http://android.modaco.com...liquid-liquid-modaco-com/
Trust me, beter is 'r niet...
Trust me, beter is 'r niet...
Verwijderd
00.5 moreevolved
00.5 moreevolved
Verwijderd
00.5 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:21:
Nee dan komt er een melding dat de pagina niet bestaat wanneer je een movie wilt kijken.
Had er zelf eerst ook problemen mee. Je moet even zoeken naar een youtube.apk en die vervolgens installeren met een apk installer. Daarna werkt het als een zonnetje.00.5 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:21:
Nee dan komt er een melding dat de pagina niet bestaat wanneer je een movie wilt kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door Fl4pp13 op 05-03-2010 20:11 ]
00.5 moreevolved
Verwijderd
00.5 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:51:
Heb net geprobeerd om de acer update te draaien op mijn liquid, maar ik krijg de melding dat mijn OS niet surported is. Mijn build is: EMEA_CUS2, en je moet volgens de PDF die er bij zit moet je een EMEA_GEN1
[ Voor 22% gewijzigd door Fl4pp13 op 07-03-2010 15:24 ]
Verwijderd
Fl4pp13 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:10:
Ik zit even wat rond te kijken op de Engelse support site van Acer. Daar staat namelijk een EMEA_CUS1 versie van 2.000.16. Ik ga m zo downloaden, eens kijken of die het wel gaat doen. Laat straks wel weten of die het doet.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 15:25 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Fl4pp13 op 07-03-2010 16:09 ]
Verwijderd
Fl4pp13 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:28:
Het is geen downgrade. Denk eerlijk gezegd eerder dat de CUS1, CUS2, GEN2 etc. aanduidingen zijn voor de regiocode. Mijn Liquid draait nu op buildnummer 1.004.02_EMEA_CUS2. 2.000.16 is dus sowieso nieuwer.
Mocht het nou trouwens de komende tijd niet lukken, dan is het ook geen probleem. Acer komt in de loop van april toch met de Liquid E, ik verwacht dan ook heel snel daar achteraan een officiele Android 2.1 update voor de Liquid gebruikers, aangezien de toestellen exact hetzelfde zijn op de ROM na.
offtopic:
Je hoeft niet elke post te quoten hoor Darthvader.
Edit: oh cool, kennelijk is mijn toestel uit de import als er een belgische ROM op draait.
EDIT: WAARSCHUWING. 2.000.16 wipet je toestel, zorg dus dat je SMSjes en contacten gebackupt hebt staan... Ik ben net een deel van m'n contacten kwijtgeraakt.
Verwijderd
Paar dagen de tutorial gedaan, Maar het werkt nu super!Fl4pp13 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:10:
[...]
Had er zelf eerst ook problemen mee. Je moet even zoeken naar een youtube.apk en die vervolgens installeren met een apk installer. Daarna werkt het als een zonnetje.
Deze guide volgen dus. Zelf ook gedaan.
00.5 moreevolved
Verwijderd
mrvanes schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:47:
Nee, toeter heeft gelijk. Ene Angio op Modaco forum heeft wat kortere lijntjes met Acer en is inderdaad de _echte_ LiquidE Rom (niet de alpha release) aan het uppen as we speak (zegt ie, maar het duurt op moment van schrijven wel al heel lang?).
Verwijderd
mrvanes schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:21:
Angio is een beetje in opspraak momenteel (en da's nog licht uitgedrukt) hij zegt de LiquidE ROM te hebben maar wel/geen/wel/geen/wel/geen(etc) toestemming te krijgen om 'm te leaken... hij neuzelt dus nogal momenteel en de eindstand (op moment van schrijven) is dat 'r nog geen officiele LiquidE ROM (anders dan de beta-leak) downloadbaar is.
Korte lijntjes? Hij kreeg het via iemand die het zou moeten testen... Hij is alleen een contact persoon zodat de naam van de lekker geheim blijft.mrvanes schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:47:
Nee, toeter heeft gelijk. Ene Angio op Modaco forum heeft wat kortere lijntjes met Acer en is inderdaad de _echte_ LiquidE Rom (niet de alpha release) aan het uppen as we speak (zegt ie, maar het duurt op moment van schrijven wel al heel lang?).
Mijn ervaring is dat de batterij redelijk is, ik hou het 1,5 dag vol met een volle accu. Ik luister dan ongeveer 1,5 uur muziek, internet en bel een beetje.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:34:
Wat zijn de ervaringen met de batterij? Had gelezen dat hij tegenviel?
00.5 moreevolved
Verwijderd
Oh, dat is best wel netjes! Ik twijfel tussen de Liquid en de HTC Legend. Denk dat ze elkaar in snelheid weinig zullen ontlopen. Ik twijfel tussen het grotere scherm van de Liquid of de bouwkwaliteit van de Legend.00.5 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:22:
[...]
Mijn ervaring is dat de batterij redelijk is, ik hou het 1,5 dag vol met een volle accu. Ik luister dan ongeveer 1,5 uur muziek, internet en bel een beetje.
Verwijderd
jussar schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:55:
Hulp gevraagd...
Ik heb op dit moment een iPhone 3G deze is nu bijna 2 jaar oud, in juli loopt mijn contract af. Dan wil ik overstappen naar een SIM only abonnement, met naar alle waarschijnlijkheid een los android toestel daarbij. Ik wil met name maandelijks gewoon minder betalen, voel er weinig voor om weer 900 euro te betalen voor een toestel de komende 2 jaar.
Voor mij zijn er twee keuzes op het moment:
De Acer Liquid en de Xperia X10
Graag zou ik Songbird, DoubleTwist of een ander pakket willen gebruiken om mijn playlists uit iTunes te syncen met mijn mac. Hebben er mensen ervaring met de Acer Liquid of een ander toestel op de mac en dan met name de synchronisatie daarvan?
Hoe zijn de ervaringen met de accu van de Liquid? Is deze echt zo slecht als ik overal lees?
En hoe ligt hij nu in de hand?
Met google sync aan? Netjes....00.5 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:22:
[...]
Mijn ervaring is dat de batterij redelijk is, ik hou het 1,5 dag vol met een volle accu. Ik luister dan ongeveer 1,5 uur muziek, internet en bel een beetje.
00.5 moreevolved
Verwijderd
mrvanes schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:22:
Had 'm ook gevonden en heb 'm net geflashed... Na een paar seconden spelen kan ik nu al zeggen dat 't extreem soepel draait!
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 22:55 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Dreams op 07-04-2010 10:16 . Reden: extra info over vibrate; nexus ]
I don't have an attitude problem, *you* have a perception problem!!!
I don't have an attitude problem, *you* have a perception problem!!!
00.5 moreevolved
[ Voor 5% gewijzigd door Dentette op 24-04-2010 08:24 ]
Laten we het hopen, het duurt al aardig lang.mrvanes schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:04:
@00.5: Dat is gelul, ik draai al tijden de (test) releases van 2.1 voor de Liquid, dus die gaat echt wel uitkomen. Misschien niet officieel, maar uitkomen gaat ie!
00.5 moreevolved
00.5 moreevolved
Hm hier geen problemen met dezelfde rom. Idd zoals Quipeace het zegt is het betrekkelijk eenvoudig. Ik heb zelf ook wel eens wat zitten rommelen in de roms om wat apktjes weg te halen of ringtones toetevoegen. Moet alleen nog eens uitzoeken hoe je hem dan kan signen zodat je geen waarschuwingen krijgt van missende bestanden als je toepast00.5 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:19:
Heb net de eViL Eclair v2.2 ROM er op gezet, alleen krijg ik geen verbinding meer met het GSM netwerk, mischien maar even een andere rom proberen
00.5 moreevolved
Gebruik deze BIN nu 2 dagen en hij is erg goed. Weinig tot geen lag, en verder is de preformance primasnitch schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:14:
Er is weer een nieuwe 2.1 bin gelekt op Modaco:
Acer_LiquidE_0.014f.01_EMEA_GEN1
Draait prima, sneller en stabieler dan de 0.010 die eerder gelekt was.
Er staat ook een f in de filename, wiet weet staat dit voor Final![]()
Alhoewel, de poster van deze bin kondigde ook aan een nog nieuwere versie in bezit te hebben.
00.5 moreevolved
Klopt, de ROM draait geweldig, ik heb er nog LCR1.5 over gezet.00.5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:15:
[...]
Gebruik deze BIN nu 2 dagen en hij is erg goed. Weinig tot geen lag, en verder is de preformance prima
Hij staat er al op !snitch schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:59:
[...]
En wordt er binnenkort een Acer_LiquidE_1.100.05_EMEA ROM gepost met een build date van 10 mei.
Het wordt nog echt wat met de Liquid!
Heb hem even mogen vergelijken met de Desire van een klasgenoot. De Desire voelt meer solide aan, qua performance voelde ik niet direct een verschil en van de senseUI moet je houden.japperr schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:39:
Zijn er toevallig mensen hier die de Liquid hebben vergeleken met de "nieuwere" Gen Android toestellen, ik doel eigenlijk op de HTC Desire. Zou je met nieuwere Apps en Software geen problemen hebben met de 256 mb ram? Het lijkt me namelijk aan de lage kant. Zijn dit soort processors software matig te clocken?
Uiterlijk is echt super.
Lees de nieuwspost van vandaag, vodafone had een storing. Zou nu "verholpen" moeten zijnmrvanes schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:23:
1.100.05 ook net geflashed en geen data connectie meer met vodafone. Hmm... minder, zeker voor een 1.x release!?
[ Voor 13% gewijzigd door Quipeace op 29-05-2010 09:15 ]
Verwijderd
Toegegeven, het is in het begin wat lastig om uit te vinden hoe alles werkt op flash-gebied, maar ik snap niet dat je geen Youtube kan bekijken, gaat hier prima.Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:01:
Zit er aan te denken mijn liquid weg te doen. Ik ben niet handig genoeg om er andere versie's op te flashen. Al met al een domper dat Acer zelf niet komt met een update. Ik kan geen eens youtube filmpjes kijken op mijn liquid.
Kan ik iemand verbleiden met een liquid? Eventueel is hij ook te ruil tegen een mooi toestel...
doe maar een voorstel...of mail me maar even...Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:01:
Zit er aan te denken mijn liquid weg te doen. Ik ben niet handig genoeg om er andere versie's op te flashen. Al met al een domper dat Acer zelf niet komt met een update. Ik kan geen eens youtube filmpjes kijken op mijn liquid.
Kan ik iemand verbleiden met een liquid? Eventueel is hij ook te ruil tegen een mooi toestel...
Verwijderd
Je hebt mail...JudgeTreve schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:55:
[...]
doe maar een voorstel...of mail me maar even...
Verwijderd
Er kan erg weinig fout gaan bij het flashen van een custom rom, sterker nog, een update van Acer flashen is riskanter (maar helaas wel semi-noodzakelijk). Overigens is ook daar de kans klein dat er iets misgaat, je telefoon goed aansluiten, het proces starten en weglopen is het beste advies dat ik je kan geven.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:14:
Weer eens een berichtje van mij. Aangezien ik de Liquid niet verkocht krijg ben ik van plan hem te gaan flashen. Ik ben softwarematig helemaal niet zo sterk. Wat zijn de risico's van het flashen en waar moet ik op letten? En is er misschien een vriendelijke vrijwiligger in de regio Utrecht die mij zou kunnen helpen? ik zie veel voordelen in bijvoorbeeld de 2.1 versie.
[ Voor 3% gewijzigd door 00.5 op 27-08-2010 16:45 ]
00.5 moreevolved
De upgrade naar 2.1 voor de X8 geloof ik niet echt.bartvangils schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:22:
'k Ben van plan een 'mid-range' Android te kopen.
'k Ben serieus aan 't twijfelen tussen de Liquid E en de Sony-Ericsson Xperia X8.
Voornaamste verschillen volgens mij:
- Android versie: Liquid: 2.1 en X8: 1.6 (upgrade naar 2.1 zou er wel komen)
- Camera: Liquid: 5MP en X8: 3MP
- Geheugen: Liquid: 512MB en X8: 128 MB
- FM-radio: Liquid: geen en X8: wel
- Look: X8 vind ik mooier dan de Liquid
- Prijs: Liquid +/- 100€ duurder dan X8
'k Heb een lichte voorkeur voor de SE-X8, maar dat intern geheugen van 128MB, is dat niet zeer weinig??
Wat zouden jullie aanraden?
De X8 upgrade komt er zeker wel. Er was zelfs een kans dat hij met 2.1 gereleased werd. 't Is niet dat t een budget-phone is dat ie geen updates krijgt, want deze prijsklasse is juist redelijk aantrekkelijk. Een budget Android-phone voor 200 euro. Ik koop alleszins de X8 op de dag dat ie uit komt.Xmoo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:38:
[...]
De upgrade naar 2.1 voor de X8 geloof ik niet echt.
[ Voor 11% gewijzigd door Thmz159 op 28-08-2010 20:54 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 08:43 ]
Geluid over earphones vind ik primaThmz159 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:26:
Hoe is de geluidskwaliteit van de Liquid? Ik heb gehoord dat dit een erg struikelpunt was en aangezien ik er toch vaak naar luister met in-earphones houdt dit me toch tegen.
[ Voor 12% gewijzigd door Quipeace op 13-09-2010 19:24 ]
Ja blijkbaar nu wel. Ik had in een paar reviews gelezen dat het geluid slecht was omdat er een bepaalde frequentie 3 keer te hard was. Maar bij een update is deze bug verholpen en heeft de Liquid een goede geluidskwaliteit.
[ Voor 1% gewijzigd door LLEEDD op 06-12-2010 11:43 . Reden: typo ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
De Metal lijkt me ook helemaal geen slechte foon. Ik zit ook te overwegen om deze te halen als mijn abbo in mei afloopt.BlackWolf666 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 03:51:
Jammer hoor dat dit topic zo dood is.. Men is blijkbaar te druk bezig met de Nexus S etc... De Liquid Metal is uit en niemand die ernaar omkijkt.. Lijkt me toch geen slechte foon.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Nu de Liquid E op Ibood heeft gestaan, zal dit topic wel terug wat levendiger worden binnekort. Mag misschien wel een oudere GSM zijn, maar de specs zijn toch heel goed voor de prijs.BlackWolf666 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 03:51:
Jammer hoor dat dit topic zo dood is.. Men is blijkbaar te druk bezig met de Nexus S etc... De Liquid Metal is uit en niemand die ernaar omkijkt.. Lijkt me toch geen slechte foon.
Ja sowieso is het een goede deal. Enige minpunt wat ik heb kunnen vinden is tekstinvoer, maar dat was nog onder android 2.1.... Op deze staat 2.2 en het is mogelijk om 2.3.4 er zelf op te zetten. Kortom naar mijn idee een prima android phone, zeker voor de prijs!Philflow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:36:
http://www.ibood.com/nl/n...GB_microSD_en_Android_22/
Lijkt me een goede deal... doen?
Tja.. voor 150 euro heb je de ZTE blade: platter en daarom mooier model vind ik zelf .. en er is een grote userbase hiervoor. Interne specs zijn zowat hetzelfde (800mhz heeft de liquid.. de zte blade 600mhz cpu.. en toch draait angry birds op zte blade smoother.. rara hoe kan dat?).ibidriv3r schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:02:
[...]
Ja sowieso is het een goede deal. Enige minpunt wat ik heb kunnen vinden is tekstinvoer, maar dat was nog onder android 2.1.... Op deze staat 2.2 en het is mogelijk om 2.3.4 er zelf op te zetten. Kortom naar mijn idee een prima android phone, zeker voor de prijs!
Denk dat het angrybirds verhaal af hangt van de gebruikte android versie. Op de acer kan gewoon gingerbread gedraaid worden, daarnaast is de snapdragon altijd nog beter dan de msm7227. Enige overeenkomst is het grafische gedeelte van beiden.henkleerssen schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:20:
[...]
Tja.. voor 150 euro heb je de ZTE blade: platter en daarom mooier model vind ik zelf .. en er is een grote userbase hiervoor. Interne specs zijn zowat hetzelfde (800mhz heeft de liquid.. de zte blade 600mhz cpu.. en toch draait angry birds op zte blade smoother.. rara hoe kan dat?).
[ Voor 23% gewijzigd door henkleerssen op 28-06-2011 14:16 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq