[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Zo net 3 mooie wedstrijden gespeeld met Aslan, Bravia en Posse. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 23-02-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jullie waren aardig op weg naar 10 op rij, wederom niet gelukt. Blijft toch lastig.

Ik speelde gisteren een paar potjes als any, het eerste potje stond mijn VP RAM en maakt gewoon een hattrick.
Wii4all schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:27:
Bos, waarom ik je pmde toen de wedstrijd begon...

We drukten allemaal op ready incl. me.
Daarna verdween iedereen ineens uit de lijst, ik stond er nog als enige met frits.
Dus ik denk er is wat aan de hand en ga ook maar weg.
Toen ik weg was bleek iedereen nog in de room te zitten.

Was echt raar....

Die brazilianen waar we met 2-1 van wonnen waren volgens mij wel hoog geplaatst..
We speelde goed tegen hun.
Dat was het eerste potje dat je mee wilde doen. Toen zag ik in de room dat we tegen dezelfde speelden als de wedstrijd daarvoor. Ik heb Kruid, King en Hammer een pm gestuurd dat we er uit moesten gaan. Frits en jij zouden dan automatisch volgen omdat we met 5 waren.

Toen we allemaal terug in de kleedkamer waren hebben we een nieuwe game gestart. Bij positie kiezen was jij opeens weg en even later Frits ook. We speelden toen nog maar met 4 man en op dat moment kreeg ik 2 berichten van jou tijdens die wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Uitslagen Poule A:

TheKruid - Aslan 0-1
Terrestra - Aslan 4-3
Terrestra - Aslan 0-8
Bosluis - Aslan 1-5
TheKruid - Bosluis 1-3
Bosluis - Terrestra 8-1
Bosluis - Terrestra 5-2
Bosluis - TheKruid 2-1

Stand Poule A

Bosluis 54 - 0 - 112+9
Aslanboy 43 - 0 - 19+12
Terrestra 41 - 0 - 33-17
TheKruid 30 - 0 - 30-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik kan hooguit nog 9 punten halen, maar door het doelsaldo van As ben ik vrijwel kansloos.
Maar dat betekend niet dat ik punten kado gaat geven.
Als onderlingen wedstrijden gaan tellen, dan moet ik minsten met 2-0 winnen van As.
Gezien de eerste wedstrijd moet dat wel tot de mogelijkheden horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik moet toch wel zeggen dat die club championship modus de beste is van de hele game.
Manager mode en de rest gaat je toch wel een beetje tegenstaan na verloop van tijd.
Maar die club potjes blijven gewoon tof. Natuurlijk helpt het ook als je regelmatig wint en niet elke keer klopt krijgt.

Het is alleen jammer dat de laatste weken veel problemen zijn met psn / ea servers waardoor je soms ineens uit een wedstrijd gegooid wordt. Lag valt me tot nu toe ook nog mee.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:22:
ik moet toch wel zeggen dat die club championship modus de beste is van de hele game.
Manager mode en de rest gaat je toch wel een beetje tegenstaan na verloop van tijd.
Maar die club potjes blijven gewoon tof. Natuurlijk helpt het ook als je regelmatig wint en niet elke keer klopt krijgt.

Het is alleen jammer dat de laatste weken veel problemen zijn met psn / ea servers waardoor je soms ineens uit een wedstrijd gegooid wordt. Lag valt me tot nu toe ook nog mee.
Erg leuke modus idd maar wat ik wel erg graag veranderd wil zien is dat je wat verder uit kunt zoomen.
Vaak mis je het overzicht en moet je maar een beetje gokken want tijd om op de radar te kijken is er nauwelijks.
Daarnaast zou het voor mij veel duidelijker zijn dat wanneer je any speelt dat al de spelers die je bestuurd gemarkeerd zijn met een gekleurd driehoekje boven hun hoofd.
Ranked vind ik itt Fifa09 ook erg leuk om te doen, na 4 potjes rush-voetbal had ik het toen wel gezien, je kunt nu veel beter temporiseren.
Onderlinge competities zoals wat we nu doen blijft eigenlijk wel het leukst. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
LoneRanger schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:48:
[...]

Onderlinge competities zoals wat we nu doen blijft eigenlijk wel het leukst. :)
Is zeker erg leuk, ik kan niet wachten tot Tellurian-NL- weer online is.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ja gisterennacht deden we een poging om 10x achter elkaar te winnen. We waren met ons 7e potje bezig en toen speelden we tegen een tegenstander die 6000 punten had maar wij imo beter waren maar toch 6-4 hebben verloren. We stonden 4-2 voor maar daarna rond 55min kreeg posse een rode kaart en daarna nog 1tje waardoor we kansloos waren. Die 10x is een makkie, ik ben er gewoon overtuigd van dat als we geen rode kaart hadden we de makkelijk zouden winnen en dan zou ons niemand kunnen stoppen lol.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Bosluis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:22:
Toen we allemaal terug in de kleedkamer waren hebben we een nieuwe game gestart. Bij positie kiezen was jij opeens weg en even later Frits ook. We speelden toen nog maar met 4 man en op dat moment kreeg ik 2 berichten van jou tijdens die wedstrijd.
Ik zag hem opeens uit het spel gaan en meestal als er meerderen dat doen dat de rest ook meegaat, dus ik ging er ook uit. Helaas voor ons gingen jullie toen door. Dat werd dus eventjes wachten :)

Ik word trouwens af en toe moe van de lag in het spel die ook soms random lijkt. Bewegingen die ik maak en knoppen die ik indruk worden soms veel later toegepast online. Daar heb ik voornamelijk last van als ik een sliding maak (ver) voordat de tegenstander er is met de bal en ik hem dan van achteren tackle. Ook wil het spel wel eens zomaar haperen. Dat is nu al een paar weken zo, daarvoor had ik dat bijna nooit. De PS3 zit gewoon met draad aangesloten :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Striptease schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:40:
Ja gisterennacht deden we een poging om 10x achter elkaar te winnen. We waren met ons 7e potje bezig en toen speelden we tegen een tegenstander die 6000 punten had maar wij imo beter waren maar toch 6-4 hebben verloren. We stonden 4-2 voor maar daarna rond 55min kreeg posse een rode kaart en daarna nog 1tje waardoor we kansloos waren. Die 10x is een makkie, ik ben er gewoon overtuigd van dat als we geen rode kaart hadden we de makkelijk zouden winnen en dan zou ons niemand kunnen stoppen lol.
Makkie tuurlijk. Jij lult af en toe zo ongelooflijk stoer. Maak het eens waar man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Die rode kaart van mij was echt idioot. Ik duw voordat ik de bal heb geraakt eerst op kruisje en daarna op vierkant, omdat ik dacht dat ik staand niet meer bij de bal zou kunnen. Doet ie eerst een gewone pass, doet een paar stappen en maakt een tackle :S Anders hadden we een behoorlijk goede kans gehad te winnen van dat team met 6000 punten. Dus dan hadden we die 10 best kunnen halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Frits Flits schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:55:
[...]

Bewegingen die ik maak en knoppen die ik indruk worden soms veel later toegepast online.
Bloed irritant.
Een schuinbeweging is zo en zo al uitgesloten.
Slidings zijn bijna altijd te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Makkie tuurlijk. Jij lult af en toe zo ongelooflijk stoer. Maak het eens waar man.
Arme bos toch. Meestal ben ik als ik zo praat niet serieus maar nu wel. Brav, pos en ik zijn een goeie combinatie en we weten allemaal waar we gaan lopen, wat we gaan doen etc. Jij weet zelfs ook toen je met ons ging spelen dat we goed waren. Als we iemand met 6000 punten zouden verslaan wat dus mogelijk was omdat we al met 4-2 voorstonden kunnen we de rest ook verslaan toch ? En in totaal hebben we samen ong 15 wedstrijden gespeeld (meer zelfs) waarvan we maar een paar keer hebben verloren

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Posse9 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:22:
Die rode kaart van mij was echt idioot. Ik duw voordat ik de bal heb geraakt eerst op kruisje en daarna op vierkant, omdat ik dacht dat ik staand niet meer bij de bal zou kunnen. Doet ie eerst een gewone pass, doet een paar stappen en maakt een tackle :S Anders hadden we een behoorlijk goede kans gehad te winnen van dat team met 6000 punten. Dus dan hadden we die 10 best kunnen halen....
Natuurlijk is die 10 best te halen, maar ja er kan veel gebeuren in 10 wedstrijden. Zelf ook al een paar keer tot de 6 en 7 gekomen, dan is het echt balen als het mis gaat. Vanavond na het schaatsen wil ik nog wel een poging doen. Jullie (Posse Aslan) hebben vakantie zeker ;-)

Je hebt er lekker veel in geknald Posse als ik het zo zie. Je loopt nu meer dan 1 op 1. Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:37:
[...]

Natuurlijk is die 10 best te halen, maar ja er kan veel gebeuren in 10 wedstrijden. Zelf ook al een paar keer tot de 6 en 7 gekomen, dan is het echt balen als het mis gaat. Vanavond na het schaatsen wil ik nog wel een poging doen. Jullie (Posse Aslan) hebben vakantie zeker ;-)

Je hebt er lekker veel in geknald Posse als ik het zo zie. Je loopt nu meer dan 1 op 1. Netjes hoor.
Als het goed is hebben we um voor vanavond. En schaatsen is zeker na twaalfen (natuurlijk wil ik sven kramer niet missen btw:)) dus dan redden we het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Vaak is dat inderdaad wel zo, maar toch ben ik het wel enigszins met Aslan eens nu.
Met de formatie van gisteravond/nacht waren we echt ontzettend goed bezig. Aslan is (zolang hij geen rare fratsen met de keeper gaat doen) denk ik onze beste any, en Posse en ik samen in de spits voelen elkaar ook erg goed aan al zeg ik het zelf 8) (Sloot deed het trouwens ook erg goed in de paar potjes die hij meedeed als linksbuiten).
Zonder die rode kaart(en) hadden we dan denk ik ook een erg goede kans gehad om van dat 6000-team te winnen. Zelfs met tien man scoorden we nog een keer, met negen werd het helaas iets te gek.

Maar nog eenvoudiger om die tien snel te halen: gisteravond zag ik dat je heel makkelijk op de EA-site op teamnaam/teamafkorting kan zoeken, als we dat nu vooraf steeds even doen en de teams met (heel) veel punten even "overslaan", dan wordt het helemaal een "makkie" :+

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bob87 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Vaak is dat inderdaad wel zo, maar toch ben ik het wel enigszins met Aslan eens nu.
Met de formatie van gisteravond/nacht waren we echt ontzettend goed bezig. Aslan is (zolang hij geen rare fratsen met de keeper gaat doen) denk ik onze beste any, en Posse en ik samen in de spits voelen elkaar ook erg goed aan al zeg ik het zelf 8) (Sloot deed het trouwens ook erg goed in de paar potjes die hij meedeed als linksbuiten).
Zonder die rode kaart(en) hadden we dan denk ik ook een erg goede kans gehad om van dat 6000-team te winnen. Zelfs met tien man scoorden we nog een keer, met negen werd het helaas iets te gek.

Maar nog eenvoudiger om die tien snel te halen: gisteravond zag ik dat je heel makkelijk op de EA-site op teamnaam/teamafkorting kan zoeken, als we dat nu vooraf steeds even doen en de teams met (heel) veel punten even "overslaan", dan wordt het helemaal een "makkie" :+
Epic win :D:D:D Mij maakt het niets uit, het moet niet saai worden he! Gisteren hadden we een paar leuke wedstrijden zoals tegen die engelse (4-5 laatste minuut nog door als ik me niet vergis posse gescoord :D)

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-02-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Bob87 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Aslan is zeker een goede any, jij overigens ook. Ik kan me een aantal weken geleden herinneren dat Aslan op LAM speelde jij op any en Posse en ik in de spits. Toen hebben we ook een aardige serie neergezet.

Ik weet zeker dat meerdere teams dat tegenstander uitkiezen doen. Soms duurt het lang voordat er op ready gedrukt wordt.

Wat als er vanmiddag nu meer mensen online komen, mogen die mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
frits frits ik ben je trouwens nog vergeten te feliciteren met het 'secret accomplishment' maak een eigen goal. (2 dagen terug ongeveer)

nog gefeliciteerd ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
De wedstrijden met Posse en Bravia zijn altijd van een hoog nivo.
Ik heb zelf ook vaak de eer gehad om met hun een serie te maken.
Het is gewoon makkelijk winnen met hun erbij. Als Aslan en of Bosluis dan mee
doen dan maak je een goede kans om 10 keer op rij te winnen.
Afgelopen zaterdag hadden jullie ook zo'n mooie serie.
Aslan benadrukte dat nog maar eens. Moeten de kindertjes nog niet naar bed, hebben jullie weer voetballes gehad na een forse nederlaag. Het zal allemaal niet serieus bedoeld zijn maar toch. Ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat andere op dat moment niet welkom waren.

[ Voor 7% gewijzigd door king Ray op 23-02-2010 14:20 ]

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Wii4all schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:13:
frits frits ik ben je trouwens nog vergeten te feliciteren met het 'secret accomplishment' maak een eigen goal. (2 dagen terug ongeveer)

nog gefeliciteerd ;)
:') Bedankt... denk je dat je de bal wegschopt vlak voor het doel, loopt 'ie met de bal naar binnen... wtf, hij had nog 2 meter!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:15:
De wedstrijden met Posse en Bravia zijn altijd van een hoog nivo.
Ik heb zelf ook vaak de eer gehad om met hun een serie te maken.
Het is gewoon makkelijk winnen met hun erbij. Als Aslan en of Bosluis dan mee
doen dan maak je een goede kans om 10 keer op rij te winnen.
Afgelopen zaterdag hadden jullie ook zo'n mooie serie.
Aslan benadrukte dat nog maar eens. Moeten de kindertjes nog niet naar bed, hebben jullie weer voetballes gehad na een forse nederlaag. Het zal allemaal niet serieus bedoeld zijn maar toch. Ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat andere op dat moment niet welkom waren.
Amen!

Het maakt niet uit wie bij Pos en Bra spelen (stop nu wel heel veel veren in hun kontjes). Die gasten samen in de spits is helemaal ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Geef mij de schoppers Ro-bu en Arjan maar op het middenveld.
Spitsen zijn verwaande arrogante kwasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
lol, ik moet zeggen de laatste week pak ik bijna elke wedstrijd wel een kaart...

Zelfs al speel ik de bal krijg ik nog een kaart ;)

Toch is het wel gaaf om er af en toe eentje volledig onder de grasmat te stoppen :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:36:
lol, ik moet zeggen de laatste week pak ik bijna elke wedstrijd wel een kaart...

Zelfs al speel ik de bal krijg ik nog een kaart ;)

Toch is het wel gaaf om er af en toe eentje volledig onder de grasmat te stoppen :)
Die kopbal van jou was gisteren lekker! Dat was dat 2-1 potje tegen echt hele goede gasten. King maakte de 2-1 in de laatste minuut, was ook een mooie schuiver.

TheKruid had nog een rode kaart en een 2e was ook niet onterecht geweest :)

Mijn VP kan echt niet tackelen, zal wel door de lengte komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bosluis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:46:
[...]

Die kopbal van jou was gisteren lekker! Dat was dat 2-1 potje tegen echt hele goede gasten. King maakte de 2-1 in de laatste minuut, was ook een mooie schuiver.
Dat was nou echt een hele goede wedstrijd.
Ik liep me de pleuris als LAM.
Stond nog een paar gevaarlijke ballen weg te werken in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat was echt een wedstrijd dat we verdedigend heel goed stonden, ballen werden goed geblokkeerd.
En wat mij ook opviel we liepen elkaar niet zo in de weg zoals dat soms weleens gebeurt. Je hebt weleens van die potjes dat in het strafschop gebied 4 spelers door elkaar heen lopen waarna de bal bij de tegenstander komt die hem er vervogens in peert.

Tegen die gasten was het net een kat en muis spel.
Toen hun begonnen ook, de bal eerst rustig rond tikken...wachten en kijken wat de tegenstander doet.
ik dacht na een paar minuten dat we echt zwaar de boot in zouden gaan.

Bos. kreeg alleen maar hoge ballen voorin en moest elke keer wachten op de overige spelers..

Toch bleven we het de hele wedstrijd goed volhouden.

in de 2e helft lag het wat meer open waardoor we de ruimte kregen om de bal rond te spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
En toen we achter kwamen dacht ik dat het gebeurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend geen tijd/zin gehad om de PS aan te zetten. Gister alweer gevoetbald bij de voetbal geweest (en gewonnen :*) ). Maar ben nu weer online. Vanavond poule C voltooien?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Uitslagen poule C:

Fulham - Boca: 5-0
Boca - Fulham: 1-5

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:19:
Uitslagen poule C:

Netjes en dat betekend dat ik 4 punten moet hallen uit de dubbele ontmoeting met Dex.
Als het idd om onderling resultaat gaat is Dex uitgeschakeld en op doelsaldo wordt het erg moeilijk.
Donaldo is zeker van de 1e plek iig.

Poule C

Donaldo9064 - 0 - 212
King-Ray 63 - 0 - 39
LoneRanger 42 - 0 - 26
Dex[H4L] 41 - 0 - 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 4 wedstrijden achter de rug in poule B. Hoef nu alleen nog maar 2x tegen Bravia87... (wanneer kan je Bravia, komend weekend gaat voor mij in ieder geval niet lukken, dus als het deze week nog moet, dan zijn morgen en overmorgen nog de enige opties)

Ik heb me in ieder geval gekwalificeerd, momenteel 1e plaats, ik zou nog wel 2e kunnen worden als Bravia zijn komende 4 wedstrijden wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ik lig eruit.
Vrij kansloos met 5-0 verloren van Aslan.
Heb ook gelijk gezworen nooit meer te spelen met Palermo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:19:
Uitslagen poule C:

En toch had ik niet het gevoel dat ik heel veel slechter was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:09:
[...]

En toch had ik niet het gevoel dat ik heel veel slechter was :X
De scores zijn inderdaad vrij groot uitgevallen. Je was zeker niet slecht alleen je miste teveel kansen.
Wel een hele mooie vrije trap.

Doe me wel 1 lol en win 1 keer van RW, moet toch te doen zijn ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schieten ging bij jou een stuk beter, die goal vanaf ongeveer de middenlijn sjonge jonge :P
Of het te doen is voor mij om van RW te winnen betwijfel ik, maar ik ga uiteraard mn best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:19:
Het schieten ging bij jou een stuk beter, die goal vanaf ongeveer de middenlijn sjonge jonge :P
Of het te doen is voor mij om van RW te winnen betwijfel ik, maar ik ga uiteraard mn best doen.
Zal wel meevallen, het zal iig spannend worden hoop ik. :)
Grappig dat jij 2 keer verliest van Ray die niet van Donaldo kon winnen wat jij wel hebt gedaan. :P
Als jullie nou een van die 2 wedstrijden gelijk hadden gespeeld had ik aan 1 overwinning genoeg gehad.
Niet dat dat nou zomaar gebeurd maar in dat geval kon ik me iig nog een verliespartij veroorloven.

Er ligt trouwens een envelope met inhoud in je DM O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Er ligt trouwens een envelope met inhoud in je DM O-) :+
Had je het tegen mij? Zie namelijk geen enveloppe in mn DM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:08:
[...]

Had je het tegen mij? Zie namelijk geen enveloppe in mn DM...
:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh dat kwartje viel ff laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:21:
Zo, 4 wedstrijden achter de rug in poule B. Hoef nu alleen nog maar 2x tegen Bravia87... (wanneer kan je Bravia, komend weekend gaat voor mij in ieder geval niet lukken, dus als het deze week nog moet, dan zijn morgen en overmorgen nog de enige opties)

Ik heb me in ieder geval gekwalificeerd, momenteel 1e plaats, ik zou nog wel 2e kunnen worden als Bravia zijn komende 4 wedstrijden wint :)
Meh, gisteren twee keer verloren tegen Capone :'(

Eerste wedstrijd ging goed op, ik kwam 0-1 voor dankzij een flater van je verdediging. (waar jij me nog tackelde langs achter, vreemd dat het maar geel was en geen rood :/ )

Uiteindelijk 1-3 geworden. Tweede wedstrijd 6-3 (ging goed tot aan 4-3). Man ik heb slecht geslapen nadien, zwetend wakker worden van Lazio ventjes die me bestoken in mijn nachtrust :( :+

Nu met 10/18 op de voorlopige tweede plaats, maar Bravia kan me nog inhalen als hij in zijn laatste 4 wedstrijden 3 x wint en 1 x gelijkspeelt.

Geen salonremises hé O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:21:
wanneer kan je Bravia, komend weekend gaat voor mij in ieder geval niet lukken, dus als het deze week nog moet, dan zijn morgen en overmorgen nog de enige opties
Ik kan eventueel nu zo wel, maar was wel van plan straks Inter-Chelsea te gaan kijken. Anders kan ik daarna misschien nog even.
Morgen gaat me sowieso niet lukken.

Hoe is het jou en Arjan uiteindelijk gelukt om verbinding te krijgen eigenlijk? Of werkte het toevallig ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:51:
Eerste wedstrijd ging goed op, ik kwam 0-1 voor dankzij een flater van je verdediging. (waar jij me nog tackelde langs achter, vreemd dat het maar geel was en geen rood :/ )
Ja je begon erg sterk, ik had constant het idee dat elke fout van mijn kant fataal zou zijn, en inderdaad... :) Daarbij kwam mijn keeper ook nog eens te ver uit en om dat af te reageren ging ik tackelen, idd geluk dat het geen rood was! ;)
Bob87 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:46:
Ik kan eventueel nu zo wel, maar was wel van plan straks Inter-Chelsea te gaan kijken. Anders kan ik daarna misschien nog even.
Ik wilde inderdaad ook de wedstrijd kijken, we kunnen het daarna idd even proberen. Ik heb zowel DMZ als UPnP aangezet, grote kans dat het ontbreken van een van deze twee de reden was dat het eerder niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vanavond de laatste 2 wedstrijden in poule C gespeeld en metname de eerste was erg spannend.
Uiteindelijk met een treffer in de 89ste minuut gewonnen met 1-0.
De 2e wedstrijd was het in de 3e minuut gelijk raak en volgens mij was het toen ook grotendeels gedaan met de tegenstand.

Eindstand Poule C

Donaldo9064 - 0 - 212
LoneRanger 64 - 0 - 212
King-Ray 63 - 0 - 39
Dex[H4L] 61 - 0 - 53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
En nog wat uitslagen uit poule B:

Hoffenheim - Lazio 1-3
Lazio - Hoffenheim 3-3

Stand:
CaponeRL65-1-016
Vanholm63-1-210
Bravia8740-2-22
Arjan197940-0-40

Capone en Vanholm zijn dus al respectievelijk 1e en 2e en Arjan en ik kunnen alleen nog uitmaken wie 3e en 4e wordt.

Wel ongelooflijk hoe ik het tegen Capone en Vanholm heb weggegeven ,1v1 is blijkbaar niks voor mij :( .
Op de ene of andere manier verpruts ik al mijn kansen en vliegt aan de andere kant alles erin.
Typerend hoe ik net tegen Capone eindelijk 3-2 voor kwam, de ene kans na de andere verprutste om het duel te beslissen en vervolgens in de 88e minuut een ongevaarlijk schot via het been van een verdediger mijn eigen doel in rolt. Kan ik daarna nog vrij op de keeper af voor de 4-3, mis ik weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravia had inderdaad geen geluk voor het doel vandaag... Zat wel constant op het puntje van mn stoel, spannende wedstrijden! En ik had er weer een vrije trap in vandaag, gisteren ook al tegen Vanholm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

even ter info....op dit moment 4100 punten :P
8 wedstrijden op rij winst, 9e gelijk :(

[ Voor 31% gewijzigd door ETM op 24-02-2010 23:46 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ loneranger, ik heb je bericht gelezen maar kijk maar bij de stand en daar klopt de sortering wel, je moet niet op de hoofdpagina van de competitie kijken ;)

Verwijderd

Bob87 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:38:
En nog wat uitslagen uit poule B:

Hoffenheim - Lazio 1-3
Lazio - Hoffenheim 3-3

Stand:
CaponeRL65-1-016
Vanholm63-1-210
Bravia8740-2-22
Arjan197940-0-40

Capone en Vanholm zijn dus al respectievelijk 1e en 2e en Arjan en ik kunnen alleen nog uitmaken wie 3e en 4e wordt.

Wel ongelooflijk hoe ik het tegen Capone en Vanholm heb weggegeven ,1v1 is blijkbaar niks voor mij :( .
Op de ene of andere manier verpruts ik al mijn kansen en vliegt aan de andere kant alles erin.
Typerend hoe ik net tegen Capone eindelijk 3-2 voor kwam, de ene kans na de andere verprutste om het duel te beslissen en vervolgens in de 88e minuut een ongevaarlijk schot via het been van een verdediger mijn eigen doel in rolt. Kan ik daarna nog vrij op de keeper af voor de 4-3, mis ik weer |:(
Tegen jou was ik écht blij met een 4/6, want op basis van die twee wedstrijden had het evengoed 2/6 of 1/6 kunnen zijn. Ik heb bij de 1-1 ook een goal gemaakt waarbij de bal afwijkt op de rug van een verdediger van je. Blijkbaar heb je serieus pech gehad, want 1v1 ben je wel goed.

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:45:
even ter info....op dit moment 4100 punten :P
8 wedstrijden op rij winst, 9e gelijk :(
Dat is balen man! Lekkere uitslagen!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:56:
Vanavond de laatste 2 wedstrijden in poule C gespeeld en metname de eerste was erg spannend.
Uiteindelijk met een treffer in de 89ste minuut gewonnen met 1-0.
De 2e wedstrijd was het in de 3e minuut gelijk raak en volgens mij was het toen ook grotendeels gedaan met de tegenstand.
1e wedstrijd was een leuke. Onnodige verliespartij in de laatste minuut |:(
2e wedstrijd had ik het idd wel gezien na die vroege goal van jou, score had nog wel iets hoger kunnen uitvallen maar je raakte nog wel eens paal/lat of mn keep.

• king Ray
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:33:
[...]

1e wedstrijd was een leuke. Onnodige verliespartij in de laatste minuut |:(
2e wedstrijd had ik het idd wel gezien na die vroege goal van jou, score had nog wel iets hoger kunnen uitvallen maar je raakte nog wel eens paal/lat of mn keep.
Die pech heb ik dus ook gehad. Ik kreeg ook de 1-0 in de laatste minuut om de oren. Van RW heb je niet zomaar gewonnen. Geen play offs voor mij dus , toch 9 punten gehaald. Kijk al weer uit naar de volgende competitie.

hand in hand

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:33:
[...]

Dat is balen man! Lekkere uitslagen!
Check ook de 6-3 tegen FC Nikez... stonden gisteravond 2e van centraal america voor dit seizoen. Ze stonden de 1e helft nog 0-3 voor en echt letterlijk binnen 5 minuten in de 2e helft stond het al weer 3-3 :P

paar minuten voor tijd kapten ze de verbinding. zwaar zielig, maar de 6-3 is voor het nageslacht bewaard gebleven :P

Schijnbaar had Dutch star baco nog een berichtje verstuurd aan buster met de vraag of wij nog leden nodig hadden :+

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

ETM schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:15:
[...]

Check ook de 6-3 tegen FC Nikez... stonden gisteravond 2e van centraal america voor dit seizoen. Ze stonden de 1e helft nog 0-3 voor en echt letterlijk binnen 5 minuten in de 2e helft stond het al weer 3-3 :P
Geweldige wedstrijd was dat ! Ik dacht echt dat ik als any weer een serie doelpunten tegen ging krijgen, maar de in de tweede helft draaide het toch ineens een stuk beter.

En hoewel we ook een aantal makkelijke tegenstanders hadden, scheelt het dan toch wel als iedereen een serie wedstrijden op dezelfde positie speelt. Myst vond ik trouwens (wederom) erg netjes als any.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

ETM schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:15:
[...]

paar minuten voor tijd kapten ze de verbinding. zwaar zielig, maar de 6-3 is voor het nageslacht bewaard gebleven :P

Schijnbaar had Dutch star baco nog een berichtje verstuurd aan buster met de vraag of wij nog leden nodig hadden :+
Gister was echt leuk..

Veel gasten huilend naar huis gestuurd.. werd echt 3 of 4 keer voortijdig gestopt door de tegenstander..

Die dutch star baco had idd gestuurd of hij bij de club mocht komen.. zal nog even reageren dat hij zich dan eerst door de kwalificaties van tweakers moet worstelen. 8)

jammer van dat gelijke spel tegen Nederland in de 9e wedstrijd. was echt niet nodig geweest.. die gasten waren helemaal niet zo goed. Kregen bijna geen kans, wij maakte ze alleen niet.

Laatste 2 potjes gisteravond met as, posse en bravia ging ook nog lekker.. alleen jammer dat bij die 4-4 m'n ps3 haperde op het moment dat ik een doeltrap wilde nemen. waardoor ik de bal in de voeten van de tegenstander speel :(

Gelukkig wel de pot daarna meteen revanche. 5-1 en weer huilend naar huis! :P

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Klopt 't dat de RVM/LVM (en RAM/LAM) iets veranderd zijn? Als ik RVM ben en wij de bal hebben, krijg ik bijna gelijk drie groene pijltjes naar voren. Af en toe lijk ik wel spits te moeten zijn. Dat is vrij irritant, aangezien ik m'n VP zo enorm kapot loop de eerste helft. Dat was eerst niet zo. Zo ontstaan ook onnodige gaten achterin.

specs

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Volgens mij kunnen ik aslan en bravia niet meer zo goed met de druk omgaan, want toen we gisteren eindelijk weer een reeks op leken te bouwen verspeelden we die tegen een team met 400 punten door 5 minuten voor tijd de 4-4 en meteen daarna in een alles of niets poging 5-4 door te laten :'(

• ETM

ETM

E=TM²

Frits Flits schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:54:
Klopt 't dat de RVM/LVM (en RAM/LAM) iets veranderd zijn? Als ik RVM ben en wij de bal hebben, krijg ik bijna gelijk drie groene pijltjes naar voren. Af en toe lijk ik wel spits te moeten zijn. Dat is vrij irritant, aangezien ik m'n VP zo enorm kapot loop de eerste helft. Dat was eerst niet zo. Zo ontstaan ook onnodige gaten achterin.
Aha conditionele achterstand he! Dat worden wat minder bezoekjes aan de mac :+

Had ik geen last van toen ik RVM stond of op mijn favo RAM positie.

maaruh, snel reageren bij bal verlies en niet veel verder als halverwege hun helft komen doet wonderen ;)

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Hehe, zelfs als ik 100x achter elkaar naar de Mac ga wordt ik niet dik ;)
Ehm, ja.. ik wil niet aanvallen als RVM zijnde, maar ik moet wel als ik de drie pijltjes moet geloven. Meestal zit ik dan op 3/5de van het veld of verder. Met een snelle counter loop ik dan snel te dwarrelen, terwijl dat niet zo mogen. Dus ik moet de hele tijd van hot naar her rennen wat niet handig is. Met m'n VP buiten de GoT club om heb ik vrijwel nooit last van m'n conditie in het begin.

[ Voor 20% gewijzigd door Frits Flits op 25-02-2010 14:11 ]

specs

Verwijderd

Frits Flits schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:10:
Hehe, zelfs als ik 100x achter elkaar naar de Mac ga wordt ik niet dik ;)
Ehm, ja.. ik wil niet aanvallen als RVM zijnde, maar ik moet wel als ik de drie pijltjes moet geloven. Meestal zit ik dan op 3/5de van het veld of verder. Met een snelle counter loop ik dan snel te dwarrelen, terwijl dat niet zo mogen. Dus ik moet de hele tijd van hot naar her rennen wat niet handig is. Met m'n VP buiten de GoT club om heb ik vrijwel nooit last van m'n conditie in het begin.
Lekkere rode kaart gister trouwens! Wat dacht je.. lucht dekken is ook lucht tackelen :P

• ETM

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:14:
[...]

Lekkere rode kaart gister trouwens! Wat dacht je.. lucht dekken is ook lucht tackelen :P
Lol, ja was uiterst curieuze actie van die scheids. In de herhaling zie je gewoon dat je een sliding maakte in het niks. En boem! meteen rood.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Frits Flits schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:54:
Het is wel zo dat de RVM aanvallender ingesteld als als de LVM, maar dat was altijd al zo. Verder moet je ook weer niet teveel op die pijltjes letten. Ik kies toch vaak zelf wel de momenten uit om mee naar voren te gaan (of te blijven) of om juist achterin te blijven. Dat laatste doe ik bijvoorbeeld regelmatig als m'n conditiemeter (bijna) leeg is. Die laat ik dan vaak weer helemaal vollopen voor ik weer ga rennen. Zeker centraal op het middenveld is het heel verleidelijk om constant het hele veld over te rennen, maar het is toch verstandiger om dat niet te doen :).

And I'm the only one and I walk alone.

• SR8
  • Niet online

SR8

Je kan die pijltjes ook uitzetten.

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:38:
Je kan die pijltjes ook uitzetten.
Dat heb ik gedaan.. alleen geen idee hoe :?

maja vind t eigenlijk wel fijn zonder..

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik weet dat ik ze uit kan zetten, maar ik vind ze in sommige gevallen wel handig. De prestatiemeter heb ik wel uitgezet, aangezien dat ding meer bugs bevat dan Windows ME en dat is irritant tijdens een spelletje.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ben ik nou de enige die, als ik wat vrij speel en de playstation afsluit, de keer dat ik hem weer aanzet dit weer kwijt ben?
Wordt een beetje gek van die lobpases, volleys en weet ik veel wat.
Zo simpel om te halen, maar om ze nou elke wedstrijd te doen..
Ik heb geloof ik nu al weer 4x mn 300e wedstrijd gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Laatst online: 00:18
theKruid schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:15:
Ben ik nou de enige die, als ik wat vrij speel en de playstation afsluit, de keer dat ik hem weer aanzet dit weer kwijt ben?
Wordt een beetje gek van die lobpases, volleys en weet ik veel wat.
Zo simpel om te halen, maar om ze nou elke wedstrijd te doen..
Ik heb geloof ik nu al weer 4x mn 300e wedstrijd gespeeld.
Is een kleine bug waar je soms last van kunt hebben ja.. Het is mij opgevallen dat als je na de wedstrijd(en) nog een paar minuten in het hoofdmenu blijft en dan pas afsluit het probleem zich niet meer voordoet. Vooral lastig als je net een duikkopgoal of het afstandsschot van meer dan 27 meter hebt gehaald :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Jorco schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:09:
[...]

Is een kleine bug waar je soms last van kunt hebben ja.. Het is mij opgevallen dat als je na de wedstrijd(en) nog een paar minuten in het hoofdmenu blijft en dan pas afsluit het probleem zich niet meer voordoet. Vooral lastig als je net een duikkopgoal of het afstandsschot van meer dan 27 meter hebt gehaald :P
Of net gepromoveerd bent na 48 wedstrijden.
Moet je eerst weer degraderen en daarna weer promoveren.
En ga ze nou allemaal maar spelen, anders degradeer je niet. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
theKruid schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:11:
[...]

Of net gepromoveerd bent na 48 wedstrijden.
Moet je eerst weer degraderen en daarna weer promoveren.
En ga ze nou allemaal maar spelen, anders degradeer je niet. |:( 8)7
Heb ik ook meegemaakt. Had een zondag middag aardig wat acc. gehaald (veel) en toen zat mijn ps3 vast en was ik alles kwijt lol owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ga na het halen van ACC. (bij het afsluiten van fifa) meteen even kijken wat de status in via de virtual pro >accompl.

Dan staan ze er meestal bij en weet ik dat ik de ps3 kan afsluiten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:23:
Ik ga na het halen van ACC. (bij het afsluiten van fifa) meteen even kijken wat de status in via de virtual pro >accompl.

Dan staan ze er meestal bij en weet ik dat ik de ps3 kan afsluiten.
Bij mij staat het er ook bij.
Dan sluit ik hem af, maar de volgende keer zijn ze toch weer weg.
Ik had al op 143% kunnen zitten.
Zelfde als met mn juichmoves.
Loop me een partij te rollenbollen na een doelpunt, staat ook gevinkt dat ik hem heb gedaan, maar de eerst volgende keer na het opstarten kan ik weer opnieuw mn dansjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ja je moet fifa10 handmatig afsluiten en niet direct je ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ah, dat zou misschien iets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ik had last van hetzelfde. Als ik nu stop met Fifa ga ik eerst naar het instellingen-menu om m'n profiel op te slaan. Dan weet je zeker dat je verdiensten opgeslagen zijn :)

Edit: To be exact: Mijn FIFA 10 > FIFA 10-Profiel > Opslaan/Laden/Verwijderen > Opslaan > Fifa 10-profiel

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Myst op 26-02-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Ik scoorde mijn 2e omhaal, heeft hij ook niet gepakt.
Ik ga hem nu ook maar eerst opslaan.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Frits waarom ging je gisteren weg nadat je eerst 'zomaar' een penaltie maakte en een paar minuten later je een 2e gele kaart kreeg. Daarna ging je offline en kwam je niet meer terug :s.

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 27-02-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Die penalty was echt raar en zwaar onterecht. Ik ging ruim voor de tegenstander er voor liggen om te blocken, maar door die kl*te vertraging dook ik er blijkbaar vol op. 8 van de 10 heb ik daar geen problemen mee als online speel, maar ik word er wel moe van. Die tweede gele kaart was gewoon dom getackle van me.

Van te voren zei ik al dat ik 1 potje mee zou doen omdat het al aardig laat werd en twee any's is gewoon niet lekker spelen. Daarom ging ik vervolgens weg.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gister avond weer even een paar potjes meegespeeld met de club en ik moet zeggen dat het niveau weer een stuk omhoog gegaan is. :)
Leuk ook dat PhydomiR/Tasjesdief, lid sinds het eerste uur, ook weer eens van de partij was.

Hoe is het trouwens met de progressie in de cup, zijn er al poules klaar naast Poule C?
Zou wel mooi zijn mochten we binnenkort met de kwartfinales kunnen beginnen, kan ik weer lekker nieuwe bannertjes gaan knutselen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Poule D was al een tijdje klaar. :P

SR8 in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In poule B is de beslissing ook al gevallen:
Bob87 in "[PS3] Het Fifa 2010 clubtopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

LoneRanger schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:45:
Leuk ook dat PhydomiR/Tasjesdief, lid sinds het eerste uur, ook weer eens van de partij was.
Heb Fifa maar weer onder het stof vandaan gehaald. Onder meer door een verhuizing en Mass Effect 2 weinig gespeeld. Voelde weer ouderwets goed aan :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bob 0 wedstrijden gewonnen ? Hij is wel een van de beste :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik wil me graag aanmelden om bij de club te spelen.
Heb zeker al veel ervaring met mijn virtual pro.
PSN ID: MGFlexican

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Mr.Myst schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:46:
Ik had last van hetzelfde. Als ik nu stop met Fifa ga ik eerst naar het instellingen-menu om m'n profiel op te slaan. Dan weet je zeker dat je verdiensten opgeslagen zijn :)

Edit: To be exact: Mijn FIFA 10 > FIFA 10-Profiel > Opslaan/Laden/Verwijderen > Opslaan > Fifa 10-profiel
Dat moet mijn laatste redmiddel zijn.
Wordt er echt gek van.
Ik heb weer 3% minder dan Zaterdagmiddag.
Leuk ook zo'n helpdesk van EA...
Niks geen antwoord van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
King-B en Morenooo91 hebben beide een proef-contract ontvangen.
Bosluis en HammerNL zijn toegevoegd als co-owners zodat de club iets minder een dictatuur is en ik me wat meer bezig kan houden met het roken van cubaanse sigaren. :)

In afwachting van Poule A het programma voor de kwartfinales:

A1 - Schalke04 [VanHolm]
Lazio Roma [Capone] - A2

Udinese [Donaldo] - Stuttgart [HammerNL]
Feyenoord [Bas4president] - st. Rennes [LoneRanger]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:58:
King-B en Morenooo91 hebben beide een proef-contract ontvangen.
Bosluis en HammerNL zijn toegevoegd als co-owners zodat de club iets minder een dictatuur is en ik me wat meer bezig kan houden met het roken van cubaanse sigaren. :)

In afwachting van Poule A het programma voor de kwartfinales:

A1 - Schalke04 [VanHolm]
Lazio Roma [Capone] - A2

Udinese [Donaldo] - Stuttgart [HammerNL]
Feyenoord [Bas4president] - st. Rennes [LoneRanger]
Ik ben vanavond online dus hoop dan de wedstrijd tegen Aslan te spelen. We staan in de stand gelijk, alleen bij winst wordt ik 1e in de pool omdat het doelsaldo van Aslan beter is en ik de eerste wedstrijd dik heb verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:19:
[...]

Ik ben vanavond online dus hoop dan de wedstrijd tegen Aslan te spelen. We staan in de stand gelijk, alleen bij winst wordt ik 1e in de pool omdat het doelsaldo van Aslan beter is en ik de eerste wedstrijd dik heb verloren.
Dan hoop ik dat jij en aslan geen 60GYG PS3 hebben. Of dat Sony het "bugje" al heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Dan hoop ik dat jij en aslan geen 60GYG PS3 hebben. Of dat Sony het "bugje" al heeft opgelost.
Ik las het net ja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Nein ik heb 250GB en eeh ik ga toch niet verliezen van Bos, hij is du slechste any van got en daar tegen mag je niet verliezen he (haha ik zie Bos al 'wat een vieze flikker is hij met zijn grote praatjes' zien schreeuwen :D) Ik maak maar een grapje hoor je bent wel een goeie any en een goeie tegenstander :)

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Striptease schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:48:
Nein ik heb 250GB en eeh ik ga toch niet verliezen van Bos, hij is du slechste any van got en daar tegen mag je niet verliezen he (haha ik zie Bos al 'wat een vieze flikker is hij met zijn grote praatjes' zien schreeuwen :D) Ik maak maar een grapje hoor je bent wel een goeie any en een goeie tegenstander :)
hahaha we zullen zien. Als ik 2e word in de pool dan mag ik tegen Capone. Volgens mij heb ik tijdens de vorige competitie 2x gewonnen van Capone. Dat zegt nu niets meer want dat is al lang geleden. Tegen VanHolm heb ik nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Mij maakt het niks uit wie mijn tegenstander de volgende ronde is. Als je kampioen wilt worden moet je iedereen kunnen verslaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Ik las het net ja, we zullen zien.
Ik kom niet online. Beetje jammer dus. Ik heb de 40GB dikke PS3.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosluis op 01-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:18:
[...]

Ik kom niet online. Beetje jammer dus. Ik heb de 40GB dikke PS3.
Ik heb ook zo'n fat one, ben er ook bang voor.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Sorry mensen. Ik heb geprobeerd iets nieuws te vinden om mn accompl. te saven, maar ik ben bang dat ik het wereldwijde netwerk heb op geblazen.
Iedereen speelt nu op rolze schoenen en zijn 2 meter lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:40:
[...]

Leuk ook zo'n helpdesk van EA...
Niks geen antwoord van hun kant.
Over heel de werel ligt PSN eruit en dan komt thekruid een beetje zielig doen dat zijn acc niet worden gesaved. En dan is meneer ook nog verbaasd dat hij geen antwoord krijgt.
Gevalletje van verkeerd mailtje op het verkeerde moment.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:09:
[...]

Over heel de werel ligt PSN eruit en dan komt thekruid een beetje zielig doen dat zijn acc niet worden gesaved. En dan is meneer ook nog verbaasd dat hij geen antwoord krijgt.
Gevalletje van verkeerd mailtje op het verkeerde moment.
Het lijkt erop dat EA er alles aan doet.
Gewoon even de stekker van de PSN eruit en dan er weer in.
9 van de 10 keer de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Hej Kruid je kunt ook gewoon toegeven dat al die acc te moeilijk voor je zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Het lijkt erop dat EA er alles aan doet.
Gewoon even de stekker van de PSN eruit en dan er weer in.
heeft jou PSN een stekker dan?

Wat ik lees is de stekker al uit het PSN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
tot zover clubs jongens. Bedankt voor de mooie momenten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:18:
tot zover clubs jongens. Bedankt voor de mooie momenten.
hehe eindelijk ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste