[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
humor weer :+

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:15:
Hej Kruid je kunt ook gewoon toegeven dat al die acc te moeilijk voor je zijn ;)
Ik zweer je, ik heb alles. Behalve dat 5x hooghouden in de oefenarena wil niet lukken.
Ik had gisteren wel bijna 4x. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:18:
[...]

Ik kom niet online. Beetje jammer dus. Ik heb de 40GB dikke PS3.
Wat word zijn volgende smoes mensen ? Winnaar krijgt een jaar lang gratis fifa voetballes van mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-03-2010 14:59 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Striptease schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Wat word zijn volgende smoes mensen ? Winnaar krijgt een jaar lang gratis fifa voetballes van mij.
Krijg jij van mij deze link voor je firefox:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3 ;)

Ik denk trouwens dat hij geen smoes gaat hoeven te verzinnen (keeping fingers crossed).

[ Voor 12% gewijzigd door ETM op 01-03-2010 15:13 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ETM schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:12:
[...]
Ik denk trouwens dat hij geen smoes gaat hoeven te verzinnen (keeping fingers crossed).
Want? Ik kan nergens vinden dat het probleem zou zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:19:
[...]

Meer in de zin van dat ik denk/hoop dat jij van As gaat winnen zodra de problemen met de "fat one's" weer zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:19:
[...]

Jij neemt alles serieus op he

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:29:
[...]

Meer in de zin van dat ik denk/hoop dat jij van As gaat winnen zodra de problemen met de "fat one's" weer zijn opgelost.
hahaha, ik kom As in de finale wel weer tegen en dan zal ik hem alle hoeken van het veld laten zien, die laatste poolwedstrijd niet het achterste van de tong laten zien ;) (ooow shit nu praat ik net zo stoer als hij)
Striptease schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:30:
[...]
Jij neemt alles serieus op he
Mooi he.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosluis op 01-03-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:34:
[...]

hahaha, ik kom As in de finale wel weer tegen en dan zal ik hem alle hoeken van het veld laten zien, die laatste poolwedstrijd niet het achterste van de tong laten zien ;) (ooow shit nu praat ik net zo stoer als hij)

[...]

Mooi he.
Neej anders ben ik niet meer zo stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Stoer zijn is uit. grappig is in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik kan dus ook niet inloggen.

Wat ik er zoal over gelezen heb hebben ze een probleem met de data 1-3.
Ze werken aan het probleem en tot die tijd adviseren ze ook maar om de ps3 niet te gebruiken.
Zo hopen op een oplossing de komende 24 uur.

Persoonlijk denk ik dat dit wel iets langer gaat duren. Zo'n groot wereldwijd probleemp los je niet zo 123 op.

Dan gaan we maar naar de CSI crossover kijken, is ook niet erg natuurlijk

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De kwartfinales:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o9oOZMhN7E3L8YklTOnD71MV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e2hiW8cWeIvBoc47AZRa5MDf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gfndIzeRrG36ZovdCQV8BIor/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h3XaeIAiNIel1e9DZCRiih3M/full.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door LoneRanger op 02-03-2010 23:26 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Zo zo, daar is iemand los gegaan in word/photoshop/whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:32:
[...]

Zo zo, daar is iemand los gegaan in word/photoshop/whatever :P
whatever 10.01om precies te zijn. :P

Zit niet zo heel veel werk in, 5 minuutjes per banner ongeveer.
Logo's zoeken kost tijd he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Die van Bas heb je toch als bureaublad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Volgens mij had gisteren iedereen last van de bug ? Op echt letterlijk 2 mensen na kwam niemand online. Ik was gezellig in de chat room in mijn eentje wachten tot 1 uur in de nacht of iemand online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Nog even voor de duidelijkheid. De kwartfinales worden gespeeld over twee wedstrijden. Dus het championsleague principe zeg maar. Beide teams spelen een keer thuis en een keer uit. Uitdoelpunten tellen dubbel. Mocht de uitslag na 2 wedstrijden exact gelijk zijn dan volgt er een beslissingswedstrijd.

Spreek met je tegenstander via PSN af om de wedstrijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Zojuist tegen Aslan gespeeld. De uitslag was 2-2.

Aslan is dus eerste in de pool en moet nu tegen VanHolm spelen. Ik ben tweede en moet tegen Capone. De kwartfinales kunnen dus beginnen.

Succes allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
De overige 2 banners zijn nu toegevoegd aan mijn vorig post en de OP, stuk of 5 omhoog. :)

Eens kijken hoe Bas te gaan bestrijden, achterin alles flink dicht timmeren en dan gokken op die ene counter of vrije trap. :)

Nog even om het op te frissen, winnaar van 1 tegen de winnaar van 3, de winnaar van 2 tegen de winnaar van 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
theKruid schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:40:
[...]

Dat moet mijn laatste redmiddel zijn.
Wordt er echt gek van.
Ik heb weer 3% minder dan Zaterdagmiddag.
Leuk ook zo'n helpdesk van EA...
Niks geen antwoord van hun kant.
Eindelijk antwoord:

Bij problemen met een console kunt u enkele dingen proberen:

-Controleert u de cd op krassen, haartjes, stof en vieze vingers, indien nodig maakt u de schijf dan eens schoon met een vochtig, zacht doekje dat u voorzichtig over het oppervlak beweegt van boven naar beneden
- Probeer eens het geheugen te resetten of speel zonder memorycard.
- Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere spel computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

Das toch geen helpdesk.
Eerst een week wachten op antwoord en dan met zo'n onmogelijk stom antwoord komen.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

theKruid schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:19:
[...]

Eindelijk antwoord:

Bij problemen met een console kunt u enkele dingen proberen:

-Controleert u de cd op krassen, haartjes, stof en vieze vingers, indien nodig maakt u de schijf dan eens schoon met een vochtig, zacht doekje dat u voorzichtig over het oppervlak beweegt van boven naar beneden
- Probeer eens het geheugen te resetten of speel zonder memorycard.
- Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere spel computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

Das toch geen helpdesk.
Eerst een week wachten op antwoord en dan met zo'n onmogelijk stom antwoord komen.
|:(
Euhm...dat is bij de ps3 toch de harde schijf? Benieuwd hoe fifa dan speelt idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat een spannende kwartfinale (ik tegen Bosluis)!

De eerste wedstrijd kwam ik op een schandalige 3-0 achterstand, welke ik om wist te buigen tot een 3-3 gelijkspel...

De tweede wedstrijd dacht ik Bos aardig onder controle te hebben (Italiaan he, dus ik ging voor de 0-0), kwam hij 1-0 voor. In de tweede helft had ik een gigantische kans welke Bos alleen nog maar kon redden door een tackle van achteren, rode kaart dus. De daaropvolgende vrije trap schoot ik snoeihard in de bovenhoek (jaja, weer een vrije trap), 1-1 dus. Waarschijnlijk was het mijn Italiaanse laksheid die mij daarna de afgrond in hielp, ik dacht namelijk dat het een gedane zaak was, even de wedstrijd uitspelen tegen 10 man. Niets was minder waar... In slechts enkele minuten wist Bos er wel 3 (!) doelpunten in te schuiven door sneaky tussendoorballetjes en klote verdediging van mijn kant. Ik probeerde het daarna nog wel met een tam slotoffensief, maar het mocht niet baten. :(

Bos, gefeliciteerd met je plek in de halve finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
3-3 en 1-4 vanuit jouw perspectief Cap?

Gefeli Bosluis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis is een cheater, 4.5 sterren team zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:15:
Man man man, wat een spannende kwartfinale (ik tegen Bosluis)!

De eerste wedstrijd kwam ik op een schandalige 3-0 achterstand, welke ik om wist te buigen tot een 3-3 gelijkspel...

De tweede wedstrijd dacht ik Bos aardig onder controle te hebben (Italiaan he, dus ik ging voor de 0-0), kwam hij 1-0 voor. In de tweede helft had ik een gigantische kans welke Bos alleen nog maar kon redden door een tackle van achteren, rode kaart dus. De daaropvolgende vrije trap schoot ik snoeihard in de bovenhoek (jaja, weer een vrije trap), 1-1 dus. Waarschijnlijk was het mijn Italiaanse laksheid die mij daarna de afgrond in hielp, ik dacht namelijk dat het een gedane zaak was, even de wedstrijd uitspelen tegen 10 man. Niets was minder waar... In slechts enkele minuten wist Bos er wel 3 (!) doelpunten in te schuiven door sneaky tussendoorballetjes en klote verdediging van mijn kant. Ik probeerde het daarna nog wel met een tam slotoffensief, maar het mocht niet baten. :(

Bos, gefeliciteerd met je plek in de halve finale!
Dank u Capone, erg leuk om tegen je te spelen. Was de vorige competitie ook al zo.

Man man man het was niet normaal zo spannend. Kom ik 3-0 voor in de 1e helft van de eerste wedstrijd verspeel ik het nog in de 2e helft. Na die rode kaart in de 2e wedstrijd en waaruit jij de vrijetrap scoorde dacht ik dat het gebeurt was maar niets was minder waar.

Voor de volledigheid:

Benfica - Lazio 3-3
Lazio - Benfica 1-4

Aslan klopt ik ben een cheater. Mijn team is inderdaad 4 en een halve ster geworden. Kan er weinig aan veranderen :)

Is Benfica de enige waarbij het aantal sterren is veranderd na een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:49:

Is Benfica de enige waarbij het aantal sterren is veranderd na een update?
Nee, d'r zijn meerdere teams veranderd, Milan is b.v. nog 4,5 en zo zijn er nog wel voorbeelden.
Wbt de competitie, heb ik niet naar gekeken.

Aslan,we hebben vooraf afgesproken dat iemand geluk of pech zou hebben mocht er iets veranderen dus nu gaan klagen vind ik een beetje kinderachtig eerlijk gezegd.

Ik heb er gelukkig nog 4 want zo goed gaat het niet met Rennes in de Franse competitie. :P
Metname een paar van mijn spitsen zijn iets omhoog gegaan in OVR en de rest min of meer gelijk gebleven.

Sorry van die laatste wedstrijd, psn knalde eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:01:
Sorry van die laatste wedstrijd, psn knalde eruit.
Op een paar goals van hun na heb je weinig gemist. Dat ging echt heel slecht na die eerste tegengoals (waarvan één een weggever van mij...). Echt een wedstrijd teveel gespeeld vandaag geloof ik.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dat idee had ik ook.
Verder wel een leuke avond met soms erg mooie snelle combinaties. :)

5x gewonnen, 2x gelijk en 3 keer verloren.

Hoogtepunt was denk ik toch die goal van Ed met buitenkantje rechts in de kruising. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:51:
Dat idee had ik ook.
Verder wel een leuke avond met soms erg mooie snelle combinaties. :)

5x gewonnen, 2x gelijk en 3 keer verloren.

Hoogtepunt was denk ik toch die goal van Ed met buitenkantje rechts in de kruising. :9
Ik vond hem zelf ook er lekker inzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
ETM schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Ik vond hem zelf ook er lekker inzitten ;)
Ik vond de assist mooier ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

king Ray schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:28:
[...]

Ik vond de assist mooier ;)
asjeblief: een veer in uwen poep!

De gehele opbouw en aanzet tot de goal was werkelijk onwerelds. Het verdere verloop van de wedstrijd was natuurlijk zo duidelijk als maar zijn kon na deze weergaloze assist; er moest en zou een goal uit voort komen.

Eerlijk gezegd King, zou ik niet meer weten van wie ik de bal kreeg op dat moment, alleen dat ik een paar meter naar voren rende en zoiets had van; Volgens mij past dat.

On the other hand, als ik er zo over nadenk is die kruisraket van Bosluis in de korte linkerbovenhoek (ik durf niet meer te zeggen welke wedstrijd het was, alleen dat de tegenstander via de headset duidelijk liet horen moeite met deze goal te hebben: pfffffffffffff) mij toch ook redelijk op het netvlies blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:21:

On the other hand, als ik er zo over nadenk is die kruisraket van Bosluis in de korte linkerbovenhoek (ik durf niet meer te zeggen welke wedstrijd het was, alleen dat de tegenstander via de headset duidelijk liet horen moeite met deze goal te hebben: pfffffffffffff) mij toch ook redelijk op het netvlies blijven hangen.
Oh absoluut maar die ging zo snel dat je die zou missen mocht je op dat moment net even knipperen met je ogen.

Overigens heb ik wel even een officiële klacht ingediend wbt de kwaliteit van bepaalde velden.
Voor technische begaafde spelers zoals wij die het van de beeldschone snelle combinaties moeten hebben is het echt een nadeel die losliggende graspollen.
De wat minder begaafde footy-sim spelers hebben daar natuurlijk geen last van.

Geweldige animatie trouwens dat zo'n speler naar zijn schoen wijst na een overtreding zo van "kijk scheids hier raakte hij me want er zit nu een vlekje op m'n kicksen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

* Morenoo91 heeft eindelijk 40% accomplishments bereikt en hoopt de club te joinen :)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wordt de rest van de kwartfinales nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gister avond de eerste wedstrijd gespeeld tegen donaldo:

Udinese - VfB Stuttgart 0-3

Vandaag zal de 2e wedstrijd wel worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep moet vandaag voetballen maar ben vanaf laat in de middag wel online denk ik
ben helaas wel al kansloos, had een paar sterke momenten maar jij scoorde met een goeie aanval de eerste, had dat vandaag misschien nog goed kunnen maken als ik niet die stomme pass in je voeten gaf en die vreemde own goal had ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Uitslagen kwartfinale:

Udinese - VfB Stuttgart 0-3
VfB Stuttgart - Udinese 0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Van het weekend redelijk veel gespeeld maar ik vond het allemaal erg stroef lopen hoor.
Gister heb ik daar nog wat van gezegd, sneller spelen, afleggen, bedoeld als kritiek om er beter van te worden. Dit werd niet echt in dank afgenomen. Wat ik ook jammer vind is dat er zo weinig mensen zijn die any willen spelen.Het blijft dan angstig stil.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
De keuze om te schieten op goal was zacht gezegd ongelukkig gekozen idd.
Maar waar ik me aan irriteerde gisteren was het wachten totdat een ander any ging spelen.
Zit je een beetje op elkaar te wachten.
Dan kap ik er maar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Any verhaal moet gewoon simpeler;

Is er iemand die graag any speelt geeft hij dat gewoon aan. Is er niemand die zich geroepen voelt hiervoor, dan wordt er gewoon gerouleerd c.q. volgende in het lijstje.
Velen zeggen dat ze niet goed op de any positie kunnen spelen en meer bla bla.
Bullshit dus, je wint als team en je verliest als team. En als je dus geen goede any bent zullen je teamgenoten je daar in moeten ondersteunen (niet voorin blijven wachten maar actiever mee verdedigen).

Afgelopen zaterdag vroeg bos of er iemand any wou zijn. Het bleef toen angstwekkend stil. Ik had toen een goede reden waarom ik niet reageerde; ik heb de vraag gewoon niet zien staan aangezien ik met een maat van me zat te praten. Het potje erna (of dat daarna) heb ik de any positie ingenomen en daarna is er gewoon gerouleerd. Zonder morren. Natuurlijk zal de reactie van Bos hierin ook hebben meegespeeld, maar het is jammer dat iemand "pissig" moet worden voordat er daadwerkelijk "normaal" wordt gerouleerd.

Persoonlijk denk ik dat sommigen bang zijn om de any positie te spelen omdat ze dan afgerekend worden op fouten. Ik kan je zeggen, dat zelfs de besten van ons het zwaar hebben tegen veel teams. En het daarom ook geen schande is als er verloren wordt. Als je ook maar een greintje voetbalverstand en inzicht hebt, zal er gezien worden dat je probeert op te bouwen, dat je probeert de tegenstander buiten de deur te houden en dat je probeert je best te doen.
Als dat niet het geval is vraag ik me echt af of fifa wel het goede spel is voor je om te spelen.

\€0,02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Goed verhaal Ed.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Netjes Ed!

Ook het wisselen van posities wekt nog al eens irritaties op van mijn kant.Sommigen weten niet hoe snel ze de ls of rs positie op moeten zoeken. Ook de ram en lam zijn snel bezet. Dan vraag je in de kleedkamer of ze ook een keer een andere positie willen kiezen krijg je als antwoord, spits is het enige dat ik kan. Wissel het nou eens af!

Afgelopen zaterdagavond liep het voor geen ene meter, vooral in de spits. Toch zag ik steeds dezelfde in de spits staan. Probeer dan eens anderen in de spits. Ik deed het daarna overigens ook niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:38:
Netjes Ed!

Ook het wisselen van posities wekt nog al eens irritaties op van mijn kant.Sommigen weten niet hoe snel ze de ls of rs positie op moeten zoeken. Ook de ram en lam zijn snel bezet. Dan vraag je in de kleedkamer of ze ook een keer een andere positie willen kiezen krijg je als antwoord, spits is het enige dat ik kan. Wissel het nou eens af!

Afgelopen zaterdagavond liep het voor geen ene meter, vooral in de spits. Toch zag ik steeds dezelfde in de spits staan. Probeer dan eens anderen in de spits. Ik deed het daarna overigens ook niet veel beter.
Ik denk dat de meesten wel weten dat ik eigenlijk altijd op de ram positie wil spelen (of lam indien ram niet beschikbaar). Ik heb daarvoor zelfs mijn vp aangepast. Natuurlijk is het leuk dat je eigen speler de bejubelde man is, de legendarische spits, de man waarvan Johan nog wat kan leren. Maar dat is niet waar dit stukje fifa voor bedoeld is. Als het nodig is sta ik rvm of lvm wat mijn vp ook kan, omdat ik offline ook verdedigende verdiensten heb behaald. Iemand als Bos kan dat ook, omdat die op 100% zit en dus heel allround ingezet kan worden. Als je "iets anders als spits niet kunt" moet je wat meer oefenen/spelen. Voor mij is het juist het mooie dat ik een voorzet kan geven of net die pass achter de verdediging waardoor iemand 1 op 1 komt te staan. En ja, als het zo mag zijn schiet ik die bal ook zelf graag tegen de netten.

Ondanks dat het een spelletje is kunnen we nog wel serieus er mee omgaan. De een zal dan online makkelijker zijn ongenoegen uitten dan de ander. Maar neemt niet weg, dat het ontlopen of ontwijken van "taken" nooit in dank wordt afgenomen. Dat houdt dus in dat je moet inzien dat je soms van plek moet wisselen als daarom gevraagd wordt, dat je soms niet zolang door moet pielen maar meteen moet passen en dat je soms moet inzien dat je echt niet die wereldspits bent die je wel denkt te zijn.

\visa card

bij de weg Bos, je bakte er idd niks van :P

Misschien, ondanks het brakke psn af en toe, proberen of met headsetjes het wel soepeler verloopt om posities en spelbeeld te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ETM schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:43:
Bullshit dus, je wint als team en je verliest als team. En als je dus geen goede any bent zullen je teamgenoten je daar in moeten ondersteunen (niet voorin blijven wachten maar actiever mee verdedigen).
Dat is dus de reden waarom er altijd iemand ldm dan wel rdm moet spelen, ter ondersteuning.
Spitsen moeten sowieso niet mee-verdedigen imo om de druk naar voren te houden.
Het beste zou zijn om een van de spitsen echt puur voorin te houden en een iets te laten afzakken zodat je een aanspeelpunt hebt.
De Ram en de Lam wel enigszins mee laten verdedigen maar altijd aan de zijkant blijven om extra aanspeelpunten te hebben wanneer de bal herovert is.

Wbt any, er is nog nooit iemand "afgefakkeld" voor het spelen in die positie en terecht natuurlijk zoals je al aangaf.
Ik heb er zelf ook niet altijd zin in hoewel ik het wel leuk vind om te doen en daarnaast speel ik altijd al als halve any op de RDM. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik kan er niet tegen dat er soms toch mensen op een verkeerd moment op die 'pressure' knop gaan drukken. Vorige week was ik een keer any. We staan 1-0 voor. Op gegeven moment hebben die lui net op eigen helft de bal. En op eens rent er weer een centrum verdediger als een gek op de bal af, waardoor er een heel gat ontstaat. Steekpass, de back die buitenspel opheft (die fout halen ze hopelijk wel uit FIFA11, dit valt me ook vaak offline op) en pats, 1-1.
En ik wil niet zeggen dat ik goed speel, maar aan zulke dingen kan ik niks doen en dat vind ik frusterend. En dan is als any spelen echt niet leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 08-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

SR8 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:05:
Ik kan er niet tegen dat er soms toch mensen op een verkeerd moment op die 'pressure' knop gaan drukken. Vorige week was ik een keer any. We staan 1-0 voor. Op gegeven moment hebben die lui net op eigen helft de bal. En op eens rent er weer een centrum verdediger als een gek op de bal af, waardoor er een heel gat ontstaat. Steekpass, de back die buitenspel opheft (die fout halen ze hopelijk wel uit FIFA11, dit valt me ook vaak offline op) en pats, 1-1.
En ik wil niet zeggen dat ik goed speel, maar aan zulke dingen kan ik niks doen en dat vind ik frusterend. En dan is als any spelen echt niet leuk.
Klopt, als iemand anders als jezelf any is dien je gewoon van je "pressure knop" af te blijven. Maar ook dat is iets wat makkelijker te communiceren is als we met een headset werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:58:
Wordt de rest van de kwartfinales nog gespeeld?
Aslan, als je vandaag of morgen deze wil afwerken, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:40:
[...]
bij de weg Bos, je bakte er idd niks van :P
De aanvoer van vooral de rechterkant was ook wel erg bedroevend moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ook een van de redenen waarom ik de laatste tijd (als ik meespeel) LVM of ANY sta.
Er zijn er maar weinig die ANY willen, en iedereen wil inderdaad in de spits. Vind ik ook wel een keertje leuk,
maar het feit is dat er een aantal mensen zijn die ALTIJD spits staan, omdat ze, zoals aangegeven, 'geen andere posities in kunnen vullen'. Onzin, ik sluit me volledig aan bij ETM.
LoneRanger schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:41:
[...]

Dat is dus de reden waarom er altijd iemand ldm dan wel rdm moet spelen, ter ondersteuning.
-knip-
En dat viel me dus ook op, vaak als je met drie of vier man speelt, is er eentje ANY, de rest staat vervolgens in de spits of aan de zijkanten. Met vaak een verlies als gevolg, je mist écht iemand op het middenveld die mee kan helpen verdedigen, of als aanspeelpunt.

Zal deze week weer eens vaker komen kijken, vorige week lukte dat niet altijd... (*Zucht, vriendin, zucht...* :P)

[ Voor 33% gewijzigd door Mr.Myst op 08-03-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:37:
[...]

De aanvoer van vooral de rechterkant was ook wel erg bedroevend moet ik zeggen ;)
Die avond wilde de bal er echt niet in. Ik weet niet hoe vaak de bal wel niet op de paal kwam, dat hij op het laatste moment weer werd geblokt, gek werd je er van.
Je heb wel eens van die avonden dat niks lukt, dat was er zo een.

hopelijk vliegen de ballen er vanavond weer als vanouds in.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:14:

En dat viel me dus ook op, vaak als je met drie of vier man speelt, is er eentje ANY, de rest staat vervolgens in de spits of aan de zijkanten. Met vaak een verlies als gevolg, je mist écht iemand op het middenveld die mee kan helpen verdedigen, of als aanspeelpunt.

Zal deze week weer eens vaker komen kijken, vorige week lukte dat niet altijd... (*Zucht, vriendin, zucht...* :P)
Ik vind any het leukst om te spelen met 3 of 4 man.. kan je ook rustig mee aanvallen en vooral ook snelle combinaties maken op het middenveld.. en idd een Rvm of Lvm erbij is zeker fijn.. heb het ook al wel vaker opgenoemd in dit forum.

Bij mij is het trouwens ook om dezelfde reden dat ik er de laatste tijd niet zo vaak meer bij ben..

Vrouwen kosten nou eenmaal tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Leuke avond met de club vandaag.
Me debut gemaakt als LDM, rustig controlerend maar wel een goed schot op doel gehad. (1-1 gelijk)
Daarna als LAM, waar ik 2 doelpunten had gescoort (3-2 gewonnen)
Laatste wedstrijd als any, 5-0 gewonnen. Moet toch zeggen dat ik verbaast ben hoe goed iedereen samenspeeld ! Vooral de spitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ah jammer, heb ik je debuut net gemist.
Het ging bij mij echt voor geen meter, passes gingen alle kanten op behalve de goeie en het positioneren ging zwaar bagger.
Na clubs nog een potje ranked gespeeld wat ook totaal niet wou vlotten. :(
Eens kijken op marktplaats naar een sjoelbak ofzo. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

LoneRanger schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:10:
Het ging bij mij echt voor geen meter, passes gingen alle kanten op behalve de goeie en het positioneren ging zwaar bagger.
Haha probeer gewoon een andere positie uit joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:10:
Zin in een potje 4 op een rij online?
Bij mij was het ook niet veel beter.
Zelfs de ea servers waren me zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Afbeeldingslocatie: http://www.lsp-designs.nl/attachments/Image/Punniken.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Morenoo91 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:56:
Leuke avond met de club vandaag.
Me debut gemaakt als LDM, rustig controlerend maar wel een goed schot op doel gehad. (1-1 gelijk)
Daarna als LAM, waar ik 2 doelpunten had gescoort (3-2 gewonnen)
Laatste wedstrijd als any, 5-0 gewonnen. Moet toch zeggen dat ik verbaast ben hoe goed iedereen samenspeeld ! Vooral de spitsen
Heerlijke wedstrijden waren het.
Je was heel rustig aan de bal, speelde de bal netjes rond.
Bij corners was je erg gevaarlijk en scoorde je 2 mooie doelpunten.
Ook lekker als Any gespeeld hoor.
Ik stond dan wel in de spits maar ik weet niet wat mijn VP had hoor, die bal mocht er gewoon niet in.
Het rondspelen en afleggen ging wel lekker snel zeker met Bas en Hammer naast me.
Mooie aanwinst hoor ;)

Hoogtepunt voor mij was de frontale botsing van Frits met zijn keeper, die gasten lagen in een deuk en sorry frits ik moest er ook om lachen hoor.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
theKruid schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:26:
[...]

Zin in een potje 4 op een rij online?
Bij mij was het ook niet veel beter.
Zelfs de ea servers waren me zat...
Bij mij ging het ook anders flink waardeloos. Kreeg een verdienste voor m'n 50e wedstrijd voor de club, maar dat was dan ook het enige 'hoogtepunt'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

king Ray schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:38:
[...]

Hoogtepunt voor mij was de frontale botsing van Frits met zijn keeper, die gasten lachen in een deuk en sorry frits ik moest er ook om lachen hoor.
Hey, geen rode kaart voor me dit keer! :*)

Maar dat ging inderdaad niet lekker. Sowieso op de eerste wedstrijd na speelde ik enorm bagger. Dat heeft misschien te maken dat ik de laatste tijd weinig Fifa meer heb gespeeld en dat m'n concentratie een beetje weg was. Ik kon niet goed in het spel komen. Erg jammer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Frits Flits schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:28:
[...]

Hey, geen rode kaart voor me dit keer! :*)

Maar dat ging inderdaad niet lekker. Sowieso op de eerste wedstrijd na speelde ik enorm bagger. Dat heeft misschien te maken dat ik de laatste tijd weinig Fifa meer heb gespeeld en dat m'n concentratie een beetje weg was. Ik kon niet goed in het spel komen. Erg jammer.
Vanavond beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik zie dat het zonder mij beter gaat, hoeveel punten hebben jullie nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Striptease schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:05:
Ik zie dat het zonder mij beter gaat, hoeveel punten hebben jullie nu ?
We zitten weer onder de 4000 punten grens. We missen je echt man. Ik weet zeker dat met jou erbij dat we misschien al wel tegen de 5000 punten zouden zitten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Rennes - Feyenoord 0-1
Feyenoord - Rennes 3-0

Die eerste wedstrijd was erg spannend met niet echt hele grote kansen.
Een dekkingsfout gaf de doorslag.
De 2e wedstrijd ben ik vol op de aanval gegaan na de 1-0 en nog tegen 2 counters aangelopen.

De eerste halve finale is nu bekend en zal gaan tussen Feyenoord [Bas] en Benfica [Bosluis].
Da's alvast een mooi affiche. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Die MGFlexican is wel een aanwinst voor de club.
Ondanks de verliespartij vond ik hem erg goed als any.
Vond steeds de ruimte.

Ik vind hem nu al beter als aslan, die alleen maar LAM kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:01:
Vond steeds de ruimte.

Nu doe je Aslan wel een beetje tekort hoor. Hij was ook een hele goede any.
Ik mis hem echt man ;(

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

theKruid schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:01:
Vond steeds de ruimte.

Alleen ging het gister neit zo goed he toen ik any speelde, 6-3 verloren ofzo :(
Zat echt met de handen in mijn haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Morenoo91 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Alleen ging het gister neit zo goed he toen ik any speelde, 6-3 verloren ofzo :(
Zat echt met de handen in mijn haar
Ach, het liep bij mij ook al niet veel beter hoor.
Ik had wel weer het probleem dat ik steeds met 3 verdedigers stond, dit omdat waarschijnlijk
andere ook op de presure knop drukte. Ik was steeds zoekende naar mijn poppetjes.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

king Ray schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Ach, het liep bij mij ook al niet veel beter hoor.
Ik had wel weer het probleem dat ik steeds met 3 verdedigers stond, dit omdat waarschijnlijk
andere ook op de presure knop drukte. Ik was steeds zoekende naar mijn poppetjes.
Ja alleen wat ik veel zie is dat de persoon die als any speelt word weggespeeld door steekpaasjes door het midden, die ontzettend makkelijk te vermijden zijn.
(Gewoon ff op verdedigend spelen, en met je verdediger meerennen met de spits ipv alleen X inhouden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister 1 potje any gespeeld met hammer en volgens mij arjan..

5k ploeg tegenover ons. winnen en toch punten verliezen, wat is t toch ook een klote spel..
Die gasten speelde wel erg goed. gelukkig er een paar keer snel uit weten te komen waardoor we met rust met 2-0 aan de thee konden. bij vlagen kwamen ze er erg mooi door. 10 minuten voor tijd toch nog 1 tegen gekregen. Gelukkig hebben we het vol gehouden.

Voor de rest was t gister slecht.. was weer zo'n avond waar je bijna van niemand kan winnen door de bugs..
Keeper die de bal vangt, los laat en vervolgens stijf weer naar de lijn terug loopt.. passes naar voren die plots naar opzij gaan..

drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

De post van Lone bracht me op een idee, en Lone had hetzelfde. Dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_O8zAUP4gzD0/S5fpgiok6lI/AAAAAAAAAi8/uXuqbUCCG9E/bas-bos2_-_-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb me gisteren ook aangmeld voor de GoT United club. Als jullie me erbij willen zou ik dat heel tof vinden. Ik ben op het moment een spits maar wil eventueel wel omschakelen naar een verdediger. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel ruig :).

Gr Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Dat ziet er super uit Ed!

Wanneer gaan Aslan en VanHolm nu spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Zeker mooi, kijk dat feyenoord logo eens mooi zijn ;)

Lekker gespeeld gister nog Bos. Je deed het super als Any, zelfs met je VP op LAM.
Jammer dat je er de tweede wedstrijd uitklapte, die hadden we ook gewonnen, op zeker.
Frits was ook lekker aan het schoffelen weer :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:19:
[...]

Zeker mooi, kijk dat feyenoord logo eens mooi zijn ;)

Lekker gespeeld gister nog Bos. Je deed het super als Any, zelfs met je VP op LAM.
Jammer dat je er de tweede wedstrijd uitklapte, die hadden we ook gewonnen, op zeker.
Frits was ook lekker aan het schoffelen weer :)
De Kuip als achtergrond is net zo erg :)

Dat eerste potje gisteren ging wel lekker al was die tegenstander gemiddeld 11 jaar denk ik. Dat gelul over de headsets deed zeer aan mijn oren zulke hoge tonen. Paar mooie goals in die pot gescoord.

Kun jij je de goal nog herinneren dat jij als spits naar de linker kant liep en ik naar binnen trok als LAM. Jij speelde de bal op mij en ik haal vol uit met rechts in de kruising. Dat zijn zulke lekkere goals en redelijk makkelijk te spelen.

Dat 2e potje was echt een lastige eerste helft. We gingen wel met 2-1 rusten. De tweede helft begint en pats ik klap er uit. Daar baalde ik echt van. We speelden erg lekker.

Wat ik vaag vind is het volgende. Gisteren speelden we met 3 man, King op RS, Frits op RVM en ik als ANY. Ik ga er dan eigenlijk altijd vanuit dat de VP van de any de LS positie opvult. Dat was dus niet het geval. Ik kwam beide potjes op de LAM te staan. Mijn VP staat ingesteld als spits dus daar kan het niet aanliggen. Nu speelde er een tuinkabouter op de LS positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Na alweer bijna 3 jaar niet gepost te hebben, ben ik toch maar weer eens teruggekomen;
het lijkt me leuk om zondag mee te doen... Ik kan alleen met geen mogelijkheid het GoT team vinden?

Gezocht op GoT/tweakers/United.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Dat eerste potje gisteren ging wel lekker al was die tegenstander gemiddeld 11 jaar denk ik. Dat gelul over de headsets deed zeer aan mijn oren zulke hoge tonen. Paar mooie goals in die pot gescoord.

Kun jij je de goal nog herinneren dat jij als spits naar de linker kant liep en ik naar binnen trok als LAM. Jij speelde de bal op mij en ik haal vol uit met rechts in de kruising. Dat zijn zulke lekkere goals en redelijk makkelijk te spelen.

Dat 2e potje was echt een lastige eerste helft. We gingen wel met 2-1 rusten. De tweede helft begint en pats ik klap er uit. Daar baalde ik echt van. We speelden erg lekker.

Wat ik vaag vind is het volgende. Gisteren speelden we met 3 man, King op RS, Frits op RVM en ik als ANY. Ik ga er dan eigenlijk altijd vanuit dat de VP van de any de LS positie opvult. Dat was dus niet het geval. Ik kwam beide potjes op de LAM te staan. Mijn VP staat ingesteld als spits dus daar kan het niet aanliggen. Nu speelde er een tuinkabouter op de LS positie.
Was wel mooi om te horen hoe die gasten te keer gingen na weer een doelpunt. Die goal van jou weet ik nog wel. Ik maakte de ruimte voor je op links, toen jij op volle snelheid er aan kwam kon ik hem zo op je afleggen vervolgens gaat hij dan ook snoeihard in de kruising. Is een makkelijke opzet en moet vaker worden toegepast.

Ik had het ook van de week. Speelde ik als Any, mijn VP staat RS ingesteld maar mijn VP kwam LV!!
Juist dan wil je dat je eigen VP naast de LS komt te staan. Geen iedee of je dat anders kan instellen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Is jouw VP SP of LR/RS?
king Ray schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:21:
[...]

Was wel mooi om te horen hoe die gasten te keer gingen na weer een doelpunt. Die goal van jou weet ik nog wel. Ik maakte de ruimte voor je op links, toen jij op volle snelheid er aan kwam kon ik hem zo op je afleggen vervolgens gaat hij dan ook snoeihard in de kruising. Is een makkelijke opzet en moet vaker worden toegepast.

Ik had het ook van de week. Speelde ik als Any, mijn VP staat RS ingesteld maar mijn VP kwam LV!!
Juist dan wil je dat je eigen VP naast de LS komt te staan. Geen iedee of je dat anders kan instellen.
Aha, maakt dus niks uit...misschien dat de any bij het teammanagment scherm al zichzelf op de gewenste positie plaatsen. (moet natuurlijk niet iemand anders het scherm erna op die plek gaan staan)

[ Voor 26% gewijzigd door ETM op 11-03-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:55:

Wanneer gaan Aslan en VanHolm nu spelen?
Hm, hier al eens gevraagd (vorige zondag) maar geen reactie gekregen.

Ik kan wel vrijdagnamiddag / vooravond of zaterdag avond. Via DM eens checken of het dit weekend lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:21:
[...]

Het probleem is denk ik dat je VP ingesteld als LS nog ruim beter was dan de LV en opteert de automatische positie verdeler jou VP als LV.
Als ik any speel met mij VP ingesteld als RDM staat hij ook altijd LV maar als ik hem instel als RCB heb ik hem wel gewoon in het centrum.
Er is verder weinig aan te doen.

@Oxigeon: je hebt 9% accomplishments, moet minimaal 40% zijn als toelatingseis.
Nog even flink trainen dus.

@petesampras: welkom terug op got :)
Je psn-id vermelden is wel handig, dan kan ik je opzoeken en een uitnodiging sturen mits je voldoet aan de 40% regel natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Toch ook maar even mijn visie posten wbt de halve finale:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/126ndrf33iaERPGWpxVugprw/full.jpg

p.s. Willen jullie wel even wachten met spelen tot de andere halve finale bekend is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

LoneRanger, ik had idd gezien dat ik 40% moest hebben. Heb inmiddels nog een paar potten gespeeld offline (denk teminste dat dat de manier is om de VP het snelst te laten trainen). Zit nu op 13%, maar 40% is best veel, maar denk persoonlijk dat ik daar vanzelf wel aankom als ik maar gewoon blijf spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Oxigeon schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:54:
LoneRanger, ik had idd gezien dat ik 40% moest hebben. Heb inmiddels nog een paar potten gespeeld offline (denk teminste dat dat de manier is om de VP het snelst te laten trainen). Zit nu op 13%, maar 40% is best veel, maar denk persoonlijk dat ik daar vanzelf wel aankom als ik maar gewoon blijf spelen
Zeker, en speel gewoon accomplishment gericht, dus ff LV spelen voor de verdeidgende accomplishments, en ff middenveld voor de passing accomplishments etc. Meeste van mijn accomplishments zijn wel online gehaald, vond ik leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ja ok, maar als ik een willekeurig team doe joine betwijfel ik of ik wel ooit de bal krijg. Spelen die freaks wel over? Maar ik speel nu de meeste keren in de spits. Moet misschien inderdaad eens overschakelen op verdedeging en middenveld. Kan ik dit gewoon wijzigen bij eht team-management? Of moet ik dat ergens anders doen? In de arena heb ik eigenlijk alles wel geunlockt, dat zijn de makkelijkste, moet daar alleen nog met mijn lamme been 5x scoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het is toch simpel om veel van die verdiensten te halen?

Bekijk het per verdienste. Loop eerst de makkelijkste af. Als je op onderstaande link klikt zie je alle verdiensten op een rijtje. Een aantal kun je in de arena behalen, andere gewoon in een snelle wedstrijd.

http://ps3clan.nl/2009/10/fifa10-virtual-pro-guide/

Speel op nivo semi pro (niet lager want dan telt het niet).

13% is gewoon veel te weinig. Ik zou zeker niet online gaan spelen want dat schiet gewoon niet op.

Stuur me anders even een dm dan kan ik je misschien verder op weg helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosluis op 12-03-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:15:
Het is toch simpel om veel van die verdiensten te halen?

Bekijk het per verdienste. Loop eerst de makkelijkste af. Als je op onderstaande link klikt zie je alle verdiensten op een rijtje. Een aantal kun je in de arena behalen, andere gewoon in een snelle wedstrijd.

http://ps3clan.nl/2009/10/fifa10-virtual-pro-guide/

Speel op nivo semi pro (niet lager want dan telt het niet).

9% is gewoon veel te weinig. Ik zou zeker niet online gaan spelen want dat schiet gewoon niet op.

Stuur me anders even een dm dan kan ik je misschien verder op weg helpen.
Als jij mijn voorzetten nou eens gaat afronden, dan gaat het bij mij ook wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
theKruid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:28:
[...]

Als jij mijn voorzetten nou eens gaat afronden, dan gaat het bij mij ook wat sneller.
Dat zal wel aan jou voorzetten liggen :) Gisteren totaal geen moeite om de ballen er in te rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:10:
Toch ook maar even mijn visie posten wbt de halve finale:

[afbeelding]

p.s. Willen jullie wel even wachten met spelen tot de andere halve finale bekend is?!
Geweldig!!! The Simpsons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

hmm, lees net op die site dat je je VP ook kan gebruiken in de Coach mode, klopt dit? Dat zou het ook een stukje makkelijker maken denk ik, niet? Dan heb je beeld van bovenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:39:
hmm, lees net op die site dat je je VP ook kan gebruiken in de Coach mode, klopt dit? Dat zou het ook een stukje makkelijker maken denk ik, niet? Dan heb je beeld van bovenaf.
Nooit met je VP met die pro cam spelen! Dat gaat voor geen meter. Gewoon de tele cam gebruiken! En ja in coach mode kan het ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosluis op 12-03-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ow, ik vond het al raar dat het zo lastig was :$, ren je alleen op de goal af sta je al tegen de keeper aan voordat je het weet :$. Nouja, dat straks maar eens wijzigen in de tele cam, dat is de cam die ook anders met coach mode wordt gebruikt he.

Ik heb op het moment ook nog geen CAM gespeeld, maar wat is daar dan fout aan?

Wel moet ik dan in coah mode mijn VP in de basis zetten haha. Anders schiet je er uiteraard ook niks mee op. Moet eens kijken of ik dat geregeld krijg. Dan komt het vanzelf wel goed denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Oxigeon schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:55:
ow, ik vond het al raar dat het zo lastig was :$, ren je alleen op de goal af sta je al tegen de keeper aan voordat je het weet :$. Nouja, dat straks maar eens wijzigen in de tele cam, dat is de cam die ook anders met coach mode wordt gebruikt he.

Ik heb op het moment ook nog geen CAM gespeeld, maar wat is daar dan fout aan?

Wel moet ik dan in coah mode mijn VP in de basis zetten haha. Anders schiet je er uiteraard ook niks mee op. Moet eens kijken of ik dat geregeld krijg. Dan komt het vanzelf wel goed denk ik :).
Je hebt nog een lange weg te gaan kerel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:33:
[...]

Dat zal wel aan jou voorzetten liggen :) Gisteren totaal geen moeite om de ballen er in te rossen.
Ik moet zeggen dat mijn assists toch wel boven het gemiddelde van de clubs zit, terwijl ik haast nooit spits speel.

Waneer gaan we die verdomde laatste troffee halen?
Valt daar echt niks op te verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

theKruid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:03:
[...]

Je hebt nog een lange weg te gaan kerel :Y
ja dat geloof ik best, eer dat ik die heb is fifa11 uit :P. Maarja, dat mag de pret uiteraard niet drukken he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
theKruid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:05:
[...]

Ik moet zeggen dat mijn assists toch wel boven het gemiddelde van de clubs zit, terwijl ik haast nooit spits speel.

Niet gelijk zo happen he :) Je lokt de reactie gewoon uit ;)

Die 10 wedstrijden op rij blijft lastig. Je moet geluk hebben met je tegenstanders. Zoals gisteravond geloof ik 3 potjes tegen +5800 punten teams gespeeld. Op zich waren we niet kansloos verre van zelfs maar goed alle drie winnen is niet makkelijk dan.

Wat een goede manier is dat iemand met een laptop of pc met internetverbinding kijkt naar het aantal punten van de tegenstander voordat we op ready drukken. Is het een team met veel punten dan weg gaan en opnieuw een tegenstander zoeken. Er moet een handig overzichtje zijn op eafootballworld waarin je snel het aantal punten van de clubs kunt zien. Ik kan het zo snel niet vinden. Het zegt ook niet want Bravia heeft dit een tijdje terug ook gedaan. Voordat we een wedstrijd begonnen stuurde hij via PM het aantul punten van de tegenstander en dat was iets van 1200 ofzo. We verloren kansloos :)

Gisteravond voordat we op ready drukken zie je al een aantal van die tegenstanders een vaardigheidsnivo van meer dan 30 hebben. Op zich zegt dat niet alles maar je hebt een grote kans dat die gasten dan erg goed zijn. Je zou er voor kunnen kiezen om dan een andere tegenstander te gaan zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosluis op 12-03-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:05:
[...]

Om te beginnen kan jij bijvoorbeeld op de bank plaatsnemen ;)

Verder denk ik dat we een aantal hele goede any's hebben nu. Bepaalde speler moeten dan op hun voorkeurs positie staan. Ik denk bij wijze van uitzondering dat je dan niet te veel moet roeleren, dit om wat automatisme te creeren.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:23:
[...]

Om te beginnen kan jij bijvoorbeeld op de bank plaatsnemen ;)

Verder denk ik dat we een aantal hele goede any's hebben nu. Bepaalde speler moeten dan op hun voorkeurs positie staan. Ik denk bij wijze van uitzondering dat je dan niet te veel moet roeleren, dit om wat automatisme te creeren.
Ik zit altijd op de bank.
Ik weet niet hoe jij achter je playstation zit.
En er moet toch iemand jou plek innemen?
Hoor net dat mn zoontje je controler in de vaatwasser heb gestopt.
Dat wordt een weekendje afkicken voor jou >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Wat ik op de een of andere manier niet voor elkaar krijg is de achi voor de lob pingel in arena? Ik lob hem dwars door het midden, keeper duikt weg. Dat heb ik nu al zeker 40 keer geprobeerd :S Zag op internet meerdere mensen er problemen mee hebben? Ik zal iets heeeel simpels missen denk ik maar goed :S

Verder.. Als ik achi's krijg in een potje, is het saven van het Be a Pro season dan genoeg om die achi te saven naar mijn profiel? Of moet ik het ergens anders saven? Ik heb namelijk het idee dat ik bepaalde achi's nu al voor de derde keer doe :S

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Pete_Sampras schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:18:
Wat ik op de een of andere manier niet voor elkaar krijg is de achi voor de lob pingel in arena? Ik lob hem dwars door het midden, keeper duikt weg. Dat heb ik nu al zeker 40 keer geprobeerd :S Zag op internet meerdere mensen er problemen mee hebben? Ik zal iets heeeel simpels missen denk ik maar goed :S

Verder.. Als ik achi's krijg in een potje, is het saven van het Be a Pro season dan genoeg om die achi te saven naar mijn profiel? Of moet ik het ergens anders saven? Ik heb namelijk het idee dat ik bepaalde achi's nu al voor de derde keer doe :S
Die lob penalty maak je door L1 en schieten in te drukken.

Bij worden zijn alle verdiensten automatisch bewaard. Ik heb daar nooit probelemen mee gehad. TheKruid heb ik er ook al eens over gehoord geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:38:
[...]

Ik zit altijd op de bank.
Ik weet niet hoe jij achter je playstation zit.
En er moet toch iemand jou plek innemen?
Hoor net dat mn zoontje je controler in de vaatwasser heb gestopt.
Dat wordt een weekendje afkicken voor jou >:)
Pff, humor weer kruid.
Maar het is niet te hopen van je zoon, laat ik de volgende keer mijn zoon ff bij jou spelen.
Dan herken je je PS niet meer terug.
Zaterdagavond wil ik juist uren maken, vrouwtje is uit huis dan he.

Maar de optie van Bos is handig natuurlijk. Ik wil best met mijn laptop klaar zitten om te kijken naar het nivo van de tegenstander. Als je dan zie dat ik weg gaat weet je genoeg. niet blind accepten meer dus.
Het is misschien een beetje flauw maar wel een manier om de trophy sneller te halen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:34:
[...]

Die lob penalty maak je door L1 en schieten in te drukken.

Bij worden zijn alle verdiensten automatisch bewaard. Ik heb daar nooit probelemen mee gehad. TheKruid heb ik er ook al eens over gehoord geloof ik.
Ik had het probleem inderdaad ook.
Heb het profiel eerst eenmalig handmatig gesaved en nu sluit ik eerst de game en daarna sluit ik pas de PS af.
Nu pikt hij mijn accl. wel.
Ben in enkele dagen 6% beter geworden en er staan weer wat dingen op de grens.
Alleen mn kopduels staat nog op 0.
Snap er geen fuck van, want er zijn er maar weinig die een kopduel winnen van iemand van 2 meter.
Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste