[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

De kogel is door de kerk.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik me een beetje een brutus voel door de beslissing. Maar ja, ook ik maak de overstap naar HGT.
Ik heb enorm genoten van elke minuut, ja zelfs toen het minder ging, die ik met jullie heb gespeeld.
Dank daarvoor en Game on!

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
ETM schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:35:
De kogel is door de kerk.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik me een beetje een brutus voel door de beslissing. Maar ja, ook ik maak de overstap naar HGT.
Ik heb enorm genoten van elke minuut, ja zelfs toen het minder ging, die ik met jullie heb gespeeld.
Dank daarvoor en Game on!
Had ik niet verwacht na de opmerkingen van gister in de chat. Maar goed je eigen keus.
Samen met Bas en Michael ben jij dus de volgende die weg zijn.
Op deze manier gaat RW straks nog gelijk krijgen ook, dit is de doodsteek voor GOT.

tussenstand voor GOT tot nu toe:

King
Sandeman

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik voel me de hele dag al een beetje raar hierdoor.

Het zou wel gek zijn als de bijna 'hele' club de overstap maakt naar het nieuwe team, dan denk je ook waarom wordt er dan uberhaupt een nieuw team aangemaakt (om een paar 'rotte' vissen buiten het team te houden? - geen idee wie eigenlijk)

Als na ETM, Bas ook overgaat dan ga ik me ook maar aanmelden voor HGT,als ik uberhaupt aangenomen wordt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
king Ray schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

Had ik niet verwacht na de opmerkingen van gister in de chat. Maar goed je eigen keus.
Samen met Bas en Michael ben jij dus de volgende die weg zijn.
Op deze manier gaat RW straks nog gelijk krijgen ook, dit is de doodsteek voor GOT.

tussenstand voor GOT tot nu toe:

King
Sandeman
je klinkt verbaasd.
dit zie je toch van kilometers ver aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:17:
Het zou wel gek zijn als de bijna 'hele' club de overstap maakt naar het nieuwe team, dan denk je ook waarom wordt er dan uberhaupt een nieuw team aangemaakt (om een paar 'rotte' vissen buiten het team te houden? - geen idee wie eigenlijk)
Dat valt toch ook wel weer mee? Wij gaan toch ook echt niet weg om vervolgens bijna de hele/halve club mee te nemen? Dan zou het, zoals je zelf al aangeeft, wel erg weinig nut hebben.

Zoals Arjan vanochtend al heeft gezegd:
PromoX schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:17:
wat de actieve kern betreft gaat het om 2-3 mensen
En die zijn inmiddels inderdaad allemaal meegegaan of hebben zichzelf zelfs aangemeld... Dus voorlopig zal er wat GoT betreft weinig tot niets meer een transfer naar HGT maken en houden jullie gewoon nog 41 members over.

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wat ik net heb gelezen blijven ITS, Frits Pacino,ROBU en Ter ook.

KING
SANDEMAN
ITS
FRITS
TERESTRA
PACINO
ROBU.

dan hoop ik dat RW en BOS zich weer gaan aansluiten en dat ook onze kruid zal blijven.

@BOB
En die zijn inmiddels inderdaad allemaal meegegaan of hebben zichzelf zelfs aangemeld... Dus voorlopig zal er wat GoT betreft weinig tot niets meer een transfer naar HGT maken en houden jullie gewoon nog 41 members over.

en hoeveel van de 41 zijn er nog actief??

ik krijg er hoe langer hoe meer een vieze smaak van in mijn mond

[ Voor 44% gewijzigd door king Ray op 04-08-2010 21:55 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik zat te denken aan een nieuwe club.
fcWaterdragers of zo.
En daar mogen alleen maar waterdragers lid van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:59:
Ik zat te denken aan een nieuwe club.
fcWaterdragers of zo.
En daar mogen alleen maar waterdragers lid van worden.
Kruid blijf bij got aub, we hebben je nodig!!

geef ons het verlossende woord _/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

Kruid blijf bij got aub, we hebben je nodig!!

geef ons het verlossende woord _/-\o_
hoho, het is nog geen 31 Augustus 12 uur.
Ik heb nog tijd.
Misschien komen de arsenal gasten nog wel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik kijk wel wat fifa 11 brengt.

Voorlopig stop ik maar even helemaal met het club gebeuren door dit gedoe.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goed, ik heb het allemaal even laten bezinken en ben tot de conclusie gekomen dat het gedoe het allemaal niet waard is en ik ben dus met clubs gestopt en tevens opgestapt.
Je wilt niet weten wat voor lap tekst ik op de reactie van Bravia wilde posten maar het heeft verder toch geen nut.
Een aantal mensen waarvan ik weet dat ze nog regelmatig actief zijn heb ik de CM status gegeven zodat jullie iig nog mensen aan kunnen nemen en al die andere zaken.
Succes nog en wie weet tot Fifa2011. :)

p.s. sorry Ray, ik weet dat ik vanmiddag wat anders zei maar het is allemaal een hoop gedoe om niks. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
RW ik geef je groot gelijk.
Ik baal stevig dat je het stopt, maar er is geen houden meer aan.
Ik zal er mede schuldig aan zijn maar neem niet weg dat ik dit erg jammer vind.

Ik vind het spelletje te leuk om er ineens mee te stoppen maar het zal lastig worden om nu
nog een room bij got gevuld te krijgen.

Hadden we dit nou niet op een andere manier kunnen aanpakken?
Lijk mij dat dit niemands bedoeling is geweest.

in 1 dag tijd is 80% van GOT weg of stopt, leuk voor de mensen die nog wel wilden spelen.
Maanden spelen we samen, is er niks aan de hand en nu is het alsof we tegenover elkaar staan.

Zeker voor RW vind ik het echt balen, een jaar lang is hij echt onze "leader" geweest en nu stopt hij er zomaar mee, dat kan toch niet waar zijn.

Eerder heb ik aangegeven dat ik niet als formateur te werk wilde gaan maar ik wil toch eens kijken
of wij er niet met zijn alle uit kunnen komen en zeker ook naar fifa 11 toe, om tot een soort van oplossing te komen.

Laat de reacties maar komen ;)

[ Voor 117% gewijzigd door king Ray op 04-08-2010 22:06 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Ik heb zoals eerder aangegeven er een beetje moeite mee gehad om de overstap te maken. Niet om de 'minder bedreven' of 'minder goede' spelers in het gedrang te brengen, want die zijn uiteindelijk de dupe van onze beslissingen hierin. Die drijven op de kracht van de reguliere spelers.

Gisteravond gaf ik aan dat weggaan de makkelijke weg kiezen is.
Nu ben ik zelf weg gegaan. Maar niet omdat het voor mij makkelijk was. Want ik laat wel een groep mensen achter die teleurgesteld zijn.

Wat Fifa11 betreft ga ik nog geen definitieve uitspraken doen King, hoewel ik het streven van je om als formateur de groep bij elkaar te krijgen waardeer.

Hier laat ik het even bij.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:41:
Goed, ik heb het allemaal even laten bezinken en ben tot de conclusie gekomen dat het gedoe het allemaal niet waard is en ik ben dus met clubs gestopt en tevens opgestapt.
Je wilt niet weten wat voor lap tekst ik op de reactie van Bravia wilde posten maar het heeft verder toch geen nut.
Een aantal mensen waarvan ik weet dat ze nog regelmatig actief zijn heb ik de CM status gegeven zodat jullie iig nog mensen aan kunnen nemen en al die andere zaken.
Succes nog en wie weet tot Fifa2011. :)

p.s. sorry Ray, ik weet dat ik vanmiddag wat anders zei maar het is allemaal een hoop gedoe om niks. ;)
Klote RW.
Het was toch je kindje.
Hopelijk kunnen de opgestapten even over hun hart strijken.
We hebben het toch over DÉ LONERANGER!
Of zit het er absoluut niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Een idee voor fifa 11 zou kunnen zijn.

RW start gewoon weer 1 groep GOT.
Op avonden dat het druk is gaan gewoon de "sterren" in 1 room.
De andere kunnen dan in de overige 2 rooms.

Als er bijvoorbeeld van de sterren er maar 3 aanwezig zijn kan die worden aangevuld worden
met iemand anders en andersom, zijn er maar drie overige spelers kan daar een ster bij komen.

Op deze manier zou iedereen gewoon aan hun potjes kunnen komen.

Ik weet niet of dit nou DE manier is, want zo heb je natuurlijk wel weer een groepje binnen een groep.
Komt er ook nog bij kijken wat het doel is. Gaan we voor zoveel mogelijk punten of is het gewoon voor de fun.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:05:
Een idee voor fifa 11 zou kunnen zijn.

RW start gewoon weer 1 groep GOT.
Op avonden dat het druk is gaan gewoon de "sterren" in 1 room.
De andere kunnen dan in de overige 2 rooms.

Als er bijvoorbeeld van de sterren er maar 3 aanwezig zijn kan die worden aangevuld worden
met iemand anders en andersom, zijn er maar drie overige spelers kan daar een ster bij komen.

Op deze manier zou iedereen gewoon aan hun potjes kunnen komen.

Ik weet niet of dit nou DE manier is, want zo heb je natuurlijk wel weer een groepje binnen een groep.
Komt er ook nog bij kijken wat het doel is. Gaan we voor zoveel mogelijk punten of is het gewoon voor de fun.
King je beschrijft nu de oude situatie zoals deze in GOT was.... Hoe dan ook, als fifa 11 zou uitkomen zou ik niet meer in got spelen aangezien ik het niveau verschil te groot vind en je daardoor alleen maar gezeur krijgt met clubjes binnen de club en dit moet je niet willen.

Got is een cafe-elftal waarin iedereen mag joinen en weggaan wanneer hij dat wil en dit moet ook zo blijven. Ik kan me in deze filosofie echter steeds minder vinden, daarom hebben ik en andere besloten een eigen club op te richten. Mijn intentie was om het seizoen gewoon bij GOT af te maken, dit is door omstandigheden echter niet gelukt.

Daarnaast vind ik het ook jammer om te zien/lezen dat de club geen bestaansrecht meer zou hebben... Volgens mij zijn er nog genoeg actieve leden online om een club in stand te houden en daarnaast wordt de club ook regelmatig gevoed met nieuwe spelers. Deze spelers hebben misschien niet direct het niveau van de ervaren spelers, maar door met jullie te spelen zullen ze dit echt wel oppikken.

Ik hoop daarom ook dat GOT gewoon zal bestaan, want dit was zeker niet mijn (onze) intentie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
HammerNL schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

King je beschrijft nu de oude situatie zoals deze in GOT was.... Hoe dan ook, als fifa 11 zou uitkomen zou ik niet meer in got spelen aangezien ik het niveau verschil te groot vind en je daardoor alleen maar gezeur krijgt met clubjes binnen de club en dit moet je niet willen.
Dank je hammer voor je duidelijk toelichting. Ik proefde ook wel dat mijn voorstel een beetje tegenstrijdig was.
Dit komt mede voort uit het feit dat ik zo'n 1000 wedstrijden met jullie heb gespeeld en ik het toch jammer vind dat dat dan in 1 keer voorbij is. Nu weten we in iedere geval waar we mbt fifa 11 aan toe zijn.
Ik hoop ook zeker dat GOT zal blijven bestaan. Mocht dit niet het geval zijn dan denk ik dat er best een leuke groep samen te stellen is onder de nu nog actieve got leden.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
HammerNL schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Got is een cafe-elftal waarin iedereen mag joinen en weggaan wanneer hij dat wil en dit moet ook zo blijven. Ik kan me in deze filosofie echter steeds minder vinden, daarom hebben ik en andere besloten een eigen club op te richten. Mijn intentie was om het seizoen gewoon bij GOT af te maken, dit is door omstandigheden echter niet gelukt.

Daarnaast vind ik het ook jammer om te zien/lezen dat de club geen bestaansrecht meer zou hebben... Volgens mij zijn er nog genoeg actieve leden online om een club in stand te houden en daarnaast wordt de club ook regelmatig gevoed met nieuwe spelers. Deze spelers hebben misschien niet direct het niveau van de ervaren spelers, maar door met jullie te spelen zullen ze dit echt wel oppikken.

Ik hoop daarom ook dat GOT gewoon zal bestaan, want dit was zeker niet mijn (onze) intentie....
Ik vind het alleen jammer dat er niet op mijn voorstel werd gereageerd om de toelating van 40% te verhogen naar bv 60% omdat het nivo verschil zo groot was.
Uiteindelijk is dat wel de reden geweest om heel de groep op te blazen.
Had toen ook gereageerd, dan was de vaste kern misschien nog bijeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Ik vind het alleen jammer dat er niet op mijn voorstel werd gereageerd om de toelating van 40% te verhogen naar bv 60% omdat het nivo verschil zo groot was.
Kruid al zet je de toegangsdrempel op 100%, het gaat er om hoe iemand met die vp speelt en daar zit ook nog wel verschil tussen binnen GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

king Ray schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Ik hoop ook zeker dat GOT zal blijven bestaan. Mocht dit niet het geval zijn dan denk ik dat er best een leuke groep samen te stellen is onder de nu nog actieve got leden.
In FIFA 09 is er met een kleine groep gestart en was het op een gegeven moment vrij dood. Met FIFA 10 is er nu het hele jaar zo ongeveer doorgespeeld, is de groep spelers een stuk groter geworden, terwijl er maar weinig mensen overgestapt zijn van 09 naar 10, ik geloof dat Hammer één van de weinigen is.

Je kunt er vanuit gaan dat er mensen afhaken als 11 uit is, of omdat ze er geen zin meer in hebben of omdat ze overgestapt waren naar onze of een andere club, maar er zullen net als bij 10 ongetwijfeld nieuwe mensen bij komen. Ik zie niet in waarom een GoT team niet zou kunnen blijven bestaan.
[...]

Het verhogen van dat niveau was natuurlijk ook maar een gedeeltelijke oplossing omdat mensen gewoon een wat minder niveau hebben+dat het tegen het idee van het team ingaat om een open club te zijn. Daarnaast was het ook een probleem dat er een groep mensen is die zo af en toe langskwam. Die halen hoe dan ook het niveau omlaag door gebrek aan ervaring, automatismen etc.

Maar als je een open club nastreeft doe je daar niets aan. Prima als je veelal voor de lol speelt, minder als je graag wat serieuzer zou willen spelen en misschien wel wilt weten waar je top ligt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
[...]

Ik vraag me af of dat nou zo veel gaat helpen en, afgezien daarvan, was het in zekere zin ook al te laat. Je mag best weten dat ik me op een bepaald moment zo aan een paar spelers ergerde dat ik me had voorgenomen daar in elk geval nooit meer een potje mee samen te spelen. Wie dit zijn doet er wat mij betreft niet toe, maar in elk geval niemand van de actieve kern. En voordat je gaat zeggen dat we dan tegen die spelers gewoon hadden moeten zeggen waar het op staat, dat is vaak genoeg gebeurd toen dit zich voordeed.

Daarnaast heeft Hammer natuurlijk ook groot gelijk met zijn opmerking hierboven. Sommige spelers hebben nogal de neiging veel trucjes te willen doen, anderen weer om te lopen egoën of constant op verkeerde posities te lopen, weer anderen om constant van 40 meter op doel te schieten, etc. Dan helpt die toegangseis niet zoveel.

Aan de andere kant voorkom je wel dat spelers met een slechte VP en weinig ervaring meteen maar gaan meedoen, dus misschien is het alleen wat dat betreft al wel het proberen waard. Maar dat de kern bijeen was gebleven, staat daar helemaal los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Nou ja, alles goed en aardig.
Ik neem jullie ook niks kwalijk, kan me heel goed in jullie inleven.
Ik heb het alleen nu wel even gehad met clubs.
Ik heb het gisteren nog even geprobeerd, maar het is niet meer zoals het was.
We zien wel weer wanneer de zin er weer is.
Misschien pas met 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Ik snap dat deze situatie heel vervelend voor jullie is. Maar aan de andere kant is GoT altijd een open club geweest. Er zijn vooral mensen bijgekomen, maar nu gaat er een aantal weg. Dat is, vind ik, dan ook iets waarmee je rekening moet houden in een open club. We kunnen toch ook tevreden zijn met dat dit over het algemeen een druk en goed seizoen is geweest. Nou gaat het dan wat minder, maar er komen ook weer vanzelf nieuwe spelers bij natuurlijk.

Bovendien tel ik in Got nog een behoorlijk aantal actieve members: Jurgen, Aapzak (nu op vakantie maar daarvoor actief), Donaldo, ItssMe, King-Ray, Sandeman, Pacino, Kruid, Capone, fritsflits en brtk.
En daar hoorden Ro_Bu en RW eigenlijk ook nog bij.
Tuurlijk waren de spelers die nu weg zijn gegaan goed voor vele potjes en kwaliteit maar een open club en kwaliteit is iets wat niet altijd even goed bij elkaar past. En nu zullen jullie misschien (voorlopig) genoegen moeten nemen met iets minder wedstrijden (tegelijk).
Ik wil zeker niet zeggen dat het allemaal niet erg is ofzo, maar als ik dingen lees over een doodsteek vind ik dat zwaar overtrokken als ik het lijstje met actieve members bekijk en met in m'n achterhoofd dat er echt nog wel nieuwe spelers bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bob87 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:54:
[...]

. Je mag best weten dat ik me op een bepaald moment zo aan een paar spelers ergerde dat ik me had voorgenomen daar in elk geval nooit meer een potje mee samen te spelen. Wie dit zijn doet er wat mij betreft niet toe, maar in elk geval niemand van de actieve kern.
Ik had dan toch liever gehad dat het direct was verteld. Dan had diegene er misschien nog wat aan kunnen doen.
Ik had natuurlijk wel door dat er op een gegeven moment bepaalde spelers werden genegeerd maar dat het zo diep zat. Van mezelf weet ik dat ik altijd mijn stinkende best heb gedaan en dat altijd in het teambelang.
Ik weet ook zeker mijn beperkingen en als dat tot irritatie heeft geleid dan is het maar beter om uit elkaar te gaan .

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:31:
[...]

Ik had dan toch liever gehad dat het direct was verteld. Dan had diegene er misschien nog wat aan kunnen doen.
Ik had natuurlijk wel door dat er op een gegeven moment bepaalde spelers werden genegeerd maar dat het zo diep zat. Van mezelf weet ik dat ik altijd mijn stinkende best heb gedaan en dat altijd in het teambelang.
Ik weet ook zeker mijn beperkingen en als dat tot irritatie heeft geleid dan is het maar beter om uit elkaar te gaan .
Nou nogmaals dan maar, voordat er hier verkeerde ideeën ontstaan: ik zei net al dat het absoluut niet mensen uit de actieve kern betrof, dus (uiteraard) jij al helemaal niet! Daarnaast hebben degenen die daar bij waren ook wel meteen een en ander tegen die spelers gezegd.

En dit incident of deze (twee) spelers was/waren op zichzelf voor mij ook absoluut niet van groot belang of iets dergelijks, aangezien deze spelers toch nauwelijks online waren. Ik gaf het puur als voorbeeld aan Kruid met betrekking tot die ingangseis, om te illustreren dat er nu een aantal spelers bij GoT zit waarvan ik het idee heb dat die absoluut niet het teambelang helpen. Typerend is ook dat juist zulke spelers, ondanks dat ze er bijna nooit zijn, toch altijd in no-time het voor elkaar krijgen de spitspositie in te nemen en dit blijkbaar nog normaal vinden ook.

Maar goed, meer algemeen gezien, is dit wel weer iets wat het gevolg is van het open karakter van de club en daarom speelt het vanzelfsprekend wel weer mee bij mijn/ons besluit.

Dus voel je alsjeblieft zelf totaal niet aangesproken hierdoor, aangezien spelers zoals jij wel de laatsten zijn die ik iets zou gaan verwijten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een tijd lang FIFA 10 bij GoT gespeeld, en dacht laat ik eens in dit topic kijken (heb een zomerstop gehouden en 2010 FIFA World Cup South Africa gespeeld), nu lees ik hele verhalen dat alles blijkbaar uit elkaar is gevallen. Ik zal vanavond eens kijken in de GoT club wat er over is. Best jammer!

Mijn PSN ID is: Oo_Morris_oO

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eigenlijk al een tijdje geen FIFA10 meer om de reden van WK / work / irl prob.
Maar als jullie iemand nodig hebben. Wil ik me aanbieden (ik speel alles. Liefst verdediging (rechtsback) maar zet me maar waar je wilt :)

Ik weet niet ik hoog genoeg ben Ea name is Hellieken (EA wordt hier geblocked)

PSN is Hellieken (zit nog ff in men oude club) zal deze dit weekend ff leaven.

Ps: ik wil niet bitche ofzo. Maar ik heb deze situaties ook miljoenen keer meegemaakt in funclans in Online shooters (vooral ik die leavde voor net da tikkeltje beter = prof gaming) Zo gaat het nu eenmaal. Dat zijn games & communitys. People come and go. Maar dit betekent niet dat de vriendschappe die er waren moeten weggooid moeten worden hé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
1 keer winst en 9 nederlagen in de laatste 10 wedstrijden. 1000 punten weg gespeeld, wat is er gebeurd?
;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:38:
1 keer winst en 9 nederlagen in de laatste 10 wedstrijden. 1000 punten weg gespeeld, wat is er gebeurd?
;)
Kijken of we voor 2011 de teller weer op 0 kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:59
Mensen wat is er toch allemaal aan de hand, ik snap er geen bal van.

Lees allerlei gezeik over ANY. Ik weet nog heel goed dat toen we net begonnen met de club, alleen de goede spelers ANY "mochten" zijn. Heb toen diverse malen gevraagd of ik een keer ANY moest spelen, maar dat was dus toendertijd duidelijk alleen weggelegd voor enkele anderen en dat werd me duidelijk gemaakt ook, zowel vriendelijk als minder vriendelijk. En nu blijkt dus dat niemand meer ANY wil spelen. Eerst dus alleen voor de bevoorrechten en nu is er niemand meer te vinden.

Als ik dat geweten had, had ik allang een keer mezelf als ANY opgeworpen. Ik bleef maar gewoon steeds een positie kiezen omdat ik het niet eens aandurfde om ANY uberhaupt te kiezen.

Maar goed, ook ik heb gemerkt dat bepaalde personen liever niet met mij en anderen meer willen voetballen. Rooms werden ineens leeg zodra ik of andere personen mee wilden gaan doen. Of mensen kapten er mee als we eens met 3-0 achterstonden. Lafjes... maar moet iedereen zelf weten.

Anyway, ik doe het gewoon voor de lol en wil heel graag doorspelen met degenen die nog wel overblijven.

Dus.... ik blijf, als ik nog mee mag doen. Mijn VP is helaas maar 72% en veel vooruitgang zit er niet meer in. Ik heb te weinig tijd om te spelen en de lastigste accomplishments willen maar niet lukken.

Wat ook lastig is, is dat ik geen chatboard heb. Dus vaak stil in de room. Maar dat ligt niet aan jullie dus :)

Tot gauw weer mannen !

[ Voor 12% gewijzigd door brtk op 06-08-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@brtk daar lag het niet aan.

Er zijn genoeg mensen die any wilde spelen.

De mensen die nu overgestapt zijn vonden oa. het niveauverschil tussen sommige mensen onderling te groot.

Je kan bij GOT gewoon meedoen en als je een keer any wilt dan geef je het aan en ga je in een room je zal dan vanzelf mensen meekrijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:59
Vanavond maar weer dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:59:
[...]

Kijken of we voor 2011 de teller weer op 0 kunnen krijgen.
Ik denk toch echt dat het gemis van RW het grootste probleem is.

@BRTK Vanavond maar weer dan ? Ik zal el wel weer zijn 8)

[ Voor 10% gewijzigd door king Ray op 06-08-2010 14:29 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jemig de pemig.

Ik ben gisteren van vakantie teruggekomen (3 weken Thailand) en zie nu de talloze berichten in dit topic. Ik ga ze in de loop van de dag wel eens doorlezen, ben benieuwd wat er allemaal is gebeurt.

Ongelooflijk wat er in die 3 weken dat ik weg ben geweest allemaal is gebeurt. Voor mijn vakantie heb ik weer eens een aantal wedstrijden gespeeld, bijna allemaal als any, en dat ging weer erg lekker.

Ik heb me ook regelmatig geergerd als het eens wat minder ging maar goed dat had iedereen. Ik heb mijn PS3 nog niet aangehad dus geen idee of ik pm's heb gehad over de nieuwe club. Voor mij zal de keuze (als die er is) erg moeilijk zijn.

Wat ik het allerergst vind is dat RW helemaal gestopt is, en dit gezeur verdient hij ook niet. Hij heeft er voor gezorgd dat deze club is geworden tot een leuk groepje dat iedere avond urenlang plezier had en nog heeft.

Op zich is dit besluit ook wel een beetje te begrijpen van de "sterren" (wat een klote benaming). De club staat open voor iedereen (mits meer dan 40%) en dan is het verschil gewoon veel te groot tussen de VP's. Ergernissen ontstaan dan erg snel.

[ Voor 67% gewijzigd door Bosluis op 07-08-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:09:
Jemig de pemig.

Ik ben gisteren van vakantie teruggekomen (3 weken Thailand) en zie nu de talloze berichten in dit topic. Ik ga ze in de loop van de dag wel eens doorlezen, ben benieuwd wat er allemaal is gebeurt.

Ongelooflijk wat er in die 3 weken dat ik weg ben geweest allemaal is gebeurt. Voor mijn vakantie heb ik weer eens een aantal wedstrijden gespeeld, bijna allemaal als any, en dat ging weer erg lekker.

Ik heb me ook regelmatig geergerd als het eens wat minder ging maar goed dat had iedereen. Ik heb mijn PS3 nog niet aangehad dus geen idee of ik pm's heb gehad over de nieuwe club. Voor mij zal de keuze (als die er is) erg moeilijk zijn.

Wat ik het allerergst vind is dat RW helemaal gestopt is, en dit gezeur verdient hij ook niet. Hij heeft er voor gezorgd dat deze club is geworden tot een leuk groepje dat iedere avond urenlang plezier had en nog heeft.

Op zich is dit besluit ook wel een beetje te begrijpen van de "sterren" (wat een klote benaming). De club staat open voor iedereen (mits meer dan 40%) en dan is het verschil gewoon veel te groot tussen de VP's. Ergernissen ontstaan dan erg snel.
Leuke vakantie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bij deze trouwens nog King gefeliciteerd met je 1000ste pot voor GOT!

Bos ze hebben je hard nodig bij GOT.
Laatste paar potten is het 5 verliezen om 2 winnen.
Er is een killer nodig voorin.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik behoor zelf ook eerder tot de groep 'casual' spelers dan tot de 'sterren', maar vind het ook wel een gedoe allemaal wat ik hier lees...

Het valt best te begrijpen dat als je met een groepje goed op elkaar ingespeeld bent en echt voor de punten gaat, je een aparte team wilt vormen, ik vind het alleen jammer dat het nu zo lijkt op een doodsteek voor GoT.

Voor mij ligt de grootste plezier gewoon in de wedstrijden zelf, de punten maken mij echt niet uit, daarvoor zitten er teveel 'ergernissen' in het spel (bv. dat af en toe je VP de draaicirkel heeft van een vrachtschip of de reactiesnelheid heeft van een slak aan de wiet). Daarnaast heb ik ook van mezelf het gevoel dat ik af en toe echt goed bezig ben, maar daarentegen ook zat wedstrijden heb waarbij ik niet tevreden ben met mn eigen spel (drukke week gehad, wat dan ook).

Dus ik zal nog wel regelmatig komen 'buurten' en hopen dat we nog gewoon leuke wedstrijden kunnen blijven spelen (ook al staan we 9-0 achter, dan vind ik het toch altijd leuk om nog ff die 9-1 te maken :D). En ik snap ook wel waarom RW bijvoorbeeld er nu mee gestopt is, voor mij zou de lol er in zijn rol er ook wel van af zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:33:
Ik behoor zelf ook eerder tot de groep 'casual' spelers dan tot de 'sterren', maar vind het ook wel een gedoe allemaal wat ik hier lees...

Het valt best te begrijpen dat als je met een groepje goed op elkaar ingespeeld bent en echt voor de punten gaat, je een aparte team wilt vormen, ik vind het alleen jammer dat het nu zo lijkt op een doodsteek voor GoT.

Voor mij ligt de grootste plezier gewoon in de wedstrijden zelf, de punten maken mij echt niet uit, daarvoor zitten er teveel 'ergernissen' in het spel (bv. dat af en toe je VP de draaicirkel heeft van een vrachtschip of de reactiesnelheid heeft van een slak aan de wiet). Daarnaast heb ik ook van mezelf het gevoel dat ik af en toe echt goed bezig ben, maar daarentegen ook zat wedstrijden heb waarbij ik niet tevreden ben met mn eigen spel (drukke week gehad, wat dan ook).

Dus ik zal nog wel regelmatig komen 'buurten' en hopen dat we nog gewoon leuke wedstrijden kunnen blijven spelen (ook al staan we 9-0 achter, dan vind ik het toch altijd leuk om nog ff die 9-1 te maken :D). En ik snap ook wel waarom RW bijvoorbeeld er nu mee gestopt is, voor mij zou de lol er in zijn rol er ook wel van af zijn...
Het voordeel is nu wel dat jij nu 1 van de beste ben.
Mag ik bij jou in het groepje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:09:
Jemig de pemig.

Bos, jij gaat er gewoon voor zorgen dat RW terug komt. Hij verdient dit zeker niet.
Samen met jou gaat hij gewoon GOT fifa 2011 weer starten. De stofwolken moeten even gaan liggen maar het kan niet anders dat de kriebels met de start van fifa 11 weer komen.
Er zullen weer genoeg spelers aan sluiten om er weer een jaar lang tegen aan te gaan.

enne 3 weken thailand, lekker man. Ik kom niet verder als een weekje Belgie :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Een vriendelijk verzoek om het gebeurde achter ons te laten en gewoon weer vooruit te kijken, als ik dat kan kunnen jullie het ook. :P
Arjan namens HGT en ik namens GTU zijn igg bezig met vooruit te kijken hoe we e.e.a. vorm kunnen geven en eigenlijk altijd in discussie gebleven.
Kortom, wat mij betreft is de lucht geklaard en nodig ik Hammer, Posse, Brav, Ed, Bas en Arjan uit om gewoon dit topic mede te kunnen gebruiken voor dingen die binnen HGT spelen of gewoon na te praten of mee te praten.
Verder zijn we nog wat kleine zaakjes aan het uitwerken maar daar later meer over.

Mijn VP moet er nog een paar kilootjes vanaf trainen maar zal iig het seizoen afmaken bij GTU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Goed om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
LoneRanger schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:33:
Een vriendelijk verzoek om het gebeurde achter ons te laten en gewoon weer vooruit te kijken, als ik dat kan kunnen jullie het ook. :P
Arjan namens HGT en ik namens GTU zijn igg bezig met vooruit te kijken hoe we e.e.a. vorm kunnen geven en eigenlijk altijd in discussie gebleven.
Kortom, wat mij betreft is de lucht geklaard en nodig ik Hammer, Posse, Brav, Ed, Bas en Arjan uit om gewoon dit topic mede te kunnen gebruiken voor dingen die binnen HGT spelen of gewoon na te praten of mee te praten.
Verder zijn we nog wat kleine zaakjes aan het uitwerken maar daar later meer over.

Mijn VP moet er nog een paar kilootjes vanaf trainen maar zal iig het seizoen afmaken bij GTU. :)
Goed om te horen. Je hebt een invite gekregen chief! Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

_/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid

Ik pis in mn broek van de emoties.
Ben blij dat je terug komt.

Ik heb mn VP aan een nieuwe conditie apparaat gegooit.
Het resultaat is dat hij nu 3 kwart kleiner is.
Daardoor hoop ik wat meer beweging in hem te krijgen, want ik had nu een draaicirkel die soms zelfs buiten mn scherm van een meter eindigde.
Ik laat het waterdragen dus even achter mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:06:
Het voordeel is nu wel dat jij nu 1 van de beste ben.
Mag ik bij jou in het groepje? :)
LOL, uiteraard, want zo zijn wij wel hier bij GTU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:16:
[...]

Ik pis in mn broek van de emoties.
Ik hoop dat je nog wel even een schone broek aangedaan hebt voor de visite kwam. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:31:
[...]

LOL, uiteraard, want zo zijn wij wel hier bij GTU ;)
Zullen we het hier verder bij laten en ons weer concentreren op de belangrijke zaken zoals het 1 keer raken en het dragen van water?
Hoewel dat laatste dan weer zorgt voor rugbyveld-strepen op het veld wat volgens mij niet echt handig speelt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Ik heb net met verbazing de laatste 2 bladzijdes doorgelezen.
Ik was van dit team totaal niet op de hoogte, van het hele idee op Fifa 10 niet.
Jullie hebben (of hadden) dus een team met Fifa 10, waar jullie wedstrijden spelen tegen andere teams?
Zoja, dan wil ik graag meedoen. Of moet je daarvoor een eigen speler aanmaken?
Ik speel Fifa vanaf 06 fanatiek, maar eigenlijk alleen offline.

PS. Wat is jullie favoriete camerapositie met Be a Pro modus (of zoiets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
silco ik denk dat je het beste even aan kan kloppen bij de mannen van HGT ;)

Slico, wij gebruiken allemaal de normale camera die je met normale wedstrijden oko gebruikt.
De be a pro camera is klote.

Welcome back RW!

Ik hoop wel dat we voor fifa 11 met 1 team verder kunnen.
Zodat je gewoon zo vaak mogelijk kan spelen.

Hetzij met wat privileges voor andere leden zoals king al voorstelde en ik ook.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
@Wii4all
HGT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@slico: in de SP staat wel e.e.a. hoe het werkt.

In het kort:

Je maakt een zogenaamde VP [virtual pro] aan en die kun je dus laten groeien d.m.v. het behalen van accomplishments in de diverse speel-modi in Fifa10.
Zo kun je je VP b.v. ook toevoegen aan je coach-mode waardoor hij onderdeel wordt van het team waarmee je een carrière wilt spelen en op die manier acc. bij elkaar kunt spelen.
Als je 40% van die acc. gehaald hebt heb je de minimale basis die je nodig hebt om mee te spelen bij ons.
In Culbs speel je dus met je VP en andere VP's in clubverband.

HGT zijn 7 voormalige teamgenoten die een eigen club zijn gestart die puur prestatiegericht zijn.
Het verschil met ons is dat wij een veel grotere groep hebben waardoor bepaalde automatismen moeilijker kunnen groeien omdat wij regelmatig in andere samenstellingen spelen.
Neemt niet weg dat wij verder ook voor de prestatie gaan maar ook voor een stukje gezelligheid en niet tot het uiterste om het maximale eruit te halen wat er in zit puur omdat dat ten koste gaat van andere dingen die wij belangrijk vinden.
Het is dus zeker niet zo dat we genoegen nemen met mensen die maar wat aanmodderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Nu online
Ik speel nog niet zo lang FIfa en ben twee weken geleden met m'n virtual pro begonnen. Ik vind de camera positie ook irritant en heb het nog niet goed weten te krijgen. Welke positie is de standaard positie zoals in de 'normale' wedstrijden?

Daarnaast wil ik wellicht ook wel proberen om in jullie team mee te doen. Ik heb alleen geen idee wat hier voor nodig is. M'n virtual pro zit nu geloof ik op 55%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Sorry dat ik er toch weer over begin maar ik zie dat Ter nu ook bij HGT zit en dit terwijl ik dacht dat er GEEN leden meer over zouden gaan? 2 a3 maximaal?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:21:
Sorry dat ik er toch weer over begin maar ik zie dat Ter nu ook bij HGT zit en dit terwijl ik dacht dat er GEEN leden meer over zouden gaan? 2 a3 maximaal?
Aan de ene kant wil ik er een streep onder zetten.
Maar als ze nog steeds mensen aannemen van deze club gaat dat nooit lukken.
We weten toch inmiddels wel hoe gevoelig het allemaal ligt?
Ik hoop daarom ook dat het nu echt is afgelopen.
Gewoon, voor de lieve vrede, want ik kan niks verbieden natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
@LoneRanger
Bedankt!
Ik ga eens kijken of dat wat is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:18:
[...]

Bos, jij gaat er gewoon voor zorgen dat RW terug komt. Hij verdient dit zeker niet.
Samen met jou gaat hij gewoon GOT fifa 2011 weer starten. De stofwolken moeten even gaan liggen maar het kan niet anders dat de kriebels met de start van fifa 11 weer komen.
Er zullen weer genoeg spelers aan sluiten om er weer een jaar lang tegen aan te gaan.

enne 3 weken thailand, lekker man. Ik kom niet verder als een weekje Belgie :)
3 weken Thailand was helemaal geweldig. We zijn met een georganiseerde groepsreis het hele land doorgegaan. Van Bangkok naar het noorden en weer naar het zuiden om af te sluiten met een paar dagen Phuket.

Even over GOT. Ik ga door bij GOT! Zal van de week ook weer een paar wedstrijden spelen en vanaf Fifa11 weer vol aan de bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:11:
[...]

3 weken Thailand was helemaal geweldig. We zijn met een georganiseerde groepsreis het hele land doorgegaan. Van Bangkok naar het noorden en weer naar het zuiden om af te sluiten met een paar dagen Phuket.

Even over GOT. Ik ga door bij GOT! Zal van de week ook weer een paar wedstrijden spelen en vanaf Fifa11 weer vol aan de bak!
_/-\o_ komt alles toch nog goed 8)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben straks rond 4uur online. Kan er mij iemand inviten of moet ik het via die link in de startpost doen ?

ik zit over de 40% barriere denk ik. Moet even nakijken. Mijn PSN is Hellieken (EA wordt geblocked hierzo :x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mlz als iemand jou heeft uitgenodigd kan je dat op 2 manieren doen
1) uitnodiging accepteren in fifa10 via online game modus > pro club championship
2) via de site eafootballworld

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:04:
ik ben straks rond 4uur online. Kan er mij iemand inviten of moet ik het via die link in de startpost doen ?

ik zit over de 40% barriere denk ik. Moet even nakijken. Mijn PSN is Hellieken (EA wordt geblocked hierzo :x )
47% om precies te zijn. Invite is verstuurd, tenzij het buggie eafootballworld.com weer lastig doet. Kleine tip; oefen zoveel mogelijk potjes offline met je VP. Je zult zien dat je met 47% nog het nodige tekort komt om lekker mee te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ITssME schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
[...]

47% om precies te zijn. Invite is verstuurd, tenzij het buggie eafootballworld.com weer lastig doet. Kleine tip; oefen zoveel mogelijk potjes offline met je VP. Je zult zien dat je met 47% nog het nodige tekort komt om lekker mee te draaien.
En vooral 1x raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Nu online
Heeft iemand ook zin om mijn vragen te beantwoorden van gisteren? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Reckoner schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:11:
Heeft iemand ook zin om mijn vragen te beantwoorden van gisteren? ;-)
Nee, eigenlijk niet :+

Volgens mij heb ik hem op tele staan.
Heb ik ingesteld toen ik Fifa net had gekocht, dus het is al een tijdje geleden.
Maar zoiets is toch wel zelf uit te vinden?
Beetje goochelen bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITssME schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
[...]

ik heb 2 maanden meegedraaid in een club die 3000+ had. Was vooral RB / CV
ookal was men VP daar niet voor gemaakt.
IRL ben ik V dusja. 1x raken en rustig uit verdedigen ken ik als geen ander ;)

kleine edit: geen invite gezien op EA football world

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
king Ray schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:21:
Wil graag even reageren en uitleggen waarom ik ben overgestapt.

In eerste instantie is mij ook gevraagd om bij de HGT mee te gaan voetballen. Ik heb toen aangegeven dat ik nog bij GTU zou blijven en pas bij fifa 11 zou kijken wat ik ga doen. Zo gezegd zo gedaan. Heb daarna ook geen berichten meer van hun ontvangen.

Na een aantal wedstrijden te hebben meegespeeld ben ik op mijn beslissing teruggekomen en aangegeven bij HGT om toch de overstap te maken.

Hier even mijn reden

3 dagen meegespeeld, beste resultaat 6-1 verloren. ( min 10 wedstrijden )
Ben zelf erg prestatie gericht en zelfs bij dikke achterstand wil ik doorspelen om toch nog een goal te maken. Maar als ik dan zie dat sommige mensen de bal van onmogelijke hoeken op goal gaan schieten / pingelen ( niet overspelen ). Is mijn lol er snel af...

Kijk, de mensen die bij HGT spelen hebben volgens mij dezelfde insteek als ik. Hoogst haalbare eruit halen wat er te halen is.

Bij GTU is het wat meer vrijblijvender, wat ook goed is voor sommige mensen
Zoals ik al heb aangegeven bij ben ik wat meer prestatie gericht als ik speel. ( aard van het beestje zullen we maar zeggen )

Hoop wel dat we als fifa 11 uitkomt dat we weer met de gehele groep iets kunnen opstarten. Ben niet een van de spraakzaamste mensen bij fifa 10 maar vindt het altijd erg gezellig.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Leuke potjes gisteren gespeeld, jammer die laatste pot van mij waarbij het niet lekker liep. Onze verdediging leek wel een groot gat....

Terr. jammer dat je niet meer bij GOT zit. Zelf hoop ik ook nog steeds op 1 team, mocht dat niet lukken dan zien we het wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:22:
Leuke potjes gisteren gespeeld, jammer die laatste pot van mij waarbij het niet lekker liep. Onze verdediging leek wel een groot gat....

Terr. jammer dat je niet meer bij GOT zit. Zelf hoop ik ook nog steeds op 1 team, mocht dat niet lukken dan zien we het wel.
Sorry dat ik gisteren na de wedstrijd gelijk weg was.
Mn PS bleef hangen na de wedstrijd.
Kon dus niet netjes afscheid nemen.
Ik hoop dat jullie daarom niet minder hebben geslapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Thekruid ik denk dat frits wel zal balen dat je hem geen nachtzoen heb kunnen geven ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Zou ik vanavond men invite nog eensk unnen krijgen? Ik hoop dat ik kan meespelen. ISP heeft wat werken doorgevoerd... Anyway gebruike jullie voicecoms ? of is het gwn type in de lobby enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:40:
Thekruid ik denk dat frits wel zal balen dat je hem geen nachtzoen heb kunnen geven ;)
Sorry Frits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Kruid je speelde gisteren lekker in de spits. Heb je daar op geoefend ofzo?

Ook kwam je een keer goed door op rechts en de voorzet was ook weer op maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het is toch wel lekker als je voorin een lange hebt lopen die de ballen goed kan doorkopen, dan kun je alle achterballen en vrije trappen op deze persoon richten.

Als er dan een klein snel mannetje bij staat die ook nogeens de bal kan vasthouden zodat de rest kan aansluiten, dan kan het leuk worden.

@miz, wij gebruiken geen voicecoms, maar je mag hem wel gebruiken, is wel leuk om te horen hoe je aan het vloeken bent. Of hoe ik gisteren helemaal dubbel lag toen ik dacht kruid die terugspeel bal gaf, keiehard op de lat.

[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 10-08-2010 10:49 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die bal van 40 meter op de eigen lat was idd vrij apart van Kruid, zelfs die Duitsers maakten daar een opmerking over.
Overigens 2 hele strakke any potjes gister van Kruid.
Die 0-3 tegen dat 5800+ punten team met die bagger opstelling en daarna die 4-0 winst. :)
Geen idee of je tegenwoordig ander voedsel eet ofzo maar blijf dat vooral doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:14:
Die bal van 40 meter op de eigen lat was idd vrij apart van Kruid, zelfs die Duitsers maakten daar een opmerking over.
Was Kruid dat die die bal op de lat legde? Wat een prutser :) Ik hield het doel aardig schoon krijg je dat. Gelukkig toch nog gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie willen wil ik gerust RB of CV spelen. Als jullie dat zien zittn tenminste ;:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@miz meestal wordt dat bij het begin van de wedstrijd bepaald.

Als je ergens perse wilt spelen moet je het gewoon aangeven.

En je moet even vragen aan de any of die het niet erg vind als je een verdedigende positie inneemt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt goed. Normaal ben ik er vanavond wel voor een paar potjes. Heb de vroege shift op het werk dus zo lang kan ik ook niet echt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Oja, die bal was ik even vergeten.
Was een sliding, maar mn mannetje is tegenwoordig zo razendsnel.
Ik was eerder bij de bal dan ik dacht.
Dat moet ik nog even onder controle krijgen.

Ik zit waarschijnlijk in een goede flow.
Spits is niet echt mijn ding, maar gisteren zat het op bepaalde momenten mee.
Net als any.
Ik heb wel mn taktiek minder aanvallend gezet, waardoor ik niet meer de counters om de oren krijg.
Daardoor blijven de backs achterin hangen, waardoor je opbouwend het spel kan verplaatsen.
Gisteren pakte dat aardig uit.
Ik moet zeggen dat ik gisteravond een gezellige avond had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:50:
als jullie willen wil ik gerust RB of CV spelen. Als jullie dat zien zittn tenminste ;:p
Liever speel ik als any met de 4 verdedigers en 1 middenvelder.
Bij het kiezen van posities worden bij ons ook meestal de aanvallende posities gekozen door de rest van de groep.
Maar doe vooral wat je niet laten kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:05:
[...]

Liever speel ik als any met de 4 verdedigers en 1 middenvelder.
Bij het kiezen van posities worden bij ons ook meestal de aanvallende posities gekozen door de rest van de groep.
Maar doe vooral wat je niet laten kunt.
men vp is vooral op spits gebouwd. Maar ik kan er ook deftig mee middenveld of verdediger spele. Beejte polyvalent. Ik weet men spot op het veld en ik houd ze dus :p alleen op Links moet je met niet zette :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je ziet sowieso wel vaak dat er uit een "mislukte" corner vaak gevaarlijke counters ontstaan.
Volgens mij kun je dat wel verhelpen door als any je niet te bemoeien met een corner zodat je je bezig kunt houden met opvangen.
Dan liefst nog iemand op een meter of 20 blijven hangen voor de afvallende bal en iemand met een VP op de middenlijn om het gebrek aan snelheid van da AI poppetjes te compenseren.
Aangezien er toch maar 1 iemand kan koppen uit een corner hoef je eigenlijk niet meer dan 2 a 3 man in de 16 te hebben.
Idem trouwens met vrije trappen, hooguit 2 man voor de bal aangezien 90% van de vrijetrappen toch in 1 keer op het doel gaat.

Dus even wachten bij het nemen van een corner/vrije trap en op de radar kijken of alles goed staat want volgens mij scheelt bovenstaande wel een aantal tegendoelpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@Miz Polyvalent, hee dat woord heb ik vaker gehoord.

Volgens mij vinden ze bij GOT dat ik dat ook ben ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wii:
:D ik speelde vroeger in een spaanse club op fifa. Maar ik aarde daar niet echt. wel tof enzo maarja de taal :p
Lijkt zoeizo een leuke bende om mee te spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:38:
@Wii:
:D ik speelde vroeger in een spaanse club op fifa. Maar ik aarde daar niet echt. wel tof enzo maarja de taal :p
Lijkt zoeizo een leuke bende om mee te spele
Je weet de helft nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crap :D zolang ik maar niet elke match in me broek plas van het lache is alles oké :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

zo mannen, lekker gespeeld net. Excuses voor mijn lame truukje langs de lijn, verder ging het redelijk dacht ik. Bedankt voor de mooie voorzet waaruit ik een (halve) omhaal kon scoren, 2 verdiensten in 1x gehaald, lekker.

Ik vind het trouwens enorm leuk voetballen bij GOT, ik blijf er lekker bij. Mijn kerel is een linkspoot, ik speel het liefst LAM maar weet dat we eigenlijk vanaf de voorkant het veld vullen dus spits ik ook indien nodig. Ben net niet de killer zoals andere spitsen maar pak mijn goaltjes mee.

Het was weer leuk vandaag. Laters!

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Aapzak schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 01:28:
zo mannen, lekker gespeeld net. Excuses voor mijn lame truukje langs de lijn, verder ging het redelijk dacht ik. Bedankt voor de mooie voorzet waaruit ik een (halve) omhaal kon scoren, 2 verdiensten in 1x gehaald, lekker.

Ik vind het trouwens enorm leuk voetballen bij GOT, ik blijf er lekker bij. Mijn kerel is een linkspoot, ik speel het liefst LAM maar weet dat we eigenlijk vanaf de voorkant het veld vullen dus spits ik ook indien nodig. Ben net niet de killer zoals andere spitsen maar pak mijn goaltjes mee.

Het was weer leuk vandaag. Laters!
Leuk dat je weer terug ben. Het is al 3 dagen volle bak bij ons. Het lijkt erop dat GOT weer helemaal terug is.
Zelfs Bosluis is weer ouderwets aanwezig.

Zelf heb ik een paar bagger wedstrijden gespeeld. De passing loopt voor geen meter. Ook worden er maar zelden of geen kansen verkregen. Ik zie graag van de LAM of van de RAM de voorzet wat eerder komen.
Voor mijn gevoel wordt er nu te vaak de bal terug gelegd waardoor een aanval soms eindeloos duurt.

Zelf ben ik wat aan het proberen met een 433 opstelling soms loopt dat wel aardig, er is in ieder geval een aanspeelpunt meer voorin. De standaard 4222 vind ik niet zo lekker meer lopen.

Owja die wedstrijd tegen Chelsea, die ze met 10 man speelde. Dat is toch niet normaal? bijna 7000 punten en dan die doelpunten. Wat je ook probeer je krijg ze gewoon niet van de bal 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
sowieso hadden wij pech met de tegenstanders.
Hele zware tegenstanders.
De kleinere ploegen haken al af, zodra ze zien dat we met 6 man spelen.
Ik heb geloof ik wel 10x een wedstrijd moeten starten, voordat er eindelijk iemand durfde.
En dan zijn het ook gelijk 6000 pnt teams, die vanaf de middenlijn in de kruising schieten.
Niet echt leuk voor ons.
Maar zodra we met zn vieren spelen (2 rooms) kunnen we best leuk tikken.
Met San en Jurgen en ik geloof ook BRTK hadden we een leuke game.
Vooral toen het in de 2e helft ging draaien bogen we een 3-1 achterstand om naar dikke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ouderwets aanwezig ja. Het liep echt voor geen meter gisteren. Geen enkele pass kwam aan. De tegenstanders waren ook wel erg goed.

Die voorzetten moeten inderdaad veel eerder komen. Er wordt te veel terug gekapt en dan de bal verliezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosluis op 11-08-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat team van chelsea, ik wist niet eens dat je uit een vrije trap zo met je kop kon scoren, wat een goal zeg...

En dan niet eens gesproken over dat schot van die gast in de 90e minuut wat een goal...
Die gasten gaven bijna niks weg, met 10 man ieder hun plek houden rustig de bal rondspelen todat er ruimte was. Dat team was echt een paar maten te groot.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ho ho
Ik had een balletje op de lat.
Zodra je Posse heet lukt alles (bijna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:16:
Ouderwets aanwezig ja. Het liep echt voor geen meter gisteren. Geen enkele pass kwam aan. De tegenstanders waren ook wel erg goed.

Die voorzetten moeten inderdaad veel eerder komen. Er wordt te veel terug gekapt en dan de bal verliezen.
Daarom zie ik ook graag kruid op LAM, hij is nu bloedsnel en heeft een goede voorzet, Gister 1 potje was hij niet te houden en kopte ik er direct 2 binnen. Gewoon voorgeven die bal,

zo nu wel weer genoeg veren voor kruid hoor, pff. straks gaat hij nog echt denken dat hij posse is.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Even wat anders. Wie van jullie gaat direct op 1 oktober Fifa11 aanschaffen? Ik wel in ieder geval. Het zou wel leuk zijn als we gelijk de club kunnen beginnen op vrijdagavond of in ieder geval dat weekend. Leuk met beginnende VP's stuntelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:57:
[...]

Daarom zie ik ook graag kruid op LAM, hij is nu bloedsnel en heeft een goede voorzet, Gister 1 potje was hij niet te houden en kopte ik er direct 2 binnen. Gewoon voorgeven die bal,

zo nu wel weer genoeg veren voor kruid hoor, pff. straks gaat hij nog echt denken dat hij posse is.
hahaha.
Loop ff 2 man eruit vanaf de middenlijn.
En dat gewoon 4x achter elkaar.
Zit te denken om mn naam te veranderen in ian Rush.
Ben Arfa klinkt als een terrorist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:05:
Even wat anders. Wie van jullie gaat direct op 1 oktober Fifa11 aanschaffen? Ik wel in ieder geval. Het zou wel leuk zijn als we gelijk de club kunnen beginnen op vrijdagavond of in ieder geval dat weekend. Leuk met beginnende VP's stuntelen.
Ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
IK!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ja, lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

CeesKees

I rest my Kees

Ik ook hoor!

Mag ik dan ook meedoen met de GOT club?
(Player_Lecram) PS3

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@bossluis ik heb een paar pagina's terug een poll geplaatst er kwam uit dat bijna iedereen 99% die nu fifa 10 speelt ook fifa 11 direct koopt.

Ik ben er daar eentje van, dit is gewoon een spel wat ik koop en door blijf spelen tot de volgende versie, ruim 1 jaar later er is, dat zegt veel tegenwoordig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik was een PES man, tot 2009. Van de 09 versies had ik PES nog gekocht en later fifa voor E20. Sindsdien vind ik FIFA beter maar ik blijf PES in de gaten houden. '11 zal PES niet ineens beter zijn, hun achterstand is gigantisch. Deze keer koop ik FIFA dus waarschijnlijk zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Wii4all schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:29:
@bossluis ik heb een paar pagina's terug een poll geplaatst er kwam uit dat bijna iedereen 99% die nu fifa 10 speelt ook fifa 11 direct koopt.

Ik ben er daar eentje van, dit is gewoon een spel wat ik koop en door blijf spelen tot de volgende versie, ruim 1 jaar later er is, dat zegt veel tegenwoordig.
FIFA zit bij mij zo ongelovelijk veel uren in, samen met MAG beste aankopen van dit jaar. Heb het meer gespeeld dan Uncharted2, wat ik echt een geniaal spel vind.

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste