoe hij de shirts kan wisselen.
Ik weet ondertussen al hoe je de truitjes moet wisselen, nu nog te weten komen hoe ik kan zien welke truitjes de tegenpartij aanheeft om te weten wanneer het nuttig is om te wisselen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:28:
[...]

Ik weet ondertussen al hoe je de truitjes moet wisselen, nu nog te weten komen hoe ik kan zien welke truitjes de tegenpartij aanheeft om te weten wanneer het nuttig is om te wisselen.
;)
Die shirtjes zie je zowel bij ons als bij de tegenpartij achter de namen staan. Die zie je vaak dan ook enkel duidelijk als mensen nog niet bevestigd hebben. Ik hoop dat ze dat voor FIFA 11 toch anders oplossen. Het is ook niet zo dat er geen ruimte is om die shirtjes (en eventueel broeken) er ergens naast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:51:
[...]

Wat heb jij eigenlijk te melden dan?
hehe, was alleen maar om te laten weten welke ik bestel.
Als je nog info wilt dan zal ik het wel laten weten LEL ;)

Srry voor die tweede any partij van mij dat was superslecht.
De eerste viel nog een klein beetje mee. (maarja jij draaide je elke keer vast in de verdediging van de tegenpartij je leek robben wel de eerste helft tegen brasil) ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ik had een partij lag.
Op een gegeven moment bleven ook de gele lijn en de rode lijn aanwezig op het veld na elke buitenspelval.
Leek wel een rugby veld met al die lijnen.
Het was iig drama bij mij.
Ook na het opnieuw opstarten bleef het haperen en schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Met m'n Frits (oftewel Pipo vanavond) ging het vanavond wel lekker. Meestal sta ik RVM of RAM, vanavond bijna overal LS. Elke wedstrijd wel gescoord, soms vaker. De paar laatste offline wedstrijden hebben wel mee geholpen om in die flow te zitten. Jammer dat de wedstrijden vanavond zelf verder zo stroef gingen. Als we gingen verliezen dan verloren we ook goed. Gingen we winnen dan kapte de tegenstander er mee..

Overigens vind ik nog steeds, niet slecht bedoeld naar anderen, dat 't samenspel met king-ray in de spits nog steeds 't fijnste werkt als ik daar ook sta. Van hem weet ik 9 van de 10 keer wel wat hij gaat doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ray is een held.

Zelf moet ik geen spits spelen.
Ik weet zelf niet eens wat ik ga doen, laat staan een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Frits Flits schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:09:
Met m'n Frits (oftewel Pipo vanavond) ging het vanavond wel lekker. Meestal sta ik RVM of RAM, vanavond bijna overal LS. Elke wedstrijd wel gescoord, soms vaker. De paar laatste offline wedstrijden hebben wel mee geholpen om in die flow te zitten. Jammer dat de wedstrijden vanavond zelf verder zo stroef gingen. Als we gingen verliezen dan verloren we ook goed. Gingen we winnen dan kapte de tegenstander er mee..

Overigens vind ik nog steeds, niet slecht bedoeld naar anderen, dat 't samenspel met king-ray in de spits nog steeds 't fijnste werkt als ik daar ook sta. Van hem weet ik 9 van de 10 keer wel wat hij gaat doen.
Ik ben een groot voorstander van 1 keer raken, soms vind ik nog steeds dat er teveel gelopen word.
Om dan goed positie te kiezen is zo lastig. Vaak kan je iemand met een snelle pas in 1 keer vrij voor de goal zetten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Volgende week op vakantie, nu is 't ff te warm om achter de PS3 te gaan zitten.
Heb wel weer zin om weer eens een potje mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik zie net dat we nog 11 overwinningen verwijderd zijn van de 1000 en Hammer nog 138 doelpunten verwijderd is van de 1000. 8)
Onze winstpercentage staat momenteel op 42,4%
Totaal aantal doelpunten: 5728.
Hammers aandeel: 15%
Bas' aandeel: 12,6%
Ray's aandeel: 9,9%

Met Posse09 in de gelederen is de winstkans het grootst namelijk 54.8%
Posse09 loopt 1.05 doelpunten per wedstrijd gevolgd door Bosluis met 0.96 dp/w.

ITssME en Jurgen zijn de grote tackle-koningen met 61% gewonnen tackles op de voet gevolgd door Sandeman en ETM met 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Binnenkort kom ik ook weer wat potjes mee spelen, is al weer even geleden.

Ik speel momenteel 2010 FIFA World Cup South Africa omdat ik deze twee weken geleden toevaliig voor weinig (€ 19,00) kon scoren. Het voelt echt als een 'tussen' FIFA, al hoop ik wel dat ze nog wat meer aan de graphics gaan doen voor FIFA 11, want dit kan echt beter als in FIFA 10 en 2010 FIFA WC SA. Als de gameplay in ieder geval maar ijzersterk wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:14:
Ik zie net dat we nog 11 overwinningen verwijderd zijn van de 1000 en Hammer nog 138 doelpunten verwijderd is van de 1000. 8)

ITssME en Jurgen zijn de grote tackle-koningen met 61% gewonnen tackles op de voet gevolgd door Sandeman en ETM met 60%.
dat kan alleen maar beter worden, heb vanmiddag weer +4 behaald op slidings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:14:

Duidelijk dat ik de waterdrager ben.
De man van de verbinding tussen verdediging en aanval.
De man van de asist op de asist.
De Dirk Kuyt van GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

als er ruimte is zou ik ook weleens mee willen doen, PSN-id: Aapzak
Ben absoluut geen ster maar probeer echt positie te houden, ook achterin.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Aapzak schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:09:
als er ruimte is zou ik ook weleens mee willen doen, PSN-id: Aapzak
Ben absoluut geen ster maar probeer echt positie te houden, ook achterin.
Met 80% voldoe je ruim aan de eisen, uitnodiging verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisteravond 6 potjes gespeeld, allemaal als any, 5 gewonnen 1 gelijk :) Ging weer ouderwets lekker. Iedereen speelde super, zelfs tegen een bijna 7000 punten team gewonnen.

Ik zal de komende tijd weer wat vaker wedstrijden met de club spelen.

Eigenlijk best wel gaaf om te zien dat er nog steeds zo veel animo is. Bij Fifa09 zijn we toen ook met een club begonnen maar dat viel al snel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dit loopt gewoon door tot fifa 11 ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Benieuwd wat EA gaat verzinnen om het uit te breiden.
Waarschijnlijk verlenging en penaltys erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 08:14:
Gisteravond 6 potjes gespeeld, allemaal als any, 5 gewonnen 1 gelijk :) Ging weer ouderwets lekker. Iedereen speelde super, zelfs tegen een bijna 7000 punten team gewonnen.

Ik zal de komende tijd weer wat vaker wedstrijden met de club spelen.

Eigenlijk best wel gaaf om te zien dat er nog steeds zo veel animo is. Bij Fifa09 zijn we toen ook met een club begonnen maar dat viel al snel stil.
En ik maar denken die zien we pas weer terug bij fifa 2011. Maar leuk dat je weer wat vaker komt spelen bos.

Als we zo door gaan is het te hopen dat er bij fifa 2011 vijf rooms zullen zijn, het zal in het begin dringen worden om er bij te zijn :)
Maar wel pas aanmelden zodra je op minimaal 40% staat he, wat zal er veel gespeeld worden de eerste paar dagen :)

gister ook een paar leuke potjes gespeeld, mooie goals gezien ook. Die 2-1 van kruid vlak voor tijd, vrije trap van RW van een meter of 30, we worden nog steeds beter.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik vond mijn afstandschot/schuiver mooier.
Buitenkantje voet.
Daardoor kwamen we ook terug in de wedstrijd, die we later ook zouden winnen.
Maar die binnenkant paal in de laatste minuut was ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zou graag de re-match optie willen zien.
Zoals gisteren bij die 1-1 in de 90ste minuut toch leuk om nog een keer tegen die gasten te spelen.

Je krijgt dan bijv. 1 minuut om een rematch te kiezen of wat ook kan is dat je terugkomt in het scherm wat na de kleedkamer zit en dat wachtende members dan toch kunnen meedoen vanuit de chat room.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Klopt het dat het wennen is tussen aan het verschil tussen on- en off-line spelen of moet ik mijn netwerk tweaken. Het duurt wat langer voordat een pop omdraait of begint te rennen. Ook aannemen van de bal en doorpassen lijkt een andere timing te vereisen.

Als het wennen is betekent dat dat ik beter het offline links kan laten liggen of combineren jullie dat wel?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aapzak schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:57:
Klopt het dat het wennen is tussen aan het verschil tussen on- en off-line spelen of moet ik mijn netwerk tweaken. Het duurt wat langer voordat een pop omdraait of begint te rennen. Ook aannemen van de bal en doorpassen lijkt een andere timing te vereisen.

Als het wennen is betekent dat dat ik beter het offline links kan laten liggen of combineren jullie dat wel?
Online spelen is idd anders.
Schuinbewegingen kan je beter achterwege laten.
Ons motto is 1x raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LA FRONTERA FC

TiiToOsSS
Rastafar_18
MeLo15_16
Brigada_C_T_Alfa
zZ-BuSQueTs-Zz

lijers zijn dat zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:13:
LA FRONTERA FC

TiiToOsSS
Rastafar_18
MeLo15_16
Brigada_C_T_Alfa
zZ-BuSQueTs-Zz

lijers zijn dat zeg..
Voor diegenen die er niet bij waren, opzich een vrij makkelijke tegenstander maar toen we eenmaal met 4-0 voor stonden maakten zij misbruik van een bug waardoor de bal spelen verder onmogelijk was en de tijd stil blijft staan in de hoop dat de tegenstander dan maar weggaat en zij een 3-0 overwinning krijgen.
Aan hun uitslagen te zien gebruikten ze die bug wel vaker maar ze hebben ook nog aardig wat 0-3 verliespartijen dus het kan best zijn dat die bug ook tegen hun gebruikt is of dat er anderen zijn met meer geduld.
Onsportief omdat heel duidelijk was dat het geen ongelukje was dus mocht je ze tegen komen gelijk afkappen en hopen dat het geen nieuwe trend is.

Verder een succesvolle avond, kan me niet herinneren verloren te hebben gister en bij vlagen briljant voetbal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Aapzak schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:57:

Als je draadloos speelt is het verschil nog groter trouwens.

Het beste kun je bedraad spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:02:
[...]

Voor diegenen die er niet bij waren, opzich een vrij makkelijke tegenstander maar toen we eenmaal met 4-0 voor stonden maakten zij misbruik van een bug waardoor de bal spelen verder onmogelijk was en de tijd stil blijft staan in de hoop dat de tegenstander dan maar weggaat en zij een 3-0 overwinning krijgen.
Aan hun uitslagen te zien gebruikten ze die bug wel vaker maar ze hebben ook nog aardig wat 0-3 verliespartijen dus het kan best zijn dat die bug ook tegen hun gebruikt is of dat er anderen zijn met meer geduld.
Onsportief omdat heel duidelijk was dat het geen ongelukje was dus mocht je ze tegen komen gelijk afkappen en hopen dat het geen nieuwe trend is.

Verder een succesvolle avond, kan me niet herinneren verloren te hebben gister en bij vlagen briljant voetbal. :)
ik kreeg ook nog eens een PM van die lijers zeg. hopelijk pakt ea dit aan :(

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Kansloze figuren inderdaad.

Ik heb wel al 's eerder gelezen over de bug en het is nu volgens mij voor het eerst dat het zo misbruikt werd. Verder de afgelopen dagen veel leuke wedstrijden gespeeld en het valt me ook mee dat iedereen nog zo actief is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Idd, Bosluis refereerde er laats nog aan dat het club gebeuren rond Fifa09 vrij snel een stille dood is gestorven.
Ook wel opvallend dat een redelijk deel van de actieve leden van buiten got komen/kwamen en inmiddels succesvol geassimileerd zijn. :P
De club bestaat nu ruim 250 dagen en we hebben bijna 2500 wedstrijden gespeeld wat een gemiddelde is van 10 wedstrijden per dag.
Het blijft gewoon leuk om te spelen en de sfeer is uitstekend. :Y
Ik denk dat, vooral in het begin, het wel geholpen heeft elkaar gewoon te zeggen waar het op staat toen er nog wel eens wat aan de hand was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Oh man, echt waar. Allemaal van die gastjes die de wedstrijd op een gegeven moment afsluiten, ik krijg de punten wel, daar gaat het niet om, maar ik wil gewoon die wedstrijd uitspelen. Erg vervelend. Als je een keer een wedstrijd wil spelen (en ik sluit niet af): PSN = Poelman2008

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@loneranger helemaal mee eens.

Er zijn duidelijke afspraken wie any / wie regelt wat etc, das wel het mooie ervan, anders had het maar een onsamenhangende boel geweest waar binnen de kortste keren niemand meer langs had gekomen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Die bug ken ik niet, ff op google zitten zoeken naar niet veel gevonden. Welke is dit?

Het lijkt mij ook slimmer om bedraad te gaan spelen idd, ik had gister echt last van die timing. Kon op veel momenten de bal gewoon niet wegkrijgen. Soms krijg je 'm en is het handiger om een of twee meter te dribbelen zodat je een vrijlopende spits net wat beter kan aangeven... Echter is dat online veel lastiger :(

Had gister wel een paar mooie voorzetten in de paar games die ik speelde... hoop dat dat een beetje goedmaakte voor m'n geklungel af en toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:28:
Die bug ken ik niet, ff op google zitten zoeken naar niet veel gevonden. Welke is dit?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jMs82YImXbI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Thanks... weird one, nooit tegen gekomen, is deze dan zelf te veroorzaken of kwam ie voorbij en maakten ze er gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Thanks... weird one, nooit tegen gekomen, is deze dan zelf te veroorzaken of kwam ie voorbij en maakten ze er gebruik van?
Ik heb em 1 keer eerder meegemaakt wat een ongelukje was maar hij is dus reproduceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Bij een vrije bal gaat 1 speler zo staan dat de bal tussen z'n benen ligt. Degene die de vrije bal neemt tikt hem zo zacht als maar kan tegen hem aan en dan gebeurt er dus niks meer :S
Lijkt mij geen ongelukje. Snap de lol er ook niet van. Oké je wint, maar wat is daar leuk aan? Gaat er toch gewoon om dat je een leuk potje fifa kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:28:

Het lijkt mij ook slimmer om bedraad te gaan spelen idd, ik had gister echt last van die timing. Kon op veel momenten de bal gewoon niet wegkrijgen. Soms krijg je 'm en is het handiger om een of twee meter te dribbelen zodat je een vrijlopende spits net wat beter kan aangeven... Echter is dat online veel lastiger :(

Had gister wel een paar mooie voorzetten in de paar games die ik speelde... hoop dat dat een beetje goedmaakte voor m'n geklungel af en toe :D
Ik denk dat het ook wel zal helpen als je nog wat meer accomplishments voltooid. Je zit nu op 54%, als je zo rond de 80% zit reageert en beweegt je vp al veel minder als een houten klaas... ;) Dus vooral ball skills, passing, mental etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Tegen ons is het wel vaker gebeurt.

Ze kunnen zoiets heel simpel oplossen lijkt me, alleen daar neemt ea gewoon de tijd niet voor ivm. de wk editie die dit jaar moest uitkomen en ivm. de ontwikkeling van fifa 11 die natuurlijk weer optijd moet uitkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 14-07-2010 15:05 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Behoorlijk irritante bug dus, bijna nog vervelender dan mensen die disconnecten wanneer ze achter staan.

Gister vroeg in de avond was wel mooi, Bas (dacht ik) schoot er drie in binnen paar minuten en weg waren ze. Had nog mooi prijsschieten kunnen worden.

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste