7-7 was echt schitterend
dieptepunt: 1-0 voor staan en in de 90ste minuut er twee tegen krijgen tegen jawel, duitsers..
dieptepunt: 1-0 voor staan en in de 90ste minuut er twee tegen krijgen tegen jawel, duitsers..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Burp
Mede mogelijk gemaakt door: Aslanboy1905, Posse, King-Ray, BasforPresident en Bravia87.Win 10 consecutive matches (4)
4 May 2010 17:32
Overall Progress: 10 of 10 (100%)
PSN: Bravia87
[ Voor 40% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-05-2010 18:14 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik moet ook zeggen dat we heerlijk stonden te spelen. Wat een nivo zeg.Bob87 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:37:
Eindelijk binnen!!!!![]()
![]()
[...]
Mede mogelijk gemaakt door: Aslanboy1905, Posse, King-Ray, BasforPresident en Bravia87.
hand in hand
nieuwe uitdagingen kerel, 5000 punten grens bijvoorbeeldPosse9 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:46:
Ging echt super vanmiddag. Eerst alleen ik, king-ray en aslan. We verloren het eerste potje nog maar daarna begonnen we ineens heerijk samen te spelen en te winnen. Later kwam BasForPresident er nog bij die ook super speelde als RAM. Toen King wegging met Bravia als vervanging in de spits hebben we de laatste 4 ook nog gewonnen (wel onze tegenstanders zelf uitgekozen). Laatste potje was wel billenknijpen: kwamen heel snel achter, maar wonnen uiteindelijk toch nog!
We hebben wel besloten nu maar bij Got op ons hoogtepunt te stoppen
hand in hand
Only fools are enslaved by time and space.
hand in hand
[ Voor 67% gewijzigd door Wii4all op 05-05-2010 10:40 ]
Burp
Volgens mij bedoelen ze daarmee L1 + driehoekjeWii4all schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:39:
Nogmaals: Helden!
Nu nog wat trophies voor de ranking halen....
Nog even een vraag die jullie vast weten:
Ik wil de acc. halen '2 lobbed pass in 2 consecutive matches...'
Dat is toch gewoon een pass geven met het vierkantje waaruit gescoord wordt?
Ik deed dat volgens mij gister maar het aantal werd nite opgeteld na de wedstrijd.
Een hele rij microsoft certificeringen.
[ Voor 78% gewijzigd door Bosluis op 05-05-2010 13:12 ]
Volgens mij mag dat geen voorzet zijn met het vierkantje, dus als ie de bal automatisch voor het doel slingert als je naast de 16 loopt. Het beste kun je dus vlak voor het strafschopgebied een stukje naar binnenkomen en dan de bal naar je spits toespelen met het vierkantje (volgens mij had ik 'm zo gedaan).Wii4all schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:39:
Nog even een vraag die jullie vast weten:
Ik wil de acc. halen '2 lobbed pass in 2 consecutive matches...'
Dat is toch gewoon een pass geven met het vierkantje waaruit gescoord wordt?
Ik deed dat volgens mij gister maar het aantal werd nite opgeteld na de wedstrijd.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:58:
hebben jullie nooit problemen met de spraak in fifa?
Altijd als we club spelen is er wel gekloot met spraak. Of we horen elkaar totaal niet, of er is 1 iemand die de rest weer niet hoort. Word daar echt gek van. Iemand een tip daarvoor?
We gebruiken allemaal gewoon de headsets van ps3, en hebben dit in andere games totaal niet.
We hebben allemaal ook nat type 2
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Je kan het redelijk snel doen door je speler in een 5 sterren team te plaatsen.Michaelslijpkop schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:36:
Als het goed is krijg ik morgen FIFA 10 binnnen :-)
Hoe lang duurt het ongeveer voor ik die 40% heb gehaald met de VP?
Burp
Zat tie zich nou af te rukken op zn eigen foto en liet hij ons wachten op zn orgasme?king Ray schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:16:
Gisteravond wederom wat potjes gespeeld. Het was lekker druk weer.
Laatste potje wilde ik nog spelen met As en Posse er ook weer bij.
Jammer dat aslan zoooo lang zat te wachten met het starten van de wedstrijd dat ik maar weg ben gegaan.
Ik geef ham de schuld, ik wou hem iets vragen hij negeerde metheKruid schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:21:
[...]
Zat tie zich nou af te rukken op zn eigen foto en liet hij ons wachten op zn orgasme?
Ik hield het iig gelijk voor gezien.
[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 06-05-2010 13:07 ]
Gek heStriptease schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:07:
[...]
Ik geef ham de schuld, ik wou hem iets vragen hij negeerde me.
hand in hand
Helemaal te gek jongens! En dat nog wel op mijn verjaardagBob87 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:37:
Eindelijk binnen!!!!![]()
![]()
[...]
Mede mogelijk gemaakt door: Aslanboy1905, Posse, King-Ray, BasforPresident en Bravia87.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Schimmelinfectie opgelopen?ETM schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 03:18:
[...]
Mijn handen jeuken stiekem toch al weer een beetje...
En heb je al chicks gezien ? Daar gaat het om of niet soms?. Ik ben jaloersETM schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 03:18:
[...]
Helemaal te gek jongens! En dat nog wel op mijn verjaardagKomt helaas toch op de 2e plaats na mijn verjaardag in Vegas gevierd te hebben
![]()
Nu in San Francisco aangekomen via de Golden Gate en kan de aankomende paar dagen even fatsoenlijk internetten. (Dus Bas als je wat kwijt wilt) of dat ik nog wat mee moet nemen
Ik zit nu in Hotel union square. Echt vetjes
Over een week weer terug in nederland.
Mijn handen jeuken stiekem toch al weer een beetje...
[/verslaafd][/]
[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-05-2010 13:16 ]
Verwijderd
Nog even flink door trainen dan, je moet minimaal 40% accomplishments hebben en 16% is dus te weinig.Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:25:
Hallo ik wou ook nog wel meedoen met jullie fifa 10 club.
[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 08-05-2010 19:32 ]
ok dan kruid, werd wel tijd hoortheKruid schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:10:
Nog 1 sliding en dan heb ik er 100.
Dan komt er geen muisie meer doorheen.
Is dat nieuws of niet?
hand in hand
Ben idd al een maand aan het glijden en het heeft me heel wat kaarten gekost.
Burp
Verwijderd
Volgens mij zijn het verschillende voorzetten. Dus snelle voorzet en lage voorzet over de grond.theKruid schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:50:
[...]
Ben idd al een maand aan het glijden en het heeft me heel wat kaarten gekost.
Hoe zit dat met 2 verschillende pases naar een teamgenoot?
Ik lob, geef een hoge steekpase, of over de grond, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Net als dat gezeik met flair. (paseer 5 tegenstanders)
Ik dribbel uit mn eigen 16 naar de andere kant en leg hem in de kruising, maar ik krijg het niet voor elkaar.
hand in hand
Verwijderd
Hoe kan jij zien dat zijn VP 16% van de accomplishments heeft?LoneRanger schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:31:
[...]
Nog even flink door trainen dan, je moet minimaal 40% accomplishments hebben en 16% is dus te weinig.
Gefeli Ed!
In z'n profiel op www.easportsfootball.co.ukVerwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:42:
[...]
Hoe kan jij zien dat zijn VP 16% van de accomplishments heeft?
Ah, dat dribbelen ga ik dus even voor zitten.king Ray schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:11:
[...]
Volgens mij zijn het verschillende voorzetten. Dus snelle voorzet en lage voorzet over de grond.
Je moet voor flair uitsluitend verdedigers voorbij dribbelen.
5 verdedigers ja, heb je heel de wedstrijd de tijd voor.theKruid schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:44:
[...]
Ah, dat dribbelen ga ik dus even voor zitten.
5x een verdediger voorbij en dat hoeft niet in 1 dribbel?
Ik heb ook even gezeten voor 8 kopsteekballen..
Maar nee hoor...
Maar de slidings heb ik.
Redde ik je gisteren toch mooi 2x mee bij de 5-5 wedstrijd.
Wel link zo in de 16.
hand in hand
Verwijderd
Ach man, breek mij de bek niet open. Gister heb ik 1 potje normaal kunnen spelen toen we met z'n 3en waren.. voor de rest alleen maar gestotter.. Ben ik eindelijk weer eens online, ben eigenlijk gelijk weer afgekicked.king Ray schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:20:
[...]
Verder had ik de laatste 2 wedsrijden verschrikkelijk veel last van lag, niet normaal.
Zowieso weer meer last van de laatste tijd, net als de vele DC bij veel spelers, erg vervelend.
Er zal wel weer een update aan komen
Ik vond het al zo vreemd, rw online, rw offline en dat een stuk of 10 achter elkaar.LoneRanger schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:33:
e.e.a zal wel te maken hebben met Fifa-WC en dus een zware belasting op de servers van EA.
Toen Fifa10 net uit was was het ook regelmatig lag en d/c 's.
Wees blij dat je daarnaast niet ook nog eens een klapperlijn hebt zoals ik wat meer dan 5 minuten spelen helemaal onmogelijk maakt.
[ Voor 8% gewijzigd door king Ray op 14-05-2010 08:34 ]
hand in hand
Als dank een foto door mij gemaakt voor jou terugLoneRanger schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:31:
[...]
Nog even flink door trainen dan, je moet minimaal 40% accomplishments hebben en 16% is dus te weinig.
Gefeli Ed!
hand in hand
Ben je die 1 tegen 1 nederlagen in die tussentijd soms ook vergeten?theKruid schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:27:
Ik weet idd niet wat EA loopt te kutten met die servers.
Je kan gewoon geen wedstrijd meer uitspelen.
Of je pleurt eruit, of je hebt lag.
Eergisteren zo erg dat de keeper de bal pakte en daarna pas mn verdediger reageerde en de bal uit de keeper zn handen schopt over de achterlijn.
Gisteren hadden we zoveel vertraging dat ik naar bed ben gegaan en ik kijk net op ea sport en zie dat het 5-5 is geworden.
hand in hand
Och heden, hij heeft ook een keer gewonnen.king Ray schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:58:
[...]
Ben je die 1 tegen 1 nederlagen in die tussentijd soms ook vergeten?
Gisteren geen lag gehad, was weer goed te doenLoneRanger schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:17:
Geen idee of jullie in de eerste weken na het uitkomen van Fifa10 clubs hebben gespeeld maar toen was het ook misère wbt lag, idem trouwens na elke server-update.
Vergeet niet dat met het uitkomen van Fifa WC er ineens weer extra veel mensen online zijn.
Zal vanzelf wel weer slijten.
hand in hand
Voor trage mensen zal dit wel goed zijn.king Ray schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:41:
[...]
Gisteren geen lag gehad, was weer goed te doen
Ik ben er ook wel weer, tot een uurtje of 10. Daarna gaat het allemaal te snel voor mij.theKruid schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:31:
Dan zal ik vanavond even aan de bak gaan.
hand in hand
Teveel naar american football gekeken denk iktheKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:26:
Ik weet niet wat je gevreten hebt in de USA, maar je bent opeens een hele goede RVM ETM!
Kan jij er ook niet voor een paar maanden heen gaantheKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:26:
Ik weet niet wat je gevreten hebt in de USA, maar je bent opeens een hele goede RVM ETM!
hand in hand
Tof van je!king Ray schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:18:
[...]
Kan jij er ook niet voor een paar maanden heen gaan
Dat was ie toch al wel langer hoortheKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:26:
And I'm the only one and I walk alone.
De voorzetten gaan inderdaad vrij ver. Die snelle voorzet is wel weer goed.theKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:10:
ITss is trouwens ook een aardige RS geworden.
Als LAM echter komt hij niet tot zn recht.
Misschien je VP intstellen als linksbenige speler als je toch LAM wilt spelen Itss!
Kleine tip als ik zo vrij mag zijn
hand in hand
Tuurlijk mag dattheKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:10:
ITss is trouwens ook een aardige RS geworden.
Als LAM echter komt hij niet tot zn recht.
Misschien je VP intstellen als linksbenige speler als je toch LAM wilt spelen Itss!
Kleine tip als ik zo vrij mag zijn
theKruid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:26:
HammerNL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:29:
[...]
Teveel naar american football gekeken denk ik
Dat lag niet aan mij, dat lag aan.....euhm...ja ik was als rvm productieverPromoX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Dat was ie toch al wel langer hoor. Misschien dat het nu meer opviel, doordat ie gisteren als spits waardeloos speelde
.
LoneRanger schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:05:
Valt me tegen dat Hammer nog niet is gefeliciteerd met het behalen van zijn nieuwe status als club-legend.
Ham, bij deze gefeliciteerd met je
[img=400,181]http://1.bp.blogspot.com/_47YXV2kCw1M/SH893ewODMI/AAAAAAAAAXk/LWK6PCRskuw/s400/number_1000.png"%5Dafbeelding[/img]ste
wedstrijd.
WTF!!!!!LoneRanger schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:05:
Valt me tegen dat Hammer nog niet is gefeliciteerd met het behalen van zijn nieuwe status als club-legend.
Ham, bij deze gefeliciteerd met je
Burp
En daar heb je net als op LAM meer mogelijkheden tot die mooie afstandschoten van jeETM schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:32:
Dat lag niet aan mij, dat lag aan.....euhm...ja ik was als rvm productiever
Zonder jouw aanwezigheid verliezen we ook genoeg punten, dus daarvoor hoef je niet weg te blijven
De 3-4-3 was toevallig een eigengemaakte. Eentje die ik tegenwoordig offline gebruik, maar die is nog aanvallender dan die wat er standaard in zit. Tegen de CPU die toch niet zoveel druk zet wil dat prima, maar online kom je dan toch net teveel in de problemen.LoneRanger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:24:
@PromoX:
je kunt natuurlijk ook even aan de gang gaan met een eigengemaakte formatie.
Het voordeel is er vooral als je met wat minder spelers bent natuurlijk, maar toch blijf je vaak wel vanuit de basispositie spelen. Daarnaast heb je bij doeltrappen het voordeel dat de plaatsing van de spelers net wat aanvallender is, waardoor je meteen wat meer mogelijkheden hebt als je in zo'n geval geen balverlies lijdt.Uiteindelijk maakt het voor de bezette posities niet zoveel uit maar kun je e.e.a. wel aanpassen voor de hoeveelheid mensen waar je mee speelt.
Dat is ook net het voordeel van de opstelling met de ruit op het middenveld. Met 3 man geeft de AM als any je aanvallend net wat meer mogelijkheden. Je zou hetzelfde kunnen bereiken als met meer man de AM vrijgelaten wordt. Met de 2 defensieve middenvelders is het gat soms echt te groot om direct vlot naar voren te spelen.Zo is het mss handig om wanneer je met z'n 3'en speelt in een 2 spitsen systeem te gaan spelen, b.v. 2 spitsen die wat wijder staan met een AM erachter zodat je b.v. makkelijker de bal kunt inspelen op 1 van de spitsen en aan kunt sluiten met de AM, een DM staat vaak wat verder weg.
Verdedigend sta je dan inderdaad sterker, maar als je uitgaat van eigen kracht en balbezit heb ik het idee dat een 4-3-3 je toch meer mogelijkheden speelt.Als je met 7 man speelt doet het er allemaal wat minder toe aangezien je dan meer afhankelijk bent van hoe iemand een positie invult ipv hoe de AI die invult.
2 super verdedigende AI dm's voor je 4 mans verdediging is mss wel handig om zo minder ruimte weg te geven waardoor het al iets moeilijker wordt voor de tegenpartij.
In PES ben ik er heel veel mee bezig geweest, maar ik vind het in FIFA toch allemaal net wat minder goed werken. Tegen de CPU zijn ze ook moeilijk te testen omdat die nooit veel druk zet of echt met veel man voorin blijft hangen. Online heb ik er tot nu toe ook nooit mee geëxperimenteerd.Je hebt opties genoeg wat dat betreft om diverse opstellingen te maken naar smaak en naar aantal medespelers.
Offline speel ik al tijden geen Fifa meer, eigenlijk alleen nog maar clubs als mijn verbing het weer toe gaat laten iig.PromoX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:45:
[...]
n PES ben ik er heel veel mee bezig geweest, maar ik vind het in FIFA toch allemaal net wat minder goed werken. Tegen de CPU zijn ze ook moeilijk te testen omdat die nooit veel druk zet of echt met veel man voorin blijft hangen. Online heb ik er tot nu toe ook nooit mee geëxperimenteerd.
Dat is het punt ook niet helemaal, als niet any doe je gewoon je ding en is het verschil maar heel klein of je een standaard 4-4-2 speelt of de 4-2-2-2 zoals we die al 2000 wedstrijden spelen met de club.theKruid schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:21:
Ik hou het op 4-2-2-2.
Ging vrij aardig gisteren.
Zolang ik maar geen any ben.
hand in hand
Ehm die naam zegt me eerlijk gezegd even niets, is vast niet z'n psn-id?king Ray schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:08:
Ik vond onze nieuwe aanwinst jurgen trouwens een goede any
Jurgen6 is z'n psnID. Ik heb hem eergisteren toegevoegd, aangezien hij graag bij de club wilde en aan de eisen voldeed. Hij heeft in ieder geval al 1 goal en 2 assists achter z'n naam staan.LoneRanger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:50:
[...]
Ehm die naam zegt me eerlijk gezegd even niets, is vast niet z'n psn-id?
Verwijderd
Je bedoelt Bas zijn broerLoneRanger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:10:
Ah prima, ik dacht aan Ed's broertje dat die tijdens z'n absentie had meegespeeld ofzo.
Ik had hem nml een berichtje gestuurd vlak voor m'n "problemen" dat hij best wat potjes mee mocht doen als hij zin had, vandaar.
Errr... jouw playstation, Bas' broer, ingewikkeld.
Dat was lachen ja.theKruid schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:41:
Die polen gisteren.
Staan in de 89e minuut nog met 2-0 voor
hand in hand
Doet mijn vp wel vaker, iemand [Aslan?] maakte ook al eens een omhaal doelpunt met mijn vp vlak na een d/c.Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:52:
je vp maakte nog wel een heerlijke goal als ik het me goed herriner toen jij offline was
Ik zie gewoon een 10-2 overwinning?theKruid schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:07:
10-2 winnen en dan in de boeken gaan als 10-2 verlies.
Toch..wat loopt hammer dan te zeuren?
Het liep zeker lekker, op de eerste 2 wedstrijden na dan.theKruid schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:54:
[...]
Toch..wat loopt hammer dan te zeuren?
We kregen er iig geen punten voor.
Maar het liep gisteren wel geweldig.
Goed duo, Bas/Hammer.
Dan is any spelen best leuk.
hand in hand
Mijn VP doet niet aan omhaals.LoneRanger schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:19:
[...]
Doet mijn vp wel vaker, iemand [Aslan?] maakte ook al eens een omhaal doelpunt met mijn vp vlak na een d/c.
[...]
Ik zie gewoon een 10-2 overwinning?
RW heeft het ook over zijn eigen VP
hand in hand
Ja ik moet ook beter lezen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq