HTC Hero [part cinq] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.554 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:16
Mijne zou vandaag moeten aankomen; dus hopelijk ligt ie er tegen dat ik thuis ben.
Kan ik mij vanavond wat op verkenning gaan in de android wereld ;-) ben benieuwd eerlijk gezegd na al die positieve feedback ben ik toch wat ongeduldig

Edit:

Besef net dat dit beetje offtopic is dus om even ontopic te houden;

Welke apps kan ik het best direct installeren? Voor accu duur zo hoog mogelijk te houden?

[ Voor 26% gewijzigd door bntjah op 28-10-2009 13:49 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Korras schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:03:
die van mij heb ik binnen, en hij bevalt prima. :)

ik loop echter tegen 1 ding aan: ik heb de optie 'Mobiele Gegevens Altijd' al uitgezet, zodat programma's pas verbinding maken met internet zodra dat nodig is, ipv constant. dit puur om accu te besparen (op m'n Windows Mobile toestel scheelde dit al snel anderhalve dag..)

echter: dit schijnt niet te helpen. bijvoorbeeld: hij is gekoppeld aan m'n gmail account, en verteld me nog steeds wanneer ik nieuwe mail heb ontvangen. dat is dus niet de bedoeling. heeft iemand enig idee hoe ik het in kan stellen dat hij echt alleen maar verbinding maakt zodra dat echt nodig is?
Als jij dat zo ingesteld hebt gaat je gsm op internet zodra je hem uit standby modus haalt.
Even de mobiele gegevens widget neerzetten, kun je je internet makkelijk aan en uitzetten.
Daarbij is je gmail een soort van push mail achtig iets. Dus zodra je de mail krijg heb je het op je gsm
zo ervaar ik het tenminste, mijn outlook is altijd trager met het ophalen van berichten dan mijn hero.
Weet niet of je daar de instellingen van kunt veranderen (vast wel) bij de pop3 accounts kun je dat zeker.
Maar goed, gmail app kijk gewoon of je mail hebt als internet aanstaat. En dat staat aan als jij dat zo hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
quote van Androidguys.com
Dear HTC customer,

Thank you for contacting our Customer Support Center. We are dedicated to providing you with the best quality service and answering all of your questions and concerns.

The Hero will not be receiving the Android 1.6 upgrade, it will however get the 2.0 one. Do note however that we do not have a confirmed release date for this upgrade, all I can recommend at the moment is that you keep yourself updated by visiting our website regularly as the latest information will be available to view from there.

Best regards,
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
Geen 1.6 dus maar meteen naar 2.0 Hopenlijk over niet al te lange tijd :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
Maverick schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:04:
[...]
Dat is het betere nieuws! Met dit nieuws vind ik het niet erg dat HTC niet update naar 1.6, ik kan best nog wel even wachten op 2.0! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
DaJohn schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:47:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik heb het geprobeerd via Wifi en via mobiel internet, maar de website blijft hangen op http://login.vodafone.nl/...?provider=rmb.rabobank.nl
Na een seconde of 10 a 15 krijg ik 503.
Wat valt er te proberen? :P Ik vraag me alleen af of het uberhaupt lukt om in te loggen bij iemand anders met een Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 12:40

Bio

stijnos1991 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:29:
[...]

Ik heb het geprobeerd via Wifi en via mobiel internet, maar de website blijft hangen op http://login.vodafone.nl/...?provider=rmb.rabobank.nl
Na een seconde of 10 a 15 krijg ik 503.
Wat valt er te proberen? :P Ik vraag me alleen af of het uberhaupt lukt om in te loggen bij iemand anders met een Hero?
Bij mij lukt het wel. Ik heb KPN. Eerst deed hij het niet, toen heb ik dit uitgevoerd, en toen deed hij het wel. Daarna heb ik het net aangemaakte profiel weer weggegooid, want wonderlijk genoeg werkte het toen ik die 1x gebruikt had ineens wel via mijn normale settings.. :)

Het moet sowieso niet via wifi he, want hij controleert of het wel van het juiste 06 nummer komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bio op 28-10-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:06

The_Worst

Unox

Telefoon werkt, op het zoeken in landscape-bug, na bij mij perfect dus een snelle update is niet belangrijk. Liever een kwalitatief hoogstandje.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 23:25
ik snap dat multitasken toch niet:

- ik lees overal dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, want het OS zou zelf programma's afsluiten bij een geheugentekort

- een programma zou je kunnen afsluiten als je gewoon op de back-knop drukt. Met uitzondering van de browser
-> dat klopt alleszins niet echt. Ik start android volledig opnieuw op, en start Taskkiller (om processen en programma's af te suiten). Ik heb 76MB over. Ik start de Market op en keer naar Taskkiller: 72MB over: de Market draait nog.

Ik keer terug naar de Market en druk op de 'back'-knop, en keer terug naar Taskkiller: nu zelfs nog maar 71MB over. Ik kill dan de Market en heb nog steeds maar 75MB over... Het is dus duidelijk dat de back-button alleen niet werkt én ook al kill je die app, ik krijg nog steeds niet mijn 76MB die ik had in het begin, na een reboot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
pina schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:15:
ik snap dat multitasken toch niet:

- ik lees overal dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, want het OS zou zelf programma's afsluiten bij een geheugentekort

- een programma zou je kunnen afsluiten als je gewoon op de back-knop drukt. Met uitzondering van de browser
-> dat klopt alleszins niet echt. Ik start android volledig opnieuw op, en start Taskkiller (om processen en programma's af te suiten). Ik heb 76MB over. Ik start de Market op en keer naar Taskkiller: 72MB over: de Market draait nog.

Ik keer terug naar de Market en druk op de 'back'-knop, en keer terug naar Taskkiller: nu zelfs nog maar 71MB over. Ik kill dan de Market en heb nog steeds maar 75MB over... Het is dus duidelijk dat de back-button alleen niet werkt én ook al kill je die app, ik krijg nog steeds niet mijn 76MB die ik had in het begin, na een reboot...
Ik zou niet eens weten hoeveel geheugen ik over heb op een willekeurig moment, waarom zou dat iets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Maverick schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:23:
[...]

Ik zou niet eens weten hoeveel geheugen ik over heb op een willekeurig moment, waarom zou dat iets uitmaken?
voor de snelheid van je toestel hé, 77 of 70MB doet er niet echt aan toe, maar als het vrije geheugen zakt naar pakweg 20MB of zo, dan zal je dat normaal wel moeten voelen... Ik merk toch wel een beetje dat het OS iets trager werkt als de mediaplayer speelt en daarnaast zit te multitasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Cool die upgrade naar 2.0, krijg je er meteen gratis Google Maps met navigatiemogelijkheden bij. Turn by turn. Lekker. Kan er nauwelijks op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 20:03
Ik heb sinds vandaag een (parrot) carkit in mijn auto, en hij connect prima met mijn Hero.

Er zijn alleen twee dingen waar ik me wat aan irriteer:

De Hero auto-connect niet wanneer ik de carkit uit/inschakel. De bluetooth verbinding van mijn Hero aan/uit zetten is de enige optie lijkt het wel om weer te connecten. Is er een oplossing die ervoor zorgt dat de Hero automatisch reconnect zodra de verbinding verbroken is?

Verder, als ik geconnect ben en ik ga bellen via mijn carkit, dan wordt doodleuk mijn Hero scherm uit de schermbeveiliging gehaald en dus actief gemaakt. Als ik de telefoon in mijn broekzak houd, dan is de kans groot dat dus de "Oproep beeindigen" knop wordt ingedrukt tijdens het bellen omdat mijn scherm actief is geworden. Een mogelijkheid zou zijn om mijn telefoon in het dasboard neer te leggen, maar dan schuift ie heen en weer. Is er iets om het tegen te gaan dat de carkit mijn Hero uit schermbeveiliging haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:52
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:14:
Cool die upgrade naar 2.0, krijg je er meteen gratis Google Maps met navigatiemogelijkheden bij. Turn by turn. Lekker. Kan er nauwelijks op wachten.
Zoals ik al eerder opmerk in de verschillende topics hier, juich nog niet te hard, het is nog niet bekend of de navigatie ook naar Nederland komt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 04-07 12:40

Bio

evleerdam schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:54:
[...]

Zoals ik al eerder opmerk in de verschillende topics hier, juich nog niet te hard, het is nog niet bekend of de navigatie ook naar Nederland komt.
Ik denk dat het meer een kwestie is van wanneer het komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Iemand enig idee hoe je nu fatsoenlijk die adres balk in je browser krijg om een nieuwe pagina in te geven i.p.v. allerlei kunst en vlieg te moeten verrichten om die balk te krijgen. Wordt die android zo nu en dan beetje beu op deze manier. Net zoals al eerder aan gegeven het niet fatsoenlijk kunnen sluiten van je apps, task manager kan ook niet alles sluiten heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
schumi2004 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:33:
Iemand enig idee hoe je nu fatsoenlijk die adres balk in je browser krijg om een nieuwe pagina in te geven i.p.v. allerlei kunst en vlieg te moeten verrichten om die balk te krijgen.
Op de menuknop drukken, zo doe ik dit in ieder geval. :)

Daar waar ik eerder steeds riep nooit problemen te hebben met mijn Hero, heb ik nu toch ook iets raars. Eerst was het AK Notepad die niet goed liep. Button in het app menu en de snelkoppeling op mijn homescreen konden beide deze app niet meer openen, hij gaf aan dat het programma niet meer op de telefoon stond. Echter kon ik 'm nog wel openen in de Market. Uninstal en opnieuw instal gedaan, en hij deed het weer. Prima.

Echter heb ik vandaag het zelfde probleem met een andere app, Twitdroid. Precies dezelfde acties. Ook had ik Twitdroid standaard in het taskmenu staan vanwaar ik kon zien dat ik nieuwe tweets heb. Deze blijft ook niet meer staan (ondanks ik dit wel heb aangevinkt in het menu).

En tijdens dit gehele gedoe vandaag, was er nog iets vreemders. Ik heb vorige week Flyscreen (alternatief lockapp, met widgets) geinstalleerd en gelijk gedeinstalleerd (vond het niet echt handig voor mezelf, toch liever de normale 'toetsvergrendeling'. Wil ik mijn telefoon uit de lock halen, staat Flyscreen er weer op!

Iemand die dit ook heeft gehad en/of een oplossing weet? Mijn dank! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 28-10-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
schumi2004 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:33:
Iemand enig idee hoe je nu fatsoenlijk die adres balk in je browser krijg om een nieuwe pagina in te geven i.p.v. allerlei kunst en vlieg te moeten verrichten om die balk te krijgen. Wordt die android zo nu en dan beetje beu op deze manier. Net zoals al eerder aan gegeven het niet fatsoenlijk kunnen sluiten van je apps, task manager kan ook niet alles sluiten heb ik het idee.
Gewoon menu-knopje --> "Ga" toch? :? Of snap ik je nu niet goed? Waarom wil je trouwens constant je apps afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
RoD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:37:
[...]

Gewoon menu-knopje --> "Ga" toch? :? Of snap ik je nu niet goed? Waarom wil je trouwens constant je apps afsluiten?
Energy saving misschien, lijkt mij dat een app die open staat gewoon door blijft werken en door hem af te sluiten zal toestel mss iets langer als een dag op batterij mee gaan.

Wat betreft mijn frustraties met het niet fatsoenlijk vinden van de gewenste opties kan wellicht komen door het teveel besmet zijn met symbian ;) thanks iig, viel nu pas op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08
Voor iedereen die graag snel wil blijven werken raad ik TaskPanel X aan. Ik heb er een snelkoppeling naar op m'n middelste bureaublad en gebruik het telkens wanneer ik een programma afsluit. Je kunt bepaalde programma's sluiten, of alles tegelijk.
Het is inderdaad energieslurpend om hier niet op te letten. Zo blijft je gps op volle toeren draaien wanneer je net bijvoorbeeld Google Maps hebt afgesloten.

Ik heb zelf nog wel een vraag. Regelmatig kom ik in Baarle-Nassau/Hertog waar Nederlands en Belgisch grondgebied elkaar dus om de haverklap afwisselen. Ik heb 'Gegevensroaming (Verbinding maken met gegevensservices tijdens roaming)' niet aangevinkt staan in de settings. Kan ik er nu zeker van zijn dat ik nooit extra kosten kan verwachten voor internetgebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Is er trouwens nog vooruitgang geboekt met het feit dat je altijd roamt met bijv. Telfort? Geloof dat er aan een app. gewerkt werd oid? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: Let it be :+

[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 29-10-2009 00:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
HTC op Twitter:
"The rumors are true! Hero will be getting an Eclair update. We ask for your patience as we update Sense for the fancy new Android OS." *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was al bekend dat ze Donut zouden overslaaan hoor..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
Mm gisteren htc toegekregen en volop mee lopen prutsen ;-)
Nu heb ik em op de een of andere manier zo gekregen dat ie facebook fotos gaat gebruiken als foto voor de contact persoon, alleen is het mij nog niet gelukt om het voor iedereeen te doen; hij heeft een deel automatisch gelinkt (deze krijgen geen foto, maar ik zie hen status updates wel) en een deel moest ik manueel doen (en deze kregen wel een foto en ook hen status)

Iemand een ideetje?

*ps mod ik weet niet of het hier in dit topic thuis hoort dus indien niet wil je het dan ff goed zetten?*

Edit:

Nvm found it was blijkbaar ietsje fout gegaan door mijn prutsen. Ondertussen opgelost :P _/-\o_ ik moet wel zeggen ben onder de indruk van het toestel en de os en waar alles zit weg gestopt :O

[ Voor 15% gewijzigd door bntjah op 29-10-2009 08:20 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:02
Ik heb een vraag. Als ik een herinnering instel in mijn agenda.
Is het dan mogelijk dat hij lang een geluid afspeelt? ipv 1x een kort geluidje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:37
Hero user rejoice:

HTC confirmed to be cooking up Android 2.0 update for Hero

http://www.engadget.com/2...2-0-update-for-hero-othe/

En als het voor de hero gaat, zal de rest wel volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
http://forum.xda-develope...hread.php?t=572921&page=4

Ziet er naar uit dat we ook eindelijk fatsoenlijke bluetooth krijgen in de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
CLB schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 02:17:
Was al bekend dat ze Donut zouden overslaaan hoor..
Toch niet bij mij... Al zat ik er niet echt op te wachten ;)

Wel goed om te horen dat ze al bezig gaan met 2.0 :) Dat zal vanaf 1.5 wel een verschil zijn zeg!

Dan nog googe nav erop zetten ;) Als dat werkt tenminste... jammer namelijk dat je constant een internet verbinding nodig hebt.. Werkt goed in NL maar daarbuiten niet
Edit: lees dat je dit bij 2.0 al krijgt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 29-10-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
vandevorst schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:02:
[...]

Toch niet bij mij... Al zat ik er niet echt op te wachten ;)

Wel goed om te horen dat ze al bezig gaan met 2.0 :) Dat zal vanaf 1.5 wel een verschil zijn zeg!

Dan nog googe nav erop zetten ;) Als dat werkt tenminste... jammer namelijk dat je constant een internet verbinding nodig hebt.. Werkt goed in NL maar daarbuiten niet
Edit: lees dat je dit bij 2.0 al krijgt :)
Zoals hierboven al staat is het niet zeker dat de navigatie ook naar NL zal komen.
Zelf denk ik van wel min een paar functies. Zoals voica navigation en streetview etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251778

Er was toch iets dat Android 2.0 om een of andere verbinding alleen in Amerika werkt of heb ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Staffie666 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:19:
[...]

Zoals hierboven al staat is het niet zeker dat de navigatie ook naar NL zal komen.
Zelf denk ik van wel min een paar functies. Zoals voica navigation en streetview etc
voice zal inderdaad lastig zijn (ze zeggen ook dat het goed met engels werkt ;))
En streetview zal wel komen, maar later. Er zijn ook pas een paar steden beschikbaar.

Maar die functies zal ik toch al nooit gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
Anoniem: 251778 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:27:
Er was toch iets dat Android 2.0 om een of andere verbinding alleen in Amerika werkt of heb ik dat fout?
dit is al sinds 1.6 dacht ik; namelijk CDMA

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
bntjah schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:48:
[...]

dit is al sinds 1.6 dacht ik; namelijk CDMA
Ja maar wat rick bedoelde is dat het exclusief in amerika zou werken (denk ik)

Dat is niet waar, android ondersteunt CDMA en GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Anoniem: 251778 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:27:
Vergis je je niet met 1.5 die niet in amerika werkt?
Er is daar een speciale cdma versie (sprint hero geloof ik dat hij heet) deze heeft android 1.6 omdat
1.5 niet overweg kan met cdma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DusHmaniac
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Maverick schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:04:

[...]

Er is nu ook een bevestiging op de twitter pagina van htc:
The rumors are true! Hero will be getting an Eclair update. We ask for your patience as we update Sense for the fancy new Android OS.
Ik verwacht dat het dan niet heel erg lang kan gaan duren (of ze zijn erg voorbarig met het publiekelijk melden dat ze dit gaan doen)

All your base are belong to Chuck Norris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
Dentette schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:41:
[...]

Ja maar wat rick bedoelde is dat het exclusief in amerika zou werken (denk ik)

Dat is niet waar, android ondersteunt CDMA en GSM
Dank je voor de correctie :-) ben nog aan het bekomen van de Adrenaline van gisterenavond toen ik em opstartte ;)

ik hoop zelf ook dat ie snel komt want zie wel interessante nieuwe functies in de update

[ Voor 10% gewijzigd door bntjah op 29-10-2009 11:19 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
TomasE schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:00:
Regelmatig kom ik in Baarle-Nassau/Hertog waar Nederlands en Belgisch grondgebied elkaar dus om de haverklap afwisselen. Ik heb 'Gegevensroaming (Verbinding maken met gegevensservices tijdens roaming)' niet aangevinkt staan in de settings. Kan ik er nu zeker van zijn dat ik nooit extra kosten kan verwachten voor internetgebruik?
Ik heb onder :

Settings - Wireless control - Mobile network settings - data roaming - het vinkje uitstaan.

Afgelopen weekend zat ik een tijdje onder T-Mobile DE ingelogd en mijn internet deed het toen niet. Ik kreeg wel een boodschap dat roaming niet enabled was. Weet terug bij T-Mobile NL et voila ik kon mijn pa weer blij maken met de eredivisie stand.

Ik vertrouw erop dat ik geen extra kosten meer krijg in het buitenland, maar ik wijs elke verantwoordelijkheid voor jouw rekening af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Wat een gaaf nieuws, Android 2.0 die naar de Hero komt.
Nu hoop ik alleen niet dat de CPU te ondermaats blijkt te zijn ofzo.
Morgen krijg ik als het goed is een telefoontje van de koerier, hopelijk heb ik mijn toestel snel binnen !

Vooral het uitzicht op gratis navigatiesoftware doet met erg :D doen!

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 29-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ShadyNetworker schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:46:
Wat een gaaf nieuws, Android 2.0 die naar de Hero komt.
Nu hoop ik alleen niet dat de CPU te ondermaats blijkt te zijn ofzo.
Morgen krijg ik als het goed is een telefoontje van de koerier, hopelijk heb ik mijn toestel snel binnen !

Vooral het uitzicht op gratis navigatiesoftware doet met erg :D doen!
Ik vraag me eigenlijk af of Android 2.0 zwaarder is dan 1.5. Ik weet ook dat er performancetweaks in zitten voor onder andere mediafunctionaliteiten. Misschien draait het dus zelfs wel beter dan 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
RoD schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:39:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af of Android 2.0 zwaarder is dan 1.5. Ik weet ook dat er performancetweaks in zitten voor onder andere mediafunctionaliteiten. Misschien draait het dus zelfs wel beter dan 1.5.
Hopelijk gaat de ontwikkeling linux style: Beetje performance en beetje features balanceren zodat een het evenwaardig snel package is maar met meer features

*OffTopic: Den tette heeft zijn andoid phone gaan halen :HTC Tattoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal de 2.0 update straks even verwerken in de TS, denk dat er straks wel een FP berichtje verschijnd namelijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14

Deem

Ontcijfer mij!

Wat een feest! Dat is nog eens wat anders dan die windows mobile 6.1 toestellen die op dit moment geen upgrade krijgen. 2.0 is heeel goed nieuws :D

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 19:37
Yes inderdaad! Nu maar hopen dat de update niet al te lang op zich laat wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 01:27
CLB schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:53:
Zal de 2.0 update straks even verwerken in de TS, denk dat er straks wel een FP berichtje verschijnd namelijk =)
nieuws: HTC voorziet Hero van update naar Android 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Als HTC de update voor 2.0 klaar heeft, krijgt de T-Mobile G2 dan ook gelijk de update?
Of moet T-Mobile er eest nog iets in bakken?

------

Als ik een herinnering instel in mijn agenda.
Is het dan mogelijk dat hij lang een geluid afspeelt? ipv 1x een kort geluidje.

[ Voor 34% gewijzigd door Roodey op 29-10-2009 15:32 . Reden: verkapte vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Over de performance: IK denk dat het of wel sneller wordt of minstens even zo snel als nu.
Ze hebben het ongetwijfeld al getest en ze zouden echt geen update uitbrengen als je hele telefoon zo traag als dikke stront zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14

Deem

Ontcijfer mij!

Roodey schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:29:
Als HTC de update voor 2.0 klaar heeft, krijgt de T-Mobile G2 dan ook gelijk de update?
Of moet T-Mobile er eest nog iets in bakken?

------

Tmobile moet die vrijgeven en die komt waarschijnlijk later dan HTC zelf.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
In een ander topic werd gelinkt naar screenshots van Android 2.0.
Kom ik toch deze foto tegen: http://www.flickr.com/pho...in/set-72157622677333776/

Ik dénk dat ze eindelijk iets gehoord hebben over een wekker probleempje.
Volledige set met screenshots hierr: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157622677333776/

[ Voor 18% gewijzigd door stijnos1991 op 29-10-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wanneer denken jullie dat we de 2.0 update kunnen verwachten?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
GG---77 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:28:
Voor het eind van het jaar is denk ik wel realistisch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
GG---77 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:28:
16 september: SDK van 1.6 komt uit
22 oktober (ongeveer): Anroid 1.6 komt uit voor de G1

28 oktober: SDK van 2.0 komt uit

Aangezien het bij 1.6 ongeveer een maand duurde na het uitkomen van de SDK, verwacht ik dat 2.0 eind november uitkomt. Ik denk dat het niet zo heel lang meer zal duren voordat HTC dan zelf ook met de update komt, dus zelf gok ik begin december.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 20:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

evleerdam schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:39:
[...]

16 september: SDK van 1.6 komt uit
22 oktober (ongeveer): Anroid 1.6 komt uit voor de G1

28 oktober: SDK van 2.0 komt uit

Aangezien het bij 1.6 ongeveer een maand duurde na het uitkomen van de SDK, verwacht ik dat 2.0 eind november uitkomt. Ik denk dat het niet zo heel lang meer zal duren voordat HTC dan zelf ook met de update komt, dus zelf gok ik begin december.
Op de G1 staat geen Sense toch? Dat scheelt wel tijd denk ik, dat dat niet aangepast hoefde te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Even voor de duidelijkheid, 1.5 kwam toen in het algemeen uit. Voor toestellen met Sense zal het dus nog wat langer duren.

Ik denk dus dat eind november 2.0 in het algemeen klaar is, voor de G1 dus, maar voor de Hero zal het nog wel tot begin december duren. Dit zijn dus alleen maar speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
evleerdam schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:35:
Even voor de duidelijkheid, 1.5 kwam toen in het algemeen uit. Voor toestellen met Sense zal het dus nog wat langer duren.

Ik denk dus dat eind november 2.0 in het algemeen klaar is, voor de G1 dus, maar voor de Hero zal het nog wel tot begin december duren. Dit zijn dus alleen maar speculaties.
Correct me if I'm wrong voor de g1 komt helemaal geen android 2.0 in ieder geval niet van htc
Wel een update naar 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet iemand of het mogelijk is bepaalde processen/programma's uit te schakelen bij het opstarten? Dus een soort boot-config zou ik zo zeggen. Want bij het opstarten zie ik allerlei rommel automatisch mee opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Gisteren eens de standaard android startscherm aangezet ipv sense.
Daar ben ik toch ook weer heel snel van afgestapt ;) Wat een verschil is dat zeg!
Veel meer, betere en mooiere widgets etc... En het ziet er als totaal gewoon een stuk "volwassener" uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:49
Roodey schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:29:
volgens mij moet je dan een melodie kiezen.
(of zelf de alarm toon een aantal keer aan elkaar plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
vandevorst schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:51:
Gisteren eens de standaard android startscherm aangezet ipv sense.
Hoe doe je dat? Net geprobeerd touchflo af te sluiten via task manager, maar dat start vanzelf terug op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 09:56
mngm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Hoe doe je dat? Net geprobeerd touchflo af te sluiten via task manager, maar dat start vanzelf terug op...
Naar "toepassingen beheren" gaan (bij menu->toepassingen) en daar de touchflo op standaard waarde zetten.. druk je nu op de homeknop dan kun je kiezen tussen touchflo of startpagina.. daar kies je dus startpagina.. et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
DarkChylde schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:44:
[...]

volgens mij moet je dan een melodie kiezen.
(of zelf de alarm toon een aantal keer aan elkaar plakken)
Super bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:50

DinX

Motormuis

pina schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:03:
weet iemand of het mogelijk is bepaalde processen/programma's uit te schakelen bij het opstarten? Dus een soort boot-config zou ik zo zeggen. Want bij het opstarten zie ik allerlei rommel automatisch mee opgestart...
http://www.androlib.com/a...-startupauditor-qDxn.aspx

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dat is het idd :)
maar ik vind hem wel niet terug op de marketplace... iemand een idee? Ik wil hem best kopen, maar vind het ook niet direct terug waar ik hem kan aankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Laatst online: 12-04 19:32
pina schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:17:
[...]

dat is het idd :)
maar ik vind hem wel niet terug op de marketplace... iemand een idee? Ik wil hem best kopen, maar vind het ook niet direct terug waar ik hem kan aankopen
Als je een programma als 'Barcode Scanner' download uit de market dan kan je die gebruiken om de QR code op het scherm in de link te scannen.

Na het scannen zal 'Barcode Scanner' aangeven dat er een URL is gevonden die je kan openen. Zodoende kom je bij de app uit om te kopen via de market ($ 0,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian_K
  • Laatst online: 18-03-2013
Had er gister last van dan mijn hero onder het gebruik terug op toetsblokkering sprong, het leek wel of de "oproep beeindigen" knop (meest rechtse) bleef hangen. Nadat ik mijn hero aan en uitgezet had, bleek het probleem zich nog steeds voor te doen.

Iemand anders dit probleem tegengekomen?
Heb er nu op dit moment geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
ik heb sinds kort steeds vaker last van notification messages die niet verdwijnen. Het gebeurt alleen bij smsjes... Als ik een nieuwe sms krijg en ik open em via de not. bar dan ga ik wel naar de sms toe maar hij blijft in de notification bar staan. (alsof ik hem nog neit hb gelezen). Als ik de message app afsluit (met taskpanel) is het even weg maar na verloop van tijd komt het weer terug. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 17:50
Flogging Hank schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:33:
ik heb sinds kort steeds vaker last van notification messages die niet verdwijnen. Het gebeurt alleen bij smsjes... Als ik een nieuwe sms krijg en ik open em via de not. bar dan ga ik wel naar de sms toe maar hij blijft in de notification bar staan. (alsof ik hem nog neit hb gelezen). Als ik de message app afsluit (met taskpanel) is het even weg maar na verloop van tijd komt het weer terug. Iemand een idee?
Heb ik ook last van! Vaak als ik te snel probeer m'n smsje te lezen zegmaar. De notification gaat weg als ik de berichten app open vanuit het menu, en niet vanuit de notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Als je de Hero sync met Outlook heb je dan toegang op de Hero tot je "Tasks" en "Notes"?
Ik had gehoord dat bij sommige telefoons enkel de "Notes" worden gesynced.

Alvast bedankt!

Dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Dus ik heb mijn Hero binnen...blijk het de verkeerde kleur te zijn -_-.
Lang leve externe callmutsen, not.

Anyways, een vraag:
Ik probeer HTC Sync aan de praat te krijgen maar het lukt niet.
De installatie op mn laptop is voltooid, het progje start ook op enzo, maar als ik de kabel verbindt ziet het progje mn telefoon niet.
Ook krijg ik op mn foon alleen de notificatie van "USB mass storage aanzetten?"
Volgens allerlei guides hoor ik ook nog een andere notification te krijgen maar die krijg ik dus niet. Misschien heb ik em per ongeluk net weggedrukt ofzo.

Iemand enig idee?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
ShadyNetworker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:16:
Ik probeer HTC Sync aan de praat te krijgen maar het lukt niet.
De installatie op mn laptop is voltooid, het progje start ook op enzo, maar als ik de kabel verbindt ziet het progje mn telefoon niet.
Iemand enig idee?
Heb je in device manager nog een unknown device staan? Drivers zijn te vinden in: C:\Program Files\HTC\HTC Sync o.i.d.

[ Voor 29% gewijzigd door stijnos1991 op 30-10-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Nope, geen unknown devices.
Wel had ik mn foon aangesloten voordat ik de HTC sync software had geinstalleerd.
Nu staat de software er dus op, maar het doet verder dus niets.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Windows XP, met SP3.
Verder staat er ook nog ActiveSynq op, maar ik neem aan dat dat geen probleem zou moeten zijn.
USB Mass storage werkt verder wel gewoon.

Dan nog een 2e vraag:
Kan op de foon zelf nog aangeven wat ik op de memcard wil opslaan en wat niet?
Ik wil eigenlijk ALLES op de memorycard opslaan waar mogelijk, en zo min mogelijk data op de foon zelf hebben staan.

[ Voor 41% gewijzigd door ShadyNetworker op 30-10-2009 20:19 . Reden: 2e vraag ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
weet iemand toevallig waar ik je tijd kan instellen voor je scherm uitvalt?
deze staat nu op 30 seconden en zou em wat hoger willen zetten.
maar vind het niet direct terug :S

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
bntjah schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:32:
Settings > Sound & Display > Screen timeout > keuze tussen 15sec/30sec/1min/2min/10min/never ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

bntjah schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:32:
Dat is vreemd, ik denk ik kijk even en het staat op de meest logisch denkbare plaats :p

Instellingen > Geluid en Weergave - Time out scherm

edit: ahhh net te laat :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 30-10-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
Dat was em en ik zat maar bij Security te zien stupid me

Toch bedankt het is nog altijd wennen waar alles staat :) maar ik ben nog altijd onder de indruk van de hero & android

Bedankt evleerdam & Resonance !

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ShadyNetworker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:37:
Nope, geen unknown devices.
Wel had ik mn foon aangesloten voordat ik de HTC sync software had geinstalleerd.
Nu staat de software er dus op, maar het doet verder dus niets.
Telefoon even opnieuw opstarten en dan aan de pc hangen met je usb kabel.
Lukt dat niet, je telefoon opstarten in 'fastboot'- modus en dan XP sp 3 de drivers laten installeren totdat je 'fastboot-usb' ziet. Lukt dat ook niet, even de goede drivers handmatig installen. De drivers staan in de dir waar je HTC-sync hebt geïnstalleerd.

[ Voor 26% gewijzigd door 210667 op 30-10-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41
Zou dit een goeie android phone zijn voor mij? Ik gebruik mijn telefoon voor alles en wil dit zo houden (vandaar android). Ik wil er ook zeker een handige GPS op en alles moet zeer snel werken. Zijn er nog andere modellen dan deze die jullie mij kunnen aanraden? Het budget speelt niet echt een rol, het gaat hem hier puur om de functionaliteit en de snelheid.

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

ThaFlub schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:46:
Zou dit een goeie android phone zijn voor mij? Ik gebruik mijn telefoon voor alles en wil dit zo houden (vandaar android). Ik wil er ook zeker een handige GPS op en alles moet zeer snel werken. Zijn er nog andere modellen dan deze die jullie mij kunnen aanraden? Het budget speelt niet echt een rol, het gaat hem hier puur om de functionaliteit en de snelheid.
Sja, persoonlijk kan ik 'm zeker aanraden. Ik doe er ook van alles en nog wat mee, de ene keer zit in in de trein muziek te luisteren en op MSN of IRC, de andere keer lees ik PDF attachments van mails, en weer een andere keer navigeer ik ergens heen of gebruik ik een van de talloze andere apps.

Toestel is het meest gebruikersvriendelijke wat ik heb gehad, snelheid is top (vooral na de eerste update), quickoffice, pdf reader, supersnelle GPS fix, talloze apps op de market, prima muziekspeler. Alleen de camera zonder flitser kan een afknapper zijn, maar voor mij maakt dat niks uit :)

Maargoed, wellicht dat een iPhone ook alles doet wat jij wilt, dat zou ik niet echt weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog andere modellen dan deze die jullie mij kunnen aanraden?
De Motorola: Moto Droid of kijk even in Android Based Mobiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eh, dit topic is om de Hero te bespreken, het is dus geen raad-mij-hier-een-telefoon-aan-helpdesk. Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

210667 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:38:
Telefoon even opnieuw opstarten en dan aan de pc hangen met je usb kabel.
Lukt dat niet, je telefoon opstarten in 'fastboot'- modus en dan XP sp 3 de drivers laten installeren totdat je 'fastboot-usb' ziet. Lukt dat ook niet, even de goede drivers handmatig installen. De drivers staan in de dir waar je HTC-sync hebt geïnstalleerd.
Het rebooten van mn foon was een vd dingen die ik heb gedaan om het werkend te krijgen, thanks daarvoor.
Verder, ik ga deze RMA-en omdat ik dus een verkeerde versie heb gekregen.
Kun je uitleggen wat de "fastboot" optie precies is?

Misschien moet ik die truuk met mn aankomende toestel wellicht uithalen.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 13:26
ik heb er nu een paar dagen mee gespeeld, en hij bevalt prima. :)

heeft er iemand overigens ervaring mee om 'm ook als e-book reader te gebruiken?

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
ShadyNetworker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:14:

Dan nog een 2e vraag:
Kan op de foon zelf nog aangeven wat ik op de memcard wil opslaan en wat niet?
Ik wil eigenlijk ALLES op de memorycard opslaan waar mogelijk, en zo min mogelijk data op de foon zelf hebben staan.
Als je je Hero root kun je ap2sd gebruiken, hiermee kun je programma's instaleren op je sd ipv je gsm zelf...
Maar dan moet je wel Root hebben anders kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Korras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:47:
ik heb er nu een paar dagen mee gespeeld, en hij bevalt prima. :)

heeft er iemand overigens ervaring mee om 'm ook als e-book reader te gebruiken?
Ja.

Dat is dus de reden dat ik hem heb gekocht na 2 jaar mijn N95 hiervoor gebruikt te hebben.

Aldiko gebruik ik hiervoor. Dit is een gratis ereader die erg veel configuratie instellingen heeft. Fonts, size, kleuren, animaties etc. Je kunt via de app zelf gratis of payware boeken aanschaffen. Maar ook eigen epub boeken kun je naar de sd kaart kopieren om te lezen. Op het net zijn wel converters te vinden van lit, pdf etc naar epub formaat.

Er zijn wel andere ereaders te vinden maar Aldiko steekt hier met kop en schouders bouven uit.
Enige nadeel van Aldiko ( en de andere ereaders ) is dat het inlezen van hoofdstukken traag gaat ivm mobireader op de Nokia. Daarna gaat het allemaal lekker snel

[ Voor 0% gewijzigd door Koriel op 31-10-2009 09:35 . Reden: aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ShadyNetworker schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 06:22:
[...]

Het rebooten van mn foon was een vd dingen die ik heb gedaan om het werkend te krijgen, thanks daarvoor.
Verder, ik ga deze RMA-en omdat ik dus een verkeerde versie heb gekregen.
Kun je uitleggen wat de "fastboot" optie precies is?

Misschien moet ik die truuk met mn aankomende toestel wellicht uithalen.
"Fastboot-modus" wordt wel gebruikt omdat de drivers soms lastig worden geïnstalleerd met HTC-sync. Vooral XP Sp3 schijnt wat problemen op te leveren en in mindere mate Win7. [de 64 bits versies]

Door in de fastboot je drivers te laten installen, omzeil je het brakke HTC-sync verhaal.

Maar begrijp ik nu goed dat je na het herstarten van je telefoon dus wel het sync-gebeuren in je notificatie venster krijgt? Als dat namelijk zo is, hoef je die fastboot-methode niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 20:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

;(
Heb mijn Hero vliegles gegeven vanmorgen. Twee hoeken beschadigd. Klepje schoot eraf en batterij eruit. Verder geen problemen, inelkaar klikken, aanzetten en hij doet het weer.

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wPh8KrCjrMuuF1bI2FmnUPG2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DvW64C4Lx03juiWT9rhBpR75/thumb.jpg

Maar wel een beetje jammer dus. ;(

Vanmiddag waarschijnlijk ook maar eens hardresetten omdat m'n agenda niet meer synchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08
^ @ freakstar

Ik heb precies dezelfde beschadiging aan die rechterbovenhoek. Twee collega's waarvan de motoriek niet samenging. *Klabam* op tafelrand en meter lager op de grond. Blijkt een sterk dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
Heb opeens het problemen met de twitter widget die crasht en vervolgens de melding com.htc.launcher werkt niet meer.
heb toen maar een hard reset gedaan, maar nu nog de melding De toepassing TouchFLO (proces com.htc.launcher) is onverwachts gestopt.???

iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 31-10-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

210667 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

"Fastboot-modus" wordt wel gebruikt omdat de drivers soms lastig worden geïnstalleerd met HTC-sync. Vooral XP Sp3 schijnt wat problemen op te leveren en in mindere mate Win7. [de 64 bits versies]

Door in de fastboot je drivers te laten installen, omzeil je het brakke HTC-sync verhaal.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog niks van. Wat is de 'fast-boot' modus nou precies?

(en installatie onder win7-64bits heb ik maar opgegeven, ik kreeg het niet voor elkaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Sangroid schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:18:
[...]
(en installatie onder win7-64bits heb ik maar opgegeven, ik kreeg het niet voor elkaar...)
Ik draai W7 Ultimate, en ook mij lukte het niet. (uiteindelijk de Virtual XP gebruikt van Ultimate, maar dat is geen echte oplossing.

Een maat van mij heeft het op deze manier voor elkaar gekregen. Dit ga ik vanavond ook nog proberen. Misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Koriel schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:34:
[...]

Ja.

Dat is dus de reden dat ik hem heb gekocht na 2 jaar mijn N95 hiervoor gebruikt te hebben.

Aldiko gebruik ik hiervoor. Dit is een gratis ereader die erg veel configuratie instellingen heeft. Fonts, size, kleuren, animaties etc. Je kunt via de app zelf gratis of payware boeken aanschaffen. Maar ook eigen epub boeken kun je naar de sd kaart kopieren om te lezen. Op het net zijn wel converters te vinden van lit, pdf etc naar epub formaat.
Top! Btw, Google heeft zelf ook een hoop e-boeken staan die je vanaf je mobiele browser kunt lezen:

http://books.google.com/googlebooks/mobile/

(meeste zijn oudere boeken waarvan het auteursrecht is vervallen)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-10-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 18:20

Bergen

Spellingscontroleur

Sangroid schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:18:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog niks van. Wat is de 'fast-boot' modus nou precies?
Fastboot kun je gebruiken om andere images op je Hero te zetten. Je kunt zonder gevaar je telefoon in fastboot starten om gewoon ff te kijken. En dat werkt als volgt: zet je telefoon helemaal uit. Houd het back-knopje (die met dat pijltje dus) ingedrukt en zet dan je telefoon aan. Blijf het pijltje ingedrukt houden en je komt in fastboot. Er is niet veel te zien, maar dat is het dus. Met menu reboot je je telefoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Beekforel schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:45:
;(
Heb mijn Hero vliegles gegeven vanmorgen. Twee hoeken beschadigd. Klepje schoot eraf en batterij eruit. Verder geen problemen, inelkaar klikken, aanzetten en hij doet het weer.

Public
Publieke map
[afbeelding][afbeelding]

Maar wel een beetje jammer dus. ;(

Vanmiddag waarschijnlijk ook maar eens hardresetten omdat m'n agenda niet meer synchroniseerd.
bij mij is de rechterbovenhoek-achteraan ook een klein beetje beschadigd. Ik haalde na het zwemmen mijn broek uit de locker en de Hero gleed eruit. En natuurlijk waren het tegels met zeer grove texturen grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Top! Btw, Google heeft zelf ook een hoop e-boeken staan die je vanaf je mobiele browser kunt lezen:

http://books.google.com/googlebooks/mobile/

(meeste zijn oudere boeken waarvan het auteursrecht is vervallen)
Nadeel hiervan is dat je altijd online moet zijn. Ik gebruik mijn Hero veel in het buitenland waar ik roaming heb uitstaan, en lang niet elk hotel heeft gratis wifi. Dan is het fijn om veel leesvoer op je mobieltje te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Interview met de HTC Asia Country Manager: http://www.neonpunch.com/terry-chung-htc-hong-kong/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Koriel schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:00:
[...]

Ik draai W7 Ultimate, en ook mij lukte het niet. (uiteindelijk de Virtual XP gebruikt van Ultimate, maar dat is geen echte oplossing.

Een maat van mij heeft het op deze manier voor elkaar gekregen. Dit ga ik vanavond ook nog proberen. Misschien een idee?
Precies! met die link voor de drivers die je geeft, kan je dus in ieder geval vanuit de 'fastboot' modus de juiste drivers installen voor je Hero, en zal HTC-sync ook werken. Win7 en XP sp3 zijn wat dat betreft niet leuk voor je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Weet iemand trouwens hoe je genomen foto's kun versturen via Bluetooth?
Heeft iemand Bluetooth uberhaupt aan de praat gekregen?
Het toestel was ik had was daar echt heel slecht mee, ik kon niets versturen vanaf mn laptop noch vanaf mn MDA.

It's always DNS...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.