Maar genoeg over psv, laten we het weer over voetbal hebben.
Let op de van Nistelrode vanavond
hand in hand
Niet alleen in de laatste minuutSR8 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:58:
[...]
In die laatste minuten mocht de bal er echt niet in.
Ik denk dat als je de wedstrijdstatistieken erbij haalt jij iets van 20 schoten op doel had de 2e wedstrijd en ik misschien 2
Wat had ik een mazzel dat je een own goal maakte (natuurlijk wel omdat mijn counter dusdanig dreigend was dat je verdediger niet meer wist waar hij het moest zoeken
Wat me wel verraste, was dat mijn vp niet in het elftal stond. Dacht dat die mee kon doen met de competitie, daar was een beetje mijn team op ingesteld.
[ Voor 15% gewijzigd door ETM op 18-02-2010 12:37 ]
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Wees blij dat die niet mee deedETM schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:35:
[...]
Niet alleen in de laatste minuut
Ik denk dat als je de wedstrijdstatistieken erbij haalt jij iets van 20 schoten op doel had de 2e wedstrijd en ik misschien 2
Wat had ik een mazzel dat je een own goal maakte (natuurlijk wel omdat mijn counter dusdanig dreigend was dat je verdediger niet meer wist waar hij het moest zoeken)
Wat me wel verraste, was dat mijn vp niet in het elftal stond. Dacht dat die mee kon doen met de competitie, daar was een beetje mijn team op ingesteld.
hand in hand
jongens.. ik zou beginnen in kleine zalen.
Ik ben wel beschikbaar voor competitie vanavond.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:28:
ben morgen avond online vanaf een uurtje of 19.00 tot sluitingstijd
Kan zijn dat ik nog met iets anders bezig ben maar dan stuur je maar even een berichtje [psn].
@Ray:
Vrijdag avond tref ik jou wel.
Moet ik alleen nog wat met Donaldo regelen.
Only fools are enslaved by time and space.
Zo, best wel aardig wat wedstrijden in Poule C vanavond:
Udinese - Rennes 2-3
Rennes - Udinese 0-3
Udinese - Boca J 1-2
Rennes - Fulham 1-3
Fulham - Rennes 0-1
Stand
1. Rennes 4-6 5-8 -3
2. Fulham 2-3 3-2 +1
3. Boca J 1-3 2-1 +1
4. Udinese 3-3 6-5 +1
Wordt nog een zware kluif voor mij met 2 wedstrijden te gaan en een negatief doelsaldo.
De wedstrijden tegen Udinese [donaldo] was er best veel lag en tegen Fulham [Ray] totaal niet.
Die 0-1 tegen Ray zal hem nog zwaar vallen, doelpunt in de laatste minuut en dan ook nog Gyan. [ex-feyenoorder toch?]
Udinese - Rennes 2-3
Rennes - Udinese 0-3
Udinese - Boca J 1-2
Rennes - Fulham 1-3
Fulham - Rennes 0-1
Stand
1. Rennes 4-6 5-8 -3
2. Fulham 2-3 3-2 +1
3. Boca J 1-3 2-1 +1
4. Udinese 3-3 6-5 +1
Wordt nog een zware kluif voor mij met 2 wedstrijden te gaan en een negatief doelsaldo.
De wedstrijden tegen Udinese [donaldo] was er best veel lag en tegen Fulham [Ray] totaal niet.
Die 0-1 tegen Ray zal hem nog zwaar vallen, doelpunt in de laatste minuut en dan ook nog Gyan. [ex-feyenoorder toch?]
Verwijderd
Was er klaar voor. Na 1e potje tegen Donaldo ff vers biier gehaald, staan mn ouders ineens voor de deur
Dag geplande fifa avond...
Dag geplande fifa avond...
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 21:42 . Reden: Vind de :( smiley wel er boos :P ]
VfB Stuttgart - West Ham 1-1
West Ham - VfB Stuttgart 0-4
ahum...
BasforPresident is trouwens de 4e in poule D met Feyenoord.
ahum...
[ Voor 31% gewijzigd door ETM op 18-02-2010 23:39 ]
Verwijderd
Nog steeds geen transferupdate

Zat net bij Real te kijken en Ruud zit er nog bij (door live season van 82 naar 89 gegaan zelfs, door zijn twee goals van dit weekend wellicht).
Genoteerd, zal vanavond de SP even een update geven wbt de Cup zodat het voor het nageslacht bewaard blijft wie toch die eerste fel begeerde Cup heeft gewonnen.ETM schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:06:
VfB Stuttgart - West Ham 1-1
ahum...

Ik weet even niet meer of het nou Bosluis of VanHolm was die de vorige keer al opmerkte dat een van de twee wedstrijden je veel meer voordeel hebt en de andere wedstrijd veel meer nadeel.
Was voor mij gister zowel tegen Donaldo als tegen Ray erg merkbaar.
Tegen Donaldo kwam ik vrij makkelijk voor met 3-0 wat uiteindelijk 3-2 werd maar die 2e wedstrijd was voor mij vrij kansloos.[3-0]
Metname de 2e wedstrijd tegen Ray was voor mij veel makkelijker, kreeg de klutsen bijna allemaal mee waar ik in de 1e wedstrijd praktisch alle klutsen verloor.
Kennelijk werkt Fifa met een soort uit- voordeel.
Het is alleen een pre-update voor Ultimate Team, je merkt er nog niks van.Wii4all schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:02:
er is vandaag een nieuwe update...ben benieuwd wat er aangepast is.
Transfers ook misschien.
Die staat bij mij toch al een paar weken bij HSV, net zoals Braafheid bij Bayern is vertrokken. Om maar wat voorbeelden te noemen..Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 07:20:
[...]
Nog steeds geen transferupdate![]()
Zat net bij Real te kijken en Ruud zit er nog bij (door live season van 82 naar 89 gegaan zelfs, door zijn twee goals van dit weekend wellicht).
Misschien dat het aan Live-season ligt??
PSN ID = Jorco
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de 27e de transfers worden verwerkt.
De eerste wedstrijd tegen RW won ik vrij eenvoudig 3-1. Tweede wedstrijd was RW heel de wedstrijd wel beter. Ik kreeg de nodige kansen maar ik dacht nog dan maar 0-0.LoneRanger schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:26:
Zo, best wel aardig wat wedstrijden in Poule C vanavond:
Udinese - Rennes 2-3
Rennes - Udinese 0-3
Udinese - Boca J 1-2
Rennes - Fulham 1-3
Fulham - Rennes 0-1
Stand
1. Rennes 4-6 5-8 -3
2. Fulham 2-3 3-2 +1
3. Boca J 1-3 2-1 +1
4. Udinese 3-3 6-5 +1
pfff tot de laatste minuut. Bal van Rw naar voren, mijn verdediger loopt er achter aan, ik kan de bal over de lijn laten lopen dan is er niks aan de hand. Echter mijn verdediger houd de bal binnen en ik wil de bal richting middenlijn knallen maar hij komt net de 16 uit. RW vangt de bal op en ram hem zo de kruising in. Ik kan je verklappen dat er wat scheldwoorden mijn mond uit kwamen.
Misschien dat ik vanavond tegen Donald en Tel kan spelen.
hand in hand
Hoest met Poule A?
Zijn Aslan en ik de enige die gespeeld hebben?
Verwijderd
Ben tot een uurtje of 19.00 online daarna naar het stadion. Telstar thuis, altijd lastigking Ray schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:31:
[...]
Misschien dat ik vanavond tegen Donald en Tel kan spelen.
Nog geen tijd gehad, vanavond wordt ook lastig. Morgen heb ik wel veel tijd.theKruid schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:55:
Hoest met Poule A?
Kijken of ik dat gaat halen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:17:
[...]
Ben tot een uurtje of 19.00 online daarna naar het stadion. Telstar thuis, altijd lastig
hand in hand
Verwijderd
hoe laat zullen wij ray? ik ben de hele dag thuis denk ik alleen vanavond ga ik uit, laat maar weten
en tellurian, ben jij voor telstar wel online?
rw over dat je ene wedstrijd voordeel zal hebben, misschien thuisvoordeel? heb er verder nooit over gehoord en de eerste wedstrijd kon in de tweede helft ook de andere kant op vallen maar ik kreeg de derde er niet in, jij was eerste helft gewoon al te ver uitgelopen door twee spelhervattingen
ben benieuwd naar mn laatste 3 wedstrijden
Verwijderd
Jep zodra ik thuis ben, rond een uurtje of 17.00, slinger ik de PS3 aan en ben ik online tot ongeveer 19.00 uur. Sorry van gister maar liep ff anders dan gepland.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:27:
[...]
hoe laat zullen wij ray? ik ben de hele dag thuis denk ik alleen vanavond ga ik uit, laat maar weten
Hoe laat ga je stappen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:27:
[...]
rw over dat je ene wedstrijd voordeel zal hebben, misschien thuisvoordeel? heb er verder nooit over gehoord en de eerste wedstrijd kon in de tweede helft ook de andere kant op vallen maar ik kreeg de derde er niet in, jij was eerste helft gewoon al te ver uitgelopen door twee spelhervattingen
ben benieuwd naar mn laatste 3 wedstrijden
Ik ben er meestal rond 19.30, voor 19.00 wordt lastig denk ik.
hand in hand
Doe je het na het stappen.
Uur of 4 is er ook minder lag
Uur of 4 is er ook minder lag
Ja, dat zal je hard nodig hebben. Telstar is een gevaarlijk ploegje hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:43:
Hmmm wordt denk ik toch morgen. Ga zo naar de kroeg, indrinken voor de voetbal
Maar drink er maar een paar hoor, speel graag tegen je morgen als je een kater heb van het bier en van de nederlaag tegen telstar
hand in hand
Vanavond een uit wedstrijd voor mij he ?theKruid schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:55:
Hoest met Poule A?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Volgens mij wil de vrouw x-factor kijken...Striptease schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:12:
[...]
Vanavond een uit wedstrijd voor mij he ?

nou entheKruid schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:14:
[...]
Volgens mij wil de vrouw x-factor kijken...
hand in hand
Verwijderd
Het zou maar vreemd zijn moest dat door live season komen, maar het kan wel.Jorco schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:22:
[...]
Die staat bij mij toch al een paar weken bij HSV, net zoals Braafheid bij Bayern is vertrokken. Om maar wat voorbeelden te noemen..Transfer van de Eredivisie zijn daarentegen nog niet verwerkt.
Misschien dat het aan Live-season ligt??
Gisteren 2 disconnects gehad tijdens 1v1 potjes, beide aan het winnen, en 0-3 verloren omdat ik zogezegd de verbinding heb verbroken?
Hopelijk gebeurt dat niet straks in de GoT Cup

Verwijderd
he tellurian pas je op, ik ben udinese he :p!
heb net twee potjes gespeeld en het ging eindelijk zoals ik het wou op het scoren na want het kan op doelsaldo aan gaan komen, 2-0 gewonnen van tellurian en ray, de laatste wedstrijd van mij tegen ray wordt waarschijnlijk vanavond gespeeld
Huidige stand poule C - gespeeld / punten
Donaldo90 5 9
RW164 4 6
King Ray 3 3
Tellurian nl 2 3
heb net twee potjes gespeeld en het ging eindelijk zoals ik het wou op het scoren na want het kan op doelsaldo aan gaan komen, 2-0 gewonnen van tellurian en ray, de laatste wedstrijd van mij tegen ray wordt waarschijnlijk vanavond gespeeld
Huidige stand poule C - gespeeld / punten
Donaldo90 5 9
RW164 4 6
King Ray 3 3
Tellurian nl 2 3
Spannende Poule zo, iedereen tegen iedereen een keer winnen en verliezen.
Is wel nadelig voor mij gezien m'n doelsaldo dus doe me een lol en win van Ray.
Als Ray en Telurian de winst dan weer verdelen heb ik het nog enigszins in eigen hand of beter nog een dubbel gelijkspel.
Oh tussenstanden uit andere poules zijn erg welkom.
Is wel nadelig voor mij gezien m'n doelsaldo dus doe me een lol en win van Ray.
Als Ray en Telurian de winst dan weer verdelen heb ik het nog enigszins in eigen hand of beter nog een dubbel gelijkspel.
Oh tussenstanden uit andere poules zijn erg welkom.
Verwijderd
Zijn er al wedstrijden in poule B gespeeld? Ik hoop vanavond rond 20u30 / 21u online te zijn voor wat potjes, want we moeten natuurlijk niet achterblijven!
Net gekeken, maar uit onze poule heeft nog niemand gespeeld. Ik ben nu nog wel online, maar ook niet al te lang meer. In het weekend heb ik verder wel aardig wat tijd, dus hopelijk kunnen er dan wat potjes gespeeld worden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:55:
Zijn er al wedstrijden in poule B gespeeld? Ik hoop vanavond rond 20u30 / 21u online te zijn voor wat potjes, want we moeten natuurlijk niet achterblijven!
PSN: Bravia87
Omdat poule D nu ook helemaal rond is:

Ik heb alles nu ook in de OP/TS gezet.

Ik heb alles nu ook in de OP/TS gezet.
Osasuna - VfB Stuttgart 0-2
VfB Stuttgart - Osasuna 1-1
Sloot dacht, ik schiet in de 89 min even op de paal, dan scoor ik wel vanuit de rebound
VfB Stuttgart - Osasuna 1-1
Sloot dacht, ik schiet in de 89 min even op de paal, dan scoor ik wel vanuit de rebound
Galatasaray 3 - 4 Sunderland & Sunderland 0 - 8 Galatasaray (neej geen typfout)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Arme Terr.Striptease schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:22:
Galatasaray 3 - 4 Sunderland & Sunderland 0 - 8 Galatasaray (neej geen typfout)

Het valt nog steeds niemand op dat er veel uitwedstrijden gewonnen worden?
Geen arme Terr hoor gewoon rond uit slecht. Hij was gewoon veel beter en het ging meteen fout in begin vd wedstrijd. En dan loop je achter de feiten aan.LoneRanger schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:29:
[...]
Arme Terr.![]()
Het valt nog steeds niemand op dat er veel uitwedstrijden gewonnen worden?
Ach misschien win ik wel de troost prijs
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Undines - Fulham 3-0Terrestra schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:45:
[...]
Geen arme Terr hoor gewoon rond uit slecht. Hij was gewoon veel beter en het ging meteen fout in begin vd wedstrijd. En dan loop je achter de feiten aan.
Ach misschien win ik wel de troost prijs
Wordt erg lastig voor mij nu om door te gaan.
Ik kreeg een rode kaart omdat hij de bal niet wilde terug spelen op de keeper, had al een paar keer gedrukt, uiteindelijk haalde hij toen de aanvaller maar neer. Met 10 man was er geen houden meer aan.
Donlaldo 2 keer terrecht gewonnen.
hand in hand
VfB Stuttgart - Feyenoord 1-5
Goed gespeeld door bas, de eerste helft stond het 1-1, daarna kwam gauw een tegentreffer waardoor ik roekeloos ging spelen en de goals om m'n oren vlogen. Return zal ook geen overwinning worden, ik ga voor een gelijkspel
Goed gespeeld door bas, de eerste helft stond het 1-1, daarna kwam gauw een tegentreffer waardoor ik roekeloos ging spelen en de goals om m'n oren vlogen. Return zal ook geen overwinning worden, ik ga voor een gelijkspel
Verwijderd
I'm game (namiddag / avond)Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:55:
Hopelijk straks een paar potjes
Nou straks mijn 1e potje tegen Aslan gespeeld, wat een drama. 5-1 verloren. Eind 1e helft 1-0 achter, begin 2e helft 2-0 daarna lopen kloten. Aslan was gewoon beter, al voetbalt Benfica wel zwaar K in de standaard opstelling.
Maar goed dan meot ik het maar tegen Ter en Kruid doen
Maar goed dan meot ik het maar tegen Ter en Kruid doen
Houdt het nuttig en ontopic.
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 20-02-2010 21:42 ]
..knip..
[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 20-02-2010 21:41 ]
hand in hand
TheKruid (Palermo) - Bosluis (Benfica) 1-3
Kruid kwam in de 1e helft op voorsprong door een mooie stift (ik heb zo'n hekel aan die ballen, veel te makkelijk).
De 3-1 van mij was ook een stift
Kruid kwam in de 1e helft op voorsprong door een mooie stift (ik heb zo'n hekel aan die ballen, veel te makkelijk).
De 3-1 van mij was ook een stift
Verwijderd
Groep B
Schalke - Lille 4-0
Lille - Schalke 0-5
Hoffenheim - Schalke 1-1
Schalke - Hoffenheim 2-1
In die laatste wedstrijd erg gevleid gewonnen met een goal in de 90ste minuut. Op zijn Duits zeg maar
Schalke - Lille 4-0
Lille - Schalke 0-5
Hoffenheim - Schalke 1-1
Schalke - Hoffenheim 2-1
In die laatste wedstrijd erg gevleid gewonnen met een goal in de 90ste minuut. Op zijn Duits zeg maar
Lekker productief VanHolm, zowel wbt punten als doelpunten.
Volgens mij ben je zo goed als geplaatst nu?
Dat was wederom niet best...Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:24:
Groep B
Schalke - Lille 4-0
Lille - Schalke 0-5
Heb ook geprobeerd te spelen tegen Capone en Bravia en tegen beiden is het niet gelukt om verbinding te maken helaas (speelsessie niet langer beschikbaar). Ik ben dan ook bang dat niet alle wedstrijden gespeeld gaan worden in poule B.
And I'm the only one and I walk alone.
Je moet ook niet met draadloos internet spelenPromoX schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:43:
[...]
Dat was wederom niet best...
Heb ook geprobeerd te spelen tegen Capone en Bravia en tegen beiden is het niet gelukt om verbinding te maken helaas (speelsessie niet langer beschikbaar). Ik ben dan ook bang dat niet alle wedstrijden gespeeld gaan worden in poule B.
Ik speel via draad (met poorten/upnp ingeschakeld) en Bravia heeft het ook geprobeerd met draad, dus ik hoop dat je betere suggesties hebt.Striptease schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:52:
[...]
Je moet ook niet met draadloos internet spelen
[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 20-02-2010 22:13 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Wat is UPNP eigenlijk ? Bij mij is dat uitgeschakeld ?
West Ham - Feyenoord 1-2
Feyenoord - West Ham 5-0
Ik ben uitgespeeld
zowel qua wedstrijden als qua kans om door te gaan
Feyenoord - West Ham 5-0
Ik ben uitgespeeld
Als je met de ps3 op internet zit heb je echt geen zin om wikipedia op te zoeken, ik vind dit al lastig en irritant genoeg.THID schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:41:
wat is google toch lastig he
Wikipedia: Universal Plug and Play
Je PS3 staat ook in dmz? (dmz host)PromoX schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:05:
[...]
Ik speel via draad (met poorten/upnp ingeschakeld) en Bravia heeft het ook geprobeerd met draad, dus ik hoop dat je betere suggesties hebt.
Ik probeerde donderdag tegen bas, maar dat lukte niet. Gisteravond zijn ps3 in dmz gezet en toen werkte het wel.
Voor de onwetenden.
is het gister nog gelukt om tot 10 overwinningen op rij te komen?
Spelen we in een andere league ofzo?
Kregen teams ala colorado rapids...en nog een amerikaans team.
Spelen we in een andere league ofzo?
Kregen teams ala colorado rapids...en nog een amerikaans team.
Burp
Hoppa....
SL Benfica ( Bos ) - Sunderland ( Ter ) = 8-1.......
Wist dat ik niet zo goed was maar dit slaat alles. Gefeliciteerd Bos met je overwinnen , uiteraard terecht
Ongeloofelijk.... terug naar de schoolbanken
Wist dat ik niet zo goed was maar dit slaat alles. Gefeliciteerd Bos met je overwinnen , uiteraard terecht
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Uitslagen pool A:
TheKruid - Aslan 0-1
Terrestra - Aslan 4-3
Terrestra - Aslan 0-8
Bosluis - Aslan 1-5
TheKruid - Bosluis 1-3
Bosluis - Terrestra 8-1
Stand:
Aslanboy 4 3 0 1 9 17 5 12
Bosluis 3 2 0 1 6 12 7 5
Terrestra 3 1 0 2 3 5 19 -14
TheKruid 2 0 0 2 0 1 4 -3
TheKruid - Aslan 0-1
Terrestra - Aslan 4-3
Terrestra - Aslan 0-8
Bosluis - Aslan 1-5
TheKruid - Bosluis 1-3
Bosluis - Terrestra 8-1
Stand:
Aslanboy 4 3 0 1 9 17 5 12
Bosluis 3 2 0 1 6 12 7 5
Terrestra 3 1 0 2 3 5 19 -14
TheKruid 2 0 0 2 0 1 4 -3
[ Voor 14% gewijzigd door Bosluis op 21-02-2010 12:13 ]
Liep ook wel erg lekker bij mij. Na mijn afgang gistren tegen Aslan heb ik voor een andere opstelling gekozen en dat loopt super.Terrestra schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:58:
Hoppa....
Zo nu op naar Eindhoven.
Ik moet nog 1x tegen Bos, verwacht wel dit keer een moeilijkere wedstrijd nu hij zijn 'ideale opstelling' heeft gevonden. En moet ook nog tegen kruid, maar ik ben zelfverzekerd dat ik hem met minimaal 3 doelpunten verschil ga winnen m.a.w ik word eerste in Poule A.
Verwijderd
Met 10 punten staat het er goed voor yepLoneRanger schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:38:
Lekker productief VanHolm, zowel wbt punten als doelpunten.
Mijn speelstijl ligt je niet zeker?
Verwijderd
Ik zal eind van de middag of anders vanavond weer online zijn, hopelijk om dan eindelijk eens wat poule B wedstrijden af te werken. Dan zal ik mijn PS3 ook in een DMZ zetten, hopelijk minder connectieproblemen dan...
Verwijderd
ik speel eigenlijk altijd via draadloos internet maar heb hier nog een heel lange kabel liggen waarmee ik mn ps3 op internet kan aansluiten, heb alleen geen idee wat ik dan verder nog moet doen.. ben een beetje een leek hierinVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:29:
Ik zal eind van de middag of anders vanavond weer online zijn, hopelijk om dan eindelijk eens wat poule B wedstrijden af te werken. Dan zal ik mijn PS3 ook in een DMZ zetten, hopelijk minder connectieproblemen dan...
Verwijderd
Ben je ook na 23u online of... ? De volgende 4 dagen ben ik dan pas thuis na het werk namelijk, en ik ben geen ochtendmensVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:29:
Ik ben denk ik straks ook nog wel even online, dan kunnen wij misschien eens proberen of we wel kunnen verbinden. Gisteravond en vanmiddag heb ik in elk geval al wat poorten geopend en UPnP aangezet op mijn modem/router, dus hopelijk helpt dat.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:29:
PSN: Bravia87
Verwijderd
Een enkele keer kan ik volgende week 's avonds wel tot na 23u blijven, zolang het niet te vaak gebeurt (ik moet namelijk vroeg op, en ben ook geen ochtendmensVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:17:
Ben je ook na 23u online of... ? De volgende 4 dagen ben ik dan pas thuis na het werk namelijk, en ik ben geen ochtendmens
Verwijderd
Vooruit dan, kies maar welke dagVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:15:
[...]
Een enkele keer kan ik volgende week 's avonds wel tot na 23u blijven, zolang het niet te vaak gebeurt (ik moet namelijk vroeg op, en ben ook geen ochtendmens)
Ik kan toch lekker tot de middag een boompje zagen

(waarom surf je dan met je ps3 >.<)Striptease schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:58:
[...]
Als je met de ps3 op internet zit heb je echt geen zin om wikipedia op te zoeken, ik vind dit al lastig en irritant genoeg.
Ik heb geen laptop en wie heeft er nou zin om zijn internet kabel aan te sluiten op de computer, ik niet dus en draadloos gaat voor geen meter.
Vanavond rond half 9 ben ik er weer voor wat potjes.
Moet nu eens punten gaan pakken, want dit gaat nergens over.
Even concetreren ook, want voetballen met je schoonmoeder naast je op de bank is af te raden.
Even concetreren ook, want voetballen met je schoonmoeder naast je op de bank is af te raden.
Joh!theKruid schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:35:
Zou trouwens wel mooi zijn als we deze week de groepfase kunnen afronden.
Gister geëxperimenteerd met een 4-4-2 ipv de soort van 4-3-3 waarmee Rennes speelt en dat ligt me toch wel beter.
Op "Worldclass" eerst een 0-0 en daarna een 5-1 en ook nog eens 4 potjes ranked gewonnen met Rennes en 1 verloren met 0-1.
Alles tegen 4 sterren ploegen [lvl 13].
Geeft mij iig goede hoop voor mijn laatste 2 wedstrijden tegen Dex/Tellurian die ik absoluut moet winnen om niet afhankelijk te zijn wbt het resultaat tussen Dex/Tellurian en Ray.
Sorry trouwens wbt gister [clubs], had een d/c met psn en ben toen maar Studio voetbal gaan kijken aangezien ik niet gelijk kon re-connecten.
@lone
Ik dacht het al, die is het meteen zat..
We speelden btw 2-2 gelijk.
Het potje erna gebeurde bij mij precies hetzelfde.
Ik dacht het al, die is het meteen zat..
We speelden btw 2-2 gelijk.
Het potje erna gebeurde bij mij precies hetzelfde.
Burp
Uitslagen pool A:
TheKruid - Aslan 0-1
Terrestra - Aslan 4-3
Terrestra - Aslan 0-8
Bosluis - Aslan 1-5
TheKruid - Bosluis 1-3
Bosluis - Terrestra 8-1
Bosluis - Terrestra 5-2
Stand:
TheKruid - Aslan 0-1
Terrestra - Aslan 4-3
Terrestra - Aslan 0-8
Bosluis - Aslan 1-5
TheKruid - Bosluis 1-3
Bosluis - Terrestra 8-1
Bosluis - Terrestra 5-2
Stand:
Aslanboy 4 3 0 1 9 17 5 12 |
Bosluis 4 3 0 1 9 17 9 8 |
Terrestra 4 1 0 3 3 7 24 -17 |
TheKruid 2 0 0 2 0 1 4 -3 |
[ Voor 20% gewijzigd door Bosluis op 22-02-2010 10:57 ]
@ Bosluis, ik heb hem iets overzichtelijker gemaakt:
Poule A
Poule C
Poule A
Aslanboy | 4 | 3 - 0 - 1 | 9 | +12 |
Bosluis | 4 | 3 - 0 - 1 | 9 | +8 |
Terrestra | 4 | 1 - 0 - 3 | 3 | -17 |
TheKruid | 2 | 0 - 0 - 2 | 0 | -3 |
Poule C
Donaldo90 | 6 | 4 - 0 - 2 | 12 |
LoneRanger | 4 | 2 - 0 - 2 | 6 |
Dex[H4L] | 2 | 1 - 0 - 1 | 3 |
King-Ray | 4 | 1 - 0 - 3 | 3 |
Wat een afgangLoneRanger schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:24:
@ Bosluis, ik heb hem iets overzichtelijker gemaakt:![]()
Poule A
Aslanboy 4 3 - 0 - 1 9 +12 Bosluis 4 3 - 0 - 1 9 +8 Terrestra 4 1 - 0 - 3 3 -17 TheKruid 2 0 - 0 - 2 0 -3
Poule C
Donaldo90 6 4 - 0 - 2 12 LoneRanger 4 2 - 0 - 2 6 Dex[H4L] 2 1 - 0 - 1 3 King-Ray 4 1 - 0 - 3 3
hand in hand
Goed bezig LoneRangerLoneRanger schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:24:
@ Bosluis, ik heb hem iets overzichtelijker gemaakt:
Even snel uit mijn hoofd is dit volgensmij de stand van zaken in D
Poule D
Poule D
BasforPresident | 4 | 3 - 1 - 0 | 10 | +10 |
HammerNL | 6 | 2 - 3 - 1 | 9 | +2 |
sloot25 | 4 | 1 - 2 - 1 | 5 | -1 |
EdTheMad | 6 | 0 - 2 - 4 | 2 | -11 |
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 22-02-2010 12:34 ]
Speel je met Palermo in de standaard opstelling?theKruid schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:35:
Vanavond rond half 9 ben ik er weer voor wat potjes.
Dat vond ik voor geen meter spelen tijdens die oude GOT competitie. 4-3-3 speelt veel beter of 4-4-2. Handig om nog even mee te experimenteren voordat je weer een officiële wedstrijd speelt.
Jij hebt tenminste nog een wedstrijd gewonnen....check mijn poule dan
Sjiiiit bos is backk
Stil man!SR8 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:41:
[...]
Speel je met Palermo in de standaard opstelling?
Dat vond ik voor geen meter spelen tijdens die oude GOT competitie. 4-3-3 speelt veel beter of 4-4-2. Handig om nog even mee te experimenteren voordat je weer een officiële wedstrijd speelt.
Benfica precies hetzelfde probleem, de standaard opstelling is zwaar bagger.
Verwijderd
Bwah, ik speelde er zo mee in de vorige competitie, valt toch goed mee?Bosluis schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:44:
[...]
Stil man!Ik moet nog 1 wedstrijd tegen TheKruid, als ik die win zit ik in de kwart finale.
Benfica precies hetzelfde probleem, de standaard opstelling is zwaar bagger.
@ Capone, ik ga iets later thuis zijn vanavond, onvoorziene omstandigheden

Ik heb doelpunten nodig, dus ik zal jou 4-3-3 gaan gebruiken.SR8 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:41:
[...]
Speel je met Palermo in de standaard opstelling?
tnx voor de tip.
Zal Bos niet leuk vinden dit.
Bos maak je niet druk!. Bos en ik moeten nog tegen elkaar. Ik zal effe met bos overleggen of hij een deal wilt zodat wij beide door gaan (gelijkspel is genoeg)theKruid schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:57:
[...]
Ik heb doelpunten nodig, dus ik zal jou 4-3-3 gaan gebruiken.
tnx voor de tip.
Zal Bos niet leuk vinden dit.
[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-02-2010 15:32 ]
wie? Kom op he kruid, ff de mond snoerenStriptease schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:30:/
[...]
Bos maak je niet druk!. Bos en ik moeten nog tegen elkaar. Ik zal effe met bos overleggen of hij een deal wilt zodat wij beide door gaan (gelijkspel is genoeg). Van kruijd win ik wel btw.
hand in hand
hahaha, ik doe niet aan deals. Het is alles of niets.Striptease schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:30:
[...]
Bos maak je niet druk!. Bos en ik moeten nog tegen elkaar. Ik zal effe met bos overleggen of hij een deal wilt zodat wij beide door gaan (gelijkspel is genoeg). Van kruijd win ik wel btw.
Ok dan sluit ik wel met the kruid een deal en geef ik hem nog tips waardoor hij gaat winnen.Bosluis schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:57:
[...]
hahaha, ik doe niet aan deals. Het is alles of niets.
[ Voor 18% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-02-2010 16:48 ]
Eindstand Poule D
BasforPresident | 6 | 3 - 2 - 1 | 10 | +5 |
HammerNL | 6 | 2 - 3 - 1 | 9 | +2 |
sloot25 | 6 | 2 - 3 - 1 | 9 | +4 |
EdTheMad | 6 | 0 - 2 - 4 | 2 | -11 |
Verwijderd
Hm, volgens de doelpuntensaldo staat sloot25 toch 2e? Of zijn de onderlinge duels hier van toepassing?SR8 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:24:
Eindstand Poule D
BasforPresident 6 3 - 2 - 1 10 +5 HammerNL 6 2 - 3 - 1 9 +2 sloot25 6 2 - 3 - 1 9 +4 EdTheMad 6 0 - 2 - 4 2 -11
Verwijderd
Ik ga proberen morgenavond aanwezig te zijn!Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:24:
@ Capone, ik ga iets later thuis zijn vanavond, onvoorziene omstandighedenKan het morgen ook?
Bos, waarom ik je pmde toen de wedstrijd begon...
We drukten allemaal op ready incl. me.
Daarna verdween iedereen ineens uit de lijst, ik stond er nog als enige met frits.
Dus ik denk er is wat aan de hand en ga ook maar weg.
Toen ik weg was bleek iedereen nog in de room te zitten.
Was echt raar....
Die brazilianen waar we met 2-1 van wonnen waren volgens mij wel hoog geplaatst..
We speelde goed tegen hun.
We drukten allemaal op ready incl. me.
Daarna verdween iedereen ineens uit de lijst, ik stond er nog als enige met frits.
Dus ik denk er is wat aan de hand en ga ook maar weg.
Toen ik weg was bleek iedereen nog in de room te zitten.
Was echt raar....
Die brazilianen waar we met 2-1 van wonnen waren volgens mij wel hoog geplaatst..
We speelde goed tegen hun.
Burp
Verwijderd
Prima, ik ben er iets voor elfVerwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:21:
[...]
Ik ga proberen morgenavond aanwezig te zijn!
Ik heb je gemist op een 10-tal minuten vanavond.