HTC Hero [part cinq] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:19
ShadyNetworker schreef op zondag 01 november 2009 @ 03:19:
Weet iemand trouwens hoe je genomen foto's kun versturen via Bluetooth?
Heeft iemand Bluetooth uberhaupt aan de praat gekregen?
Het toestel was ik had was daar echt heel slecht mee, ik kon niets versturen vanaf mn laptop noch vanaf mn MDA.
Zoek op 'bluetooth' in dit topic, is 100.. zo niet 1000x voorbij gekomen.
Nee, kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
Michel242186 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:20:
Heb opeens het problemen met de twitter widget die crasht en vervolgens de melding com.htc.launcher werkt niet meer.
heb toen maar een hard reset gedaan, maar nu nog de melding De toepassing TouchFLO (proces com.htc.launcher) is onverwachts gestopt.???

iemand hier ervaringen mee?
Probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen...heel apart...problemen begonnen toen ik rtlnieuws aan mijn twitter account had toegevoegd..heb deze nu verwijderd en de foutmelding is verdwenen.

aan de poster hierboven met de CupCake 1.5 build kun je nog geen bestanden verzenden met andere android gebruikers via bleutooth....

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 01-11-2009 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Michel242186 schreef op zondag 01 november 2009 @ 07:45:
[...]
aan de poster hierboven met de CupCake 1.5 build kun je nog geen bestanden verzenden met andere android gebruikers via bleutooth....
En voor de volledigheid, dit zou dus wel met 2.0 moeten kunnen. Wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

voor bluetooth zit ik met smart op deze App te wachten
http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

werkt atm niet op de Hero, word wel aan gewerkt.
maar goed of bluetooth transfer wel met 2.0 werkt is ook weer afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Koriel schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:00:
[...]

Een maat van mij heeft het op deze manier voor elkaar gekregen. Dit ga ik vanavond ook nog proberen. Misschien een idee?
Hehe, bedankt, maar die link had ik al gevonden. Alles nagespeeld, maar geen succes. Maar, vandaag kwam ik erachter dat Sony-USB-drivers misschien mijn setup verpest hadden.

Ik kwam daar weer achter omdat ik in VMWare constant een foutmelding kreeg over geinstalleerde USB-drivers. Dat probleem heb ik nu opgelost, misschien zou ik nu _wel_ de HTC aan de praat kunnen krijgen...

Maarre, daar heb ik _nu_ geen zin meer in... Komt nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Bergen schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:48:
[...]
Fastboot kun je gebruiken om andere images op je Hero te zetten. Je kunt zonder gevaar je telefoon in fastboot starten om gewoon ff te kijken. En dat werkt als volgt: zet je telefoon helemaal uit. Houd het back-knopje (die met dat pijltje dus) ingedrukt en zet dan je telefoon aan. Blijf het pijltje ingedrukt houden en je komt in fastboot. Er is niet veel te zien, maar dat is het dus. Met menu reboot je je telefoon weer.
Aaah! Bedankt voor je uitleg, ik heb nu Fastboot mogen ervaren, nog nooit van gehoord/gelezen! Dat heb je zeker nodig om een custom-rom erop te zetten...

Daar begin ik (nog) niet aan, ik ben ruim tevreden met mijn Hero zoalsie nu is. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Anoniem: 197980 schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:27:
voor bluetooth zit ik met smart op deze App te wachten
http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

werkt atm niet op de Hero, word wel aan gewerkt.
maar goed of bluetooth transfer wel met 2.0 werkt is ook weer afwachten...
Ik haal uit dit artikel: http://www.pcworld.com/ar...your_complete_primer.html

Better Bluetooth

Bluetooth gets a boost in Android 2.0: First, Bluetooth 2.1 is fully supported. Second, developers will be able to better integrate Bluetooth functionality into their apps. With the Android 2.0 update, applications will be able to activate Bluetooth on your phone, search for other Bluetooth-enabled devices, and send and receive Bluetooth data. That addition, according to Google, should allow for stronger peer-to-peer communication and "proximity-based social interaction."

En dit heb ik op meerdere sites gelezen. Als ze het nou nog niet geregeld hebben moeten ze zich schamen, ze beloven het namelijk wel.

http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded
Rond 1 min in het filmpje gaat het ook over bluetooth en volgens mij komt dat filmpje van google zelf af

[ Voor 7% gewijzigd door Staffie666 op 01-11-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

stijnos1991 schreef op zondag 01 november 2009 @ 07:08:
Zoek op 'bluetooth' in dit topic, is 100.. zo niet 1000x voorbij gekomen.
Nee, kan dus niet.
Had ik idd moeten doen.
Ik heb na wat zoeken op het web ook begrepen dat de OBEX module(stack/part/code/whatever) ontbreekt. Wat ONGELOOFLIJK fucking slecht zeg.
Ik mag toch hopen dat het met die Android 2.0 wel komt, anders ga ik toch ernstig twijfelen aan dit model.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Sangroid schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:04:
[...]

...

Daar begin ik (nog) niet aan, ik ben ruim tevreden met mijn Hero zoalsie nu is. ;-)
Daar loop ik nu ook tegenaan. Met Windows Mobile heb ik custom ROMs mogen ervaren, het nadeel is dat je de negatieve punten van een ROM gaat zien. Ondanks dat je ook de negatieve kanten van een gewone rom kan zien, zal een custom ROM alleen maar uitdagen de fouten eruit te halen. Die zijn naar mijn ervaring er nooit helemaal uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
ShadyNetworker schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:26:
[...]

Had ik idd moeten doen.
Ik heb na wat zoeken op het web ook begrepen dat de OBEX module(stack/part/code/whatever) ontbreekt. Wat ONGELOOFLIJK fucking slecht zeg.
Ik mag toch hopen dat het met die Android 2.0 wel komt, anders ga ik toch ernstig twijfelen aan dit model.
Heeft niets met het model te maken heeft met de versie Android die erop staat te maken.
Daarbij heeft de hero wel bluetooth wat werkt (carkits headsets e.d.) alleen geen bestandsoverdracht.
En ja dit kan een gemis zijn maar met een internetabbo (wat de meeste met een hero toch wel hebben)
is een andere manier van bestanden delen zo gevonden. En zoals ik in een eerdere post al aantoon met Android 2.0 zou het mogelijk moeten zijn bestanden te versturen en zelfs spellen tegen elkaar te spelen via bluetooth. Dus zo'n geweldig probleem is het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirolfsirolf
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik heb de T-Mobile G2 Touch Black besteld. Want ik wil graag een zwarte. Ik zit bij Vodafone. Dus ik had bedacht dat ik 'm dan zou kunnen sim-unlocken.
Ook las ik dat t-mobile de software aangepast heeft. Kan ik dat ongedaan maken?
En ik vroeg me nog af of het t-mobile logo te verwijderen is.
Iemand ervaring met de t-mobile versie van hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sirolfsirolf schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:26:
Ik heb de T-Mobile G2 Touch Black besteld. Want ik wil graag een zwarte. Ik zit bij Vodafone. Dus ik had bedacht dat ik 'm dan zou kunnen sim-unlocken.
Wat heb je hier zelf al over opgezocht? We verwachten hier wel wat zelfinitiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
sirolfsirolf schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:26:
Waarom ga je uberhaupt de T-mobile versie halen als je bij vodafone zit?
Urban brown is niet zwart, maar wel mooier imo als dat je reden is. Bekijk m eens bij een winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door Xiliath op 02-11-2009 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wappie1980 schreef op maandag 02 november 2009 @ 01:19:
Urban brown is niet zwart, maar wel mooier imo als dat je reden is.
* CLB mompelts iets over subjectiviteit... ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

* ShadyNetworker mompelt iets over het niet in kunnen vullen van de ` tbv WiFi >_<
Misschien had ik het over het hoofd gezien, maar is iemand in staat om een ` in te voeren?
Dus niet een ' .
Ooit heb ik ergens een random key gegenereerd als WPA2 passphrase en daar zat de ` ook in.
Toen ik echter verbinding wilde maken met mn router kon ik dit niet doen.....omdat ik de pass niet kon intypen -_-

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
stijnos1991 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:29:
[...]

Ik heb het geprobeerd via Wifi en via mobiel internet, maar de website blijft hangen op http://login.vodafone.nl/...?provider=rmb.rabobank.nl
Na een seconde of 10 a 15 krijg ik 503.
Wat valt er te proberen? :P Ik vraag me alleen af of het uberhaupt lukt om in te loggen bij iemand anders met een Hero?
Na diverse instellingen te hebben geprobeerd en wat contact met de vodafone helpdesk, is het mij gelukt om dit werkend te krijgen.
Voor de verificatie maakt de rabosite gebruik van vodafone life, je zult dus toegang moeten hebben tot de vodafone portal live.vodafone.com. Hiervoor moet je de proxy-instellingen van je vodafone APN aanpassen.

Proxy: 192.168.251.150
Poort: 8799.

De overige instellingen kun je ongewijzigd laten (mits je internet verder wel werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Koriel schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:00:
[...]

Een maat van mij heeft het op deze manier voor elkaar gekregen. Dit ga ik vanavond ook nog proberen. Misschien een idee?
Ok, had net even tijd en het is mij gelukt om de Hero op W7 x64 aan de praat te krijgen.

Simpel verhaal.
- Ik heb de x64 drivers van de bovenstaande link gehaald.
- De hero aangesloten en in USB storage mode gezet.
- De device manager gaf nieuwe hardware aan, een of ander ADB device..
- Drivers geupdate met de x64 drivers.
- Staat nu als Android USB Device -> My hero

Hero wordt herkend als externe schijf en Sync wilde ook van alles gaan doen

[ Voor 0% gewijzigd door Koriel op 02-11-2009 12:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 22:19
franktv schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:23:
[...]

Na diverse instellingen te hebben geprobeerd en wat contact met de vodafone helpdesk, is het mij gelukt om dit werkend te krijgen.
Voor de verificatie maakt de rabosite gebruik van vodafone life, je zult dus toegang moeten hebben tot de vodafone portal live.vodafone.com. Hiervoor moet je de proxy-instellingen van je vodafone APN aanpassen.

Proxy: 192.168.251.150
Poort: 8799.

De overige instellingen kun je ongewijzigd laten (mits je internet verder wel werkt).
NICE! Het werkt :> Ongelooflijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Koriel schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:33:
[...]

Ok, had net even tijd en het is mij gelukt om de Hero op W7 x64 aan de praat te krijgen.

Simpel verhaal.
- Ik heb de x64 drivers van de bovenstaande link gehaald.
- De hero aangesloten en in USB storage mode gezet.
- De device manager gaf nieuwe hardware aan, een of ander ADB device..
- Drivers geupdate met de x64 drivers.
- Staat nu als Android USB Device -> My hero

Hero wordt herkend als externe schijf en Sync wilde ook van alles gaan doen
Naar aanleiding van jouw succesverhaal heb ik het nog eens geprobeerd, HTC-Sync doet wel iets, maar dat herkennen als externe schijf..... :( Neuh, krijg het maar niet aan de praat. Drivers updaten lukt me niet.

Maar misschien dwalen we off topic... :-)

(Constant geneuzel met Generic Volume)

[ Voor 3% gewijzigd door NaN op 02-11-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het importeren van Nokia contacten? Bij het importen in Gmail zet hij het nummer als plain text in het "notes" veld. Daar kan m'n Hero dus niet veel mee..

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 19:37
Gardocki schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:24:
Heeft iemand ervaring met het importeren van Nokia contacten? Bij het importen in Gmail zet hij het nummer als plain text in het "notes" veld. Daar kan m'n Hero dus niet veel mee..
Tsja, ik heb dat ook gehad. Wat ik me kan herinneren wat ik gedaan had is de boel als CSV exporteren, en dan op zo'n manier de kolomnamen bewerken dat Gmail ze weer slikt bij importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 15:10
Zo na even zoeken heb ik ook HTC sync aan de praat gekregen op m'n laptop die op Windows 7 draait. Ook heb ik Tethering voor elkaar gekregen. Ideaal als je bijvoorbeeld in de trein zit en wilt gaan internetten op je laptop. Je sluit de hero aan, gaat naar "Instellingen -> Draadloze bedieningselementen -> Delen via mobiel netwerk" vinkt dat aan en je kunt met je laptop op internet d.m.v. je Hero :)

Wel vraagt windows de eerste keer om drivers, maar laat dan windows alleen zoeken in C:\Program Files\HTC\HTC Driver\Driver Files\Vista_x86 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
Ik vroeg me af of de applicaties op één of andere manier ook gedownload kunnen worden naar de pc. Dus dat ik gewoon de apk's kan opslaan en achteraf op m'n Hero kan installeren. Als ik ze via de Hero download (Martket), worden de apk's dan ergens opgeslaan? En zou ik die dan misschien kunnen overzetten naar pc?

Ik wou verder nog even zeggen dat ik geen enkel probleem heb met m'n wekker/klok. Dit weekend was ik even in paniek omdat hij niet was afgegaan, maar ik heb 2 wekkers ingesteld, eentje voor week, eentje voor weekend, en natuurlijk had ik het uur van de 'week'-wekker veranderd en ging ie dus niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32
net 3G werkend gekregen :)

maar nu vroeg ik me af: als ik op een plaats ben waar ik wel wifi kan gebruiken, kan ik dan instellen dat die 3G dan disablet en wifi voorrang geeft? Dus dat wifi altijd prioriteit krijgt op 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
pina schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:41:
net 3G werkend gekregen :)

maar nu vroeg ik me af: als ik op een plaats ben waar ik wel wifi kan gebruiken, kan ik dan instellen dat die 3G dan disablet en wifi voorrang geeft? Dus dat wifi altijd prioriteit krijgt op 3G?
Is standaard, als wifi aanstaat en hij vindt een netwerk die jij opgeslagen hebt dan schakelt ie automatisch over naar wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
pina schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:41:

Dat hoef je niet in te stellen. Hij zal (mits het een bekend wifi netwerk is) automatisch wifi voorrang geven over mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

RptR schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:51:
[...]Ook heb ik Tethering voor elkaar gekregen. [...] Wel vraagt windows de eerste keer om drivers, maar laat dan windows alleen zoeken in C:\Program Files\HTC\HTC Driver\Driver Files\Vista_x86 :)
Geweldig! Zo werkt het bij mij nu, na veel en lang proberen, eindelijk ook :D
(Windows Vista Home Premium Service Pack 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08
Misschien wat offtopic, maar:
1. Bij mij wordt er bovenin vaak gewisseld tussen H en 3G. Welke is nou eigenlijk het snelst?
2. Valt de tethering na te checken door bijvoorbeeld Vodafone? Of merken ze alleen dat je flink loopt te downloaden? Schermt de Hero dit af?

[ Voor 49% gewijzigd door TomasE op 02-11-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
TomasE schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:32:
1. Bij mij wordt er bovenin vaak gewisseld tussen H en 3G. Welke is nou eigenlijk het snelst?
H, HSDPA
Wikipedia: High-Speed Downlink Packet Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
wars schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:13:
Ik vroeg me af of de applicaties op één of andere manier ook gedownload kunnen worden naar de pc. Dus dat ik gewoon de apk's kan opslaan en achteraf op m'n Hero kan installeren. Als ik ze via de Hero download (Martket), worden de apk's dan ergens opgeslaan? En zou ik die dan misschien kunnen overzetten naar pc?

Ik wou verder nog even zeggen dat ik geen enkel probleem heb met m'n wekker/klok. Dit weekend was ik even in paniek omdat hij niet was afgegaan, maar ik heb 2 wekkers ingesteld, eentje voor week, eentje voor weekend, en natuurlijk had ik het uur van de 'week'-wekker veranderd en ging ie dus niet af.
Blijkbaar kunnen de geïnstalleerde appz gebackupped worden met Astro, straks eens testen.

Hebben sommigen ook last van het feit dat de programma's niet altijd willen downloaden. ik heb nu n 6-tal applicaties met de melding 'Download starten...', maar er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
2. Valt de tethering na te checken door bijvoorbeeld Vodafone? Of merken ze alleen dat je flink loopt te downloaden? Schermt de Hero dit af?
Ik haal uit dit artikel:
http://helvensteijn.com/b...t-tethering-met-vodafone/

iPhone OS 3.0 is gisteren dan eindelijk losgelaten. Van de vele nieuwe functies, vind ik persoonlijk internet tethering één van de meest interessante. In Nederland staat T-Mobile dat niet toe op hun netwerk, maar Vodafone, waar ik een abonnement heb, wel. Dat wil zeggen, zolang je je aan de FUP houdt, zullen ze er niet moeilijk om doen. Je moet er alleen geen support op verwachten.

Ik heb het zelf weleens gedaan, maar dan eigenlijk alleen beetje browsen en msn via laptoppie en ik heb
tot op heden nog niets van vodafone gehoord. Ga jij met een treinreis van 5 uur filmpjes streamen denk ik dat ze wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:06

The_Worst

Unox

De telefoon schakelt bij mij over naar H als zodra er data overdracht plaatsvindt. Volgens mij schakelt de telefoon om stroom te besparen.

Ik heb nu een vreemde bug. Zodra ik een sms verstuur en ik ontvang een antwoord, dan wordt het antwoord vóór mij bericht geplaatst. Iemand anders hier ook last van? :?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Geweldig, kan nu via 3G voip doen. Kan ik eender waar en wanneer goedkoop naar het buitenland bellen :D ik kan zelfs constant in het binnenland goedkoper bellen via voip _/-\o_ _/-\o_

En heb daarstraks ook co-pilot voor de eerste keer getest. GPS-fix kreeg ik binnen de 5 seconden én ik zit binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

The_Worst schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:25:
[...]

De telefoon schakelt bij mij over naar H als zodra er data overdracht plaatsvindt. Volgens mij schakelt de telefoon om stroom te besparen.

Ik heb nu een vreemde bug. Zodra ik een sms verstuur en ik ontvang een antwoord, dan wordt het antwoord vóór mij bericht geplaatst. Iemand anders hier ook last van? :?
Heb je de telefoontijd wel goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Anoniem: 221425 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:16:
[...]

Heb je de telefoontijd wel goed staan?
Ik heb dit ook als de persoon antwoordt in dezelfde minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Staffie666 schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:17:
[...]
Ik heb het zelf weleens gedaan, maar dan eigenlijk alleen beetje browsen en msn via laptoppie en ik heb
tot op heden nog niets van vodafone gehoord. Ga jij met een treinreis van 5 uur filmpjes streamen denk ik dat ze wel komen.
Afgelopen weekend zat ik in de trein met mijn netbook, gekoppeld aan m'n Hero. Gewoon wat msnen en browsen, neemt naar mijn idee niet veel meer bandbreedte dan gewoon internetten, direct op m'n Hero. Als ik het niet al te vaak doe zullen ze het niet zo gauw merken, maar je moet idd niet gaan streamen. Heb trouwens Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Probleem met de kompasmode in Google Maps Streetview.

Wanneer ik in landscape mode omhoog 'kijk', gaat het beeld halverwege weer terug omlaag, terwijl ik mijn telefoon naar boven blijf kantelen.
Heeft iedereen dat? Of is er iets mis met m'n kompas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
TomasE schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 00:25:

Wanneer ik in landscape mode omhoog 'kijk', gaat het beeld halverwege weer terug omlaag, terwijl ik mijn telefoon naar boven blijf kantelen.
nee ik heb dit ook. Hij gaat een beetje tollen en dan zie ik de grond. Zal wel horen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
TomasE schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 00:25:

Het lijkt mij dat je met streetview niet omhoog moet kijken (dit kan natuurlijk ook een bug zijn), in tegenstelling tot de app waarmee je sterren kan kijken. Het klopt daarom ook dat het beeld veranderd omdat als jij je telefoon kantelt, de compas op een gegeven moment omdraait.

[ Voor 3% gewijzigd door EnsconcE op 03-11-2009 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een heel irritant probleem. Ik heb de SMS widget van HTC aan een scherm toegevoegd, maar deze valt gedeeltelijk onder het onderste gedeelte van het scherm. Als ik heb wil verwijderen of verplaatsen crasht TouchFLO. Enig hoe ik dit kan verhelpen, zonder een harde reset te doen?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 13:13
Gardocki schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:13:
Ik heb een heel irritant probleem. Ik heb de SMS widget van HTC aan een scherm toegevoegd, maar deze valt gedeeltelijk onder het onderste gedeelte van het scherm. Als ik heb wil verwijderen of verplaatsen crasht TouchFLO. Enig hoe ik dit kan verhelpen, zonder een harde reset te doen?
Een andere scene aanmaken, en de oude verwijderen is een oplossing die er is zonder hardreset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Sangroid schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:18:
[...]

Naar aanleiding van jouw succesverhaal heb ik het nog eens geprobeerd, HTC-Sync doet wel iets, maar dat herkennen als externe schijf..... :( Neuh, krijg het maar niet aan de praat. Drivers updaten lukt me niet.

Maar misschien dwalen we off topic... :-)

(Constant geneuzel met Generic Volume)
Moet je wel ff op je hero aangeven dat je die usb wilt mounten, dan gaat je windows machine wel vragen om drivers als et goed is (indien niet, kijk ff in je apparaatbeheer voor unknown devices). Heb het hier ook volledig werkend. Alleen jammer dat htc-sync niet automatisch synct bij het inpluggen van mijn usb-kabel, moet dit alsnog handmatig starten vanaf mijn hero of vanaf de pc.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Dit is een behoorlijk robuuste telefoon. Van het weekend heeft mijn telefoon een wasbeurtje gehad. 1 uur in de wasmachine en daarna nog gecentrifugeerd. 2 dagen drogen op de verwarming en hij doet het weer. Wel wat vochtvlekken achter het scherm, maar alles lijkt nog te werken.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36355

Heeft iemand zijn Hero al aan de praat gekregen met de standaard bluetooth module van Seat? De Seat dealer kan mij niet vertellen of dat gaat werken. En op het net valt er niets over te vinden....

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 36355 op 03-11-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
in mijn audi werkt het gewoon... Seat weet ik niet, maar het lijkt me dat de VAG dezelfde ondersteuning geeft binnen de verschillende auto merken...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36355

Je zou het wel denken ... maar met een prijskaartje van 300 euro vind ik het een beetje een dure optie om een gok te nemen - met dat geld kan ik genoeg andere leuke dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03-2021
Best Hero/G2 touch gebruikers,

Heb net geprobeerd de update uit te voeren die beschikbaar is gesteld op de website van T-mobile voor mijn T-mobile G2 touch.

(http://www.t-mobile.nl/Pe...ware-updates/android.aspx)

Tijdens de update krijg ik de volgende foutmelding te zien:

FOUT [132] HANDTEKENING FOUT

Het ROM Updatehulpmiddel kan de Android telefoon niet updaten. Verkrijg het juiste ROM Updatehulpmiddel en probeer het opnieuw.

Zijn hier meerdere gebruikers die het zelfde ondervinden? Mocht iemand met een oplossing komen dan hoor ik dat graag :)

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324977

Bij mij ging de update (G2) gewoon goed.
Werkt je active sync wel goed.. heeft bij mij even geduurd voordat ik dit werkend kreeg op windows7.

Maar wel een vraagje over deze update..
Is dit nu dezelfde update als beschikbaar gesteld via htc.com?
En kan ik deze ook zomaar installeren of moet ik daar eerst voor rooten/ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
Mijn active sync werk goed, heb zelf verschillende versies uitgeprobeerd om de update uit te voeren tevergeefs :(

Ik weet niet of dit de zelfde update betreft die op htc.com staat gezien het feit dat ik een T-mobile branded toestel gebruik heb ik rustig gewacht op de update van T-mobile zelf.

Over het laatste durf mij niet uit te laten ...

Zijn er hier nog mensen die de update van T-mobile hebben uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 17:02
weet iemand of het al mogelijk is om fatsoenlijk VoIP te gebruiken op de hero, via bijvoorbeeld Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
EnsconcE schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:59:
[...]

Het lijkt mij dat je met streetview niet omhoog moet kijken (dit kan natuurlijk ook een bug zijn), in tegenstelling tot de app waarmee je sterren kan kijken. Het klopt daarom ook dat het beeld veranderd omdat als jij je telefoon kantelt, de compas op een gegeven moment omdraait.
In portret mode geeft ie het wel goed weer, wanneer ik omhoog kijk. Lijkt op een bug dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
De update is zojuist gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
deejaylethal schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:06:
weet iemand of het al mogelijk is om fatsoenlijk VoIP te gebruiken op de hero, via bijvoorbeeld Skype?
jep, ik gebruik sipdroid omdat ik betamax gebruik. Skype app bestaat ook al effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirolfsirolf
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
quote:
sirolfsirolf: Ik heb de T-Mobile G2 Touch Black besteld. Want ik wil graag een zwarte. Ik zit bij Vodafone. Dus ik had bedacht dat ik 'm dan zou kunnen sim-unlocken.
RoD: heb je hier zelf al over opgezocht? We verwachten hier wel wat zelfinitiatief.
Terechte opmerking.
Ik heb zelf gegoogled en geGoTsearched, maar ik kon niets relevants vinden over de T-Mobile versie.
Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat vijf topics over de Hero met aardig wat posts over roots/roms mij als leek afschrikt. Ik dacht dat ik 'handig met computers' was... niet zo kennelijk :'(

Ik hoop op coulance (iedereen begon immers ooit waar ik nu ben ;-)) en hulp.
Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe kun je e-mails openen die als attachment geforward zijn? Dan krijg je een mailtje met een .eml attachment erbij. En die wil ie niet openen!

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61514

Jimpa schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:36:
Best Hero/G2 touch gebruikers,

Heb net geprobeerd de update uit te voeren die beschikbaar is gesteld op de website van T-mobile voor mijn T-mobile G2 touch.

(http://www.t-mobile.nl/Pe...ware-updates/android.aspx)

Tijdens de update krijg ik de volgende foutmelding te zien:

FOUT \[132] HANDTEKENING FOUT

Het ROM Updatehulpmiddel kan de Android telefoon niet updaten. Verkrijg het juiste ROM Updatehulpmiddel en probeer het opnieuw.

Zijn hier meerdere gebruikers die het zelfde ondervinden? Mocht iemand met een oplossing komen dan hoor ik dat graag :)

Gr,
Hetzelfde probleem hier. Heb echt al van alles geprobeerd, oudere HTC Sync versie geïnstalleerd en het daarmee ook meerdere malen geprobeerd maar niks wil lukken.

Toevallig iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, zou je me kunnen vertellen hoe je het nu wel werkend hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deejaylethal schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:06:
You can ask that here: Android Software & Discussie - Deel 2 :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
Anoniem: 61514 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:57:
[...]

Ah, zou je me kunnen vertellen hoe je het nu wel werkend hebt gekregen?
Ik heb de sync versie gebruikt die op de sd kaart was mee geleverd (2.0.2) in plaats van de laatste versie, vervolgens kreeg ik jammer genoeg weer de zelfde foutmelding en restarte mijn computer en vreemd genoeg deed de update het toen wel :)

Hij is inderdaad stukke sneller (sense interface) en de lag is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimpa schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:27:
[...]

Ik heb de sync versie gebruikt die op de sd kaart was mee geleverd (2.0.2) in plaats van de laatste versie, vervolgens kreeg ik jammer genoeg weer de zelfde foutmelding en restarte mijn computer en vreemd genoeg deed de update het toen wel :)

Hij is inderdaad stukke sneller (sense interface) en de lag is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Succes ermee!
En dan deed je de update via de Application Installer van HTC Sync? Want als ik dat probeer dan geeft het aan dat ik moet aangeven dat de telefoon programma's van onbekende bronnen moet toestaan (iets wat ik dus allang heb ingeschakeld) waarna ik niet verder kan komen.

Of update je door de ROM zelf gewoon te starten?

Beide manieren heb ik al geprobeerd en ze willen dus allebei niet werken. Ik zal nog eens opnieuw opstarten om te kijken of het dan opeens wel wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
kan iemand mij zeggen waarom er standaard altijd zoveel programma's open blijven staan? Als ik via TaskControl kijk, zie ik daar altijd mail, messaging e.d. openstaan, maar ik zie daar het nut niet van in... Is het niet logischer dat ze gewoon worden opgestart wanneer ik ze nodig heb? Ik merk niet echt dat het sneller laadt als ik ze beëindig en daarna opnieuw opstart...

Nu sluit ik alle tasks af met 1 druk op de knop in TaskControl. Natuurlijk heb ik de clock, htc sense e.d. in de excluse-list gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Het is normaal dat applicaties blijven lopen. Dat is ingebouwd in android.Taskkillers zijn in die zin onzin, omdat het Android OS zelf "uitzoekt" wanneer applicaties moeten worden gestopt of niet.

Een taskkiller kan wel handig zijn om bepaalde software te stoppen die zich misdraagt om wat voor reden dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
Anoniem: 61514 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:32:
[...]

En dan deed je de update via de Application Installer van HTC Sync? Want als ik dat probeer dan geeft het aan dat ik moet aangeven dat de telefoon programma's van onbekende bronnen moet toestaan (iets wat ik dus allang heb ingeschakeld) waarna ik niet verder kan komen.

Of update je door de ROM zelf gewoon te starten?

Beide manieren heb ik al geprobeerd en ze willen dus allebei niet werken. Ik zal nog eens opnieuw opstarten om te kijken of het dan opeens wel wil werken.
Zorg dat je HTC sync geïnstalleerd hebt, connect je phone met usb aan jou computer, dubbel klik op de ROM en in principe zou het nu moet werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
grhmpf schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:50:
Het is normaal dat applicaties blijven lopen. Dat is ingebouwd in android.Taskkillers zijn in die zin onzin, omdat het Android OS zelf "uitzoekt" wanneer applicaties moeten worden gestopt of niet.

Een taskkiller kan wel handig zijn om bepaalde software te stoppen die zich misdraagt om wat voor reden dan ook...
je gaat mij toch moelijk kunnen wijsmaken dat mijn htc met nog 29MB vrij geheugen even snel zal werken als wanneer ik 79MB vrij geheugen heb... Ik heb het zelf toch al mogen ondervinden dat het toestel vlotter werkt als ik meer geheugen vrij heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
pina schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:43:
[...]

je gaat mij toch moelijk kunnen wijsmaken ... [snip]
Vraag het dan niet >:)

grmpfh heeft namelijk 100% gelijk. En het is hier al meerdere malen langsgekomen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Als ik google maps aanzet, wil ik graag dat het scherm aanblijft. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ja, dat zou mooi zijn. Mis ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 167272 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:13:
Als ik google maps aanzet, wil ik graag dat het scherm aanblijft. Hoe doe je dat?
Dryhte schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:29:
Ja, dat zou mooi zijn. Mis ik ook.
Keepscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318049

Internet en sms gaan niet meer naar de horizontale stand als ik de HTC draai. Nu heb ik hem een keer laten stuiteren, kan het daar aan liggen of is het iets softwarematigs? Voor de rest werkt alles naar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 08:27

bosaap22

Doing things I'm good at.

Anoniem: 36355 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:57:
Heeft iemand zijn Hero al aan de praat gekregen met de standaard bluetooth module van Seat? De Seat dealer kan mij niet vertellen of dat gaat werken. En op het net valt er niets over te vinden....
Ik heb ook problemen met connecten van mijn Hero met mijn Parrot 3100. Hoop dat dit met android 2.0 opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Anoniem: 318049 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:07:
Internet en sms gaan niet meer naar de horizontale stand als ik de HTC draai. Nu heb ik hem een keer laten stuiteren, kan het daar aan liggen of is het iets softwarematigs? Voor de rest werkt alles naar wens.
Natuurlijk kan het daar aan liggen.
Start eens een ijkprogramma op om je sensor te ijken. Misschien kun je daaraan afleiden of hij stuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Staffie666 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:43:
[...]

Natuurlijk kan het daar aan liggen.
Start eens een ijkprogramma op om je sensor te ijken. Misschien kun je daaraan afleiden of hij stuk is
Probeer het hier eens mee te testen :) http://www.androlib.com/a...on.bz-ktk-bubble-zin.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar dat is niet wat ik bedoel als ik me mag mengen in deze discussie 8)
Ik heb meteen een autolader, de Carcomm Car Holder HTC Hero, aangeschaft maar het zou wel zo fijn zijn als de phone in de autolader zit dat het scherm aanblijft. Volgens mij was dit mogelijk tot de laatste update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 01:51
Anoniem: 36355 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:57:
Ik heb de Hero wel al eens werkend gekregen op de standaard Toyota bluetooth module. Dit is een module in de navigatie computer van Aisin. En daar werkt het in principe probleemloos op. (Op het feit na dat nummerweergave niet werkt)

[ Voor 40% gewijzigd door F-Tim op 04-11-2009 10:28 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:22

Reneger

Wie? IK?

bosaap22 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:42:
[...]

Ik heb ook problemen met connecten van mijn Hero met mijn Parrot 3100. Hoop dat dit met android 2.0 opgelost is.
Ik heb ook ruzie met het connecten met een PARROT CK3100.
Het connecten an sich gaat goed, de naam van mn telefoon komt netjes in beeld... Maar hij vertikt het om mijn telefoonboek te syncen.

Overigens Android 1.5, T-Mobile G2 ( De branded hero..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Voor het parren van je Hero met een bluetooth headset (Parrot bijvoorbeeld) kan het wel eens werken om minimaal 1 sim-contact in je telefoon te hebben staan. Dit werkte wel bij mij.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 324977 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:19:
[...]

Ik heb meteen een autolader, de Carcomm Car Holder HTC Hero, aangeschaft maar het zou wel zo fijn zijn als de phone in de autolader zit dat het scherm aanblijft. Volgens mij was dit mogelijk tot de laatste update..
Het is niet echt een discussie hoor.. ;)

Maar waarom zou je m aan willen laten als je m toch niet gebruikt als je m in de lader hebt? En als er een als er een applicatie op dat moment moet draaien waarbij je het scherm wilt aan laten staan, dan gebruik je dat Keepscreen. Normaliter zou als je navigatie-software gebruikt je scherm sowieso aan blijven. Dat is althans zo bij de software die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Overigens (even totaal wat anders) erg veel reclame voor HTC en met name de Hero sinds deze week. Zowel op tv als op internet (gister was nu.nl omgetoverd tot een levensgrote Hero met overal advertenties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Anoniem: 324977 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:19:
[...]

Menu -> Instellingen -> Toepassingen -> Ontwikkeling -> Stand-by aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 20:32
Ehm... vliegtuigmodus werkt toch echt slecht op de hero...
Als je vliegmodus uit zet kun je helemaal geen netwerk meer krijgen, ook de instelling van mobiel netwerk is weg alsof vliegmodus nog aanstaan.
Dan moet je de telefoon alsnog herstarten, iets wat ik met vliegmodus juist niet nodig zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
vandevorst schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:08:
Ehm... vliegtuigmodus werkt toch echt slecht op de hero...
Als je vliegmodus uit zet kun je helemaal geen netwerk meer krijgen, ook de instelling van mobiel netwerk is weg alsof vliegmodus nog aanstaan.
Dan moet je de telefoon alsnog herstarten, iets wat ik met vliegmodus juist niet nodig zou zijn...
Correctie vliegmodus werkt slecht op jouw hero.
Als ik de mijne uit vliegmodus heb knallen alle verbindingen die aanstonden weer opnieuw aan. En instellingen ben ik nog nooit kwijt geweest.

Ik raad een hard reset aan en anders ff rom update als je dat nog niet gedaan hebt. Blijft het dan nog zou
ik even htc bellen/mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Anoniem: 104511 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:56:
Overigens (even totaal wat anders) erg veel reclame voor HTC en met name de Hero sinds deze week. Zowel op tv als op internet (gister was nu.nl omgetoverd tot een levensgrote Hero met overal advertenties)
Het is ook een erg mooie telefoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 20:32
Staffie666 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:37:
[...]

Correctie vliegmodus werkt slecht op jouw hero.
Als ik de mijne uit vliegmodus heb knallen alle verbindingen die aanstonden weer opnieuw aan. En instellingen ben ik nog nooit kwijt geweest.

Ik raad een hard reset aan en anders ff rom update als je dat nog niet gedaan hebt. Blijft het dan nog zou
ik even htc bellen/mailen
Vooruit, op de 2 htc's waarmee ik gewerkt heb ;)
Maar het gaat niet om de instellingen van het netwerk zelf, maar de complete instelling.

De laatste rom heb ik.
Ofwel, menu - instellingen - draadloze verbindingselementen - intellingen van mobiel. De laatste hiervan is niet aan te klikken als ik vliegmodus heb uitgezet. Een provider zoeken maakt dit dus onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:56:
Ik was zeker een maand terug in Amsterdam op het Rembrandtplein: gigantisch groot videoscherm met enkel en alleen het promotiefilmpje van de Hero.
Lijkt me ook een belangrijke reden waarom ze Android 2.0 op de Hero gaan zetten, ze hadden/hebben grote plannen met die 'iPhone-killer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

vandevorst schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:57:
[...]

Vooruit, op de 2 htc's waarmee ik gewerkt heb ;)
Maar het gaat niet om de instellingen van het netwerk zelf, maar de complete instelling.

De laatste rom heb ik.
Ofwel, menu - instellingen - draadloze verbindingselementen - intellingen van mobiel. De laatste hiervan is niet aan te klikken als ik vliegmodus heb uitgezet. Een provider zoeken maakt dit dus onmogelijk
Je hebt gelijk, heb dit hier ook. Als je de widget dan gebruikt voor mobile data aan/uit te schakelen dan gebeurt er niets. Het lijkt dat ze bevroren zijn. Het in en uitschakelen van flight modus en mobile data kan beter op de Hero of android inhet algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Vreemd hoor, ik heb er 1 mijn broertje heeft er een en een maat van me ook.
Ik en m'n broertje vodafone, hij Kpn. Werkt bij alledrie de hero's zonder problemen.

Ik heb wel heel af en toe (1x per week of zo) dat hij mijn simkaart eruit gooit dan moet
ik opnieuw mijn code invoeren en werkt alles weer. Best vervelend maar ach ik ben toch
iemand die veel teveel loopt te klooien met zijn gsm dus mij valt dat best snel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 09:54
Welke Navigatiesoftware werkt het beste met deze Phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

JohnStaakke schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:27:
Heb er enkel nog maar twee geprobeerd en dan nog beide niet heel veel. Eerst had ik Copilot en deze werkt prima, enkel bij het afsluiten bleef touchflo hangen.
Heb nu Sygic mobile aangeschaft en deze werkt perfect zonder tot op heden een foutje te vinden.
Op deze moment gaat mijn voorkeur dan ook uit naar Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
JohnStaakke schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:27:
Voor ervaringen kun je Android: Turn by Turn Navigation eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

woest85 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:21:
[...]

Moet je wel ff op je hero aangeven dat je die usb wilt mounten, dan gaat je windows machine wel vragen om drivers als et goed is (indien niet, kijk ff in je apparaatbeheer voor unknown devices).
Nope, dat maakte niets uit... :'(

Elke keer als ik Windows 7 het probleem laat "oplossen", dan kan ik wel bij de sd-kaart komen, anders wordt er gewoon geen driveletter toegekend aan de sd-kaart (in de Hero).

Maar goed, ik kan er nu wel (even >:) ) mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RunaR schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:38:
[...]

Menu -> Instellingen -> Toepassingen -> Ontwikkeling -> Stand-by aan zetten
Yeah! thanks mate.
Ik wist dat ik die setting ergens gezien had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb APNdroid er weer vanaf gegooid. Want elke keer als ik die gebruikte, veranderde hij mijn internet settings door de Telfort-inlogcode 'internet' te veranderen in ínternetapndroid'. Ja, zo kan ik ook mobiel internet blokkeren zeg. Je kunt je Hero ook onder water houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Anoniem: 167272 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:31:
.... Je kunt je Hero ook onder water houden.
Inderdaad. Dan heb je geen ontvangst. Alleen duurt het wat lang voor dat je weer kan internetten (2 dagen drogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ik heb APNdroid er weer vanaf gegooid. Want elke keer als ik die gebruikte, veranderde hij mijn internet settings door de Telfort-inlogcode 'internet' te veranderen in ínternetapndroid'. Ja, zo kan ik ook mobiel internet blokkeren zeg. Je kunt je Hero ook onder water houden.
Wat is het probleem dan? Weet je iig zeker dat je geen dataverkeer hebt.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik vond het iig een ontzettend intelligente zet van de ontwikkelaar. Als er geen manier is om dataverkeer echt uit te zetten in de telefoon, moet je een workaround vinden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:52
Dryhte schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:51:
[...]

Ik vond het iig een ontzettend intelligente zet van de ontwikkelaar. Als er geen manier is om dataverkeer echt uit te zetten in de telefoon, moet je een workaround vinden he :)
Als die app de settings daarna maar weer terug zet. Als je dat steeds handmatig moet doen snap ik dat het heel vervelend is.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 23:42
Jo-hannes schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:29:
[...]
Bij mij lukt het wel. Ik heb KPN. Eerst deed hij het niet, toen heb ik dit uitgevoerd, en toen deed hij het wel. Daarna heb ik het net aangemaakte profiel weer weggegooid, want wonderlijk genoeg werkte het toen ik die 1x gebruikt had ineens wel via mijn normale settings.. :)

Het moet sowieso niet via wifi he, want hij controleert of het wel van het juiste 06 nummer komt.
Ik heb telfort, maar kan van KPN gebruik maken. In de post waarnaar jij verwijst staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Naam: Mobiele Startsite
Modem: GPRS 3G
accespoint: portalmmm.nl

username etc laat je leeg

proxy http: 10.10.100.20 poort 5080
secure wap: 10.10.100.20 poort 9203

Maar in mijn HTC kan ik geen "modem" "accespoint" en "secure wap" invullen. Waarschijnlijk worden er andere benamingen gebruikt.

Kan jij (of iemand anders) vertellen met welke instellingen je rabo internet bankieren werkend heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143448

Reneger schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:54:
[...]

Ik heb ook ruzie met het connecten met een PARROT CK3100.
Het connecten an sich gaat goed, de naam van mn telefoon komt netjes in beeld... Maar hij vertikt het om mijn telefoonboek te syncen.

Overigens Android 1.5, T-Mobile G2 ( De branded hero..).
Gebruik zelf een Bury CC9060 en die trekt mn nummers direct over. Is er misschien ergens een optie om toegang tot je sim te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 13:23
Klein vraagje,

Kun je de achtergrond van de Hero modificeren, met bijvoorbeeld een foto die je zelf gemaakt hebt?
Bij de iPhone kan dit alleen na een jailbreak. Kan dit bij de Hero wel unrooted?

En het thema? Of kun je dit alleen aanpassen mbv een andere ROM?

there's no tweak without the tweaker

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.