Just grow old with grace
Verwijderd
Ja, Artemide Tolomeo. Ben er heel erg tevreden van!Silverscope schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:42:
Heeft er iemand misschien nog tips/foto's van lampen die jullie gebruiken icm je mac?

Bij IKEA hebben soortgelijke lampen, dus daar kun je waarschijnlijk ook wel slagen.Mr_gadget schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:59:
Mooie lampen zijn het het, helaas is de prijs er ook naar,,
Verwijderd
Bijna ieder jaar in de aanbieding bij de Bijenkorf tijdens de 3 Dwaze Dagen. Zijn helaas net 2 maanden terug geweest dus nog even geduldMr_gadget schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:59:
Mooie lampen zijn het het, helaas is de prijs er ook naar,,
MacBook 13,3" 2 GHZ :: 4 GB :: 320 Gb 7200 RPM
iPhone 3G 8Gb (Dock van eBay 12 euro)
MacAlly Externe HD 250Gb
Apple Wireless Keyboard (44 euro incl. verzenden eBay
Dell SX2210

Foto's zijn gemaakt met oude camera.
[ Voor 8% gewijzigd door rvd50 op 02-12-2009 18:14 ]
R.D50

oud fotootje
Boel is inmiddels verkocht en er komt een imac i7 voor in de plaats
[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 02-12-2009 21:01 ]
Verwijderd
Bevalt de Dell SC2210 een beetje? Ben in de markt voor een nieuw extern scherm en neig erg naar dit scherm. Klopt het dat de achterkant (glans)wit is? Geen storend design? Meer foto's altijd welkomrodian50 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:13:
Hierbij mijn nieuwe setup:
MacBook 13,3" 2 GHZ :: 4 GB :: 320 Gb 7200 RPM
iPhone 3G 8Gb (Dock van eBay 12 euro)
MacAlly Externe HD 250Gb
Apple Wireless Keyboard (44 euro incl. verzenden eBay)
Dell SX2210
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn gemaakt met oude camera.
Wat een geniaal idee! Ik denk dat ik het schaamteloos van je ga jatten; op de foto's een paar pagina's terug kon je zien dat mijn macbook nu een beetje verloren tussen twee grote schermen staat. Als ik zo'n stand kan maken komt hij wat hoger te staan, en kan ik het macbook scherm makkelijker gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:20:
Bij gebrek aan geld maar besloten zelf een laptopstandaard te maken. Een ritje naar de Gamma, wat gezaag, en ik ben een laptopstand rijker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebaseerd op de A-Stand:
[afbeelding]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ik vind het een topscherm! Achterkans is inderdaad redelijk glanzend wit. Ik vind het mooi staan. Verder is het menu van Dell voor de instellingen echt heel goed. Het is wel een glanzend scherm houd daar rekening mee. De kleuren zijn zeer goed en zwart is echt heel diep zwart.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:07:
[...]
Bevalt de Dell SC2210 een beetje? Ben in de markt voor een nieuw extern scherm en neig erg naar dit scherm. Klopt het dat de achterkant (glans)wit is? Geen storend design? Meer foto's altijd welkom
De verzendtijd is vrij lang, 1-2 weken zie ik. Bij mij stond er 3 weken en had hem al met 4 dagen in huis. Eigenlijk ben je net te laat, ik had een actie: 209 incl. verzending.
R.D50
Verwijderd
Akkoord, ik ben juist op zoek naar een glossy scherm. Wat de aanbieding betreft: gewoon een kwestie van wachten. Dell komt continu met dezelfde soort aanbiedingen op de proppen. In ieder geval bedankt voor je informatie!rodian50 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:05:
[...]
Ik vind het een topscherm! Achterkans is inderdaad redelijk glanzend wit. Ik vind het mooi staan. Verder is het menu van Dell voor de instellingen echt heel goed. Het is wel een glanzend scherm houd daar rekening mee. De kleuren zijn zeer goed en zwart is echt heel diep zwart.
De verzendtijd is vrij lang, 1-2 weken zie ik. Bij mij stond er 3 weken en had hem al met 4 dagen in huis. Eigenlijk ben je net te laat, ik had een actie: 209 incl. verzending.
Dan kan je beter zoiets als dit maken, goedkoper en ziet er in imho 42x beter uit dan zo'n groot geval van buizen.Pixeltje schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:03:
[...]
Wat een geniaal idee! Ik denk dat ik het schaamteloos van je ga jatten; op de foto's een paar pagina's terug kon je zien dat mijn macbook nu een beetje verloren tussen twee grote schermen staat. Als ik zo'n stand kan maken komt hij wat hoger te staan, en kan ik het macbook scherm makkelijker gebruiken.
Verwijderd
Verwijderd
Zou het best willen maken, alleen zou ik dan ook een mooi toetsenbordje en een muis er bij willen hebben. Of liever nog, een groot extern scherm. Maar daar heb ik het geld nu zo 1,2,3 niet voor. Voorlopig maar gewoon macbookje op het bureau. Dat mis ik wel nu ik van mijn 17" win(openklap)doos afkom.
[ Voor 115% gewijzigd door Giant87 op 03-12-2009 19:35 ]
Uhmm waar is de MacPro?lowfi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:00:
Een laatste blik op mijn macpro….
[afbeelding]
oud fotootje
Boel is inmiddels verkocht en er komt een imac i7 voor in de plaats
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Bouwtekeningen?!Ramquin schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:56:
[...]
Dan kan je beter zoiets als dit maken, goedkoper en ziet er in imho 42x beter uit dan zo'n groot geval van buizen.
[afbeelding]
Heb je die daar serieus voor nodig?
[ Voor 10% gewijzigd door Ramquin op 03-12-2009 21:45 ]
lowfi schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:54:
[...]
rechtslinksonder! het is zon alu doos met gaatjes. Goed kijken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Je ziet hier een pic geschoten met een nieuwe Nokia 6303, niet echt een wonder wat betreft kwaliteit. Wat zie je nog meer?
Sennheiser HD 477 koptelefoon
Mac Mini en wireless keyboard
Logitech Trackman Marble
Harman/Kardon Soundsticks II (de linker satelliet zit aan elkaar met tie-rips).
Dell Latitude D430 in een dockingstation
APC stroomblok met filter
Eizo S1932 19" TFT

Je ziet:
- Macbook Unibody late 2008
- Samsung Syncmaster T200HD (Tevens TV
)
- Apple Wireless Keyboard
- Logitec V470 Bluetooth muis
isthistheshitorwhat
Toch jammer van die muis.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Zij hele lekkere bluetooth muisjes die niet zoveel kosten
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Inderdaad niet steriel maar wel gezellig zoebia schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:24:
Omdat ik toch vaak kriegelig wordt van al die steriel abstracte bureau's (en omdat ik sinds kort ook mac owner ben):
[afbeelding]
Je ziet hier een pic geschoten met een nieuwe Nokia 6303, niet echt een wonder wat betreft kwaliteit. Wat zie je nog meer?
Sennheiser HD 477 koptelefoon
Mac Mini en wireless keyboard
Logitech Trackman Marble
Harman/Kardon Soundsticks II (de linker satelliet zit aan elkaar met tie-rips).
Dell Latitude D430 in een dockingstation
APC stroomblok met filter
Eizo S1932 19" TFT
Ik hou het gewoon bij de bekende one button muizen van Apple... Minder is meer of zo iets....Killzone schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:50:
Persoonlijk vind ik ze verschrikkelijk. Ik heb er 1 gehad een hele tijd, maar wat een gigantische lag had dat ding. Nee, doe mij maar lekker een draadje. Misschien niet zo strak, maar wel zo praktisch.

Te zien van alles en nog wat en een Apple One Button Mouse...
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Ik kan niet zonder rechterknop en scroll, maar ik vind die muis toch nog steeds de mooiste die Apple gemaakt heeft.Hexley schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:50:
[...]
Ik hou het gewoon bij de bekende one button muizen van Apple... Minder is meer of zo iets....
[afbeelding]
Te zien van alles en nog wat en een Apple One Button Mouse...![]()
![]()
Hier stond achterhaalde informatie…
Geen last van lag, vind hem juist super fijn! En heb extra niet de mighty mouse genomen, die vind ik ergonomisch heel slecht! Ligt gewoon niet fijn in de hand, te plat denk ik. Vind het ook irritant dat je eerst je wijsvinger op moet tillen om rechtermuisknop te klikken..Killzone schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:50:
Persoonlijk vind ik ze verschrikkelijk. Ik heb er 1 gehad een hele tijd, maar wat een gigantische lag had dat ding. Nee, doe mij maar lekker een draadje. Misschien niet zo strak, maar wel zo praktisch.
[ Voor 14% gewijzigd door Realityweb op 05-12-2009 16:10 ]
isthistheshitorwhat
Verwijderd

You see;
X360 HDMI (60GB)
X360 (20GB)
Macbook White Core 2 Duo (2,16Ghz, 2GB)
Samsung Syncmaster 2032MW (TV + Monitor)
Logitech Toetsenbord + Muis
Waarom 2 X360's? Why not?
gewoon nee.
Verwijderd
ik niet:).SanderPS3 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:11:
Ik zou er 2 verkopen en 1 PS3 kopen, gratis online
Verwijderd

Wat je ziet:
- MacBook Pro 2,26 Ghz
-iPod Touch 3G
-2 Apple Remotes (kreeg er een bij de dock)
-Dock, kabeltjes lopen door wat gaten in het bureau
-Sena UltraSlim (boven iPod)
-Battlefield 2142 MAC (te koop, Advertentienr. marktplaats:302770777)
-Bureau: HANDMADE
Wat je niet ziet:
-iPod nano 2g & iPod shuffle 1
Wat iCreate's (zeker aan te raden
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 17:14 ]
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Het lijkt er toch op dat er iets fout gaat, de tag werkt bij mij ook nietVerwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:02:
[...]
Helemaal een photobucket account aangemaakt, maar het lukt echt niet
(editted)
[ Voor 24% gewijzigd door --help op 06-12-2009 17:06 ]
Verwijderd
Hoe op te lossen? Misschien een andere fotosite proberen?--help schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:04:
[...]
Het lijkt er toch op dat er iets fout gaat, de tag werkt bij mij ook niet
(editted)
http://i996.photobucket.c...kGoT/GotTweakerssmall.jpgVerwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:08:
[...]
Hoe op te lossen? Misschien een andere fotosite proberen?
Dit is de goede.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 17:17 ]
Echt onwijs mooi!! En duur zekerdiotav schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:03:
[afbeelding]
Nu inclusief MacBook Air, Mac Mini Server en Palm Pre.
Verwijderd
Shitty kwaliteit komt van mijn verder zeer gewaardeerde iPhone.
Wat voor beeldscherm is die rechter? Ziet er erg mooi uit namelijk!Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:30:
Check mijn rotzooi. Ouwe iMac 20-inch, zij het dual core, MacBook Air en een pc-tje wat ik volgende week van de hand doe; hoop dat m'n 27-inch iMac dan gearriveerd is.
Welles
Verwijderd
* stommelt naar werkhok: van links naar rechts: iMac 20" Intel dual core (rijp voor de schroothoop); scherm 2 is een HP 20" monitor die, naar ik moet bekennen, aangesloten is op een pc'tje van nixx, no. 3 (die bedoel je zeker) is een MacBook Air *roy.ahuis schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:36:
[...]
Wat voor beeldscherm is die rechter? Ziet er erg mooi uit namelijk!
he je linkers moitor is defect ;-)lackaday schreef op maandag 07 december 2009 @ 04:35:
[afbeelding]
- iMac 24" Late '07
- AudioEngine A2
- Bose Companion 2
- iPhone 3G
- Philips 201B
- WD My Book Studio
- Wacom Graphire4
- Coca Cola 330ml
- Asus Eee 900
A Soldiers manual and a pair of boots.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bedoelde de imac steunTouchdomex schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:59:
Het is toch gewoon een ouderwetse 17 inch CRT?
klopt...alleen bij de mac mini heb ik een wireless muis.Frank2006 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:02:
Goede hoeveelheid WD hd's =) Toffe collectie!
voor de rest vind ik draadjes veel makkelijker.
2 x films en 1 x iTunesFrank2006 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:02:
Goede hoeveelheid WD hd's =) Toffe collectie!
nog ff en dan moet de 1tb muziek een 2tb worden hahahaha
Verwijderd
Een Full HD plasma...
>Bevalt je Freitag hoesje een beetje? Lijkt me namelijk wel fijn, maar duur en alleen in grotere steden te >krijgen...
Bevalt uitstekend. Hun webshop is razendsnel (en grappig). Misschien is dat een alternatief voor je? Wij zijn naar Keulen gereden maarja, da's dan ook slechts een uurtje van Maastricht.
>Ontzettend mooie setup en die muismat maakt het iedere keer weer af .
Thanks, maar ze beginnen nu wel te slijten ;-)
Verwijderd
Mocht je nog een handigere opslagplaats zoeken die makkelijker uit te breiden is zou je ook eens naar de Drobo kunnen kijken van Data Robotics. Mooie setup verder.Ermo schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:09:
[...]
2 x films en 1 x iTunes
nog ff en dan moet de 1tb muziek een 2tb worden hahahaha
Ermo schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:20:
mijn setup(s)
iMac 24" werkpaard:
[afbeelding]
groot
iMac G4 voor iTunes:
[afbeelding]
groot
MacBook Pro 17":
[afbeelding]
groot
Mac Mini media centre:
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
mijn macbook mid 2009 @ school, net genomen met een HTC Magic ( Android ) telefoon. Daarachter zie je de sleeve die ik gebruik nog net liggen ( Crumpler Sir Gimp )
[ Voor 33% gewijzigd door souljah1h op 08-12-2009 15:13 ]
Verwijderd
Leuk! Op welke school zit je? En wat doe je ?souljah1h schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:24:
Genoeg gezeurd tijd voor plaatjes![]()
mijn macbook mid 2009 @ school, genomen met een HTC Magic ( Android ) telefoon
[afbeelding]
En volgens mij is die gene naast je jaloers
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ICT Beheer, haha nee hij is juist anti appleVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:40:
[...]
Leuk! Op welke school zit je? En wat doe je ?
En volgens mij is die gene naast je jaloers
Verwijderd
Anti Apple ?souljah1h schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:50:
[...]
ICT Beheer, haha nee hij is juist anti applezit op het Friesland College in Leeuwarden
Verwijderd
Offtopic: haha zoiezo dat ik jou daarnet sprak met A World Of Photo op Android, over toeval gesproken zeg! Die anti-apple gast met z'n Acer doet toch Communicatie en Multimedia Design als ik het goed heb?souljah1h schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:50:
[...]
ICT Beheer, haha nee hij is juist anti applezit op het Friesland College in Leeuwarden
Volgens mij met een Vissenooglens gemaakt?lackaday schreef op maandag 07 december 2009 @ 04:35:
[afbeelding]
- iMac 24" Late '07
- AudioEngine A2
- Bose Companion 2
- iPhone 3G
- Philips 201B
- WD My Book Studio
- Wacom Graphire4
- Coca Cola 330ml
- Asus Eee 900
Volgens mij is het deze: http://store.apple.com/nl...TY1NDAzOQ&mco=MTE0MDcxNDADannyBevers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:13:
@Ermo wat voor dock heb je precies voor je iPhone aangezien ik het met zo'n hele dure moet doen maar heb er nog 1 nodig ;p Mooi set daarzo mag wat kosten!
Ja die moet niks van Apple hebben, is allemaal rotzooi volgens hem
Weet niet eens wat A World Of Photo isVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:40:
[...]
Offtopic: haha zoiezo dat ik jou daarnet sprak met A World Of Photo op Android, over toeval gesproken zeg! Die anti-apple gast met z'n Acer doet toch Communicatie en Multimedia Design als ik het goed heb?
[ Voor 20% gewijzigd door souljah1h op 08-12-2009 14:52 ]
Verwijderd
Hmm oke ik dacht toch echt dat ik met jou sprak, aangezien hij ook in friesland op school zat en ICT beheer deed en bijna dezelfde nickname als jou had.souljah1h schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:51:
[...]
[...]
Weet niet eens wat A World Of Photo islaat staan dat ik het gebruik.. Nee die doet ook MBI of ICT-Beheer
OT: zal binnenkort ook wat plaatjes schieten van m'n MBP
Zo ken ik er zelf ook nog wel een paar. Helaas blijkt dat ze in de meeste gevallen niet eens weten waar ze het over hebben en zelfs nog nooit met iets van Apple hebben gewerkt...souljah1h schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:51:
[...]
*knip*
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Nee dat ben ik niet geweest, misschien was het vashandVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:14:
[...]
Hmm oke ik dacht toch echt dat ik met jou sprak, aangezien hij ook in friesland op school zat en ICT beheer deed en bijna dezelfde nickname als jou had.Nevermind then...
OT: zal binnenkort ook wat plaatjes schieten van m'n MBP
Deze persoon is net zoDarkstar schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:15:
[...]
Zo ken ik er zelf ook nog wel een paar. Helaas blijkt dat ze in de meeste gevallen niet eens weten waar ze het over hebben en zelfs nog nooit met iets van Apple hebben gewerkt...![]()
[ Voor 24% gewijzigd door souljah1h op 08-12-2009 15:20 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wat je ziet:
- iMac 21,5" (3,06ghz, 1TB HDD)
- iPhone 3G 16GB
- Wacom Bamboo
- Dual platenspeler
Wat je niet ziet:
- Airport Express (voor AirTunes)
- 500gb Externe schijf
- Mijn oldskool Technics stereoset met MFB speakers
iMac:

groot

groot
Verwijderd
Heb je al genoeg ervaring met de Magic Mouse om te vertellen wat je er van vind?
Ik zit er ook hard over na te denken om er een aan te schaffen, maar ik heb verschillende verhalen gelezen over ergonomie enzo... heb jij daar al iets over te zeggen?
Het lijkt me ook niet dat er bij de resellers de muizen uit te testen zijn i.v.m. diefstal of weet iemand toevallig een plekje?
Moet zeggen dat ik al 1x eerder een paar uur met de Magic Mouse heb kunnen werken, en het viel mij op dat ook nu de eerste paar uur erg moest wennen aan de muis. Ik had ook wat last van mijn arm die avond. Maar daarna voelt het allemaal heel natuurlijk. Ik vind vooral het scrollen heel makkelijk gaan. Hij is natuurlijk platter en je pakt hem daarom niet echt beet als een normale muis. Voor mijn gevoel heb ik hem het meeste beet met mijn duim en ringvinger aan de zijkant en de wijsvinger en middelvinger bovenop. Het is anders, maar ik zou niet meer terug willen!Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:44:
@ Rusman:
Heb je al genoeg ervaring met de Magic Mouse om te vertellen wat je er van vind?
[knip]
Verwijderd
Bij de Mediamarkt liggen ze ook om te testen. Zit een beveiligingsdraad aan. Bij APR's moet je er even om vragen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:44:
@ Rusman:
Ik zit er ook hard over na te denken om er een aan te schaffen, maar ik heb verschillende verhalen gelezen over ergonomie enzo... heb jij daar al iets over te zeggen?
Het lijkt me ook niet dat er bij de resellers de muizen uit te testen zijn i.v.m. diefstal of weet iemand toevallig een plekje?
HTR in Veenendaal kun je hem ook gewoon testen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:44:
@ Rusman:
* Spike_wolf heeft hem 2 weken gebruikt en hem toen aan z'n mediacenter gehangen, ik kan er niet permanent mee werken, krijg ik kramp in m'n hand van.
Ligt inderdaad aan de ergonomie, hij is te plat om met je handpalm te kunnen verschuiven (voor mij in ieder geval), waardoor je hem met duim en pink moet vast blijven houden, heel irritant.
Wel mooi verder en het scrollen werkt lekker, maar niks voor mij
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
meh, vond t wel goed geweest met sluiter, f/, flits en refreshrate op elkaar afstemmen. Manuele fisheye, en 't was al laat :)
21" Philips 201B, maar hij ziet er op deze foto idd wat klein uitTouchdomex schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:59:
Het is toch gewoon een ouderwetse 17 inch CRT?
Zeker aan gedacht, maar mn iMac wordt nog wel eens verplaatst dus dat vind ik niet echt praktisch. En dit werkt wel prima zo.lowfi schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:54:
Intressante monitor steun ook... als eens aan een vesa mount gedacht?
Verwijderd
Mijn setup is al sinds april 2008 als volgt:

...en wie schetst mijn verbazing als ik opeens deze tegenkom:

LOL! Euh, weet niet of ik dit plagiaat moet noemen of het moet zien als compliment ;-).
Anyhoo, indien iemand het bronbestand wil hebben om zijn/haar eigen vinylsticker te laten plotten: mail gerust!
Je mag het aan mij geven. Ik heb wel geen mac maar kvindt er wel mooi uitzien voor op men laptop.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:52:
Anyhoo, indien iemand het bronbestand wil hebben om zijn/haar eigen vinylsticker te laten plotten: mail gerust!
Hoeveel heeft het jou gekost om het te laten plotten?
Ik kwam laatst deze tegen, vind het wel een leuke toevoeging.
Wat mensen verzinnen soms..
Ik kan gratis plotten op school, en vellen plakfolie kopen voor 1 euro.
Bij mij op school lopen er ook een aantal rond, zoals ''Deegrollertje'' + "apple logo" = "gebakje"
Of een soort verfspetters om dat appeltje heen.
Meer sticker ideeën zie hier:
http://forums.macrumors.c...hread.php?t=754502&page=2
[ Voor 15% gewijzigd door Igor92 op 09-12-2009 20:17 ]
't is wel je intellectueel eigendom, ik zou er een rechtszaak van makenVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:52:
...werd zojuist door een collega geattendeerd op deze leuke topic...
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL! Euh, weet niet of ik dit plagiaat moet noemen of het moet zien als compliment ;-).
Je hebt geen mail in je profiel, maar ook ik ben geïnteresseerdVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:52:
...werd zojuist door een collega geattendeerd op deze leuke topic...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wou een tijdje terug ook al zoiets doen, maar schrok me de tering van de prijs die ze vroegen voor vinyl. Iets van 60 euro voor een halve vierkante meter oid.
Edit: laat maar, ik heb net deze besteld! http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=35843827
[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 09-12-2009 23:57 ]
Verwijderd
Voor wat? Er zit geen copyright op. Wordt niet voor commercieel einddoelen gebruikt? Shall i continue ?Spinvis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:35:
[...]
't is wel je intellectueel eigendom, ik zou er een rechtszaak van maken
Dit topic is gesloten.
![]()
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.