Ik heb de telefoon nu sinds dinsdag. Ik kwam van een Hero af maar deze is op brutale wijze gestolen helaas. Tot nu toe heb ik deze pluspunten
- Snelheid. Echt alles gaat tig keer sneller dan op de Hero. Ondanks dat ik op de Hero snelle custom roms draaide (Villain, Modaco, Kugadroid etc) is dit toch een wereld van verschil.
- Design. Geen kinnetje is toch ook wel weer leuk.
- Scherm! Groter en hogere resolutie.
Negatieve punten
- HTC Sense mis je; in de dialer en in de mooie widgets. Daarnaast zijn veel standaard applicaties toch een stuk minder mooi in de kale androidsoftware.
- Trackbal of zoiets dergelijks. Viel me eigenlijk meteen op bij dit toestel, waar is de trackbal?? Dit is toch wel een groot gemis als je tekst moet invoeren of kleine linkjes probeert aan te tikken in de browser. Is er iets van een toetsenbord waar pijltjes toetsen ofzo opzitten?
De software nadelen tov. de Hero kunnen mooi opgelost worden met Android 2.0/2.1 en met extra gedownloade widgets. Ik ga dan ook binnenkort de telefoon rooten en spelen met de nieuwe roms (lickkon etc).
Oei nog een nadeeltje ontdekt: ik was muziek aan het luisteren via de standaard app en werd gebeld. Bij de Hero werd dan mooi het geluid gemute en de beller werd door de earphones 'afgespeeld´ Er kon gewoon in de telefoon gesproken worden.
Bij de liquid mute het geluid maar gaat de microfoon niet aan en hoort de beller me dus niet! Dit komt omdat de liquid denkt dat ik een headset heb (icoontje) ipv. gewone earphones. Meer mensen waarbij hun oordopjes herkent worden als headset?
[
Voor 18% gewijzigd door
Unneoetech op 04-02-2010 21:30
]