[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Maar de optie van Bos is handig natuurlijk. Ik wil best met mijn laptop klaar zitten om te kijken naar het nivo van de tegenstander. Als je dan zie dat ik weg gaat weet je genoeg. niet blind accepten meer dus.
Het is misschien een beetje flauw maar wel een manier om de trophy sneller te halen.
Ik zat hier ook al over te denken ja.. Als we dat van te voren dan wel ff afspreken zal t wel werken..
En we zullen niet met 8 man moeten spelen denk ik. Met max 4 man. 1 op het middenveld en 2 in de spits.. En dan iedereen steeds dezelfde positie.

Laatste keer dat we er 8 op rij hadden gewonnen ging dat de laatste 4 potjes ook zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Alleen wat is de snelste manier om het totaal aantul punten van de club te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Persoonlijk vind ik met 6 spelen het fijnst.
Een Lam LS RS Ram en 1 verdedigende middenvelder en een ANY.
Als iedereen dan positie houd, dan kan het heel goed lopen.
Juist voorin wordt je door de positie wisselingen levengevaarlijk, terwijl achterin je wordt geholpen door de middenvelder en de any beschikking heeft over 4 verdedigers en ook nog een middenvelder.
Hoef je als ANY ook alleen maar te concentreren op het verdedigende werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:49:
Alleen wat is de snelste manier om het totaal aantul punten van de club te zien?
Posse had het er laatst over dat je via de team naam, 3 letters, gelijk hun aantal kon zien.. heb het zelf nog niet geprobeerd.

Ik ben overigens zondag pas weer van de partij. Heb er wel weer zin in.. zal wel weer een paar potjes any spelen als er niet zoveel man zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het is makkelijk om de punten van de clubs te vinden.

Ga naar je account op eafootballworld en kies daar voor de optie find club.

Kies bij spoken language any en bij platform voor de ps3. Standaard staat bij mij Xbox. Type nu de naam in en zoeken maar. Als je dan op de gevonden club klikt zie je gelijk het totaal aantal punten.

Spreek in de kleedkamer af wie de club zoekt en kijk of hij op ready staat of dat hij de game verlaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:58:

Kies bij spoken language any en bij platform voor de ps3. Standaard staat bij mij Xbox. Type nu de naam in en zoeken maar. Als je dan op de gevonden club klikt zie je gelijk het totaal aantal punten.

Spreek in de kleedkamer af wie de club zoekt en kijk of hij op ready op ready staat of dat hij de game verlaten heeft.
Shit, je bent me net voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoewel ik ook graag die laatste trofee wil hebben ben ik geen voorstander van tegenstanders checken en evt. cancelen van de wedstrijd.
Ik heb er zelf een hekel aan als andere clubs dat doen en daarnaast bied het nauwelijks garanties en hooguit een hoop frustratie van wederom door die selectie periode en weer leaven omdat een club veel punten heeft.
Straks ben je meer tijd kwijt om een "geschikte" tegenstander te vinden dan dat je daadwerkelijk speelt.
Hoewel serieusheid hoog in het vaandel staat speel ik toch echt omdat ik er plezier uit haal en een paar avondjes joinen/cancelen is niet wat ik onder plezier ervaar.
Overigens zegt het aantal punten van een club ook niet alles, er zijn spelers die ergens met "ruzie" weggaan en met anderen weer een nieuwe club oprichten.
Aan de andere kant zijn er ook clubs met veel punten die, volgens mij, misbruik maken van die bug dat je zelfs met verlies gewoon de punten krijgt.
Het mag van mij hoor alleen geef het dan even van te voren aan zodat iedereen weet waar hij aan toe is en eventueel dan wat ander kan gaan doen. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Eens met Loneranger. Eerst vragen of iedereen in de kleedkamer het ok vindt. Zo niet dan gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Het is inderdaad niet fraai en zelf heb je er een hekel aan als andere cancellen.
Hoe graag wil je die trophy halen denk ik dan.
Op zich kan het geen kwaad om een keer te cancellen als je met een goede serie bezig ben, bij wijze van uitzondering zeg maar. Dit moet dan uiteraard van te voren gemeld worden.

Gewoon zorgen dat we van het weekend die trophy gaan halen, dan is dat cancellen ook niet meer nodig.

4 tot 6 spelers is het mooist.
Als je met 4 ben wel 1 middenvelder ter ondersteuning van de Any.

Staat dus een mooie uitdaging van het weekend.
Ik ben er zaterdagavond, wie nog meer?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Als we een serie van 6 hebben staan, dan zou ik het niet erg vinden om de laatste 4 eruit te zoeken.
Als je ze alle 10 gaat uitzoeken, ja, dan wordt het er niet gezellig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Eyy ik mis Bravia waar is hij ???????

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Striptease schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:18:
Wanneer ga je de kwartfinale spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wij missen jou ook ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Leuk voor de statistieken, top 10 aantal wedstrijden:

HammerNL600
Bosluis462
King-Ray353
Posse329
Aslanboy323
Arjan1979318
RW164318
Bravia87313
Terrestra293
EdTheMad255

Gefeli Hammer met je 600ste. *O*

Doelpunten top 10 [assists tussen haakjes]:

Bosluis462257
HammerNL381272
Posse9351240
Aslanboy1905209187
Bas4president179103
King-Ray167152
Bravia87154153
Donaldo9013198
ITssME9166
Buister_NL8146

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:58:

Spreek in de kleedkamer af wie de club zoekt en kijk of hij op ready staat of dat hij de game verlaten heeft.
Zo deed ik dat inderdaad ook steeds, wel irritant dat hij steeds platform en language weer terugzet.
Maar het nadeel hiervan is inderdaad dat het puntenaantal lang niet altijd wat zegt, maar daarnaast ook dat het vaak niet lukt om het team snel te vinden. Zo zijn er ontzettend veel teams die bijv het logo van Milan hebben en de afkorting MIL gebruiken. Je hebt dan echt de volledige teamnaam nodig (zelfs dan vind je er soms/vaak nog meerdere), maar die krijg je voor zover ik weet niet voor de aftrap te zien.
Hier!
Aan ons puntenaantal zag ik inderdaad al wel dat ik gemist werd O-)
Dit weekend ben ik (eindelijk) wel weer online, zullen we dan morgen maar eens even demonstreren hoe je snel die reeks van 10 moet halen? :P

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:30:
[...]

Wanneer ga je de kwartfinale spelen?
Vanaaf denk ik. Ik heb om precies te zijn 8 dagen niet gespeeld dus ben benieuwd..

Edit:

@Bob hierboven:

I'm afraid nottt... Ik heb een nieuw spel gehaald en ik ben best wel verslaafd er aan geraakt maar voor jou kan ik wel een uitzondering maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Aslanboy1905 op 12-03-2010 17:29 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Vroeg me af of ik door de trial heen ben? :) (Ben MGFlexican)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Morenoo91 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:17:
Vroeg me af of ik door de trial heen ben? :) (Ben MGFlexican)
Welke trial? :P
Ik hoor alleen maar positieve verhalen dus je contract is automagisch omgezet in een OT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:46:
Leuk voor de statistieken, top 10 aantal wedstrijden:

HammerNL600
Bosluis462
King-Ray353
Posse329
Aslanboy323
Arjan1979318
RW164318
Bravia87313
Terrestra293
EdTheMad255

Gefeli Hammer met je 600ste. *O*

Doelpunten top 10 [assists tussen haakjes]:

Bosluis462257
HammerNL381272
Posse9351240
Aslanboy1905209187
Bas4president179103
King-Ray167152
Bravia87154153
Donaldo9013198
ITssME9166
Buister_NL8146
Wohoooo!!! nog net officieel verslaafd! :P

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wat een geniaal mooie wedstrijd vanavond tegen "Iron Men" de nummer 124 overall en ruim 6000 punten.
We hadden het potje ervoor nog met 2-1 van hun verloren maar dit keer met hulp van Bosluis hun met 6-5 verslagen.
Zij moesten het meer hebben van de individuele kracht en probeerden iedereen 3 keer uit te spelen waar wij gewoon recht toe recht aan met snelle combo's hun het leven zuur maakten.
Bij 5-4 hadden we 3 mega kansen, eerst een schot onderkant lat gevolgd door een kopbal onderkant lat en iets later nog een bal op de paal.
De 6-4 kwam toen alsnog, vuurpijltje van +/- 11 meter en vlak voor tijd nog 6-5 en nog wat ellenlange blessure minuten. :X
Heerlijke overwinning en de kers op de taart was natuurlijk dat zij in Ajax-tenue* [rode lap op een stier] speelden. :+

*Maken we normaal niet zo'n punt van maar we waren met allemaal Feyenoorders[2] en PSV'ers[4]. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Die wedstrijd tegen Ajax was wel goed inderdaad. Verder vond ik het geen beste avond met maar een incidenteel succesje. Heb zo ongeveer alleen maar als any gespeeld en echt gigantische fouten gemaakt :/. Ik had graag nog de 4000 punten gehaald, maar dat zat er niet in...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
eeh ik ben een ajacied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PromoX schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 02:11:
Die wedstrijd tegen Ajax was wel goed inderdaad. Verder vond ik het geen beste avond met maar een incidenteel succesje. Heb zo ongeveer alleen maar als any gespeeld en echt gigantische fouten gemaakt :/. Ik had graag nog de 4000 punten gehaald, maar dat zat er niet in...
Je bent wel erg kritisch, je stond prima te verdedigen wat metname tegen hun erg moeilijk was.
Het lullige is gewoon dat wanneer je als verdediger een foutje maakt dat dat al snel kan resulteren in een tegendoelpunt waar een aanvaller gewoon de bal kwijt is.
Daarnaast heb je natuurlijk relatief zwakke spelers tot je beschikking als any.
Persoonlijk vind ik het iig fijn als jij loopt te any'en. :)
Ah tuurlijk, ik twijfelde al een beetje over jou club-geaardheid, excuses. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

* Morenoo91 kijkt er naar uit om vanavond met jullie te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Morenoo91 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:55:
* Morenoo91 kijkt er naar uit om vanavond met jullie te spelen :)
Moet je niet in de kleedkamer blijven hangen.
Wat lag je daar te doen?

Zaterdagavond hadden we best leuke wedstrijden gespeeld.
Jammer alleen dat het rouleren heel matig is, waardoor ik op een gegeven moment maar gestopt ben.
Niet normaal hoe snel sommige naar beneden klikken voor de aanvallende posities.
Als daar nog eens trophys voor worden uitgevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Als dat zo'n punt is waarom zeg je dan niets in de kleedkamer?
Mocht je mij bedoelen, je kunt het gerust vragen hoor. ;)
Die 3 1/2 potjes dat ik heb meegedaan had ik niet het idee dat het zo'n punt was.
Je noemt nu zaterdag avond dus moet ik me wel aangesproken voelen aangezien je mij of Donaldo bedoelt.
Donaldo, any? of RW, any? is toch niet zo moeilijk, hoef je geen tobo voor te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:50:
Die 3 1/2 potjes dat ik heb meegedaan had ik niet het idee dat het zo'n punt was.
Je noemt nu zaterdag avond dus moet ik me wel aangesproken voelen aangezien je mij of Donaldo bedoelt.
Donaldo, any? of RW, any? is toch niet zo moeilijk, hoef je geen tobo voor te hebben?
Ik was er zaterdag ook hoor en ik veel in de spits gespeeld.
Paar keer was ik RAM en RVM.
Paar keer heb ik gewacht met een keuze te maken om te kijken welke positie nog open stond.
Als ik daarna in de spits wilde heb ik ook maar snel geklikt. Beter in de chat aangeven welke posities
er worden in genomen. Ik zag dat Thekruid weg ging nadat hij voor de 2e keer als RVM zou moeten spelen, jammer. Verder speelde Arjan erg goed als Any hoor. Zelf liep het bij mij voor geen meter, beetje een off-day zeg maar.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:19:
[...]

Ik was er zaterdag ook hoor en ik veel in de spits gespeeld.
Paar keer was ik RAM en RVM.
Paar keer heb ik gewacht met een keuze te maken om te kijken welke positie nog open stond.
Als ik daarna in de spits wilde heb ik ook maar snel geklikt. Beter in de chat aangeven welke posities
er worden in genomen. Ik zag dat Thekruid weg ging nadat hij voor de 2e keer als RVM zou moeten spelen, jammer. Verder speelde Arjan erg goed als Any hoor. Zelf liep het bij mij voor geen meter, beetje een off-day zeg maar.
In de chat een positie afspreken werkt niet. Gewoon afwisselen blijft bij sommige af en toe een probleem. Ik geef in de kleedkamer vaak zat aan afwisselen en dat gebeurt dan meestal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ok, ik kan nog steeds niet die penalty maken in de arena? Ik houd L1 vast, keeper duikt alle kanten op, ik scoor ruim 60% maar krijg die achi nooit. Moet ik die bal echt net onder de lat plaatsen ofzo? Of doe ik echt iets gigantisch fout?

Ik heb nu 37% van de accomplishments, ben bezig om de rest te halen. Mn PSN-ID is samperor. Zal eens kijken wat ik nog mis qua simpele achi's zodat ik snel kan beginnen :)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Dat ben ik ook, maar ik speel dan ook om te winnen :P. En fouten van de any zijn inderdaad sneller fataal dan balverlies voorin. Maar die avond had ik erg slechte momenten met slechte passes in de voet van de tegenstander en een moment waarbij ik de bal met de keeper voor de voeten gooide van een aanvaller die er een paar meter voor stond en 'm zo in kon tikken... Dat de tegenstander dan vervolgens ook nog 's zit te lachen via de headsets maakt zo'n moment alleen nog maar dramatischer ;(.

Wat positie kiezen betreft heb ik niet zo'n probleem aangezien ik toch een voorkeur heb voor een positie waar veel mensen liever niet spelen volgens mij (verdedigende middenvelder of any). Ik merk wel dat het met de mensen die erg veel op een bepaalde positie spelen (of daar meer gevoel voor hebben) wel beter kan draaien. Ik heb zelf bijvoorbeeld wel 's spits gespeeld en dat gaat toch een stuk minder dan bijvoorbeeld een Hammer of Bosluis die veel beter hun positie weten te kiezen. Wil je echt een avond voor de punten gaan dan is het niet zo verkeerd om elke keer op dezelfde positie te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:50:
Ik ben niet boos hoor.
Maar 2 keer spelen op een positie wat me niet ligt had ik geen zin in.
Dan doe ik liever wat anders en ben ik weg.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Jij speelt trouwens altijd rechts en ik ben stijf links.
Alles wat ik met rechts raak komt pas 2 dagen later de noordzee weer opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Vanholm wanneer kunnen we spelen ? We hadden vrijdag afgesproken maar er kwam iets tussen ofso en zaterdag avond was ik er niet.

PS: Hoeveel heeft Ajax gisteren gespeeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Ik ben niet boos hoor.
Maar 2 keer spelen op een positie wat me niet ligt had ik geen zin in.
Dan doe ik liever wat anders en ben ik weg.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon in de kleedkamer, daar maakt echt niemand een probleem van en zoiets kan ik iig niet ruiken als dat niet gezegd wordt. ;)
Zou een beetje lullig zijn als "we" daar geen rekening mee zouden houden.
Ik heb trouwens geen idee op welke positie je nu doelt overigens, zal wel iets op rechts zijn? :P
Jij speelt trouwens altijd rechts en ik ben stijf links.
Alles wat ik met rechts raak komt pas 2 dagen later de noordzee weer opdrijven.
Volgens mij speel ik 9 van de 10 keer rdm maar dat is min of meer centraal, op de AM posities speel ik heel soms maar zowel op rechts als op links.
Je kunt trouwens gewoon je sterke voet aanpassen. ;)
PromoX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Wat positie kiezen betreft heb ik niet zo'n probleem aangezien ik toch een voorkeur heb voor een positie waar veel mensen liever niet spelen volgens mij (verdedigende middenvelder of any). Ik merk wel dat het met de mensen die erg veel op een bepaalde positie spelen (of daar meer gevoel voor hebben) wel beter kan draaien. Ik heb zelf bijvoorbeeld wel 's spits gespeeld en dat gaat toch een stuk minder dan bijvoorbeeld een Hammer of Bosluis die veel beter hun positie weten te kiezen. Wil je echt een avond voor de punten gaan dan is het niet zo verkeerd om elke keer op dezelfde positie te spelen.
Ben ik het mee eens.
Ik ben zelf ook niet scherp genoeg als het om de spits-positie gaat en zit altijd vol bewondering te kijken naar Hammer/Bos/Bas/Posse b.v. met wat voor gemak die mannen scoren dus daar ga ik me niet in mengen. :)
Overigens gun ik het anderen ook op die positie maar die mannen genieten wat mij betreft wel de voorkeur.
Hetzelfde eigenlijk met Terrestra/Ed en Aslan b.v., die mannen weten precies wat ze moeten doen aan de zijkanten puur omdat ze bijna niks anders doen.
Rouleren moet nu eenmaal omdat anderen anders niet kunnen groeien in een/hun positie maar je ziet vaak wel dat als je wat wedstrijden in dezelfde samenstelling speelt dat er dan wat sneller automatismen ontstaan.

Voor diegene die zich nu afvraagt waarom ik jou niet noem, dat komt omdat ik even niet op je naam kan komen. :P

Ik kan natuurlijk moeilijk 44 namen als voorbeeld gebruiken, vandaar de b.v.
;)

Het is natuurlijk wel zinvol dat als we in 2 groepen splitsen dat dan niet al het scorende vermogen in 1 room komt te zitten, dat zijn bij uitstek de kansen voor de iets minder makkelijk scorende spitsen om beter te renderen en beter te worden.
Dat geld overigens ook voor andere posities/linies.
Neem b.v. Kruid en Ray, precies dezelfde type voetballer imho en toch altijd samen terwijl ze beide volgens mij het best tot hun recht komen als LAM.
Zelf kies ik altijd bij voorkeur voor het team waar Frits niet in zit om maar wat te noemen.
Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk, wieweet kijken jullie daar wel heel anders tegenaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

LoneRanger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:27:
[...]

Zelf kies ik altijd bij voorkeur voor het team waar Frits niet in zit om maar wat te noemen.
Sorry?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je speelt/speelde toch ook vaak RDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ja, bijna alleen maar. Alleen zoals je het net schreef leek het alsof je niet wou spelen als ik meedeed (ongeacht de plek). Was een beetje raar ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Niet verkeerd vatten ofso maar ik vind Frits de leukste speler omdat hij soms van die hilarische fouten kan maken (meestal heb jij vaak ongeluk dat moet ik er wel bij zeggen) , ik lach me altijd kapot :D

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 15-03-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:27:
Ben ik het mee eens.
Ik ben zelf ook niet scherp genoeg als het om de spits-positie gaat en zit altijd vol bewondering te kijken naar Hammer/Bos/Bas/Posse b.v. met wat voor gemak die mannen scoren dus daar ga ik me niet in mengen. :)
Hoewel ie soms nog net iets teveel z'n trucendoos gebruikt vind ik Donaldo (net als Aslan eigenlijk) ook geen slechte. Vanavond een serie leuke wedstrijden als any gespeeld met hem en Hammer voorin en een laatste met Ray erbij. Niet allemaal even succesvol, maar het team draait dan wel erg lekker. En dan kan ik me (soms net iets te nonchalant) heerlijk uitleven als any :).
Rouleren moet nu eenmaal
Zeker en ik denk dat een aantal ook zeker nog beter kunnen worden als bijvoorbeeld spits en met zo'n grote groep en wisselende samenstellingen ontkom je er ook niet aan om te wisselen. Aan de zijkanten lukte mij in het begin ook niet zo, maar dat gaat toch ook wel iets beter, hoewel ik wel heel erg de neiging heb om te gaan zwerven over het veld (vooral teveel mee gaan verdedigen in bijvoorbeeld het centrum of de andere kant van het veld). Centrale middenvelder ligt me wat dat betreft ook beter, aangezien je daar toch iets meer vrijheid hebt en eigenlijk alle kanten op kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gister op zich lekker gespeeld. Een keer was ik de any, speelde we tegen een 5000 team.
Kwamen toen 4-3 voor 5 minuten voor tijd. Vervolgen vanaf de aftrap 4-4. In de laatste minuut krijg ik
een strafschop tegen. Ik wilde de bal blokken en in eens sprong hij over
naar een andre poppetje die een sliding maakte op een hele andere plek, ik werd echt gek.

Laatste wedstrijd op ram gespeeld. Arjan wederom een prima Any en Hammer en Donaldo die zich aardig konden uitleven in de spits. Zelf mag ik graag in de spits staan, maar ik ben dan meer de aangever,

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
5-3 voor en dan 4-5 verliezen is idd heel erg vreemd en zuur Ray. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

king Ray schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:51: Ik wilde de bal blokken en in eens sprong hij over
naar een andre poppetje die een sliding maakte op een hele andere plek, ik werd echt gek.
Zo herkenbaar die random en te late slidings... echt irritant is dat. :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Frits Flits schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:47:
[...]

Zo herkenbaar die random en te late slidings... echt irritant is dat. :/
Ze zijn ook bang voor Frits hoor, die scoorde een hele fraaie 1-0 en direct werd er opgegeven.
Frits was echt ON-FIRE!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Maar wel bloed irritant.
Denk je een lekkere wedstrijd te spelen, kappen ze hem na 2 minuten al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Welke tactiek wordt er gespeeld en wat is het hardst nodig? Ik zie dat er nogal wat te doen is over de any positie. Krijgt je VP dan wel punten als je any speelt?

Denk dat ik deze week de 40% wel ga halen. Ik ga voor de zekerheid wat verdedigende achi's halen, laat maar weten welke positie ik moet gaan trainen ;)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Pete_Sampras schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:46:
Welke tactiek wordt er gespeeld en wat is het hardst nodig?
4-4-2 (de tactiek van Nantes), met 2 verdedigende middenvelders in het centrum en 2 op de vleugel met daarbij voorin 2 centrumspitsen.
Ik zie dat er nogal wat te doen is over de any positie. Krijgt je VP dan wel punten als je any speelt?
Als any krijg je net zo goed punten, echter heb je net als met de meer verdedigende posities meer kans op een lagere rating. Een foutje in de verdediging wordt vrij snel afgestraft.

Welke positie je wil spelen hangt het meeste van jezelf af, wat je het beste ligt. Wat je vaak ziet is of dat mensen een voorkeur hebben voor de meer verdedigende posities (centraal op het middenveld of eventueel any, maar da's wel weer een heel andere manier van spelen) of juist de aanvallende, dus als spits of op de vleugel. Vanwege de grote groep spelers die we op dit moment hebben en de vele wisselende samenstellingen waarin gespeeld wordt, maakt het op zich niet zoveel uit wat je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Voor diegene die het gisteravond mee hebben gemaakt en voor diegenen die graag op linkjes klikken;
't lag niet aan ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
ETM schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:04:
Voor diegene die het gisteravond mee hebben gemaakt en voor diegenen die graag op linkjes klikken;
't lag niet aan ons
50 wedstrijden gespeeld, 48 keer winst. Aan hun uitslagen te zien zijn het geen kleine jongens.
12-3 is dan nog netjes. Ik had graag tegen ze gespeeld, kan soms best genieten van een ploeg die zo goed kan spelen. De stats van die gasten zijn ook niet normaal zeg, allemaal een VP van 99 of 100.

[ Voor 7% gewijzigd door king Ray op 17-03-2010 09:53 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

En we begonnen nog zo goed met een 0-2 voorsprong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ETM schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:19:
En we begonnen nog zo goed met een 0-2 voorsprong :D
Dan gaat de deur toch gewoon op slot?
We hebben zulke goede verdedigende spelers.
Arjan, Ro-Bu, LoneRanger en anders als laatste redmiddel onze vliegende tackle specialist en recordhouder kaarten pakker frits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik vond er toch wel een aantal gelukkige goals bij zitten, waaronder een aantal afstandsschoten en ik dacht 3 uit corners. En dat de uitslag zo groot uitviel kwam ook omdat ik op een gegeven moment vol op de aanval speelde. Toen liepen ze er ook wel erg eenvoudig doorheen, terwijl wij de kansen die we kregen niet afmaakten. En we stonden inderdaad 2-0 voor en ik denk dat we tegen zo'n team ook zeker wel kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Heerlijk avondje clubs weer. Alles verloren, ruim 300 punten kwijtgeraakt. Het was gewoon niet te doen, draaicirckel van een vrachtwagen. Wel de rode kaart van Frits weer mogen mee maken.
drama drama drama...

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:28:
Heerlijk avondje clubs weer. Alles verloren, ruim 300 punten kwijtgeraakt. Het was gewoon niet te doen, draaicirckel van een vrachtwagen. Wel de rode kaart van Frits weer mogen mee maken.
drama drama drama...
Stelletje prutsers zijn jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:28:
drama drama drama...
Het was weer zo'n avondje dat niets mocht lukken.

Die competitie kunnen we ook wel weer opheffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
ETM schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:04:
't lag niet aan ons
king Ray schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:50:
[...]

50 wedstrijden gespeeld, 48 keer winst. Aan hun uitslagen te zien zijn het geen kleine jongens.
12-3 is dan nog netjes. Ik had graag tegen ze gespeeld, kan soms best genieten van een ploeg die zo goed kan spelen. De stats van die gasten zijn ook niet normaal zeg, allemaal een VP van 99 of 100.
Ik was erbij! :S Wat deze gasten heel goed deden (buiten dat ze 99/100% VP's hadden) is breed spelen, het hele veld werd gebruikt, en hier viel niet tegenop te lopen voor ons (ook omdat wij natuurlijk niet zulke goede VP's hebben), en vielen er gaten (grote gaten). Wat ik bij ons altijd merk is, is dat er vooral gefocust wordt op links midden om die bal maar zo snel mogelijk dan naar voren te krijgen. Het devies is dus ook positie houden en breed spelen. Ik betrap mezelf er ook nog steeds op teveel achter de bal aan te jagen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 18-03-2010 13:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bosluis schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Die competitie kunnen we ook wel weer opheffen.
Ik zou eigenlijk wel graag willen weten waarom een afspraak maken niet lukt tussen die 2.
VanHolm werkt erg onregelmatig en Aslan een Batlefield verslaving maar ik zie beide heren toch wel eens tegelijk online.
Wat mij betreft hebben ze tot zondag de tijd de onderlinge strijd te beslechten en anders is de eerste Finalist wat mij betreft bekend.
Het zou jammer zijn als het op zo'n manier moet maar het is niet anders.

Wbt gisteravond, volgens mij kreeg Frits 2 keer geel wegens het 2x neerhalen van een [kale] ploeggenoot die hem kennelijk in de weg stond. :+
Oh, mss is het een idee om de bal weer wat sneller rond te laten gaan ipv zelf een beetje gaan lopen met de bal.
Je ziet gewoon bij vlagen dat wanneer je de bal in een keer door passt dat er dan veel meer ruimte en snelheid in het spel zit en we gelijk stukken gevaarlijker zijn.
Liefst ook gewoon die spitsen diep houden, je ziet nog wel eens dat ze te ver terug vallen en er nauwelijks afspeelmogelijkheden [interne spelcheck kent het woord niet] zijn en er geen snelheid in het spel komt.

[edit]
Ik betrap mezelf er ook nog steeds op teveel achter de bal aan te jagen.
Heb ik zelf ook nogal eens last van en het werkt veel beter om te kijken naar hun mogelijke afspeelmogelijkheden en die lijnen af te dekken.
Vergt wel heel veel concentratie en een fractie te laat reageren is een groot gat.

[ Voor 11% gewijzigd door LoneRanger op 18-03-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Twee keer ging ik voor de bal, maar door die kl*te vertraging (halve seconde is al voldoende) moest hij weer op een verdediger trappen. Het sloeg helemaal nergens op. Daarna had ik het helemaal gehad en eigenlijk heb ik er door deze manier steeds minder zin in.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Frits Flits schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:05:
Twee keer ging ik voor de bal, maar door die kl*te vertraging (halve seconde is al voldoende) moest hij weer op een verdediger trappen. Het sloeg helemaal nergens op. Daarna had ik het helemaal gehad en eigenlijk heb ik er door deze manier steeds minder zin in.
Onzin Frits. Gewoon een halve seconde eerder op de vierkant drukken :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik snap dat eerlijk gezegd niet zo. Ik speel regelmatig any en krijg eigenlijk nooit kaarten. Gewoon goed timen, en nog beter niet tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:03:
[...]

Ik zou eigenlijk wel graag willen weten waarom een afspraak maken niet lukt tussen die 2.
VanHolm werkt erg onregelmatig en Aslan een Batlefield verslaving maar ik zie beide heren toch wel eens tegelijk online.
Wat mij betreft hebben ze tot zondag de tijd de onderlinge strijd te beslechten en anders is de eerste Finalist wat mij betreft bekend.
Het zou jammer zijn als het op zo'n manier moet maar het is niet anders.

Wbt gisteravond, volgens mij kreeg Frits 2 keer geel wegens het 2x neerhalen van een [kale] ploeggenoot die hem kennelijk in de weg stond. :+
Oh, mss is het een idee om de bal weer wat sneller rond te laten gaan ipv zelf een beetje gaan lopen met de bal.
Je ziet gewoon bij vlagen dat wanneer je de bal in een keer door passt dat er dan veel meer ruimte en snelheid in het spel zit en we gelijk stukken gevaarlijker zijn.
Liefst ook gewoon die spitsen diep houden, je ziet nog wel eens dat ze te ver terug vallen en er nauwelijks afspeelmogelijkheden [interne spelcheck kent het woord niet] zijn en er geen snelheid in het spel komt.

[edit]

[...]

Heb ik zelf ook nogal eens last van en het werkt veel beter om te kijken naar hun mogelijke afspeelmogelijkheden en die lijnen af te dekken.
Vergt wel heel veel concentratie en een fractie te laat reageren is een groot gat.
We hadden afgelopen vrijdag/zaterdag afgesproken maar er kwam iets tussen. Ik ben normaal gesproken elke avond online dus nu nog op hem wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:03:
[...]

Precies wat ik vaak doe (probeer te doen) als verdedigende middenvelder. Het komt nog wel 's voor dat ik net de laat ben om een pass te onderscheppen, maar ook zeer regelmatig dat ik de bal kan oppikken. Hetzelfde doe ik overigens ook als ik any speel, dan probeer ik ook vaak de spits af te dekken. Wat je vaak ziet is dat als één van de vleugelspelers de bal heeft ze niet goed weten waar ze heen moeten en dan uiteindelijk een slechte pass of schot afleveren.
Maar je doet dan wel bewust een sliding? Ik gebruik dat eigenlijk zelden, juist omdat (in mijn geval) de kans groot is dat ik een kaart krijg. Gebruik eigenlijk enkel de staande tackle.

Gisteren had ik al het al vrij snel gezien, zeker na die 5-4 waarbij er weer 3 keer via een corner gescoord werd. Ik vond dat ik die wedstrijd helemaal niet slecht speelde, maar als any wordt je dan gewoon weer afgescheept met een laag cijfer...
Jumpman schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:01:
Ik was erbij! :S Wat deze gasten heel goed deden (buiten dat ze 99/100% VP's hadden) is breed spelen, het hele veld werd gebruikt, en hier viel niet tegenop te lopen voor ons (ook omdat wij natuurlijk niet zulke goede VP's hebben), en vielen er gaten (grote gaten).
Dat kwam vooral omdat ik zoals ik eerder aangaf vol op de aanval speelde. Dan vallen er ook grote gaten. Ik dacht overigens dat er bij ons toch ook al een hele groep mensen zijn met een erg goede VP. Zelf zit ik dacht ik op 89%.
Wat ik bij ons altijd merk is, is dat er vooral gefocust wordt op links midden om die bal maar zo snel mogelijk dan naar voren te krijgen. Het devies is dus ook positie houden en breed spelen.
Bij de mensen die bijvoorbeeld regelmatig in de spits spelen is het toch volgens mij toch wel een gewoonte om naar buiten te trekken om zich aan te bieden als er balbezit is aan die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

PromoX schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Maar je doet dan wel bewust een sliding? Ik gebruik dat eigenlijk zelden, juist omdat (in mijn geval) de kans groot is dat ik een kaart krijg. Gebruik eigenlijk enkel de staande tackle.
Vooraf aan de tweede kaart werd er die goal van ver laag ingeschoten. Ik zat in de lijn van het schot en wilde daarom er voor gaan liggen door een sliding te maken. Maar als m'n sliding pas ruim een halve seconde later wordt toegepast en er nog snel een tegenstander voorbij rent dan zit ik opeens op die speler...

Wat er ook vaak gebeurt is dat ik de bal wil wegkoppen en daarvoor m'n knop indruk, als de bal vervolgens op de grond ligt maakt m'n speler plotseling een sliding. Alsof m'n knop twee keer wordt toegepast. Like what the hell? Blijkbaar moet je per sé je andere knop gebruiken door die bugs.

Het is echt niet zo dat tackelen m'n hobby is en dat expres doe. Offline heb ik er vrijwel nooit last van.

[ Voor 3% gewijzigd door Frits Flits op 18-03-2010 15:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Jumpman schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:01:
[...]

Het devies is dus ook positie houden en breed spelen. Ik betrap mezelf er ook nog steeds op teveel achter de bal aan te jagen.
Helemaal mee eens. Ik ben van mening dat de LAM en RAM hierin erg belangrijk zijn.
Als deze het veld breed houden is het voor de middenvelders en de any goed te doen om deze met een steekbal te lanceren. De spitsen moeten dan klaar staan om het af te maken. Wat ik te vaak ziet gebeuren is dat de RAM en de LAM ook in de spits staan waardoor die elkaar in de weg lopen. Gevolg ook weer dat de spitsen dan weer te veel uit positie gaan lopen en het geheel wat rommelig wordt.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bij de opbouw van achteruit moeten de vleugels altijd beschikbaar zijn en de LAM en de RAM in beeld zijn.
Zelf sta ik als LAM bij een opbouw halverwege mijn eigen helft, of zelfs nog verder naar achteren.
En bij een aanval over rechts kruip ik dan naar het centrum.
En ik probeer tegenwoordig ook zo min mogelijk te sprinten met de bal.
Ik moet zeggen dat het me goed af gaat de laatste tijd als LAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nog een weekje en ik kan savonds ook weer voetballen.

Hopelijk ben ik het niet verleerd.......

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Flex:

Waar ben jij nou mee bezig dan?
Eerst een nutteloze rode kaart bij de cornervlag van de tegenpartij terwijl we goed in de wedstrijd zitten en wellicht punten kunnen pakken tegen een team met 7600 punten en een potje later kies je eerst ldm en dan op het laatste moment toch maar rcb?
Daar kan dus niemand meer op anticiperen.
Als je dan wat anders wilt proberen overleg dat dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

En zo stond Ray in de laatste wedstrijd die we speelden vandaag ineens rechtsback. Geen idee waarom, maar ik weet wel dat ik de volgende keer direct weg ben als er nog 's iemand, wanneer dat niet nodig is, in de verdediging gaat lopen als ik any speel.
LoneRanger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:55:
@Flex:

Eerst een nutteloze rode kaart bij de cornervlag van de tegenpartij terwijl we goed in de wedstrijd zitten en wellicht punten kunnen pakken tegen een team met 7600 punten
Die staan overall op de 4e plaats op de ranking... Ik weet niet of we hadden kunnen winnen, maar we hadden toch zeker wel kans op een gelijkspel. Die rode kaart was wat dat betreft wel echt het breekpunt in de wedstrijd. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

LoneRanger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:55:
@Flex:

Eerst een nutteloze rode kaart bij de cornervlag van de tegenpartij terwijl we goed in de wedstrijd zitten en wellicht punten kunnen pakken tegen een team met 7600 punten en een potje later kies je eerst ldm en dan op het laatste moment toch maar rcb?
Daar kan dus niemand meer op anticiperen.
Als je dan wat anders wilt proberen overleg dat dan even.
Ehh ja, was soort van een misclick daar, was niet me bedoeling om RCB te gaan spele, was een beetje aan 't rondkloten omdat die gasten altijd zo lang doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
PromoX schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:53:
En zo stond Ray in de laatste wedstrijd die we speelden vandaag ineens rechtsback. Geen idee waarom, maar ik weet wel dat ik de volgende keer direct weg ben als er nog 's iemand, wanneer dat niet nodig is, in de verdediging gaat lopen als ik any speel.
Daar baalde ik ook van. Ik had RS gekozen en speelde dus als RV.
Waarschijnlijke drukte ik net als FLEX net even weg op het moment dat de tegenstander eindelijk een positie
hadden gekozen. Het heeft geen zin voor de any om er 1 verdediger bij te hebben.
Wel heb ik gister ook 2 keer RVM gespeeld, dit voor de ondersteuning van de any, maar ook voor de aanvoer naar de spitsen. Ik moet zeggen dat me dat best redelijk af ging. Speelde 1 heerlijke wedstrijd op RS.
scoorde toen 4 keer mede door een zeer goede Bas (sorry RW, niet jaloers worden) Ik maakte ook een volley na een voorzet van Hammer maar die raakte ik totaal verkeerd :P

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik heb sinds eergisteren ook FIFA 10 in mijn bezit (gekocht bij TheHut in de aanbieding voor 22 pond = 25 euro).

Het lijkt me wel leuk om dat 'Team Play' te gaan doen! Want dat is toch wat jullie hier doen met elkaar? Moet ik eerst een eigen Virtual Pro aanmaken voordat ik mee kan doen?

Ik heb de TS even snel gelezen en zie al dat ik eerst ff moet zorgen dat ik een VP heb en dat ik meer dan 40% van de accomplishments heb gehaald. Meld me snel weer. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 19-03-2010 09:32 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Morenoo91 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:01:
[...]

Ehh ja, was soort van een misclick daar, was niet me bedoeling om RCB te gaan spele, was een beetje aan 't rondkloten omdat die gasten altijd zo lang doen
Niet meer doen dus.
Vergeet niet dat je met dat rondkloten wel gewoon het plezier van anderen aan het vergallen bent zowel bij die domme 2x geel=rood situatie en het kiezen van positie.
king Ray schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:31:
[...]

(sorry RW, niet jaloers worden)
Waarop, Ed had allang gezegd dat Bas helemaal niet lekker is? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
Ik wil graag ook eens meespelen...is dat mogelijk??...En hoe moet je dat doen??...TS verhaal is mij niet helemaal duidelijk >.<
Mijn naam is Markies20

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Een Virtual Pro aanmaken als je dat nog niet gedaan hebt, want ik zie dat je nog geen enkele accomplishment hebt. Als je dan minimaal 40% aan accomplishments hebt, dan kom je in aanmerking voor een uitnodiging van onze club.

Die accomplishments kan je halen door offline te spelen via de modes Be-a-Pro of Manager Mode met het team waar je VP inzit. Ook kan je online die accomplishments halen via Online Game Modes --> Pro Club Championship --> Pro Ranked Match.

Een overzicht van alle accomplishments:
.doc
.pdf

Succes!

[ Voor 57% gewijzigd door SR8 op 19-03-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Beetje jammer dat ik niet tegen Vanholm heb kunnen spelen, gaan jullie maar verder zonder ons twee want anders schiet het niet op en het zal jammer zijn als iedereen gaat stoppen door 1 niet gespeelde wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Er moet natuurlijk wel 1 naar de halve finale, anders heeft Hammer geen tegenstander. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SR8 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:34:
Er moet natuurlijk wel 1 naar de halve finale, anders heeft Hammer geen tegenstander. :P
Tja, als ze er samen niet uitkomen dan zou ik niet weten wie er wel naar de halve finale moet/mag.
Als Hammer, Bosluis en Bas nog zin hebben dan heeft Hammer die finaleplaats iig alvast verdiend, je kunt moeilijk een van de 2 heren [Aslan/VanHolm] gaan aanwijzen. ;)
Ze hebben iig de hele dag nog de tijd om af te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik hoop wel dat hij komt aangezien hij normaal elke weekend er is maar nu al helaas 4 dagen offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:06:
Ik hoop wel dat hij komt aangezien hij normaal elke weekend er is maar nu al helaas 4 dagen offline is.
VanHolm liet weten [het] momenteel erg druk te zijn/hebben, zelfs geen tijd voor GOW3, en dat jij daardoor de halve finale kunt spelen tegen Hammer.

Bas4president - Bosluis
Aslanboy1905 - HammerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Na een stroef begin toch nog een aardige serie neer kunnen zetten gisteren.
Op een gegeven moment hadden we een heel sterk positie spel.
In het begin ging het met het kiezen wel even mis. 7 man in room 1 en 3 man in room 2 is niet echt een gelijke verdeling.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:07:
In het begin ging het met het kiezen wel even mis. 7 man in room 1 en 3 man in room 2 is niet echt een gelijke verdeling.
Stroef begin?
Het was knokken om niet in de dubbele cijfers te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:07:
Absoluut, er zaten erg goede wedstrijden tussen wat dat betreft.
Hoogtepunt was toch eigenlijk wel die 4-4 tegen die Noren die 11e staan in Noord-Europa.
Wel grappig om te zien dat Bas toch wel meer kan dan LS alleen.
Eerst gewoon een 9 scoren als RCB en daarna een paar prima potjes "any".
De laatste 8 wedstrijden toch mooi ongeslagen, 5x winst en 3x gelijk. :)

Zelf heb ik gister wel voor het laatst any gespeeld want dat ging echt dramatisch, vooral verdedigend. :|
Ik heb daar gewoon geen feeling voor, het speelt ook heel anders dan 1 vs 1 b.v.
Gelukkig ook nog een hoogtepunt want 4 doelpunten op een avond is voor mij best veel, doe ik normaal een maand over.
Samen met Arjan, dan wel alleen, het centrum controleren/verdedigen blijft toch m'n fav. bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Hoogtepunt was toch eigenlijk wel die 4-4 tegen die Noren die 11e staan in Noord-Europa.
Wel grappig om te zien dat Bas toch wel meer kan dan LS alleen.
Eerst gewoon een 9 scoren als RCB en daarna een paar prima potjes "any".
De laatste 8 wedstrijden toch mooi ongeslagen, 5x winst en 3x gelijk. :)

Zelf heb ik gister wel voor het laatst any gespeeld want dat ging echt dramatisch, vooral verdedigend. :|
Ik heb daar gewoon geen feeling voor, het speelt ook heel anders dan 1 vs 1 b.v.
Gelukkig ook nog een hoogtepunt want 4 doelpunten op een avond is voor mij best veel, doe ik normaal een maand over.
Samen met Arjan, dan wel alleen, het centrum controleren/verdedigen blijft toch m'n fav. bezigheid.
Als any is het niet fantastisch hoor, een RCB erbij.
Gelukkig speelde we tegen een paar kleuters, maar ik was steeds mn spelers zoek.
Mn back nam op een gegeven moment het middenveld over, waardoor ik helemaal geen controle meer had over de verdediging.
Neemt niet weg dat Bas een hoop liep weg te halen achterin.
Misschien volgende keer toch langer wachten totdat Bas de any op zich neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ik speelde in ieder geval waardeloos gisteren. Gaat de laatste tijd sowieso wat minder, ik loop maar een beetje aan te modderen. Misschien de afgelopen tijd wat weinig gespeeld, of een vormdip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Dat was zeker een lekkere. Ze kwamen op 4-2 voor en dachten het wel even uit te spelen.
Eerst kregen ze een rode kaart nadat Arjan werd neergehaald.
Vervolgens scoren we 2 keer in de laatse 5 minuten. De 4-4 kwam uit een corner in de laatste minuut waarbij onze keeper voor veel onrust zorgde. De bal werd ingekopt, tegen gehouden en vervolgens in de rebound alsnog erin, heerlijk!

@thekruid: Misschien volgende keer toch langer wachten totdat Bas de any op zich neemt.
Jij was ook in 1 keer weg, volgende keer ook wat langer wachten? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door king Ray op 23-03-2010 12:20 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:18:
[...]

@thekruid: Misschien volgende keer toch langer wachten totdat Bas de any op zich neemt.
Jij was ook in 1 keer weg, volgende keer ook wat langer wachten? ;)
Ik zat een minuut naar een stilstaand beeld te kijken.
Ik dacht, die zijn met zn zessen in slaap gepleurd, ik ga wat anders doen.
Gaf nog netjes aan dat ik er vandoor ging hoor.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Aangezien het een beetje raar gelopen is, is dit dus de 2e halve finale geworden.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_O8zAUP4gzD0/S6iq6vle5lI/AAAAAAAAAj8/g9qOh1xcqZY/as-hamm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die is wel heel erg mooi Ed! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Hadden we eindelijk weer 's 4000 punten, verpesten we (Lone, Donaldo en ik) de laatste wedstrijd van vandaag, waardoor we ineens weer 50 punten kwijtraakten ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die laatste wedstrijd was zonde, maar daarvoor toch 7 gewonnen en 1 gelijk en maar 1 verloren dus het was een prima avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Dat was potverdorrie een partij kut Zaterdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:40:
Dat was potverdorrie een partij kut Zaterdagavond.
pfff,

Je bedoeld die 4-4.

We waren met een mooie serie bezig. het had de zevende winst op rij moeten worden.
Kwamen 4-2 voor In de laatste minuut kregen we nog 2 doelpunten tegen.
Heel erg jammer. Ik had echt het idee dat we 10 op rij gingen halen.
Aslan ben je al weer rustig?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:03:
[...]

pfff,

Je bedoeld die 4-4.

We waren met een mooie serie bezig. het had de zevende winst op rij moeten worden.
Kwamen 4-2 voor In de laatste minuut kregen we nog 2 doelpunten tegen.
Heel erg jammer. Ik had echt het idee dat we 10 op rij gingen halen.
Aslan ben je al weer rustig?
We mochten niet eens meer aftrappen.
Zo kut.
Die laatste bal viel net over mij heen.

Het viel mij trouwens op king, dat jij vaak de tweede helft beter was dan de eerste.
Hoe verklaar jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zaterdagavond, even denken, was dat niet die avond met die sexy vrijetrap? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zondagavond liep het wel aardig dacht ik....

Met een spetterende 8-1 overwinning als hoogtepunt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:02:
Zaterdagavond, even denken, was dat niet die avond met die sexy vrijetrap? :*)
Ik heb die vrije trap niet meegekregen maar wel over gelezen in de chat.
Kan je hem misschien even omschrijven, ik hou wel van sexy :P

@ thekruid Het viel mij trouwens op king, dat jij vaak de tweede helft beter was dan de eerste.
Hoe verklaar jij dit?

heel simpel. De eerste helft iedereen laten razen en dan toe slaan als iedereen stuk zit, doe ik wel vaker hoor.-*

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
nee nee, het was vooral Zaterdagavond. :)

Hoe is het met de halve finales mensen?
Komt de finale geheel uit mijn poule?
Zal toch wel een troost voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wii4all schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:13:
Zondagavond liep het wel aardig dacht ik....
Moet je bos vragen :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die was net weg toen ik begon met spelen zag ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
verkeerde topic....excuse me.

[ Voor 94% gewijzigd door Wii4all op 29-03-2010 11:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Ik heb die vrije trap niet meegekregen maar wel over gelezen in de chat.
Kan je hem misschien even omschrijven, ik hou wel van sexy :P
Dat kan alleen de beste poëet. :P

Nah, een beetje rechts van het doel op een meter of 25, over de muur en over de keeper richting de verre hoek.
De bedoeling was om gewoon voor de korte hoek te gaan maar ik gebruikte iets teveel power en had de stick gelukkig naar linksboven waardoor er een mooie curve aan kwam.
De tegenstander vond hem iig ook mooi. >:)
70% geluk, 30% mazzel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Dat kan alleen de beste poëet. :P

Nah, een beetje rechts van het doel op een meter of 25, over de muur en over de keeper richting de verre hoek.
De bedoeling was om gewoon voor de korte hoek te gaan maar ik gebruikte iets teveel power en had de stick gelukkig naar linksboven waardoor er een mooie curve aan kwam.
De tegenstander vond hem iig ook mooi. >:)
70% geluk, 30% mazzel. :P
Volgende keer een filmpje van maken hoor :P

hand in hand

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste