Motorola Milestone (Droid) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
ik heb mijn toestel ook binnen
alleen die problemen op dit moment met gmail
maar is nu nog aan het opladen en dan eens goed testen.

moest iemand een review willen wil ik er wel eentje schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Die upgrade problemen naar 2.0.1 weerhouden mij er echt nog van om deze telefoon te kopen. Ik lees overal dat er connection problems etc. bij het upgraden zijn. Zodra ik 100% zeker weet dat deze telefoon geupgrade kan worden, ga ik 'm zeker kopen! Kan een Milestone eigenaar het hier misschien melden als het upgraden gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Een paar pics van de Droidstone met een iPod Touch, Nokia e71 en een DVD

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v290/Deakon/Tech/th_DroidOnGoT.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v290/Deakon/Tech/th_DroidProfileGoT.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v290/Deakon/Tech/th_DroidDikteGoT.jpg

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Die van mij is ook binnen. Alleen heb ik me normale gsm thuis gelaten dus kan er nog niet echt mee bellen, had gelukkig wel een oude sim kaart liggen hier waarmee ik me telefoon tenminste aan kan doen.

Had in begin wat problemen met me google account hij wou niet echt syncen. Maarja is opgelost door een factory reset uit te voeren. Ik kan alleen geen betaalde apps zien in de market vraag me af of dit iets te maken heeft met me andere android telefoon gesynced met dezelfde account.

Ik vind de telefoon fijner werken dan de Acer liquid maar dat kan ook iets te maken hebben met android 2.0 vx 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
WHiZZi schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:59:
[...]

Dat heb ik ook al sinds het begin. Zowel via T-Mobile als via Wifi maakt ie geen verbinding. Blijkbaar is die server nog non-existent :o
Ik zou in ieder geval graag de update willen van de Moto.. De batterijduur is verbeterd in de update en op dit moment is het nog niet erg ... speciaal... qua batterijduur. Gisteren heb ik bijvoorbeeld maar een 8 uur op een batterij gewerkt (vol opgeladen en alles enabled) terwijl ik 1x per uur mail check, ik heb 3 foto's gemaakt, 2 (korte) filmpjes en 3 foto's geupload naar twitter en 1x Youtube filmpje bekeken... dus dat was wel een beetje een tegenvaller...
Damn was al bang dat ik de enige was met een niet meest ideale batterijduur. Is niet echt slecht, maar had het wel beter verwacht. Update zal hopelijk ook wel snel beschikbaar komen voor onze toestellekes.

Offtopic: Documents to go heb ik draaiende, en ziet er goed uit. Demo versie is echter wel héél magertjes. Heb al een Wirecard (prepaid creditcard) aangevraagd, zodat ik de volledige versie aan kan schaffen. Deze moet zeer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:59:
[...]

Gisteren heb ik bijvoorbeeld maar een 8 uur op een batterij gewerkt (vol opgeladen en alles enabled) terwijl ik 1x per uur mail check, ik heb 3 foto's gemaakt, 2 (korte) filmpjes en 3 foto's geupload naar twitter en 1x Youtube filmpje bekeken... dus dat was wel een beetje een tegenvaller...
8uur is wel weinig voor:
  • 8x mail checken
  • 3 foto's maken
  • 2 filmpjes maken
  • 3 fotos uploaden
  • 1 yt film bekeken
?
Heb je ook nog gebeld? Gebrowsed? etc?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
Kan een van de eigenaren wat zeggen over het missen van nl tekstaanvulling/T9? Hoe irritant is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:29

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:17:
8uur is wel weinig voor:
  • 8x mail checken
  • 3 foto's maken
  • 2 filmpjes maken
  • 3 fotos uploaden
  • 1 yt film bekeken
Heb je ook nog gebeld? Gebrowsed? etc?
Nope. Twitdroid draaide wel bijna continue op de achtergrond, dus wel bijna continue "online". En GPS stond ook aan. Ik was overigens in Helmond, bereik met T-mobile was gewoon goed.
Toen ik gisterenavond rond 23:00 naar bed ging, had ik nog 10% over terwijl de telefoon om 14:00 volledig was opgeladen.
Nou draaide volgens mij Google Maps ook op de achtergrond (somehow) want tijdens het naar huis rijden hoorde ik regelmatig iets roepen over GPS en volgens de batterijstatus was dit ook de grootste battery slurper die dag.

Nu (vanochtend rond 7:00 van de lader af gehaald) heb ik nog 80% over en ben al reeds gebeld (10 min) en heb even op de android market gezeten en mail-check-ratio is nu om de 15min.. Wederom staat alles "aan".

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
DaRace schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:19:
Kan een van de eigenaren wat zeggen over het missen van nl tekstaanvulling/T9? Hoe irritant is dit?
Better Keyboard én language pack installeren. Dan heb je de nederlandse taal in T9.

Better Keyboard is wel betalend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt het fysieke toetsenbord dan ook met T9 vraag ik me af...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:39:
Werkt het fysieke toetsenbord dan ook met T9 vraag ik me af...
Enkel met soft keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just my 2 cents =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:32:
[...]

Nope. Twitdroid draaide wel bijna continue op de achtergrond, dus wel bijna continue "online". En GPS stond ook aan. Ik was overigens in Helmond, bereik met T-mobile was gewoon goed.
Toen ik gisterenavond rond 23:00 naar bed ging, had ik nog 10% over terwijl de telefoon om 14:00 volledig was opgeladen.
Nou draaide volgens mij Google Maps ook op de achtergrond (somehow) want tijdens het naar huis rijden hoorde ik regelmatig iets roepen over GPS en volgens de batterijstatus was dit ook de grootste battery slurper die dag.

Nu (vanochtend rond 7:00 van de lader af gehaald) heb ik nog 80% over en ben al reeds gebeld (10 min) en heb even op de android market gezeten en mail-check-ratio is nu om de 15min.. Wederom staat alles "aan".
Dat al 8,5uur geleden en nu staat je batt level op 80%
Dus ik denk dat je batt zo snel leeg was omdat google maps(gps) constant aan stond. :)
Dus dan valt de batt duur wel mee lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
meneervanloon schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:08:
[...]

Damn was al bang dat ik de enige was met een niet meest ideale batterijduur. Is niet echt slecht, maar had het wel beter verwacht. Update zal hopelijk ook wel snel beschikbaar komen voor onze toestellekes.

Offtopic: Documents to go heb ik draaiende, en ziet er goed uit. Demo versie is echter wel héél magertjes. Heb al een Wirecard (prepaid creditcard) aangevraagd, zodat ik de volledige versie aan kan schaffen. Deze moet zeer goed werken.
Thanks voor de tip! die Wirecard heb ik ook gelijk maar aangevraagd, gebruikte voorheen de CC van mn zuster..!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Hij is mooi!
Lekker zwaar. Wel wennen, ik kom van een Nokia/iPod touch. Allemaal nieuwe shortcuts en handigheidjes leren.
Het scherm is veel scherper dan dat van mijn iPod. De GPS is beter dan die van mijn Nokia e66. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, alles gecombineerd in 1 apparaat. Ben heel nieuwsgierig naar Layar.

Vreemd probleem: Market geeft error.
"A server error has occurred. Retry, or cancel and return to the previous screen."

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRace schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:19:
Ik vind het totaal niet storend omdat het toetsenbord goed genoeg werkt.Blijft altijd behelpen en het zal ook wel per persoon verschillen maar ik zou me er niet door laten weerhouden. Zul je alleen altijd zien dat volgende maand de nl versie uitkomt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Deacon schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:49:
Een paar pics van de Droidstone met een iPod Touch, Nokia e71 en een DVD

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij lijkt groter (en dikker) dan ik had verwacht. Pas ie wel in een broekzak?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:36:
[...]
Ik vind het totaal niet storend omdat het toetsenbord goed genoeg werkt.Blijft altijd behelpen en het zal ook wel per persoon verschillen maar ik zou me er niet door laten weerhouden. Zul je alleen altijd zien dat volgende maand de nl versie uitkomt natuurlijk :P
Betwijfel het, of er moet ineens een distributeur op de proppen komen en ik zie dat niet 1-2-3 gebeuren.
Zijn er geen Android Market oplossingen?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]

Thanks voor de tip! die Wirecard heb ik ook gelijk maar aangevraagd, gebruikte voorheen de CC van mn zuster..!
Je kan ook neteller gebruiker. Dat werkt met ideal. Dus je geld staat meteen op de prepaid CC. Werkt dus net wat makkelijker.

http://public.neteller.com/content/en_NL/cards_index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knowuse schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:39:
Hij lijkt groter (en dikker) dan ik had verwacht. Pas ie wel in een broekzak?
Ding is echt flinterdun hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:39:
[...]

Betwijfel het, of er moet ineens een distributeur op de proppen komen en ik zie dat niet 1-2-3 gebeuren.
Zijn er geen Android Market oplossingen?
Geen idee, er zijn idd wel bizar veel marketplace apps, kijk echt m'n ogen uit daar, maar ik ga hier niet naar op zoek omdat ik 't zo ook prima vind typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:46:
[...]
Geen idee, er zijn idd wel bizar veel marketplace apps, kijk echt m'n ogen uit daar, maar ik ga hier niet naar op zoek omdat ik 't zo ook prima vind typen :)
Ik heb mijn Magic niet bij de hand, dus kan het niet voor je oplossen.
Meen dat er best wat alternatieven waren voor toetsenborden, volgens mij ook voor non-rooted telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Ok, je kunt blijkbaar je wireless instellen tijdens het instellen van je telefoon. (dus bij het welkom scherm als je voor het eerst opstart). Je stelt je APN in en je bent klaar. Nogmaals. Telefoon is mooi <3
Hoe doe je dat? Ik zie die mogelijkheid niet 8)7
En mijn KPN APN instellingen doen het ook al niet.
Dan kun je met de Milestone niets doen.
Iemand een gouden tip?
(De Simkaart doet het in een Iphone uitstekend, met internet en al)

Laat maar. SOLVED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28
Over die batterij, kijk daar over ene week nog is naar, bijna al me mobieltjes die vonden het lekker een paar keer opgeladen te worden en weer leeg te lopen (niet helemaal)... Na 1 week merk je gewoon dat er meer uur inzit tegenover de eerste keer volledig opladen... hoe het kan weet niet ik niet maar dit voelde bij de laatste 5 telefoons die ik heb gehad zo :) ik ben nu aan het kijken naar deze telefoon want ik zit met een toetsenbodloze hero opgeschoteld en dit ziet er super uit (kwa specs dan he het toestel vind ik niet super)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Hier een review op een Duits forum , waar iemand vanuit de praktijk (met zijn eigen toestellen) een vergelijk maakt tussen de Milestone, N97, N900, HD2 en de Palm Pre.

"Kampf der Titanen: Milestone, N97, N900, HD2 und Palm Pre im Vergleichstest"

http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=428413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

woohoo google navigation werkt op mijn milestone dmv een gehackte maps app... weet niet of ik dit hier mag posten maar zoek maar op google hoe je google navigatie op je milestone moet laten werken.

Vanavond ff testen of google navigatie op de liquid werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

argh heeft echt niemand anders die market error? Ik kom er niet in. De rest van de verbindingen werken prima.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me heeft dat ook op zijn G1, werkt prima :) Sygic overigens niet, volgens mij omdat de milestone geen wav en/of ogg kan afspelen (ogg alleen niet vanuit t programma zelf lijkt t maar wav ook niet vanuit een file explorer) dus je zult moeten navigeren zonder geluid :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:03:
Hier een review op een Duits forum , waar iemand vanuit de praktijk (met zijn eigen toestellen) een vergelijk maakt tussen de Milestone, N97, N900, HD2 en de Palm Pre.

"Kampf der Titanen: Milestone, N97, N900, HD2 und Palm Pre im Vergleichstest"

http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=428413
Hier in het Nederlands:

http://translate.google.n...readid%3D428413&sl=de&tl=

Kort gezegd: Milestone wint op zowel het Operating System (Android) en de Appstore en op het gebied van luidspreker, touchscreen, comfort e.d. ALL-ROUND de winnaar:
Dat mijlpaal zou mijn test winnaar in het gewicht van alle eigenschappen bij het gebruik van het toetsenbord niet ... ik zou mijn problemen hebben. Een gebruiker die goed kan leven met het toetsenbord (en) met de huidige beperking van de Exchange-taken, hier is waarschijnlijk de beste smartphone op tijd.
Op dus het toetsenbord na en exchange-integratie. Als je daar geen grote problemen mee hebt, vindt hij de Milestone beter dan de N900.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Vmu schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:26:
argh heeft echt niemand anders die market error? Ik kom er niet in. De rest van de verbindingen werken prima.
weet niet wat je probleem is maar probeer eens een factory reset. ik had vanmorgen problemen met syncen met mijn google account door de reset werkt bijna alles. Ik zie alleen gratis apps in de market.

settings-privacy-reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:43:
Over die batterij, kijk daar over ene week nog is naar, bijna al me mobieltjes die vonden het lekker een paar keer opgeladen te worden en weer leeg te lopen (niet helemaal)... Na 1 week merk je gewoon dat er meer uur inzit tegenover de eerste keer volledig opladen... hoe het kan weet niet ik niet maar dit voelde bij de laatste 5 telefoons die ik heb gehad zo :) ik ben nu aan het kijken naar deze telefoon want ik zit met een toetsenbodloze hero opgeschoteld en dit ziet er super uit (kwa specs dan he het toestel vind ik niet super)...
Inderdaad! Op m'n N95/G1 duurde het wel een paar weken voordat hij op full capaciteit zat. Het belangrijkste is om de batterij de eerste weken niet compleet leeg te laten lopen, maar lekker vaak te vullen. En dan kun je nog wel tientallen procenten winnen in capaciteit. Ook heb ik die ene widget (zit er standaard in) op een homescreen staan waarbij je gemakkelijk met een druk dingen uit en aan kan zetten: zo heb ik eigenlijk enkel sync aan; en brightness standaard laag; geen wifi/gps stndaard aan enz.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
Ik zie alleen gratis apps in de market.
En ik zie zowel gratis als betaalde apps. In dollars en ponden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

coramoor schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:37:
[...]

weet niet wat je probleem is maar probeer eens een factory reset. ik had vanmorgen problemen met syncen met mijn google account door de reset werkt bijna alles. Ik zie alleen gratis apps in de market.

settings-privacy-reset
dat hielp! het werkt nu. tnx.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik weet niet of dit hier al gepost is:

"How to Google navigation (turn by turn) to Motorola Milestone".

http://jkkmobile.blogspot...igation-turn-by-turn.html

nb.Ik neem aan dat deze post geoorloofd is , zeker gezien het feit dat Google navigatie gratis is (anders moet een moderator de post maar verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hij wil bij mij maar niet herkend worden onder Windows 7 64bit, heb die 4.2.0 64bit driver al geprobeerd maar dat helpt niks, reboot, compatibiliteitsmodus., alles al geprobeerd..
Wie heeft nog tips? Hij blijft als A853 in het apparaatbeheer staan.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:48:
Meen dat er best wat alternatieven waren voor toetsenborden, volgens mij ook voor non-rooted telefoons.
Mag ik daaruit concluderen dat, als je je Milestone weet te rooten, je de tekstvoorspelling gewoon op het Nederlands kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Dat weet ik niet, ik weet wél dat er voor de Magic veel van dergelijke oplossingen te vinden waren..!

EDIT: Dat weet ik wel!

Gebruik Better Keyboard applicatie, kun je T9 Nederlands aanzetten 8) 3 euro kost de applicatie!
Je hoeft je Milestone NIET te rooten!

[ Voor 45% gewijzigd door MGSNK op 14-12-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

En dan heb je dus ook tekstvoorspelling voor je qwerty toetsenbord? Dat zou wel cool zijn namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
pat42 schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:29:
En dan heb je dus ook tekstvoorspelling voor je qwerty toetsenbord? Dat zou wel cool zijn namelijk!
ff kijken.. werkt prima! kwestie van de dutch language pack downloaden.
Overigens werkt het NIET op het "echte" qwerty toetsenbord, volgens mij ook niet in als je het normale toetsenbord inschakelt in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:54:
[...]
Overigens werkt het NIET op het "echte" qwerty toetsenbord
Ah, jammer. Maar op de echte tik je waarschijnlijk toch al zo snel dat het wat minder uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
idd, bovendien is het niet erg praktisch, aangezien je alsnog de selectie moeten maken op het scherm met je vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Heeft iemand het al aangedurft om een poging te doen om de Milestone te rooten? Er staan nu diverse waarschuwingen dat het alleen voor de Droid is, niet voor de Milestone :{

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:42:
Heeft iemand het al aangedurft om een poging te doen om de Milestone te rooten? Er staan nu diverse waarschuwingen dat het alleen voor de Droid is, niet voor de Milestone :{
Ik zou het niet doen dan. Wacht eerst maar op de ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:45:
[...]

Ik zou het niet doen dan. Wacht eerst maar op de ervaringen van anderen.
Is er een specifieke reden om deze te rooten?
Het enige waar ik aan kan denken is Tethering >:), wat overigens ook werkt zonder rooting met PDAnet

[ Voor 7% gewijzigd door MGSNK op 14-12-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:03:
[...]

Is er een specifieke reden om deze te rooten?
Het enige waar ik aan kan denken is Tethering >:), wat overigens ook werkt zonder rooting met PDAnet
Ik heb gelezen dan rooten het upgraden naar 2.01 bemoeilijkt (of zelfs onmogelijk maakt). Maar wat daar van waar is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik heb ook nog geen directe reden om te rooten hoor, ik was gewoon benieuwd ;) ...

En die 2.01 update mag onderhand wel komen... ;)

Ik heb even lopen tcpdumpen bij een update. De update wordt van de volgende URL afgehaald
http://motosb1fe.bitfone.com:80/mvpdmdm?sid=

Helaas komt er de volgende foutmelding voorbij:
400 BAD REQUEST - Cant not find Alert 1200 or 1201 in package 1!.......

O.a. het IMEI nummer zie ik voorbij komen en het lijkt erg op een syncml header
POST /mvpdm/dm?sid=***EEN UNIEK ID met Serienummer**** HTTP/1.1
Accept: application/vnd.syncml.dm+wbxml
Accept-Language: en
Accept-Charset: utf-8
User-Agent: Mototorla Android Sync DM Client
Cache-Control: private
Content-Type: application/vnd.syncml.dm+wbxml
x-syncml-hmac: algorithm=MD5,username="***IMEI****",mac=***SOORT ID****
Connection: Close
Content-Length: 484
Host: motosb1fe.bitfone.com:80
Maar dus nog geen update :{

[ Voor 101% gewijzigd door WHiZZi op 14-12-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:18:
En die 2.01 update mag onderhand wel komen... ;)
Komt mogelijk pas in Januari voor de Milestone: http://androidforums.com/...1-update-coming-soon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Werkt de navigatie middels Google Maps ook offline?

Maw, kan je van tevoren een lading kaarten cachen voordat je op pad gaat? Wel handig als je bv. in gebieden komt waar je geen mobiel internet hebt of als je uberhaupt geen mobiel internet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
Molybdenum schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:29:
Werkt de navigatie middels Google Maps ook offline?
Nope ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:19
Hij wil bij mij maar niet herkend worden onder Windows 7 64bit, heb die 4.2.0 64bit driver al geprobeerd maar dat helpt niks, reboot, compatibiliteitsmodus., alles al geprobeerd..
Heb je onder Windows 7 geprobeerd in XP mode te draaien (dus niet compatibiliteitsmodus). Beetje omslachtig maar zou moeten werken in virtuele omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

hopiconjo schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:33:
Heb je onder Windows 7 geprobeerd in XP mode te draaien (dus niet compatibiliteitsmodus). Beetje omslachtig maar zou moeten werken in virtuele omgeving
Wel alleen als je Win7 Professional of hoger hebt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
Ben dit berichtje aan het typen op me milestone en moet zeggen dat het allemaal lekker werkt en dat ik het toetsenbordje genoeg feedback vind geven alleen gaat het lic@ht soms wat snel uit.

Iemand nog wat apps die ik er zeker op moet zetten ( trein, msn of nog andere fijne dingen.)?

Mvg,

Lc

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk daarvoor hier even: Android Software & Discussie - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:07

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:41:
[...]

Inderdaad! Op m'n N95/G1 duurde het wel een paar weken voordat hij op full capaciteit zat. Het belangrijkste is om de batterij de eerste weken niet compleet leeg te laten lopen, maar lekker vaak te vullen. En dan kun je nog wel tientallen procenten winnen in capaciteit. Ook heb ik die ene widget (zit er standaard in) op een homescreen staan waarbij je gemakkelijk met een druk dingen uit en aan kan zetten: zo heb ik eigenlijk enkel sync aan; en brightness standaard laag; geen wifi/gps stndaard aan enz.
Een klasgenoot/vriend van mijn broertje is afgestudeerd op het laden/leeglopen van batterijen. Batterij moet je nooit helemaal leeg laten lopen, maar ook niet zonder meer telkens aan de lader hangen. Het beste voor een batterij/accu is om hem pas op te laden nadat het voor 50% of meer is leeggelopen.
Hij schijnt bij het afsturen ook een flink dik boek er over geschreven te hebben, maar weet niet hoe dat heet.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 15-12-2009 07:27 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:26:
[...]

Een klasgenoot/vriend van mijn broertje is afgestudeerd op het laden/leeglopen van batterijen. Batterij moet je nooit helemaal leeg laten lopen, maar ook niet zonder meer telkens aan de lader hangen. Het beste voor een batterij/accu is om hem pas op te laden nadat het voor 50% of meer is leeggelopen.
Hij schijnt bij het afsturen ook een flink dik boek er over geschreven te hebben, maar weet niet hoe dat heet.
De hamvraag: welke soort batterijen hebben we het hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lithium-ion batterijen vinden gedeeltelijke laad/ontladingen lekkerder dan "full cycles"
Voor dit type batterijen zou het beste zijn om altijd tussen 40 & 80% te zitten (laden bij 40% stoppen met laden bij 80%)
ik maak ze echter gewoon tot 100% op, de Milestone heeft toch, in tegenstelling to de iPhone, een makkelijk vervangbare batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
hopiconjo schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:33:
[...]

Ik draai home premium dus dat is geen optie, ik zal het vanavond eens via vmware proberen, heb wel een vmware image met een kale xp installatie.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Occy74 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:18:
Bij mij herkende windows 7 hem eerst ook niet. Op de telefoon toen gezegd dat ie als externe hdd (ofzo) herkend moest worden (via notify menu geloof ik) en dat werkte prima. (wou toch alleen even muziek er op zetten). Hoop dat je hier wat aan hebt.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:18:
Werkt bij mij onder xp32 bit en Win7 64 bit met de 4.2.0 drivers dus het zou moeten werken, alleen op m´n netbook wil het niet (W7-32Bit) maar ik denk dat het aan de USB poort ligt.
Heb je ook geprobeerd eerst je telefoon te rebooten?
Krijg je het USB symbool in de notificatie bar (op de telefoon)?, zo ja trek dan de notificatie bar naar beneden en druk op "USB CONNECTION" hier kan je de modus kiezen (als storage device, met windows media sync, ect..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Nokia heeft iets heel handigs dat ik op mijn Milestone ook graag wil:
Wanneer een gesprek binnenkomt krijg je de optie om de telefoon stil te maken en het gesprek te negeren.
De E66 kun je zelfs het zwijgen opleggen door 'm om te draaien. Allemaal reuze handig.
Bestaat dit voor Android voor zover iemand weet?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Vmu schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:22:
Nokia heeft iets heel handigs dat ik op mijn Milestone ook graag wil:
Wanneer een gesprek binnenkomt krijg je de optie om de telefoon stil te maken en het gesprek te negeren.
De E66 kun je zelfs het zwijgen opleggen door 'm om te draaien. Allemaal reuze handig.
I did some testing, and if you hit the BACK KEY while a call is coming in, it will silence the ringer, and not pick up the call.. you will get sent back to what brazzers mobile you were doing, and the person calling will not be sent directly to voice mail- they will have to go through the entire ringing process before going to your VM.. so they can't tell you "ignored" them.

If you press the RED button- it will silence the ringer, bring you back to what you were doing, but SEND THEM RIGHT TO VOICEMAIL. So someone might know you are ignoring their call.

The HOME key doesnt seem to do anything.
Google ;) Wel een goeie vraag overigens, ik gebruik dat nu op mijn nokia ook regelmatig. :+

//Edit: Als het nu gebeurt dat iemand het rinkelen beëindigd zie ik op mijn nokia "rejected" staan. Bij de andere optie lijkt het gewoon alsof iemand zijn telefoon niet opneemt.

//Edit2: Bij de Hero schijn je ook de kunnen ignoren met de volumetoets en in je kunt een applicatie downloaden die een ignore knop weergeeft en de beller gelijk een beleefd smsje stuurt.

[ Voor 13% gewijzigd door Joolee op 15-12-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Cool het bestaat dus :)
Alles staat in Google, en de rest op Youtube. 8)
Het voordeel van dit forum is dat we (allemaal) Android newbs zijn en er vast mensen tussen zitten met goeie tips.
Ik ben druk aan het zoeken naar tooltjes. Tot nu toe aardig wat leuke dingen gevonden.
Waze/Layar/GPS statuts/Goggles op een soort nav app schermrechts gezet.
Nu/Shopsavvy/Barcode scanner op een scherm links.
Ook al een goeie wifi analyzer gevonden. Gekkenhuis.
Ik ben vooral bezig geweest om te kijken wat de knopjes doen in verschillende schermen en hoe je icootjes kunt manipuleren. Echt een verademing tov al die menu-in-menu-in-menu dingen van Nokia. Bovendien is het nu alsof ik mijn iPod touch met sim kaart heb zonder het gesloten van apple. Zelfs na jailbreaken voel je je toch nog opgesloten daar.
Dit doet me veel meer denken aan Ubuntu of OSX maar dan in een telefoon.
De GPS is indrukwekkend. Net zo goed als mijn losse Garmin handgps.

En hij is snel!!!!!!!!!

[ Voor 98% gewijzigd door Vmu op 15-12-2009 09:43 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:54

murphsy

Product Monkey

:edit: Ai, had het levertijden en abonnementen topic over het hoofd gezien... Zinnig om dit daar ook even te plaatsen of niet?

::edit:: Toch maar in het daarvoor bestemde topic geplaatst - excuses!

[ Voor 79% gewijzigd door murphsy op 15-12-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Still maken, sleep de rode stip naar links.
Omdraaien = still; heb ik volgens mij gezien op de app-market maar heb geen idee hoe deze app heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28
Volume omhoog/laag een tikje geven dan is die ook in 1 keer stil (iig me hero en g1), ook terug werkt bij mij :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Hier is toch echt te zien dat Android 2.01 Nederlands ondersteunt, of zie ik iets over het hoofd:
http://developer.android.com/sdk/android-2.0.1.html

[ Voor 24% gewijzigd door lauw8 op 15-12-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android 2.0 ondersteund ook veel meer talen, inclusief NL, dan dat de Milestone in zich heeft. Ze hebben een sub-set in de telefoon gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
Klein vraagje. Als je zaken hebt gedownload van de Marketplace dan krijg je op den duur een heel rijtje piepkleine icoontjes helemaal linksboven in de taskbar. Moeten die daar blijven staan? Wat is het doel daarvan?
Kun daar weer vanaf komen? Bovendien staat er een vierkante smiley tussen waarvan de betekenis me ook ontgaat. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:22:
Gevonden:

http://www.androlib.com/a...axas-turnaround-jEwx.aspx
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:at.abraxas.turnaround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
Neu.
Wat is het doel daarvan?
Dat je weet dat er iets is geïnstalleerd/geüpdate.
Kun daar weer vanaf komen?
Status balk omlaag slepen en klikken op dat Wissen-vakje rechtsboven.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/wissen.png

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 15-12-2009 10:17 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Ben heerlijk aan het experimenteren met mijn Milestone, maar heb 1 probleempje: mijn microfoon doet het niet in Fring. In SipDroid werkt alles echter perfect. Het staat ook op een paar andere fora, maar nog nergens een oplossing te bekennen. Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook heerlijk aan het experimenteren. Tot ik mijn telefoon wilde opladen. Als ik mijn telefoon wil opladen dan moet ik rebooten. Hij geeft wel aan dat usb aangesloten is. Maar gaat vervolgens niet over tot opladen. Heb het op meerdere pc's geprobeerd en op lichtnet. Iemand anders dit ook al tegen gekomen en opgelost?

Edit:

correctie; hij laat nu wel op via lichtnet. Hebben jullie dit ook?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:10
Hoe zit dat eigenlijk met opladen? Mijn SE W960i kan pas via USB worden opgeladen als drivers geïnstalleerd zijn(vraag me niet waarom, maar het is zo) ik mag aannemen dat de milestone gewoon direct aan een powered USB gehangen kan worden en dan laad?
* Loekie kan dan milestone ook op werk opladen via USB :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:41:
Ben ook heerlijk aan het experimenteren. Tot ik mijn telefoon wilde opladen. Als ik mijn telefoon wil opladen dan moet ik rebooten. Hij geeft wel aan dat usb aangesloten is. Maar gaat vervolgens niet over tot opladen. Heb het op meerdere pc's geprobeerd en op lichtnet. Iemand anders dit ook al tegen gekomen en opgelost?

Edit:

Sel, ik zat ook ff te klooien:
- speciale USB driver downloaden. Ik geloof dat het deze was: http://developer.motorola.com/docstools/tools/
- Weet niet meer zeker of dit nodig was: USB debug aanzetten in je Milestone: Settings->applications->Development

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
twaeker schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:10:
Klein vraagje. Als je zaken hebt gedownload van de Marketplace dan krijg je op den duur een heel rijtje piepkleine icoontjes helemaal linksboven in de taskbar. Moeten die daar blijven staan? Wat is het doel daarvan?
Kun daar weer vanaf komen? Bovendien staat er een vierkante smiley tussen waarvan de betekenis me ook ontgaat. Weet iemand dat?
Die vierkante smilie, is een teken dat je een bericht hebt (sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

ok ik heb snel ff een paar fotos gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_p0XdCejGLHc/SyduqTJeSAI/AAAAAAAAAYA/zUqXGDZ5G4Y/s800/P1000654.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_p0XdCejGLHc/SyduqoEB-tI/AAAAAAAAAYE/cN5cuW3GMx0/s800/P1000655.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_p0XdCejGLHc/SyduqrreHYI/AAAAAAAAAYI/1q1MlSF6o6Y/s800/P1000656.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_p0XdCejGLHc/Syduq5tyf_I/AAAAAAAAAYM/g2jyq3851j0/s800/P1000657.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Over het opladen aan een pc, heb er geen problemen mee gehad op Win7 64 en XP SP2.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ligt mn Milestone nog steeds maagdelijk mooi ingepakt te wachten om is aan de tand gevoeld te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:23
CLB schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:38:
Hier ligt mn Milestone nog steeds maagdelijk mooi ingepakt te wachten om is aan de tand gevoeld te worden...
Wat een zelfbeheersing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja heh, alleen even aangevoeld en er 'n paar foto'tjes van gemaakt om oa hier te posten.
Vanmiddag is ff kijken hoe of wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Google nav is iig nog niet echt bruikbaar. Gesproken aanwijzingen worden te laat doorgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ben ik de enige die er last van heeft dat in de browser, alle invulvelden op een form (zoals bijv de Quick Reply op T.net) behoorlijk langzaam gaat? Dat heb ik al sinds het begin en bij andere Android toestellen is dit niet het geval..

Zowel Hardware keyboard als softkeyboard hebben dit probleem. Net alsof elk teken apart moet worden gecheckt op spelling oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

nope volgens mij werkt alles goed normaal. Ik zou zeggen probeer een factory reset, dat heeft bij mij alle problemen opgelost in het begin. Kon niet syncen met mijn google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:48:
[...]Werkt bij mij onder xp32 bit en Win7 64 bit met de 4.2.0 drivers dus het zou moeten werken, alleen op m´n netbook wil het niet (W7-32Bit) maar ik denk dat het aan de USB poort ligt.
Heb je ook geprobeerd eerst je telefoon te rebooten?
Krijg je het USB symbool in de notificatie bar (op de telefoon)?, zo ja trek dan de notificatie bar naar beneden en druk op "USB CONNECTION" hier kan je de modus kiezen (als storage device, met windows media sync, ect..)
Krijg geen usb symbool in de notifybar bovenaan te zien, ben nu even thuis voor lunch, zal het zo op mijn werk nog eens proberen op een paar andere pc's.
Heb je eventueel een screenshot hoe dat er precies uitziet?

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 15-12-2009 13:46 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit al een pagina geleden is quote ik mijzelf even.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:41:

Edit:

Update:

Blijkbaar is het vrij random wanneer hij wel of niet oplaad. Hij doet het nu ook via mijn macbook waar het voorheen niet werkte. Ik dacht even dat het lag aan het feit dat ik de de sd gemount had op mijn macbook. Maar toen ik dat uit en of aan zetten maakte het niet uit. Ik ga kijken of ik het weer kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Is het al definitief dat er geen Benelux model met NL taal optie op de markt gaat verschijnen??

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

martincm: nee, dit is helemaal niet definitief. Er is echter ook nog niets bekend over het mogelijk wel verschijnen van en Benelux model. Het kan dus best nog maanden duren, als hij al komt.

Definitief? Nee. Bekend wanneer wel? Ook niet.

Het moet wel mogelijk zijn om de Nederlandse taal te activeren op de Milestone, in elk geval is Nederlandse T9 wel te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 12:29
Ik heb sipDroid geinstalleerd. De verbinding wordt slecht opgezet en als hij wordt opgezet heb ik geen geluid in beide richtingen. 1 keer kwam ipv de sipdroid client de native telefoonclient naar boven bij een binnenkomend sip-gesprek en toen werkte alles perfect.

Is er een manier om alleen de sip-stack te gebruiken icm de native telefoonclient? Of weet iemand een betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:04:
martincm: nee, dit is helemaal niet definitief. Er is echter ook nog niets bekend over het mogelijk wel verschijnen van en Benelux model. Het kan dus best nog maanden duren, als hij al komt.

Definitief? Nee. Bekend wanneer wel? Ook niet.

Het moet wel mogelijk zijn om de Nederlandse taal te activeren op de Milestone, in elk geval is Nederlandse T9 wel te installeren.
Maar het is dus mogelijk de UI taal op nederlands te zetten in deze android?? T9 maakt me niet zoveel uit, echter vind ik het prettig om te weten de UI ook in NL te kunnen zetten.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

coramoor schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:58:
nope volgens mij werkt alles goed normaal. Ik zou zeggen probeer een factory reset, dat heeft bij mij alle problemen opgelost in het begin. Kon niet syncen met mijn google account.
Factory reset heeft niks geholpen.. Iemand anders die dit ook ervaart? Soft keyboard lijkt minder problemen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:32
Motorola Tools werken niet in Windows 7 x64, beetje slordig :/
Voorlopig gebruik ik de mass storage optie. Wie weet trouwens hoe ik in android shortcuts van het bureaublad af haal?
WHiZZi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:32:
[...]

Factory reset heeft niks geholpen.. Iemand anders die dit ook ervaart? Soft keyboard lijkt minder problemen te hebben...
Yep, ik heb het ook. Maar het is gelukkig wel mogelijk om gewoon lekker door te typen dus...

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:46:
[...]
Krijg geen usb symbool in de notifybar bovenaan te zien, ben nu even thuis voor lunch, zal het zo op mijn werk nog eens proberen op een paar andere pc's.
Heb je eventueel een screenshot hoe dat er precies uitziet?
Ik heb mijn Milestone al een week en had ook een probleem met het opladen. Had je toevallig een task manager gebruikt? Bij mij zette de advanced task manager elke keer de usb service af waardoor de telefoon de usb kabel niet meer herkende. Na het deinstalleren van de task manager en heropstarten werkte alles terug perfect.

Misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

martincm schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:28:
[...]

Maar het is dus mogelijk de UI taal op nederlands te zetten in deze android?? T9 maakt me niet zoveel uit, echter vind ik het prettig om te weten de UI ook in NL te kunnen zetten.
Ai. Echt garanderen durf ik het je niet, nee. Dan kan je beter nog even afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:43:
[...]

Ai. Echt garanderen durf ik het je niet, nee. Dan kan je beter nog even afwachten!
Ok, even afwachten dan. Kan iemand met een Milestone UK qwerty versie mij vertellen welke interface talen er naast uk english beschikbaar zijn in de telefoon ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

duits, engels uk, engels us, spaans, frans en italiaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is al meerdere keren verteld, even zoeken dus: Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:42:
[...]

Ik heb mijn Milestone al een week en had ook een probleem met het opladen. Had je toevallig een task manager gebruikt? Bij mij zette de advanced task manager elke keer de usb service af waardoor de telefoon de usb kabel niet meer herkende. Na het deinstalleren van de task manager en heropstarten werkte alles terug perfect.

Misschien helpt het.
JIJ BENT MIJN NIEUWE HELD !!!! *O* *O* *O*

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:44:
Haha ja heh, alleen even aangevoeld en er 'n paar foto'tjes van gemaakt om oa hier te posten.
Nog wat derbij dan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vtr1AA5ixgR5fvJ4pyS4xbuu/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ir00NCrsEl6w4ZEhOOzd8zgC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3uExByLUXD113wnkHPaA36wV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BNnNUS2yF9zapsegqrXl42t6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FSYXaIQ6Nc0sGIKBDboUv0kj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ll60tstpKDSeOj2Zs4wBKJ8Z/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zsF5YDg5eQlgneTTIEhSJDdA/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8kXE4vFpm3NSlR7hhGGHZWis/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHnuqBpJsnLaDy0BZfQ6LZ5x/full.jpg

Straks is aanzetten, morgen hoef ik niet te werken, heel toevallig allemaal :+ _/-\o_

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en abonnementen graag hier, en niet in dit topic.