zit er goed uit. ik vraag me alleen af heb je ook het MDF in de MDF grondverf gezet ?
* MDF staat bekent om zijn zuiging bij verf
Groetjes Take
* MDF staat bekent om zijn zuiging bij verf
Groetjes Take
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
nee, iedereen heeft het me geadviseerd, maar ik heb gewoon een verdunde grondverf gebruikt. Dat er dun op gesmeerd de eerste keer. En ik had niet egt last van zuigenGenetic schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:55:
zit er goed uit. ik vraag me alleen af heb je ook het MDF in de MDF grondverf gezet ?
* MDF staat bekent om zijn zuiging bij verf![]()
Groetjes Take
Verwijderd
dan krijg je idd hetzelfde effect als het aanbrengen van een grondlaag.boazkl0p schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:10:
[...]
nee, iedereen heeft het me geadviseerd, maar ik heb gewoon een verdunde grondverf gebruikt. Dat er dun op gesmeerd de eerste keer. En ik had niet egt last van zuigen
Om eerlijk te zijn: ik ben ook benieuwd naar het eindresultaatVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:59:
Ziet er strak uit voor de rest, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Verwijderd
Het gaas is redelijk goed gespannen, en helemaal niet zo dik. Het veert dus gewoon terug. Niet zoiets als kippengaas wat dan gewoon verbuigtVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:54:
Ziet er netjes uit. Waar je wel mee op moet passen is dat je niet drukt op het gaas dan komt er een holling in die je er niet makkelijk uit krijgt.
BedanktDJ-Visto schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:57:
Ziet er goed uitEen MDF casemod die ergens niet veel op leek met thema enzo en nu :D!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
.
Is idd jammer dat hij zo verpest is. Moet ik dat ding weer helemaal opnieuw gaan verven. Maar ik denk dat ik gewoon wat spuitbussen koop. Dat is denk ik wat sneller. Weet iemand toevallig hoeveel bussen ik nodig heb om dit kastje over te spuiten. Houd er a.u.b. rekening mee dat ik niet al te veel geld te besteden heb, en dat ik hem al 3 keer in de verf heb staanWreckage1980 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:36:
Jammer om hem zo te zien, maar zeker en vast dat je hem weer goed krijgt!
Is het nog wel mogelijk om de sidepanel eraf te halen?
Succes in ieder geval!
2 bussen zwart glans bij de action, 2x 1.50 euroboazkl0p schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:23:
[...]
Weet iemand toevallig hoeveel bussen ik nodig heb om dit kastje over te spuiten. Houd er a.u.b. rekening mee dat ik niet al te veel geld te besteden heb, en dat ik hem al 3 keer in de verf heb staan
If water polo was easy, it would be called football
"regelmatig" dit betekent dus dat het opnieuw moet of heb je om de een of andere reden vaak een nieuwe fiets..?Alsem schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:09:
[...]
2 bussen zwart glans bij de action, 2x 1.50 euro
is goede lak, doe ik mijn fietsen ook regelmatig mee!
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Precies mijn gedachteBrammT schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:40:
[...]
"regelmatig" dit betekent dus dat het opnieuw moet of heb je om de een of andere reden vaak een nieuwe fiets..?
Ok, ik zal binnenkort even kijken. Ik kom maandag weer in de buurt van een action. Dus dan word het even inslaanAlsem schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:09:
[...]
2 bussen zwart glans bij de action, 2x 1.50 euro
is goede lak, doe ik mijn fietsen ook regelmatig mee!
Tsja, ga ik in het vervolg ook wel doen hoor!Pixeltje schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:00:
@TS; jammer van je verf, misschien volgende keer eerst proef-monteren en dan schilderen? Scheelt geld en moeite
Ga ik zeker doen!Pixeltje schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:00:
Als je 'm opnieuw gaat verven, schuur je kast dan wel weer goed op he! Anders is het helemaal zonde van je werk!
Ok, bedankt voor de tip. Hoeveel dunne lagen denk je dat er minimaal op moeten komen? Want waarschijnlijk spuit ik gewoon de bussen er op leeg. Hoewel de bussen op het laatst misschien niet meer zoveel druk hebben, wat geen mooi resultaat geeftjan99999 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 07:50:
Met de spuitbus zeer dunne lagen spuiten, en niet teveel in een keer.
paar laagjes blanke lak erover geeft en mooier glanzend resultaat en natuurlijk ervoor licht opschuren met fijne korrel, en het zorgt voor betere bescherming tegen krassenjorritnr4 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:02:
als je de verf van action gebruikt dan moet je er rekening me houden dat het niet 100% kras bestendig is.
maar ja wat verwacht je anders voor de prijs van 2 euro XD
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Waarschijnlijk dat het in de bus blijft zitten tijdens vervoerboazkl0p schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:26:
Nu nog maar even zien wat ze met "professionele kwaliteit" bedoelen
[ Voor 5% gewijzigd door HellMoH op 04-11-2009 14:41 ]
Hier is de koeling van de pc denk ik het best, en ik denk dat hier ook het meest geluidsdemping is. Want op het moment maken mijn harde schijven het meest herrie.V-Power schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:19:
Design van je windows is erg leuk
Bijzondere plaatsing van je harde schijven,
zit hier nog een reden achter?
Zou kunnen, maar dat ondervind ik dan vanzelf welParadox schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:07:
Ziet er allemaal leuk uit, maar zou je nou last kunnen krijgen van Trilling met CD speler, HDD etc?
dacht ik ook al aan.. en voeding.... kun je daarvoor niet beter wat rubber onderplakken of wat kussentjes ervoor makenParadox schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:07:
Ziet er allemaal leuk uit, maar zou je nou last kunnen krijgen van Trilling met CD speler, HDD etc?
ja, daag.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Tsja, heb ik niet aan gedacht. Anders had ik er wat binnenband onder gedaan. Maar voor de harde schijven gebruik ik wel binnenband om ze vast te maken.Remmes_NT schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:56:
[...]
dacht ik ook al aan.. en voeding.... kun je daarvoor niet beter wat rubber onderplakken of wat kussentjes ervoor maken
voor zover ik weet wil mdf nogal aardig doortrillen
Nee, de balkjes zijn in de lengte van de kast geplaatst, dus als het goed is kan hij alsnog lucht aanzuigen.BlackWhizz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:50:
Originele vorm van sidepanel! Strak!
Maar wat mij opviel. Die steun voor je voeding, blokkeert die de intake van je psu fan niet?
ligt er net aan wat voor een voeding je hebt denk ik.. maar zo wat ik zie heb je maar 8-10 cm? voor de fan... daar gaat dan ook het het midden van dan fan af ( omdat he middenste dele niets zuigt)... bllijft er niet al te veel over,boazkl0p schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:01:
[...]
Nee, de balkjes zijn in de lengte van de kast geplaatst, dus als het goed is kan hij alsnog lucht aanzuigen.
En anders doe ik de voeding op zijn kop, en zuigt hij zijn lucht aan van boven.
ja, daag.
Dat is een prima oplossing, ziet er wel weer tof uit:)boazkl0p schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:35:
Hij krijgt waarschijnlijk geen poten, maar een gat onderaan zagen doe ik zowieso niet. Dan functioneert het gewoon als stofzuiger![]()
Maar ik denk dat ik de voeding vanaf boven aan laat zuigen, en dan de lucht naar buiten laat blazen.
Nee, helaas...V-Power schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:56:
Inmiddels al weer wat vorderingen gemaakt? Volg dit draadje op de voet namelijk
Verwijderd
Is dat niet een gevolg van verf op thinner basis (spuitbus) op verf op therpentine basis (grondverf)?boazkl0p schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:52:
En toen kwam ik bij de backplate tot een vervelende verrassing... De verf uit de spuitbus lost de verf die ik er al eerder op had gesmeerd op
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Huh, wat bedoel je???
Tsja, wat doe je er aan.
Zou goed kunnen, want thinner lost terpetine op ofso. ja toch?blitzkrieg schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:27:
[...]
Is dat niet een gevolg van verf op thinner basis (spuitbus) op verf op therpentine basis (grondverf)?
Dat is wel wat ja. Maar uit elkaar halen is denk ik nog vrij lastig aangezien de dingen (als ik het me goed herinner) vastgelijmd waren...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:15:
Ziet er goed uit alleen zou ik die tempratuur sensor uit elkaar halen en de behuizing zwart spuiten, die sticker is niks. lijkt mij dat het naar een paar jaar erg lelijk word zo sticker.
en jammer van die spuitbusmaar daar leer je van
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
haha, ik zit er nu aan te denken om er de binnenband van een fiets tussen de doen. Die heb ik hier namelijk nog liggenjens17 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:46:
Is het geen geniaal idee om je hardeschijven in rubbers te hangen? Gezien je zelf al aangeeft dat de hardeschijven het meeste kabaal maken! Bij ikbenstil.nl hebben ze geloof ik wel hardeschijf rubbers (of bij een willekeurige webshop). Dit scheelt echt aanzienlijk, ik heb er zelf namelijk ook rubbers (eigenlijk elastieken) tussen zitten, dat scheelt al het gebrom en de resonantie!
Succes met de mod verder
[ Voor 12% gewijzigd door boazkl0p op 15-03-2010 12:19 ]
My favorite programming language is solder.
Bedoel je nou die problemen van een hele poos terug? Als ik het goed begrijp het je de hele thread maar eens doorgelezenPuch-Maxi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:00:
Vervelend van die verf, ik het zelf ook eens gehad maar dan met een brommer. (iets met nickname enzo)
Ik mocht alles er weer afschurenmaar gelukkig ben ik dus niet de enigste die dit overkomt.
Uhm, niet? Ik zorg dat mijn voeding is geaard, en dan steek ik de voeding in de harddisks.Puch-Maxi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:00:
Ontopic: Hoe ga je de aarding regelen van harddisks/opticals?
En gewoon de stroomdraad erheen is niet goed?Blue-Tiger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:17:
Je weet dat de onderdelen statische elektriciteit produceren? Daarom zitten ze ook in alu behuizingen, deze geleiden / aarden de st.e direct naar je voedingIk ben zelf nml. met een soortgelijk projectje bezig, maar je moet even letten op dat je een contactpunt wilt hebben tussen je componenten en je voeding (behuizing).
Je loopt anders het risico op een dood systeem
Dat lijkt mij wel een leuk idee. Ik heb zelf wel een schermpje liggen van een portable dvd speler. Zaten 2 schermpjes bij, en ik wil er dan wel 1 inbouwen. Enige probleem is dat ik niet weet hoe ik het moet realiseren. Er zit alleen maar een video ingang op. Gewoon zo'n 3,5 mm plug. Nu zit er wel supervideo op mijn grafische kaart, maar dan moet ik het weer buitenom linken...sebasmac schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:03:
Je kan misschien ook aan de voorant nog een scherm in bouwen ofzo ook wel een leuk idee een 3" scherm en daar kan je tijd opzetten of hem als tweede beeldscherm gebruiken voor je mail bijv
[ Voor 5% gewijzigd door boazkl0p op 16-03-2010 18:12 . Reden: link toegevoegd ]
Laat jouw project dan eens zienBlue-Tiger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:11:
Ja, graag tips om zoiets te realiseren... ben mogelijk ook geïnteresseerd in het gebruik maken van
[ Voor 3% gewijzigd door boazkl0p op 27-03-2010 21:32 ]
beetje een quote op een oude reactie maaruh, je weet ook dat dat gelul is??Blue-Tiger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:17:
Je weet dat de onderdelen statische elektriciteit produceren? Daarom zitten ze ook in alu behuizingen, deze geleiden / aarden de st.e direct naar je voedingIk ben zelf nml. met een soortgelijk projectje bezig, maar je moet even letten op dat je een contactpunt wilt hebben tussen je componenten en je voeding (behuizing).
Je loopt anders het risico op een dood systeem
ja, daag.
Dan ga je vingers lekker tintelenduifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
Nee maar op een ongeaarde case kan 115 volt staan. Raak jij maar eens een niet geaarde case en de verwarming aan.
OK, en nu? Zo erg is dat echt niet, hoor.duifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
Nee maar op een ongeaarde case kan 115 volt staan. Raak jij maar eens een niet geaarde case en de verwarming aan.
115 volt dc dan , tot 120v dc is het voor de mens ongevaarlijk , je voelt het wel natuurlijk, maar als hij de voeding gewoon op een geaard wcd zet lijkt mij dat deze 115 volt gewoon niet kan optredenduifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
ja, daag.
ja, daag.
[ Voor 42% gewijzigd door T-!-M op 31-03-2010 20:14 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Klomputer?Xenomorphh schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:34:
Ik ga voor Klomp. Gewoon omdat het hollands is en van hout.
Goed koper is duurder dan slecht koper
[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 31-03-2010 21:48 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq