Aan stero handsfree heb je niet zo niet veel aangezien praktisch alle mics in telefoons en headsets mono mics zijn en geen stereo mics. De Droid heeft een mono external speaker, maar wel een grote en een een hele goeie. Als je ff googlet zijn de meeste mensen erg tevreden over de kwaliteit van zowel de handsfree speaker als de microfoon (maw voor de andere kant ben je van een afstand goed verstaanbaar). Stereo is was wel leuk geweest idd, maar aangezien de kwaliteit van de mono external speaker heel goed is maakt me dat opzich niet zoveel uit. Ik heb de N95 gehad die had stereo maar echt veel had je er niet aan want het geluid was op luid niveau (op low en normaal was het wel goed) misvormd en niet prettig om naar te luisteren (vnl door het gebrek aan goeie bass ging het schel klinken). Maar ik ben blij dat de handsfree both ways (mic en speaker) gewoon echt goed schijnt te zijn. Maar ik had eig niet anders verwacht, want Motorola is zo'n beetje de top in walkietalkies, en allerlei andere communicatiesystemen.
Dus nu heb je eindelijk een bruikbare handsfree. Bij m'n N95 was t altijd:
" zet je handsfree eens uit "
*zucht*
Omdat het gelijk opviel en idd bidirectioneel niet ideaal was. Zette t eigenlijk handsfree alleen aan. tijdens wachtrij muziekjes. Dus dan kun je wel handsfree in de specs hebben staan, maar of t ook goed werkt is idd een heel ander verhaal. Ik hoop dat ze in de n900 betere speakertjes dan de N95 hebben gezet, zoals gezegd op zich niet slecht en zelfs goed bij een normaal volume, maar zodra het wat harder moest kon die t niet goed meer aan want t waren ook echt mini speakertjes.
[
Voor 119% gewijzigd door
Verwijderd op 04-12-2009 07:03
]