Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:00
Wooh... iemand heeft inefficiëntie een nieuwe betekenis gegeven...
Dit is echt belachelijk, en ja dan snap ik idd ook wel dat je verzendkosten hoog uitvallen :+

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:39
!null schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:03:
Wooh... iemand heeft inefficiëntie een nieuwe betekenis gegeven...
Dit is echt belachelijk, en ja dan snap ik idd ook wel dat je verzendkosten hoog uitvallen :+
Moet hij er wel even bij vertellen dat de Apeldoorn meldingen gewoon registraties zijn. Dan valt het wel mee US --> DE --> NL.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Beste mensen van GOT!

Ik heb een tijdje geleden heb ik bij Acer windows 7 besteld (omdat ik daar normaal gezien recht op had).
Ik vond het al vreemd dat Acer dit apart van Micorsoft doet. Toen ik wou bestellen kreeg ik tezien dat het me €14.90 zou kosten. Toen ik alles ingevuld had bleek het op €24 te komen. Ik kreeg een email dat de betaal gegevens per mail zouden komen. Deze heb ik nooit gekregen. Ik heb dan op 12/11/09 de support gecontacteert en ik kreeg van een autoresponder de melding dat ik een antwoord zou krijgen. Ik heb nooit antwoord gekregen.

Ik zou toch wel graag mijn 'gratis' Windows 7 krijgen. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Gewoon eens bellen?
NL : 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een merge met een ander topic :)

Edit: o ja, lees ook even Het algemeen beleid #groeten ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sibert schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:21:
Ik heb een tijdje geleden heb ik bij Acer windows 7 besteld (omdat ik daar normaal gezien recht op had).
Ik vond het al vreemd dat Acer dit apart van Micorsoft doet. Toen ik wou bestellen kreeg ik tezien dat het me €14.90 zou kosten. Toen ik alles ingevuld had bleek het op €24 te komen. Ik kreeg een email dat de betaal gegevens per mail zouden komen. Deze heb ik nooit gekregen. Ik heb dan op 12/11/09 de support gecontacteert en ik kreeg van een autoresponder de melding dat ik een antwoord zou krijgen. Ik heb nooit antwoord gekregen.
Vreemd dat je 24 euro moet betalen. Ik heb ook een Acer upgrade gehad en die was gewoon 14,90, via credit card betaald. Contact opnemen met Mentor Media is lastig. Ik heb het uiteindelijk direct via medewerkers van dat bedrijf gedaan.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:15
jelmervos schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 07:17:
[...]

Vreemd dat je 24 euro moet betalen. Ik heb ook een Acer upgrade gehad en die was gewoon 14,90, via credit card betaald. Contact opnemen met Mentor Media is lastig. Ik heb het uiteindelijk direct via medewerkers van dat bedrijf gedaan.
Waarschijnlijk heeft ie geen creditcard en gaat het doen met bankoverschrijving, wat uitkomt op 10 euro extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik woon wel in België, dus zullen de prijzen wat anders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vind deze bedragen sowieso allemaal absurd hoog.

Het is gratis dus voor de licentie zelf hoe je niet te betalen.
Verzend kosten ok, afhankelijk of het als brief of pakje verstuurd word en dan ook nog aangetekend of niet.
Zullen we zeggen 7 euro verzend kosten maximaal.
Dan nog de administratie kosten iets wat niet veel kan zijn aangezien 1 persoon op het kantoor in 1 uur tijd een hele rits van deze dingen kan verwerken. Dus maximaal 5 euro (en dit is nog veel ook want dit soort werk laat je door een part timer ofzo doen).
Dan nog de extra kosten zoals de envelop of doos waarin het pakket moet, maximaal 1 euro.

Dus pakweg 13 euro en al die bedragen die ik noem zijn nogal aan de hoge kant ook.
Dus of al die OEMs draaien winst op het verstrekken van deze gratis licenties of hun organisaties zijn zeer inefficiënt.

Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat ze er gewoon winst op draaien en aangezien deze gratis upgrade een actie van Microsoft is betwijfel ik het dat MS blij zal zijn dat die bedrijven winst maken op iets wat gratis is. Misschien dit allemaal met Microsoft aankaarten? Om te kijken wat hun ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:11:
Vind deze bedragen sowieso allemaal absurd hoog.

Het is gratis dus voor de licentie zelf hoe je niet te betalen.
Verzend kosten ok, afhankelijk of het als brief of pakje verstuurd word en dan ook nog aangetekend of niet.
Zullen we zeggen 7 euro verzend kosten maximaal.
Dan nog de administratie kosten iets wat niet veel kan zijn aangezien 1 persoon op het kantoor in 1 uur tijd een hele rits van deze dingen kan verwerken. Dus maximaal 5 euro (en dit is nog veel ook want dit soort werk laat je door een part timer ofzo doen).
Dan nog de extra kosten zoals de envelop of doos waarin het pakket moet, maximaal 1 euro.

Dus pakweg 13 euro en al die bedragen die ik noem zijn nogal aan de hoge kant ook.
Dus of al die OEMs draaien winst op het verstrekken van deze gratis licenties of hun organisaties zijn zeer inefficiënt.

Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat ze er gewoon winst op draaien en aangezien deze gratis upgrade een actie van Microsoft is betwijfel ik het dat MS blij zal zijn dat die bedrijven winst maken op iets wat gratis is. Misschien dit allemaal met Microsoft aankaarten? Om te kijken wat hun ervan vinden.
OEM's kunnen net zoals bij de retail versie gewoon een licentiecode bijvoegen bij de upgrade voucher. Wanneer dat niet gebeurd word het misschien tijd om eens allemaal massaal naar Kassa of Radar te mailen, kleine moeite maar kan ze wel een "lesje" leren :) Geen woorden maar daden, zei een Amsterdammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er komt morgen (zaterdag 5 december, 18:55 op Ned1) een item over de "gratis" upgrade in Kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:09
Afgelopen week boos naar Dell gebeld en er leek een magisch woord tussen te zitten... "Tros Radar" was het in dit geval. Ik werd gelijk doorverbonden met Dell USA, moest daar weer uitleggen dat ik geen CC heb, wil of zal nemen en al helemaal niet voor zulke idiote zaken, gelijk werd mijn servicetag gevraagd en na 10 minuten kon ik opnieuw inloggen op win7.dell.com en daar zonder enkele kosten mijn DVD'tje bestellen. Nu maar kijken wanneer het schijfje op de deurmat valt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Jermaine schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:30:
Afgelopen week boos naar Dell gebeld en er leek een magisch woord tussen te zitten... "Tros Radar" was het in dit geval. Ik werd gelijk doorverbonden met Dell USA, moest daar weer uitleggen dat ik geen CC heb, wil of zal nemen en al helemaal niet voor zulke idiote zaken, gelijk werd mijn servicetag gevraagd en na 10 minuten kon ik opnieuw inloggen op win7.dell.com en daar zonder enkele kosten mijn DVD'tje bestellen. Nu maar kijken wanneer het schijfje op de deurmat valt! 8)
Ik heb ook drie upgradepakketjes in bestelling staan bij DELL, heb ook geen creditcard. Ga morgenochtend gelijk bellen om ze ermee te confronteren, vind het absurd dat ik in totaal € 60 moet gaan betalen om drie cd's naar mij verzonden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen zin hebt om de verzendkosten te betalen, dan doe je toch illegaal downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Opvallend: Ik logde zojuist opnieuw in bij Dell.com om de pakketjes (3 stuks) te bestellen, en de kosten zijn nu opeens verlaagd van € 60 naar € 25,43. Dat klinkt al een heel stuk redelijker, zou Dell dan toch lering hebben getrokken na de uitzending van Kassa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:44:
Als je geen zin hebt om de verzendkosten te betalen, dan doe je toch illegaal downloaden?
Je hebt toch de productkey nodig die bij het upgradepakket zit om het legaal te kunnen installeren, dus alleen een installatie-ISO downloaden heeft weinig zin tenzij je gaat klooien met cracks e.d., zou ik niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Jermaine schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:30:
Pffff.... Moet ik mijn mailwisseling posten?

Irma van Escalatie afdeling vond het nie boeiend dat ik geen cc had en ik moest er maar één lenen ergens op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11
Ik heb een laptop bij de MediaMarkt gekocht en daar krijg je de kosten van de Win7 update gecrediteerd. Het is een Asus laptop dus de upgrade kost 21,99 euro. Die kan ik dus claimen bij de MM. Best netjes op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
Grrrm, Ik ontving voor de upgrade van een Home Premium Vista een W7 upgrade kit van MentorMedia,
alleen met een W7 Professional DVD!??

Upgrade fails
Clean install met de premium product key fails...

Watmoeknu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
wierni schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:47:
Grrrm, Ik ontving voor de upgrade van een Home Premium Vista een W7 upgrade kit van MentorMedia,
alleen met een W7 Professional DVD!??

Upgrade fails
Clean install met de premium product key fails...

Watmoeknu?
Goed kijken welke windows versie aangegeven wordt op de sticker. Zelf heb ik dat ook gehad bij me Acer laptop.
( win 7 pro dvd met Win 7 Home Premium key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
Sticker geeft home edition aan..
CD geeft geen keuze om home version te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
Vanmorgen antwoord van MentorMedia, ze sturen een andere CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 21:30
wierni schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:56:
Vanmorgen antwoord van MentorMedia, ze sturen een andere CD.
Hoe krijg jij zo snel antwoord van die tent? 27 november een mail gestuurd en ze zouden binnen tien werkdagen antwoorden. Tot op heden niet dus 8)7

Ben nu al een 5 weken bezig mijn Windows 7 upgrade te bestellen voor mijn Acer8930 laptop. Nog steeds niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben al lange tijd aan het wachten op mijn 'gratis' upgrade. Zit niet zo in over de kosten van 14,90 maar wel over het moment dat ik de software krijg. Is besteld via Acer en zou via MentorMedia geleverd moeten worden. Maar dat is dus niet. MM geeft geen reactie op mail, Acer is bezig met het 'uitzoeken'. Iemand anders nog een idee? Of e-mail van MM? (ik heb: sales@mmedia.mis.com.sg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

hemiparo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:25:
Ben al lange tijd aan het wachten op mijn 'gratis' upgrade. Zit niet zo in over de kosten van 14,90 maar wel over het moment dat ik de software krijg. Is besteld via Acer en zou via MentorMedia geleverd moeten worden. Maar dat is dus niet. MM geeft geen reactie op mail, Acer is bezig met het 'uitzoeken'. Iemand anders nog een idee? Of e-mail van MM? (ik heb: sales@mmedia.mis.com.sg)
Zie mijn eerdere berichten hier. Ik heb uiteindelijk maar direct medewerkers gemaild van MentorMedia. Toen was het plots heel snel opgelost. Kan ook toeval zijn.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Same here :) Na mijn berichtje een boos telefoontje naar Acer (begon gewoon maar werd al snel boos toen ik elke keer te horen kreeg 'af te moeten wachten'. Twee dagen later had ik het... ook toeval? Nu maar eens gaan uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:25:
Vziw is mailen naar de MM redelijk kansloos, zoals je ook al ondervindt! Andere communicatiemiddelen zijn geschikter. Zeker wanneer je ook een naam noteert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
Al een maand niets meer gehoord of gezien.

De mail header doorzocht kom ik op:
adrian_chen@mentormediacorp.com
jack-ngee_tan@mmedia.mis.com.sg

Andere namen die ik vind op de ms fora (MMedia klaag draadjes)
Hina Shah
Laura Chong

[ Voor 22% gewijzigd door wierni op 25-01-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
Tip: Acer support adres ook meemailen in de cc helpt,
na 2 andere loze mailtjes zonder reavtie, nu binnen 1 dag toch nog antwoord.

[ Voor 27% gewijzigd door wierni op 26-01-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Na veel getouwtrek met Dell (Met Irma van de afdeling escalatie) na een paar maanden nog maar een keer een mailtje gestuurd.

2 Dagen later een mail terug dat ze de verzendkosten op 0 hebben gezet en dat ik gewoon kan bestellen. Wat een omslag ineens.

Maar goed; ik heb m'n Win7 update (geheel gratis zelfs!). Ik heb namelijk geen creditcard.
Pagina: 1 2 3 Laatste