Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 22:21

DancePlaza

ninja

hoe zorg ik ervoor dat ik ook 3 finger swipe kan gebruiken zoals op me trackpad.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
DancePlaza schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:57:
hoe zorg ik ervoor dat ik ook 3 finger swipe kan gebruiken zoals op me trackpad.
Om terug of voorruit in je internet browser te gaan bedoel je?
Dat doe je met een 2 finger swipe op je MM naar links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 22:21

DancePlaza

ninja

RSD1982 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:05:
[...]

Om terug of voorruit in je internet browser te gaan bedoel je?
Dat doe je met een 2 finger swipe op je MM naar links of rechts.
nee om meteen naar het einde van de pagina te gaan.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DancePlaza schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:57:
Better touch tool downloaden, installeren en configureren want standaard kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:13

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:52:
Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterijen? Ik heb ze nu er zo'n 2,5 maand in en hij geeft nu de melding dat de batterijen leeg zijn. Wel handig dat de melding zo vroeg komt, hij kan nog enkele dagen mee sinds de eerste melding. Erg handig voor mensen die niet zoals ik een hele voorraad batterijen hebben. :+
Een melding krijgen? Nou die heb ik hier nog nooit gezien. Hier heb ik alleen nog maar meegemaakt dat hij acuut stopt zodra hij leeg is. Niks geen melding, gewoon van het 1 op andere moment niks meer doen. Ik weet niet of dit afhankelijk is van de driver, ik gebruik namelijk Magic driver

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Magic Mouse is al een aantal dagen van slag. Soms klikt hij niet meer (muis cursor beweegt dan nog wel). Batterijen geven nog 75% aan dus dat is het niet. Enige oplossing die ik hiervoor heb gevonden is de muis uit en aan te zetten en dan doet hij het weer goed. Iemand een idee wat dit kan zijn of is mijn muis aan het afsterven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Magic Mouse gekocht en ben er niet happy mee. De bedoeling is om ook een MStand aan te schaffen en zo een gezondere houding te krijgen tijdens het werken, dus ik zal er niet onderuit komen. Ik vraag mij af of ik iets mis, misschien dat de muis meer kan dan ik dacht. Dus ik zoek mensen die het niet met me eens zijn :)

Ik dacht dat die magic mouse side squeeze buttons had. Heb ik me blijkbaar in vergist. Bureablad en Expose kunnen nu niet meer zo makkelijk, moet ik naar de hoeken van het scherm (vind het juist zo lekker met die vier vingers). En zijwaarts swipen met vier vingers, zodat je de open programma's moet sluiten, kan al helemaal niet meer. Zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Hij heeft geen knoppen aan de zijkant nee, maar dat had je ook simpel op de Apple site kunnen vinden voordat je em had gekocht toch? De gestures kan je allemaal aanpassen met BetterTouchTool.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er hier ook iemand Eneloop batterijen i.c.m. een Magic Mouse.
Als ik volledig opgeladen Eneloop's in de muis plaats en de battery level bekijk, geeft hij maar 76% aan. Soms iets meer, maar nooit 100%.
Iemand hier ook last van? Of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:13:
Gebruikt er hier ook iemand Eneloop batterijen i.c.m. een Magic Mouse.
Als ik volledig opgeladen Eneloop's in de muis plaats en de battery level bekijk, geeft hij maar 76% aan. Soms iets meer, maar nooit 100%.
Iemand hier ook last van? Of is dit normaal?
Heb ik ook, zal wel normaal zijn gok ik..?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Heb er nu ook een aan mijn Macbook Pro hangen maar wat een heerlijke muis is dit zeg ! :) zelfs zonder tooltjes vind ik hem erg lekker werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Vanitas schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:17:
[...]

Heb ik ook, zal wel normaal zijn gok ik..?
Is dat niet omdat eneloop accu's een lagere spanning afgeven in het begin, maar wel over het verloop van de tijd meer constant? Een normale accu geeft als hij vol is wat meer af dan een lege. Op de website van Sanyo staat geloof ik ook een vergelijking.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:06:
Ik dacht dat die magic mouse side squeeze buttons had. Heb ik me blijkbaar in vergist. Bureablad en Expose kunnen nu niet meer zo makkelijk, moet ik naar de hoeken van het scherm (vind het juist zo lekker met die vier vingers). En zijwaarts swipen met vier vingers, zodat je de open programma's moet sluiten, kan al helemaal niet meer. Zuigt.
Wellicht mosterd na de maaltijd maar toch...

Dat was de Mighty Mouse die het had. De bluetooth versie is opgevolgd door de Magic Mouse en kun je inmiddels ook niet meer verkrijgen. De versie met draad is omgedoopt tot Apple Mouse omdat er al iemand anders was met de term "Magic Mouse" die pas recentelijk op z'n strepen ging staan (toen was de muis al weer een paar jaar op de markt...). Bij de Magic Mouse moet alles via dat multitouch oppervlak en daar biedt, zoals vaker gezegd, BetterTouchTool uitkomst (voor zowel het trackpad als de Magic Mouse).

Je hoeft overigens niet de hoeken van je scherm te gebruiken, het kan ook met sneltoetsen. Op de nieuwe toetsenborden kent de F3 de diverse Expose functies en doet de F4 dashboard. Uiteraard kun je de old skool sneltoetsen van F9, F10, F11 en F12 gebruiken (dat vind ik een stuk fijner omdat het maar 1 toets is en niet rare vingergymnastiek met die F3). Dat is een stuk ergonomischer dan vingergymnastiek op je Magic Mouse of je muis steeds naar de hoeken verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-08 16:07

Tourniquet

Hiya, fellas!

Tourniquet schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:53:
Ik heb nu oplaadbare batterijen van Eneloop in de Magic Mouse zitten, maar het duurt echt ruim 10 minuten voordat m'n iMac de muis weer detecteert nadat ik ze verwisseld heb. Is dat een bekend probleem?
Even een quote van mezelf. ;)

Dit helpt om de mac na het verwisselen van de batterijen de muis weer sneller te detecteren:
http://www.appletips.nl/b...en-markeren-als-favoriet/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
siemenz schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:01:
weet iemand hoe je kan instellen (wellicht via een los proggie) dat je bij een eventuele rechtermuisknop gewoon kan indrukken als je vinger op de linkerknop houd?

het is met name met gamen wel eens irritant
Ik heb bij mijn huidige muis meestal mijn hand gewoon op de muis liggen en als ik klik dan druk ik gewoon. Als ik het goed begrijp kant dat dus niet met de MM ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
siemenz schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:01:
weet iemand hoe je kan instellen (wellicht via een los proggie) dat je bij een eventuele rechtermuisknop gewoon kan indrukken als je vinger op de linkerknop houd?

het is met name met gamen wel eens irritant
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

ex-demo scener

Robberto schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:38:
[...]

Ik heb bij mijn huidige muis meestal mijn hand gewoon op de muis liggen en als ik klik dan druk ik gewoon. Als ik het goed begrijp kant dat dus niet met de MM ? :'(
Dan moet je je linkervinger optillen als je rechts wilt klikken, anders klik je altijd links. Met BetterTouchTool kun je instellen dat de hardst duwende vinger wint, maar dat is nog erg buggy en werkt meestal gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Welk programma gebruiken jullie i.c.m de Magic Mouse, BetterTouchTool of Magic Prefs? :? Zelf gebruik ik namelijk Magic Prefs, maar is BetterTouchTool niet wat uitgebreider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:58
Mis je iets in Magic Prefs?

Nee: Blijf bij Magic Prefs
Ja: Ga op een ander kijken..

Soms het is zó simpel..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nee, ik mis niets in Magic Prefs. Dan blijf ik daar dus gewoon maar bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-08 21:14
Hier nog wel even een vraagje; ik zou namelijk de magic mouse zo instellen dat een simpele 'swipe left' of 'swipe right' in Firefox ervoor zorgen dat ik in datzelfde tab-blad naar de 'vorige' pagina wordt geloodst. M.a.w. ik wil de back/forward knoppen 'achter' de single-swipe-functies zetten.

Is dit mogelijk? Wat ik ook probeer, ik kom er niet uit. Ook niet met MagicPrefs.

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Beetje late reactie, maar aangezien ik net zelf een Magic Mouse heb gekocht lees ik het nu pas.

@hierboven: ja, dat kan met BetterTouchTool. Alle soorten gestures met één, twee, drie of vier vinger kan je zelf instellen.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
Ik heb sinds anderhalve week een Macbook (late 2009) en ik wou er graag een Magic Mouse bij, want dat lijkt zo mooi

en het is een mooi ding zeg, jeetje :o En het werkt ook als een trein. Die gestures, het scrollen, echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Als cadeautje heb ik deze week ook een Magic Mouse mogen ontvangen, maar ik kan er nog niet volledig aan wennen (hiervoor had ik de Mighty Mouse en hoewel het scrollballetje zuigt, heb ik er verder eigenlijk nooit problemen mee gehad). Ik vind de Magic Mouse veel minder lekker in de hand liggen omdat hij zo laag is, maar hopelijk is het een kwestie van wennen. Met de aankomende features (of gimmicks) in Lion denk ik dat zo'n Magic Mouse niet verkeerd is.

Ik heb echter één vraagje. Het scrollen (horizontaal en verticaal) bij websites gaat prima en op een prima snelheid. Als ik echter scroll met coverflow in iTunes dan gaat dat zo ontiegelijk snel. Hij vliegt er echt doorheen. Zelfs als ik de scrollsnelheid op z'n allerlaagst zet bij de muisopties. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja, ik denk niet dat daar wat aan te doen is.

Verwijderd

Wie weet waar ik drivers kan downloaden zodat scrollen onder windows 7 wel werkt met de magic mouse. Ik kom via google steeds terecht op deze site http://uneasysilence.com/archive/2009/11/14588/ maar de drivers staan daar niet meer.
:'(

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 16:41
Ik heb sinds vandaag het probleem dat het lijkt alsof de rechterkant van mn Magic Mouse half ingedrukt zit, ik moet echt stevig drukken om rechts te klikken.

Ik heb geprobeerd om voorzichtig tussen het touchpad en het alluminium schoon te maken, maar wil er ook niet te hard aan knoeien omdat dat binnenlaagje witte verf nogal gevoelig is...

Heeft iemand dit al eens gehad en er misschien een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik u was zou ik er zeker me terug gaan naar de winkel (waarschijnlijk een Apple Premium Reseller) waar je hem aangeschaft hebt en uitleggen dat het apparaat a €70 niet deugdelijk functioneert en hopen dat je
verder goed geholpen word.

Ps:
Als je hem binnen 12 maanden hebt aangeschaft zit er nog garantie op dus eerst zal ik er zelf nog niet aan
knutselen om eventuele extra schade te voorkomen en krijg je misschien een nieuwe.

Mvg, iJeff

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 04:47

breinonline

Are you afraid to be known?

En als je heel langzaam scrolt met je vingers, in plaats van te vegen?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 15:23

John

🚀

Leuke muis, mooi design en handig als je een gewoon een internetter bent. Zelf ben ik ook een gamer en vindt de muis niet echt iets voor mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:34:
Als ik u was zou ik er zeker me terug gaan naar de winkel (waarschijnlijk een Apple Premium Reseller) waar je hem aangeschaft hebt en uitleggen dat het apparaat a €70 niet deugdelijk functioneert en hopen dat je
verder goed geholpen word.

Ps:
Als je hem binnen 12 maanden hebt aangeschaft zit er nog garantie op dus eerst zal ik er zelf nog niet aan
knutselen om eventuele extra schade te voorkomen en krijg je misschien een nieuwe.

Mvg, iJeff
Ik heb hem nog maar 4 maanden dus die garantie moet wel goed zitten :)

Ik ga er vanuit dat ik gewoon goed geholpen wordt in de betreffende winkel (MacMe Groningen) aangezien ik daar zelfs met mijn MacBook uit 2008 nog super geholpen werd, ook al was de garantie al verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door jullie ben ik gaan twijfelen over het aanschaffen van een magic mouse. na alles een beetje gelezen te hebben kan ik beter een trackpad aanschaffen voor een imac?
houdt de batterij het trouwens wel lang vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:54
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:16:
door jullie ben ik gaan twijfelen over het aanschaffen van een magic mouse. na alles een beetje gelezen te hebben kan ik beter een trackpad aanschaffen voor een imac?
houdt de batterij het trouwens wel lang vol
Wat wil je allemaal met je muis doen? Kan me voorstellen dat je als extreme PS'er een Logitech muis neemt, alhoewel de MM echt lekker is als je er aan went. Heb hem de kans gegeven en nu ben ik er erg tevreden mee! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
Je kan met de MM en MagicPrefs wel een aantal gestures en speciale klikken aan je muis binden, dat is wel handig.

Moet wel zeggen dat hij niet overdreven ergonomisch is, dus of de hele dag werken echt lekker is weet ik niet.

Ik heb net de batterijen van mijn muis vervangen, heb hem nu een maand of 3-4 geloof ik. Ik gebruik hem alleen 's avonds en soms in het weekend, dus echt heeeeeel lang gaan ze niet mee. Maarja, wat kosten batterijen nou helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

ex-demo scener

Hm, waar Apple het draadloze toetsenbord zuiniger heeft gemaakt, zuipen de nieuwe muizen batterijen. Ik gebruik m'n Magic Mouse dagelijks, als primaire muis, en ben inmiddels overgestapt op oplaadbare batterijen (die mooie lader van Apple met 6 accu's) want ik bleef nieuwe halen. Natuurlijk zijn je batterijen altijd 's avonds na 9 uur op! 8)7
Waarschijnlijk gebruikt al die magic in de muis een hoop energie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik gebruik hem nu 2 weken aardig intensief, d.w.z. gemmideld 4 uur per dag en hij zit nu op 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteKoffieMok
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-06-2024
Zojuist is mijn magic mouse stuk gegaan. 6 maanden in mijn bezit, nooit gevallen, nooit gekke dingen mee gebeurt. Altijd keurig op mijn bureau gelegen. Aan de onderkant heeft een van de zwarte steuntjes volledig losgelaten. Het is niet eens afgebroken zover ik kan zien, is gewoon los geraakt.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Heb de muis in New York gekocht, zou het nog mogelijk zijn om bij Apple aan te kloppen?

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/1008/notsomightymouse.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25
Druppeltje lijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Tuurlijk je hebt toch een jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08 14:03

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

WitteKoffieMok schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:58:
Zojuist is mijn magic mouse stuk gegaan. 6 maanden in mijn bezit, nooit gevallen, nooit gekke dingen mee gebeurt. Altijd keurig op mijn bureau gelegen. Aan de onderkant heeft een van de zwarte steuntjes volledig losgelaten. Het is niet eens afgebroken zover ik kan zien, is gewoon los geraakt.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Heb de muis in New York gekocht, zou het nog mogelijk zijn om bij Apple aan te kloppen?

[afbeelding]
Volgens mij heb je gewoon internationale garantie, ik zou zeggen bel Apple 'ns ? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Ik gebruikte nu al een paar maanden een Magic Mouse op m'n werk en was helemaal om. Eerst verwachtte ik er niet mee te kunnen werken omdat hij zo ontzettend laag was maar dat went ontzettend snel. Enige nadeel was dat de onderkant niet helemaal vlak is, dus ik heb er altijd een muismatje onder om die oneffenheid uit te vlakken.

Na deze goede ervaring heb ik besloten om er eentje voor thuis te kopen. Eenmaal uitgepakt blijkt deze muis (die wel netjes vlak is aan de onderkant) veel zwaarder te klikken. Eerst dacht ik dat dit ingebeeld was, maar na echt intensief gebruik krijg ik gewoon een vermoeide hand.

Volgens mij moet Apple echt iets doen aan de kwaliteitscontrole van deze muizen, want voor bijna 70 euro mag je toch verwachten dat dergelijke inconsistenties eruit worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DarknessAwaits schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:02:
Ik gebruikte nu al een paar maanden een Magic Mouse op m'n werk en was helemaal om. Eerst verwachtte ik er niet mee te kunnen werken omdat hij zo ontzettend laag was maar dat went ontzettend snel. Enige nadeel was dat de onderkant niet helemaal vlak is, dus ik heb er altijd een muismatje onder om die oneffenheid uit te vlakken.

Na deze goede ervaring heb ik besloten om er eentje voor thuis te kopen. Eenmaal uitgepakt blijkt deze muis (die wel netjes vlak is aan de onderkant) veel zwaarder te klikken. Eerst dacht ik dat dit ingebeeld was, maar na echt intensief gebruik krijg ik gewoon een vermoeide hand.

Volgens mij moet Apple echt iets doen aan de kwaliteitscontrole van deze muizen, want voor bijna 70 euro mag je toch verwachten dat dergelijke inconsistenties eruit worden gehaald.
Als je het mij vraagt heeft Apple nooit fatsoenlijke muizen op de markt gebracht. De Mighty Mouse klikt zwaar en de Magic Mouse ook. In het begin merk je er weinig van maar na verloop van tijd wel. Op de een of andere manier moet ik bij Apple muizen "nadenken" hoe te klikken, "normale" muizen kan ik blindelings bedienen bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:54
Edit: verkeerde topic.

[ Voor 93% gewijzigd door matthijst op 03-04-2011 13:18 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:10
Kan ik deze ook niet draadloos aansluiten? Heb geen zin om steeds batterijen op te laden. Of kan ik dan beter die mighty mouse kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee , dat is niet mogelijk

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarknessAwaits schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:02:
Enige nadeel was dat de onderkant niet helemaal vlak is, dus ik heb er altijd een muismatje onder om die oneffenheid uit te vlakken.
is je bureau niet gewoon krom? want ik heb ok magic mouse gewoon zonder muismat en dat is gewoon helemaal vlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Unbreukable schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:35:
Kan ik deze ook niet draadloos aansluiten? Heb geen zin om steeds batterijen op te laden. Of kan ik dan beter die mighty mouse kopen?
Er zijn wel draadloze oplaad pads.

http://www.mobeetechnolog...=com_virtuemart&Itemid=68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-07 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:49:
[...]

is je bureau niet gewoon krom? want ik heb ok magic mouse gewoon zonder muismat en dat is gewoon helemaal vlak
Hier ook zonder muismat direct op het bureau. Geen probleem. Zal wel een foutje zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Merken hier meer mensen dat ze aan de zijkant zwarte spikkels hebben? Erg lelijk als je het mij vraagt.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Ik ben vooral internetter, maar speel heel af en toe een "mouse-based-spelletje" zoals Portal of CoD... Is de MM iets voor mij? Ik lees hier en daar dat de MM geen goeie gamemuis is, maar zijn er mensen die er anders over denken?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 22:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik denk dat je weinig gamers zult vinden die graag met de MM gamen, daar is hij simpelweg te plat voor, dat zorgt voor kramp of het verliezen van je muis tijdens CoD en Portal :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MTBS schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:33:
Ik ben vooral internetter, maar speel heel af en toe een "mouse-based-spelletje" zoals Portal of CoD... Is de MM iets voor mij? Ik lees hier en daar dat de MM geen goeie gamemuis is, maar zijn er mensen die er anders over denken?
Ik zou even wachten met er een te kopen, want toevallig kwamen er net gisteren geruchten over een nieuw model.

Maar over het algemeen wordt er wat neergekeken op bluetooth muizen door gamers, vanwege de wat hogere lag. Of het echt veel uitmaakt weet ik niet, ik gebruik toch een bedrade muis (Logitech G5) omdat ik de vorm van die muis veel prettiger vind dan de platte Magic Mouse.

Edit: Oh ja, ik herinner me net dat je bij de Magic Mouse ook niet links en rechts tegelijk kan klikken. En dat is best lastig met sommige games omdat rechts klikken aanleggen is (zolang muisknop ingedrukt is) en links schieten, en dat wil je meestal juist tegelijkertijd doen. bron

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 05-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
GekkePrutser schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Ik zou even wachten met er een te kopen, want toevallig kwamen er net gisteren geruchten over een nieuw model.

Maar over het algemeen wordt er wat neergekeken op bluetooth muizen door gamers, vanwege de wat hogere lag. Of het echt veel uitmaakt weet ik niet, ik gebruik toch een bedrade muis (Logitech G5) omdat ik de vorm van die muis veel prettiger vind dan de platte Magic Mouse.

Edit: Oh ja, ik herinner me net dat je bij de Magic Mouse ook niet links en rechts tegelijk kan klikken. En dat is best lastig met sommige games omdat rechts klikken aanleggen is (zolang muisknop ingedrukt is) en links schieten, en dat wil je meestal juist tegelijkertijd doen. bron
Thx! Interessante post !

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 21:37
Deze ook even als toevoeging op de bovenstaande post m.b.t. de Magic Mouse:

http://www.mobilemac.nl/a...pple-gaat-hem-verbeteren/

Lijkt er dus op dat deze beter wordt gemaakt qua multitouch voor Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
jvsjmedia.nl schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:18:
Deze ook even als toevoeging op de bovenstaande post m.b.t. de Magic Mouse:

http://www.mobilemac.nl/a...pple-gaat-hem-verbeteren/

Lijkt er dus op dat deze beter wordt gemaakt qua multitouch voor Lion.
Maar ik denk niet dat er aanpassingen zullen zijn qua "uitzicht" en ergonomie, of wel? Volgens heel wat reviews is de huidige MM te plat voor langdurig gebruik en zou ze iets beter in de hand kunnen liggen... Maar dat zit er wellicht niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 21:37
MTBS schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Maar ik denk niet dat er aanpassingen zullen zijn qua "uitzicht" en ergonomie, of wel? Volgens heel wat reviews is de huidige MM te plat voor langdurig gebruik en zou ze iets beter in de hand kunnen liggen... Maar dat zit er wellicht niet in?
Ik heb de Magic Mouse zelf ook, vind em persoonlijk prima werken. Heb er ook mee gespeeld @ Portal 1 en 2, en andere shooters, en spellen als Age of Empires 3 e.d. en nooit geen problemen gehad met de muis. Ook wek ik elke dag 8,5 uur non stop op mn werk met de muis op mijn MBA 13", muis is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Ik ben van plan om een magic mouse te kopen. Nu las ik een tijdje geleden dat er misschien op korte termijn een nieuwe versie komt, maar heb hier niets meer gehoord. Is dit dan ook niet meer het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
UntamedNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:36:
Ik ben van plan om een magic mouse te kopen. Nu las ik een tijdje geleden dat er misschien op korte termijn een nieuwe versie komt, maar heb hier niets meer gehoord. Is dit dan ook niet meer het geval?
Lijkt me sterk, ik lees de Apple news-site vaak zat en ik heb hier niks van gehoord/gelezen. Maar goed, dat wil natuurlijk niet alles zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Vanitas schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:52:
[...]

Lijkt me sterk, ik lees de Apple news-site vaak zat en ik heb hier niks van gehoord/gelezen. Maar goed, dat wil natuurlijk niet alles zeggen.
Oke bedankt, dan koop ik de huidige gewoon. Anders zit ik misschien te wachten op iets wat over 5 maanden uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 21:18

Zoefff

❤ 

UntamedNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:36:
Er was inderdaad een gerucht dat de Magic Mouse uitgefaseerd zou worden, maar achteraf bleek dat alleen het typenummer veranderd is. Daar ontstond dan weer het gerucht van een opvolger uit, maar dat is inmiddels al weer 3 maanden geleden (begin augustus), dus ik zou me er niet te veel op focussen en gewoon de huidige Magic Mouse kopen.

Zie ook het betreffende artikel op http://www.cultofmac.com/...-may-be-better-than-ever/ :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
Mijn persoonlijke ervaring

Magic mouse is Ideal voor buitenhuis. Lekker klein, past zo in je tas, geen usb receiver. gewoon aanzetten en hij doet zijn werk.

en Magic mouse is absoluut niet geschikt voor dagelijks gebruik. Mijn Performance MX logitech muis ligt veel beter in de hand. Veel preciezer en voor expose heb ik twee knoppen bij me duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

mr.niceguy.89 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:42:
Mijn persoonlijke ervaring

Magic mouse is Ideal voor buitenhuis. Lekker klein, past zo in je tas, geen usb receiver. gewoon aanzetten en hij doet zijn werk.

en Magic mouse is absoluut niet geschikt voor dagelijks gebruik. Mijn Performance MX logitech muis ligt veel beter in de hand. Veel preciezer en voor expose heb ik twee knoppen bij me duim.
Ik heb op dit moment een 4 jaar oude Logitech G5 die wat slijtage begint te vertonen. Ik hoor van de magic mouse eigenlijk wisselde ervaringen. Daarom ga ik er 1 aanschaffen en kijken of hij bevalt. Als hij niet bevalt dan gebruik ik hem alleen om mee te nemen, zoals jij al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehJokur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
Bierkameel schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:22:
Tuurlijk je hebt toch een jaar garantie.
Nee we hebben nogsteeds volgens europese wetgeving 2 jaar garantie op dit soort producten,maakt geen f*** uit wat Apple nou wil met z'n 1 jaar garantie, het is gewoon wettelijk verplicht er 2 jaar garantie op te geven. (no offence)

Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barbie500 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:01:
[...]

Nee we hebben nogsteeds volgens europese wetgeving 2 jaar garantie op dit soort producten,maakt geen f*** uit wat Apple nou wil met z'n 1 jaar garantie, het is gewoon wettelijk verplicht er 2 jaar garantie op te geven. (no offence)
Die 2 jaar is inmiddels ruimschoots voorbij… :+
Je reageert op een bericht van meer dan 2 jaar oud.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste