Besteld op Black Friday, kreeg net een meeltje van Apple, wordt 1 December geleverd.
Lekker snel.
Lekker snel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 13:11 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 13:11 ]
Tom schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:38:
Wat!? Ik kreeg de melding 'low battery' van de magic mouse. Ik heb em nu precies twee of drie weken. Dat is wel erg snel lijkt mij? Met de draadloze mighty mouse die ik hiervoor had heb ik bijna een jaar gedaan zonder de batterijen te vervangen (en die waren nog steeds niet op).
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
in mijn geval (een week of twee geleden) duurde 't een paar dagenChrones schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:36:
Heb hem besteld via Apple.nl... via de winkels duurt mij helemaal extreem lang.
Iemand enig idee hoe lang dit ongeveer bij Apple zelf duurt?
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Verwijderd
Nee hoor. Bij mij gaan de batterijen 3,5 week mee.ZpAz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:45:
Misschien waren de standaard meegeleverde batterijen half leeg, volgens mij wordt dat wel vaker gedaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 14:34 ]
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:51:
[...]
Negatieve kant?
De snelheid is traag. Gelukkig zijn daar al meerdere oplossingen voor.
De muisvoetjes zijn een ramp. Ik hoor hier weinig mensen over klagen, maar als je geen muismat gebruikt en de muis dus direct op je bureau gebruikt lijkt het wel schuurpapier.
Voelt niet lekker aan en het maakt een irritant geluid.
Oplossing? Mouse Glidez onder de voetjes plakken.
Ik gebruik deze
[afbeelding]
Dat zijn 2 strookjes van 2x10cm. De stroken voor de MM zijn maar 5mm breed.
Je kan dus 8 stroken snijden en zodoende de voetjes 4 keer vernieuwen.
Genoeg voor een lange tijd muisplezier.
k995 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:58:
[...]
Heb hem hier een uurtje of 2 gebruikt en swipen vind ik minder werken (nogal verkrampt) en ergonomie hebben ze nog nooit van gehoord denk ik. Form over function.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:26:
Ik heb ook bettertouchtool geinstalleerd omdat hij anders toch echt iets te langzaam beweegt.
Alleen ik moet het programma elke keer als ik mijn mac weer opnieuw opstart weer openen.
Kan dit niet standaard?
Ben nieuw op de mac, dus dat verklaard misschien mijn "domme" vraag.
Thanks voor alle 'negatieve reacties' !Spike_wolf schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:00:
[...]
Ik heb helemaal geen last van scherpe randen.
Er zit een rand die je voelt als je er op let, maar ik kan niet zeggen dat ik me er aan stoor.
Vind de muis opzich wel aardig werken, maar ik ben nog niet helemaal zeker of ik er bij wil blijven, op de een of andere manier vind ik hem wel moeilijk vast houden..
Ik gebruik hem nu ruim een week.
Ik heb hem bij apple online besteld, had hem 5 dagen na bestelling binnen
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Helaas pikt de XP-partitie (via BootCamp) de hack niet ...... Ik draai dit op een alu Imac 24".Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:15:
Voor Windows, check hier http://uneasysilence.com/archive/2009/11/14588/
Toch gebruiken alle mensen die in mijn omgeving een Mac hebben, de middelste muisknop veelvuldig voor het snel tonen van alle vensters in Exposé. Ik zou alleen daarom al de middelste muisknop niet willen verliezen, maar Apple wil er kennelijk wel vanaf.ppl schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:35:
[...]
Een middle click wordt in de Mac wereld vrijwel niet gebruikt.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat is dan kennelijk omdat je elkaar dat hebt aangeleerd. Ik gebruik gewoon de hoeken van mijn scherm namelijkLounge Deluxe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:01:
[...]
Toch gebruiken alle mensen die in mijn omgeving een Mac hebben, de middelste muisknop veelvuldig voor het snel tonen van alle vensters in Exposé. Ik zou alleen daarom al de middelste muisknop niet willen verliezen, maar Apple wil er kennelijk wel vanaf.
Iedere browser die het multitouch verhaal van OS X ondersteunt kan die gestures doen. Safari doet dit maar Opera en Firefox niet. Bij Firefox 3.5 is dat niet zo'n probleem omdat de browser z'n eigen multitouch gebruikt waarbij je enigszins wat instelmogelijkheden hebt via about:config (genoeg over te vinden wat dat precies is). Voor de gevallen waarbij dat niet zo is ben je dus overgeleverd aan wat de applicatie dan doet. Gelukkig zijn er ook tools zoals het al vaker genoemde BetterTouchTool waarmee je multitouch per applicatie kunt instellen. Enige voorwaarde is wel dat je een gesture aan een sneltoets moet kunnen koppelen. Als een optie geen sneltoets heeft kun je er geen gesture aan hangen.Maaikees schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:02:
Wat ik ook erg jammer vind, is dat de 'swipe gesture' tijdens het browsen alleen voor Safari geldt en in Opera niet werkt. Of mis ik hier iets? Valt het wel in te stellen?
Dat kan omdat die oude Mighty Mouse die mogelijkheid biedt. Er is alleen vrij weinig software die wat met die middle click doet dus vandaar dat veel mensen dingen als Spaces en Exposé aan die knoppen hebben toegewezen, het is zeg maar het enige wat je echt aan die knop kan toewijzen. Die Mighty Mouse is nou ook niet bepaalde de meest geliefde muis vanwege dat balletje. Daarnaast verkopen de laptops ook beter dan de desktops. Die trackpads (die overigens door veel mensen worden geroemd) doen primary & secondary click en wat navigatiegestures maar geen middle click. Vanuit OS X gezien heeft het dan ook weinig meerwaarde om middle click een prominente rol te geven.Lounge Deluxe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:01:
[...]
Toch gebruiken alle mensen die in mijn omgeving een Mac hebben, de middelste muisknop veelvuldig voor het snel tonen van alle vensters in Exposé. Ik zou alleen daarom al de middelste muisknop niet willen verliezen, maar Apple wil er kennelijk wel vanaf.
1
| defaults write com.apple.driver.AppleBluetoothMultitouch.mouse MouseMomentumScroll -bool yes |
Niet als je een programma als SteerMouse gebruikt, dan kun je ongeacht welke handeling onder de middelste muisknop brengen.ppl schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:09:
[...]
Dat kan omdat die oude Mighty Mouse die mogelijkheid biedt. Er is alleen vrij weinig software die wat met die middle click doet dus vandaar dat veel mensen dingen als Spaces en Exposé aan die knoppen hebben toegewezen, het is zeg maar het enige wat je echt aan die knop kan toewijzen.
Alles van Apple
Het ging in om het gebruik van die middelste muisknop in de Mac wereld. Apple zelf en de diverse applicaties voor OS X hebben gewoon amper support voor iets als middle click. Waarom zou je als vrijwel niemand er gebruik van maakt dan nog op je muis aanbieden? Ik denk dat dat gewoon de achterliggende gedachte is waarom het er bij Apple niet meer op zit. De concurrerende merken waar jij het over hebt zijn trouwens allemaal merken die zich op Windows richten en de Mac er bij doen. In Windows wereld wordt er wat meer gebruik gemaakt van die middelste muisknop dus zul je het daar ook meer zien. Dan heeft het ook meer zin om het op de muis te zetten. Enige wat ze voor OS X hoeven te doen is een driver maken die al die dingen kan instellen. De huidige tools die er zijn doen verder niets anders dan sneltoetsen koppelen aan gestures waarbij ze gebruik maken van de multitouch mogelijkheden in Snow Leopard. Door die sneltoetsen kun je niet alle mogelijkheden aan een knop toewijzen, als er geen sneltoets voor is dan houdt het gewoon op (zoom in iPhoto is daar een voorbeeld van).Lounge Deluxe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:16:
[...]
Niet als je een programma als SteerMouse gebruikt, dan kun je ongeacht welke handeling onder de middelste muisknop brengen.
Eerder Wifi.Zpottr schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:53:
Klinkt als interferentie van andere BT apparatuur of een magnetron.
[ Voor 11% gewijzigd door Tom op 05-12-2009 01:14 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Jns1986 op 09-12-2009 17:01 ]
Dit heb ik ook gemerkt, ik heb er eergisteren nieuwe batterijen in gedaan en deze is al op 93%. Ik zet de muis 's nachts uit om zo batterijen te besparen, maar kan me niet voorstellen dat er in twee dagen gemuis al zoveel batterij is verbruikt.Tom schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:14:
[...]
Verder slurpt die van mij batterijen. Net een paar dagen nieuwe GP batterijen erin gedaan en hij staat al op 76%
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
Verwijderd
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Behalve als je mighty mouse zo rot werkt als de mijne dan wil je wel een MM. Mijn mighty mouse werkt erg slecht de helft van de tijd kan ik niet naar boven scrollen dit is een algemeen probleem dat weet ik maar het is gewoon niet handig.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:45:
Heb hem even getest bij de MM (moest er wel om vragen) en kan toch niet anders dan concluderen dat de MM nogal tegen valt. Zoals iemand hier al op merkte is het toch vormgeving boven functioneren. Vooral dat de muis zo plat is is ergonomisch niet erg fijn. En de muis slurpt batterijen, daar gaat je groene imago. Het moest er vooral gelikt uitzien heb ik het idee. Scrollen werkte wel redelijk maar swipen vond ik een drama. Ik zou hem in ieder geval niet los kopen.
Verwijderd
Die van mij wou van het weekend helemaal niet meer scrollen. Het bolletje een keer of 2 a 3 vochtig gemaakt met een wattenstaafje gedrenkt met pure alcohol (van de apotheek. lol) en daarna over een kladpapiertje gerold als een idioot. En nu werkt hij weer als nieuw.DannyBevers schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:13:
[...]
Behalve als je mighty mouse zo rot werkt als de mijne dan wil je wel een MM. Mijn mighty mouse werkt erg slecht de helft van de tijd kan ik niet naar boven scrollen dit is een algemeen probleem dat weet ik maar het is gewoon niet handig.
Vandeweek krijg ik de MM voor 45 euro ik vond het een goede deal voor deze muis
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Verwijderd
Iedere week is ook overdreven. Dit is voor mij de eerste keer in 6 maand tijd. Maar ik geef je wel gelijk hoor, dit is eigenlijks waarvoor ik vroegah van de balmuis ben afgestaptDannyBevers schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:13:
Ik ga men muis niet elke week onderdompelen in alcohol ;p Heb men MM alweer ff binnen en hij werkt super. Elke dag wel beetje aan het spelen met BTT om hem als echte MM te laten werken. Geen last meer van dat irritante bolletje x_x
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
...
Verwijderd
Better Touch Tool installeren. Kun je veel meer guestures toewijzen, en je kunt de snelheid flink ophogen.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:10:
Vinden jullie ook de magic mouse net effe iets te langzaam op zijn snelste stand.. ik heb echt bijna me hele muismat nodig om op mn 27" van links naar rechts te gaan.
alleen hij staat al op zijn snelst. in bootcamp/windows is hij veel sneller.. iemand ideeen?
Hier stond achterhaalde informatie…
tjah 27 inch is dan ook wel mega grootVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:10:
Vinden jullie ook de magic mouse net effe iets te langzaam op zijn snelste stand.. ik heb echt bijna me hele muismat nodig om op mn 27" van links naar rechts te gaan.
alleen hij staat al op zijn snelst. in bootcamp/windows is hij veel sneller.. iemand ideeen?
...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Voor alles rondom levertijden is er echt maar een topic.: Levertijd Apple producten - Deel 7. Het is immers weinig interessant voor de mensen die de muis al hebbenieperlingetje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:53:
Sorry als het niet in dit topic hoort (zie geen regels staan in de openingspost) maar duurt het bij jullie ook lang voor dat die muis geleverd wordt? Ik had hem begin november besteld, en hij is nog steeds niet binnen, en dat terwijl er overcapaciteit is in de UK.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Same here. Bij de mighty mouse was dat echt velen malen beter. Volgens mij ga ik nu een setje per maand doen ofzo. Nadeel van oplaadbare batterijen is dat de meeste zichzelf snel ontladen als je ze niet gebruikt. Er zijn er die dat beter doen, maar het blijft lastig als je muis leeg is en je eerst moet gaan laden.koentjuh1987 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:31:
moet zeggen dat de de mm nogal wat van mijn batterijen vraagt.
Gisteren de mm snachts maar uitgezet toen hij na 4 dagen al op 89% zit
vandaag geeft de status weer 92% aan...
denk dat ik maar een setje oplaadbare batterijen ga halen....
verder is het wel wennen in gebruik. Vond in het begin de muis wat aan de lage kant maar nu paar dagen mee gewerkt en bevalt goed.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Giant87 op 16-12-2009 20:34 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Vanitas op 12-01-2010 22:10 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik kan eventueel wel kijken of ik hem bij iemand op Windows 7 32Bit aan de gang kan krijgen. Heb zelf geen bluetooth namelijk op mijn laptopnoteboeki schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:41:
Ik zou graag weten of er al iemand is die de Magic Mouse volledig werkend heeft onder een
Windows 7 64-bit versie?
Ik weet het en ik ga gelijk mn mond spoelen, maar zou het toch heel graag willen weten
of het kan met windows
Je hebt dit voor Windows. Maar swipe etc werkt nog steeds niet volgens mij. En afaik is ook niks anders om het wel te laten werken.noteboeki schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:41:
Ik zou graag weten of er al iemand is die de Magic Mouse volledig werkend heeft onder een
Windows 7 64-bit versie?
Ik weet het en ik ga gelijk mn mond spoelen, maar zou het toch heel graag willen weten
of het kan met windows
Hoe oud is die laptop dat er geen BT op zit dan ?DannyBevers schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:02:
[...]
Ik kan eventueel wel kijken of ik hem bij iemand op Windows 7 32Bit aan de gang kan krijgen. Heb zelf geen bluetooth namelijk op mijn laptop
[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 17-12-2009 10:11 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat waardeer ik van je, aleen volgens mij is het niet zo dat als hij onder een 32-bit versie werkt hij het ook automatisch zal doen onder een 64-bit versie, toch?DannyBevers schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:02:
[...]
Ik kan eventueel wel kijken of ik hem bij iemand op Windows 7 32Bit aan de gang kan krijgen. Heb zelf geen bluetooth namelijk op mijn laptop
[ Voor 20% gewijzigd door noteboeki op 17-12-2009 10:15 ]
Heb nog niet voldoende ervaring met het stroomverbruik van de nieuwe, maar met de MightyM had ik twee van die USB-oplaadbare batterijen (USBCell) in de muis zitten, met één van de contacten in de muis afgeplakt. Er wordt dus maar één batterij gebruikt. Als die leeg gaat steek je 'm een paar uurtjes in een USB-poort en werk je op de volle batterij verder. Als de andere batterij weer vol is zet je 'm terug in het afgeplakte battery slot.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:45:
Wel slecht dat die batterijen zo snel leeg raken. Tijdens de presentatie beloven ze nog dat het allemaal nog zuiniger en beter is geworden. Not...
Zoef
Verwijderd
Van het kastje naar de muur lopen...
Verwijderd
Bij mij na 3 weken nog dik over de 60% dus het is zeker niet in alle gevallen snel leeg.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:45:
Wel slecht dat die batterijen zo snel leeg raken. Tijdens de presentatie beloven ze nog dat het allemaal nog zuiniger en beter is geworden. Not...
The Dude abides!
Heb bluetooth stick gevonden vandeweek van de jaren 0noteboeki schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:13:
[...]
Dat waardeer ik van je, aleen volgens mij is het niet zo dat als hij onder een 32-bit versie werkt hij het ook automatisch zal doen onder een 64-bit versie, toch?
Dit geklooi heb ik nu ook met mn Logitech MX Air, werkt wel onder de 32 bit versie en niet
onder een 64 bit versie.
En als ik Logitech begreep gaat dit ook niet gebeuren...zit je dan met een muis van euro 130,-
[ Voor 10% gewijzigd door DannyBevers op 19-12-2009 00:07 ]
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Das in iedergeval wat, dat swipen boeit me (nog) niet erg.DannyBevers schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:58:
[...]
Heb bluetooth stick gevonden vandeweek van de jaren 0en hij deed het opzich. De muis bewegen werkte en het scrollen na een driver deed het ook maar de swipe functies niet dus in browser enzovoort. Ik weet niet of dit al genoeg voor je is om te laten werken stuur me dan maar even een DM dan reageer ik sneller
@vanitaslaptop komt gewoon een beetje kwa tijd 3 jaar geleden ofzo gekocht hoe oud die is idk
maar 17inch laptop met wel leuke specs al met al slechte videokaart voor 400 euro is niet slecht
Verwijderd
Inmiddels bijna leeg: 10%Giant87 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:17:
Heb de muis inmiddels 18 dagen en vrij intensief gebruikt en de batterij staat op 46%.
Ik kan opzich prima met de muis werken, maar kan niet zeggen dat hij fijner is dan mijn G9. Swipen gebruik ik niet (soms wordt het oppervlak te stroef) en dus zijn er eigenlijk geen voordelen behalve dat hij draadloos is (wat dus weer batterijen kost, maargoed).
Oh btw ik zet de muis nooit uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Giant87 op 23-12-2009 17:01 ]
Nope moet er eerst nog ergens een vandaan zien te peuteren, tot nu toe bij mij in de buurt niks voorradig.Giant87 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:03:
[...]
@Noteboekie, heb je deze drivers nou al getest dan? http://uneasysilence.com/archive/2009/11/14588/
Ik vind 'm helaas niet zo fijn als BetterTouchTool, gezien het meteen ook terugslaat op het trackpad, en die vind ik in de huidige vorm prima, en daar hoef ik geen 3 fingers swipe up te hebben.iRaptor schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:31:
Op de Apple-website is een nieuw tooltje verschenen waarmee je je Magic Mouse helemaal naar hartelust kunt configureren. Ik weet niet of jullie er wat aan hebben, aangezien ik zelf geen Magic Mouse heb.![]()
MagicPrefs
Dat ronde ding met dan bolletje waar je met je vinger je muis mee beweegtCaddy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:24:
Werk nu 2 dagen met de magic mouse en mijn meegeleverde batterijen hebben een batterijniveau van 93%
Opzich wel aardig wat uurtjes zitten internetten maar dan nog..
Muis werkt opzich wel aardig. vind het "scrollen" heerlijk en hij klikt fijn.
Ik heb een heleboel generatie muizen van Apple gehad en blijf soms toch zweren bij een €12 logitech.
Kan iemand zich nog die groene imac muis herinneren?
En die clitoris op die vorige Apple mouse was nou ook niet echt fijn!
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis!
Verwijderd
Verwijderd
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Same here.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:13:
Ik gebruik de Magic Mouse vanaf eerste kerstdag en ik heb nog steeds 100% batterij.
Weet je zeker dat het niet gewoon komt omdat je de firmware voor de muis nog moest hebben?Rieno schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:26:
Zo, mijn eerste post en gelijk even lekker zeuren.
Laatst langs de mac-dealer gegaan om een vervanging te halen voor mijn oude mighty mouse en dus de magic mouse uitgeprobeerd. Leuk design, ligt lekker in de hand...en hij werkt niet. Klikken gaat prima, gestures doen het voor mij gewoon niet. Het idiote is dat dit komt doordat ik als bassist teveel eelt op m'n vingertoppen zou hebben
Mooi weer een mighty mouse gekocht dus. Nieuwerwetse troep altijd.
And Bob's your uncle ...
...less is more
Verwijderd
Absoluut, ten eerste was het bij de dealer achter de imac..neem aan dat ze dat wel in orde hebben. Toen ik de jongen die me het ding van achter de toonbank had meegegeven erbij haalde, deed ie het voor hem wel gewoon. Helemaal niks aan het handje.FerdiV schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:45:
[...]
Weet je zeker dat het niet gewoon komt omdat je de firmware voor de muis nog moest hebben?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis!
Ik had hem gewoon 2 weken na lancering hoor. Dat je er zelf nu zo laat bij bent. ;-)Zerveza schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 08:18:
waar is deze muis te krijgen (Eindhoven), ben overal geweest, en krijg overal te horen dat ze uitverkocht zijn
hoe kun je een product op de markt brengen, dat al vanaf oktober moeilijk te verkrijgen is. Het is niet dat apple 100.000 verschillende producten verkoopt, en met lastige vraagpatronen om moet gaan, om te kunnen voorspellen hoeveel ze in welke winkel neer moeten leggen.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Of koop een nieuwe imac....heb je hem binnen enkele dagenTHE_BASE schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:18:
[...]
Ik had hem gewoon 2 weken na lancering hoor. Dat je er zelf nu zo laat bij bent. ;-)
Als je hem online besteld, heb je hem zeker binnen 2 weken in huis. Dus niet zo zeuren.
http://store.apple.com/nl/product/MB829?mco=MTY0MjUyMTU
ok...THE_BASE schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:18:
[...]
Ik had hem gewoon 2 weken na lancering hoor. Dat je er zelf nu zo laat bij bent. ;-)
Als je hem online besteld, heb je hem zeker binnen 2 weken in huis. Dus niet zo zeuren.
http://store.apple.com/nl/product/MB829?mco=MTY0MjUyMTU
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Het naar beneden scrollen werkt bij mijn MM soms ook niet (eens in de 2 maanden ofzo). Balletje indrukken en alle kanten op draaien heeft het bij mij altijd weer gefixt. Ik denk dat het door vuil komt.stevenP schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:41:
Nou, mijn BT MightyMouse is vandaag officieel overleden.
Na een jaar of 3~4 dagelijks gebruik (waaronder meeslepen in m'n tas naar de uni) is de sensor die het omlaag-scrollen registreerd ermee uitgescheten. Ik kan links, rechts en naar boven scrollen maar als ik naar beneden scroll krijg ik 0 response. Ook hoor ik een iets ander geluidje dan dat ik hoor als ik een van de andere kanten op scroll.
Goed, dan dus maar een MagicMouse, mooi excuus
Wat ik mij alleen afvraag, maakt de muis nog wel de 'klik'-beweging, net als de mightymouse? Of is alles nu alleen maar touch, dat tappen genoeg is..
ja, die schoonmaakprocedure (jaja, ik scrabble graagtweak_dude schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:55:
[...]
Het naar beneden scrollen werkt bij mijn MM soms ook niet (eens in de 2 maanden ofzo). Balletje indrukken en alle kanten op draaien heeft het bij mij altijd weer gefixt. Ik denk dat het door vuil komt.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Tappen word zelfs niet ondersteund fabrieks afstevenP schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:41:
Nou, mijn BT MightyMouse is vandaag officieel overleden.
Na een jaar of 3~4 dagelijks gebruik (waaronder meeslepen in m'n tas naar de uni) is de sensor die het omlaag-scrollen registreerd ermee uitgescheten. Ik kan links, rechts en naar boven scrollen maar als ik naar beneden scroll krijg ik 0 response. Ook hoor ik een iets ander geluidje dan dat ik hoor als ik een van de andere kanten op scroll.
Goed, dan dus maar een MagicMouse, mooi excuus
Wat ik mij alleen afvraag, maakt de muis nog wel de 'klik'-beweging, net als de mightymouse? Of is alles nu alleen maar touch, dat tappen genoeg is..
gewoon nee.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq