Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon in de kleedkamer, daar maakt echt niemand een probleem van en zoiets kan ik iig niet ruiken als dat niet gezegd wordt.
Zou een beetje lullig zijn als "we" daar geen rekening mee zouden houden.
Ik heb trouwens geen idee op welke positie je nu doelt overigens, zal wel iets op rechts zijn?

Jij speelt trouwens altijd rechts en ik ben stijf links.
Alles wat ik met rechts raak komt pas 2 dagen later de noordzee weer opdrijven.
Volgens mij speel ik 9 van de 10 keer rdm maar dat is min of meer centraal, op de AM posities speel ik heel soms maar zowel op rechts als op links.
Je kunt trouwens gewoon je sterke voet aanpassen.

PromoX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:19:
[...]
Wat positie kiezen betreft heb ik niet zo'n probleem aangezien ik toch een voorkeur heb voor een positie waar veel mensen liever niet spelen volgens mij (verdedigende middenvelder of any). Ik merk wel dat het met de mensen die erg veel op een bepaalde positie spelen (of daar meer gevoel voor hebben) wel beter kan draaien. Ik heb zelf bijvoorbeeld wel 's spits gespeeld en dat gaat toch een stuk minder dan bijvoorbeeld een Hammer of Bosluis die veel beter hun positie weten te kiezen. Wil je echt een avond voor de punten gaan dan is het niet zo verkeerd om elke keer op dezelfde positie te spelen.
Ben ik het mee eens.
Ik ben zelf ook niet scherp genoeg als het om de spits-positie gaat en zit altijd vol bewondering te kijken naar Hammer/Bos/Bas/Posse b.v. met wat voor gemak die mannen scoren dus daar ga ik me niet in mengen.
Overigens gun ik het anderen ook op die positie maar die mannen genieten wat mij betreft wel de voorkeur.
Hetzelfde eigenlijk met Terrestra/Ed en Aslan b.v., die mannen weten precies wat ze moeten doen aan de zijkanten puur omdat ze bijna niks anders doen.
Rouleren moet nu eenmaal omdat anderen anders niet kunnen groeien in een/hun positie maar je ziet vaak wel dat als je wat wedstrijden in dezelfde samenstelling speelt dat er dan wat sneller automatismen ontstaan.
Voor diegene die zich nu afvraagt waarom ik jou niet noem, dat komt omdat ik even niet op je naam kan komen.
Ik kan natuurlijk moeilijk 44 namen als voorbeeld gebruiken, vandaar de b.v.
Het is natuurlijk wel zinvol dat als we in 2 groepen splitsen dat dan niet al het scorende vermogen in 1 room komt te zitten, dat zijn bij uitstek de kansen voor de iets minder makkelijk scorende spitsen om beter te renderen en beter te worden.
Dat geld overigens ook voor andere posities/linies.
Neem b.v. Kruid en Ray, precies dezelfde type voetballer imho en toch altijd samen terwijl ze beide volgens mij het best tot hun recht komen als LAM.
Zelf kies ik altijd bij voorkeur voor het team waar Frits niet in zit om maar wat te noemen.
Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk, wieweet kijken jullie daar wel heel anders tegenaan.
Only fools are enslaved by time and space.