Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:48:
Ik vond het weer tijd om eens wat te posten, ben bij XQ HeadHunterz geweest samen met Mittnick en heb wat plaatjes geschoten die ik jullie wel wil laten zien
En aangezien ik zie dat kritiek geven momenteel hot is, mag dat ook best op mij gegeven worden

Je *kan* er alleen maar beter van worden toch?

Komt ie dan

Gekke artiesten zijn altijd wel lachen, alleen deze doet me niet zo veel. Lijkt net alsof je hem in hoge iso geschoten hebt terwijl het niet nodig was. Ik mis contrast en DR. Was toffer geweest als je de zaal op de achtergrond wat beter verlicht had kunnen meenemen. WB oogt ook niet natuurlijk, waardoor hij er super bruin uitziet. Niet geheel natuurlijk voor dit jaargetijde, of hij moet net op vakantie zijn geweest.
Handjes moment is tof, compositie had naar mijn idee iets beter gekund door meer publiek mee te pakken en minder plafond. Daarnaast had wat meer contrast/shadows wat lekkerder geoogd.
Lasers en verder? (sorry, lasers doen me niet zo veel, kun je beter Floris of iemand anders vragen die dat vaker schieten)
Net zoals bij #1 lijk je ook hier te hoog in de iso's te gaan waardoor je DR/contrast verlies hebt. Hier zijn de lichten wellicht vet, alleen moment van publiek is erg lauw. Krijg er geen feest gevoel van.
Onderbelicht en verder weinig boeiend?
Zelfde opmerkingen als bij #1 & #4, het sprankelt niet.
Contouren, leuk. Maar had van mij wat meer geaccentueerd mogen worden (meer shadows/contrast erin). Het onscherpe hoofd rechts op de voorgrond doet mij een beetje afbreuk aan de totale compositie. Die vingertjes links zijn leuker om naar te kijken.
Overbelicht (had een stop donkerder gemogen) verder zoals #1 etc contrastloos etc.
3 hoofden achter elkaar is een leuk moment, alleen beeldhoek had wat hoger gemogen zodat ze er ook alle 3 wat beter opstonden. Het onscherpe iets op de voorgrond doet ook afbreuk aan de foto.
Wat mij betreft out of focus/onscherp vanwege beweging artiest. Hier valt me ook op dat de compressie van de afbeelding behoorlijk hoog is. Ik zie links de artifacten duidelijk. WB oogt ook niet natuurlijk.
Geen onaardig shot, dj icm dj gear. Moment is alleen niet zo heel bijzonder. Belichting en scherpte lijkt wel oke.
Ik word, als ik naar jouw foto's kijk, niet zo heel warm van de 7D. Canon kennende neem ik aan dat er wel betere shots mee te maken zijn?